SCUDETTO


MERCATO LIVE: 6.09: Wzmocnienia pomocy o krok. A co dalej? [20:14]

6 września 2020, 09:47, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE: 6.09: Wzmocnienia pomocy o krok. A co dalej? [20:14]

[09:50]: Wszystko wygląda na to, że czeka nas raczej spokojna niedziela jeżeli chodzi o tematy transferowe związane z Milanem. Po weekendzie testy medyczne w klubie przejdzie Sandro Tonali, zaś o krok od powrotu na San Siro jest Tiemoue Bakayoko - Francuz trafi na wypożyczenie z opcją wykupu. Co będą czynić rossoneri po wzmocnieniach linii pomocy? Na pewno ściągną rezerwowego bramkarza, ciągle żywa jest także kwestia prawego obrońcy.

[10:05]La Gazzetta dello Sport jako alternatywy dla Tiemoue Bakayoko wskazuje Florentino Luisa z Benfiki oraz Boubakary'ego Soumare z Lille.

[10:07]Leo Duarte może opuścić Milan na zasadzie wypożyczenia - podają włoskie media. Brazylijczyk mógłby w ten sposób ogrywać się w Serie A przy mniejszej presji.

[10:55]: W zespole do obsadzenia wciąż pozostaje pozycja rezerwowego bramkarza. Naturalnym ruchem byłby powrót Asmira Begovicia, ale według Tuttosport Milan bierze pod uwagę jeszcze: Antonio Mirante (Roma) and Andreę Consigliego (Sassuolo), Marco Sportiello (Atalanta) i Neto (Barcelona). 

[20:14]: Zgodnie z przewidywaniami, niedziela była wyjątkowo spokojna jeżeli chodzi o doniesienia transferowe w temacie Milanu. Włoskie media wskazują, że wkrótce klub może się skupić na wzmocnieniu linii obrony - wcześniej priorytetem była pomoc.



105 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
jasiom22
jasiom22
7 września 2020, 03:23
Nurtuje mnie jedna kwestia... czy Bakayoko jest dziś bliżej powrotu niż był przedwczoraj? :-p
11
Adam1983
Adam1983
6 września 2020, 23:31
A co myślicie o Godinie można go mieć za darmo na rezerwowego doswiadczony
0
Olli666
Olli666
7 września 2020, 00:08
Dobry pomysł tylko ile by chciał za sezon
1
Michał92
Michał92
7 września 2020, 00:10
7 baniek podobno bierze w Interze.
0
Zuber
Zuber
7 września 2020, 01:26
Chłop jest wolny jak wóz z węglem a do tego nigdy nie był jakoś mega zwrotny. Rezerwowy z pensją większą niż dwóch podstawowych obrońców, zdecydowanie nie.
2
ósmy
ósmy
6 września 2020, 21:40
Warto odnotować kolejne, trzecie z rzędu zwycięstwo naszych pięknych kobiet. Tym razem pokonały Bari 3 -1. http://www.youtube.com/watch?v=tw7SH1Z01yM
4
mpt1899
mpt1899
6 września 2020, 21:57
Za tydzien z Juve. Trzeba bedzie ogladnac. Zauwazylem, ze dla mnie to niewazne czy to kobietki czy pierwsza druzyna, te barwy po prostu sa magiczne. Nawet specjalnie sobie kupilem Chromcasta, zeby streamowac mecze Feminale z apki do monitora. ForzaFemilan!!!
5
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
6 września 2020, 21:32
Fajne tło pojawiło się na stronie :)
0
Nygusss12345
Nygusss12345
6 września 2020, 21:03
Aurier, Ajer i najlepsze okno od wielu lat.
0
KosaX
6 września 2020, 21:38
Moze to co powiem jest kontrowersyjne ale najlepsze okno od wielu lat to bylo w tym sezonie,Rebic,Theo,Kjear,Zlatan,
Leao i Bennacer.Kazdy z nich dal bardzo duzo Milanowi.
6
Krupini
Krupini
6 września 2020, 19:50
Irytujący jest ta saga z Gigim, albo gość ściemnia z miłością do klubu, chce wydoić jak najlepsze pieniądze i gra z Raiolą w jednej drużynie, albo kompletnie nie ma jaj żeby podziękować grubemu i samemu kierować swoją karierą. Insigne potrafił wypieprzyć Mino gdy ten wypychał go na siłę z Neapolu. Gigi powinien zrobić to samo.

Jeśli spełni się najczarniejszy scenariusz i Donnarumma będzie rzeczywiście chciał odejść to należy go opchnąć Chelsea. Widok Dolara w Juve wywołałby u mnie niewyobrażalny ból dupska...
8
brzydki
brzydki
6 września 2020, 20:34
Ma taką możliwość to woła więcej, kiedy Wy zrozumiecie proste rzeczy...

