SCUDETTO


MERCATO LIVE 08.08: Coraz bardziej prawdopodobny powrót Bakayoko [17:17]

8 sierpnia 2020, 10:17, Adam6 Aktualności
MERCATO LIVE 08.08: Coraz bardziej prawdopodobny powrót Bakayoko [17:17]

[10:15]: La Gazetta dello Sport donosi, że Inter włączył się do walki o Nikolę Milenkovicia. Nerrazurri mieli już rozpocząć negocjacje z Fiorentiną, którą nie interesuje oferta Milanu. Rossoneri zaproponowali za Serba pieniądze i Lucasa Paquetę. Viola woli jednak interesy z Interem, z którego wypożyczony jest do niej Dalbert. Ekipa z Florencji chciałaby zatrzymać Brazylijczyka i może zostać on włączony w wymianę między oboma klubami. 

[11:40]: Jak informuje weekendowe wydanie La Gazzetta dello Sport, Milan osiągnął porozumienie z Tiemoué Bakayoko w kwestii transferu. Francuz po niezbyt udanym sezonie w AS Monaco chce wrócić do Mediolanu. 25-letni pomocnik jest nawet zdolny do znacznej obniżki swoich wymagań finansowych (aktualnie 6 mln EUR na sezon). Według informacji LGdS po dołączeniu do Milanu miałby zarabiać 3 mln EUR + bonusy. Najważniejsze jest jednak osiągnięcie porozumienia z Chelsea, która oczekuje za transfer ok. 20 mln EUR. Władze Milanu optują jednak za negocjacją do kwoty ok. 15 mln EUR. Rozważana jest również opcja wypożyczenia z obowiązkiem wykupu. Zawodnika z londyńskim klubem łączy kontrakt do końca czerwca 2022 roku.

[13:05]: Według doniesień Tuttosport Fali Ramadani, pełnomocnik i agent m.in. Rebica i Milenkovicia, był w ostatnich dniach zameldowany w Mediolanie. Mógł odwiedzić Casa Milan, aby porozmawiać o odkupieniu przez Milan chorwackiego napastnika i zainteresowaniu Rossonerich obrońcą Fiorentiny.

[13:10]: La Gazetta dello Sport podaje, że Lucas Paqueta nie cieszy się dużym zainteresowaniem innych klubów. Milan miał otrzymać ledwie kilka ofert za brazylijskiego pomocnika, ale nie ustalono żadnych konkretów. 

[16:54]: Również Tuttosport pisze o porozumieniu Milanu z Tiemoue Bakayoko, który kierując się chęcią powrotu do ekipy rossonerich zdecydował o obniżeniu żądań finansowych i zaakceptował wynagrodzenie na poziomie blisko trzech milionów euro plus premie. Teraz Milan musi dogadać się z Chelsea. Możliwe, że rozmowy będą dotyczyły formuły transferu w postaci wypożyczenia w obowiązkiem wykupu. 

[17:09]: Hiszpański AS donosi o zainteresowaniu Realu Betis Balompie bocznym obrońcą Milanu - Davide Calabrią. Ekipa z Sevilli rozgląda się za następcą dla Emerosa Royala, który niebawem może zmienić barwy klubowe, a którym interesują się również rossoneri.

[17:13]: La Nazione: Fiorentina oczekuje za Federico Chiese wyłącznie gotówki, choć jest gotowa przyjąć w rozliczeniu innego piłkarza, ale tylko jeśli przypadnie im on do gustu.

[17:17]: Tuttosport zwraca uwagę, że jedną z kwestii do rozwiązania będzie także obsada pozycji numer dwa w bramce Milanu. Z klubem żegna się Asmir Begović, ale z kolei z wypożyczenia wraca Pepe Reina, który ma jeszcze rok kontraktu, jednak nie wiadomo czy zdecyduje się go wypełnić, czy też zechce opuścić rossonerich definitywnie. 



