SCUDETTO


MERCATO LIVE #22 [23:13]: Angel Correa o krok od Milanu! 40 mln plus bonusy

22 lipca 2019, 09:44, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #22 [23:13]: Angel Correa o krok od Milanu! 40 mln plus bonusy

[09:44]Andre Silva jest już w Europie i wkrótce sfinalizowany zostanie jego transfer definitywny do AS Monaco. Rossoneri mają zarobić 30 mln euro. Jednocześnie mediolańczycy negocjują z Atletico Madryt sprowadzenie Angela Correi. Jak podaje dziennikarz Sky, Fabrizio Romano, Milan proponuje 24-letniemu Argentyńczykowi 5-letni kontrakt z zarobkami 3,5 mln euro rocznie. Piłkarz jest już przekonany do złożenia podpisu, ale wciąż dogadać muszą się kluby. Atletico zaczęło od żądań na poziomie 50 mln euro, rossoneri zaczęli z pułapu 30 mln euro. Obie strony mogą spotkać się mniej-więcej w połowie, zatem transfer wyniósłby około 40 mln euro. W najbliższych godzinach w stolicy Lombardii pojawią się przedstawiciele madrytczyków, aby ostatecznie dobić targu.

[09:47]La Gazzetta dello Sport: Milan mówi "nie" wymianie Suso Patrik Schick. Roma chce pozyskać Hiszpana, ale jeśli rossoneri mają się na to zgodzić, to przystając wyłącznie na ofertę stricte finansową, wynoszącą około 40 mln euro.

[10:15]: Żadnych nowych wieści w kwestii środkowych obrońców nie ma La Gazzetta dello Sport. Pierwszym wyborem Milanu pozostaje Merih Demiral, za którego Juventus chciałby jednak 35 mln euro, a to nie mieści się w planach rossonerich, odrzucających także możliwość wypożyczenia Turka. Alternatywę ma stanowić Dejan Lovren. Chorwat od dawna przewija się jako możliwy transfer mediolańczyków i ponoć mógłby odejść z Liverpoolu za 20 mln euro.

[11:25]Tuttosport uważa, że dziś może dojść do wznowienia rozmów telefonicznych na linii Roma - Milan w kwestii Suso.

[11:27]: Na jutro La Stampa zapowiada spotkanie w Mediolanie pomiędzy przedstawicielami Milanu a Atletico. Celem rozmowy będzie zredukowanie różnicy pomiędzy żądaniem (50 mln euro) a ofertą (30 mln euro) odnośnie Angela Correi.

[13:30]: Dziś lub jutro w Mediolanie pojawi się Ismael Bennacer - informuje La Gazzetta dello Sport. Świeżo upieczony mistrz Afryki przejdzie testy medyczne, a następnie podpisze 5-letni kontrakt z Milanem.

[13:41]: MilanNews: Ismael Bennacer o godzinie 13:00 wylądował w Mediolanie. Przygoda Algierczyka w Milanie rozpoczyna się własnie dziś.

[13:45]: Jak podaje SportMediaset, Milan spróbuje zamknąć jutro na spotkaniu z przedstawicielami Atletico transfer Angela Correi za 40 mln euro, włączając w to już także bonusy.

[13:56]: Antonio Vitiello, redaktor naczelny MilanNews, podaje, że Ismael Bennacer jedzie od razu do kliniki La Madonnina, gdzie już dziś przejdzie pierwszą część testów medycznych.

[15:07]: Testy medyczne Ismaela Bennacera rozpoczęte.

[15:23]: Gianluca Di Marzio podaje, że Juventus wciąż nie dał zielonego światła na odejście Meriha Demirala, ale też nie zamknął się do rozmowy. Wkrótce przedstawiciele turyńskiego klubu wrócą z Singapuru i dyskusja będzie mogła nabrać kontynuacji.

[17:58]: Jak donosi Sportmediaset, Andre Silva jest już w Monte Carlo. Niebawem oficjalnie zostanie potwierdzony transfer Portugalczyka, za którego Milan otrzyma 30 milionów euro. 

[18:33]: Tuttosport: Livorno naciska na sprowadzenie na zasadzie wypożyczenia Alessandro Plizzariego. Rozmowy w tej sprawie powinny przyspieszyć po powrocie Milanu ze Stanów Zjednoczonych.

[18:35]: Zakończyły się testy medyczne Ismaela Bennacera w klinice La Madonnina, podaje MilanNews

[19:02]: Gianluca Di Marzio: Zvonimir Boban udał się do Hiszpanii na spotkanie z przedstawicielami Atletico Madryt i jest bardzo bliski osiągnięcia porozumienie w sprawie transferu Angela Correi. Milan zapłaci za napastnika 50 milinów euro plus bonusy.

[19:13]: Sky Sport: Bardzo blisko transferu Correi do Milanu, który zapłaci za 24-latka 49-50 milionów euro plus bonusy. Jutro do Mediolanu ma przybyć dyrektor sportowy Atletico - Andrea Berta celem zawarcia ostatecznego porozumienia.

[19:25]: Angel Correa będzie kolejnym transferem Milanu, ogłasza Gianluca Di Marzio. Milan osiągnął porozumienie z Atletico w sprawie transferu 24-letniego napastnika. Wczoraj w Hiszpanii był Zvonimir Boban, aby omówić kwestie finansowe - 50 milionów euro, wliczając w to bonusy, których wypłacenie jest powiązane z łatwymi do spełnienia warunkami. Ponadto Rojiblancos będą mogli otrzymać dodatkowe siedem milionów euro w kolejnych bonusach, ale tutaj obostrzenia związane z ich wypłatą są nieco bardziej złożone

[19:46]: Gianluca Di Marzio precyzuje swoje doniesienia w zakresie kwot. Na wspomniane 50 milionów euro składa się 40 milionów euro podstawy + 10 milionów łatwo osiągalnych bonusów + kolejne 7 milionów opisanych jak wyżej. 

[19:55]: Redaktor naczelny MilanNews, Antonio Vitiello, pisze, że negocjacje ws. Angela Correi są bardzo zaawansowane, a Milan zapłaci za 24-latka 40 milionów euro plus bonusy. 

[20:40]: Jeszcze raz Vitiello precyzuje. Transfer Angela Correi do Milanu wyniesie 40 mln plus maximum 5 mln bonusów, a więc sporo mniej niż pierwotnie podawane 57 mln euro.

[23:13]Sky Sport w swoich wieczornych informacjach potwierdza, że Angel Correa jest o krok od transferu do Milanu. Atletico zarobi 40 mln euro plus bonusy.



