SCUDETTO


MERCATO LIVE: 13.09: Milan chce graczy Violi - Milenković trudną opcją, uda się z Chiesą? [21:01]

13 września 2020, 08:04, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE: 13.09: Milan chce graczy Violi - Milenković trudną opcją, uda się z Chiesą? [21:01]

[08:05]La Gazzetta dello Sport w swym niedzielnym wydaniu anonsuje zainteresowanie Milanu dwoma zawodnikami Fiorentiny - Nikolą Milenkoviciem oraz Federico Chiesą. I o ile serbskiego obrońcy nie będzie łatwo wyciągnąć ze Stadio Artemio Franchi, gdyż jego obecny pracodawca stawia mur w postaci 40 mln euro odstępnego bez możliwości negocjacji, o tyle w przypadku włoskiego skrzydłowego jest już inaczej. Właściciel "Fiołków", Rocco Commisso, pozostaje w gotowości do rozmów, a mediolańczykom marzy się wzmocnienie tej strefy boiska - niewykluczone, że przy włączeniu w transakcję pozostającego na wylocie z klubu Lucasa Paquety.

[08:07]LGdS podkreśla, że Viola chciałaby zarobić 60 milionów na Federico Chiesie oraz 40 milionów na Nikoli Milenkoviciu. Rossoneri dążą jednak do tego, aby Włocha wycenić na 40 milionów, zaś Serba - na 25 milionów. Tak czy inaczej, obecnie florentczycy otwierają się na sprzedaż skrzydłowego z pewną "zniżką" względem swoich wcześniej twardych wymagań, sięgających 80-100 milionów.

[09:11]: Były pomocnik Milanu, Lucas Biglia, zagra w Turcji - już tylko testy medyczne dzielą go od podpisania dwuletniej umowy z Karagumrukiem, w którym zarobi 1,8 mln euro za sezon. W ekipie tej występuje m.in. polski napastnik Artur Sobiech.

[10:22]Tuttosport zaznacza, że nim Rade Krunić da zielone światło na transfer do Freiburga, który oferuje za niego 8 mln euro, chce poczekać na rozwój sytuacji pod kątem możliwego odejścia do Torino, a tym samym kontynuowania kariery we Włoszech.

[11:43]: Sukces w eliminacjach do Ligi Europy kluczowy dla kształtu mercato - KLIK!

[13:41]: Również SportMediaset uważa, że Fiorentina otwarła się na sprzedaż Federico Chiesy, a Milan interesuje się tym tematem. Na tę chwilę jednak wszystko pozostaje raczej w sferze sondowania - nic więcej.

[14:45]: Tuttosport donosi, że Rade Krunić znajduje się na celowniku nie tylko Torino i Freiburga, ale także Sampdorii. Wszystko wskazuje na to, że Bośniak opuści Milan w tym okienku transferowym.

[21:01]: Zdaniem TuttoMercatoWeb.com, łączony m.in. z powrotem do Milanu Gerard Deulofeu ma spore szanse na angaż w Napoli - zielone światło na ściągnięcie Hiszpana z Watfordu dał już trener ekipy spod Wezuwiusza, Gennaro Gattuso.



167 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Svikahrappur
Svikahrappur
14 września 2020, 04:58
Offtop. Inter chce się tak bardzo pozbyć Godina, że nie dość, że odejdzie za darmo, to mają mu zapłacić odprawę. Kierunek Cagliari, kontakt 3 lata i 2,5 mln € rocznej pensji. Ciekawe czy będzie tam rządził i dzielił i zaliczą znaczny skok, czy po prostu utopią ogromne jak na nich pieniądze.
0
Redplayer
Redplayer
14 września 2020, 08:05
Za dużo zarabia jak na to co prezentuje więc chcą się go pozbyć by było miejsce na nowego zawodnika. W 4 obrońców powinien się sprawdzić.
0
Olli666
Olli666
13 września 2020, 22:52
Tak z innej beczki widzieliście jak po przegranym meczu z Bayernem PSG daje du**? Ciekawe czym go jest spowodowane? Właściciele się poirytowali? Kryzys w zespole? Spór na lini piłkarze, trener / trener/zarząd?
0
Zimer9009
Zimer9009
13 września 2020, 23:06
Pal licho to, że dają dupy. Powiedzcie mi lepiej co tam się od***** w końcówce meczu, że wjechało aż 5 czerwonych kartek ??!!
0
Vito17
Vito17
13 września 2020, 23:10
Faul w środkowej części boiska (Benedetto faulował Paredesa) i zaczęły się przepychanki. Amavi i Kurzawa zaczęli się kopać i dostali czerwo bezpośrednio. Benedetto i Paredes po drugiej żółtej a Neymar bezpośrednią po varze za uderzenie w głowę chyba Benedetto
0
POE
POE
13 września 2020, 23:12
Wls ogladem mecz i mi sie tel wyłączył i ciekawe czy sie napierdalali po mordach czy chuj tam wie co zaszlo. Na cale szczescie obylo się bez straty gola dla Marsylii bo Psg 2 polowe cisnelo ostro . I jak ktoś wie czy we Frakcji nie ma varu to niech da znac bo tyle bylo sytuacji kontrowersyjnuch a z tej opcji nikt nie skorzystał
1
patoo_07
patoo_07
14 września 2020, 07:37
Skończyli dopiero co sezon, już muszą zaczynać następny, a do tego 6 zawodników chyba zaraziło się koronawirusem na Ibizie. No to teraz grają jak grają.
0
RafSta1992
RafSta1992
13 września 2020, 22:18
Jan Bednarek w parze z Alessio Romagnolim solidna mloda defensywa, w rotacji Kjear Gabbia i Musacchio
0
Olli666
Olli666
13 września 2020, 22:49
Nie realna para a po drugie Bednarek tez jakiś super tez nie jest a koszt tego transferu to by był większy niż Milenkovicia. Swoją opinie argumentuje tym (gra w Anglii, Świeci tanio nie sprzedana swoich obrońców).
Prędzej bym szukał gdzie indziej wzmocnień niż w Anglii.
1
tobiasz
tobiasz
13 września 2020, 22:49
Jan Bednarek w obecności Kjaera mógłby najwyżej pograć w Pucharze Włoch, a i tam Gabbia byłby pierwszym wyborem.
8
Mailand_91
Mailand_91
14 września 2020, 10:04
Duzo lepszą opcją byłby Walukiewicz. Tym bardziej ze ciezko bedzie mu walczuc o skład z Godinem
0
dzieciak2891
dzieciak2891
13 września 2020, 20:47
Do redakcji, nie otwarła się, a otworzyła!!!, ludzie
5
Nelson_Dida
Nelson_Dida
13 września 2020, 20:53
obie formy są poprawne, dziękuję
25
victor89ck
victor89ck
13 września 2020, 20:46
Mówi się, że ocena czegoś to kwestia indywidualna, ale czy wam też nie podeszły do gustu stroje Juve na ten sezon. Ten dzisiejszy pomarańczowy komplet moro to jakaś porażka. Stroje domowe wyglądają jak funklubowska koszulka z bazar.
2
Zimer9009
Zimer9009
13 września 2020, 20:58
Jestem tego samego zdania. Pomarańcz totalna porażka, domowa na pierwszy rzut oka robi wrażenie, ale czym dłużej się przyglądasz tym myślisz, że coś tam ewidentnie jest nie tak. Granat jak dla mnie ładny i jako jedyny robi robotę w tym zestawieniu.

