SCUDETTO


MERCATO LIVE: 10.08: Brescia odrzuciła ofertę Milanu za Sandro Tonalego [19:51]

10 sierpnia 2020, 08:37, Adam6 Aktualności
MERCATO LIVE: 10.08: Brescia odrzuciła ofertę Milanu za Sandro Tonalego [19:51]

[8:35]: La Gazetta dello Sport podaje, że po osiągnięciu porozumienia w sprawie obniżenia pensji przez Tiemoué Bakayoko, Milan chce teraz negocjować cenę transferu Francuza z Chelsea. The Blues oczekują za swojego pomocnika co najmniej 20 milionów euro.

[9:22]: Według La Gazzetta dello Sport, porozumienie Milanu z Tiemoue Bakayoko opiewa na zarobki Francuza rzędu 3 mln euro plus bonusy rocznie. Teraz rossoneri muszą dogadać się także z Chelsea.

[11:15]La Stampa zauważa, że w najbliższych godzinach może się zamknąć transfer Ricardo Rodrigueza do Torino. Dziennik z Turynu podkreśla także, że nowy szkoleniowiec Byków, Marco Giampaolo, spogląda w kierunku rossonerich chętnie pod kątem zakupów - interesują go jeszcze m.in. Rade Krunić czy Davide Calabria.

[14:30]: La Gazetta dello Sport poinformowała, że Brescia odrzuciła ofertę Milanu za Sandro Tonalego. Rossoneri mieli zaoferować za pomocnika 25 milionów euro. 

[19:25]Tuttosport przedstawia, że był już pomocnik Milanu, Giacomo Bonaventura, jest kuszony wizją podpisaniu kontraktu z beniaminkiem Serie A - Benevento.

[19:51]: Jak podaje serwis MilanNews, trwa spotkanie w kwestii zamknięcie transferu Ricardo Rodrigueza do Torino.



232 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Cimar94
Cimar94
10 sierpnia 2020, 23:52
25 mln proponowaliśmy za Tonalego? To tak jak dać Biglii pensję 3,5 mln rocznie, a nie, czekaj...
1
KKP19
KKP19
10 sierpnia 2020, 23:43
Milan chce za Ricardo Rodrigueza 3,8 mln euro. Torino oferuje na ten moment 3 mln euro.
zrodlo: Milannews
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 sierpnia 2020, 23:47
Nasza wycena nie jest przypadkowa. W jego przypadku amortyzacja transferu to 3,75mln euro rocznie wiec bylibyśmy w bilansie 50tys na plus a przy wycenie Torino 750 na minusie.
3
Levy11
Levy11
10 sierpnia 2020, 23:42
Tak podzielę się takim trochę śmieszną sprawą jeśli chodzi o Tonallego. Gram na Football Menager 2020 i jeszcze nigdy nie udało mi się go kupić chociaż miałem kasę ale zarząd blokował transfer bo cena nie ja adekwatna do zawodnika. Nieźle co? Takie
0
POE
POE
11 sierpnia 2020, 00:05
Ja tak mialem z Gnabrym w fifie 13 :D
0
mateuszradom
mateuszradom
11 sierpnia 2020, 03:08
To dziwne bo ja go kupiłem w swoim pierwszym sezonie ;p chyba za 30 mln
1
gattusoBDG
gattusoBDG
11 sierpnia 2020, 07:47
Ja nigdy nie miałem problemu z jego kupnem w FM, co najmniej od dwóch ostatnich sezonów przychodzi bez problemu i zawsze staje się świetnym graczem.
0
POE
POE
10 sierpnia 2020, 23:03
Utd ale to są leszcze
Ich ambicje to zagrać w LM i walczyć o 3 miejsce w grupie.
Po jakiego wala dalem jedynkę. Oby nie awansowali
0
dykt4tor
10 sierpnia 2020, 23:14
Większe ambicje od naszych jakby nie patrzeć XD
5
Mateusz1982
Mateusz1982
10 sierpnia 2020, 22:55
Halo. Jak Inter wygra ligę europy, to nie gramy eliminacji?
0
FossaDeiLeoni
10 sierpnia 2020, 22:58
Gramy
1
bawolejaja
bawolejaja
10 sierpnia 2020, 22:08
Podobno Milan intensyfikuje rozmowy z Fiołkami w sprawie Chiesy.
Nie jestem jakimś mega fanem jego talentu ale czuję że to mógłby być strzał w 10.
Trzymam kciuki.
1
Cervusius
Cervusius
10 sierpnia 2020, 22:30
skąd info?
6
Tutkovic
Tutkovic
11 sierpnia 2020, 01:15
Na targu w Krakowie mówili...
0
Jaca23
Jaca23
10 sierpnia 2020, 22:04
Barcelona chce 25 mln za Todibo, śmieszni są. Trzeba było go do nas puścić wcześniej, może coś by z niego było. Teraz nawet Schalke go nie chce.

Fajną opcją byłby Smalling, ale United postawiło cenę na poziomie 20-25 mln, która według mnie jest mocno przesadzona.
0
daro12555
daro12555
10 sierpnia 2020, 22:17
Idealna opcją by był Kounde z Sevili no ale Real go chce ,Upamecano- z Lipska nas nie stać ,jest jeszcze Badiashilem z Monaco .Jest jeszcze Kamara z OL Marsyli,N'dicka z Eintrachtu ,Sarr jest ciągle za darmo ,Gabriel z Lille .Salisu z Vallodoid o ile jeszcze go nikt nie kupił za 12mln i jeszcze kilku można było by wymienić połowa lub więcej to Francuzi .Na pewno jest zdecydowany większy wybór niż na prawą obronę czy do ataku czy do pomocy.
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2020, 22:20
0
Zimer9009
Zimer9009
10 sierpnia 2020, 21:46
Nie wiem czy tez tak macie, ale jak zaczyna grać Inter to nie lubię ich umiarkowanie mocno, ale jak na ekranie pokazany zostaje ten wiecznie drący mordę, turyński perukarz to moja nienawiść do „kuzynów” eksploduje ;p
8
POE
POE
10 sierpnia 2020, 21:59
Hahahha mam to samo
I dziś sobie pomyslalem że jakbym musiał grać w jego zespole to bym walil valium i setke przed treningiem
1
ósmy
10 sierpnia 2020, 22:20
Trzymam za nich kciuki w rozgrywkach pucharowych, trzymam za Inter kciuki w starciach z niemieckimi zespołami, ale nie istnieje nawet 1 procentowa opcja, abym kibicował temu klubowi chociażby namiastką mojej miłości.
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2020, 22:21
0
rossoner111
rossoner111
10 sierpnia 2020, 22:24
Inter puchnie
0
Corsa
Moderator Corsa
10 sierpnia 2020, 21:26
Do wszystkich obrońców Piątka i Silvy, którzy uparcie twierdzą, że Bundesliga wcale tak bardzo nie odstaje poziomem od Serie A - włączcie sobie Inter z Leverkusen i zobaczcie jak "niewielka" jest ta różnica ;)
0
patoo_07
patoo_07
10 sierpnia 2020, 21:28
Póki co 1 bramki na korzyść Serie A :D
0
Corsa
Moderator Corsa
10 sierpnia 2020, 21:33
chodziło mi o szczelność defensywy, łatwość oddawania strzałów, zatem 2 :D
5
Zimer9009
Zimer9009
10 sierpnia 2020, 21:43
Nie jestem fanem teorii jaka to Serie A nie jest taktyczna czy trudna, ale to co gra Bayer w obronie to jakiś kryminał.