Rozumiem, że Ty gdybyś miał możliwość przejścia do innej firmy z większą pensją to byś został i nie chciał podwyżki u siebie w pracy, bo jesteś przecież taki miłosierny?
12
Skot Łilson
Skot Łilson
6 września 2020, 20:56
Chłopie ja np mogę zmienić pracę na lepszą, w mojej branży, płatną lepiej o powiedzmy 15 procent i to nie kwestia 200 złotych ale cenię sobie atmosferę i inne czynniki a Dolarowi rzeczywiście robi różnicę 6, 7 czy 12 mln jak i tak jest i będzie ustawiony na 5 pokoleń. Nie każdy jest takim materialistą. A Dolar jest i nie mam do niego żadnego szacunku jak Milanista.
14
SNIPER
SNIPER
6 września 2020, 20:57
Jest różnica między zwykłą pracą a byciem piłkarzem a także między pracą, a pasją /miłością do klubu.

Sorry ale miejsce pracy możesz lubić i być przywiązanym ale powiesz, że kochasz swoje korpo....
4
Skot Łilson
Skot Łilson
6 września 2020, 21:00
Nie robię w korpo więc nie wiem ;)
0
SNIPER
SNIPER
6 września 2020, 21:04
Ja też nie ale ja swojej pracy nie lubię. Chciałbym pracować w Milanie. Mógłbym nawet trawę kosić dla tych barw
8
Skot Łilson
Skot Łilson
6 września 2020, 21:07
Ja ogólnie średnio lubię pracować ale za coś trzeba żyć :D ale jakbym mógł grać w Milanie to bym grał i trenował i za powiedzmy 2 tysiące złotych :)
0
mpt1899
mpt1899
6 września 2020, 21:09
brzydki, on ma 21 lat i 6M na reke jako bramkarz (bramkarz moze spokojnie grac do 40). Tu chodzi o to, zeby powiedzial, ze chce zarabiac wiecej albo bardziej elegancko, ze chce grac w LM a nie gowniarz doi podobno ukochany klub, ktory ledwo sie wywinal od bankructwa. Przeciez dobrze zna sytuacje klubu i wie, ze Milanu na to w tej chwili nie stac. Parodia. Jezeli to sa tylko plotki a Giogio pomimo tego nic z tym nie zrobi, tylko bedzie czekal az podpisze kontrakt i wtedy bedzie piepszyl, ze przeciez nigdy nie chcialem odejsc to niech spada bo ta historia bedzie sie powtarzac co roku, niezaleznie od dlugosci kontraktu. Swiniak zawsze cos znajdzie, a to brak LM, a to zmiana trenera, a to nie moja wina bo Gigio ma klauzule i ni z tad ni z owad 2-3 latka pykna i telenowela od nowa.
1
brzydki
brzydki
6 września 2020, 22:34
^ Nie mierz wszystkich swoją miarą, bo nie każdy stawia sobie przeciętne cele. Skoro ma możliwość tyle zarobić, to wykorzystuje tą sytuację, a żeby go za to winić trzeba mieć duże kompleksy.

Dlaczego Donnarruma ma zarabiać podobnie co Kepa czy Schmeichel, a taki De Gea ponad dwa razy tyle? Takie są prawa rynku.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
6 września 2020, 22:44
Ja nie rozumiem tego jeżdżenia po Gigio. Chłopak ma agenta takiego a nie innego. Praca agenta polega na tym żeby jak kontrakt się kończy wynegocjować jak najlepsze warunki bo ma od tego jakąś prowizję. Jakby Gigio chciał to już by go w Milanie nie bylo. Ale powiedzial grubasowi że chce zostać i huh i nie interesują go propozycje z PSG czy innych bracelon. On chce grać dla Milanu. Ale jego cierpliwość/milość do barw się w pewnym momencie skończy i jak stwierdzi że chce zdobywać LM co roku to pójdzie grać gdzieś indziej. I nikt nie będzie mu mial tego za zle. Tak jak Romagnilemu czy theo czy benacerowi jak za rok nie będzie LM to będą uciekać z tego statku. I nikt nie powie że się sprzedali itp.
1
Galvo
Galvo
6 września 2020, 19:07
Offtop:

Pan Czerczesow, coś Ty zrobił z reprezentacją Rosji? Drugi mecz z rzędu z trzema golami, tym razem biją na łeb Węgrów na wyjeździe. Ostatni mundial bardzo udany - ćwierćfinał i ogólnie wyciskanie maxa z tej kadry. Niesamowite.

