SCUDETTO


MERCATO LIVE 14.01: Meite w Milanie! Teraz Mandżukić? [23:40]

14 stycznia 2021, 00:05, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 14.01: Meite w Milanie! Teraz Mandżukić? [23:40]

[00:01]: Dość sensacyjne doniesienia od Gianluki Di Marzio, potwierdzane także przez innych dziennikarzy. Milan poważnie rozważa zakontraktowanie Mario Mandżukicia - 34-letni Chorwat doskonale znający Serie A z czasów gry w Juventusie od pół roku pozostaje bez klubu po zakończeniu swojej niedługiej przygody w Katarze. Teraz może zwiększyć pole manewru rossonerich w ataku.

[00:03]Soualiho Meite zagra w Milanie, podaje Di Marzio. Rano mają zostać dopięte wszystkie szczegóły - łącznie rossoneri wyłożą około 10 mln euro jeśli Francuz trafi do nich na stałe. Gracz przywędruje z Torino najprawdopodobniej na wypożyczenie z opcją wykupu, ma zostać powołany już na poniedziałkowy mecz z Cagliari.

[00:05]: Di Marzio dodaje, że trudno wyobrazić sobie obecnie transfer do Milanu Mohameda Simakana. Rossoneri chcą gracza na już, nie zaś takiego, który musi wracać do zdrowia. Fikayo Tomori z Chelsea jest gotowy do przenosin na San Siro i czeka na sygnał mediolańczyków.

[07:09]: Zdaniem Gianluki Di Marzio, Fiorentina wciąż nie złożyła oferty za Andreę Contiego, przez co do wyścigu o podpis prawego obrońcy może włączyć się Parma. Przypomnijmy, wcześniej wspomniany dziennikarz podawał, że ekipa z regionu Emilia-Romania chciałaby pozyskać także Mateo Musacchio.

[09:20]: Tuttosport podaje, że Paolo Maldini kontaktował się z Mario Mandżukiciem i Chorwat jest skłonny zawrzeć sześciomiesięczną umowę z Milanem. Sytuacja może się rozwiązać w najbliższych godzinach, a czwartek jest kluczowym dniem dla pozyskania 34-letniego napastnika.

[10:37]: Coraz więcej dziennikarzy podkreśla, że już w tych godzinach ważą się losy przejścia Mario Mandżukicia do Milanu. Kluczowych informacji należy wypatrywać nawet dzisiaj, rozmowy trwają.

[11:00]: Zdaniem Tuttosport, Milan obserwuje utalentowanego zawodnika Lecha Poznań, Filipa Marchwińskiego. 19-latek wzbudza zainteresowanie rossonerich i kto wie, czy ci nie zdecydują się wykupić go z wielkopolskiej ekipy.

[11:31]: Doniesienia medialne w sprawie Mario Mandżukicia sprowadzają się do wspólnego mianownika - jeśli Milan zadecyduje dziś, że jest zadowolony formą fizyczną i przygotowaniem Chorwata, to powinien wprowadzić w życie zakontraktowanie gracza na pół roku.

[12:00]: Włoscy dzennikarze jak jeden mąż ponformowani, że transfer Soualiho Meite z Torino do Milanu jest już gotowy. Czekamy na szczegóły transakcji, ale Francuz na pewno zagra w ekipie rossonerich, o ile oczywiście przejdzie testy medyczne.

[12:03]: MilanNews: Soualiho Meite przenosi się na San Siro na zasadzie płatnego wypożyczenia z opcją wykupu za 8 mln euro.

[12:26]: Gianluca Di Marzio wykłada na tacy koszty sprowadzenia Soualiho Meite: półroczne wypożyczenie za 0,5 mln euro plus opcja transferu definitywnego za 8 mln euro odstępnego i 1,5 mln euro w bonusach. Jeśli zatem Francuz przekona do siebie rossonerich i trafi na San Siro definitywnie, klub wyda łącznie 10 mln euro.

[13:35]: Di Marzio dodaje, że po osiągnięciu pełnego porozumienia Milanu z Torino w kwestii Soualiho Meite, Francuz wkrótce wyruszy z Turynu do Mediolanu na testy medyczne. Przejdzie je zapewne jutro.

[14:48]: Według SportMediaset, Milan skłania się do porzucenia planu ściągnięcia Mohameda Simakana wobec kontuzji Francuza.

[14:52]: Włoscy dziennikarze niezmiennie donoszą o poważnym zainteresowaniu Milanu Mario Mandżukiciem. Wciąż czekamy jednak na informację, czy rossoneri zdecydują się podpisać kontrakt z Chorwatem pozostającym aktualnie wolnym zawodnikiem.

[15:31]: Gianluca Di Marzio podkreśla, że Mario Mandżukić został zaoferowany Milanowi, nie zaś był poszukiwany przez rossonerich, ale klub podszedł do tej propozycji poważnie i ocenia wszelkie "za" i "przeciw".

[17:25]: Serwis FirenzeViola.it donosi, że doszło do nagłego wstrzymania negocjacji w sprawie transferu Andrei Contiego do Fiorentiny. Wydawało się, że operacja jest już fazie końcowej, tymczasem nastąpiły niespodziewane problemy. Najbliższe dni mają być decydujące dla przyszłości prawego obrońcy Milanu.  

