SCUDETTO


LEAO I IBRA DAJĄ ZWYCIĘSTWO MILANOWI! CAGLIARI - MILAN 0-2 (0-0)

11 stycznia 2020, 14:12, Ginevra Aktualności
LEAO I IBRA DAJĄ ZWYCIĘSTWO MILANOWI! CAGLIARI - MILAN 0-2 (0-0)

1 połowa: Mecz rozpoczął się od ataku Joao Pedro na bramkę Gigio Donnarummy, ale dośrodkowanie blokował Alessio Romagnoli. Bramkarz Cagliari musiał interweniować po raz pierwszy w 4. minucie po wrzutce Hakana Calhangolu w pole karne gości. Chwile później po błędzie obrony Milanu przed szansą stanął Giovanni Simeone, ale defensywa Milan zdążyła zareagować i piłkę wybił Theo Hernandez. W 12. minucie szarży w pole karne Cagliari próbował Rafael Leao, ale został zatrzymany. W odwecie Radja Nainggolan starał się udarzeć zza pola karnego, ale jego strzał był bardzo niecelny. W 15. minucie Samu Castillejo szukał w polu karnym Zlatan Ibrahimovicia, ale obrońcy Cagliari łatwo zatrzymali Szweda. Dwie minuty później szansy na pokonania Robina Olsena szukał Theo Hernandez, ale bramkarz Sardyńczyków stał na posterunku. W 20. minucie Calabria dał się ograć Luce Pellegriniemu, kóry wrzucił piłkę w pole karne. Gigio Donnarumma nie zrozumiał się z Alessio Romagnolim, ale na szczęście bez konsekwencji dla Milanu. W 23. minucie groźnie zrobiło się ponownie pod bramką Milanu za sprawą Luki Cigariniego oraz Nahitana Nandeza, ale obrona Rossonerich zdołała wybić piłkę. W odwecie pod bramkę Cagliari popędził Franck Kessie, ale został zatrzymany zanim dograł piłkę do któregoś z kolegów. W 26. minucie Luca Cigarini bardzo niebezpiecznie interweniował faulując Ismaela Bennacera i obejrzał żółtą kartkę. Chwilę później niecelnie strzelał z dystansu Samu Castillejo. W 30. minucie Rafael Leao podawał do Zlatan Ibrahimovicia, którego strzał głową z bliskiej odległości wybronił Robin Olsen. Piłka otarła się jeszcze o słupek po jego interwencji. Po rzucie rożnym ponownie blisko zdobycia bramki był Milan, ale Rafael Leao nie zdołał wepchnąć piłki do bramki. W 35. minucie groźną kontrę przeprowadziło Cagliari, ale w ostatniej chwili Hakan Calhanoglu przeszkodził Giovanniegmu Simeone. Chwile później Turek próbował strzelać na bramkę Cagliari - niecelnie. W 37. minucie Gigio Donnarumma o mało nie doprowadził do utraty gola zbyt daleko wychodząc z bramki, ale golkiper Rossonerich w ostatniej chwili zastopował piłkę. W 39. minucie druga żółta kartka dla Cagliari, która obejrzał Nahitan Nandez. Tuż przed przerwą Milan próbował jeszcze wykorzystać rzut rożny, ale nieskutecznie. Sędzia nie doliczył ani minuty do pierwszej połowy, która toczyła się w dość żywym tempie, ale bez dużej ilości klarownych sytuacji.  

2 połowa: Milan zaczął od mocnego uderzenia. Samu Castillejo dograł dokładną piłkę w pole karne do Rafaela Leao, który przyjął i oddał strzał. Futbolówka otarła się jeszcze o nogi Fabio Pisacane i wpadła do bramki Robina Olsena. Cagliari próbowało się odgryźć Milanowi. Piłkę zagrywał Radja Nainggolan, a Giovanni Simeone próbował strzelać przewrotką - niecelnie. Chwilę później strzał z dystansu oddał Luca Pellegrini. W 56. minucie indywidualnej szarży środkiem próbował Zlatan Ibrahimović, który został sfaulowany tuż przed polem karnym. Jego strzał z rzutu wolnego trafił jednak w mur. W 60. minucie sędzia pokazał Cagliari trzecią żółtą kartkę za faul Luki Pellegriniego na Davide Calabrii. Minutę później kartonik zobaczył też Isamel Bennacer po faulu na Marko Rogu. W 64. minucie na boisku w miejsce Hakana Calhanoglu pojawił się Giacomo Bonaventura. Kilka sekund później atak Milanu zakończył się drugim golem, którego zdobył nie kto inny jak Zlatan Ibrahimović. Piłkę do dobrze ustawionego w polu karnym Szweda podawał Theo Hernandez. W 69. minucie Giovanniego Simeone zastąpił Alberto Cerri, który szybko miał pierwszą szansę, ale został zatrzymany przez wychodzącego Gigio Donnarummę. W 73. minucie boisko z powodu urazu musiał opuścić Davide Calabria. W jego miejsce pojawił się Andrea Conti. W 75. minucie indywidualnego rajdu próbował Rafael Leao, ale został zatrzymany w ostatniej chwili przez Fabio Pisacane. W 76. minucie na boisku w miejsce Nahitana Nandeza pojawił się Artur Ionita. W 77. minucie po zagraniu ręką Giacomo Bonaventury rzut wolny z wysokości pola karnego miało Cagliari. Dośrodkowania nie wykorzystał jednak Paolo Farago. Chwile potem Artur Ionica szukał w polu karnym Joao Pedro, który nie zdołał jednak oddać czystego strzału głową. W 82. minucie drugi raz do bramki Cagliari trafił Zlatan Ibrahimović, ale gol został anulowany, gdyż Szwed był na spalonym. W 85. minucie strzelać próbował Lucas Castro po dośrodkowaniu Radjy Nainggolana, ale bez rezultatu. W 89. minucie na boisku pojawił się Ante Rebić, który zmienił Rafaela Leao. Sędzia doliczył 6 minut do drugiej połowy. W doliczonym czasie nie wydarzyło się już nic godnego uwagi i Milan dowiózł do końca dwubramkowe zwycięstwo!

