SCUDETTO


Elliott wytyczył drogę i będzie się jej trzymał. Przyszłość Milanu to Ralf Rangnick

19 lipca 2020, 12:04, cinassek Aktualności
Elliott wytyczył drogę i będzie się jej trzymał. Przyszłość Milanu to Ralf Rangnick

Antonio Vitiello, redaktor naczelny portalu MilanNews, podkreśla, że Elliott obrał drogę na przyszłość wiele miesięcy temu i zamierza podążać nią mimo wszystko. Wspaniała końcówka sezonu w wykonaniu drużyny prowadzonej przez trenera Stefano Piolego przywołuje uzasadnione refleksje na temat przyszłości Włocha, ale w tej kwestii nic się nie zmieni. Szkoleniowcem i zarazem dyrektorem rossonerich od rozgrywek 2020/2021 będzie Ralf Rangnick. Niemiec zwiąże się z klubem trzyletnim kontraktem i otrzyma funkcję szefa projektu. I choć wszystko wskazuje na to, że Pioli będzie finiszował z głową wysoko uniesioną do góry, to za kilka tygodni rozpocznie poszukiwania nowego pracodawcy.



109 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
banan1899
banan1899
20 lipca 2020, 08:47
Z przyjściem Ragnicka rozpocznie się ponownie etap budowania. Trzeba się liczyć, że od razu wszystko nie wypali. To wielka niewiadoma. Nie koniecznie poradzi sobie w włoskich warunkach.
0
rossoner111
20 lipca 2020, 07:47
Popieram , w zarządzaniu liczą się decyzje, trzeba oddać sztabowi ze fizycznie swietnie przygotował klub ale to za mało .Moim zdaniem większy wpływ na wyniki ma brak publiczności tj presji. Ibra , który ciśnie ta grupę , pytanie czy to rola zawodnika czy właśnie trenera. Lider musi być , ale tu to poszło za daleko. Stefanii dziękujemy i powodzenia. Następny sezon top 4
0
adamos
adamos
20 lipca 2020, 08:28
ale co za mało? co według Ciebie powinno jeszcze być? trener uratował nam sezon mamy kwalifikacje LE wszystko wygrywamy, najlepiej punktujemy, dużo strzelamy, nawet już Rina przeganiamy. Jestem ciekaw jakie będą reakcje jak Rangnick zrobi to Giampaolo będzie w listopadzie na miejscu 14.
0
Rossu
20 lipca 2020, 02:18
Mam wrażenie, że jak Milan pogubi punkty z Sassuolo i/lub z Atalantą, to wszyscy będą wywalać na zbity pysk Piolego. Okej, wykonał bardzo dobrą robotę w trakcie pandemii, ale jestem pewien, że gdyby nie było tu Ibry, to dalej kopalibyśmy się po czole z najlepszymi zespołami. Zawsze było tak, że graliśmy niezłą piłkę ale zabrakło jaj, odwagi, walki i wiary w siebie. Nie od dziś wiadomo, że RR ma manię na punkcie psychologii w sporcie, może już jakiś polecony psycholog przez Niemca już tu pracuje? Tego nie wiemy. Bo to co się stało z mentalnością zawodników, którzy jeszcze pół roku temu kompletnie nie potrafili złożyć ciekawej składnej akcji, to jest coś niesamowitego. Nie tak dawno bramki zawsze padały przypadkowo lub po indywidualnych popisach Theo i Rebicia. Tak jak krytykowałem zawsze szefostwo Milanu, to teraz chwalę za tą decyzję. Brak kibiców i ich presji też dużo zapewne podziałało na dyspozycję i wyniki zawodników.
Edytowano dnia: 20 lipca 2020, 02:20
1
dragantomek@gmail.com
[email protected]
20 lipca 2020, 12:16
Ja tez mam takie wrażenie ze to w większej mierze wszystko jest przez Ibre. Ten jego mental złapał za ryj wszystkich i dał kopniaka na resztę sezonu. Dla mnie powinien zostać na kolejny sezon. Szczególnie przez to ze przychodzi nowy trener
0
Dohtor
Dohtor
19 lipca 2020, 21:59
Kurde, patząc na poczynania naszego klubu aż chciało by się tego Pioliego zestawić wraz z Ragnickiem :(
1
Bufor85
Bufor85
19 lipca 2020, 20:50
Patrząc na tę ankietę to widzę, że ponad 66% to ludzie chorągiewki. Ale ilu było takich, co wieszali Piolego za jego słabe wyniki przed covid 19? Przecież to nie jego zasługa tylko raptem dobrze grających zawodników. Jestem pod wielkim wrażeniem, co Milan wyprawia. Czyżby ta wręcz idealna harmonia ich gry miała związek z tym, że na trybunach nie ma kibiców wywołujących presję? Czy raczej to, że wiedzą kto ma niebawem przyjść do Milanu, dlatego skończyły się tytkania.
3
kamilus
19 lipca 2020, 21:13
Nie tyle chorągiewki, co ludzie ze słabą pamięcią (jak chyba większość ludzi). Ogólnie to szkoda, że nie można sprawdzić, kto z tych głosujących za zostaniem Piolego parę miesięcy temu pisał #pioliout. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
7
MisiuACM
MisiuACM
19 lipca 2020, 22:48
Również żałuję, że te głosy nie są jawne :) Wiadomo by przynajmniej było jakich nicków unikać w dyskusjach w przyszłości. Ode mnie oczywiście głos na Nie i czekam na przybycie Ralfa Rangnicka.
1
MisiuACM
MisiuACM
20 lipca 2020, 09:04
Są też tacy ludzie, którzy i nie chcieli Pioliego i Rangnicka. I teraz muszą decydować co jest mniejszym złem. Tak samo Ci co lubili obu, też muszą decydować co jest większym dobrem. To wszystko pod wpływem chwili.

