SCUDETTO


MERCATO LIVE 28.01: Jest porozumienie z Sevillą ws. Suso! [23:39]

28 stycznia 2020, 07:20, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 28.01: Jest porozumienie z Sevillą ws. Suso! [23:39]

[07:20]: Coraz mocniej kurczy się czas, który pozostał do końca zimowego okna transferowego. Poniedziałek nie przyniósł żadnego przełomu. Gianluca Di Marzio informuje, że w temacie Suso trwają rozmowy pomiędzy Milanem a Sevillą, ale obecnie stanowiska obu klubów się różnią. Krzysztof Piątek ma natomiast ofertę wypożyczenia z Tottenhamu, jednak rossoneri preferują transfer definitywny. Niewykluczone, że taka oferta pojawi się jeszcze w najbliższych dniach z któregoś z innych klubów. Co do Florentino zaś, mediolańczycy kontynuują przyglądanie się Portugalczykowi, ale żądania finansowe Benfiki odnośnie ewentualnego prawa wykupu są bardzo wysokie.

[07:40]: Na kilka dni przed końcem zimowego mercato, Milan ciągle nie doczekał się oficjalnej oferty Fenerbahce Stambuł za Ricardo Rodrigueza. Tym samym rossoneri nie mogą przejść do realizacji transferu Antonne'a Robinsona z Wigan Athletic.

[12:45]: Jak informuje portal rsi.ch Ricardo Rodriguez jest bliski przejścia do Napoli, po tym jak nie doszły do skutku jego przenosiny do Fenerbahce. 

[12:50]: Antonio Vitiello z MilanNews donosi, iż przenosiny Ricardo Rodrigueza do Napoli mają się odbyć na zasadzie wypożyczenia z prawem wykupu za 6 mln euro. Milan podobno znalazł już zastępstwa dla Szwajcara. 

[13:34]: Włoskie media podają, że jednak Napoli będzie nowym klubem Ricardo Rodrigueza. Szwajcar długo był o krok od Fenerbahce Stambuł, ale problemy Turków wykorzystali wicemistrzowie Włoch. Istotne jest, że azzurri będą mieli prawo, a nie obowiązek wykupu defensora.

[13:41]: Nicolo Schira z La Gazzetta dello Sport podaje, że Milan negocjuje z Sevillą liczbę meczów, po których rozegraniu przez Suso, prawo jego wykupu przez ekipę z La Liga zamieniłoby się w obowiązek. Suma odstępnego? 20 mln euro. W kwestii Krzysztofa Piątka panuje rozbieżność co do formuły transferu, gdyż Tottenham chce Polaka jedynie wypożyczyć, ale rozmowy trwają.

[13:53]MilanNews: Rossoneri mają już gotowego następcę Ricardo Rodrigueza. Najczęściej w tym kontekście wymienia sie Antonee'a Robinsona z Wigan Athletic, ale Amerykanin nie jest jedynym piłkarzem, którego mediolańczycy obserwowali pod tym kątem. 

[15:04]: Serwis MilanNews informuje, że transfer Suso do Sevilli może wejść w fazę realizacji w każdej chwili. Hiszpanie nieznacznie podwyższyli dziś swoją ofertę. Niezmiennie mowa o wypożyczeniu z opcją wykupu zamieniającą się w obowiązek po spełnieniu określonych warunków, takich jak liczba występów.

[16:01]Sky: Milan i Tottenham negocjują transfer Krzysztofa Piątka. Przedmiotem dyskusji jest oczywiście formuła operacji.

[17:44]: Dzisiaj miało dojść do spotkania agenta Ricardo Rodrigueza z dyrekcją Milanu, ale zostało ono przełożone, informuje MilanNews. Zanim rossoneri usiądą do rozmów z przedstawicielem Szwajcara muszą ustalić jeszcze kilka szczegółów transakcji z samym Napoli. 

[17:50]: Napoli zaproponowało Milanowi płatne milion euro wypożyczenie Ricardo Rodrigueza z opcją wykupu za cztery miliony euro. W Mediolanie woleliby otrzymać dwa miliony euro za samo wypożyczenie oraz ustalić kwotę wykupu na pięć milionów, twierdzi Nicolo Schira z La Gazzetty dello Sport.

[23:39]: Milan porozumiał się z Sevillą w sprawie transferu Suso Fernandeza, donosi MilanNews. Hiszpan przeniesie się do swojej ojczyzny na zasadzie wypożyczenia z opcją wykupu, która zmieni się w obowiązek po spełnieniu określonych warunków. Operacja zmierza ku finalizacji.



