SCUDETTO


MERCATO LIVE: 16.09: Paqueta na wylocie z Milanu. Brazylijczyka wciąż chce Lyon [21:22]

16 września 2020, 00:15, FossaDeiLeoni Aktualności
MERCATO LIVE: 16.09: Paqueta na wylocie z Milanu. Brazylijczyka wciąż chce Lyon [21:22]

[0:05]: Jak informuje Gianluca Di Marzio z telewizji Sky, transfer Tiemoue Bakayoko do Milanu jest coraz bliższy. Chelsea codziennie jest w stałym kontakcie z działaczami Rossonerich i do ostatecznego porozumienia nie brakuje już wiele. Milanowi się nie spieszy. Klub chce zapewnić spokój drużynie przed meczem eliminacyjnym do Ligi Europy z Sharmrock Rovers

[0:15]: Nico Schira potwierdza powyższe informacje i dodaje, że Rossoneri będą gotowi dopiąć transfer Bakayoko, gdy tylko dojdzie do sprzedaży Rade Krunicia.

[08:27]La Gazzetta dello Sport podaje, że Milan chce Nikolę Milenkovicia, jak również Serb pragnie przywdziać czerwono-czarne barwy. Problem? Cena - Fiorentina żąda na swojego stopera 40 mln euro, podczas gdy rossoneri oferują 20 mln euro. Według LGdS, porozumienie jest możliwe w przedziale 30-32 mln euro, ale czy tyle wyłożą mediolańczycy? To jednak wątpliwe.

[09:31]Tuttosport określa odejście Leo Duarte z Milanu jako wątpliwe. Wobec urazów Alessio Romagnolego i Mateo Musacchio, rossoneri wolą zabezpieczyć się w defensywie. Brazylijczyk będzie walczył o swoje na San Siro, nie zaś na wypożyczeniu.

[11:20]Tuttosport twierdzi, że w szerokim kręgu zainteresowań Milanu pod kątem wzmocnienia pomocy jest także Toma Basić - za niespełna 24-letniego Chorwata jego obecny klub, Girondins Bordeaux, oczekuje 10 mln euro odstępnego.

[15:19]Lucasa Paquety zabrakło w kadrze Milanu na mecz z Shamrock Rovers decyzją trenera Stefano Piolego. Pożegnanie Brazylijczyka z San Siro tuż-tuż?

[18:47]: Brazylijskie media twierdzą, że Gremio i Sao Paulo interesują się wypożyczeniem Leo Duarte. Agenci obrońcy mają ponoć pracować nad powrotem piłkarza do ojczyzny.

[21:22]: Nicolo Schira podaje, że będącego na wylocie z Milanu Lucasa Paquetę wciąż chce Olympique Lyon, ale rossoneri niezmiennie oczekują za pomocnika 25 mln euro. To spory wydatek dla Francuzów, którzy nadal nie złożyli oficjalnej oferty, ale sondują transfer.



174 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Ratava
Ratava
16 września 2020, 22:27
Roma słabiutko, trener też nie przekonuje, bo w sumie ten zespół żadnego progresu przy Fonsece nie zaliczył. Tak jak koledzy niżej pisali, Viola ma chyba lepszy skład niż Roma... :D
1
IpponInter
17 września 2020, 01:10
Jeżeli Romę w jakimś stopniu będą omijały kontuzje i będzie mogła sobie ustabilizować pierwszy skład to mogą powalczyć o LM. Odkąd zaczęli grać 3 z tyłu to grali coraz lepiej.
1
AdrianoGalliani
16 września 2020, 21:39
A nie lepiej wejść do trybu edycji i jakiemuś naszemu podnieść statystyki, zamiast przepłacać? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
goat333
goat333
16 września 2020, 21:35
To będzie cud jak sprzedamy Paquete za 25 baniek
4
KosaX
KosaX
16 września 2020, 23:03
Cos na podobne jak z Cutrone,Milan w koncu dyma kogos a to nie ktos dyma Milan.
0
matten
matten
16 września 2020, 21:32
No i spoko! Sprzedać Paquetę, a za te pieniądze ściągnąć Chiesę. Duarte niech idzie na wypożyczenie i zwolni miejsce dla pewniejszego obrońcy, który da trenerowi komfort pod nieobecność Musacchio. Jeszcze prawy obrońca i mercato można uznać za udane.
1
Olli666
Olli666
16 września 2020, 21:43
Za udane?
biglia < Tonali
Paqueta < Chiasa
Bregovic = Tatarusanu
+ Po i SO
Kontrakt z ibra
I to było by wtedy dla ciebie okienko udane?
Gdyby ostatecznie doszło do takich transferów to słowo udane to za mało. To okienko było by Najlepsze od niepamiętnych dla mnie czasów.
6
dykt4tor
16 września 2020, 22:03
@Olli666

shorturl.at/mqBU2

Juz chciałem sie kłócić XD
1
karp_fso
karp_fso
16 września 2020, 22:22
Czy udane to ocenimy po sezonie.
3
RaveL
16 września 2020, 23:02
Jakby udało się jeszcze pozbyć Laxalta, Duarte i Halilovicia, a w ich miejsce sprowadzić kogoś lepszego to w ogóle miazga okienko!
1
Robinowski
Robinowski
16 września 2020, 21:12
Wypożyczenie
doświadczonego SO na obecny sezon uważam za najlepsze rozwiązanie. Po
sezonie jak awansujemy do LM zainwestować duże pieniądze w klasowego SO do duetu z Romkiem.
0
Michał92
16 września 2020, 21:25
Godin podobno nie może dogadać się z Interem odnośnie swojego transferu do Cagliari. Idealny na 1 sezon, ale nie z pensją 7 baniek ;)
3
Olli666
Olli666
16 września 2020, 21:36
Godzin był by świetnym wzmocnieniem gdyby zszedł z pensji. Doświadczony obrońca do gry z 4 obrońców.
1
ósmy
16 września 2020, 20:47
Milan Badelj właśnie przeniósł się do Genoi za 5 mln.
Edytowano dnia: 16 września 2020, 20:47
0
M@sło
M@sło
16 września 2020, 20:50
Właśnie wracam z beach baru do domu za 10 zł.
19
MrCostacurta
16 września 2020, 20:18
Nie mielismy kupowac tego Bjerklunda z Hammarby?Właśnie Lechowi bramkę sprezentował.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 września 2020, 20:26
Jeśli mieliśmy to już nie kupimy :D
0
ósmy
16 września 2020, 20:40
To jest Kalle, my mamy Lucasa.
0
BadMad
BadMad
16 września 2020, 20:41
Lech ogólnie chyba jakoś się prezentuje ? Wracam z pracy dopiero,poza tym od paru ładnych lat mam autentyczny strach przed oglądaniem na żywca popisów polskich teamów exportowych:/
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 września 2020, 21:00
Lech jak Lech.Im dalej od swojej bramki tym lepiej.Ogólnie jeden z trzech normalnie budowanych zespołów w Polsce, więc akurat po nich nie spodziewałbym się wielkich kompromitacji w Europie.
3
BadMad
BadMad
16 września 2020, 21:44
Thx, no ladny finisz,oby miało to przełożenie również na kolejną rundę(rundy)...Ofi/Apollon
0
Krzysztof
Krzysztof
16 września 2020, 20:06
trzeba było brać Gabriela... 30 baniek i byłby nasz. Młody a zarazem ograny!
1
Voltrex
16 września 2020, 19:09
Obronca by sie przydal, to fakt. Jednak o SO bardzo ciezko na rynku. Jak juz jakis sie wyroznia to ceny sa przewaznie z kosmosu. Nawet o zawodnikow po 30 na poziomie jest obecnie ciezko za jakies rozsadne pieniadze (casus Smallinga), a jak my szukamy kogos w miare mlodego przez polityke Elliota.

Nazwiskami rzucajac to kto by mogl podniesc poziom i czy na prwno by podniosl? Nie licze tutaj starych wyjadaczy z mega pensja.

Z Bundes moze Upamecano, Konate, Ginter, Elvedi? Pierwsza 2 pewnie ceny z kosmosu.

Z La liga moze Torres ablo Alvarez, ale zakladam ceny rowniez 30+, moze inigo martinez mogl by byc tansza opcja.