Sheva też robi dobrą robotę z reprezentacją Ukrainy.
4
Semper Fideli
Semper Fideli
6 września 2020, 20:28
Widać po Rosji że chłopaka pasuje stara szkoła trenerska. Widać że wystarczylo trochę to poukładac, ustabilizować, świetne orzygotowanie fizyczne i jest jedna z mocniejszych reprezentacji z "2 ligi"
1
DarthImpaler
DarthImpaler
6 września 2020, 22:47
Panie Putin ile pieniędzy wydałeś na tajne laboratoria opracowujące dopalacze dla sportowcowi niewykrywalne testami na doping.
0
robert18
robert18
6 września 2020, 19:00
bramkarz ktory nie umie grac nogami 10 baniek za sezon smiech sprzedac w p...u
4
dykt4tor
6 września 2020, 19:04
nie umiał grać nogami to on jakieś 2 sezony temu ale spoko ;p
5
SNIPER
SNIPER
6 września 2020, 21:02
Neuer to z niego nie jest. Poprawił się ale nie jest nawet w top bramkarzy w lidze włoskiej. Jest genialny szczególnie biorąc pod uwagę wiek. Ale grę nogami nadal musi poprawić. Zdarzają mu się takie babole, że Boruc się chowa. No i jeszcze ma za mocne sprężyny w nogach jak to powiedzieli panowie z eleven...często nie umie wyczekac tylko od razu mocno się wybija i wystarczy go wyczekac....
Uwielbiam go ale nie róbmy z niego boga!
1
Demick
Demick
6 września 2020, 18:54
Ja bym chciał Perina...
0
ósmy
ósmy
6 września 2020, 19:15
Idzie na kolejne, roczne wypożyczenie do Genoi.
1
mufi
mufi
6 września 2020, 18:52
nam są potrzebne "młode wilki" - Staruch jest i jego kompani, na czele z trenerem :) FORZA MILAN ! P.S. a jak będzie dzik, NA BANK BĘDZIE :) to FORZA MILAN :)
1
Jalapeno
Jalapeno
6 września 2020, 17:11
Fiorentina i Torino walczą o Torreirę. Podobno transfer ma oscylować w granicach 20-25 milionów. No Viola jakby go pozyskała, to pomoc kozak. Amrabat, Castrovilli, Pulgar, Duncan... I jeszcze Torreira.
0
Zirytowany
Zirytowany
6 września 2020, 17:46
Nasza pomoc zjada ich na śniadanie.
6
Boateng93
Boateng93
6 września 2020, 18:12
Fiorentina to od lat personalnie ma kilku naprawdę bardzo ciekawych zawodników, a potem się przed spadkiem bronią.
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
6 września 2020, 18:32
A no w porę się obudzili ze zwolnieniem Pioliego. Byliby teraz w drugiej lidze.
0
Jalapeno
Jalapeno
6 września 2020, 18:43
Zirytowany

Oczywiście, że tak. Jednak jak patrząc na te średnie kluby, to Viola przewyższa każdego. Tam by styknął de Zerbi jako trener, bo potrafi grać ładnie i ofensywnie, a z taką pomocą... Bajka. :D
0
ALCANTARA
ALCANTARA
6 września 2020, 16:17
Roma włącza się w walkę o Chiesę na sempremilan. Denerwuje mnie ta Roma śmieszna od zawsze.
6
ósmy
ósmy
6 września 2020, 16:02
Milan zakontraktował tego 16-letniego Szweda Edvina Bjorklunda z Malmo. Chłopak zaczyna swoją przygodę w Primaverze.
Trzymam kciuki za nowego Zlatana!
2
Levy11
Levy11
6 września 2020, 15:41
Już to kiedyś pisałem, ale powtórzę. Jeśli nie będzie porozumienia z Donkiem to posądzić go na ławie i niech siedzi na niej do końca kontaktu. Mamy i tak ściągnąć innego bramkarza, z nazwisk która się przewijają to możemy zaryzykować. Bramkarz bez gry przez rok to tak jak by zawodnik z pola nie grał dwa lata. Obstawić obronę brakującymi pozycjami i lecimy.
0
dawko69s
dawko69s
6 września 2020, 16:38
okeeeeeeej.... i czemu miałoby to służyć?
12
dawko69s
dawko69s
6 września 2020, 17:08
Ano temu, że jeśli Mino chce grać na odejście Donnarummy za rok za darmo (stąd jego żądanie podwyżki na poziomie 10mln/rok) to niech odchodzi za darmo, ale przez ostatni rok niech siedzi w "klubie kokosa". Klub i tak nic nie zarobi, ale utrudni Raioli negocjacje z innymi zespołami i da nauczkę młokosowi.
2
dykt4tor
6 września 2020, 17:33
nie lepiej przedłużyć z nim kontrakt na takich warunkach jakich chce, a potem go sprzedać?
1
dykt4tor
6 września 2020, 17:34
"da nauczkę młokosowi" czyt. puści jednego z najlepszych bramkarzy na świecie za frytki do juve xD Wiele go to nauczy.
3
dawko69s
dawko69s
6 września 2020, 18:31
dykt4tor
Dokładnie, siedzenie przez rok na dupie za bodajże 6 mln euro (dobrze mówię ?) każdego postawiłoby do pionu xDDD
2
DarthImpaler
DarthImpaler
6 września 2020, 22:52
Taaaa nie ma to jak wyslac jednego z najlepszych bramkarzy w europie żeby za 6 baniek siedzial na trybunach. I myślisz że po takim roku np taki Leonardo by stwierdzil "nie no super bramkarz mlody talent w huh ale przez rok siedzial na trybunach to go za darmo nie chce mim o ze jest wart ok 60-70 baniek.


