MERCATO LIVE #42 [18:06]: Rebić lub Olmo zamiast Correi? Fiorentina zabiega o Suso

11 sierpnia 2019, 09:13, Presidente Aktualności
MERCATO LIVE #42 [18:06]: Rebić lub Olmo zamiast Correi? Fiorentina zabiega o Suso

[9:13]: Przeciągający się pat, którego powodem są rozbieżności między ofertą (45mln) a żądaniami (55mln), w rozmowach Milanu z Atletico w sprawie Angela Correi sprawia, że rossoneri rozglądają się za alternatywą dla Argentyńczyka, podaje Tuttosport. Według dziennika stanowić ją może Ante Rebić który został zaproponowany mediolańczykom oraz ekipie Napoli. Obecny pracodawca 25-latka - Eintracht Frankfurt byłby ponoć gotowy zgodzić się na transfer za kwotę 40 milionów euro, czyli mniej więcej tyle, ile Milan jest gotowy zapłacić za Correę. Rossoneri oceniają profil Rebicia, który mógłby grać jako drugi napastnik oraz za plecami duetu Piątek&Leao, ale na ten moment priorytetem pozostaje gracz Atletico. 

[9:27]: La Gazzetta dello Sport donosi, że transfer Angela Correi może zostać odblokowany poprzez sprzedaż Suso Fernandeza, którym interesuje się Roma, Olympique Lyon oraz Fiorentina.

[9:35]: Milan liczy także, że przeciąganie negocjacji w sprawie Angela Correi sprawi, że Atletico obniży swoje żądania i możliwe będzie osiągnięcie porozumienia, informuje La Gazzetta dello Sport.

[9:45]: Fiorentina prowadzi rozmowy z Milanem w przedmiocie transferu Suso Fernandeza, ogłasza dzisiejsza La Gazzetta dello Sport. Dziennik kolejny raz podkreśla, że Hiszpan jest chwalony przez Giampaolo, ale jednocześnie znajduje się na liście transferowej. 25-latek ma w kontrakcie klauzulę opiewającą na 40 milionów euro (według niektórych źródeł jest ona ważna wyłącznie do 15 lipca każdego roku), ale Milan jest gotowy rozmawiać i przystać na mniejszą kwotę, np. 30-32 miliony plus bonusy. Joe Barone, prawa ręka Rocco Commisso - nowego właściciela Fiorentiny, oraz Daniele Prade, dyrektor sportowy, na ten moment proponują mniej, ale wydaje się, iż finalna oferta może sięgnąć około 30 milionów. Jednocześnie La Gazzetta dodaje, że Viola byłaby gotowa utrzymać obecne wynagrodzenie Suso, czyli trzy miliony euro, i podpisać z nim czteroletnią umowę. Odejście byłego gracza Liverpoolu pozwoliłoby Milanowi przyspieszyć w temacie Angela Correi.

[11:09]: Dani Olmo to kolejny piłkarzy mogący stanowić alternatywę dla Angela Correi, a jego kandydaturę wskazuje Corriere dello Sport. 21-letni Hiszpan jeszcze kilka tygodni temu był mocno łączony z Manchesterem United, ale na zainteresowaniu się skończyło, a okienko w Anglii jest już zamknięte, więc na transfer w tym kierunku zawodnik nie ma co liczyć. Tymczasem Milan interesował się Olmo już w styczniu, a teraz może przejść do konkretów, jeśli będą przeciągały się rozmowy w sprawie Correi. Sprowadzenie zawodnik Dinama Zagrzeb to - według dziennika - koszt rzędu 25 milionów euro. Wczoraj chorwackie Sportske Novosti poinformowało, że tego lata Dinamo Zagrzeb odrzuciło już oferty opiewające na 25 - 28 milionów euro pochodzące od Bayernu, Evertonu oraz Manchesteru United. Mistrzowie Chorwacji mają jasny plan, chcą zatrzymać Olmo, który ma pomóc im awansować do Ligi Mistrzów, co przyniesie im zastrzyk gotówki w postaci 15 milionów euro i dopiero wówczas usiądą do rozmów w sprawie transferu. Wyszli oni z założenia, że bardziej opłaca im się awansować do Ligi Mistrzów i sprzedać 21-latka za przykładowe 25 milionów euro aniżeli sprzedać go teraz za 30 milionów i do kwalifikacji przystąpić bez jego osoby w składzie. 

[11:30]: La Repubblica: W obecnej kadrze Milanu nie ma graczy statusie "nie na sprzedaż", ale nie oznacza to, że klub jest gotowy sprzedać któregokolwiek ze swoich piłkarzy przy pierwszej lepszej ofercie, zwłaszcza jeśli chodzi o ważniejsze ogniwa. Oferta musi być naprawdę korzystna, aby została przyjęta, dlatego też w klubie nie ma presji na sprzedaż Gigio Donnarummy, którym interesuje się Paris Saint Germain.

[11:45]: Il Corriere della Sera donosi, że Diego Laxalt jest bliski przenosin do Parmy.

[13:34]: Tuttosport, w uzupełnieniu swoich poprzednich informacji w temacie Ante Rebicia, dodaje, że on sam oczekuje zarobków na poziomie 3,5 - 4 milionów euro za sezon.

[13:40]: Torino chciało tego lata sprowadzić ze SPAL Mohameda Faresa, ale jego uraz spowodował, że muszą zmienić obiekt swoich zainteresowań. Zdaniem dziennikarzy Tuttosport, Byki mogą teraz skierować swoją uwagę na Diego Laxalta, którego Milan wycenia na 15 milionów euro, ale byłby skłonny oddać go za kwotę o 2 lub 3 miliony mniejszą.

[18:06]: Angielskie media wymieniają Milan wśród klubów zainteresowanych pozyskaniem Serge Auriera, dla którego nie ma miejsca w Tottenhamie. Boczny obrońca ponoć już zakomunikował kolegom z drużyny, że chętnie zmieni barwy klubowe.

202 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
jasiom22
jasiom22
13 sierpnia 2019, 02:20
Suso i Conti nigdzie nie odejda.
0
#3#6
#3#6
12 sierpnia 2019, 11:36
Tylko nie ten debil Aurier. Jeszcze gorszy materiał niż balotelli
0
Jalapeno
Jalapeno
12 sierpnia 2019, 06:46
Panowie, sądzicie, że Fiorentina może namieszać tak jak Torino sezon temu? Oglądam ich już któryś raz z rzędu i wczoraj na luziku, z mistrzem Turcji 4:1. Od samego wyniku bardziej podobała mi się ich gra. Wyglądali na świetnie zorganizowanych, klepali, sporo schematów cwiczonych. Wiem, ze to tylko spary, ale tak jak my widzimy poprawe u, nas, tak ja tez widze u Violi. Ciekawi mnie ten zespol, bo zaraz po Milanie, to im zycze mini sukcesow we Wloszech. Zobaczymy, ale jak Montella nawiaze do swojego prime, to moga byc naprawdę groźni.
0
dusiekxd
dusiekxd
12 sierpnia 2019, 08:40
Coś tam grają ,ale nam nie zaszkodzą. Może i wygrali z mistrzem Turcji 4:1, za to my ograliśmy mistrza Kosowa na 0 z tyłu, także luz.
0
Miszcz
Miszcz
12 sierpnia 2019, 08:41
Ja tam nie lubię Fiorentiny i nigdy nie życzyłem im dobrze. Aczkolwiek teraz mają Montellę, do którego nie mam nic oraz nowych właścicieli, więc może aż takiej niechęci we mnie nie wzbudzają.

