SCUDETTO


MERCATO LIVE 16.08: We wtorek testy medyczne Rodrigueza w Torino [20:15]

16 sierpnia 2020, 12:56, Adam6 Aktualności
MERCATO LIVE 16.08: We wtorek testy medyczne Rodrigueza w Torino [20:15]

[12:55]: Jak donosi MilanNews, po sprzedaży Ricardo Rodrigueza - który dołączył do Torino za 3 miliony euro plus premie - Milan pracuje nad odejściem Diego Laxalta. Początkowo Rossoneri wyceniali Urugwajczyka na 10 milionów euro, ale Lokomotiw Moskwa nie chce płacić takich pieniędzy. Obecnie mówi się o kwocie 7 milionów euro i dla Milanu ma być to ostateczna cena, poniżej której już nie zejdzie. 

[16:35]: SportMediaset informuje, że Atalanta jest o krok od zakontraktowania Aleksieja Miranczuka. Milan walczył, by włączyć Rosjanina w transfer Laxalta, ale Rosjanie nie zgadzali się na taką opcję. Pomocnik ma kosztować 15 milionów euro. 

[16:45]: SportMediaset podaje również, że Milan wycenia Davide Calabrię na 15 milionów euro. Obrońcą interesuje się m.in. Bologna, a także kluby z Hiszpanii - Sevilla i Betis.  

[20:15]: Serwis MilanNews donosi, że w najbliższy wtorek Ricardo Rodríguez ma przejść testy medyczne i podpisać kontrakt z Torino. Milan za swojego obrońcę dostanie 3 miliony euro plus bonusy. 



112 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
16 sierpnia 2020, 22:24
Ja ostanio pisałem że okienko się otwiera we wrześniu Ale jak nam podpierdala wszyskich to będzie dramat bo fajnie że chłopaki ladnie grali, ale kude chociaż jeden transfer z górnej półki do ataku musi byc
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
16 sierpnia 2020, 22:41
No ja mam nadzieję że jakieś ciche podchody są. Jakiś konkretny piłkarz musi przyjść. Na bank Ibra żąda wzmocnień. Liczę najbardziej na Ibre :D Że on wymaga.
0
Vol'jin
Vol'jin
16 sierpnia 2020, 22:22
https://pbs.twimg.com/media/EfkUmcGWsAAb-b6?format=jpg&name=900x900

To Maldini działaj
2
Kosmateus123
Kosmateus123
16 sierpnia 2020, 22:25
Każdy obrazek z Jasiem Fasolą ma automatyczne +10 do lansu ;)
0
Levy11
Levy11
16 sierpnia 2020, 22:42
Takie to niby ładnie wygląda, ale ten pan raz już grał z Ibrą i wiemy do się skończyło
1
Grande
Grande
16 sierpnia 2020, 22:45
Musiałbyś całą kadrę sprzedać na niego i jego pensję.
0
Krauser
Krauser
16 sierpnia 2020, 23:06
W sumie grając w Milanie, nie dostanie takich batów w meczach Ligi Mistrzów.. żadnych nie dostanie. Zawsze to jakiś argument, za.
5
Krauser
Krauser
16 sierpnia 2020, 23:09
Levy11,
On nie miał problemów z Messim, tylko z kimś innym.
Co więcej, Leo jest w jego naj-naj 11-stce jaką by chciał wystawić z piłkarzy z jakimi grał.
3
Vol'jin
Vol'jin
16 sierpnia 2020, 23:29
ten inny to był Guardiola ^^
4
kosa80
kosa80
16 sierpnia 2020, 21:31
Suso brameczka. Ładnie to wykończył.
1
Wolly
Wolly
16 sierpnia 2020, 21:45
Aż się zdziwiłem że udzerzył z pierwszej piłki.

https://streamable.com/uo3l70
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
16 sierpnia 2020, 22:04
Susowicz na zawsze w moim sercu! Życzę facetowi wszystkiego co najlepsze.
5
Dohtor
Dohtor
16 sierpnia 2020, 21:31
Calabria 15 baniek.

