SCUDETTO


MERCATO LIVE 06.08: Trudne negocjacje z Lokomotiwem w sprawie Laxalta i Miranczuka [17:20]

6 sierpnia 2020, 09:34, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 06.08: Trudne negocjacje z Lokomotiwem w sprawie Laxalta i Miranczuka [17:20]

[09:35]Matteo Pessina znajduje się w trójkącie pomiędzy Hellasem Werona, Atalantą Bergamo a AC Milan. Poprzedni sezon pomocnik spędził w mieście Romea i Julii, w którym pokazał się z bardzo dobrej strony. Jego karta stanowi jednak właśność ekipy La Dea, ale rossoneri mogą odkupić swojego wychowanka za 50% wartości i skłaniają się ku temu, aby to uczynić. Problemem jest jednak wycena - Atalanta życzy sobie 20 mln euro (zatem 10 dla Milanu), Milan uważa, że gracz jest wart 12 mln euro (zatem 6 dla Milanu) - pisze La Gazzetta dello Sport.

[09:53]: Zdaniem La Gazzetta dello Sport, za przesadzoną włodarze Milanu uważają także wycenę Nikoli Milenkovicia przez Fiorentinę. W przypadku defensora nie padają jednak konkretne kwoty.

[11:00]: Według La Gazetty dello Sport, Milanowi został zaproponowany Eric Bailly z Manchesteru United. Rossoneri nie są jednak zainteresowani usługami iworyjskiego stopera. 

[12:30]: Tuttosport donosi, że Asmir Begović nie zostanie wykupiony, ale przyszłość Pepe Reiny w Milanie pozostaje niepewna. Hiszpana bardzo chciałby mieć u siebie Javi Gracia, nowy trener Valencii. 

[12:35]: Zdaniem Tuttosport negocjacje między z Lokomotiwem w sprawie wymiany Diego Laxalta i Aleksieja Miranczuka utknęły w martwym punkcie i obie strony nie potrafią znaleźć porozumienia. 

[15:20]: Davide Calabria zmienił agenta. Od dziś jego interesy będzie reprezentował będzie Alvaro Torres. Ten sam agent jest przedstawicielem Fabiana Ruiza i Luisa Alberto. Niewykluczony jest kierunek Hiszpański dla prawego obrońcy Milanu.

[15:30]: CdS: "Deulofeu naciska na transfer do Milanu, ale zarząd rossonerich nie wydaje się być do końca przekonany. Na ten moment Milan koncentruje się na innych nazwiskach"

[15:35]:  Nico Schira informuje, że Tiemoue Bakayoko jest coraz bliżej odejścia z Chelsea. Milan uważnie monitoruje sprawę. Francuz marzy o powrocie do Milanu. The Blues oczekują za swojego pomocnika około 20 mln euro. Kolejnym problemem do rozwiązania może być pensja piłkarza. Paolo Maldini spokojnie czeka, aż ekipa z Londynu obniży swoje oczekiwania finansowe.

[17:20]: Ponownie Nico Schira informuje, że Atalanta rozmawia z Espanyolem ws. pozyskania Marca Roki. Media łączyły hiszpańskiego pomocnika również z Milanem.



179 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
BadMad
BadMad
6 sierpnia 2020, 23:26
Czyli wszystko gra i bucy,jak zwykle%-) jutro kolejny ciężki dzień;)
0
Tutkovic
Tutkovic
6 sierpnia 2020, 23:11
Bardzo lubie te dyskusje, która liga lepsza. Nie da się tego porównać. Zazwyczaj wygrywa ta drużyna, która narzuci swój styl. Serie A może i jest niedoceniana ale ja wiem jedno. Obronna gra Włochów pozwala na zwycięstwo z każdym.
7
Cmentarz
Cmentarz
6 sierpnia 2020, 20:53
Roma niepokonana od 7 meczow, ale w gownolidze. Przychodzi mecz z powazniejszym rywalem w LE i 1 celny strzal. Fajna ta Serie A, taka nie za mocna.

Kolego odpoczniesz sobie od komentowania na tydzień, będziesz miał czas żeby dokształcić się z szacunku do innych i kultury wypowiedzi. Ostrzeżenie za prowokacje i wjazdy personalne w postach poniżej. g88
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2020, 09:52
1
Dozen
Dozen
6 sierpnia 2020, 20:57
Typie skoncz juz spamowac tymi wysrywami, jak ci cos nie pasuje to to zmien i przestan meczyc tu ludzi swoimi histeriami
35
Cmentarz
Cmentarz
6 sierpnia 2020, 21:00
Gra Liga Europy, to chyba mam prawo to skomentowac? Dobrz esie czujesz? Czemu lekow nie wziales?
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 sierpnia 2020, 21:03
Bardziej kwestia błędów systemowych/pewnej psychologicznej bariery niż ogólnego poziomu.Włosi nawet w czasach największego rozkwitu Calcio w pełni nie zdominowali europejskich rozgrywek.
6
Cimar94
6 sierpnia 2020, 21:07
Siły ligi nie można oceniać tylko na podstawie wyników z osiąganych w europejskich pucharach. Oczywiście z pewnością jest to ważne kryterium, ale w mojej ocenie nie kluczowe. Podajesz przykład ligi hiszpańskiej. Barcelona w gazie oklepuje dół tabeli non stop 5:0, 6:0. O ile Angielska jest niepodważalnym top1, to nie wrzuciłbym do tego samego worka La Ligi. Barcelona, Real, Atletico, Sevilla. Koniec. O sile ligi stanowią także jej outsiderzy, którzy w lidze hiszpańskiej nadają się co najwyżej do tarcia chrzanu a nie do poważnej gry w piłkę. Jestem przekonany, że Udinese ograłoby Eibar czy inną Celtę Vigo.
17
RuFFDante
RuFFDante
6 sierpnia 2020, 21:14
W angielskiej niby mocnej znajduja sie takie perelki jak Norwich :)
2
Siwy98
Siwy98
6 sierpnia 2020, 21:40
Jak Wolfsburg dostał oklep od Szachtara 5-1, to należy wyciągnąć wniosek, że Bundesliga jest dziadowska ?
18
Dozen
Dozen
6 sierpnia 2020, 21:44
^
A Eintracht od Basel
12
Rzetelny
Rzetelny
6 sierpnia 2020, 22:07
A Legia od Borussii?
5
KKP19
KKP19
6 sierpnia 2020, 22:58
Real zremisował z Legią 3 3 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
7
BadMad
BadMad
6 sierpnia 2020, 23:38
Włosi nie zdominowali europejskich rozgrywek ?LM 3 x finał Milan 3 x Juve 1 x Sampa , PUEFA wogole nie ma co mówić kompletna dominacja Serie A,PZP faktycznie jedynie 4 finały,no bieda w 3 poopy
4
Moris
6 sierpnia 2020, 20:40
Cmentarz- a jak Real wygrał z Getafe 1-0 to znaczy,że Real słaby bo się męczył? Jak Barcelona wygrała z nimi 2-1 to tez znaczy,że Barca słaba bo dali sobie bramkę strzelić i wygrali tylko jedna bramka?Z Ajaxem Getafe wygrało 2-0. Nie wiem co ty oczekiwałeś od Interu? Zwycięstwa 6-0? Juve ostatnio pare razy w finale ligi mistrzów. Zobacz gdzie Atanalta teraz jest. Wiec nie wiem gdzie widzisz słaba Serie A. A juve już od dawna gra kupę,ale jednak punktują i wygrywają.
Edytowano dnia: 6 sierpnia 2020, 20:48
1
Cmentarz
Cmentarz
6 sierpnia 2020, 20:49
Z głową masz? No, rozbierzmy na czynniki pierwsze ostatnią dekadę w europejskich pucharach.