ps. Ludzie obudzcie się to nie fifa czy inny fm
Edytowano dnia: 6 września 2020, 22:53
0
inzaghi67
inzaghi67
6 września 2020, 15:09
Duarte co chłop 24 lata ma i się będzie ogrywał w Serie A żeby ogarnąć presję xdd może to będzie jeszcze nasz wieczny talent jak Paweł Brożek
2
AcMati92
Moderator AcMati92
6 września 2020, 14:42
Róbcie screeny:

Donnarumma nachapie się milionów euro z Milanu, a potem za friko przejdzie do Juve.
3
Starosta
Starosta
6 września 2020, 14:47
Scenariusz taki absolutnie nie jest wykluczony
1
mufi
mufi
6 września 2020, 14:59
Gigi musi dostać więcej od Ibry, dlatego to tak wyglądało z negocjacjami......a dać mu 8 i będzie spokój......
0
Corsa
Moderator Corsa
6 września 2020, 15:13
No tak, winny jest on, topowy bramkarz, świadomy swej wartości, a nie ludzie którzy doprowadzili do sytuacji, że klub ten od lat nie powąchał LM i teraz żeby zatrzymać najlepszych musi oferować kosmiczne kontrakty.
4
AdrianoGalliani
6 września 2020, 19:09
Na razie to ta jego topowość to jest puszczanie bramek z mistrzem Luksemburga.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
6 września 2020, 20:05
@up - od kiedy puszczenie bramki to oznaka bycia albo nie bycia topowym ? Sory ziom ale mając sam na sam z Gigio czy 100% sytuację to i ja bym mu gola strzelił. To nie jest nadczłowiek, bramka ma ponad 7m szerokości, to nie jest problem bramkarza pokonać, obrońcy mają Ci to utrudnić.
1
AdrianoGalliani
6 września 2020, 22:06
Ale chce zarabiać jak nadczłowiek. A póki co na dobrą sprawę poważne mecze w sezonie to ma może z Juve i Interem. Sprawdzi się w LM to może będzie wart tych pieniędzy.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
6 września 2020, 23:01
Adriano co ty pierdolisz?? Jaki nadczłowiek? Jakie zarabiać jak nadczłowiek? 8 mln za topowego bramkarza to wcale nie jest jakoś strasznie wiele. Przypomnieć trzeba, że on już od lat broni na topie?? i co mi teraz powiesz, że nie zagrał w LM jeszcze?? Należy mu się wyplata na poziomie i tyle. Po przyjściu Ibry było wiadome, że się odezwą glosy, że "ten ma to mi też się należy". I dobrze, że thiago silva nie wrócił bo było by jeszcze gorzej.
0
boro215
boro215
6 września 2020, 14:34
Na PO stawiałbym na opcje Calabria na ławe, pozbywamy się Contiego (jakimś cudem, szkoda chłopa ale nie mozna wiecznie dmuchać i chuchać na jego kolana), a w podstawce kupiony Dumfries. Ewentualnie niech Kalulu mnie zaskoczy jak pewnie z 98 % kibiców Rossoneri xd. Na ŚO...nie mam pomysłu najwyżej ktoś do podstawki za Kjaera bo nie ufałbym że cały sezon będzie grał równo i bez błędów. Typu Milenkovic albo szprzedać Interowi kolejnego kopa w 4 litery i próbować Kumbulle ściągnąć (podobno ten sam schemat co z Tonalim, dodając, że teraz i oni cierpią przez Chińczyka :P ). No i rezerwowy bramkarz, licze na powrót Bego, bo to co odwalił starszy Donnarumma wczoraj z Monzą to aż ręce opadają xd
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
6 września 2020, 14:47
Milenkovic nie wiadomo gdzie by u nas grał. Bym się nie zdziwił a było by to bardzo prawdopodobne że zajął by prawą obronę właśnie.
0
brzydki
brzydki
6 września 2020, 13:57
Największym frajerstwem Milanu w XXI wieku, wraz z przegraniem finału z Liverpoolem, byłoby ogrywanie przez kilka lat najlepszego włoskiego bramkarza młodego pokolenia (a być może w przyszłości najlepszego na świecie) i oddanie go za darmo innemu klubowi przez nieprzedłużenie kontraktu za wczasu.
4
Galvo
Galvo
6 września 2020, 13:36
No czytalem o tym, ze Chelsea zainteresowane Donnarumma. Niesamowite, jak tam Abramowicz szasta kasa, genialne okienko, jakby jeszcze Gigio sprowadzili... Bo umowmy sie - Kepa to dramat.