Wbrew pozorom, Rangnick nigdy nie miał większości kibiców za nim. Wam się tak wydaje przez dyskusje internetowe, ale każda w miarę reprezentatywna ankieta pokazuje, że więcej ludzi jest przeciw jego zatrudnianiu niż za.
0
Bufor85
Bufor85
19 lipca 2020, 20:46
Pioli powinien pójść do jakiegoś średniaka ale w seria A, by tam budować zespół. Np Parma albo Genoa.
0
Wolly
Wolly
19 lipca 2020, 20:11
No to coś czuje, że Pioli może pójść do Romy.
2
lopezito84
lopezito84
19 lipca 2020, 20:00
Ja mimo wszystko nie uważam że jak przyjdzie Rangnick będzie gorzej nie widzę podstaw by tak sądzić a może w przyszłym sezonie powalczymy nawet o top 4
0
adamos
adamos
19 lipca 2020, 20:08
Przecież w Bundeslidze też zajmowal lokaty 11-7. To dlaczego w SerieA nie może zająć? To jest wielka niewiadoma. Do mnie jedno przemawia. Kiedy Rb Lipsk byl w gazie, Napoli w Le rozbiło ich.
1
Vol'jin
19 lipca 2020, 20:25
Mówisz o rym dwumeczu gdzie Napoli przegrało u siebie 1-3 a wygrana w rewanżu 2-0 nic nie dala? Typowy adamos
11
landik
19 lipca 2020, 21:28
Zapomniałeś dodać że pierw To Lipsk rozbił Napoli xD
1
dykt4tor
dykt4tor
20 lipca 2020, 02:25
adamos to jest gość XDDDD
0
adamos
adamos
20 lipca 2020, 12:49
@ Vol'jin
Tylko wtedy Lipsk prowadził Ralph Hasenhüttl, bo Rangnicka wywalili już :-)
0
lopezito84
lopezito84
19 lipca 2020, 19:58
Myślę że po takim finiszu to szukał nie będzie tylko raczej przebierał w ofertach
0
Oskyy
19 lipca 2020, 19:47
Cóż, Milan pewnie już nie może się wycofać z pewnych zobowiązań... Tym wyższa poprzeczka dla nowego trenera kiedy Pioli pokazał, że ten Milan faktycznie mógłby się bić o top4 gdyby utrzymał obecną formę
2
MK92
MK92
19 lipca 2020, 19:25
Dobra, dawać już tego Rangnicka. Pod poprzednim artykułem w tematyce "Pioli czy Rangnick?" pisałem, że wybór jest bardzo ciężki. Teraz, kilka godzin oraz komentarzy innych Milanistów później, myślę sobie, że trzeba się jednak trzymać obranego kierunku z Niemcem u steru. To na pewno na tyle mądry i inteligentny facet, że nie zaora wszystkiego, co zasiał Pioli. Trzy lata to dobry czas na zbudowanie silnego i dobrze zorganizowanego sektoru sportowego klubu. Jak do tego doda się mądre gospodarowanie pieniędzmi przez Gazidisa, to można śmiało zakładać, że Milan w 2023 roku będzie klubem regularnym, walczącym o czołowe pozycje w Italii i liczącym się w Europie, bo przecież w końcu o to chodzi, a nie o fajną serię kilku meczów, jaką przeżywamy obecnie.
9
adamos
adamos
19 lipca 2020, 20:10
Jaki 2023? U nas pol roku nie masz wynikow to uciekasz. Co roku jest presja LM.
2
hyrus13
hyrus13
19 lipca 2020, 21:25
Trzy lata? A MG ile miał czasu?
0
MK92
MK92
19 lipca 2020, 21:50
Różnica jest taka, że MG to był kolejny szeregowy trener i pomysł Maldiniego, a w przypadku Rangnicka będziemy mieć do czynienia z projektem na zdecydowanie szerszą skalę i to firmowanym przez stojącego wyżej w hierarchii niż Paolo Gazidisa. Tu nawet w przypadku całej słabej rundy nie powinno dojść do gwałtownych ruchów w gabinetach Casa Milan.
0
Gianni Rivera
19 lipca 2020, 23:55
Gattuso otarł się o LM, więc następny trener, po wzmocnieniach, miał walczyć o miejsce w pierwszej czwórce. Tym bardziej, że zrezygnowaliśmy z LE - raz, żeby sobie wyczyścić księgi, a dwa, by móc się skupić na walce o Champions League. Dlatego Giampaolo poleciał tak szybko.
W przypadku Rangnicka zapowiadany jest plan średnio-długoterminowy, więc nawet w przypadku kilku słabszych miesięcy nikt go zwalniał nie będzie. Dostaje od zarządu spory zapas zaufania. Tym bardziej, że jego polityka kadrowa sprawia, że na sukcesy pracuje dłuższy czas, wdrażając piłkarzy do swojej wizji. LE w sezonie 20/21 to realne założenie, na LM liczyłbym dopiero w sezonie 21/22 lub 22/23. Ale nawet regularne występowanie w LE zagwarantuje nam dochody i lepszych piłkarzy, niż gra poza Europą.
1
adamos
adamos
20 lipca 2020, 08:24
Gianni Rivera
W przypadku Rangnicka zapowiadany jest plan średnio-długoterminowy? Gdzie to wyczytałeś? Sorry Rangnick wskoczy w kalosze trenera, ktory ma osiągnąć LM, jeśli tego nie zrobi to bye bye. Dlaczego ma zostać i być inaczej traktowany? Jęsli chcemy planu średnioterminowego to Pioli powinien zostać...
1
marcinmaly82
marcinmaly82
19 lipca 2020, 18:48
Dopiero będzie, "a nie mówiłem?" Ja osobiście czuję się jak bohater romantyczny, rozdarty na pół:D
0
Serfus
Serfus
19 lipca 2020, 18:25
Już się nie mogę doczekać.
3
ósmy
19 lipca 2020, 18:06
Perugia zwolniła trenera Cosmiego i ponownie zatrudniła Oddo, którego wyrzuciła na początku roku.
Co raz częściej pojawiają się takie cyrki we Włoszech.
1
FanatykACM
FanatykACM
19 lipca 2020, 18:01
Głupi ruch ze strony władz Milanu... Przyjdzie zmieni wszystko i już nie będzie tam różowo jak teraz jest, narzuci swój styl i po ptokach. Ja bym go zostawił ale jak już to ustaloneod miesięcy to cóż poradzić eh... KU CHWALE MILANU!
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
19 lipca 2020, 18:06
A czemu kolega twierdzi że jak przyjdzie RR to wszystko zepsuje? A po drugie to ja za bardzo nie chce by w Milanie było "różowo" iksde.
8
FanatykACM
FanatykACM
21 lipca 2020, 19:59
To proste dlaczego... RR ma inny styl ale pożyjemy to zobaczymy. Pioli mógłby chociaż by zostać jako asystent RR.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
19 lipca 2020, 16:13
przegra ze 2 mecze pod rząd, to wszyscy bedą go wywalać na zbity pysk.
5
dawios00
dawios00
19 lipca 2020, 17:20
Dokładnie
1
Zimer9009
Zimer9009
19 lipca 2020, 17:36
Tak samo jak Pioliego jeżeli przegra np z Sass i Atalanta ;p taki urok kibiców.
8
Diavo
19 lipca 2020, 16:11
A mógłby Elliot wstrzymać się z czym kolwiek do końca sezonu? Po co teraz robić zamęt w klubie,zero dyplomacji..
0
kamilus
19 lipca 2020, 16:21
Przecież Elliott właśnie to robi, a te wszystkie informacje to plotki prasy, która prawdopodobnie nie wie nic pewnego.
20
Diavo
19 lipca 2020, 18:41
Z kad ta pewność? W każdej plotce jest ziarenko prawdy ;). No chyba,że siedzisz w Milanello i masz kuzyna w Milanie :)
0
kamilus
19 lipca 2020, 19:23
Owszem, w każdej plotce jest ziarenko prawdy, ale skoro plotki są sprzeczne, to i prawdopodobnie żadna decyzja jeszcze nie zapadła. Tak samo jak było z Kjaerem, gdzie plotki były sprzeczne i trzeba było poczekać do oficjalnej informacji, by dowiedzieć się, jak to rzeczywiście się skończy. To samo jest tutaj.
1
KKP19
KKP19
19 lipca 2020, 20:33
Skąd*
1
adamos
adamos
19 lipca 2020, 15:50
Przyjdzie Rangnick odejdzie Hakan, Benek, Ibra. Dollar z Romkiem beda kuszeni do złego przez Rio. Szatnia się rozjedzie i wtedy będzie placz i lament że nie ma Rb lipsks vol. 2, bo nie ma z czego.
0
Zimer9009
Zimer9009
19 lipca 2020, 16:08
Ale dlaczego maja odejść po jego przyjściu ? Bo odejdzie Pioli ?