392 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
22 lipca 2019, 19:09
Ałć. Przyznam że chyba nigdy nie widziałem Angela Correi w akcji. I nie wiem czy jest wart tyle pieniędzy. Ale jak czytam komentarze to 50 mln to jest za drogo.
0
ACstach
ACstach
22 lipca 2019, 19:20
50 mln na pewno za drogo i Atletico wybuchłoby śmiechem gdyby ktoś tyle za niego zapłacił jednocześnie ze szczęścia jak i "politowania" dla zdolności negocjacyjnych klubu pozyskującego. Cena wiadomo z tyłka jak na początek negocjacji przy takich transferach (ale w sumie już się można zgubić w obecnych czasach z tymi cenami i jak widzimy po ostatnim newsie...). Mam nadzieję, że Milan będzie podążał swoją drogą, że cen nam dyktować nie będzie rynek tylko będziemy kupować zawodników za tyle za ile sami "wycenimy".
Edytowano dnia: 22 lipca 2019, 19:21
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 lipca 2019, 19:09
50mln plus bonusy za Correę ? Ojjjjj sporo. Moim zdaniem o 15 za dużo, oby sezon pokazał że się mylę.
3
muamba_kabumba
muamba_kabumba
22 lipca 2019, 19:09
50 mln + bonusy .. chyba trochę nasi odlecieli.
0
Marcin1995
Marcin1995
22 lipca 2019, 19:08
Correa najdroższym transferem Milanu w historii, dziwne trochę
0
Inzaghi126
Inzaghi126
22 lipca 2019, 19:08
Nie oglądam za częstola liga, ale naprawdę wierzę, że 50 mln za Corree to jest jakaś kpina. Wiele osób tu podkreślało jego technikę i prędkość, której bez wątpienia nie można mu odmówić. Styl Atletico też wiele mówi o jego statystykach. Jednak dla mnie gość jest totalnym kotem w worku...Cóż czas pokaże,mam nadzieję że gość pokaże u nas na co go stać.
0
krisss811
krisss811
22 lipca 2019, 19:08
50 mln??? To nas stać na takie transfery? Miło się czyta że kupujemy zawodnika za taką kasę, oby tylko nie zawiódł pokładanych w nim nadziei.
0
22 lipca 2019, 19:04
Di Marzio wlasnie podal ze Milan zamknal transfer Correi za 50 baniek wliczajac bonusy.Przeciez to jakies nieporozumienie niewytlumaczalne...Co za niekompetencja , a jeszcze do dzis czytam ze Milan juz nie przeplaca za nikogo i dyktuje wlasne ceny , ta jasne..
Edytowano dnia: 22 lipca 2019, 19:05
0
kamilus
kamilus
22 lipca 2019, 19:09
Jeśli naprawdę będzie to 50 mln + bonusy, to na bank musi to mieć jakiś związek z pozbyciem się Silvy, bo nie wierzę, że w sytuacji, gdy na Veretouta żałujemy 2 mln więcej, tutaj "rzucamy" lekką ręką dodatkowe 15 mln (ponoć maksymalnie chcieliśmy dać 35 mln).
1
grzyweek7
grzyweek7
22 lipca 2019, 19:03
50mln plus bonusy za Correre, no potencjał ma by stać się najlepszym ale trochę nas chyba poniosło. Choć jeszcze 2 lata temu zachwycałem się tym zawodnikiem, ale teraz myślę że 50mln to za dużo.
1
ACstach
ACstach
22 lipca 2019, 18:25
Silva przyszłości już u nas nie miał, świetnie, że sprzedamy go za 30 mln, więcej raczej nie da rady byłoby uzyskać za niego obecnie. Bennacer trzeba przyznać bardzo ciekawa opcja. Co do Correi mam mieszane uczucia, rezerwowy w lidze Hiszpańskiej. Nie ma co jednak na ten moment niczego przesądzać. Jak przyjdzie to będziemy kibicowac mu jak każdemu na początku.
4
kamilus
kamilus
22 lipca 2019, 18:46
Correa rezerwowym, bo w La Liga zagrał 20 meczów w pierwszej jedenastce i 16 razy z ławki? o_O
5
ACstach
ACstach
22 lipca 2019, 19:09
@kamilus Ok może troszeczkę jest to za daleko idąca myśl, ma 53 min na mecz jak to sobie wyliczyłem, jednak to nie powala jak na gracza "pierwszej jedenastki" - to lichy wynik, ale więcej niż 45 min więc nie można powiedzieć, że grzał ławę, ale nie grał statystycznie tyle co zawodnik pierwszego składu grać powinien. Miał tylko 3 bramki i 2 asysty jak pokazuje transfermarkt w poprzednim sezonie, co jak na napastnika nie jest mega wyczynem.
Edytowano dnia: 22 lipca 2019, 19:14
0
Milanboy
Milanboy
22 lipca 2019, 18:05
A według France fotball interesujemy się rzekomo Jean clairem todibo
0
vorti
vorti
22 lipca 2019, 18:31
Rzekomo to Barcelona chce nam go dać żeby u nas łapał minuty xD nie uwierzyłbym w to, ale to jest komedia u nich w zarzadzie, więc nie wiadomo xD
1
Milanboy
Milanboy
22 lipca 2019, 18:33
Vorti - zarząd Barcy jest słaby
0
Zako
Zako
22 lipca 2019, 17:42
Według mnie naiwne jest podejście, ze Jack szybko zdrowieje = zmniejszona potrzeba na pomocnika. Oby to były tylko plotki, bo raz , ze gwarancji nie ma, ze Jack będzie grał tak jak przed kontuzja, dwa , on pewnego poziomu ine przeskoczy.
9
kamilus
kamilus
22 lipca 2019, 18:22
Tu chyba bardziej chodzi o to, że powrót Jacka do zdrowia oznacza to, że będzie mógł w razie czego zagrać, a nie, że od razu wskoczy do podstawy. Pierwszym wyborem zdaje się być Hakan, a w razie czego zluzować go będzie mógł albo Krunić albo Jack (nie mówiąc o Paquecie, którego może zastąpić np. Suso).
0
vorti
vorti
22 lipca 2019, 17:30
Czytam różne strony i gdzieś mi się przewinęło, że skoro Jack wraca szybciej do zdrowia niż oczekiwano to prawdopodobnie środka nie będą już wzmacniać i skupia się na ŚO. Może Ruben Dias? Czy ktoś już go zaklepał?
0
jedunio
jedunio
22 lipca 2019, 17:04
Fantazję ma i nie chodzi mi tutaj o strój bo jak to mówią nie szata zdobi człowieka..Mam nadzieję na piękne, długie, dokładne podania, widowiskowe odbiory i niespotykaną nieustępliwość? To mi wystarczy.
0
Savi
Savi
22 lipca 2019, 17:09
dla mnie kozak to co gra na swoj wiek. Jak Marco ma reke do mlodych i go rozwinie to moze byc naprawde kozak przez duze K
0
krystian.o1979
krystian.o1979
22 lipca 2019, 17:02
Oby miał fantazje przy rozegraniu piłki na boisku, choć w połowie tak rozwiniętą, jak fantazję przy kompletowaniu garderoby:-)))
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
22 lipca 2019, 16:37
Milan daje 40 mln plus biglia . Atletico nie ustepuje i żąda wyłącznie 35mln.
24
Corsa
Moderator Corsa
22 lipca 2019, 16:47
"Correa przechodzi za darmo, Atletico jeszcze dopłaca 5 milionów żeby tylko Milan zabrał ze stołu kartę Biglii" :)
18
grzegorzzg
grzegorzzg
22 lipca 2019, 16:28
Moja opinia jest krótka o tym zawodniku: bardzo dobry zawodnik, chyba najlepszy zawodnik sprowadzony w tym okienku transferowym do tej pory.
0
Starosta
Starosta
22 lipca 2019, 16:21
Matko w co on jest ubrany na tym zdjęciu:)
1
POE
POE
22 lipca 2019, 16:27
No hahah
0
Savi
Savi
22 lipca 2019, 16:35
wyczesany letni stroj co dziwnego?
1
Vol'jin
Vol'jin
22 lipca 2019, 16:37
nic tu sensacyjnego nie widzę ;] Polecam zobaczyć ubiory Rusella Westbrooka ;]
1
Corsa
Moderator Corsa
22 lipca 2019, 16:48
no widać, że barwna z niego postać :P
Edytowano dnia: 22 lipca 2019, 16:52
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
22 lipca 2019, 16:59
Tam jeszcze festyn po finale. Ni
0
MarcoFerrero
MarcoFerrero
22 lipca 2019, 18:41
nasłuchał i naoglądał sie YG XD
0
Levy11
Levy11
22 lipca 2019, 16:11
Rugani na wylocie z Juve, a bym go u nas widział.
0
Vol'jin
Vol'jin
22 lipca 2019, 16:17
Demiral albo nikt z Juve
4
tommyb1
tommyb1
22 lipca 2019, 16:56
To zmień okuliste
0
tommyb1
tommyb1
22 lipca 2019, 15:57
Krunic na naszej stronie zostanie pewnie Radziem, Theo za proste imię żeby przerabiać. A co robimy z Ismaelem?? Dawać propozycje. Moja: Isi albo Beny :) czy ktoś znalazł jaka ma ksywke?
Edytowano dnia: 22 lipca 2019, 15:58
0
Rafael Rossonero
Rafael Rossonero
22 lipca 2019, 16:05
Ksywki rządzą się swoimi prawami, sama się wyklaruje np. Boateng nie był ani Boa ani Prince tylko gołębiarz:P
10
patoo_07
patoo_07
22 lipca 2019, 16:09
Pio Pio też nie był Pio Pijem zanim Crudelli się za niego nie wziął. :D
2
Maxiu
Maxiu
22 lipca 2019, 17:28
Krunic ma pseudonim Dera
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 lipca 2019, 18:41
Zapewne zostanie "Bena" od Bena bena bena bena cer cer cer cer
0
wielki prostownik
wielki prostownik
22 lipca 2019, 15:50
Żeby tylko nie mieli uwag natury psychicznej gdy spojrzą na jego strój.
2
pazioni
Moderator pazioni
22 lipca 2019, 15:14
A tu brak dolnej prawej trójki i pozamiatane ...
5
MisiuACM
MisiuACM
22 lipca 2019, 15:42
Dolna trójka, zresztą tak jak i górna to kieł. Ciężko bez tego funkcjonować na co dzień, więc obstawiam, że akurat to posiada :).
2
acmti__
acmti__
22 lipca 2019, 15:00
Bennacer tak się spieszyl że piżamy nie zdążył ściągnąć
16
savicevic88
savicevic88
22 lipca 2019, 17:37
Ale getry ma xD
0
Rafal Milanista 91
Rafal Milanista 91
22 lipca 2019, 14:51
bramka piekna , szkoda troche Wojtka
0
Fushnikov
Fushnikov
22 lipca 2019, 14:44
Btw na Icc Rabiot wykreował świetną okazję na bramkę a sama bramka palce lizać.
0
Vol'jin
Vol'jin
22 lipca 2019, 14:48
No ta asysta na 3-2 dla Tottków od Rabiota miodzio :)
2
szewczenko85
szewczenko85
22 lipca 2019, 14:31
Duze wzmocnienie, widze tu grajka zdecydownego, atutem jest walczeność, no i ten drybling, palce lizac, widać ze Chłopak jest pewmny swoich umiejetności. Brawo Panowie, cieszę się ,że wzięliśmy Algierczyka, a nie Sensiego. Swietny waleczny mlodzian.
Forza Milan, brawo za ten ruch.
1
Rafal Milanista 91
Rafal Milanista 91
22 lipca 2019, 14:28
uwazam ze bedzie sporym wzmocnieniem plus taki ze juz gral we wloskiej szybko sie wkąponuje cos czuje , niech przechodzi testy i odpoczywa
0
Fushnikov
Fushnikov
22 lipca 2019, 14:45
No tak. Dla odświeżenia należy się wykąpać
7
jedunio
jedunio
22 lipca 2019, 14:23
https://m.youtube.com/watch?v=9viSvVKioLM