253 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
KKP19
KKP19
8 sierpnia 2020, 23:41
w dwumeczu
Lewy 3 bramki i 4 asysty
3
KKP19
KKP19
8 sierpnia 2020, 23:11
Lewy 2 asysty 2 gole
jednoosobowa armia
3
Cervusius
Cervusius
8 sierpnia 2020, 22:47
Eh Lewy to jest dzik. Pomyśleć, że Czech Nedved i Ukrainiec Shevchenko Złotą Piłkę dostali, a dla Polaka może nie starczyć przez jakiegoś wirusa.
5
diavolooo
diavolooo
8 sierpnia 2020, 23:24
Antypolonizm
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2020, 23:26
0
Mirek99999999
Mirek99999999
9 sierpnia 2020, 00:05
Za czasów Nedveda i Shevchenki połowa głosujących nie oddawała głosu z automatu na Messiego i Ronaldo:/
4
kusniak_22
kusniak_22
8 sierpnia 2020, 22:41
Bradley: w Milanie grał 10 lat w Juve 4 tylko niestety u nas oddali go za frycowe.. początek upadku Milanu, trzeba było już lepiej za 60 baniek oddać go do Chelsea niż za darmo do Juve.. teraz posada w Juve, fakt boli..
1
Bradley
Bradley
8 sierpnia 2020, 22:48
Oczywiście, nigdy nie odbiorę mu zasług. Rewelacyjny, kapitalny, genialny piłkarz, który przyczynił się do naszych sukcesów. Jednak gołym okiem widać, że zarówno turyńczykom, jak i Pirlo jest do siebie bliżej. Po prostu to mnie boli.
2
Kosmateus123
Kosmateus123
8 sierpnia 2020, 22:52
To niezwykle bolesne, że ktokolwiek może woleć Juve od Milanu, ale są na świecie tacy ludzie i pozostaje nam im współczuć ;)
1
Bradley
Bradley
8 sierpnia 2020, 23:03
Kosmateus, współczucie zostaw dla chorych w hospicjum, bo ja sobie radę dam ;)
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
8 sierpnia 2020, 23:04
Pewnie to po prostu jakiś kwas po odejściu Pirlo który przekonał go do Juve gdzie chłop grał pierwsze skrzypce. Mnie to osobiście nie dziwi. Milan był konsekwentny, a Pirlo strzelił focha i jak pokazał czas miał do tego prawo :v
1
brzydki
brzydki
8 sierpnia 2020, 23:09
Pirlo to wielki piłkarz, ale mały człowiek. Wystarczy przeczytać jego biografię i wypowiedzi z czasów Juventusu - Milan pozwolił mu wygrać wszystko w piłkarskiej karierze, a on w tak absurdalnie krytyczny sposób wypowiada się o tej drużynie, jakby mu krzywdę robili że musiał łaskawie grać w tym klubie. W dodatku pisze niesmaczne rzeczy na temat kolegów z drużyny, a przede wszystkim reprezentacji, z którymi zdobył Mistrzostwo Świata. Imo gość jest personalnie żenujący i szczerze dziwię się Agnellemu podjęcia takiej kuriozalnej decyzji. Bardzo dużo ryzykuje w tym momencie, no chyba że Pirlo to tylko tymczasowe rozwiązanie, a szykują poważnego trenera w jego miejsce.
10
Fushnikov
Fushnikov
8 sierpnia 2020, 23:42
Silvio to dlaczego nie daliście umowy na 2-3lata??
0
gieemce
gieemce
10 sierpnia 2020, 08:55
Pisząc to co piszesz kusniak_22 chyba nie wiesz w jakiej sytuacji w klubie, formie i oczekiwaniach odchodził Pirlo
- był bez formy obsypaliśmy po 10 latach
- oczekiwał podwyżki i długiego kontraktu
- klub posiadał już wtedy turbo dziurę w budżecie
mówiąc ze ktoś mógł za 60 baniek go kupić to może dwa lata wcześniej i wtedy bys płakał ze sprzedali
0
ósmy
ósmy
8 sierpnia 2020, 22:40
Z automatu zwolnione miejsce na stanowisku trenera rezerw Juve ma zająć ktoś z dwójki Grosso/Barzagli.
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2020, 22:41
0
kusniak_22
kusniak_22
8 sierpnia 2020, 22:38
Pirlo na trenera to ciekawa opcja w Juve. To jest mega inteligentny gość, nie wiem jak mu będzie szło szczerze mam nadzieję, że słabo, jednak nie będę zdziwiony jak będzie to dobry trener.
0
LunaS
LunaS
9 sierpnia 2020, 17:00
No dokładnie, gościu ma odpowiedni potencjał intelektualny, ale nie każdy introwertyk może być dobrym trenerem.
0
Bradley
Bradley
8 sierpnia 2020, 22:37
Juve chyba postanowiło pójść drogą Realu i Chelsea - stety/niestety może to nie zadziałać. Pirlo nie ma żadnego, nic, zero doświadczenia na ławce, nie był nawet asystentem, nie wspominając o drużynie rezerw. Andrea to inteligentny człowiek - z tego dał się poznać na boisku, ale to może być za mało. Druga sprawa, że Juve musi dokonać poważnych przemeblowań w składzie, jeżeli chcą bić się o LM. W Serie A może to wystarczyć może na rok, bo widać, że liga włoska, a szczególnie Inter rosną w siłę. Zatrudniając Pirlo zaryzykowali kilka lat dominacji we Włoszech oraz aspiracje do wygrania LM. Intuicja mi podpowiada, że to będzie ogromna klęska Turyńczyków. Jeżeli jakimś cudem utrzymamy formę z minionego sezonu, to spodziewam się wyższego miejsca w tabeli od Juve.
Osobna kwestia, to z całym szacunkiem do Andrei, bo wiem, że odszedł z Milanu ze względu na głupotę Berlu i Gallianiego, ale w moich oczach jest bardziej juventino, niż Milanista. A to boli, jak drzazga we fiucie.
3
Gianni Rivera
Gianni Rivera
8 sierpnia 2020, 22:30
Dziwi mnie, że wielu dziennikarzy porównuje zatrudnienie Pirlo do zatrudnienia przez Barcelonę Guardioli czy przez Real Zidane'a. Przecież zarówno Hiszpan, jak i Francuz wcześniej prowadzili rezerwy Barcy i Realu. Nawet u nas wynalazki pokroju Brocchiego czy Inzaghiego, nie mówiąc już o Gattuso, prowadziły drużyny młodzieżowe. Pirlo zaś to totalny i kompletny żółtodziób, który nawet z primaverą czy rezerwami nie ma doświadczenia. Pierwsza przygoda z trenerką i od razu mistrz Włoch. Sytuacja bez precedensu.
12
Andre
Andre
8 sierpnia 2020, 23:36
I założę się, że bedzie z tego spektakularna katastrofa, po której trenerska kariera Pirlo może skończyć się tak, jak niegdyś u nas przygoda z trenerką Leonardo.
0
zbylon
zbylon
8 sierpnia 2020, 22:26
PIRLO trenerem Juve! Nooo to jest ciekawa informacja.
0
POE
POE
8 sierpnia 2020, 22:25
Ja to bym chciał w końcu Milan ukochany Nasz żeby w koncu zagrał w tej LM .Bo jednak tam to jest największy poziom piłki na świecie no ale to wiadome.

