SCUDETTO


LGdS: Leão-Paquetà czyli ponad 70 mln EUR na ławce. Milan szuka rozwiązań na przyszłość

26 lutego 2020, 13:17, Redakcja Aktualności
LGdS: Leão-Paquetà czyli ponad 70 mln EUR na ławce. Milan szuka rozwiązań na przyszłość

Dzisiejsze wydanie La Gazzetta dello Sport publikuje artykuł odnoszący się dwóch zawodników Milanu: Rafaela Leão oraz Lucasa Paquety. Po przybyciu do klubu Ibrahimovicia obaj zawodnicy większość czasu spędzają na ławce rezerwowych. Nie bez znaczenia jest fakt, że klub z via Aldo Rossi zainwestował dość duże środki w pozyskanie zarówno Portugalczyka (35 mln EUR) jak i Brazylijczyka (38,4 mln EUR).

Leão jest wciąż młodym piłkarzem. Nie bez znaczenia jest również fakt, że dołączył z ligi francuskiej, która jest uważana za dużo mniej konkurencyjną niż włoska. Mimo tego, Portugalczyk jest z pewnością przyszłościowym graczem, cenionym przez władze Milanu. Tego samego nie można powiedzieć jednak o Paquecie, który już w styczniu mógł opuścić Milan. Jednakże z racji otrzymania mało lukratywnych ofert, Brazylijczyk pozostał w Mediolanie i próbuje swoich sił jako rezerwowy pomocnik.