236 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Willy
Willy
28 stycznia 2020, 14:59
Ja się pytam kiedy nasz zarząd weźmie się za takiego piłkarza jak Tonali Kiedy kur.......
0
LunaS
LunaS
28 stycznia 2020, 15:03
Kupiliśmy Piątka za 35 mln - nie wypaliło, kupiliśmy Paquete za 35 mln - nie wypaliło - a Ty znowu chcesz kupować za 35 mln ?:) Oni nie mają pieniędzy. Trzeba coś sprzedać.
1
Skot Łilson
Skot Łilson
28 stycznia 2020, 14:56
Ale mi się rzygać chcę patrząc na to jak ten żałosny zarząd prowadzi to mercato.
0
MrowaGDA
MrowaGDA
28 stycznia 2020, 14:34
"Koguty" uzgodniły warunki pozyskania z PSV Eindhoven Holendra Stevena Bergwijna.

Według BBC, Tottenham zapłaci za Bergwijna 27 mln funtów
1
matten
matten
28 stycznia 2020, 14:32
No proszę, RR niby taki słaby i niechciany, a pójdzie do lepszego klubu niż Milan :D Ciekawe czy dostał gwarancję gry w Neapolu?
2
Fushnikov
Fushnikov
28 stycznia 2020, 14:42
Jak narazie to Milan jest lepszy. Tabela to pokazuje :)
5
Rzetelny
Rzetelny
28 stycznia 2020, 14:48
Gattuso go pewnie mocno chciał, bo idealnie pasuje do jego taktyki "zwolnię akcję i podam bez sensu do bramkarza".
6
Domas1989
Domas1989
28 stycznia 2020, 14:51
@Rzetelny, i zrobię przy tym kółeczko
3
Piotrek1899
Piotrek1899
28 stycznia 2020, 15:00
Domas1989
O ile wcześniej nie zaliczę gleby ;p
0
Corsa
Moderator Corsa
28 stycznia 2020, 14:23
Oddać świetnie grającego w obronie RR do drużyny prowadzonej przez Gattuso, trenera który opiera swoją taktykę właśnie na defensywie... Ten ruch przebija transfer Caldary, bez kitu.

Rino może i jest marnym szkoleniowcem, ale bronić się potrafi, pokazał to u nas jak i w ostatnim meczu z Juve. Gracze tacy jak Szwajcar idealnie wpisują się w jego filozofię antyfutbolu. Napoli ma świetną linię ofensywną, u nich obrońcy nie muszą aż tak angażować się w ataki, wystarczy, że skupią się na rozbijaniu akcji rywali, a do takich zadań Rodriguez jest stworzony.

Moim zdaniem Neapol będzie naszym największym zagrożeniem w walce o miejsce pucharowe, a my im WYPOŻYCZAMY bardzo dobrego defensora... No brak słow.
5
Katan
28 stycznia 2020, 14:31
"Oddać świetnie grającego w obronie RR do drużyny prowadzonej przez Gattuso, trenera który opiera swoją taktykę właśnie na defensywie... Ten ruch przebija transfer Caldary, bez kitu."

Caldara to nawet nie zagrał meczu u nas. Nie daliśmy mu nawet szansy dlatego ten transfer to jakiś kryminał bo dosłownie wyrzuciliśmy kasę w błoto. Jeżeli chodzi o RR to on swoje już zagrał i ostatnio z ławki się podniusł bardzo dawno temu więc pozbycie się go jest jak najbardziej rozsądnym posunięciem, dodatkowo sam piłkarz nalega na odejście lub pierwsze miejsce w składzie, a raczej nikt go tutaj nie poradzi kosztem Theo.
2
Corsa
Moderator Corsa
28 stycznia 2020, 14:42
@Katan, nie chodzi o to, że odchodzi, ale do kogo.
1
adamos
adamos
28 stycznia 2020, 14:42
Ba i cieszymy sie z ich wygranych - to dopiero żart.
2
Katan
28 stycznia 2020, 14:50
Corsa
Fakt oddanie go do Napoli to nie jest dobre posunięcie, zwłaszcza, że tabela się tak ułożyła, że Napoli wyrasta na głównego kandydata do walki o puchary. W tym masz 100% racji. Jednak jeśli mówimy o samym odejściu to nie ma w tym niczego złego
0
Corsa
Moderator Corsa
28 stycznia 2020, 14:52
@Katan, tak, odejście do Turcji wcale mnie nie ruszało, naturalna kolej rzeczy, ale Neapol to inna para kaloszy.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
28 stycznia 2020, 16:59
Podniósł *
0
Adi.Milan
Adi.Milan
28 stycznia 2020, 14:23
Ktoś oglądał Wigan? Może ktoś coś powiedzieć o tym Robinsonie. Widzę tylko ze to podstawowy gracz i ma 22 lata
0
Vol'jin
Vol'jin
28 stycznia 2020, 14:24
z tego co widziałem, ze skrótów spotkań to bardzo szybki ofensywny piłkarz. Czyli taka kopia 1/1 Theo