To co mnie zastanawia, to czy ten sezon nie będzie najcięższym od dawna. Już rok temu było mniej drużyn tzw. "do obicia" i tylko Juve potrafiło taśmowo wygrywać. Teraz takie kluby jak Cagliari czy Genoa się solidnie wzmocniły. Fiorentina może też wrócić na swój solidny poziom i walka w top 10 będzie zacięta jak nigdy. 65-70 pkt może znów wystarczyć do Top 4 i nie będzie to efekt "słabości" czołowych drużyn.
Edytowano dnia: 12 sierpnia 2019, 08:42
0
MiamiMilan
MiamiMilan
12 sierpnia 2019, 09:03
Nie wiem czy juz w tym sezonie moga namieszac bo z uwagi na duza liczbe pilkarzy dopiero teraz maja transfery przychodzace. Natomiast jako klub i w dluzszej perspektywie to napewno, Fiorentina jest wschodzaca potega. Mysle, ze Suso wczesniej odejdzie do Violi niz do Romy, bo
Fiorentina ma $
0
Marcos Salinas
12 sierpnia 2019, 09:09
Patrząc na to jak wyglądały ostatnie sezony w wydaniu Montelli szczerze wątpię.Czy w Milanie czy w Sevilli czy w Sampdorii czy w Violi im dalej w las tym było gorzej, dlatego w tym przypadku sparingi o niczym nie świadczą.Najważniejsze pytanie - czy facet zmienił swoje podejście do treningów oraz samych piłkarzy?Bez korekty tych dwóch czynników Fiorentina nie osiągnie żadnego sukcesu, a będzie wręcz przeciwnie.Z tego też powodu bardziej spoglądałbym w stronę Turynu-Czy czasem Mazzarri po raz drugi z rzędu nie wyciśnie z tego zespołu wyników ponad stan i nie postraszy Romy, Milanu oraz Atalanty?
0
Jalapeno
Jalapeno
12 sierpnia 2019, 09:14
Za Montelli hurtowo siadali na, 4 miejscu i zawsze faza pucharowa LE, ale dokladali do tego naprawdę fajny styl. Zemscic sie mzoe fakt, ze maja chyba najmlodszy sklad w całej lidze, stawiają na mlodych.

Miszcz, zgodze sie. Teraz nawet nikt nie ma papierow na spadek... nie ma takiego klubu, ktory by mocno odstawal. Zobaczymy jak beniaminki, ale procz nich, to jest naprawdę solidnych 17 ekip, nawet Parma czy SPAL potrafią namieszac.

Ja mimo wszystko stawiam, ze Viola w pierwszej 10 bedzie. Jest jeszcze Sampa z Di Francesco, Toro, Atalanta... Bologna tez po objeciu przez Sinise wygladala dobrze. Bedzie bardzo ciekawy sezon.
0
Jalapeno
Jalapeno
12 sierpnia 2019, 09:49
Jalapeno
Akurat do spadku są pewniacy , Lecce i Hellas mają wciąż słabiutkie składy , a i SPAL znacznie się osłabiło , cienko na papierze wygląda ich ten skład , czuję że mogą spaść.
0
pazioni
pazioni
12 sierpnia 2019, 05:20
Ten Rebić ma bardzo pyszną koszulkę....
2
jasiom22
jasiom22
12 sierpnia 2019, 01:05
Czyli jak? Suso(35) i Silva(25) out = Bruno Fernandes(60) in??? ..tylko znów brakuje napastnika do kompletu.
0
albertpaly
albertpaly
11 sierpnia 2019, 23:54
Dotychczas mercato Milanu ma dwie twarze... Correi i Vereteotueta... Przepraszam za pisownię drugiego nazwiska, lecz nie mogę go zapamiętać.
4
vorti
vorti
12 sierpnia 2019, 00:02
Nie ma informacji z Casa Milan to nie mają innych tematów, a wszystko to domysły i łączenie piłkarzy np. z Bobanem... Mnie ciekawi postawa Krzyśka, bo wygląda mi trochę albo na przygnębionego albo specjalnie się oszczędza na ligę. Jeden transfer na pomocnika, jeśli sprzedamy Suso i zamykajmy kupno zawodników.
0
mavachi
mavachi
11 sierpnia 2019, 22:53
Rebic dzis sie bawil w Pucharze Niemiec i hattrick, a trzeci gol to osmieszenie rywala jak na Orliku
1
guzik_acm
guzik_acm
11 sierpnia 2019, 22:49
Jeśli Suso odejdzie do Fiorentiny to jest dzbanem lvl hard xD
6
Bufor85
Bufor85
11 sierpnia 2019, 22:06
Miłe są dzisiejsze doniesienia, szkoda tylko, że nadal trwa susza w naszej kwestii. Chcę żeby w końcu ta machina ruszyła na dobre.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
11 sierpnia 2019, 21:29
Bruno Fernandes będzie w Milanie. Przynajmniej ja na to liczę :D
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2019, 21:30
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
11 sierpnia 2019, 21:41
W Sampie szału nie robił .. a poza tym, raczej nas nie stać na ten transfer.
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
11 sierpnia 2019, 22:19
Jeden z lepszych pomocników na rynku. Był jedną nogą w Man Utd. No ale masz rację. Raczej nas nie stać. Chociaż kto wie. To moje osobiste marzenie na te okienko.
0
jasiom22
jasiom22
12 sierpnia 2019, 01:09
Jeżeli odszedł by Suso za 35mln ..i Silva za 25mln.. to byłoby stać, i była by mocna potrzeba zastąpienia Suso, wtedy Bruno Fernandes wydaje się rozsądną opcją, tylko znów brakowało by czwartego napastnika.
0
Seca
Seca
11 sierpnia 2019, 21:23
Aurier? Trzeci prawy obronca, no chyba ze faktycznie jest cos na rzeczy i Conti odchodzi.
Oby to byla plotka bo koles kiedys sklocil polowe kary PSG przeciwko sobie.
Cytat z niego: - Blanc to ciota, "robi loda" Zlatanowi.
Pozniej jakas afera obyczajowa ze pobil partnerke czy cos. Chyba nie jest nam potrzebny taki aferzysta.
Kolejna kwestia to za wiele sie dla Spurs nie nagral, cos ponad 20 spotkan przez 2 lata...
0
Pinokio
Pinokio
11 sierpnia 2019, 21:21
Osiągnięto porozumienie z Atletico. Jutro testy medyczne Correi.
0
KennyDracula
KennyDracula
11 sierpnia 2019, 21:22
Źródło?
1
kamilus
kamilus
11 sierpnia 2019, 21:22
Ponoć ten news jest z fake'owego konta TheMilanBible.
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2019, 21:25
1
Cesash
Cesash
11 sierpnia 2019, 21:44
Nos Ci rośnie.
1
Gzikuu
Gzikuu
11 sierpnia 2019, 22:04
Dokładnie. TheMilanBible jest tylko na Instagramie i już nie wróci na Twittera. Fejk as fak, ale też dałem się na początku nabrać i aż mi się ciepło na serduszku zrobiło.
0
Svikahrappur
Svikahrappur
11 sierpnia 2019, 21:14
Za to z innych ciekawostek Monza tłucze Benevento w Coppa :D nie pamiętam jak wygląda nasza ewentualna ścieżka, ale co ja bym dał, żeby moc obejrzeć Derby Berlusconiego w dalszej części Coppa Italia :D
7
El Diablo
El Diablo
11 sierpnia 2019, 21:26
Nie tylko Ty ;)
1
Cesash
Cesash
11 sierpnia 2019, 21:48
Jest attaccare.
3
Svikahrappur
Svikahrappur
11 sierpnia 2019, 23:50
Forza Monza
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2019, 23:56
1
MrCostacurta
MrCostacurta
11 sierpnia 2019, 20:56
Jeśli kwota za Laxalta to prawda to Milan wycenia Urugwajczyka niemal na taką samą sumę jak Cutrone.
0
Vol'jin
Vol'jin
11 sierpnia 2019, 21:00
bo sprzedaż Laxalta za 14 mln nie powoduje strat w papierach tylko jesteśmy na 0^ Kamilus chyba wrzucał kilka dni temu taką grafikę