[19:30]: Antonio Vitiello z MilanNews informuje, że Soualiho Meite dziś wieczorem pojawi się już w Mediolanie, a już jutro Francuz przejdzie testy medyczne przed transferem do Milanu.

[22:38]: Według La Gazzetta dello Sport, Milan porzucił plany sprowadzenia Mohameda Simakana zimą, ale spróbuje ponownie latem. Teraz natomiast celem stał się Fikayo Tomori, który jest już gotowy do zamiany Chelsea na ekipę rossonerich.

[23:13]: Gianluca Di Marzio informuje, że Chelsea w negocjacjach odnośnie Fikayo Tomoriego chce zastrzec opcję wykupu po wypożyczeniu opiewającą na 30 mln euro. Rozmowy trwają, Anglik jest zdecydowany przejść do Milanu jeśli kluby się dogadają.

[23:21]: W kwestii Mario Mandżukicia Di Marzio dodaje, że piłeczka leży po stronie Milanu - rossoneri muszą zadecydować czy wprowadzić tę operację w fazę finalizacji.

[23:23]: MilanNews informuje, że Soualiho Meite jest już w Mediolanie. Piątek dniem testów medycznych Francuza.

[23:40]: Zdaniem Gianluki Di Marzio, Andrea Conti dał zielone światło Parmie na rozmowy z Milanem w sprawie transferu. Gialloblu mogą zagwarantować obowiązek wykupu prawego obrońcy w przypadku wywalczenia utrzymania w Serie A.



