SCUDETTO


MERCATO LIVE 16.01: Tomori w Milanie prawdopodobnie już na dniach [22:05]

16 stycznia 2021, 08:57, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 16.01: Tomori w Milanie prawdopodobnie już na dniach [22:05]

[08:57]: Włoskie media zgodnie podają, że priorytetem dla Milanu jest ściągnięcie środkowego obrońcy, a konkretnie Fikayo Tomoriego. Anglik jest gotowy do transferu z Chelsea na San Siro, ale kluby jeszcze się nie dogadały. Mowa o wypożyczeniu z opcją wykupu - w zależności od źródeł, londyńczycy chcą aby suma odstępnego na wypadek sprowadzenia gracza przez rossonerich na stałe wynosiła 30-35 mln euro. Negocjacje trwają.

[08:59]Mario Mandżukić wciąż pozostaje na celowniku Milanu, ale na wyjaśnienie się kwestii Chorwata musimy poczekać kilka dni. Dziennikarz Gianluca Di Marzio podaje, że rossoneri wezmą temat snajpera na tapetę dopiero po poniedziałkowym starciu Serie A z Cagliari.

[10:20]: Włoskie media podkreślają, że rozmowy Milanu z Chelsea odnośnie Fikayo Tomoriego toczą się codziennie. Rossoneri są zdecydowani na pozyskanie Anglika.

[11:56]Il Corriere della Sera określa możliwość trafienia Mario Mandżukicia do Milanu jako konkretną, ale jednocześnie zaznacza, że rossoneri postanowili poświęcić kilka dni na zastanowienie się nad tym tematem.

[13:28]: La Gazzetta dello Sport pisze, że Milan proponuje milion euro za wypożyczenie Fikayo Tomoriego, podczas gdy Chelsea oczekuje kwoty o dwa miliony wyższej. Kluby są w stałym kontakcie, a rossoneri są przekonani, że uda im się dopiąć ten transfer.

[15:07]: Zajmujący się tematyką Milanu dziennikarz Daniele Longo informuje, że rozmowy Milanu z Chelsea odnośnie Fikayo Tomoriego są na zaawansowanym etapie. Anglik jest bardzo blisko rossonerich i pojawi się we Włoszech najprawdopodobniej już na początku przyszłego tygodnia.

[22:05]: Jedną z opcji dotyczących Fikayo Tomoriego i podawanych przez włoskie media jest wypożyczenie Anglika z Chelsea do Milanu na półtora roku. Rossoneri mieliby więc czas do połowy 2022 roku, aby określić się, czy chcą związać się ze środkowym obrońcą na stałe.