Pytanie czy to przerwa w grze czy zawsze to tak wyglada bo przyznam szczerze nie oglądam Bundesligi.
1
Vol'jin
Vol'jin
10 sierpnia 2020, 21:53
z tego co pisał Urban na twiterze to norma ^
0
Corsa
Moderator Corsa
10 sierpnia 2020, 21:54
@Zimer9009, takie kardynalne błędy trafiają się w meczach Niemcom dość często, im niższa lokata tym ich więcej, czasami można odnieść wrażenie, że u nich pressing w polu karnym jak i przed nie istnieje.

Dzięki temu wielu średnich napastników, jak np. Silva ustrzeli kilka bramek i część już by mu chciała dać szansę na powrót do Milanu :)

Nie chcę oceniać poziomu obu lig, bo z pewnością w wielu kwestiach jedna jest mocniejsza, w innych druga, ale jeśli chodzi o łatwość strzelania nie mam wątpliwości, żadnych.
5
AC1899
AC1899
10 sierpnia 2020, 22:11
Gdyby Inter był skuteczny, tam powinno być już z 5:1. Stan na 54 minutę.
0
Jaca23
Jaca23
10 sierpnia 2020, 21:14
Kompletnie nie rozumiem większości użytkowników, którzy szukają stopera do pierwszego składu. Kjaer po restarcie prezentował się świetnie, śmiem twierdzić, że nawet lepiej niż Romek. Inne pozycje zdecydowanie bardziej wymagają wzmocnienia. Uważam, że powinniśmy szukać stopera nr 3, ale to powinna być opcja "low cost".

Brescia na pewno sprzeda Tonaliego. Odrzucają kolejne oferty, bo wiedzą, że kilka klubów jest nim zainteresowanych i po prostu robią licytację "kto da więcej". Widzę, że większość już go tu nie chce, a szkoda, bo ja myślę, że to będzie świetny zawodnik.

Ogólnie mamy do załatania wiele pozycji, zarówno do postawy jak i na ławkę. Wszystkich nie uzupełnimy to pewne, więc ja bym jednak poszedł na jakość i sprowadził 4-5 graczy (uwzględniając odchodzących), jak w przypadku Benka czy Theo, a nie 7-8, którzy niewiele wniosą.
9
daro12555
daro12555
10 sierpnia 2020, 21:24
Duńczyk aż tak cudowny nie jest a z resztą pewnie rozegramy koło 50 lub więcej spotkań a stoperów jest dwóch ,dochodzi zmęczenie ,kontuzje ,kartki .
0
marunio
marunio
10 sierpnia 2020, 22:04
gabia sobie popyka, czasami duarte moze nawet musaccio wyzdrowieje na jakies mniej wazne mecze
0
jasiom22
jasiom22
10 sierpnia 2020, 22:27
Kjaer powinien mieć młodego rywala, żeby obaj na tym skorzystali, Gabbia jest jeszcze za słaby na pozycje "trzeciego stopera", Gabbia pasuje jak ulał na "czwartego" stopera, potrzebny jest trzeci, czy do pierwszego składu to powinno wyjść na treningach, jednak przydałby się ktoś rzeczywiscie młody, i z talentem, żeby się już zgrywać z Romkiem, do zastąpienia Kjaera w dalszej, a jednak niedalekiej przyszłości. Dokładnie to samo z Ibrą. Młody kozak na szpicę do rywalizacji z Ibrą. Leao niech rywalizuje z Rebićiem na lewej.
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2020, 22:29
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 sierpnia 2020, 22:29
To nie tak, że większość go nie chce. Po prostu nie jest wart 40 a max 20-25mln. Bennacer jest lepszy a kosztował 16.
0
rk140685
rk140685
11 sierpnia 2020, 00:32
Co do defensywy to moze by tego Thiago Silve wziac na 2 lata pod warunkiem,ze obnizy oczekiwania co do pensji. U nas w chwili kbecnej akurat wazniejsze wydaje sie byc znalezienie prawego obroncy ,2 dobrych pomocnikow do srodka i prawoskrzydlowy. Tak naprawde nikt z nas nie wie jakim desponujemy budzetem wiec ciezko przewidywac ruchy w czasie mercato.

Aurier,Torreira,Bakayoko i Chiesa to juz spory koszt bylby a przeciez to chyba wciaz za malo aby walczyc o top4.
0
jasiom22
jasiom22
10 sierpnia 2020, 20:46
Pirlo i Bakayoko wydaje się że zamkna temat Tonalego. Bakayoko to ekonomiczniejsza wersja. Tonali skonczy w Juve, sadze ze za mniej niz 25..
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2020, 21:04
2
kamilus
kamilus
10 sierpnia 2020, 20:40
Milan ponoć sonduje możliwość pozyskania Saida Benrahma (nie ma to jak pisać nazwisko wraz z imieniem w sytuacji, gdy nie jest się pewnym odmiany nazwiska :P), źródło (https://onefootball.com/en/news/report-milan-join-race-for-28m-rated-brentford-star-linked-with-arsenal-chelsea-and-leeds-30678121). Przewidywany koszt to ok. 30 mln.

