SCUDETTO


Tylko remis z beniaminkiem w debiucie Piolego... Milan - Lecce 2:2

20 października 2019, 19:42, Leonardo 22 Główne newsy
Tylko remis z beniaminkiem w debiucie Piolego... Milan - Lecce 2:2

AC Milan tylko zremisował 2:2 na San Siro z Lecce w spotkaniu w którym debiut zaliczył nowy trener Stefano Pioli. Jedynego gola w pierwszej części zdobył w 20 minucie Calhanoglu - Turek ładnym, mocnym strzałem z półwoleja pokonał Gabriela. Gospodarze ogólnie grali szybko i składnie, były powody do zadowolenia. Po przerwie nie było już tak kolorowo, najpierw wyrównał Babacar. Później na placu gry pojawił się Piątek, który zdobył swojego pierwszego gola z gry trafiając drugiego gola dla Il Diavolo. Na nic się to jednak zdało ponieważ w doliczonym czasie gry strzał życia wyszedł Calderoniemu, Włoch ustalił wynik spotkania, skończyło się remisem i środowisko Milanu nadal pozostaje w kiepskich nastrojach.

Już w drugiej minucie Leao mógł strzelić gola, Portugalczyk wpadł w pole karne, oddał ładny strzał po ziemi, bramkarz wybił przed siebie gdzie dobijał jeszcze Paqueta, ale piłka przeleciała ponad bramką. Za chwilę znów Leao trafił w boczną siatkę. Milan miał bardzo dobry, mocny początek. W 20 minucie za sprawą Hakana Calhanoglu Rossoneri mogli cieszyć się z prowadzenia, pomocnik sprowadzony z Bundesligi ładnie odnalazł się w polu karnym i zdecydował się na uderzenie pod poprzeczkę nie dając szans bramkarzowi. W 29 minucie Suso pięknie strzelał po długim rogu, ale Gabrial, któremu robota dosłownie paliła się w rękach dał radę. Do przerwy Milan pozostawił po sobie dobre wrażenie i piłkarze schodzili do szatni w dobrych nastrojach.

W drugiej połowie gospodarze delikatnie przystopowali z atakami, ale sporadyczne szanse się zdarzały. W 57 minucie Suso posłał kapitalne prostopadłe podanie do Leao, a młody napastnik zmarnował okazję trafiając tylko w boczną siatkę. W 60 minucie Conti zachował się beznadziejnie we własnym polu karnym odbijając piłkę ręką i sędzia Pasqua był zmuszony wskazać na jedenasty metr. Do piłki podszedł Babacar, jego strzał najpierw obronił Donnarumma, ale do odbitej piłki pierwszy doskoczył strzelający i skutecznie dobił swój strzał dając remis swojemu zespołowi. W 65 minucie Mancosu przewrotką próbował zaskoczyć Gigio! Lecce ewidentnie poczuło swoją szansę i goście chcieli iść za ciosem. W 72 minucie po podaniu głową od Krunića wolejem strzelał Hakan, ale jego bomba przeszła obok lewego słupka bramki Gabriela! W 81 minucie najlepszy zawodnik tego spotkania - Calhanoglu zgrał piłkę z Krunicem, wpadł prawą stroną w pole karne po czym pięknie dograł do Piątka, a Polak jedynie wykończył akcję precyzyjnym strzałem po ziemi! Pistolero znów odpalił, a Milan znów był na prowadzeniu! Świętowanie kibiców gospodarzy w brutalny sposób przerwał w doliczonym czasie gry Calderoni, który atomowym uderzeniem z okolic 25 metra w długi róg pokonał Gigio. Niesamowity strzał wyszedł zawodnikowi Lecce i znowu mieliśmy remis. Takim rezultatem ostatecznie mecz się zakończył i fani czerwono - czarnych nadal nie mają powodów do zadowolenia...

 

AC MILAN (4-3-3): G. Donnarumma – Conti, Musacchio, Romagnoli, Hernandez – Paqueta(68' Krunić), Biglia, Kessie(80' Rebić) – Suso, Leao(68' Piątek), Calhanoglu.

US LECCE (4-3-1-2): Gabriel – Mecciarello, Lucioni, Rossettini, Calderoni – Tabanelli, Tachtsidis, Majer(64' Petriccione) – Mancosu – Falco(46' Farias), Babacar(82' Lapadula).

