SCUDETTO


MERCATO LIVE 20.01: Milan chce włączyć Suso w transfer Undera [22:41]

20 stycznia 2020, 07:51, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 20.01: Milan chce włączyć Suso w transfer Undera [22:41]

[07:51]: Rozpoczynamy ostatni pełny tydzień zimowego okna transferowego. Sytuacja w Milanie przez weekend nie uległa zbytnim zmianom. Ricardo Rodriguez pozostaje blisko Fenerbahce Stambuł, ale ekipa z Turcji wciąż nie może domknąć transferu, a sytuacje SusoKrzysztofa Piątka czy Lucasa Paquety pozostają nieznane. Włoskie media podtrzymują, że rossoneri wciąż interesują się Cengizem Underem, który wczoraj zdobył bramkę dla Romy w wygranym przez nią pojedynku z Genoą. 

[09:51]Il Corriere della Sera: Transfer Ricardo Rodrigueza do Fenerbahce Stambuł jest zablokowany. Ekipa z Turcji walczy o odzyskanie możliwości przeprowadzania transferów, ale na tę chwilę ma związane ręce.

[11:31]TuttosportSuso przypada do gustu Sevilli i Valencii z ekip hiszpańskich, a we Włoszech cały czas istnieje opcja wymiany Milanu z Romą za Cengiza Undera, ale na ten moment Hiszpan wciąż nie otrzymał żadnej konkretnej oferty transferu.

[12:50]: Zdaniem La Gazzetta dello Sport, jeśli Fenerbahce Stambuł nie odmieni swojej sytuacji, to do gry o podpis Ricardo Rodrigueza ponownie  może włączyć się PSV Eindhoven.

[12:55]: Serwis MilanNews twierdzi, że Matteo Politano może powrócić na celownik Milanu, ale sam Włoch chciałby jednak zapowiadanych wcześniej przenosin do Romy. Nawet jeśli obecnie rozmowy rzymian z Interem wydają się bardzo trudne.

[14:10]Tuttosport uważa, że nie ma zespołów gotowych pozyskać Lucasa Paquetę za wymaganą przez Milan sumę odstępnego - 35 mln euro. Szanse na pozostanie Brazylijczyka na San Siro co najmniej do końca obecnego sezonu zatem rosną.

[17:15]MilanNewsSuso pojawił się w Casa Milan. Możliwe, że Hiszpan będzie rozmawiał odnośnie swojej przyszłości, gdyż ta jest bardzo niepewna w kontekście pozostania w ekipie rossonerich.

[17:19]: Serwis MilanNews dodaje, że Milan chce włączyć Suso w transfer Cengiza Undera. Turecki skrzydłowy Romy pozostaje preferowanym celem rossonerich pod kątem wzmocnienia prawej flanki.

[21:44]: Spotkanie zakończyło się jakiś czas temu. Póki co brak większych szczegółów, ale według mediów Suso najprawdopodobniej poprosił o transfer. Klub nie zamierza jednak oddawać Hiszpana za bezcen i chciałby zarobić około 25 mln euro.

[22:41]: Nicolo Schira z La Gazzetta dello Sport podaje, że bije optymizm w kwestii domknięcia transferu Ricardo Rodrigueza do Fenerbahce Stambuł. Ekipa z Turcji dopina ruchy wychodzące, aby móc pozwolić sobie na sfinalizowanie przenosin Szwajcara.



206 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
jasiom22
jasiom22
21 stycznia 2020, 03:54
Milan potrzebuje lidera w ofensywie, Suso nim nie potrafił być wiec pora się pożegnać, Ibra tez długo nim nie będzie... zamiast topić jego/ich ego i wartość trzymajac na ławce, Paqueta powinien grać i wokół niego powinno sie budowac ofensywe Milanu, Piatek też powinien nie byc oceniany na podstawie tej fatalnej polowy sezonu z Giampaolo i Piolim.. .. Pioli to jednak zamulacz, poprawa dalej pozorna to bardziek "efekt Ibry" i przede wszystkim odejscie od 4-3-3 z Suso i Hakanem... o co kibice wołali od tygodni, jak nie miesiecy. Piatek i Paqueta to nic wiecej jak ofiary zamulania słabych trenerów.. przykro na to potrzeć jak ich popsuli w pol roku.

Tu dalej jak wół brakuje sensownego planu na przyszłosc, niestety ani Rebic, ani Castillejo... ani Ibra tej przyszłosci ofensywy Milanu nie pociągną... Leao-Piatek i Paqueta by mogli, chocby w 4-3-1-2 (Ibra z Piatkiem po 45min w spotkaniu, Leao z Rebiciem tez) rotacja a nie swiete krowy z miejscami w skladzie z nadania jak bylo z Suso., Hakanem a teraz bedzie z Ibra?

Przede wszystkim kolejnym podstawowym krokiem (jak odejscie od uzalezniania od suso) jednak powinna byc sensowna budowa pomocy, nie jestem przekonany ze wokol Bennacera (choc on jedyny ma motywacje, i jedyny sie ewentualnie nadaje z tej kadry) a nie proby wywalenia najbardziej wartosciowych ostatnich nabytkow jak Piatek i Paqueta. Tu dalej nie ma planu.. na budowe zespolu, jest chaotyczne sciaganie Tymczasowych opcji jak Ibra i Kjaer na ratowanie fatalnej połowy sezonu (dobry opcji ale krotkoterminowych z perspektywy srodka tabeli), a potem co? (Jakby sie dostac do lM za 1,5 sezonu, to kto tam bedzie gral? 40-letni Ibra i dluga na Ibre?

Aleee, w tym aktualnym Milanie brakuje kogoś z jajem, kogos z charakterem (najlepiej trenera). Kogos kto by widzial to co widzi wiekszosc kibicow, ale tez mial jaja postawic na swoj plan, - wprowadzic go, tak jak Giampaolo nie miał (jaj - i po trzech spotkaniach odszedl od tego co znal najlepiej), choc pomysł mial i tak lepszy niz pozostała ostatnia trojka z czworki trenerow zamulaczy co nawet wyniki mieli lepsze to zespoly charyzmy nie pokazywały zadnej: Montella, Gattuso (teraz w Napoli) i Pioli tez... esencja zamulania, asekuracyjnosci bez ryzka (zeby wygrac!) i esencja przecietnosci.. z ktorej Milan mieli niby wyciagac. Trzy lepsze mecze niewiele tu zmienia..