Wiele klubów będzie miało na ten sezon słabe trykoty. Pomijając kuchenna ścierkę kuzynów to ostatnio widziałem bodajże 2-gi albo 3-ci komplet Chelsea( Łosoś i niebieski) - totalna masakra.
0
mpt1899
mpt1899
13 września 2020, 20:39
Do redakcji. W terminarzu jest blad w dacie pierwszego meczu. Mecz jest 21/09 a podane jest 20/09.
0
ósmy
13 września 2020, 20:32
Jack Wilshere przymierzany do Genoi.
1
Sosojowy
Sosojowy
13 września 2020, 20:30
Sam Lammers, 23-letni napastnik PSV dogadany z Atalantą. 8 baniek za tego piłkarza. Bardzo ciekawe ruchy robi zespół z Bergamo.
2
Grande
Grande
13 września 2020, 21:48
Szkolenie i scouting mają na mega poziomie. W dodatku Gasperini umie rozwijać graczy.
2
mpt1899
mpt1899
13 września 2020, 20:17
Czy ktos wie gdzie bedzie mozna obejrzec mecz z Irlandczykami? Z gory dziekuje.
0
M@sło
M@sło
13 września 2020, 21:28
We Wrocku pewnie Fabio zapoda włoskie dekodery i coś będzie w lokalu :) Zapraszamy do Wrocławia!
1
mpt1899
mpt1899
13 września 2020, 21:37
Dzieki Maslo. Z mila checia bym sie wybral ale troche za daleko. Mecz bedzie na irlandzkiej RTE2, ktora mozna ogladac na RTE Player ale trzeba miec VPN. Smiga az milo.
1
Ass
Ass
13 września 2020, 22:46
W, którym miejscu ten lokal we Wro?? Tam na Ruskiej w podwórku?
0
M@sło
M@sło
14 września 2020, 10:00
@Ass

Przeniósł się na plac solny ale chodzi o ten sam pewnie.
0
Rossu
13 września 2020, 20:08
Izzo ponoc do Romy na wypozyczenie z obowiązkiem wykupu za 22-23 mln. Ciekawy transfer.
Edytowano dnia: 13 września 2020, 20:09
1
Sosojowy
Sosojowy
13 września 2020, 20:17
Dobre wzmocnienie. Roma gra od jakiegoś czasu trójką z tyłu, a Izzo bardzo dobrze w tej formacji się spisuje.
1
Sosojowy
Sosojowy
13 września 2020, 20:04
Transfer środkowego obrońcy > Chiesa.
2
goat333
goat333
13 września 2020, 20:20
Jedno nie wyklucza drugiego. Ale to prawda środkowy obrońca jest potrzebny na gwalt
5
Sosojowy
Sosojowy
13 września 2020, 20:24
Oczywiście, że nie wyklucza, ale szybciej powinien przyjść środkowy obrońca, aniżeli Chiesa.
3
victor89ck
victor89ck
13 września 2020, 19:58
Mnie tak zastanawia czy większym wzmocnieniem ataku, nie byłoby wzmocnienie środka obrony jakimś lepszym obrońcom, który na stałe mógłby się zgrać i stworzyć duet z Romkiem, tak aby odciążyć skrzydła obrony. Nasze boki obrony akurat lepiej sobie radzą w ataku niż obronie, więc może, może. Obecnie z Kjaerem i Musacchio to trochę czuję niepewności w tej formacji. Chiesa tak, ale tylko jeśli sprzedając Paquetę, a suma transferu nie przekroczy 50 mln.
0
Seca
Seca
13 września 2020, 19:45
Gdyby Chiesa sie pojawil to moze wygladac ciekawie

Zlatan

Rebic Hakan Chiesa
(Leao) (Diaz) (Castillejo)
3
Sosojowy
Sosojowy
13 września 2020, 18:43
Offtop:

