SCUDETTO


MERCATO LIVE 27.08: Bakayoko wraca do Milanu. Reina oficjalnie w Lazio [21:00]

27 sierpnia 2020, 00:07, FossaDeiLeoni Aktualności
MERCATO LIVE 27.08: Bakayoko wraca do Milanu. Reina oficjalnie w Lazio [21:00]

[0:00]: Jak informuje Gianluca Di Marzio, Brahim Diaz cały czas zbliża się do Milanu. Brakuje już tylko zgody samego zawodnika, która powinna nadejść w trakcie najbliższych godzin. Transfer o krok.

[0:05]: Ponownie Di Marzio podaje, że Milan dziś ponownie nawiązał kontakty z Sandro Tonalim. Inter w ostatnich dniach nie kontaktował się z Brescią, ponieważ skupia się na innych celach. Nerazzurri negocjują transfer Arturo Vidala. Milan chociaż spróbuje powalczyć o podpis młodego Włocha. Inter nadal zdecydowanym faworytem i niemal na pewno zawodnik trafi do drużyny Antonio Conte. Ewentualne przyjście Tiemoue Bakayoko nie wyklucza transferu Tonalego.

[0:10]: Sky: Agent Florentino we Włoszech, ale brak kontaktów z Milanem. Portugalczykiem mocno zainteresowane jest Fulham.

[0:15]: FCInterNews: Sandro Tonali piłkarzem Interu. Nic już się nie zmieni. Milan i Juventus nie walczyli o podpis młodego Włocha. Zawodnik podpisze 5-letni kontrakt. 

[8:55]: MilanNews: Rossoneri szukają zmiennika dla Gigiego Donnarummy. Najbardziej prawdopodobne jest zatrzymanie na dłużej w drużynie Asmira Begovicia, ale jako dodatkowi kandydaci rozważani są Claudio Bravo z Manchesteru City i Anthony Silva z argentyńskiego CA Huracan. Dwaj ostatni mają odpowiednio 37 i 36 lat. 

[14:30]: Dwie istotne informacje od SportMediaset - stacja ta twierdzi, że wszystko jest już gotowe w kwestii powrotu do Milanu Tiemoue Bakayoko. Chelsea zgodziła się na wypożyczenie z opcją wykupu za rok. Natomiast podpis pod umową Zlatana Ibrahimovicia - wszystkie szczegóły są już dograne - ma nadejść w weekend.

[14:33]: Jak zgodnie podają włoskie media, brak jest jakichkolwiek chętnych do pozyskania Lucasa Paquety. Brazylijczyk nie przekonuje, ale być może mimo wszystko będzie kontynuował swoją karierę na San Siro. 

[16:30]: Pepe Reina został oficjalnie piłkarzem Lazio. Rzymski klub za pośrednictwem swojej strony internetowej poinformował o zatrudnieniu hiszpańskiego bramkarza. 

[16:45]: Hiszpańskie Onda Cero twierdzi, że Óscar Rodríguez doszedł do porozumienia z Sevillą. Pomocnik Realu Madryt był ostatnio łączony z Milanem, ale wygląda na to, że ostatecznie trafi do stolicy Andaluzji. 

[20:50]: MN: Kolejne kontakty między Milanem a Chelsea w sprawie Bakayoko. Pioli bardzo lubi Pezzellę. Brahim Diaz bardzo blisko Milanu.

[21:00]: Ponownie Vitiello z MilanNews: Milan rzeczywiście stara się sprowadzić Sandro Tonalego, ale negocjacje są nieprawdopodobnie skomplikowane. Szanse na transfer młodego Włocha dalej są minimalne, ale Rossoneri chcą spróbować. Z kolei Sky informuje, że Inter mimo umowy z graczem cały czas nie skontaktowali się z Brescią i Milan chce tę bierność wykorzystać. Nerazzurri zdecydowanym faworytem do pozyskania Tonalego i jego przejście od drużyny Antonio Conte jest najbardziej prawdopodobnym i niemal pewnym kierunkiem.



221 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
tomas76
tomas76
29 sierpnia 2020, 17:46
a czy ktoś pamięta Lentiniego? 50 baniek i...koniec kariery na drodze
0
Adasko1899
Adasko1899
28 sierpnia 2020, 11:07
Trochę mnie dziwi to że nikt nie myśli o piłkarzach na wylocie z realu i Barcelony typu rakitic czy modrić niby wiekowo ale by dużo dali w środku spokoju
0
alois
alois
28 sierpnia 2020, 22:09
Pytanie na jak długo. Patrząc na przeszłość to piłkarze z najwyższego topu ale z drugiej strony piłkarze w emerytalnym niemalże wieku. Ja uważam że Milan powinien się skupić na młodości ;)
0
dykt4tor
dykt4tor
27 sierpnia 2020, 23:42
Jak zgarniemy Tonaliego jakimś cudem to kupuje koszulke z jego nazwiskiem XD
1
cbvirus
cbvirus
27 sierpnia 2020, 23:37
Jazda Milan. Podcięcie skrzydeł Interowi to byłoby to
0
Adi.Milan
Adi.Milan
27 sierpnia 2020, 23:34
Inter nam odjechał
0
jedunio
jedunio
27 sierpnia 2020, 23:26
Tak jak było.z.Giampaolo że ściągniemy multum graczy z Sampdorii..wiadomo jak.sie skończyło tak teraz Milan interesuje się multum graczami z Fiorentiny...a ściągnie??....
2
Semper Fideli
Semper Fideli
27 sierpnia 2020, 23:18
Na 37 powołanych zawodników do kadry Włoch jeden piłkarz z Milanu. O czym my w ogóle rozmawiamy.. dramat
2
dykt4tor
dykt4tor
27 sierpnia 2020, 23:43
No bo jeden kontuzje ma, tak to by było ich dwa razy więcej.... XD
5
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
27 sierpnia 2020, 23:04
Jak już tyle nazwisk się przewija wokół Milanu, to może ktoś, coś o Messim? :D he huehe.
0
Galvo
Galvo
27 sierpnia 2020, 22:53
Dopiero teraz zauważyłem, że...