Poezja :) Bardzo się cieszę i czekam na oficjalkę. Wierze w 1 sklad bo zaangazowaniem, techniką, balansem ciała przewyższa większość naszych graczy.
1
Rzetelny
Rzetelny
22 lipca 2019, 14:53
Jedyne co mnie martwi to, że gość wszystkie podania wykonuje jedną, lewą nogą. W całej kompilacji brak podania prawą a i przy prowadzeniu piłki rzadko jej używał.
Nie zmienia to faktu, że cieszę się z tego transferu i liczę na jego dobre występy.
1
dawko69s
dawko69s
22 lipca 2019, 17:03
no rzeczywiście ładnie rzucał te długie piłeczki ;] oby u nas grał jak najlepiej :)
0
Gzikuu
Gzikuu
22 lipca 2019, 14:21
Patrząc na foto Bennacera sprzed kliniki, to wiem już, że na pewno będzie naszym najoryginalniej ubranym piłkarzem :D
3
El Diablo
El Diablo
22 lipca 2019, 14:44
To nie Bennacer, to Campos ;)
1
Savi
Savi
22 lipca 2019, 14:17
chlopak chce zrobic te testy umowa i uciekac na wakacje.
0
Rafal Milanista 91
Rafal Milanista 91
22 lipca 2019, 14:09
Witam wszystkich kibiców Milanu !!!
Kibicuje Milanowi od 18 lat , tą strone sledze od kilku lat i postanowilem dzisiaj sie zarejestrować
Forza Milan !!
12
Mieszko
Mieszko
22 lipca 2019, 14:18
Lepiej późno niż wcale ;)
3
basior
basior
22 lipca 2019, 14:02
Może jestem dziwny, ale chciałbym jednak abyśmy więcej Włochów sprowadzali.

