SCUDETTO


Dwa wielkie mecze w odstępie kilku dni - czy Milan zdoła się postawić? Ibra w blasku fleszy

3 lutego 2020, 10:38, cinassek Aktualności
Dwa wielkie mecze w odstępie kilku dni - czy Milan zdoła się postawić? Ibra w blasku fleszy

Najbliższe dni upłyną drużynie Milaniu bardzo intensywnie. W niedługim odstępnie drużyna rossonerich zmierzy się z dwoma największymi historycznie rywalami - Inter i Juventusem. Derby, które podopieczni Stefano Piolego rozegrają w roli gości, już teraz mają zbudowaną wokół siebie dodatkową otoczkę. Będzie to bowiem pierwszy "wielki" mecz, który przyjdzie rozegrać Zlatanowi Ibrahimoviciowi po powrocie na San Siro. Jeżeli natomiast chodzi o pojedynek z turyńczykami, tutaj również media chętnie wykorzystują do zapowiedzi Ibrę - tym razem w kontekście jego pojedynku z Cristiano Ronaldo. Sprzedaż biletów idzie świetnie i wiele wskazuje na to, że mimo czwartkowego terminu na San Siro pojawi się komplet publiczności.

Czy targany w obecny sezonie mnóstwem problemów Milan zdoła postawić się dwóm wyżej notowanym rywalom? O tym marzą wszyscy kibice.



65 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
MK92
MK92
4 lutego 2020, 12:45
Inter i Juventus razem mają pięć Pucharów Europy. Milan zgromadził ich siedem. To oczywiste, że wygramy oba mecze ;)
0
Ibra1899
Ibra1899
3 lutego 2020, 22:20
Jak będzie remis to będzie dobrze..
1
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
3 lutego 2020, 20:11
Podziwiam optymizm niektórych ale realnie patrząc mecze które wygraliśmy ostatnio to po pierwsze były drużyny wałczące o utrzymanie a po drugie popatrzmy na chłodno w jakim stylu to były zwycięstwa . Oprócz Spal i może Cagliari to że zdobyliśmy 3 pkt. to był czysty przypadek grając ze słabymi drużynami mogliśmy spokojnie te mecze przegrać ale mamy Gigio i tylko dzięki niemu jeszcze w tabeli to jakoś wygląda . Nie ma się co oszukiwać nasza gra nie poprawia się ani o 1 procent . Cały czas młócimy to samo bez zaskoczenia , bez taktyki , bez pomysłu. Verona już trochę lepszy zespół i niestety padaka i nie tylko tracimy 2 pkt ale znów gramy bardzo słabo. Teraz zaczynają się mecze z czołówką i ja osobiście boję się blamażu niestety.
1
Grande
Grande
3 lutego 2020, 19:07
Handanović out na 3-4 tygodnie.
0
patoo_07
patoo_07
3 lutego 2020, 18:40
Bild mówi, że rozmowy z Rangnickiem wkroczyły w decydującą fazę. Oby!
Edytowano dnia: 3 lutego 2020, 18:41
1
ósmy
ósmy
3 lutego 2020, 18:33
Jednak Mazzari wylatuje z Torino. Zastąpić go ma Moreno Longo. Koleś, który ostatnio w 2018 r. prowadził Frosinone.
Chyba zresztą jest wychowankiem Toro.
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
3 lutego 2020, 17:34
Czy ja wiem czy tak nie mamy szans. Przetrwać pierwsze 30 minut z Internetem i potem powinno to wyglądać coraz lepiej, a jak wiemy derby rządzą się własnym prawem i tu nie ma faworyta. Ibra + derby może nam dodać dużo na boisku. Juve jakie jest takie jest i w sumie to słabo widzę pojedynki Contiego i asekurującego Krunicia lub Kessiego z Ronaldo. Juventus może nas mocno zlekceważyć i tylko tutaj szukałbym szansy. Chociaż przed finałem Superpucharu nikt nie dawał szans Montelli, a jednak nam się udało w dużo słabszym składzie z wydaje mi się mocniejszym od dzisiejszego Juve.
Trochę talentu Gigiego, trochę szczęścia i jakakolwiek taktyka prócz panicznego oddawania piłki do najbliższego i to może się udać.
Najbardziej boje się o tragiczne zmiany Piolego, bo to może mieć kluczowe znaczenie dla tych dwóch spotkań :v
0
Dohtor
Dohtor
3 lutego 2020, 17:29
Jedyny pozytyw jest taki że nie zagra Lautaro i prawdopodobnie Handanović. Co nie zmienia faktu że w porównaniu do Interu jesteśmy amatorami. Natomiast jeśli chodzi o Juve. To będzie tak jak zawsze, Juve przyjedzie na San Siro grać sobie na 0:1 a u siebie dadzą nam lekcje.