81 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
Moderator pazioni
28 lutego 2020, 09:08
70 mln na ławce....
0
El Diablo
El Diablo
27 lutego 2020, 13:48
Bo Leao to nie jest zawodnik do grania na "dziewiątce".
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
27 lutego 2020, 10:48
Polityka nieefektywnosci w Milanie trwa, od schyłku panowania Berlu jest chaos a po Silvio doszedł brak spójności w realizacji wizji dla Milanu. Chcemy wrócić do LM a inwestujemy w prospekty nie mając solidnego trenera, to wszystko skłania do konkluzji: w Milanie od kilku lat co chwile coś się zmienia, stan permanentnej niepewności i mnogość kierunków w stronę których podążamy niczym detale w namiocie Wezyra dekoncentruja wysiłki w drodze do odbudowy prestiżu klubu.
0
Fushnikov
Fushnikov
27 lutego 2020, 07:26
Hahaha wczoraj mi się żalił kolega fan Juve. Sędzia grał przeciwko Juve i nie dał dwóch karnych bla bla bla xD
Odpisałem mu że już wie jak się 19 zespołów w lidze czuje. Wszystkich sędziów nie kupią ale próbować warto ;)
7
plone
plone
27 lutego 2020, 07:42
ty to jestes gosc
3
Rafalzki
Rafalzki
27 lutego 2020, 09:26
jak mówi stare Podhalańskie przysłowie: "Karma wraca" :D wcale mi nie jest szkoda Juve, mam nadzieję, że Lyon ich spuści w rewanżu jak poranny klocek w wc.
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
27 lutego 2020, 05:56
Trzeba było brać Garcie.Cudów w lidze raczej nie byłoby, ale może byłaby szansa na CI.
0
ksieciunio
ksieciunio
27 lutego 2020, 00:32
Forza Il Lione :))))
0
CandyAmigo
CandyAmigo
26 lutego 2020, 23:29
W kategorii dzbanów dekady chyba jednak Milan będzie ex aequo z Juventusem - za zwolnienie najlepszego klubowego włoskiego trenera.
1
KKP19
KKP19
26 lutego 2020, 23:30
Juventus będzie samodzielnie na 1 gdyz w Juve Max jeszcze bardziej rozwinąl swój warsztat trenerski
0
KKP19
KKP19
26 lutego 2020, 23:27
Jak tam potężne Juve' wielokrotny mistrz Serie A'
Który zasłużenie ma zawsze karne w ostatnich minutach i na pewno bez nich by wygrywał i tak kolejne mistrzostwa?
0
GiveMeReason
GiveMeReason
26 lutego 2020, 23:06
O.o przelew nie przyszedl?
5
26 lutego 2020, 23:03
sędzia uznał, że stara baba dostała w tym roku tyle karnych z kapelusza, że starczy i słusznie... żenada juve sarriego- 1 celny strzał w 90 min-- zaorać tych włoskich trenerów
1
Rossu
26 lutego 2020, 22:56
Tak oglądam mecz Juventusu, gdyby to była włoska liga, sędzia bez zawahania by podyktował im karne. Co za cyniczna drużyna, licząca tylko na farta i karnego. Cieszy mnie ta porażka, ale w rewanżu jak zwykle Ronaldo odpali swój tryb i znowu Juventus awansuje tylko dzięki niemu.
4
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
26 lutego 2020, 21:52
Jeden i drugi to gwiazdki, które nigdy nie zabłysną. Ilu tu już było takich niby z potencjałem przez ostatnią dekadę i żaden nie został gwiazdą. Nie ma u nas drugiego Dybali czy Haalanda. Logika transferów może w teorii jest dobra ale nie efektywna( w Milanie oczywiście) . Kupujemy powiedzmy sobie przeciętnych piłkarzy z potencjałem na dobrych. Z ilu takich potrafiliśmy zrobić gwiazdy ? Żadnego a jak mieliśmy takiego u siebie (Aubameyang) to go oddaliśmy. Pokazuje to jasno, że takie zakupy akurat do Milanu nie mają żadnego sensu.
Edytowano dnia: 26 lutego 2020, 21:55
0
BakajeTraktore
BakajeTraktore
26 lutego 2020, 21:57
Nie wiem czy pamiętasz, ale Auba byl rzadszy od R.Oliviery
3
CandyAmigo
CandyAmigo
26 lutego 2020, 22:26
Kolego, Aubameyang w Milanie potykał się o własne nogi.
1
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
26 lutego 2020, 23:15
@CandyAmigo
To tylko potwierdza moją tezę, że Milan to nie klub gdzie się szkoli i buduje piłkarzy.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
26 lutego 2020, 21:50
Leao to prezent od Elliotta, gdyby nie maczali paluchów w obydwu klubach to ten nigdy nie trafił by do Milanu.
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
26 lutego 2020, 22:18
Dokładnie. Powtarzałem wiele razy, że transfery Leao oraz
Cutrone miały podłoże tylko i wyłącznie finansowe. Za zbędne uznaję w takim razie dyskusje czy na poziomie sportowym był to dobry transfer, skoro nie to przyświecało władzom klubu.
5
adamos
adamos
27 lutego 2020, 08:16
@Miszcz
Gorszej głupoty nie słyszałem... Podłoże finansowe, na którym wyszliśmy na minus.
0
26 lutego 2020, 21:34
Nie da się oglądać Juve Sarriego.
2
MK92
MK92
27 lutego 2020, 19:35
Sarri rozmontował w parę miesięcy to, co latami budowali Conte i Allegri. Jednak w rewanżu jakoś ten Juventus się pewnie prześlizgnie po zrywie Ronaldo.
0
MK92
MK92
26 lutego 2020, 18:55
Bez wątpienia obaj są bardzo utalentowanymi, młodymi graczami. Nie ma co ich przekreślać, tylko zatrudnić jakiegoś fachowca z górnej półki na ławce, który te talenty Portugalczyka i Brazylijczyka odpowiednio rozwinie.
18
dominord
dominord
26 lutego 2020, 19:04
Mam dokładnie identyczne zdanie na ten temat. Nam jest potrzebny trener, który zna się na tym co robi i rozwinie w pełni potencjał każdego naszego piłkarza. Leao, Paqueta, Kessie, Conti, Hakan oni najbardziej potrzebują ręki fachowca.
3
daro12555
daro12555
26 lutego 2020, 18:25
Co do przyszłych transferów prawdziwą okazją jest Mohammed Salisu za 12mln ,Celem numer jeden powinien być Tonali sądzę ze 40 mln plus bonusy ,plus np wypożyczenie Contiego powinno wystarczyć. Tym bardziej ze Tonali jest fanem Milanu ,a przeskok ze swojego zespołu nie będzie aż tak wielki jak np Juve .
5
daro12555
daro12555
26 lutego 2020, 18:19
Leao ma problem nazywa się aktualnie Rebić ,ale za to Paqueta powinien grać za Hakana .Lucasowi potrzeba zaufania zresztą Hakan nic wielkiego nie pokazuje zwykły ligowiec .
1
Jalapeno
Jalapeno
26 lutego 2020, 17:44
W ogóle to jest fenomen z tym Leao.