Carletto 1:0 Tottenham. James dzisiaj świetny, Allan i Doucoure również, więc te nowe nabytki bardzo solidnie. Do tego Richarlison, Calvert-Lewin, Digne... Everton bardzo silny skład ma, jak na "średniaka" Premier League.
7
jasiom22
jasiom22
13 września 2020, 22:06
Tak, Carlo tworzy coś fajnego... :-)
2
ósmy
13 września 2020, 17:23
W sprawie Krunica do Sampy, Torino i Freiburga dołączyło Benevento. Najpewniejszy plac dla Bośniaka, ciekawy projekt, ale chyba finansowo będzie im go ciężko udźwignąć.
0
marcinomilano
marcinomilano
13 września 2020, 17:44
W sensie wynagrodzeniowo? Czy Ty widziałeś co się teraz dzieje z Benevento? xd Glik mógł wrócić do Torino, ale Benevento było dużo korzystniejsze pod względem finansowym.
1
ósmy
13 września 2020, 18:04
Może masz rację jeśli chodzi o wynagrodzenie, ale po wejściu do elity ich najdroższymi zakupami byli właśnie Glik na którego wydali 3.5 mln. i Lapadula za 5 mln. Możliwe, że uskrobią 8 mln za Krunica, ale to jest ten górny pułap finansowy, który z kolei nie byłby takim wielkim dla Torino Sampdorii.
Ciekawostką jest to ,że właściciel Benevento niejaki Oreste Vigorito, zwany we Włoszech Królem Wiatru (jego firma zajmuje się elektrowniami wiatrowymi ) zarabia rocznie ponad 250 mln. euro.
2
kamilus
13 września 2020, 18:09
Ciekawe jak realnie wygląda to zainteresowanie i jak bardzo by chcieli widzieć Rade u siebie, bo jeśli naprawdę by chcieli go kupić, to może dałoby radę dostać trochę więcej niż 8 mln.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
13 września 2020, 19:12
To że firma właściciela zarabia 250 mln rocznie nic nie znaczy. UEFAk nie widzi różnicy czy ktoś ma 300 mld majątku czy ma 2 tyś. Nie możesz wydać więcej niż zarabiasz i tyle. Wyjątkami są takie psg, bracelony czy inne reale co na kredyt wszystko kupują bo oni są zbyt rozpoznawalni medialnie i "nie wolno ich karać"
3
Vol'jin
Vol'jin
13 września 2020, 19:53
zanim Benevento zagra w pucharach to równie dobrze FFP wreszcie może upadnie ;]
4
PaoloACM
13 września 2020, 23:28
ósmy

Dobra ciekawostka.
Może Inzaghi poluje na zniżkę po starej znajomosci ;)
1
Zimer9009
Zimer9009
13 września 2020, 17:20
A co byście powiedzieli na Smallinga jako ŚO ??

Roma szczypie się z Utd o jakieś pojedyncze miliony, ale finalnie cała transakcja miałaby wynieść ok 15 razem z bonusami.
0
Michał92
Michał92
13 września 2020, 17:39
Anglik chce zarabiać 4 mln, i kontrakt na 4 lata, cos takiego...
0
ThinLizzy
ThinLizzy
13 września 2020, 19:46
Smalling to tykająca bomba , kibice MU cieszyli się kiedy przestał grać u nich w obronie , moim zdaniem już Zapata jest lepszym od niego obrońcą :D
2
Jaca23
Jaca23
14 września 2020, 14:32
W Seria A prezentował się bardzo dobrze. Ostatni sezon Rzymianie mieli z niego sporo pożytku. Uważam, że załatwiłby sprawę środka obrony i rywalizowałby o miejsce w pierwszym składzie z Kjaerem. Moim zdaniem wszystko zależy od finansowej strony tego transferu i samego kontaktu.
0
Jacob1899
Jacob1899
13 września 2020, 15:21
Szkoda, że temat Szoboszlaia upadł. Idealny kandydat na skrzydło w bardzo rozsądnej kwocie.
Moglibyśmy być bardziej zdecydowani w stronę Ajera z Celticu. Rosły, dobrze rozgrywający obrońca.
1
MrAncelotti
MrAncelotti
13 września 2020, 15:52
Czy rzeczywiście upadł? Zaskakujące jest, że razem z agentem kategorycznie stwierdzili, że nigdzie nie chce odchodzić? Jaki mieliby w tym interes? To wygląda na próbę zbicia ceny.
Można też go kupić i jednocześnie wypożyczyć Salzburgowi na 6 msc.
2
marcinomilano
marcinomilano
13 września 2020, 17:44
Podobno ma iść do Napoli
0
grayman88
grayman88
13 września 2020, 15:19
Jak w jednym okienku kupimy Tonalego i Chiese będę miał ta minę z gifa co ten koleś w niebieskiej koszuli ma zeza i patrzy się na nas, w bok a później do góry....
0
grayman88
grayman88
13 września 2020, 15:27
Ale uważam że powinniśmy w pierwszej kolejności szukać ŚO i PO.... Oczywiście, nie wiadomo czy Kalulu nie okaże się mega kozakiem i jednego z Calabria/Conti nie pożegnamy....PS.... Mamy formalnie trzech piłkarzy na tą pozycję, Samu, Diaz, Selemakers..... Uciesze się jak kupimy Chiese ale Samu lub Selemakers out wtedy
1
ósmy
13 września 2020, 15:17
Pierwsze wzmocnienie Lazio - piszę o Lazio w kontekście poważnego konkurenta do walki o top 4 w nadchodzącym sezonie - a jest nim Vedat Muriqi ściągnięty z Fenerbache za 18 mln. Kosowianin zakontraktowany na 5 lat, pewnie będzie fajnym odciążeniem dla Immobile.
Ale czy skutecznym?
Jestem niezmiernie ciekaw takich nazwisk.
3
DarQ
DarQ
13 września 2020, 14:43
Jest to bardzo prawdopodobne że rozmawiamy z Fiołkami. Serce mi mówi Chiesa, rozum Milenkovic.
5
AcMati92
Moderator AcMati92
13 września 2020, 14:53
Ja jeszcze liczyłem na Zaniolo, ale przez te kolana chyba nie ma sensu.
5
kamilus
13 września 2020, 15:10
Zaniolo przed kontuzją kolana był dla nas raczej niedostępny, bo był na niego taki hype, że Rzymianie prawdopodobnie nie oddaliby go nawet i za 60 mln.
4
Dusiek
Dusiek
13 września 2020, 19:55
Jeżeli ktokolwiek z tej dwójki jeszcze dołączy, to już będzie super. O obu to nawet nie marzę :p
Edytowano dnia: 13 września 2020, 19:56
0
Vol'jin
Vol'jin
13 września 2020, 13:49
Denayera w rozliczeniu za Paquetę odrzuciliśmy, ale Andersena opcjonalnie mamy rozważyć xD