Niby dużo, ale patrząc na filmiki z YT, to z powodzeniem może on grać wszędzie w ataku, więc zamiast wydawać 50 mln na kogoś do rotacji dla Rebicia/Hakana plus prawoskrzydłowego, za niewiele ponad połowę tej wartości byśmy mieli gracza uniwersalnego na każdą z tych pozycji, dzięki czemu w budżecie zostałoby więcej pieniędzy. I taki zakup wydaje się rozsądny, jeśli nie ma możliwości pozyskania kogoś wyraźnie lepszego za relatywnie rozsądne pieniądze (obawiam się, że nawet Berardi by kosztował ok. 40 mln).
0
Jago
Jago
10 sierpnia 2020, 20:46
Jak ktoś jest do wszystkiego, to w niczym nie jest naprawdę dobry.
4
Deus
Deus
10 sierpnia 2020, 21:14
Naprawdę, 30 mln za 25 latka z Championship? To już lepiej zabulić za także wszechstronnego Chiese
1
Kosmateus123
Kosmateus123
10 sierpnia 2020, 21:41
Ostatnim wyjątkowo uniwersalnym graczem kupionym do ofensywy był Borini ;) Ok. 30 mln za zawodnika, co do którego aklimatyzacji w serie a mogą być wątpliwości, przy bardziej palących potrzebach i skromnym budżecie uważam za... ekstrawagancję.
0
Adam1983
Adam1983
10 sierpnia 2020, 20:22
Jestem ciekaw ile by Lyon chciał za Aouara ciekawy zawodnik mógłby walczyć o pierwszy skład z Kessim i Bennacerem
1
Michał92
Michał92
10 sierpnia 2020, 20:36
Aouar jest fantastycznym piłkarzem, raczej nie ta pozycja co Frank i Benek . O niego bedzie sie biło pół Europy, i na pewno nie bedziemy w tej połowie.
2
blady77
blady77
10 sierpnia 2020, 20:13
Król TVN-u szanuje Theo.
https://www.instagram.com/p/B_4tg38jvlz/?utm_source=ig_embed
0
Basies
Basies
10 sierpnia 2020, 20:33
A to przypadkiem nie jest stara koszulka Piątka ?
6
dykt4tor
10 sierpnia 2020, 20:46
na 90% jest xD
0
blady77
blady77
10 sierpnia 2020, 20:54
Hmm, chyba muszę Wam przyznać rację :)
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 sierpnia 2020, 20:13
Poza ogólnym kierunkiem ja mam tylko jedno konkretne oczekiwanie względem nadchodzącego mercato - żeby tym ''dużym'' transferem nie okazał się wyłącznie solidny Milenković.Lepiej zapełnić lukę po Suso lub konkretnie wzmocnić pomoc do poziomu reszty top 6, a na ŚO w zależności od wiary w Romagnolego wziąć Kumbullę/Smallinga/Vergonthena.
0
Paolo21
Paolo21
10 sierpnia 2020, 20:22
Marcos jaką mamy zapełnić lukę po Suso? Z tym Smallingiem też wystartowałeś. Pozdrawiam Ciebie.
9
dykt4tor
10 sierpnia 2020, 20:47
Vergonthen? A co to za zawodnik?
1
AbyZrozumiec
AbyZrozumiec
10 sierpnia 2020, 20:08
Tonali, ma być potwierdzony przez Inter po rozgrywkach LE. Wątpię aby Marotta go wypuścił.. Może Ndombele ?
0
Vol'jin
Vol'jin
10 sierpnia 2020, 20:13
nie chcemy dać 35 mln to damy 60 za Ndombele ? xD
4
Paolo21
Paolo21
10 sierpnia 2020, 20:23
Ndombele jest o wiele lepszy, a co za tym idzie droższy przyjacielu.
0
Vol'jin
Vol'jin
10 sierpnia 2020, 19:30
O proszę już pierwszy efekt że Emirates nie ma wyłączności na koszulkach. Sekcja damska ma innego sponsora na koszulkach
1
kamilus
kamilus
10 sierpnia 2020, 19:03
Ponoć Sancho zostaje w BVB (https://transfery.info/aktualnosci/borussia-dortmund-zaskoczyla-oficjalnie-wyjasniona-sytuacja-jadona-sancho/138886), czyli teraz powinna wyjaśnić się sytuacja Chiesy, jeśli chodzi o zainteresowanie Manchesteru.
1
Vol'jin
Vol'jin
10 sierpnia 2020, 18:59
Imo osobiscie uważam, że nie ma sensu focusować się na zmienniku Ibry. Ibra to Ibra i on będzie chciał grac nawet w LE ;] a w razie w jest Leao/Rebić/Colombo?

Bo szczerze kto ci przyjdzie na zmiennika piłkarza z ego który chciałby grać po 90 minut? Chyba, że chcemy przeciętniaków typu R.Inglese, Pavoletti etc

skupić sie na dwóch pivotach, prawym obrońcy, ŚO, i prawym skrzydle.

Rzekomo też oferujemy 25 mln + Krunić za De Paula który pewnie byłby 12-13 zawodnikiem z ławki bo może grać na prawie wszystkich pozycjach w pomocy
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2020, 18:59
3
kamilus
kamilus
10 sierpnia 2020, 19:13
W przypadku braku kontuzji Ibry masz rację, ale co w przypadku, gdy Szwed wypadnie na kilka tygodni? Wtedy zostajemy z Leao jako podstawową "9" (który nie wiadomo, czy tam wypali), brakiem zmiennika dla Rebicia oraz z Colombo (który nie wiadomo, czy da radę w Serie A). I sytuację będzie można podsumować "jaka piękna katastrofa". :)

Wyjście jest proste - trzeba wziąć kogoś, kto jest odpowiednio wiekowy, ale zapewnia jakiś tam poziom i nie będzie miał pretensji za siedzenie na ławce. Wybór pierwszy z brzegu - Mandzukic. Jest bez klubu, więc odpada koszt zakupu, do tego dać mu umowę na 2 lata z pensją 2-2,5 mln netto rocznie i problem rozwiązany niskim kosztem.
8
Rafał0209
Rafał0209
10 sierpnia 2020, 19:16
Balotelli i Ibra w jednym składzie to by było coś
4
Cisek666
Cisek666
10 sierpnia 2020, 19:48
@Rafal209 a potem historycy pisaliby : i tak właśnie zaczęła się 3 wojna światowa.
3
Deus
Deus
10 sierpnia 2020, 19:57
W przypadku kontuzji Ibry na 9 wchodziłby Rebic. Leao na skrzydło wtedy.
1
kamilus
kamilus
10 sierpnia 2020, 20:05
Rebić na środek, Leao na skrzydło - okej, ale wtedy wciąż nie mamy zmienników dla obu wymienionych. Więc jakaś kontuzja czy zawieszenie i jesteśmy w... lesie.
1
Deus
Deus
10 sierpnia 2020, 20:09
Generalnie wtedy zmiennikiem Leao mógłby być potencjalny Chiesa a na prawe skrzydło wskakuje Samu/Alexis. Oczywiście normalnie w podstawie Chiesa na PS
Zmiennika Rebica faktycznie byśmy nie mieli więc ryzyko spore
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2020, 20:10
0
DragonAC
DragonAC
10 sierpnia 2020, 21:26
Samu garal w villiareal na lewym skrzydle tylko u nas zrobili z niego zmiennika Suso czyli prawe skrzydło
0
dextermorgan
dextermorgan
10 sierpnia 2020, 18:50
https://www.acmilan.com.pl/mobile/news/26298/bakayoko_chce_byc_na_san_siro_kiedy_ponownie_wybrzmi_tu_hymn_ligi_mistrzow


Będzie miał szansę, żeby urzeczywistnić te słowa.
0
10 sierpnia 2020, 18:28
Ok, moje zdanie jest takie. Skoro Bennacer po spadku Empoli do Serie B (zespół który pozostawił po sobie dobre wrażenie) kosztował 16 mln, to Tonali powinien kosztować maksymalnie 15 mln. Mamy według mnie już lepszego gracza w zespole.
No ale on jest Włochem, zrobiono wokół niego otoczkę nowego Pirlo, więc trzeba przepłacać. Od dawna uważam, że to przereklamowany gracz, za którego nie warto się zabijać. Niech sobie idzie za te 40 mln do Juve czy Interu. Nawet jak wypali, to nie będę ani trochę żałować. Patrząc na komentarze, to jednak wyczuwam, że u większości byłoby zupełnie odwrotnie. *
Jeżeli ta oferta to prawda, to za cholerę nie powinniśmy jej zwiększać nawet o 1 euro.