111 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Levy11
Levy11
17 stycznia 2021, 00:26
Inter nie ma kasy na Hakimiego. Nie zapłacili Realowi jeszcze raty za niego coś mi się wydaje, że tam może być zaraz wyprzedaż.
0
Marcin1995
Marcin1995
17 stycznia 2021, 00:36
Niektore media przesadzają w tym temacie, nie zapłacili fakt ale są w dobrych relacjach z Realem i tu nie powinno być problemu, co do problemów finansowych interu to kwestia Chinczykow którym zablokowano swobodny przepływ gotówki za granice więc Suning ma związane ręce(inna sprawa że oni chyba sami mają jakieś problemy finansowe)dlatego negocjują sprzedaż pakietu bodaj mniejszosciowego z BC Partners, więc nie wydaje mnie się że będą tam jakieś większe problemy finansowe w najbliższym czasie
2
karp_fso
karp_fso
16 stycznia 2021, 23:34
Wypożyczenie za małą kasę to dobry układ dla nas. Płacimy mało, mamy w razie co zapchajdziurę, a jak wypali to może za półtora roku będzie kasa i go wykupimy.
2
vorti
vorti
16 stycznia 2021, 23:17
Coś mi smignelo przed chwilą, że inter ma problemy z płatnościami za Hakimiego i real zaczyna się niepokoić, a do tego jakieś problemy z wypłatami czy cos.
0
Fushnikov
Fushnikov
16 stycznia 2021, 22:38
Pytanie mam offtopowe. Dlaczego na SanSiro przed meczem nie jest puszczane hymn Milanu? Co mecz się zastanawiam ale dopiero teraz chcę poznać odpowiedź :)
0
maciekpl
maciekpl
16 stycznia 2021, 23:20
Puszczany jest po końcowym gwizdku
1
Fushnikov
Fushnikov
16 stycznia 2021, 23:21
To nie odpowiedź :) tyle lat puszczany a teraz co??
0
Alessio_re6
Alessio_re6
16 stycznia 2021, 23:46
Przed meczem musi być puszczany hymn danych rozgrywek jk serie A czy liga mistrzów
1
mpt1899
mpt1899
17 stycznia 2021, 00:59
Jeszcze niedawno puszczali. Najpierw nasz hymn a później hymn Serie A. Teraz tez jest jakiś utwór przed hymnem Serie A, który moim zdaniem bardziej pasuje niż nasz hymn, bo nasza pieśń to za bardzo nie rozpala do boju a wręcz usypia. Przydałoby się coś takiego jak nasz Mazurek, żeby chłopakom krew buzowała podczas słuchania i śpiewania.
1
Fushnikov
Fushnikov
17 stycznia 2021, 08:48
No wiesz nas może podnosić na duchu i ciśnienie podnosić, ich natomiast może wprowadzać w letarg :) To są hymny państwowe i nie mieszał bym ich z klubami :)
0
dejnio
dejnio
16 stycznia 2021, 21:49
Milan to chyba za bardzo kasy nie ma. Ciekawe czy jak się uda wywalczyć LM to będą ze 2-3 konkretne wzmocnienia, aby w końcu mieć zespół konkurencyjny dla Juve i Interu. Co jak co, ale na razie to my wygrywamy trochę siłą woli te mecze, za długo się tak nie pociągnie.
3
Kaka#22
Kaka#22
16 stycznia 2021, 22:15
A to jakaś tajemnica, że kasy nie mamy?
7
Kamil93
Kamil93
16 stycznia 2021, 22:17
Nikt teraz nie ma kasy. Brak wpływów z biletów a i sponsorzy się wycwanili i nie płaca tyle ile zakładano bo i po co jak nikt nie ogląda tych reklam na żywo.
Edytowano dnia: 16 stycznia 2021, 22:20
11
Pawello
Pawello
16 stycznia 2021, 23:34
Nie przesadzał bym z tą siłą woli za bardzo. Rzeczywiście jest teraz w tej grupie wielką motywacja i woła zwycięstwa. Ale jakość też jest, na wielu pozycjach mamy topowych zawodników ligi (Zlatan, Hakan, Theo, Kjaer, Gigio, Kessie, Bennacer itp). Do tego w końcu trener który odszedł od gry trzema pomocnikami w środku i rozumie zespół.
5
Levy11
Levy11
16 stycznia 2021, 21:15
Czytałem, że Tomori ma zostać wypożyczony na 1,5 roku z opcją wykupu. Jeśli to prawda to już odpuszczamy Simaka w leci. On już nawet zdecydował się na Lipsk. Chociaż ponoć miał słowną umowę z nami na lato.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
16 stycznia 2021, 20:38
Czuję że Milan go nie wykupi, to tylko zabezpieczenie, myślę że w lecie wrócą do negocjacji ze Strasbourgiem... chyba że Tomori wyjątkowo dobrze się zaaklimatyzuje i odnajdzie w co wątpię bo będzie miał za mało czasu i szans.
2
jarek2572
jarek2572
16 stycznia 2021, 17:48
Dwóch podstawowych obrońców mamy. Do tego Kalulu, Mateo, zaraz wraca Gabbia, a i z braku laku Kessie może wejść na ŚO. Wiem, fajnie byłoby mieć kogoś nowego, dobrego ale czy branie na siłę kogoś ma sens ? Z Simakanem nie wyszło, trudno. Ale żeby płacić 3 bańki ( tyle chce cwelsi ) za gościa który tylko prawdopodobnie przez pół roku będzie siedzial na ławce to przesada. Moim zdaniem bardziej potrzebujemy kogoś do przodu na teraz niż do tyłu.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
16 stycznia 2021, 18:26
Chcemy się pozbyć Contiego (co jest rozsądnym ruchem), więc Kalulu automatycznie wróci na swoją nominalną pozycję z prawej strony defensywy. Mamy wtedy dwóch z lewej: Theo i Dalot, dwóch z prawej: Calabria i Kalulu, a także czterech na środku: Kjaer, Romagnoli, Gabbia (nie wiadomo, kiedy wróci, ale spokojnie jeszcze kilka tygodni poza grą), Musacchio (który wrócił po prawie roku bez grania i nikt nie planuje z nim przedłużać kontraktu). Francka ze środka pomocy ruszać nie wolno.
Także w teorii mamy pięciu środkowych obrońców - Kjaer, Romagnoli, Kalulu, Gabbia i Musacchio, a w praktyce dwóch i trzeciego, prawego obrońcę przekwalifikowanego na stopera. Więc środkowy obrońca nam jest niezbędny. Ale że mamy mimo wszystko jakiś tam potencjał na środku defensywy, to Maldini rozsądnie chce wypożyczyć zawodnika, zamiast na siłę jakiegoś kupować, skoro Simakan doznał kontuzji.