340 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
14 stycznia 2021, 12:19
Trzeba zablokować transfer Mandzukica, który wielokrotnie kopał i opluwał naszych piłkarzy. Nie chcę widzieć go w naszej czerwono-czarnej rodzinie. Szanujmy się.
5
KrzysieKSC98
KrzysieKSC98
14 stycznia 2021, 12:35
Tak, tak. Ibrę też wywalmy z klubu najlepiej w tym okienku, bo grając w Juve, Ajaxie czy Interze miał na boisku spięcia z chociażby Gattuso czy Stamem. Litości.
18
artorn
artorn
14 stycznia 2021, 12:37
Akurat ten charakter go wyróżnia, mega zadziorność.
3
Diabełek
Diabełek
14 stycznia 2021, 12:38
Zobacz jak suarez gra w Atletico a jak on opluwał. Może da z siebie więcej niż ci co przyrzekali tylko Milan a byli jak judasze..Pozdro
2
RaveL
RaveL
14 stycznia 2021, 13:07
Piłkarz na boisku jeśli nie jest chamem to się nie wyróżnia. Taka prawda. Ibra, Mandzukić, Diego Costa - każdy z nich wyrobił sobie taką markę i dlatego o nich pamiętamy.
0
Corsa
Moderator Corsa
14 stycznia 2021, 13:16
Nie będzie trzeba nic blokować, bo ten transfer to bujda. Jednak osobiście to bym nie miał nic przeciwko żeby pomógł nam w walce o LM.
0
Orzelek79
Orzelek79
14 stycznia 2021, 14:35
Tylko weź pod uwagę że będzie stał po drugie stronie barykady..
0
BadMad
BadMad
14 stycznia 2021, 15:08
Niech w rewanżu z Juve przekopie i przeora Bonucciego-winy zostaną wybaczone;)
Rebic-Ibra-Mandzukic strach się bać;)
0
szfarceneger
szfarceneger
14 stycznia 2021, 12:15
No to nasz włoski Kimmich chyba na stałe wróci na prawą obronę.
10
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
14 stycznia 2021, 12:08
No to Krunic ma już pograne :P Chyba że pojawi się jakaś fala kontuzji.
Edytowano dnia: 14 stycznia 2021, 12:09
3
wojtekdio1234
wojtekdio1234
14 stycznia 2021, 12:05
super opcja z Meite. Jest silny i trzyma piłkę jak Kessie , ma troche gorszę podanie ale jest to super uzupełnienie składu
7
Cervusius
Cervusius
14 stycznia 2021, 12:11
balans ciała i styl gry bardzo podobny do Bakayoko
5
TR3V0R
TR3V0R
14 stycznia 2021, 12:13
potrenuje trochę z nami to jeszcze się chłopak z tymi podaniami wyrobi. Taki transfer bardzo nam się przyda, bo jak widzieliśmy na środku pomocy z przymusu musiał grać Calabria, a tak to mamy dodatkowego zmiennika :D
1
TR3V0R
TR3V0R
14 stycznia 2021, 12:04
No i super. Meite bardzo dobry zmiennik do rotacji. Według mnie ciekawy transfer, tym bardziej za 10 baniek :D
6
Gzikuu
Gzikuu
14 stycznia 2021, 12:01
Jeżeli mam wybierać w sytuacji, która była ostatnio, czy na szpicy ma zagrać Rebić, czy Mandzukić, to wybieram Mandzukica. Na pewno będzie to krok do przodu, nawet jeżeli tylko niewielki.
5
Nesta_13
14 stycznia 2021, 11:58
No podeptał coś tam Romka, ale uważam że to nie ma większego znaczenia. Ibra swojego czasu jak grał w Juve czy Interze to również miał spiny na boisku z naszymi zawodnikami, gdzie w grę również wchodziły nieprzepisowe zachowania. Ja bym brał Mandzu, już pisałem o tym w lecie.
1
Rafalzki
Rafalzki
14 stycznia 2021, 12:08
Rodman i jego Pistons niemiłosiernie wyniszczali fizycznie Jordana i Pippena a potem Denis był skłonny wskoczyć za nimi w ogień... Oczywiście zachowujemy proporcje osobowości, dlatego nie przejmowałbym się spinką Romka z Mario w przeszłości. Inteligentni i ambitni ludzie zawsze dojdą do porozumienia. A jak nie to Zlatan im pomoże :P
5
becoccos
becoccos
14 stycznia 2021, 12:27
Jak strzeli bramkę Juve, zapomnimy....
5
DragonAC
DragonAC
14 stycznia 2021, 12:44
Z kierem tez sie przepychali a teraz ciupią razem
1
ósmy
ósmy
14 stycznia 2021, 12:56
@Rafalzki
Tłoki z Detroit w tamtym okresie to była moja pierwsza, wielka miłość, jeśli chodziło o sukcesy jakiejś drużyny. Kibicowałem im okrutnie na tyle, na ile to było wtedy możliwe mając do dyspozycji tylko zaśnieżony obraz TVN w środku nocy. Dennis Rodman, Bill Laimbeer, Isiah Thomas, Joe Dumars. Później niestety to się u mnie rozmyło, odeszło, ale jeszcze takie nazwiska jak Grant Hill i Andre Drummond czy Chauncey Billups śledziłem w prasie i innych dostępnych wiadomościach.
Piękne czasy.
1
tommyb1
tommyb1
14 stycznia 2021, 13:04
Ósmy jesteś chyba pierwsza osoba która się przyznaje do kibicowanie Detroit. Wszyscy ich nienawidzi za chamstwo i brutalność. Między innymi dlatego Isiah nie grał w kadrze bo z każdym miał na pieńku. Chociaż umiejętności na pewno mial
1
tommyb1
tommyb1
14 stycznia 2021, 13:04
Ósmy jesteś chyba pierwsza osoba która się przyznaje do kibicowanie Detroit. Wszyscy ich nienawidzi za chamstwo i brutalność. Między innymi dlatego Isiah nie grał w kadrze bo z każdym miał na pieńku. Chociaż umiejętności na pewno mial
0
Diavo
Diavo
14 stycznia 2021, 11:52
Powiem tak, nigdy go nie lubiałem,za jego zachowanie na boisku,ale zawsze się go obawiałem gdy grał z nami bo gościu targa od obrony do ataku jakby każdy mecz miałbyć ostatnim,dlatego popieram ten zakup,lepiej mieć takiego u siebie niż u przeciwnika ;)