*Wyczuwam w tym pewną sprzeczność. Tyle się naczytałem pierdół o "kolesiostwie", "zacofanych i zapatrzonych w sobie Włochach". Jednak jak się pojawia wykreowany przez nich do granic możliwości "wirtuoz", to nagle płacz czemu my jeszcze nie wysłaliśmy 40 mln za gościa, który pewnie musiałby zacząć od grzania ławy.
Nagle to by było ok przepłacać i godzić się na chore żądania włoskiego egocentryka.
Wieczna i nieustajaca sprzeczność wśród kibiców.
31
pazioni
Moderator pazioni
10 sierpnia 2020, 18:41
I tu wystarczy tylko polac i wypić zgadzam się. Pozdro
2
Corsa
Moderator Corsa
10 sierpnia 2020, 19:18
Warto jeszcze podkreślić, że Bennacer przechodząc do nas za 16 milionów był już najlepszym zawodnikiem PNA.
10
kamilus
kamilus
10 sierpnia 2020, 19:30
Ale też przecież nikt nie zabroni właścicielowi danego klubu wyceniać swojego gracza na tyle, na ile mu się podoba. Bo też to nie właściciel decyduje, czy ktoś skorzysta z takiej "nierealnej" wyceny czy nie. Jeśli tak, to znaczy, że piłkarz był tyle wart, a jeśli to, to taki fakt da mu do myślenia, by może obniżyć swoje wymagania. Chyba, że żyje w swoim świecie jak Cairo, to wtedy będzie trzymał się swojego zdania tak długo, jak tylko możliwe, a inni po prostu ominą tę "okazję".

Towar (także piłkarz) nie jest wart tyle, ile ktoś uważa, tylko tyle, ile ktoś będzie w stanie za to zapłacić.
7
Rafalzki
Rafalzki
10 sierpnia 2020, 19:37
Miszcz pełna zgoda, podpisuje się pod tymi słowami całkowicie. Moim zdaniem powinni Milan po rękach całować za tą ofertę, po pandemii. Myślę, że jeśli oczekują za niego 40 milionów to gość może się okazać rewelacją przyszłego sezonu w Serie B... W obecnej chwili chyba tylko PSG i City (Ci ogólnie mają wy----ne na FFP) mogą sobie pozwolić na płacenie takiej kasy za "niesprawdzonego" na wyższym levelu grajka, no i może Newcastle UTD jeszcze... Myślę, że będą zwlekać aż pod koniec mercato jak się nie znajdzie frajer to sami zapukają i powiedzą, dobra niech będzie 20 za Sandro.
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2020, 19:43
0
DragonAC
DragonAC
10 sierpnia 2020, 21:29
Coś w tym jest
0
DragonAC
DragonAC
11 sierpnia 2020, 02:57
Co więcej, jeśli Tonali ma być "drugim Pirlo" to najpierw musi przejść do Interu, tam zostać niewypałem i dopiero potem zostać gwiazdą w Milanie przy akompaniamencie huku pękających dup nerrazzurich ;)
3
Paolo21
Paolo21
10 sierpnia 2020, 17:51
Nie spodziewajmy się cudów. Zarząd nie wyda znaczących środków na zakup nowych piłkarzy dlatego zgadzam się z tommy`m.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 sierpnia 2020, 18:39
Media wałkują od dłuższego czasu wysokość budżetu, Pioli z Maldinim sugerują zwiększenie konkurencyjności kadry na poważnie, ale oczywiście jak zwykle nie będzie znaczących środków na transfery.... Standardowa śpiewka kończąca się prawie co okienko zakupami za ponad 60 mln. euro.
1
Paolo21
Paolo21
10 sierpnia 2020, 18:56
Tak będzie, ale poniekąd to zrozumiałe patrząc na nasz minusowy bilans.
0
kamilus
kamilus
10 sierpnia 2020, 19:58
Budżet na minusie nie znaczy, że będzie źle pod kątem FFP, bo najważniejsze, by mieć 'plusvalenzę'. Moim zdaniem w takiej sytuacji Elliott nie będzie mieć nic przeciwko, by znowu trochę dołożyć do budżetu, szczególnie, że teraz będzie idealny moment, by wrócić do LM (a niedawno widziałem plotki, że po tym sezonie fundusz będzie chciał ocenić ostatnie lata klubu i w razie negatywnej oceny posady nie może być pewien nikt, nawet Gazidis).

A i prognozowane 100 mln, albo 75 mln + 50% ze sprzedaży (Suso 24 mln, Calabria 12 mln, Krunic 8 mln, RR 4 mln), powinny wystarczyć na zbudowanie składu zdolnego do zakwalifikowania się do LM. Przykładowo (patrząc po ostatnich plotkach) + trochę zabawy w CM/FM:
- Bakayoko 15 mln,
- Aurier/Dumfries 15-18 mln,
- Fofana/Ajer 20 mln,
- Berardi/Orsolini/inny prawoskrzydłowy 25 mln,
- Mandzukic 0 mln,
- ktoś do rotacji za Hakana/Rebicia (Rashica? De Paul? 20-25 mln),
- ktoś do rotacji z Bennacerem (Roca? 15 mln).

Łącznie 115 mln, czyli jednego z graczy trzeba by wypożyczyć z obowiązkiem wykupu (albo nawet z opcją, przecież takie coś też jest możliwe, trzeba tylko umieć negocjować (w przeciwieństwie do mnie)). A skład byłby taki, że ciężko mi wymyślić lepszy i równie realny:

Gigio - Theo Romagnoli Fofana/Ajer Aurier/Dumfries - Bennacer Kessie - Rebić Hakan Berardi/Orsolini - Zlatan

Na ławce zaś starszy Gigio, Reina, Laxalt, Kjaer, Gabbia, Duarte, Musacchio, Conti, Kalulu, Bakayoko, ktoś do rotacji z Bennacerem, Pobega, Leao, ktoś do rotacji z Hakanem/Rebiciem, Paqueta, Pessina, Saelemaekers, Castillejo, Mandzukic, Colombo.