 

Bramki: 20' Calhanoglu, 63' Babacar, 81' Piątek, 90+2' Calderoni

Żółte kartki: 44' Majer, 76' Rossettini, 85' Biglia

Arbiter główny: Fabrizio Pasqua (Nocera)

Miejsce: San Siro (Mediolan)

Frekwencja: 48 703


*** SKRÓT MECZU ***



703 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Fushnikov
Fushnikov
20 października 2019, 23:00
I zaś mi zepsuli w typerze. Do wejścia Pio było tak ładnie.
0
Bandita
Bandita
20 października 2019, 22:59
Krzyś powinien poprosić o transfer jeżeli Suso ma zostać i grac. Bez pitu pitu.
4
Fushnikov
Fushnikov
20 października 2019, 23:01
Ewidentnie jest na niego cięty. Nie chcę mu za Chiny podać piłki dobrej. Mina Krzyśka mówiła wszystko.
5
ShevaMS
ShevaMS
20 października 2019, 23:03
Suso:
Jak mówię, że jestem Robben, to mowie
7
ShevaMS
ShevaMS
20 października 2019, 23:04
Już w zeszłym sezonie mówiłem, że kroi się konflikt na linii Suso-Piątek, bo Hiszpan jest zbyt narcystyczny na drugą gwiazdę w Milanie. Polak go uwiera jak drzazga w mosznie.
6
ACstach
ACstach
20 października 2019, 23:07
Nie może być tak, że w profesjonalnym klubie ktoś sobie ubzdura, że nie będzie podawał do kolegi z zespołu. To widać jak na dłoni. Niech trener w końcu zrobi z tym porządek. Suso wielka gwiazda za dyche.
3
epl
epl
20 października 2019, 23:11
Darujcie sobie taką domorosłą psychologię.

Macie jakąś konkretną wiedzę na ten temat czy to wg zasady "Józio jest bez formy, więc huzia na Józia"?

Calhanoglu zagrał pierwszy dobry mecz od kilkudziesięciu spotkań i już pomniki byście stawiali.