CZYMTA MNIE BO ÓMIROM!
0
jedunio
jedunio
16 sierpnia 2020, 21:29
Znając życie zapierdzielą nam wszystkich dobrych i nic z tego nie będzie...Jednak jakiś promyk nadziei się tli, że działają po cichu...i mają coś ciekawego na oku w miarę dogadanego....
1
dawios00
dawios00
16 sierpnia 2020, 21:26
Suso!!!!!
0
Dusiek
Dusiek
16 sierpnia 2020, 21:28
ledwo tam dotreptal xD ale jaki zryw pozniej :o
3
ANDREW1985
ANDREW1985
16 sierpnia 2020, 21:25
Suso gol
0
Milanista85
Milanista85
16 sierpnia 2020, 21:14
Offtop. Napoli po Boge 25 mln + Ounas, Juve chce wypożyczyć De Paula z opcją wykupu, a jako następcę Chiesy we Fiorentinie wytypowali Berardiego bądź Orsoliniego, za którego rzekomo chcą koło 20 mln. Właśnie kogoś z tej 5 bym widział u nas De Paul , Boga , Chiesa , Berardi , Orsolini. Maldini dzialaj :) Roma z Arsenalem chcą się zamienić Diawara na Torreira. No i Marsylia chce sprzedać bo ostatni rok kontraktu Thauvin za około 20 mln . Zainteresowana Atalanta. Jestem na tak dla Francuza.
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2020, 21:23
0
hyrus13
hyrus13
16 sierpnia 2020, 22:17
Chiesa chyba poza naszym zasięgiem, ale Berardiemu dałbym szansę. Potencjału mu nie można odmówić, a gra w nowym klubie powinna być dla niego bodźcem.
0
gieemce
gieemce
17 sierpnia 2020, 08:09
A Orsolini cienki w skrzydłach, ma zrywy ale nie robi różnicy W swoim klubie obecnie i u nas tez nie zrobi
Reszta z tej 5 zgadzam się
0
dysha1992
dysha1992
16 sierpnia 2020, 20:33
Offtop
Dzisiaj w meczu utd.- sevilla suso w podstawie! Chyba obejrze meczyk i zobaczę co tracimy ;D
1
daro12555
daro12555
16 sierpnia 2020, 20:35
a jakiś link do meczu ?Bo na eleven nie ma tvn sport tez nie
0
DzikiDawes
DzikiDawes
16 sierpnia 2020, 20:55
https://daddylive.live/channels/stream-7.php
Tu po polsku nawet
0
Corsa
Moderator Corsa
16 sierpnia 2020, 20:56
Dzisiaj ma zaliczyć ze dwie asysty, bo obstawiłem na Sevillę :)
0
Dusiek
Dusiek
16 sierpnia 2020, 21:12
Corsa. Na razie nie wroze wygranej ;(
0
Corsa
Moderator Corsa
16 sierpnia 2020, 21:28
@dusiekxd, Suso nie da mi przegrać :D
1
Dusiek
Dusiek
16 sierpnia 2020, 21:29
Corsa. No popatrz ty sie xD Suseł Gol :)
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 sierpnia 2020, 22:56
No to Corsa gratki :D
1
Corsa
Moderator Corsa
16 sierpnia 2020, 23:09
@grzesiekpl88, dzięki, akurat wpadło na miłe zakończenie weekendu :D
1
daro12555
daro12555
16 sierpnia 2020, 20:13
Czytałem ze grubas chcę sprowadzić Keana do Milanu.Zmieniając temat ma ktoś Manch.-Sevila?
0
IpponInter
IpponInter
16 sierpnia 2020, 21:14
0
Adamek189
Adamek189
16 sierpnia 2020, 19:29
Uwaga!!!
Do prokuratury w Rzeszowie wpłynęło zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa. Podejrzany Bayern M. rzekomo zgwałcił FC Barcelonę na jednym z trawników w Lizbonie. Podejrzany jednak nic sobie nie robi z tych oskarżeń i był ostatnio widziany w towarzystwie innej kobiety Olympique Lyon. Warto dodać że poszkodowana ma liczne obrażenia oraz w tym momencie jest całkowicie zdruzgotana i przypomina wrak samej siebie przez co potrzebuje pilnej pomocy lekarza lub terapeuty.
4
ósmy
ósmy
16 sierpnia 2020, 19:33
Ale dlaczego w Rzeszowie?
0
Adamek189
Adamek189
16 sierpnia 2020, 19:51
nie wiem:)
0
Adamek189
Adamek189
16 sierpnia 2020, 19:56
Idiotyczny wpis. Zastanów się jak czują się ofiary gwałtu. To żadna satyra. Do usunięcia imho.
12
Kosmateus123
Kosmateus123
16 sierpnia 2020, 19:57
Tak potraktować Starą Damę... ;)
0
Kosmateus123
Kosmateus123
16 sierpnia 2020, 20:11
JKQ33 A dlaczego Ty decydujesz co jest satyrą?
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 sierpnia 2020, 20:13
JKQ33 - satyra nie zna tabu, dystansu trochę, ten wpis w żaden sposób nie dotyczy ofiar gwałtu. Polityczna poprawność ok ale w rozsądnych granicach.
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2020, 20:14
7
DragonAC
DragonAC
16 sierpnia 2020, 20:26
Od Rzeszowa wara tam jest cicho i spokojnie
0
Kosmateus123
Kosmateus123
16 sierpnia 2020, 20:26
grzesiekpl88
Polityczna poprawność nie jest ok. moim zdaniem- powinniśmy raczej zostać przy kulturze osobistej i rozsądku zamiast tego.
6
bawolejaja
bawolejaja
16 sierpnia 2020, 21:28
Zgadzam sie, że wpis do usunięcia. Nie że względu na poprawność polityczną, ale to przecież bezbek jest :-(
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 sierpnia 2020, 21:33
Kosmateus123 - właśnie o taką PP mi chodziło. Szacunek do drugiego człowieka.
1
Kosmateus123
Kosmateus123
16 sierpnia 2020, 22:10
grzesiekpl88
Cieszę się, że jest pełna zgoda co do kultury i szacunku do drugiego człowieka. PP jednak nie koniecznie ma coś z tym wspólnego. Poprawność polityczna to mechanizm nakładania cenzury lub wymuszania autocenzury na wypowiedzi, które mogą urazić czyjeś uczucia. Problem polega na tym, że bycie obrażonym jest subiektywne ergo- każdy może poczuć się urażony wszystkim. PP generuje więc problemy nie rozwiązując niczego- jeśli nie można czegoś powiedzieć nie oznacza to, że nie można tak myśleć, a że nikt się nie dowie, że tak myślimy nie może wyprowadzić nas z błędu celnymi argumentami. Dlatego uważam, że rozsądek i kultura powinny wystarczyć, tak długo jak nie zostało złamane prawo.
1
brzydki
brzydki
16 sierpnia 2020, 22:35
Dlatego ten portal nigdy nie będzie traktowany na poważnie. Takie wpisy nie są kasowane, a moderator jeszcze się kłóci, że to przecież śmieszne.
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2020, 22:37
1
Adamek189
Adamek189
16 sierpnia 2020, 23:02
Widać czarny humor nie każdemu pasuje. To miał być taki żart i nie chciałem nikogo urazić.
0
Adamek189
Adamek189
16 sierpnia 2020, 23:39
@grzesiekpl88 - bo czarny humor jest jak nogi - nie każdy to ma ;)
1
Enrico Espinosa
Enrico Espinosa
16 sierpnia 2020, 23:45
Adamek189