CAGLIARI - MILAN 0-2 (0-0)

47' Rafael Leao

64' Zlatan Ibrahimović

Zółte kartki: Pellegrini, Cigarini, Nandez (Cagliari), Bennacer (Milan).  

Sędzia: Rosario Abisso.

CAGLIARI (4-3-2-1): Olsen; Faragò; Pisacane; Klavan; Pellegrini; Nandez (76’Ionita); Cigarini, Rog (76’ Castro); Nainggolan; Joao Pedro; Simeone (69’ Cerri).

MILAN (4-4-2): Donnarumma; Calabria (Conti 72’); Musacchio, Romagnoli, Theo Hernandez; Castillejo, Kessié, Bennacer, Calhanoglu (64’ Bonaventura); Ibrahimovic, Leao (90’ Rebic). 


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



522 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
TygrySyberyjski
TygrySyberyjski
11 stycznia 2020, 17:31
Suso: jeszcze tu wrócę, jeszcze za mną zatęsknicie, zobaczycie.
2
tober12
tober12
11 stycznia 2020, 17:49
Suso: Wam się oczy otworzą, jak mnie się zamkną. xD
2
Boateng93
Boateng93
11 stycznia 2020, 17:29
Ogólnie jeśli PSG odda zainwestowane pieniądze za Paquetę, a Totki za Piątka to sprzedawać i skupić się na konkretnym lewoskrzydłowym. Dosyć już systemu ze mezallami i registami, tyle lat kolejni trenerzy tego próbują w Milanie, który ma grać piłką i oglądać tego nie idzie. 4-4-2, Aktywne skrzydła, Kessie niech się skupi na rozbijaniu ataków, Bennacer niech rozrzuca piłki.
0
Seca
Seca
11 stycznia 2020, 17:28
Calkiem ok mecz, najslabszy punkt to boki pomocy. Hakan tak jak przeczuwalem nie nadaje sie na ta pozycje poniewaz musi wracac, walczyc a to nie jego bajka. Samu jak zwykle... nieobliczalny i na tym koniec.
Ale jesli na lewa strone wskoczy Jack i zlapie forme a na prawej stronie sprobowalbym Contiego. On ma ciag na bramke, za nim Calabria.
Bennacer dzis wygladal dobrze a nawet Kessie dosc solidnie. Zawsze w tym miejscu moze zagrac Paqueta lub Krunic.
Martwi mnie troche Leao, on jest strasznie surowy co chodzi o taktyke, jezdziec bez glowy.
Druzyna wymaga wzmocnien i sprzedazy kilku pilkarzy ktorzy juz swoje szanse mieli ale ich czas nadszedl.
Mam tu na mysli Castillejo, Suso, Hakan moze i Rebic ale on jeszcze tak naprawde zbyt wiele sie nie nagral.
Moze jeszcze tan sezon nie jest calkowicie stracony.
1
serginho83
serginho83
11 stycznia 2020, 17:32
Castillejo akurat najlepszy na boisku...
6
Seca
Seca
11 stycznia 2020, 20:49
Wg mnie nic konkretnego nie gral, nie wykreowal ani jednek akcji zaczepnej a juz nie mowie o zagrozeniu z jego strony. Najlepszy na boisku po stronie Milanu byl Bennacer.
0
mathiaz
mathiaz
11 stycznia 2020, 22:53
Seca
A kto dograł do Leao przy bramce???
0
mathiaz
mathiaz
13 stycznia 2020, 10:29
Samu według Seca: "Nie wykreował ani jednej akcji zaczepnej"
Samu w meczu "Robi podanie przez pół boiska, po którym Leao strzela gola"