Milan, co było widać, miał ostatnio problemy w trzech formacjach - napad (możliwy Mandżukić), środek pomocy (przyszedł Meïte) i środek obrony (Maldini szuka). Mamy też problem z prawym skrzydłem, ale tutaj ruchów nie ma, bo podejrzewam Thauvina za darmo po sezonie, więc głupotą byłoby kupować kogoś na już, jakoś dociągniemy z Alexisem i Samu do końca sezonu.
17
PanPrzemus313
PanPrzemus313
16 stycznia 2021, 19:34
3 miliony to nie jest dużo
Kalulu będzie zmiennikiem Calabrii na po
Gabbia powinien pójść na wypożyczenie w stylu Pobegi
Musacchio odchodzi, chociaż pewnie po sezonie
Jeśli wypożyczymy Tomoriego na 1,5 roku to mamy mamy niezłe uzupełnienie które po tym czasie wróci do Chelsea, bo nie wierze w wykup za 30 mln
A w tym czasie jest spora szansa na to że Gabbia się rozwinie i znajdziemy jakąś perełkę w stylu Simakana
Moim zdaniem rozsądny ruch
1
Makaveli
Makaveli
16 stycznia 2021, 15:53
Oluwafikayomi ma kontrakt do końca 2024, więc albo opcja wykupu 20mln-25mln i ogrywać albo wziąć i awaryjnie trzymać na wypadek jakiejś kontuzji Romka albo Szymka.
2
DarthImpaler
DarthImpaler
16 stycznia 2021, 20:18
Oluwa... co??
0
Fushnikov
Fushnikov
16 stycznia 2021, 20:34
Pisałem Ci wczoraj byś nie brał tego jak piszesz.
0
Makaveli
Makaveli
16 stycznia 2021, 21:00
Oluwafikayomi Oluwadamilola
0
ósmy
16 stycznia 2021, 21:21
Angielski piłkarz pochodzenia nigeryjskiego urodzony w Kanadzie.
0
Maxiu
Maxiu
16 stycznia 2021, 22:24
@Fushnikov

Tak się nazywa Tomori
0
Fushnikov
Fushnikov
16 stycznia 2021, 22:42
Ronaldo nazywa się Luiz Nazario.....
Suso nazywa Jesus Fernandez....
Kto do nich tak mówi?? Chyba tylko rodzice. ;)
0
Lazarr
16 stycznia 2021, 15:49
Suche wypożyczenie to okej.
25 baniek mogą dac jeśli będzie o klasę lepszy od romka badz kjeara..
0
MediolMann
MediolMann
16 stycznia 2021, 15:12
Uważam że obrońca to nie priorytet, ale zgadzam warto mieć wachlarz możliwości na tej pozycji. Jedyne co to jestem zdania ze na innych pozycjach (prawe skrzydło) mamy większe braki i to 30 mln można zainwestować lepiej.
7
Toxer
Toxer
16 stycznia 2021, 15:31
Liczę, że w lato za darmo przyjdzie Thauvin
7
Nizial86
Nizial86
16 stycznia 2021, 15:49
Prawe jest calabria kalulu conti.a lewe tylko Theo, Dalot gra jak gra a jeszcze jest tylko na wypozyczeniu
0
MediolMann
MediolMann
16 stycznia 2021, 17:24
*zgadzam się, że. Przepraszam ale mogę edytować.
0
Manolas
Manolas
16 stycznia 2021, 17:42
powiedz mi co mają prawi obrońcy do prawego skrzydłowego


1
DarthImpaler
DarthImpaler
16 stycznia 2021, 20:20
Jakie 30 mln?? bo ja tam widze wypożyczenie z OPCJĄ wykupu. Czyli pogra jak u nas będzie bieda a jak nie to posiedzi na ławie i z powrotem do anglii
0
Lazarr
16 stycznia 2021, 14:43
Dr de Pato
0
Demick
Demick
16 stycznia 2021, 14:19
Tak bym chciał tego Pato, ehh.
4
Zuber
Zuber
16 stycznia 2021, 14:42
To idź kibicować Monzie, tam szybciej trafi. ;) Z takimi powrotami Milan nigdy nie będzie na czele i trzeba to zrozumieć.
29
Demick
Demick
16 stycznia 2021, 17:51
Sam sobie kibicuj Monzie :) Ibrę większość skreślało, a dał radę. Nie mówię że Pato miałby grać w wyjściowym składzie...
0
Zuber
Zuber
16 stycznia 2021, 18:00
Co ma Pato do Ibry. xD Ten pierwszy nie zagrał 2 pełnych sezonów w formie bo co chwile był połamany, ten drugi ma formę całe życie.
7
DarthImpaler
DarthImpaler
16 stycznia 2021, 20:22
Eh porównywanie Pato z Ibrą (otwieram popcorn). Dawajcie nie kończcie jeszcze bo mi się popcorn zmarnuje.