Z drugiej strony poza Dollarem i Romkiem to naprawdę uważasz, że po tych kilku dobrych meczach nie wiadomo jak światowy top zacznie nas rozkupowac ?

Trzecia sprawa- jeżeli w miejsce Hakana i Benka przyjdzie np Szoboszlai i Tonalli to sądzisz ze, aż rak stracimy na jakości ?
7
Marcos Salinas
Marcos Salinas
19 lipca 2020, 16:29
Zimer9009
I ty myślisz, że z tymi zawodnikami zespół z miejsca zaliczy progres na miarę LM?Rzeczywistość jest z goła inna.Mianowicie w każdym klubie mającym realną szansę na walkę o LM w przyszłym sezonie prócz Atalanty, która nie potrzebuje takich transferów, Tonali z Węgrem byliby jedynie wartościowymi zasobami do rotacji(8-16 piłkarzem w hierarchii zespołu) a nie żadnym filarem zespołu jak to miałoby miejsce w Milanie.Ja rozumiem wieloletnią posuchę w środku pola Rossonerich, ale naprawdę nie ma po co przewartościowywać takich piłkarzy.
0
Zimer9009
Zimer9009
19 lipca 2020, 17:14
Ale czy ja napisałem o progresie ?

Odniosłem się do odejścia Bennacera oraz Hakana. Żaden z nich za darmo nie pójdzie wiec podałem przykładowe dwa wzmocnienia które mógłby się w ich miejsce pojawić nie uszczuplając budżetu na inne transfery (Bennacer w końcu ma 50 mln klauzuli wiec jeden do jednego z Tonallim skoro miałby ktoś go kupić).

W mojej ocenie Ci dwaj zawodnicy wypełniliby miejsce po w/w jeden do jednego, a dokładając pieniądze z budżetu transferowego moglibyśmy się wzmocnić.

Dlatego tez uważam ze panika jest niepotrzebna gdyby nawet tak się stało jak kolega wyżej pisze.
2
wielki prostownik
19 lipca 2020, 18:36
Ibra pewnie odejdzie ale moim zdaniem to niewielka strata. Hakan i Benek? Niby gdzie pójdą? Myślisz że po miesiącu dobrej gry nagle wszyscy z topu rzucą się po nich? Donek i Romek faktycznie mogą mieć dobre propozycje i ich zatrzymanie może być kłopotem. Reszta raczej się stąd nie ruszy.
4
Victor Van Dort
Victor Van Dort
19 lipca 2020, 14:37
To wydaje się oczywiste, Rangnick to ktoś więcej niż kolejny trener, skoro przez niego najprawdopodobniej odejdzie Maldini to chyba o czymś to świadczy. Uwielbienie kibica "na pstrym koniu jeździ", teraz Pioli jest najlepszym trenerem na świecie a Milan wygląda jak drużyna która nie ma żadnych problemów z awansem do LM to zrozumiałe że naturalnym odruchem jest wziąć go w obronę ale ja pipieram wizję Gazidisa. Nie odmawiam Pioliemu pracy którą wykonał zarazem jestem pewien że Rangnick tej pracy nie zmarnuje ponieważ jego filozofia jest bardzo zbliżona do tego jak Milan gra obecnie. Wydaje mi się jednak że obecnie z wielu względów notujemy wyniki trochę ponad stan, ten zryw Milanu po przerwie, w formule bez kibiców, grając co trzy dni, kiedy inne drużyny myślały o zakończeniu rozgrywek i obecnie prezentują się słabiej niż na początku sezonu to sprawia że Pioli nie jest żadnym gwarantem utrzymania takiej dyspozycji w przyszłym sezonie, owszem jest wygranym tego zintensyfikowanego w kolejki dokończenia sezonu w Serie A ale Pioli zostając w Milanie może tylko stracić, ponieważ moim zdaniem okres po pandemiczny nie jest reprezentatywny dla sezonu w normalnym trybie, grać dobrze przez 10miesiący, puchary, LE, kontuzje których nie ma kiedy wyleczyć to jest większa sztuka bo Inter też do grudnia co roku wygląda jak Brock Lesnar w swoim prime a im bliżej końca tym powietrze z nich uchodzi, choć w tym roku mają szansę na miejsce nr2 co było by moim zdaniem dużym sukcesem Conte.
Edytowano dnia: 19 lipca 2020, 14:38
13
adamos
adamos
19 lipca 2020, 15:54
Wizja Gazidisa? Wszystko co cenne to sprzedać, a wszystko co ma wartosc sentymentalna to wywalić. Tak już zrobil z Arsenalem a teraz też pokazal ile warty jest dla niego Milan. Cala prasa się smiala gdzie jest Gazidis. Wole wizje z Maldinim i Piolim, niz sprzedawczyka Gazidisa.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
19 lipca 2020, 16:50
@ Gazidis to zimnokrwisty liczykrupa został ściągnięty do ACM przez jeszcze większe liczykrupy, jego celem jest uczynić z ACM konkurencyjne przedsiębiorstwo czyli takie które przynosi dochody a w świecie piłki rozumie się przez to drużynę z topu ligi, regularnie grającą w LM. Jak by na to nie patrzeć, ma te same cele co kibice Milanu. A że droga do tego wiedzie poprzez niepopularne decyzje to coś co moim zdaniem można zaakceptować biorąc pod uwagę nagrodę jaką jest nowy, zdrowy, silny i odbudowany AC Milan. Gazidis ma niewdzięczne zadanie wyciągnąć nas z bagna, z długów których on nie zrobił, wiec on robi to co powinien zrobić Berlu i Łysy naprawia nasze finanse i nieźle mu idzie. Taka osoba jak on jest w klubie potrzeba jeśli zależy nam aby Milan był klubem stabilnym a powinno nam zależeć jeśli leży nam na sercu dobro klubu w ujęciu długofalowym to klub musi być samowystarczalny, czasy romantycznych, bogatych, napalonych właścicieli szastających prywatnymi funduszami w poważnej piłce się skończyły. Ja też lubię Maldiniego bardziej niż Rangnicka ale klub jest ważniejszy niż sympatie i sentymenty, byłem za Rino ale ten uniósł się honorem sam dobrowolnie odszedł po fali rozczarowania jakim było 5 miejsce i punkt straty do LM a powinien zostać, Maldini też trochę unosi się honorem bo mógłby zgodzić się na mniej prestiżową i odpowiedzialną rolę i zdobyć więcej doświadczenia a wtedy wcześniej czy później i tak miałby szanse znowu zostać w strukturach klubu szefem szefów w swoim pionie.
3
dykt4tor
dykt4tor
19 lipca 2020, 16:52
Ten twój "sprzedawczyk" Gazidis powoli wyprowadza Milan na prostą pod względem finansowym, ale nie lepiej być w gównie cały czas co nie?
Edytowano dnia: 19 lipca 2020, 16:52
4
ósmy
19 lipca 2020, 17:41
@adamos
Przede wszystkim Gazidis jest pracownikiem Eliota i ściśle wypełnia jego założenia.
4
mpt1899
mpt1899
19 lipca 2020, 17:42
Adamos, skoncz juz te swoje wypociny. Ty w ogole wiesz jak bylo w Arsenalu? Wiesz jaki cel mial Ivan?Gazidis dostal za zadanie zwiekszenie wartosci klubu i jak najszybszy zwrot kosztow budowy stadionu i z tego wywiazal sie bardzo dobrze. A pozniej to Kroenke "przykrecil" kurek i tak sie bujaja do tej pory. Z reszta mieli podobno nawet klotnie miedzy soba o to, a to, ze Wenger chcial zrobic z Arsenalu reprezentacje Francji to chyba nie Ivana wina. A teraz wiesz jaki cel ma w Milanie? 1- zapewnic Milanowi stabilna sytuacje finansowa, 2-doprpwadzic Milan z powrotem na top Europy. Z pierwszego juz sie praktycznie wywiazal a na drugi niestety potrzeba troche czasu. W Arsenalu nie mial za zadanie obsypac klub trofeami. Kroenke mial kase z Arsenalu ale zachcialo mu sie jeszcze wiecej. Zreszta Arsenal to dla mnie takie Lazio vol.2. Czasami im sezon wyjdzie. Jak sie zalapiemy do LM to super ale z LE tez sie cieszyc bedziemy. My sie nie mozemy doczekac scudetto a w Arsenalu jakby sie pogodzili, ze nie dla psa kielbasa i podniecaja sie FA cup. Breida mowil, ze jak sie pytal Ivana jak sie czuje po objeciu tej posady to Gazidis az sie trzas, mowiac o projekcie przywrocenia takiego giganta z powrotem na top. Nie mowie, ze mu na pewno sie uda i nie mowie, ze mu ufam bezgranicznie ale maja plan i trzeba trzymac kciuki, ze wypali. Tak samo z doswiadczonymi graczami. Wlasnie podpisalismy kontrakt z Kijerem ale co niektorzy dalej pisza, ze Gazidis nie chce starszych pilkarzy. A to, ze (w naszej sytuacji finansowej), woli wydac na Kijera 3.5M niz 40M za np.De Lighta, gdzie w tej chwili Dunczyk zjada mlodego to chwala mu za to.
7
kamilus
19 lipca 2020, 19:34
Adamos, chcesz inne decyzje w Milanie, to wykup klub od funduszu i będziesz mógł robić z nim co chcesz, nawet spuścić do Serie B, i nikomu nic będzie do tego.
3
inzaghi67
19 lipca 2020, 14:04
Rangnick może objąć funkcje dyrektora, a Pioli mógłby zostać na trenerce. Trochę pieniędzy zostanie też w kieszeni zamiast płacić Pioliemu karę za zerwanie kontraktu.
0
Zimer9009
Zimer9009
19 lipca 2020, 14:22
A Pioli czasami nie ma przedłużenia w przypadku awansu do LM do której się nie dostanie ?
1
Mirek99999999
Mirek99999999
19 lipca 2020, 14:46
Z tego co pamiętam kontrakt do końca następnego sezonu, ale podobno jest dżentelmeńska umowa, że jak nie awansuje do LM to mają się rozejść w zgodzie.
0
KKP19
KKP19
19 lipca 2020, 17:53
Ja pamiętam ze ta dżentelmeńska umowa dot awansu do LE bądź LM :)
0
tmqTV
tmqTV
19 lipca 2020, 14:03
Mam z tą zmianą problem o tyle, że Milan nie tylko zaczął punktować, ale zaczął po prostu ładnie grać w piłkę, czego nie widzieliśmy już od ładnych kilku lat. I nie mówię tu o pojedynczych meczach, ale regularnej ładnej grze. Kombinacyjna piłka, zagrania prostopadłe, mniej "grania górą", wymienność pozycji, zagrania "z klepki", przepuszczenia piłki, gra bez sentymentów, bez strachu. Do tego niesamowitej pewności siebie nabrali tacy zawodnicy jak Kessie, Bennacer, Hakan czy Rebić, którzy kopali się po czołach jakiś czas temu.