No chyba że kosmici ze "Space Jam" oddadzą talent naszym piłkarzykom :)
1
Milanboy
Milanboy
3 lutego 2020, 17:22
Ale pesymizm, i to po jednym spotkaniu, zmienne są nastroje kibiców, bardzo zmienne.
0
Rafał0209
Rafał0209
3 lutego 2020, 17:10
Kiedyś człowiek czekał z utęsknieniem na takie mecze , dziś najlepiej chciałby żeby się odbyły w obawie przed porażką ,
3
acmti__
acmti__
3 lutego 2020, 17:07
Piłkarsko nie mamy szans. Jeżeli jakimś cudem z kimś zremisujemy to będzie to po prostu wypadek przy pracy przeciwnika. Do Interu w tamtym sezonie mieliśmy jakiś podlot piłkarsko, obecnie oni aspirują do miejsca w topie, my zbieramy orgórków i nie mamy żadnego planu, są klasę, a z Eriksenem już nawet dwie klasy wyżej. O Juventusie nie ma co pisać, jak będą chcieli wygrać to wygrają.
1
Seca
Seca
3 lutego 2020, 16:52
To bede dwie kleski Milanu, nie chce zlowrozyc ale tak wlasnie bedzie. Milan dzis jest rozbity, zlepek pilkarzy ktorzy w ogole nie tworza druzyny.
Wiekszosc akcji jest szarpana, bez pomyslu, bez powtarzalnosci.
Formacje nie wspolpracuja, nie potrafimy nikogo zdominowac.
Problemem jest trener ale nie tylko, cala filozofia tworzenia druzyny na lata jest chora.
Milan dzis nie ma tozsamosci, miota sie bo samo nie wiedza czego chca, czy stawiac na mlodych czy jednak ratowac druzyne kims doswiadczonym. Maja to byc gwiazdy czy jednak mlodzi utalentowani.
Dzis nie wiadomo jaka przyszlosc czeka ten klub, czy zostanie Elliot czy przejmie to ktos inny.
Ta nieporodnosc niedoswiadczonego zarzadu i niepewosc w ktorym kierunki idzie ten klub ma przelozenie na pilkarzy.
Dzis sa jutro ich nie ma, nie chca brac udzielu w tej zabawie a nawet farsie.
Przykro patrzec jak tak wspanialy klub dzis prowadzony przez amatorow upada coraz bardziej i nie widac w ogole wyjscia z tej sytuacji.

2
Vol'jin
Vol'jin
3 lutego 2020, 16:06
Jak chcemy dynamizować akcję skoro przyjęcie kierunkowe i zgubienie przy okazji rywala wykazuje bodajże 4-5 piłkarzy - Leao, Rebic, Bennacer, Zlatan ... Kogoś pominąłem?