XDDDD
0
ósmy
11 stycznia 2020, 17:27
Żaden ze stoperów się nie wykartkował dzisiaj.
Logika podpowiada, że to słuszne i zgodne z zasadami fair, ale w końcu i tak ktoś z nich oberwie żółtkiem. Więc może w meczu z Udine, bo następna Brescia jest do przeskoczenia z Kjaerem z tyłu.
0
Corsa
Moderator Corsa
11 stycznia 2020, 17:25
Potrzebny nam dobry napastnik, nie zmiennik jak Petagna, a ktoś do pierwszego składu. Zlatan jest świetny, ale musi być rezerwowym. W meczach z Interem, Juve czy Lazio nie będzie istniał, niestety. Niech dalej wczuwa się w rolę mentora, bo jak widać świetnie mu to idzie, wszyscy na boisku wpatrzeni w niego jak w obrazek.
2
jasiom22
jasiom22
11 stycznia 2020, 17:28
A Piątek z zeszłego sezonu byłby wystarczająco dobry? ;-p Strzelał w meczach z Napoli x2, Atalantą x2 z Juve, Romą, Lazio...
Edytowano dnia: 11 stycznia 2020, 17:30
5
Corsa
Moderator Corsa
11 stycznia 2020, 17:29
@jasiom, wręcz idealny :) ale tego Piątka już raczej nie ma, podmienili go :)
4
jasiom22
jasiom22
11 stycznia 2020, 17:31
:-) podmieniali to nam zarządy i trenerów z moich obserwacji.. ;-)
4
Andre
Andre
11 stycznia 2020, 17:40
Daj Zlatanowi trochę czasu na odbudowanie zaległości kondycyjnych. On nie grał w żadnym meczu od pażdziernika ubiegłego roku. Jak tylko wróci do optymalnej dyspozycji fizycznej, to jestem przekonany, że po jego uderzeniach piłka nie raz wyląduje w bramce zespołów z czołówki tabeli.
3
Andre
Andre
11 stycznia 2020, 17:23
Ten mecz pokazał ile znaczy dla drużyny tej klasy zawodnik co Zlatan, którego obecność wnosi spokój i pewność w grze całego zespołu oraz podnosi jego morale. A Ibra jest jak wino i jestem pewien, że z każdym meczem będzie coraz bardziej ruchliwy i pazerny na gole :)
W końcu nie grał pełnego meczu od października ubiegłego roku, więc siłą rzeczy ma pewne zaległości kondycyjne i nie można od niego wymagać, żeby tak z marszu zasuwał po boisku przez cały mecz. Jednak, jak ktoś już tu trafnie napisał w komentarzach - lepiej mądrze spacerować, niż głupio biegać.
Co do postawy reszty naszych zawodników, to na pewno na plus wyszła drużynie zmiana ustawienia na 4-4-2 i odstawienie od pierwszego składu Suso. Również Turek powinien następny mecz spędzić na ławce, a w jego miejsce wchodzi Jack i idziemy po kolejne zwycięstwo.
6
KKP19
KKP19
11 stycznia 2020, 17:23
Fajnie ze niektórzy ból dupy mają mimo że Pio nie zagrał ani minuty. No tak, bo to Piątek teraz gra słabo i marnuje 5 setek na mecz. Pomoc takie pilki posyła że z 6 razy w ciągu meczu Piątek się może znajdzie przy piłce.
1
Piotrek1899
11 stycznia 2020, 17:22
Nie ma się co "jarać" tym zwycięstwem za bardzo. Uważam, że Cagliari jest ewidentnie pod formą w tym momencie, widać, że powoli wracają do szeregu. Chwała Milanowi za to, że wykorzystał taką okazję, choć moim zdaniem, nic wielkiego nie zagraliśmy. Podobał mi się Castillejo i mam nadzieję, że tym meczem na długo wysłał Suso na ławkę. Różnicę zrobił Ibra po prostu. To jest gość, który daje temu zespołowi pewność siebie, punkt odniesienia. Straci jedną, czy drugą piłkę, ale w następnej jest decydujący. I pamiętajmy, że on kilka miesięcy nie grał w oficjalnym meczu. Leao? Ja widzę w tym chłopaku ogromny potencjał. To, jaką on ma lekkość w dryblingu, przyśpieszenie, technikę użytkową rzadko się widzi u tak młodego gracza. Trochę się tutaj przekomarzałem z innymi użytkownikami, ale tak zupełnie serio i obiektywnie: macie jakieś wątpliwości, co do tego, kto w parze z Ibrą da tej ekipie więcej? Bądźmy poważni. Piątek nie ma do Portugalczyka podjazdu. Owszem, to inny typ napastnika, tylko że na każdej pozycji, w takim klubie, jak AC Milan, trzeba prezentować jakość. Polak jej po prostu nie ma. Stał się ofiarą własnego sukcesu, choć ja nie pojmuję, jak tak przeciętny zawodnik mógł strzelić tyle goli w swoim debiutanckim sezonie. Chwała mu za to, ale to już się raczej nie powtórzy. Najlepszym wyjściem będzie zmiana klubu i na to wszystko wskazuje, skoro w końcówce wszedł Rebić.
3
ACstach
ACstach
11 stycznia 2020, 17:22