Eusebio di Francesco trenerem Cagliari Calcio,
Rolando Maran trenerem Genoi CFC,
Marco Giampaolo trenerem Torino FC,

Dziwnie. W zasadzie to tylko Marana jestem pewny, że gorzej z Genoą niż we wcześniejszych sezonach nie będzie, a reszta to wielka niewiadoma. Giampaolo w średnich klubach się sprawdza, a di Francesco to wróżenie z fusów. W Sampdorii dramat, 1 mecz wygrany na 8 spotkań i wywieziony na taczce. Może teraz będzie lepiej.
0
Vol'jin
27 sierpnia 2020, 23:17
+ Di Francesco dostał w Cagliari bardzo duży wpływ na transfery co poskutkowało odejście dyrektora sportowego Cagliari do Parmy
1
Galvo
Galvo
27 sierpnia 2020, 23:23
Ciekawie. D'Aversa w Parmie już nie rządzi jako trener, to ciekawe kto w jego miejsce. Mówi się o Liveranim. W sumie to jest dosyć ciekawy trener. Co prawda spadli, ale Lecce momentami fajnie w piłkę grało + sporo tych punktów ukradli mocniejszym rywalom. W Parmie będzie miał o wiele lepsze pole manewru.

Toro na razie Linetty, Rodriguez i Vojvoda - prawy obrońca ze Standardu Liege. Już czekam na archaiczne 4-3-1-2. xD Nie no, w Sampie nawet ok to wyglądało, te 9/10 miejsce to nie było takie koszmarne. Zobaczymy.
0
Milanista85
Milanista85
27 sierpnia 2020, 22:43
Ponoć Kolarov blisko Interu . PSG złożyli ofertę 60 mln za Milinkovica- Savica . Roma odrzuciła ofertę Tottenhamu za Zaniolo , a Napoli rusza po Undera i Boge .
0
Galvo
Galvo
27 sierpnia 2020, 22:48
Nie widzę Zaniolo w Tottenhamie. Reszta prawdopodobna.
0
MK92
MK92
27 sierpnia 2020, 22:25
Podczas mercato liczę na wzmocnienie środka pola oraz prawej obrony i prawego skrzydła, żeby Pioli mógł realnie rotować składem.
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
27 sierpnia 2020, 22:27
każdy na to liczy ;)
jeszcze najlepiej środek obrony i zmiennik Theo
1
MK92
MK92
27 sierpnia 2020, 23:20
Tak jest. Musi być ktoś lepszy na zastępstwo Romka i Kjaera niż Gabbia czy Duarte. No i Laxalt w razie jakiejś kontuzji Hernandeza też za wiele nie wniesie do gry.
0
27 sierpnia 2020, 22:20
Maldini na beszczela sprobuje darmowe wypożyczenie Tonaliego, oczywiście z opcją wykupu za 15 mln. A nóż się uda.
4
KosaX
KosaX
27 sierpnia 2020, 23:31
A co ma zrobic gdy dostaje tak smieszny budzet.
1
Purysta
Purysta
28 sierpnia 2020, 02:13
*a nuż
0
mpt1899
mpt1899
27 sierpnia 2020, 21:54
Quib, nie chce mi sie drazyc tematu ale ty chyba zartujesz. Chelsea-6 mistrzostw, 1 przed Berlu: FA cup 8, 1 przed Berlu, LM 1, 0 przed Berlu, LE 2. A w 99-00 mieli taka pake, ze wygrali........FA Cup. Dokonan z ery Berlu nawet nie ma co porownywac. A co do porownan z Realem czy Bayernem to jak nie z nimi to z kim mam AC Milan porowywac? Z Chelsea? Buahahaha.
4
Qiub
Qiub
27 sierpnia 2020, 23:19
No tak Milan był bardziej utytułowany, ale Berlusconi kupując Milan zastał go jednak słabszym, niż byla Chelsea tuż przed przybyciem Abramowicza. Chelsea była mocnym klubem premier league, Berlusconi kupując Milan wyciągnał go na szczyt po latach średniactwa.
0
POE
POE
27 sierpnia 2020, 21:38
Dużo tych naszych zawodników w kadrze Włoch na wrzesień :/
1
Maxiu
27 sierpnia 2020, 21:43
Cały 1. Dojdzie Romagnoli gdy upora się z urazem.

Dla porównania Inter ma 6(7).
1
Paweł Piotr
Paweł Piotr
27 sierpnia 2020, 21:47
Mogło być 4 jak by przedłużyli z Jackiem i zostawili Caldare ...choć pewnie u nas i tak by nie dostał szansy co by się równało z brakiem powołania a tak w atalancie pogrywa.