W moim przypadku w tej chwili dominuje strach przed tym, że przyjdzie Rangnick i postanowi to wszystko "zaorać", by wprowadzić swoje porządki i poprzestawia tryby w dobrze naoliwionej maszynie. A w konsekwencji zawodnicy stracą luz i ulubione pozycje na boisku. W takiej dyspozycji - odważę się to powiedzieć - Milan to drużyna mogąca walczyć o scudetto. Oczywiście nie ma pewności, że nadal byśmy tak grali w kolejnym sezonie z Piolim. Ale jeszcze bardziej niepewne jest to w przypadku niemieckiego szkoleniowca.
1
roeser
roeser
19 lipca 2020, 14:27
Efekt Ibry. Przyszedł lider, który dał przykład ambicji i profesjonalizmu, a dodatkowo wziął na siebie odpowiedzialność. Nagle wszyscy zaczęli grać bez stresu, bo wszystkie oczy są zwrócone na Ibrę; to on ma być gwarancją, że gra w ataku ma działać, i to on będzie pierwszy w kolejce do krytyki, jeśli działać nie będzie.

Rangnick będzie miał kilka wyborów jak przyjdzie. Może zostawić Ibrę jako lidera, może wykreować kogoś z obecnego składu albo kogoś sprowadzić, kto to na siebie weźmie. Trener też może być takim liderem i przejąć na własne barki presję związaną z wynikami. Ale to jest trochę wyjątkowa sytuacja i potrzeba do tego odpowiedniego szkoleniowca - z takim Piolim by to nie zadziałało, bo nikt go nie uważa za wybitnego szkoleniowca. Rangnick ze względu na reputację i narodowość mógłby sie tak ustawić, że w razie niekorzystnych rezultatów wszystkie pioruny pocisną się na niego, a to mogłoby dać więcej spokoju i pewności piłkarzom.
1
kusniak_22
kusniak_22
19 lipca 2020, 13:59
Dla mnie powinno dojść do zmiany. Pioli wykonał na koniec świetną robotę, ale myślę, że to jest czas na poważną zmianę wszystkiego w okół. Ibra powinien zostać, bo daje mentalność, dodatkowo za Rangnickiem opowiadają się piłkarze, którzy w jakiś sposób byliby nie osiągalni dla Milanu za kwotę mercato jaką mamy. Teraz albo nigdy.
5
19 lipca 2020, 13:52
W poście meczowym pisałem gdzie widzę źródło naszej obecnej dyspozycji. Sprowadźmy to dla uproszczenia do trzech osób : Ibra, Maldini i Pioli.
Jeżeli odejdą wszyscy, to będzie zaoranie i zaczynanie od zera.
Jeżeli zostanie dwóch z nich i przyjdzie Rangnick, to wtedy uwierzę w ewolucję.
Zresztą, jeżeli już gramy tak jakby to Niemiec zarządził, to po co nam on ? :P

W kwestii mentalnej dla zespołu Maldini też jest kluczowy. To również punkt odniesienia, który jest z zespołem na każdym treningu. To nie tylko gość od Giampaolo i transferów.
0
looko
looko
19 lipca 2020, 14:05
Tylko dlaczego w kwestii mentalnej Maldini jest kluczowy teraz , a nie był przez dwa lata wstecz, nie ma żadnej podstawy, żeby wyciągnąć taki wniosek
6
looko
looko
19 lipca 2020, 14:09
Bo dopiero od niedawna jest dyrektorem? Gość od roku nie opuścił chyba żadnego treningu i jest częścią szatni. Wcześniej nie śledziłem, co robił za czasów asystowania Leonardo, być może było podobnie.
0
kamilus
19 lipca 2020, 14:17
Nie od niedawna, a od ponad roku Maldini jest dyrektorem technicznym: https://talksport.com/football/558995/ac-milan-appoint-club-legends-paolo-maldini-zvonimir-boban-roles/

Za czasów Leonardo to Brazylijczyk był dyrektorem sportowym, a Paolo dyrektorem strategii i rozwoju w pionie sportowym. Po odejściu Leo Maldini został mianowany dyrektorem technicznym, a Boban dyrektorem działu sportowego.