Please Pioli zrób to jak nie ty to już chuj wi kto
3
Andre
Andre
8 sierpnia 2020, 22:02
Juve, zatrudniając Pirlo, kroczy drogą Milanu do upadku. Tym lepiej dla nas, bo już naprawdę rzygałem co roku tymi kolejnymi tytułami mistrzowskimi Juve, które przychodziły mu z taką łatwością.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
8 sierpnia 2020, 22:08
Ja tam nie chwaliłbym dnia przed zachodem słońca, bo oni kadrowo wciąż są zdecydowanie najsilniejsi we Włoszech.I gdy naprawią swój błąd z nadmierną eksploatacją zawodników po terminie ważności nawet z tym żółtodziobem na ławce mogą zaklepać kolejne Scudetto.
2
Andre
Andre
8 sierpnia 2020, 22:17
Co z tego, że kadrowo są mocni, skoro nawet taki trenerski wyjadacz ja Sarri nie poradził sobie z prowadzeniem tej drużyny i ledwie wymęczył z nimi scudetto, a potem szybko odpadł z LM.
Do prowadzenia takiego zespołu, z tyloma gwiazdami, potrzeba naprawdę dobrego fachowca z dużym doświadczeniem, a nie trenerskiego żółtodzioba, który nigdy nie trenował żadnej profesjonalnej drużyny, nawet jeżeli nazywa się Pirlo.
To się musi skończyć katastrofą, co akurat byłoby dobre dla Serie A, żeby mógł w końcu ktoś przełamać ten monopol Juve na scudetto w ostatniej dekadzie.
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2020, 22:17
3
Vol'jin
Vol'jin
8 sierpnia 2020, 22:22
Jeszcze ta lomoc Juve ktora wygląda najgorzej od x lat. A na Arthura będzie presja niesamowita jak na De Lighta bo kosztowL przecież 80 mln euro. Skonczy sie tak ze Arthur skonczy jak Felipe Melo
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
8 sierpnia 2020, 21:55
Absurdalne te akcje bramkowe w spotkaniu Barcy z Napoli.W normalnej sytuacji przepisowej sprzed tych durnych reform powinno być 1:1 lub 1:0 dla Katalończyków.
1
Grande
Grande
8 sierpnia 2020, 21:53
W jaki sposób dla nas zatrudnienie Pirlo, "to doskonała wiadomość"? Przecież my się nie będziemy bić z Juve o scudetto, a z Napoli, Romą i Lazio o LM.
0
Andre
Andre
8 sierpnia 2020, 21:56
Skąd ta pewność i ten pesymizm? Juve od czasu odejścia Allegriego stopniowo obniża loty, a z Pirlo na ławce trenerskiej śmiem twiedzić, że będzie łatwiejszy do ogrania niż w zeszłym sezonie.
0
Grande
Grande
8 sierpnia 2020, 21:59
Skład mają dalej na top3, nie mówię o mistrzu bo wydaje mi się, że Inter to weźmie.
0
Andre
Andre
8 sierpnia 2020, 22:04
Milan nie pozwoli merdom zgrarnać scudetto w nadchodzacym sezonie. To jest sprawa honoru :)
0
karp_fso
8 sierpnia 2020, 23:21
Bo wolę, żeby nawet Inter wygrał majstra niż żeby dziesiąty raz sięgnęło po niego Juve.
0
serginho83
serginho83
8 sierpnia 2020, 21:53
3-3 na koniec??? ale byłoby śmiesznie :D
1
milan2002
milan2002
8 sierpnia 2020, 22:36
Marne szanse na to. :)
0
Kosmateus123
Kosmateus123
8 sierpnia 2020, 21:50
Nie ma sensu oglądać meczu Barca-Napoli. Pierwszy gol Barcy po ewidentnym faulu. Teraz karny po tym jak Messi podstawił nogę Kulibalemu...
0
spread
spread
8 sierpnia 2020, 21:54
Nie no, akurat karny był słuszny :)
3
Zirytowany
Zirytowany
8 sierpnia 2020, 22:00
Messi był faulowany, patrzymy na to obiektywnie.
0
GiveMeReason
GiveMeReason
8 sierpnia 2020, 21:44
A Barcelona wyprosiła Arthura z trybun xD
3
Zuber
Zuber
8 sierpnia 2020, 21:32
Napoli tragedia, jak dzieci we mgle.
3
Dozen
Dozen
8 sierpnia 2020, 21:38
Po druzynach Gattuso ciezko sie czegokolwiek dobrego spodziewac, zobaczymy co z Pirlo bedzie
0
Dozen
Dozen
8 sierpnia 2020, 21:27
Gattuso to sie nadaje do trenowania krykieta conajwyzej
1
Zimer9009
Zimer9009
8 sierpnia 2020, 21:29
Oby go tylko nie zwolnili to zawsze jeden rywal w przyszłym sezonie mniej.
0
Zimer9009
Zimer9009
8 sierpnia 2020, 21:29
Oby go tylko nie zwolnili to zawsze jeden rywal w przyszłym sezonie mniej.
0
zbylon
zbylon
8 sierpnia 2020, 22:28
Posprzątanie burdelu po Ancelottim udało się dotychczas niewielu.
0
Vol'jin
Vol'jin
8 sierpnia 2020, 21:27
Uefalona w formie
3
mathiaz
mathiaz
8 sierpnia 2020, 21:36
Martwi tym bardziej, że Bayern mają w następnej rundzie. Lewemu się znów może nie udać:-(
0
serginho83
serginho83
8 sierpnia 2020, 21:41
Bayern ich przejdzie ;)
1
Zimer9009
Zimer9009
8 sierpnia 2020, 21:26
Ja rozumiem, że Messi, że geniusz, ale koleś leży na murawie, czterech gości z Napoli wokół niego i przewracając się strzela bramkę ??

