SCUDETTO


Pioli: "Sami się przyczyniliśmy do tej porażki. Nie można być tak nieodpowiedzialnym"

27 października 2019, 21:19, Ginevra Aktualności
Pioli:

STEFANO PIOLI: "Mecz? Spodziewałem się więcej. Myślę, że dużo dołożyliśmy od siebie, żeby nie wygrać z Lecce, a potem przegrać z Romą. Popełniliśmy zbyt dużo kluczowych błędów, nie na miarę tej drużyny. Pierwsza połowa była wyrównana, potem staraliśmy się dojść do głosu. Mogliśmy przechylić szalę zwycięstwa na naszą stronę, ale nie można być tak nieodpowiedzialnym. Stracone piłki? To najbardziej rzucające się w oczy błędy po naszej stronie. Wiedzieliśmy, że Roma nie będzie bardzo naciskała przy naszych podania, ale my sami podawaliśmy niedokładnie. W porównaniu z poprzednim meczem zrobiliśmy krok w tył, a powinniśmy zagrać lepiej. Pomoc? Trudno się grało w środku pola, Roma go zagęściła wieloma zawodnikami. Nie ma sensu analizować pojedynczych występów czy występów jednej formacji. Trzeba pracować w wielu różnych kierunkach, zwłaszcza nad koncentracją. Przy bardziej uważnej grze można było wywalczyć chociaż remis. Popełniliśmy jednak duży błąd, który Roma wykorzystała. Próbowaliśmy jeszcze gonić, ale bez skutku. Determinacja? Nie sądzę, że jej zabrakło. Zbyt dużo było złych wyborów. Na tym poziomie z mocnym przeciwnikiem trzeba zagrać bardzo dobrze technicznie. Kiedy zasłużenie udało się doprowadzić do remisu, trzeba było lepiej zarządzać grą. Po golu na 2-1 Roma dobrze się broniła i było ciężko. Odwaga? Mamy jakość, by stwarzać groźne sytuacje pod bramką rywala i być bardziej zgranym zespołem. Potrzebna jest koncentracja i determinacja. W tak trudnych spotkaniach trzeba grać o wiele uważniej i bardziej zdecydowanie. To nie tak, że zabrakło odwagi. Straciliśmy gola w sytuacji, która powinna zostać rozegrana inaczej. Piątek? Mój zamysł to wykorzystać jak najlepiej umiejętności wszystkich zawodników. Miałem tylko dziesięć dni na pracę. Po dobrym występie z Lecce chciałem zmienić jak najmniej. Wszyscy dostaną swoją szansę. Trzeba dobrze pracować i jak najlepiej przygotować kolejny mecz. Chcemy wrócić do wygrywania, musimy pokazać na boisku, że nas na to stać". 



59 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
krisss811
krisss811
28 października 2019, 10:40
Nie rozumiem dlaczego taka duża rzesza czytelników najeżdża na trenera zamiast uzmysłowić sobie że Conti i Calabria takie błędy popełniają od dawna, Kessie i Biglia to samo. Może tego nie było widać bo pół drużyny miało zadania defensywne. Turek, Paqueta i Hernandez więcej angażują się w ofensywę a z zadaniami defensywnymi nie radzą sobie Ci którzy od tego są.
1
jasiom22
jasiom22
28 października 2019, 15:35
Conti i Calabria w dwoch meczach Pioliego zagrali najgosze spotkania od lat, wczesniej moze wirtuazami nie byli ale regers wyrazny. Z reszta cala linia defensywy. Warto zauwazyc ze dopiero pomyslem Pioliego jest ustawienie z Hernandezem na tyle wysoko grajacym ze Conti i Calabria maja zadania asekuracyjne "trzeciego stopera" przy fazie ofensywnej, to kompletnie nienaturalne dla nich obu, wiec nie dziwne ze w pierwszych meczach sie gubia... w wywiadzie z Castillejo mowił, o tym ze pod Piolim jest wiecej treningow i gry jeden na jeden, zamiast obrony zonami.. No wiec jak conti czy calabria maja trzymac nie swoje pozycje, i bronic indywidualnie przeciwko zawodniko zwyczajnie od nich lepszym.. To leca gole. To samo co kessie kryjacy dzeko, nawet tu Pioli mowil ze ta bramka go nie boli, bo to wysoki dzeko, indywidualny bład Calabrii i rykoszet i druga bramka tak naprawde po indywidualnym bledzie... Wiec oczywiscie drobne ale "ale" do Stefano mozna miec.