Trener, trener i jeszcze raz trener z charyzma, pomysłem i najlepiej z sukcesami. Dopiero potem mozna zaczac oceniac przydatnosc piłkarzy do pomysłow trenera!, poczawszy od najslabiej obsadzonej formacji -pomocy.. a nie ataku.
Edytowano dnia: 21 stycznia 2020, 04:23
4
fuujcik
fuujcik
21 stycznia 2020, 04:48
Od dawna tu pisze ze trzeba na poczatek zmienic lysego dzbana ale cos mi tu śmierdzi ze on posiedzi na lawce jeszcze nastepny sezon dzieki efektowi Ibry.
1
Gullit80
Gullit80
21 stycznia 2020, 07:04
100 % racji. Tej drużynie potrzebny jest przede wszystkim trener z charyzma iż nazwiskiem a nie jakieś amatorstwo( Pioli) i koles z kursu trenersmiego(Giampaolo). Budowa drużyny powinna być oparta na mieszance młodości z doświadczeniem.
1
Iwxxx
Iwxxx
21 stycznia 2020, 07:58
W końcu ktoś napisał obiektywnie jak jest ,bo Milanie to oni stracili forme…:)
1
jasiom22
jasiom22
22 stycznia 2020, 01:14
Sorry, za błędy ale mnie wzięło na taki "rant" o 4 w nocy.. :-/
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
21 stycznia 2020, 00:59
A tu pyk Suso zostaje i daje nam wygrana w derbach i łapie formę do końca sezonu i wprowadza nas do LM :) szczelajac i asystując
Edytowano dnia: 21 stycznia 2020, 01:00
1
mateuszradom
mateuszradom
21 stycznia 2020, 02:09
Wstawaj!! Zesrałeś się! :D
3
tober12
tober12
21 stycznia 2020, 02:51
Zesra się, przyszedł Ibra i są wymagania. Skończyło się granie za nic i trzeba uciekać. Tylko czekać jak Hakan poprosi o transfer.
5
jasiom22
jasiom22
21 stycznia 2020, 03:38
Ten scenariusz byłby jeszcze bardziej prawdopodobny, gdyby Suso przeszedł na drugą stronę Mediolanu..
0
Yabaye
Yabaye
20 stycznia 2020, 23:29
Jeżeli Suso odejdzie to serdecznie pożegnam Hiszpana - jednego z moich ulubionych piłkarzy Milanu w mojej kibicowskiej, niemalże 18 letniej przygodzie.

Ten sezon jest dramatyczny, wcześniejsze były o niebo lepsze. Niby ciągle schodził na lewą, niby bez szybkości. Ale te małe kroczki i ciągłe wrzuty przynosiły efekty.

