SCUDETTO


MERCATO LIVE #22 [23:13]: Angel Correa o krok od Milanu! 40 mln plus bonusy

22 lipca 2019, 09:44, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #22 [23:13]: Angel Correa o krok od Milanu! 40 mln plus bonusy

[09:44]Andre Silva jest już w Europie i wkrótce sfinalizowany zostanie jego transfer definitywny do AS Monaco. Rossoneri mają zarobić 30 mln euro. Jednocześnie mediolańczycy negocjują z Atletico Madryt sprowadzenie Angela Correi. Jak podaje dziennikarz Sky, Fabrizio Romano, Milan proponuje 24-letniemu Argentyńczykowi 5-letni kontrakt z zarobkami 3,5 mln euro rocznie. Piłkarz jest już przekonany do złożenia podpisu, ale wciąż dogadać muszą się kluby. Atletico zaczęło od żądań na poziomie 50 mln euro, rossoneri zaczęli z pułapu 30 mln euro. Obie strony mogą spotkać się mniej-więcej w połowie, zatem transfer wyniósłby około 40 mln euro. W najbliższych godzinach w stolicy Lombardii pojawią się przedstawiciele madrytczyków, aby ostatecznie dobić targu.

[09:47]La Gazzetta dello Sport: Milan mówi "nie" wymianie Suso Patrik Schick. Roma chce pozyskać Hiszpana, ale jeśli rossoneri mają się na to zgodzić, to przystając wyłącznie na ofertę stricte finansową, wynoszącą około 40 mln euro.

[10:15]: Żadnych nowych wieści w kwestii środkowych obrońców nie ma La Gazzetta dello Sport. Pierwszym wyborem Milanu pozostaje Merih Demiral, za którego Juventus chciałby jednak 35 mln euro, a to nie mieści się w planach rossonerich, odrzucających także możliwość wypożyczenia Turka. Alternatywę ma stanowić Dejan Lovren. Chorwat od dawna przewija się jako możliwy transfer mediolańczyków i ponoć mógłby odejść z Liverpoolu za 20 mln euro.

[11:25]Tuttosport uważa, że dziś może dojść do wznowienia rozmów telefonicznych na linii Roma - Milan w kwestii Suso.

[11:27]: Na jutro La Stampa zapowiada spotkanie w Mediolanie pomiędzy przedstawicielami Milanu a Atletico. Celem rozmowy będzie zredukowanie różnicy pomiędzy żądaniem (50 mln euro) a ofertą (30 mln euro) odnośnie Angela Correi.

[13:30]: Dziś lub jutro w Mediolanie pojawi się Ismael Bennacer - informuje La Gazzetta dello Sport. Świeżo upieczony mistrz Afryki przejdzie testy medyczne, a następnie podpisze 5-letni kontrakt z Milanem.

[13:41]: MilanNews: Ismael Bennacer o godzinie 13:00 wylądował w Mediolanie. Przygoda Algierczyka w Milanie rozpoczyna się własnie dziś.

[13:45]: Jak podaje SportMediaset, Milan spróbuje zamknąć jutro na spotkaniu z przedstawicielami Atletico transfer Angela Correi za 40 mln euro, włączając w to już także bonusy.

[13:56]: Antonio Vitiello, redaktor naczelny MilanNews, podaje, że Ismael Bennacer jedzie od razu do kliniki La Madonnina, gdzie już dziś przejdzie pierwszą część testów medycznych.

[15:07]: Testy medyczne Ismaela Bennacera rozpoczęte.

[15:23]: Gianluca Di Marzio podaje, że Juventus wciąż nie dał zielonego światła na odejście Meriha Demirala, ale też nie zamknął się do rozmowy. Wkrótce przedstawiciele turyńskiego klubu wrócą z Singapuru i dyskusja będzie mogła nabrać kontynuacji.

[17:58]: Jak donosi Sportmediaset, Andre Silva jest już w Monte Carlo. Niebawem oficjalnie zostanie potwierdzony transfer Portugalczyka, za którego Milan otrzyma 30 milionów euro. 

[18:33]: Tuttosport: Livorno naciska na sprowadzenie na zasadzie wypożyczenia Alessandro Plizzariego. Rozmowy w tej sprawie powinny przyspieszyć po powrocie Milanu ze Stanów Zjednoczonych.