2
Manolas
Manolas
14 stycznia 2021, 11:50
Nie obrażę się jak ten Cham boiskowy tu nie trafi. Costa byłby tysiąc razy lepszy i bardziej poukładany
0
TR3V0R
TR3V0R
14 stycznia 2021, 12:01
Jeżeli mówisz o kimś takim jak Diego Costa, to też coś ci się nieźle pomieszało. W kwestii idiotyzmu na boisku mało kto ma do niego podjazd :p
9
Trzesuaf
Trzesuaf
14 stycznia 2021, 12:03
A mi się zawsze wydawało, że hamstwo Mandżukicia, czy Ramosa było zawsze taktyczne, zaś Costa jest zwykłym idiotą.
22
dawko69s
dawko69s
14 stycznia 2021, 11:50
Wiem, że to jest bardzo nieprawdopodobne, ale gdyby Marchwiński przeszedł do Milanu to byłby to najpiękniejszy transfer w moim życiu! Filip jest wychowankiem klubu, w którym jestem trenerem. Ponadto, trafił w końcu do Lecha Poznań, któremu kibicuję od urodzenia. Gdyby na koniec przeszedł do mojego ukochanego Milanu, to byłaby to naprawdę super niespodzianka :)
Edytowano dnia: 14 stycznia 2021, 11:51
18
kurpkombajn
kurpkombajn
14 stycznia 2021, 12:17
Przepraszam, ale oby nigdy do nas nie trafił...
7
Pieter08
Pieter08
14 stycznia 2021, 12:58
Żuraw czy to ty?
0
Nikodem
Nikodem
14 stycznia 2021, 11:48
Co myślicie panowie o Marchwińskim?
1
szewczenko85
szewczenko85
14 stycznia 2021, 11:55
Co myślimy? ma 19 lat chłopak do rozwinięcia, natomaist jak dla mnie to on zbyt anemicny , nie widzę tej iskry jak w przypadku drugiego małolata z Lecha, czyli Kamińskiego, moim zdaniem aby pilkarz z ekstraklasay trafiał do Milanu to niech chociaz w Ekstraklapie się wyróżnia, uważam , że to plotka , ponieważ jego agent był w siedzibie Milanu. Media od razu to łączą :) a media w Pl są pewne ze chodzi o Filipa, tak to działa.
0
TR3V0R
TR3V0R
14 stycznia 2021, 12:02
w dodatku brakuje mu takiej zawziętości i charakterku. Umiejętności jakieś niby ma, ale tak jak wszyscy piszą, nawet w ekstraklasie sie nie przebija, to co mógłby u nas zrobić :p
0
nokoments
nokoments
14 stycznia 2021, 12:33
Marchewa byłby spoko za drobne. Ma spory potencjał techniczny, widać u niego przebłyski dużej inteligencji boiskowej - rozgląda się, potrafi ciekawie i szybko podać. Według mnie jest największą nadzieją polskiego środka pola i jak nic nie spierdoli (jak np. Kapustka) to za kilka lat spokojnie może grać na takim poziomie jak Zielu czy Linetty obecnie, a być może nawet jeszcze lepiej.
Ale na Serie A to on jest w tej chwili zdecydowanie za krótki - musiałby od razu trafić na wypożyczenie do ligi, która pozwoli mu jednocześnie okrzepnąć fizycznie i da mu się rozwinąć technicznie przez jakieś 2 lata i gdyby wszystko poszło ok, to można by go brać pod uwagę w jakimś średniaku Serie A i gdyby się sprawdził to dopiero wtedy Milan. Wg mnie za dużo tu niepewności i Lech musiałby go puścić za frytki, żeby się opłacało.
Also, ponad połowa klientów jego agenta, Branchiniego, przewinęła się w którymś momencie przez Milan, także kto wie...
0
Semper Fideli
Semper Fideli
14 stycznia 2021, 11:47
Zamiast interesowac się Marchwi skim który zapowiadał się lepiej jak był młodszy, trzeba było skusić się na Modera. Chłopak zrobi duża karierę jak nie będzie miał problemów ze zdrowiem
3
Corsa
Moderator Corsa
14 stycznia 2021, 11:54
Technicznie zjadał te wszystkie ekstraklasowe gwiazdki, ma potencjał.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
14 stycznia 2021, 11:40
Ktoś się orientuje, czy zaległe spotkanie Juve-Napoli ma już ustaloną datę?
0
Rafalzki
Rafalzki
14 stycznia 2021, 11:42
prawdopodobnie 14 luty ale jeszcze nie potwierdzono tej daty na 100%.
0
lopezito84
lopezito84
14 stycznia 2021, 11:40
Wolałbym Pato
4
Milano11
Milano11
14 stycznia 2021, 11:36
Ahh ten jugol... Nadal pamiętam ta sytuację z romangolim ale jak ma nam pomóc w awansie do LM (choć wierze też w mistrzostwo) to czemu nie
1
Carlo88
Carlo88
14 stycznia 2021, 11:35
Arnautovic ponoć bardzo chce opuścić Chiny i został właśnie zaoferowany Fiorentinie. Może by tak o niego się postarać? bardziej podobnego piłkarza (pod każdym względem) do Ibry to się znaleźć chyba nie da.
2
Gutek
Gutek
14 stycznia 2021, 11:33
Wypożyczamy czyli sianko oszczędzamy :] i pyk jakiegoś skrzydłowego za gotowke :o
1
GiveMeReason
GiveMeReason
14 stycznia 2021, 11:27
Podobno z Mandżukiciem rozmawiamy już od grudnia, zawodnik trenuje i podobno jest w dobrej formie fizycznej
1
DarQ
DarQ
14 stycznia 2021, 11:11
Dobry Jugol nie jest zły...ale
zły Jugol bo naszej stronie jest jeszcze lepszy.
7
Corsa
Moderator Corsa
14 stycznia 2021, 11:09
MERCATO LIVE 14.01:
[18:35]: oczekiwania finansowe Chorwata były zbyt wysokie, zarząd podkreślił, że szuka zawodników o innej charakterystyce, młodszych. Negocjacje upadły, ale bądźcie spokojni, letnie okienko nie tak daleko i temat z pewnością powróci.