Numer "8" nie został zmarnowany. Nosił go piłkarz, który był idealny na obecne czasy. Prawie 4 sezony gry u nas, sporo ważnych asyst. W pamięci pozostanie szczególnie dopietta w Derbach Mediolanu i asysta do Cutrone przeciwko Interowi w pucharze.
11
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
20 stycznia 2020, 22:50
Według mnie to trenerzy zrobili suso dużą krzywdę wystawiając go w pierwszej jedenastce gdy był pod formą. Chłopak nie miał żadnej konkurencji, pewnie nie miał motywacji do lepszej gry bo po co skoro każdy grał totalny piach. Castillejo nie dostawał szans bo z góry był skazany na ławkę. Teraz Samu pokazał swoją wartość i nie chce oddawac miejsca w składzie. A suso nie pozostaje nic innego jak budować forme gdzie indziej
2
blazejmilan
blazejmilan
20 stycznia 2020, 22:14
A ja się zgadzam z Piolim , że Suso musi teraz pokazać charakter. Pamiętam jak był w formie to pomimo ciągłego schodzenia na lewą nogę potrafił w meczu dograć w pole karne po kilka idealnych piłek nie zawsze wykorzystanych. Teraz niech gra Samu a Suso niech udowodni , że jest lepszy a przynajmniej niech spróbuje. Jak nie da rady to wtedy droga wolna. Podobnie zresztą myślę na temat Piątka i Leao.
4
Gieno
Gieno
20 stycznia 2020, 22:27
Co Ty chcesz od Leao, to jest gość który ma duże umiejętności i zobaczysz że będziemy mieli z niego dużo pociechy.
1
Wolly
Wolly
20 stycznia 2020, 22:13
Zaraz Suso będzie chciał jak Caldara. Proszę o darmowe wypożyczenie i jeszcze pokrycie moja pensję.
1
KamilBTM
KamilBTM
20 stycznia 2020, 21:41
Czy ten Under taki dobry żeby bić się o niego całe okienko? Śmiem w to wątpić. Lepiej sprzedać Suso za te 20mln i dograć do końca z Samu na skrzydle niż kupić kolejnego przeciętniaka i potem się z nim męczyć.
8
Semper Fideli
Semper Fideli
20 stycznia 2020, 21:51
Nie, ja bym sobie go odpuścił.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
21 stycznia 2020, 07:30
Under jest gruby i leniwy taka opinie ma wśród polskich fanów Romy.. Myślę że oni znają swoich zawodników więc po ich komentarzach jestem średnio nastawiony do Turasa.
0
Vol'jin
Vol'jin
20 stycznia 2020, 21:41
Kto to jest ten Jacobone bo widzę że chyba chce Pedulli dorównać.
Hakan do United xD
1
zycumilanista
zycumilanista
20 stycznia 2020, 21:38
Coś cicho dzisiaj tutaj :)
0
20 stycznia 2020, 21:30
Nie kupować, żadnego młodego, który jeszcze nie ma dzieci. Zostanie taki ojcem i po kolejnym piłkarzu.
5
tober12
tober12
20 stycznia 2020, 21:31
Lewy został w trakcie kariery i gra kozacko.
2
tober12
tober12
20 stycznia 2020, 21:38
Ja się trzymam tego co pewien mędrzec z tego portalu kiedyś napisał. Żaden Lewy czy tam Prawy mnie nie interesuje.
7
tober12
tober12
20 stycznia 2020, 21:13
Ciekawe ile Sporting by krzyknął za B. Fernandesa.
0
serginho83
serginho83
20 stycznia 2020, 21:20
60mln chce od MU...
0
tober12
tober12
20 stycznia 2020, 21:25
Dobry zawodnik. Taki by się nam przydał.
1
Andrzej44
Andrzej44
20 stycznia 2020, 21:01
Słuchajcie. Piątek jednak do PSG idzie, no chyba że United się włączy. Krzysiu to ocnie najbardziej pożądany napastnik na świecie. Jeszcze Realu brakuje i bedzie komplet.. i "Zlatan sam se graj."
3
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
20 stycznia 2020, 21:24
Ja słyszałem dziś w RMF że Barcelona ma go w notesie, mało co się nie zakrztusilem jadąc samochodem (。•̀ᴗ-)✧
8
Svikahrappur
Svikahrappur
21 stycznia 2020, 00:19
Ja mam w telefonie kontakty podpisane "nie odbierać", więc może i Barca ma w notesie nazwiska opisane jako "nie pytać" xD
Edytowano dnia: 21 stycznia 2020, 00:20
0
20 stycznia 2020, 20:26
Zaraz sie okaze ze Leonardo co sciagnal Piatka do Milanu to wezmie go zaraz do PSG XD
1
Corsa
Moderator Corsa
20 stycznia 2020, 19:49
Suso przejął schedę po Biglii, teraz to jego karta jest wciskana innym. Milanowi weszło chyba w nawyk proponowanie w rozliczeniu piłkarzy, którzy są totalnie pod formą.
0
Gzikuu
Gzikuu
20 stycznia 2020, 20:04
Pewnie dlatego, że prócz Romka i Gigio nie mieliśmy w ostatnim czasie nikogo w formie :v A wiadomo, że ww. dwójka, to piłkarze nie na wymiany.
0
FanatykACM
FanatykACM
20 stycznia 2020, 19:41
Ja bym Piątka i Suso jeszcze nie sprzedawał do innych klubów , bynajmniej na razie ...
2
Corsa
Moderator Corsa
20 stycznia 2020, 19:52
Sprzedaż Krzyśka będzie teraz głupotą. Wciąż uważam, że piłkarsko Zlatan ma o wiele więcej do zaoferowania, ale totalnie brak mu szybkości, która Piątek posiada. Jeden drugiego może fajnie uzupełniać jeśli Pioli będzie zmieniał ich z głową.
6
Gzikuu
Gzikuu
20 stycznia 2020, 20:02
Zlatan nie musi biegać, żeby dawać więcej niż Piątek. Pamiętam mecze Polaka, w których miał mniej niż 10 kontaktów z piłką, które niewiele wnosiły. Zlatan w meczu z Cagliari miał ich bodajże 53. Zresztą brak szybkości Szweda, to mit bo z Udine wykonał sprint do piłki w 87' - chodzi o tą sytuację jeden na jeden, którą zmarnował. Tym samym IMO mądrze stać niż głupio biegać. Zlatan dostanie kontuzji, to wrócimy do wariantu gry jednym napastnikiem, to najgorsze co nas może spotkać.
7
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
20 stycznia 2020, 20:10
Gzikuu
Dajmy Krzyśkowi zagrać w systemie 4-4-2. Jak pokazał puchar on może grać dobrze. Sprzedanie go będzie najbardziej idiotyczną decyzją tego zarządu. Nawet większą niż zatrudnienie Giampaolo czy Pioliego. Oczywiście z przymrużeniem oka ;). Ciekawy jestem zdania samego Krzycha. Czy chciałby zostać i mimo wszystko być zmiennikiem Ibry, czy raczej chce grać w każdym spotkaniu od dechy do dechy w nowym klubie.
Edytowano dnia: 20 stycznia 2020, 20:12
3
Gzikuu
Gzikuu
20 stycznia 2020, 20:14
Żeby Krzysiek grał obok Zlatana, to nie możemy wychodzić na skrzydłach z Suso ani Hakanem, tylko kimś dynamicznym. Poza tym nie byłby wskazany Kessie. Bo Leao ma ten plus, że potrafi się poruszać od połowy boiska do pola karnego rywala wzdłuż i wszerz. Jeżeli go nie będzie, to ktoś będzie musiał wypełnić tę lukę, więc topór pokroju Kessiego odpada. Bennacer wiadomo, że zostaje.
0
ósmy
ósmy
20 stycznia 2020, 19:23
Eriksson w Genoi ;/
1
Grande
Grande
20 stycznia 2020, 19:19
Lipsk i Wolverhampton złożyły oferty za Olmo.
0
blackburn
blackburn
20 stycznia 2020, 19:34
Zapomnijcie o tym Olmo, gość nawet nie bierze uwagi gry w Milanie.
9
Grande
Grande
20 stycznia 2020, 19:36
Wiadomo
0
Gzikuu
Gzikuu
20 stycznia 2020, 20:07
Chłopak dobrze zrobi jak nas nie wybierze. Będzie to świadczyć o tym, że ma ambicje i głowę na karku. Bez uszczypliwości to, ale taka jest prawda. Musimy znać swoje miejsce, a do takiego Lipska brakuje nam lat świetlnych.
6
jarek2572
jarek2572
20 stycznia 2020, 19:17
Ktoś mi może powiedzieć coś więcej o Antonee Robinsonie ? Podobno już dogadany i jak tylko Rodriguez odejdzie ma być ogłoszony jako jego następca. Co takiego magicznego ma w sobie Amerykanin z przedostatniej drużyny drugiej ligi angielskiej, że ma trafić do Milanu ?
0
tober12
tober12
20 stycznia 2020, 19:31
Pewnie nie będzie drogi i posiedzi na ławce.
0
jarek2572
jarek2572
20 stycznia 2020, 19:45
To nie można już kogoś poszukać we Włoszech, tylko 2 liga angielska ? jeszcze z drużyny pewnej do spadku. Szał ciał.
1
jarek2572
jarek2572
20 stycznia 2020, 19:52
W tamtej lidze jest tylko jeden typ którego bym chciał w Milanie zobaczyć. Po drugiej stronie tabeli, a dokładniej w West Bromie na lewym skrzydle biega Pan Matheus Pereira urodzony w Brazylii. Może on grać na obu skrzydłach bądź jako ofensywny pomocnik. 23 lata. Robi więcej szumu na boisku niż Neymar poza boiskiem. Oglądałem dwa mecze West Bromu w tym sezonie nawet i bardzo mi się spodobał ten typ. Na bank niedługo gdzieś trafi do leszego klubu. Transfermartk wycenia go teraz na 7mln euro tylko. Ststystyki w tym sezonie ? 25 meczy w lidze, 5 goli i 14 asyst.
1
Robinowski
Robinowski
20 stycznia 2020, 20:01
@Jarek2572 jak dołączy do nas to wszystkie jego atuty znikną. To taka nowa świecka tradycja. :-)
1
tober12
tober12
20 stycznia 2020, 20:18
We Włoszech to nas doją... SPAL np. Za Rece by chciało od nas z 20 mln xd
0
jarek2572
jarek2572
20 stycznia 2020, 22:30
Robinowski

