SCUDETTO


Maldini ostro o Rangnicku: "Zanim nauczy się włoskiego, powinien zapoznać się z ogólnymi zasadami szacunku"

11 maja 2020, 11:54, cinassek Aktualności
Maldini ostro o Rangnicku:

Paolo Maldini wypowiedział się dla agencji prasowej ANSA na temat Ralfa Rangnicka, a jego słowa momentalnie odbiły się wielkim echem. Oto komentarz obecnego dyrektora rossonerich, nawiązujący do ostatnich wtrąceń Niemca o możliwym podjęciu pracy w ekipie rossonerich: "Nigdy nie rozmawiałem z Rangnickiem. Nie rozumiem, na jakiej podstawie są oparte jego wypowiedzi, również dlatego, że właściciele nigdy mi niczego nie powiedzieli. Według mnie należy jednak wziąć pod uwagę pewne okoliczności. Niemiecki trener - mówiąc o roli posiadającej pełne uprawnienia w zarządzaniu obszarem sportowym i technicznym - atakuje aspekty, przy których pracują profesjonaliści na mocy ważnych kontraktów. Chciałbym więc dać mu pewną radę - zanim nauczy się włoskiego, powinien zapoznać się z ogólnymi zasadami szacunku, ponieważ są koledzy, którzy pomimo wielu trudności wynikających w aktualnym momencie starają się zakończyć sezon w bardzo profesjonalny sposób, przedkładając dobro Milanu ponad swoją dumę zawodową".



70 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
rossoner111
rossoner111
12 maja 2020, 08:54
Prosta analogia...Boban tez zrobił wywiad o „transferach” który był niepolityczny pamietam cytat „ na ile nam pozwolą” Dwa tygodnie później było wiadomo ze Boban odejdzie, a łącznie po trzech tygodniach jego agresywny wywiad mówiący co mysli na temat Niemca. Następnego dnia już poszła ofickalka. Pytanie na którym etapie komunikacji z mediami jest Paweł.
0
Biegan
Biegan
11 maja 2020, 19:27
No to chyba ewidentnie koniec Paolo w Milanie.
4
Jaca23
Jaca23
11 maja 2020, 17:24
Oj Paolo, to nie jest profesjonalne zachowanie godne legendy i dyrektora w Milanie. Wypowiedź w podobnym tonie co Boban. Może i chłopaki nie mieli zbyt dużo czasu, ale dwukrotnym wyborem trenera sami sobie wbili gwóźdź do trumny.

Co to tych profesjonalistów którzy u nas pracują, to mam pewne wątpliwości. W każdej normalnej firmie po wydaniu setek milionów euro oczekuję się progresu czy to sportowego czy finansowego. U nas nie ma żadnego. Od kilku sezonów. W takim wypadku ci profesjonaliści, a raczej amatorzy jak się okazało, którzy za to odpowiadają powinni polecieć.

"...ponieważ są koledzy, którzy pomimo wielu trudności wynikających w aktualnym momencie starają się zakończyć sezon w bardzo profesjonalny sposób, przedkładając dobro Milanu ponad swoją dumę zawodową". - właśnie tutaj sobie zaprzeczył, bo zarówno jego wypowiedź jak i Bobana daleka jest do profesjonalnych. Wyglądają raczej na histerię dziecka, któremu zabrano zabawki.