Był tryplet Bayernu, tryplet Barcelony. Dominacja Realu Madryt w Lidze Mistrzów, dominacja Sevilli w Lidze Europy. Niemiecki finał, angielski finał, hiszpański finał.

A czym Ty się szczycisz? Dwoma finałami Juve? Przerżniętymi wyraźnie? 3:1 i 4:1? Atalanta? No i co, raczej z PSG odpadną, a nawet jak ich przejdą, to nie wierzę, że doświadczony Cholo Simeone da się ograć niedoświadczonej ekipie.

Spójrz na to, jakie Ty sukcesy wymieniasz w lidze włoskiej "dwa finały LM i Atalanta". No fajnie, a gdzie triumf? Nigdzie. Atalanta rozbiła 8:4 9. zespół LaLigi. Ok, nie umniejszam, zagrali fajnie, ale Nietoperze mają za sobą kiepściutki sezon. Przypominam, że ta ofensywna Atalanta w grupie miała minusowy bilans (z City, Szachtarem i Zagrzebiem). Dostała 1:5 od Obywateli. Wyszła? Ok. Tylko nie pisz mi, że sukcesem jest Atalanta, bo doszła do ćwierćfinału Ligi Mistrzów.

Juventus jutro może nawet odpaść z 7. zespołem Ligue 1. Nawet, jeśli ich przejdą, to widzisz tak grające Juve w finale Ligi Mistrzów? Bo ja nie.

I podkreślam - Juventus, który gra cholernie brzydką piłkę jest mistrzem tej ligi. To tylko pokazuje, jaki tutaj jest poziom. Z resztą, Inter gra z Leverkusen i jestem prawie pewny, że odpadną. Wrócę do tej rozmowy.
1
Moris
6 sierpnia 2020, 21:20
Inter wygrał z Getafe to źle bo się męczyli. 2 finały Juventusu tez złe bo przecież przegrali. Atalanta która niszczy Hiszpański zespół tez złe bo przecież oni maja kiepski sezon. Atalanta z ćwierćfinale tez lipa bo przecież teraz przegrają,a nawet jak wygrają to później przegrają. Przecież to samo można powiedzieć jak Real Mądry wygrywał ligę mistrzów. Gdzie z Atletico strzelili w 93 min gola dzięki czemu była odgrywka i w dogrywce wygrali. A później z Liverpoolem gdzie och bramkarz wpuścił takie szmaty gdzie w B klasie chłopaki lepiej bronią. Ale tego już nie napiszesz....
6
mathiaz
mathiaz
6 sierpnia 2020, 21:50
Cmentarz
"A czym Ty się szczycisz? Dwoma finałami Juve?"
Zapewniam Cię, że na tej stronie nikt nigdy nie szczycił się i nie będzie żadnymi finałami w których grało Juve, oprócz tego z 2003 roku. Pozdro.
7
Materazzone
Materazzone
6 sierpnia 2020, 23:45
Juve to ja życzę i 10 finałów. Wszystkich przegranych :D
1
hunga
hunga
6 sierpnia 2020, 23:47
Gównoliga i gównokibice Cmentarz idealnie tu pakujesz.
0
Rossu
6 sierpnia 2020, 20:16
Ależ księgowi Milanu będą zachwyceni gotówką za Calabrie, jednak mi go jest szkoda, bo zdecydowanie wolę naszego wychowanka aniżeli Contiego. Ale jeśli fundusze uzyskane pójdą na zawodnika typu Emerson/Dumfries to jestem jak najbardziej za. Aurier piłkarsko dobry, ale to ostatni wybór jesli chodzi o wszystkich ww. PO.
4
kamilus
6 sierpnia 2020, 20:43
Fundusze jak fundusze (bo te i tak są na prawego obrońcę), liczy się 'plusvalenza'. :P
1
ósmy
ósmy
6 sierpnia 2020, 19:36
Calabria nie bez przyczyny zmienił agenta, który ma opanowany hiszpański rynek.
Schira jest pewny tego, że Davide trafi to któregoś z sevillskich klubów.
10
Starosta
6 sierpnia 2020, 19:31
Offtop: W meczu Sevilla-Roma skrzydła w drużynie gości z Milanu. Suso i Ocampos śmigają.
0
kamilus
6 sierpnia 2020, 20:41
Patrząc na livescore, to Suso został wystawiony na lewej flance. To dopiero musiała być katorga dla oczu. :P
4
Starosta
6 sierpnia 2020, 20:43
Masz rację dlatego został zdjęty :)
0
IpponInter
IpponInter
6 sierpnia 2020, 22:35
Grał na prawej stronie ale ciężko go nazwać skrzydłowym.
0
Cmentarz
Cmentarz
6 sierpnia 2020, 19:25
Offtop:

Jako fan ligi wloskiej powiem obiektywnie - Serie A to najbardziej gowniana liga z top5 (chodzi o poziom). Czekam na hejt :)

Inter wczoraj sie meczyl z 8 zespolem LaLiga (ok, wygrali, ale w meczarniach, a do pewnego momentu Getafe ich dusilo. Poza tym, Inter w fazie grupowej LM przegral z La Masia Barcelony xD wicemistrz Wloch vs wicemistrz Hiszpanii).

Roma juz w dupe z Sevilla. Nawet jesli Sevilla jest faworytem (bo jest) tego meczu, to Roma wyglada jak zespol z ekstraklasy. 30% posiadania pilki, 0 strzalow, a tamci lekko przypresuja to Roma pelne gaciory.

7 zespol Ligue 1 moze jutro wywalic z Ligi Mistrzow mistrza Wloch. Poza tym - poziom ligi wloskiej... Skoro mistrzem jest tak gownianie grajacy zespol.

Tylko i wylacznie honor ratuje Atalanta, ale czy wygrana z Valencia to cos superowego? Valencia ma za soba kiepsciutki sezon, lige zakonczyli dopiero na 9 miejscu. Warto przypomniec, ze Atalanta dostala chociazby 1-5 w grupie od City.