[18:35]: Zakończyły się testy medyczne Ismaela Bennacera w klinice La Madonnina, podaje MilanNews

[19:02]: Gianluca Di Marzio: Zvonimir Boban udał się do Hiszpanii na spotkanie z przedstawicielami Atletico Madryt i jest bardzo bliski osiągnięcia porozumienie w sprawie transferu Angela Correi. Milan zapłaci za napastnika 50 milinów euro plus bonusy.

[19:13]: Sky Sport: Bardzo blisko transferu Correi do Milanu, który zapłaci za 24-latka 49-50 milionów euro plus bonusy. Jutro do Mediolanu ma przybyć dyrektor sportowy Atletico - Andrea Berta celem zawarcia ostatecznego porozumienia.

[19:25]: Angel Correa będzie kolejnym transferem Milanu, ogłasza Gianluca Di Marzio. Milan osiągnął porozumienie z Atletico w sprawie transferu 24-letniego napastnika. Wczoraj w Hiszpanii był Zvonimir Boban, aby omówić kwestie finansowe - 50 milionów euro, wliczając w to bonusy, których wypłacenie jest powiązane z łatwymi do spełnienia warunkami. Ponadto Rojiblancos będą mogli otrzymać dodatkowe siedem milionów euro w kolejnych bonusach, ale tutaj obostrzenia związane z ich wypłatą są nieco bardziej złożone

[19:46]: Gianluca Di Marzio precyzuje swoje doniesienia w zakresie kwot. Na wspomniane 50 milionów euro składa się 40 milionów euro podstawy + 10 milionów łatwo osiągalnych bonusów + kolejne 7 milionów opisanych jak wyżej. 

[19:55]: Redaktor naczelny MilanNews, Antonio Vitiello, pisze, że negocjacje ws. Angela Correi są bardzo zaawansowane, a Milan zapłaci za 24-latka 40 milionów euro plus bonusy. 

[20:40]: Jeszcze raz Vitiello precyzuje. Transfer Angela Correi do Milanu wyniesie 40 mln plus maximum 5 mln bonusów, a więc sporo mniej niż pierwotnie podawane 57 mln euro.

[23:13]Sky Sport w swoich wieczornych informacjach potwierdza, że Angel Correa jest o krok od transferu do Milanu. Atletico zarobi 40 mln euro plus bonusy.



392 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
kamilus
kamilus
22 lipca 2019, 20:19
Kolejne informacje mówią o tym, że bazowa kwota ma wynieść 38 mln, zaś do okolic 50 dobiją bonusy. Ponoć Di Marzio też już zweryfikował swoje informacje, teraz twierdzi, że będzie to 40 mln + 10 mln "łatwych" bonusów + 7 mln trudniejszych do osiągnięcia.

I jeśli się to potwierdzi, to będzie akceptowalny deal, szczególnie gdy dodamy kwotę za Silvę, bo się okaże, że za niepasującego gracza po 2 słabych sezonach dostaniemy kogoś, kto potrafi grać na SS, i to tylko z dopłatą 10 mln.