No niby ok, ale czy sekcja komentarzy na stronie aktualności o klubie piłkarskim to aby napewno najlepsze miejsce?
Jest WhatsApp, Facebook, Kwejk, tyle śmiesznych stronek w internecie. ;)
0
Nizial86
Nizial86
16 sierpnia 2020, 18:11
Wychodzi na to ze na kazda pozycje potrzebujemy zawodnika na upartego nawet na bramke jak pójdzie reina
1
daro12555
daro12555
16 sierpnia 2020, 19:26
Ja bym nie szukałbym napastnika ani prawego skrzydłowego .Skupiłbym się na prawym obrońcy,stoperze i zmieniku dla Theo ,do tego do środka jeden pomocnik.Do tego ofensywny pomocnik mogący grać na lewej stronie a także na prawej stronie jak dla mnie wybór tylko jeden Szobilaszai .A za rok skupiłbym się na napastniku i prawym skrzydłowym.Bo Zlatan będzie chciał cały czasz grać ,a w razie czego jest Rebić który może grać jako oszukana 9 czy Leao inaczej grają obaj są bardzo szybcy ale Leao ma to coś .
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
16 sierpnia 2020, 20:28
daro12555
"Do tego ofensywny pomocnik mogący grać na lewej stronie" Tutaj akurat mamy przesyt. Rebic, Leao i Hakan. Prawa strona jest masakrycznie przeciętna.
1
daro12555
daro12555
16 sierpnia 2020, 22:12
FaNaTyK 2.0-Hakan to żaden skrzydłowy z obecną formą Paquety i odejściem Jacka to nie ma Hakan na środku zmienika.Po za tym Rebić i za równo Leao będą też grać w ataku Bo Ibra nie zagra ponad 50 spotkań .Węgier byłby 1:1 do za Jacka.
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2020, 22:19
0
Dusiek
Dusiek
16 sierpnia 2020, 17:43
offtop.
Bayern chce od Liverpoolu 30mln za Thiago Alcantare.
0
filipacm
filipacm
16 sierpnia 2020, 17:50
Jeśli to prawda to śmieszne pieniądze, a liverpool w kilka lat zarobi na wymianie Couthino na Thiago (którzy są moim zdaniem na podobnym poziomie) 90 mln
0
Grande
Grande
16 sierpnia 2020, 17:51
Został mu rok kontraktu z Bayernem, dlatego.
0
daro12555
daro12555
16 sierpnia 2020, 17:41
Wycena Calabri prawidłowa 15mln jest ciaglę młody i nie gra źle wolałbym go zostawić na ławkę.
0
Grande
Grande
16 sierpnia 2020, 17:32
17 lat temu podpisaliśmy Kake. Czas szybko leci.
6
daro12555
daro12555
16 sierpnia 2020, 19:20
Szoboszlai może bardzo blisko zbliżyć się do Kaki .Cenna 25 mln zaraz pewnie będą głosy czemu ma wybrać Milan ,wystarczy pokazać mu ze będzie bardzo ważnym zawodnikiem .Może grać na lewej stronie jak ofensywny pomocnik czyli rywalizować z Haknem ,a do tego jest prawo nożny więc i grywał na prawej stronie .
0
Grande
Grande
16 sierpnia 2020, 19:54
Wierzyłem w to, że przyjdzie bo miał być Rangnick. Teraz szanse są minimalne.
1
daro12555
daro12555
16 sierpnia 2020, 20:10