Tu trzeba wszystko zaorać i tyle
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
3 lutego 2020, 16:36
Z tym przyjęciem kierunkowym to też zauważyłem hehe
Jeszcze dodam do tego brak gry na jeden kontakt nie mówię już nawet podczas gdy przeciwnik presuje, ale jak zmieniają stronę to cholera wiecznie przyjęcie poprawienie, najlepiej dwa razy i odegranie, a maestro w tym aspekcie to Calabria mógłby gość wykłady na AWF dawać..
1
Zuber
Zuber
3 lutego 2020, 15:40
Z Juve bez szans Ronaldo w mega formie, w sumie z Interem też będzie ciężko, z Interem remis brałbym w ciemno.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
3 lutego 2020, 15:35
Najważniejsza any po prawdopodobnych porażkach nie załamać się. Inter i Juve grają w innej lidze niż my. Należy się skoncentrować na meczach z rywalami z którymi możemy coś ugrać. A tutajna luzie. Ja się uda to super a jak nie to świat się nie wali. Byleby nie załapać jakiegoś 0:7.
3
KosaX
KosaX
3 lutego 2020, 16:05
Nie zgodze sie z toba.Mecz z Interem to nadal mecz dla Mediolanu wazny,zobacz jak to jest w Premier League,City vs United tez graja na zupelnie innym poziomie a pomimo wszystko zawsze to jest wyrownany mecz i czesto wygrywaja Czerwone Diably.Licze ze w derbach Milan wygra,wiem ze to mega optymistyczne myslenie ale co nam zostalo w tym sezonie.
1
EdgarDavids
EdgarDavids
3 lutego 2020, 14:40
Z obroną Interu Zlatan w tej formie i w pojedynkę nie ma szans, tym bardziej grając stojanowa. Można by było liczyć na stałe fragmenty, ale ich nie mamy.. Conte do tego spotkania odpowiednio nastawi swój zespół, a co zrobi Pioli? Puści naszym na telefonach materiały szkoleniowe przygotowane przez sztab, a sam utnie sobie drzemkę.
2
Zuber
Zuber
3 lutego 2020, 15:42
I tak prędzej Zlatan ma szansę niż ktokolwiek inny z naszej kadry,.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
3 lutego 2020, 16:03
Sam nie ale liczę na Rebicia. Jako jedyny z naszych napastników coś tam próbuje grać. Chaotyczne toto ale coś sie dzieje bo Leao to szkoda gadać.
2
Jalapeno
Jalapeno
3 lutego 2020, 14:17
Cierpliwi w Torino są. Mazzarri zostaje. 0 pkt w ostatnich 3 meczach, 1-13 bilans bramkowy, odpadnięcie z pucharu + fatalny styl grania, upośledzone catenaccio i gościa nadal trzymają? Ja uważam, że Torino ma całkiem spoko skład (fajną 11 idzie ulepić, gorzej z ławką). Bez kitu, żeby 4-0 od Lecce wyłapać. ;d
1
Cisek666
Cisek666
3 lutego 2020, 13:44
Pewnie, że sie postawi. O ile w meczu z Interem będzie zażarta walka to mecz z juve pewnie ustawią sędziowie. A tu nie zauważą ręki zawodnika juve albo ktoś z milanu przekroczy przepisy i dotknie dybalę na polu karnym.
1
EdgarDavids
EdgarDavids
3 lutego 2020, 14:41
Nie zauważą, że piłka całym obwodem wpadła do bramki xD
1
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
3 lutego 2020, 14:43
Uzyja goal line technology ale sedzia bedzie mial odmienne zdanie.
1
SNIPER
SNIPER
3 lutego 2020, 14:55
Chcieliście powiedzieć, że nie zauważy jak piłka wpadnie do bramki, a bramkarz za nią prawie do pasa. Przecież łatwo takiej drobnostki nie zauważyć...stojąc metr za bramką
1
nadgnity
nadgnity
3 lutego 2020, 14:55
Tak, sędziowie to jedyny ratunek Juve bo inaczej nie mają z nami żadnych szans.
0
Zuber
Zuber
3 lutego 2020, 15:41
Jedyny to nie, ale zawsze mają ostatnią deskę ratunku. :D
1
#3#6
#3#6
3 lutego 2020, 13:19
Obstawiam 0:2 i 0:3
0
pazioni
Moderator pazioni
3 lutego 2020, 15:11
Dobrze ,że nie 0:3 I 0:6 ....
1
#3#6
#3#6
3 lutego 2020, 15:16
Trzeba być optymistą!
0
pazioni
Moderator pazioni
3 lutego 2020, 16:07
To mam rozumieć, że obstawiles wygraną MILANU a w drugim Juve tak ???? Jeżeli wygraną Milanu z Interem i Juve ,to przepraszam za ironię co do nicku .
0
MilanHomer
MilanHomer
4 lutego 2020, 08:31