Duńczyk w Lyonie niewypał, chyba, że nasi sie kieurją logiką sprawdzony w Serie A + znajomość z Kjaerem może mu pomóc

I ponoć nowym nazwiskiem do pomocy ma być Toma Basic z Bordo. 23-letni Chorwat. On juz był w notatniki Mirabelliego w 2016 roku. Koszt ~10 mln euro Atalanta też niby zainteresowana
1
inzaghi67
inzaghi67
13 września 2020, 13:47
Ogólnie to bardziej priorytetowe wydaje mi się wzmocnienie PO, a dopiero potem na równi priorytetem ŚO i atak. Poza tym, mamy Diaza , Samu i Alexisa więc czy Chiesa jest aż tak potrzebny? Paqueta może jeszcze też odpali.
1
Vol'jin
Vol'jin
13 września 2020, 13:50
nasz streamer Coda/Fortnite jest na wylocie z klubu ;]

skoro na Shamrock nawet nie jest awizowany, a są teorie o wystawieniu Diaza na 9 a z przodu Belg-Hakan-Samu ;[ lub Diaz na którymś skrzydle.

a Leao chyba siedzi na kwarantannie bo meczu U21 Portugalia - Białoruś został odwołany przez zakażonych graczy Białorusi
Edytowano dnia: 13 września 2020, 13:53
2
jasiom22
jasiom22
13 września 2020, 13:03
Z takimi wyganiami jak Viola, czy inne Torino to Milan zadko kiedy na tym dobrze wychodzi. I tak dobrze ze chca 100mln za dwoch zawodnikow a nie jednego...

W praktyce to bedzie minimum! Ze 30mln gotowki za Milenkovica+bonusy?(bo Paquety viola tu nie chce wlaczac) a za Chiese przy duzym szczesciu 25+Paqueta(25)+bonusy pewnie kolejne 10. I to szacunki optymistyczne... Nie wydaje mi sie to do konca ekonomocznym rozwiazaniem... Szczegolnie ze Milan powinien sie skupic na obronie, prawej... i dopiero potem srodkowej, a dalej poki co Castillejo sobie radzi... Jasne, fajnie by miec Chiese, jeszcze fajnie Messiego, ale nie za takie napompowane sumy, ktore potem w połaczeniu z rosnàcymi wymaganiami kontraktowymi blokuja dalesze ruchy na rynku.
Podoba mi sie pomysł zeby nie wydawac wiecej niz 25mln na zawodnika +ewentualne bonusy, to ma sens.

Milenkovic za Paquete? 20+Paqueta to jeszcze by miało sens... Ale Commisso chce gotowki, wiec skonczy sie bardziej 30+, jezeli w ogole jest temat.. tez z tego co pisza, to on sie specjalnie nie kwapi do przejscia do Milanu.. A to nie pomaga.. Zaraz jeszcze moze sie właczyc Juve i sie skonczy. Szukałbym rownolegle ekonomiczniejszych alternatyw.
Edytowano dnia: 13 września 2020, 13:06
0
tommyb1
13 września 2020, 13:44
A ja uważam, że dużo ważniejszy jest środek obrony niż PO. Ani Calabria ani Conti nie są aż takimi ogórkami jak pierwszy zmiennik do ŚO (wedle uznania Gabbia/Duarte) czy nawet Musa który jak wyzdrowieje będzie pierwszy w kolejce. Jedynie Gabbia to powiedzmy hot prospect ale bardziej na wypożyczenie niż na pierwszego zmiennika
Edytowano dnia: 13 września 2020, 13:46
8
13 września 2020, 12:59
Pytano o Fantasy, to zrobiłem dwie ligi. Kody poniżej.
AC Milan PL Classic - iESoL0g1
AC Milan PL H2H - 0o5G9QkF

Aczkolwiek w tym sezonie to już chyba w ogóle przekombinowali. Za utworzenie lig musiałem zapłacić monety, których nie mam i teraz mi pokazuje -20 :D
Są też zespoły, które spadły do Serie B, a ceny to w ogóle niektóre z kosmosu. Być może będą coś korygować jak zawsze.
0
Jogin
Jogin
13 września 2020, 13:35
Te ceny piłkarzy to jakiś kosmos, dodatkowo stronka jakoś mega wolno chodzi.
0
Jogin
Jogin
13 września 2020, 13:45
Rok temu był taki kosmos też, ale korygowali przed startem. Ciekawe czy teraz to zrobią.
0
Matim
Matim
13 września 2020, 13:55
Ja w zeszłym roku zrezygnowałem z gry. Wprowadzili masę zmian, do tego co sezonowe problemy z zawodnikami - masa błędów, śmieszne ceny. Uznałem, że szkoda mojego czasu ;)
0
Matim
Matim
13 września 2020, 13:58
Też o tym myślałem i jak nie poprawią tego to dam sobie spokój.
Zna ktoś włoską wersję? Może jest lepsza...
0
Stark
Stark
13 września 2020, 17:11
Cała ta strona, to jeden wielki błąd, nie polecam w to grać. Szkoda czasu i nerwów.
Trochę szkoda, że taka liga nie ma swojego fantasy...
Wzór na Premier League to marzenie
0
gorylmagila
gorylmagila
13 września 2020, 12:52
Wcale nie zdziwiłbym się gdyby włodarze Fiorentiny zrobiliby po prostu na złość działaczom Milanu. Chiesa chyba nie mówił, że od małego kibicuje Milanowi to byłoby ciężej niż z Tonalim. Dodatkowym atutem Fiorentiny byłoby zdanie typu: nie chcemy wzmacniać potencjalnego rywala do pucharów, dlatego tego zawodnika sprzedamy tylko za granicę ...
0
SICKBOY
SICKBOY
13 września 2020, 13:07
“I never supported a club as such, but I was very passionate about the Milan full of champions, with Ricky Kaka always being my idol,” confessed Chiesa.