Uwielbiam Donnarumme, ale za powazna kwote bym go sprzedal (i to jak najszybciej, bo pod koniec okienka mozemy sie obudzic z reka w nocniku). Wtedy atak na Musso z Udinese i jeszcze nam cos zostanie ;)
3
dawios00
dawios00
6 września 2020, 14:23
Jak Kepe kupili za 60 mln to może Donnarume kupią za 80-100 mln :D
1
Paweł Piotr
Paweł Piotr
6 września 2020, 14:26
Musze się zgodzić. Pod koniec okienka z grubasem będą chcieli niską klauzule i po ptokach.
2
ANDREW1985
ANDREW1985
6 września 2020, 13:28
Premier League anulowała umowę na prawa telewizyjne w Chinach w wysokości 564 mln funtów.Zakończenie umowy z nadawcą cyfrowym PPTV, oddziałem chińskiego konglomeratu Suning Holdings, za niezapłacone pieniądze z tytułu umowy, chiński nadawca wstrzymała ratę w wysokości 160 mln funtów należną w marcu.Może inter ma brak gotówki na transfery?!
CorSera: Raiola prosi 10 milionów euro rocznie dla Donnarummy
0
MrAncelotti
MrAncelotti
6 września 2020, 12:53
Jeżeli Donnaruma nie chce przed końcem Mercato przedluzyć umowy, to trzeba go sprzedać (do Chelsea) i nie ma, że boli. W przeciwnym razie, będzie powtórka z Eriksena, który był wart po finale LM jakieś 80 mln a został sprzedany w zimowym oknie za 27 mln.
5
MrCostacurta
6 września 2020, 13:08
To wyjątkowo czarny scenariusz, ale jeśli tak się stanie to rzeczywiście jedyna opcja. Dziwi mnie fakt, że tak późno klub zabiera się za tę kluczową kwestię.
1
kamilus
kamilus
6 września 2020, 13:20
Wyjątkowo czarny scenariusz to taki, gdy Maldini będzie czekał z renegocjacją umowy Gigio do końca okienka, po czym Raiola postawi warunki niemożliwe do przyjęcia, a sam zawodnik w styczniu uzgodni warunki kontraktu z Juventusem, do którego przejdzie za darmo w czerwcu. Czyli scenariusz, który już od kilku lat przewija się w mediach jako ten, pod który "gra" Raiola.
7
dbmat
dbmat
6 września 2020, 13:26
Podejrzewam, że Raiola obiecał naszym, że przedłuży umowę,a sam Gigio zapewnił o dalszej chęci gry w Milanie. Maldini odpuścił temat bo ma mercato i na nim się skupia, do rozmów pewnie usiądą po. Jednak właśnie to może być zwykła zagrywka Raioli, negocjacje kontraktu upadną i Gigio odejdzie za pół darmo albo darmo.
0
tobiasz
tobiasz
6 września 2020, 13:31
Donnarumma nie chce odchodzić z Milanu. Nie bierzcie do siebie informacji z śmieciowych źródeł, które są serwowane na tej stronie. Jakaś corasera to jest "fakt", a nie gazeta.
1
Dozen
Dozen
6 września 2020, 13:42
^
Jakby nie chcial to juz by przedluzyl kontrakt i pokazal milosc do klubu odsuwajac na bok grubasa jak to zrobili Insigne czy Hamsik.
4
MrCostacurta
6 września 2020, 16:29
Donnarumma nawet jak szczerze kocha Milan i nie chce odchodzić to Raiola już dobrze wie jak mu zrobić wodę z mózgu.
0
Starosta
Starosta
6 września 2020, 12:30
A jaką Duarte ma presję skoro grają przy pustych trybunach. Co miałby powiedzieć jakby tam siedziało 65000 i krzyczało i waliło w bęben.
0
kamilus
kamilus
6 września 2020, 13:21
W przypadku Duarte presja jest na poziomie jego umiejętności, czyli bardzo niska.
1
Vol'jin
Vol'jin
6 września 2020, 12:27
zaczyna się grubas chce 10 mln rocznie dla Gigio xD xD
2
Starosta
Starosta
6 września 2020, 12:31
Ta cała sytuacja powtarza się. Dokładnie tak samo grubas rozgrywał i przeciągał negocjacje z poprzednim zarządem.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
6 września 2020, 12:33
Pamiętajcie że to wszystko za zgodą Donnarumy. Gigio jest jego "pracodawcą" i dał mu wolną rękę w negocjacjach. Wszędzie tylko czytam jaki to grubas zły. Robi to dla swojego klienta.