0
krisss811
krisss811
28 października 2019, 16:59
Oczywiście masz rację, nie zmienia to faktu że obrońcami są słabymi, jeszcze Contiego jestem w stanie zrozumieć po tych kontuzjach które przeszedł ale Calabrii nie. Kessie to tez dobry sabotażysta, najpierw przechwytuje piłkę w polu karnym by po chwili ja stracić i dać okazję oddać strzał. Ten gość nie umie podać piłki w kontrze, strzelić gola z 3-4 metrów ale piłkę stracić w swoim polu karnym to potrafi. Z takimi piłkarzami Milan sukcesów nie osiągnie.
0
roox
roox
28 października 2019, 10:35
Nie mam tak samo pretensji do trenera. Widać że próbowali atakować lewą stroną, górnymi piłkami, strategia była inna bo rywal również. Trudno też mówić że Biglia, Kessie, Conte i Calabria to sabotażyści - to po prostu bardzo słabi piłkarze i do tego te ich wahania formy w sumie nigdy nie wiesz czy zawiodą w decydującym momencie w ataku czy w obronie. Mecz z Romą mogliśmy przegrać 4:1 lub wyżej - Roma miała z 3 sytuacje 100%. W zimowym mercato ta "czwórka" powinna opuścić MILAN bo z tymi piłkarzami nie zajedziemy daleko. Leao forma w dół albo ta pozycja mu do końca nie leży co zauważyło większość obserwujących. Pioli ma do czwartku czas na wyciągnięcie wniosków i mam nadzieje na podjęcie dobrych, trafnych decyzji personalnych odnośnie pierwszej 11-stki.
1
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
28 października 2019, 10:24
Gattuso wróć!
Edytowano dnia: 28 października 2019, 10:25
2
adamos
adamos
28 października 2019, 10:09
Zdejmij Suso, Biglie i Kessie gra ruszy wtedy...
2
Beny
Beny
28 października 2019, 08:32
Największym problemem jest problem ze wszystkim.
2
dziadek
dziadek
28 października 2019, 08:01
Jak coś to mamy jeszcze Giampaolo na kontrakcie :):)
1
Jago
Jago
28 października 2019, 07:56
Ja nawet nie jestem na niego zły. Ot, kolejna wtopa. Nic nowego.
7
mrkojiro
mrkojiro
28 października 2019, 07:35
Tak się zastanawiam.. bo sporo zawsze mówi się o złej grze zawodników, że mają mentalność przegrywów, albo że trener wiecznie z niskiej półki, że nie jest wystarczającym autorytetem. Mówi się o złym przygotowaniu kondycyjnym, dietach, zgrupowaniach itp itd.. Ale nigdy nikt nie wspomniał o psychologach sportowych w Milanie. Może to tutaj tkwi problem? Może ci ludzie nie potrafią natchnąć tych piłkarzy? Gattuso nie jest wybitnym trenerem, ale nie można odmówić mu walczności, serca i charyzmy. Na pewno nie raz wygłaszał płomienne przemówienia i to się później zwracało na boisku. Kiedy zabrakło kogoś takiego jak Rino, nasza gra znów siadła. A może nie tyle gra, co zaangażowanie na boisku. Być może zawodnicy powinni więcej pracować z psychologami? Lub powinni mieć lepszych psychologów? Nie wierzę, że nagle wszyscy zapomnieli jak się gra w piłkę, a kolejni trenerzy nie potrafią z nich niczego wykrzesać...
2
Bufor85
Bufor85
28 października 2019, 07:42
Dokładnie. Po zwolnieniu Rino Milan jest baaardzo słaby mentalnie i psychicznie. Rino miał w sobie ducha walki i to przekazywał jako trener. To było widać na boisku. Nawet kiedy przegrywaliśmy w pierwszej połowie to druga prawie zawsze należała do nas i to w drugiej najwięcej strzelaliśmy bramek. Brakuje mi Rino, bo od momentu kiedy objął stery, nawiązał świetne relacje z drużyną. Uważam, że zwolnienie go było dużym błędem, który właśnie odzwierciedla się teraz.