Grande-Jak dla mnie są spore szanse ale muszą działać a nie czekać .Bo aktualnie Milan pasuje do jego stylu czyli ofensywnego ,do tego stawia się na młodzież i jest ktoś taki jak Ibra piłkarz przy którym każdy młody piłkarz może się rozwinąć .Wiadomo ze Rangnickiem by było łatwiej ale aktualnie Niemiec jest wolnym strzelcem .
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 sierpnia 2020, 20:36
Albo skończyć niczym Lazaro, który też wypłynął z Salzburga.
0
daro12555
daro12555
16 sierpnia 2020, 20:38

Marcos Salinas-Do każdego klubu jest ryzyko .
0
Galvo
Galvo
16 sierpnia 2020, 17:29
@Dozen

Wczoraj pisales, ze Serie A zdobyla tam ponad 3 tysie punktow w LM - i to jest prawda. Tylko nie wziales pod uwagi faktu, ze Ligue 1 jeszcze tych punktow nie doliczyli, skoro zespoly sa nadal w grze. A Ty mi piszesz, ze wloska liga zdobyla wiecej tych punktow w LM w tym sezonie od ligi francuskiej. Dodaja je dopiero albo jak odpadna obie druzyny w cwiercfinale, albo dopiero po finale. Na logike - myslales ze dostana mniej punktow od wloskiej mimo tego, ze maja dwie druzyny w polfinale, a jedna z nich ma spore szanse na final? xd
1
IpponInter
IpponInter
16 sierpnia 2020, 18:20
Włochy;7 drużyn, Francja 5:
Juventus :4pkt za faze grupową LM + 5 pktów za wyjście z grp, + 5x2 za zwycięstwa w fazie grupowej +1pkt za remis + 2pkt za wygranie meczu z Lyonem= 22pkt.
Lyon anologicznie 4+5+3x2+2x1 +2pkt za zwycięstwo z juve i 1pkt za awans to samo za city 3pkt= 23
Atalanta 4+5+2x2 +1x1 + 4pkt za Valencie( 2 zwycięstwA)=19
PSG; 4+5 +2x5+1x1 + 3pkt za borusie+3 za atalante=26pktów
Lile 4+1= 5
Inter :4+ 2x2 + 1x1 ( za LM)=9
Napoli: 4+5 + 3x2+ 3x1 = 18pkt.
Czyli za udział w LM Włochy 68pktów
Francja: 54 pkt
Jeżeli teoretycznie założymy, że Lyon Wygra i PSG To francuskie zespoły w LM zdobędą 60pktów co da wynik i tak gorszy od Włochów. Pozdrawiam serdecznie.
Ligi Europy nie chce mi się rozpisywać: Ale Inter pewnie więcej pktów zdobył niż 2 francuskie zespoły a też Roma coś tam zapunktowała.
2
Dozen
Dozen
16 sierpnia 2020, 19:07
Czlowieku ile razy mam ci tlumaczyc, jestes dzieckiem ze nie rozumiesz algorytmu UEFY?Gowno dodaja po, tabela jest caly czas aktualizowana na biezaco po kazdym meczu.Masz gosciu suche fakty i sie wiecej nie kompromituj

http://www.90minut.pl/ranking_uefa.php


Tak Serie A ma 13,785 pkt za obecny sezon a Ligue 1 10,500.Na logike koles pojmij ze liczy sie tez Liga Europy gdzie zenujace Rennes zajelo ostatnie miejsce w grupie, to samo S.Etienne a Strasbourg w ogole nie przeszedl w eliminacjach dodajac Lille ktore w LM tez bylo ostatnie w grupie, wiec tak moze cie zaskoczylem wielki myslicielu ale LE tez sie liczy i tak samo jak LM do rankingu.Nawet jak final LM bedzie francuski to i tak nie maja matematycznych szans wyprzedzic Wlochow nawet za ten sezon bo reszta ich druzyn zaprezentowala rynsztok.Pozdrawiam.
0
Galvo
Galvo
16 sierpnia 2020, 19:15
IpponInter

Co ty liczysz? Punkty meczowe/ XD Mi chodzi o punkty do rankingu, o wspolczynnik.