Edytowano dnia: 6 września 2020, 12:36
10
DragonAC
DragonAC
6 września 2020, 12:50
Tu się zgodzę z tobą,I tez mnie on wkudenerwuje ale Jeszcze nie ma nic oficjalnego wiec nie wieszajmy na nim psów. Ale mógł by agenta zmienić to fakt
0
kamilus
kamilus
6 września 2020, 12:55
Jeśli ten news to prawda, to Maldini powinien jutro zgodzić się na taki deal, a chwilę po podpisaniu umowy dzwonić do Chelsea, że jednak akceptujemy ofertę 50 mln.
4
muamba_kabumba
muamba_kabumba
6 września 2020, 12:57
Jeżeli będzie powtórka sprzed lat.. to przedłużyć i sprzedać. Nie dawać się wkręcać ponownie w tę błazenadę.
2
matten
matten
6 września 2020, 13:13
Nie ma wyjścia, trzeba będzie mu dać tyle ile zażąda. Lepiej zgodzić się na 10 melonów pensji i za rok sprzedać za 50-60 mln (a może i więcej jeśli uda się rozegrać dobry sezon) niż oddać za darmo albo za 20 mln w zimie.
1
brzydki
brzydki
6 września 2020, 13:54
Donnarruma jest w pozycji, w której może sobie pozwolić na żądanie takiej pensji i nie ma w tym nic dziwnego.
0
Starosta
Starosta
6 września 2020, 14:04
W takiej sytuacji tez jestem za tym żeby dać mu tyle ile żąda a następnie sprzedać go za jak najwyższa cenę w następnym okienku. I tak się pewnie skończy.
0
Olli666
Olli666
6 września 2020, 12:22
Obecne mecze pokazują ze nasza bolączka jest obecnie bramka i obrona. Jak co do pierwszej 11 nie ma się za co o co przyczepić bo calabria (tak calabria bo za Gattuso złe sobie nie radził po prostu ten sezon nie był zbyt wybitny a osobiście stawiam go najwyżej z wszystkich naszych zawodników na ta pozycje. A sprzedawanie go za kilka mil mija się z celem. Owszem wybitny nie jest. Ale tez zły nie jest) kjer, Romek,theo i Gigi sa na przełomie sezonu równi i w miarę solidni. To z zmiennikami dla tych panów bywa już problem. Pozycja PO jest najlepiej obsadzona bo mamy na ta pozycje na chwile obecna 4 graczy (Calabria,Conti,Kalulu,Belg) to na innych pozycjach jest bieda. Na SO w chwili obecnej na ławce kogo my mamy? Gabia (młody w miarę dał radę ale może w obecnym sezonie nie dać rady nie mowie ze nie da ale nie musi.), Duarte (pomyłka transferowa, nic nie pokazuje na boisku. Popełnia dużo błędów często traci krycie. Moim zdaniem do du** rezerwowy), Matteo (Na palcach dwóch rąk można wymienić mecze w których zagrał dobre/przyzwoite zawody. Resztę meczy gra na poziomie takiego niegdyś uwielbianego piłkarza Milanu a mowa tu o Bonerze. A do tego jest to piłkarz szklanka więcej go niema w kadrze niż jest. Wiec tez kiepski rezerwowy. A liczenie na innych młodych może być zgubne w ważnych meczach. Potrzebny jest solidny SO i GK bo każdemu może się zdążyć uraz czy wykluczenie. Przykładem w zeszłym sezonie był mecz z Atalanta. Na który wybiegliśmy bez Romka benka i theo a w ostatniej chwili się udało odzyskać kjera. A co by było gdyby nie udało się odzyskać? Na chama by się wciskało tam Calabrie, kessiego?
Dla mnie obsadzenie SO jest obowiązkowe nie PO które nie wyglada tak dramatycznie właśnie jak środek obrony. A na pozycji LO oczywiście przydał by się ktoś lepszy niż Laxalt ale moim zdaniem nie jest to taki priorytet jak SO i jakiś zmiennik Gigiego.
0
goat333
goat333
6 września 2020, 12:32
Co z tego że mamy 3 po skoro 2 jest beznadziejnych, i jeden młody której potrzebuje czasu. Na SO może mamy mniej zawodników Ale 2 bardzo dobrych. Fakt potrzeba so do rywalizacji, po i jeszcze pp
0
Corsa
Moderator Corsa
6 września 2020, 12:02
Nie ma co patrzeć na przyzwoite występy poszczególnych piłkarzy, bo to tylko luźne gierki, w dodatku z niewymagającymi rywalami.