Łącznie 31 osób, ale w tym mamy kilku graczy do ogrywania lub wypożyczenia (Gabbia, Kalulu, Pobega, Pessina, Colombo), albo po prostu do sprzedania (Paqueta, Samu), dzięki czemu udałoby się wyjść z wydatkami nawet poniżej prognozowanego budżetu na mercato. A skład byłby chyba najbardziej jakościowy z ostatnich 8-9 lat.
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2020, 20:02
1
Paolo21
Paolo21
10 sierpnia 2020, 20:20
kamilus bardzo ładne wyliczenia. Czy jednak tak będzie, wątpię. Mam jedynie taką cichą nadzieję że sezon 20/21 będzie w końcu NAPRAWDĘ przełomowy i powalczymy o >mistrzostwo< tudzież TOP 3. Jednak to co napisałeś wygląda zbyt bajkowo. Napiłbym się z takim fanem jak ty. Polewam.
2
Corsa
Moderator Corsa
10 sierpnia 2020, 17:49
Często hejtuję naszą postawę w negocjacjach, to że zawsze oferujemy dużo mniej niż oczekuje sprzedający, ale w tym przypadku zarząd ma całkowitą rację. Być może Tonali ma spory potencjał, ale nie pokazał nic takiego żeby kosztować 35-40 milionów.

Jak do tej pory ten chłopak rozsławił się tylko i wyłącznie fajnymi przebłyskami, brylował na tle bardzo przeciętnych kolegów, a i to nie zawsze. W mojej ocenie cena jest zbyt wysoka, nie warto tak ryzykować.

Już zapomnieliście jak może zakończyć się taki nieprzemyślany zakup potencjalnego "diamencika", który błyszczy pierwszy sezon? Przecież dosłownie przed chwilą sprowadziliśmy lekką ręką, za prawie 40 milionów dwóch takich "utalentowanych" gamoni. Jak to się skończyło? Jednego cudem udało się wypchnąć, zanim wszyscy skumali, że to niewypał, a z drugim przespaliśmy moment i nikt go teraz nie chce.
11
krzysiek1989
krzysiek1989
10 sierpnia 2020, 17:32
Dużo czytam waszych komentarzy a mało piszę ale dziś czas :) Pewnie odejdą ,Ricardo Rodríguez,Lucas Biglia,Giacomo Bonaventura,Alen Halilovic.Za nich nie dostaniemy praktycznie ani grosza .Do tego mogą odejść za grosze Léo Duarte,Davide Calabria,Rade Krunic za których dostaniemy max 30 mln a Wy wymagacie transferów typu Chiesa za 60 mlnl lub Sandro za 35 mln z serii B mając w budżecie może 120 mln.W takiej sytuacji trzeba kupić Prawego i środkowego obrońce do 1 składu ,do tego 2 środkowych pomocników i Napastnika a jeszcze ktoś na prawe skrzydło by się przydał.Teraz policzmy

Dumfries lub Aurier liczmy około 20 mln
Srodek obrony w granicach 20 do 30 mln
Bakayoko 20 mln ,Marc Roca 15 mln
Czyli jakieś 85 mln ,zostaje 35 na Napastnika i skrzydłowego :)
Czyli zostaje nam na takiego Berardiego na prawe skrzydlo ;) Wypożyczyć jakiegoś napastnika i ten skład byłby mocniejszy niż teraz i bardziej konkurencyjny :)