Tak, tak wiem. Narodziła się ona w Gdańsku!
0
Maldinidzban
Maldinidzban
20 stycznia 2020, 19:15
Jak można chcieć żeby suso został ? Lubię go ale jest wypalony, z roku na rok się wypala. Piłka jest brutalna a suso w takiej formie to w Genoi by składu nie miał gra fatalnie. Najlepiej było by go wypożyczyć bez opcji wykupu np to Genoi grał tam i tam rozbłysł wiec może by zaczął grać. Bo watpie ze w tej formie ktoś go kupi od razu bez wypożyczenia albo z obowiązkiem wykupu. Wymiena suso under to moje marzenie
3
POE
POE
20 stycznia 2020, 19:41
A ja go nie lubię
0
Corsa
Moderator Corsa
20 stycznia 2020, 19:57
Ktoś kiedyś fajnie tutaj napisał, że do czasu jak gra Milanu będzie opierała się na Suso, to z przeciętności szybko nie wyjdziemy.
3
MilanHomer
MilanHomer
20 stycznia 2020, 19:59
Ja nawet nie znam
1
Michlan
Michlan
21 stycznia 2020, 08:20
"suso w takiej formie to w GENOI by składu nie miał gra fatalnie. Najlepiej było by go wypożyczyć bez opcji wykupu np to GENOI grał tam i tam rozbłysł"
Ty sam jesteś dzban,sądząc po tym co piszesz,a Maldiniego to Ty szanuj,nie wiem czy ludzie tak szybko zapomnieli co zrobił dla Milanu,czy przyszli tu razem z Piątkiem i nawet nie wiedzą... Zgraja buractwa .
0
Grande
Grande
20 stycznia 2020, 19:10
>narzekaj, że Milan popadł w przeciętność
>płacz za Suso i licz na to, że się odbuduje
3
Milanboy
Milanboy
20 stycznia 2020, 19:11
Ja nie płacze za Suso.
0
jasiom22
jasiom22
21 stycznia 2020, 03:43
LoL, dokładnie...
0
pjotr
pjotr
20 stycznia 2020, 19:08
taki offtop, co znaczy tatuaż suso? MMXXIII = 2023
to jest rok? co wtedy będzie?
0
Grande
Grande
20 stycznia 2020, 19:10
Wtedy wyjdzie mu dośrodkowanie
21
KKP19
KKP19
20 stycznia 2020, 19:11
Do tego roku miał być kontrakt za 6 mln a po wygaśnięciu dołączenie do Realu( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
bawolejaja
bawolejaja
20 stycznia 2020, 19:15
Koniec świata.
1
Corsa
Moderator Corsa
20 stycznia 2020, 19:59
jest to zaszyfrowane proroctwo, mianowicie roku w którym Milan wróci do LM :)
1
Robinowski
Robinowski
20 stycznia 2020, 20:11
433 forever
0
mathiaz
mathiaz
20 stycznia 2020, 20:55
Jest to suma liczb daty jego urodzenia 19.11.1993
1993+19+11=2023
Edytowano dnia: 20 stycznia 2020, 20:59
0
matten
matten
20 stycznia 2020, 18:46
Moim zdaniem Suso w Milanie już się wypalił i zmiana otoczenia wyszłaby na dobre obu stronom. Under nie byłby złym transferem, aczkolwiek znając nasze szczęście mogłoby być podobnie co z Caldarą :p
5
Corsa
Moderator Corsa
20 stycznia 2020, 20:01
Raz, że się wypalił, a dwa wydawać się może, że wbrew pozorom Milan podnosi poprzeczkę, powolutku zwiększa poziom gry i Suso już tak dobrze nie wygląda.
1
AdamoX__
AdamoX__
20 stycznia 2020, 18:44
Ja tam bym chciał by Suso został , jest świetnym graczem , ale absolutnie bez formy . Gdy ja odzyska znów będzie czarowal , a teraz samu jest w formie wiec gra.
1
SNIPER
SNIPER
20 stycznia 2020, 18:49
Aby jeden! Też bym bardzo chciał żeby został. Samu ma swoje 5 minut ale do tej pory był trochę jak jeździec bez głowy. Suso długo nas ciągnął. Fakt teraz nic nie gra ale jaka pewność, że za miesiąc się nie odbuduje? A jak długo Samu będzie tak biegał jak teraz? Już złapał głupią kartkę. Co jak dostanie czerwoną lub złapie kontuzję? Najlepiej sprzedać Suso a za miesiąc będzie płacz, że nie mamy ławki
0
looko
looko
20 stycznia 2020, 19:02
Będzie czarował jak Gattuso w Napolii.
5
Patosik07
Patosik07
20 stycznia 2020, 18:21
Piosenka o naszym gwiazdorku :D

https://youtu.be/R4fufei1yws
1
ósmy
ósmy
20 stycznia 2020, 18:08
Ten młody, perspektywiczny Vignato z Chievo, którym się troszku interesowaliśmy swego czasu właśnie trafił do Bolonii.
A propos Bolonii, widzę tutaj czasami komentarze dotyczące Orsoliniego, jakoby mógł do nas spasować. Ja z ciekawości popytałbym o Sansone. Oglądam w zasadzie tylko pobieżnie, ale widzę w nim takiego Papu Gomeza vol.2
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
20 stycznia 2020, 17:30
Siusio teraz zażąda od Romy 6 baniek i mamy przerąbane.
1
tober12
tober12
20 stycznia 2020, 17:32
Suso nie ma argumentów żeby tyle mu dac. I nich się cieszy, że pójdzie do Romy (jak pójdzie) bo swoją grą w tym momencie może wrócić do Genoi pomóc im się utrzymać.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
20 stycznia 2020, 19:47
tober12