Więcej chłodnej analizy, a mniej emocji.
0
epl
epl
21 października 2019, 07:38
@epl - mam pytanie: w którym momencie "stawiam pomniki" Turkowi? Polecam tylko przejrzeć mecze Milanu od zeszłej zimy i zobaczyć ile razy Suso "nie zauważył" Piątka wychodzącego na pozycję, a potem porównać to choćby z Hakanem czy Lucasem Paquetą.
1
ceci791
ceci791
20 października 2019, 22:59
Ktoś może wie o co chodzi z Bennacerem?
0
Gzikuu
20 października 2019, 23:01
Nie grał w Lazio za Pioliego. Mam nadzieję, że pomogłem. :)
10
Diavo
Diavo
20 października 2019, 22:59
Gra ofensywna - Pioli,gra defensywna Giampaolo. Jeszcze sporo pracy przed trenerem.
4
Rossonero1981
Rossonero1981
20 października 2019, 22:59
Co ja tu widze za farmazony? Gol na 2-2 ewidentnie na konto Theo! To on w glupi sposob stracil pilke w obrebie wlasnego pola karnego, nie Biglia czy Suso.Ja rozumie , ze mozna nie lubic jakiegos pilkarza, ale zeby obarczac jego konto golem, tylko dlatego, ze 5 minut wczesniej stracil pilke, to juz ogromna przesada!
Jakas poprawa jest, po raz pierwszy od dlugiego czasu mozna smialo napisac , ze gra lepsza od wyniku. Stalo sie, remis po karnym i strzale zycia. Trudno, teraz czekamy na nastepny mecz.
Edytowano dnia: 20 października 2019, 23:06
1
S4MLUK
S4MLUK
20 października 2019, 23:03
obrąbie to Cię zaraz jakiś fanatyk Suso, więc uważaj
0
siarek
siarek
20 października 2019, 23:11
poprawa była przez 30 minut. potem zremisowaliśmy z beniaminkiem. Obym się mylił ale poważnie wierzysz, że z Napoli, Juventusem, Romą my coś ugramy? Graliśmy u siebie i remis. Sorry ale dramat... Patrząc po nicku widziałeś wielkie chwile Milanu ale po raz kolejny oglądanie porażki typu Benevento czy to po strzale życia czy po przypadkowej bramce to dla mnie masakra. Ile lat można? Wierzyłem mega w Maldiniego, że taki gość jak on (zawsze byłem jego fanem) to wie o co c'mon. Gazidis zatrudniony aby zwiększyć przychody. Mniejsze przychody raportowane. Dodatkowo eliminujemy się z pucharów (chcąc nie chcąc muszą być mniejsze przychody). DRAMAT. Brak sił powoli. Lecce? Nieważne czyja wina przy bramce... Ci goście srają pod siebie. Te kolejne nadzieje... Leonardo wiedział dlaczego spieprza... Po sezonie odejdą "gwiazdy"... i nie będziemy mogli nikogo kupić bo przecież FFP... szczerze to rzygać mi się chce... wiem, wiem co ze mnie za kibic, który 10 rok nie może na to patrzeć, jak jest źle.
0
badas64
badas64
20 października 2019, 22:58
A ja powtórzę to po raz setny niech posadzka suso na ławce na parę męczy i zobaczycie że to w ogóle inny milan. Ale nie najlepiej sądząc wszystkich bo przecież suso raz na 100 męczy ma przeblysk i niewiadomo kiedy teraz będzie go miał więc musi grać ehh.
5
Meloon
Meloon
20 października 2019, 22:59
I kto za Suso? Rebic czy Antonio Donnarumma?
5
Gzikuu
20 października 2019, 23:01
Spokojnie, genialny Hiszpan, który przecież w przeciągu ostatnich lat wypracował dużo sytuacji gra dobrze tylko jedną rundę. W tym sezonie postanowił nas zaskoczyć i dla odmiany obudzi się na wiosnę. Nie możesz go obrażać, bo zaraz jeden z drugim będzie wyciągał jego statystyki sprzed dwóch lat.
3
badas64
badas64
20 października 2019, 23:02
Jak to kto? Leao?
0
KKP19
KKP19
20 października 2019, 23:04
Mellon
Borini ;)
0
roby
roby
20 października 2019, 23:06
O tym trabie tyhodniami...se suso tlamski druzyne
0
jasiom22
jasiom22
20 października 2019, 23:07
Leao/Piątek lub Borini.. nie byłoby gorzej. ;-p
0
Bufor85
Bufor85
20 października 2019, 22:57
Emocje się powoli kończą. Czekamy na kolejne spotkanie i na kolejne analizy. Ogólnie mówiąc jeśli Pioli trochę z nimi popracuje nad szybkością, kondychą i skutecznością to w większości meczów tego typu powinniśmy przodować.
A teraz dobranoc wszystkim.
2
mavachi
mavachi
20 października 2019, 22:56
Wrocilem z dlugiego spaceru...Jak tam panowie, bo widze po wyniku ze bez zmian? To juz nie #Pioliout? XD
1
Moris
Moris
20 października 2019, 23:00
Nie kłam,na pewno oglądałeś ;)
8
KKP19
KKP19
20 października 2019, 22:56
CO sądzicie by zamiast naszych super utalentowanych prawych obrońców dac tam RR? Przynajmniej będziemy mieli spokojnie w obronie
0
Zuber
Zuber
20 października 2019, 22:57
I co to ma do rzeczy, trenerowi list wyślesz i on go tam wystawi czy co?
Edytowano dnia: 20 października 2019, 22:57
0
Gerada
Gerada
20 października 2019, 22:59
Pomysł nie taki zły, ale raczej Musacchio na bok przesunąć a RR do środka x.x albo po prostu do środka Duarte/Gabbia albo Caldara jak wruci do dyspozycji x.x Swoją drogą Conti za szybko udziela odpowiedzi na pytanie dlaczego Calabria jest pierwszym wyborem i tak zapewne pozostanie...