Paolo, nasza legendo, jeśli nie potrafisz przywrócić swojego ukochanego klubu do czołówki to pozwól, żeby zrobił to ktoś kto się na tym zna.
26
SNIPER
SNIPER
11 maja 2020, 17:52
Nic dodać nic ująć! Brawo
1
grzechu84
grzechu84
11 maja 2020, 21:54
Nie zgodzę się z Tobą. Maldini zwrócił uwagę na normalny aspekt relacji międzyludzkich, które powinny być szanowane również w biznesie czy sporcie.
Otóż, wygląda na to, że klub jest podzielony od wewnątrz. Negocjuje się z Ragnickiem poza Maldinim, i wcześniej - Bobanem, Takie zachowanie władz klubowych jest niedopuszczalne. Ale nie tylko to. Etykieta, obowiązuje też Niemca. Etycznie w tak zagmatwanej sprawie jest odłożyć negocjację lub żądać włączenia w nie, bądź co bądź, wysoko postawione w klubie osoby.
Zasadniczo, przyczyną sytuacji nie jest Maldini czy Boban ale sposób w jaki Milan negocjuje. A - jak rozumiem - robi to pomijając rolę osób, którym wcześniej dał angaż i powierzył w tych zakresach konkretną odpowiedzialność.
Ragnick w całą sytuację zamieszany jako rykoszet niezdrowej sytuacji w klubie. Niemniej, oczekiwałbym od niego również przyhamowania, ponieważ zna tą sytuację, szczególnie w kontekście losów Bobana.
Wypowiedź Maldiniego oceniam jako zdrową, pozbawioną aparatu propagandy i poprawności politycznej, odkrywającą coś ważnego, np. biznesowe podejście do Milanu.
Kogoś kto liczy tylko pieniądze być może takie podejście zadowoli. Jednak z "najemników" koniec końców nie ma wielkiego pożytku. Gdy klub będzie tonął, po prostu zejdą z pokładu.
Potrzeba tutaj też pasji, miłości, kreatywności i środków.
9
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 maja 2020, 22:10
No tak w dobie poprawności politycznej szczera wypowiedź od razu odbierana jest za nieprofesjonalną, niedopuszczalną itp. Gardzę tym, Maldini zrobił dla tego klubu tyle, że może mówić co chce i kiedy chce bo jeśli ktoś ma do tego prawo to właśnie On. Mówisz Maldini, myślisz Milan.
7
MK92
MK92
11 maja 2020, 22:20
Ja Paolo będę dozgonnie szanował, ale trzeba przyznać, że źle się stało, iż otrzymał tak ważną rolę w zarządzie Milanu już na starcie. Przykre to wszystko dla kibiców.
2
MK92
MK92
12 maja 2020, 08:23
Ja już pisałem niżej, uważam że gadanie o braku profesjonalizmu jest błędne. O ile można tak było mówić w przypadku wywiadu Bobana, to tutaj nie ma o tym absolutnie żadnej mowy.
Same sytuacje są też tak różne jak dzień i noc.
Edytowano dnia: 12 maja 2020, 08:26
2
Jaca23
Jaca23
12 maja 2020, 11:13
Możecie dywagować czy Maldini postąpił profesjonalnie czy nie, po tym wywiadzie i tak wyleci. Nie zgodzi się na funkcje bez wiążących decyzji, a na taka nie ma odpowiedniej wiedzy i kwalifikacji co udowodnił. Nie zgodzę, się z tym, że jako legenda może mówić co chce. Za to co zrobił na boisku należy mu się dozgonny szacunek, a teraz jak pokieruję swoją legendę to już inna sprawa.
1
Marcin1995
Marcin1995
11 maja 2020, 16:17
Z Ragnickiem to jest tak że jak chcesz go u siebie to grasz według jego reguł, to że jest błutny i arogancki to nie nowość ale pojęcie o robieniu dobrej piłki ma ogromne
5
Vol'jin
11 maja 2020, 16:18
trochę jak z Jordanem jako zawodnik w szatni
arogant, buc ale sportowo to był monstrum^ to tak przy okazji oglądania Last Dance