Pierwsza połowa znowu do śmietnika ale w drugiej już walczyliśmy, agresywnie, wysoki pressing sporą część meczu. Poczekajmy z dalekosiężnymi wnioskami. Widać, że bez Suso wygląda to lepiej. Nie mogło być inaczej bo Hiszpan to zwłaszcza w tej części sezonu karykatura piłkarza. Piątek chyba żegna się z Milanem, musimy pewnie coś zarobić a za niego coś nam zapłacą.
0
Andrzej44
Andrzej44
11 stycznia 2020, 17:19
Czyli wszystko to wina Piątka. Za karę niech idzie do Tottenhamu!
4
EdgarDavids
EdgarDavids
11 stycznia 2020, 17:23
Dorzucić Suso, będzie wodę na treningi nosił, a Hakan będzie szpiegował dla Mourinho taktykę rywali
4
ACstach
ACstach
11 stycznia 2020, 17:24
Może się nie skapną jak Piątek w walizce skitra Hiszpana.
1
EdgarDavids
EdgarDavids
11 stycznia 2020, 17:32
ACstach
Na bramkach na lotnisku powie, że to drewno do kominka
2
Zako
Zako
11 stycznia 2020, 17:17
Ibra wiadomo, widać juz znamię wieku, ale z piłką przy nodze ta technika jest klasę wyzej niz cała nasza druzyna - pomyśleć tylko, ze do druzyny z poprzedniego sezonu zostawić Bakayoko, dobrac kogoś typu do pomocy , tzn. doświadczonego gościa, co również wprowadzałby spokój i pozwalał przejąć kontrolę nad takimi średniakami, to w tej druzynie trzeba byłoby wymieniać ogniwa, a nie cały trzon i budować od nowa.
1
dominord
11 stycznia 2020, 17:17
Po dzisiejszym meczu stwierdzam, że Kessie i Calabria mogą jeszcze coś dać temu zespołowi i powinni zostać, więc sprzedać Suso i Piątka(niestety to już chyba nieuniknione w przypadku rodaka) i wsiąść Politano za te 20+ mln i wypożyczyć Pentagne (jako rezerwowy dla Ibry) jeszcze uzupełnić ławkę Begovieciem i Kjaerem. Rebic niech zostanie do końca sezonu. Może odżyje przy Ibrze.
1
Boateng93
Boateng93
11 stycznia 2020, 17:17
I przy tym 4-4-2 to Bennacer częściej do przodu, a Kessie niech się skupi tylko i wyłącznie na rozbijaniu ataków rywali, zabieraniu im piłek i nie przekraczaniu własnej połowy boiska.
0
EdgarDavids
EdgarDavids
11 stycznia 2020, 17:15
Niektórzy mają takie kompleksy, że po meczu jadą po Piątku, który nawet 1min nie zagrał x D pamiętam jak Milik strzelał, później się zaciął i pudłował na potęgę. Wszyscy po nim cisnęli, a on teraz zamyka usta krytyków dobrą grą.
W Milanie brakuje kreatywnego środkowego pomocnika, Calabria to też słaby poziom. Wymiana Suso za tego Undera byłaby dla nas najlepszym dealem okienka, ale bez dopłaty się nie obędzie. Widać po tym spotkaniu ile znaczą szybcy skrzydłowi i celne dośrodkowania, których Hakan z Suso nie gwarantowali. Hakan powinien odejść razem z Hiszpanem już teraz. Bonaventura zdecydowanie lepiej wyglądałby na lewym skrzydle niż w środku. Rebić przy Ibrze może się ogarnąć i po co wtedy wydawać grube miliony na Petagne. Sprzedać Paquete który tylko traci swoją wartość przez grzanie ławy i Krzyśka, który przez przyjście Zlatana też nie może liczyć na I skład. Oby ten sezon jakoś Zlatan dograł bez kontuzji.
5
jasiom22
jasiom22
11 stycznia 2020, 17:23
Do momentu sprzedawania Paquety i Piątka z wszystkim się zgadzam. ;-p czym oni zawinili że po dobrym pół roku dostali Giampaoli i Pioliego. Paqueta i Piątek dociągneli Milan do piątego miejsca w poprzednim sezonie, a teraz mają być za słabi na Milan w środku tabeli? Powinni zostać i dostawać szanse, walczyć o miejsce. Pioli, Pioli jeszcze raz Pioli powinien odejść tuż po Suso, i jeden mecz wygrany 2-0 z Cagliari pod formą, tego nie zmieni. Piątek, Paqueta powinni zostać bez dwóch zdań, mogli by zostać mocnymi punktami za pół roku, za rok.. jak pojawiłby się rozsądny trener. Konkurencja też jest ważna, a chyba zalezy nam na Milanie.
Edytowano dnia: 11 stycznia 2020, 17:26
2
EdgarDavids
EdgarDavids
11 stycznia 2020, 17:30
Jasiom22
Jako jedyni są coś warci. Obecnie Paq i Pio mogliby po zmianie taktyki rozruszać Milan z ławki, bo nie jesteśmy nagle mocni, tylko Cagliari zagrało mega słabo i ospale. Gdyby Pio i Paq wykorzystali swoje szanse to Milan również mógłby więcej na nich zarobić w przyszłości. Suso i Hakana nikt niestety nie kupi, ale Milan powinien włączyć ich w jakieś transakcję żeby się ich pozbyć.
Edytowano dnia: 11 stycznia 2020, 17:42
1
Ibra1899
Ibra1899
11 stycznia 2020, 17:15