https://www.calcioefinanza.it/wp-content/uploads/2019/08/costo-rosa-milan-al-5-agosto-2019.png
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2019, 21:01
2
MrCostacurta
MrCostacurta
11 sierpnia 2019, 21:29
Vol'jin Bardziej chodziło mi o to by podkreślić jak nisko został wyceniony Cutrone niż wysoka cena za Laxalta.
0
milan78
milan78
11 sierpnia 2019, 20:12
DZEKO GRA FENOMENALNIE DZISIAJ.Conte wie co dobre
0
MrCostacurta
MrCostacurta
11 sierpnia 2019, 20:55
Roma gra do przodu fajnie za to defensywa katastrofa , nie wiem kogo by musieli tam kupic zeby to poukladal.
0
milan78
milan78
11 sierpnia 2019, 21:03
Obronę łatwiej ogarnąć niż atak.Mają zbyt doswiadczonych ludzi,żeby tego z czasem nie uporzadkować.Beda bardziej niebezpieczni w kontekście 4-go miejsca niz większość myśli.Ja w każdym razie oceniam ich wyżej niż Milan na ten moment
0
Rossu
Rossu
12 sierpnia 2019, 00:07
Z całym szacunkiem do Ciebie kolego, ale Ty chyba każdą drużynę stawiasz wyżej niż Milan :)
1
milan78
milan78
17 sierpnia 2019, 22:30
Rossu

Jak widać po dzisiejszym show mam sporo racji
0
rossoner111
rossoner111
11 sierpnia 2019, 19:33
Ja mysle ze transfer silvy lub suso odblokuje możliwość sprowadzenia JESZCE 2 obrońców , w końcu to formacja w której mamy największe braki.... tu nie ma nic do śmiacia....
0
zbylon
zbylon
11 sierpnia 2019, 20:42
Hahhahha :)
2
KennyDracula
KennyDracula
11 sierpnia 2019, 19:15
Paolo Paganini z Rai Sport donosi, że w przypadku odejścia Suso, Milan próbowałby pozyskać Bruno Fernandesa ze Sportingu Lizbona. Portugalczycy wyceniają swojego zawodnika na 70 mln, ale kwota ta ponoć jest negocjowalna. Co o tym myślicie?