Dozen

Nas Ligue 1 nie przeskoczy w tym sezonie ani pewnie w nastepnym, ale dostana wiecej punktow za caloksztalt od Serie A. Punkty w Lidze Europy sa liczone mniejszym wspolczynnikiem niz w LM. Lazio tez nie wyszlo z grupy chcialem Ci tylko zaznaczyc.
0
IpponInter
IpponInter
16 sierpnia 2020, 19:20
Dozen współczynnik jest liczony na podstawie pkt. Liczba pktów dzielona przez zespoły.
Ja wprowadziłem w błąd gdyż wynik uzyskanych pktów jest jeszcze dzielony przez liczbe zespołów i jeszcze francuski zespół może zdobyć pkt za zwycięstwo. 62pkt a Włochy za LM mają 68
Roma zdobyła 17pktów, Inter 4pkt za lige europy + może zdobyć jeszcze 5 w przypadku zwycięstwa. Torino 2.5pkt Lazio 4 pkt
Włochy 68pkt Za LM + 27.5pkt za LE na tą chwile = 95,5/7(ilość zespołów)= co daje nam 13,78 ( czyli się zgadza z tym co podał Dozen.

Więc nie ma co dalej się rozpisywać. Przepraszam za błąd.
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2020, 19:22
0
Dozen
Dozen
16 sierpnia 2020, 19:27
Nie dostana wiecej no i co mam ci powiedziec wiecej , za tydzien ci podesle juz po sezonie i jest to nie mozliwe. za LE dostaje sie tyle samo, prosze poczytaj na oficjalnej stronie UEFY jest wyraznie napisane, zobacz sobie na sezon bodaj 15/16 gdzie wlasnie w LE Viola i Napoli nastukalo mnostwo pkt bo graly razem w polfinale.
0
IpponInter
IpponInter
16 sierpnia 2020, 19:36
Doezon Galva zasady po krótce.
Sumowane są współczynnik 5 sezonów
4pkt za awans do Fazy Grupowej LM
5pktów za awans do Fazy Pucharowej LM
2pkt za zwycięstwo w LM/Le
1pkt za remis w LM/LE
0pkt za porażka w LM/LE
1pkt za awans do 1/4 1/2 i Finału LM/LE
1pkt za zwycięstwo elimninacjach LM/LE
0,5 pkt za remis w el. LM/LE
0pkt za porażke w el. LM/LE
Suma pktów jest dzielona przez liczbę drużyn ( w przypadku włoch-7 Francja-6). Wynik daje współczynik danego kraju za dany sezon.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Wsp%C3%B3%C5%82czynnik_UEFA
Wszystko wyjaśnione.
1
mpt1899
mpt1899
16 sierpnia 2020, 17:19
Dlaczego wielu tutaj widzi tylko negatywy!? Normalnie jak na zlocie jakichs emerytow. Wpadki zawsze byly i beda. To co Wy powiecie o wtopach Realu, Barcy (dosc, ze nie kilka a kilkadziesiat baniek utopili to jeszcze na kredyt!) albo PSG, MU, Juve, Inter. Tutaj gadana leci jakby tylko Milan dawal dupy i wszyscy zapomnieli, ze ostatnio wiecej zarobilismy niz stracilismy. Laxalt za 6M wyszedl by nam na zero bo ma jeszcze 2 lata kontraktu, RR- strata okolo 5M bo rok mu sie zostal a przez ostatni byl wypozyczony, Najwieksza wtopa to Biglia. Tutaj smialo mozna powiedziec, ze utopilismy wszystkie pieniadze bo nawet jak cos gral to i tak nie byl wart tych pieniedzy i tej wyplaty. Popatrzmy jedznak obiektywnie i rzucmy okiem na to z drugiej strony: Gigio 50-60M czystego zysku, Conti-niby wtopa ale cos tam gra i ciagle mlody, Calabria okolo 15M-czysty zysk, Kjear okolo 7-10M, 4-7M zysku, Romek 70-80M, okolo 55M zysku, Gabbia czysty zysk ile kolwiek jest wart, Mussa z malo strata, Duarte tez, Theo 50m, 30M zysku, Paqueta jakby poszedl za 20M to i tak bylby zysk bo ma jeszcze chyba 3.5 roku kontraktu, Kessie 30-40M, 10-15m zysku, Bona na zero, Benek 50M okolo 30M zysku, Casti na zero, Hakan na pewno bez straty, Silva i Rebic sie wyzerowuja, Leao bez straty bo ma jeszcze dlugi kontrakt a Ibra bezcenny. Nawet na Piatku zarobilismy chyba 1.5M. Do tego Cutrone i reszta wychowankow to czysty zysk + Pessina z zapisem i Pobega z mozliwym powrotem. Nie widac tego bo Milan nie chce sprzedawac najlepszych pilkarzy ale wielu o tym chyba zapomnialo. Przestancie wiec stekac i nie zapominajcie o amortyzacji. Do tego wartosc klubu i wiarygodnosc finansowa rosna poniewaz rosna wartosci pilkarzy oraz to, ze klub nie chce sie ich pozbywac. Do tego klub nie ma dlugow. Ja tam widze swiatelko w tunelu i jakis plan na odbudowe klubu. Totalnie popieram sprzedaze MIlanu. Pozbyc sie i to ze strata komediantow (Piatek), bezwartosciowych pobieraczy kasy(Biglia) osobnikow, ktorzy nie chca tu byc (RR) czy zgnitych jablek (Bakayoko) chociaz tego ostatniego z mila checia bym zabaczyl z powrotem pod warunkiem, ze wyciagnal wnioski z ostatniego pobytu tutaj bo pajacowac to sobie moze w Monaco czy nawet Chelsea ale Milan to Milan a tacy jak Laxalt jak sie zgodza grac za 0.5M to czemu nie. Ja w koncu widze tu jakis sens tych ruchow a jesli chodzi o mercato to bede ocenial na koniec a nie 3 tygodnie przed rozpoczeciem. ForzaMilan!!!!!
9
Maestro02
Maestro02
16 sierpnia 2020, 17:11
Hans Hateboer chce odejść z Atalanty, ciekawy grajek I widział bym go u nas Ale transfery z Atalanty nie wypalały na ogół w Milanie. Poza Jackiem i dopiero teraz Kessie.
7
wilku94
wilku94
16 sierpnia 2020, 17:06
Jeżeli Miranchuk rzeczywiście pójdzie do Atalanty za 15 mln, to ja nie wiem dlaczego zarząd nie zawalczył o niego. Nawet jeżeli Laxalt poszedłby za 7 mln, to już transakcja byłaby na plusie.
1
patoo_07
patoo_07
16 sierpnia 2020, 16:58
Szkoda Miranczuka. Mam nadzieję, że Maldini w zaciszu działa jak w zeszłym roku. W końcu dostaniemy to na co czekamy ;)
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
16 sierpnia 2020, 16:51
15mln za calabrie drobne już pewnie zasypują ich ofertami...
ale brednie SM pisze ;)
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2020, 17:03
0
ósmy
ósmy
16 sierpnia 2020, 16:20
Całkiem fajną opcją na prawą stronę obrony mógłby być Florenzi z Romy. Conti i Calabria out. Dumfries i Florenzi na ławkę - do rotacji.
Koszt sprowadzenia obu fajnych bocznych to pod 30 mln.
0
Oskyy
Oskyy
16 sierpnia 2020, 16:43
Chyba po 30 za sztukę :)
0
kamilus
kamilus
16 sierpnia 2020, 16:54
Na prawą stronę mamy Kalulu i Contiego, więc wydaje się, że przyjść może jedynie jeden defensor, a to i tak pewnie dopiero po sprzedaży Calabrii.
0
Vol'jin
Vol'jin
16 sierpnia 2020, 17:00
za Florenziego Roma od VCF chciała ~15 mln euro