A nie patrząc na tytuły, to Maldini w zarządzie jest od sierpnia 2018 roku i od tej samej daty nikt raczej nie zabraniał mu przebywać z drużyną, więc skoro wcześniej tego nie robił, to raczej była to jego świadoma decyzja.
Edytowano dnia: 19 lipca 2020, 14:20
1
looko
looko
19 lipca 2020, 14:17
Wydaję mi się ,że próbujesz zaklinać rzeczywistość i dostosowywać ją do swoich osobistych preferencji i upodobań, jakiś gość od pompowania piłek też jest na każdym treningu może rzuci czasem jakimś żartem czy to znaczy ,że jest fundamentalny dla morale zespołu
2
looko
looko
19 lipca 2020, 14:25
Od niedawna, miałem na myśli od roku.

Jeżeli gość od pompowania piłek nazywa się Maldini, Baresi, Shevchenko czy Inzaghi i nakręca mentalnie całą drużynę, to również należy mu się uznanie.
0
Gzikuu
Gzikuu
19 lipca 2020, 14:57
Z tym budowaniem od zera, to aż tak bym nie popadał w pesymizm. Budowanie od zera budowaniu od zera nierówne.

Obecnie gramy piłkę przypominającą styl Rangnicka. Zakładam z góry, że widziałeś takie porównania na Twitterze. Wydaje mi się, że Rangnick ogląda też obecnie nasze mecze, więc widzi kto co potrafi. Nie będzie już orania kadry od zera. Pewny odejścia jest na ten moment w zasadzie Biglia, Jack i może Calabria. Będzie więc łatanie dziur a nie remont kompleksowy. Wymiana tapicerek a nie karoserii. :D

Pioli zapewnił naprawdę fajny punkt wyjścia pod zmiany w klubie na poziomie zarządu, scoutingu itp.

To co będzie miało miejsce w przyszłym sezonie nazwałbym ewolucją a nie rewolucją. Inny rodzaj budowania od zera był przed Gattuso, potem Giampaolo a potem Piolim. Każdy musiał coś negatywnego przekuć w coś pozytywnego. Teraz będzie coś pozytywnego do przekucia w coś trwałego i przyszłościowego.

Dla mnie z wymienionej przez Ciebie trójki nie do zastąpienia będzie tylko Zlatan, bo takich ludzi już w piłce nie ma. Maldini bez wątpienia jest legendą i sama jego obecność budzi respekt wśród piłkarzy, ale czy rzeczywiście "duch Paolo" aż tak oddziałuje na zawodników w trakcie meczów i treningów, jak perfekcjonizm Zlatana? Nie wydaje mi się. Czy na młodych Francuzach, którzy znają Maldiniego tylko ze skrótów LM jego obecność naprawdę robiłaby wrażenie? Również wątpię. Milanu jaki znamy już powoli nie ma i z całą pewnością w przyszłości nie będzie. Ważne, żeby iść do przodu. Z Piolim tego nie zrobimy, bo możemy się spodziewać, że to co działa teraz nie będzie działać przez cały następy sezon. Wiemy, że to typ trenera na kryzys a nie budowę czegoś trwałego. Rangnick wręcz przeciwnie.
4
Gzikuu
Gzikuu
19 lipca 2020, 15:14
Może być tak jak mówisz i na to liczę, choć mam wrażenie, że jednak bez R przed ewolucja się nie odbędzie.