Nie wiem jakim cudem nasz super duet Calabria, Conti nie otrzymali powołania.
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2020, 21:49
1
PanPrzemus313
27 sierpnia 2020, 21:49
Dla pocieszenia możesz Jacka jeszcze jako prawie naszego policzyć xD
0
KKP19
KKP19
27 sierpnia 2020, 21:10
W jakim sensie transferowym Pioli bardzo lubi Pezzelle?
Chce go do nas sprowadzić?
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2020, 21:10
1
Maxiu
27 sierpnia 2020, 21:11
W cs'a razem pykają
0
Nesta_13
Nesta_13
27 sierpnia 2020, 21:18
Prowadził Fiorentine, także pewnie stąd to 'uczucie'.
0
Robinowski
27 sierpnia 2020, 21:21
Chodzą razem na ryby.
0
Kamil10000
Kamil10000
27 sierpnia 2020, 21:06
Oby nikt z wymienionych do nas nie trafił!!! Kolejnymi transferami strzelimy sobie w kolano tak jak w poprzednich latach,a jeśli nie mamy obecnie możliwości inwestowania w club to chociaż go nie zadłużajmy głupim wydawaniem na odpady i na młodych nie perspektywistycznych .
0
Robinowski
Robinowski
27 sierpnia 2020, 21:35
Club xd Diaz może wypalic Bakayoko bez wymusu wykupu też sztos, Pezzela to taki sredniak Ale nie ma co się napalac, i Tonali byłby kozak
3
umbrella
umbrella
27 sierpnia 2020, 22:51
Żadne "xd", w końcu jesteśmy aC milan (z malej, zeby zaakcentować "c" od "club"). Także Kamil napisał poprawnie. "iksde"

(mała prowokacja)
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2020, 23:00
0
Kamil10000
Kamil10000
27 sierpnia 2020, 21:06
Oby nikt z wymienionych do nas nie trafił!!! Kolejnymi transferami strzelimy sobie w kolano tak jak w poprzednich latach,a jeśli nie mamy obecnie możliwości inwestowania w club to chociaż go nie zadłużajmy głupim wydawaniem na odpady i na młodych nie perspektywistycznych .
0
Dohtor
Dohtor
27 sierpnia 2020, 21:05
Miejmy nadzieje żę Babajoko będzie w formie!
1
Robinowski
27 sierpnia 2020, 21:23
Tak, zapakują go w formę i nadadzą kurierem z Londynu.
6
Dohtor
Dohtor
29 sierpnia 2020, 13:17
Jesteś śmieszniejszy niż neonówka.
IQ -200
0
per93milan
per93milan
27 sierpnia 2020, 20:43
Ja tam zachowuję spokój. Jeszcze mercato się nie zaczęło na poważnie. Myślę, że te transfery które chcemy to zrobimy. Już teraz fajne zostały wykonane ruchy.
0
Levy11
Levy11
27 sierpnia 2020, 20:20
Na włoskiej stronie Milanu piszą, że Tonelli jeszcze nic nie podpisał i Inter bardziej skupia się nad Vidalem i to może być jeszcze szansa dla nas
1
mathiaz
mathiaz
27 sierpnia 2020, 20:28
My się raczej Tonellim nie interesowaliśmy.
11
Paweł Piotr
Paweł Piotr
27 sierpnia 2020, 20:35
@mathiaz
uf dzięki Bogu
0
Boro
27 sierpnia 2020, 20:12
Ibra na insta "the calm before the Storm" na czerwony tle, ogłoszenie kontraktu tuż tuż?
0
DarthImpaler
DarthImpaler
27 sierpnia 2020, 22:27
Albo ogłosi, że kończy już karierę.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
27 sierpnia 2020, 19:15