minusy to na ten moment warunki fizyczne i gra z tyłu
0
Zuber
Zuber
28 stycznia 2020, 14:19
Nie ma jak to oddać rezerwowego, który w Napoli będzie grał w pierwszym składzie.
2
Vol'jin
Vol'jin
28 stycznia 2020, 14:23
żeby się nie okazało, że Rui dalej będzie grał ;]

tak czy siak jak wyzdowieje Ghoulam to wiadomo kto wskoczy
0
Corsa
Moderator Corsa
28 stycznia 2020, 14:25
nie mam co do tego żadnych wątpliwości :/
1
patrykas
patrykas
28 stycznia 2020, 14:18
Kurczę ależ zazdroszczę Interowi Eriksena i transferów tego typu piłkarzy. Kiedy ten nasz Milan wróci na właściwe tory :(
1
28 stycznia 2020, 14:17
Eriksen oficjalnie w Interze. Jak Sensi wroci do swojej formy to srodek pola kozak. Barella-Sensi-Eriksen
2
Szulaj22
Szulaj22
28 stycznia 2020, 14:47
Kazdy z nich ma więcej jakości od wszystkich pomocników Milanu
0
Adi.Milan
Adi.Milan
28 stycznia 2020, 14:13
Głupota
0
Vol'jin
Vol'jin
28 stycznia 2020, 14:08
o patrz Roma też nie chce się godzić na opcję odkupu Pereza przez Barcę. a Ponoć tylko Milan taki frajer nie chciał iść na to ;]

Florenzi ponoć znowu na liście transferowej, wymiana za Calabrię powinna być git ;]
2
adamos
adamos
28 stycznia 2020, 15:00
Florenzi do Valenci - najprawdopodobniej.
0
Starosta
Starosta
28 stycznia 2020, 14:04
Ja się pytam jak można wzmacniać BEZPOŚREDNIEGO rywala do walki o puchary. Przecież RR będzie w Napoli śmigać aż miło. I to jeszcze przy tym za tak skandaliczną kwotę przy tym ośmieszając się i żeby kupić kogoś w jego miejsce rezerwowego no name za 10-12 baniek.
Edytowano dnia: 28 stycznia 2020, 14:08
3
AdrianoGalliani
28 stycznia 2020, 14:10
Nie mów tak, bo dyrektorom będzie przykro... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
i będą sobie musieli poprawić humor premiami.
4
Starosta
Starosta
28 stycznia 2020, 14:13
W sumie masz rację już manianę z Caldarą odwalili. Teraz to mnie juz nie powinno to dziwić co się w tym klubie naszym odpier....
0
Starosta
Starosta
28 stycznia 2020, 14:14
Wzmacniać? Nie sądzę, RR raczej nie pasuje do szybkiej piłki Napoli. Schowa głowę w dół, dobiegnie do połowy boiska i zawróci do Mereta. Nie ma co się na wyrost obawiać tego "wzmocnienia", o ile nie będziemy pokrywali pensji RR.
0
Starosta
Starosta
28 stycznia 2020, 14:22
Obyś miał rację. Ja uważam go za bardzo solidnego obrońcę i zamiana go za taka kwote to żenada.. Na lewej stronie w Napoli gra Ghoulam, Hysaj i Mario Rui wiec myślę ze nie będzie miał problemów żeby wskoczył do pierwszego zespołu u Gattuso tym bardziej że go zna ze współpracy w Milanie. Czas pokaże. czy to była dobra decyzja czy nasz flop.
Edytowano dnia: 28 stycznia 2020, 14:23
0
papizdr
papizdr
28 stycznia 2020, 13:59
Pedro z Chelsea niech ściągają
2
Wolly
Wolly
28 stycznia 2020, 14:02
Roma już jest chętna.
1
patoo_07
patoo_07
28 stycznia 2020, 13:50
Ale się dajemy dymać, matko jedyna...
2
LunaS
LunaS
28 stycznia 2020, 13:56
Ale zawsze jakiś seks :)
9
tommyb1
tommyb1
28 stycznia 2020, 17:23
i to anal :D
0
edynson90
edynson90
28 stycznia 2020, 13:50
Wypozyczenie z opcja do Napoli xD
1
bawolejaja
bawolejaja
28 stycznia 2020, 13:46
Serio oddamy Rodrigueza na wypożyczenie z OPCJĄ za 6 (sześć) mln, żeby kupić kogoś w jego miejsce (na ławkę) za 10-12??