PS: Po 2 latach oglądania postanowiłem się zarejestrować.
Witam wszystkich!
8
Orzelek79
Orzelek79
22 lipca 2019, 14:08
Witamy na pokładzie.
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
22 lipca 2019, 14:09
No cześć
0
bawolejaja
bawolejaja
22 lipca 2019, 14:11
Siema basior.
1
kamilus
kamilus
22 lipca 2019, 14:13
Bonżur.
0
ksieciunio
ksieciunio
22 lipca 2019, 18:52
Młodych i bez tatuaży. Witam również :)
0
22 lipca 2019, 14:02
13:30 - Informacja, że ponoć Bennacer dziś lub jutro wyląduje
13:41 - Okazuje się, że już wylądował o 13.

To + konferencja Paolo i Massary z piątku idealnie pokazuje, że włoskie media nie wiedzą NIC co się dzieje w klubie.
19
Daniel Maldini
Daniel Maldini
22 lipca 2019, 14:10
I mnie to cieszy. Interesy lubią ciszę.
8
looko
looko
22 lipca 2019, 14:14
Coś tam jednak wiedzą skoro podali, że dziś, przecież nie podadzą czasu do atomowej sekundy globalnej kiedy wyląduje, zwykłe czepianie się niewiadomo czego
3
looko
looko
22 lipca 2019, 14:21
Niczego się nie czepiam, tylko stwierdzam fakt.
Za poprzednich zarządów znali rozkłady poszczególnych samolotów. Mają też taka wiedzę co do innych klubów.

Po prostu faktem jest, że dzisiejszy Milan odciął media od źródełka i stąd takie sprzeczne informacje.
2
kupczyk1981
kupczyk1981
22 lipca 2019, 13:58
Nie oglądam ligi hiszpańskiej za czesto,ale z tego co kojarzę to Correa nie zagrał chyba wszystkich spotkań w pierwszym składzie,był raczej wchodzacym z ławki.A jesli chodzi o statystyki to Atletico nie gra mega ofensywnego futbolu,więc o grad goli i asyst chyba ciężko
0
Vol'jin
Vol'jin
22 lipca 2019, 14:09
Ciekawe życie po Griezzmanie tam będzie :P w zeszłym sezonie tylko Francuz miał dwucyfrowy wynik bramkowy reszta po 6-5 bramek
0
kamilus
kamilus
22 lipca 2019, 14:13
Jeszcze ciekawszą statystyką jest to, że trio Morata Diego Costa Kalinic łącznie zdobyli całe... 10 bramek (6 + 2 + 2). ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
22 lipca 2019, 14:25
Atletico to w ogóle ewenement. Bądź co bądź, La Liga jest ligą ze stosunkowo słabą defensywą, gdzie najlepsi potrafią wyciągać niemalże co sezon po około 30 bramek lub więcej (Ronaldo, Messi), gdzie Barcelona i Real z reguły wyciągają w walce o tytuł ponad 90 bramek (a i 100 zdarzało im się przekraczać).
No i mamy takie Atletico, co sezon zajmujące 2 lub 3 miejsce.
- 14/15, 3 miejsce, 67 bramek;
- 15/16, 3 miejsce, 63 bramki;
- 16/17, 3 miejsce, 70 bramek;
- 17/18, 2 miejsce, 58 bramek;
- 18/19, 2 miejsce, 55 bramek.
Normalnie ewenement na skalę całej ligi chyba. Ja rozumiem, że są niesamowicie zdyscyplinowani taktycznie i dysponują żelazną defensywą, ale taka indolencja ofensywna to rzecz druzgocąca.
W dużo lepszej pod kątem taktyki i defensywy lidze włoskiej Milan, ostatnio oscylujący wokół miejsc 5-7 (a nawet z 10 miejscem za Superpippo), potrafił nastukać około 60 bramek w sezonie.
Dlatego piłkarzy ofensywnych z Atletico trudno oceniać przez pryzmat liczb. To drużyna, w której naprawdę trudno nabić bramek czy asyst, jeśli się odliczy Griezmanna, który strzelił w lidze 15 goli i zaliczył 8 ostatnich podań.
4
MilanHomer
MilanHomer
22 lipca 2019, 17:14
W pełni się zgadzam z cyferkami w Atletico. Strasznie ciężko, jest zrobić imponujące liczby. Z drugiej strony ci sami co piszą, że w Atletico, ktoś robi 5+6 jest mega słaby, to w holenderskiej 20+10, też słabizna bo słaba liga. :) Taki paradoks.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
22 lipca 2019, 13:49
Jeśli uda się sprzedać Silvę za 30 baniek to prawdziwy szacun. Po dwóch kiepskich sezonach to cena więcej niż dobra. Nie bardzo rozumiem jednak kupno Correi za tak ogromne pieniądze. 3 gole i 2 asysty to trochę słabe statystyki.
4
Meloon
Meloon
22 lipca 2019, 14:24
Tylko, że całe Atletico strzeliło 55 bramek w całym sezonie. A skończyli na drugim miejscu, wszyscy wiedzą jak Oni grają, tam nikt nie wykręci w ofensywie super liczb.
1
grayman88
grayman88
22 lipca 2019, 13:49
Jest tutaj osoba która ogląda Primera division albo tylko Atletico? Coś o tym gościu powiedziec
0
savicevic88
savicevic88
22 lipca 2019, 14:24
Nie grający na nominalnej pozycji w Athletico. Bardziej SS niż skrzydłowy a tak ustawiał go Simeone. Szybki, techniczny, zadziorny, lubiący grę kombinacyjną. Jedyne czego wg mnie mu brakowało to "chłodnej głowy".