;)
5
KrzysieKSC98
KrzysieKSC98
14 stycznia 2021, 11:07
Jest różnica między bezsensownym prostactwem i błazenadą, a CWANIACTWEM dla dobra zespołu. Mandzu gdzie by nie zagrał, czy to Juve, czy z dzieciakami na boisku osiedlowym, nie da sobie i swoim partnerom w kaszę dmuchać. Jestem spokojny, że będzie dodatnią wartością nie tylko sportowo, ale i pod względem mentalnym w szatni.

Gość wybitnym snajperem nigdy nie był (nie wiem czy przekroczył kiedyś 15 goli na sezon), ale przy obecnym stylu gry myślę, że potrzebujemy właśnie kogoś takiego. Zagra plecami, zastawi się, odegra, a jak będzie potrzeba to przy jakiejś wrzutce czy sfg wstawi ten swój jugolski łeb i zmasakruje obronę. Wielkie tak dla niego ;)
9
patoo_07
patoo_07
14 stycznia 2021, 11:05
Marchwiński to jest najbardziej bezjajeczny zawodnik jakiego widziałem. Technika jakaś tam jest, ale walki zero. Gdzie z takim chłopkiem do Serie A. Jakby wpadł w niego taki De Ligt, to by go połamał na pół.
Edytowano dnia: 14 stycznia 2021, 11:06
3
Cimar94
Cimar94
14 stycznia 2021, 11:24
A widziales Daniela Maldiniego?
2
patoo_07
patoo_07
14 stycznia 2021, 11:33
Mniej więcej ten sam poziom bezjajeczności. Także drugi taki sam jest nam zbędny.
1
Light
Light
14 stycznia 2021, 11:04
Tak wiadomo chamski jugol mial spine z Romkiem i jest bee. Gosc jest jaki jest ale walczy dla swojej druzyny i widac bylo glod do gry w jude. Profilowo bardzo przypomina Ibre stad nie bedzie trzeba zmieniac taktyki ofensywnej i godzi sie na role zmiennika. Ma jakosc i jezeli bedzie to tania opcja to jest to deal idealny. Nie wspominajac ze maja zgranie z Rebicem.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
14 stycznia 2021, 11:03
Nie chcielem typa, osobiscie go nie trawie .. ale w obecnej sytuacji by sie przydał. Zlatan ma juz swoje lata i kazda kontuzja wiąże sie z dluga absencja... mysle, ze bylibysmy w stanie przetrawic Chorwata przez te pół roku.
0
Corsa
Moderator Corsa
14 stycznia 2021, 11:12
Też go nie lubię, ale nie ukrywam, że jego obecność by mnie mocno ucieszyła. Trzeba patrzeć na dobro klubu.
0
Jogin
Jogin
14 stycznia 2021, 11:00
Nie przepadam za Mandzukiciem, ale ja ufam Maldiniemu, jeśli on uważa, że Mario zrobi tutaj dobrą robotę, że dołoży swoją cegiełkę do sukcesu Milanu, to brać go.
0
marcinomilano
marcinomilano
14 stycznia 2021, 10:52
Dawać Jugola, to już jest nasycony kot, jeśli ma pełnić rolę zmiennika Ibry to nawet nie ma co się zastanawiać.
1
Kaka821
Kaka821
14 stycznia 2021, 10:50
Mandzukic spoko pomysl. Jesli pensja nie bedzie z kosmosu to zapraszam
0
themrrengaru
themrrengaru
14 stycznia 2021, 10:40
Ruch z Mandzukiciem wygląda podobnie jak sytuacja z Pirlo i Juventusem 10 lat temu. Ten też był uważany za starego i niepotrzebnego, a robił tam niesamowitą robotę i mogliśmy żałować, że go nie zatrzymaliśmy. Musimy mieć doświadczonych graczy i otaczać ich młodością, inaczej nie zdobędziemy mistrza.
1
Vol'jin
Vol'jin
14 stycznia 2021, 10:42
Nie widzę wogle analogii w tym porównaniu