Po to jest sezon ogórkowy aby kibic mógł odpocząć, nabrać apetytu, zatęsknić i pofantazjować, to jak wyjazd na kolonię - miły czas rozłąki, i dla dzieci a jeszcze milszy dla rodziców:) Dziennikarze w owym czasie mogą się wykazać i zaistnieć informując jako pierwsi o spektakularnym transferze lub mogą się ośmieszyć, to czas gdy królują spekulacje, półprawdy i domysły. Każdy zarząd ma swoją strategię działania i swoje cele do zrealizowania dla kibica który nie chce odpocząć od klubu i zbytnio przywiązuje uwagę do doniesień to może być to męczące. Niemniej, czas na oceny dla zarządu nadejdzie w przyszłym sezonie a na pewno nie wcześniej jak po zamknięciu okna transferowego, tak więc pozostaje czekać na rozwój wydarzeń. Kiedy okno transferowe zostanie zamknięte i będzie już wiadomo jak wygląda skład ACM na nowy sezon wówczas będzie można mówić że zarząd nas: wzmocnił lub osłabił albo że nic nie zrobił a na razie póki co czekamy wszak rynek transferowy to skomplikowana sieć zależności. Milan nie jest nastawiony na duże wydatki ale transferów potrzebuje, nie rozsądnym było by wykazywanie się aktywnością nie posiadając dużych pieniędzy, może strategia na wyczekiwanie okaże się bardziej opłacalna, trochę jak w pokerze(TH)... chodzi o to kto wytrzyma tą grę nerwów i nie da ponieść się emocjom i na bieżąco w warunkach zmieniającej się rzeczywistości właściwie ocenia sytuacje i podejmuje adekwatne dla tej oceny decyje. Dla przykładu który akurat nie koniecznie musi dotknąć ACM: Messi idzie do MC, to jest początek domina, taki ruch choćby przez pensje zawodnika generuje inne ruchy inni zawodnicy zmieniają kluby i zaczyna się mieszanie gulaszu w garze, domino się rozpędza... a poza Messim są też inne duże transfery które w pewnym stopniu/pośrednio mają wpływ na to na co będzie mógł pozwolić sobie ACM, cały szkopuł by wyczekać na odpowiedni moment, może nawet na sam koniec okienka? Milan nie ma mocnej karty w ręce więc wchodzenie "all in" zanim na stole pojawi się "flop" było by... głupie.
3
per93milan
per93milan
27 sierpnia 2020, 20:50
Sądzę, że kluby z mniejszym budżetem (np. Brescia, Fiorentina, Lazio itp.) będą chciały uzyskać jak najwięcej pieniędzy za swoich zawodników, aby zminimalizować straty ze względu na pandemię (mniejsze wpływy), więc będą przedłużać negocjacje. Masz rację, żeby zachowywać się jak wytrawny pokerzysta :)
0
mathiaz
mathiaz
27 sierpnia 2020, 19:05
Jon Dahl Tomasson prowadzi Malmoe. Czyżby nasz przyszły trener?:-P Transmisja na TVP Sport.
0
tober12
tober12
27 sierpnia 2020, 19:09
Ta szybko się zaczęło. 1-0 dla Malmo od 1 minuty xD
0
mathiaz
mathiaz
27 sierpnia 2020, 19:11
Probierz jest taki pewny swojego zespołu, że zgodził się na handicap:-D
2
Paweł Piotr
Paweł Piotr
27 sierpnia 2020, 18:49
Ciekawe co zdecydują w sprawie prawego obrońcy. Czy dopiero po sprzedaniu (raczej na wypożyczenie Milan się nie godzi) kogoś z dwójki Calabria, Conti (raczej tutaj mowa o Calabri) wykonają jakieś ruchy. Czy w ogóle zostaną w takim zestawieniu jak jest. A może pod koniec okienka nawet przy braku wytransferowania Calabri kogoś ściągnął i będą utrzymywać 4 prawych obrońców.
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2020, 18:50
0
mufi
mufi
27 sierpnia 2020, 18:34
proszę o bany za te całe"iksde" !!! :)
8
Paweł Piotr
Paweł Piotr
27 sierpnia 2020, 18:43
xd będzie lepiej?
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 sierpnia 2020, 18:46
Jako wierny wyznawca filozofii XD i sympatyk Pana Mentzena odmawiam.
17
Paweł Piotr
Paweł Piotr
27 sierpnia 2020, 18:51
@grzesiekpl88