XD
5
hyrus13
hyrus13
28 stycznia 2020, 14:00
To jest właśnie Milan w całej okazałości. Co ciekawe zmieniają się dyrektorzy, ale uparcie kontynuują dzieło swoich poprzedników.
2
tommyb1
tommyb1
28 stycznia 2020, 13:41
A czemuż to Napoli mamy przysługę taką robić?? Żeby pomóc im nas dogonić w lidze??
5
patoo_07
patoo_07
28 stycznia 2020, 13:14
Akurat do Napoli bym go nie oddawał. Po co rozwiązywać problemy bezpośredniemu rywalowi, który budzi się do żywych.
3
jarek2572
jarek2572
28 stycznia 2020, 13:31
To samo pomyślałem.
2
gorylmagila
gorylmagila
28 stycznia 2020, 14:00
Milan jest taki dobry, że poradziłby sobie nawet z Napoli z Maradoną w składzie ... A co dopiero z RR ...
0
KosaX
KosaX
28 stycznia 2020, 13:03
Ludzie zrozumcie ze Milan ma ciezko z ich sprzedaza bo nikt nie sklada konkretnej oferty,co z tego ze kluby wyrazaja zainteresowanie skoro nie ma ciekawych ofert.Czy wplynela jakas oferta za Piatka ktora opiewa sie na 30 mln? Nie.Wiec nie narzekajcie bo to nie jest taka prosta sprawa sprzedac za dobre pieniadze zawodnikow bez formy.
0
adamos
adamos
28 stycznia 2020, 13:05
Za to Milan kupuje za 30-40 mln takich bez formy...
1
Zuber
Zuber
28 stycznia 2020, 14:20
I znowu piszesz farmazon, kogo Milan kupił za 30-40 mln bez formy? No dawaj geniuszu.
0
adamos
adamos
28 stycznia 2020, 14:41
@Zuber
Hakan pół roku nie grał, a my go za ile łyknęliśmy - 30 mln. Biglia 20 mln. Igłe aż do Chelsea wypożyczyliśmy. RR też słabo się prezentował w spadkowiczu w Bundeslidze a go kupiliśmy za 18 mln. I co farmzony geniuszu?
1
Vol'jin
Vol'jin
28 stycznia 2020, 14:41
za każde kłamstwo Adamosa powinno być ostrzeżenie ^

gdyby chociaż potrafił się do błędu przyznać
1
Vol'jin
Vol'jin
28 stycznia 2020, 14:41
za każde kłamstwo Adamosa powinno być ostrzeżenie ^

gdyby chociaż potrafił się do błędu przyznać
0
adamos
adamos
28 stycznia 2020, 14:46
@Vol'jin
Wskaż błąd w mojej wypowiedzi...
0
Vol'jin
Vol'jin
28 stycznia 2020, 14:51
Donnarumma najlepiej zarabiającym bramkarzem na świecie

to taki najświeższy przykład
0
adamos
adamos
28 stycznia 2020, 15:14
@Vol'jin
Buffon 4 mln, Thibaut Courtois 3 mln, Marc-André ter Stegen 4,7 mln, Manuel Neuer 6 mln. NASZ DOLLAR 7 mln - wskaż błąd i udowodnij, że nie zarabia najwięcej wśród bramkarzy.
0
Vol'jin
Vol'jin
28 stycznia 2020, 15:28
skąd ty te dane wziąłeś? xD

De Gea 10,4 mln funtów
Oblak 10 mln euro
Neuer 15 mln euro (dla potwierdzenia https://www.dieroten.pl/art/show/zarobki-zawodnikow-bayernu-monachium/29055)
Nubel 6 mln euro od 1 lipca
Navas 7 mln euro

jeśli dane wziąłeś z tych zdjęć Google to niezła kompromitacja bo to są dane z sprzed 4-5 lat xD
Edytowano dnia: 28 stycznia 2020, 15:30
1
Vol'jin
Vol'jin
28 stycznia 2020, 16:46
RR też słabo się prezentował w spadkowiczu w Bundeslidze