I serio nie bronce tej ligi. Wystarczy ogladac mecze. Inter najprawdopodobniej zagra z Leverkusen w kolejnej fazie i tez watpie, ze ich przejda. :)
2
Galvo
Galvo
6 sierpnia 2020, 19:35
cos w tym jest. tez mi sie kijowo oglada Serie A, oprocz Sassuolo Atalanty i momentami meczow Milanu. ;) Reszta stylem gry do ogorki
0
Starosta
6 sierpnia 2020, 19:37
Nie czekaj na hejt :) To jest twoje zdanie. Ja mam zupełnie odrębne. Lubię oglądać Serie A. Nawet jak gra Fiorentina z Lecce to wole obejrzeć ten mecz niż przykładowo Liverpool-Aston Villa. Każda liga jest inna. Porównywanie zespołów jest bezcelowe. To tak jak z naszym Milanem potrafi w ciągu 3 dni wygrać z Juve a następnie przegrać ze słabszą Sampdorią.
6
Cmentarz
Cmentarz
6 sierpnia 2020, 19:39
Porownuje poziom lig na podstawie europejskich pucharow, a tutaj Serie A (mowie o czaise po tryplecie Interu) malo istnieje. Juve dwa finaly, ale przerzniete. W tym czasie angielska hiszpanska i niemiecka mialy triumfy w LM.
0
Bradley
Bradley
6 sierpnia 2020, 19:57
To teraz zobacz sobie kiedy ostatni mecz grało Getafe, a jaki i do kiedy maraton przechodziły kluby z Serie A. Ostatnie lata były chude, ale przykład Interu to jakieś nieporozumienie.
1
Cmentarz
Cmentarz
6 sierpnia 2020, 20:04
No Getafe gralo dosc dawno,wiec tez z rytmu meczowego zostali wytraceni.

Przyklad Interu to nieporozumienie? Zobacz faze grupowa LM. Inter w najmoocnbiejszym skladzie gra z Barca o awans, a Barcelona wychodzi dzieciakami (maja juz pewny awans z grupy) i ich ogrywa kuzwa na Giuseppe Meazza. To niezle nieporozumienie :) Wiedzialem, ze obiektywizmu tutaj wielu nie ma. Ta lgia jest po prostu sredniawa, a pod katem top5 to slaba ;) Tyle
0
Szpadyzor0
Szpadyzor0
6 sierpnia 2020, 20:06
A ja za to uwazam, ze wloska to 2 najmocniejsza liga po angielskiej i w takiej hiszpanskiej duzo latwiej Milanowi byloby sie dostac do ligi mistrzow :)
1
Cmentarz
Cmentarz
6 sierpnia 2020, 20:10
Ale Ty chlopie bredzisz xD Wloska druga najmocniejsza liga haha. Przeciez w Serie A jest niewiele wiekszy poziom niz w Ligue 1, Bundesliga delikatnie odjechala, a LaLiga i Premier League to sa z polke wyzej xD Zaloz okulary
0
Dozen
Dozen
6 sierpnia 2020, 20:26
Sa na rownym poziomie z niemiecka a wymienianie francuskiej jako zblizonej do jakieklowiek z wyzej wymienionych lig to jakies nieporozumienie z twojej strony.To najbardziej gowniana liga na swiecie.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 sierpnia 2020, 20:53
Ależ systemowe frajerstwo Włochów w europejskich pucharach , którzy bardzo często skupiają się wyłącznie okresowo na kilkanaście spotkań na krajowym podwórku ma się nijak do ogólnego poziomu ligi.Milan Carletto też zaliczył przejażdżki z tuzami pokroju Werderu czy też wcześniej Deportivo.Czy to świadczy, że BL oraz PD były w tamtych momentach lepsze od Serie A?Nie wydaje mi się.
0
IpponInter
IpponInter
6 sierpnia 2020, 20:55
Cmentarz ty natomiast bredzisz na temat składu barcelony i interu. Przypomnę tylko, że Inter grał 2 mecze z barceloną. Pierwszy pomijasz nie wiem czemu ale skoro jesteś przy drugim. To w interze pomoc wyglądała tak : biraghi,valero,vecino,brozović,dd. w Barcelonie : firpo( notabene który mógłbyć wzmocnieniem lewej strony, vidal którego Inter chce, rakitić którego chciał, alena i wague. Jeden gracz z la ma sii. A teraz najważniejsze z ławki weszli: Esposito, który nie dostaje minut, politano który został wytransferowany oraz Valentino Lazzaro. W barcelonie Suarez, Frankie, Fati.
Podsumowując, Inter przegrał przez kontuzje i kartki. Pierwsze składy były porównywalne jeśli chodzi o ławkowiczów ale zmiany już nie.
1
Cmentarz
Cmentarz
6 sierpnia 2020, 20:59
Ale w 2 meczu Barca wyszla wiekszoscia skladu z La Masii rozumeisz? Ze szkolki. Tak, jakby Inter wyszedl 5-6 graczami z Primavery i na Camp Nou ogral Barcelona, ktora gra o awans. Nie wiem czego nie rozumiesz. Nawet jesli wyszli lawkowicze z Interu, to chyba nadal lawkoczie z interu > dzieciaki z Barcelony? Chociaz na boisku wiadomo, ze Barcelona lepsza, nawet ta dzieciarnia.
0
IpponInter
IpponInter
6 sierpnia 2020, 21:10
Firpo w barcelonie był takim samym rezerwowym jak biraghi w Interze, ma 23lata rozegrał poprzedni sezon w betisie, który zajął miejsce w LE, Carles Alena 22lata( rok młodszy od Barelli), Perez 22lata(rok młodszy od Martineza),Todibo 21( Ten sam rocznik co Bastoni) Wague 21. To są te dziecaki z la masii ?
Edytowano dnia: 6 sierpnia 2020, 21:20
0
IpponInter
IpponInter
6 sierpnia 2020, 21:14
3 z 4 wymienonych graczy, było na ławce podczas pierwszego meczu z Barceloną. To jest ta dzieciarnia z la messi, która ona tylko gra w lidze u-19 jak Primavera we Włoszech ?
Zapomniałem o firpo-23 lata. 3/5.
Edytowano dnia: 6 sierpnia 2020, 21:17
0
Vol'jin
6 sierpnia 2020, 19:12
Roma ma owszem nowego właściciela, ale problemy z FFP tam pozostały i nowy dyrektor sportowy będzie musiał gimnastykę tam zrobić :)

Co z tego, że długi zostały wyzerowane (Eliott też to zrobił) skoro to nic nie znaczy dla UEFY ^
1
Cimar94
6 sierpnia 2020, 19:12
Offtop: Co jeśli Roma wygra LE? Rzecz jasna grają wtedy w LM, ale czy my czasem nie zagramy w LE od razu od fazy grupowej?
0
kamilus
6 sierpnia 2020, 19:13
Wtedy chyba 4. drużyna gra w LE zamiast w LM.
1
Cimar94
6 sierpnia 2020, 19:16
@kamilus jak Manchester United wygrał LE skończył sezon bodaj na 5. miejscu. I pięć angielskich drużyn grało w LM. Pytanie właśnie co się dzieje z ilością drużyn z ligi awansujących do LE?
1
Cmentarz
Cmentarz
6 sierpnia 2020, 20:56
Wtedy top4 + Roma w Lidze Mistrzow. Liga Europy to Napoli i My faza grupowa, a 8 Sassuolo kwalifikacje.