A tak serio porównywanie tych dwóch to jak porównywać Rasiaka z Lewandowskim.
2
NiUG
NiUG
16 stycznia 2021, 21:29
Mimo mojej sympatii do Pato(podobnie Il Faraone) to czysto sportowo nie ma czego nam zaoferować. Miał papiery by zostać jednym z najlepszych, ale jak się wszystko potoczyło wszyscy wiemy...
Edytowano dnia: 16 stycznia 2021, 21:30
1
Demick
Demick
16 stycznia 2021, 21:53
Nie porównuje IBRY do PATO. To po pierwsze. Uważam że przy Szwedzie jeszcze nie jedna zardzewiała śrubka dałaby się odkręcić, to wszystko. Ja tam był w przypadku szpitala z chęcią zobaczył Pato jeszcze raz w Milanie.
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
16 stycznia 2021, 14:15
Tomori to utalentowany obrońca który marnuje się na ławce w Chelsea ale jego wycena wykupu przez The Blues jest absurdalna! Maksymalnie 25 mln euro na obecną chwilę jest wart Tomori.
0
Vol'jin
16 stycznia 2021, 14:37
Marina to chyba każdego niepotrzebnego gracza na 30 mln wycenia ;]

z tą babą nie da się negocjować niestety ...
4
Adiceusz
16 stycznia 2021, 13:38
Tomori jest aż tak wyraźnie lepszy na środku od Kalulu, ze stanowi priorytet? Przyjdzie, zabierze minuty Kalulu i odejdzie. Oczywiście mogę się mylić, bo gościa na oczy nie widziałem, ale z tego co Was czytam to chyba żaden z niego as.
1
Jaca23
Jaca23
16 stycznia 2021, 13:40
Kalulu jest szykowany przede wszystkim na zmiennika Calabrii. Stąd rozmowy na temat odejścia Contiego.
12
malaka1995
malaka1995
16 stycznia 2021, 13:45
Tomori to chyba na rychłe posadzenie kapitana na ławce :)
6
muamba_kabumba
16 stycznia 2021, 14:01
Popatrz co się dzieje u nas z kontuzjami .. Kalulu się ogra bardzo dużo coś czuję jako zastępca Calabrii.
0
MilanHomer
MilanHomer
16 stycznia 2021, 14:07
Akurat Kalulu to za dobry na tym środku nie jest.
Widać spore braki w taktyce i kryciu.
Jakby ich porównać, zapewne Fikayo jest 2 półki wyżej w przydatności na środku.
1
Cuchillo
Cuchillo
16 stycznia 2021, 14:37
@malaka1995
Niestety musze się z tobą zgodzić. Coś podejrzewam, że jeśli Tomori przyjdzie, to nie będzie siedział na ławce, a stworzy duet z Kjaerem. Romagnoli pomimo, że ostatnio gra troche lepiej, to i tak nie stawia swoim konkurentom poprzeczki zbyt wysoko.
0
Enter10
Enter10
16 stycznia 2021, 21:32
Romagnoli jest nie do ruszenia z pierwszej 11. Ani Piolemu, ani Maldiniemu, ani nikomu innemu w Milanello nie przeszlo nawet przez ulamek sekundy przez mysl zeby kapitan Romagnoli moglby usiasc na lawce. Wogole skad ta dyskusja? Predzej ktos za Kjaera wskoczy niz za wielkiego Alessio
0
Jaca23
Jaca23
16 stycznia 2021, 13:23
Gadanie "po co nam kolejny stoper, skoro mamy pięciu" przypomina mi sytuacje z Theo. Wtedy też część łapała się za głowę po co kolejny lewy obrońca. Jak widać było warto. Nie twierdze, że Tomori to będzie kolejny Hernandez, wręcz w to wątpię, ale jest sens w tym, żeby sprowadzić kolejnego stopera.

W tej chwili jesteśmy na szczycie i żeby tak pozostało musimy mieć odpowiednich zmienników. Runda jesienna pokazała, że czasem nie mieliśmy zmienników, a nawet nie mieliśmy piłkarzy, którzy mogą na tych pozycjach grać i trzeba było łatać Kalulu środek obrony czy Calabrią środek pomocy. Obaj zaprezentowali się co najmniej przyzwoicie, co nie zmienia faktu, że nie powinno do tego dojść.

Mamy dwójkę stoperów, która wydaję się nie do ruszenia. Kjaer bo gra jak profesor, a Romek to kapitan. Jednak później mamy spory zjazd sportowy. Kalulu wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie, jednak nie ustrzegł się błędów, co nie dziwne, bo nie ma praktycznie żadnego doświadczenia, a na dodatek grał nie do końca na swojej pozycji. Gabbia wróci po długiej kontuzji. Wcześniej prezentował się nieźle, ale chyba wszyscy się zgodzą, że na ten moment to nie stoper na miarę lidera Seria A. Musacchio zagrał jeden mecz po kontuzji, ale ewidentnie jest odstawiony przez Piolego na boczny tor. Sam Argentyńczyk myślami jest już w innym klubie.