Arsenal kupił Pepe z Lille, bo ten zawodnik ich przekonał 22 golami i 13 asystami w Lille w poprzednim sezonie.

Milan kupił Leao z Lille, bo ten zawodnik ich przekonał 6 golami i 2 asystami w Lille w poprzednim sezonie.

:D
1
tober12
tober12
26 lutego 2020, 19:14
Wzięli co zostało. xd
1
elszyc22
elszyc22
26 lutego 2020, 21:41
No właśnie dlatego Leao kosztował 23 mln a Pepe koło 80mln. Do tego Arsenal w PL jest w tabeli za Sheffield United więc XD.
0
Kamil10000
Kamil10000
26 lutego 2020, 17:42
Leao tragedia ,dziwie się ciagle kto go ściągną i czym się kierował , nasz scouting leży i kwiczy primavera jest tego doskonałym przykładem . Wracając do Leao zero techniki zero strzału zero wszystkiego jego myślenie na boisku jest na poziomie amatora ze minie minuta zanim pomyśli co może zrobić z piłka on tego nie ogarnie nawet zbieranie doświadczenia nic mu nie da zrobić stłuczkę jak małpa raz na jakiś czas to i Niang umiał
0
KKP19
KKP19
26 lutego 2020, 17:48
Akurat technikę ma wysokim poziomie jeśli nie bardzo wysokim
10
AdamoX__
AdamoX__
26 lutego 2020, 18:26
Przeczytałem do momentu Leao 0 techniki . Po takim czymś widzę reszty nie ma sensu czytać xd
9
Kamil10000
Kamil10000
26 lutego 2020, 20:42
Metodyka i technika piłki nożnej. Technika jest to umiejętność ekonomicznego celowego i swobodnego wykonywania wszelkich czynności ruchowych, niezbędnych w skutecznym prowadzeniu gry w określonych warunkach. ... Braki w wyszkoleniu technicznym wpływają na płynność i skuteczność gry, ograniczając zakres działań taktycznych..To dla tych którzy twierdzą ze technikę ma na wysokim poziomie ,brońcie go tak jak boriniego ,Nianga i toiwo
1
Kamil10000
Kamil10000
26 lutego 2020, 20:44
Metodyka i technika piłki nożnej. Technika jest to umiejętność ekonomicznego celowego i swobodnego wykonywania wszelkich czynności ruchowych, niezbędnych w skutecznym prowadzeniu gry w określonych warunkach. ... Braki w wyszkoleniu technicznym wpływają na płynność i skuteczność gry, ograniczając zakres działań taktycznych.To jest dla tych którzy twierdzą ze ma technikę na wielkim poziomie brońcie go i wmawiajcie ze tak jest
0
KKP19
KKP19
26 lutego 2020, 21:58
Brameczka Leao w 1 meczu z Violą za Giampaolo nie wygląda na przypadek...
0
KKP19
KKP19
26 lutego 2020, 22:02
https://youtu.be/_d5TIgerTic