1
tommyb1
tommyb1
10 sierpnia 2020, 17:40
Dobrze, że mało piszesz bo za wiele widzę nie rozumiesz. Otóż są jeszcze inne formy transferow niż gotówka. Część z tych transferow można przerzucić na kolejne okienko albo i nawet za 2 lata. Istnieje jeszcze opcja oddania utalentowanych juniorów w rozliczeniu w różnych formułach. Z prawem odkupu za określoną kwotę, z % od odsprzedaży. To że mamy dajmy na to 100 baniek do wydania nie oznacza, że przy odpowiednich kombinacjach nie możemy wydać 150 ksiegujac teraz "tylko" 100. Kolejna rzecz. O ile tego pierwszego wymienionego przez ciebie środkowego pomocnika trzeba będzie kupić, to ten drugi może być np doświadczonym grajkiem bez kontraktu. Podobna sytuacja z ŚO. Naprawdę według Ciebie lepiej kupić randoma za 20 baniek niż np ściągnąć Thiago Silve?? Śmiem twierdzić że Bakayoko jeśli przyjdzie też być moze nie obciąży tegorocznego budżetu.
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2020, 17:47
11
Paolo21
Paolo21
10 sierpnia 2020, 17:48
Każdy z kibiców Milanu chce jak najlepszych zawodników w zespole. Media się rozpisują na temat wielu interesujących na swój sposób piłkarzy. Skończy się na tym że przyjdzie max 2-3 nowych, a pozostaniemy praktycznie przy identycznej kadrze jak w zakończonym sezonie. Taka prawda. Wymieniłeś piłkarzy, którzy odeszli, bądź na pewno odejdą. Do tego doliczmy tylko Begovicia ewentualnie Calabrię/Contiego. Duarte i Krunić dostaną jeszcze szansę.
0
marunio
marunio
10 sierpnia 2020, 18:01
eliott ma duzo pieniaszkow, to ffp jest problemem, zalatali juz chyba luke z wypozyczeniem z przymusem wykupu i liczy sie to juz od czasu wypozyczenia a kupno na raty, moze byc i rozlozone na 100 lat liczy sie do bilansu rocznego
0
Paolo21
Paolo21
10 sierpnia 2020, 16:57
Za mniej niż 40 to on nigdzie nie pójdzie, a my tyle na pewno nie wyłożymy na stół. Inter już ostrzy pazurrry :P Forza!
0
tommyb1
tommyb1
10 sierpnia 2020, 17:33
Taaa na ławkowicza etetowego... Na pewno. Największy plus dla Interu z tej transakcji że nam na nosie zagrają. Bo na bank u nich więcej na ławie przesiedzi niż będzie grał
3
Paolo21
Paolo21
10 sierpnia 2020, 17:40
tommyb1 tego to my nie wiemy. Jeszcze nie jest pewne gdzie pójdzie, jak się będzie prezentował w danym klubie i czy wszczepi się w ogóle w koncepcję trenera nowego zespołu. Pewne jest tylko to, że w Brescii i w Serie B w nadchodzącym sezonie nie będzie występował ;)
0
tommyb1
tommyb1
10 sierpnia 2020, 17:49
Pewnie i odejdzie. Ale raczej na nie na takich warunkach jakie sobie wyśnił w swoich mokrych snach Cellino
1
marunio
marunio
10 sierpnia 2020, 18:02
jesli inter albo juve go kupi to napewno pojdzie na wypozyczenie do jakiegos sredniaka z serie a
0
daro12555
daro12555
10 sierpnia 2020, 16:49
Dać 30 mln i wypożyczyć im kogoś np. Brescianiego .
0
10 sierpnia 2020, 16:27
25 baniek za Tonalego to mało. Według mnie 35-40 mln to adekwatna cena
0
krisss811
krisss811
10 sierpnia 2020, 16:40
Za piłkarza który wylądował w serie B tyle kasy. Chyba lekka przesada.
5
Sone7
Sone7
10 sierpnia 2020, 16:52
W Serie B wylądował cały zespół. To nie przekreśla jakości zawodnika.
3
krisss811
krisss811
10 sierpnia 2020, 16:56
Oczywiście, ale to klub- już z serie B więc i ceny niższe.
2
BartekWydziu
BartekWydziu
10 sierpnia 2020, 16:59
Jak będziemy się bawić w gadkę, że Sandro to zawodnik Serie B to nam go Inter zgarnie i tyle w temacie. Weź ty w końcu mój Milanie walnij transfer porządnego pomocnika.
0
Kosmateus123
Kosmateus123
10 sierpnia 2020, 17:09
Gdyby dali więcej niż 25 w pierwszej ofercie to byłoby dziwne. (O ile była oferta, bo sam już nie wiem w co wierzyć.)
2
Werator12
Werator12
10 sierpnia 2020, 17:10
Rozumiem Bartek że transfer bennacera to nie jest porządny pomocnik?
1
BartekWydziu
BartekWydziu
10 sierpnia 2020, 17:14
To był porządny transfer. Jednak bardziej cenie sobie umiejętności Sandro.
0
dykt4tor
10 sierpnia 2020, 17:29
za 40 baniek nie opłaca się go sprowadzać, bo potrzebujemy 5-6 zawodników a nie mamy nielimitowanego budżetu na transfery niestety xd
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2020, 17:31
2
Cisek666
Cisek666
10 sierpnia 2020, 20:03
A powinniśmy mieć. Olać Fifę i całe ffp. Niech nasi idą drogą manchester City. Najwyżej za 5 lat dostaną karę 10mln do zapłaty.
0
Voltrex
Voltrex
10 sierpnia 2020, 16:12
Byc moze jest to sygal dla Tonaliego. Chcemy Cie, ale nie za wszelka cene, blokuj transfer do innych klubow, ewentualnie poczekaj rok. Brescia nie bedzie miala wtedy za wiele do powiedzenia, bo jak nie teraz za 25mln to za rok pewnie za 15mln max.
Teraz zobaczymy jak bardzo Tonali chce do Milanu.
1
Grande
Grande
10 sierpnia 2020, 16:25
I ma rok kiblować w serie B ?
10
Bradley
Bradley
10 sierpnia 2020, 16:53
Kiblować w Serie B byłoby głupotą, ale chęć zawodnika dołączenia do nas wiele by pomogła w negocjacjach. Brescia wtedy będzie pod ścianą.
0
tommyb1
tommyb1
10 sierpnia 2020, 16:05
Moim zdaniem 30 mln to absolutny max za Tonaliego. Głupota byłoby dać więcej. On wcale taki niezbędny nie jest. Jedyne co to Włoch i nasz fan od dziecka niby. No i ma spore pole do rozwoju. Powinniśmy się zgadać z Juve i Interem nie dajemy więcej i tyle :) i za rok gracz sam wybierze :) albo sam Tonali powinien zakomunikować pajacowi Celino, że kocha Brescie i wypełni kontrakt do końca. Jakby usłyszał że straci tyle kasy to może mu zwieracze pękną
5
Maestro02
Maestro02
10 sierpnia 2020, 16:18
Otóż to, trzeba też pamiętać że nie tylko Tonali to młody perspektywiczny Włoch bo paru w Lidze takich jest I na nich też można zwrócić uwagę I wyciągnąć za mniejsze pieniądze.
1
Maestro02
Maestro02
10 sierpnia 2020, 16:00
Według mnie niestety trzeba odpuścić Tonaliego I skupić się na kimś do rotacji z Zlatanem, PO, ŚO bo jak plotki o Bakayoko I Pessinie się potwierdzą to środek pola jest w dość dobrej sytuacji natomiast brak napastnika na ławce szybko do o sobie wznaki. Niestety Milan jest w takiej sytuacji gdzie trzeba wydawać pieniądze mądrze.
1
Arva
Moderator Arva
10 sierpnia 2020, 16:08
Rebić, Leao, Colombo. Ibra i tak będzie grał gros minut na 9, szkoda wchodzić w niepotrzebne koszta. Lepiej wydać więcej pieniążków na prawego skrzydłowego.
2
Maestro02
Maestro02
10 sierpnia 2020, 16:15
Moim zdaniem Rebić I Leao tracą dużo na centralnym napadzie, Colombo jak najbardziej do rotacji Ale grając na 3 frontach z takim młodzikiem może być ciężko. Sytuacja z prawym skrzydłem jest też dość skomplikowana, Samu jeżeli poprawi wrzutki to jest na obecny Milan świetnym graczem o świetnym dryblingu I dobrej wizji gry, a Saelmakers poza głupimi kartkami również pokazywał się z naprawdę dobrej strony, do rotacji jak znalazł. Skrzydła więc są obstawione bo na lewym gra Rebić/Leao, A na prawym Samu/Alex. Napad wygląda najsłabiej bo Colombo jeszcze nie dostał prawdziwej szansy.