Calabria, Conti, Alexis i Samu to zawodnicy nadający się co najwyżej na solidnych rezerwowych, próżno liczyć, że nagle zaliczą jakiś znaczny progres. Myślę, że LM będzie w zasięgu dopiero kiedy każdy z nich stanie się wyłącznie etatowym zmiennikiem.

Potrzeba nam wzmocnienia na środku obrony, jej prawej stronie, prawym skrzydle i w ataku. Niestety nie ma szans żeby sprowadzić obecnie aż 4 zawodników o takiej klasie żeby zrobili różnicę. Dlatego warto skupić się najbardziej na PO, bo dysproporcja między jedną, a drugą stroną jest ogromna. Samu na upartego niech lata po tym skrzydle i robi przeciąg, do ataku może uda się wypożyczyć Jovica, a środek obrony jakoś sobie poradzi. Chciałbym tego Milenkovica, ale to nierealna opcja.
Edytowano dnia: 6 września 2020, 12:07
2
Paweł Piotr
Paweł Piotr
6 września 2020, 12:28
Milenkovic by grał u nas też mecze na prawej obronie a kto wie czy nie przede wszystkim tam może Pioli chciał wrócić do swojego 3.5 z tyłu. Więc środka obrony by tak to nie ratowało.
0
Robinowski
Robinowski
6 września 2020, 11:59
Mam takie wrażenie że kolejne transfery będą miały miejsce w przypadku nadarzających się okazji, atrakcyjnych ofert cenowych. Zarząd nie będzie już walczył za wszelką cenę o kolejne wzmocnienia.
1
AdrianoGalliani
6 września 2020, 11:57
Bakayoko o krok, o pół kroku, już jest w ogródku, już wita się z gąską...
( ° ͜ʖ °)
2
Robinowski
Robinowski
6 września 2020, 12:06
Raczej wita się z ławką w Chelse.
0
Cimar94
Cimar94
6 września 2020, 11:55
Dumfries + Chiesa i walczymy o mistrza :)
4
marion6660
marion6660
6 września 2020, 11:37
Dumfries i git.
0
milan2002
milan2002
6 września 2020, 11:21
Ogólnie jestem zadowolony z dotychczasowego Mercato. Szczególnie z powodu Tonaliego. Czekam ciągle na oficjala. W marzeniach widziałbym jeszcze Chiese a za rok Belottiego za Zlatana. Kupiłem Fifę 20 więc może je zrealizuję. :)
0
Adam1983
Adam1983
6 września 2020, 11:14
A ja mimo wszystko starałabym się o Dumfriesa
0
Ratava
Ratava
6 września 2020, 10:56
Ukamieniujcie mnie za to co napiszę, ale uważam, że PO w tym sezonie, podkreślam, w tym sezonie nie jest aż tak ważna. Wszyscy tutaj narzekają na Contiego, ale nadal przypominam, że to on był podstawowym prawym obrońcą w tym pięknym, popandemicznym składzie. Oczywiście, że to nie był top PO, ale uważam, że jak zespół grał lepiej, to on też dawał radę. Calabria ma tylko przebłyski... Sugerowanie się w ogóle tymi dwoma sparingami jest trochę śmieszne, bo to nadal były niszowe zespoły. Davide wyglądał spoko, ale właśnie dlatego zostawiłbym go jako rezerwowego. Dla mnie z trzech PO, których mamy, to Kalulu wygląda najmniej pewnie. Przypominam tylko, że na razie budujemy skład na top4 i ugranie czegoś w Lidze Europy, a nie na potrójną koronę. Trzeba rozważnie na to patrzeć. Dla mnie to tak powinno wyglądać.

Bramkarze: G. Donnarumma, Ktoś nowy,
Prawi obrońcy: Andrea Conti, Davide Calabria,
Środkowi obrońcy: Alessio Romagnoli, Simon Kjaer, Mateo Musacchio, Ktoś nowy,
Lewi obrońcy: Theo Hernandez, Diego Laxalt,
Defensywni pomocnicy: Ismael Bennacer, Franck Kessie, Sandro Tonali, Tiemoue Bakayoko,
Prawo skrzydłowi: Alexis Saelemaekers, Samu Castillejo,
Lewo skrzydłowi: Ante Rebić, Rafael Leao,
Ofensywni pomocnicy: Hakan Calhanoglu, Brahim Diaz,
Napastnicy: Zlatan Ibrahimović, Lorenzo Colombo,

Duarte i Gabbia na wypożyczenie. Można jeszcze do składu włączyć Robacka. Brahima wliczyłem jako ofensywnego pomocnika, ale on może zagrać wszędzie w ataku. Rebić czy Leao również dadzą radę na 9, tak jak Saelemaekers na prawej obronie. Powtórzę to jeszcze raz - bardzo ładnie graliśmy mając nadal szrot w składzie, teraz już to wygląda lepiej. Dla mnie, to dwa pożyczenia - rezerwowy bramkarz (jeden wczoraj pokazał czemu nie może być drugim bramkarzem), no i środkowy obrońca. Mówi się o Nacho. Moim zdaniem na ławce Musacchio i Gabbia to trochę brak jakości. Argentyńczyk to jeszcze pół biedy, ale Matteo powinien iść na wypożyczenie.