https://youtu.be/vHHp1Ca4jK4
0
Jalapeno
Jalapeno
26 lutego 2020, 17:39
LGdS podaje, że De Paul latem w Interze za 45 mln.
0
tober12
tober12
26 lutego 2020, 19:12
Nic dziwnego :)
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
26 lutego 2020, 17:25
Zobaczcie sobie za ile Bayern kupił Gnabry'ego. A my jak zwykle - sowite wynagrodzenia, przepłacone transfery. Kto biednemu zabroni bogato żyć.
0
Jalapeno
Jalapeno
26 lutego 2020, 17:38
8,2 miliona euro, dokładając Daviesa, który rośnie na potężnego LO. 8 mln za Gnabryego, a Davies za 200k przyszedł z MLS. Niebywałe.
0
pjk89
pjk89
26 lutego 2020, 17:52
tyle właśnie znaczy posiadanie ludzi znających się na swoim fachu.Oby Gazidis zrobił jak powiedział i mimo kontrowersyjnych decyzji miał odwagę to zrobić. legendy legendami ale czas zapomnieć o przeszłości i zatrudnić ludzi znających sie na fachu
6
dominord
dominord
26 lutego 2020, 18:13
Jalapeno
200k?
No to niezłe masz źródła...
Bayern zapłacił za niego 50 razy więcej niż ty podałeś, czyli 10 mln. Co oczywiście nie zmienia faktu, że to świetny transfer.
1
Jaca23
Jaca23
26 lutego 2020, 16:34
Nie chcę narzekać, ale za kwotę podobną do tej zapłaconej za Paquete można było wyciągnąć Tonaliego. Teraz będzie dużo trudniej. Mimo kilku wpadek nadal trzymałbym się taktyki na której Juventus, kilka lat temu zbudował zwycięską ekipę, czyli transfery wyróżniających się zawodników z Seria A.
4
KKP19
KKP19
26 lutego 2020, 16:44
Oraz pozyskiwanie zawodników którym kończą się kontrakty. Taki Mertens byłby dla nas niewątpliwym wzmocnieniem za darmo
1
wielki prostownik
wielki prostownik
26 lutego 2020, 17:23
Uważam podobnie. W pierwszej kolejności powinniśmy zgarniać wyróżniających się graczy z Serie A. Co rok pojawia się conajmniej kilku ciekawych.
Edytowano dnia: 26 lutego 2020, 17:24
1
acmti__
26 lutego 2020, 16:16
Rebić w formie to i Leao wypadł. Paqueta pewnie mentalnie jest zaorany, ziomki Baka i Piątek w innych klubach, aferka z transferem. Myślę że z czystą głową i jego umiejętnościami patrząc na poziom innych grajków powinien być podporą klubu.
3
Jalapeno
Jalapeno
26 lutego 2020, 16:13
Ciekawe czy za kwotę wydaną na tych dwóch mielibyśmy Belottiego.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
26 lutego 2020, 16:12
leao w lille nie blyszczal jakos bardzo, a nawet jkaby to spojrzmy na nicolasa pepe, ktory byl tam najwieksza gwiazda. 70 milionow funtow i dopiero ostatnio cos zaczal grac ale i tak to nie to czego oczekiwal arsenal
1
wielki prostownik
wielki prostownik
26 lutego 2020, 15:38
Leao od początku był nieporozumieniem o czym było tu pisane wielokrotnie. To taki przepłacony Niang 2.0. Co komu w głowie przeskoczyło żeby za niego tyle zapłacić to nie wiem. Co do Paquety to mam mieszane odczucia. Niby nic nie gra ostatnio ale jak już jest na boisku to widać że jakiś potencjał ma. Wydaje mi się, że to raczej Milan nie ma pomysłu jak go zagospodarować. Może wypożyczenie do jakiejś słabszej drużyny by go obudziło? Na pewno siedząc na ławce nie wystrzeli nagle.
4
Kuba93ACM
Kuba93ACM
26 lutego 2020, 17:27
Rebic wystrzelił :))
0
Piotrek1899
Piotrek1899
26 lutego 2020, 17:54
"Co do Paquety to mam mieszane odczucia. Niby nic nie gra ostatnio ale jak już jest na boisku to widać że jakiś potencjał ma."