1
KKP19
KKP19
20 października 2019, 23:00
Co ma twój komentarz do mojego pytania.zesrales się czy coś ze frajerstwo Bigli chcesz sb odrobić na użytkownikach z ten strony?
0
S4MLUK
S4MLUK
20 października 2019, 23:01
@Zuber no, ja go zawiozę tam osobiście, ale bez beki to jest jedyny słuszny pomysł, na tę chwile nie mamy prawego obrońcy i Abate byłby tu zbawienny, ale nasz obecny zarząd nie przyzna się do błędu więc nie zatrudni gościa na pół/roczny kontrakt, szkoda SO SAD
1
Adam1983
Adam1983
20 października 2019, 22:55
Jak można w ogóle dawać pozytywne komentarze dla tych patalachow ogarnijcie się graliśmy z lecce Roma w następnym meczu nas zje. Kolejny trener za trzy miesiace będzie zarabiał siedząc w domu ten klub robi się coraz bardziej chory K... Już nawet 7 letni bratanek widzi, że Suso to robi cały czas to samo, co to za układ ma grać jak najwięcej, może żeby za więcej go sprzedać?! dość tej żenady
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
20 października 2019, 22:58
No faktycznie. Roma ma aż 3 ptk więcej niż my. Rywal nie do przejścia.
2
Vol'jin
20 października 2019, 22:58
ta Roma która bramki na Marassi dziś nie potrafiła zdobyć?
2
Piotrek1899
Piotrek1899
20 października 2019, 22:54
No cóż.... Jak się nie zabija takich meczy, kiedy są okazje, to bywa i tak. Mimo wszystko, uważam, że graliśmy nieźle. Powinno być 3:0 do przerwy i po zabawie. A tak? Bezsensowny karny i strzał życia. Biglia, jak grał przyzwoicie cały mecz, to na koniec go po prostu zaćmiło chyba. Do spółki z Suso zresztą. Cieszy mnie niezmiernie postawa Calhanoglu. Świetny mecz. I jego najbardziej w tym wszystkim mi szkoda. Zrobił oba gole, tyrał za trzech i wszystko na nic. Theo podobnie. Super zawody. Zmiany? Piątek wiadomo, gol. Świetne wejście Krunica. Uważam, że tym, co pokazał, powinien posadzić Kessie na ławie. Widać, że to bardzo inteligentny zawodnik, o sporych możliwościach. W kilku sytuacjach zachował się naprawdę znakomicie. Rebić? Bez komentarza. Facet chyba za bardzo chce. Piłka zupełnie go nie słucha.
1
hyrus13
hyrus13
20 października 2019, 22:58
Hakan mógł zrobić jeszcze trzecią bramkę, ale też go zaćmiło,i podał do Suso, choć w przypadku zagrań do Hiszpana trzeba pisać o tym, że stracił piłkę.
0
Gerada
Gerada
20 października 2019, 22:54
Trenerami można żonglować ile się chce... To nie jest kadra na poziomie, który gwarantowałby cokolwiek o czym marzą kibice...
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 października 2019, 22:53
Mentalnie ten zespół jest 100 lat za murzynami.Jak nie oddawanie inicjatywy po strzelonych bramkach to teraz jakaś dziwna euforyczna kopanina/chaos kończąca się tym, co zwykle czyli kolejnymi kuriozalnymi błędami w defensywie.Jeżeli Pioli nie postawi bardziej na taktykę, a zarząd nie wzmocni drużyny paroma liderami/typowymi walczakami czarno widzę przyszłość tego projektu.
1
ksieciunio
ksieciunio
20 października 2019, 23:11
Taktykę...? W drugiej połowie Milan oddychał rękawami, Lecce w środku pola robiło co chciało.
Jest ewidentny problem z kilkoma grajkami z których każdy robi za piątą kolumnę. Najgorzej wygląda pod tym względem PO. Jeśli ma w tym pomóc jakaś taktyka to na okno transferowe aby dwie bomby z opóźnionym zapłonem wymienić na kogoś lepszego.
1
Dohtor
Dohtor
20 października 2019, 22:53
Rebić to jest jakiś dramat, kompletnie nic nie wniósł do gry.
Niby lekka poprawa byla widoczna, ale nie ma się co oceniać na przykładzie beniaminka...
2
LunaS
LunaS
20 października 2019, 23:04
We frakfurcie to byl kozak o dziwo ... moze psycha nie dzwiga tej sytuacji ...
0
BlackOut
20 października 2019, 22:53
Pozdrawiam psychofanów Rebica
#ForzaMilan #GattusoBack
0
Jago
Jago
20 października 2019, 22:59
Psychofanem trzeba być pisząc Gattusoback
5
piotr
piotr
20 października 2019, 22:53
ja miałem wrażenie, że oni od 70 min nie dawali rady fizycznie.
1
KKP19
KKP19
20 października 2019, 22:54
Ja miałem takie wrażenie od 35 min . Od 40 już większe . A
W drugiej połowie na początku już na maksa
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
20 października 2019, 22:59
Miałem podobne wrażenie jak kolega KKP19... Już w okolicach 40 minuty była tragedia. Na drugą połowę wyszli jak po maratonie. To nie pierwszy raz gdzie początki mamy świetne a później...
0
Andre
Andre
20 października 2019, 22:52
Zaczęło się tak dobrze, a skończyło jak zwykle. Efekt nowej miotły na ławce trenerskiej wystarczył tylko na pierwszą połowę, a w drugiej wróciły już stare "demony" Giampaolo. Najlepszymi naszymi zawodnikami byli dzisiaj bez wątpienia Theo i niespodziewanie Hakan. Natomiast najbardziej zawiedli jak zwykle w tym sezonie Conti i Suso. Przed Piolim jeszcze sporo pracy, żeby odmienić oblicze Milanu, a w dodatku czekają nas teraz ciężkie mecze.