Dlatego Maldini szuka kogoś numer 3. Simakan wydawał się świetną opcją, ale kontuzja zablokowała transfer, bo nam potrzebny jest ktoś "na już", w przypadku wypadnięcia Romka lub Kjaera. Uwagę przykuł Tomori, czy słusznie nie wiem, ale moim zdaniem powinien do nas dołączyć stoper naciskający na podstawową dwójkę.
2
Vol'jin
16 stycznia 2021, 14:06
i dodatkowo szukamy stopera który będzie przeciwieństwem Romagnoliego/Kjaera/Gabii którzy są bardzo do siebie zbliżeni a czyli szybkiego, mocnego 1 na 1 z rozgrywaniem piłki
To nie jest tak, że oni szukają stopera byleby był stoper, tylko z konkretnym profilem
5
wojtekdio1234
wojtekdio1234
16 stycznia 2021, 13:09
czekam na jakiś transfer skrzydłowego , bo granie Samu na prawej flance trochę nie mogę patrzeć..
9
Gutek
Gutek
16 stycznia 2021, 13:53
Troche? Mnie to oczy nieraz krwawią :|
2
RaveL
RaveL
16 stycznia 2021, 16:25
Samu "wrzuta lewą nogą na główkę pierwszego napotkanego obrońcy w polu karnym rywali" Castillejo.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
16 stycznia 2021, 20:25
RaveL biorąc pod uwagę że piłka do tego pola karnego doleci. Oczy krwawią strasznie.