pytanie tylko czy za 29-latka warto ;]
0
KKP19
KKP19
16 sierpnia 2020, 17:17
Warto
Taki Piszczu ma 35 lat chyba
Więc Florenzi na 3 lata na spokojnie
0
Rafał0209
Rafał0209
16 sierpnia 2020, 15:19
Szkoda że Bobana nie ma on by nam coś z ucha strzelił co się dzieje od środka :) a tak cisza .
0
rk140685
rk140685
16 sierpnia 2020, 14:54
Problem powstal niestety w momencie gdy kupilismy Laxalta za te szalone jak na jego mozliwosci pieniazki.Wynika to zapewne ze slabo rozbudowanego i niezbyt dobrze funkcjonujacego skautingu w naszym klubie.Jak to boweim mozliwe, ze niektore kluby potrafia sprowadzac dobrych pilkarzy ponizej ich wartosci rynkowej albo wynajduja perelki w innych czasem egzotycznych ligach.
1
Krupini
Krupini
16 sierpnia 2020, 14:29
Tymczasem Miranchuk bardzo blisko Atalanty. Nie zdziwiło by mnie jakby nam władował w barwach La Dei kilka bramek. Maldini się urlopuje, a nam sprzątają wszystkich grajków sprzed nosa... btw nawet Everton Soares, który tak silnie był łączony z Mediolanem w końcu wylądował w Europie, szkoda tylko, że w Benfice...
5
Sakuragi
Sakuragi
16 sierpnia 2020, 14:37
Krupini relax. Ja wiem, że chcielibyście teraz fajne transfery, ale klub ma inne problemy, więcej zaufania. Robią teraz najważniejszą rzecz, czyli pozbywają się łaków z przepłaconymi kontraktami. Na transfery do klubu, przy naszej sytuacji finansowej, jeszcze przyjdzie czas. Czemu zapominacie, że znowu nasze zadłużenie wzrosło ponad 100mln i ciężko w takich okolicznościach o duże wydatki?
3
kamilus
kamilus
16 sierpnia 2020, 14:38
Przecież okienko się jeszcze nie otworzyło, więc nie da się jeszcze pozyskiwać graczy. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
Paweł Piotr
Paweł Piotr
16 sierpnia 2020, 14:46
@kamilus