No, ale Roma nie wygra, bo jest za slaba. Wlasnie sie zzegna z LE.
1
Cimar94
6 sierpnia 2020, 21:00
Moje pytanie brzmi dość głupio po tak fatalnym meczu jak zagrała dziś Roma ;)
0
IpponInter
IpponInter
6 sierpnia 2020, 21:28
Maksymalnie 7drużyn może reprezentować dany zespół w europejskich pucharach. 4LM 3 LE. Wyjątkiem jest wygranie LM/LE przez zespół, który nie zajął miejsca w pierwszej 4. Konkluzja jest taka, że Sasuollo i tak by ligi europy nie dostał a Milan i tak by grał w kwalfikacjach.
0
Vol'jin
6 sierpnia 2020, 22:30
Max zespołów w LM z jednego kraju jest 5 (stąd ta furtka przez LM/LE)

w teorii ale już to się nie stanie to Milan miałby fazę grupową. Ale jakby Napoli wygrało LM i Roma LE to wtedy 4 miejsce w lidze dałoby fazę grupową LE i byłby piękny ból tyłka Lotito xD
0
Jaca23
Jaca23
6 sierpnia 2020, 18:30
Dajcie spokój z tą polityką i ideologiami, wystarczy, że pełno tego dookoła. Zróbcie sobie jakąś grupę i tam się kłóćcie na takie tematy ;)
7
proy
proy
6 sierpnia 2020, 18:33
Nie chce politykowac. Nie mam w sobie zgody na wybielanie ktorejkolwiek ideologii odpowiedzialnej za masowe zabijanie ludzi - to nie ma nic wspolnego z polityka
2
Jaca23
Jaca23
6 sierpnia 2020, 18:40
Właśnie to robisz, a to nie miejsce na tego typu dyskusje.
Edytowano dnia: 6 sierpnia 2020, 18:41
2
MilanHomer
6 sierpnia 2020, 18:50
proy
Nie chcesz politykować, ale dowalić swoje przekonania muszę :)
Ludzie ogarnąć dupy i picze, to strona o naszym kochanym Milanie!
Sport, nie wyznania i ideologie!
1
proy
proy
6 sierpnia 2020, 18:51
Mamy inna definicje politykowania. Tak czy inaczej koment od ktorego sie zaczelo zostal zdjęty wiec dla mnie temat jest zakonczony
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
6 sierpnia 2020, 20:06
Tak, został zdjęty a kolejne wyjazdy na temat polityki, ideologii, łowiectwa, baletu itp będą się kończyły banami. To strona o Milanie i Serie A i tego sie trzymajmy. Ktoś chce pogadać na inne tematy to są od tego odpowiednie strony.
3
IL Capitano 3
IL Capitano 3
6 sierpnia 2020, 18:17
Byłoby bardzo szkoda Marca Roci na rzecz Atalanty. Świetny regista za nie duże pieniądze przez spadek Espanyolu.
3
przemek1899
przemek1899
6 sierpnia 2020, 17:52
nie jest z nami łączone żadne poważne wzmocnienie
0
przemek1899
przemek1899
6 sierpnia 2020, 17:48
Wszyscy rywale do top 4 w przyszłym sezonie się wzmocnili
- Juve arthur i pewnie ściągną kogoś z górnej półki
- Inter Hakimi i pewnie Tonali
- Lazio Silva
- Roma ma nowego właściciela który pewnie wzmocni skład
- Napoli Osimneh a za chwilę może Boga
- Atalanta i tak już b mocna pewnie kupi kogoś dobrego
a Milan ? Kalulu......
0
HIM1998
HIM1998
6 sierpnia 2020, 18:07
Spokojnie, okienko nawet się nie rozpoczęło. Wierzę, że zarząd stanie na wysokości zadania i wzmocni odpowiednie pozycje. Cierpliwości przyjacielu, "nadgorliwość gorsza od faszyzmu".
1
Paweł Piotr
Paweł Piotr
6 sierpnia 2020, 18:09
Lepiej nic nie pisz bo zaraz zhejtujo cie wyznawcy Piolego że nawet PO nie potrzebny bo taki Calabria grywał przyzwoicie a nawet strzelił bramke iksde ;)
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
6 sierpnia 2020, 18:10
Spokojnie. Na pewno się wzmocnimy. Ibra będzie tego wymagał.
2
Zako
Zako
6 sierpnia 2020, 18:11
Z twojej wypowiedzi wychodzi, ze Roma , Lazio i Atalanta nikogo jeszcze nie kupiły, Juve kupiło, bo robili wała z Barcą do zamknięcia budżetu.Realnie przyszli na razie Hakimi i Osimhen, reszta to przypuszczenia. Do niedawna nie było wiadomo kto będzie u nas odpowiadał za transfery, a jeszcze parę kontraktów do załatwienia, także spokojnie.
2
Paweł Piotr
Paweł Piotr
6 sierpnia 2020, 18:12
Komentarz ocenzurowany. Wyrażanie pogardy wobec innych ludzi jest zakazane, i będzie piętnowane z całą surowością.