U nas w lidze oprocz Milenkovica chyba nie ma nikogo wartego uwagi. Moze Izzo, ale bardzo moze. Ewentualnie z Juve sie dogadac o Demirala, ktory sie tam marnuje.

Z L1 to ciezko powiedziec moim zdaniem, nie ogladam tez raczej tej ligi za duzo. Fofana byl i Sarr, ale na nich juz za pozno.

Jest jeszcze pewnie pare nazwisk to takie na szybko, gdzie jakies mecze sie widzialo. Jednak na prawde nie ma tego duzo, a jak jest to juz w mocnych klubach z duza pensja.

Ewentualnie trzeba wypatrywac jakiegos talentu i liczyc na szybki rozwoj, ale jak widac na przykladzie Duarte to nie zawsze sie udaje.
1
Zimer9009
Zimer9009
16 września 2020, 19:16
To prawda, że nie jest łatwo, a przynajmniej tanio o dobrego ŚO, ale dziwi mnie to „żydzenie” na tej pozycji.

Przez wiele lat Juve, a ostatnio również Inter pokazują, że ligę wygrywa się (albo gra o wysokie lokaty) kozakami w formacji defensywnej.

A u nas jak wypadnie Romek to jesteśmy na poziomie drugiej połowy tabeli jeżeli chodzi obronę, a przynajmniej jej środkowa część.
1
grayman88
grayman88
16 września 2020, 19:43
Izzo i Demiral mega fajne transfery by były
1
Vol'jin
16 września 2020, 21:19
Izzo ma za agentę Pizzaolo więc odpada ;]

Nie zdziwię się, jak w desperacji weźmiemy Andersena z Lyonu w rozliczeniu za Paquętę ...
0
Mateusz1899
Mateusz1899
16 września 2020, 19:08
Moze Real sie zgodzi wypozyczyc Nacho na sam koniec okienka... Z chęcią bym widział go u nas z tyłu
2
Deus
Deus
16 września 2020, 18:56
Chiesa i Milenkovic to o tyle inteligentne transfery że pierwszy może grać jako podwieszony napastnik w razie kontuzji Ibry, a drugi grałby na ŚO i PO w zależności od formy Kjaera i Calabrii. Oczywiście bez sprzedaży Paquety nie ściągniemy żadnego z nich.

Basic jako zmiennik Kessiego to jest wariant budżetowy ale gdzieś musimy przyoszczędzić szczególnie jeśli chcemy pozyskać choć jednego z Violi.
Pioli na Krunica totalnie nie stawia więc de facto wymiana Krunica na Basica to wymiana zawodnika nieprzydatnego na przydatnego a finansowo wychodzimy na zero.

i jeżeli to wszystko by się udało to okienko świetne
3
Zimer9009
Zimer9009
16 września 2020, 18:23
Offtop: Lautaro Martinez podobno żąda nowego kontraktu z zarobkami min 7 mln.

I powiem jedno ... tym piłkarzom naprawdę poprzewracało się w dupach. Ten sam casus co u nas Dollarumma: maja przed sobą jeszcze kilkanaście lat kariery, zawdzięczają swoim klubom wszystko na dotychczasowej ścieżce kariery, wiedza w jakiej sytuacji jest teraz piłka klubowa, a i tak chcą jakiś chorych pieniędzy.

Tfu ...

16
Voltrex
16 września 2020, 18:47
Ja natomiast nie rozumiem tego lamentu kibicow o pensje pilkarzy. Taka branza, pilkarz to zwykly pracownik. Sa tez pilkarze pasjonaci, kibice ktorzy moga poswiecic czesc zarobkow, jednak wiekszosc to po prostu pracownicy klubu.

Powiedzmy, ze robie w korpo, albo lepiej w Apple i jestem fanem ich technologi i wyslali mnie na darmowe kursy, otworzyli sciezke kariery itp., no ale dostaje oferte duzo wieksza od MS, a moja firma daje mi jedynie argument, ze to dzieki nam, przeciez cie uksztaltowalismy, zostan! Serio ktos by zostal?

Janusze powiedza, ale przeciez to miliony, co za roznica 5 czy 7 i tak go stac na wszystko.
Sorki, ale to jest inny poziom zycia, inne podatki, inne produkty.

3
muamba_kabumba
16 września 2020, 18:51
Czy porównanie piłkarza zarabiającego gigantyczne pieniądze do pracownika korpo często mającego kredyt wiszący nad głową jest na pewno na miejscu? Zwłaszcza, że mamy okres kryzysu "pandemicznego" i w żadnej branży (może poza farmaceutyczna) raczej nikt nie wystrzeli o podwyżkę.. no nie licząc chłopaków z wiejskiej ^^
4
Voltrex
16 września 2020, 18:55
muamba_kabumba

Dlatego dodalem ostatni akapit, chyba niedoczytales.

Poza tym korpo zmienilem na apple, a tam mozesz byc jakims dyrektorem za gruba kase i przejdziesz do konkurencji i tak dla jeszcze wiekszej. Tak to dziala.
0
ósmy
16 września 2020, 18:55
Piłkarz nic światu nie daje, nie produkuje nic dla społeczeństwa poza rozrywką. Ktoś napisze, że przecież płaci podatki. No taka kolej życia, na tym świecie nawet śmierć płaci podatki.
3
Zimer9009
Zimer9009
16 września 2020, 19:08
Voltrex - pomijając nawet fakt , że tak jak napisał muamba nie można porównywać szeregowego pracownika korpo do piłkarza zarabiającego miliony euro rocznie (nie da się i tyle koniec kropka) to przełóżmy sytuacje Lautaro na realia korporacyjne. Zamieńmy tylko miliony na tysiące.

Zarabia obecnie 2,8 tys euro. Jest dobry, wykonuje swoje zadania tak jak firma tego od niego oczekuje, a biorąc pod uwagę wiek i możliwości rozwoju to daje więcej niż by mógł.

Inter chce mu dać podwyżkę i głośno o tym mówi od dłuższego czasu, ale biorąc pod uwagę wielkość firmy chcieliby żeby było to obecnie ok 4,5-5 tys euro (mówiło się o 4,5-5 mln). Pracownik nie jest głupi i widzi ze za jakiś czas ta firma w której pracuje będzie jeszcze większa i nie jest to ostatnia zmiana wynagrodzenia na jaka może liczyć.

On chce jednak 7 bo wie, że w innej firmie mogą mu tyle dać, a może nawet trochę więcej.

I teraz tak: czy ja jako pracownik korpo zmieniłbym obecna firmę w której mam ugruntowana pozycje i dalsze szanse rozwoju, a moje zarobki wzrosłyby z 2,8 na 5, ale ktoś inny dawałby mi 7? Nie jestem do końca pewien.

Czy jako piłkarz bym to zrobił mając przed sobą min 10 lat grania w piłkę, a powyższe kwoty byłby liczone w milionach ? Zdecydowanie nie. No ale są piłkarze i najemnicy.

A dlaczego kibiców tak to boli ? Bo są za swoimi klubami i wiedza, że kominy płacowe dla „gówniarzy” niczym dobrym się nie kończą.
5
tobiasz
tobiasz
16 września 2020, 19:12
Dzieci w afryce pewnie myślą to samo o Tobie. Poprzewracało Ci się w głowie bo zarabiasz 2500zł i narzekasz, że masz mało tych pieniędzy bo potrzebujesz na internet telefon wyjście do kina, pizze za 40zl w weekend itp., a dzieciom w afryce marzy się cokolwiek do jedzenia i nic więcej.

Także wszystko zależy od perspektywy. Czy poprzewracało im się w głowach? Niekoniecznie. Problem tkwi w Twoim wyobrażeniu świata piłki. Musisz sobie wyobrazić albo poczytać ile osób na świecie próbuje grać w piłke. Ile osób na świecie próbuje zostać bramkarzem. Jak znajdziesz te statystyki, a potem zobaczysz, że Donnarumma w wieku 21 lat jest w Top 10 najlepszych bramkarzy w tej dyscyplinie to zrozumiesz dlaczego taką pensje dostaje. Na miliardy osób próbujących swoich sił w tym sporcie Donnarumma jest jeden. Jeden, jedyny.