Ogólnie to spójrzcie na liczby w transferach Silvy, Correi i Jamesa - wszystkie kluby w to zamieszane osiągają swoje cele, pozyskując piłkarzy na "brakujące" pozycje, z jednoczesnym zyskiem w bilansach dotyczących FFP (i to nawet te kupujące, bo bonusy chyba nie wliczają się w kwotę zakupu, bo nie muszą być wypłacone, jeśli zawodnik nie spełnia kryteriów). Moim zdaniem takie ruchy to klasyczny 'big dicking' Mendesa pokazujący, że niekoniecznie Raiola jest najlepszym agentem. :P
Edytowano dnia: 22 lipca 2019, 20:24
9
dawko69s
dawko69s
22 lipca 2019, 20:21
Bingo mój przyjacielu ;] nic tylko się cieszyć ;]
0
Savi
Savi
22 lipca 2019, 20:23
Kamilus tu sie zgadzam z toba ja jestem na duzy plus. Plus Krunic do rotacji. Plus Bennacer ktory jest do pierwszego zespolu nie kupowany. Okno na duzy plus
0
Savi
Savi
22 lipca 2019, 20:18
Ja tylko Dodam,ze zaczyna robic nam sie mloda , drapieżna i szybka ekipa. Poki co Okno na Duzy plus
4
Lepik Tha Prokid
Lepik Tha Prokid
22 lipca 2019, 20:17
Panowie jak można tak wszystko pesymistycznie oceniać...
Przychodzi do nas zawodnik który jest kozakiem, ale nie został do końca dobrze wykorzystany przez Simèone. Odchodzi od nas A. Silva który u nas się nie sprawdził i w innym klubie też nie, a za niego przychodzi zawodnik który jest doświadczony, nadal młody i może jeszcze dużo udowodnić. Nikt z nas by nie pomyślał, że za Silvę dostaniemy 30 Milionów, a Correa ile ostatecznie będzie kosztował, to się jeszcze okaże, ale bez względu na to, to nie nasz interes, bo nie nasze pieniądze. I nie piszcie pustych argumentów, że Depay lub ktokolwiek za takie pieniądze mógł by do nas trafić lub dopłacić jeszcze więcej i Dybala! Zrozumcie, że nie każdy piłkarz chce do nas trafić, nie każda z waszych zachcianek zostanie spełniona i nie każdy chce do Włoch. 90% z was nie wyobraża sobie nawet jak negocjacje przebiegają, bo to nie FIFA tylko życie. Ja się cieszę i to bardzo, bo uważam wszystkie ruchy transferowe nasze do teraz są pozytywne. Ale typowy Polak zawsze znajdzie dziurę w całym. Miłego wieczoru życzę :)
Edytowano dnia: 22 lipca 2019, 20:21
13
Krauser
Krauser
22 lipca 2019, 20:24
Nie został dobrze wykorzystany przez Simeone? Rozwiń myśl, bo aż mnie to ciekawi.
1
kamilus
kamilus
22 lipca 2019, 20:27
Około połowę swojego czasu w Atletico grał albo na prawej połówce w 4-4-2, albo na prawym skrzydle - a sam czuje się najlepiej na środku jako SS.
0
muamba_kabumba
22 lipca 2019, 20:31
Chłop niemial szans grać na SS .. Bo to była pozycja z ustawy dla Griezmanna.
2
Lepik Tha Prokid
Lepik Tha Prokid
22 lipca 2019, 20:32
@Krauser
To ty rozwiń myśl, bo jak już kamilus napisał przez ponad połowę swojego czasu w Madrycie nie grał na swojej pozycji :)
0
Diavo
Diavo
22 lipca 2019, 20:17
Patrzę na niego i myślę Borini.. oby to tylko złe przeczucie..
0
Savi
Savi
22 lipca 2019, 20:21
ty serio? czy jaja robisz? Gdzie Borynie do niego?
0
kamilus
kamilus
22 lipca 2019, 20:28
Właśnie! Borini jest bardziej wszechstronny. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
3
muamba_kabumba
22 lipca 2019, 20:33
Borini to niech koszulkę z nr. 11 dobrze wypierze ^^
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
22 lipca 2019, 20:10
Podzielimy świat na pół, pogubimy resztki słów, i zanim minie dzień, zapomnieć zdążysz mnie. %%%%
0
Manolas
Manolas
22 lipca 2019, 20:09
Z Correą jest tyle dobrego że on się odnajdzie na każdej pozycji w ataku
0
Savi
Savi
22 lipca 2019, 20:17
wlasnie mozna zmieniac formacje jak cos. Nie tracac na jakosci
1
Vol'jin
22 lipca 2019, 20:07
Tevez 2.0 niech da chociaż 75 tego co Argentyńczyk w Juve ;]
0
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
22 lipca 2019, 20:05
Fajnie jakby w dealu z Jorge Mendesem, udało się wyłapać jeszcze Rubena Diasa z Lizbony. Correa, Dias i Modrić i lecimy po majstra ; D
Edytowano dnia: 22 lipca 2019, 20:07
0
tober12
tober12
22 lipca 2019, 20:04
Świetny transfer !!!
0
alepadaka
alepadaka
22 lipca 2019, 20:04
Miejmy nadzieję, że Boban zrobi akcje niczym Maldini na Ibizie i wpadnie do swojego serdecznego przyjaciela, niejakiego Luki Modricia, i przekona go do przejścia do nas. Wtedy nawet i 80 mln za Corree bym przełknął.
0
Milanboy
Milanboy
22 lipca 2019, 20:04
Panowie spokojnie, zobaczymy jak grać będzie, pamiętajcie że niedawno top pozyskiwalismy, i co? No i gówno, także spokojnie, na ocenę poczekamy po meczu, ale jeśli nie wypali, to nie będzie fajnie, mimo wszystko zobaczymy, nie ma co ciągle siać defetyzmu na tej stronie który i tak wywalił od dawien dawna skalę
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 lipca 2019, 20:14
''nie ma co ciągle siać defetyzmu na tej stronie'' Jak ja lubię tego typu farmazony Lepiej oceniać rzeczywistość jaką jest niż potem być hipokryzją i prześcigać się z ludźmi nielukrującymi faktów w retoryce typu ''a nie mówiłem''.
0
Milanboy
Milanboy
22 lipca 2019, 21:00
Marcos Salinas- ja nie jestem hipokrytą, więc nie masz mi czego zarzucić, zresztą ja fakty stwierdzam, tu od dawien dawna defetyzm wywalił skalę,