Jeśli zamkniemy ten transfer w granicach 35-42 mln € można będzie uznać to za sukces.
0
Fushnikov
Fushnikov
22 lipca 2019, 14:47
On nie gra w athletico
0
savicevic88
savicevic88
22 lipca 2019, 18:39
Jeśli chodzi o Angela to gra w Atletico (literówka).
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 lipca 2019, 13:45
Jeśli MG nie widzi miejsca dla Susła to 30mln i Schick to nie jest zła oferta. Więcej niż 30 i tak nikt za niego nie da a w perspektywie sprzedaży Silvy i zapewne Patryka przyda się nam napastnik na ławkę. A nawet jak Schick nic nam nie da to za 15-20mln go spokojnie sprzedamy.
Edytowano dnia: 22 lipca 2019, 13:52
1
Zuber
Zuber
22 lipca 2019, 14:07
Też mi się tak wydaje, do tego Shick trochę bardziej pasuje na partnera Piątka niż Cutrone.
0
kamilus
kamilus
22 lipca 2019, 14:08
Szczerze mówiąc 30 mln + Schick to świetna oferta, bo dodatkowo zyskamy rezerwowego SS i spokojnie będziemy mogli szukać Castillejo nowego klubu. Problem tylko w tym, że oprócz tej strony nigdzie nie widziałem informacji o takiej ofercie, a brzmi ona zbyt pięknie, by była prawdziwa...
Edytowano dnia: 22 lipca 2019, 14:08
1
kamilus
kamilus
22 lipca 2019, 13:43
Mimo że według plotek na Correę nie chcemy wydać więcej niż 35 mln to myślę, że skończy się nawet na kwocie 40 mln + bonusy. A skąd takie przekonanie? Wydaje mi się, że pójście na rękę Atletico i zaoferowanie większej kwoty to będzie "nieoficjalny" warunek na przeprowadzenie sprzedaży Silvy do Monaco za 30 mln (bez tego ciężko mi sobie wyobrazić, by ktokolwiek dał za niego nawet 20 mln).

I również dzięki temu transfery Falcao (Monaco -> Galatasaray), Silvy (Milan -> Monaco), Correi (Atletico -> Milan) i Jamesa (Real -> Atletico) stworzą niejako jeden łańcuszek transakcji, na którym najwięcej zarobi właśnie Mendes.
8
grayman88
grayman88
22 lipca 2019, 13:48
Ciekawe
1
Savi
Savi
22 lipca 2019, 13:35
Podobno juz przybyl Benn o 13. wiec juz nikt go nie podprowadzi;)
3
Zuber
Zuber
22 lipca 2019, 13:16
Suso jest pewnie jeden problem, nikt go zbytnio nie chce, a my też nie chcemy mu dawać podwyżki, więc chyba czas się pożegnać.
Edytowano dnia: 22 lipca 2019, 13:16
0
Trzesuaf
Trzesuaf
22 lipca 2019, 13:25
A przecież taki bohater, powinna się ustawić kolejka, a kwota transferu przekroczyć 100mln, przecież 3 asystent w lidze.
1
Zuber
Zuber
22 lipca 2019, 13:28
Piłkarz dobry, niestety jednowymiarowy.
1
Trzesuaf
Trzesuaf
22 lipca 2019, 15:33
Piłkarz bardzo dobry, ale jego uwielbienie na tej stronie graniczy z absurdem. Teraz jest ogromne zdziwienie, że nikt nie chce wyłożyć nawet 50mln za niego, a zainteresowanie wyrażają 2 kluby na krzyż i to jeszcze najlepiej na zasadzie wymiany.
0
dykt4tor
dykt4tor
22 lipca 2019, 18:11
Za słaby na topowe kluby, za dobry (drogi) na średnie/słabe kluby. Czego tu nie rozumieć?
0
matten
matten
22 lipca 2019, 12:26
Andre Silva? Ukłony dla zarządu i agenta zawodnika. Nie spodziewałem się, że po takich "przejściach" będziemy w stanie zarobić 30 melonów na transferze Portugalczyka. Jak dla mnie jeden z bardziej chybionych transferów ostatnich lat, ale przy pomyśle ściągania młodych talentów takie wpadki będą się zdarzać.

Angel Correa? Mnie osobiście nie przekonuje ze względu na słabe liczby, ale jeśli trener Giampaolo potrzebuje kogoś o jego charakterystyce w swojej układance to niech go biorą. Mam nadzieję, że cena będzie bliższa 30, a nie 50 mln.

Merih Demiral? Nie mam zdania, ale jestem świadom, że trzeba kogoś ściągnąć na środek obrony. Ostatnio słabo wychodzimy na dealach z Juve. Jak znam nasze szczęście po transferze okaże się, że ma próchnicę, wadę serca albo krzywe nogi :/

Suso? Powinien dostać czas do zimowego okienka transferowego, aby przekonać się czy odnajdzie się w układance trenera Giampaolo. Jeśli Roma tak bardzo go chce to niech złożą ofertę na poziomie 40 mln i obie strony będą zadowolone. Ja osobiście nie zamieniłbym Hiszpana na żadnego zawodnika Romy, bo w moim mniemaniu to jeden z liderów, którzy od pewnego czasu ciągną nasz klub.
4
ShevaMS
ShevaMS
22 lipca 2019, 15:10
Dlatego warto kupować młodych bo Milan nie może tracić na zawodnikach, patrz Biglię, mem lata, a AS czy FK nawet AC uda się sprzedać na pewno nie tracąc
0
vorti
vorti
22 lipca 2019, 12:21
Roma daje 30 baniek i schicka za Suso ciekawe czy to przejdzie, ale ja bym brał, jeśli dla Suso nie ma miejsca w składzie. Czekam na oficjalke Benaccera, podobno dzisiaj lub jutro będzie dopięte
0
patoo_07
patoo_07
22 lipca 2019, 12:26
To już lepiej wziąć te 30 milionów bez Shicka, niż brać sobie na głowę zbędny kontrakt słabego piłkarza.
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
22 lipca 2019, 12:32
chyba 10 baniek i to drewno:))
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
22 lipca 2019, 12:33
ludzie oni za niego dali 42 mln
1
Vol'jin
Vol'jin
22 lipca 2019, 12:34
nie do końca Roma dała 42 mln za Schicka. Ogólnie ten transfer finansowo jest dziwny
1
Wolly
Wolly
22 lipca 2019, 12:47
No to skoro dali za Schicka 42 mln to utopili podobnie jak Milan na Silvie.
0
Savi
Savi
22 lipca 2019, 12:51
Wolly gdzie Milan utopil na Silvie?
Jak Monaco go wezmie Milan w pelnej amortyzacji czy jak tam sie zwie podobno bedzie 9 baniek na plusie
0
Zuber
Zuber
22 lipca 2019, 13:11
Jak możemy być na plusie jak daliśmy za niego 38 mln, nie wiem ile zarabia, ale dolicz za pierwszy sezon jego kontrakt i już masz prawie 40. Sevilla dała nam 4 mln za wypożyczenie i opłaciła jego pensję, teraz przechodzi do Monaco za 30, więc w dalszym ciągu brakuje przynajmniej 4 mln, żeby wyjść na zero, nie licząc jego pensji.
0
Vol'jin
Vol'jin
22 lipca 2019, 13:15
@Zuber

przez amortyzacje Milan ma zysk +10 mln euro^

Więc nie jesteśmy na 0 czy na minusie
0
Savi
Savi
22 lipca 2019, 13:16
zuber A co mnie to intere? Napisalem tylko co pisali gdzies w mediach.
0
imperator5000
imperator5000
22 lipca 2019, 13:33
@Savi, Zuber