Czyli wygrana z Interem! Optymista
0
Orzelek79
Orzelek79
3 lutego 2020, 13:16
Ja się nie łudzę. W obu meczach będzie porażka , oby tylko nie kompromitacja.
6
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
3 lutego 2020, 13:01
Ta choroba Ibry to nie był przypadek :v
0
adamos
adamos
3 lutego 2020, 13:09
koronawirus....
1
Adam1983
Adam1983
3 lutego 2020, 12:35
Doczekaliśmy takich czasów, że Juventus wystawiając drugi skład jest w stanie nas spokojnie wykopać z tego pucharu Derby może uda się ugrać punkt ale jak my nie potrafimy ograć hellas to co dopiero będzie jak zaczną się te mecze w małym odstępie czasu z całą grupą drużyn walczących o LM
Edytowano dnia: 3 lutego 2020, 12:36
0
LunaS
LunaS
3 lutego 2020, 13:06
Ja to jestem w szoku jak Juventus się dorobił na ławce m.in: Bufona, Dybale, Cuardrado, Bernardeschi, De Siglicio, Ramsey, Matiudi.
Toć to szok - myślę że Lazio i Inter nie wytrzymają tego biegu.
1
Willy
Willy
3 lutego 2020, 12:34
Ja napiszę krótko Ibra nie pomoże przegramy te dwa mecze bo po prostu jesteśmy słabi ale jako 26 letni kibic Milanu będę wierzył i kibicował zawsze
3
LunaS
LunaS
3 lutego 2020, 13:49
No i pięknie się nauczyłeś znosić porażkę :) to już jest ostatnie stadium - spokój i opanowanie w obliczu wpier...lu.
1
gieemce
gieemce
3 lutego 2020, 14:55
Ale jednak człowiek zawsze liczy na niespodziankę
1
Zuber
Zuber
3 lutego 2020, 15:37
Widzę, że nie jestem sam, ja też przyjmuję to na miękko, ale za to każde zwycięstwo cieszy jak nigdy wcześniej.
1
roby
roby
3 lutego 2020, 11:57
Najgorsze to ze jak przegraja 1 mecz to psycha siadzie i 2 beda baty i to duze
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
3 lutego 2020, 11:41
Ibra w ważnych spotkaniach lubił sobie "zniknąć". Oby tym razem jednak coś tam pograł.
Edytowano dnia: 3 lutego 2020, 11:42
1
Jalapeno
Jalapeno
3 lutego 2020, 11:38
Trudniej jak zawsze w ostatnich latach będzie z Interem niż z Juve.
5
JanekACM22
JanekACM22
3 lutego 2020, 11:24
Oj będzie bolało...:-/
0
sheva7acm
sheva7acm
3 lutego 2020, 11:22
2 x po 0:3 !!!
1
MilanHomer
MilanHomer
4 lutego 2020, 08:32
Myślisz, że tak wysoko wygramy z Interem?
0
bawolejaja
bawolejaja
3 lutego 2020, 11:17
Ciekawie się ułożył terminarz - przed pierwszym meczem z Juve gramy z Interem, zaś przed rewanżem to Juve zmierzy się z nerazzurrimi.
Na pewno będzie ciekawie - wierzę w magię Ibry. Fajnie byłoby wygrać PW - zwłaszcza, że może to być nasza jedyna droga do europejskich pucharów.
0
LunaS
LunaS
3 lutego 2020, 11:29
Zobacz na stare lata znowu Ci przyszło wierzyć w "Harrego Pottera" ...
2
bawolejaja
bawolejaja
3 lutego 2020, 12:31
Co mi po tym.
Nie mało tutaj malkontentów na stronie i ciągłego czarnowidztwa?
1
LunaS
LunaS
3 lutego 2020, 13:15
@bawolejaja - wiesz jak patrzysz na czarną ścianę parę lat to ciężko od ludzi wymagać kolorowych snów.
1
3 lutego 2020, 11:13
Wierzę w nasz zespół. Wygramy derby i powalczymy o bezbramkowy remis z Juve, a wtedy na wyjeździe wszystko możliwe. Forza Milan!
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
3 lutego 2020, 11:11
Ludzie zapominają w jakiej lidze gra Milan.Tutaj pretendent do LM potrafi w jednym tygodniu przekonująco wygrać z mistrzem, żeby w następnym zgubić punkty przeciwko outsiderowi.A ego Zlatana nie pozwoli odpuścić derbów, dlatego nie zdziwię się jak przełamią ostatni negatywny trend odnośnie tych potyczek.Gorzej będzie z Juve.
Edytowano dnia: 3 lutego 2020, 11:12
3
hyrus13
hyrus13
3 lutego 2020, 11:20
Problem w tym, że Milan gra w innej lidze. Owszem, stracić punkty z outsiderem, proszę bardzo, ale już sprawdzić niespodziankę z Juve, to średnio.
1
Nelson_Dida
Nelson_Dida
3 lutego 2020, 11:10
z Interem wygramy 1:0 po bramce Ibry lewym kolanem w 63 minucie, róbcie screeny