Biorąc taką miarę, można powiedzieć, że Leao jest Bogiem futbolu, bo w przeciwieństwie do Paquety, po nim rzeczywiście ten potencjał widać.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
26 lutego 2020, 21:21
A gdzie ten potencjał widać w Leao? Biega po boisku bez ładu i składu, nie umie zagrać celnego podania, pressing ma w głębokim poważaniu a jak dojdzie jakimś cudem do sytuacji strzeleckiej to strzela byle gdzie aby nie w bramkę. Paqueta przynajmniej utrzyma się przy piłce i ma jakieś próby sensownych zagrań. Z niego coś może być, z Leao nic nie będzie.
0
Gerada
Gerada
26 lutego 2020, 23:17
Łał. Nie żebym chciał jakoś wychwalac Leao i jechać po Paquecie, ale akurat celność podań to element w którym statystycznie i w odniesieniu do pozycji na boisku Paqueta jest wyraźnie najgorszy w zespole... także sytuacji wypracowanych kolegom pamiętam więcej w wykonaniu Portugalczyka. No i akurat Brazylijczyków dużo łatwiej rywale odbierają piłkę... Nie wiem który z nich więcej osiągnie, ale akurat podałeś argumenty, które Paquetę najbardziej pogrążają...
0
Jago
Jago
26 lutego 2020, 15:38
Najgorsze jest to że my potrzebujemy zawodników na już a nie perspektywicznych. Lepiej było kupić jednego za 50mln a 20 przeznaczyć na pensje.
1
matten
matten
26 lutego 2020, 15:01
Myślę, że nic z nich nie będzie w naszym zespole. Paqueta być może odnalazłby się w poukładanej drużynie, gdzie nie będzie na nim ciążyła duża presja. Leao był prawdopodobnie od samego początku przepłacony.
1
tommyb1
tommyb1
26 lutego 2020, 18:27
W Hercie Berlin?? :)
3
Jacek 81
Jacek 81
26 lutego 2020, 14:37
Heh ten Leao słabszej francuskiej lidze miał słabe stary ;/ on jest po prostu przeciętny.
2
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
26 lutego 2020, 14:33
Powinni iść na wypożyczenie . Sezon w lidze włoskiej w drużynie typu Udine czy Parma i po roku wracają dużo lepsi. Siedzenie na ławie im nie pomoże w rozwoju. Tak było z Suso , który po roku grał u nas najlepszy sezon.
4
hyrus13
hyrus13
26 lutego 2020, 14:17
No tak, Paqueta to stary 22-letni dziad, który zaczyna się zastanawiać nad końcem kariery. Do tego przyszedł z niesamowicie silnej ligi, ale wiek już mu nie pozwala na grę na tak wysokim poziomie...

A teraz na poważnie. Leao nic nie będzie grał póki robimy z niego napastnika. Na skrzydle nie pogra, bo Rebić to nasz najlepszy piłkarz w tej chwili. Problem z nim polega głównie na tym, że jest przepłacony. On nigdy nie zbliży się realnie do ceny, którą nasi znawcy za niego zapłacili.
I to jest kolejny problem, nie mamy skautów i kupujemy Leao za ciężkie pieniądze.

Co do Paquety, to przestrzegam przed skreślaniem reprezentanta Brazylii. Wspomniany już Rebić był wyśmiewany i miał wracać do Frankfurtu i co? Lucas potrzebuje zaufania od trenera. Jeśli prowadzi się sportowo i przykłada do treningów (czy tak jest nie mam pojęcia) to powinniśmy na niego stawiać. Póki co podniecamy się Hakanem, któremu wychodzi jeden mecz na pięć.
8
Gerada
Gerada
26 lutego 2020, 15:03
Akurat bliżej prawdy jest stwierdzenie, że Hakanowi niewychodzi 1 mecz na 5... Paqueta w przeciwieństwie do Rebića nie ma charakteru i osobowości, które czynilyby to porównanie zasadnym, aczkolwiek póki Paqueta jest w Milanie skreślać Go nie zamierzam.
1
spread
spread
26 lutego 2020, 15:06
24 mln to jest przepłacenie, ale dla Milanu.
Dla innych drużyn to jest zwykła cena.
0
milan78
milan78
26 lutego 2020, 15:24
"Akurat bliżej prawdy jest stwierdzenie, że Hakanowi niewychodzi 1 mecz na 5..."

Nieprawda.Hakanowi wychodzi każdy mecz.Dlatego ma JEDNA ASYSTĘ NA PRAWIE 2000 TYS MINUT SPĘDZONYCH NA BOISKU.