6
Victor Van Dort
Victor Van Dort
11 maja 2020, 17:08
@ ja bym się nie rozpędzał w nazywaniu MJ bucem... jak już chcemy podkreślić jego boiskowo-druzynową bezkompromisowość to prędzej nawał bym go psychopatą i tyranem w kontekście jego wymagań co do poświęcenia dla drużyny owszem można próbować mu zarzucić że był pyszałkowaty i zarozumiały bo na pewno nie tępy i głupi tylko czy w przypadku Jordana którego hisatorię już znamy mozna przypisać mu zarozumiałość czy pyszałkowatość? Moim zdaniem nie można ponieważ teraz wiemy że on zwyczajnie miał pewność i absolutne przekonanie co do swoich umiejętności i nie rzucał słów czy obietnic na wiatr, nie był kimś kto dużo mówił ale nic nie osiagnął wręcz przeciwnie dlatego tak naprawdę Jordan był zarówno wybitnym profesjonalistą jak i showmanem i w tych aspektach wyprzedził swoje czasy, miażdżył psychikę słabym bo takich w drużynie nie potrzebował wymagał absolutnego oddania i zaangażowania od każdego a kiedy tego nie było cóż... Sir Alex Ferguson nigdy nie wykonał swojej suszarki na Roy'u Keane'nie bo ten zawsze dawał z siebie wszystko tak samo Jordan nie czepiał się tych którzy dawali z siebie 100%, bucem bym go nie nazwał.
2
ksieciunio
ksieciunio
11 maja 2020, 16:13
Mam nadzieję że żadna z gwiazdeczek nie obrazi się tak samo jak gdy siupnięto Bobana..
1
kamilus
kamilus
11 maja 2020, 16:34
Nawet lepiej by było, gdyby się ktoś obraził - na pierwszym miejscu zawsze powinien być zespół, a jeśli komuś się nie podoba, to sprzedać taką "primadonnę" i pozyskać kogoś, dla kogo drużyna będzie ważniejsza niż jednostki.
2
adamos
adamos
11 maja 2020, 15:46
Ludzie co takiego Ragnick osiągnął, że tutaj ma wyższe notowania niż Klopp i Guardiola razem wzięci? Czy to jest jakiś Van Gaal, czego nie dotknął zamieniał w złoto? Ludzie zrozumcie jedno Ragnick się nadaje do budowania drużyny od podstaw, czyli ośrodek, siatki scoutingowe, szkółki. A nie do drużyny która ma zaplecze i musi wrócić już do LM. Tu potrzeba trenera przez duże T, który ma doświadczenie do stawiania upadłych gigantów na nogi. Praca Ragnicka wiecie jak wygląda? Dostaje 100 mln i 90% inwestuje w ośrodek szkoleniowy, szkółki, ściaga zawodników no name do ośrodka i przez rok się im przygląda. Wyobrażacie sobie, że 90 mln wydaje na ośrodek, a nie na wzmocnienie środka pola albo napadu?
4
Vol'jin
11 maja 2020, 15:50
ma lepsze bo jest realniejszy tutaj do przybycia od Kloppa/Guardiali po prostu

i o jakim kuźwa zapleczu mówisz? O primaverze kóra gra sobie w 2 lidze? O tym by tych piłkarzy nauczyć grania szybką piłkę, wyprowadzania kontr? Zresztą jakoś nie widzę by media łączyły jakiś no-name'ów tylko piłkarzy którzy się wyróżniają jak David z Gentu, jak Koopmeiners, Dumfries etc

No namey'y właśnie bez zaplecza to ściągał nam Galliani w postaciu Viudezów, Cardacciów etc czy ten śmieszny brazylijczyk co ściągał Mirabelli a wyglądał jak 30-kilku latek
Edytowano dnia: 11 maja 2020, 15:52
8
Corsa
Moderator Corsa
11 maja 2020, 16:20
Tutaj nie przyjdzie żaden trener przez duże T, Rangnick to najwyżej notowany z przyzwoitych trenerów, którzy realnie mogą się u nas pojawić.
3
kamilus
kamilus
11 maja 2020, 16:37
I tak w Milanie "trener przez duże T" nic by nie zrobił z obecną kadrą (która na dodatek w lecie może się znacznie skurczyć), tutaj jest potrzebny ktoś, kto zbuduje drużynę prawie od podstaw. I właśnie kimś takim jest Niemiec.
3
Adam1983
Adam1983
11 maja 2020, 17:07
Bardzo dobrze tu ująłeś przecież zespoły takie jak wieśniacy czy Lipsk nie grają w pucharach i nie odnoszą sukcesów :)
0
adamos
adamos
15 maja 2020, 10:09
@Adam1983
Wygrał LM? Wygrał LE? Jakies sukcesy na arenie międzynarodowe?j W całej karierze swojej liznął europejskich pucharów może z 5 razy to mniej niż Nasz Milan w ciągu ostatnich 10 lat ;-)
0
Vol'jin
11 maja 2020, 15:41
Ponoć agent Rangicka (jednocześnie agent Kloppa i Naggelsmana) jest od niedawna w radzie nadzorczej Herthy ^ więc nie zdziwię się pewnym plotkom za kilka dni
1
kamilus
kamilus
11 maja 2020, 16:33
Rangnick w Herthcie od nowego sezonu? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
matten
matten
11 maja 2020, 15:21
Wygląda na to, że przygoda Maldiniego w zarządzie dobiega końca. Może to i dobrze... lepiej spróbować Niemca i liczyć, że będzie w stanie przełożyć to co zadziałało w Bundeslidze niż męczyć się kolejny sezon z jakimś włoskim przeciętniakiem, bo w żadnego Allegriego ani nikogo jego pokroju nie wierzę.