Do tego nie. Oni klubom nie zawdzięczają za dużo. Donnarummy będąc dzieckiem mógł wybierać grać w każdym klubie piłkarskim na świecie. Takim był i jest talentem.
8
Voltrex
16 września 2020, 19:19
Zimer9009

Juz mialem odpowiadac, ale w sumie moge sie tylko podpisac pod odpowiedzia tobiasza.

Ps. Nie mow, ze za podwyzke o 1/3 pensji jednak bys nie zmienil firmy w ktorej pracujesz ;)
2
Zimer9009
Zimer9009
16 września 2020, 19:24
Tobiasz- w 100% rozumiem Twoje stanowisko, ale nie zgodzę się, że piłkarz nie zawdzięcza nic klubowi.

Czy Donnarumma jest jedynym takim talentem na bramce i przebiłby się zawsze i wszędzie ? Możliwe. Ale ta teoria ma takie same szanse jak ta, że jest jednym z wielu, ale tamci nie dostali tylu szans od swoich klubów.

Czy Pirlo zostając w Interze zbudowałby swoją legendę ? Umiejętności przecież nie zyskał nagle przechodząc do Milanu.
1
Zimer9009
Zimer9009
16 września 2020, 19:26
Powiem bo nie zmieniłem mając taka ofertę, a później dostałem awans w swojej firmie.

Czasami sama kasa nie jest jedynym wyznacznikiem.

Ps. Pracuje w korpo ;)
1
muamba_kabumba
16 września 2020, 19:29
Duże pieniądze to duża odpowiedzialność .. wydaje się, że zapewnienie sobie odpowiedniego rozwoju (wzrostu) przy relatywnie niezłych zarobkach powinno być priorytetem .. ale jak widać ile ludzi tyle opinii i każdy ma swoja ;)

Edit:
Oczywiście przychodzi i czas na duże pieniądze .. na ścieżce kariery.
Edytowano dnia: 16 września 2020, 19:32
0
Hoop
Hoop
16 września 2020, 20:02
@muamba_kabumba
Taka ciekawostka - tych branży, w których ludzie w Polsce dostają teraz podwyżki jest więcej niż się wydaje.
@Voltrex - powiem Ci, że z tym zmienianiem pracy przy większych zarobkach to naprawdę różnie bywa, natomiast pewnie zależy to w dużej mierze od widełek finansowych o których mowa. W moim miejscu pracy regularnie odrzuca się oferty innych firm pomimo propozycji lepszych zarobków.
1
Kaka821
16 września 2020, 20:10
Sytuacja jak z Football Menagera. Odrzucasz oferte transferu gdzie zawodnik moglby zarobic duzo wiecej, to licz sie z tym, ze trzeba bedzie mu dac duza podwyzke.
1
Zimer9009
Zimer9009
16 września 2020, 20:13
Ok, a więc kończąc temat z mojej strony tak aby nie zostać źle zrozumianym:

- zarobki dla piłkarzy liczone w mln euro ze względu na ich „unikatowość”? - jak najbardziej tak

- horendalne podwyżki dla młodych piłkarzy tworzące kominy płacowe w klubie? - zdecydowanie nie

W mojej ocenie biorąc pod uwagę obecną sytuację (ale nie tylko) lojalny, utalentowany piłkarz w klubach wielkości Milanu/Interu bierze 4-5 mln które daje mu pracodawca, a nie licytuje się o kolejne miliony grożąc nierzadko za pośrednictwem swojego agenta odejściem. To jest po prostu najemnik i tyle.
0
flaqu666
flaqu666
16 września 2020, 21:50
tobiasz ..... To ile tych miliardów ludzi na świecie próbuje zostać bramkarzem??? Tak z 7 czy mniej???
0
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
16 września 2020, 22:07
Ach, piękne populizmy. I 15 lajków, bo tak dobrze jest o sobie myśleć, że ja to nie jestem taki zepsuty jak Ci TFU PAZERNI PIŁKARZE NIEWDZIĘCZNI. Kibicom się poprzewracało w głowach, że się tak wpieprzają w zarobki innych ludzi i nie mają pojęcia jak to jest zarabiać tyle pieniędzy, ale chętnie się wypowiedzą na podstawie doświadczenia ze swojego życia XD Pieniądze w piłce ogromnie wzrosły, kluby też mają dużo więcej pieniędzy więc siłą rzeczy pensje piłkarzy i ich ceny poszły w górę, tak działa rynek. Serio, to jest aż tak szokujące, że ktoś tu i teraz chce wyciągnąć maksimum zarobków jakie jest w stanie, a nie myśli "hmm, ja to przecież zawdzięczam klubowi wszystko na dotychczasowej ścieżce kariery, a klub jeszcze mi płaci nie mając z tego żadnych korzyści(xD)!, lepiej poproszę o obniżkę pensji". "Mają przed sobą kilkanaście lat kariery" a może mają przed sobą 5 miesięcy kariery, bo skończą z kontuzją, która pozbawi ich kariery? Albo coś się potoczy nie tak z tytułu miliona innych powodów? Naprawdę, to jest patrzenie na świat naiwnego 5-latka. Zrezygnujcie z następnej podwyżki, idźcie do pracodawcy o obniżkę pensji, bo przecież tyle pracodawcy zawdzięczacie, a co, Wasz pracodawca nie ma trudno, tylko kluby teraz mają trudno? Przecież tyle lat pracy przed wami, już teraz musicie zarabiać? Oddajcie pieniądze szkołom, rodzicom, nauczycielom za to ile im zawdzięczacie. "Bo ja to mam kredyt nad głową", a kto Ci do cholery bronił zostać piłkarzem i zarabiać kokosy i żądać więcej? Mówienie, że piłkarze dostarczają tylko rozrywki, a nic pożytecznego, no wow, odkryliście amerykę, wiecie, że świat tak nie działa? Konkurencja w piłce nożnej jest ogromna, być na topie to trzeba być mega wyjątkowym w tym aspekcie i widocznie komuś się opłaca płacić im chore pieniądze. Przestańcie oglądać piłkę, interesować się nią, bo to od kibiców zaczynają się pieniądze w piłce i to kibice są pierwszym miejscem w łańcuchu chorych pensji piłkarzy. Poza tym, możecie się nie zgodzić, ale dla mnie rozrywka jest jedną z kluczowych rzeczy na świecie. Pierniczeni hipokryci, zacznijcie zmienianie tego okrutnego, pazernego świata od siebie albo nie pieprzcie głupstw. Czy to wynika z jakiegoś żałosnego dowartościowywania się czy o co z wami chodzi?
Edytowano dnia: 16 września 2020, 22:12
1
proy
proy
16 września 2020, 23:29
Od siebie to dopowiem tylko tyle ze od zarania dziejow lud żądał chleba i igrzysk. W tym ujęciu rola dostarczyciela jednego z tych dóbr jest zdecydowanie wazniejsza niz pracownika korpo (np. wywolanego tu do tablicy producenta elektroniki z nagryzionym jabuszkiem) zajmujacego sie dostarczaniem dóbr luksusowych. To tak pół żartem a pół serio w odpowiedzi na to gdy ktos podważa wartosc pracy wykonywanej przez kopaczy gały ;)
0
tobiasz
tobiasz
16 września 2020, 23:48
"tobiasz ..... To ile tych miliardów ludzi na świecie próbuje zostać bramkarzem??? Tak z 7 czy mniej??? "

Bardzo dużo. Konkurencja w piłce nożnej jest ogromna ze względu na łatwość dostępu do gry. Niektórzy potrzebują dwa plecaki jako słupki i kilka osób aby pograć w piłke. Na całym świecie.
0
Grande
Grande
16 września 2020, 17:54
Sukcesem będzie jeśli ktoś da 20 baniek za Lucasa.
0
Milanboy
16 września 2020, 17:44
Mercato Live niesamowicie pomaga tej stronie.
0
Dusiek
Dusiek
16 września 2020, 17:47
Najciekawszy a zaraz najbardziej denerwujacy okres w roku od ostatnich kilku lat. Teraz chociaz okienko jest krotsze, to nie ma 60 dniowej pustki miedzy sezonami. Ostatnie letnie okienko z Correa w roli glownej mnie zniszczylo psychicznie i to doszczetnie ;c
3
vorti
vorti
16 września 2020, 18:07
Correa i karta Lucasa Biglii. Na szczęście tego drugiego już u nas nie ma...
0
ósmy
16 września 2020, 17:44
A Roma w dalszym ciągu robi takie same błędy. Może się mylę, ale kupując - nawet w przyszłym roku - Kumbullę za 30 mln. robią deal jak za starych czasów. W ogóle ten Kumbulla to musi mieć mega agenta. Ja rozumiem, że Albańczyk młody i perspektywiczny, ale 30 mln za stopera, który rozegrał 25 spotkań w Serie A? To ile my powinniśmy krzyknąć za Romka, który jest kilkuletnim reprezentantem kraju, Włochem i nadzieją na jeszcze lepszą grę?
Rok temu Roma zakupiła Manciniego za nieco ponad 20 mln, chłopaka, który już się ocierał o kadrę Włoch, który w mocnej Atalancie rozegrał blisko 60 spotkań...i który nie wyróżnił się niczym szczególnym w tej Romie.
To pchają taki pieniądz w Kumbullę, Jednokrotnego reprezentanta Albanii.