“It was Kaka, Andriy Shevchenko and the others. I really liked watching that Milan side.”

Właśnie że jest kilka takich smaczków które podsycają apetyt jak ta wypowiedź czy jego komentarze pod zdjeciami związanymi z Milanem na Instagramie.

Pamiętam jak dwa lata temu mniej więcej w jednym odstępie czasu pojawiły się wątki z Tonalim i Chiesą o ich sympatii do Milanu i od tamtej pory ta dwójkę z nami łączono. Jednego z nich już mamy :)
3
gorylmagila
gorylmagila
13 września 2020, 17:51
Nie wiedziałem, że Chiesa był/ jest zafascynowany Milanem ...
0
Sosojowy
Sosojowy
13 września 2020, 12:39
Soumare w podstawowym składzie Lille na dzisiejszy mecz z Metz. Start o godzinie 13:00. Można zerknąć jak się potencjalne wzmocnienie prezentuje. :P
0
Seca
Seca
13 września 2020, 12:31
Jesli faktycznie mialby przyjsc Chiesa, co jest wielkim marzeniem, to wtedy odejsc musi ktos z ofensywnych graczy.
Bo w innym przypadku zrobi sie tlok w ofensywie, Hakan, Castillejo, Saelemakers, Paqueta, Rebic, Leao, Zlatan, Diaz i jeszcze Chiesa? Watpie.
Rebic, Zlatan, Hakan, Diaz raczej nie odejda, wiec ktorys z pozostalych graczy opusci klub.
0
Mateusz1982
Mateusz1982
13 września 2020, 12:46
Saelemakers
0
Rossu
13 września 2020, 13:07
Paqueta jest awizowany do odejścia, więc to on potencjalnie robi miejsce dla Chiesy.
0
Abece
13 września 2020, 12:30
[11:43] Dodaliście błędny odnośnik
5
SICKBOY
SICKBOY
13 września 2020, 12:15
Od wielu lat i chyba nie tylko ja, marzyłem aby Milan zaczął być budowany na najlepszych włoskich talentach. Dlatego też tacy zawodnicy jak Sandro czy Federico byli największym marzeniem. Jedno z nich udało się już zrealizować.

Z biegiem czasu, patrząc na to czego dzisiaj najbardziej potrzebuje Milan, taki zawodnik jak Chiesa powinien być ozdobą końca mercato, ale tylko wtedy kiedy uzupełnimy środek obrony i jej prawy bok.

Jeżeli priorytetem będzie sprowadzenie Chiesy, może to wyglądać tak jak w Atalancie. Tracimy dużo bramek ale strzelamy jeszcze więcej, tylko to też nie do końca może być pewnym przepisem na uzyskanie upragnionego miejsca premiującego do gry w LM.

Jeżeli chodzi o prawe skrzydło jest tam Samu, Alex i od nie dawna Brahim. Jednakże bardziej ze względu na jego tempo rozgrywania akcji bardziej predysponuję go do gry na pozycji trequartisty i odciążania Hakana Nie wiadomo też czy w tym sezonie Turek znowu będzie miał dobrą tylko wiosnę.

Najwiekszą bolączką Milanu moim zdaniem jest środek obrony na równi z prawą obroną. W momencie kiedy nie ma tam Romagniolego czy Kjaera, obrona leży i kwiczy. Duarte i Gabbia w czasie absencji któregoś z powyższych nie są przepisem na walkę o cokolwiek w tym sezonie, bardzo delikatnie to ujmując. Leo powinien dalej kopać się po czole w lidze brazylijskiej a Matteo na wypozyczeniu zbierać doświadczenie. Nawet w przypadku powrotu Mussachio, dobrych występów Argentyńczyka było tyle że można to policzyć na palcach jednej ręki. Ciężko jednak dzisiaj o to aby ktokolwiek ze sprowadzonych był organem który dobrze przyjmie się i będzie gwarantem stabilności na środku obrony.

Romganoli gra znacznie lepiej kiedy obok siebie ma starszego partnera, potrzebny byłby ktoś z doświadczeniem i charakterem przywódcy, dlatego też żałowałem że Silva dalej nie był w stanie wyżywić rodziny za pensje Milanu, ale cóż... Ciężko jest dzisiaj wskazać takiego zawodnika który byłby w zasięgu naszego klubu.

Jeżeli chodzi o prawą stronę, ciężko będzie pozbyć się Calabrii czy Contiego. Często można się spotkać tutaj z opinią że ten pierwszy jest fatalny jeżeli chodzi o samą defensywę, racja też w tym jest, ale wedle mnie Conti to znacznie większy kryminał. Niektóre jego poczynania wyglądały wręcz jak sabotaż który ciężko było czymkolwiek innym tłumaczyć lub usprawiedliwiać. Calabria za Gattuso był jednym z pewniejszych punktów defensywy, a Conti takim punktem był w MilanLab, bez uszczypliwości ale lepiej zachować młodszego wychowanka aniżeli piłkarza który ciągle się leczy a potem wracając boi się jakiegokolwiek kontaktu z piłką, niech wielu nie zapomina że Conti był tym bardziej ofensywnym obrońcą kiedy przychodził z Atalanty i z Frankiem grał prawie na równi. Jedynym sensownym argumentem na pozbycie się Calabrii w pierwszej kolejności jest możliwość jakiegokolwiek większego zarobku że względu na to że jest wychowankiem. Chociaż to też absurdalne przepisy które predysponują do tego aby klub pozbywał się swoich perełek ze szkółki, innego sensownego argumentu nie widzę.