Ale ta drużyna GG jest bezjajeczna.
6
Lipido
Lipido
8 sierpnia 2020, 21:35
Gloryfikujecie Gattuso a tak nie ujmując jego osobie jest betonowym trenerem. Z drużyny ofensywnej chce zrobic cos co robił w Milanie. Cala druzyna ma biegać od pola karnego do pola karnego, zajechanie sie w pierwszej połowie i masochistyczne ataki skrzydlami.
2
rossoner111
rossoner111
8 sierpnia 2020, 21:20
Dobra, uj z Pirlo i dwa uje z Juve. Pytanie czy Milan wykorzysta dwa tygodnie zamętu w juve i interze . Czy będziemy się skupiać dalej na odnowieniu kontraktu ibry( co jest oczywiste) I graczach na ławkę....
5
Milanboy
Milanboy
8 sierpnia 2020, 21:19
Tak jakoś mi jest przykro na sercu jak widzę Pirlo jako menago Juve, Ehh.
7
Fushnikov
Fushnikov
8 sierpnia 2020, 21:50
No nic. Juventus zachował się tak jak powinien zachować się klub wobec takiego piłkarza.
0
Fushnikov
Fushnikov
8 sierpnia 2020, 21:17
Przecież tam był ewidentny faul. Pchniecie dwoma rękoma pod szyja. Przecież to kpina.
4
Zimer9009
Zimer9009
8 sierpnia 2020, 21:23
Oczywiście, że tak, ale widocznie rodziny sędziów VAR postawiły gruby hajs na awans Barcy.
2
Paolo21
Paolo21
8 sierpnia 2020, 21:12
Bakayoko przydałby się w Milanie again :) Barca-Napoli 1-0, Bayern-Chelsea 1-0 gol Lewego z karnego :)
0
brzydki
brzydki
8 sierpnia 2020, 21:09
Szkoda, że Juventus nie zdobędzie 10 Scudetto z rzędu - z historycznego punktu widzenia byłoby to niesamowite osiągniecie.
0
KKP19
KKP19
8 sierpnia 2020, 21:11
co
11
brzydki
brzydki
8 sierpnia 2020, 23:05
Chodziło o to, że z przyjściem Pirlo może skończyć się era Scudetto. Ehh ;)
0
zbylon
zbylon
8 sierpnia 2020, 21:06
Gdzie można obejrzeć Bayern - Chelsea?
0
Starosta
Starosta
8 sierpnia 2020, 21:10
1
Corsa
Moderator Corsa
8 sierpnia 2020, 20:51
Poukładany/wyrachowany Juventus zatrudnia Pirlo, żółtodzioba, który nie siedział jeszcze na ławce w seniorskiej piłce. No jestem w szoku!

Dla nas to doskonała wiadomość, bo ciężko uwierzyć w to, że niedoświadczony szkoleniowiec, bez warsztatu nagle wyciągnie z dołka tych wypalonych piłkarzy. Andrea z pewnością wniesie sporo entuzjazmu, ale to może być za mało.

Chyba, że to tylko trener-strażak, rozwiązanie chwilowe, a na celowniku jest jakaś gruba ryba.
2
Trzesuaf
8 sierpnia 2020, 20:54
Mów co chcesz ale Pirlo był niezwykle inteligentnym piłkarzem, skoro taki GG się dorobił solidnej pozycji w serie a to Andrei zwiastuję świetlaną przyszłość
1
Zako
Zako
8 sierpnia 2020, 21:01
Trzesuaf

A jak to sie przekłada? Seedorf tez był wybitny. Henry potrafił posłać niekonwencjonalną piłkę, a na razie coś im nie idzie w trenerce.
2
Corsa
Moderator Corsa
8 sierpnia 2020, 21:02
@Trzesuaf, życzę mu jak najlepiej, ale jestem realistą. Juve wpada w dołek i to może być nieodpowiedni moment na rzucenie Pirlo do tak głębokiego basenu.

Jak nie patrzeć Rino od kilku lat zdobywał doświadczenie nim trafił do Milanu i zaczął dorabiać się tej solidnej pozycji.
0
Trzesuaf
8 sierpnia 2020, 21:27
Pirlo pewnie polegnie a Juve nie wygra scudetto, ale to nie zmienia faktu ze zbierze doświadczenie w zespole ze szczytu
0
Grande
Grande
8 sierpnia 2020, 21:47
Dostanie sezon na odbudowę.
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2020, 21:52
0
Deus
Deus
8 sierpnia 2020, 20:51
Chiese spróbować wyciągnąć teraz, Belottiego za rok na zastępstwo Ibry.
1
ósmy
ósmy
8 sierpnia 2020, 20:43
Jeśli już tak chcieli skrzywdzić ten klub, to powinni Bońkowi zaproponować tą funkcję.
3
Jaca23
Jaca23
8 sierpnia 2020, 20:31
Teraz gdy zatrudnili Pirlo bez jakiegokolwiek doświadczenia, jestem jeszcze bardziej przekonany, że ten klub właśnie zakończył swoją dominację we Włoszech.
9
MrAncelotti
MrAncelotti
8 sierpnia 2020, 20:29
Zatrudnienie Pirlo i chaos w Interze, sprawia, że Milan jest teraz faworytem do wygrania Scudetto!
5
Zirytowany
Zirytowany
8 sierpnia 2020, 20:36
Chaos w Interze? możesz jaśniej?
1
Sakuragi
Sakuragi
8 sierpnia 2020, 20:43
Nie ma żadnego chaosu w Interze tylko Conte ma niewyparzoną gębe. I to oni są faworytem na Scudetto.
2
dykt4tor
dykt4tor
8 sierpnia 2020, 20:46
To był żart....................
1
Wolly
Wolly
8 sierpnia 2020, 20:12
https://twitter.com/juventusfc/status/1292159326468157440