Samu za Suso i od razu inna gra. Bardzo mi się podoba gra Samu. Gra bardzo wysokim pressingiem i nie traci głupio piłki. Nie wrzucał piłek w pole karne na pałe, tylko wolał pomyśleć. Przez 90 min biegał na pełnych obrotach i wspierał Milan w defensywie. Dla mnie gracz meczu, oczywiście nie można nic zarzucić obronie, która dzisiaj była bezbłędna. Ibra widać, że nie musi dużo biegać, żeby był jaki efekt. Taką największą różnice jaką można było zauważyć to piłki grane do Ibry górą, bardzo często kończyły się wygranym pojedynkiem i co najważniejsze dokładnie zgrywał do swoich kolegów. Wcześniej wygrana piłka kończyła się zgraniem piłki byle gdzie, najważniejsze było wygrać pojedynek główkowy ;D
0
daro12555
daro12555
11 stycznia 2020, 17:17
Ale Samu mam jeden wielki problem jest słabiutki fizycznie i często tylko przez to przegrywa pojedynki
0
Aniaa
Aniaa
11 stycznia 2020, 17:15
Być może Cagliari jest teraz w mini kryzysie, ale taki wynik na wyjeździe i tak powinien satysfakcjonować. Gra wygląda nieco lepiej, nie ma się czym zachwycać, ale powoli idziemy do przodu. Pierwszy raz od dawna widzieliśmy kilka zagrań prostopadłych. Samu biega, szarpie. Wiadomo, że ze względu na warunki fizyczne przegrywa większość pojedynków siłowych, ale trudno się spodziewać, żeby było inaczej przy jego wadze. Moim zdaniem i tak lepszy niż Suso. Ciekawe jakby się prezentował mając szansę na regularne występy. Kochany czołg przyzwoicie, parę razy wykazał się brakiem myślenia, ale to raczej również jest wpisane w koszta :) Ibrahimovic bardzo solidnie. Cofanie się do rozegrania odrobinę przypomina mi Lewego w reprezentacji, tworzy więcej przestrzeni dla kolegów, także pozostaje mieć nadzieję, że się pozbierają i będą wykorzystywać takie sytuacje. Bramka ogromnie cieszy, w końcu odrobina radości. Forza Milan!
Ahh i wejście Rebica zamiast Piątka, zapewne oznacza odejście Krzysia. Szkoda. Dla mnie jest to decyzja niezrozumiała. Z całym szacunkiem dla Szweda nie możemy budować drużyny wokół 38-latka.
Edytowano dnia: 11 stycznia 2020, 17:16
2
patoo_07
patoo_07
11 stycznia 2020, 17:14
Po tym jam zagrał dziś Samu, to niech Suso nawet na rozgrzewkę nie wstaje.
3
daro12555
daro12555
11 stycznia 2020, 17:13
Ustawienie Dobrę ale potrzeba nam skrzydłowych prawego obrońce i kogoś jeszcze do środka pomocy .Np Olmo ,Boga i Vidal i sprzedaż Hakana ,Suso i być może Piątka i Kessiego
1
badas64
badas64
11 stycznia 2020, 17:08
Szkoda mi Piątka bo wolałbym sprzedać suso i kessiego kupić Politano zostawić Piątka leao moze też grać na skrzydle i ustawienie 442 i widać żę to by nam wyszło no ale to nie football manager tylko życie Piątek odchodzi bo jest jedynym na którym milan może zarobić na pensie Ibry i wyrównać bilans . Szkoda szkoda . ehhh
6
daro12555
daro12555
11 stycznia 2020, 17:14
Pensje ibry pokryje pensja Reiny który odchodzi .
0
sebastek888
sebastek888
11 stycznia 2020, 17:20
Bardzo mądrze myślisz tylko w tym rozumowaniu jest jeden błąd - nikt nie kupi Suso (za słaba gra w stosunku do jego pensji i ew. jakichkolwiek wymagań finansowych Milanu).
0
daro12555
daro12555
11 stycznia 2020, 17:57
Ja akurat Politano bym nie kupował bo aktualnie gość nie gra i jest trochę kotem w worku wypożyczenie z opcją wykupu za 20 mln jak najbardziej tak .Inter nie powinien robić nam wielkich problemów bo po prostu dla gościa nie mam tam miejsca .Na prawo stronę zdecydowanie wolałbym Olmo ,lub Najlepiej upiec dwie pieczenie na jednym ogniu Odać Romie która się nadal Interesuję Suso i dopłacić im jeszcze za Zanilo .
0
Krauser
Krauser
11 stycznia 2020, 17:08
To teraz 4-4-2 to końca świata i jeden dzień dłużej, rewolucja kadrowa odwołana a Ibra dostaje nowy 5 letni kontrakt. Chyba są BACK
2
kamilus
kamilus
11 stycznia 2020, 17:23
I jedziemy po LM! ( ͡° ʖ̯ ͡°)
1
Milanboy
Milanboy
11 stycznia 2020, 17:08
Na pewno to był najlepszy mecz Milanu w tym sezonie, zespół był skuteczny niemal na każdym szczeblu, od obrony po atak, każdy dzisiaj prócz Hakana zagrał solidnie, ale MVP dzisiejszego meczu bez wątpienia jest Castillejo, świetny mecz tego zawodnika, widać w nim różnice pomiędzy Suso, Samu jest o wiele szybszy oraz jego gra nie jest oparta tylko na scinaniu do środka pola karnego i dośrodkowaniu bądź strzale, jeśli nie złapie urazu to może być wielkim wygranym słabości Suso.