Co do Maldiniego, ciężko mi zrozumieć deprecjonowanie wpływu na obecny zespół. W końcu to on ich zebrał, zwłaszcza tych, którzy są kluczowi: Ibra, Theo, Rebić, Bennacer czy Kjaer, spędza z nimi cały czas i jest częścią szatni
Tak, to on też wybrał zapewne trenerów, ale należy mu się tylko krytyka za błędy, a zasługi już nie? Jak tak będę stawiać sprawę to już nie będę "zaklinać rzeczywistość i dostosowywać ją do swoich osobistych preferencji i upodobań"?
0
Gzikuu
Gzikuu
19 lipca 2020, 15:29
Nie przeczę, że Maldini ma duchowy wpływ na zespół. Wydaje mi się jednak, że realny wpływ ma znikomy, bo nie trenuje i nie gra z drużyną, jak Ibra. To Szwed ciągle trzyma chłopaków pod prądem. Paolo zrobił bardzo dobre mercato, fajnie go widzieć na trybunach/obok boisk treningowych, ale o ile dla zawodników 25+ jest żywym autorytetem, bo oglądali go na boisku, to dla docelowych piłkarzy jakich ma zatrudniać ten klub, to tylko nazwisko. Więc w opcji długoterminowej jego obecność w szatni czy na treningu nie będzie miała już takiego znaczenia. Niestety.
1
szfarceneger
szfarceneger
19 lipca 2020, 13:51
Szczerze mówiąc to bardziej mnie martwi rozstanie z Ibrą niż z Piolim. Nie ujmuję zasług trenerowi, ale moim zdaniem nie jest niezastąpiony. A takiej osobowości w szatni jak Zlatan będzie nam w przyszłym sezonie brakować i ciężko będzie go zastąpić. Dodatkowo na sensownego napastnika trzeba będzie wywalić grube miliony.
4
KosaX
KosaX
19 lipca 2020, 14:26
Mysle ze Ragnick poszuka 1-2 zawodnikow powyzej 30 co beda pelnic role w zespole podobna jak Ibra czyli motywowanie mlodych i dawanie im przykladu.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
19 lipca 2020, 14:50
KosaX większość graczy po 30 jak trafia do nas myśli już tylko o dorobieniu do emerytury.
0
Jaca23
Jaca23
19 lipca 2020, 13:34
Jak już wcześniej pisałem bardzo trudna decyzja. Z jednej strony Pioli dzwignął ten zespół do poziomu, którego chyba nikt się nie spodziewał. Mam wrażenie, że jednak poziom większości zespołów w Seria A spadł po restarcie, co nie zmienia faktu, że my wyglądamy świetnie. Z drugiej zaś, Rangnick to jest osoba na którą czekamy prawie 10 lat, w zasadzie od momentu odejścia Maxa. Mnie najbardziej cieszy fakt, że będzie on odpowiedzialny za cały pion sportowy, a nie tylko za sam zespół. Jest to osoba, która jest absolutnym topem na tym stanowisku i negujące to komentarze są po prostu śmieszne. Może by tak pójść na kompromis i zostawić Piolego, który jednak musiałby się podporządkować Rangnickowi jako dyrektorowi sportowemu? Gdy okaże się, że kibice znowu paraliżują naszych piłkarzy, a wyniki będą podobne do tych z początku sezonu, zawsze może wkroczyć Rangnick i kontynuować swój projekt również z ławki.
Edytowano dnia: 19 lipca 2020, 13:36
2
marunio
marunio
19 lipca 2020, 13:32
zastanawiam sie czy panowie poszliby na taki uklad, ze ragnick przynajmniej na jakis rok wdraza sie swoj system, poznaje klub i lige, wprowadza swoje zmiany organizacyjne, pioli zostaje jako trener, rok kontraktu, w wypadku powrotu padaki po prostu ragnick zajmuje jego miejsce
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
19 lipca 2020, 14:23
Problem jest z tym taki, że nawet gdyby się zgodzili to nie da się uniknąć odium dziwaczności tej sytuacji w której Pioli pracował by pod dodatkową presją wiedząc że w klubie w gabinecie obok jest już gotowy zastępca, kiedy Pioliemu powinie się noga wiadomo kto go zastąpi jego przełożony to mogło by popuść atmosferę.
1
marunio
marunio
19 lipca 2020, 16:46
dobry argument, nie mozna bo bedzie dziwnie hmm
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
19 lipca 2020, 17:41
@ a nie mam racji i gdzie napisałem, że czegoś nie można? Potrafisz podać przykład takiej dziwnej sytuacji w innym klubie?
1
Gianni Rivera
19 lipca 2020, 13:19
Nie wiem, czemu każdy uważa, że ewentualne przyjście Rangnicka będzie się wiązało z tym, że wszystko, co osiągnął z zespołem Pioli, zostanie zaorane. Pioli gra wysokim pressingiem i szybkimi skrzydłami - styl Rangnicka jest identyczny. Niemiec będzie rozwijał to, co Włoch do tej pory zrobił.
Do tego nazwisko Niemca pozwoli przyciągnąć lepszych piłkarzy. Wszyscy co mecz narzekają, że Pioli nie wpuszcza młodych i nie wypromuje żadnego młodzika, a potem go bronią, że powinien zostać. Rangnick znany jest z tego, że kreuje młodzież na gwiazdy.
Istnieje możliwość, że Rangnick się nie sprawdzi. Istnieje także możliwość, że powrót kibiców na trybuny znów sparaliżuje naszych piłkarzy i nawet pod wodzą Piolego zaczną grać kaszanę, do której nas przyzwyczaili. Wszystko się może zdarzyć. Nie ma jednak sensu skreślać trenera przed startem. Bo skreślany był również Pioli. Ten sam Pioli, którego teraz by wszyscy nosili na rękach. Historia jednak pokazuje, że Pioli jest świetny jako strażak, ale kiedy klub zostawia go na dłużej, to potem niemalże zawsze zalicza regres formy i zostaje zwolniony.
18
Zako
Zako
19 lipca 2020, 13:19
Nie umniejszam pracy Piolemu, ale jednak cały czas trzeba pamiętać, ze obecna sytuacja i przebieg sezonu jest bez precedensu. Gazidis obrał konkretną ścieżkę, w stu procentach swoją i pewnie z jej powodzenia będzie on rozliczany.
1
krisss811
krisss811
19 lipca 2020, 13:12
To będzie kolejny paradoks w Milanie, wcześniej bezsensowne transfery, jakaś dziwna sprzedaż klubu i nieznany właściciel, kompromitacje na boisku. A teraz kiedy zespół gra piękny futbol to klub ogłosi kolejną zmianę trenera. Cieszmy się tym co robią piłkarze i trener bo za pare miesięcy być może wrócimy do smutnej nostalgii i marazmu który nas otaczał przez ostatnie lata.
1
jasiom22
jasiom22
19 lipca 2020, 13:11
Najlepsze z tego wszystkiego i tak jest to ze przynajmniej wiemy ze na Kessiego i Hakana nowy czy stary trener bedzie mogl liczyc, w perspektywie budowy nowego zespolu. Jest wiecej zgrania, jest super baza na nowy poczatek. Kessie i Hakan jeszcse miesiac dwa temu, byli jedna noga poza klubem. To najwieksza wygrana Milanu ostatnich tygodni, to ze prawdopodobnie zostana, pod ragnickiem. I zespol bedzie zgrany a rewolucja mniejsza niz wczesniej sie zapowiadala. Forza Milan!
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
19 lipca 2020, 13:10
I będą kwasy.Chyba, że Gazidis wymieni mniej więcej 1/3 kadry. Ale może to i lepiej?W końcu potencjalna porażka Niemca lub dokładniej durnej koncepcji naszego CEO z RPA znacząco przybliżyłaby klub do zatrudnienia normalnego szkoleniowca(koniec z półśrodkami, zabawą w szukanie kolejnego Carletto/Sacchiego czy eksperymentami typu międzynarodowe przedszkole w lidze, gdzie bardzo często o realizacji konkretnych celów nie decyduje boisko tylko siła szatni/kadry) na miarę historii tego klubu.
Edytowano dnia: 19 lipca 2020, 13:11
0
kamilus
19 lipca 2020, 13:18
Jakie kwasy? Największe problemy może robić Ibra, ale on prawdopodobnie odejdzie. Kolejny w kolejce jest chyba Hakan, ale on zapewne będzie rezerwowym (w jego miejsce szykowany jest Szoboszlai) i jeśli coś się nie spodoba, to bez żalu będzie można go pożegnać.

Innych kandydatów nie widzę. Zresztą, jeśli piłkarz jest profesjonalistą, to nie będzie mu przeszkadzała wymiana trenera i będzie dawał z siebie wszystko niezależnie od tego, kto będzie jego trenerem.

A wymiana kadry? Wczoraj Mediaset podał trzy nazwiska, które ponoć Rangnick chce w Milanie - Szoboszlai, Jovic, Miranchuk. I jakby nie patrzeć na tych konkretnych graczy, to chyba jasne się wydaje, gdzie chce wzmocnień, czyli w 4-4-2 lewy pomocnik, prawy pomocnik, napastnik. Czyli prawdopodobnie RR będzie celować w Gigio - Theo Romagnoli Kjaer Conti - Szoboszlai Kessie Bennacer Miranchuk - Rebic Jovic.