#mentzen2025
3
Semper Fideli
Semper Fideli
27 sierpnia 2020, 18:54
Grzes
+1
2
mufi
mufi
27 sierpnia 2020, 21:30
grzesiek, to bardzo proszę, o ile jest to możliwe, aby na stronie zamiast tych symboli pojawiały się wszelkie uśmieszki znane z gadu-gadu :) a tych od "iksde" banujemy ! może być ?
0
Catzone
Catzone
27 sierpnia 2020, 22:28
Ja bym banował ludzi, którzy stawiają spacje przed znakiem interpunkcyjnym
2
Deus
Deus
27 sierpnia 2020, 18:28
może faktycznie coś jest na rzeczy z Tonalim skoro nikogo innego nie chcemy za gotówkę. Jeśli Inter weźmie Vidala i się wycofa to zostanie Milan z ofertą 30 mln.
0
kamilus
kamilus
27 sierpnia 2020, 18:58
Obecnie sprawy wyglądają tak, jakbyśmy nikogo nie chcieli za gotówkę. :P
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2020, 19:00
2
Galvo
Galvo
27 sierpnia 2020, 18:22
Piast 2:0 Dynamo. Dowej mnie ten Piast w drugiej rundzie, bo nie wytrzymie.
1
milan78
milan78
27 sierpnia 2020, 18:10
Baka w Milanie?No to problem z druga linia rozwiązany....Żartowałem
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
27 sierpnia 2020, 18:18
iksde
0
tober12
tober12
27 sierpnia 2020, 18:01
2 mecze eLE przełożone z powodu koronowirusa. Ciężko będzie rozegrać ten sezon.
0
Adamek189
Adamek189
27 sierpnia 2020, 17:49
Myślę że Tonali będzie grał w Milanie
1
kamilus
kamilus
27 sierpnia 2020, 17:54
W 2033 roku. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
milan78
milan78
27 sierpnia 2020, 18:08
HAHAHAHAHA
0
Orzelek79
Orzelek79
27 sierpnia 2020, 20:00
No , w Mediolanie.
0
Cisek666
Cisek666
27 sierpnia 2020, 17:43
Co nie ma chętnych na Lucasa P? A gdzie jest teraz Leonardo, który tak bardzo chciał go w zimowym okienku?
1
marcinomilano
marcinomilano
27 sierpnia 2020, 17:36
Ja teraz jedyne o czym marzę, to nagła informacja, że Tonali się z nami dogadał. Wiadomo, że na 99,9% jest w Interze, ale to tylko taki mój mokry sen. Zadośćuczynienie ze Kondogbie i Sensiego
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
27 sierpnia 2020, 17:39
Jak wyślesz Milanowi 30 baniek na konto z dopiskiem "Na Tonaliego" to nie musi być mokry sen iksde.
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2020, 17:40
0
kamilus
kamilus
27 sierpnia 2020, 17:55
A i tak Brescia może uznać Milanowe 30 mln za zbyt małą ofertę.
0
tober12
tober12
27 sierpnia 2020, 17:55
Ta 30 mln od marcinomilano, pozostałe 5mln w rozłożone na 2 lata xD
1
marcinomilano
marcinomilano
27 sierpnia 2020, 21:19
Piękny deal xD Nie powiem, zacnie by było, to by oznaczało, że stać mnie na takie wydatki xD
0
mpt1899
mpt1899
27 sierpnia 2020, 17:36
Ale Wy pieprzycie. Milan juz przed Berlu byl topowym klubem w ktorym grali topowi pilkarze. Scudetto 1901, 1906, 1907, 1950–51, 1954–55, 1956–57, 1958–59, 1961–62, 1967–68, 1978–79, PW 1966–67, 1971–72, 1972–73, 1976–77, LM 1962–63, 1968–69, PZP 1967–68, 1972–73, Intercontinental 1969. MC, PSG czy Chelsea moga sobie tylko pomazyc o takim dorobku. O czasach Berlu nawet nie wspominajac. Milan to byl gigant i Berlu zdecydowal sie odbudowac jego swietnosc a PSG nie potrafilo sobie poradzic w lidze francuskiej. MC czy Chelsea to byli przecietniacy PL. Takze porownywanie ACM do PSG, MC czy Chelsea i mowienie, ze Milan to tez sztuczny twor jest przynajmniej nie na miejscu.
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2020, 17:44
7
Qiub
Qiub
27 sierpnia 2020, 17:50
Chelsea zaraz przed przyjściem Abramowicza to była duuużo mocniejsza drużyna niż Milan przed przyjsciem Berlusconiego. Przed Berlu byliśmy średniakiem od ładnych kilkunastu lat, a Chelsea z tego co pamiętam była w top 5 rankingu IFFHS pod koniec lat 90 , więc bym już z nas nie robił Realu czy Bayernu.
1
Qiub
Qiub
27 sierpnia 2020, 17:52
Zresztą zobacz jaką pake miała Chelsea w sezonie 99/00
0
MrAncelotti
MrAncelotti
27 sierpnia 2020, 17:29
Widzę, że niektórzy popadli w totalny pesymizm i naprawdę wierzą w plotki o budżecie 30 mln.
Moim zdaniem, Maldini i Gazidis postanowili, że powtórzą "manewr Rebicia" z zeszłego roku, i zrobią solidne zakupy w ostatnich dniach Mercato.
0
Jaca23
Jaca23
27 sierpnia 2020, 17:17
Dla mnie Oscar Rodriguez to o wiele ciekawszy zawodnik niż Brahim Diaz. Szkoda, że z tej dwójki prawdopodobnie weźmiemy Diaza.
3
Paweł Piotr
Paweł Piotr
27 sierpnia 2020, 17:25
Też tak sądzę. Pewnie jednak za niego było by trzeba już zabulić a na pewno Real nie oddał by go na wypożyczenie z prawem do wykupu. Pytanie czy sam chciał by być rezerwowym bo pewnie przez jakiś czas by nim był aczkolwiek nie zdziwił bym się by po jakimś czasie wygryzł Hakana ze składu.
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2020, 17:26
0
tober12