Nie sądzę, by w obecnej dyspozycji Suso mógł w czymkolwiek Gryfom pomóc;p
2
TR3V0R
TR3V0R
20 stycznia 2020, 17:28
Ja to bym postarał się jakoś wyciągnąć Berardiego z Sassuolo, fajne pieniądze + Suso i coś by się może ugrało. Chłop od paru sezonów utrzymuję fajną formę, w tym sezonie również kozackie statystyki.
Edytowano dnia: 20 stycznia 2020, 17:29
1
KosaX
KosaX
20 stycznia 2020, 17:31
Tak i na dodatek kilkukrotnie zadeklarowal ze jest kibicem Interu ;)
0
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
20 stycznia 2020, 17:38
Romek deklaruje się jako kibic Lazio a wyjęliśmy go z Romy, więc KosaX taki argument to jest z dupy...
6
hyrus13
hyrus13
20 stycznia 2020, 17:47
Wiesz już wszystko, klub nie robi nawet podchodów, bo to „kibic Interu”. Po temacie. Nie wiem jak to w ogóle możliwe, że będąc kibicem Interu gra w Sassuolo.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 stycznia 2020, 17:48
Inzaghi4ever
Naprawdę nie widzisz różnicy między kibicem neutralnego klubu, a zwaśnionego?Przypomnieć Ci jak za wszystko odwdzięczył się Milanowi Cassano?Oczywiście nikt z góry nie zakłada podobnych sytuacji, ale sama motywacja u takiego zawodnika będzie inna, a Milanowi nie potrzebne kolejne, rozkapryszone gwiazdeczki na kontrakcie.
3
tober12
tober12
20 stycznia 2020, 17:49
Lazio?

"Forza Lazio"

- Lucas Biglia

Mamy dwóch laziale w składzie.
1
TR3V0R
TR3V0R
20 stycznia 2020, 17:50
a to nawet nie wiedziałem że jest kibicem Interu. Dzięki za informacje chłopaki. A jeżeli chodzi o Berardiego to bardziej mi chodziło o jego umiejętności, bo chłopak jest kozakiem.
0
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
20 stycznia 2020, 18:05
Marcos Salinas czyli wg Ciebie Roma i Lazio to zaprzyjaźnione kluby? A o incydencie z 79r. nie pamiętasz? A jako zadeklarowany kibic Lazio grał w Romie.
0
Krauser
Krauser
20 stycznia 2020, 18:16
Zawodnicy to dorośli, to nie są dzieci zapatrzeni w swój ukochany klub z dzieciństwa jak w obrazek. To jest dorosłe życie, liczy się rodzina i zapewnienie jej wszystko, a nie jakieś bzdurne przywiązanie do barw. To że ktoś kibicował kiedyś innej drużynie, to naprawdę mało znaczy. To tylko kibice domawiają sobie taką "romantyczną" otoczek do tego, kto komu kibicował za dzieciaka. Przecież jakbyście byli piłkarzami, grali w prowincjonalnej Sienie i nagle dostali ofertę transferu życia do Interu, to byście nie skorzystali? Podwyżka razy trzy, prestiż i zapewnienie rodzinie kasy do końca życia. Chyba tylko debil by odmówił, gdy jedynym problemem było by to ze wcześniej kibicował Milanowi.
1
Krauser
Krauser
20 stycznia 2020, 19:19
Jak odwdzięczył się Cassano?
0
Demick
Demick
20 stycznia 2020, 16:54
Aha, Honda jest bez klubu obecnie! xD
1
Zirytowany
Zirytowany
20 stycznia 2020, 17:31
Pomyśleć, że tak wiele sobie obiecywałem po nim jak przychodził z CSKA...
0
wilku94
wilku94
20 stycznia 2020, 17:34
Gdyby Honda grał na swojej pozycji a nie na skrzydle to inaczej by jego gra w Milanie wyglądała...
8
TR3V0R
TR3V0R
20 stycznia 2020, 17:58
wilku dokładnie to samo jest teraz z Hakanem...
1
spread
spread
20 stycznia 2020, 16:10
Jak uważają, że paqueta jest tyle wart, to niech w końcu dadzą mu grać, od siedzenia na ławce cena nie wzrośnie, a zmaleje
2
pablozg1993
pablozg1993
20 stycznia 2020, 17:27
Tylko gdzie ma grać? Facet najlepiej grał by na "10" lub na skrzydle w ustawieniu 4-3-3 ale już na boku pomocy to tak średnio mi się wydaje.
0
Fushnikov
Fushnikov
20 stycznia 2020, 18:46
No jak to gdzie?? W ustawieni 4-4-1-2 xD
0
ArekMILANISTA
ArekMILANISTA
20 stycznia 2020, 16:08
A tymczasem w najnowszym rankingu forbesa Arnault wyprzedził Bezosa i został najbogatszym człowiekiem świata... Majątek aktualnie to niby 117 mld euro czyli w dwa lata wzrósł o ponad 40 mld... Kosmos jakiś. Jak bardzo bym chciał żeby w tych plotkach o negocjacjach w sprawie przejęcia przez niego Milanu było ziarnko prawdy...
Edytowano dnia: 20 stycznia 2020, 16:09
4
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
20 stycznia 2020, 16:43
On zaprzecza, bo on nie kupuje Milanu, tylko cały Elliot. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
9
kamilus
kamilus
20 stycznia 2020, 16:49
Albo całą Serie A. :P
1
Seca
Seca
20 stycznia 2020, 15:48
Pamietacie co pisalem kilka dni temu o transferze Olmo do Milanu?