Pirlo oficjalnie trenerem juve. ale jaja.
5
Starosta
Starosta
8 sierpnia 2020, 20:15
Tego się chyba nikt tam nie spodziewał. Do schedy po Sarrim wymieniani byli Pocchetino, Inzaghi i Zidane. Dla nas dobrze bo Pirlo staje przed bardzo trudnym wyzwaniem. Zobaczymy czy podoła wyzwaniu.
0
Vol'jin
Vol'jin
8 sierpnia 2020, 20:18
Kopiują od Milanu. My wrzuciliśmy na mine Seedorfa bez doświadczenia oni Pirlo
3
Starosta
Starosta
8 sierpnia 2020, 20:24
Może to jest własnie decyzja która zakończy dominację Juve w Serie A. Zobaczymy.
0
Cervusius
Cervusius
8 sierpnia 2020, 20:24
Oby zaczęli taki sam marsz legendarnych trenerów jak my. Może to wszystko to tak naprawdę klątwa odchodzqcego Allegriego?
6
milan2002
milan2002
8 sierpnia 2020, 20:34
Jestem w tęgim szoku...
1
Dusiek
Dusiek
8 sierpnia 2020, 20:35
Uraczę Was teraz krótką fraszką :

"Odkąd w klubie nie ma Marotty, zaczynaja sie poważne kłopoty.
Dla niektórych Juve jest teraz zerem, a ja sie pytam - jakim cudem PIRLO został trenerem?"
6
Starosta
Starosta
8 sierpnia 2020, 19:56
Offtop: Patrząc na skrót meczu Juve-Lyon, bo nie oglądałem, to obiektywnie patrząc oba karne jak to się mówi z dupy. Sarri zwolniony, będą szukać nowego trenera, ale czy przypadkiem Allegri nie jest cały czas na ich liście płac? Niech któryś z kolegów mnie poprawi jeśli nie mam racji.
0
Vol'jin
Vol'jin
8 sierpnia 2020, 20:00
Skończyła się umowa Allegrieho
2
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
8 sierpnia 2020, 20:04
A czy czasami Pirlo nie został trenerem juve?
2
kamilus
kamilus
8 sierpnia 2020, 20:07
U-23: https://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/893060/andrea-pirlo-trenerem-juventusu-u23-bede-prosic-zespol-by-przejal-kontrole
1
Starosta
Starosta
8 sierpnia 2020, 20:16
O własnie. Dziękuję kolegom za informację.
0
Dozen
Dozen
8 sierpnia 2020, 19:47
Haha Pirlo w Juve, teraz jestem pewien ze jak Conte dostanie jeszcze kilka wzmocnien to czas teraz Interu nadchodzi
1
dykt4tor
dykt4tor
8 sierpnia 2020, 19:56
Z deszczu pod rynne, nie wiem z czego sie tak cieszyć xd
1
kamilus
kamilus
8 sierpnia 2020, 20:07
Zawsze to jeden kandydat mniej do LM. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
Cisek666
Cisek666
8 sierpnia 2020, 20:48
A dlaczego interu, a nie Milanu, Lazio czy Atlanty? Zobaczymy na ruchy tranferowe Romy i Napoli - oni też mogą namieszać.
0
LunaS
LunaS
8 sierpnia 2020, 19:45
Jak myślicie ? Napoli przejdzie Barcę ?:) Szansa jak nigdy chyba :) hehe
1
Starosta
Starosta
8 sierpnia 2020, 19:58
Jeżeli dobrze to rozegrają z głową to mają szansę. I to byłoby coś. Wyeliminować Barcelonę. Pewnie byłoby tan trzęsienie ziemi jak wczoraj po meczu Juve.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 sierpnia 2020, 20:23
Patrząc jak ostatnio Barca grała to wcale bym nie powiedział, że są faworytami, wręcz przeciwnie.
1
Corsa
Moderator Corsa
8 sierpnia 2020, 20:32
Barca grała okropny piach w całym sezonie, szczególnie na wyjazdach, ale jednak te mecze u siebie jakoś im jeszcze wychodzą, więc myślę, że bez większych niespodzianek 2-0 :)
0
vorti
vorti
8 sierpnia 2020, 19:36
Podobno Pirlo zostanie trenerem Juve. Ciekawe skąd taka decyzja, bo miał objąć U-23 i powoli się wdrażać
0
LunaS
LunaS
8 sierpnia 2020, 19:44
Głupi by był jakby teraz wziął Juve - tak coś czuję że czeka ich zjazd.
1
rossocarlonero
rossocarlonero
8 sierpnia 2020, 19:32
Tak szczerze mówiąc, to Juve wcale nie jest jakieś mocne. Spora część piłkarzy nie reprezentuje już takiego poziomu jak chociażby 2 - 3 lata temu a w dodatku ich wzmocnienia są co najwyżej niezłe. Niechciany w Realu i w City Danilo, średni Ramsey, zagubiony Rabiot, Pjanic pod formą, Ronaldo co raz starszy i jeszcze trochę można tak wymieniać. Zdaję sobie sprawę, że trener jest odpowiedzialny za doprowadzenie zawodników do jak najwyższej formy, jednak skład Turyńczyków wcale nie jest taki konkurencyjny jak kiedyś. Reszta drużyn poczyniła spory postęp a Juve mam wrażenie, że gdzieś po drodze po prostu przystopowało.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
8 sierpnia 2020, 19:37
Jufe się zatrzymało na Serie A tam ich nie jest łatwo dogonić. ale też jest ciężko wykrzesać z zawodników, którzy tą ligę wygrali kilka razy aby dalej myśleli tylko o serie A (ewentualnie żeby się skupili na mecze we włoskiej lidze co widać) bo w europie to ich ajax klepie jak 2-go ligowca z Azerbejdżanu.
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2020, 19:37
0
marunio
marunio
8 sierpnia 2020, 19:53
mysle, ze za na przestrzeni nastepny max 3 sezonu, juz ktos inny wygra lige, mozna mowic, ze w tym roku wygrali 1 punktem, ale jednak duzo meczy sobie odpuscili + przerwa tez pewnie za dobrze nie wplynela. ich najwieksi przeciwnicy to bylo lazio, ktore nie jest w stanie utrzymac takiej gry przez kolejne lata + brak lawki, mysle, najwiekszym niestety rywalem w przyszlych latach moze byc inter. atalanta gra super ale na lige nie sa wystarczajaco rowni, niedluugo tez ilicic i gomez przejda na emeryture co moze bardzo zachwiac ta ukladanka
0
Zako
Zako
8 sierpnia 2020, 19:19
Pirlo trenerem Juve wg Agrestiego, niezłe jaja xD
0
ósmy
ósmy
8 sierpnia 2020, 19:36
To byłby surowy błąd ze strony Juventusu, ale w zasadzie jakoś niespecjalnie zaprzątam sobie głowę tym, kto mógłby poprowadzić Turyńczyków. Ot, ze zwykłej ciekawości widza, który śledzi włoską ligę stwierdzam, że Pochettino to byłby wybór obustronnie zadowalający.
