SCUDETTO


MERCATO LIVE 11.01: Conti coraz bliżej Fiorentiny [22:00]

11 stycznia 2021, 09:22, Adam6 Główne newsy
MERCATO LIVE 11.01: Conti coraz bliżej Fiorentiny [22:00]

[09:10]:  La Gazetta dello Sport podaje, że Milan zaoferował za Mohameda Simakana 14 milionów euro + 3 mln w bonusach. Teraz Rossoneri czekają na zgodę Strasburga, który na razie otrzymał więcej ofert za swojego obrońcę. 

[09:20]: Ten sam dziennik donosi, że Milan nie negocjuje jeszcze wypożyczenia Soualiho Meité z Torino. Mediolańczycy nie są jeszcze na sto procent zdecydowani, by pozyskać francuskiego pomocnika. 

[11:15]: Jak donosi Calciomercato.com Fiorentina jest poważnie zainteresowana sprowadzeniem Andrei Contiego i to na zasadzie transferu definitywnego. Przedstawiciele Violi będą rozmawiać z piłkarzem i jego agentami w tym tygodniu. Milan będzie oczekiwał co najmniej 7 mln kwoty odstępnego, aby nie ponieść straty w bilansie.

[11:28]: Włoskie źródła donoszą także o zainteresowaniu Milanu (choć bardziej w kontekście przyszłego sezonu) Albertem Sambim Lokongą, którego reklamuje sam Alexis Saelemaekers: "Już parę razy sugerowałem to nazwisko trenerowi. Byłoby wspaniale, gdyby mógł dołączyć do Milanu. Albert ma jakość, by grać w największych klubach świata". 

[11:30]: Według La Gazzetta della Sport Milan nie zaniechał kontaktów w sprawie sprowadzenia napastnika Sassuolo, wypożyczonego do Genoi, Gianluki Scamakki. Mimo zaprzeczeń Rossoneri podobną są w kontakcie z agentami zawodnika. Zainteresowanie Scamaccą wykazuje także Juventus.

[12:09]La Gazzetta dello Sport podkreśla, że jeśli Soualiho Meité trafiłby do Milanu z Torino, to na zasadzie wypożyczenia z opcją wykupu. Francuz musiałby z czasem przekonać do siebie włodarzy z San Siro, aby pozostać w szeregach rossonerich na dłużej.

[14:07]: Dziennikarz Gianluca Di Marzio informuje, że Leo Duarte przechodzi testy medyczne poprzedzające jego wypożyczenie z opcją wykupu do tureckiego Basaksehiru.

[16:03]Andrea Conti coraz bliżej transferu definitywnego do Fiorentiny. Dziennikarz Nicolo Schira twierdzi, że Włoch może już nie zagrać w jutrzejszym meczu z Torino, a Alfredo Pedulla dodaje, że przenosiny gracza na Stadio Artemio Franchi to być może kwestia nawet 48 godzin.

[18:23]: Leo Duarte oficjalnie graczem Basaksehiru.

[21:45]: Również Gianluca Di Marzio potwierdza możliwość przenosin Andrei Contiego do Fiorentiny. Milan miał wyrazić zgodę na transfer, a zawodnik jest skłonny przenieść się do Florencji. Jednocześnie Di Marzio twierdzi, że kluby jeszcze ze sobą nie rozmawiały o konkretach, a agent zawodnika dopiero ma się spotkać z włodarzami Violi. Przewidywana formuła transferu to 1,5-roczne wypożyczenie z obowiązkiem wykupu za 7 mln euro.

[21:50]: Di Marzio o Tommaso Pobedze: "Jego powrót do Milanu? W lecie był pomysł, aby go zatrzymać w kadrze. Wiele zależy od jego dalszej postawy w lidze. Może być dla Milanu alternatywą do linii pomocy".

[21:55]: Jeszcze jedne głos w sprawie Andrei Contiego - Pietro Balzano Prota (dla portalu SempreMilan) potwierdza, że Milan i Fiorentina pracują nad transferem obrońcy, który jest przekonany, że będzie to dla niego najlepszy wybór. 

[22:00]: Francuskie media donoszą, że Mohamed Simakan doznał kontuzji kolana, która wykluczy go z gry co najmniej na miesiąc. To może skłonić Milan, by jednak zwrócić się ku innym celom transferowym w tym okienku. 