Zresztą pisze do mnie to osoba która jest przeciwnikiem od początku projektu, i osoba która broniła gattuso mimo że facet nie czarował, a, i osoba która pisze że Correa to niespełniony talent(co jest oczywiście bzdurą, i brakiem jakiegokolwiek researchu w kwestii la liga)

A rzeczywistość jest taka że nie wiem jak będzie z tym zawodnikiem i zobaczymy, zawsze oceniam po fakcie, zawsze, i tak nadal będę robić
1
Piotrek1899
22 lipca 2019, 21:22
Marcos Salinas
(ostatnio aktywny: godzinę temu )
22 lipca 2019, 20:14
''nie ma co ciągle siać defetyzmu na tej stronie'' Jak ja lubię tego typu farmazony Lepiej oceniać rzeczywistość jaką jest niż potem być hipokryzją i prześcigać się z ludźmi nielukrującymi faktów w retoryce typu ''a nie mówiłem''.

I pisze to koleś, który uparcie bronił Gattuso i jego " myśl taktyczną " do samego końca, hehe;)
1
Lomaxini
Lomaxini
22 lipca 2019, 20:00
57 milionów to za dużo, jak za rezerwowego Atletico.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 lipca 2019, 20:07
Nie przesadzajmy z tym rezerwowym.Na 12 zawodnika Atletico, ale mimo to każda kwota powyżej 30 mln. jest bezsensowna w przypadku tego pana.
0
kamilus
kamilus
22 lipca 2019, 20:09
Rezerwowy więcej meczów zagrał w podstawie niż wchodził z ławki? o_O
0
Lomaxini
Lomaxini
22 lipca 2019, 21:22
Co nie zmienia faktu, że kluczowym zawodnikiem Atletico to on nie jest.
0
Lomaxini
Lomaxini
22 lipca 2019, 21:27
Jeżeli się nie mylę, to ich kluczowy zawodnik kosztował 120 mln, a jeszcze się będą o kolejne 80 mln sądzić.