Dobrze że Salemakers już powoli wraca więc Samu będzie miał po 10-15 min na mecz maxymalnie.
0
stary_boss
16 stycznia 2021, 12:55
dużo za anglika krzyczą lepiej spróbować poszukać na własnym podwórku choćby Matteo Lovato
1
Mirek99999999
Mirek99999999
16 stycznia 2021, 13:08
A niech krzyczą ile chcą, u nas i tak pewnie nie pogra za dużo, więc o ewentualnym wykupie nie ma mowy, a latem ściągną Simakana albo kogoś w tym stylu.
1
Sosojowy
Sosojowy
16 stycznia 2021, 12:33
na srodek obrony to tylko Karol Krawczyk z FC Albatros
1
Rafał0209
Rafał0209
16 stycznia 2021, 12:50
A Tadzio Norek za Castillejo a na zmianę za Ibre Kurski w podkoszulku :)
1
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
16 stycznia 2021, 12:50
Nie ma szans. Gazdis zablokuje, bo to nie jest młody perspektywiczny zawodnik. Do tego z czego pamiętam Krawczyk jest bramkarzem. Dla mnie w momencie odejścia Gigio jest to numer jeden do zastąpienia go.
1
stary_boss
16 stycznia 2021, 12:54
zapomnieliście o killerze Ryszardzie Kaliszu :)
0
MisiuACM
MisiuACM
16 stycznia 2021, 12:58
Może warto skierować swą uwagę na gwiazdę 3 ligi szóstek, byłego zawodowca - Maksymiliana „Byku” Myrdala?
0
tober12
tober12
16 stycznia 2021, 13:14
Niepokonany, to nasz Albatros kochany!!!
0
Light
Light
16 stycznia 2021, 13:20
No Kurski moglby tam ladnie popracowac w destrukcji
0
Sosojowy
Sosojowy
16 stycznia 2021, 12:20
anglicy w serie a malo kiedy sie sprawdzaja... wypad z tym tomorim.
1
Zbanowanyx3
16 stycznia 2021, 13:06
Akurat obrońcy, którzy przychodzą mi do głowy, jak Smalling czy niegdyś Cole raczej się sprawdzili
3
NiUG
NiUG
16 stycznia 2021, 13:31
Smalling przychodził wypalony z United, a w Romie znalazł drugą młodość.
2
IL Capitano 3
IL Capitano 3
16 stycznia 2021, 14:01
Beckham,Smalling,Cole,
Young,Hart,Hateley tak więc Anglicy radzą sobie w Serie A
2
Rafał0209
Rafał0209
16 stycznia 2021, 12:18
Chyba jednak macie racje i nie ma sensu wypożyczać Tomoriego z opcją wykupu za 30 mln , zwłaszcza że on nam nie daje żadnej pewności jakości co do gry w obronie , już jak sprowadzać młodzika to z możliwością wykupu w naszym zasięgu finansowym by móc ogrywać ewentualnie przyszłego naszego gracza a nie innym klubom , dziwny kierunek Angielski obrał Maldini gdzie tam nikt z nami nie będzie się targować , do tego jest już Dalot ,Diaz , jeszcze doszedłby Tomori i nawet jak wypalą to nie mamy jakoś ustalonej rozsądnej kwoty wykupu , a jak po sezonie odejdą to znów ogromne luki w składzie a przy LM nikt nam nie będzie oddawać graczy z drobne .wypożyczenia to dobra opcja ale tylko wtedy kiedy jest ustalona realna kwota wykupu inaczej to nie ma żadnego sensu , to takie załatanie dziur na 5 minut .
2
Cimar94
Cimar94
16 stycznia 2021, 11:54
Dalej nie rozumiem po co ten pośpiech w temacie śo jak mamy 5 do gry (dwóch bardzo dobrych, dwóch dobrych, jeden wracający po długiej kontuzji). Jednak, mówiłem to samo gdy przychodził Theo. Przecież był Rodriguez. Po ostatnich transferach bezgranicznie ufam Paolo, zwłaszcza w temacie obrony. Jednakże te 30 mln może być zaporowe. Przypominają się negocjacje z Chelsea o Bakayoko. Może być ciężko cokolwiek zbić, zwłaszcza jak chłop bardzo wypali.
6
AtmosferićBA
AtmosferićBA
16 stycznia 2021, 12:27