tober12
27 sierpnia 2020, 17:06
To jusz nawet te " odpady " z Reala do nas nie przyjdom? xD
5
Paweł Piotr
Paweł Piotr
27 sierpnia 2020, 17:11
Nawet odpady odpadów iksde
3
siara8888
siara8888
27 sierpnia 2020, 16:29
Paqueta musi zostac
0
przemek.kili
przemek.kili
27 sierpnia 2020, 16:42
Balcerwicz musi odejść...
8
AdrianoGalliani
27 sierpnia 2020, 17:43
Ciii... o tym Balcerowiczu, bo Ci pewni panowie przyjdą popełnić samobójstwo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
3
Bufor85
Bufor85
27 sierpnia 2020, 16:19
Doprawdy...okienko zaczyna się 1 września, ale do tego czasu to będziemy mogli się tylko pocałować w krocze, kiedy wszystkich dosłownie wszystkich lepszych zawodników wyczyszczą nam spod nosa inni. Biję się w pierś i zachodzę po rozum do mojej głowy, ale nie mogę tego zrozumieć ani w to uwierzyć, dlaczego się nie wzmacniamy? Czy Ci ludzie, którzy nazywają siebie "zarządem", myślą jak Galliani, który ciągle powtarzał, że mamy konkurencyjny skład, a potem okazywało się, że zostajemy ledwo w pierwszej 10?
Dziękuję Piolemu za wspaniałą postawę zespołu po lockdownie, ale nie łudźmy się, kiedy zespoły intensywnie się wzmacniają, to my znowu zostaniemy w czarnej dupie. Jeśli tak będzie, to nie ma co liczyć na wysokie noty. Chyba, że Pioli sezon zacznie fatalnie, to wtedy...
2
Abece
27 sierpnia 2020, 17:05
Jeśli wierzyć plotkom to Elliott przeznaczył ok. 30 mln na tegoroczne Mercato. Co w takiej sytuacji może zrobić zarząd? Kilka wzmocnień na uzupełnienie kadry, to wszystko.
1
patoo_07
patoo_07
27 sierpnia 2020, 16:03
Zlatan daje czadu na instagramie. Post w koszulce LA Galaxy oraz zdjęcie z podpisem "cisza przed burzą". Ciekawe :D
0
dykt4tor
dykt4tor
27 sierpnia 2020, 16:05
gdzie jest ten post w koszulce LA Galaxy bo ja jakoś nie widzę xD
0
Gzikuu
27 sierpnia 2020, 16:07
Na story, razem z synami w takich koszulkach.
1
pawel1989
pawel1989
27 sierpnia 2020, 16:43
Jak dla mnie to slabe
5
Sakuragi
Sakuragi
27 sierpnia 2020, 17:09
Jak dla mnie to on już pajacuje.
4
TR3V0R
TR3V0R
27 sierpnia 2020, 15:12
A Malang Sarr oficjalnie w Chelsea. Co oni robią w tym okienku to ja nie mam pytań. Szkoda że go nie podpisaliśmy, bo mielibyśmy młodego i doświadczonego obrońcę na dłuższy okres. Ale jak zwykle bijemy się miesiąc o jednego zawodnika i najwidoczniej zamiast kogoś takiego jak Sarr nasi wolą sprowadzić młodego i perspektywicznego zawodnika z ligi argentyńskiej czy innej meksykańskiej.
EDIT: a wszedłem z ciekawości na stronę kibiców Chelsea i akurat natrafilem na post o tym gdzie Maldini się wypowiada o Bakayoko jako o naszym głównym celu transferowym. Tamtejsi kibice śmiali się żeby sprzedawać póki się nie rozmyślimy i sugerowali ze zbieramy sam szrot. W sumie Baka tam chyba nie za bardzo był lubiany, a oni teraz się mogą śmiać bo Chelsea to na razie możemy buty czyścić :p
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2020, 15:20
4
Zuber
Zuber
27 sierpnia 2020, 15:22
Tak jak oni mogą czyścić nam szyby w gablocie. xD Chelsea pierwszy twór za gruby sos, dobrze że potem było jeszcze City i PSG to ludzie trochę o tym zapomnieli.
14
kusniak_22
27 sierpnia 2020, 15:23
Wielka Chelsea co pompuje cały czas miliony w transfery i nic z tego nie wynika. Bakayoko akurat w Milanie grał dobrze. My mamy finansowe Fair Play innych to nie dotyczy więc o czym tutaj rozmawiać ?
4
Rafał0209
Rafał0209
27 sierpnia 2020, 15:33
Kibice Chelsea jak i większości innych drużyn oceniają graczy na podstawie gry w swoim zespole , często przy tym wyśmiewając potencjalnych kupców nie mając pojęcia jak w tym przypadku że Bakayoko u nas to zupełnie inny gracz wyróżniający się na poziomie serie a ,
3
Kaka821
27 sierpnia 2020, 15:33
Presja bedzie ogromna przy tylu wydanych pieniadzach i tam sie chyba nie zadowola 2 miejscem.
1
Bradley
Bradley
27 sierpnia 2020, 15:34
Chcialbym przypomniec, ze Milan i Chelsea lacza pewne podobienstwa, czyli obrzydliwie bogaci wlasciciele. Z tym, ze Berlu stworzyl potwora, a oni co najwyzej gryza po kostkach. City i Psg no comment, bardziej sztucznym tworem jest tylko Wieczysta Krakow i Termalica. Baka moze nie nadaje sie do Anglii, kazdy musi znalezc odpowiedni klimat do gry w pilke. Oby u nas pokazywal to, co wczesniej i kazda ze stron bedzie zadowolona.
6
wielki prostownik
wielki prostownik
27 sierpnia 2020, 15:36
@Kaka821 W Anglii 2 miejsce to mega sukces. Tam jest taki poziom, że możesz wydać pierdylion Euro a mimo to podium może być trudne do osiągnięcia.
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2020, 15:40
0
Vol'jin
27 sierpnia 2020, 15:39
Chelsea dalej nie ma kadry do walki o top 2 z LVP i City ^