Przekonywać do Correi nie będę, bo sam mam wątpliwości. Jednakże, jeżeli to był 12-sty zawodnik na zasadzie Zielińskiego u Sarriego, to brzmi to nieźle :)
0
Vol'jin
22 lipca 2019, 19:58
Jak będzie to bazowe 40 mln to mi się wydaje, że sam transfer Silvy to pokryje
0
Zimer9009
Zimer9009
22 lipca 2019, 19:57
A moim zdaniem jeżeli już jest jakaś transakcja wiązana z Mendesem to jest to wypchnięcie AS za 30 baniek + rzekome bonusy. Chyba każdy z nas ma świadomość, że chłopak nie jest tyle wart.
0
kamilus
kamilus
22 lipca 2019, 20:10
Z transferem Silvy to też widziałem gdzieś informację, że nie będzie to 30 mln, ale 30 mln + 9 mln bonusów, także, tego, no. :) A na serio to trzeba czekać do oficjalek i nie "podpalać" się jak nastolatkowie na widok koleżanek.
0
savicevic88
savicevic88
22 lipca 2019, 19:55
57 mln €... Ktoś oprócz Silvy jeszcze odejdzie...
0
Milanboy
Milanboy
22 lipca 2019, 19:56
Suso pewnie, i możliwe że dojdzie schick albo serio zaniolo
0
ACstach
ACstach
22 lipca 2019, 19:57
Cutrone albo Suso chyba najbardziej prawdopodobne opcje. Dalej wydajemy, a nic nie sprzedajemy. Przecież inaczej to FFP nas już całkiem zeżre, przetrawi i... wiadomo co zrobi.
0
krisss811
krisss811
22 lipca 2019, 19:59
Może Castilejo spieniężą, za niego może być trochę grosza.
0
ACstach
ACstach
22 lipca 2019, 20:01
@krisss811 W sumie dobra opcja, ale za niego chyba max 20 mln może być, a plotek transferowych brak.
0
savicevic88
savicevic88
22 lipca 2019, 20:02
Zaniolo dla mnie jest "przehypowany". Cengiz Ünder przekonuje mnie bardziej a gdzieś tam pojawiały się informacje.
1
Milanboy
Milanboy
22 lipca 2019, 20:05
Under to prawe skrzydło, a nicolo to pomocnik, więc dla Giampaolo bardziej pasuje
0
savicevic88
savicevic88
22 lipca 2019, 20:08
Widziałbym Ündera w roli trequartisty... Wiem, że dla wielu z Was może wydawać się to dziwny pomysł ale ja bym go tam spróbował.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
22 lipca 2019, 20:09
ACstach Sprzedaż Silvy powoduje że dla FFP wychodzimy jeszcze sporo na plus. Kasa że sprzedaży liczy się do bilansu w całości a kupno jest rozbijane na długość kontraktu. Możemy wydać nawer 150 milionów na piłkarzy z 5 letnim kontraktami i nikt się nie przyczepi.
0
kamilus
kamilus
22 lipca 2019, 20:14
Silva to trochę ponad 9 mln zysku, a transfer Cutrone wygeneruje o wiele więcej (mówi się o 30 mln). Correa jeśli przyjdzie na 5 lat to jego koszt w tym roku wyjdzie nie więcej niż 10 mln, co łącznie da nam zysk kapitałowy ok. 30 mln. A może to nie koniec, bo kto wie, czy Mendes nie obiecał upchnąć gdzieś jakiegoś innego naszego balastu, co wygeneruje jeszcze lepsze liczby dla Milanu. UEFA lubi to. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
ACstach
ACstach
22 lipca 2019, 19:54
40 milionów euro podstawy + 10 milionów łatwo osiągalnych bonusów + kolejne 7 milionów, w sumie na jedno wychodzi. To trzeba mieć nadzieję, że chłopak rozniesie Serie A.
0
vorti
vorti
22 lipca 2019, 19:53
Mam nadzieję, że Mendes ugra nam transfer Rubena Diasa za ten deal z Atletico...
0
Vol'jin
22 lipca 2019, 19:45
Schira pisze o 38 mln+ bonusy by zbliżyć się do 50 mln ;]