Mimo wszystko szkoda, że tak się dzieje. Miałem nadzieję, że Maldini zostanie i będzie się uczył nowego fachu u boku Niemca, aby kiedyś go zastąpić. Ogólnie rzecz biorąc mam wrażenie, że w ostatnich latach marnujemy nasze zasoby ludzkie. Inzaghi, Seedorf, Gattuso spaleni jako trenerzy, Maldini i Boban spaleni jako dyrektorzy, a przecież przy odrobinie dobrej woli wszystkich można by zagospodarować :(
Edytowano dnia: 11 maja 2020, 15:33
5
MK92
MK92
11 maja 2020, 15:15
Paolo nie wytrzymał. Po tej wypowiedzi sprawa jest już chyba jasna. Rangnick od nowego sezonu jako szef całego pionu sportowego Milanu. Trzymam kciuki za powodzenie tego pomysłu. Z całym szacunkiem dla Maldiniego, ale w roli dyrektora się nie sprawdził.
15
11 maja 2020, 15:07
Wprawdzie pretensje powinny być kierowane gdzie indziej, ale nie rozumiem głosów oburzenia. Ludzie jak zwykle krytykują niektórych dla zasady, przejawiając przy tym totalny brak zrozumienia sytuacji.
Czy to nienormalne, że dyrektor jednej firmy reaguje słysząc komentarze dyrektora obcej firmy, które wchodzą w jego kompetencje?
Dla przykładu: dyrektor KFC wypowiada się na temat zarządzania w McDonalds, jakby chciał tam działać, na jakich warunkach by przyjął tam pracę itd itp. Oczywiście istnieje wolność słowa, zwłaszcza gdy jakiś dziennikarz zadaje pytania, ale w takim samym przypadku, dyrektor firmy komentowanej ma prawo i słuszność gdy odpowiada na pytania dziennikarzy lub zaczepki konkurenta. Normalna sprawa.

Przykłady bardziej z podwórka Calcio i Milanu - Gattuso reaguje na zaczepki Salviniego. Agnelli na zaczepki Lotito, Balotelli i Melo na zaczepki Chiellinego (beka z typa xD) itd.

Maldini siedzi cały czas cicho, pracuje po cichu i załatwia swoje obowiązki po cichu. Jednakże gdy ktoś się publicznie wypowiada na temat jego kompetencji, to ma pełne prawo odpowiedzieć. Jeżeli ktoś twierdzi, że jest inaczej to jest zwyczajnie w błędzie.
Porównywanie do Bobana to już totalny odlot. Boban z własnej inicjatywy i na własną odpowiedzialność wylał wiadro gówna w gazecie.


P.S. To robienie z Niemca zbawcy...aaa w sumie szkoda komentować.
Edytowano dnia: 11 maja 2020, 15:10
3
Corsa
Moderator Corsa
11 maja 2020, 16:13
Tu bardziej chodzi o to, że Maldini niepotrzebnie wywleka sprawę publicznie. Wiem, że jeżeli ktoś cię atakuję, to powinno się reagować, ale w tej chwili lepiej dla Milanu, aby nie było takich sensacji, Ostatnio mamy bardzo marną prasę. Paolo powinien albo nabrać wody w usta i przełknąć dumę dla dobra klubu albo załatwić to bezpośrednio, między stronami, a nie w mediach.

Prawda jest taka, że gdyby dyrektor naszej firmy radził sobie na stanowisku, to nie byłoby tematu ani tej całej afery. Wtedy to właściciel nie musiałby się kontaktować z dyrektorem konkurencji w sprawie ewentualnego angażu.

Czy to źle, że włodarze szukali lepszego rozwiązania? W żadnym razie, normalna kolej rzeczy. Błędem było zrobienie tego po cichaczu, przez co zamanifestowali totalny brak zaufania do Maldiniego i Bobana, ośmieszając ich jako działaczy. Tutaj tylko i wyłącznie winnymi są Gazidis oraz Singer, to do niech pretensje powinni mieć zainteresowani jak i kibice. Gdyby nie totalny brak komunikacji z dyrekcją, to nie byłoby całej tej szopki.