ale zaklepywać można ;)
1
kamilus
kamilus
16 sierpnia 2020, 14:47
Jak to, przecież skoro Milan tego nie robi to tylko dlatego, że tak nie można.
2
Kosmateus123
Kosmateus123
16 sierpnia 2020, 14:51
kamilus
To, że dziennikarze nie wiedzą nie znaczy, że nie robi ;)
0
Semper Fideli
Semper Fideli
16 sierpnia 2020, 14:51
Tosiu
Skąd kwota 100 i wobec kogo to zadłużenie ?
0
Rafał0209
Rafał0209
16 sierpnia 2020, 15:15
Okienko jeszcze zamknięte dla graczy do pierwszego składu , ale na młodzież nikomu nieznaną już nie
1
Vol'jin
Vol'jin
16 sierpnia 2020, 15:17
primavera ma też swój budżet więc łączego go z pierwszym zespołem to trochę szukanie dziury w całym.

Może sektor żeński też bee bo robiono tam wzmocnienia, a pierwsza druzyna nie ;]
1
Semper Fideli
Semper Fideli
16 sierpnia 2020, 14:08
Co zacne grono specjalistów od plotek myśli o sprowadzdniu w formie zmiennika dla theo Ghoulama ? Po kontuzji ciężko u niego z forma ale przed nią prezentował się bardzo dobrze. Chłopak na wylocie z Napoli. Mógłby byc do wyciąganiecia za nie wielkie pieniądze
1
DarthImpaler
DarthImpaler
16 sierpnia 2020, 14:13
Grono specjalistów zaraz odpali fm'a i sprawdzi czy gość jest warty swojej ceny i czy da się go w ogóle wyciągnąć. Bo przecież fm to jest 100% pewne źródło informacji dla wielu "specjalistów"
0
Krupini
Krupini
16 sierpnia 2020, 14:30
Oj taki Ghoulam byłby jak znalazł :D dośrodkowania z poprzednich sezonów pierwsza klasa...
0
Paolo21
Paolo21
16 sierpnia 2020, 13:50
He he 10 mln za takiego zawodnika. Nawet za 7 nie pójdzie ;) nikt za niego nie da więcej niż 3-5.
1
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
16 sierpnia 2020, 18:05
Prosta zasada negocjacji :v
Oczekujemy 10, zgłasza się chętny za 5, my schodzimy do 6-7 i obie strony zadowolone :v Oni bo taniej kupili, a my sprzedaliśmy za tyle ile oczekiwaliśmy
0
Vol'jin
Vol'jin
16 sierpnia 2020, 13:41
ponawiam pytanie skoro taki zajebisty Rodrgiuez jest po promocji za 3-4 mln to gdzie jest ten tuzin klubów? A zgłosiło się tylko Torino?

z Laxaltem gorzej bo daliśmy się znowu w balona zrobić Preziosiemu(dzięki merdo Leonardo) i zamiast ścigać go do sądów za płątność Lapaduli to wcisneliśmy się w wymianę w której wyceniono Urusa na 18 mln euro ...