Keita Balde do Sampdorii...ufff
Edytowano dnia: 16 września 2020, 17:49
0
KennyDracula
KennyDracula
16 września 2020, 17:08
LGdS podaje że Fiorentina zainteresowana jest Fazio jako zastępstwem dla Milenkowicia. Robi się ciekawie
5
Nygusss12345
Nygusss12345
16 września 2020, 16:21
Mnie nadal zastanawia dlaczego nikt nie patrzy w stronę Berardiego. Tańsza i bardzo dobra opcja. Koło 25, 30 mln powinno wystarczyć, aby przekonać Sassuolo. Dla mnie to lepsza opcja od Chiesy. Wymagania finansowe Violi są zabawne.
Edytowano dnia: 16 września 2020, 16:23
6
Yankee Doodie
Yankee Doodie
16 września 2020, 17:41
Bo to zadeklarowany internista :)
0
Zako
Zako
16 września 2020, 17:45
^

Dokładnie , po co nam lekarz :P
14
Dusiek
Dusiek
16 września 2020, 17:45
Berardiego trzeba bylo brac 5 lat temu, jak nam pakowal po 2-3 bramki w kazdym meczu przeciwko Sassuolo. Teraz nie wiem czy 15 to dobra oferta. Jezeli obaj maja kosztowac +/- 35mln to Chiesa jest 2x lepszym wyborem. 1- wiek, 2- potencjal.
1
Yankee Doodie
Yankee Doodie
16 września 2020, 17:49
Mea culpa ^^
2
Nygusss12345
Nygusss12345
16 września 2020, 18:29
Yankee Doodie

Piłka kopana już nie takie rzeczy widziała. Poza tym przypominam, że wielki Milanista był o krok od Interu dopóki Paolo nie zadzwonił.

Dusiekxd

Przecież Berardi ma bardzo dobre staty. Lepsze od Chiesy. 14 bramek i 10 asyst. To swietny wynik patrząc na to w jakim klubie występuje. Wartośc rynkowa to 25 mln, więc nie mam pojęcia dlaczego mieliby chciec mniej jeśli gra lepiej od Chiesy. Jesli obaj byliby wyceniani na 35 to ok też wolałbym Federico, bo jest młodszy, ale chcą tylko i wyłączenie kasy i to 60 baniek. Dominico ma 26 lat i jest bardzo dobrym skrzydłowym, więc zwyczajnie nie rozumiem twojego podejścia do tego zawodnika. Dla mnie tańsza i kto wie, czy nie lepsza opcja od Chiesy.
Edytowano dnia: 16 września 2020, 18:35
1
Vol'jin
16 września 2020, 18:50
oczywiście Berardi jest lepszy, nawet w wieku Chiesy Berardi miał lepsze staty i wyciągnął Saussolo do Lig Europy czego powiedzieć o Chiesie by był liderem Violi nie można mówić ^

ale wiadomo wiek, nazwisko po ojcu robi też swoje ^
1
grayman88
grayman88
16 września 2020, 16:21
Rany boskie... Wchodzę w zakładkę kadra a tam zdjęcie drużyny jeszcze z Bonuccim
4
zbylon
16 września 2020, 17:07
Gdzie?
1
Dusiek
Dusiek
16 września 2020, 17:42
widocznie juz poprawili ;p
0
grayman88
grayman88
16 września 2020, 19:40
przez telefon
0
DarQ
DarQ
16 września 2020, 16:14
Milenkovic.Nie wiem czy jest wart 40 czy 30 mln ale raczej z miejsca wchodzi do pierwszej 11. Ograny w serie A, dosyć zwrotny jak na taką posturę, perspektywiczny. Jedyna wada-nie jest Nestą...ale zejdźmy na ziemię.
0
marcinomilano
marcinomilano
16 września 2020, 16:27
Jego gra jest dosyć elegancka jak na środkowego obrońcę, ja widzę pewne nawiązania do Nesty. On ma 22 lata i ogromny potencjał
0
ósmy
16 września 2020, 15:48
Roma się "wzmacnia" De Sciglio.
5
Kamciu
Kamciu
16 września 2020, 16:19
@ósmy
De Sciglio tak jak sugerujesz to zadne wzmocnienie, racja. Natomiast prawdopodobne przybycie Kumbulli juz owszem. Szczegolnie patrzac na ich dramatyczny blok obronny. Mimo to ich mozliwy sklad na ten sezon w postaci: Lopez, Kumbulla, Mancini, De Sciglio/Santon, Spinazzola, Vereteut, Pellegrini, Mkhitarian, Kluivert, Under, Milik (bo raczej przyjdzie tym samym wypychajac Dzeko do Juve) wyglada bardzo mizernie z 2ma, moze 3ma pilkarzami wartymi uwagi. Tak glebiej sie zastanawiajac to nie wiem, czy Fiorentina nie posiada teoretycznie lepszej pierwszej 11stki. Przewiduje (ale to tylko moje zdanie), ze Giallorossi beda predzej bic sie o 7ma lokate wlasnie z Fiolkami oraz ewentualnie jakims czarnym koniem - pasuje mi tu Sassuolo. Bez urazy dla Romanistow, jesli sa tu tacy.
3
Misiek94
16 września 2020, 16:26
Under'a raczej stracą na rzecz Leicester
0
Kamciu
Kamciu
16 września 2020, 16:37
@Misiek94
Mysle, ze finalnie sie go nie pozbeda. Natomiast jesli jednak Under by odszedl, to z pewnoscia nie bylby to optymistyczny wariant patrzac strikte kadrowo.
0
mufi
mufi
16 września 2020, 16:57
internistów prosimy o używanie polskich znaków :)
0
kamilus
16 września 2020, 17:11
A Milanistów o używanie wielkich liter i kropek. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
5
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 września 2020, 17:12
Roma wyglada fatalnie w FFP więc odejście Undera raczej pewne.
2
RaveL
16 września 2020, 17:25
Roma zawsze umiała się zakręcić w górnej części tabeli, więc nie skreślałbym ich tak z marszu. :)
0
Vol'jin
16 września 2020, 17:30
@Ravel