Arva
Edytowano dnia: 6 sierpnia 2020, 18:34
1
Jaca23
Jaca23
6 sierpnia 2020, 18:16
Same znaki zapytania na tek liście, praktycznie zero konkretów. Zalecam chłodną głowę, bo w to mercato się jeszcze sporo wydarzy, a plotek będzie jeszcze więcej.
1
landik
landik
6 sierpnia 2020, 18:20
Arthur i wzmocnienie? To się wyklucza xD
0
Sakuragi
Sakuragi
6 sierpnia 2020, 18:25
REDAKCJO ZAPRASZAM DO BLOKADY UŻYTKOWNIKA PAWEŁ PIOTR ZA OBRAŻANIE I POGARDZANIE LUDŹMI HOMISEKSUALNYMI. CO TU SIĘ DZIEJE?
3
MilanHomer
6 sierpnia 2020, 18:48
tosiek
Ty tak serio z tymi homoseksualistami?
Nie widzę tego komenta (jest usunięty), ale to strona sportowa i mówmy o sporcie a nie pierdołach polityczno-wyznaniowych.
2
Sakuragi
Sakuragi
6 sierpnia 2020, 19:09
MilanHomer to mu to pisz a nie mi. Sam nie wiadomo po co i dlaczego zaczął obrażać tych ludzi. Jakbys zobaczył komentarz to byś wiedział o co chodzi.
0
Arva
Moderator Arva
6 sierpnia 2020, 19:45
Autor otrzymał ostrzeżenie, a komentarz został usunięty właśnie dlatego że w bardzo niewybredny sposób dotykał "polityczno-wyznaniowych pierdoł".
0
gattusoBDG
gattusoBDG
6 sierpnia 2020, 17:40
Jeśli Atalanta się interesuje Rocą to znaczy, że dobrze go wypatrzyliśmy ;)
0
Orzelek79
Orzelek79
6 sierpnia 2020, 16:49
Do narzekających. Mercato ocenia się na koniec a nie kiedy się jeszcze nie rozpoczęło. To że inne kluby już kogoś zakontraktowały , nic nie znaczy.
7
Paweł Piotr
Paweł Piotr
6 sierpnia 2020, 17:33
"To że inne kluby już kogoś zakontraktowały , nic nie znaczy. " Jak to nic nie znaczy iksde :)
1
Purysta
Purysta
7 sierpnia 2020, 00:39
To nic nie znaczy, to o niczym nie świadczy.
0
daro12555
daro12555
6 sierpnia 2020, 16:37
Napoli się wzmocniło ,Lazio też ,Inter też a my dalej czekamy z jakimś transferem
1
Materazzone
Materazzone
6 sierpnia 2020, 17:32
Kupili piłkarzy, a nie się wzocnili.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
6 sierpnia 2020, 16:32
Comisso ponoć chce 40mln za Milenkovicia. Więc kolejne nazwisko z głowy.
0
kamilus
6 sierpnia 2020, 17:05
Na koniec tego okienka będzie można stwierdzić, czy gra tylko pod publiczkę by zwiększyć cenę za swoich graczy, czy też już naprawdę odleciał w kierunku Cairo.
3
Rossu
6 sierpnia 2020, 16:10
Dokładnie tak jak mówicie, z Bakayoko powinni zaczekać az Chelsea obniży wymagania, pytanie czy sam francuz byłby skłonny zejść z pensji do max 3-3,5 mln. Bo do rotacji z Bennacerem i Kessim byłby idealny, do tego Roca oraz Pobega i mamy mocną, zdolną pomoc. Trzeba również zaznaczyć, że w najbliższym sezonie będziemy grać co 3 dni, więc dobrze mieć szeroką kadrę.
Edytowano dnia: 6 sierpnia 2020, 16:11
3
Diavo
Diavo
6 sierpnia 2020, 16:06
Wszędzie piszę,że Kalulu ma słabą koncentrację..
0
grayman88
grayman88
6 sierpnia 2020, 16:09
Rasiści
6
blady77
blady77
6 sierpnia 2020, 16:53
No to nie pisz.
5
grayman88
grayman88
6 sierpnia 2020, 22:03
Czego mam nie pisać
0
grayman88
grayman88
6 sierpnia 2020, 15:58
Tak naprawdę Milan potrzebuje transferow do każdej formacji...
PO podstawowy, ŚO rotacja, LO zmiennik, 2razy ŚP rotacja (Bakayoko i ktoś dla Bennacera) , SPO dla Hakana do rotacji zakładając że Paqueta odejdzie, PS podstawowy (moje marzenie Berardi) Samu zmiennik. i SN do rotacji z Ibrą (Belotti marzenie, szkoda że Petagna idzie do Napoli)

LW zakładam Rebicia i Leao. Chyba że Leao za Ibre i LW zmiennika dla Rebicia.

Całe rozważanie do ustawienia 4231.
8 transferow, 2 kluczowe PO i PS, wg mnie tam muszą być kupieni zawodnicy jako podstawowi. Wymieniłem Berardiego ale Chiesa to byłby kozak transfer. Po transferze Bonucciego przestałem myśleć że taki a taki transfer jest niewykonalny,..... wiem że odszedł po roku. Chodzi mi o moment ogłoszenia transferu, tylko tyle. Bez analizowania sezonu i gry
Edytowano dnia: 6 sierpnia 2020, 16:11
5
serginho83
6 sierpnia 2020, 16:42
Dokładnie też tak to widzę, ale chyba nie do wykonania w jedno okienko, jeszcze skrócone...
0
Dusiek
Dusiek
6 sierpnia 2020, 16:48
serinho. Mnie bardziej martwi budzet 100 melonów na 8 zawodnikow...
1
serginho83
6 sierpnia 2020, 16:56
dusiekxd no dlatego w 1 okienko raczej nie dadzą rady tego zrobić, chyba, że pójdą przede wszystkim na ilosc, a w mniejszym stopniu na jakość... Ewentualnie pokombinują z wypożyczeniami lub transferami bezgotówkowymi jak np. Pobega
0
Grande
Grande
6 sierpnia 2020, 17:16
Tylko pamiętaj, że przyszedł do nas po konflikcie w Juve i nie chciał wyjeżdżać z Włoch. Inaczej niby nie spojrzałby na Milan.
0
kamilus
6 sierpnia 2020, 17:23
Budżet nie musi mieć limitu 100 mln, bo dojdą też jakieś pieniądze ze sprzedaży. Jeśli te będą mieć miejsce (a trochę w to wątpię, bo Milan nie umie w sprzedaż już od wielu wielu lat), to powinniśmy mieć znacznie więcej, ponieważ w kolejce do sprzedaży mamy RR i/lub Laxalta, Contiego i/lub Calabrię, Paquetę, a może i Samu/Saelemaekersa (przy zakupie prawego napastnika trzymanie ich obu jest trochę bez sensu).
0
grayman88
grayman88
6 sierpnia 2020, 23:17
Było info ze budżet wynosi 75 plus połowa że sprzedaży....
0
Grande
Grande
6 sierpnia 2020, 15:56
"AS Roma przechodzi z rąk bostońskich w teksańskie za 591M€. W 11 lat wartość klubu wzrosła ze 110M€ ponad 400% - bez żadnego tytułu, bez stadionu, bez Tottiego/DDR i z 300M€ długu. Na plus - globalna ekspansja brandu dzięki kapitalnej polityce medialnej (Twitter ENG!)"
1
Jaca23
Jaca23
6 sierpnia 2020, 15:42
Z Bakayoko postąpiłbym analogicznie co Inter z Sanchezem, czyli albo bierzemy go za paczkę gruszek, albo niech mu jeszcze dwa lata płacą spory kontrakt.

6
Paweł Piotr
Paweł Piotr
6 sierpnia 2020, 15:53
Musieliby na chwilę zamienić się fachowcami z Interu iksde
Edytowano dnia: 6 sierpnia 2020, 15:53
3
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
6 sierpnia 2020, 16:07
7 mln za sezon to paczka gruszek?
2
Krauser
Krauser
6 sierpnia 2020, 16:32
Zapłacili za niego paczką gruszek, dokładnie to 0$. Wynagrodzenie to inna bajka.
1
kamilus
6 sierpnia 2020, 16:52
Milan jest na drodze odchodzenia od wysokich pensji, więc nawet nie chce być jak Inter. Jak Inter, który proponuje Messiemu 50 mln rocznie. :)
1
Jaca23
Jaca23
6 sierpnia 2020, 18:10
Ahh widzę, że słowo analogicznie niektórych przerosło. Chodziło mi, żeby w podobny sposób przeprowadzić transfer Bakayoko, czyli wziąć go za możliwie jak najniższe pieniądze, bo za darmo Chelsea go nie odda. Nie pisałem nic o kontrakcie, myślę, że 3-4 mln byłoby ok, teraz ma bodajże 7. Sanchez miał coś koło 20 w United, teraz dostał 7, a przyszedł za darmo, więc nie uważam, żeby to był zły ruch. Co do jego poziomu sportowego to temat na inna dyskusję.
Edytowano dnia: 6 sierpnia 2020, 18:12
1
Gol
Gol
6 sierpnia 2020, 18:21
Tylko Bakayoko nie dostaje 20 mln funtów za sezon gry + bonusy zależne od wyników drużyny i Chelsea też nie jest jakimś największym frajerem który puszcza zawodnika za grosze, a jednym z lepszym klubów pod względem umiejętności działania na rynku transferowym, w przeciwieństwie do United którzy to lubią sobie albo srogo przepłacić albo puścić kogoś za bezcen.