Niestabilny bramkarz i brak głębili ławki + niektórzy gracze będą się musieli dostosować w pierwszym sezonie do ligi Angielskiej jak Ziyech czy Werner. Top 3 to jest maks i cel
1
Vol'jin
Vol'jin
27 sierpnia 2020, 15:58
@Zuber - przypominam, że Milan też był "tworem za gruby sos" i transfery "Tria z Holandii" były albo rekordami kwotowymi tamtych czasów albo w czubie. To tak na szybko z Tranfermarktu:

86/87 - Donadoni - 8mln (1. miejsce)
87/88 - Gullit - 6,75mln (1. miejsce)
92/93 - Papin - 12mln (3. miejsce)
93/94 - Laudrup - 7,5mln (7. miejsce)
95/96 - Baggio - 9,33mln (6. miejsce)
97/98 - Ba - 12mln (8. miejsce)

Parafrazując: dobrze, że potem przyszli PSG / Chelsea / ManCity to ludzie trochę o tym Berlusconim zapomnieli ;)
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2020, 16:08
8
Semper Fideli
Semper Fideli
27 sierpnia 2020, 16:00
Ja tam Chelsea bym nie umniejszał. Pamiętajcie że oni są w LM a my nadal nie.. pozatym to my bierzemy od nich odpady.
Co do wyrzutków może by wziąć od nich jeszcze Alonso, chcą się go pozbyc, może deal jak z francuzem ? Tylko teraz coś tam pozmieniali w tych wypożyczeniach nie ?
1
kamilus
kamilus
27 sierpnia 2020, 16:12
WinstonSmith, dokładnie, niektórzy nie pamiętają, że tak naprawdę to Milan był pierwszym klubem "zachcianką" bogatego właściciela. Ale też Bradley ma rację, bo wtedy, gdy Milan potrafił wygrać 7 razy LM plus kilkukrotnie grać w finale, Londyńczycy nawet do połowy takich sukcesów się nie zbliżyli.
4
Vol'jin
27 sierpnia 2020, 16:18
a po co nam Alonso? Na zmiennika się nie zgodzi a Conte zaraz po niego prędzej ruszy ;]

tak samo z tym Periscem 3 LP nam na grzyba już nie wspomnę jego wrednej mordy i heheszków na rozgrzewce po naszym meczu z Benevento :)
0
dykt4tor
dykt4tor
27 sierpnia 2020, 16:19
Jak juz ma sie bogatego właściciela to przydałoby się coś tam wygrać XDD
0
Semper Fideli
Semper Fideli
27 sierpnia 2020, 16:54
Vol

Kogoś na tego zmiennika znaleźć trzeba oczywiście w przypadku pozbycia się wrzoda laxalta.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 sierpnia 2020, 17:48
Kamilus - nie 7 a 5 w erze Berlu.
Winston - tyle, że my przed erą Berlu wygraliśmy juz:
- 2 razy Puchar Europy (LM)
- Puchar Interkontynentalny
- 2x Puchar Zdobywców
- 10x Scudetto
- 4x Puchar Włoch

Więc z tym tworem za gruby hajs pozwolę się nie zgodzić i protestuję przed stawianiem nas w jednej linii z Chelsea, PSG czy City. Jak przejmował nas Berlu to już byliśmy wtedy wielkim klubem, on nas jedynie wywindował na szczyt a nie jak pozostałe wspomniane kluby, które sukcesów przed bogatymi właścicielami miały niewiele.
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2020, 18:45
3
Piotrek1899
Piotrek1899
27 sierpnia 2020, 18:07
Może się mylę, ale moim zdaniem, Milan Pucharu UEFA nigdy nie wygrał.
0
kamilus
kamilus
27 sierpnia 2020, 18:25
@grzesiekpl88

Co nie zmienia faktu, że za czasów Silvio stał się typową "zabawką" (często polityczną) i że wcześniej takiego klubu nie było (a przynajmniej ja takowego nie kojarzę).
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 sierpnia 2020, 18:46
Piotrek - masz rację, poprawiłem. Chciałem tylko pokazać różnicę między nami a Chelsea, City, PSG.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 sierpnia 2020, 22:31
@grzesiekpl88 - ja nie mówię, że cała historia sukcesów Milanu to zabawa za hajs Silvio, ale zaznaczam, że to lekka hipokryzja zarzucać PŁACENIE NIEBOTYCZNYCH SUM ZA PIŁKARZY, kiedy nasz "dobrodziej" Berlusconi był 4 dekady temu jednym z twórców tej karuzeli spierd...nia finansowego w klubach ;)
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2020, 22:33
1
MK92
MK92
27 sierpnia 2020, 23:10
Milan z przełomu lat 80. i 90. był w gruncie rzeczy takim pierwszym w historii futbolu "superklubem". Co do Chelsea, to The Blues zawsze najbardziej lubiłem z Premier League, bo od czasów Zoli i Viallego to najbardziej włoski klub angielski (jeszcze Di Matteo, Cudicini, Ranieri, nasz Ancelotti, Conte, Jorginho czy ostatnio Sarri). Ponadto moim ulubionym angielskim piłkarzem był Frank Lampard.
1
Rossonero 88
Rossonero 88
27 sierpnia 2020, 15:04
Łukaszowi dać szansę. I będzie z niego pociecha.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
27 sierpnia 2020, 15:19
Wydaje mi się że chłopak potrzebuje zmiany otoczenia. Najlepsza opcja byłoby wypożyczenie
1
wielki prostownik
wielki prostownik
27 sierpnia 2020, 15:28
Dostawał sporo szans. Myślę, że powinien pójść na wypożyczenie do jakiegoś Sassuolo albi innego Torino i tam spokojnie spróbować się odbudować. W Milanie siedząc na ławce nie poprawi swojej formy.
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2020, 15:29
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
27 sierpnia 2020, 15:52
@Torino
Ta do Torino Giampaolo by zrobił go jeszcze mniej brazylijskim ;)
1
hyrus13
hyrus13
27 sierpnia 2020, 16:23
Ja bym go wypożyczył do Parmy. Pewne miejsce w składzie, wręcz pod niego może być ustawiona drużyna. Rok regularnej gry może wszystko zmienić.
0
Vol'jin
27 sierpnia 2020, 16:29
fajny pomysł z tą Parmą w której zaczyna robić się burdel ;] odszedł D'Aversa Sepe ma być sprzedany za grosze