228 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
boro215
boro215
12 stycznia 2021, 00:54
Podobno Fikayo Tomori alternatywa jeśli nie pyknie z Simakanem. Info z insta Fab. Romano
0
ksieciunio
ksieciunio
12 stycznia 2021, 00:05
Coś Fiorentina lubi stawiać na ex-Milanowe zrzuty (Cutrone, Jack, teraz Conti), ciekawe czy to jakiś masochistyczny kaprys właściciela czy też może agenci wyczuli gdzie mogą mieć złote żniwa..
0
Milanista85
Milanista85
11 stycznia 2021, 23:23
Agent Simakana mówi, że zawodnik nie jest kontuzjowany. Nie zagra w następnych meczach , gdyż jest szykowany do odejścia. Ponoć jeszcze Borussia ma na niego chęć.
5
biedrus
biedrus
11 stycznia 2021, 23:15
Czyli pozbędziemy się Contiego, a kasa dopiero za 1,5roku? Przecież ktoś będzie musiał przyjść na jego miejsce! Rozumiem, że kasa jest, tylko po co te oszczędności dotyczące Kone?
Nie, już nic nie rozumiem. Kadra szczuplutka, a my się pozbywamy niezłego zmiennika za darmo.
1
Marcin1995
Marcin1995
11 stycznia 2021, 23:24
Ja nie rozumiem po co mamy kogoś sprowadzać za Contiego na prawej jest Calabria i Kalulu+Dalot, do środka obrony przyjdzie zawodnik, Musacchio zostaje będzie 9 obrońców, ilu wy byście chcieli piłkarzy w kadrze? 30? Będzie po dwóch graczy na pozycję +Krunic i Musacchio, jeszcze młodzież, naprawdę wygląda to optymalnie i zejście z kontraktu Contiego może być bardzo ważne w kontekście nowych Gigio i Hakana
3
mpt1899
mpt1899
11 stycznia 2021, 23:52
Teraz chyba jest tak, że te 7M (jasli to będzie transfer definitywny) + kasa z wypożyczenia będzie się liczyła do FFP od razu, dlatego taka kwotę będzie można od razu przeznaczyć na mercato bez obawy o słupki w książkach. Milan nie ma jako tako problemu z pieniędzmi a z FFP, czyli z ich wydawaniem.
2
kamilus
12 stycznia 2021, 07:33
Oszczędności są po to, że budżet Milanu dostał bardzo po tyłku, plus, tak jak napisał Marcin1995, na prawą obronę obecnie mamy już 3 graczy.
1
biedrus
biedrus
12 stycznia 2021, 08:14
Dalot jest pierwszym na lewą, Kalulu pierwszy na środek, a Calabria w chwili obecnej pierwszy na środek pomocy. Przy takim pechu jak mamy obecnie to kto wejdzie na prawą obronę w przypadku powyższego?
Załóżmy, że pomoc wróci do normy i Calabria zostanie na prawej obronie, to ma grać każdy mecz po 90 minut, bo wypadł Theo i np. Romek?
Ja uważam, że kadra składająca się z 25 zawodników to optimum. Dzisiaj mamy 26, w tym Musacchio, który nie gra w ogóle i Maldini z Colombo, których Pioli nie wpuści od pierwszej minuty.
Edytowano dnia: 12 stycznia 2021, 08:15
0
pazioni
Moderator pazioni
11 stycznia 2021, 23:11
Szkoda Mohameda.
0
Boateng93
Boateng93
11 stycznia 2021, 22:42
Cały czas ciąży FFP, na większe inwestycje potrzeba LM i pewnie kogoś sprzedać. Jakbym mógł wybrać jednego, którego Milan za jakieś 50-60 mln euro mógłby sprzedać to postawiłbym na Romka. Chyba potrzebna mu jest zmiana miejsc, bo o ile cała drużyna rośnie o tyle on zaliczył zjazd. I to nie tylko po kontuzji, bo cały poprzedni sezon miał beznadziejny.
0
tommyb1
tommyb1
11 stycznia 2021, 23:04
Jeśli już kogoś sprzedać za gruby hajs po sezonie to Leao o ile ktoś będzie chętny. Romek niestety sezon na straty na razie, więc o 50 bankach możemy raczej zapomnieć. Poza tym nie sądzę żeby był do ruszenia. Jedno jest pewne. Poświęcić kogoś będzie trzeba jeśli marzymy o jakimś napadziorku z prawdziwego zdarzenia w lato. Nie do ruszenia wg mnie Kessie i Gigio. Istnieje ryzyko że jak Benek będzie wymiatał to ktoś klauzule odpali
0
tommyb1
tommyb1
11 stycznia 2021, 23:04
Problem w tym, że nikt nie zapłaci za tego pana takiej kwoty ani zbliżonej.
1
Cuchillo
Cuchillo
11 stycznia 2021, 22:26
https://sempremilan.com/cm-it-milan-and-donnarumma-reach-agreement-as-maldini-decides-to-gamble-on-cl-clause.
Jest niby porozumienie w sprawie kontraktu Gigio.
Klauzulą nie powinniśmy się przejmować, bo szanse, że nie zakwalifikujemy się do LM w tym sezonie, są niskie. A o klauzuli w przypadku awansu do LM nic nie wspomnieli, dlatego jego przyszłość u nas powinna być bezpieczna, chyba że ktoś wyłoży ponad 100mln. Oby to była prawda. Jeszcze tylko podpis pod kontraktem Hakana i gitara.
Edytowano dnia: 11 stycznia 2021, 22:28
4
Boogieman
Boogieman
11 stycznia 2021, 22:25
Nie na temat, ale zauważyłem ciekawa sytuację. Otóż Celtic dzisiaj przystępuje do meczu mając 12 graczy zarażonych Covidem. Na myśl przyszło mi od razu to że we Włoszech w życiu do meczu by nie doszło przy tyłu zarażonych
0
DarthImpaler
DarthImpaler
12 stycznia 2021, 05:22
Zauważ że Celtic nie ma rywala w lidze żadnego.
0
Boateng93
Boateng93
12 stycznia 2021, 08:20
Tak teraz nie ma rywala, że do Rangersów 21 punktów w tabeli traci xD
1
Zimer9009
Zimer9009
11 stycznia 2021, 22:19
Na Milanie ciąży taka klątwa kontuzji, że typ dopiero był łączony z nami, a już wypadł na miesiąc.

Działaj Paolo po cichu bo zaraz połowa wonderkidów będzie z kontuzjami w domu siedziała.
7
mmielczar123
11 stycznia 2021, 22:27
Chyba trzeba zacząć się interesować wszystkimi graczami Interu
7
wielki prostownik
wielki prostownik
11 stycznia 2021, 22:37
To i tak postęp bo ostatnio łapali kontuzje zaraz gdy tylko się u nas zjawili. Tego przynajmniej nie zdarzyliśmy kupić.
0
karp_fso
karp_fso
11 stycznia 2021, 22:15
Jeszcze do nas nie przyszedł, a już kontuzja, wyśmienicie XD
8
wielki prostownik
wielki prostownik
11 stycznia 2021, 23:05
Chciał się wpisać w nasze trendy jeszcze przed angażem.
0
11 stycznia 2021, 22:14
Jeżeli to prawda z Gigio, to oczywiście jestem zadowolony, że zostaje ale nie podoba mi się kontrakt że tylko 4 lata. Fajnie, że zostaje też Antonio. Gdy bronił to bardzo pewnie się spisywał i to też pokazuje, że Milan to rodzina. 7,5 dla Gigio to bardzo niewiele. Gdyby odszedł mógłby zarabiać pewnie na poziomie Neuera.
0
rataj
rataj
11 stycznia 2021, 21:58
Simakan się podobno połamał https://sempremilan.com/reports-dortmund-monchengladbach-join-simakan-race-but-defender-may-be-out-for-a-month
2
wielki prostownik
wielki prostownik
11 stycznia 2021, 22:15
Szkoda. Trzeba szukać kogoś innego.
1
patoo_07
11 stycznia 2021, 22:37
Ja bym brał i tak.
2
biedrus
biedrus
11 stycznia 2021, 21:38
Teraz sprzedamy Contiego, a w lecie będziemy szukać nowego prawego obrońcy, chyba, że liczą na Kalulu albo planują wykupić Dalota
0
MilanHomer
MilanHomer
11 stycznia 2021, 21:55
Oby znaleźli kogoś lepszego niż Conti
1
wielki prostownik
wielki prostownik
11 stycznia 2021, 22:38
I tak trzeba będzie szukać bo Conti nie nadaje się do Milanu.
1
jasiom22
jasiom22
12 stycznia 2021, 02:01
1.Calabria, 2.wykup Dalota i 3.Kalulu. Nikogo nie potrzeba.
3
wielki prostownik
wielki prostownik
14 stycznia 2021, 19:25
A na cholerę wykupować Dalota? Nie przekonuje w żaden sposób. Nie warto. Lepiej poszukać kogoś innego z potencjałem.
0
ósmy
11 stycznia 2021, 21:35
Nawet nie wiedziałem, że Gilardino trenował Sienę.
Trenował, bo właśnie mu podziękowali.
Mój ulubieniec z ławki.
7
Michał92
Michał92
11 stycznia 2021, 23:22
Na 3:0 z United
0
Cervusius
Cervusius
11 stycznia 2021, 21:22
Jest podobno porozumienie ws. Donnarummy:
4-letni kontrakt dla Gigiego 7 mln net na sezon + 3-letni dla braciszka 850k za sezon (!). Przeszło, bo Maldini gra va banque i wierzy w awans do LM; w razie jego braku Gigo miałby drogę wolną za ok. 35-40 mln klauzuli wykupu.
12
Boateng93
Boateng93
11 stycznia 2021, 21:26
Antek nie jest taki zły, w sumie pewniej w tej bramce wyglądał od Rumuna.
1
kamilus
11 stycznia 2021, 21:29
Jakie źródło? Bo w "swoich" nic nie widzę.