2
gorylmagila
gorylmagila
28 października 2019, 09:57
Podzielam zdanie poprzedników tylko mam jedno ale ... Skoro działacze wiedzą co dzieje się ( na pewno wiedzą więcej niż zwykli kibice) to dlaczego nie starają się wyeliminować tych problemów ? Zakładając, że problemem jest sfera mentalna to nie lepiej zatrudnić sztab psychologów i z kanarków zrobić orły ? Tylko zatrudniać jakiś trenerów i co 3 miesiące ich zwalniać. W NBA nie ukrywają, że nie radzą sobie z presją i korzystają z pomocy ekspertów. Nasza super gwiazda skoków narciarskich Adam Małysz też korzystał z pomocy psychologów. Jak na tym wyszedł wszyscy wiemy.
0
matten
matten
28 października 2019, 06:28
Czas pakować walizkę panie Pioli. Ze SPAL pewnie uda się wygrać/zremisować, a po porażkach z Lazio, Juve i Napoli nasza sytuacja w tabeli będzie wyglądała na tyle źle, że zarząd nie będzie miał wyjścia i będzie musiała pana zwolnić. Pytanie czy ktoś w końcu przejrzy na oczy, sięgnie głęboko do kieszeni i zatrudni prawdziwego fachowca czy znowu ściągną jakiegoś ligowego średniaka lub byłego piłkarza. Patrząc na kompetencje naszego zarządu obawiam się, że przeważy ta druga opcja i nowym trenerem będzie Szewa.
0
jarek2572
jarek2572
28 października 2019, 07:29
Skoro jeszcze przerwy zimowej nie było to będzie to na bank były piłkarz. Kogo by tu wytypować... Dida ?
0
wielki prostownik
wielki prostownik
28 października 2019, 08:40
Jeśli Pioli zostanie zwolniony (a pewnie zostanie najpóźniej w grudniu) to razem z nim powinien polecieć Maldini. To on odpowiada za wymyślenie dwóch trenerów bez osiągnięć którzy nie udźwignęli zadania oraz ruchy transferowe które okazały się jak na razie kompletnym nieporozumieniem.
1
dejtfid1899
dejtfid1899
28 października 2019, 06:10
Jak można być tak nieodpowiedzialnym i dać grać Calabrii, Bigli, Suso, Hakanowi, Kessiemu.. Jak można trzymać ich w tym klubie. Chelsea w tym sezonie sprzedała kluczowego Hazarda gra mlodzikami a daje rade. Może u nas też dodadzą do składu pojedyncze jednostki z primavery, gorsi niż w/w nie będą. Już niżej upaść się nie da. Serie B nadchodzimy!
0
wwbasket
wwbasket
28 października 2019, 07:22
Chelsea ma jedną z najlepszych akademii na świecie. Jest też Frank Lampard, do którego młodzi maja ogromny szacunek. U nas to przede wszystkim widać, że nie ma nikogo, kto trzymałby szatnię.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
28 października 2019, 05:29
Szczerze powiedziawszy to narazie nie ma co na niego pluć. Widać jakaś tam zmiane gry, szkoda że nie chce odważniej zrobić jakiejś rewolucji może by dało to jakiś lepszy efekt. Widać że mamy w składzie prawdziwych "miszczow" i tu nie do końca winę będzie ponosił trener, choć święty nie jest. Na plus dla niego, że nie stara się mydlić oczu pustym gadaniem
1
MisiuACM
MisiuACM
28 października 2019, 02:12
Po 2 frajerskich meczach nie mam do gościa żadnych pretensji. To nie jego wina, że drużyna w kluczowych momentach spotkania zaczyna nagle zachowywać się jak dziecko, które zgubiło rodzica w markecie albo zawodnik jego drużyny podaje piłki do przeciwnika. Zmiany były okej. Jedynie ten Biglia i Suso trochę wadzą, ale powiedzmy sobie wprost. Tutaj nie ma z czego brać. Z tej kaszany i kupy stolca nie da się nic skręcić.
5
karp_fso
karp_fso
28 października 2019, 00:16
Może jak spadniemy to w końcu ten klub się odbije od dna, jak Juventus.
0
Milanboy
Milanboy
28 października 2019, 05:03
Spadek przy złym zarządzaniu i braku konkretnej wizji nic nie da, jeszcze bardziej pogorszy klub, Juventus gdy spadł miał wtedy jasny plan, i dlatego się udało, a u nas tego nie ma.
0
27 października 2019, 23:14
O co chodzi z Rebiciem?
O co chodzi z Kruniciem?
O co chodzi z Borinim?
Serio gorzej by zagrali niz gwiazdy Serie A Biglia, Kessie i Suso?Jak mozna wystawiam takich ludzi do gry, a innym nawet szansy nie dac od 1 minuty.