P. SKessie którego nie lubię zagrał naprawdę dobrze, wszystko czyścił jak należy
1
jasiom22
jasiom22
11 stycznia 2020, 17:17
Przypomnij sobie pierwszą połowę... :-p
1
Meloon
Meloon
11 stycznia 2020, 17:06
TO JUŻ NASZE PIERWSZE ZWYCIĘSTWO Z RZĘDU, W OSTATNICH 1 MECZACH 3/3 PUNKTY ZDOBYTE, 2 BRAMKI STRZELONE, 0 STRACONYCH I CO HEJTERZY? JEDZIEMY PO SCUDETTO
16
dykt4tor
dykt4tor
11 stycznia 2020, 17:08
ha ha
0
Kaka#22
Kaka#22
11 stycznia 2020, 17:23
Tej siły już nie powstrzymacie
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
11 stycznia 2020, 17:06
Krzysiowi misiowi po dzisiejszym meczu mogę śmiało powiedzieć dziękuje. 30mln można zainkasować, albo kogoś ciekawego z Totków wyciągnąć, zainwestować nawet w Petagne jako rezerwowego i jazda. To jest po prostu przepaść w jakości gry, a ta dwójka z przodu wygląda obiecująco. Krzysiu jest zbyt dużo aktualnie warty by go trzymać na ławie, a nie wierze, że nagle wskoczy na wyższy poziom sportowy.
5
milanello22
milanello22
11 stycznia 2020, 17:08
nie problem jest w Krzysiu tylko w Suso i Calhanoglu ktorzy maja pilki dogrywac. Dzisiaj Suso na lawie gra 2 napastnikami i inaczej to wygladalo. Gdyby wystawil Krzyska z Leao i bez Suso wygladaloby to podobnie dobrze
6
Boateng93
Boateng93
11 stycznia 2020, 17:12
Nie, nie wyglądałoby, bo Zlatan potrafi utrzymać piłkę i ją rozegrać. Piątek nie umie.
5
Boateng93
Boateng93
11 stycznia 2020, 17:04
Z Piątkiem nie pograsz kombinacyjnie, Piątek nie wyjdzie i nie przetrzyma piłki przed polem karnym, bo zaraz leży i macha łapami. Piątka nawet w tamtym sezonie broniły tylko gole i skuteczność, teraz przestało wpadać i Piątek jest bezużyteczny. Sprzedawać definitywnie do Anglii, bez żadnych wypożyczeń. Nie wiem, może w zespole gdzie będzie miał super skrzydła, który będzie cały czas dominował i dorzucał mu kolejne piłki się sprawdzi i będzie strzelał. Może znowu ta piłka zacznie spadać mu pod nogi i będzie królem pola karnego. Obecnemu Milanowi taka bezużyteczna piłkarsko 9 jest zbędna.