Aczkolwiek same warunki bardzo fajne (np. obniżka dla starszego Gigio), bo każda ze stron powinna być zadowolona.
0
AdrianoGalliani
11 stycznia 2021, 21:35
@kamilus: sempremilan o tym wspomina
0
Cervusius
Cervusius
11 stycznia 2021, 21:36
https://www.calciomercato.it/2021/01/11/donnarumma-milan-raiola-calciomercato/
3
mpt1899
mpt1899
11 stycznia 2021, 21:51
Super ale w przypadku awansu do LM, klauzula powinna wzrosnac do 80-100M.
6
mpt1899
mpt1899
11 stycznia 2021, 21:52
Dobra wiadomość, chociaż umówmy się, tak nie powinno być, że się przepycha brata na poziomie Serie C z takim kontraktem. Ale cóż, rynek panie, rynek.
2
mpt1899
mpt1899
11 stycznia 2021, 22:11
mpt1899
W przypadku awansu do LM nie powinno być żadnej klauzuli. Milan to już nie supermarket.
4
mpt1899
mpt1899
11 stycznia 2021, 23:30
Flattuso, absolutnie się zgadzam.
0
11 stycznia 2021, 21:13
Mercaro będziemy oceniać jak się skończy, ale już teraz widać zbyt ostrożnościowe podejście zarządu. Celowo nie piszę Elliota, bo uważam, że jeżeli Gazidis przedstawiłby uzasadnienie sportowe i ekonomiczne dla zakupu solidnego napastnika, pomocnika i obrońcy, możnaby sięgnąć głębiej do kieszeni i kupić choć jednego zawodnika do podstawowego składu i dwóch solidnych zmienników. Lider na półmetku rozgrywek to powinna być wystarczająca zachętą do zainwestowania w kadrę, która jest bardzo niestabilna. Kontuzje i zakażenia do końca rozgrywek nie znikną, a nie chciałbym grać ważnych spotkań jak to z Juve z Colombo czy Maldinim w podstawie.
1
GiveMeReason
GiveMeReason
11 stycznia 2021, 21:45
Wg mnie to bardziej FFP nas hamuje niż chęć inwestycji właścicieli
3
patoo_07
11 stycznia 2021, 21:10
Spezia fajny futbol gra. Fajnie jakby się utrzymali.
2
Jago
Jago
11 stycznia 2021, 20:56
Ja z tym contim to bym się wstrzymał do końca sezonu
2
Boateng93
Boateng93
11 stycznia 2021, 20:46
Gigi/Tatarusanu
Calabria/Kalulu
Kjaer/Musacchio Romek/Gabbia
Hernandez/Dalot
Kessie/Krunić
Bennacer/Tonali
Rebić/Hauge
Hakan/Diaz
Snickers/Samu
Ibra/Leao

Niby po dwóch piłkarzy na każdą pozycje jest, ale przy tak szalonym terminarzu, COVIDZie i grze na 3 fronty to jeszcze za mało.

Do każdej formacji przydałoby się jeszcze po jednym zawodniku. Stoper, środkowy pomocnik i skrzydłowy. Simakan, Meite i taki Papu Gomez co by obskoczył ofensywnego pomocnika i skrzydło byłby idealny. I to byłoby realne wzmocnienie, a nie tylko uzupełnienie.
3
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
11 stycznia 2021, 20:16
Swoją drogą jak tak rzucić okiem szybko na statystki naszych niewypałów transferowych od sezonu 15/16 to MILAN W NIEMAL 5 LAT PRZEWALIŁ, podkreślam nie licząc jeszcze wydanych pensji prawie pół miliarda.. jesteśmy największymi łajzami chyba zaraz po MU i Interze no i Barcelonie, w sumie to w czołówce tych co nie umią kupwać kompletnie xd

Bonucci 42 mln
Paqueta 39 mln
André Silva 38 mln
Mattia Caldara 36 mln
Piątek 35 mln
Andrea Conti 24 mln
Nikola Kalnic 22 mln
Andrea Bertolacci 21 mln
Lucas Biglia 19 mln
Musacchio 18 mln
Ricardo Rodríguez 15 mln
Diego Laxalt 15 mln
Luiz Adriano 14 mln
Léo Duarte 9 mln
Gonzalo Higuaín 10 mln
Gustavo Gómez 9 mln
Gianluca Lapadula 9 mln
Krunic 8 mln
José Sosa 7 mln

edit. Tam jakichś wypożyczeń płatnych i drobnych transferów nie licząc.

Z Tych wszystkich gości gra u nas dalej tylko Krunic, Musacchio i Conti ( ponad 50 mln) i wszyscy też już na wylocie dramat..