Myślę, że jak będą chcieli to znajdzie się klub chętny kupić Francuza za te 20 mln euro. Bakayoko i jego miłość do Milanu też pewnie nie będzie trwała wiecznie, zwłaszcza jeżeli jakiś klub zaproponuje mu kontrakt podobnej wielkości do obecnej.

Mam nadzieję, że się dogadamy i Francuz dołączy do nas bo naprawdę, do rotacji z Kessim (którego już zna) i Bennacerem byłby po prostu idealny, a też byłaby to forma zabezpieczenia gdyby w przyszłości nie udało się zatrzymać Algierczyka na dłużej. Zna ligę, zna klub, kolegów z drużyny też i grał u nas naprawdę solidnie, chyba jedyny zawodnik który u Gattuso zaliczył tak zdecydowany progres. Dodatkowo przy ilości kartek łapanych przez Kessiego i Bennacera podzielą się we trzech minutami zapewne po równo, więc i o grę może być spokojny.

Nic tylko siadać do negocjacji.
1
Vol'jin
6 sierpnia 2020, 15:30
https://twitter.com/TeamMilanAC/status/1285969968652324864

Mercato z informacjami z Casa Milan będzie podobne do poprzedniego czyli praktycznie mało informacji, a Maldini będzie tak odpowiadał na pytania ;]

https://twitter.com/TeamMilanAC/status/1285969968652324864
2
MrAncelotti
MrAncelotti
6 sierpnia 2020, 15:23
Eric Garcia z City jest na sprzedaż! Priorytetem zawodnika jest regularna gra.
1
Szpadyzor0
Szpadyzor0
6 sierpnia 2020, 15:28
Plota na 99.9%.Guardiola juz go szykuje na pierwszy sklad i wprowadza do zespolu. Ma zagrane prawie 1800minut a to calkiem duzo.
0
Grande
Grande
6 sierpnia 2020, 17:39
Priorytetem ponoć Barca dla niego.
0
mathiaz
mathiaz
6 sierpnia 2020, 19:56
No. Chyba nie plota skoro sam Guardiola to na konferencji prasowej ogłosił:-) Ale zgadzam się, że pójdzie do Barcy.
0
Shevchenko8
6 sierpnia 2020, 15:18
Jestem bardzo ciekaw tego okienka potrzebujemy kilku wzmocnień a nie zapchaj dziury,do roboty Maldini na pewno cięzko bedzie kupić zawodników którzy zrobią różnice bo za dużó $ to nie mamy,brak LM no ale czekam z niecierpliwościa,ale nadzieja jest że sie wzmocnimy bo Rebić,Theo,Bennacer to kapitalne transfery za śmieszne pieniadzę na ten rynek,Forza MILANOOOOOO
0
Semper Fideli
Semper Fideli
6 sierpnia 2020, 15:16
Fiołki chcą Bellotiego, potrzebuja do tego około 50 baniek może uda się wyciągnąć od nich tego Milenkovicia
0
Jaca23
Jaca23
6 sierpnia 2020, 15:26
Comisso naobiecywał złotych gór, a póki co to potwierdził Iachiniego na kolejny sezon, co pokazuje, że o nic więcej niż środek tabeli grać nie będą.
3
Semper Fideli
Semper Fideli
6 sierpnia 2020, 15:28
Zgadzam się że dziwny ruch z jego strony.
1
kamilus
6 sierpnia 2020, 15:42
Commisso działa podobnie jak Silvio pod koniec lat swojego panowania w Milanie, wielkie słowa małe czyny.
1
Galvo
Galvo
6 sierpnia 2020, 14:46
David Silva dolaczy do Lazio.
0
6 sierpnia 2020, 14:39
Ludzie okienko się nie zaczęło nawet więc nie piszcie głupot. Co ma być to będzie obecnie wszystko to plotki i trzeba czekać do września
0
dominord
dominord
6 sierpnia 2020, 14:46
Jakoś Juve(Arthur), Inter(Hakimi i Sanchez) i Napoli(Osimhen) do września nie czekają...
P.S
My potwierdziliśmy za to Kalulu. Kluby sprowadzają zawodników, ale do zespołów dołączą od razu po rozpoczęciu okienka w wspomnianym przez Ciebie wrześniu.
Edytowano dnia: 6 sierpnia 2020, 14:49
7
dominord
dominord
6 sierpnia 2020, 15:25
Sądzę że my będziemy czekać na okazję pod Piolego. Nie będziemy wydawać tyle ile inter.
0
tomasz696
tomasz696
6 sierpnia 2020, 14:22
Meczy już te marceto, te śmieszne neewsy nie trzymające się kupy...
3
POE
POE
6 sierpnia 2020, 14:25
Już któryś rok z rzędu
1
Dusiek
Dusiek
6 sierpnia 2020, 14:31
a okienko sie nawet nie zaczelo xD Jak ja niecierpie tego okresu mercato od kilku lat.
0
bielu
bielu
6 sierpnia 2020, 15:18
od czasów "mister X" :D
0
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
6 sierpnia 2020, 16:09
Przecież takie mercato jest we Włoszech odkąd pamiętam, ja na przykład totalnie nie czuję tego klimatu, ale rozumiem, że komuś może się to podobać, można tego nie czytać jak się nie chce przecież, oficjalne newsy zawsze są podawane osobno.
0
marian410
marian410
6 sierpnia 2020, 14:01
Coś czuję, że pomimo gry w LE każdy transfer Milanu będzie trudny do zrealizowania. Pchają nam jakiś gości, którzy prawdopodobnie wyżej ch.. nie podskoczą niż do tej pory a tych co My chcemy jest problem jak w każdym Mercato.
2
Grande
Grande
6 sierpnia 2020, 14:23
Jeszcze z tą LE się wstrzymaj.
0
Kosmateus123
6 sierpnia 2020, 13:35
Macie jakieś pomysły co do kogoś na zmianę dla Zlatana?
0
Igraszek
Igraszek
6 sierpnia 2020, 13:43
Przecież nikt nie przyjdzie , nie po to Piątka sprzedawaliśmy żeby nowego napastnika kupować , prawe skrzydło tak ale nie ŚN
0
KosaX
6 sierpnia 2020, 13:49
Mam kilka typow takich jak Moussa Barrow,Alfredo Donnarumma czy Gianluca Scamacca z Ascoli.
1
AcMati2
AcMati2
6 sierpnia 2020, 13:52
Krzychu Frajdej
2
Demick
Demick
6 sierpnia 2020, 14:22
Zlatana jest ciężko kimkolwiek zastąpić, bo rzadko kiedy 9tka również podpina się do rozgrywania akcji i asystowania. A tym bardziej że on ma prawie 2 metry wzrostu i rzadko spotykaną przy takim wzroście świetną motorykę. Jednakże na sam atak, widziałbym oczywiście z olbrzymią chęcią Belottiego.
1
Kosmateus123
6 sierpnia 2020, 14:23
KosaX -Też zastanawiałem się na Scamaccą. Widział ktoś jak gra Alexander Sörloth? W parametrach wygląda nieźle.
Edytowano dnia: 6 sierpnia 2020, 14:24
1
KKP19
KKP19
6 sierpnia 2020, 14:35
Giround
1
Semper Fideli
Semper Fideli
6 sierpnia 2020, 15:14
Tylko Belloti
0
Jaca23
Jaca23
6 sierpnia 2020, 15:24
Sörloth to mega kozak, ale Crystal Palace pewnie będzie chciało za niego fortunę. Dla mnie to idealny następca Zlatana. Właśnie na wzór Ibry powinniśmy szukać kolejnego napastnika. Dopiero teraz widać, ile nam daje dobra gra tyłem do bramki i wygrywanie górnych piłek.
1
Vol'jin
6 sierpnia 2020, 15:32
imo nikt jest Rebić, Leao