5
jasiom22
jasiom22
16 sierpnia 2020, 14:57
Milan najpierw przepłaca, a potem psuje zawodnikow. Wiec nie ma sie co dziwic jak traca forme i wartosc... do tego młodsi sie nie robia, i stad takie rozbierznosci w kwotach. Dodatkowo na kwestie nizszych oplat transferowych dla Milanu, wplywaja czesciej niz nie wysokie kontrakty, gdzie Milan nie tylko moze sobie pozwolic a wrecz marzy zeby sie pozbyc "niewypaly" lub zawodnikow ktorzy juz chca odejsc, i mniejsze kluby to zwyczajnie wykorzystuja. To zwyczajnie zle nawyki, z ktorych ciezko sie wygrzebac, podobnie jak zgadzanie sie na rzadania Rioli.. Jak mu dali palec, to chce reke... Zdecydowanie bardziej zle zarzadzanie, niz słabi zawodnicy. Kazdy widzi ze RR za taka sume to prawie zlodziejstwo, rok temu byl w pierwszym skladzie dryzyny z 5 miejsca w serie a. Z regularna gra w torino znow podwoi swoja wartosc, Laxalt to troche co innego, sciagnjety na szybko z braku laku, za absurdalna wycene. Ale dzis rzadnie 7-10mln to zdecydowanie nie jest przesada.. Problem w tym ze wszyscy juz wiedza jak to wyglada w przypadku Milanu, lokomotiv zrobi ładne oczy ze kryzys, i milan zejdzie o połowe... Taki mamy zarzad, niedoswiadczony, coz zrobic.
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2020, 15:02
0
Boateng93
Boateng93
16 sierpnia 2020, 13:40
O ile jeszcze płacenie za RRa tych 18 mln euro wtedy wydawało się dobrym transferem o tyle płacenie takiej kasy za takiego przeciętniaka jak Laxalt to była głupota. I tak nikt nawet tych 7 mln euro za niego nie da.
0
BlackOut
BlackOut
16 sierpnia 2020, 13:39
Teraz czekać tylko no info odnośnie sprzedaży Theo do XYZ za 12mln i oficjalnie dostaniemy nagrodę dla najgorzej sprzedającego klubu na świecie.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
16 sierpnia 2020, 14:11
A dlaczego Theo miałby być sprzedawany?? Może od razu oddajmy Gigio do Interu za 2 mln albo lepiej my im dopłaćmy. Przestańcie siać głupotę. Już wystarczająco debilne pomysły mają pismaki włoskie
3
kusniak_22
kusniak_22
16 sierpnia 2020, 13:26
Nie oszukujemy się, że Laxalt i Ricardo Rodriguez zawiedli. Moim zdaniem trzeba ich sprzedać, ale niestety jesteśmy frajerami jak zwykle. Wydaliśmy na Rodrigueza 18 mln a na Laxalta 15 chyba bo nie pamiętam, teraz jeden odchodzi za 3 mln a drugi za 7 i to jeszcze pewnie zbija cenę do 5 mln.. jak finanse w klubie mogą się zgadzać jak się takie rzeczy robi ? Po kolejne myślę, że pamiętacie Everton, którego tak Milan chciał, ale chcieli od nas 40mln, teraz poszedł za połowę do Benfiki. Nie wiem skąd się bierze problem, ale nie potrafimy negocjować odpowiednio cen, kupujemy za krocie piłkarzy, którzy nie mają jeszcze żadnej marki wyrobionej i nie wiadomo czy się sprawdzą, a później sprzedajemy praktycznie za darmo, coś tu jest zdecydowanie nie tak.
1
POE
POE
16 sierpnia 2020, 14:01
Chyba w zarządzie coś jest nie tak . W całym!!!!
Przydałby się taki team jak Abramowicz z Mariną
0
milanista1988
milanista1988
16 sierpnia 2020, 13:21
Czyli jeśli dobrze rozumiem zostaniemy bez rezerwy na lewej obronie?
0
TR3V0R
TR3V0R
16 sierpnia 2020, 13:25
pewnie przyjdzie jakiś młodziak na zmiane
2
Vol'jin
Vol'jin
16 sierpnia 2020, 13:37
w zeszłym roku chcieliśmy 5 LO ;]
0
Nizial86
Nizial86
16 sierpnia 2020, 14:27
No i prawej jak pojdzie calabria
1
POE
POE
16 sierpnia 2020, 13:16
Jeszcze Paquete sprzedamy za ok.10 milionów i możemy nazwać się specami interesów
1
kamilus
kamilus
16 sierpnia 2020, 13:15
RR już został sprzedany? Chyba oficjalka mi umknęła, bo ostatnie, co pamiętam, to to, że kluby się dogadały i zostały do domknięcia szczegóły dotyczące kontraktu zawodnika.
0
Vol'jin
Vol'jin
16 sierpnia 2020, 13:10
ten temat Lokomotivu to coś mi nie pasuje, zwłaszcza, że Rybus przedłużył kontrakt. Coś mi tu śmierdzi i tak zostaniemy z Laxaltem ;]
1
Manolas
Manolas
16 sierpnia 2020, 13:02
Skoro lyon dał radę to myślę ze Milan po pandemii byłby drugim Bayernem w tej edycji Ligi Mistrzów. Achh oby za rok San Siro wrzało na czerwono nie niebiesko Forza!
0
Cervusius
Cervusius
16 sierpnia 2020, 13:01
Miranchuk podobno zostanie przejęty przez Atalantę, więc nie wiadomo, czy temat Lokomotivu w kontekście Laxalta nie upadnie.
0
Dziuni1994
Dziuni1994
16 sierpnia 2020, 13:01
2 dni później
"Laxalt blisko Lokomotivu za 2 mln euro !"
7
Corsa
Moderator Corsa
16 sierpnia 2020, 13:35
plus premie :)
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się