Kolejna bzdura. Kiedy Wolsburg spadł do drugiej bundesligi? bo nie wiem czy wiesz, ale Wolsburg w tamtym sezonie wygrał Baraże o utrzymanie, ale pewnie z miejsca sobie zalóżyłeś, że 3 zespoły z Bundesligi spadają ....
0
Zuber
Zuber
28 stycznia 2020, 16:51
Hakan 24 mln. Dalej nie ma tu nikogo kto kosztował chociaż 30 kłamco. Poza tym Biglia był w formie przed przyjściem tutaj. Jesteś typem, który nawet nie umie wykorzystać prostych faktów, potem próbujesz się bronić i znowu fiasko bo złe dane, a niby internet ogólnodostępny. xD
1
roby
roby
28 stycznia 2020, 12:50
Ani RD ani piatek ani suso nikogo nie sprzedacie bo jestescie niedorajdy,chyba ze na tamtych warunkach
2
28 stycznia 2020, 12:37
Maldini, Boban gdzie jesteście?
1
AdrianoGalliani
28 stycznia 2020, 12:48
[13:00] Maldini obrócił się na drugi bok.
1
adamos
adamos
28 stycznia 2020, 14:48
[14:40] Maldini przy kawie odczytuje SMS, od różnych agentów, którzy wciskają szrot.
0
ACstach
ACstach
28 stycznia 2020, 12:35
...odgłos świerszczy...
9
patoo_07
patoo_07
28 stycznia 2020, 12:20
Jakieś info, czemu nie ma Musacchio znowu w kadrze?
Edytowano dnia: 28 stycznia 2020, 12:21
0
adamos
adamos
28 stycznia 2020, 12:50
brakuje Ci go? KIER go zjada na śniadanie...
2
wojtekdio1234
wojtekdio1234
28 stycznia 2020, 12:59
brakuje troche szybksci Kierowi ale poz tym jest solidny
1
patoo_07
patoo_07
28 stycznia 2020, 13:15
Szczerze. Dla mnie klasa wyżej niż Kjear. Zupełnie mnie nie przekonuję, robi dużo więcej baboli, tylko póki co żaden nie zdążył skończyć się bramką.
1
jarek2572
jarek2572
28 stycznia 2020, 13:30
Za to Mateo robi babole po których tych goli pada mnóstwo. Bardziej do Monzy niż do Milanu on pasuje.
2
Lipido
Lipido
28 stycznia 2020, 13:36
Narazie nie tracimy bramek przez Kieara ponieważ fenomenalnie broni Donnaruma. To jest cała prawda objawiona. Nie mam nic do gościa. Solidny , nie wali baboli ale jest wolny i często spóźniony.
1
Katan
28 stycznia 2020, 14:35
Jarek
Ja rozumiem w zeszłym sezonie gadać takie rzeczy gdy faktycznie Mateo był tykającą bombą ale w tym, gdzie gra solidną piłkę? To naprawdę przesada
0
ShevaMS
ShevaMS
28 stycznia 2020, 12:20
Teraz strach się bać kontuzji jak wszystko sprzedadzą, ale za to może młodzi coś pograją
3
LunaS
LunaS
28 stycznia 2020, 11:47
Jak na razie mercato w wykonaniu Milanu przypomina bazar ze starociami - ludzie przechodzą obok oglądają ale nikt nie kupuje ...
20
Katan
Katan
28 stycznia 2020, 12:20
XDDD
0
Boogiebaby
Boogiebaby
28 stycznia 2020, 11:45
Totki biorą skrzydłowego za uwaga... 30mln xdd
0
bawolejaja
bawolejaja
28 stycznia 2020, 12:30
Bergwijna, którego wszyscy tutaj chcieli u Nas, kiedy została rzucona jakaś plota w jego temacie.
Moim zdaniem całkiem dobry deal zrobili. :-)
0
28 stycznia 2020, 11:23
Ja czekam na piatek czyli ostatni dzien okienka, bo wtedy zawsze jest milion transferow i tam sie wszystko rozstrzygnie. Wiadomo o co chodzi --> przeplacanie albo zbijanie cen
0
kurdep5
28 stycznia 2020, 11:26
To Spurs są na musiku nie my więc uważam że prędzej oni zapłacą pełną cenę niż my ze swojej zejdziemy.
1
gorylmagila
gorylmagila
28 stycznia 2020, 11:05
Może ktoś mi wytłumaczyć jak jest sens pozbywania się RR za jakiegoś Robinsona z Wigan ? Może działacze Milanu pozazdrościli Interowi i też chcą kogoś sprowadzić z Wysp Brytyjskich ...
1
MR. X
MR. X
28 stycznia 2020, 11:24
A może RR chce grać po prostu systematycznie piłkę, a w Milanie nie ma takiej możliwości?
8
hyrus13
hyrus13
28 stycznia 2020, 14:02
MR. X spoko, ale ma ważny kontrakt i sobie może chcieć. Na ten moment będzie tak, że on sobie pójdzie do Napoli, pogra pół roku i wróci, a my wywalimy 10-12 baniek na piłkarza grającego w Championship.
0
mikj
mikj
28 stycznia 2020, 10:03
Interesy z Turkami. Z całym szacunkiem ale ich liga to jest jeden wielki bałagan. Korupcja i przekręty są tam ważniejsze od piłki