no właśnie od dwóch lat Roma już tego nie potrafi i się nie zanosi na to ^ Jest niby nowy inwestor, ale co z tego skoro ma zwiazane ręce przez Finansowe Fair Play i błedy Palotty i jego byłych dyrektorów sportowych
1
tommyb1
tommyb1
16 września 2020, 15:24
Skończmy z tym Milenkovicem!! Strata czasu. Szanse na ten transfer są bardzo marne a cena chora. Za Ajera by się lepiej zabrali jak Celtic z hukiem z LM poleciał!!
5
Milanboy
16 września 2020, 15:37
Może chcemy pewniejszą opcję i gracza z którym pracował Pioli?
7
MR. X
MR. X
16 września 2020, 15:38
Taka sama strata czasu jak transfer Sandro?
14
Olli666
Olli666
16 września 2020, 15:46
Ajer tez fajna opcja. W miarę tani, młody i obiecujący lecz jedynym minusem jest to ze nie zna ligi i może nie wypalić. Jak bym był odpowiedzialny za transfery to Norwega bym brał pod uwagę jako plan B.
1
tommyb1
tommyb1
16 września 2020, 16:21
Mister X rozumiem, że chciałeś mi dopiec dla zasady ale Tonali to zupełnie inna sytuacja, jak tylko usłyszał o realnym spełnieniu swoich dziecięcych marzeń wszystko inne mogłoby dla niego nie istnieć. Ale odpowiedz sobie sam... Mając taki budżet jak mamy naprawdę wydałbyś 40 baniek na ŚO??
1
grayman88
grayman88
16 września 2020, 16:29
Rozumiem Cię Tommy ale może lepiej zainwestować w piłkarza którego chce trener i sprawdzonego w lidze niż bawić się w kolejne półśrodki jak Duarte, albo Gomez,.... Kogoś kto bez kucia w klatce może wejść za Kjera lub Romka albo będzie w rotacji z Kjerem...
0
Ratava
Ratava
16 września 2020, 15:22
Jak Fiorentina utrzyma swoich najważniejszych grajków (Chiesa, Milenković), to uważam, że będą bardzo groźni w lidze. Może nie top4, ale z Lazio i Romą powinni o 5 lokatę powalczyć. Z Iachiniego się wszyscy śmiali pod koniec sezonu, a on średnią punktu na mecz miał niewiele niższą od Gattuso w Napoli. Skład mają bardzo mocny, jak na ich warunki. Jak wszystko będzie ładnie funkcjonowało, to myślę, że mogą być czarnym koniem. Na początek mecz z geniuszem Giampaolo. :D
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 września 2020, 16:05
7 miejsce to max. Ja im przewiduję 9-10 lokatę.
5
gieemce
gieemce
16 września 2020, 17:35
Na razie rzucacie lokatami jakbyśmy skończyli 2019/2020 conajmniej w top 3...
0
Ledux
Ledux
16 września 2020, 15:12
Czy tylko ja jestem tak sceptycznie nastawiony na wydawanie powiedzmy 40mln na Chiese? Chłopak jest gorszy niż Bernardeschi za czasów violi a wiemy jak gra w Juve. Do tego cena za Chiese rośnie za samo nazwisko :v
0
Rafał0209
Rafał0209
16 września 2020, 15:22
Daliśmy prawię tyle za Piątka niewiele mniej za Paquete, to 40 mln za Chiese brzmi jak promocja , nie trzeba chłopaka oglądać co mecz , wystarczy obejrzeć te przeciw nam jak kręcił naszymi obrońcami jak między pachołkami , to już sprawdzona gwiazda ligi a jest jeszcze młody i może się rozwinąć
3
Alessio_re6
16 września 2020, 15:27
Rafał, z perspektywy czasu można tak na to spojrzeć, w momencie gdy Piątek był w gazie to te 35 mln to promocja.
1
gieemce
gieemce
16 września 2020, 17:38
Czy Piatek czy kto inny 35 mln za half season wonder to dużo. Pisze to po raz setny złoty medal dla Paolo za deal z Hertą
0
Sosojowy
Sosojowy
16 września 2020, 14:00
Borja Valero we Fiorentinie. Kurczę, niby staruszków, niby odrzuty z Milanu czy Interu, ale szeroką będą mieli pomoc. Oprócz Valero i Bonaventury na wypożyczeniu jest Duncan, a do tego Amrabat, Castrovilli, Pulgar...
1
rossoner111
16 września 2020, 13:57
Juve wraca po Chiese
0
kusniak_22
kusniak_22
16 września 2020, 13:42
Jeśli mercato skończyłoby się sprowadzeniem Tonali Brahim, Milenković to można powiedzieć, że zaczęliśmy mądrze robić zakupy.
0
goat333
goat333
16 września 2020, 13:51
Zgadzam się. A jeszcze gdybyśmy kupili PO i sprzedali Conitego/Calabrie to znaczyło by że Maldini jest cudotwroca
0
Jago
Jago
16 września 2020, 13:14
co by się nie działo dalej, Maldinii ufam Tobie
3
Sosojowy
Sosojowy
16 września 2020, 13:10
Spory paradoks jest w tych plotkach. Jeżeli o jakimś graczu media praktycznie nie mówią, albo mówią mało, to do nas trafia - Tonali i Tatarusanu. Mimo wszystko o Sandro nie było aż tyle informacji co ostatnio o Chiesie i Milenkoviciu, a Rumun wyszedł jak z pod ziemi, a sami wiemy jakie były opcje na bramkę. Także niestety, ale obawiam się, że zarówno Chiesa jak i Milenković tu nie przyjdą, Bakayoko coś czuję, że też nie... Taki casus Correi. Jednak na pewno jakis rosły chłop na pomoc trafi. :D
1
Cervusius
Cervusius
16 września 2020, 13:50
No nie do końca. O Brahimie mówiło się dużo i długo na przykład, o Tonalim też odkąd nastąpił zwrot akcji. Powiedzmy że nikogo nie pasjonowal temat drugiego bramkarza Milanu
0
matten
matten
16 września 2020, 13:05
Kurczę, byłoby naprawdę fajnie gdyby udało się pozyskać Chiesę i Milenkovicia, ale czy starczy na to pieniędzy? Niemniej jednak w pierwszej kolejności powinniśmy się rozejrzeć za prawym obrońcą, bo w zeszłym sezonie to była najsłabiej obsadzona pozycja.
2
LunaS
LunaS
16 września 2020, 13:08
Widzę apetycik wzrósł :) hehe
0
Sosojowy
Sosojowy
16 września 2020, 13:10
Dzień dobry Marco Giampaolo, szukaj już roboty do przodu, bo maksymalnie po 10 kolejce będziesz bezrobotny. Biedne Torino.
3
paluch
paluch
16 września 2020, 11:54
Jak się nie uda kogoś z tyłu ogarnąć to na koniec okienka zakontraktują Abate który pogra i w środku obrony xd
Edytowano dnia: 16 września 2020, 11:55
0
marunio
marunio
16 września 2020, 12:29
serce mowi tak, ale glowa mowi, zze chyba nie gral od 2 lat, szczerze mowiac nie m ialbym problemow gdyby byl on ciagle w druzynie
2
paluch
paluch
16 września 2020, 21:11
@marunio no szkoda ze nie przedłużono z nim kontraktu z jednej strony był obciążeniem dla budżetu a z drugiej zawsze był dobrym zmiennikiem gdy do potrzebowaliśmy
0
marion6660
16 września 2020, 11:54
Skoro za przeciętniaków płaciliśmy po 25-30 mln to 32 za Nikolę Milenkovicia to bym się nie zastanawiał bo nam go ktoś sprzątnie.
0
kamilus
16 września 2020, 12:05
Fiorentina raczej nie sprzeda Milenkovica za 32 mln.
0
marunio
marunio
16 września 2020, 12:31
"... skoro wypilem juz pol litra wodki, to czemu mialbym nie wypic kolejnego" tak brzmi taka "argumentacja", a potem oh eh hur dur jak to ffp, uefa przestan mi klub przesladowac!!!1 i placz, ze nie ma za co kupowac
1
olhan
olhan
16 września 2020, 11:49
Myślicie, że po odpadnięciu Benefiki z LM cena za Florentino spadnie do akceptowalnego poziomu?
Edytowano dnia: 16 września 2020, 11:53
0
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
16 września 2020, 13:17
Raczej nie.
1
Zako
Zako
16 września 2020, 11:41
Skoro u Piolego w czwórce Milenkovic grał na PO, to ciekawe, czy byłby tam dla równowagi z Theo I wyskoczy na ŚO w przypadku kontuzji Romka/ Kjeara, czy zacznie na ławce z docelowym zastąpieniem Duńczyka w przyszłości.
0
kamilus
16 września 2020, 12:04
Mnie się wydaje, że właśnie taki jest plan. Obecnie "sensowne" wzmocnienie środka obrony i prawej obrony to koszt ok. 45 mln (25-30 mln + 15-20 mln), a jeden Milenkovic to 35-40 mln. Wybór prosty, szczególnie że na w/w pozycje nie ma obecnie jakichś naprawdę "gorących" nazwisk, a i tak trzeba by zapłacić ogromne pieniądze.
Edytowano dnia: 16 września 2020, 12:05
3
marunio
marunio
16 września 2020, 12:32
nawet na tej stronie pare osob pisalo, ze przez to, ze theo gra tak wysoko to prawy obronca powinien byc bardziej cofniety i w ataku graliby w tak jakby 3 w obronie
0
jasiom22
jasiom22
16 września 2020, 12:46
A ja pisałem ze Pioli dąży do gry trójką w obronie, i gdyby udało się ściągnąć Milenkovicia, jeszcze bardziej bym się obawiał ze jak skończy się dobra seria, to Pioli zacznie eksperymentować z trójką z tylu (do której akurat: Romek, Kjaer, Milenkovic by pasowali) problem w tym ze w żadnym klubie taka ewolucja systemu Piolemu nie wychodziła, i Pioli się kończył, choć próbował... boczni Sal/Conti i Hernandez/czy nawet Laxalt tez bardziej pasują do 3-4-2-1.
0
Vol'jin
16 września 2020, 16:45
tak dąży, że Viola za Pioliego wałkowała non stop 4-3-3 albo 4-2-3-1 i nie bawiłą się jak Montela z Iachinim w 3-5-2 robiąc z Chiesy wahadłowego ...