równie dobrze można go wsadzić do Genoi
0
Semper Fideli
Semper Fideli
27 sierpnia 2020, 16:55
Do Hellasu go dawać tam grają radosna pilke
0
hyrus13
hyrus13
27 sierpnia 2020, 17:48
Vol, właśnie dlatego mówię o Parmie. Mogą wokół niego budować drużynę na ten trudny rok. Sporo piłkarzy dostanie w tym sezonie okazję żeby pokazać się właśnie w Parmie. Będą grać bez presji, a to powinny być idealne warunki dla Paquety.
0
Krzysztof
Krzysztof
27 sierpnia 2020, 15:04
co nie stało z Paqueta? czarował w Brazylii, początek miał super a teraz taka klapa. Myślałem że Rino jest temu winny ale jednak kolejny trenerzy tez go nie zgarnęli... szkoda
0
Gzikuu
27 sierpnia 2020, 15:13
Paqueta został streamem Call of Duty Warzone. Mam nadzieję, żę pomogłem. :)
2
Zuber
Zuber
27 sierpnia 2020, 15:23
O to już przestał grać w Fortnite? To i tak trochę wydoroślał jak wjechało Call of Duty. :D
0
wielki prostownik
wielki prostownik
27 sierpnia 2020, 15:34
Co się stało? Przyszedł do poważnej ligi gdzie dyscyplina taktyczna to podstawa i obrońcy szybko wybili mu z głowy "czarowanie". A wygląda na to, że postępów nie czyni skoro kolejni trenerzy sadzają go na ławce a Pioli nie wystawiał go nawet w chwilach gdy było pozamiatane.
0
Gzikuu
27 sierpnia 2020, 15:41
@Zuber

Został ojcem, najwyższy czas na bycie dorosłym XD
1
Grande
Grande
27 sierpnia 2020, 15:04
Żadnych ofert za naszego nowego Kakę? Żodyn się nie spodziewał.
1
jacekk553
jacekk553
27 sierpnia 2020, 14:53
Jak jesteśmy w temacie newsów z niczego - najnowszy post Zlatana na Instagramie mocno sugeruje przedłużenie umowy. Czerwono-czarna kolorystyka i opis "The Calm before the Storm" - podobnie jak czerwone oczy przed zimowym transferem.
4
Gzikuu
27 sierpnia 2020, 14:56
własnie miałem to pisać. uczy się Zlatan od Paolo :)
0
brzydki
brzydki
27 sierpnia 2020, 17:21
Gdzie Ty tam widzisz czerwono-czarną kolorystykę? Po prostu leży w czerwonym świetle... a później wrzucił zdjęcie w koszulce LA Galaxy z napisem „Król Lew”. Jak dla mnie to bardziej sugestia powrotu do USA niż zostania w Milanie...
0
Nesta_13
Nesta_13
27 sierpnia 2020, 14:50
W nic nie wierzę, ale fajnie poczytać :)
2
matten
matten
27 sierpnia 2020, 14:46
Cieszę się, że wszystko dogadane z Bakayoko. Myślę, że będzie to dobre wzmocnienie niewielkim kosztem. Nawet jeśli Bakayoko nie wygryzie Kessiego, to dzięki niemu Iworyjczyk będzie mógł od czasu do czasu usiąść na ławce i odpocząć.
Mam nadzieję, że Ibra szybko podpisze nową umowę. Jeśli zarząd powiedział "a" decydując się zostawić trenera Piolego, to teraz pora powiedzieć "b" i zadbać o jego asystenta ;)
Szkoda, że nie ma ofert na Paquetę. Zanosi się na to, że będzie to kolejna wielka "wtopa" po Silvie i Caldarze. Tak naprawdę to jedyny zawodnik, którego można by pożegnać bez osłabiania zespołu i zarobić na nim konkretne pieniądze :/
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2020, 14:48
0
adamos
adamos
27 sierpnia 2020, 14:25
może dodawać newsy o innych zespołach? Jak tu taka cisza?
0
Galvo
Galvo
27 sierpnia 2020, 14:13
Wie ktoś może kiedy będą powołania do reprezentacji Włoch na najbliższe mecze? Bez kitu, za tydzień spotkania, a tu kadry podanej nie ma. Zawsze mnie to ciekawi, bo Włosi blisko w serduszku.
0
Zako
Zako
27 sierpnia 2020, 14:08
Romano podaje, ze Doherty w Totkach, prawy obrońca. Ciekawe, czy z Aurierem juz ostatecznie zamknęliśmy temat.
0
Vol'jin
27 sierpnia 2020, 14:22
nic nie znaczy. Tottki miały jednego prawego obroncę w kadrze ^
1
Qiub
Qiub
27 sierpnia 2020, 14:47
Jeśli Aurier bedzie chciał grać to bedzie musiał odejść, bo Doherty jest lepszy w każdej płaszczyźnie
0
Fushnikov
Fushnikov
27 sierpnia 2020, 15:20
Ken Doherthy? Nie za stary on na piłkę nożną?
1
DragonAC
DragonAC
27 sierpnia 2020, 13:40
Ibra na instagramie dodał zdjęcie z 9. Może coś jest na rzeczy
0
jacekk553
jacekk553
27 sierpnia 2020, 14:07
Oby nie powrót do LA Galaxy :D
2
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się