Poczekajmy, bo chyba wygląda na to, że tym razem GDM odpłynął daleko
2
Krauser
Krauser
22 lipca 2019, 19:47
GDM pisze że w tych 50mln, są już wliczone bonusy, które łatwo będzie zdobyć. Więc obie wersje mogą się zgadzać, bo to na to samo wychodzi
1
Zuber
Zuber
22 lipca 2019, 19:44
Za Ceballosa chcieli 50 mln, gdzie chłopak tak na prawdę w dorosłej piłce jeszcze nie zaistniał. Myślę, że to jednak będzie bliżej 40 mln niż 50, ale to i tak wysoka kwota jak na nasz budżet. Nie wiem co myśleć o tym chłopaku, oglądałem kilka meczy Atletico i jakoś nie przykuł mojej uwagi, ale ma czystą kartę na wjazd.
2
Savi
Savi
22 lipca 2019, 19:42
40 czy 50 to i tak idzie w swiat. Cos zaczyna sie dziac
0
Majki85
Majki85
22 lipca 2019, 19:41
+50 baniek za Corree? Sorry, ale będzie musiał zrobić Argentyńczyk niesamowicie wiele, żeby móc powiedzieć że ten transfer był opłacalny. Za takie pieniądze to faktycznie taki transfer zrobiłoby się bez wychodzenia z domu.
4
Savi
Savi
22 lipca 2019, 19:43
czekaj na oficjala za ile i czy czasami mnie ma czegos z Mendesem ustalone,ze kogos nam pusci
0
Szulaj22
Szulaj22
22 lipca 2019, 19:45
Przecież to jest jakiś dramat, a w Atletico sie modlą żeby to była prawda bo nikt nie da za tego średniaka nawet 35/40 a my nagle aż tyle?
5
ACstach
ACstach
22 lipca 2019, 19:48
Większości się podnosi ciśnienie po takich informacjach, w tym i mi, ale prawda powinna być taka, że więcej jak troche ponad 30 mln za niego nie dadzą...:) :) Chyba? :)
1
wielki prostownik
wielki prostownik
22 lipca 2019, 20:20
Spokojnie. Wydamy 50 na Correę a dostaniemy 30za Silvę. Czyli przynajmniej z 10 więcej niż jest wart. Oba te transfery są prawdopodobnie częścią łańcuszka transakcji mających doprowadzić do przejścia Jamesa do Atletico. I są sporo zawyzone dla naciągnięcia FFP. Mendes to obmyślił chytrze.
0
muamba_kabumba
22 lipca 2019, 19:40
No nic przynajmniej mamy zacnego grajka na pozycję SS. Ale ta kwota 57 mln to przesada gruba.
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
22 lipca 2019, 19:40
Inny dziennikarz pisze o 40 mln troszkę ciśnienie wróciło do normy
0
Funnyv2
Funnyv2
22 lipca 2019, 19:37
Cierpliwości troche tutaj brakuje:s
0
Savi
Savi
22 lipca 2019, 19:35
pismaki zawyzaja cos czuje. Bo watpie by Elliott sie zgodzil na taki myk. Chyba ze jest z tym powiazany jakis inny numer i kogos Mendes obiecal . Bo cos dziwny interes. No ale nalezy zyczyc powodzenia Correa obys odpalil:)
Edytowano dnia: 22 lipca 2019, 19:37
0
looko
looko
22 lipca 2019, 19:33
A teraz niby milannews podaje ,że 40 mln plus bonusy tak czy siak sporo
0
kamilus
kamilus
22 lipca 2019, 19:32
@AntoVitiello twierdzi, że kwota jest bliższa 40 mln niż 50, a negocjacje jeszcze nie zostały zamknięte (choć są bliskie finalizacji). Cóż, trzeba więc uzbroić się w cierpliwość i poczekać do oficjalnej wiadomości, chociaż mimo wszystko wydaje się, że będzie to transfer powiązany z transakcjami dotyczącymi Jamesa i Silvy (a może i dodatkowo Cutrone do Wolves), w ramach których będzie latało sporo "dziwnej" gotówki. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
7
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 lipca 2019, 19:32
Jeśli Argentyńczyk nie wystrzeli w końcu z formą to coś czuję, iż ten ruch może być gwoździem do trumny Maldiniego.Bicie rekordu transferowego na kogoś takiego jest straszną głupotą, bo chłop może okazać się zarówno strzałem w 10 jak i skończyć tak samo, co pierwszy ''hiszpański'' pomysł Paolo czyli Castillejo. Nawet taki Depay byłby dużo mniejszym ryzykiem od tego niespełnionego talentu.
3
Milanboy
Milanboy
22 lipca 2019, 19:34
Ale on nie jest niespelnoonym talentem kolego
2
Piotrek1899
22 lipca 2019, 19:39
Takie domysły można wysuwać na temat każdego piłkarza. Nawet zakup kogoś z absolutnego topu zawsze jest obarczony jakimś ryzykiem. Wypali, czy nie? Przykładów nie trzeba szukać daleko. Mieliśmy je we własnym ogródku. Bonucci, Higuain. Absolutny top Serie A.
2
Milanboy
Milanboy
22 lipca 2019, 19:44
Piotrek1899 - czy Lucas Biglia takowy
1
Vol'jin
22 lipca 2019, 19:32
Ciekawe czy nam coś Mendes jeszcze nie obiecał w takim wypadku ^
1
Yabaye
Yabaye
22 lipca 2019, 19:31
Atletico chce 50, my wychodzimy od 30, zatem zapłacimy 50 + bonusy? Oby chłopak był wart tych pieniędzy. Nie takie kozaki przepadali w Serie A.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
22 lipca 2019, 19:29
taki transfer to bym zrobił na laptopie :)) nie musiałbym z domu wychodzic:D
4
Milanboy
Milanboy
22 lipca 2019, 19:49
W FMie od niechcenia takie siłę robiłem
0
jedunio
jedunio
22 lipca 2019, 19:28
Poczekajcie jeszcze z wyrokowaniem...często co do kwot pismaki lubili się sporo pomylić
0
Tobol12
Tobol12
22 lipca 2019, 19:27
Nie rozumiem niektórych tutaj , jak nikogo nie kupują to źle A jak kupią to też źle...
2
Milanboy
Milanboy
22 lipca 2019, 19:29
Wszystko trzeba robic rozwaznie , wlasnie przez takie deczyje mamy problemy z FFP , zobacz ile kasy poszlo w bloto za watpliwych pilkarzy...
1
Zimer9009
Zimer9009
22 lipca 2019, 19:32
Masz racje poszło w błoto, ale najwiecej wtopiliśmy na zawodnikach z przedziału 15- 35 mln wiec może trzeba wyłożyć większa kasę, żeby odwrócić trend.
0
Marcin1995
Marcin1995
22 lipca 2019, 19:25
No cóż wypada mieć nadzieję że się nie pomylili, muszą być przekonani do niego na 100% że ładują w niego taką kasę
1
Mormarx
Mormarx
22 lipca 2019, 19:25
Kurcze nie wiem jak patrzeć na te newsy, po całym dniu czytam hurtem jeden za drugim, a tam 'Milan osiągną porozumienie, Correa za 40mln w tym już bonusy' i człowiek myśli, no i ugrali co chcieli, brawa dla zarządu - dobrze negocjują, a kilka postów niżej '50mln + bonusy' i robi się już niesmacznie, czyli jednak frajerstwo. bo nic nie ugrali.
Wiadomo że rynek z roku na rok świruje i za 20mln to już się nikogo nie kupi, ale 50mln za Correę? To już bym chyba wolał Bellotiego (no i dolałem oliwy).
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
22 lipca 2019, 19:24
Leonardo wracaj !!!
4
roby
roby
22 lipca 2019, 19:23
Triche jestem w szoku 50 baniek za gracza malo znanego ,ba i nie grajacego chociaz na top 10 na swojej pozycji.....no zobaczymy,z Hiszoanii jakos slabo u nas grywali napadziory
0
Zimer9009
Zimer9009
22 lipca 2019, 19:26
Za młodego top 10 na swojej pozycji płaci się teraz 100+ (chyba ze kończy mu się kontrakt i klub na ostatnia chwile sprzedaje).