nie ma sensu szukać na siłę kogoś na atak. Bo Giroud etc nie zgodzi się na bycie zmiennikiem 39 latka jak i jakiś młodziak ;[ A ściąganie kogoś pokroju Inglese, Pavoletti kompletnie mija się z celem, a za średniaka jak Simeone to Cagliari ze 30 mln zawoła
1
KKP19
KKP19
6 sierpnia 2020, 17:06
Czemu Giround miałby się nie zgodzić?
więcej pogra przy Ibrze, niż z konkurencją Abraham, Werner, Batshuayi
0
Kosmateus123
6 sierpnia 2020, 17:11
Giround brzmi nieźle, ale jest średnio przyszłościowy. Wolałbym kogoś młodego, kto dużo skorzysta na pracy ze Zlatanem, bo nie sądzę by Ibra został na dłużej niż sezon, więc trzeba już szykować następcę.
0
dykt4tor
dykt4tor
6 sierpnia 2020, 20:09
To jest GIROUD a nie GIROUND, sory, że wypominam, ale boli mnie to.
0
Milanboy
Milanboy
6 sierpnia 2020, 13:18
A tymczasem AS Roma ma nowego właściciela.
0
dykt4tor
dykt4tor
6 sierpnia 2020, 13:53
Arnault? ;)
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
6 sierpnia 2020, 14:17
Li Yonghong ;)
5
MilanHomer
6 sierpnia 2020, 14:59
Vanna Ly?
0
MilanHomer
6 sierpnia 2020, 15:00
A może Meresiński lub Bee Teczenczaoubo :) :)
1
rossocarlonero
rossocarlonero
6 sierpnia 2020, 13:14
A coś wiadomo może o Vignato? To jest zawodnik, którego zdecydowanie powinniśmy zaklepać.
1
Rossu
6 sierpnia 2020, 13:21
Z tego co wiem, Bologna kupiła go styczniowym okienku i wypożyczyła go z w powrotem na pół sezonu do Chievo.
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
6 sierpnia 2020, 12:09
Ciekawostka : Adolfo Gaich gdzie były newsy że jest w naszym kręgu zainteresowań oficjalnie w CSKA Moskwa za 8,5 mln euro.
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
6 sierpnia 2020, 13:37
Bo nas interesuje Adolfo Gasser ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Jaca23
Jaca23
6 sierpnia 2020, 15:20
https://www.youtube.com/watch?v=Nyk5BbE5xfI

Jednego ogórka łączonego z Milanem mniej.
0
Biegan
Biegan
6 sierpnia 2020, 11:25
David Silva blisko Lazio. Ponoć 3-letni kontrakt oferowany z pensją na poziomie 3 bańki za sezon. Czemu nie my? Większa konkurencyjność z przodu, tym bardziej, że Paqueta do odstrzału albo minimum na wypożyczenie, a Jack niestety nas opuścił.
Edytowano dnia: 6 sierpnia 2020, 11:26
0
Jaca23
Jaca23
6 sierpnia 2020, 11:42
Dlatego że Silva ma 34 i za 3 lata będzie mieć 37
8
dominord
dominord
6 sierpnia 2020, 11:47
Może dlatego, że to może być jego ostatni klub w karierze i chciałby jeszcze pograć w LM, a w naszym przypadku nawet LE nie jest pewna.
3
Biegan
Biegan
6 sierpnia 2020, 12:11
Myślę, że będzie pykał w Lazio aż miło.
2
Gol
Gol
6 sierpnia 2020, 12:26
Jest wiekowy, chciałby sporo zarabiać, pewnie oczekiwałby gwarancji gry w pierwszej 11 i kontrakt na 3 lata. Poza tym Hakan jest na jego pozycji i musielibyśmy się zdecydować albo na jednego albo na drugiego. Przy wzmocnieniach jakie musimy poczynić na innych pozycjach pozyskiwanie kogoś takiego nie ma większego sensu.
6
milan78
milan78
6 sierpnia 2020, 13:36
" Hakan jest na jego pozycji i musielibyśmy się zdecydować albo na jednego albo na drugiego"

A wcale,że nie.Znakomicie sobie radzi w środkowej części boiska.Właśnie wtedy zbiera najwyższe noty.Trójkąt Bennacer-Silva-Kessie byłby olbrzymim wyzwaniem dla przeciwników.
1
Gol
Gol
6 sierpnia 2020, 16:07
Obecnie gramy 4-2-3-1 więc w którym miejscu widzisz miejsce dla Silvy nie kosztem Hakana, Kessiego lub Bennacera ?
1
Galvo
Galvo
6 sierpnia 2020, 11:24
Offtop:

Sanchez za darmo pilkarzem Interu... Marotta to jest mastermind. Top topow w swoim zawodzie. Jak Chilijczyk gral w Interze, to MU wiekszosc pensji mu oplacala xD Zazdroszcze takiego goscia ;)
5
artorn
artorn
6 sierpnia 2020, 11:25
i prawdopodobnie 7mln za sezon? no nie wiem...
1
Galvo
Galvo
6 sierpnia 2020, 11:37
No bo za darmo przychodzi. Ramsey do Juve porzychodzil za darmo, ale tez pensje dostal przeogromna. Tak to juz dziala. Poza tym, Sanchez ostatnimi czasy wyglada kapitalnie i nawet Martinez siada na lawce w wazniejszych meczach.
2
Gol
Gol
6 sierpnia 2020, 12:42
No skoro ostatnio gra wybitnie to faktycznie mastermind, że dał mu te 7 mln za sezon. Bogu dzięki, że u nas nikt nie wpada na pomysł żeby Hakanowi dać taką podwyżkę po kilku udanych spotkaniach.