Maldini ma przed sobą nie lada wyzwanie aby obronę Milanu doprowadzić do stabilności, wiadomo też że nie wszystko uda nam się naprawić za pomocą jednego okienka, ale ufam że zrobi wszystko aby tak było i mu się to uda, oby tylko jak najkrótszą drogą w metodzie prób i błędów, szczególnie tych bardzo kosztownych. Ten sezon będzie decydował o wielu następnych latach naszego ukochanego klubu.
6
Mateusz1982
Mateusz1982
13 września 2020, 12:28
Ale Calabria gra coraz lepiej. Co do środka obrony pełna zgoda. Jakiś doświadczony obrońca by się przydał.
2
jasiom22
jasiom22
13 września 2020, 13:09
Dokładnie. Obrona priorytetem.
0
PaoloACM
13 września 2020, 13:46
Maldini nie jest głupi, sam był obrońca i wie ze potrzebujemy obrońcy, jednakże nie liczyłbym na nowego PO. Dopóki Calabria lub Conti nie odejdą to nikt nie przyjdzie tym bardziej ze ściągnęli Kalulu.
Nie zgadzam się z ocena Calabria vs Conti. Uważam ze o wiele większe babole i kryminały popełniał nasz wychowanek (swoją droga byłem przekonany ze Conti tez jest naszym wychowankiem ale po sprawdzeniu okazało się ze jednak nie jest - przeszedł testy w Milanie za dzieciaka ale zrezygnował i poszedł do Atalanty). Obaj zaliczyli dno w zeszłym sezonie ale błędy Calabrii wryły mi się w pamięć o wiele bardziej niż te Contiego a oglądam 90% meczów Milanu od deski do deski.
1
Krupini
Krupini
13 września 2020, 14:04
Cytując wielkiego Sir Alexa Fergusona: "Dobrym atakiem wygrywasz mecz, a dobrą obroną cały sezon". Pełna zgoda, spróbować opchnąć komuś Contiego, ściągnąć prawego i środkowego obrońcę, a jako zwieńczenie mercato przyjście Chiesy i Maldini zamyka usta krytykom...
1
SICKBOY
SICKBOY
13 września 2020, 14:05
PaoloACM
Wierzę że oglądałeś wiele spotkań Milanu, ja wszak też w miarę możliwości od tego nie stroniłem. Kwestia wrażenia, subiektywnej oceny. Można toczyć dysputy który był gorszy ale wiadomo że wspólnym mianownikiem jest jeden wniosek, potrzeba wzmocnienia na prawej flance obrony. Jeden jak i drugi jest piętą Achillesową obecnego Milanu.
1
Janik14
13 września 2020, 12:07
Co racja to racja @Grande
1
Milanista1980
Milanista1980
13 września 2020, 11:42
Jeśli Chiesa założy nasze barwy to będzie kolejny silny kopniak w dupsko Interu po Sandro
8
MrAncelotti
MrAncelotti
13 września 2020, 11:59
yyy....mają Lukaku, Lautaro i Sancheza. Na co im Chiesa?
5
Grande
Grande
13 września 2020, 12:00
Pierwsze słyszę, żeby Inter chciał Chiese.
3
kamilus
13 września 2020, 12:23
Chiesę chciało Juve, ale oni mają na tę pozycję Kulusevskiego, który może być jeszcze lepszy od Federico, więc też nie wiadomo, czy to zainteresowanie by się zakończyło jakąś konkretną ofertą. Chyba, że ofertą dołączenia za darmo za 2 lata. :)
3
grayman88
grayman88
13 września 2020, 15:53
I właśnie dlatego mamy na niego szanse w tym okienku. Oba kluby go nie potrzebuja
0
13 września 2020, 11:37
Atalanta będzie poza top4. Mark my words.
0
Grande
Grande
13 września 2020, 11:41
Atalanta nie, Lazio tak.
0
Sosojowy
Sosojowy
13 września 2020, 11:51
Ja też tak czuję. Juventus, Inter, Napoli, Milan - kolejność przypadkowa. To będzie top4 moim zdaniem. :)
1
Szulaj22
13 września 2020, 12:40
Lazio ma za słaba kadre zeby grac co 3 dni i ostatnio to sie potwierdziło i paradoksalnie lm może ich wyeliminować walki o top 4. Atalanta poki co za bardzo sie nie rozsprzedaje intez robi ciekawe transfery wiec zobaczymy.
0
Janik14
13 września 2020, 11:30
Nie rozumiem jak można pisać ze chiesa jest " overrated" chyba najgłośniejsze w tym momencie włoskie nazwisko, z miejsca by wskoczył do pierwszej 11 i o takie zakupy by chodziło, Forza Paolo Forza Milan
22
Mateusz1982
Mateusz1982
13 września 2020, 11:36
Chiesa w zasadzie z przodu może grać na każdej pozycji.
1
Grande
Grande
13 września 2020, 11:41
Pamiętaj @Janik14, każdy kto nie może przyjść do Milanu, jest wg niektórych użytkowników acmilan.com.pl overrated. Wypadło teraz na Chiese, ale w zasadzie mógłbyś tam dowolnego gracza wstawić.
3
Dozen
Dozen
13 września 2020, 12:00
A co ten typ niby szczegolnego pokazuje, w Violi nawet sporo na lawie siedzi, w kadrze wielkie zero, liczby mocno srednie, technicznie tez nie wybitny, mocno chaotyczny, w lidze jest wielu lepszych skrzydlowych, nawet wloskich jak Berardi..
1
patoo_07
patoo_07
13 września 2020, 12:02
Ja nie rozumiem, dlaczego nie można napisać "przereklamowany"
3
MrAncelotti
MrAncelotti
13 września 2020, 11:15
Juve gra dziś sparing z trójką obronców w systemie 3-5-2.
Gdyby do top 4 weszłyby Juve, Inter, Lazio i Atalanta, to byłby to chyba pierwszy przypadek w historii, że wszystkie drużyny z top4 grają trójką obrońców.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
13 września 2020, 11:27
Rzymianie raczej bez szans na top 4 w przyszłym sezonie.Ani nie zrobili jakichś konkretnych zakupów ani wyjątkowo nie przekonują w sparingach, a i Immobile z L.Alberto raczej nie dadzą rady kontynuować gry ponad stan na przestrzeni tak długiego okresu czasu.
0
Vol'jin
Vol'jin
13 września 2020, 11:07
łączą Paloschiego z Milanem