15
marcinomilano
marcinomilano
14 stycznia 2021, 10:49
Pirlo był o 3 lata młodszy i odchodził po sezonie mistrzowskim w Milanie, a Mandzukić po pół roku nie grania w piłkę xd
2
SICKBOY
SICKBOY
14 stycznia 2021, 12:30
Przypominam tylko że Pirlo ówcześnie prawie że cały sezon leczył kontuzję.
0
majer1987
majer1987
14 stycznia 2021, 10:36
Wielkie tak dla Mandżukicia!
0
Majkel69
Majkel69
14 stycznia 2021, 10:29
Ostatnie wyniki Milanu i postępy nowych zawodników zbudowały zaufanie do zarządu które upadło za dziampałlo. Nie wierzę, że chcieliby mandziukicia. Ani na 6 miesięcy ani na 6 lat ani na 6 dni chyba, że w przerwie między sezonami do sprzątania obiektu.
4
Puszek
14 stycznia 2021, 10:37
Czemu nie? Doświadczenie ma, do tego jest silny i zagrać może "na ścianie" jak Ibra. Też Mario nie lubię, ale półroczny kontrakt z jakąś śmieszną pensją, to bym nie marudził.
6
Corsa
Moderator Corsa
14 stycznia 2021, 11:16
@Puszek, Mario to gość, który z pewnością może sporo wnieść i przyda się drużynie, ale nie ma szans żeby zgodził się na "śmieszne" pieniądze.
0
Majkel69
Majkel69
14 stycznia 2021, 12:15
Mandziukić to nie Ibra. Po co nam podstarzałe drewno? kiedy ostatni raz zagrał dobry sezon? Z plotek o Miliku się nabijałem ale już Milik bylby lepszy niż ten typ.
0
ed_rush
ed_rush
14 stycznia 2021, 10:26
oby nie z tym Mandżukićem!!!
0
adamos
adamos
14 stycznia 2021, 10:23
czy dziennikarze maja podsłuchy w telefonach u wszystkich w zarządach? czy może wróżą z fusów w kawie, ktorą spozywają w pracy?
0
malaka1995
malaka1995
14 stycznia 2021, 10:18
Trochę mnie ten Meite boli, obawiam się że to drugi krunic będzie
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
14 stycznia 2021, 10:08
Głupotą byłoby nie skorzystać skoro nic nie tracimy. A co do charakteru zawsze lepsze BOISKOWE prostactwo i cwaniactwo, czego najlepszym przykładem jest wybawiciel Milanu w ostatniej dekadzie Ibra, od toksycznej błazenady jaką serwowali na przestrzeni lat niektórzy mniej rozgarnięci pseudo liderzy Milanu pokroju Mario B.
20
Rafalzki
Rafalzki
14 stycznia 2021, 10:11
Amen. Nic tylko przyklasnąć takiej wypowiedzi :)
3
Corsa
Moderator Corsa
14 stycznia 2021, 11:18
Przeszkodą będzie kontrakt i wiek zawodnika, zarząd nie będzie chciał o tym słyszeć. Co do reszty pełna zgoda.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
14 stycznia 2021, 11:47
Corsa
Po Rebiciu, Ibrze oraz Kjaerze, którzy w przeciwieństwie do zaciągu anonimowej młodzieży robią wyniki Milanu w najważniejszych spotkaniach perspektywa trochę zmieniła i skoro na 2 bramkarza woleli 34 letniego Rumuna to tym bardziej w przypadku Chorwata nie będzie problemu z zaoferowaniem kontraktu.
0
Corsa
Moderator Corsa
14 stycznia 2021, 11:57
@Marcos Salinas, jestem na wielkie tak dla Mandżu, ale obawiam się, że tam pójdzie o pieniądze i długość kontraktu. Nie chce mi się wierzyć, że taki zawodnik zgodzi się grać tylko pół roku i to za drobne.
0
Rafalzki
Rafalzki
14 stycznia 2021, 10:08
Wielkie tak dla "Jugola", umiejętnościami zjada Pavolettiego, na 6 miesięcy idealne rozwiązanie a latem można powalczyć o Belottiego. Obawiam się, że ewentualny transfer Pavolettiego (moim zdaniem Milan to totalnie za wysokie progie dla niego) lub Scamakki definitywnie zamykałby drzwi dla Il Gallo do Mediolanu. Co do obrońcy, Tomori, ktoś coś może więcej o nim powiedzieć? PL czasem oglądam ale zupełnie jego gry w Chelsea nie kojarzę...
0
Zako
Zako
14 stycznia 2021, 10:08
Odnoszę wrażenie , że jeszcze parę tyg temu większość tu proponowała takiego Mandzu jako vice Ibrę, skąd ta zmiana zdania? A stawianie wyzej jakiegoś Pavolettiego to już niezły odlot.
4
Rafalzki
Rafalzki
14 stycznia 2021, 10:12
pisałem jakiś czas temu, że Mandżu to super opcja. Może nie jest to przyjemniaczek i przyszły pokojowy Noblista ale jak powiada klasyk "na boisku nie ma takiej pozycji jak fajny chłopak"...
8
Rafalzki
Rafalzki
14 stycznia 2021, 13:51
Ale jaka zmiana? Od kiedy sekcja komentarzy acmilan.com.pl jest jakimś homogenicznym tworem? Ci co byli za - dalej są. Ci co są przeciwko - wtedy nic nie mówili, bo to były dywagacje, a teraz jak padło nazwisko w mediach to wyrażają sprzeciw.

Tyle ;)
0
Manolas
Manolas
14 stycznia 2021, 09:55
Jak Mandzu jakims cudem zagra z Juve to będzie to sabotaż jak Conte w interze
3
Manolas
Manolas
14 stycznia 2021, 09:55
Do usunięcia
Edytowano dnia: 14 stycznia 2021, 09:55
0
malaka1995
malaka1995
14 stycznia 2021, 09:50
A dla Mandzukicia to tak średnio bym powiedział
Edytowano dnia: 14 stycznia 2021, 09:52
1
suseljestem
suseljestem
14 stycznia 2021, 09:49
Jeśli ktoś nie chce Tomoriego : https://www.youtube.com/watch?v=flkdHT-iBJg
0
Skot Łilson
Skot Łilson
14 stycznia 2021, 09:49
Thauvin, Mandżukić to idealne transfery moim zdaniem. "Darmowi", doświadczeni gracze którzy podniosą poziom z miejsca. Do tego taki Simakan i Meite i będę naprawdę zadowolony. A na lato zostaną drobne poprawki do składu.
2
ALCANTARA
ALCANTARA
14 stycznia 2021, 09:54
Nie oszukuj się, nie będzie Tuwima na zimę. Będziesz panie oglądał Kastijeho do końca tego sezonu, gdzie KAŻDA akcja będzie przez niego zatrzymana/spowolniona/zj***a.
1
malaka1995
malaka1995
14 stycznia 2021, 09:56
Mam taki ból kiedy widzę jak wchodzi Castijeho że głowa mała haha, podobnie mam z kruniciem, co chłop nie gra to 95% na karnego dla przeciwników, sabotażysta
0
malaka1995
malaka1995
14 stycznia 2021, 09:43
Krążą plotki że od wczoraj Tomori z walizkami chodzi po Londynie.
Tak szczerze to wolę jego niż posypanego Simakana za którego mimo kontuzji i tak promocji by nie zrobili.
A tak naprawdę szczerze to niewiem po co obrońca jak jest taki młody kot jak Kalulu, chłop moim zdaniem wymiata i strzał w kolano go nie ogrywać by było.
Mało tego ja bez wachania wstawiłbym chłopaka za naszego Il Capitano aka zatrzymałem się w rozwoju a chyba i nawet cofnąłem i to sporo, tyle.
Edytowano dnia: 14 stycznia 2021, 09:46
2
ALCANTARA
ALCANTARA
14 stycznia 2021, 09:51
Dokładnie, nasz el kapitano jest od sezonu 18/19 rzadki.
1
gattusoBDG
gattusoBDG
14 stycznia 2021, 10:00
Kalulu to nominalnie prawy obrońca i ma wszelkie cechy żeby właśnie na tek pozycji grać. Wiem, że fajnie zabłysnął na środku obrony ale ze wzrostem 1,79 niestety zawsze będzie mu trochę brakować w powietrzu. Tomoriego brać a Kalulu powinien otrzymywać więcej szans po prawej stronie, zwłaszcza gdy Calabria gra w pomocy :)
1
malaka1995
malaka1995
14 stycznia 2021, 10:09
Czy ja wiem, chłopak właśnie na środku obrony wymiata, wyprzedza rywali, główek z Belottim też nie przegrywał, jest szybki a tego u nas właśnie brakuje, co najważniejsze nie jest taki bierny co do rywali jak Romagnoli który tylko czeka aż go rywal minie i po sprawie.
0
Milanboy
14 stycznia 2021, 10:25
Gattusobdg Gattusobdg - on ma 184 cm.
0
Vol'jin
Vol'jin
14 stycznia 2021, 10:33
@milanboy