1
dykt4tor
10 sierpnia 2020, 16:19
Castillejo mimo mojej sympatii do niego pewnego poziomu nie przeskoczy, a różnicę pomiędzy Rebiciem a nim widać gołym okiem, potrzebujemy prawego skrzydłowego do pierwszego składu.. Mimo niechęci większości użytkowników tej strony do Chiesy, myślę, że u nas by śmigał na prawym skrzydle.
9
Maestro02
Maestro02
10 sierpnia 2020, 16:23
Chiesa byłby super opcją ale nie za takie pieniądze jakich Viola oczekuje, z alternatyw na tą pozycję to może taki Orsolini za mniejsze pieniądze lub jakieś wypożyczenie z opcją wykupu. Jak widziałem pare jego spotkań to chłopak naprawdę dobrze się pokazuje.
1
DragonAC
DragonAC
10 sierpnia 2020, 16:28
Dokładnie Ibre może zastąpić w ogirkowych meczach Rebric lub Leao. Jak przyjdzie Bakayoko i może Torreira lub inny pomocnik do rotacji to będzie pomoc ustawiona na cały sezon i będzie wyglądać na papierze znakomicie. Stoper prawy obrońca i prawy skrzydłowy to trzeba wzmocnić
0
Maestro02
Maestro02
10 sierpnia 2020, 16:38
Jeszcze z piłkarzy ciekawych A którzy raczej nie mają miejsca w swoim klubie jest taki Harry Wilson Ale to już tylko moje luźne dywagacje, pozostaje czekać czy pojawi się jakieś nazwisko na Prawe Skrzydło czy też stanie się coś nadzywczajnego I przyjdzie Chiesa.
0
vorti
vorti
10 sierpnia 2020, 15:40
Trochę jestem dzisiaj osowiały, bo po nocce i kiepsko spałem, ale czy mógłby mi ktoś podać datę oficjalnego zaczęcia się mercato i jego końca? Bo wujek google nie chce ze mną współpracować... Z góry dziękuję za pomoc.
0
Wojtecki7
Wojtecki7
10 sierpnia 2020, 15:54
Zaczyna się 1 września, a kończy podejrzę 5 października.
0
10 sierpnia 2020, 15:29
Podobno Maldini rozmawiał jakiś czas temu z ojcem Chiesy o Federico. Być może z tego biorą się obecne plotki.
0
per93milan
per93milan
10 sierpnia 2020, 15:28
Dawać Tonalego!!
0
Cervusius
Cervusius
10 sierpnia 2020, 14:59
Pytanie, czy gramy na dwa fronty i chcemy mieć Bakayoko LUB Tonalego, czy idziemy ostro po obu. Jeżeli to drugie, to może nie starczyć kasy na bardziej palące pozycję: prawą obronę, prawe skrzydło i napastnika, o środkowym obrońcy nie wspominając.
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2020, 15:03
0
per93milan
per93milan
10 sierpnia 2020, 15:26
Gramy na 3; Serie A, LE i Puchar Płoch :) Jak najbardziej obydwaj się przydadzą. A co do kasy to nie martw się. Jest.
0
MrowaGDA
MrowaGDA
10 sierpnia 2020, 15:29
po Tonaliego włącza się Juve i Pirlo więc może być ciężko chodź sam chłopak niby kocha Milan a dogadany jest z Interem .. dziwny jest ten świat.
1
Rossu
Rossu
10 sierpnia 2020, 14:40
Odpuścić Tonalego, oni nawet za 40 mln go nie sprzedadzą ;)
0
Sone7
Sone7
10 sierpnia 2020, 15:10
Sprzedadzą. Nie mówię, że nam, ale sprzedadzą. Nie będą go trzymać na kolejny sezon w Serie B, po którym z resztą tylko wartość by spadła. To najlepszy dla nich moment.
0
marcinomilano
marcinomilano
10 sierpnia 2020, 15:15
Sprzedadzą go na pewno, Massimo Cellino mówił kilkukrotnie, że jest z Tonalim dogadany i obiecał mu, że nie będzie mu robił problemów z odejściem po sezonie. Sandro jest oficjalnie na sprzedaż. Jeśli nie kupimy go my, to kupi go Inter/Juve i tak właśnie się raczej stanie.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
10 sierpnia 2020, 15:52
Sprzedadzą, sprzedadzą. Będą się targować mocno ale sprzedadzą na pewno w okolicach 30 baniek. Więcej nikt nie zapłaci. Zwłaszcza w obecnych czasach. Pytanie tylko czy my go kupimy czy raczej Juve albo Inter.
1
Rossu
Rossu
10 sierpnia 2020, 16:27
Źle sprecyzowałem. Miałem na myśli, że Cellino zawsze będzie nam robił pod górkę, tak jak żądał kiedyś od nas kolosalne pieniądze za Nainggolana, a sprzedał go za grosze do Romy. Maldini na pewno nie da się omamić, bo wie, że za wszelką cenę nie będą o niego walczyć, na pewno nie za 35-40 mln. Za taka kwotę mozemy wyciągnąć Bakayoko+Roce, a jakościowo są dużo lepsi niż młody Włoch. Za nim jedynie przemawia to, że ma duży potencjal, jest powoływany do reprezentacji, ale szału nie robi. 25mln, no może 30 mln to takie max.
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2020, 16:35
1
patoo_07
patoo_07
10 sierpnia 2020, 14:40
Dać 30 i jakiegoś młodego. Może przejdzie :D
0
Corsa
Moderator Corsa
10 sierpnia 2020, 14:36
Za Bakayoko zaproponują 10 milionów :)
0
AdrianoGalliani
10 sierpnia 2020, 14:28
Słabe to mercatto. Dawać innych dyrektorów!
4
pazioni
Moderator pazioni
10 sierpnia 2020, 14:47
Na pewno by się przydał Galliani.
0
danio25
danio25
10 sierpnia 2020, 14:25
W sumie dla konkurencji na środku dobry transfer, chociaż jakoś zbytnio za nim nie przepadam ;s
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 sierpnia 2020, 14:09
LGDS wyrzuciło info że Brescia odrzuciła naszą ofertę za Tonaliego 25mln.
4
DragonAC
DragonAC
10 sierpnia 2020, 14:20
no to prawda śmiech na sali, niter daje 35 a my 25 i się dziwić ze odrzucili
0
Cervusius
Cervusius
10 sierpnia 2020, 14:34
oj tam oj tam, od czegoś trzeba zacząć w negocjacjach, jak ruszysz z 35 to skończysz na 70, a tak Brescia wie, że jesteśmy w grze
6
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 sierpnia 2020, 13:50
Już nie mogę czytać tego płaczu odnośnie Bakayoko.Przecież przy obecności Zlatana nawet ktoś taki jak Kessie zaczął grać na poziomie, kto w pierwszej połowie zakończonego sezonu miał kompletnie wywalone na wyniki Milanu, co było doskonale widać podczas kompromitacji w Bergamo.I po takiej przemianie ktoś jeszcze chce kwestionować sens ściągania Francuza, który do tego wykazał chęć kompromisu w sprawie pensji?Tutaj nie ma co zastanawiać się nad sprawdzonymi zawodnikami tylko cieszyć, że ktoś tam w końcu zrozumiał, iż żeby zrobić kolejne kroki do przodu potrzeba gotowego materiału do efektywnej rywalizacji ze wzmocnioną czołówką, a nie 8-12 kotów w worku/wyrobników, co potrzebują minimum pół sezonu na pierwsze efekty.
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2020, 13:53
12
Demick
Demick
10 sierpnia 2020, 14:00
Dla mnie to jest świetny transfer. Bennacer, Ibra po francusku się dogadają - to także dodatkowa zaleta. Wreszcie będziemy mieć silną ławkę.
1
Nelson_Dida
Nelson_Dida
10 sierpnia 2020, 14:04
z tym, że Ibra po francusku to raczej nie parle.
0
Demick
Demick
10 sierpnia 2020, 14:16
Wiem, ale grał 4 lata w Paryżu więc jakieś podstawy tam ma. A to się często przydaje nawet w błahych sytuacjach.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 sierpnia 2020, 14:16
@upup - kop z półobrotu na głowę działa w każdym języku ;)