Ja jednak zobaczyłem dzisiaj iskierkię nadziei na lepszą grę Milanu w nastepnych meczach i dlatego po raz pierwszy od dłuższego czasu czekam z umiarkowanym optymizmem na kolejne występy Rossonerich.
0
Milanboy
Milanboy
20 października 2019, 22:53
Czy ja wiem, my mieliśmy może 15 minut tak naprawdę słabszej gry, prawie caly mecz był świetny w naszym wykonaniu, po prostu tacy gracze jak Biglia i Conti(i Calabria też) nie są na Milan i tyle.
1
Andre
Andre
20 października 2019, 22:57
Uważam, że prawie cała druga połowa była dużo słabsza w naszym wykonaniu i akcje ofensywne już nie kleiły się nam tak dobrze, jak w pierwszych 45 minutach.
0
CandyAmigo
CandyAmigo
20 października 2019, 22:52
Ciekawe, ilu się nabierze na przypadkowy dobry mecz Hakana.
3
Krauser
Krauser
20 października 2019, 22:51
W Milanie efekt "nowej miotły" trwał całe 30min
2
nadgnity
nadgnity
20 października 2019, 22:53
Haha taki sam komentarz dałem na fejsbuku tyle że nie na 30 a na 45' :)
1
Milanboy
Milanboy
20 października 2019, 22:51
I nadal widać brak normalnego prawego defensora, nadal tacy gracze jak Biglia są tutaj hamulcem, i ciągle mam wrażenie że z takim Musacchio nasza obrona nigdy nie będzię się pewnie czuc, Conti może i zagrał średni mecz, ale on momentami musiał ogarniać nawet w środku obrony za Musacchio który dzisiaj grał dla mnie fatalnie, ojj oby Caldara powoli wracał, i oby nie złapał urazu, bo to może być zbawienie w środku obrony, bo Musacchio nawet jak ma dobrą formę to jego elektryczność nigdy nam nie pomoże.
1
hyrus13
hyrus13
20 października 2019, 22:56
Naprawdę to MM jest największym problemem Milanu? Dla mnie problemem jest nieistniejący Suso, z którym w składzie nic nie zdziałamy. Facet się nadaje tylko na ławkę póki się nie ogarnie.
1
KKP19
KKP19
20 października 2019, 22:59
Kupmy Piszczka. On ma 34 lata A i tak jest o przyn klasie wyzej niż nasi obrońcy. Mkze tanio to się kupi z racji wieku . A czekaj, przecież on nie jest głupi by do nas pojsc ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
yagi
yagi
20 października 2019, 23:00
Co jest z tym Duarte? Podobało mi się jak raz go widziałem w meczu - nie chcę pisać, że grał bardzo dobrze, bo tego meczu akurat nie oglądałem uważnie. Czy jest nadzieja, że może pomóc tej obronie?
1
ACstach
ACstach
20 października 2019, 22:51
Dobrze, że Biglia i Suso zagrają w następnym meczu bo tak.
0
Bufor85
Bufor85
20 października 2019, 22:51
No cóż powiedzieć. Po tym meczu mogę dostrzec w drużynie światełko nadziei. Przeciwnik nie był wymagający co też od samego początku przeszliśmy do ataku i do naciskania. Momentami gra Milanu była całkiem miła dla oka, było sporo agresji, szybkości i świeżości. Wielki plus otrzymuje ode mnie Hakan, który mimochodem mocno jest krytykowany. Dzisiaj pokazał się z bardzo dobrej strony ze względu na swoje zaangażowanie, wolę walki i chęci. Drugi jest Hernandez, który na skrzydle defensywy wnosi w końcu niezłą porcję wahadła ofensywnego. Ucieszyła mnie w końcu bramka strzelona przez Piątunia z akcji po idealnym podaniu przez Hakana, który w końcu go dostrzegł w dogodnej sytuacji.
Cóż, kolejny remis z ogórami bez światowej sławy. Smuci mnie stracona bramka pod koniec spotkania, która odbiła swoje piętno w postaci straconego kompletu punktów.
Nowy trener spisał się dzisiaj na 6+ w skali od 1 do 10.
1
roby
roby
20 października 2019, 22:51
Suso biglia lawka jesli ich wystawi trenerowi juz dziekujemy...sabotaz
0
Dohtor
Dohtor
20 października 2019, 22:51
Niby człowiek wiedział, ale jednak się trochę łudził :(
0
yagi
yagi
20 października 2019, 22:51
Boże, czy mam jakieś urojenia, czy mi się wydaje, że Suso po prostu nie zagra do Piątka z zasady. Nie wiem czy oni się nie lubią, czy co, to jest jakaś masakra. Nie pamiętam żadnego dobrego zagrania Suso do Piątka od samego początku. Może się mylę - jak ktoś pamięta to niech mnie poprawi.
7
Bufor85
Bufor85
20 października 2019, 22:52
Masz rację ja również to zobaczyłem i przeanalizowałem. Suso nie ma asysty do Piątka.
1
Bandita
Bandita
20 października 2019, 22:55
Przyszedł Pio i był zaraz gwiazda co przycmil Suso. Masz odp. Hiszpan chce być naj naj
2
Capirek
Capirek
20 października 2019, 23:03
Już w zeszłym sezonie to bylo widać jak na dłoni, tyle że wtedy to.zwalalem na to że są kiepsko zgrani. Teraz, tak jak piszesz, dla zasady do niego nie dogrywa. Ale z suso jest większy problem. On naprawdę szkodzi na tej prawej pozycji jak cholera. Kilkanaście razy dzisiaj paqueta, piątek i conti szli mu na obieg, a ten za każdym razem zbija do środka a.potem nie wie co ma z piłką zrobić, bo każdy obrońca ma go przeczytanego.