https://transfery.info/aktualnosci/dani-olmo-nie-dla-milanu-i-barcelony-pilkarz-woli-obrac-inny-kierunek/132718
0
LunaS
LunaS
20 stycznia 2020, 16:02
Jakby to wszystko było prawda to zobaczcie jak mało atrakcyjny staje się Milan. RB daje 16 mln i to jest już ok - a Milan daje 20 - ale piłkarz woli gdzie indziej. Jeszcze kwestia wypłaty - ale kiedyś jak było porównywalnie a nawet trochę gorzej to piłkarz zawsze brał ACM. Niedługo trzeba będzie grubo przepłacać :) piłkarz już będzie wiedział że nie pogra w pucharach ale się chociaż nachapie ..
2
dominord
dominord
20 stycznia 2020, 16:29
Niestety, ale RedBull pokazuje, to czego nam najbadziej brakuje. Dobra organizacja działania klubu. Zbudowali fundamenty pod dobrego trenera (Nagelsmann), z którym teraz walczą o mistrzostwo. Działu scoutingu może im zazdrościć każdy klub na świecie. Inter również poszedł podobną drogą i także walczą o mistrzostwo. My musimy jeszcze poczekać, chociaż sądząc po działaniach zarządu, to niedługo może będziemy mieli dobrego trenera i więcej możliwości operowania pieniędzmi w erze FFP, ale już pod nowym właścicielem. Czego sobie i wam serdecznie życzę.
5
MilanHomer
MilanHomer
20 stycznia 2020, 20:04
Inter nie poszedł podobną drogą jak Lipsk. Inter ściąga uznane nazwiska za bardzo duże kwoty, do tego nie są to młodziaki jak w RBL. RBL stać na duże zakupy, ale tego nie robią. Skupują młode talenty po świecie i ich promują, czasami sprzedają.
0
dominord
dominord
20 stycznia 2020, 20:20
MilanHomer
Owszem, ale mi jednak chodziło o roszadę trenerską. W obu przypadkach najpierw dobry trener, który osiągał niezłe wyniki i wprowadzał drużynę do LM. Następnie do klubu przychodzi trener z prawdziwego zdarzenia z LM i dobrą kadrą.
1
Demick
Demick
20 stycznia 2020, 15:46
Wie ktoś, czy to techno po golu dla Milanu będzie już na zawsze? xd W Bayernie Seven Nation Army, w Juve ostatnio słyszałem Blur Song 2 a u nas nawalanka techno :D Choć nie powiem, ma swój urok. W niektórych klubach kibice głosują na daną piosenkę.
0
tober12
tober12
20 stycznia 2020, 17:31
Zombinejszyn spoko jest. Nie każdemu podejdzie dana muzyka, jednak ta pasuje. Pewnie kiedyś zmienią.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
20 stycznia 2020, 21:24
Mi się przypominają czasy młodości jak na hokej chodziłem i ta muza szła zawsze przed tercjami. Piękne czasy
0
tober12
tober12
20 stycznia 2020, 15:22
Za RR ma przyjść. Antonee Robinson z Wigan?
0
Andrzej44
Andrzej44
20 stycznia 2020, 14:53
Podobno Krzysiu do Barcelony ma iść.. Messi mu będzie podawał.
0
MilanHomer
MilanHomer
20 stycznia 2020, 15:30
Messi podawał:-)
0
LunaS
LunaS
20 stycznia 2020, 16:53
Chyba ręcznik przed meczem żeby przytrzymał.
5
adamos
adamos
20 stycznia 2020, 14:52
Paqueta przychodził do Nas jako skrzydłowy i jako 10tka z Flamengo, pierwszy wuefista chciał z niego zrobić Mezzale, a drugi jako środkowego defensywnego pomocnika... Poczekać z jego sprzedażą, aż przyjdzie prawdziwy trener, który zmieni ustawienie i wykorzysta jego potencjał. Aż się prosi by Paqueta wbiegał za plecy Ibry i Leao a za nim Benek asekurował, do tego Rebić i Samu na skrzydłach... Panie Pioli zacznij myśleć!!!!
8
hyrus13
hyrus13
20 stycznia 2020, 14:59
Jak czytywałem na stronie, że Paqueta to mezzala, to aż mi się ulewało.
0
serginho83
serginho83
20 stycznia 2020, 15:00
Ciekawe kto wtedy w pomocy będzie od zadań defensywnych??? Sam Bennacer? To nie fifa...
6
Rzetelny
Rzetelny
20 stycznia 2020, 15:21
Innowacyjne ustawienie 1-4-1-5.
4
adamos
adamos
20 stycznia 2020, 15:51
@serginho83
W ataku 4-1-3-2 i Benka asekurują Theo i Conti, bądź jak swego czasu w Juve dołączał jeden stoper. Druga opcja to przejść na system 3-5-2 z dwoma defensorami Benek i Kessie a przed nimi Paqueta i wahadła.
0
serginho83
serginho83
20 stycznia 2020, 19:08
@adamos w innym systemie idzie to jakoś poukładać, ale w 4-4-2 średnio jest dla Paquety miejsce, chyba, że na którymś ze skrzydeł, albo jako cofnięty napastnik, ale to i tak nie są jego pozycje, w środku z Bennacerem odpada... poza tym w 4-4-2 zaczęło coś iść, więc po co to znowu zmieniać?? tylko, żeby Paqueta grał??
0
matten
matten
20 stycznia 2020, 14:46
Niezła komedia z tym Rodriguezem. Naprawdę nie chce mi się wierzyć, że nie ma żadnych sensownych ofert za etatowego reprezentanta Szwajcarii. Może go wypożyczyć na pół sezonu i sprzedać po Euro :?
Suso niech idzie do Hiszpanii. Myślę, że taka Sevilla to fajny kierunek. Mógłby powalczyć o puchary, a ciężar zdobywania punktów nie spoczywałby tylko na jego barkach. Poza tym to dobra trampolina do lepszego klubu, gdzie byłaby szansa na te 6 mln ;)
1
hyrus13
hyrus13
20 stycznia 2020, 14:58
No mnie to niespecjalnie dziwi. Za to zaskakiwały mnie zachwyty nad jego grą w kadrze. Ktoś nawet pisał, że był wybrany do najlepszej 11 eliminacji ME (co było nieprawdą). Jak gra RR każdy kibic Milanu widział, widzieli to też działacze innych klubów. Efekt jest taki, że ciężko go za 6 mln sprzedać. Jak już klub się zdecyduje pozbyć Hakana i Francka to też będzie zdziwienie.
1
patrykas
patrykas
20 stycznia 2020, 14:21
Ze sprzedażą Paquety i Piątka bym się mocno wstrzymał. Nie ma sensu ich teraz się pozbywać.. No i wiadomo jednak ta duma, że Polak w Milanie, chciałoby się, by Piątek znów był wielki :)
2
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
20 stycznia 2020, 14:19
To w Milanie potrafią najlepiej kupić gościa za ciężkie pieniądze potem skreślić po jednym sezonie i wypchnąć ze stratą finansową. Przecież Paqueta ma papiery na granie , zamiast spróbować wycisnąć z niego ten potencjał dać mu pograć lepiej go wywalić kupić następnego za 40 baniek a za pół roku znowu zmiana bo się nie nadaje. A może jednak to działacze powinni być zmienieni za takie interesy ?
Edytowano dnia: 20 stycznia 2020, 14:20
4
TigranAloyan98
TigranAloyan98
20 stycznia 2020, 14:17
Out: Piątek, Paqueta,Kessie, Biglia, Calhanoglu,Suso to napewno.
In: Olmo, Robinson(słyszałem ze dołącza zreszta na transfery.info o tym dudnią teraz), LP, ŚP,PO . Te 3 pozycje juz z bagażem doświadczen potrzebne. Bo jak bedziemy stawiac na młodych to nie wybijemy sie z dołka...
0
Gzikuu
Gzikuu
20 stycznia 2020, 14:14
Za Paquetę daliśmy 38 mln po mistrzowskim sezonie w Brazylii i wyborze jako najlepszego pomocnika ligi. Teraz po jego traumie z Gattuso, Giampaolo i Piolim żądamy 35 mln? Trochę śmieszne.
1
eMJay
eMJay
20 stycznia 2020, 14:53
Najgorsze jest to, że u nas nie dostał prawdziwej szansy na granie na pozycji na której błyszczał w Brazylii. Zamordowali jego talent, bo niewątpliwie go ma. A teraz desperacko wołają za niego 35 baniek. Za rezerwowego z klubu, który, przykro pisać, ale mało obecnie znaczy.
2
TigranAloyan98
TigranAloyan98
20 stycznia 2020, 14:14
RR i Conti do wypchniecia. Klasowy ŚP potrzebny zamiast Kessiego i ktoś na Prawą obrone. I Lewy pomocnik by sie przydał szybki typu Bernard przykładowo. Albo David Neres.
1
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
20 stycznia 2020, 13:13
Faktycznie Calabria koniec kontraktu 2022 . Przepraszam za pomyłkę . Co nie zmienia faktu że potrzebujemy prawego obrońcy.
0
LunaS
LunaS
20 stycznia 2020, 13:21
Ba to każdy wie - ale co zrobisz jak oni Conti / Calabria kochaja Milan i będą chcieli wypełnić kontrakt do końca ? Trzeciego zatrudnisz na flance ? Trzeba jakoś przekonać Calabrię/Conti aby opuścił Milan - chociaż może być ciężko bo oni zniosą i długotrwałą ławkę wydaje mi się. A jeszcze RR nie wypchnęliśmy. Maldiniemu/Bobanowi kupowanie jeszcze jakoś idzie - ale sprzedawanie to tak bardzo średnio. Jak nie to trzeba będzie poczekać do końca kontraktu. Teraz Biglia odejdzie z ładną pensją to w jego miejsce w lato kupić jakiegoś fajnego grajka. Za 3.5 mln to pewnie ktoś pogra u nas.
0
mathiaz
mathiaz
20 stycznia 2020, 14:13
Wcisnąć Calabrię Napoli, póki Rino ich trenuje. Potem będzie ciężko.
0
boro215
boro215
20 stycznia 2020, 12:45
Under wczoraj prawie cały mecz i bramka...ale nie ma co wierzyć ze ida sie go wyciagnac bo kto zechce Susła...
0
hyrus13
hyrus13
20 stycznia 2020, 12:42
Czy RR zostaje i szlifuje w Milanie formę na euro :D
0
spread
spread
20 stycznia 2020, 12:31
Zupełnie szczerze, po czasie żałuję że wyzywałem suso.