2
28 stycznia 2020, 09:55
A wiecie dlaczego Piątka chcą tylko i wyłącznie sprzedać ?
Bo oni poznali się na nim ze jest mega słaby i boja się ze jak pójdzie na wypożyczenie to w ogole go nie sprzedają..
Niestety taka jest koledzy prawda.
Ile bym dał za takiego Marotte.
8
Corsa
Moderator Corsa
28 stycznia 2020, 10:22
Może nie tyle, że mega słaby, ale tok myślenia dobry. Dlatego Genoa nie chciała słyszeć o wypożyczeniu.
0
LunaS
LunaS
28 stycznia 2020, 11:29
Chciałbyś kota wyjąć z worka i zobaczyć czy łowi myszy ? Nie ma tak dobrze - kupuj z workiem a później się martw.
0
Fushnikov
Fushnikov
28 stycznia 2020, 13:26
Nastrzelał bramek dla Genoi i wiedzieli że jest słaby? Wtf?
2
Rafał0209
Rafał0209
28 stycznia 2020, 09:48
Panowie zaraz się rozkręci Boban ma nastawiony budzik na 10 i zaraz budzi Maldiniego i znów ruszy kolejny pełen zwrotów akcji dzień z marceto , ostatnie szczegóły przenosin Suso tylko gdzieś mu się dowód zgubił a peselu nie zna gazidis jest dobrej myśli że się znajdzie , Piątek jedną nogą w Realu a lewą ręką w PSG , a Rodriguez siedzi na lotnisko i patrzy w niebo
14
POE
POE
28 stycznia 2020, 09:56
Hehe
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
28 stycznia 2020, 10:17
Kurła :D
0
Demick
Demick
28 stycznia 2020, 09:31
Z Suso skończy się jak z Shaarawy'm w Monaco... A Piątek... No cóż, szczerze, ja bym na jego miejscu został w Milanie. Będzie miał szansę w pucharze i na pewno jeszcze Ibra złapie zadyszkę. Za rok grałby z Leao na miejscu Szweda. Teraz niech zostanie i wyszarpmy LM! Trzeba patrzeć na drużyną jak na kolektyw. Będzie miał całe lato, by w końcu podejść profesjonalnie do swojego przygotowania fizycznego, co jak sam stwierdził, zawalił w tym roku. Właściwie to nawet Paqueta by się przydał, fajnie się dogadywał z Piątkiem na boisku. Ja bym poczekał do lata... Z drugiej strony mam żal do Polaka że ego mu wywaliło w kosmos i myślami był już w "lepszym" klubie, uważając się za gwiazdę, porównując się do Ronaldo czy Messiego, samemu nic nie osiągając. Mam mętlik w głowie...
1
Wolly
Wolly
28 stycznia 2020, 09:47
Wróci jak szary i sprzedadzą go za drobne do Romy. To by były jaja.
0
LunaS
LunaS
28 stycznia 2020, 12:02
Daj spokój z tym wyszarpaniem LM ... Niedługo derby i znowu będzie TOP10 :)
0
Demick
Demick
28 stycznia 2020, 12:16
LunaS pyknąć Hellas, Inter i sytuacje się diametralnie zmienia. Z Beznadziejnym Giampaolo przegraliśmy tylko 0:2. W tym sezonie jeszcze nie wygraliśmy z nikim z topu, może to będzie właśnie ten mecz? Inter w zadyszce... Wszystko jest możliwe :)
0
LunaS
LunaS
28 stycznia 2020, 12:26
Przyzwyczaiłęś się do wyścigu żółwi w serie A - ale w tym sezonie może być wyścig po scudetto ... pomiędzy 3 ekipami. A o czwarte zawalczą Roma, Atalanta, Napoli i Milan. I my mamy najsłabsze perspektywy wydaje mi się :) Musiałby się te 3 ekipy zesrać po prostu ... nie wiem czy to możliwe.
0
Demick
Demick
28 stycznia 2020, 12:32
Dlatego liczę że Atalanta skupi się na LM. Roma to nie jest jakiś kosmiczny poziom w tej chwili, Napoli z Gattuso prędzej czy później zacznie grać toporną piłkę bez wyników. Zdaje sobie sprawę że będzie mega ciężko... Mimo wszystko, taki Rebic, Castillejo przy Ibrze zaczynają się czuć swobodnie w Serie A... Może to przebudzenie całego Milanu? Czas pokaże.
0
groszek
groszek
28 stycznia 2020, 09:17
Chętnie bym zobaczył Rodrigueza i Theo razem na lewej stronie. RR w obronie a Theo zamiast Hakana, w pomocy.
11
Rzetelny
Rzetelny
28 stycznia 2020, 09:55
Theo nie może grać jako LP, bo wtedy już nie będzie miał tyle miejsca na rozpędzenie się i mijanie przeciwników.
Zadaniem obecnego LP jest ściągnięcie maksymalnej liczby zawodników na siebie, a wtedy Theo dzięki szybkości biegnie gdzie jest miejsce.