1
KKP19
KKP19
20 października 2019, 22:50
Przed meczem miałem pisać czemu nikt nie rozważa Boriniego skoro i tak idziemy Hakanem I Suso. Hakan dzisiaj niemal perfekcyjne. Suso nie najgorzej ale zawalił kilka okazji. Conti niby przyzwoicie ale ta ręka ... kupimy jakiego normalnego PO albo podtwamu tam Borniegi. PISZCZEK BY WIECJ DAL MIMO WIEKU
1
Moris
Moris
20 października 2019, 22:50
Jechałem po Calhanoglu,ale dziś zamkną mi usta. Dobry mecz w jego wykonaniu jak i całego Milanu,szkoda tylko wyniku
1
PanX
PanX
20 października 2019, 22:50
Atak na następny mecz: Hakan-Piątek-Leao.
4
KKP19
KKP19
20 października 2019, 22:51
Halam Piatek Borinho. Leao podobno nie gra na prawej
0
spread
spread
20 października 2019, 22:51
Leao dziś słabiej od suso :(
0
KKP19
KKP19
20 października 2019, 22:53
Nw czy słabiej biorąc pod uwagę że Suso popelniall więcej błędów
0
Gzikuu
20 października 2019, 22:53
Buffon też nie grał na bramce, jak był napastnikiem. Nie wiem co za problem spróbować Leao czy Rebica na prawej kosztem pozoranta.
0
Majki85
Majki85
20 października 2019, 22:49
Pioli debiutując na ławce Interu stracił w meczu z Milanem bramkę na 2:2 w doliczonym czasie gry. Dziś historia się powtarza i znów w debiucie, tym razem na ławce Milanu traci bramkę w doliczonym czasie gry, również na 2:2. Co za ironia losu... Najlepszy u nas zdecydowanie Hakan. Turek zagral genialne zawody. Conti i Rebic tragedia! Prawy obrońca potrzebny na gwałt, bo mamy dwóch elektrycznych gości na tą pozycję.
6
bogiel
bogiel
20 października 2019, 22:53
Święcicki się pomylil. Te 2:2 o ktorym piszesz było przecież w kwietniu
0
nadgnity
nadgnity
20 października 2019, 22:56
Nie zapominajmy o Hernandezie. Dwa MVP meczu to Hakan i Theo.
0
Majkel69
Majkel69
20 października 2019, 22:49
Dobra punktów zabrakło, ale ja jestem zadowolony z tego meczu. Pioli odbudował drużynę błyskawicznie, udowodnił, że zasłużył na zaufanie już w pierwszym meczu. Giampaolo rozwalił tą drużynę równie błyskawicznie a nie pokazał, że zasługuje na szansę w którymkolwiek spotkaniu. Piątek strzela. Hakan gra jak z nut. Drużyna odblokowana po 4 miesiącach zatwardzenia. Jeżeli drużyna poprawi się jeszcze trochę i przyjdzie stabilna forma to sezon uratowany.
5
spread
spread
20 października 2019, 22:51
Pierwsze 30 minut może i dobrze, ale po zmianie połów gra wyglądała jak za giampaolo, nie chwalmy ich tak bardzo, przeciwnikiem był beniaminek....
0
Majkel69
Majkel69
20 października 2019, 22:53
za giampaolo i beniaminkowie by nas dominowali. A tutaj choć dominowaliśmy tylko w pierwszej połowie to w drugiej też umieliśmy docisnąć (stąd i drugi gol). Ale masz rację po co chwalić chłopaków jak można ich mieszać z błotem, obrzucać gównem i kopać gdy leżą bo od tego są prawdziwi kibice.
0
fett85
fett85
20 października 2019, 22:49
Suso nie ma żadnych chęci do gry, Biglia jest wypalony, Conti niesamowicie wystraszony, Rebić zagubiony, a Krunić bez umiejętności. To są moje spostrzeżenia odnośnie niektórych zawodników po drugiej połowie, którą oglądałem. Cieszy bramka Krzyśka i (powiem to chyba pierwszy raz) dobra postawa Calhanoglu. To wszystko jednak za mało jak na...Lecce. Nadal więcej smutku niż radości.
1
Gzikuu
20 października 2019, 22:52
IMO Krunić zagrał bardzo dobrze, fajnie pressował rywali. W porównaniu z Paquetą, którego nie bylo wypadł lepiej. Calhanoglu bez przypisanej na stałe pozycji rzeczywiście robi robotę.
1
Karol Krawczyk
Karol Krawczyk
20 października 2019, 22:48
Brak prawego obroncy i nominalnych skrzydlowych, ktorzy wykreca jakiekolwiek liczby. Maraton rozpoczety, najlatwiejszy mecz za nami i jedno oczko dopisujemy. Strach sie bac, co bedzie w kolejnych meczach.
0
milan78
milan78
20 października 2019, 22:48
Oficjalne:bronimy się przed spadkiem w sezonie 19/20.Niestety,to nie koniec regresu.Będzie gorzej
0
dejnio
dejnio
20 października 2019, 22:48
Polecieli na entuzjazmie, ale nawet to nic nie dało z ogórem z dołu tabeli xd Obawiam się, że to i tak był najlepszy mecz z Piolim na ławce trenerskiej. Marazmu i żenady ciąg dalszy.
1
milan78
milan78
20 października 2019, 22:48
Oficjalne:bronimy się przed spadkiem w sezonie 19/20.Niestety,to nie koniec regresu.Będzie gorzej
0
Gol
Gol
20 października 2019, 22:48
Powiem szczerzę był to najlepszy mecz Milanu jaki obejrzałem od bardzo dawna, podobała mi się zwłaszcza pierwsza połowa, standardowo jednak zamiast wykończyć swoje sytuacje to Milan kopie się po czole i w konsekwencji traci punkty.