I tak po cichutku się zastanawiam, czy w głowie Conte nie zaświeciła się jakaś dioda.
Padają jeszzce takie nazwiska jak Sergio Conceicao i Simone Inzaghi.
Ale tego ostatniego trudno będzie wyciągnąć od Lotito, tym bardziej, że dzisiaj urodził mu się syn i prawdopodobnie stwierdzi, że to nie jest czas na takie zmiany.
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2020, 19:41
0
PaoloACM
PaoloACM
8 sierpnia 2020, 18:53
Nie jestem przekonany co do Bakayoko. Wiadomo jest sprawdzony u nas ale duza pensja plus polprofesjonalne podejscie do zawodu troche umniejsza potencjalne benefity tego transferu. Poszukalbym kogos innego a Francuza zostawil jako alternatywe. Jakbysmy sciagneli Chiese to szacun. Bardzo jesem ciekaw przebiegu naszego mercato. To moze nam duzo powiedziec o tym jak bedzie wygladal przyszly sezon i dokad zmierzamy. Mam nadzieje ze Zlatan zarazil wszystkich wizja zdobycia mistrzostwa i wygrania LE :D
1
dykt4tor
dykt4tor
8 sierpnia 2020, 18:57
Również Tuttosport pisze o porozumieniu Milanu z Tiemoue Bakayoko, który kierując się chęcią powrotu do ekipy rossonerich zdecydował o obniżeniu żądań finansowych i zaakceptował wynagrodzenie na poziomie blisko trzech milionów euro plus premie.
0
dykt4tor
dykt4tor
8 sierpnia 2020, 18:58
Duża pensja?
0
kamilus
kamilus
8 sierpnia 2020, 19:05
Bakayoko miałby mieć ok. 3 mln netto, czyli przy umowie na przynajmniej 2 lata ok. 4,5 mln brutto.
0
PaoloACM
PaoloACM
8 sierpnia 2020, 19:26
Biorac pod uwage to ze Franck zarabia 2.2mln a Benek 1.5 to tak duza pensja. Jakby dostal te 3mln to mialby pensje mniejsza tylko od Zlatana i Gigio a na rowni z Alessio. A jak mu sie odechce grac to bedziemy mieli drugiego Biglie
1
DarthImpaler
DarthImpaler
8 sierpnia 2020, 19:43
@PaoloACM Ibra już go zachęci do gry. XD A jak mu się nie będzie chciało to będzie wchodził na 10-15 min za Franka. Fakt 3 mln to dość sporo i to może podzielić szatnię. Jednak myślę, że Bakayoko to będzie tylko alternatywa w razie jakby się nie udało ściągnąć kogoś lepszego (np Chiese). Taki pewniaczek co przyjdzie do nas za 15 mln i będzie się z tego cieszyć.
0
kusniak_22
kusniak_22
8 sierpnia 2020, 18:37
Jakby jakimś cudem ściągnęli Chiesę to byłoby zajebiście.
0
Corsa
Moderator Corsa
8 sierpnia 2020, 17:26
W Chelsea zrobili błąd zwalniając Sarriego, a w Juventusie zatrudniając go.
1
PanX
PanX
8 sierpnia 2020, 17:32
Chelsea i ich kibice raczej nie płaczą po Sarrim mając na ławce Lamparda.
5
Corsa
Moderator Corsa
8 sierpnia 2020, 17:42
@PanX, zdecydowanie nie płaczą, ale obiektywnie trzeba przyznać, że Lampard radzi sobie gorzej od poprzednika. Ten sezon to dla nich też mega porażka. Ogólnie uważam go za jedno z większych rozczarowań, byłem niemal pewny, że to materiał na świetnego trenera, a jak do tej pory spisuje się bardzo przeciętnie.
0
Vol'jin
Vol'jin
8 sierpnia 2020, 17:49
Pamiętajmy ze Chelsea miało bana na transfery i Lampard musiał rzeźbić z tego co już tam było. A kadrowo od City i Lvp nie mają podjazdu. Awans do LM jednak zrobili
7
dawios00
dawios00
8 sierpnia 2020, 18:46
Chelsea w tym sezonie grała młodym zespołem praktycznie bez żadnych znaczących wzmocnień w składzie. Dopiero od następnego sezonu przyjdzie Werner, Zyiech i moze ktos jeszcze.
0
ba_acm
ba_acm
8 sierpnia 2020, 19:47
Co do Chelsea to sezon tylko i wyłacznie na +. Lamps zrobił zarąbistą robote awansując do LM i promując nowych graczy, jedyny problem jaki mają to obsada bramki. Na papierze moim zdaniem najsłabiej wypadała w porównaniu z Liverpoolem, City, United, Arsenalem i Tottenhamem.
0
PanX
PanX
8 sierpnia 2020, 17:11
Tak z innej beczki. Rangnick łączony jest z Romą :D.
0
kamilus
kamilus
8 sierpnia 2020, 17:14
Nie zdziwiłbym się, gdyby był łączony z Juve. :P
0
Wolly
Wolly
8 sierpnia 2020, 17:27
W juve by nie dostał tyle wladzy, na ile oczekuje. Ale w Romie może i tak. No oby to nie była prawda.
5
Marcos Salinas
Marcos Salinas
8 sierpnia 2020, 18:26
Z grą co 3 dni przez co najmniej pół roku nie ma żadnych szans na powodzenie tej koncepcji w Serie A.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
8 sierpnia 2020, 19:46
Rangnick teraz będzie łączony z co drugą drużyną Serie A . Nie przyszedł do Milanu, co było zapowiadane od pól roku. To będzie szedł do Romy, Lazio czy innego Sassuolo, Benevento, Torino czy tan do Cagliari. To jest pisanie aby tylko pisać, aby clicki się zgadzaly.
0
Cisek666
Cisek666
8 sierpnia 2020, 17:09
Oficjalnie :Sarri zwolniony z Juve.
0
TR3V0R
TR3V0R
8 sierpnia 2020, 17:16
Lepiej dla nich
0
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
8 sierpnia 2020, 16:44
Offtop: Przykre, że bezkonkurencyjna drużyna od 9 lat w Serie A nie potrafi przejść Lyonu w LM.
1
POE
POE
8 sierpnia 2020, 16:51
Sarri
1
Sone7
Sone7
8 sierpnia 2020, 16:53
To może być w dużej mierze wina niewystarczającej motywacji. Po zapewnieniu sobie Scudetto myśleli, że mają to w garści. Odpuścili ostatnie mecze ligowe, zwolnili tempo i dostali tyle, na ile zasłużyli.
5
LunaS
LunaS
8 sierpnia 2020, 19:45
Bez wielkiego Milanu, Interu nie będzie wielkiego Juventusu ...
0
Jaca23
Jaca23
8 sierpnia 2020, 16:12
Już w połowie sezonu wspominałem, że to będzie prawdopodobnie ostatnie mistrzostwo Juve. Teraz według mnie większym faworytem do mistrzostwa jest Inter, o ile wzmocni ławkę, która ewidentnie była za krótka. No i oczywiście, jeśli Conte znowu nie wybuchnie.