P. S. warto dodać, że Giampaolo oraz Fernandes pracowali już razem w Sampdorii.
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2019, 19:17
2
Corsa
11 sierpnia 2019, 19:33
Nawet jeśli da się coś zbić, to pewnie do 60 mln, a to wciąż spora kwota jak na takiego zawodnika. Nie wiem totalnie co on gra, ale z wiadomych względów transfery z Portugalii nie wzbudzają we mnie przesadnego optymizmu :P
1
Presidente
Moderator Presidente
11 sierpnia 2019, 20:20
Ja myślę że tenże Paganini powinien zacząć brać leki.
3
jasiom22
jasiom22
12 sierpnia 2019, 01:16
No tylko że gdyby odszedł Suso za te 35mln... to diametralnie zmieniło by postać rzeczy, odchodzi jeszcze Silva za 25mln... (może nawet zostać włączony w transfer do Sportingu) i wtedy Milan stać na zastąpienie Suso - Bruno Fernandes-em. Tak czy siak, brzmi to nieco abstrakcyjnie na dziś, jednak jeżeli wierzyć mediom to coś ten kontrakt Suso uwiera Milan.
0
11 sierpnia 2019, 18:40
Nie mialbym nic przeciwko odejsciu Calabrii i przyjsciu jakiegos prawego obroncy , ale kto by go chcial..
1
patoo_07
11 sierpnia 2019, 18:28
A na co nam ten Aurier
0
RuFFDante
RuFFDante
11 sierpnia 2019, 18:13
6 bocznych obroncow w klubie I nas ciagle lacza z nowymi:)
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
11 sierpnia 2019, 18:27
Długi sezon, walka na jednym froncie... musimy mieć ich więcej, żeby się zakwalifikować do pucharów. Boban już pewnie szuka kreatywnych bocznych obrońców w Chorwacji, którzy w razie czego będą uniwersalni jak Borini.
4
filipacm
11 sierpnia 2019, 19:16
A Boriniego policzyłeś?
1
RuFFDante
RuFFDante
11 sierpnia 2019, 19:45
Mateo tez moze na boku to w sumie 8 z Fabio.
0
Biegan
Biegan
11 sierpnia 2019, 17:48
Fiorentina XDDD
a tak w ogole to pensja Biglii była za duża do udźwignięcia, ale 3 mln dla Suso to już są? śmieszne, no ale może to zwykły farmazon dziennikarski
2
ósmy
ósmy
11 sierpnia 2019, 18:02
Mało tego, Di Marzio podaje, że Fiołki starają się przekonać do siebie Francka Ribery'ego
0
tober12
tober12
11 sierpnia 2019, 17:19
Rebic x 3 w pucharze.
0
roby
11 sierpnia 2019, 17:32
No i pewnie juz jest za 40-50baniek
0
Corsa
11 sierpnia 2019, 16:55
Cutrone zadebiutował, dostał szansę na ostatni kwadrans. Porusza się całkiem nieźle, spodziewałem się, że będzie bardziej zagubiony w tej lidze.
1
flaqu666
flaqu666
11 sierpnia 2019, 16:58
i teraz pewnie jak przypadkiem kiedys strzeli bramke...to bedziesz rozpaczał ze takiego super napadziora sprzedali....
6
Corsa
11 sierpnia 2019, 17:08
@flaqu666, no niestety nie trafiłeś, odejście Cutrone ani mnie grzało ani ziębiło, ale bądź spokojny, nic straconego, trafisz jeszcze na kogoś kto lubi Patryka i może będziesz miał okazję wdać się w dyskusję dając upust frustracji o której napisałem Ci poniżej :)
10
flaqu666
flaqu666
11 sierpnia 2019, 18:20
hahah ja sie smieje z tych co przezywają jego odejscie:):) i tez mu dobrze życze
0
Corsa
11 sierpnia 2019, 19:06
@flaqu666, ale po co to robisz? Śmiejesz się z tego, że część kibiców odczuwa dużą sympatię do niego i zwyczajnie szkoda im, że zawodnik, którego polubili odszedł z klubu? Sam często nie zgadzam się z kilkoma użytkownikami i toczę zażarte dyskusje, w poniedziałek możemy różnić się w jednej kwestii, ale we wtorek potrafię przyznać temu samemu użytkownikowi rację w innej sprawie. To, że mamy odmienne poglądy nie powinno decydować o tym żeby hejtować się wzajemnie i szydzić z automatu. Człowieku, kibicujemy Milanowi, jednej drużynie i tak samo jako kibice powinniśmy taką drużynę stanowić. Napisałem normalny, informacyjny komentarz, ani zbyt wychwalający ani krytykujący, totalnie neutralny dla tych którzy meczu nie oglądali. Ty z miejsca wyleciałeś z zaczepką, nie interesował Cie moje nastawienie do Patryka, zobaczyłeś tylko jego nazwisko w komentarzu i chciałeś sobie ulżyć, pocisnąć komuś. No jak inaczej Cię nazwać jak nie hejterem? Jeśli to jedyny cel Twoich wizyt tutaj, to trochę słabo.
5
flaqu666
flaqu666
11 sierpnia 2019, 16:55
Cutrone wszedł w 76 minucie i nie strzelił bramki!!!! sensacja!!! najlepszy młody napastnik na swiecie... ktorego Milan tak zle potraktował nie strzela!!!
1
Corsa
11 sierpnia 2019, 17:00
ciężko strzelić kiedy nie dostajesz ani jednego podania na wyjście, bo trzeba bronić, widziałeś przebieg tego meczu czy tylko sprawdziłeś na flashscore i piszesz żeby dać upust frustracji?
15
Marcos Salinas
11 sierpnia 2019, 17:14
Ależ nikt nie zakłada, że Cutrone zaraz zrobiłby wielką karierę i stałby się jedną z głównych gwiazd Milanu.Problem w tym jak niektórzy bagatelizują znaczenie wartościowego zmiennika mocno identyfikującego się ze środowiskiem.Patrząc przez pryzmat takich durnowatych wpisów mam niestety nieodparte wrażenie, iż w dzisiejszych czasach gracze pokroju Massaro czy Ambrosiniego zostaliby zlinczowani przez bardziej roszczeniowych kibiców.
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2019, 17:16
8
RuFFDante
RuFFDante
11 sierpnia 2019, 18:14
Wilki gola nie stracily to nowosc.
0
Miguś
Miguś
11 sierpnia 2019, 22:11
Naprawdę nie wyczuliście sarkazmu?
0
Marcos Salinas
12 sierpnia 2019, 05:51
Miguś
Sarkazm?Ironia?Nie, zdecydowanie szydera z solidnego, młodego prospectu.
Edytowano dnia: 12 sierpnia 2019, 05:54
0
ósmy
ósmy
11 sierpnia 2019, 16:50
W ogóle to Lille to jakiś ewenement jeśli chodzi o rozwój młodych i nieopierzonych. Pozbywają się podczas jednego mercato swoich najlepszych zabójców Pepe i Leao. W ich miejsce kupują jakiegoś nonema Osimhena z belgijskiego Charleloi. I ten nigeryjski 20-latek w debiucie z Nantes strzela dwie bramki.
1
Vol'jin
Vol'jin
11 sierpnia 2019, 16:56
Ten Osimhen był łączony z Milanem (pomysł Moncandy to był) Nawet była sugestia, że miałby być właśnie do Lille wypożyczony^
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2019, 16:59
1
Presidente
Moderator Presidente
11 sierpnia 2019, 17:51
Osimhen był łączony z Milanem jeszcze wcześniej. Wówczas było po którymś z turniejów młodziezowych i występował w jakiejś nigeryjskiej drużynie klubowej. Ale wtedy chyba pisało o nim calciomercato.com, więc mierne źródło
1
IL Capitano 3
IL Capitano 3
11 sierpnia 2019, 20:33
To się nazywa świetny scouting nie ewenement. Campos to fenomenalny dyrektor sportowy.
1
Vol'jin
Vol'jin
11 sierpnia 2019, 16:40
Fernandes ponoć miałby zastąpić Suso (gość ma dość zawiłą klauzulę)
1
Starosta
Starosta
11 sierpnia 2019, 17:14
Jego agentem jest Mendes więc nigdy nic nie wiadomo.
0
Deus
Deus
11 sierpnia 2019, 17:17
to by była ciekawa opcja
0
Deus
Deus
11 sierpnia 2019, 17:18
i Paqueta by mógł grać na pozycji 10
0
Presidente
Moderator Presidente
11 sierpnia 2019, 17:41
Fernandes zastąpi Suso równie prawdopodobne jak to, że Paganini, który to podał, zastąpi Di Marzio w Sky :)
1
_GAHU_
_GAHU_
11 sierpnia 2019, 16:39
Hmm a dla mnie Rebić to ciekawa opcja. Oglądałem w tamtym sezonie sporo spotkań Eintrachtu i chętnie bym go w naszych barwach zobaczył. Pytanie za ile i druga sprawa że takiej pensji to raczej na start nie mógłby otrzymać.
0
11 sierpnia 2019, 15:44
Ten Djalo juz gra w pierwszym skladzie Lille , za rok pewnie transer za 40 mln do Anglii :)
0
Miszcz
Miszcz
11 sierpnia 2019, 15:46
Zawsze może wrócić do nas, celem dalszego nabijania kasy Elliottowi :) Kto wie też jakie zapisy były w umowie transferowej.
0
Zirytowany
Zirytowany
11 sierpnia 2019, 17:52
W sumie szkoda że u nas go nawet nie sprawdzili w pierwszym składzie tylko kopał się w primaverze. Pamiętam jak go sprawdzaliśmy to miała być to przyszłość pierwszego składu.
0
karp_fso
11 sierpnia 2019, 14:49
Dla Laxalta jakby nie patrzeć Torin to awans - chociaż w LE pogra :D
2
Zirytowany
Zirytowany
11 sierpnia 2019, 15:18
Zanim tam trafi moze juz nie miec okazji :D
1
jarek2572
jarek2572
11 sierpnia 2019, 15:30
Jak pójdzie do Torino, to będzie chodził jak w zegarku. Koszulka Milanu mu nie pasowała, grał piach, ale w innym klubie, właśnie pokroju Torino, pokaże jeszcze wszystkim jak się gra w piłkę.
0
cbvirus
cbvirus
11 sierpnia 2019, 14:38
Pytanie brzmi: Po co wypychać Suso? Correa na pewno nie jest od niego lepszy. Powiedziałbym wręcz, że jest średni a fani La Ligi mają z niego sporą bekę, bo miał być wielkim talentem a jest po prostu niewypałem i wiecznym rezerwowym w Atleti. To takie szukanie nowych twarzy na siłę. Spośród obecnych zawodników Milanu uważam, że miejsca nie ma w składzie dla: Laxalta, Biglii, Castillejo i Calhanoglu i to nad ich sprzedażą klub powinien pracować, żeby poszukać pieniędzy na wzmocnienie pomocy jakimś bardo konkretnym, bardzo dobrym grajkiem (anuż Rakitić, bo jest na wylocie. Jedynym problemem cena bo od 40 do 50mnl).
7
muamba_kabumba
muamba_kabumba
11 sierpnia 2019, 14:41
50 mln za zawodnika o takiej klasie jak Rakitić .. to promocja.
0
karp_fso
11 sierpnia 2019, 14:51
Uwaga bo Rakitić będzie chciał iść do Milanu :D Z resztą się zgadzam, choć IMO Hakan powinien zostać choćby na ławkę/do rotacji. Sądzę, że Giampaolo jeszcze z niego coś wyciśnie.
1
Corsa
11 sierpnia 2019, 15:05
Rakitic jak i Modric, poza zasięgiem.
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2019, 15:08
1
ACMgaara
ACMgaara
11 sierpnia 2019, 15:23
Nie wiem co wam z tym Rakiticiem. Za takie pieniądze i zarobki A pogra nie wiadomo ile...
0
cbvirus
cbvirus
11 sierpnia 2019, 15:34
Dlatego anuż. Szanse wiadomo, że nie są wielkie. Z drugiej strony Barca chce go wypchnąć a kupców niewielu. Z Bundesligi tylko Bayern byłby w stanie sobie pozwolić na taki wydatek a z tego co mi wiadomo nie szukają wzmocnienia pomocy. We Włoszech Juventus, ale środek mają już kompletny, Inter, ale raczej nie będzie ich stać po wydaniu 80mnl na Lukau no i Napoli, ale z De Laurentis i wydawanie pieniędzy, to przeciwieństwa. Tutaj upatruję naszą szansę, że będą go chcieli wypchnąć i zaakceptuje Milan.
0
Laires
11 sierpnia 2019, 16:03
cbvirus