Sprzedaż Silvy za cenę 30 mln euro wygeneruje zysk kapitałowy w wysokości 9,2 mln euro. Stanie się tak dlatego, że zakup piłkarza (34,6 mln euro) jest w księgach klubu rozłożony na 5 lat - co roku ten transfer obciąża nasze koszty kwotą 6,9 mln euro. Jednocześnie wartość księgowa karty Silvy spada o wysokość odpisów amortyzacyjnych. 34,6-2x6,9=20,8 mln euro.

Jeśli sprzedajemy aktywo powyżej wartości księgowej, notujemy zysk kapitałowy (plusvalenza), który w pełnej wysokości poprawia wynik finansowy w roku sprzedaży (dlatego sprzedawanie powyżej wartości księgowej jest tak ważne w kontekście FFP). Analogicznie, sprzedaż poniżej wartości księgowej oznacza stratę kapitałową, która pogarsza wynik finansowy klubu w roku sprzedaży (nie dość, że ponosiliśmy koszty amortyzacji, to jeszcze na koniec nie odzyskaliśmy nawet wartości księgowej).

Uwaga: wartość księgowa nie musi mieć nic wspólnego z wartością rynkową. Sprzedaż Silvy powyżej wartości księgowej nie oznacza, że inwestycja w tego gracza nam się opłaciła! Dokonane odpisy amortyzacyjne były rzeczywistymi kosztami, które poniósł klub i nie można ich wyłączać z rachunku.

Silva kosztował nas 34,8 mln + 3,7 mln pensji - 4 mln, które otrzymaliśmy za wypożyczenie od Sevilli. Razem to 34,5 mln euro. W przypadku sprzedaży za 30 mln euro stracimy na tym interesie 4,5 mln euro (i tak wielkie brawa dla zarządu za odzyskanie tak znacznej sumy za tego słabeusza). Pomijam oczywiście to, że piłkarza nie kupuje się wyłącznie w celach korzystnej odsprzedaży, a dla wartości jego występów sportowych oraz wartości marketingowej - choć te są trudne do oszacowania.

Raz jeszcze - klub nie naciska na sprzedaż piłkarzy powyżej wartości księgowej, żeby na nich zarobić, a jedynie po to, żeby nie obciążać bieżącego wyniku finansowego. Wartość księgowa Donnarummy to pewnie okrągłe 0 euro, ale nie oznacza to przecież, że jego sprzedaż za 5 mln euro byłaby jakimś świetnym interesem, prawda? :)
6
Zuber
Zuber
22 lipca 2019, 13:38
Imperator5000 dzięki za wyjaśnienie tego jak to działa. Ogólnie dobrze myślałem.
0
imperator5000
imperator5000
22 lipca 2019, 14:01
Di niente!

Ogólnie niesamowicie szanuję pracę Gazidisa i Maldiniego. Po płaceniu bez negocjacji absurdalnych kwot za przeciętniaków i piłkarskich emerytów i doprowadzeniu klubu przez F&M na skraj bankructwa (nie koloryzuję), mamy bardzo przyjemną odmianę. Zatrudniono trenera zamiast wuefisty. Piłkarze dobierani do taktyki, cierpliwość w negocjacjach i korzystne zakupy młodych piłkarzy na wysokim poziomie i z dużym potencjałem. Korzystne sprzedaże, brak kominów płacowych i bardzo mało przecieków do mediów. Czytam wszystkie włoskie większe portale sportowe, dziennikarzy obecnych na TT - i informacji z wewnątrz klubu jest tak mało, że tak zwani "eksperci od mercato" są zmuszeni puszczać wodze wyobraźni, kiedy w siedzibie pojawia się ten czy inny agent. Zdecydowana większość historii, którymi się ekscytujemy, to kompletne bajki, wprost mówił o tym Maldini. A pieniądze lubią ciszę :) Dobrze, że wróciła normalność!
6
imperator5000
imperator5000
22 lipca 2019, 14:04
Imperator500 - nie wiem skąd się wziąłeś, ale jak czytam od jakiegoś czasu Twoje posty, to mam ochotę postawić co najmniej 10 lajków przy nich. Nic dodać, nic ująć :)
0
imperator5000
imperator5000
22 lipca 2019, 14:18
O, wypraszam sobie - jestem na tej stronie od jakichś 11 lat, a prawie 3 byłem nawet redaktorem - pod innym nickiem :) Stare dzieje, milanistamarco, Ginevra, Mattlack i wielu innych zasłużonych użytkowników :) KMWTW!
0
imperator5000
imperator5000
22 lipca 2019, 14:25
Też mam konto gdzieś tyle lat właśnie, ale tak naprawdę udzielam się tutaj od "najnowszego rozdania". Wcześniej z różnych powodów czytałem co najwyżej newsy na tej domenie :) Także niestety nie pamiętam jak to było kiedyś itp :D

Tak czy inaczej, świetne i wartościowe komentarze. Mam nadzieję czytać tutaj takich więcej, a mniej bełkotu, jazgotu czy zwykłego prostactwa :)