Widać, że "ojcem sukcesu" Juventusu był Marotta, który teraz w Interze robi świetną robotę. Juve słabło z sezonu na sezon, ale teraz za Sarriego grają już totalną padlinę. po odejściu CR7 zostaną tam zgliszcza. Tylko się cieszyć.
10
Zako
Zako
8 sierpnia 2020, 16:32
Cieszyłbym się, jakby to Milan był w miejscu Interu. A tak zamienił stryjek siekierkę na kijek, chociaż ja wolałbym chyba status quo niż mistrzostwo Interu, no ale to ze względu na osobiste antypatie.
2
Zako
Zako
8 sierpnia 2020, 17:07
Fun fact,
Marotta miał bardzo kiepski pierwszy sezon jako dyrektor sportowy w Juve. Większość transferów to drogie niewypały, niewypał z trenerem (Delneri wzięty jak Beppe z Sampdorii) i sezon zakończony niepowodzeniem.
Na szczęście dla Juve, zatrzymał stanowisko.
1
ACMilansince1994
ACMilansince1994
8 sierpnia 2020, 16:05
Na wp info że Sarri zwolniony. Co do Paquety to czuję że zostanie u nas bo nikt nie będzie go chciał, chyba że za góra 20 mln. Tak więc chyba z Milinkovica i Chiesy lipa. Obym się mylił. Bez LM chyba dalej wchodzą w grę tylko opcje nisko budżetowe na zasadzie a może zaskoczy.
0
kamilus
kamilus
8 sierpnia 2020, 15:50
Taka ciekawostka - Cavani ponoć na dniach w Benfice, zarobi 8 mln netto (https://transfery.info/aktualnosci/cavani-finalizuje-przeprowadzke-do-benfiki/138810).