Koleś może i jest bez formy, ale to nie jego wina, że trener wystawiał go mimo tego.

Wydaje mi się, że lepiej by było jakby zmienił otoczenie i dla niego i dla nas
23
kamilus
kamilus
20 stycznia 2020, 12:52
I to jest zdrowe podejście do piłkarzy bez formy.
9
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
20 stycznia 2020, 12:25
Dziwne dla mnie i niepojęte jest to że w całym tym bałaganie transferowym nie ma opcji kupienia dobrego prawego obrońcy . Calabria to pomyłka i kończy mu się kontrakt wiec nie ma sprawy a Conti gra 40 procent tego co kiedyś wiec prawy obrońca musi przyjść dziwne że nikt w klubie nie widzi takiej potrzeby. Pewnie z Davide podpiszą nowa 5 letnia umowę za 3mln za sezon a za pół roku będą się zastanawiać gdzie go wypchnąć za darmo,
1
SICKBOY
SICKBOY
20 stycznia 2020, 12:39
W tym klubie nie widzą że od lat nie mamy kreatywnego pomocnika typu mezzali czy trequartisty a skupiają się zazwyczaj na b2b i to dosyć marnych. Od lat nie dostrzega się faktu, że skrzydłowi są wolniejsi niż boczni obrońcy większości drużyn z nami grających. W rezultacie i prawa obrona kuleje. Tak to jest jak każde okienko transferowe to zbieranina randomowych piłkarzy, którzy później zazwyczaj nie grają na swoich pozycjach, oczywistym jest, że nie jest to stary model futbolu gdzie każdy ma przypisaną pozycję do swojego nazwiska, ale u nas to po prostu wygląda tylko bardziej żałośnie. Nie wspominając już o doborze asortymentu trenerskiego, dostosowanego pod wzgląd ekonomiczny z nadzieją ze wychowają i wyszkolą sobie trenera i znajdą drugiego Sacchiego.
0
LunaS
LunaS
20 stycznia 2020, 12:49
Conti i Calabria koniec kontraktu czerwiec 2022. Tak samo jak Suso i Kessie i Romek.