Edytowano dnia: 22 lipca 2019, 14:28
0
Fushnikov
Fushnikov
22 lipca 2019, 12:07
Oddanie Suso do Romy byłby wielkim błędem. Ja bym nie chciał by grał w jakimkolwiek klubie SA vs Milan
2
krisss811
krisss811
22 lipca 2019, 11:29
Dosyć szybko skreślił Giampaolo Silvę ze swojego Milanu. Ciekawe czy on jest taki słaby, czy nie pasował trenerowi czy zwyczajnie nie chcę żyć w Italii.
1
Savi
Savi
22 lipca 2019, 11:32
Dobra szybka kasa na inwestycje. Zwyczajnie.
Silva Monaco Correa Milan James Atletico . Taki pewnie plan
12
Voltrex
Voltrex
22 lipca 2019, 12:00
Moim zdaniem mentalnie nie pasuje do grupy. Giampaolo mowil, ze w klubie jak Milan czy kazdym innym duzym nie licza sie juz tylko umiejetnosci, ale takze psychika. Silva uciekl po nieudanym sezonie z Milanu. Nie mogl sie zaaklimatyzowac, narzekal na brak morza. W sevilli jak wypadl ze skladu, zaczal sie zaslaniac kontuzja. Jakies wnioski mozna wyciagnac.
Edytowano dnia: 22 lipca 2019, 12:01
4
Manolas
Manolas
22 lipca 2019, 10:47
Obrońca powinien posadzić Musacchio na ławce, bo lepszego zmiennika od Zapaty nie dostaniemy, wystarczy zostawić Gabbie który w sparingu prezentowal się solidnie. Myślę ze Shar będzie super rozwiązaniem. Z Lovrenem będzie jak z Montolivo i Biglią
4
MK92
MK92
22 lipca 2019, 10:40
Czas działa na naszą korzyść, bo Atletico będzie coraz bardziej zdesperowane, by coś na Correi w tym okienku jeszcze zarobić. Jeżeli żaden inny klub się nie wmiesza, to powinno nam się udać pójść na kompromis cenowy.

Co do formuły przybycia Demirala do Milanu, to mi się ona po prostu nie podoba.
7
Manolas
Manolas
22 lipca 2019, 10:58
LgdS donosi ze Milan nie wyda na Correie więcej niż 35mln. Bardzo podoba mi się ten zarząd. Własne wyceny i spokój na rynku
9
MK92
MK92
22 lipca 2019, 11:15
Pełna zgoda. Miła odmiana po wielu latach wyrzucania pieniędzy w błoto.
3
Gianni Rivera
Gianni Rivera
22 lipca 2019, 11:39
Mi również się to nowe podejście podoba. Niektórzy narzekają, że trzeba płacić tyle, ile rynek wymaga. Właśnie przez takie podejście rynek transferowy się zepsuł. Kluby płaciły tyle, ile właściciele wymagali, i stało się, co się stało. Ostatnio sporo klubów, szczególnie włoskich, się na takim podejściu przejechało (SMS, Belotti itp.), bo żądają horrendalnych cen, których nikt im nie daje, a po roku czy dwóch wartość piłkarza spada drastycznie nawet poniżej odrzucanych wcześniej ofert.

Chcieliśmy Veretout, ale wyceniliśmy go na X euro - Fiorentina się nie zgodziła, poszedł do Romy.
Chcemy Correę, wyceniamy go na X i do tego będziemy dążyć, bo w tej chwili bardziej Atletico zależy na sprzedaży, niż nam na kupnie - i tak powinno być.
Miałem już dość kupowania piłkarzy po zawyżonych cenach, którzy dostawali zawyżone kontrakty. Kupujemy za mniej więcej tyle, ile piłkarz jest wart. Oferujemy mu kontrakt w naszym zamyśle uczciwy - jeśli mu pasuje, super, jeśli nie, to niech idzie gdzie indziej.
Mamy jeszcze 6 tygodni do końca okienka transferowego, a brakuje nam środkowego obrońcy, kreatywnego pomocnika i cofniętego napastnika. Do ogarnięcia na spokojnie bez niecierpliwych i nieprzemyślanych ruchów.
3
Rafalzki
Rafalzki
22 lipca 2019, 10:34
czytam gdzieniegdzie trochę narzekań od jakiegoś czasu na Correę, że za drogi, że może za słaby. Pierwsza sprawa, odpowiadając na pytania w czym Correa ma być lepszy od Suso. Ano w tym, że przede wszystkim jest szybki, ma odejście, w przeciwieństwie do wolnego jak żółw Suso. Po drugie jest bardzo uniwersalnym zawodnikiem, technicznie nie ustępuje Suso, może zagrać na lewym jak i na prawym skrzydle, doskonale radzi sobie też w ataku, jako partner dla Piątka moim zdaniem rewelacja. Na wypadek powrotu do formacji ze skrzydłowymi daje więcej opcji niż Suso. Co do pomocy to póki co jest rzeźnia informacyjna i nie ma co wróżyć. Ktoś dobrze napisał tam niżej, że pozostawienie Biglii nie jest złe, kontrakt kończy sie za rok i teraz nie trzeba nikogo kupować na jego miejsce dzięki czemu zaoszczędzimy jakieś 10-20 milionów na transfery, zgadzam się z tym zupełnie. Wierzę, że Jack wróci i uspokoi Naszą pomoc, dojdzie ten cały Bennacer, jest Paqueta, Hakan, od biedy nawet ten Suso może tam grać (w co szczerze wątpię, moim zdaniem jest z nim problem bo nikt go nie chce, gdyby ktoś dawał 35 milionów to Hiszpana już by nie było w Milanie) o kreatywność w środku pola jestem spokojny. Bardziej obecnie martwi mnie środek obrony, to tam na chwilę obecną jest największa wyrwa, potrzebny Nam porządny ŚO natychmiast, ale nie taki na ławkę jak Zapata tylko taki który posadzi Musacchio na ławce.
Edytowano dnia: 22 lipca 2019, 10:37
14
Savi
Savi
22 lipca 2019, 10:50