Co o tym sądzicie?
1
krisss811
krisss811
6 września 2020, 11:12
Contiego traktujesz jako pierwszego prawego obrońcę a przecież on jest kontuzjowany, ma uraz kolana jednego z dwóch operowanych. Fakt że fajnie grał a nawet Calabria lepiej się prezentował w okresie popandemicznym ale to pozycja na którą trzeba ciągle spoglądać bo nie wiadomo jak długo Conti będzie wracał do pełnej sprawności a potem czy znowu nie złapie kolejnej kontuzji któregoś przeklętego kolana.
1
matten
matten
6 września 2020, 10:44
Jak dla mnie pora zabrać się za prawą obronę! Conti i Calabria nie gwarantują dobrego poziomu, a Kalulu nie rozegrał jeszcze minuty w seniorskim futbolu, więc awizowanie go do roli podstawowego zawodnika jest mrzonką. Podobno nie ma chętnych na Calabrię, którzy byliby gotowi wyłożyć zań 8-10 mln, więc może tak wypożyczyć Contiego na rok i w ten sposób zrobić miejsce dla nowego PO?
Środek obrony zostawiłbym w spokoju. Duet Kjaer & Romagnoli prezentował się całkiem w porządku. Na trzeciego obrońcę mały całkiem solidnego Musacchio (pytanie ile zajmie mu powrót do formy po kontuzji?) i Duarte. Pewnie, że fajnie byłoby ściągnąć jakiegoś kozaka z doświadczeniem w LM do pierwszego składu, ale chyba nie ma na to pieniędzy.
Pozostaje jeszcze kwestia zmiennika dla Ibrahimowicza... myślę, że Szwed nie da rady udźwignąć całego sezonu grając w każdym meczu po 90 minut, więc wypadałoby pozyskać kogoś, kto trochę go odciąży. Jest paru napastników z kartą na ręku, więc pewnie dałoby się kogoś pozyskać po taniości (np. Mandżukić). Transfer prawoskrzydłowego załatwia chyba przyjście Diaza, więc zostanie już tylko rezerwowy bramkarz.
Reasumując, na tym etapie okienka wygląda to całkiem sensownie. Jeśli uda się pozyskać dobrego prawego obrońcę i zmiennika dla Zlatana to powinniśmy się liczyć w walce o top 4.
Edytowano dnia: 6 września 2020, 10:46
0
Mieszko
Mieszko
6 września 2020, 19:36
Ibrahimowicz....prawie jak Jakub Wędrowycz
0
Jalapeno
Jalapeno
6 września 2020, 10:39
Nie wiem co z prawą obroną. Niby Calabria dwa sparingi spoko, ale to nadal sparingi z niszowymi zespołami... No nie wiem.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
6 września 2020, 10:55
Idealny na zmiennika. Młody wychowanek. No ale w papierach musi się zgadzać i go "pogonią" :(
4
Daniel93-ACM
Daniel93-ACM
6 września 2020, 10:26
Eh a był sens pozbywać się Cutrone? Chłop zawsze jak wchodził z ławki to zapieprzal, zostawial serducho. Nie musieli byśmy teraz szukać kogoś, a przy Ibrze też dużo by pogral w mniej ważnych meczach.
3
Gianni Rivera
Gianni Rivera
6 września 2020, 10:36
Plusvalenza - dzięki Cutrone w ogóle myślimy o jakichkolwiek transferach w tym sezonie, bo nam hajs za Patricka połatał budżet w minionym. Jeśli z poprzedniego okna mielibyśmy w budżecie duży minus, to w ogóle by transferów nie było, nawet wypożyczeń (pensje też się do plusvalenza wliczają).
To nie jest kwestia chęci, a niejako konieczności - sprzedaż wychowanka za 15-20 mln opłaca się bardziej, niż sprzedaż kupionego piłkarza za 40-50 mln (choć nie zawsze, podkreślam!). Dlatego teraz dużo przychylniej zarząd patrzy na pozbycie się Calabrii, niż Contiego.
3
Diavo
Diavo
6 września 2020, 10:37
Jest Colombo :)
1
Corsa
Moderator Corsa
6 września 2020, 12:04
Samu też "zapieprza", a wcale go to nie czyni lepszym od Suso.
0
Kosmateus123
Kosmateus123
6 września 2020, 12:40
Lubię Cutrone, ale tak na prawdę nie mam pojęcia jakim napastnikiem chcę on być. Typową 9 nie jest, bo tyłem do bramki gra słabo, w powietrzu przeciętnie. Drugim napastnikiem też nie, bo technika niewystarczająca, a i strzał z dystansu nie powala. Pracowitość szanuję, ale Borini też jest pracowity, a niewielu jeśli ktoś w ogóle za nim płakał. Do naszego ustawienia trzeba typowej 9, lub kogoś kto takim zawodnikiem może się stać i wydaję mi się, że już Colombo bliżej do tego niż Cutrone.
1
Paweł Piotr
Paweł Piotr
6 września 2020, 10:18
Wolał bym by Gabbia poszedł na wypożyczenie i zagrał cały sezon. Szkoda chłopa teraz miał "szczęścia" trochę i pograł ale tak będzie 4 czy nawet 5 wyborem w zależności czy sprowadzą kogoś na ŚO i jak wróci Musacchio. Brescianiniego wysłali na wypo to samo powinni zrobić z naszym drugim 20 latkiem.
0
Manolas
Manolas
6 września 2020, 10:11
Przydałby się jakiś obrońca. Ten pomysł z Nacho nie jest zły. Tyle lat w kadrze Realu napewno nie bez powodu do tego bardzo uniwersalny zawodnik mogący grać na każdej pozycji w obronie
1
6 września 2020, 10:09
Powinniśmy zagrać o majstra, może to odlot po latach posuchy, ale możemy być takim Leicester ligi włoskiej. Zasługujemy.
1
Cisek666
Cisek666
6 września 2020, 10:42
My zawsze zasługujemy na tytuł majstra;)
1
grayman88
grayman88
6 września 2020, 10:02
I napastnik
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
6 września 2020, 10:01
Prawa obrona. Podejrzewam, że na środek trafi do nas Nacho pod koniec okienka na wypożyczenie. I w sumie mielibyśmy skład mniej więcej połatany - na pewno nie kompletny, ale połatany. Naszą największą bolączką aktualnie jest obrona, co wygląda ciekawie, bo przez lata przywykliśmy do narzekania na kijowy środek pola, który teraz - jeśli dołączą Tonali i Bakayoko - będzie naszą najmocniej obsadzoną formacją, i najrówniej, jeśli patrzeć i na pierwszy skład, i na rezerwowych. Szok.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się