No, bo jakie atuty ma Piątek? Przecież on nawet do pressingu nie gania.
9
Rafał0209
Rafał0209
11 stycznia 2020, 17:04
No i super , zupełnie inaczej będzie się oglądać ,inne mecze po zwycięstwie Milanu
0
Corsa
Moderator Corsa
11 stycznia 2020, 17:02
Pierwszy raz od dawien dawna wygrywamy dwoma bramkami i to na wyjeździe. Prawda, że rywal pod formą, ale liczy się fakt.

Leao strzela, Ibra strzela, Suso z Piątkiem siedzą, Hakan schodzi, gra idzie. Tutaj chyba mamy czarno na białym wyłożony problem Milanu. No i jeśli o czarnym mowa, to jeszcze Kessie, też by mógł zejść.

Możecie wmawiać sobie, że Piątek nie strzela, bo pomoc jest beznadziejna, ale przy tej samej pomocy Zlatan w pierwszym meczu wpisał się na listę, trafił z lekkiego spalonego i dziabnął w słupek. Nie wspomnę o rozgrywaniu i wygranych wszystkich pojedynkach w powietrzu. Odejmując Krzyśkowi trafienia z karnych, to Szwed dogonił go już w swoim pierwszym meczu, przy wyjściu od początku.

Ibra nie przeskoczy Krzyśka, nie dorówna mu szybkością, dynamiką, to już jest fizycznie niemożliwe, ale przewyższa go o głowę instynktem, który nasz rodak zatracił i nie wie gdzie go szukać.
Edytowano dnia: 11 stycznia 2020, 17:04
1
hyrus13
hyrus13
11 stycznia 2020, 17:05
Tak, to absolutnie ta sama pomoc, tyle, że bez Suso i z aktywnym Leao w różnych sektorach. Absolutnie to samo co w ostatnich meczach.
5
Victor Van Dort
Victor Van Dort
11 stycznia 2020, 17:08
Zdejmij różowe okulary... Równie dobrze ty możesz sobie wmawiać co chcesz wyciągając bardzo daleko idące wnioski i tworząc głębokie długofalowe analizy zaledwie po jednym meczu Ibry i to z drużyną bez formy poczekajmy do końca tego sezonu i zobaczymy czy Zlatan pomoże Milanowi tak jak Piątek pomógł przychodząc rok temu w połowie sezonu.
0
Corsa
Moderator Corsa
11 stycznia 2020, 17:08
@hyrus13, były już mecze gdzie wchodził Samu, jedyną różnicą jest zmiana ustawienia i to, że wszyscy szukają gry ze Szwedem, a Piątka totalnie pomijali.
0
Corsa
Moderator Corsa
11 stycznia 2020, 17:12
@Victor Van Dort, masz całkowitą rację. Nie chodzi o to, że robię z Ibry wybawiciela, mam świadomość jego wad i tego, że może nie istnieć w meczach z lepszymi drużynami. Chodzi mi o kult Piątka. Wielu obrarcza winą wszystkich tylko nie naszego rodaka. Mamy wiele do zmiany. Problem jest w kilku zawodnikach.
1
jasiom22
jasiom22
11 stycznia 2020, 17:13
Krzysiek w pierwszych meczach też strzelał. Na ile starczy efekt Ibry? efekt Piątka trwał pare miesięcy i dał 13 bramek/5 miejsce, a teraz ma niby już byc zbędny? bo jest 39-latek? Ibra po sezonie powie Ciao!, i co wtedy? Ja bym Piątka zdecydowanie trzymał w Milanie. Na jego miejscu też bym został. To samo z Paquetą..
1
ShevaMS
ShevaMS
11 stycznia 2020, 17:35
"No i jeśli o czarnym mowa, to jeszcze Kessie, też by mógł zejść."
Naprawdę?
0
Skot Łilson
Skot Łilson
11 stycznia 2020, 17:02
Fajnie funkcjonuje te 442 z Ibrą i szybkim Leao i bez Suso. Samu mega przeciętny, a i tak klasę wyżej od rodaka. Hakana zauważyłem dopiero gdy schodził tak grał. Bennacer mimo że wybitny nie jest to widać że jako jedyny nasz pomocnik próbuje brać grę na siebie i coś kreować. Kessie jako typowy DP byłby dobry moim zdaniem. I widać jak dwóch klasowych graczy jak Ibra i Theo robią różnice. Mam nadzieję że dojdzie do nas jeszcze taki Politano i choćby latem jakiś lider do pomocy, wtedy przeboleję tego Kjaera w obronie i wypożyczonego na frajerskich warunkach Caldarę. Ale znając życie wygraliśmy to wszyscy zaczną się klepać po plecach że jest ok i nadal będzie po staremu. Ciężkie czasy nastały że człowiek się cieszy ze zwycięstwa nad klubem pokroju Cagliari. Oby ciułać te punkty i doczłapać się do tej LE (i zrezygnować ponownie).
0
hyrus13
hyrus13
11 stycznia 2020, 17:07
I w następnym meczu, jeśli Pioli ma jaja to powinien wypuścić Leao w miejsce Hakana, a Piątka dać obok Ibry.
1
Skot Łilson
Skot Łilson
11 stycznia 2020, 17:08
Albo Jacka za Hakana bo Piątek może być rzeczywiście na wylocie, tylko grając dwoma napastnikami nie mając żadnego na zmianę to trochę słabo. Petagna to gracz pokroju Cutrone za takie same pieniądze.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
11 stycznia 2020, 17:02
Piątek już raczej nie zagra w barwach AC Milan radzę się z tym oswoić, nie że Milan go skreślił czy też że Piątek jest taki słaby tylko że zwyczajnie Piątek jest dalej sporo wart a Milan nie stać po tym jak zatrudnili Zlatana by mieć też Piątka za którego mogą wziąć wciąż bardzo dużo pieniędzy (przy okazji zarobi macierzysty klub Piątka), pieniędzy które można zapisać w rubryce: zysk który w papierologii jest więcej niż potrzebny. Bez sentymentów zwykły biznes, Piątkowi dziękuję nie wypadł wcale źle patrząc na cały pobyt w ACM ale życie to nie bajka nie drapie cie po jajkach.
6
Paolo21
Paolo21
11 stycznia 2020, 17:01
Zmiana ustawienia przyniosła rezultaty :) brawo Rossoneri. Mam nadzieję że to był właśnie ten mecz na przełamanie, konieczne 3 punkty w następnym meczu i może jak ustabilizują formę to zagramy w LE. Pozdrawiam fanów.
0
Quers2
Quers2
11 stycznia 2020, 17:00
O tak, Milan is back ❤️
1
tober12
tober12
11 stycznia 2020, 16:59
Brak Suso i lepiej. Jakbym widział tam Politano na prawej.
13
Dawka
Dawka
11 stycznia 2020, 16:59
Wkoncu....
1
Bufor85
Bufor85
11 stycznia 2020, 16:59
W końcu wygrana. A myślałem, że będzie padaka. Dzięki Milan.
Do usłyszenia wszystkim.
1
serginho83
serginho83
11 stycznia 2020, 16:56
4-4-2 wygląda zdecydowanie lepiej, ale Pioli musi odbudować Rebicia, bo za chwilę nie będzie kim z przodu grać... Ze Spal chętnie bym zobaczył Piątka z Rebicem w ataku i Paquetę od początku.
0
mufi
mufi
11 stycznia 2020, 16:55
Murzin dobrze grał, a co do Turka - dośrodkowywał z rożnego i był pierwszy w naszym polu karnym.......zwyczajnie się mu chce :) FORZA MILAN !!! :)
4
matten
matten
11 stycznia 2020, 16:55
Ibra zrobił różnicę i chyba nieco podciągnął zespół pod względem mentalnym. Pytanie czy wystarczy mu pary, aby dograć sezon na takim poziomie. Jeśli tak to może jeszcze uda nam się powalczyć o Ligę Europy, choć będzie to ciężkie zadanie.
1
Orzelek79
Orzelek79
11 stycznia 2020, 16:55
Na plus to na pewno gra w defensywie, no i oczywiście Zlatan.
1
Bufor85
Bufor85
11 stycznia 2020, 16:54
Gdyby Piątek zagrał z Ibrą to też może by trafił dzisiaj. A jak wielki mistrz Pioli wpadł dopiero na pomysł dzisiaj żeby postawić na dwóch napastników to Piatka sobie olał do końca meczu.
5
Yabaye
Yabaye
11 stycznia 2020, 16:55
Bo Piątek jest na wylocie.
8
Andrzej44
Andrzej44
11 stycznia 2020, 16:56
Piatek jest juz na walizkach. Ma kontuzje złapać w ostatnim meczu??
5
wielki prostownik
wielki prostownik
11 stycznia 2020, 17:04
Piątek już sprzedany praktycznie. Inaczej wszedł by na końcówkę.
1
piotr
piotr
11 stycznia 2020, 16:54
Prosty wniosek po tym meczu: brak Suso i Turka i zaczynamy grać.
12
Boateng93
Boateng93
11 stycznia 2020, 16:54
Nie ma co porównywać jakości Piątka do jakości nawet 38-letniego Zlatana. Nawet nie biegając to wyjdzie, przytrzyma, rozegra i skończy? A Piątek? Co piłka do niego to padolino przy lekkim kontakcie i machanie łapami. Niech idzie definitywnie do Anglii, bo on nie ma żadnych atutów.