oficjalna strona Milanu podaje 179 ;]

https://www.acmilan.com/en/teams/men-first-team/players/pierre-kalulu/biography
1
gattusoBDG
gattusoBDG
14 stycznia 2021, 11:21
W ostatnim meczu Pucharu Włoch grał na swojej pozycji i nie straciliśmy z powodu jego gry żadnej bramki a grając na środku niestety coś tam na jego konto wpadło. Myślę, że to najważniejszy argument. Szkoda marnować gościa z takim podaniem, czytaniem gry i dynamiką ustawiając go na środku. Oczywiście szanuję zdanie innych. Natomiast tak z przymrużeniem oka dodam, że grając w FM21 po sezonie 22/23 zgłosiło się po niego do mnie PSG - a to już coś znaczy ;)
0
malaka1995
malaka1995
14 stycznia 2021, 11:52
Chłopak zawinił głupio może przy 2 bramkach nie licząc tego karnego z lazio bo to parodia. Przy ilu bramkach będąc ośmieszanym przez rywali zawinił kapitan ? Nie zliczę, do tego patrząc jak robi go gervinho czy lukaku lewym palcem u nogi go popychał to ja dziękuje wole młodego francuza który ma 20 lat i całą karierę przed sobą. Wiec nie mów mi co zawinił 20 latek za 200 tysięcy euro bo to parodia porównanie, nie mające nic do tego jak się chłopak prezentuje.
0
gattusoBDG
gattusoBDG
14 stycznia 2021, 12:02
@malaka1995 - i chcesz posadzić na ławce Romagnoliego kosztem Kalulu? Przypomnę, że jeszcze jakieś pół roku temu Allesio miał najlepsze statystyki ze wszystkich obrońców nie tylko w Serie A ale w TOP5 Europy. Gość był nie do minięcia. Wiadomo, że trochę wolno wraca do formy ale poprawę i tak widać już gołym okiem, wierzę że niedługo "wskoczy" na swój poziom. Idąc twoim tokiem myślenia Bennacer też powinien stracić miejsce w podstawie bo Calabria się w jego miejsce znakomicie sprawdza. Nie tędy droga, fajnie że Pierre jest uniwersalny ale dajmy mu grać na prawej stronie to będzie jeszcze więcej pociechy z młodego.
1
Yabaye
Yabaye
14 stycznia 2021, 09:40
Powiedzcie proszę skąd ta niechęć do Mario? Padają argumenty, że to cham, znienawidzony. Co się z nim działo w przeszłości? Macie jakieś linki?
1
Rafalzki
Rafalzki
14 stycznia 2021, 10:11
cham to to akurat jest, ale wtedy to będzie cham który będzie nadstawiał łba za Nasz Milan. Umiejętnościami to on wciąga nosem Scamakki i innych Pavolettich. Ja jestem na wielkie tak. Poza tym chłop jest rzadko kontuzjowany co akurat obecnie jest wielką zaletą.
1
KKP19
KKP19
14 stycznia 2021, 10:56
Jeden z przykładów to podeptanie leżącego Romagnoliego. Oczywiście turyński sędzia tego "nie zauważył".
On ma w Chorwacji pseudonim "wiejski zakapior" xD
0
Zuber
Zuber
14 stycznia 2021, 09:38
Brać Mandzukićia, zna się z Rebiciem z Reprezentacji, na pewno na tym nie stracimy, a lepiej mieć chama u siebie niż przeciwko.
8
Bandon
Bandon
14 stycznia 2021, 09:21
Mandżu jest świetnym pomysłem, bardzo liczę na ten transfer.
4
Zimer9009
Zimer9009
14 stycznia 2021, 09:18
A ja uważam, że dzień w którym Bonucci został naszym kapitanem to dzień ostatecznego upodlenia koszulki Milanu więc żaden chamski Jugol tego nie przebije.