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2020, 14:17
13
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
10 sierpnia 2020, 14:24
To nie czytaj, skoro nie możesz czytać czegoś co nikogo nie atakuje tylko jest neutralnym wyrażeniem opinii to sekcja komentarzy nie jest najlepszym miejscem dla Ciebie. Ale pewnie, Ibra przecież lekiem na całe zło, ciekawe kiedy wyleczy świat z koronawirusa. Bierzemy Kucharczyka, bo i tak Ibra zrobi z Niego Ronaldinho, to w takim razie po co brać Babajogo jak bez różnicy kogo się weźmie to Ibra go ustawi? Poczytajcie trochę o konfliktach Ibry z innymi piłkarzami, które wcale nie wychodziły na dobre klubowi mitomani. Nie wiem czy Babayoko okazałby się dobrym transferem czy nie, ale w pełni rozumiem ludzi, którzy mają obawy, bo Francuz dał wiele powodów do braku wiary w niego.
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2020, 14:30
5
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 sierpnia 2020, 14:48
SmutnaŻabaZMilanu
Człowieku przecież m.in. do tego służy Internet - od poddawania twórczości innych ocenie.Jak ktoś tego nie rozumie powinien po prostu wstrzymać się z publikacją czegokolwiek w przestrzeni publicznej, ponieważ problemem nie jest sama krytyka lecz całkowita negacja jej przedmiotu.
Warto też zwrócić uwagę na to ilu zawodników Ibra ''ujarzmił'' - np. w Milanie współpracując z Robinho oraz Cassano wygrał Scudetto , a akurat Bakayoko to nie jest jeszcze skala Auriera czy Balotellego.On mimo swoich wyskoków potrafił kilkukrotnie posypać głowę popiołem np. przy ostatnim starciu z Gattuso , więc nie rozumiem skąd tak negatywne podejście do tego transferu?
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2020, 14:49
2
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
10 sierpnia 2020, 15:10
"Człowieku , czytaj ze zrozumieniem, bo piszesz elaborat na temat słów, których nie wygłosiłem XD Oczywiście, że można wydawać opinie, dyskutować itd itp, ale gorzej jak "nie możesz czegoś czytać" i do tego się odniosłem.
2
Demick
Demick
10 sierpnia 2020, 17:00
Smutna Żaba, najpierw zrzuć sadło i się ogól, a później oceniaj Ibrę, który ma formę lepszą niż niejeden obiecujący 20 latek.
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2020, 17:01
3
WilkuJumper
WilkuJumper
10 sierpnia 2020, 13:47
Babajogo moim zdaniem ma cos to udowodnienia i coś czuję ze bedzie pracowal za 2 zeby byc w 1 składzie tymbardziej ze dobrą konkurencję w Benacerze i Kessim. Byleby tylko nie zachowywal sie jak dzieciak i bedzie to trafiony transfer
0
Igraszek
Igraszek
10 sierpnia 2020, 13:38
Jestem niemal pewny że bakayoko będzie prezentował się co najmniej dobrze w naszej koszulce . Byłby idealny do rotacji kessie / benaser
1
skorek95
skorek95
10 sierpnia 2020, 13:47
Przy Zlatanie na pewno wejdzie na wysoki poziom. Nawet jeśli jego poprzedni sezon nie był wybitny to i tak wierzę w Bake, umiejętności się nie zapomina.
1
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
10 sierpnia 2020, 15:40
Też uważam, że to przystojny chłopak
0
Semper Fideli
Semper Fideli
10 sierpnia 2020, 13:06
Czuje że to będzie fatalny transfer ale przyzwyczailem się że jakiś biglia co lato musi do nas trafić..
2
dawko69s
dawko69s
10 sierpnia 2020, 14:09
Jesteś autorem najgłupszego komentarza jaki kiedykolwiek tutaj przeczytałem! Gratuluję :)
8
Semper Fideli
Semper Fideli
10 sierpnia 2020, 15:03
Odezwij się za pół roku z przeprosinami :-)
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
10 sierpnia 2020, 12:55
My jesteśmy w takiej sytuacji (nadal), że musimy ryzykować w pewien sposób przy transferach... przykładowo nie ma gwarancji, że Bakayoko będzie grał tak jak poprzednio w Milanie, nie ma też gwaracji, że jakbyśmy ściągnęli Marca Roce to też by grał jak w poprzednim swoim klubie. Pojawiają się plotki o zainteresowaniu Chiesą .. ten akurat ma względnie stabilna formę, jest młody itd.. a więc i cena dla nas jest bolesna.. ale i ryzyko mniejsze bo chłopak ograny juz w lidze. Także, albo ryzykujemy i płacimy mniej .. albo trzeba sięgać głęboko do sakwy... w której jak wszyscy wiemy, specjalnej głębi nie mamy.
6
Bufor85
Bufor85
10 sierpnia 2020, 13:11
Czyli jesteśmy głęboko w dupie:D.
0
Grande
Grande
10 sierpnia 2020, 14:36
Ani ich nie zwabimy LM, ani zarobkami, więc siłą rzeczy trzeba ryzykować.
0
Fushnikov
Fushnikov
10 sierpnia 2020, 12:49
Dawać tego Babajojo!! Słup nie do przejścia na środku.
2
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
10 sierpnia 2020, 12:45
Bakayoko pokazywał, że nie jest największym pracusiem na świecie i obraza się jak dziecko, ja nie jestem wielkim fanem tego ewentualnego transferu. Dawał jakość na boisku i trudno z tym dyskutować, ale mam jakąś taką niechęć do tego zawodnika.
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2020, 12:49
7
Hoop
Hoop
10 sierpnia 2020, 12:55
Też mam pewne obawy, natomiast tak jak mówisz, Bakayoko broniła postawa na boisku.
Ponadto mam tylko nadzieję, że Milan po tym okienku będzie chociaż sprawiał wrażenie włoskiego klubu, bo momentami mam wrażenie że już nawet Nerrazurri są mniej "Internazionale".
0
Bufor85
Bufor85
10 sierpnia 2020, 13:12
Nigdzie go nie chcą to pcha się do Milanu.
0
gieemce
gieemce
10 sierpnia 2020, 13:13
Tez nie jestem do końca fanem jego osoby ale na pewno musimy szukać możliwych wzmocnień a jest on równym konkurentem do gry dla kessiego i benka wiec chyba tez nie możemy się bać rywalizacji i budowania mocnego składu. Liczę na pessine i środek będzie OK
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
10 sierpnia 2020, 12:41
Oby nie było znów powtórki z rozrywki Ibra vs Onyewu w wersji współczesnej Ibra vs Bakayoko bo jak wiemy Francuz lubi pyskować o czym przekonał się Rino Gattuso.
0
Xylometazolin
Xylometazolin
10 sierpnia 2020, 12:59
Mysle że podczas rozmów z Bakayoko kwestia jego "temperamentu" również została przedyskutowana i Francuz ma świadomość że musi mieć trochę więcej pokory i nie przeginać.
2
Gullit80
Gullit80
10 sierpnia 2020, 12:28
Niech przychodzi dobrze grał za czasów Rino sprawdził się. Będzie wzmocnieniem a nie kula u nogi. A Kessiemu przyda się konkurent do składu. Podniesie tylko poziom drużyny
2
marunio
marunio
10 sierpnia 2020, 12:26
targowac sie o bakajoko ile sie da, do czasu wznowienia treningow i wtedy brac za tyle ile porponuja, zeby sie juz ogrywal z druzyna. ludzie juz mowia kto kogo wygryzie ze skladu, to jest niesamowite, nie wiadomo czy i jaka forme bede mieli po wakacjach a niektorzy mysla chyba, ze kessiego bennecara i hakana to trzymaja w zamrazalce, jak sie zacznie sezon to ich odmroza i beda jak w ostatnim meczu sezonu
3
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się