Edytowano dnia: 11 stycznia 2021, 20:20
12
kamilus
11 stycznia 2021, 20:22
A i tak duet F&M będą twierdzić, że obecne sukcesy to również dzięki ich pracy. :P
5
Jaca23
Jaca23
11 stycznia 2021, 20:22
Zgadza się, przerażające statystyka. Dodać do tego miernych trenerów, najczęściej byłych piłkarzy i wychodzi idealny przepis na sportowy marazm przez prawie 10 lat.
1
Umberto
Umberto
11 stycznia 2021, 20:23
Caldara/Bonucci wymiana 1 do 1, Silva wymieniony na Rebicia. Największy dramat to kupno Laxalta, MM i RR za takie pieniądze no i emeryta z rocznym kontraktem Bigli. Kalinic znowu to nieporozumienie. Najbardziej mi szkoda Contiego i Caldary. Kontuzje ich zniszczyły
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
11 stycznia 2021, 20:26
Umberto no wymiana 1 do 1 ale łacznie strata na nich obu to 40 mln plus pensje plus podatki plus kasa dla agentów itd to pewnie z 50 mln.. bo niby 1 do 1 ale przecież zapłaciliśmy za Bonu Juve 42 później była wymiana za Caldare a teraz za Caldare nie dostaniemy nawet 10 mln i jeszcze płacimy mu 60% pensji xd więc no to dalej strata 50 mln 1 do 1 nic tu nie zmienia :)
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
11 stycznia 2021, 20:31
A żeby zobrazować Ci jak nas Juve wydmało to oni kupili Caldare za 19 mln euro, sprzedali nam Bonu za 42 mln,
później nasi wycenili ich na = czyli na 42 mln euro, takim magicznym ruchem Oni mieli Bonuciego plus 20 mln euro w pół roku,
A my rachunek -42 mln euro i Caldare co mamy dzisiaj z tego Caldare którego opłacamy w Atalancie i jesteśmy - 42 mln a Juve ma Bonu i 20 mln czaisz to? XD JESTEŚMY PATOLOGIĄ TRANSFEROWĄ XD
13
Umberto
Umberto
11 stycznia 2021, 20:56
Patologie to robił poprzedni zarząd, który miał też pecha z tymi kontuzjami. Nawet nie chce myśleć jakie zakupy by teraz były za te pieniądze
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
11 stycznia 2021, 21:02
Umberto
Czy ja wiem czy tylko poprzedni zarząad, wyniki obecnego:
Paqueta 39, Piątek 35 Krunic 8, Durate 9, lekko 100 mln w błoto i ciekawe co będzie z Tonalim? na plus jednak ratuje ich Benek, Ibra, Theo czy Salemakers mimo to na nich wydali mniej, więc praca Maldiniego i spółki to takie 5/10 według mnie ..

Ja sam lubię obecny zarząd, ale nie są to wcale jacyś super spece na rynku i trzeba to uczciwie przyznać.. niestety, mam nadzieję tylko że z czasem będzie mniej wpadek :)
Edytowano dnia: 11 stycznia 2021, 21:07
0
Umberto
Umberto
11 stycznia 2021, 21:27
Paqueta jest na konto Leonardo
1
mpt1899
mpt1899
11 stycznia 2021, 21:35
No nie wiem czy az tyle. Nie mozna liczyc Caldary i Bonuca jako 2 osobne transfery. Do tego Caldara to ciagle nasz pilkarz i chocby 5 baniek za niego dostal to zawsze cos. Paqueta wyszedl chyba -2M, Piatek +1M, za Silve mamy Rebica, Krunic ciagle u nas, Laxalt i Conti jakby poszli za 7-8M kazdy to sie zwroca. Contiego i Caldary (chociaz osboiscie uwazam, ze troche przeplacilismy za niego) bym nie liczyl jako wtopy. Nie wiemy tez jakby wygladal Berto bez kontuzji. Biglia przychodzil jako jeden z najlepszych DP w lidze. Tak czy siak mamy szczescie, jak obecny zarzad pozbyl sie co niektorych. Dla mnie osobiscie najwieksza masakra ostanich lat Matri (wiem, ze to juz dawno) no i mister Kalinic. Tak jak reszte tych transakcji mozna by bylo jakos wytlumaczyc, tak chcialbym sie dowiedziec co stalo za decyzja kupna tych panow, kto wydal pozwolenie na to i dal na to kase, bo na pewno nie ktos normalny czy trzezwy.
1
Manolas
Manolas
11 stycznia 2021, 21:42
Jeju Matri proszę nie przypominajcie jeszcze wówczas Erixen za 13 był be....
0
imperator5000
imperator5000
11 stycznia 2021, 22:17
Bonucci i Caldara to raz wydane pieniądze. Za Paquetę odzyskaliśmy 20M, za Piątka 27M, za Silvę przyszedł Rebić. Za Kalinicia odzyskaliśmy 15M itd. To się nijak nie sumuje do pół miliarda :)