Obudźmy się Panowie i Panie - to nie czasy przed transferem Neymara gdzie płaciło się w miarę normalne pieniądze ;p
0
ACstach
ACstach
22 lipca 2019, 19:23
Jeżeli zapłacimy za niego 50 mln plus bonusy to oficjalnie jebnę sobie w czoło z rozpędu.
2
Wilk87
Wilk87
22 lipca 2019, 19:31
Nagraj filmik i dawaj na you tuba
2
ACstach
ACstach
22 lipca 2019, 19:33
Nie mam zdolności aktorskich, chyba, że za sponsorowany alkohol. W sumie po tym co sie w necie wyprawia to może i miałbym nawet szanse zaistnieć...
0
mT4RX
mT4RX
22 lipca 2019, 19:22
Wart jest aż tyle, bo patrząc po statystykach to tak srednio :(

https://www.transfermarkt.pl/angel-correa/detaillierteleistungsdaten/spieler/266807
1
ACstach
ACstach
22 lipca 2019, 19:23
Po statystykach jest wart max 15 mln niestety. Nie mówię, że jest słaby czy coś, ale 50 mln? God damn... Za taką kasę będzie musiał strzelić 20 bramek minimum w Serie A.
Edytowano dnia: 22 lipca 2019, 19:25
1
kamilus
kamilus
22 lipca 2019, 19:26
Felix mając statystyki gorsze niż kiedyś Silva poszedł za 126 mln. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
KennyDracula
KennyDracula
22 lipca 2019, 19:27
Statystyki są jak bikini - pokazują dużo, ale nie to, co najważniejsze. Zaufajmy zarządowi. Ja powitam Argentyńczyka z otwartymi ramionami
2
ACstach
ACstach
22 lipca 2019, 19:31
@kamilus Z tym Felixem to polecieli jak Armstrong na Księżyc. Albo to będzie mega inwestycja albo WTOPA stulecia. Jak zwykle zweryfikuje boisko.
Edytowano dnia: 22 lipca 2019, 19:31
0
kamilus
kamilus
22 lipca 2019, 19:33
@ACstach