Lucas Biglia to jest żart, nie może ten zawodnik w takiej formie grać w Milanie w pierwszym składzie. Fatalny mecz, mnóstwo głupich błędów, polecam zobaczyć w jak elegancki sposób stracił piłkę tuż przed bramką na 2-2. Kompletnie nie atakowany Biglia wali piłką w gościa stojącego od niego 3 metry. Pioli sam takim wyborem sabotuje siebie, podobnie jak wcześniej robił to Giampaolo. Rebić też dał katastrofalną zmianę. Leao poza tym że pokazał że ma spore umiejętności techniczne oraz jest strasznie szybki to również kompletnie nie ma zimnej krwi.

Żal mi Hakana i Theo bo dzisiaj naprawdę ta dwójka to tam płuca zostawiła na murawie, no ale niestety.

Szkoda mi po prostu bo naprawdę ten mecz powinniśmy wygrać 5-2 i normalna drużyna by to Lecce zlała jeszcze w pierwszej połowie tak żeby na drugą wyszli tylko dograć spotkanie. U nas kompletnie z przodu zawodnicy nie mają pewności siebie i to widać.

Przynajmniej teraz może co poniektórzy przejrzą na oczy że jednak jakiś tam potencjał w tym zespole tkwi, tylko trzeba odpowiedniej osoby żeby to jakoś poukładać bo momentami naprawdę się przyjemnie to oglądało.
Edytowano dnia: 20 października 2019, 22:53
11
Jago
Jago
20 października 2019, 22:51
W zimę musi przyjść jakiś typ na prawe skrzydło i na prawą obronę. Tragicznie wygląda ta strona. Do tego nasze mózgi z zarządu chcą przedłużyć kontrakt z Panem Forza Lazio Biglia. Niepojęte. Brać tego Tonalliego.
0
Zako
Zako
20 października 2019, 22:53
Biglia i ten jego legendarny "stoicki spokój , bo przecież jest doświadczony" - po 90min wszystko na oślep, masakra, ale cięzko mi uwierzyć, ze Pioli posadzi ex laziale.
0
jasiom22
jasiom22
20 października 2019, 22:53
...w punkt.
0
Corsa
20 października 2019, 22:48
Tracimy punkty u SIEBIE z Lecce, murowanym faworytem do spadku, drużyną, która zagrała całe spotkanie na stojaka, która przegrała ten mecz w głowach już po pierwszej połowie. Nie widziałem jeszcze tak słabego przeciwnika, goście oddawali nam pole do gry w każdym sektorze, no sami zapraszali do bramki, a mimo to nic z tym nie robiliśmy. Nie ma poprawy, jest tragicznie.