Oni zyja w Matrixie .
2
tommyb1
tommyb1
22 lipca 2019, 13:26
Nie wypowiadam się na temat Correi bo nie mam o nim zielonego pojęcia. Troszkę mnie uspokoiłeś swoim mądrym i wyważony komentarzem. Myślę podobnie jak Ty. Jeśli chodzi o obronę dałbym sobie spokój z Demiralem. Transfery z Juve nam się czkawką odbijają od dawna. Lepiej powalczyć o Upamecano (nawet kosztem Hakana oczywiście przy rozsądnej dopłacie rzędu 15 max 20 baniek) a co do Biglii jak najbardziej podpisuje się pod tym co napisałeś
1
hyrus13
hyrus13
22 lipca 2019, 10:13
Ktoś ma fantazję w Romie proponując taką wymianę :D Może warto złożyć im propozycję wymiany Borini - Zaniolo?
12
Savi
Savi
22 lipca 2019, 10:17
plus karta Bigli by nie plakali juz
17
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
22 lipca 2019, 10:22
Dokładnie i dodatkowo trenera przygotowania techniczno-taktyczno-fizycznego Bonere..
0
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
22 lipca 2019, 11:28
Jedyna godna wymiana z Romą 1:1, +/- 5 mln to Suso za Lorenzo Pellegriniego. Nie licząc Zaniolo bo to raczej abstrakcja.
Edytowano dnia: 22 lipca 2019, 11:31
1
GiveMeReason
GiveMeReason
22 lipca 2019, 12:38
Ale co masz do Bonery? Moze akurat odnajdzie sie w roli asystenta?
1
patoo_07
patoo_07
22 lipca 2019, 10:09
Mimo wszystko, Cutrone jako zmiennika dla Piątka bym zostawił. Bardzo dobre wieści, o tym że odrzucamy kretyńskie pomysły Romy. Oby okazały się prawdziwe.
4
kamilus
kamilus
22 lipca 2019, 10:09
Ponoć to decyzja Cutrone, bo chce grać regularnie, a przy Piątku na to żadnych szans mieć nie będzie.
0
patoo_07
patoo_07
22 lipca 2019, 10:13
To oddać gdzieś tylko z opcją odkupu, albo wypożyczyć na dwa lata do Genoi.
6
Rocker
Rocker
22 lipca 2019, 10:28
kamilus, to czy nie będzie miał szans gry przy Piątku, to jeszcze życie zweryfikuje. Polak póki co zagrał jeden dobry sezon. Absolutnie życzę jemu i nam, żeby ten sezon potwierdził jego wartość i umiejętności, ale nie można wykluczyć powtórki „kariery” Belottiego.
3
Rocker
Rocker
22 lipca 2019, 10:34
Rocker - Belotti to dalej kozak, po prostu zakisił się w średnim zespole. Jakby Piątek został w Genoi to by było tak samo :) Nie da się ciągnąć średniaka co roku i jak się jest zbyt dobrym, to trzeba odejść. Belotti i Berardi tego nie zrobili. Zaraz Chiesa się zakisi w Fiorentinie.
Oczywiście każda sytuacja jest inna, ale raczej bardziej jest prawdopodobne, że jeden ponadprzeciętny piłkarz dostosuje się do poziomu reszty niż na odwrót. :)

Oby było tak, że u nas Piątek będzie się rozwijał, wraz z całym Milanem.
0
radson1406
radson1406
22 lipca 2019, 10:35
Co do Piątka to w meczach reprezentacji Polski pokazał iż potrafi bardzo dobrze odnaleźć się w ustawieniu z dwoma napastnikami więc zmiana ustawień może mu tylko posłużyć. Krzysiek zdrowy nie powinien mieć problemu z regularnym trafieniem do bramki rywala.
Poza tym teraz mając do wyboru zdrowego Jacka plus Bennacer, wypoczęty Paqueta i Hakan ilość okazji bramkowych powinna ulec zwiększeniu.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
22 lipca 2019, 10:07
ławkowicz atletico ma byc wzmocnieniem? no dobra Paololo, no dobra.
4
jasiom22
jasiom22
22 lipca 2019, 10:07
Suso za Schicka to niesmaczny żart. Szczególenie w trakcie pozbywania sie Silvy. Correa za Silve, to wymiana 1 na 1 pod taktyke (choć tez troche dziwi bo to skrzydłowy nominalnie) , takie wymiany 1 na 1 w domysle Correa za Suso, Schick za Silve... coś moze to ruszy czy zmieni ale to jedynie uzupełnienia dziur ktore Milan sam sobie robi,, ale nie specjalnie wzmocnienia... W czym Schick mialbybyc lepszy od Silvy, a Correa od Suso, oprocz pseudo zyskow, i dopłat Milanu (w nowym rozdaniu budzetowym).

Ja dalej czekam na pierwsze wzmocnienia. Nawet Bennacer za Bakayoko jeszcze nie potwierdzony. Dopiero po oficjalce Bennacera, zakontraktowaniu kogos na miejsce Zapaty, i powiedzmy Correa za Silve, dopiero wtedy bedzie mozna mowic o wzmacnianiu, a nie tylko uzupełnianiu zespołu, a jakby odszedł Suso do Romy.. To znow trzy kroki w tył, w kwestii budowania kadry... A najbardziej i tak, obawiam sie potencjalnej wymiany, sprzedarzy Kessiego.. za Praeta, jezeli to co od samego paczatku pisza w mediach mialoby sie ziscic, rozumiem ze chca zadowolic trenera, ale wtedy Milan zostałby rozbity koncertowo, nie byłoby płuc zespołu, nie byłoby destrukcji ktorej i tak juz brakowało z samym Kessiem ktory biegał za dwoch, czasem trzech aż sie zmeczył, wypalił grajac to co grali za Gattuso...

.., a zgranie sie nowych zawodnikow? dotarcie na boisku... zajeło by dodatkowo conajmniej pół roku wynikow w kratke - i tylko podkopało by pozycje Marco, a na koniec Milan (bez wzmocnien z prawdziwego zdarzenia) i tak conajwyzej bedzie szosty w lidze... Tego sie obawiam, obym sie mylił. Dobrze ze trener dostaje piłkarzy pod swoj system, ale powinny byc jakies granice, Kessie musi zostać, Hakan też. To zbyt mocni i juz zgrani zawodnicy zeby ich oddawac po promocyjnych cenach, zeby kupowanie zastepcow w ich miejsce wygladało jak kupowanie Veretouta... Czy teraz Correi, za 50 mln...

i jeszcse ten Lovren... Jak narazie przy kazdym z tych ruchów Paolo i Massary chce sie napisać, zamienił stryjek... no ewentualnie T.Hernandez to rzeczywiscie jakas zmiana na lepsze, ale tylko za Laxalta i Stinica, a nie za Rodrigueza. A co do srodkowych obrońcow to w tym jak dla mnie bałaganie, można by sprobować Gabbie. Swoja droga Strinic i Rodriguez na srodku tez grywali, RR jako czwarty srodkowy mogłby byc, mam mocne wrazenie ze Strinic zostanie bo grał juz pod Giampaolo. No coź, czas jeszcze jest....
Edytowano dnia: 22 lipca 2019, 10:23
2
imperator5000
imperator5000
22 lipca 2019, 10:20
Nie ma mowy o Correi za 50 mln. Nasz zarząd dokonuje własnych wycen piłkarzy i rezygnuje w przypadku wygórowanych żądań. Nie wzięliśmy Sensiego za 30 mln, Veretout za 20 mln, nie weźmiemy też Correi za więcej niż 35 czy 37 mln, bo więcej ten gracz nie jest wart. Czasy przepłacania za emeryta Biglię czy za pokemony z Portugalii już dzięki Bogu minęły.
10
jasiom22
jasiom22
22 lipca 2019, 10:25
Słusznie, w takim razie mamy tydzien albo dwa gadania o Correi, ktory pewnie nie przyjdzie... Bo tak jak my z Suso, Atleti potrzebuje gotowki... A na koniec Milan skupi sie na Zacharo czy jak on tam..
0
<  1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się