3/11 to jeszcze nie 1/3. :) Chyba, że doliczymy do tego wymianę PO na Dumfriesa/Emersona i ewentualną wymianę Kjaera na kogoś lepszego. Wtedy mamy już wymianę 45% podstawowego składu, ale chyba każdy by chciał widzieć taką nową jedenastkę.
5
MrCostacurta
MrCostacurta
19 lipca 2020, 13:07
Zdaję sobie sprawę, że rozmowy odnośnie rynku transferowego, zarówno piłkarzy jak i trenerów, trwają cały rok i nie można dokonywać ruchów tylko podczas przerwy między sezonami, jednak umowa z Rangnickiem, do której doszło już chyba ponad pół roku temu, była podjęta zbyt szybko. Zimą nie było jasne czy Milan zagra w LM czy spadnie do serie B. A teraz klubowi nie pozostaje nic innego jak dotrzymać tej umowy i pożegnać się z Piolim. Żebyśmy tylko nie żałowali tej decyzji jak z Gattuso.
0
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
19 lipca 2020, 13:00
Po prostu nie da się tego czytać, jak drużyna jest w kryzysie to wszelkie absolutnie zło spada na trenera i to on jest centralną postacią winy. Jak drużyna gra wspaniale 8 meczów z rzędu to zasługa Ibry, braku kibiców i najlepsze co dziś przeczytałem trenera kondycyjnego XD A Pioli to chodzi i nie przeszkadza, a tak piękną kombinacyjną piłkę nauczył drużyny chłopak od podawania piłek, skład i taktykę ustala sprzątaczka Milanello, a zmian dokonuje Galliani poprzez smsy. To może dajmy sobie spokój z Ralfem i dawać tego trenera kondycyjnego i Ibrę na prezesów klubu. Myślicie, że samą kondycją i walecznością bez taktyki i umiejętności piłkarskich można Ligę Mistrzów wygrać. Prócz kondycji ta drużyna wygląda genialnie od strony technicznej, a za to największą odpowiedzialność ponosi Pioli, a nie Ibra obrażający się na zmiany. Drużyna Gattuso zasuwała do ostatniej sekundy i co z tego jak zęby zgrzytały jak się oglądało i masa meczów była na styk, zwykle wygrana jakąś indywidualnością. U nas pięknie współgra cały kolektyw. Dobieracie argumenty do tezy, zamiast wysuwać tezy na podstawie argumentów.
6
Gzikuu
Gzikuu
19 lipca 2020, 13:13
Tak. Dzięki Piolemu stadiony opustoszały, dzięki czemu piłkarze nie mają presji. To Pioli rozpisał im trening kondycyjny na czas lockdownu. To Pioli organizował streamy z Football Managera w czasie lockdownu, dzięki czemu chłopaki mieli czas na ogarnięcie taktyki. To dzięki Piolemu mieli czas, żeby w końcu wypocząć i nabrać sił. To Pioli w 3 tygodnie od końca lockdownu do startu ligi wypracował kilkanaście schematów rozegrania piłki w ataku i ustawiania w obronie, w końcu to dużo czasu. To Pioli gra z drużyną na treningach i w meczach, wymagając ciągle więcej. To dzięki Piolemu inne zespoły Serie A nie dojechały kondycyjnie i jakościowo do ligowego powrotu. W końcu to Pioli strzela bramki i asystuje na boisku. To Pioli też lobbował za odejściem Suso i Piątka, którzy byli naszymi hamulcowymi. On też naciskał na wypożyczenie Kjaera, co w ogóle nie było związane z transakcją Caldary. On to w ogóle chyba zjadł tego nietoperza w Wuhan.

Mamy to szczęście, że na obecny okres złożyła się masa boiskowych i pozaboiskowych czynników, dzięki czemu tak wyglądamy. Od trenera aż po brak niewypałów transferowych. Wystarczyło, żeby Pioli zrobił wszystko perfekcyjnie, jak robi to teraz, ale Kessie nie miał życiowej formy. Zupełnie inaczej by to teraz wyglądało.
Edytowano dnia: 19 lipca 2020, 13:14
2
FanMilano
FanMilano
19 lipca 2020, 12:59
To ten ogórek Gazidis powinien wylecieć a nie Pioli
Edytowano dnia: 19 lipca 2020, 13:02
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
19 lipca 2020, 13:13
Wtedy Milan będzie w gównie finansowym przez kolejne dziesiątki lat.
8
kamilus
19 lipca 2020, 13:20
@FaNaTyK 2.0

Ale za to FanMilano byłby zadowolony, bo jest ono ważniejsze niż długofalowe dobro klubu.
6
patoo_07
patoo_07
19 lipca 2020, 12:58
Trzeba liczyć, że Rangnick okaże się równie dobrym psychologiem i dotrze do głów naszych grajków.
2
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
19 lipca 2020, 13:00
A co jest nie tak z ich głowami?
2
patoo_07
patoo_07
19 lipca 2020, 13:19
Biorąc pod uwagę, że przy pierwszych gwizdach z trybun, 3/4 składu zapomina jak prosto kopnąć piłkę, zasadnym byłoby zapytać czy cokolwiek w ich głowach jest na swoim miejscu.
3
MilanistaMarek
MilanistaMarek
19 lipca 2020, 12:22
Wielu ludzi jest w szoku jak gra obecnie Milan, ale w przeszłości też były serie kilku wygranych meczy a później wszystko się rozsypało.
Ralf obejmie Milan i jego zadaniem jest nie tylko prowadzenie pierwszej drużyny ale też naprawienie klubu na różnych szczeblach, przyjdą jego ludzie którzy mają obserwować młodych zdolnych zawodników którzy będą dostępni za małe pieniądze, obecnie nie mamy takich ludzi którzy znają się na budowie drużyny od najmłodszych aż do pierwszej drużyny Ralf wraz ze swoimi pracownikami ma to wszystko zmienić
Edytowano dnia: 19 lipca 2020, 12:24
7
Presidente
Moderator Presidente
19 lipca 2020, 12:30
Były serie, ale tutaj - mi przynajmniej - bardziej imponuje zmiana na poziomie mentalnym. Ci piłkarze strzelają na 1-0 i dalej cisną. Przegrywają 0-1, 0-2 i cisną żeby straty odrobić i to z nawiązką. Jeszcze w styczniu czy lutym gol na 1-0 dla nas to cofnięcie się, chaos i modlitwa aby nie wyrównano. Za Gattuso na wiosnę w tamtym roku też była seria dobrych meczów/wyników, ale jak w derbach przegrali tak siedli psychicznie. Do tego sama gra to też nie jest jakiś przypadek, fart tylko widać poprawę w całej grze ofensywnej.
14
Majkel69
Majkel69
19 lipca 2020, 12:36
"serie kilku wygranych meczy" dlatego nie lubię jak ludzie którzy nie mają niczego mądrego do powiedzenia zachowują się jakby mieli. KONTEKST. Tu nie chodzi o wyniki tylko, ale o to jak nasza drużyna gra i co warte uwagi jak gra mając niezwykle trudny grafik - prawie całą ścisłą ligową czołówkę mieliśmy w tych kilku kolejkach (bez Interu a Atalanta przed nami) i to oni starali się w meczu postawić nam a nie my im. Puenta jest taka, że od jakichś 8 lat nie mieliśmy okresu tak świetnej gry także zarówno jeśli chodzi o jego długość jak i skuteczność w zdobywaniu punktów w jego trakcie. Milan nagle pierwszy raz od końca ery naszej starej gwardii gra jak dawny Milan. Ale co tam, że drużyna w końcu grą zasługuje na barwy jakie nosi. Bo przecież jak zauważył janusz internetów MilanistaMarek: "kiedyś też czasem tak bywało, że kilka razy pod rząd wymęczali zwycięstwo co oznacza, że to dwie identyczne sytuacje". No brawo. Świetna logika. Najgorsze jest, że 8 osób na 10 przeczyta jego wypociny i powie "azali prawdę powiada nam, to prorok nowy nasz jest".
2
roeser
roeser
19 lipca 2020, 13:55
@Majkel69