Tak szczerze, to od początku nie podobał mi się pomysł obsadzenia Maldiniego w roli dyrektora sportowego, ponoć on sam domagał się zwiększenia kompetencji i teraz za to płaci. Zarząd dobrze wiedział co robi, Paolo nie dostał tego stołka z racji umiejętności i doświadczenia, nie ma tu nic za darmo. W sprytnym planie Singer i Gazidis zrobili z Maldiniego kozła ofiarnego, dali mu co chciał, a w razie niepowodzenia wszystko miało pójść na niego. Facet podpisał cyrograf z łysym diabłem. Tak też się teraz dzieje, większość pomyj wylewa się właśnie na naszych dyrektorów sportowych, ich obarczamy winą za zatrudnienie beznadziejnych trenerów, a co za tym idzie miejsca w tabeli i ogólną niemoc. Te cwaniaki zrobili sobie z niego parasol ochronny, zabezpieczenie na wypadek gdyby wszystko się posypało. Trochę mi go szkoda, ale po części sam jest sobie winny.
8
Corsa
Corsa
11 maja 2020, 17:46
Wszystko ok, ale jak mawia przysłowie: ja o zupie, Ty o dupie.
Ocena pracy i problemów Milanu to inny temat.
2
Corsa
Moderator Corsa
11 maja 2020, 18:39
Inaczej, masz rację, że Paolo odpowiedzieć mógł, ale po co to zrobił i co ta jego wypowiedź wniosła?

Przedstawiła sprawę w innym świetle? Umocniła jego pozycje dyrektora? Nie, dał tylko pożywkę pismakom, którzy co rusz będą teraz do tego wracać.
0
Corsa
Corsa
11 maja 2020, 21:45
Według mnie i powinien się wypowiedzieć i nie powinien.
Nie powinien, bo pretensje powinny być do kogoś innego.
Powinien, bo dba o swoją reputację, a tak gadający Rangnick mu ją psuje.

Komentarze o braku profesjonalizmu to dla mnie kabaret, a porównania do wypowiedzi Bobana jeszcze większy.

W ogóle mam wrażenie, że Maldini teraz się mocno wypowiedział, bo wie, że ten Niemiec może tu jednak nie przyjść lub w nie takim zakresie jak się myśli.
Od rewelacji Bobana minęło mnóstwo czasu i na pewno Paolo wiele razy wyjaśniał sprawę z Gazidisem.
Maldini dyrektorem może być miernym, ale mało kto ma tyle klasy co on, więc każda jego wypowiedź ( a są one dość rzadkie) waży o wiele więcej niż codzienne błaganie o atencje innych pracowników Calcio na tym szczeblu.

Mam w ogóle dość odważna teorię, że Boban popełnił samobójstwo celowo, by do pewnych dziwnych zmian w Milanie nie dopuścić.
Wielu tych co naiwnie upatrują w Niemcu zbawcy mogą się bardzo rozczarować.
Edytowano dnia: 11 maja 2020, 21:47
0
Corsa
Moderator Corsa
12 maja 2020, 07:49
No tutaj jest kwestia dyskusyjna, media niby też są po to żeby odpowiadać w takich sytuacjach, ale właśnie Paolo skierował złość w złą stronę. Być może chce być lojalny mimo wszystko, nie wiem, ale wyszło to nieco dziwnie, trochę jak pretensje do Niemca, że ten już zaczyna się rządzić jak u siebie.

Z tym masz rację, jego wypowiedź, a wywiad Bobana to dwie zupełnie inne bajki. Czy w tym samobójstwie był jakiś ukryty motyw? Ciężko powiedzieć, ale raczej wątpię, no chyba, że te groźby o sądzie miały uderzyć konkretnie w zarząd, osłabić ich pozycję w oczach fanów. Ostatnio nie da się logicznie wytłumaczyć wszystkich wydarzeń.

A Rangnick? Ciężko obwiniać ludzi, że ślepo w niego wierzą, jesteśmy tak zdesperowani i głodni sukcesu, że zaufamy każdemu, kto miał gdzieś tam jakieś chociaż małe sukcesy. Sam byłem zachwycony Giampaolo, idealizowałem go tylko z tego względu, że zastąpi Rino, którego styl mi nie odpowiadał. Jak skończyła się ta zmiana, wszyscy wiemy. Tak samo może być też w tym przypadku, Niemiec wydaje się bardzo dobrym wyborem, bo większość ma zwyczajnie dość Piolego i podobnych, bezbarwnych trenerów, ucieszy ich każdy, kto nie ma na koncie samych porażek. Ja osobiście wolałbym u nas Marcelino, który w Valencii pokazał, że można budować drużynę z gruzów, bez trzęsienia ziemi. Rangnick do osiągnięcia sukcesu musi przeprowadzić totalną rewolucję i potrzebuje najmniej ze dwóch sezonów żeby pojawiły się pierwsze efekty, a na to właściciel nigdy w życiu nie da zielonego światła.