P.S.Ja osobiście jestem pod wielkim wrażeniem tego jak perfekcyjnie wykonuje rzuty rożne.Creme de la creme
1
serginho83
26 lutego 2020, 19:53
Gerada
W tym roku licząc Puchar Wloch zagraliśmy 11 meczy. Napisz, które faktycznie Hakanowi wyszły??? Derby, pucharowy z Torino i niech będzie z Hellas, ale tu bardziej z strzeloną bramkę. Faktycznie 1 na 5 mu nie wychodzi... ;)
0
hyrus13
hyrus13
26 lutego 2020, 23:08
@Spread tak, to przepłacanie. W obecnej sytuacji za 30 powinnismy ściągać graczy, którzy od razu podniosą poziom drużyny. Poza tym Leao się niczym nie wyróżniał we Francji i nie wzbudzał wielkiego zainteresowania.

Na koniec porównaj sobie ile kosztował Haaland, a ile Leao. Tak, na tym polega przepłacanie.
0
Gerada
Gerada
26 lutego 2020, 23:20
Serginho. Na 11 gier wskazałeś sam 3 które mu wyszły. Proszę wskaż mi teraz te, które mu jednoznacznie nie wyszły?
0
Gieno
Gieno
26 lutego 2020, 14:08
Ja wierzę w Leao widać ze ma duże umiejętności,on potrzebuje większego zaufania i więcej minut na boisku.Zastanawia mnie tylko właśnie to dlaczego ten nasz niby trener go tak późno wpuszcza lub w ogóle.
2
spread
spread
26 lutego 2020, 15:06
Bo może w składzie są lepsi piłkarze? Leao jest lepszy na skrzydle, ale mamy tam rebicia
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
26 lutego 2020, 14:00
Kolejne potwierdzenie tego, że w przypadku gry we Włoszech tak młodych zawodników charakter czy też pochodzenie mają znaczenie i nie można ignorować tego faktu przy selekcji piłkarzy.
Edytowano dnia: 26 lutego 2020, 14:00
0
milan78
milan78
26 lutego 2020, 15:49
Co do pochodzenia to akurat tutaj trafiłeś kulą w płot bo Portugalczycy czy tym bardziej Brazylijczycy adoptuja się jak malo kto
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
26 lutego 2020, 16:31
Starsi tak, młodsze pokolenie na pewno nie we Włoszech.
0
Vol'jin
26 lutego 2020, 13:42
wg transfermakrt jest to 23 mln

de facto trzeba czekać na bilans finansowy i wtedy bedzie jawnie podane. A że klub nie jest notowany na giełdzie jak Roma czy Juve to nie musi takich danych od razu ujawniać
0
symbolic
symbolic
26 lutego 2020, 13:27
Leao? Drugi Niąg. Podobny z wyglądu, postury, sposobu poruszania i marnowania okazji.
6
kamilus
kamilus
26 lutego 2020, 13:51
Czasami odnoszę wrażenie, że z tej dwójki to Niang miał lepiej poukładane w głowie, a i na boisku prezentował się ciekawiej...
0
Nevi
Nevi
26 lutego 2020, 16:39
Obaj maja problemy z głową, prawopodbnie są bardzo dobrzy ale nie umieją tego udowodnić, presja ich zjada prawie w każdym meczu...
0
tommyb1
tommyb1
26 lutego 2020, 13:25
Leao 23 mln kosztował. Przynajmniej z tego co pamiętam i transfermarkt też to potwierdza :)
Edytowano dnia: 26 lutego 2020, 13:26
2
KKP19
KKP19
26 lutego 2020, 13:24
Za Leao nie daliśmy przypadkiem 22-25 mln? Wg transfermarkt to 23 mln
10
MilanHomer
MilanHomer
26 lutego 2020, 13:24
Wniosek taki, że lepiej było na dzień dzisiejszy wydać 70 mln na 2 starców :)
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
26 lutego 2020, 13:51
Wniosek taki, że lepiej wydać sporą kasę na lokalne talenty niż próbować na siłę wprowadzać przypadkową młodzież bez jakiejkolwiek styczności z czy cechami umożliwiającymi lepszą adaptację do calcio.
2
Mieszko
Mieszko
26 lutego 2020, 15:25
Dzisiaj kolega kibic Bayernu podsumował ile ich kosztował Lewy, Gnabry i Davies...drużyna za 150 mio walcząca o puchar CL
2
Manolas
Manolas
26 lutego 2020, 13:23
Paqueta okazał się zbyt miękki, cóż może z Leao coś wyjdzie
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się