Nie żebym był fanem naszej polityki transferowej w ostatnich latach, ale robienie zarzutu z transferów Contiego czy Bertolacciego, którzy byli perspektywiczni i po świetnych sezonach, a którzy po prostu się u nas połamali, nie jest uczciwe. Nie uważam, że kupowaliśmy jakoś szczególnie głupio, dzisiejszy zespół składa się również z graczy sprowadzonych jeszcze przez F&M i nie grają oni wcale drugorzędnych ról.
1
Boateng93
Boateng93
11 stycznia 2021, 19:43
Conti tak czy siak chyba już u Pioliego skreślony. Przecież akurat w tym sezonie jest zdrowy, a w Serie A przy dramatycznej sytuacji kadrowej dostał dwa razy po 9 minut, a w LE zagrał tylko w meczu o nic ze Slavią. Za to Calabria jest najbardziej eksploatowanym piłkarzem.
0
eMJay
eMJay
11 stycznia 2021, 19:20
Nicolo Schira już nawet twierdzi, że Conti uzgodnił warunki kontraktu z Fiorentiną.
0
ósmy
11 stycznia 2021, 19:10
Transfer Contiego może stanąć pod znakiem zapytania. Fiorentina zwróciła oczy na Kevina Malcuita z Napoli jako na tańszą opcję.
Conti zaś ma jeszcze otwartą ofertę od Genoi, ale Gryfy 7 mln raczej nie wyłożą.
Tym bardziej, że się zbroją w innej części pola i ściągają Kevina Strootmana.
W przypadku Andrei jest jeszcze w okopach Parma.
0
Umberto
Umberto
11 stycznia 2021, 19:28
Ja wciąż liczę na to że zostanie i pokaże swoją wartość. Jest Puchar, LE, napięty grafik więc jeszcze z 5 meczu w pierwszym składzie powinien dostać
1
Mirek99999999
Mirek99999999
11 stycznia 2021, 19:34
Jeśli ma iść na wypożyczenie bez przymusu wykupu to lepiej niech zostanie.
0
fryta777
fryta777
11 stycznia 2021, 19:06
Pierwsza mysl o Contim? Gdyby nie kontuzje
7
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
11 stycznia 2021, 18:34
Bardzo dobra decyzja o sprzedaniu Contiego. To jest 27-letni wrak piłkarza.
22
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
11 stycznia 2021, 19:52
kurde że on ma już tyle lat.. no to jak jest szansa coś odzyskać za niego to trzeba go szybko opchnąć, swoją drogą ładnie nas Atalanta wyrobiła na nim, niczym Roma na Bertoronaldinho... 40 mln w błoto, Piątek drugie 40 mln.. Paqueta kolejne.. dobra nie wyliczam bo aż strach ile w tym klubie kasy wywalili w błoto.. xd
1
Jaca23
Jaca23
11 stycznia 2021, 20:18
ForzaMilan!!!
Jakie 40? Conti kosztował coś koło 24, a Piątek 35-38.
2
Kaka821
Kaka821
11 stycznia 2021, 20:25
Conti w ostatnim sezonie w Atlancie byl genialnym graczem i te 24mln to byly wtedy drobne ,niestety kontuzje go zabily.
5
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
11 stycznia 2021, 22:01
No w sensie ze łącznie berto i Conti 40 razem taki skrót trochę to był :)
0
Fushnikov
Fushnikov
11 stycznia 2021, 22:09
Piątek to niewypał? Co ja tu czytam hahah
1
Boateng93
Boateng93
11 stycznia 2021, 18:27
Conti w Violi tylko co dalej? Już w tym momencie ciężko sklecić jedenastkę, a już się zaczyna Puchar Włoch i za chwilę Liga Europa wróci. Dalot obskoczyć ma bycie zmiennikiem z lewej i prawej strony? Niby Kalulu to jest boczny obrońca, ale on ma potężne braki jeszcze w grze defensywnej.
0
Trebbiano Rubicone
Trebbiano Rubicone
11 stycznia 2021, 18:31
Dalot może grać na lewej i prawej stronie. Zobaczymy go zatem częściej.
0
Boateng93
Boateng93
11 stycznia 2021, 18:56
Tylko co w przypadku kolejnych kontuzji i kartek? Już się przed sezonem spierałem tutaj, że 4 środkowych pomocników niby stanowczo miało wystarczyć na tak szalony sezon. A tu jedna kontuzja Bennacera i nie ma jak środka zestawiać.
0
MilanHomer
MilanHomer
11 stycznia 2021, 19:01
Przecież masz 4 bocznych obrońców (Calabria, Kalulu, Theo i Dalot)
Po co ci kolejny?
Ja nawet w grze mam po 2 i w zupełności wystarcza, tym bardziej, że gramy tylko ligę i kilka spotkań przy dobrych wiatrach w LE.

Edit. Zresztą nie problem jest sklecić coś na boku obrony, a raczej w środku pomocy i na skrzydle.
Edytowano dnia: 11 stycznia 2021, 19:02
0
Boateng93
Boateng93
11 stycznia 2021, 19:11
Po to, że Kalulu to chyba jeszcze żadnego meczu w seniorskiej piłce nie zagrał na boku obrony. Zresztą w tym momencie to jest stoperem numer 3. Wszystko wygląda fajnie dopóki Calabrii bądź Theo nie przypląta się kontuzja jak Bennacerowi, wtedy już tak fajnie nie będzie.
0
MilanHomer
MilanHomer
11 stycznia 2021, 19:16
Boateng
Tak gdybając to trzeba mieć ok. 33-40 graczy w 1 zespole.
Przepisy zezwalają na 25 plus młodzi poniżej 21 roku życia do bólu.
Nie zagrał Pierre zbyt dużo, to teraz może pogra.
Stoperem numer 3 jest Gabbia. Niedługo wróci do składu. Mamy jeszcze Mateo, na tą pozycję.
In Maldini I trust!