Przy jego wyższym ustawieniu, z RR to on sobie nie pogra i pozostanie mu sprint do linii końcowej i wrzutka na pałe.
8
Gullit80
Gullit80
28 stycznia 2020, 08:59
A czy w ogóle była jakaś oferta za Rodrigueza? Bo coś mi zdaje że jedynie zapytanie z PSV i jak się dowiedzieli jaka jest cena odpuscili.
Edytowano dnia: 28 stycznia 2020, 09:02
0
adamos
adamos
28 stycznia 2020, 08:48
Turcy dowiedziawszy się, kogo Milan chce sprowadzić, politowali się i nie kupią RR.
7
Wolly
Wolly
28 stycznia 2020, 09:40
Albo stwierdzili że podbiorą im transfer z UK.
0
Nevi
28 stycznia 2020, 10:49
To ze ktos chce dolaczyc do nas to nie znaczy ze chce dolaczyc do turkow, jeszcze az tak zle nie jest...
0
patoo_07
patoo_07
28 stycznia 2020, 08:46
Lączony z nami niegdyś Bergwijn, właśnie idzie do Tottenhamu. Ciekawy transfer.
5
Piotrek1899
Piotrek1899
28 stycznia 2020, 10:09
Jak to? Przecież to Piątek rozmawiał z Mourinho... No, chyba że zna angielski tak, jak nasz Prezydent, A. Duda, wówczas mogło coś nie pyknąć ;p
1
Piotrek1899
Piotrek1899
28 stycznia 2020, 11:25
Bergwijn to skrzydlowy, a nie 9
0
GiveMeReason
GiveMeReason
28 stycznia 2020, 11:44
Ocb puchacz?
0
Rossoneri Slavomir
Rossoneri Slavomir
28 stycznia 2020, 08:25
Piątek zostanie i wcale nie chodzi mi o to ze musi zostac bo jest el pollaco tylko ten gosc naprawde moze dac Milanowi wyniki,tylko muszą na niego troche wiecej postawic i zaufac,w genoi oczywiscie głównie dlatego ze strzelał przy kazdym styknieciu z piłka ale miał zaufanie,nawet przy zablokowanych chwilowo rewolwerach.mysle ze to jest główna przyczyna braku goli krzyska,ze wszystko co złe w milanie to piatek, wszzyscy wiemy ze tak nie jest no ale teraz to juz liczy sie tylko kasa bo przyszedł Ibra i niewazny jest piatek bo Rebic nic nie grał odkoad przyszedł do Milanu i nagle to on po dwoch meczach jest bogiem....
7
Pawlo ACM
Pawlo ACM
28 stycznia 2020, 09:16
Masz rację. Myślę że Piątek dał by dużo wiecej obok Ibry niz ten słaby Leao . Poli mnie trochę irytuje jak widzę że tak się uparł tego Ibry , za mało daje szans Krzyskowi a spokojnie można było ostatnio Ibre zmienić
4
tober12
tober12
28 stycznia 2020, 10:16
Dzisiaj zobaczymy co Piątek pokaże. Leao gra bo Zlatan nakazał.
0
Kamil10000
Kamil10000
28 stycznia 2020, 08:13
RR oglądało się go strasznie , nie wiem jak w Niemczech grał ,ale u nas zawiódł po całości poziom mesbachow toiwo itp.
Piątka bym zostawił w obecnej formie sobie nie poradzi w innym klubie , Leao jest słaby i do wygryzienia u nas ma największe szanse na walkę o pierwszy skład. Suso powtórzę po raz kolejny jego odejście może być dla nas zbawieniem , bodźcem dla innych ze trzeba jednak coś grać żeby być w tym klubie, a nie mieć pewne miejsce kilka asyst i kilka bramek przez tyle lat nic go nie broni ani sytuacja w klubie ani wyniki indywidualne.Czyli jak suso i RR odejdą i nie kupimy żadnego średniaka to jest dobry znak na kolejny sezon