5
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
27 października 2019, 23:24
O co chodzi z ....
O to samo co z resztą zawodników.
0
milan2002
milan2002
28 października 2019, 00:24
Proszę Cię, tylko nie wywołuj Boriniego z lasu.
3
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
27 października 2019, 23:03
Pioli mam wrażenie ma odegrać rolę kozła ofiarnego w tym sezonie. Maldini będzie nietykalny bo kupił Theo, Gazidis buduje stadion. Boban legenda, tylko ten Silvio zły.
3
Zuber
Zuber
27 października 2019, 23:02
Jak to jest, że kibice widzą, że większość zawodników jest cieniem samego siebie i ma totalny brak formy i już lepiej wpuścić Castillejo, może zaskoczy, gorzej i tak być już nie może jak się patrzy na takiego Suso, to samo jest z Biglią, to już wole dwa karne po faulach Bennacera niż patrzenia jak ten patałach podaje prosto pod nogi przeciwnika i się chowa przed rozegraniem. Czy tam każdy ma klapki na oczach, czy walą jakiś srogi kryształ i klepią się codziennie po plecach, bo ja nie mam pojęcia jak na takim szczeblu jest to możliwe. Nie ma gorzej zarządzanego klubu na takim poziomie niż Milan. Trzech różnych właścicieli przez ostatnie lata i żaden zarząd nie ogarnął, że nie mamy pomocy. O ile jeszcze Chinola można rozgrzeszyć, bo to był tylko sezon plus duża rewolucja kadrowa, którą trzeba było i tak i tak przeprowadzić, chociaż można było to zrobić trochę mądrzej. To nowy zarząd to jest jakąś porażka, na początku myślałem, że to może na prawdę oni zwolnili Rino, ale teraz chyba nikt nie ma wątpliwości, że on odszedł po prostu sam z siebie tak jak Leonardo, bo po prostu projekt im nie pasował. Człowiek się łudził, że chude lata już za nami, za późnych czasów Berlu to było wiadomo, że nie ma sosu na transfery, ale teraz to nas czeka kilka lat kółka wzajemnej adoracji i wmawiania, że wrócimy do LM, mimo że już nikt w to raczej nie wierzy. Może ktoś w tym Elliocie pójdzie po rozum do głowy po tym sezonie i zwolni tych amatorów, ale skoro Gazidis to ich koleżka to nie liczyłbym na to, może znajdzie się jakiś gościu co w końcu kupi Milan i życzę nam, tego żeby to był w końcu ktoś kto z pasją do piłki nożnej i miłością do tego klubu.
Edytowano dnia: 27 października 2019, 23:05
3
Maldinidzban
Maldinidzban
27 października 2019, 22:59
Tak ogólnie to nie jest winna piolego ze conti jest niedorozwinięty, winna jest Ze nie widzi ze suso jest po prostu słaby jak nigdy i gra piach straszny sam jestem jego kibicem i bardzo go lubię i aż szkoda mi go ale forma jego jest fatalna. To samo z biglia który swoją lata ma dawno za sobą a jego obecność w milanie mnie wkurwia. Idąc dalej ostania rzecz ktorej nie rozumiem to gra ogólnie bardzo wolnymi skrzydłami bo hakan bardziej pasuje mi do środka pola na ls leao i na 9 pio. Leao lubi miejsce do dryblingu i nie jest dla mnie 9 taka jak pio. Trochę szkoda wizji piolego bo mogę się założyć ze w czwartek zagra calabria za contiego i tyle zmian. Teraz tylko czekam na wypowiedz kochanego Maldiniego bo to co on pierdoli to większy kabarecik od naszej gry i szkoda mi ze jest kukiełka w tej chorej układance bo nie wierze ze sabotował by swój klub.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
28 października 2019, 05:10
Obrona Milanu w kilka miesięcy przeobraziła się z jednej z najlepszych we Włoszech w jedną z najgorszych, ale oczywiście to nie jest wina trenerów.Bo trener odpowiada wyłącznie za ustalanie składu niczym selekcjoner...
0
zycumilanista
zycumilanista
28 października 2019, 08:23
Marcos - no nie wejdzie przecież Pioli na boisko i nie bedzie za nich grał. Na prawej miał wybór między kiłą a rzeżączką. Według mnie dobrze zrobił ze postawił na Contiego w pierwszym bo liczył że chłopa wreszcie złapie rytm meczowy bo od momentu kontuzji nie zdarzyło mu się grać w ciągu. Nie pykło, wszedł Calabria i z wejścia smoka wyszło wyjście oknem. Co do Suso to tu też nie ma za bardzo ruchu no ale gorzej jak jest pewnie nie będzie. Zawód niesamowity z Rebiciem bo liczyłem, że mamy wreszcie rasowca w składzie a tu pyk. Zapomniał jak się gra w piłkę.