Trzeba jednak brać też poprawkę na to, że sam trener może tutaj nic nie zdziałać, jeśli nie pójdą też w ruch transfery, zmienić się też musi polityka u samej góry, bo to oni obecnie sieją ten cały ferment i pogłębiają kryzys. Nie ma co pisać, bo na samą myśl nerwy biorą.
Edytowano dnia: 12 maja 2020, 07:58
0
Corsa
Corsa
12 maja 2020, 08:26
Z Bobanem to już moja fantazja, ale mam po prostu wrażenie, że to była gra Bobana i Maldiniego na zatrzymanie pewnych zmian.
0
TR3V0R
TR3V0R
11 maja 2020, 14:47
pewnie zatrudnijcie kolejnych ludzi którzy pojęcia o zarządzaniu klubem nie mają, to na pewno to na dobre wyjdzie. Zamiast wziąć i zainwestować w dobrego trenera, zarząd który ma pojęcie o tym co robi, to nic nie działają. Jak Rangnick nie przyjdzie to prawdopodobnie już nikt nie wyciągnie nas z tego gówna, bo mało który trener chce przychodzić do przeciętnej drużyny. My byliśmy wielkim klubem jak śmigali u nas taki Kaka, Ronaldinho czy Szewczenko, wygrywaliśmy puchary, zawsze top4 serie A. A teraz? My jesteśmy na poziomie niższym niż Atalanta, która nic nie grała, a przyszedł ktoś, kto ma pojęcie o tym co robi i teraz niszczą prawie każdego w lidze. Z obecnymi ludźmi w składzie i zarządzie, nie mamy co liczyć na top4, a przy dobrych wiatrach 8-10 powinno być zadowalające. Także priorytetem powinno być sprowadzenie Niemca i odbudowa tego klubu, a nie najeżdżanie na niego, bo jak nic nie zrobimy, to witamy w Serie B, a wtedy to już nikt nie będzie traktował tego klubu poważnie, chociaż i tak już z niego wszyscy się śmieją.
1
Max82
Max82
11 maja 2020, 14:38
Komuś się pali grunt pod nogami
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 maja 2020, 14:27
Brawo.I znając życie przez brak resetu między sezonami wszystko odbije się na naszej ''kruchutkiej'' mentalnie kadrze... Nawet gdyby Rangnick zdecydował się wejść w bagno zwane aktualnym Milanem - w co patrząc na zachowanie Gazidisa szczerze wątpię - to przez takie publiczne przepychanki będzie miał do tego stopnia spieprzoną prasę, że przy braku mocnego startu następny sezon będzie można spisać na straty, a nasz pożal się Boże CEO z RPA zamiast ratować sezon mocnym, charyzmatycznym nazwiskiem znajdzie międzynarodową wersję Piolego/Giampaolo.
0
Maldinidzban
Maldinidzban
11 maja 2020, 14:26
Maldini co ty robisz człowieku co ci ten Rangick zrobił? Jak my jesteśmy powoli klubem memem. Jest ktoś jeszcze kto broni Maldiniego i Piolego? Bo dla mnie Pioli to słaby trener A maldini fatalny dyretkor sportowy
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 maja 2020, 14:28
Radzę uważnie przeczytać wywiad Niemca.Nikt tutaj nie jest bez winy.
0
adamos
adamos
11 maja 2020, 15:52
Szczerze? Temu bagnu jest potrzebna stabilizacja. Jeśli Pioli osiągnie LE zostawić go i Maldiniego. Też uważam Pioliego za słabego trenera, ale przejął drużynę po Giampaolo, która prawie była na dnie w tabeli. Dlatego jeszcze dać mu sezon. Rino też miał.
1
Trzesuaf
Trzesuaf
11 maja 2020, 14:00
Maldini profesjonalistą to był ostatni raz 10 lat temu jako piłkarz, na zarządzanie klubem jest zbyt głupi jak 99% piłkarzy, dostał pracę tylko dzięki osiągnięciom sportowym i wielokrotnie udowodnił, że nie ma pojęcia o zarządzaniu.
6
pjk89
pjk89
11 maja 2020, 14:06