Sanchez od sezonu 17/18 gra bardzo słabo i w Interze też przez większość swojego pobytu niczego wielkiego nie pokazał, a United płaciło mu 20 mln funtów za sezon gry i nawet tam nie grał, więc taniej im wyszło oddać go za darmo do Interu, niż dalej trzymać na takim kontrakcie. Umiejętności Marotty nie maja tutaj wiele do powiedzenia.
4
hyrus13
hyrus13
6 sierpnia 2020, 13:09
Marotta to jest geniusz. Jak Galliani ściągał swoje gwiazdy to on za darmo budował potęgę Juventusu. Teraz robi to w Interze. To co, że Alexis będzie zarabiał 7 baniek, skoro w 4 lata będzie to 28 mln, czyli mniej więcej tyle ile kosztował nas Leao.
4
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
6 sierpnia 2020, 13:44
Przecież Sanchez od kilku lat to cień samego siebie i prócz przebłysków nie oferuje niczego specjalnego, 7 mln za sezon to bardzo dużo dla takiego grajka.
0
imperator5000
6 sierpnia 2020, 14:18
Dokładnie. Marotta robi dobrą pracę w Interze, ale 7 mln netto to zarabiają ligowe topy, do których Sancheza nie zaliczają chyba nawet fani Interu.
0
artorn
artorn
6 sierpnia 2020, 14:41
No właśnie o to mi chodzi, taki sanchez byłby ok gdyby miał zarobki koło 3-5 baniek (zależy na ile kogo stać).
Później się dziwią "olaboga teraz to te piłkarze zarabiajo"
0
Redplayer
Redplayer
6 sierpnia 2020, 15:25
Najlepszy zawodnik Interu po wznowieniu rozgrywek. 3 gole i 8 asyst.
0
Grande
Grande
6 sierpnia 2020, 11:12
Willian dogadany z Arsenalem.
0
Jaca23
Jaca23
6 sierpnia 2020, 15:16
Z pensją połowy naszej kadry.
0
patoo_07
patoo_07
6 sierpnia 2020, 09:55
Czyli ten zapis jest tak kretyński jak ostatnio pisałem. Atalanta będzie zawyżać cenę zawodnika, żeby 50% Milanu odpowiadało ich oczekiwaniom za kartę Pessiny.
16
olhan
olhan
6 sierpnia 2020, 10:21
to nie jest kretyński zapis, tylko po prostu Milan pewnie zapewnił sobie 50% kwoty transferu - co w wypadku transferu do innego klubu miałoby więcej sensu ;)
3
tomasz696
tomasz696
6 sierpnia 2020, 10:21
Wierzysz w to? Przecież na taki zapis to tylko w gazetach mogą wymyślić...
0
KKP19
KKP19
6 sierpnia 2020, 10:28
50% jest bardzo dobre by zarobić na transferze wychowanka do innego kluby.
1
Adam1983
Adam1983
6 sierpnia 2020, 09:48
Pisałem ostatnio , że mógłby przyjść David Silva wszyscy gadali nie wykonalne a tymczasem on jedną nogą w Lazio
3
tobiasz
tobiasz
6 sierpnia 2020, 09:51
a po co nam Silva skoro obecnie najlepszy piłkarz Milanu tj Hakan okupuje jego pozycje?
0
Ajvar
Ajvar
6 sierpnia 2020, 10:05
Tez jestem fanem Silvy u nas, tym bardziej, że gracze w takim wieku świetnie sprawdzają się w serie A. A jeśli on idzie do Lazio to czy odchodzi od nich Luis Alberto?
2
MilanHomer
6 sierpnia 2020, 10:27
Nie mam nic przeciwko starszym graczom, ale robienie z przedszkola, oddziału geriatrycznego nic nie da.
Silva 34-35, Silva 36-37, Cavani 33-34, Rakitic 32-33, Modric 35-36, Fabregas 33-34.
Takie nazwiska padają. Czy naprawdę warto ściągnąć takich zawodników? Najlepsze, że poza Thiago nikt nie miał pewnego pierwszego placu, a pensje razem pewnie w granicach 40-50 mln euro, czyli połowa obecnego budżetu.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 sierpnia 2020, 11:12
MilanHomer
Żeby mówić o oddziale geriatrycznym tych zawodników powyżej 32/33 roku życia powinno być z 5-10.Zaś taki generał jak Ibra + 2/3 wartościowych weteranów to jest norma w 90% zdrowego, współczesnego futbolu.
3
Vol'jin
6 sierpnia 2020, 11:23
Tylko taki Fabregas odcina kupony Rakitic zresztą też. Końcówka Gallianiego to mistrzowie tego pokroju typu Essien, Emerson, Alex. Niektórym widzę teskno do tego
1
artorn
artorn
6 sierpnia 2020, 11:24
Tobiasz z tym Hakanem to żart czy prowokacja??
0
MilanHomer
6 sierpnia 2020, 11:57
Marcos Salinas
A jeżeli sprawdzą się chęci ludzi to takich dzaidków będzie 8 łamane na 9 bo Kjaer bliżej końca niż początku. Czym innym jest 3-4 weteranów a czym innym 8-9. Tym bardziej, że każdy będzie chciał grać.
David Silva woła 9 mln (zapewne netto) za 3 lata, kiedy będzie miał rocznikowo 38 lat.
Czytaj ze zrozumieniem, pochwalam sprowadzenie doświadczonych zawodników, nie neguję ich pomocy oraz wkładu.
Nie bądź jednowymiarowy.
0
Jaca23
Jaca23
6 sierpnia 2020, 15:08
MilanHomer
Ja czytałem, że dogadał się z Lazio z pensją na poziomie 3mln +bonusy. Z tym, że Lazio gra w LM, na czym ponoć Silvie zależy.
0
MilanHomer
6 sierpnia 2020, 16:14
Jaca
Dobrze piszemy obaj :) 3 mln za sezon, to 9 mln w 3 lata :)
0
Nesta_13
Nesta_13
6 sierpnia 2020, 09:43
Cwana Atalanta. Ten gość w życiu nie jest wart aktualnie 20 mln. A na San Siro to chce się grać Ligę Mistrzów... Zabrać im całość za bilety i odkupić go za te 10 :D
3
Paweł Piotr
Paweł Piotr
6 sierpnia 2020, 09:42
Dołożyć pare mln i wyciągnąć Rodrigeza z Realu.
3
TR3V0R
TR3V0R
6 sierpnia 2020, 11:18
bez sensu, chłop bez formy od paru lat, jedynie może na rezerwę, ale jak dla mnie to byłby taki Paqueta v2, że tylko by irytował
1
Kasa ACM
Kasa ACM
6 sierpnia 2020, 13:43
TR3VOR
Oscara, nie Jamesa ;)
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się