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
27 października 2019, 22:58
Jezus Maria trzeba pracować nad koncentracją. Czyli co, mają medytować w domu czy każdy godzinę dziennie do psychologa jak przez te 1.5 h w ciągu dnia nie potrafią się skoncetrować.
Edytowano dnia: 27 października 2019, 22:59
0
patoo_07
patoo_07
27 października 2019, 22:45
W sumie to nie jest nawer winny. Jakiś pomysł ma, zmiany robi sensowne, a to że nasi prawi obrońcy wolą grać do przeciwnika, to już nie wina trenera. Ja bym postawił na Boriniego na prawej obronie w czwartek.
5
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
27 października 2019, 22:42
Każdy prowokator czy szaleniec, który odważy się podnieść rękę przeciw Suso, niech będzie pewny, że mu tę rękę Milan odrąbie... itd.
ʕ ͡° ʖ̯ ͡°ʔ
7
MK92
MK92
27 października 2019, 22:35
Ciężko mi kierować jakoś specjalnie swoje pretensje do Piolego, który wszedł w to bagno raptem dwa i pół tygodnia temu. Facet dość sensownie diagnozuje wady w naszych występach, co widać po tych dwóch pomeczowych konferencjach prasowych oraz zmianach dokonywanych w trakcie spotkań. Musi popracować nad mentalnością drużyny, bo to stamtąd płyną te wszystkie proste błędy.
12
LunaS
LunaS
27 października 2019, 22:25
Pewnie chciał powiedzieć "Ale sie wpier...liłem" ale rozwinął tą wypowiedź. Z takimi obrońcami jak calabria, conti to ciężko nie tracic bramek. Tak sobie przed meczem myślalem ze mamy na każdej pozycji prawie lepszych graczy. Zabrakło mikihtariana u nich cristante, undera no oni sa zdziesiatkowani a tu taki klops, wyglada na to ze mamy najbardziej przeplacany sklad w serie a ....
2
Nizial86
Nizial86
27 października 2019, 22:03
A moze by tak Theo do ataku lub do pomocy bardziej mu sie chce i wiecej zagrozenia stwarza niz ofensywa nasza
0
Piotrek1899
Piotrek1899
27 października 2019, 22:00
Chętnie przeczytałbym bełkot Maldiniego błędach poprzednich zarządów, o młodej drużynie, o tym, że chcą zaprowadzić Milan na należne mu miejsce. No i że wraz z Bobanem wykonują wielka pracę ;p A swoją drogą, myślę, że Chorwat niedługo opuści ten okręt. Uważam, że współpraca z Maldinim nie układa się najlepiej, czego dowodem są różnice zdań, jeśli chodzi pracę Giampaolo.
12
Vol'jin
Vol'jin
27 października 2019, 22:05
Jak ich Singer nie pogoni bo ponoć ten wywiad dla Maldiniego dla Sky nie był za dobrze odebrany^

9
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
27 października 2019, 22:34
Oj tam oj tam... hurr durr legenda... jemu się te pieniądze... czekaj... stanowisko... po prostu należy!
0
Fushnikov
Fushnikov
27 października 2019, 21:58
Kiedyś był taki gif. Nawet nie czytam i tańczący banan xD
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
27 października 2019, 22:35
1
fett85
fett85
27 października 2019, 21:57
Milan bardzo często traci bramki po dramatycznych błędach indywidualnych. To nie są błędy przypadkowe, czy wynikające z ustawienia lub gry grupy zawodników. To są błędy które determinują mizerny poziom określonych pseudo piłkarzy Milanu. Do tego dochodzi brak zaangażowania w grę (Suso), brak umiejętności/formy(Calahanoglu,Kessie,Biglia) oraz zwykłe żótodziobstwo (Paqueta, Leao). W tamtym sezonie Bakayoko wymiatał w środku pola, co pozwoliło Milanowi Gattuso uporządkować grę w tej strefie i dawało poczucie bezpieczeństwa. Nagle bęc! Milan się go pozbył i zespół nie posiada już żadnych atutów w pomocy. Milan może uratować jedynie solidne styczniowe mercato, w które przy obecnym zarządzie i zasobach szczerze wątpię.