A jeśli Kjear złapie kontuzje? Romek jeszcze przed covidem. Dochodzą kartki. Kalulu jest również zmiennikiem Calabri. Gabbia może będzie za miesiąc może nie będzie. 19 meczów ligowych i miejmy nadzieje jak najwięcej w pucharach. Przy pierwszym ważnym meczy, gdzie środek będzie wyglądał np. Musacchio - Gabbia (idą w największe ekstremum) zacznie się lament, że nie ma kim grać. Jeszcze nikomu nie zaszkodził nadmiar, szczególnie że stara śpiewka "gramy co 3 dni" w tym sezonie jak najbardziej nas dotyczy.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
16 stycznia 2021, 20:29
@Cimar Co wy ludzie z tymi 30 mln?? przecież te 30 mln to ma być OPCJA wykupu po wypożyczeniu a nie opłata za wypożyczenie bo o takiej opcji tylko jest mowa. Nikt Anglika nie chce kupować na razie. Ludzie czytanie ze zrozumieniem nie boli.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
16 stycznia 2021, 11:54
Trochę nie rozumiem tego parcia na Tomoriego. Uważam, że środek obrony mamy całkiem fajnie obsadzony. Chłopak murawy nie powącha. Chyba, że postanowili, że Kalulu będzie tylko zmiennikiem Calabrii, a Dalot Hernandeza. To by miało jakiś sens, aczkolwiek prawe skrzydło, czy też zastępca Zlatana, to są bardziej pożądane wzmocnienia. Tak myślę.
2
Ajvar
Ajvar
16 stycznia 2021, 11:49
Anglicy są jednak dziwni, sami mega przepłacają za zawodników, a potem narzucają jakieś mega zawyzone ceny innym i psują rynek.
Myślę, że sam pomysł ściągnięcia Tomoriego jest super, ale cena wykupu to jakaś masakra...
1
LBL
LBL
16 stycznia 2021, 12:16
Chyba każdy zawodnik z Premier League ma automatycznie +15mln do ceny...
1
Adamek189
Adamek189
16 stycznia 2021, 11:35
Thauvin..... coś dziwnie o nim bardzo cicho. Madlini idolu ty mój mam nadzieję że już sprawę ogarnąłeś po cichu jak mistrz styczniowej kampanii :)
4
Lazarr
16 stycznia 2021, 11:23
Ale Panowie gdzie 30-35mln my tyle na 100% nie wydamy. Jedynie co to brac go by łatał dziury w razie czego a w sumie i tak dużo nie pogra u nas jak nie będzie kontuzji na obronie
0
jarek2572
jarek2572
16 stycznia 2021, 11:13
Niby Faraon z Romą flirtuje.
0
muamba_kabumba
16 stycznia 2021, 11:08
Tutaj taka jazda na tego Tomoriego .. byłyby jaja jakby się okazało, że chłopak się u nas do pierwszej 11 przebije (o ile rzeczywiście Maldini go sprowadzi). Także warto byłoby mieć jakąś rozsądną cenę wykupu w razie czego. My już nie jednego zawodnika tutaj skreśliliśmy na starcie .. i zostaliśmy wyjaśnieni w późniejszym czasie.
1
jarek2572
jarek2572
16 stycznia 2021, 11:11
Byłyby jaja... Chelsea z ceny nie zejdzie, a to nie czas i miejsce aby do kluby przychodzili piłkarze jego pokroju za takie pieniądze.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
16 stycznia 2021, 11:11
Gdyby cena wykupu była rozsądna to oczywiście można brać. Ale nie jest więc po co? Nawet jak okaże się drugim Theo to go nie wykupimy.
0
spread
spread
16 stycznia 2021, 11:37
jak się okaże drugim theo, to nawet jak go nie wykupimy, to przynajmniej pomoże nam dostać się do ligi mistrzów, więc po co narzekać?
2
Wolly
Wolly
16 stycznia 2021, 10:31
Mario to świetny transfer, napastnik i ewentualnie skrzydłowy.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
16 stycznia 2021, 11:26
Z tym skrzydłowym to bez tego "świetny na początku" Max go tam w Juve ustawiał i grał totalne dno właśnie chyba przez to poleciał z Juve.. bo o ile na 9tce spoko sobie radził to na skrzydle właśnie niekoniecznie
0
Corsa
Moderator Corsa
16 stycznia 2021, 10:25
Szkoda, że z tym Simakanem tak wyszło. Brać tego Tomoriego, niech pogra swoje i odesłać chłopa, a Chelsea z tymi swoimi wycenami, to niech nas cmoknie w pompkę