Pioli owszem w fazie defensywnej stosuje oszukane 3,5 w obronie ale w Violi miał ofensywnego Biraghiego tutaj jest Theo wiec musi zrównoważyć w obronie.
To, że Kesiego Pioli przesunął na lewą strone mało kto zauważył ... Dwa Romagnoli jak i Kjaer w trójce z tyłu całkowicie polegli ^
Edytowano dnia: 16 września 2020, 16:46
0
marcinomilano
marcinomilano
16 września 2020, 11:38
Milenković mi się baardzo podoba, piękna by to była para obrońców Romek + Nikola. Pięknie byłoby go mieć u nas.
0
Cimar94
16 września 2020, 11:22
Prawą obronę + środek MUSIMY wzmocnić. Fajnie, że przyszedł Tonali, przyjdzie Bakayoko, środek pola na lata, wszystko fajnie. Ale jak ktoś słusznie zauważył jesteśmy strasznie nierówno wzmocnieni. Wierzę, że Maldini sądząc o poprzednich dobrych ruchach dobrze o tym wie.
2
MilanHomer
MilanHomer
16 września 2020, 11:25
Ale na środku obrony obecnie jest 5 zawodników, bez wizji na sprzedaż choćby jednego poza Romkiem. Jak nie będzie jakiejś okazji lub zawodnika środek+bok, to nie widzę transferu na tą pozycję.
2
danio25
danio25
16 września 2020, 11:08
Raczej nikt z Violi do nas nie przejdzie, za dużo szumu w tych mediach jak na obecny Milan i to jak robimy transfery :D
2
patoo_07
patoo_07
16 września 2020, 11:30
Nic nie wiedzą jak zwykle, więc muszą o czymś gadać. Poprzedni rok nauczył, że im głośniej o jakimś nazwisku, tym większe prawdopodobieństwo, że do nas nie trafi :D
2
MK92
MK92
16 września 2020, 11:05
Przede wszystkim trzeba skupić się na polepszeniu obrony Milanu, o której problemach, wynikających głównie z kontuzji graczy, wspomniał zresztą w niedawnym wywiadzie Maldini. Patrząc na dotychczasowy przebieg mercato jestem jednak spokojny o rozsądne podejście i słuszne diagnozy naszych włodarzy. Najważniejsze, że nie robimy gwałtownych i nieprzemyślanych ruchów na rynku, które wykonywaliśmy zbyt często w poprzednich latach.
13
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
16 września 2020, 10:39
Powiedzmy sobie szczerze że bardzo rozsądnie prowadzone jest to mercato... każdy z zawodników, który jak na razie do nas trafił jest w stanie podnieść jakość zespołu, a na tym pewnie nie koniec. Sempre Milan.
1
kusniak_22
kusniak_22
16 września 2020, 10:26
Milenkovicia ugadać powinni za 25-30 mln
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
16 września 2020, 10:16
Brak wypożyczenia Duarte równa się z brakiem nowego zawodnika na środek obrony. Brak sprzedaży calabrii bądź contiego równa się pozostanie prawej obrony w nie zmienionym stanie. Także myślę, że sprowadzenie bakayoko może być ostatnim transferem czerwono czarnych. Wątpię w transfer Milenkovica, a o chiesie to już zapomniałem
3
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
16 września 2020, 10:36
Zgadzam się z Tobą. Jeśli żaden z zawodników w/w nie odejdzie z Milanu będzie co najmniej wątpliwe że wzmocnimy dane pozycje w obronie.
1
grayman88
grayman88
16 września 2020, 11:06
Milenkovic przyjdzie jak sprzedamy Pauete
2
AdamQ
AdamQ
16 września 2020, 10:14
Jakby Milanowi udało się ściągnąć dwójkę z Fiorentiny to szacun.
1
daro12555
daro12555
16 września 2020, 09:54
No musimy ściągnąć środkowego obrońce albo serb albo Fonfara i tyle w temacie.Zastanawia mnie jeden fakt wszyscy chcą są sprowadzić kogoś na prawą stronę a na lewej też mamy tylko Rebica i Leao .Za równo Rebić jest lepszy od Samu ,a Leao od Belga .Ale za równo Rebić i Leao będą też grać jako napastniczy tym bardziej ze w swoich reprezentacjach też grają a Samu nie .Więc na lewe skrzydło bym bardziej sprowadził zawodnika ,bo wcześniej mógł jeszcze typowo po lewej stronie grać Jack .Niby Brahim przyszedł ale go widzę bardziej jako zmienika Hakna lub przeciwnika Samu i Belga .W razie odejścia Paquety musimi kogoś jakby w jego miejsce sprowadzić marzeniem Szobolszai ,ale może jest jeszcze ktoś inny na tapecie.Bo Brahim przyszedł w miejsce Jacka .
0
LunaS
LunaS
16 września 2020, 10:08
No i trzeba mieć z tyłu głowy że Diaz to jedynie rozwiązanie tymczasowe.
1
skazany na bany x2
16 września 2020, 10:14
Fonfara był niezłym bokserem, ale czy jest dobrym piłkarzem? Tego nie wiem.
6
skazany na bany x2
16 września 2020, 10:15
Fonfara był niezłym bokserem, ale czy jest dobrym piłkarzem? Tego nie wiem.
0
Kamciu
Kamciu
16 września 2020, 09:32
Mysle, ze sciagniecie Bakayoko jest Wam potrzebne. Oczywiscie nie tak jak obroncy, czy ludzi na prawa strone, ale jednak bardzo istotne w walce o top 3 (kto wie, czy nie wiecej? Nie odbieram Wam tego). Dlatego, ze wraz z przybyciem Francuza, w Waszej drugiej linii macie 5 klasowych graczy na 3 pozycje (lacze to z ofensywnym pomocnikiem) - Hakan (jesli faktycznie utrzyma forme post-covid), Benaccer, Kessie (jesli faktycznie utrzyma forme post-covid), Tonali (pytanie czy juz teraz wskoczy na oczekiwany poziom? P.S. jak zagral z Brescia? Ogladalem tyllo z 15 min meczu) oraz wlasnie Tiemoue (jesli bedzie prezentowal to co na koncu ostatniej przygody z Milanem. Prawie przy kazdym z wyzej wymienionych graczy jest slowo - "jesli" - i z tego wlasnie powodu tak znaczna ilosc takich pomocnikow jest jak najbardziej wskazana - kiedy jeden w danym momencie nie wskoczy na pozadane "jesli", jest kolejny gotowy do gry. Abstrahujac juz oczywiscie od tego, ze Ci zawodnicy gwarantuja rywalizacje na wysokim poziomie, brak wiekszego spadku jakosci podczas zmian oraz szersza palete mozliwych koncepcji, ktore Pioli moze wprowadzac. Jestem bardzo ciekaw jaki dobor zawodnikow bedzie preferowal trener Rossonerich. Czy calkiem wykluczone jest granie dwojka Bakayoko (jesli przyjdzie) wraz z Kessiem na maksymalne zabezpieczenie i zdominowanie fizycznie srodka pola oraz danie wowczas sporo miejsca i swobody Hakanowi? Moim zdaniem taki pomysl Stefano bedziemy mogli zaobserwowac z druzynami takimi jak Atalanta, czy Napoli - zneutralizowanie ich kombinacyjnej gry w srodku moze byc kluczowe. Wydaje mi sie, ze raczej malo realne jest zestawienie Bennacera oraz Tonalego, a prawdopodobna podstawa (przynajmniej na poczatku) bedzie jednak skladala sie z Ismaela i Kessiego. W kazdym razie tak dobrana linia pomocy, przynajmniej na papierze jest w scislej czolowce Serie A - gratuluje, serio.