Jakbyś sobie chciał zobaczyć kogo kiedy można wypchnąć :)

https://www.transfermarkt.pl/ac-mailand/vertragsende/verein/5/vertragsendeJahr/2022
Edytowano dnia: 20 stycznia 2020, 12:50
0
adamos
adamos
20 stycznia 2020, 12:51
Mi się wydaje, że jak Conti, Rebić i Samu dostaną tyle samo minut co święta trojca HKS, to z meczu na mecz będą się rozwijać i grać coraz lepiej. Conti coraz pewniej gra, miesiąc temu bal się wejść wślizgiem a teraz czyści wszystko. Asysty tez juz po mału łapie i celność wrzutek jest coraz lepsza.Dajmy mu jeszcze miesiąc na pełne rozegranie i całej trójce.
0
lopezito84
lopezito84
20 stycznia 2020, 12:15
Nie przepadam za nim ale mogli by go zatrzymać na ławce w razie "w'' bo do tego by się nadawał
0
TygrySyberyjski
TygrySyberyjski
20 stycznia 2020, 11:47
Piątek zobacz, kochali Cie rok temu teraz nienawidzą, ten orgazm komentatora włoskiego do którego dzwonił podniecony Boniek , teraz z perspektywy roku jest zwyczajnie żałosny jak i cała otoczka jaką zrobiono wokół Piątka. Włosi wstyd.
11
Fushnikov
Fushnikov
20 stycznia 2020, 11:49
Crudeli :)
1
DarthImpaler
20 stycznia 2020, 11:55
Nie Włosi wstyd tylko oni już tak mają. Jednego dnia ogłaszają cię papieżem drugiego gwizdza aż się stadion trzęsie. Popatrz na hejt wylewany na stocha jeszcze rok dwa temu był Bogiem a yeraz to juz miech konczy karierę. Wstyd Polacy wstyd. Tak juz jest z kibicami jskby Pio gryzl trawę i biegał kiedy mu nie idzie to by mu wiele wybaczono bo było by widać że się stara ale on stał i machal łapami jak higuain a tego kibice nie lubią.
17
DarthImpaler
20 stycznia 2020, 11:59
A nawet nie stał i machal łapami tylko się prxewracal o własne nogi i machal łapami
0
Iwxxx
Iwxxx
20 stycznia 2020, 12:06
DartImpaler…..hmm a od kiedy piłkarze mają łapy....zenada
0
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
20 stycznia 2020, 13:57
@Iwxxx

Skoro Piątek to LIS pola karnego to chyba może mieć łapy? ;)
5
TygrySyberyjski
TygrySyberyjski
20 stycznia 2020, 11:09
Co pokazał Leao, czego nie pokazał Piątek ? Zarząd sprzedając Piątka strzela sobie w kolano. Leao na wypożyczenie czy gdzieś, a Ibra w ataku z Piątkiem. Dlaczego nie?
3
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
20 stycznia 2020, 11:11
Bo zarząd do dzisiaj się nie otrząsnął po tym jak nas Krzysiu uciszył po strzeleniu tego karnego.
4
LunaS
LunaS
20 stycznia 2020, 11:14
Widziałeś kiedyś żeby Piątek kogoś minął z piłką ?
12
Demick
Demick
20 stycznia 2020, 11:17
A co Ci zrobił Leao? Jak nie czepianie się Cutrone to Leao... Piątek w tym sezonie jedyne co pokazał to wielkie ego i notoryczne przewracanie się. Gdyby miał cechy lidera, bylibyśmy o wiele wyżej w tabeli.
14
hyrus13
hyrus13
20 stycznia 2020, 11:17
Leao nie jest napastnikiem więc porównywanie go z Piątkiem jest nie na miejscu.
2
adamos
adamos
20 stycznia 2020, 11:34
Problemem Leao jest, że jak gra na szpicy jest absolutnie nie widoczny, dopiero na skrzydle sobie radzi i odpala pełen potencjał. W meczu do 17 minuty nie było go, dopiero później jak zaczął atakować z lewej flanki coś się ruszyło. Trzymanie Zlatana który nie wraca do defensywy, absolutnie nie przejdzie w meczach z top 6. Pioli powinien mieć dwa systemy ataku: 1. Leao -Rebić - Piątek -Samu. 2 Rebić/Jack - Leao - Ibra - Samu.
1
Fushnikov
Fushnikov
20 stycznia 2020, 11:49
No bramki sypie na zawołanie i jest szybki i potrafi w drybling a i tego no potrafi wrzucić na główkę Zlatana i jest szybki. No i obiady ze Zlatanem je więc jest lepszy bo Zlatan je tylko z najlepszymi.
0
Katan
Katan
20 stycznia 2020, 11:56
^
???
TygrySyberyjski
Technikę i Drybling, Ibra i Piątek to 9 dlatego drugim napastnikiem jest Leao
0
Gieno
Gieno
20 stycznia 2020, 12:06
zastanów sie co Ty piszesz Tygrys,Leao jest poprostu lepszy od Piątka co nie znaczy ze ja tez jestem za tym zeby Polaka zostawic
0
pablozg1993
pablozg1993
20 stycznia 2020, 12:07
W Fifie możesz sobie grać na dwie "9". Piątek brak techniki, szybkości, dryblingu, dobrego uderzenia zza pola karnego. Gdyby chociaż był szybkościowcem to jakieś szanse by miał.
0
MrowaGDA
MrowaGDA
20 stycznia 2020, 12:38
Piątek będzie wchodził za zmęczonego Zlatana bo meczów na wyższym poziomie nie uciągnie a i tak raczej stoi i spaceruje po boisku do momentu kontry. Rebić będzie wchodził za Leao
0
MirekMario
MirekMario
20 stycznia 2020, 14:20
Imho najlepiej gdyby wrócił Cutrone. Miał chło
pak serce i przy parze z Ibrą byłby z niego pożytek. Tak btw, wiadomo coś na temat Bakayoko ? Nie chcieliby znowu w Milanie ? Ja bym go chętnie znowu widział u nas w składzie zamiast Kessiego.
0
LunaS
LunaS
20 stycznia 2020, 15:58
@MirekMario Bakayoko na 99% wraca z wypożyczenia do Chelsea w czerwcu tego roku. Można by było podjechać pod niego drugi raz. Ale teraz już pewnie tylko zakup definitywny z Chelsea.
0
Milanboy
Milanboy
20 stycznia 2020, 10:53
Mundo wspomina o Piątku w Barcy jako zastępstwo dla Luisa.
Edytowano dnia: 20 stycznia 2020, 10:53
0
Katan
Katan
20 stycznia 2020, 11:53
Mundo to szmatławiec gorszy od pudełka
3
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się