2
Demick
Demick
20 października 2019, 22:47
Skoro to sezon na stracenie, a raczej na utrzymanie, to Bennacer powinien grać regularnie.
0
Nesta_13
20 października 2019, 22:47
Ten klub notorycznie niszczy mi zdrowie psychiczne. Dzięki Conti za tą fajną rękę w polu karnym, dzięki Biglia za fantastyczne podanie do rywala w doliczonym czasie. Rebicia nawet nie komentuje, przecież to jest jakieś nieporozumienie co on wyprawia...
1
fallen
fallen
20 października 2019, 22:47
To chyba naprawdę jakaś klątwa...
0
milan78
milan78
20 października 2019, 22:47
Oficjalne:bronimy się przed spadkiem w sezonie 19/20.Niestety,to nie koniec regresu.Będzie gorzej
1
Vol'jin
20 października 2019, 22:47
Lazio traci punkty, Roma traci punkty

Milan potrzymajcie mi piwo
0
milan78
milan78
20 października 2019, 22:47
Oficjalne:bronimy się przed spadkiem w sezonie 19/20.Niestety,to nie koniec regresu.Będzie gorzej
0
Valandar
Valandar
20 października 2019, 22:47
gra pozytywna, ale nie mamy srodka pola, conti to jakis dramat, majac jeszcze calabrie pod forma to chyba poważnie trener powinien sie zastanowic nad wystawianiem tam boriniego. Wynik pechowy, ale jeśli nie bedziemy takich meczy wygrywać to można zapomnieć o pucharach. Mimo wszystko jestem zadowolony ze zmiany trenera, momentami sie przyjemnie na to patrzylo. Nie wiem w sumie co sie stało z tym Rebiciem, ale chłop z czołowego piłkarza bundesligi stał się największym drewnem jakie w tym sezonie biega po boiskach serie a
0
Trzesuaf
Trzesuaf
20 października 2019, 22:46
brawo Lecce, #PioliOUT, #MaldiniOUT, #BobanOUT
1
dbmat
dbmat
20 października 2019, 22:46
gdy było 2:1 w nielogiczny sposób cofnęliśmy się i chcieliśmy dowieźć wynik klepiąc głupio w obronie, no i nas pokarało.
To powinien być ostatni mecz Bigli w koszulce Milanu. Ten gość to jakiś sabotaż.
Edytowano dnia: 20 października 2019, 22:48
3
carr
carr
20 października 2019, 22:46
No sorry, ale po tym meczy Biglia i Suso do odstrzału. Szkoda ich nawet komentować. Przy 2-1 grali tak nonszalancko i w sumie przez nich padł remis. Widać, że Suso "ma coś" do Piątka - panowie ewidentnie się nie lubią. Rebicowi i Krunicowi dałbym jeszcze szanse bo są tutaj "nowi". Trener jak na ten bajzel ok. Hakan też okejka.
3
Bandita
Bandita
20 października 2019, 22:47
Suso chce na siłę być gwiazda i najlepszym strzelcem. Tyle w temacie. Ego jego jest slabe
0
CandyAmigo
CandyAmigo
20 października 2019, 22:49
Można mu dać szansę pod jednym warunkiem - że będzie wystawiany na prawym skrzydle, jak w reprezentacji.
0
Gzikuu
20 października 2019, 22:49
Pupilek z Lazio dziś z asystą, także jeszcze sobie go pooglądamy.
0
patoo_07
patoo_07
20 października 2019, 22:46
I nie zmienia się nic. Dalej banda frajerów, mimo fajnych 30 minut.
0
acmti__
acmti__
20 października 2019, 22:46
Jako podsumowanie pozwolę sobie zacytować mój komentarz z przed meczu:

No to czas zacząć kolejny odcinek serialu pod tytułem "a może dzisiaj będzie lepiej"
Miłego oglądania koledzy masochisci ;)
1
Meloon
Meloon
20 października 2019, 22:46
Jak widzę jak tu niektórzy bluźnią, jadą na pełnej po piłkarzach i się spinają to ja nie wiem, chyba Wam brakuje problemów w życiu, drużyna zremisowała mecz w piłkę nożną, a się zachowujecie jakby Was zwolnili dyscyplinarnie z pracy XD Tylko nie zapomnijcie o "DAJEM SOBIE SPOKUJ Z MECZAMI DOPUKI NIE BEDOM DOBŻE GRAĆ!!! P.S. MACIE JAKIŚ STRIM MECZU?"
Edytowano dnia: 20 października 2019, 22:48
3
MisiuACM
MisiuACM
20 października 2019, 22:47
Dobra, weź już wyjdź.
5
Meloon
Meloon
20 października 2019, 22:48
No, już wychodzę XD
0
MisiuACM
MisiuACM
20 października 2019, 22:50
No, to elo. Kredek nie zapomnij spakować gimbusie.
Edytowano dnia: 20 października 2019, 22:51
3
Meloon
Meloon
20 października 2019, 22:59
No, bo to właśnie odróżnienie hobby od prawdziwego życia to domena gimbusiarstwa XD
1
MisiuACM
MisiuACM
21 października 2019, 01:42
Problem Twój jest taki, że Ty nie rozumiesz tego, że dla kogoś hobby może być całym życiem i do tego to bezczelnie wyśmiewasz. To właśnie kategoryzuje Cię na dziale zatytułowanym "gimbus".
1
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się