Jesli chodzi o obrone to jestem niesamowicie ciekaw jak rozwiaze to Maldini. Oprocz Romagnolego, Milan nie stoi zbyt dobrze srodkowymi obroncami - a nie oszukujmy sie, szczelna defensywa to podstawa chcac walczyc o wysokie lokaty. Pytanie czy ewentualne sciagniecie Milenkovicia w zalozeniu ma byc na srodek obrony, czy prawa strone (ktora rowniez wymaga jakosciowego wzmocnienia)? Z tego co kojarze to zawodnik ten grywal na prawej stronie i to chyba nawet za Piolego? Jesli tak to sam pomysl jego sprowadzenia jest bardzo rozsadny z uwagi na wszechstronnosc oraz niewatpliwa jakosc. Natomiast moim zdaniem cena powyzej 25 mln bylaby przesadzona jak za tego gracza - mozna znalezc kogos bardziej wydajnego w stosunku jakosci do ceny. Niewatpliwie ewentualne ruchy Milanu na pozycje defensywne sa potrzebne - uwazam, ze to wlasnie one pokaza o co Rossoneri moga walczyc w nadchodzacej kampanii.

Inna sprawa (zwiazana z mercato) jest oczywiscie ekonomia. O ile analizowalem sobie ostatnio (dla porownania) sytuacje finansowe Interu i Juve (w obu przypadkach Covid daje sie we znaki i nie jest kolorowo) o tyle z moich obserwacji wynika, iz Milan nie stoi tak zle jakoby sie wydawalo. Natomiast nie jestem pewien jak wyglada obecnie sytuacja z FFP dla Was, nadal jestescie pod nieco "wiekszym" okiem UEFFY? Jesli tak, to przez jaki czas (termin w ktorym Wasze zyski kapitalowe nie beda mogly byc mniejsze od wydatkow o "x" %) oraz jak wyglada podnoszenie kapitalu przez Elliot? Bylbym wdzieczny za ewentualne odpowiedzi na postawione przeze mnie pytania, ktore sa zawarte w calym komentarzu.
Edytowano dnia: 16 września 2020, 09:33
22
KosaX
KosaX
16 września 2020, 10:00
Jednak istnieja obiektywni kibice Interu,szok!
5
grayman88
grayman88
16 września 2020, 10:02
Hakan nie będzie grał jako pomocnik środkowy... Będzie grał za napastnikiem albo skrzydło. Układ środka pola jest intuicyjny, będą grali Bennacer/Tonali z Kessie/Bakayoko. Dalej jestem przeciwny pozbywaniu się Paquety.
Obrona? Przeżyjemy ten sezon z Calabria i Contim jeszcze. Środek obrony to masakra. Ani Gabbia ani Duarte nie mogą być pierwszymi rezerwowymi. Milenkovic się przyda do zmiany Romka i rotacji z Kjerem.
Laxalt na wylocie i mamy kupić jakiegoś małolata z Dynama.
Plotki o Chiese?? Chciałbym ale nie widzę tego. Wtedy musiałby Selemakers odejść na wypozyczenie bo mamy jeszcze Samu.
Środkowy obrońca. On jest teraz priorytetem. A Chiesa? Niech przegra jeszcze ten sezon w Fiorentinie i Comisso jeszcze spuści z oczekiwan bo młodemu zostanie rok kontraktu
0
Kamciu
Kamciu
16 września 2020, 10:23
@grayman88
Wydaje mi sie, ze Hakan bedzie gral ofensywnego pomocnika (tego najbardziej wysunietego, za Ibra) w systemie 4-2-3-1. Raczej watpie w jego powrot na skrzydlo, gdzie nie radzil sobie zupelnie. Przeciez to Pioli ustawil go na terazniejszej pozycji, na ktorej Turek zdecydowanie wydawaloby sie odzyl. Tak wiec po co mialby go z powrotem wrzucac na skrzydlo?

Jesli chodzi o Paquete to moim zdaniem oplacalne dla Milanu byloby go sprzedac poki jeszcze jest cos wart. Po kolejnym tak nieudanym sezonie jego wartosc prawdopodobnie mocno spadnie. Jesli ktos rzuci za niego okolo 20 mln (co tez nie bedzie takie oczywiste) to wedlug mnie lepiej go oddac niz ryzykowac jego watpliwa odbudowa - wlasciwie on zagral moze pare meczy na poziomie.