Brać typa i jedziemy.
21
yagi
yagi
14 stycznia 2021, 09:05
Jest taki kawał (pewnie suchy):

-Co to są mieszane uczucia?
-Kiedy teściowa wpada w przepaść twoim nowym mercedesem.

Moja definicja jest inna:
-Kiedy znienawidzony piłkarz przychodzi do ukochanego klubu.
16
kondi
kondi
14 stycznia 2021, 08:56
Dzień dobry Milaniści, czy dziś staniemy się bogatsi o 2 zawodników? Meite to już chyba pewniak, Tomoriego też chętnie zobaczyłbym w Milanie. In Paolo we trust.
1
Corsa
Moderator Corsa
14 stycznia 2021, 08:54
Mandżukić to dziennikarska bzdura, pisanie dla wyświetleń, tak jak z powrotem Piątka do Genoi.Najpóźniej w weekend, ci sami dziennikarze korzystając z faktu, że dopiero dogrywane są szczegóły przejścia Jovica do Frankfurtu napiszą, że Luka jednak zastanawia się, bo chciałby zagrać w Milanie i stąd zwłoka.

Nie zobaczymy u nas żadnego z tej dwójki, w szczególności Mario. Wszystkie nazwiska, które już padały w poprzednich okienkach to mrzonka i nie warto dawać wiary w te powracające co rusz wymysły. Jeśli chodzi o Milan, to pismaki kompletnie nie wiedzą co w trawie piszczy, więc odgrzewają wciąż te same kotlety.
3
bawolejaja
bawolejaja
14 stycznia 2021, 09:14
Corsa, weź się uspokój, bo znowu się zbłaźnisz jak przy Tonalim. :-)
13
Corsa
Moderator Corsa
14 stycznia 2021, 09:23
@bawolejaja, Tonali to inna para kaloszy, z nim JEDNYM się pomyliłem, fakt, ale jakoś nie widzę w klubie reszty wymienionych wtedy zawodników - Chiesy, Milenkovica, Dumfriesa, Auriera, Torreiry.

Mandżu za cholerę nie wpisuje się w politykę transferową klubu, ledwo się na Zlatana zgodzili, a co dopiero drugiego dziadka, który też zawoła kilka ładnych milionów.
Edytowano dnia: 14 stycznia 2021, 09:35
4
Diavolo_ACM
Diavolo_ACM
14 stycznia 2021, 09:46
Najlepiej to przestan sie udzielac znawco.
5
Diavolo_ACM
Diavolo_ACM
14 stycznia 2021, 09:58
Co ty bredzisz typie, wszystkie powazne zrodla potwierdzily te zainteresowanie
1
Corsa
Moderator Corsa
14 stycznia 2021, 10:42
@Dodge, Typie, te poważne źródła okienko w okienko podają, że się nim interesujemy i tak od października 2019r. Zaraz napiszą o Miliku, bo im teoria z Atletico padła.

Połącz sobie kropki - Ibra odcina kupon na 7 baniek rocznie, zarząd kręci nosem na podwyżkę dla młodego Hakana, filar zespołu. Myślisz, że Mario wiedząc ile bierze Zlatan zgodzi się na 2 miliony? Facet ma nazwisko, na start zawoła z 4.
0
Kosmateus123
Kosmateus123
14 stycznia 2021, 08:53
Nie przekonuje mnie Mandżukić- pół roku bez grania w piłkę, a wcześniej Katar... Ma kartę na ręce, więc będzie chciał wysokiej pensji, a wcale nie daje pewności, że sportowo będzie gotowy. Nam potrzebny zawodnik na już, nie na za trzy miesiące. Ponadto wysoka pensja dla niego może wywołać kwasy w szatni. Ostatnie czego Milan potrzebuje to zaburzenie działającej hierarchii.
0
adamos
adamos
14 stycznia 2021, 09:41
potrzebujemy 3 napadziora i tak myśle, kto mogłby pasować, Milan oczekuje charakteru, waleczności, rozwoju i jakiegos autorytetu, dobrze grającego w powietrzu. Kto pasuje za grosze do tego? Między innymi Mandżu, Giroud
1
Michał92
Michał92
14 stycznia 2021, 10:14
Adamos gdzie Giroud nie przyjdzie na milion %, bo jest obecnie najlepszym napastnikiem w Chelsea xd.
0
Corsa
Moderator Corsa
14 stycznia 2021, 11:50
Sportowo na bank podoła, to jednak zawodnik klasowy, ale transfer nie dojdzie do skutku, bo tak jak piszesz - pensja, a i długość kontraktu nie będzie mu odpowiadać, ja ma się zgodzić, to na bank z 1,5 roku będzie chciał.
0
<  1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się