Edit. Jak wypali z Simakanem to masz gościa na 2 pozycje.
Edytowano dnia: 11 stycznia 2021, 19:18
0
Boateng93
Boateng93
11 stycznia 2021, 20:42
A to właśnie nie Ty, pisałeś to samo przed sezonem o środkowych pomocnikach? 3 fronty, szalony terminarz, COVID. Po dwóch gotowych zawodników na każdą pozycję + młodziaki w typie Kalulu czy Colombo, którzy od biedy wejdą zagrać to podstawa.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
11 stycznia 2021, 18:23
Hm mam nadzieję że nie jest to zwykle oddanie Contiego tylko z jakąś klauzula. Chyba że transfer będzie fundamentem pod wyciągniecie ewentualne Dragowskiego czy innego Castrovillego
0
kamilus
11 stycznia 2021, 18:38
Upieramy się przy transferze definitywnym, więc moim zdaniem jest to próba zwiększenia budżetu mercato, by móc pozyskać Simakana.
7
Semper Fideli
Semper Fideli
11 stycznia 2021, 20:04
Jakaś klauzule.odkupu mogli by dodać
0
kamilus
11 stycznia 2021, 20:43
Według najnowszych plotek, ma to być 1,5-roczne wypożyczenie z obowiązkiem wykupu. :)
1
FanACM
FanACM
11 stycznia 2021, 18:03
Z innej beczki ma ktoś statystykę jaka największą prędkość w meczu rozwijaja piłkarze Milanu jakiś ranking?
1
Manolas
Manolas
11 stycznia 2021, 18:12
Podpinam się, z tego co wiem to badania prędkościowe nawet w pojedynczych meczach są tylko w Bundeslidze. W Calcio póki co cisza pod tym względem
2
Semper Fideli
Semper Fideli
11 stycznia 2021, 18:20
Trzeba by na Tt podpytać kogoś z opty czy kogoś kto ma dostęp do włoskiego instatu ?
0
kamilus
11 stycznia 2021, 18:38
Średniej prędkości nie znalazłem, co jest w sumie dziwne, bo np. łączna długość jest dostępna bez problemu.
2
PaoloACM
PaoloACM
11 stycznia 2021, 18:00
Off top
Można by dodać newsa z głosowaniem na drużynę roku EA? Jest na oficjalnym koncie Milanu na Instagramie. W gronie zawodników do wyboru znalazł się Theo i super by było gdyby się dostał :) na stronie spore zasięgi wiec może wesprzemy nasza gwiazdę? Forza Theo!
8
Pieter08
Pieter08
11 stycznia 2021, 18:41
Ja już na niego zagłosowałem kilka razy
0
Pieter08
Pieter08
11 stycznia 2021, 21:20
Daj tutaj link to sam wejdę :)
1
PaoloACM
PaoloACM
11 stycznia 2021, 21:41
https://www.ea.com/pl-pl/games/fifa/fifa-21/ultimate-team/toty?utm_campaign=fifa21_hd_ww_ic_ic_twt_fifa-21-team-of-the-year-acm&utm_source=twitter&utm_medium=social&cid=67388&ts=1610383310653
0
PaoloACM
PaoloACM
11 stycznia 2021, 21:54
Ten cały plebiscyt to jakaś gruba żenada... Andre Silva w gronie nominowanych w ataku? XDDDD
1
Laires
Laires
11 stycznia 2021, 17:12
Czyli dwa transfery wychodzące już prawie zrealizowane, czekamy na ruch naszych władców. Wiadomo ktoś kiedy kończy się okienko? Wie ktoś co z Paquetą?
Edytowano dnia: 11 stycznia 2021, 17:15
0
dextermorgan
dextermorgan
11 stycznia 2021, 17:20
A co ma być z Paquetą? xDD
Gra sobie w bananowej lidze, jak przed przyjściem do Milanu.
3
Milanboy
Milanboy
11 stycznia 2021, 17:36
Bardzo dobrze poczyna sobie w Lyonie
0
dbmat
dbmat
11 stycznia 2021, 18:03
https://twitter.com/Neymoleque/status/1346189811221204996/photo/1
0
kamilus
11 stycznia 2021, 18:09
Paqueta jest w jedenastce pierwszej części sezonu 20/21 L'Equipe: https://twitter.com/ZachLowy/status/1348429630613688331 :)
Edytowano dnia: 11 stycznia 2021, 18:13
1
Diavo
Diavo
11 stycznia 2021, 17:12
No cóż,kontuzje zniszczyły chłopaka.. przy testach piłkarzy powinni również oceniać jego regernacje.
0
pawel1989
pawel1989
11 stycznia 2021, 18:18
Tak, mieli mu skręcić kolano i zerwać więzadło na testach xD
8
Zuber
Zuber
11 stycznia 2021, 18:25
I zobaczyć za ile wyzdrowieje. xD
3
Diavo
Diavo
11 stycznia 2021, 19:04
Hehe bez przesady panowie,ale gdy mięsień nie wytrzymuje to efekt jest taki a nie inny
0
Thomas21
Thomas21
11 stycznia 2021, 16:59
Jakoś każdy z nas chce wyciągnąć jak najwięcej za swojego gracza, a my sprzedajemy dość tanio. Jeśli juz inaczej nie da się to żeby jakieś dodatkowe klauzule zapisywać, że możemy jeszcze coś zarobić lub odkupić.
0
goat333
goat333
11 stycznia 2021, 16:58
Czuje że Conti odpali w fioretinie. Życzę mu tego. Oby jutro zagrał jeszcze.
3
kamilus
11 stycznia 2021, 18:09
Najpierw niech sama Fiorentina "odpali". ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
patoo_07
11 stycznia 2021, 16:32
Czyli akcja będzie taka. Sprzedajemy Contiego, kasa zaraz leci na Simakana, Kalulu staje się zmiennikiem Calabrii, a Dalot zmiennikiem Theo.
15
Mailand_91
Mailand_91
11 stycznia 2021, 17:05
Dalot jako nominalna pozycję też ma prawy obrońca. Maldini widac, że sprowadza zawodników uniwersalnych. Tutaj akurat w letnie Mercato bardzo bym chcial żeby sprowadzili Vitaliego Mykolenko. Gość w dynamie gra i to bardzo przyzwoicie na lewej stronie. A w reprezentacji gra na srodku. Tacy gracze pozwalają zredukować liczbę środkowych obrońców do 4.
0
Cisek666
11 stycznia 2021, 18:26
Pod warunkiem, że MU zechce sprzedać Dalota. Z tego co pamiętam, to jest u nas na wypożyczeniu i przed sezonem była gadka że nie będzie do kupienia (podobnie jaki Diaz). Była gadka, że kluby będą rozmawiały o tym w czasie sezonu, ale chyba brak konkretów.
0
MilanHomer
MilanHomer
11 stycznia 2021, 19:06
Cisek
Przecież nikt tu nie pisze o tym, że Dalot zostaje na lata :)
0
tommyb1
tommyb1
11 stycznia 2021, 16:14
W sumie jeśli Simakan też spokojnie może zagrać jako PO to nie jest głupie pozbycie się Contiego. Ale ta cena to mimo wszystko jakiś żart. No chyba że ze sporym % od następnego deala albo prawem odkupu np za 15. Gdzie się doczytaliscie z tymi 7 bankami bo ja nigdzie tego nie widze?
Edytowano dnia: 11 stycznia 2021, 16:16
0
Rafalzki
11 stycznia 2021, 16:35
a dałbyś więcej niż 7 milionów za obrońcę który prawie 3 sezony przeleżał w gabinetach lekarskich a nawet jak grał to grał delikatnie mówiąc wątpliwie jakościowo? (oczywiście nie piszę o jego pobycie w Atalancie tylko w Milanie). Osobiście uważam, że sprzedaż Contiego nawet za to 7 milionów to będzie obecnie po jego przejściach dobry deal.
19
yagi
yagi
11 stycznia 2021, 17:29
Zgadzam się - uważam, że jak go opchniemy za 7mln to będzie majstersztyk.
1
tommyb1
tommyb1
11 stycznia 2021, 18:36
Oczywiście, że sytuacja Contiego jest jaka jest ale uważam że mimo wszystko jest to gracz z potencjałem i przy tej cenie powinniśmy przynajmniej % wywalczyć jakiś uczciwy. Spoko jestem przyzwyczajony do takich ripost. Moje posty odnośnie obrony Kessiego też były wyśmiewane a te prześmiewki dostawały dziesiątki lajków więc mnie to nie rusza. Conti ma serce do gry i wróci do bycia wartościowym piłkarzem - jestem tego praktycznie pewny. Poza tym akurat Fiorentinie na pewno bym nie pozwolił na żaden zakup ot tak. Szybciej bym starał się go Torino oddać jako dobry grunt wiadomo pod co :)
Edytowano dnia: 11 stycznia 2021, 18:42
0
yagi
yagi
11 stycznia 2021, 18:39
Ee... daleki jestem od jakichkolwiek prześmiewek - normalna dyskusja i różnica zdań. Po prostu myślę, że w tej sytuacji 7 baniek to byłoby spoko, bo piłkarz stracił u nas trzy sezony. Im więcej tym lepiej - jak ktoś da 15 to będę wniebowzięty.
0
kusniak_22
kusniak_22
11 stycznia 2021, 16:13
Szkoda Contiego, ale i dla niego i dla nas to najlepsza opcja. Nie będzie grał, nie ma na to najmniejszej szansy, Calabria jest nie do wygryzienia. Jest młody jeszcze może uratować karierę, szkoda bo liczyłem na niego, ale przez kontuzje czas w Milanie zmarnowany.
Edytowano dnia: 11 stycznia 2021, 16:24
1
shevchenko999
shevchenko999
11 stycznia 2021, 16:00
Po co im Conti?
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
11 stycznia 2021, 16:07
Ponieważ Pol Lirola odchodzi do Marsylii
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
11 stycznia 2021, 16:10
Żeby przy kontuzji Ribery nie siedział sam ;)
25
biedrus
biedrus
11 stycznia 2021, 15:46
Podobno Milan zainteresowany Loiciem Bade. Pewnie tak gorsza i tańsza wersja Simakana
1
olhan
olhan
11 stycznia 2021, 16:16
Loic Bade - to też jest świetny zawodnik, w tym sezonie w 5 najlepszych ligach jest zawodnikiem U-21 który najczęściej czyści w polu karnym. edit - oraz najwięcej przechwyconych piłek. Ja to bym się ucieszył jakby wyciągnęli jednego i drugiego:)
Edytowano dnia: 11 stycznia 2021, 16:25
3
szfarceneger
szfarceneger
11 stycznia 2021, 15:37
Jak odejdzie Conti, to trzeba koniecznie ściągnąć bocznego obrońcę. Najlepiej lewego, żeby Dalot, który jest prawym obrońcą, nie musiał być zmiennikiem Theo.
0
olhan
olhan
11 stycznia 2021, 16:11
A po co nam wtedy Kalulu, który jest nominalnym prawym obrońcą?
3
Rafalzki
11 stycznia 2021, 16:37
Dalot może grać na lewej i na prawej, Kalulu na prawej też daje radę podobno bardziej niż na środku. Myślę, że ewentualne pieniądze z Contiego pójdą na ŚO.
3
Gutek
Gutek
11 stycznia 2021, 16:45
Rafalzki
Obyś miał racje bo z tym Simakanem cos sie przedłuża i niepewność sie wkrada...
0
milan78
milan78
11 stycznia 2021, 15:33
Trzecie miejsce na koniec sezonu to będzie sukces czy porażka?Dla Gazidisa to cel czyli sukces.A dla nas,kibiców?
0
per93milan
per93milan
11 stycznia 2021, 15:37
Też sukces.
9
Kaka821
Kaka821
11 stycznia 2021, 15:42
Sukces. Nie mamy prawa tak naprawde wymagac od naszych zawodnikow mistrzostwa w tym sezonie.
13
milan78
milan78
11 stycznia 2021, 15:42