a z Juve jeszcze nie wiem, bo widzę tylko do przyszłego wtorku do godziny 18:00
10
Cleaver
Cleaver
3 lutego 2020, 11:04
Milan w pojedynku z tymi klubami nie ma szans. W takich meczach nie można marnować wykreowanych sytuacji bramkowych, których i tak może być baaaardzo mało.

Coś czuje, że tu bedzie 0 pktów. Każdy inny wynik będzie miłym zaskoczeniem.
4
3 lutego 2020, 10:52
Pojedynek Ibra z Ronaldo w twej chwili? Litosci. Jeden wyglada jak mlody Bog na boisku, a drugi ledwo co czlapie.
4
Rocker
Rocker
3 lutego 2020, 10:58
Nie przesadzaj z tym Ronaldo. Jednak cośtam biega.
29
MrCalabria
MrCalabria
3 lutego 2020, 10:52
Z Juventusem zagramy jak nigdy, przegramy jak zawsze.
12
Szpadyzor0
Szpadyzor0
3 lutego 2020, 11:42
Jak dla Mnie to z Juve zawsze prezentowalismy sie lepiej, ale oni nam na to zwyczajnie pozwalali xd
6
Katan
Katan
3 lutego 2020, 10:51
O ile z Interem w pierwszym meczu nie mieliśmy nic do powiedzenia o tyle już z Juve było o wiele lepiej i tak naprawdę przegraliśmy z własną nieskutecznością. Tyle druga strona medalu jest taka, że my w tym aspekcie nie zrobiliśmy kroku na przód, a Juve wrzucił wyższy bieg jeżeli mówimy o formę. No nic szansę marne w obu meczach ale trzeba spróbować :)
1
LunaS
LunaS
3 lutego 2020, 10:47
The winner takes it all, the loser standing small
0
Jalapeno
Jalapeno
3 lutego 2020, 10:58
Straszysz avatarem...
Edytowano dnia: 3 lutego 2020, 10:59
1
LunaS
LunaS
3 lutego 2020, 11:31
Nie widzę różnicy między Twoim a moim. Jeden i drugi = niestrawność :)
6
Jalapeno
Jalapeno
3 lutego 2020, 14:13
Dokładnie. :D
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się