Fajnie by było gdyby zaakceptował Milan, ale nie zapominajmy o Chinach gdzie miałby o wiele większe pieniądze
0
wielki prostownik
wielki prostownik
11 sierpnia 2019, 14:31
Z trójki Corea, Rebić, Olmo wolałbym tego ostatniego. Najmłodszy i najtańszy. Bo szału wielkiego na dziś to żaden z nich nie robi.
1
Corsa
11 sierpnia 2019, 15:14
Jak dla mnie różnica między tymi trzema jest tylko w cenie. Żaden chyba nie jest na tyle dobry żeby na siłę go ściągać.
0
roby
11 sierpnia 2019, 13:49
A co myslicie o Ozilu?-jaka cena za niego
1
dusiekxd
dusiekxd
11 sierpnia 2019, 13:54
Ozil jest pod patronatem Kalasiniaca. Nie odejdzie.
2
pjotr
pjotr
11 sierpnia 2019, 13:55
wypalony, 30lat, olbrzymia pensja
5
mikj
mikj
11 sierpnia 2019, 13:56
Ten gracz Fortnite? Wolę piłkarza
3
kamilus
kamilus
11 sierpnia 2019, 13:56
Ozil bardziej treq niż SS, a na treq mamy Suso, Jacka i Paquetę, więc kolejny nie jest potrzebny.
0
Chaos11985
11 sierpnia 2019, 13:45
Suso niby taki świetny piłkarz a żaden klub grający w LM się nim nie zainteresuje. To samo Bonaventura. Oby zarząd zastąpił te dwa "motory napędowe" drużyny, która zajmowała miejsca 5-8 na lepszych zawodników.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
11 sierpnia 2019, 14:13
Messi też niby taki dobry, a utknął w tej Barcelonie... I też się o niego nie biją ;p Że już o Ramosie nie wspomnę... Łapka przez przypadek ;)
4
AC1899
AC1899
11 sierpnia 2019, 14:26
O ile niezbyt zgadzam się z komentarzem Chaos11985, tak komentarz Piotrek1899 mnie rozwalił na łopatki.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
11 sierpnia 2019, 14:28
Piotrek1899 Kompletnie idiotyczne porównanie. Barcelona to absolutny światowy top i nie ma za bardzo drużyn lepszych gdzie mógłby pójść i się rozwijać. Od Milanu trochę lepszych klubów, które mają sporo do zaoferowania jednak jest. I żaden z nich Suso nie chce.
0
Miszcz
Miszcz
11 sierpnia 2019, 14:36
Chaos/KońFederant/Hogan/czy ktokolwiek się pod tym nickiem kryje, sieje tylko ferment, a Wy się dajecie nabierać :P Radzę olewać, to sobie wróci tam gdzie jego miejsce :)
2
Piotrek1899
Piotrek1899
11 sierpnia 2019, 16:28
wielki prostownik

Ty tak serio? Ja akurat nie ;) Przynajmniej pod tym postem...
0
Piotrek1899
Piotrek1899
11 sierpnia 2019, 17:10
AC1899