Nabrali przereklamowanych Niemców, za ogromne pieniądze i teraz szukają frajerów żeby FFP ogarnąć.
3
Szymson
Szymson
16 stycznia 2021, 10:36
Racja, szkoda, że tak wyszło, ale nie widzę sensu brać tego Tomoriego, za samo wypożyczenie damy kilka mln, a pewnie chłop zanim się zgra to też minie, a w przypadku wykupienia go jeśli faktycznie by się spisał, to jednak wolę inwestować w Romka niż w niego
1
Olli666
Olli666
16 stycznia 2021, 09:59
Spójrzcie na to okienko ze jeśli uda się Paulo zakontraktować Mario, Tomoriego i Meite. Za łącznie za 500k€ to będzie majstersztyk.
Wiem nie są to moi wymarzeni piłkarze ale każdy z nich może odegrać wielka role w zespole przy niewielkim wkładzie finansowym. Ja osobiście Licze na transfer Mario Mandżukicia.
0
Deus
Deus
16 stycznia 2021, 10:33
Paolo Paolo Paolo Paolo Paolo Paolo Paolo Paolo
Proszę, trzymaj, przekopiuj sobie. Starczy też dla dziennikarzy Eleven.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
16 stycznia 2021, 10:56
Pół banki to będzie kosztować wypożyczenie samego Meite więc nie uda się wszystkich łącznie za 500 tys. Tomoriego w ogóle nie rozumiem bo za wykup Anglicy chcą podobno jakieś chore 30 baniek.
0
16 stycznia 2021, 09:59
Czyli Maldini chce zobaczyć Pavo w akcji, tylko czy ten w ogóle wejdzie z ławki. Powoli przekonuje się do Mandzu, ale to może być kaczka dziennikarska.
0
Nevi
Nevi
16 stycznia 2021, 09:58
Nie wierze w transfer obroncy za 35mln na ławke
1
wielki prostownik
wielki prostownik
16 stycznia 2021, 10:00
Zwykle wypożyczenie. Mogą sobie nawet 100 mln wpisać, jeżeli to gracz na ławkę, który po sezonie wróci do Londynu.
1
Olli666
Olli666
16 stycznia 2021, 10:02
To miało by być wyp z opcja wykupu za 35. Coś w stylu Bakayoko A mówiąc szczerze Bakayoko był ważnym zawodnikiem podczas swojego rocznego wyp.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
16 stycznia 2021, 10:58
Nikt go nie wykupi za 35 milionów. Przyjdzie na wypożyczenie, posiedzi na ławce i wróci do Londynu.
2
Skot Łilson
Skot Łilson
16 stycznia 2021, 09:57
Meite dla mnie to solidne uzupełnienie, sprawdzi się to wykupimy, nie to wróci do Torino i tyle. Myślę że mógłby być lepszą wersją Krunica na lato plus ewentualnie latem ściągnąć Pobege. I wziąłbym koniecznie Mandżukica nawet na półtora roku do gry z Ibra, potem Bellotti? Fajnie by było. A na ŚO niech przyjdzie do lata do rotacji ten Tomori i jeśli nie wypali to latem zawalczyć o Simakan i kadra będzie dobra.
1
Maxiu
Maxiu
16 stycznia 2021, 09:57
35 za jakiegoś pazia?
1
Rafał0209
Rafał0209
16 stycznia 2021, 09:34
Wypożyczyć i tyle jeżeli się nie sprawdzi to latem wróci do Chelsea, a jeżeli wypali a samemu zawodnikowi również będzie bardzo zależeć na pozostaniu w Milanie to i opcje wykupu można negocjować , bo co im z powrotu niezadowolonego zawodnika , dziś powinniśmy się chwytać wszystkich możliwych sposobów by powrócić do LM zwłaszcza w dobie pandemii .
0
Mailand_91
Mailand_91
16 stycznia 2021, 10:16
To tak jak z Bakayoko. A nie, czekaj...
0
wielki prostownik
wielki prostownik
16 stycznia 2021, 11:02
Jeśli wypali to Chelsea nic nie spuści z ceny wykupu. Patrz przykład Bakayoko. Wiadomo że 35 milionów za niego nie damy więc nie rozumiem po co w ogóle sobie głowę zawracać? Ma być na ławkę więc nie lepiej poszukać jakiegoś doświadczonego, solidnego grajka?
0
Manolas
Manolas
16 stycznia 2021, 09:17
Martwi brak chęci pozyskania jakiegoś klasowego PP ale pewnie dopóki mamy Castijello nic się takiego nie wydarzy
0
GiveMeReason
GiveMeReason
16 stycznia 2021, 09:20
Skoro przy Ibrze Samu nadal jest cienki, to mu już chyba nic nie pomoże
1
Semper Fideli
Semper Fideli
16 stycznia 2021, 09:21
Niech się biorą do roboty, opchnac Contiego, Samu i wyciągnąć pp na zasadach jak francuza z toro
1
MilanHomer
MilanHomer
16 stycznia 2021, 09:32
Według mnie, do takich zmian dojdzie w lecie. Jak uda nam się awansować do LM będzie dodatkowa kasa.
Większy też będzie wybór, bo nie każdy chce się osłabiać w zimie, w połowie sezonu.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
16 stycznia 2021, 11:05
@Manolas Na PP mamy Snikersa. Samu to tylko zmiennik i zapewne z tego względu ta pozycja nie będzie priorytetem w zimie.
0
jfw83
jfw83
16 stycznia 2021, 09:08
Ufam Maldiniemu, ale kompletnie nie rozumiem o co chodzi z tym Tomorim, niedoświadczony, praktycznie niegrający, transfer ryzykowny, nie dający żadnej gwarancji spokoju w obronie. A jeśli nawet okaże się świetny (na co szanse pewnie są skoro Paolo w nim coś widzi) to i tak przecież nie wykupimy go za 30 dużych baniek. Wiec po co ogrywać zawodnika Chelsea, który, jestem tego pewien, u nas tez będzie potrzebaowal czasu na adaptacje i wejście w rytm meczowy, jeśli w ogóle będzie grał regularnie bo Romka i Kjaera raczej nie wygryzie.
1
plone
plone
16 stycznia 2021, 09:11
przeciez go wypozyczamy wiec jakie tu ryzyko, jak sie okaze swietny to trudno, takie samo ryzyko jak z Diazem, ale kims musimy grac zeby sie jak najdluzej utrzymac w czubie. lepiej brac wypozyczenia zeby miec lawke rezerwowa niz nie brac nikogo
16
MilanHomer
MilanHomer
16 stycznia 2021, 09:27
Przecież on ma siedzieć na ławce i wejść w razie potrzeby, podobnie jak niedawny transfer Meite. Jak wygryzie Romka lub Simona to będzie cud.
Jakby kto nie zauważył, wszystkie transfery robione są dla uzupełnienia składu i ławki, a nie do zmiany w 1 składzie (oczywiście nikt się nie obrazi, kiedy okaże się że rezerwowi są lepsi od podstawy).
3
Rafał0209
Rafał0209
16 stycznia 2021, 09:39
Dla mnie osobiście te wypożyczenia z opcją wykupu są lepsze niż branie w ciemno graczy na 5 lat kontraktując od razu , sprawdzi się super wykupimy jak nie to wraca , zwłaszcza że w tych czasach to i perełek z potencjałem te słabsze kluby już nie oddają za parę groszy, tylko z góry wołają duże sumy .
0
wielki prostownik
wielki prostownik
16 stycznia 2021, 11:10
@ MilanHomer No i właśnie dlatego że ma siedzieć na ławce i wchodzić tylko w razie awarii powinien być to solidny i doświadczony gracz a nie niedoświadczony młodzian do nauki po którym nie wiadomo czego się spodziewać. Tym bardziej że na pewno go nie wykupimy ze względu na chore wymagania Chelsea. Maite jest przynajmniej tani więc jakby stał się cud i okazał się dobry to będzie czysty zysk. W przypadku Tomoriego to kompletnie bez sensu.
1
MilanHomer
MilanHomer
16 stycznia 2021, 09:02
Łysy Ivan, do roboty!
Chłopaki pewnie podsunęli mu już kilka nazwisk, ale potrzeba korpo zatwierdzenia.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się