per93milan

Powinni admini wrócic do formuły felietonu przynajmniej raz w tyg.Chetnie bym poznał argumenty stron twierdzacych ,że ostatnie miejsce podium to sukces/porażka
1
tommyb1
tommyb1
11 stycznia 2021, 16:11
Wymagać mistrzostwa może i nie mamy prawa. Ale walki o nie jak najbardziej. Poza tym to od wymagania od drużyny jest Zlatan a dla niego nie ma czegoś takiego jak nie da się. Walczyc zatem będą wg mnie do ostatniej kropli krwi ;)
2
Rafalzki
11 stycznia 2021, 16:38
moim zdaniem miejsce na podium to będzie sukces.
1
Jaca23
Jaca23
11 stycznia 2021, 17:48
Każde wyższe miejsce niż 4 będzie dla nas powyżej oczekiwań.
1
daro12555
daro12555
11 stycznia 2021, 15:25
Hmm niech Conti zostanie na pewno nie za 7mln minimum 10mln .Wielkie tak dla Lokongi
0
Dohtor
11 stycznia 2021, 15:24
A ja mimo wszystko połasiłbym się na Papu Gomeza.
0
dextermorgan
dextermorgan
11 stycznia 2021, 15:04
Chciałbym, żeby już było po tym całym mercato, bo nie mogę siedzieć spokojnie i przestać analizować nasze potencjalne transfery. Po każdej plotce widzę już jak dany gracz wbija się do składu jak Kjaer czy Saelemaekers xD

Przydałby się przycisk skip jak na Netflixie
1
Manolas
Manolas
11 stycznia 2021, 14:50
Ale strona Interu kipii z furi po meczu z Romą. Cudownie się to czyta w pracy
3
FanACM
FanACM
11 stycznia 2021, 14:28
Daily Mail to jakieś wiarygodne źródło? bo podają informacje o możliwości wypożyczenia Felipe Andersona przez Milan.
0
muamba_kabumba
11 stycznia 2021, 14:29
Ciekawe czego go WHU wysłało na wypożyczenie do Porto ?
2
Vol'jin
11 stycznia 2021, 14:40
Daily Mail to bulwarówka więc z dystansem