niestety,ale to prawda. trzeba profesjonalistów na stanowiskach bez sentymentu.maja być efekty
5
Deus
Deus
11 maja 2020, 13:35
Okej, jeśli po tym wszystkim Rangnick nie przyjdzie to zostaniemy klubem memem.
1
TR3V0R
TR3V0R
11 maja 2020, 14:39
my jesteśmy klubem memem już od ponad 5 lat
4
Victor Van Dort
Victor Van Dort
11 maja 2020, 13:28
Cóż to mnie nie dziwi, Rangnick w zawoalowany sposób skrytykował pracę m.in., Maldinego do tego zasugerował że Maldini jest zbędny w Milanie a on sam jak by miał przyjść to chciałby odpowiadać tylko przed Gazidisem, tym samym powiedział między słowami że z Maldini to balast
0
danio25
danio25
11 maja 2020, 13:20
Prawdopodobnie jeśli liczyliśmy na jakieś uspokojenie sytuacji w klubie i stabilizacji, to chyba po nic :(
0
Unloco
Unloco
11 maja 2020, 13:15
Zachowują się jak dzisiejsze gwiazdy i raperzy, strzelają do siebie przez kabel internetu zamiast załatwić to między sobą. Boban to samo niezadowolony od razu do gazety. Zamiast się dogadać lepiej porwać się do szabel.
9
rossoner111
rossoner111
11 maja 2020, 12:49
Dziecinada... a może by tak pogadać o tym wewnątrz klubu, a nie biegać do gazet. Wystarczy wykręcić numer na telefonie... i się dogadać. Chyba ze już nie gadają ze sobą ;)
1
hyrus13
hyrus13
11 maja 2020, 13:01
Może Ivan nie zna włoskiego, a Paolo angielskiego? :D
Edytowano dnia: 11 maja 2020, 13:02
1
Gzikuu
Gzikuu
11 maja 2020, 12:46
Oho, ktoś tu zaczął odwalać Bobana. Pochwaliłem go za wcześniej. Dobrze, że nowy sezon zaczniemy z fachowcem u sterów.
0
hyrus13
hyrus13
11 maja 2020, 13:01
Ok, przyjdzie Rangnick. Załóżmy, że po kilku spotkaniach ma wyniki na poziomie MG. Zwalniamy go czy dajemy mu pracować?
0
Gzikuu
Gzikuu
11 maja 2020, 13:09
Nie mam pojęcia, od tego zależy dużo zmiennych. Za Giampaolo nie było ani gry ani wyników, to zadecydowało. Jeżeli nie będzie wyników, a nawet przeciętny kibic zauważy, że coś zaczyna się kleić, to pewnie Rangnick zostanie. Nie wiadomo też czy dogada się z szatnią, a to też ma wpływ na posadę. Za dużo czynników.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
11 maja 2020, 13:22
@hyrus13 Jeśli Rangnick przyjdzie to choć by drużyna wystartowała gorzej niż za MG to i tak Niemiec będzie nie do ruszenia
6
hyrus13
hyrus13
11 maja 2020, 14:42
@Victor Van Dort z jednej strony to zdrowe podejście, bo trener powinien mieć czas, ale z drugiej idiotyzmem było zwalnianie MG. No chyba, że w tamtym przypadku był jakiś bunt zawodników, o którym nie wiemy.
0
Corsa
Moderator Corsa
11 maja 2020, 15:15
@hyrus13, idiotyzmem nie było zwolnienie MG, a zatrudnienie w jego miejsce trenera o identycznym profilu, drugiego kota w worku, Piolego.
1
kamilus
kamilus
11 maja 2020, 16:28
RR ma ponoć dostać 3 lata na zbudowanie drużyny, a że zwykle robi to z zespołami o małych budżetach, to w Milanie, nawet przy starcie jak MG, Singerowie byliby z niego zadowoleni, bo znacznie odchudziłby wydatki klubu.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
11 maja 2020, 12:39
Giampaolo!... i tyle w temacie.
0
patoo_07
patoo_07
11 maja 2020, 12:34
Ktoś chyba czuje, że jego czas się kończy.
2
Corsa
Moderator Corsa
11 maja 2020, 12:12
Ehhh... Paolo poucza o szacunku starszego, bardziej doświadczonego, uznanego kolegę, który de facto oprócz samych zaprzeczeń nie powiedział nic takiego...