Taki był cel;) Jak widać, nie każdy ma poczucie humoru :( Pierwszy zamysł był taki, by podać Pawła Brożka za przykład, ale po namyśle uznałem, że to mało poważne, wiadomo, legend klubu nie sprzedaje się lekką ręką, więc padło na Messiego i Ramosa ;p
0
Vol'jin
Vol'jin
11 sierpnia 2019, 13:38
No tak mi ten Rebić średnio pasuje. Kilka lat temu Serie A nie podbił. Już ten Olmo bardziej przemawia
1
kamilus
kamilus
11 sierpnia 2019, 14:01
A czy Olmo to nie jest bardziej AM niż SS?
0
Corsa
11 sierpnia 2019, 13:18
To całe zainteresowanie Fiory może wyjść nam na dobre, o ile informacje nie są wymysłem. Suso jeśli zobaczy, że poważnie myślą o nim tylko kluby pokroju Fiorentiny i nie ma co liczyć na przebicie kontraktu, to powinien zgodzić się bez marudzenia na przedłużenie zachowując obecną pensję. Mówmy co chcemy o jego formie, braku słabszej nogi, ale to wciąż wyróżniający się zawodnik. Czy jest sens pozbywać się go za wszelką cenę i sprowadzać Correę? Czy ten piłkarz jest aż tak znacznie lepszy od naszego Susła?
2
Trzesuaf
11 sierpnia 2019, 13:14
Suseła się nie opłaca sprzedawać za 30mln, tym bardziej nie tym ogórkom, które za jakiegoś OUTa chciały 25mln.
1
milan78
milan78
11 sierpnia 2019, 13:10


https://sempremilan.com/player-ratings-ac-milan-2-0-feronikeli


Suso (8 – MOTM): Once again, he showed how important he is to the team. In fact, his free-kick goal wasn’t even his best display tonight. His passing was impeccable, he was everywhere, distributing the ball and creating dangerous chances for his teammates.

Z każdym meczem "rośnie " na dziesiątce
5
Miszcz
Miszcz
11 sierpnia 2019, 13:16
Podoba mi się ocena Samu. Gość jest nieporozumieniem. Szkoda, że musiał przyjść do nas tylko dlatego, że musieliśmy się pozbyć Bakki.
Swoją drogą, dziwne że nikt nie hejtuje zbędnego Castillejo za kurczowe trzymanie się Milanu. Przecież za coś takiego co chwilę tu lecą hejty na innych. Znęcanie się nad jedynymi wartościowymi graczami tej drużyny na pewno ma większy sens :)
9
muamba_kabumba
muamba_kabumba
11 sierpnia 2019, 13:53
Pewnie dlatego też ..że karierę piłkarską zaczynał właśnie jako ofensywny pomocnik. Na tej pozycji grał też w młodzieżowych rep. Hiszpanii. Skrzydłowego zaczęli z niego robić dopiero u nas.. i teraz właśnie każdy patrzy na Suso przez pryzmat gry na skrzydle.
0
pjotr
pjotr
11 sierpnia 2019, 14:01
ale z liverpoolu przychodził już jako skrzydłowy, patrzę na transfermark i też w poprzednich klubach występował głównie na prawym skrzydle, ale nie wiem na ile te dane są poprawne
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
11 sierpnia 2019, 14:02
W LFC grał jako OP.
0
Orzelek79
11 sierpnia 2019, 12:54
Jestem na tak jeśli chodzi o Rebica.
0
AcMati92
AcMati92
11 sierpnia 2019, 12:49
Osobiście nie lubię sposobu gry Suso, ale sprzedać go za 35 mln, żeby kupić Correie (czy jak to tam napisać) to zwyczajny debilizm. Ale Milan już przyzwyczaił do takich decyzji :)
3
roby
11 sierpnia 2019, 12:16
W sumie to bym zostawil Suso,zobaczyl ck zagra na nowej pozycjj u nowego trenera,jakby nie patrzec jeden z najlepszych ub.sezonu,a sprzedal byl Castillejo,Biglie-nie przekonuje mnie kompletnie ,us mamy do rotacji na ta pozycje i Rodrigueza .
0
przemek.kili
przemek.kili
11 sierpnia 2019, 13:00
Jak wy chcecie sprzedać Biglie? Za ile? Kogo na jego miejsce. Naprawdę za 3 miliony warto go oddać żeby oszczędzić na pensji? I kto za niego?! Za Biblię nikt nie da więcej niż 3/4 miliony.
1
vorti
vorti
11 sierpnia 2019, 13:47
Tylko roczny koszt Biglii to 12,9mln. Amortyzacja + pensja brutto, a to najwięcej z całej druzyny.
0
przemek.kili
przemek.kili
11 sierpnia 2019, 14:52
Tak... tylko że to jedyny doświadczony gracz w środku pola... A później daleko nic... Kto wejdzie na końcówkę żeby trzymać wynik jak nie on?
0
krzysiek1989
krzysiek1989
11 sierpnia 2019, 12:13
Piotrek1899 Ty chyba sobie ze mnie żartujesz porównując Suso do Rui Costy :) To tak jakbyś porównał malucha do ferrari . Rui Costa i tak był szybszy o 2 tępa od Suso a weź jeszcze poprawkę na to że piłka od tamtego czasu drastycznie przyśpieszyła .Nie trzeba być znawcą futbolu by to stwierdzić. Dziś nie ma tyle czasu na reakcję co kiedyś ,przyjmując piłkę musisz już wiedzieć co z nią zrobić bo inaczej już jest stracona .Proponuję Ci zaprzestać oglądania Polskiej ligi bo myśl szkoleniowa w naszym kraju jest sto lat za innymi . Po 2 Rui Costa mial inne walory których Suso nie ma czyli gra głową i piekielny strzał z dystansu . Które te 5 prostopadłych piłek ? te baloniki nad obrońcami które spadały na wysokości końcowej boiska ?czy te prostopadle pilki za mocne lub nie przechodzące przez nogi rywala ?
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2019, 12:17
2
Piotrek1899
Piotrek1899
11 sierpnia 2019, 12:23
Ja Suso do nikogo nie porównuję. Podałem przykłady niezbyt szybkich ludzi, którzy na tej pozycji świetnie sobie radzili. A Suso ma także ma świetny przegląd pola i nie uważam, by był aż taki 2x bardziej "tępy" od Rui Costy ;) I ten przytyk do Ligi Polskiej... To miała być złośliwość, jakaś ironia, czy jeszcze coś innego? Chłopaku? A jakbyś tak nie zajarzył... Piszemy 2 TEMPA ;)
5
milan78
milan78
11 sierpnia 2019, 12:33
"Po 2 Rui Costa mial inne walory których Suso nie ma czyli gra głową i piekielny strzał z dystansu"

Suso nie ma strzału z dystansu???OMG

https://www.youtube.com/watch?v=gHnWXxD12uM
4
Piotrek1899
Piotrek1899
11 sierpnia 2019, 12:59
Suso nie ma strzału z dystansu, Rui Costa świetnie grał głową... Przypuszczam, że facet Portugalczyka na oczy nie widział w meczu.
5
Miszcz
Miszcz
11 sierpnia 2019, 13:08
Czasami mam wrażenie, że jest jakaś alternatywna rzeczywistość, z tym samym Milanem, ale piłkarze grają inaczej. Innego wytłumaczenia, oprócz braku znajomości futbolu i nieważnego oglądania spotkań, nie widzę na tak odmienne zdania co do Suso :)
Może w tamtej rzeczywistości Suso nie jest kluczowym graczem i jedynym który robi różnicę?
3
Piotrek1899
Piotrek1899
11 sierpnia 2019, 13:55
Miszcz