dwa Anderson w WHU obniżył loty strasznie
1
Milanista85
Milanista85
11 stycznia 2021, 14:52
Za Pioliego miał dobry czas w Lazio, więc to łączą z nami. Chłop gra na lewym skrzydle, ale zdarzały się mecze na środku czy nawet na prawej.
0
ALCANTARA
ALCANTARA
11 stycznia 2021, 13:46
Panowie czy ja dobrze patrzę i po meczu z Torino prawie wszyscy nieobecni wracają? Chciałbym dopytać czy Bennacer i Salemakers wjeżdzają na Cagliari. Na Atalantę to mam nadzieję już na full skład z ławką konkretną.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 stycznia 2021, 13:47
Benek i Snickers dopiero na Cagliari, Tonali raczej też.
1
kamilus
11 stycznia 2021, 13:53
Bennacer chyba nie zdąży na Cagliari, ale ma być na Atalantę.
4
ALCANTARA
ALCANTARA
11 stycznia 2021, 13:57
Fajnie by było żeby Benek na Cagliari pograł tak przynajmniej z 30 minut żeby wszedł w tryb meczowy bo z Atalantą musi być ostro na noże i koniecznie 3 pkt bo inaczej nas dogonią.
12
MilanHomer
MilanHomer
11 stycznia 2021, 14:03
Atalanta nas dogoni jak z nimi przegramy?
0
ALCANTARA
ALCANTARA
11 stycznia 2021, 14:09
Może nie od razu ale tak mi się wydaje, że jak ich nie ogramy u siebie to nas przegonią w ogólnym rozrachunku.
0
acmilan95
acmilan95
11 stycznia 2021, 14:19
Nie wiadomo co z Rebiciem, oby szybko uporał się z Covidem. Z drugiej strony Romagnoli i Calabria są o jedną kartkę od pauzy. Leao pauzuje na Sardynii.
Edytowano dnia: 11 stycznia 2021, 14:19
0
ALCANTARA
ALCANTARA
11 stycznia 2021, 14:22
Brak Calabrii to by była bardzo duża strata. Natomiast Romagnoli jest cienki.
0
Marcin1995
Marcin1995
11 stycznia 2021, 14:25
Romagnoli nie jest cienki tylko jest w słabej formie, tak czy siak wolę jego niż nieogranego Kalulu
10
ALCANTARA
ALCANTARA
11 stycznia 2021, 15:42
A ja właśnie myślę, że wolałbym Kalulu przy Kjearze. Romagnoli rusza się jak wóz z węglem a wyprowadzanie piłki przez niego to jest jeden wielki wstyd. Umie podać tylko do Theo i nawet nie podnosi głowy do góry. Po prostu jest ograniczony technicznie.
1
Rafalzki
11 stycznia 2021, 16:44
ALCANTARA, Kalulu na środku to proszenie się o kłopoty. Gość w 3 meczach ma na swoje konto 3-4 stracone bramki. Zrobiony karny, przynajmniej jedna jak nie dwie bramki Destro też na jego konto i ten gol Immobile też przy kryciu Kalulu. Nie przemawia do mnie fakt, że karny przypadkowy itp. Jakoś sporo tych nieszczęśliwych przypadków się chłopu zdarza jak już gra na środku. Moim zdaniem powinien być zmiennikiem Calabrii, na środku idzie mu kiepsko, tykająca bomba zegarowa...
1
ALCANTARA
ALCANTARA
11 stycznia 2021, 17:38
Ale lepiej piłki wyprowadza. A Romagnioli też już karnych narobił, Dybala go porobił jak dziecko. Dlatego potrzebny jest ten Simekan.
0
Rafalzki
12 stycznia 2021, 09:27
to teraz wyobraź sobie co by z Kalulu zrobił Dybala i Ronaldo... I odpowiedz sobie jeszcze raz na pytanie czy na pewno wolisz go zamiast Romka nawet w takiej sobie dyspozycji. Bez obrazy Ziomeczku. A od wyprowadzania piłki z obrony jest Kjaer. Poza tym Romek wcale tak źle nie wprowadza piłki do gry jak piszesz.
0
ALCANTARA
ALCANTARA
12 stycznia 2021, 09:32
Rafalzki sorry gościu ale Dybala typka pozamiatał i ciężko mi sobie wyobrazić żeby Kalulu zagrał gożej. Przy wyprowadzaniu piłki jest tragiczny i jeśli tego nie wdzisz to znaczy że jesteś zaślepiony bramką z Udinesse sprzed 2 lat bo nie wiem jak wto wytłumaczyć.
0
Pieter08
Pieter08
11 stycznia 2021, 13:39
Ten lokonga to lepszy niż ten cały meite
0
kamilus
11 stycznia 2021, 13:53
Ale też droższy, bo Meite ma być wypożyczony za 1 mln.
0
ALCANTARA
ALCANTARA
11 stycznia 2021, 14:02
Lokonga ma 173cm. Meite 187cm. Moim zdaniem brakuje nam warunków fizycznych w pomocy w pewnym momentach gry i Meite z Kessiem uspokoili by mecz przy wyniku 2-0.
7
MilanHomer
MilanHomer
11 stycznia 2021, 14:05
Meite to opcja low cost, do końca sezonu i wraca do Torino, chyba że pokaże jakieś cuda.
Lokonga to tranfer definitywny z myślą o przyszłości.
W tym momencie Maldini musi celować w 1 opcję.
1
Vol'jin
11 stycznia 2021, 14:12
Lokonga ma 1,83 czyli jak Kessie.
https://www.transfermarkt.pl/albert-sambi-lokonga/profil/spieler/381967

a Kessie jakoś też mega skoczny w powietrzu nie jest :)
Edytowano dnia: 11 stycznia 2021, 14:16
0
Wojtecki7
Wojtecki7
11 stycznia 2021, 14:16
@ALCANTARA Transfermarkt podaje, że Lokonga mierzy 183 cm, więc aż tak dużej różnicy nie ma w porównaniu do Meite.
0
ALCANTARA
ALCANTARA
11 stycznia 2021, 14:58
A na wikipedii jest 1.73m. Ale faktycznie transfermarket może być lepiej poinformowany bo pewnie z 2 lata temu miał 1.73 a nie zrobili update'u.
0
MilanHomer
MilanHomer
11 stycznia 2021, 19:10
A czy Wikipedia jest jakimś sensownym źródłem w tym temacie?
Mam nadzieję, że wiedzy wszelakiej nie opierasz na tym źródle...
0
basior
basior
11 stycznia 2021, 13:28
Conti jaki jest każdy widzi, ale bez kogoś za niego, to bym się go nie pozbywał.
0
Vol'jin
11 stycznia 2021, 13:32
jest Kalulu, Dalot ... bierzemy 3 PO dalej do kadry?

5
Pieter08
Pieter08
11 stycznia 2021, 13:35
Jak dalot wróci do MU to może nam się przydać.
0
kamilus
11 stycznia 2021, 13:52
Jak Dalot wróci do United to znowu wypożyczymy kogoś, kto raz na jakiś dłuższy czas będzie w stanie zagrać. Tak samo jak i z Diazem. :P
7
kamilus
11 stycznia 2021, 13:07
Z innej beczki - budżet Milanu za sezon 2019/2020 opisany bardziej szczegółowo: https://twitter.com/SwissRamble/status/1348529660049686531
4
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
11 stycznia 2021, 13:17
Świetne dane, kopalnia wiedzy o finansach.
0
11 stycznia 2021, 13:07
Kolejna alternatywa po tym calym Simakanie to Loic Bade z Lens, rocznik 2000, obserwatorzy Ligue 1 mowia ze potencjal wiekszy niz u tego z Strasbourga
1
Mailand_91
Mailand_91
11 stycznia 2021, 13:25
Ja tam trzymam kciuki, żeby Simakan przyszedł do nas. Jak juz mowa o Lens to w necie wyczytałem, że Cheick Doucouré jest dobrym dzikiem.
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się