I w końcu odeszli od tego systemu z 3 pomocnikami z registami, srellami i są efekty.
14
Piotrek1899
11 stycznia 2020, 16:55
Zaraz Cię Pinokio, Sempre i Jogin zlinczują ;p
0
Andrzej44
Andrzej44
11 stycznia 2020, 16:58
Weź pod uwage, ze zagrali bez Susiaka i Kaszanoglu. To też robi różnice!
3
Jogin
Jogin
11 stycznia 2020, 17:03
Piotrek1899 nie bardzo rozumiem za co mam zlinczować Boatenga, skoro napisał w normalnym stylu wypowiedź, bez zbędnych wyzwisk i prymitywnego zachowania, jakie Ty prezentujesz bardzo często. Więc zajmij się sobą, a nie wypisuj jakiś głupot na mój temat czy innych użytkowników, bo słabo Ci to wychodzi. Z resztą niżej napisałem komentarz, w którym też krytykuje Piątka, więc nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi.
2
dykt4tor
dykt4tor
11 stycznia 2020, 17:08
Jak bez kaszanoglu zagrali? XD
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
11 stycznia 2020, 16:54
Myślę że zamiast sprowadzać Petange to niech zrobią z Rebica 3 napastnika będzie taniej.
5
Semper Fideli
Semper Fideli
11 stycznia 2020, 16:53
Pokonujemy drużynę ktora jest na podobnym poziomie do nas. A nie stawia autobusu dlatego nam się grało trochę lżej. Dobrze że wygralismy. Nic poza tym.
6
jasiom22
jasiom22
11 stycznia 2020, 16:56
No ale przede wszystkim mecz bez Suso, i pół godziny bez Hakana na skrzydle, dopiero wtedy to jakoś wyglądało...
3
Semper Fideli
Semper Fideli
11 stycznia 2020, 16:58
Z brakiem Suso się zgodzę. Samu dużo wiatru, asysta, niezły występ. Co do krytyki Hakana, ja nie jestem tego zwolennikiem. Uważam go w tym smutnym jak ..... Milanu za jaśniejszy pkt mimo wszystko. Choć uważam że nigdy nie powinien grać na skrzydle
1
dziadek
dziadek
11 stycznia 2020, 16:53
Brawo!
1
jasiom22
jasiom22
11 stycznia 2020, 16:53
Rebić-Ibra i Krunić.. przyszłosć Milanu :-D
1
11 stycznia 2020, 16:52
Teraz wszyscy beda jechac po Piatku, ktory musial grac z tymi amatorami na skrzydlach co jednej wrzutki nie umieja wykonac? Nie mogl Pioli zrobic podobnego ustawienia i duet Piatek-Leao? Fajnie to dzis wyglada, ale momentami. Jeszcze wchodzi Rebic....Czyli Piatek odchodzi.
8
Boateng93
Boateng93
11 stycznia 2020, 16:55
A widzisz różnicę jaką w grze, utrzymaniu piłki przy konstruowania ataków robi Ibra, a co było z Piątkiem? Przecież piłka do niego poza polem karnym = piłka stracona.
5
Corsa
Moderator Corsa
11 stycznia 2020, 16:56
Broń go broń. Na wyspach skończy jak Cutrone :)
3
dominord
11 stycznia 2020, 16:57
Albo zagra od początku z Spal w pucharze, bo Ibra chciał cały mecz.
0
roby
roby
11 stycznia 2020, 16:51
Kessie to jednak dzban
3
lejnamur
lejnamur
11 stycznia 2020, 16:50
Moze ten Rebic cos jeszcze pokaze, Rabiot tez teraz dopiero zaczyna cos grac
0
zycumilanista
zycumilanista
11 stycznia 2020, 16:55
Zachował się bardzo dobrze przy podaniu . Dawny on by tego tak nie skleił
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
11 stycznia 2020, 16:48
Różnica między Piątkiem i Zlatanem jest taka że kiedy gra Zlatan każdy na niego pracuje i stara się stworzyć mu jakąś okazję, widać to było choćby w akcji w której Samu mógł strzelać i nawet powinien a szukał Zlatana zasłoniętego przez obrońców. Poza tym Piątek nie miał komfortu gry bez Suso i Hakana którzy mam nadzieję odejdą po tym sezonie.
17
jasiom22
jasiom22
11 stycznia 2020, 16:52
"Piątek nie miał komfortu gry bez Suso i Hakana którzy mam nadzieję odejdą po tym sezonie." +1
4
PT86
PT86
11 stycznia 2020, 16:52
Racja, ale hejty zaraz i tak polecą :)
4
EdgarDavids
EdgarDavids
11 stycznia 2020, 16:55
Zlatan mógłby bardzo Piątkowi pomóc. Ale na Krzyśku już postawiono krzyżyk, a w zeszłym sezonie jak Polak dawał nam powody do radości i cenne punkty to każdy mu kibicował. Życzę Krzyśkowi sukcesów i bramek jak w zeszłym sezonie, ale to już nie u nas. Oby wybrał klub w którym go docenią i udowodni hejterom, że problem leżał w Milanie, a nie w nim.
Edytowano dnia: 11 stycznia 2020, 16:57
2
fuujcik
fuujcik
11 stycznia 2020, 16:55
Dobrze prawisz.
Pisalem przed sezonem, ze jak Krzysiek nie bedzie strzelal to zmieszaja go z blotem. No i po wypowiedzial widac co sie dzieje.
Zlatan przyszedl i strzela jak Piatek w poprzednim sezonie.
Jak Zlatan sie zatnie to tez zmieszaja go z blotem, prawdopodobnie tak.
Takie zycie na lini pilkarz-kibic.
Dalej uwazam ze trzeba sie pozbyc dzbana trenejra.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
11 stycznia 2020, 16:57
Nie napisał bym że oni skreślają Piątka ich zwyczajnie nie stać by mieć i Piątka i Zlatana przyszedł Szwed i Piątek jako że jest wciąż dużo wart to jest do sprzedania, kasa, kasa, kasa
0
jasiom22
jasiom22
11 stycznia 2020, 17:03
Krzyśka zarząd chce wypchnąć (jak kiedyś Huntelaara), ale jeszcze nie jest powiedziane że odejdzie, choć nie wygląda to dobrze.. :-/
0
Zielony2009
Zielony2009
11 stycznia 2020, 17:14
TYlko, że Zlatan też pracuje na drużynę, a nie się kładzie i wymachuje łapami... Do tego rozgrywa, zastawia się, to jest przepaść.
1
b4ry
b4ry
11 stycznia 2020, 16:47
może jeszcze przy Zlatanie Rebić acznie grać jak Rebić
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 stycznia 2020, 16:45
Reina dostanie chyba końcówkę, ładny gest.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
11 stycznia 2020, 16:46
Też na R.
0
dykt4tor
dykt4tor
11 stycznia 2020, 16:47
Rebic dostał koncowke, tez ładny gest :D
6
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się