Masz rację, też mam czasem takie wrażenie. A poza tym, tu nie chodzi o jakieś na siłę gloryfikowanie kogoś, a o zwyczajne bycie obiektywnym, bo np.mi też zdarzało się Suso krytykować, gdyż uważam, że na skrzydle bywał irytujący, a teraz? Moim zdaniem na tej 10-tce prezentuje się po prostu dobrze i należy to docenić. Mam nadzieję, że ta pozycja, to jego "miejsce na ziemi".
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
11 sierpnia 2019, 14:02
Suso ma w sobie styl typowego hiszpańskiego OP .. coś ala Isco, tylko to nie ten kaliber (żeby się odrazu ktoś nie czepiał za to porównanie). Piłka krótko przy nodze, świetne wyszkolenie techniczne, przegląd pola i bardzo dobre ostatnie podanie. David Silva czy Bernardo też nie są demonami szybkości .. ale mają świetną technikę użytkową... Czy my naprawdę chcemy wypchnąć zawodnika, który jednym podanie/ strzałem/ dryblingiem potrafi zmienić nam oblicze meczu ? Zwłaszcza teraz, kiedy nowy trener preferuję właśnie styl gry, pod którym tacy zawodnicy jak Suso czy Paqueta mogą zanotować spory wzrost. Zamiast co chwilę "gnoić" Hiszpana .. przydałoby się spojrzeć na pozycję registy która jest kluczowa w tym systemie gry.. a tak na dobrą sprawę nie mamy tam żadnego "pewnego" zawodnika.
2
boro215
boro215
11 sierpnia 2019, 12:04
Correa gral wczoraj z Juve strasznie chimerycznie jesli za mniejsze pieniadze jest mozliwosc wyrwania Rebicia z Eintrachtu to bylbym zwrócony bardziej w ta stronę także...Boban musisz xd
0
Majki85
Majki85
11 sierpnia 2019, 11:49
Sprzedaż Suso i to w dodatku za ok 30 mln będzie najwieksza głupota zarządu od x lat. Facet robi różnicę na boisku, pozycja trequartisty mu odpowiada, odnajduje się na niej, a my chcemy go sprzedać żeby mieć środki na Corree? Dla mnie jest to totalne nieporozumienie!!
7
vorti
vorti
11 sierpnia 2019, 11:58
Wiadomo, że na Corree? Nic nie wiadomo. Pewnikiem jest zysk kapitałowy.
1
matten
matten
11 sierpnia 2019, 12:52
Zgadzam się z tą opinią. To byłaby najgorsza decyzja od czasu sprzedaży Ibrahimovicia i Silvy i zaniechania transferu Pato do PSG.
2
Corsa
11 sierpnia 2019, 13:22
Najgorsze w tym będzie jeśli odejdzie zgadzając się na identyczne wynagrodzenie co i u nas.
0
Ucash333
Ucash333
11 sierpnia 2019, 11:44
Jeśli ten klub potwierdzi czynami zdanie "W Milanie nie ma graczy nie na sprzedaż", przestanę mu kibicować. Znajdę taki, który takich piłkarzy ma lub po prostu przerzucę się na Ajax, a we Włoszech na Atalantę, która od x lat gra o dużo ładniejszą piłkę od Nas. Cutrone to (dla mnie) żółta kartka. Dolara pomijam. Romek, Piątek, Łukasz- bezpośrednia czerwona kartka, niezależnie jak się skończy obecny sezon.
1
TakiSobieMilanista
TakiSobieMilanista
11 sierpnia 2019, 12:58
Przestań kibicować już teraz. Po twojej wypowiedzi widać że żaden z ciebie kibic Rossonerich tylko co najwyżej piłkarzy typu Piątek (Polak poszedł do Milanu UA!) #sezonowiec
3
Ucash333
Ucash333
11 sierpnia 2019, 13:26
hahahahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahhahahahhahhahahhahhahhahahhahahahhahahahhahahahhahahahahahahahahahahaha thx man,, made my day
1
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
11 sierpnia 2019, 13:41
No skoro na tej stronie są ludzie, którzy Milanowi kibicują nieprzerwanie od lat 90 czy nawet 80, i pomimo ostatniej kilkuletniej "posuchy", dalej mają czerwono-czarne serce. Każdemu krwawiły oczy od oglądania naszej wspaniałej ekipy ale "przestanę mu kibicować" człowieku ; D Won za miedze myślę, że Icardi to typ piłkarza, który powiela twoją osobowość.
2
Ucash333
Ucash333
11 sierpnia 2019, 13:52
Inzaghi4ever
Aż polubiłem, taki głupi komentarz. Sprawdźcie sobie #niesezonowcy znaczenie słowa "kibicować", zrozumcie co znaczy "zatracić swoje ideały" i "kulturę organizacjną". Z Milanem świadomie jestem od 1990r, miałem wtedy 9 lat. Miłej niedzieli dla wszystkich, nawet fanów projektów biznesowych zamiast ukochanych klubów.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
11 sierpnia 2019, 13:55
No po Twoim komentarzu można stwierdzić, że jednak,nie do końca świadomie ^^
0
milan78
milan78
11 sierpnia 2019, 11:34
Joao Felix does a 'Ronaldo' :-)
Wczoraj młody skradł wieczór,nie ma co.