W mojej opinii jesli Comisso nadal bedzie utrzymywal tak chore i wysokie oczekiwania za Chiese oraz Milenkovicia to Milan ich nie kupi, a z pewnoscia nie obu w jednym oknie, ale to Fiorentina bardziej straci kiedy chlopakom zblizy sie do konca kontraktu i odejda za grosze. Chytry dwa razy traci.
5
grayman88
grayman88
16 września 2020, 11:11
Paqueta nie dostał tego co potrzebuje każdy zawodnik...zaufania. Nawet trzech meczy nie zagrał pod rząd na swojej pozycji!!! Gattuso go ustawiał w pomocy 433 a Pioli odstawił odrazu. Oczywiście, zgadzam się że Hakan musi grać na 10tce ale Paqueta powinien być pierwszym zmiennikiem. Diaz podobno gra na skrzydle ale jest nominalnym SPO... Poprostu uważam że Milan nie wykorzystał jego potencjału... Nie będę płakał po nim ale facet ma papiery na granie i kiedyś się o tym przekonamy.
Edytowano dnia: 16 września 2020, 11:21
4
jasiom22
jasiom22
16 września 2020, 12:50
@grayman88 - dokładnie tak wygląda przypadek Paquety.
0
kamilus
16 września 2020, 09:28
Jeśli Fiorentina jest skłonna oddać Milenkovica za około 40 mln, to można by spróbować jak z Tonalim, czyli wypożyczenie za 10 mln + opcja wykupu za 25 mln + 5 mln łatwych bonusów + 5 mln trudniejszych bonusów. A dodatkowo, w ramach gestu dobrej woli, można im wysłać kogoś na nisko płatne wypożyczenie.
2
mpt1899
mpt1899
16 września 2020, 09:14
Napewno dobra waidomoscia jest to, ze koncentrujemy sie na tym osobniku a nie Pezzelli. Druga dobra to to, ze Elliott nie chce Germana i podobno chce zablokowac taka opcje.
2
Olli666
Olli666
16 września 2020, 09:20
Zawsze Pezzelli może być planem
B
0
16 września 2020, 08:56
Niech dadzą tyle co za Neste w 2002. Czas pokazał, że 10 lat mieliśmy spokój w obronie. A Milenkovic jest młodszy o 3 lata niż wtedy Nesta.
2
Bradley
Bradley
16 września 2020, 09:08
Czy Nesta i Milenkovic to tez sam kaliber obroncy?
5
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
16 września 2020, 09:08
3 lata młodszy i 3 razy słabszy..
15
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
16 września 2020, 09:10
Serio porównanie takiego ogóra do Nesty to jakieś bluźnierstwo, Romagnoli nigdy nie wejdzie na ten sam poziom a co dopiero Milenkovic.
13
muamba_kabumba
16 września 2020, 09:16
Do Nesty mu daleko to wiadomo .. ale nazywanie go ogórem .. to chyba lekkie przegięcie.
1
fryta777
16 września 2020, 09:36
I 3 poziomy słabszy
0
Tutkovic
Tutkovic
16 września 2020, 10:42
No ze 3 poziomy jak nic + dodatkowa inspiracja do czyszczenia pola. Serio zobaczcie sobie w Fifie albo PES ile poziomów lepszy. Uwielbiam poziomowanie piłkarzy :D Prawda jest taka, że Milenkoviciowi może się zdarzyć mecz lepszy od Nesty. Prawda jest również taka, że Nesta grał mega po profesorsku przez większość kariery. Ale czy Nesta jest 3 razy lepszy od Milenkovicia? Proszę o uzasadnienie. Czy trzech Milenkoviciów na boisku = jeden Nesta? Jak to interpretować :) Pozdrawiam
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
16 września 2020, 12:39
Tutkovic,
Jak to jak, możesz sobie liczyć jak chcesz, ale Neta to nie tylko 3 razy większa jakość czysto piłkarska, ale także dyrygent całej linii obrony, ile się przy takim zawodniku mógłby rozwinąć taki Theo czy Romagnoli jakby go zjebał z 5 razy Nesta i mógł co mecz i trening patrzeć jak ustawia się taki wyjadacz, co podpowiada innym itd. Czy nawet cały zespół mający takiego lidera w szatni i profesora zyskuje niesamowicie, masz przykład Ibry ile dało nam jego przyjście jakiej niesamowitej pewności siebie wszyscy zyskali to są nieocenione różnice i pytasz czy trzech Milenkoviców = jeden Nesta? odpowiadam Nie! Najlepszy środkowy stoper w historii nie tylko włoskiej ale i światowej piłki według mnie jest wart więcej i jakiekolwiek porównania do niego są nietrafione.
Edytowano dnia: 16 września 2020, 12:41
1
Tutkovic
Tutkovic
17 września 2020, 13:46
Forza Milan!!!
Ja nie kwestionuje wielkości Nesty bo też bardzo go cenię. Ale skoro mówisz, że Nesta jest jeszcze cenniejszy to dlaczego napisałeś, że tylko 3 razy lepszy od Milenkovicia? Może powinieneś napisać 20 razy lepszy? Jak to się oblicza?
Nie lubie takiego gadania, że ktoś jest ileś razy lepszy bo to jest niemierzalne. Nesta jest lepszy i kropka. Ale jak potrafisz mi uzasadnić jak wyliczasz ile razy ktoś jest lepszy to chętnie posłucham :)
0
Sosojowy
Sosojowy
16 września 2020, 08:43
25 baniek + Paqueta i dowej mnie tego Milenkovicia.
1
muamba_kabumba
16 września 2020, 08:45
15 mln + Paqueta jak juz by sie zdecydowali na taką wymianę.
2
Sosojowy
Sosojowy
16 września 2020, 08:46
Paqueta "pięknie" się światu zaprezentował w koszulce Milanu. 15-20 baniek - tyle jest obecnie wart. 25 chyba trochę już za dużo. ;d
0
muamba_kabumba
16 września 2020, 08:48
15 mln gotówki + szacunkowa wartość Paquety na dzień dzisiejszy powiedzmy 18 - 20 mln. Daje łącznie 33 - 35 mln i jest to cena której raczej nie powinniśmy przekroczyć.
0
Sosojowy
Sosojowy
16 września 2020, 08:50
Starałem się do 40 jakoś dobić, ale przy 33-35 to prawda. 15 + Paqueta, ;p
0
LunaS
LunaS
16 września 2020, 10:07
Paquetę to niedługo będą do frytek dodawać ... nie róbcie z chłopaka dodatku do każdego możliwego transferu :)
0
Olli666
Olli666
16 września 2020, 07:58
Mam do was pyt. Czy tez tak macie ze nie możecie się po każdym meczu doczekać się kolejnego meczu ACM? Bo ja ostatnimi czasy domagam się z taka przypadłością. Nie wiem czy to jest spowodowane ze Milan grał co 3 dni czy z powodu ze w końcu był to zwycięski klub. A może to i to.
2
GiveMeReason
GiveMeReason
16 września 2020, 08:26
Tak, tylko boje sie ze wroci "stary dobry" Milan. Osobiscie nienawidze jesieni a nasz klub nie pomaga w tym okresie.
3
Koncz628
Koncz628
16 września 2020, 08:57
"Problem" w tym, że jak przegrywali, to też nie mogłem się doczekać ;) wyniki akurat w tym przypadku nie grają roli.
1
Kosmateus123
Kosmateus123
16 września 2020, 11:40
Syndrom odstawienia. W pełni rozumiem ;)
0
Boateng93
16 września 2020, 04:06
Gigi/Tatarusanu - Aurier/Calabria Milenkovic/Kjaer Romek/Musacchio Hernandez/Laxalt - Kessie/Bakayoko Bennacer/Tonali - Chiesa/Samu Hakan/Diaz Rebić/Leao - Ibra/Colombo i wracamy do gry.

No, ale to chyba realne byłoby tylko przy sprzedaży Donnarummy.
1
mateuszradom
mateuszradom
16 września 2020, 07:57
Ooo ma przyjść Buffon?
7
FanACM
FanACM
16 września 2020, 01:22
A niema jakichś wieści o środkowym obrońcy? Maldini tego nie widzi, że jest bieda. Ja bym widział tu Kamila Glika.
0
marunio
marunio
16 września 2020, 01:53
jego 2 transfer w tym okienku?
5
Abece
Abece
16 września 2020, 02:32
Przecież Maldini mówił ostatnio w wywiadzie, że teraz skupia się na sprowadzeniu środkowego obrońcy
1
patoo_07
patoo_07
16 września 2020, 07:25
Zaczyna mnie męczyć już wpychanie na siłę na każdą pozycję Polaka. Ostatnio ktoś tu Bednarka proponował, teraz przeterminowany Glik. Jedyny Polak, który z mejsca podniesie poziom w tej drużynie to Lewandowski. Żaden inny Polak nie ma tu racji bytu, więc nie mają sensu takie dyskusje.
9
Light
Light
16 września 2020, 08:48
Bednarka to Ty szanuj. Gosc juz ma spoko liczby a jest bardzo mlody. To bedzie Pan pilkarz.
0
patoo_07
patoo_07
16 września 2020, 08:55
Nie mówię, że Bednarek jest słaby, ale szczerze wątpię żeby miał szanse grać w Milanie w pierwszym składzie.
0
MilanHomer
MilanHomer
16 września 2020, 08:55
Light
W Polsce to już jest Pan Piłkarz. Który zawodnik, może się poszczycić grą podstawowym składzie drużyny z Premier League? Ba, kto jest w ogóle brany pod uwagę żeby do takiego klubu przejść choćby na ławkę?
Glik po terminie jak ktoś wspomniał, ale Janek u nas spokojnie z Kjaerem o wyjściowy.
0
Koncz628
Koncz628
16 września 2020, 09:03
Nigdy więcej Polaków, a dlaczego - Święty spokój od Januszów.
6
Skot Łilson
Skot Łilson
16 września 2020, 09:06
Jeszcze ktoś Walukiewicza proponował :D choć taki Glik czy Bednarek byłby dobrą opcją na trzeciego ŚO. Zwłaszcza Glik za dobrą kwotę, choć takich Gkików jest pełno.
Edytowano dnia: 16 września 2020, 09:07
0
Abece
Abece
16 września 2020, 11:48
A ja bym chciał u nas Polaka z jednego powodu. Nie musielibyśmy oglądać meczów z rywalami pokroju Shamrock na nielegalnych streamach tylko w polskiej telewizji.
0
Koncz628
Koncz628
16 września 2020, 12:38
Abece, wszystkie mecze Milanu w lidze pokazuje Polska stacja. LE tez była pokazywana - Arsenal z dramatycznym komentarze Terleckiego, Betis itp). Nie wymagajmy transmitowania 2 rundy eliminacji do LE, tym bardziej, że nie tam jest miejsce Milanu ;). Pozdro
Edytowano dnia: 16 września 2020, 12:41
0
marunio
marunio
16 września 2020, 12:57
no tak, polak w glebokiej rezerwie zapewni milanowi czas antenowy na wszystkich polskich stacjach o godzinie 20, beda puszczac 3 runde eliminacji do el XD, mysle ze zielinski tez moglby podniesc poziom milanu moze piszczezk jesli on wogole jeszcze zyje?
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się