Czy te słowa nie powinny być czasem skierowane do właścicieli oraz Pana Gazidisa, osób odpowiedzialnych za ten cały bałagan?

Brakiem szacunku raczej popisali się tutaj Singer z łysym Ivanem, wyłączając ze wszystkiego Maldiniego i Bobana. To do nich należy mieć pretensje, a nie do Rangnicka.
Edytowano dnia: 11 maja 2020, 12:14
14
hyrus13
hyrus13
11 maja 2020, 12:10
Gazidis funduje nam koleiną telenowelę. Sprawę trzeba wyjaśnić natychmiast, bo Milan kolejny raz naraża się na śmieszność.
0
Corsa
Moderator Corsa
11 maja 2020, 12:38
raz ośmieszenie, a dwa, że przepychanka w prasie, z naszą legendą nie będzie raczej dla Rangnicka bodźcem do podjęcia z nami współpracy.
0
kamilus
kamilus
11 maja 2020, 16:27
Gazidis jest tylko marionetką Singerów.
0
hyrus13
hyrus13
11 maja 2020, 16:46
To jeszcze gorzej o nim świadczy...
0
GiveMeReason
GiveMeReason
11 maja 2020, 12:08
Filozofia xD
0
GiveMeReason
GiveMeReason
11 maja 2020, 15:51
Do tego klubu pasuje tylko okreslenie filozofia xD
Ucielo mi komentarz xd
0
MrowaGDA
MrowaGDA
11 maja 2020, 12:06
oj ktoś poczuł topór nas swoja szyją..
6
KKP19
KKP19
11 maja 2020, 12:02
czyli Maldini poleci w takim samym stylu jak Boban
5
Diavo
Diavo
11 maja 2020, 12:01
Szacunek kiedyś to było..

Offtop : Tonali bliżej Interu

"Działania zostały zintensyfikowane po tym, jak 20-latek miał wyrazić gotowość na przejście do Nerazzurich - poinformował serwis Football Italia, powołując się na Corriere dello Sport."
0
Vol'jin
11 maja 2020, 12:06
Corriere dello Sport.

tyle w temacie ^
6
hyrus13
hyrus13
11 maja 2020, 12:09
A dziwi cię to? O kilku tygodni nic nie wiadomo na temat przyszłości Milanu. Tonali nie może sobie pozwolić na to żeby wpaść w bagno i być może zniszczyć sobie karierę. I to jest wina Gazidisa, bo powinien przeciąć sprawę i tyle. Albo żegnamy się z Piolim i Maldinim i bierzemy „zbawcę” albo dajemy im pracować. Obecny stan niczemu nie służy i tylko potęguje chaos. Efekt będzie taki, że zamiast wzmocnień znowu będzie trzeba ściągać jakiś Belgów, których nazwiska nie da się wymówić. Albo będziemy przepłacać za typków w stylu Leao i cały sezon będziemy sobie wmawiać, że to wielki talent tylko ma słabego trenera.
4
dbmat
dbmat
11 maja 2020, 12:29

@hyrus13
dokładnie tak. Milan to enigma nikt nic nie wie. Nikt nie wie co klub planuje, dokąd zmierza, jakie ma cele. Wszystko to plotki dziennikarskie zazwyczaj się zaprzeczające. Dobry młody piłkarz nie przyjdzie to takiego klubu bo nie wie czego ma się spodziewać? Pioliego? Spalettiego? a może kogoś o kim jeszcze nikt nie pisał? klub zagadka i mam wrażenie, że sami dyrektorzy nie mają jasnego pomysłu na ten klub.
1
kamilus
kamilus
11 maja 2020, 16:26
W dzisiejszych czasach bycie kibicem jakiegoś klubu ma małe znaczenie, liczy się większe prawdopodobieństwo stabilności i rozwoju. I nawet jeśli do Milanu miałby przyjść RR, to wciąż będzie większą niewiadomą niż Conte.
0
Krauser
Krauser
11 maja 2020, 17:58
SKY też o tym pisze
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się