A dzisiaj dobra kawunia i Chelsea vs MU a potem Giallorossi
1
roby
11 sierpnia 2019, 11:45
Tu mozna powiedziec ze zaryzykowali 70 baniek za mlodego ,ale jak widac chlopaczek sie sprawdza...brawo Atletico
0
grzesiekpl88
Moderator grzesiekpl88
11 sierpnia 2019, 11:57
@up - a nie 120?
0
strzala
strzala
11 sierpnia 2019, 11:58
Chyba nawet 130.
0
kamilus
kamilus
11 sierpnia 2019, 12:06
Dokładnie to 126 mln.
4
roby
11 sierpnia 2019, 12:11
A to sorry....myslalem ze 70.....to troche zaplacili
0
krzysiek1989
krzysiek1989
11 sierpnia 2019, 11:13
Witam panowie:) rzadko komentuję ale dzisiaj muszę bo lubię pisać z sensem :) Oglądałem wczorajszy mecz i bacznie przyglądałem się Suso i Paquecie .Wnioski ,żaden z nich nie nadaje się docelowo na pozycję numer 10. O ile Paqueta może tam jeszcze zagrać bo ma wizję gry ,technikę,dobrze gra głową i operuję obiema nogami ale ma wady brak szybkości i pójścia na przebój ,To Suso tam to dla mnie porażka ,Brak szybkości ,siły fizycznej i ograniczenie do operowania jedną nogą sprawia że jest tak przewidywalny że masakra. Maldini wie co robi ,nie zapominajcie że grał z Kaką w jednym zespole a właśnie taki piłkarz w ustawieniu 1-4-3-1-2 musi grać na 10 .Zawodnik który weźmie czasami piłkę na połowie boiska i przebojem przedrze się do 80 a nawet 90 metra ,a co zrobi z nią Suso ?. Może tylko poklepać co spowalnia akcję lub przerzucić na skrzydło którego nie ma ,ewentualnie dać lagę na napastników i niech sobie urwą łeb.Kogo widzę w tej roli na nowy sezon ? Nie Ángela Corree a właśnie Ante Rebića dla mnie europejskiego Kakę . Faceta który świetnie gra głową ,genialnie gra obiema nogami ,ma siłę fizyczną ,technikę,dużo widzi na boisku i potrafi zrobić rajd w kontrze który rozerwie nie jedna obronę .Więc jeśli jest szansa sprzedać Suso za 30 plus a jego kupić za około 40 to ja biorę go w ciemno i patrzę jak rozrywa te obrony swoimi akcjami :D A jeśli nie to Oddać Suso do Lyonu,dopłacić z 10 do 15 mln i wziąć tego Depaya .Powiem tak z Suso na 10 Ligi Mistrzów nie będzie .
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2019, 11:30
11
Piotrek1899
Piotrek1899
11 sierpnia 2019, 11:43
Ty chyba inne mecze oglądasz. Ja tylko wczoraj odnotowałem z pięć świetnych prostopadłych zagrań Suso do napastników. Na nieszczęście dla zespołu Castillejo miał wyjątkowe problemy z koncentracją. To były piłki do skończenia, albo przynajmniej można z nich było poważnie zagrozić bramkarzowi. Druga sprawa jest taka, że moim zdaniem, Hiszpan coraz lepiej gra prawą nogą i to widać.Nie szuka na siłę tej mocniejszej. Szybkość? Uważam, że na tej pozycji nie jest aż tak istotna, że wspomnę tylko Rui Costę, czy chociażby Mehmeta Scholla. Przewidywalność? Można tak o nim powiedzieć, kiedy gra na skrzydle, na pewno nie gdy gra na środku, mając obok siebie dobrego technicznie Hakana, Paquetę, czy Jacka, ponieważ wszyscy mają smykałkę do gry kombinacyjnej, a takich ludzi najtrudniej rozczytać. I myślę, że w przeciwieństwie do Gattuso, MG doskonale to wie i da chłopakom sporo miejsca na improwizację. Z pożytkiem dla zespołu.
12
grzesiekpl88
Moderator grzesiekpl88
11 sierpnia 2019, 11:58
Na trequ Suso jest bardzo dobry, Jack też się super na tej pozycji pokazał wczoraj. Więc wypada wzmocnić atak i gitara gra.
7
Piotrek1899
Piotrek1899
11 sierpnia 2019, 12:16
Oczywiście, nie ma sensu popadać w jakiś nadmierny entuzjazm, w końcu to była ekipa z Kosowa, ale sądzę, że Suso z każdym meczem będzie na tej pozycji wyglądał lepiej, bo ma zwyczajnie umiejętności, by na 10 grać z dobrym skutkiem. Dla mnie z pewnością nie jest z niego żaden skrzydłowy, bo na tą pozycję jest zdecydowanie za wolny.
1
KKP19
KKP19
11 sierpnia 2019, 19:42
Jeśli Suso nie ma siły fizycznej to jak określić Samu xD
0
matten
matten
11 sierpnia 2019, 11:13
Nie przekonuje mnie ani Correa, ani Rebić, choć gdyby wybór ograniczał się tylko do tych dwóch nazwisk to wolałbym Chorwata. Nadal liczę, że jest ziarno prawdy w doniesieniach o zainteresowaniu Depayem; w moim mniemaniu byłby to najlepszych wybór z tych wszystkich nazwisk, które przewijały się w prasie.
Jeśli chodzi o Suso to jak dla mnie powinien zostać do zimowego okienka transferowego i pokazać czy będzie potrafił się odnaleźć w nowym ustawieniu. Trochę szkoda pozbywać się jednej z czołowych postaci zespołu, tym bardziej że 30 mln to nie jest jakaś wielka kwota...
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
11 sierpnia 2019, 11:24
Zgadzam się co do Suso. Jak nikt inny zasłużył na sezon pod sterami "porządnego" trenera.
7
AdamoX__
11 sierpnia 2019, 12:14
Jack tak samo oczywiście
1
vorti
vorti
11 sierpnia 2019, 11:01
Nie wiem skąd ludzie biorą ciągle brak formy Krzyśka i narzekanie? Wczorajszy mecz dominowaliśmy i przeciwnik grał defensywnie, a zadaniem Krzyśka w takich meczach jest robienie miejsca kolegom i wykorzystywanie sytuacji, miał szansę na strzelenie gola - minimalny spalony i tyle. Dobrze się poruszał, może źle odegrał czy nie trafił do bramki pod kątem z główki. Skoro trener wczoraj wystawił tak skład teoretycznie dla mnie w drugiej połowie ten, który będzie nominalnie grać z przodu ofensywę. Co do Suso to gol z wolnego i tyle. Zostanie sprzedany, bo ktoś chce dać za niego kasę, a u nas musi się kasa zgadzać.
4
MazaKsoN
MazaKsoN
11 sierpnia 2019, 10:59
Suso musi zostać.
5
pazioni
pazioni
11 sierpnia 2019, 10:36
Suso musi zostać.
5
vorti
vorti
11 sierpnia 2019, 10:43
Nie musi i nie zostanie, bo kasa musi się zgadzać. Kogo mają sprzedać? Giggio? Calabrie?
0
strzala
strzala
11 sierpnia 2019, 10:52
Suso nie zostanie, bo po prostu nie pasuje już do tej drużyny.
0
MR. X
MR. X
11 sierpnia 2019, 10:59
A jak za jakis czas zacznie grać piach, to będziesz mówił Suso musi odejść?
0
MR. X
MR. X
11 sierpnia 2019, 11:02
Vorti
O tak , sprzedaż Calabrii to była by najlepsza decyzja ever , on jest fatalny.
0
vorti
vorti
11 sierpnia 2019, 11:15
Wiem, ale raczej będzie trzeba kupić kolejnego PO, a nie wiem czy to plan na to lato.
0
pazioni
pazioni
12 sierpnia 2019, 06:30
MR.X

Zawsze piszę, że Suso ma zostać, nawet jak gra piach
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się