Ale to też pokazuje, że statystyki nie grają i nie powinno się na ich podstawie oceniać.
0
mT4RX
mT4RX
22 lipca 2019, 19:34
Szkoda, że Fekirem się nie zainteresowaliśmy. Chłop odchodzi do Realu Betis za 20mln
0
ACstach
ACstach
22 lipca 2019, 19:39
@kamilus Prawda, nie grają. Jak przyjdzie nawet za 100 mln to mu życzę jak najlepiej w Milanie, nie moje pieniądze. Jednak wszystko trzeba robić z rozwagą. Jeżeli uważają, ze taka kwota jest odpowiednia za tego zadownika to zobaczymy jak to się przełoży na grę w Milanie.
0
Zimer9009
Zimer9009
22 lipca 2019, 19:22
Niby te 50 baniek to dużo, ale patrząc na to co się dzieje na rynku transferowym (126 mln za Felixa) to kwota adekwatna do poziomu zawodnika. Ani promocja ani wielkie przepłacenie, ot taki rynek. Ale poczekajmy na oficjalke, może okaże się, że to 2 letnie wypożyczenie, albo płatność w 5 ratach i stad kwota poszła do góry.
1
AdamoX__
AdamoX__
22 lipca 2019, 19:20
Ja tam sie cieszę bedzie zajebisty ss :D
0
Gullit80
Gullit80
22 lipca 2019, 19:18
Za tą kasę kupili by dwóch dobrych skrzydłowych. Koleś oby nieokazal się drugim Andre Silva.
1
Zimer9009
Zimer9009
22 lipca 2019, 19:23
Przechodzi z lepszego zespołu i lepszej ligi więc sytuacja zgoła inna do tej AS.
0
Milanboy
Milanboy
22 lipca 2019, 19:18
Ja prd, ale dużo, ale kuźwa dużo, no się nie spodziewałem, ja wiem ze to bardzo dobry zawodnik, ale no aż tyle? Przesada
0
Zimer9009
Zimer9009
22 lipca 2019, 19:18
Boban mistrz negocjacji hehe :p z drugiej strony to nie nasza kasa wiec nie rozumiem w czym problem.
3
MrCostacurta
22 lipca 2019, 19:22
Dokładnie. Wszyscy tu stękają tak jakby te 50mln mieli wydać z własnej kieszeni ;).
3
MrCostacurta
MrCostacurta
22 lipca 2019, 20:05
Jeśli nie jeździsz na mecze, nie kupujesz pamiątek, koszulek itp. to faktycznie nie Twoja kasa. Ale osoby, które dokładają się w ten sposób mogą myśleć inaczej ;)
0
Anonim
Moderator Anonim
22 lipca 2019, 19:17
O wiele za dużo, ale trzeba poczekać
0
22 lipca 2019, 19:17
57 z bonusami , kibice Atletico sa teraz w ekstazie , finansujemy im Jamesa za 40 mln i kto wie co jeszcze.Galliani wracaj :D
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
22 lipca 2019, 19:16
a mieli tak negocjować haha to się spotkali w połowie ;P
0
matten
matten
22 lipca 2019, 19:13
50 milionów za tego zawodnika to suaby żart.

Przepraszam, już widzę, że 49 mln. To zmienia postać rzeczy. Widać, że nasi dyrektorzy twardo negocjowali.
Edytowano dnia: 22 lipca 2019, 19:17
1
Krauser
Krauser
22 lipca 2019, 19:12
To wynegocjował fest. On nie jest wart aż takiej kasy
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
22 lipca 2019, 19:10
Ich wszystkich chyba pogrzało. 50 baniek i jeszcze bonusy to się powino skończyć koło 40 z wszystkim
0
<  1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się