no to zdecydowanie wolę postawić na Colombo, an ie sprowadzać tego typu gracza
4
jasiom22
jasiom22
13 września 2020, 13:13
Paloschi tez był kiedys takim Colombo... Nawet lepszym ;-) serce do gry w brawach Milanu napewno ma, choc wiadomo Lepiej stawiac na młodych, Colombo jak dla mnie to by "9" mogł dostac na zachęte.., a jak juz sciagac kolejnego "doswiadczonego" napastnika to tylko Pato ;-p
0
Dozen
Dozen
13 września 2020, 10:58
Tylko nie ten overrated Chiesa, oby tu nie przyszedl.
0
dawko69s
dawko69s
13 września 2020, 11:48
sory, ale jesteś debilem....
4
Dozen
Dozen
13 września 2020, 11:53
Solidny argument, ale niczego wiecej nie spodziewalem sie po osobniku z takim przyglupem na avatarze.
0
dawko69s
dawko69s
13 września 2020, 12:55
po co mam się wysilać skoro i tak nie zrozumiesz ;*
1
AC1899
AC1899
13 września 2020, 10:56
Offtop.

Może już ktoś pytał, może nie. Czy powstała jakaś liga fantasy dla kibiców Milanu?
0
Krzysztof
Krzysztof
13 września 2020, 10:52
zamiast chiesy dużo bardziej perspektywiczny, tańszy i łatwiejszy do sciagniecia jest Szoboszlai
1
Milanboy
13 września 2020, 10:53
Po cholere nam tyle kotów w worku? Nam potrzeba dosyć pewnego gracza, a na pewno takim jest Chiesa.
11
Vol'jin
Vol'jin
13 września 2020, 10:56
tylko Węgier to pomocnik, grający po lewej stronie...
2
dykt4tor
13 września 2020, 10:59
Zamiast kogoś ogranego w lidze na pozycję którą musimy wzmocnić weźmy kota w worku na inna pozycję, niezły deal
2
Grande
Grande
13 września 2020, 10:47
Mbappe też sobie wybrał czas na chęć odejścia, jak kluby kasy nie mają...
1
kamilus
13 września 2020, 12:25
Pandemia to dla obecnego pokolenia "czarny łabędź" i nikt się tego raczej nie spodziewał.
0
Starosta
Starosta
13 września 2020, 10:45
Nikt przy transferze Rebicia nie wziął pod uwagę jednej kwesti. Może kluby, Milan Eintracht i Fiorentina dogadały się w sprawie Rebicia i ewentualnej kwoty dla Fiorentiny. Zauważcie,że kwota transferu nie została ujawniona w związku z tym możne istnieje jakieś słowne porozumienie w tej sprawie i Fiorentina dostanie dodatkową kasę przy transferze Milenkovicia lub Chiesy. Albo już dostała a nie chcą tego ujawniać ze względu na przepisy i skomplikowaną sytuację i powiązanie tych transferów. To co prawda tylko moje spostrzeżenia ale składając puzzle do kupy możne wyjść taka kombinacja.
2
Sosojowy
Sosojowy
13 września 2020, 10:42
-Ile za tego Belottiego?
-70 baniek.
-A jak dorzucimy Krunicia?
-To 80 baniek.
25
per93milan
per93milan
13 września 2020, 10:40
Torino=Belotti :)
0
Ratava
Ratava
13 września 2020, 10:39
Może by tak się zainteresować najmniej medialnym defensorem z Verony czyli Gunterem? Razem z Kumbullą i Rrahmanim stworzyli bardzo fajny blok obronny. Kosowianin już w Napoli, Kumbulla pewnie też odejdzie do mocniejszego klubu, to może tak Gunter? Naprawdę świetny ŚO. Ograny i w formacji z 4 i 3 z tyłu, 26 lat.
0
Sosojowy
Sosojowy
13 września 2020, 10:20
Tak śmiechłem do monitora, znienacka, jak mi się przypomniał debiut Saelemaekersa w lidze przeciwko Veronie. Wszedł tam na jakieś 20-30 minut na boisko, a po meczu mówił, że nie wiedział gdzie ma grać. xD Oby takich cyrków było mniej, bo to jest niepoważne, żeby profesjonalna drużyna nie ogarniała takich rzeczy. :D Ale chyba ta burza już za nami.
7
brzydki
brzydki
13 września 2020, 10:24
Wyobrażasz sobie takie rzeczy przy Conte albo innym Allegrim? ;)
1
mikj
mikj
13 września 2020, 10:28
To że takie były jego odczucia nie znaczy że drużyna jest nieprofesjonalna
1
Sosojowy
Sosojowy
13 września 2020, 10:34
mikj