W newsie jest również wzmianka o tym, że łączony jakiś czas temu z Milanem Everton Soares, również się tam przeniesie, i to za 20 mln. Dziwnie niska cena, szczególnie jak człowiek sięgnie pamięcią wstecz i pomyśli, że wyceniano go na 60-70 mln.
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2020, 15:52
3
KKP19
KKP19
8 sierpnia 2020, 16:12

jesli to prawda to dać 25 i sie nie zastanawiać
0
Zako
Zako
8 sierpnia 2020, 16:34
KKP19

Everton o ile dobrze pamiętam raczej grał na LS, ewentualnie w Milanie Giampaolo był przymierzany do SS. Na ten moment mamy tu Rebica i potencjalnie jeszcze Leao, także lepiej jednak zainwestować w drugą stronę.
0
kamilus
kamilus
8 sierpnia 2020, 16:54
Dokładnie, Everton to najpierw SS a dopiero potem LS, a my potrzebujemy PS. :) W Benfice przy Cavanim będzie jak znalazł, u nas to byłoby tylko wyrzucenie 25 mln.

A i tak nie wiadomo, czy w ogóle kogoś do ataku kupimy, bo dziś pojawiła się plotka, że ponoć atak ma być uznany za kompletny. Jedna nadzieja w tym, że napisał to Tuttosport, ale mimo wszystko takie wieści niepokoją.
0
KKP19
KKP19
8 sierpnia 2020, 16:59
gdyby to była Fifa to Rebicia bym dał na PS, a na lewe skrzydło wrzucił Evertona :)
0
Maestro02
Maestro02
8 sierpnia 2020, 15:45
Oj Bakayoko to bym chętnie znów zobaczył w Milanie, za Gattuso to był jeden z najlepszych naszych grajków A biorąc pod uwagę to że teraz Pioli mimo wszystko woli stawiać na doświadczenie(Biglia[xD] z ławki) to w obecnej sytuacji 20 Baniek za gościa który zna lige, chce grać dla Milanu I jest gotów obniżyć zarobki to naprawdę dobra oferta. Kupowanie kota w worku jakim może być Roca bądź płacenie horendalnej sumy za Tonaliego nie jest dobrym rozwiązaniem, chociaż ten Roca za 15 baniek też nie wydaje się głupią opcją, ale jak wspomniałem, nie jest pewne czy by nie zgasł w lidze włoskiej . W tym okienku najważniejsze jest mądre wydawanie pieniędzy więc ten Bakayoko wydaje się bardzo dobrym ruchem jeżeli zarząd się na niego zdecyduje.
7
TR3V0R
TR3V0R
8 sierpnia 2020, 17:17
no dokładnie, a 3 zawodników na defensywną pomoc już nam spokojnie starczy, do rotacji idealnie
1
kamilus
kamilus
8 sierpnia 2020, 15:40
Ponoć w Juve wrze i nie dość, że odchodzi Sarri, to za nim może iść Paratici, a podnoszą się również głosy kibiców chcących odejścia Nedveda. Kto wie, do czego może to wszystko doprowadzić, w najgorszym dla nich scenariuszu możemy spodziewać się spektakularnego "upadku" (burza w zarządzie może doprowadzić do wyprzedaży i/lub chęci odejścia przez pozostałych).

Ależ to może być piękne. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
9
KKP19
KKP19
8 sierpnia 2020, 16:14
ja sie boję, że zatrudnią specjalistów i juz nie bedzie frajerskiego Juve w LM

btw wychodzą przy tym skutki pożegnania Marotty
Marotta to top dyrektorów świata
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2020, 16:16
1
IL Capitano 3
IL Capitano 3
8 sierpnia 2020, 15:37
Tak więc Paquete trzeba wcisnąć w transfer Milenkovicia lub Chiesy bądź w inną transakcję bo możemy utopić 38,5 mln euro w błoto.
0
kamilus
kamilus
8 sierpnia 2020, 15:46
Ponoć Fiorentina za Chiesę chce tylko gotówkę, a Milenkoviciem zaczyna interesować się Inter. Ze strony Milanu spodziewam się teraz odpuszczenia obu graczy, bo bez sensu wikłać się w niepotrzebny 'bidding war' w celu zaspokojenia nierealnych wycen Commisso.

Dodatkowo na rynku są gracze, którzy nie kosztują więcej, a którzy w teorii nie byliby gorsi niż piłkarze Fiorentiny - Fofana, Sarr (aktualnie bez klubu), Kumbulla, Orsolini, Berardi, Daka. Czy chociażby ktoś inny, o kim kibice nie wiedzą, a o kim myśli już Maldini.
4
KKP19
KKP19
8 sierpnia 2020, 16:17
Sarr jest nadal bez klubu?
jakiego on wynagrodzenia żąda, że nikt go nie bierze.
Ja bym go chętnie w Milanie zobaczył
0
kamilus
kamilus
8 sierpnia 2020, 17:06
Również bym chętnie go widział u nas (szczególnie, że jest bez klubu, więc można by z miejsca dać mu umowę na 4-5 lat i 2-3 mln netto rocznie), ale zastanawia nawet nie tyle brak znalezienia już teraz nowego pracodawcy, co w ogóle jakichś konkretnych plotek. Może ktoś inny wie coś więcej na jego temat?
1
Deus
Deus
8 sierpnia 2020, 17:21
Berardiemu i Orsoliniemu daleko do Chiesy
0
Vol'jin
Vol'jin
8 sierpnia 2020, 18:17
Chiesie za to daleko do Berardiego kiedy ten był w wieku Chiesy. Nie róbmy z Chiesy bóg wie kogo
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2020, 18:17
1
ósmy
ósmy
8 sierpnia 2020, 18:49
A ja się zastanawiam, co ludzie widzą w Orsolinim
1
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się