0
adamos
adamos
28 stycznia 2020, 08:50
Piątek to ma lepszą formę niż Zlatan.
3
Zielony2009
Zielony2009
28 stycznia 2020, 09:20
Przez pierwszy pół roku po przyjsciu Rr był naszym najlepszym zawodnikiem.
1
GiveMeReason
GiveMeReason
28 stycznia 2020, 10:13
Ale odleciales RR byl po prostu solidny czego nie mozna powiedziec o takim Taiwo czy Mesbahu.
0
Starosta
Starosta
28 stycznia 2020, 11:22
Kamil może po prostu nie rozumiesz pewnej rzeczy że RR nie grał do przodu dlatego że miał zaciągnięty hamulec taktyczny. Przez to ze Calabria grał do przodu Rodriguez zostawał z tyłu żeby zabezpieczać tyłu. Popatrz jak w tym samym czasie grał w reprezentacji Szwajcarii a jak u nas i wtedy porównasz sobie , będziesz miał szersze spojrzenie na ta sprawę. No chyba że jesteś ignorantem.
2
matten
matten
28 stycznia 2020, 08:10
Załatwiać tę przeprowadzkę Suso do Sevilli tylko dopilnować szczegółów tak aby Hiszpanie nie próbowali obniżyć ceny za pomocą nieczystych zagrywek kiedy będzie zbliżała się pora wykupu.
Za Piątka wziąć albo żywą gotówkę albo zostawić go do końca sezonu. Selekcjoner prawdopodobnie i tak weźmie go na Euro nawet jeśli będzie rezerwowym w swoim klubie, więc Polak nie ma się o co martwić. Nie ma sensu go wypożyczać do Tottenhamu, bo i tak go nie wykupią.
Antona Robinsona nie znam, ale jeśli już koniecznie muszą pozbyć się Rodrigueza to może lepiej byłoby wypożyczyć jakiegoś ligowca do końca sezonu zamiast ściągać zawodnika z drugiej ligi angielskiej?
0
28 stycznia 2020, 07:47
Wychodzi na to, ze Suso i Piatek zostali najwiekszymi ofiarami jesiennych wynikow. Reszta widac zostaje.
2
AdrianoGalliani
28 stycznia 2020, 07:49
Albo jesienne wyniki zostały ofiarą Suso i Piątka.
15
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
28 stycznia 2020, 11:44
Wszyscy byli do dupy. Zrzucanie wynikow tylko na 2 gosci to absurd. Turek, Kessie i Paqueta rowniez.
0
tober12
tober12
28 stycznia 2020, 07:24
Odejdzie Suso, Piątek, RR i nie będzie ławki
0
AdrianoGalliani
28 stycznia 2020, 07:29
I tak nie ma.
0
MilanHomer
MilanHomer
28 stycznia 2020, 07:39
Za Suso każdy lepszy, Piątek ma 3 "zmienników" (Ibra, Leao, Rebić), za RR mają gotowca, więc jak ktoś go kupi, to my już mamy typa za niego.
0
adamos
adamos
28 stycznia 2020, 08:52
na lewej flance będzie Calabria, za Pijo emeryt co z 5 metrow nie umie trafić, za Suso, Samu nawet ze złamana noga będzie grał i będzie lepszy.
0
tober12
tober12
28 stycznia 2020, 10:12
Za Suso jak narazie nikogo nie ma, zostal sam Samu bez konkurencji. a Piątka też o nikim się nie mówi, a Ibra sam nie pociągnie. Za RR będzie jakis wynalazek o ile zdążą...
0
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się