To powiedz jaki wpływ na tą grę ma kontekst przerwanych rozgrywek i gry przy pustych trybunach. Obecna sytuacja jest tak wyjątkowa, że ciężko jest wyciągnąć jakiekolwiek wnioski.
0
Cimar94
19 lipca 2020, 12:21
Przede wszystkim jedna rzecz. Elliotu nie obchodzą ostatnie wyniki sportowe. Ich obchodzą słupki, wyniki finansowe jakie ma przynieść polityka transferowa Ralfa, jego renoma która przyciągnie młode talenty celem późniejszej sprzedaży i zarobku. Niemiec nie przychodzi żeby wciągnąć nas na z powrotem na szczyt, tylko żeby Elliot mógł na nas zarobić. Dlatego nie ma szans na szansę dla Stefano. Zaryzykowalbym stwierdzenie ze mądre głowy z excela ze szczytu Elliotu nawet nie są świadome jak wielką pracę wykonał z naszymi Pioli. Naprawdę nie jestem zwolennikiem takiej polityki. Uważam że Pioli zwyczajnie zasługuje na sezon od początku, a Rangnick niech zasiądzie jako dyrektor.
1
Lipido
Lipido
19 lipca 2020, 12:35
Skąd słupki jak nie ma wyników. Slupki to narazie uszczelnie i ustabilizowanie. Nie podniesie się wartości zawodników a nawet klubu bez podstawowego czynnika.. Wyników. Kto gdzie bedzie okaze sie po sezonie. Narazie to domysły.
1
Cimar94
19 lipca 2020, 12:39
Mi chodzi o mental zarządu i zadanie z jakim przychodzi trener. Po prostu. Żeby właściciel zarobił, nie żeby wnieść nas na szczyt. Nie mówię że te dwie rzeczy się wykluczają. Brakuje nam od czasu Silvio właściciela który kocha ten klub.
0
jasiom22
jasiom22
19 lipca 2020, 13:08
Zwroce tylko uwage na to ze zarzad patrzy na calosc i realizowanie celow, a kibice reaguja emocjami na kolejne mecze. Jakby to cudowanie dzis nie wygladalo z perspektywy kibica, Stary układ w zarzadzie celow nie osiagnie, zmiany w grudniu wprowadził dopiero gazidis... Ktory szykuje plan na kilka przyszly lat, cos do czego Pioli patrzac na calokształt jego kariery sie srednio nadaje, a Ibra starczy moze jeszcze na jeden sezon i wtedy co.? Elliott z Gazidisem przyrwoca Milan na wlasciwe, LM tory, a poki co Pioli w koncu zaskoczył, kto pamieta wyniki i styl z przed 2:0 z roma? Itd. Rangnick to fachowiec, tez uwazam ze to decyzja o jego sciagnieciu podobnie jak covid-owa przerwa i puste trybuny, pomogly Milanowi w dobre koncowce. Taki efekt przed efektem nowej miotły, i zbieg wydarzen... Co tylko daje solidna baze Rangnickowi na przyszlosc, z czego tylko mozna sie cieszy, kazdy widzi i ragnick tez ze rewolucja tu juz w koncu, po latatch potrzebna nie jest, a raczej ewolucja tego co jest na lepsze... I tak tez sadze ze moze byc... zamist utrzymywac status quo, Mikan i wiekszosc zawodnikow ktorzy zostaja musza sie rozwijac dalej, tak jak caly zespol... Poki co to dalej walka o 5-7 raczej 6-7 miejsce... A w ataku 38-latek... Kto pamieta jak to jest jak odchodzi wazny zawodnik tego typu, co pirlo czy wlasnie ibra...nie jest dobrze, a to tak czy siak czeka milan teraz czy za rok... Lepiej sie przygotowac na zmiany, i je wyprzecic.. Czego efektem beda mlodzi utalentowani, i pewnie powrot do Lm, jak nie za rok to za dwa z Rangnickiem i Elliottem/Gazidisesm
2
hyrus13
hyrus13
19 lipca 2020, 12:13
I później zwolnimy go w połowie sezonu a drużynę przejmie Spal ;)

Pozbywanie się Piolego to głupota. No, ale to jest ich cyrk i ich małpy. My sobie możemy popisać i tyle. Moim zdaniem zrobimy źle żegnając trenera, który wreszcie zrobił z Milanu drużynę.
3
Gzikuu
Gzikuu
19 lipca 2020, 12:15
A jak Piolego zwolnimy w środku sezonu to co wtedy? Donadoni?
Bo chyba nie spodziewasz się, że przez cały sezon nasi piłkarze będą wyglądali, tak jak w tym okresie.
Mamy okazję wziąć fachowca, światowy top, to bierzemy i nie zastanawiamy się "co będzie jeśli".
12
Corsa
19 lipca 2020, 12:17
Spalletti? Scenariusz bardzo optymistyczny :P
Edytowano dnia: 19 lipca 2020, 12:18
2
hyrus13
hyrus13
19 lipca 2020, 12:18
Światowy top?! Czy w poupadaliście na głowy? Jak to się stało, że ten światowy top nie prowadził żadnego poważnego klubu?

Tak, dmuchajcie sobie balonik, a później pierwsi będzie go zwalniać.
3
Corsa
19 lipca 2020, 12:34
@hyrus13, częściowo się z Tobą zgadzam, ale przykładowo Gasperini też nigdy nie prowadził żadnego giganta, a nikt nie ma cienia wątpliwości, że to jeden z najlepszych trenerów w Europie.

Wszyscy zachwycamy się Atalantą, RB Lipsk to nic innego jak jej niemiecki odpowiednik, a Rangnick, to taki Gasperini z bardziej rozległym zakresem obowiązków.
Edytowano dnia: 19 lipca 2020, 12:37
3
Gzikuu
Gzikuu
19 lipca 2020, 12:46
Tak. Światowy top. Znajdź mi drugiego takiego trenera, który łączy obowiązki dyrektora sportowego i wynajduje nikomu nieznanych zawodników, którzy potem stają się topem, np. Haaland, Werner, Mane, Firmino. Czekam.
9
hyrus13
hyrus13
19 lipca 2020, 21:33
Dmuchaj balonik @gzikuu :) Nie odpowiem ci na pytanie bo nie wiem czy pytasz o trenera czy o scouta. Możesz sobie robić bożka z kogo chcesz. Fakty są takie, że tym topowym trenerem nie zainteresował się żaden topowy klub, ale niech ci to Real, Barca i Man City wyjaśnią. Czekaj ;)
0
b4ry
b4ry
20 lipca 2020, 12:55
@Hyrus13 - proste. żodyn z wymienionych przez Ciebie zespołów nie potrzebuje człowieka jakim jest Niemiec. Oni nie szukają budowniczego, bardziej dekoratora wnętrz. Jestesmy troszke na innym etapie prowadzenia klubu. Więc Twoja dywagacje trafione jak dzikiem w sosnę w dębowym lesie
0
Gzikuu
Gzikuu
19 lipca 2020, 12:12
Tyle mam do powiedzenia:
https://www.youtube.com/watch?v=8sfWDEcFOj4
2
Semper Fideli
Semper Fideli
19 lipca 2020, 12:10
Od przyszłego sezonu jeśli Stefan odejdzie bankowo wróci do Fiorentiny
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się