Naucz się czytać ze zrozumieniem. Gdzie ja napisałem, że drużyna jest nieprofesjonalna?
5
RafSta1992
RafSta1992
13 września 2020, 10:17
Wkoncu nasz klub zaczyna byc atrakcyjnym dla zawodników perspektywicznych. Dzięki Paolo
0
MrAncelotti
MrAncelotti
13 września 2020, 10:02
Kumbulla czy Milenkovic? kogo wolicie?
0
dykt4tor
13 września 2020, 10:11
Kumbulla + Chiesa i lecimy :P
2
Olli666
Olli666
13 września 2020, 10:12
Serb pewniejszy a Algierczyk jest objawieniem poprzedniego sezonu.
0
MrAncelotti
MrAncelotti
13 września 2020, 10:16
Kumbulla to Albańczyk, a nie Algierczyk ;p
2
Sosojowy
Sosojowy
13 września 2020, 10:17
To niezły Algierczyk.
0
dykt4tor
13 września 2020, 10:18
Jeśli chodziło mu o Bennacera, to wszystko sie zgadza :DDD
0
Zimer9009
Zimer9009
13 września 2020, 10:20
Kumbulla na warunkach podobnych do Sandro tylko bez dodatkowych zmiennych (10+ 15).

Milenkovic fajny, ale za mniej niż 30 nie przyjdzie, a nie mamy takiej kasy.
Edytowano dnia: 13 września 2020, 10:24
0
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
13 września 2020, 10:35
Na wydanie takich pieniążków nas nie stać, Viola nie zejdzie do 25 mln za Milenkovicia. Marash jest objawieniem poprzedniego sezonu i jego transfer byłby bardziej prawdopodobny. O ile Hellas nie "zaśpiewa" sobie z doopy za niego nie wiadomo jakiej sumy.
0
Dozen
Dozen
13 września 2020, 10:56
Fofana
0
ba_acm
ba_acm
13 września 2020, 09:59
Za takie kwoty nie wykupiłbym ani tego ani tego. Uważam że dotychczasowa polityka nie szastania kasą na talenty które zagrały 1,5 dobrego sezonu jest bardzo w porządku.
1
Rafał0209
Rafał0209
13 września 2020, 10:02
Do 50 mln nie kupić Chiesy to grzech a jeszcze jak jest możliwość włączenia w to Paquety to dzwonić , namawiać , wciskać do upadłego walczyć o tego Włocha
8
TR3V0R
TR3V0R
13 września 2020, 10:26
najlepsza dla nas byłaby opcja z Paquetą. Jeżeli oni wyceniają Chiesę na 60 baniek, co i tak jest dużo, to starać się dawać 25-30 mln + Paqueta i może da radę jakoś wynegocjować
1
gieemce
13 września 2020, 09:59
Jesli oni jakoś to zrobią w tym okienku to brak slow.
4
rossoner111
rossoner111
13 września 2020, 09:24
Za 40 /45 to jest obowiązek kupić Chiese. Uważam ze kier jest bardzo dobry. Jeżeli miałbym napisać czy ważniejsza jest zmiana samu na Chiese , czy kiera na milenkovica to wybieram opcje jeden. Samu się pali na średnim rywalu. Szybkości na skrzydle jest najważniejsza tego diaz tez nie wniesie. Pokazuje co znaczy szybkie skrzydło nasza cała lewa strona. Techniki tam niema ale gaz jest !
12
vorti
vorti
13 września 2020, 09:27
Lewe skrzydło nie ma techniki? Leao, Ante? Co???
4
RockStar
RockStar
13 września 2020, 09:50
Leao technikę ma. Ale Rebic? Przecież to typowo siłowy zawodnik, który prędzej przepcha się przez obrońce niż minie go "technicznie".
5
gieemce
13 września 2020, 09:59
RockStar: ?????? Hę
1
dykt4tor
13 września 2020, 10:12
https://www.youtube.com/watch?v=kjufs0FTVeo

zero techniki
1
Sosojowy
Sosojowy
13 września 2020, 10:18
Niezłe brednie z tym brakiem techniki na lewej stronie. Rebić i Leao to bardzo dobrze wyszkoleni technicznie gracze.
0
RockStar
RockStar
13 września 2020, 10:39
Ja nie napisałem że ma zero techniki. Ale to nie typowy drybler z bajeczną techniką. Boga, Chiesa czy Ilicic to są zawodnicy z Serie A, co bazują na technice. Ale Rebic? Zobaczcie sobie wszystkie jego bramki i powiedzcie, przy której on wykazał się bajeczną techniką?

I zrozumcie jedno TO NIE KRYTYKA ZAWODNIKA. A wy tu już najeżdżacie, jakbym pojechał po nim.
1
dykt4tor
13 września 2020, 10:47
"Leao technikę ma. Ale Rebic?" Czyli napisałeś, że Rebić nie ma techniki.... ???
0
dykt4tor
13 września 2020, 10:48
A i bramką z Udinese myślę, że wykazał się techniką ;p
0
dykt4tor
13 września 2020, 10:50
Też nie mówię, że Rebić to jakis wirtuoz techniczny, ale nie można mówić, że nie ma w ogóle techniki..
0
RockStar
RockStar
13 września 2020, 11:19
Odpowiem jak polityk "Słowa wyrwane z kontekstu" :)

A tak na serio, może źle napisałem, ale chodziło o to samo, że Rebic to żaden wirtuoz techniki. Ale ją ma, jak każdy zawodnik grający na tak wysokim poziomie.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
13 września 2020, 09:24
Biglia w Karaluchrukiem? WHAAT?!
1
tommyb1
13 września 2020, 09:47
Kij że nazwy nie wymówi. Znalazł głupiego co mu prawie 2 banki jeszcze da
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
13 września 2020, 09:55
Pierwszy wywiad: forza karaluch!
3
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się