Edytowano dnia: 27 października 2019, 21:58
2
Grande
Grande
27 października 2019, 22:00
Najgorsze jest to, że nadziei na lepsze jutro nie widać.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
27 października 2019, 21:46
Wstyd
0
Vol'jin
Vol'jin
27 października 2019, 21:44
spokojnie zaraz Andre Zwijam Bagaż będzie wolny z Marsylii ^^
0
KaSeL85
KaSeL85
27 października 2019, 21:34
Można przegrać mecz, ale trzeba walczyć. Będąc w takiej sytuacji, grając mecz za 6 punktów, jak można wyjść jak na sparing? Poza kilkoma wyjątkami - zero determinacji, zero woli walki, zero chęci zwycięstwa, dalej marazm i degrengolada... Dramat.
5
Piotrek1899
Piotrek1899
27 października 2019, 21:32
Na SPAL w środku Krunić i Bennacer zamiast Bigli i tego przereklamowanego Brazylijczyka. Ktokolwiek za Suso, na prawa obronę Borini. Tu potrzeba wstrząsu. I myślę, że taki Krunić samą ambicją powinien posadzić na ławie Paquetę, bo ten koleś irytuje mnie ostatnio bardziej, niż Suso.
4
Adi.Milan
Adi.Milan
27 października 2019, 21:48
Too ty chyba masz drewniany pogląd piłki paqueta grać musi wyżej i koniec krunic to może jedynie za kessiego
0
Piotrek1899
Piotrek1899
27 października 2019, 22:04
"Drewniany pogląd piłki" ;)
Zabawny jesteś, chłopczyku ;) Gdzie wyhaczyles taki tekst? Na trzepaku, pod blokiem?
0
adrian20102
adrian20102
27 października 2019, 21:31
Serce boli jak się to widzi . Środek tabeli to max na ten sezon .
0
jasiom22
jasiom22
27 października 2019, 21:30
Suso, Biglia, Conti, Musacchio do zmiany, owszem trenerze.. nie można być tak nieodpowiedzialnym i wystawiac 4-3-3 z tą czwórką w pierwszym składzie, jak było to przerabiane milion razy... w dodatku gdy na ławce marnuje się mocniejszych zawodników (jak Bennacer, Piatek). Calabria nie lepszy niż Conti, więc Borini lub Kessie/Bennacer? na prawą obronę, taki morał.
Edytowano dnia: 27 października 2019, 21:39
0
DarthImpaler
DarthImpaler
28 października 2019, 09:11
Ale co Ty chcesz od Mussacio?? Chłopak bardzi się poprawił. Nie jest jego wina że mamy sabotazystow na prawej obronie o środku pola
0
jasiom22
jasiom22
28 października 2019, 15:27
...tez słabo gra ostatnio, jako jeden z dwoch doswiadcznych moglby ustawic Contiego czy Calabrie zamiast tego sam sie gubi, ogolnie Musacchio bardzo lubie, ale ostatnio nawet Duarte wygladał pewniej..
0
MrAncelotti
MrAncelotti
27 października 2019, 21:30
Ja myślę, że Gattuso czeka aż Milan za nim za tęskni i sami się do niego zgłoszą.
0
Grande
Grande
27 października 2019, 21:24
Ale jaką szalę zwycięstwa na naszą korzyść? Przecież Donna uratował nas przed przyjęciem piątki.
5
roby
roby
27 października 2019, 21:24
Bla bka bla..bla bla bla....suso wystaw , ajlepszefo.zawodnik
0
vorti
vorti
27 października 2019, 21:24
No i dobrze powiedział bez owijania w bawełnę. Błędy i głupie straty zawaliły nam kolejne spotkanie. Teraz czekam, aż zagrają chłopaki z Primavery za Suso, Biglie, Contiego i Kessiego, a w innym przypadku zawijają się Pan razem z nimi.
2
ósmy
ósmy
27 października 2019, 21:23
Bennacer za Biglię, Borini na prawą obronę, Leao za Suso, Piątek na szpicy, Krunic za Paquetę.
12
pazioni
Moderator pazioni
27 października 2019, 21:25
Zabrzmiało to jak ÓSME przykazanie . Zgadzam się.
1
Zielony2009
Zielony2009
28 października 2019, 00:42
babcia za dziadka, dziadek za rzepkę, oj przydałby się ktoś na przyczepkę!
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się