SCUDETTO


Di Marzio: "W kwestii Calhanoglu może dojść do porozumienia. Większy problem jest z Donnarummą"

25 marca 2021, 10:06, cinassek Aktualności
Di Marzio:

Znany dziennikarz Gianluca Di Marzio następująco wypowiedział się w Sky odnośnie kwestii przedłużenia kontraktów Gianluigiego Donnarummy oraz Hakana Calhanogu: "Kiedy zawodnikowi właściwie wygasa kontrakt to jasne, że jest tak, jakby klub ponownie musiał go kupić. Calhanoglu powie, że jeśli odejdzie gdzieś za darmo to dostanie siedem milionów za rok, nawet jeśli w dobie pandemii będzie to bardzo trudne. Więc rozmowy zaczynają się od siedmiu milionów, Milan oferuje cztery, potem dochodzi do czterech i pół z bonusami, potem zawodnik schodzi do sześciu... To kwestia wypracowania właściwego kompromisu. Ja uważam, że koniec końców w kwestii Calhanoglu kroki poczynione w ostatnich dniach mogą doprowadzić do porozumienia. Większy problem jest z Donnarummą. Ten pat przejmuje kibiców Milanu. Oferta Milanu zakładała podwyżkę dla piłkarza, to trzeba podkreślić. W dobie pandemii Donnarumma zarabia sześć milionów, Milan zaproponował mu siedem. To zawodnik z rocznika 1999, jeden z najlepszych bramkarzy świata, jego agent mówi, że ktoś taki odchodząc za darmo może zarobić dziesięć-jedenaście milionów w innej ekipie. Nie wie tego, ale próbuje. Jest więc teraz faza trudności. Zobaczymy, czy w kolejnych dniach uda się wypracować porozumienie".



77 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Krzysztof
Krzysztof
28 marca 2021, 11:51
Z halanem i Giginiestety przespaliśmy sprawę. Jesteśmy teraz w bardzo trudnej sytuacji negocjacyjnej
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
26 marca 2021, 10:24
Jeśli odejdzie to życzę mu wszystkiego dobrego. Byłem, jestem i będę jego fanem. Jest świetnym zawodnikiem. Oby nie skończył jak Kepa
0
sharakmilanista
sharakmilanista
26 marca 2021, 09:58
Ewidentny błąd zarządu, że tak późno się bierze za negocjacje.Teraz widzimy tego efekty. W przypadku kluczowych graczy takie rzeczy trzeba załatwiać dwa lata przed wygaśnięciem kontraktu
0
Nanti
Nanti
25 marca 2021, 21:08
Ciężki temat z Gigio. Z jednej strony chcę go w klubie, super by było jakby bił kolejne rekordy i romantyczny Milan dalej istniał, ale z drugiej jak co sezon ma być taki cyrk to niech spada teraz, będzie mniej bolało ;/
1
Kaziu92
Kaziu92
25 marca 2021, 20:21
Bramkarzy znakomitych jest masa. Niech idzie ja nie jestem jego fanem, szkoda tylko że go nie spieniężymy za grubą kasę.
1
pazioni
Moderator pazioni
25 marca 2021, 20:05
Uważam też ,że jest już dogadany z jakąś inną drużyną.
1
RockStar
RockStar
25 marca 2021, 17:53
Donnarumma jest już dawno dogadany z innym klubem. Nie ogłaszają tego, żeby nie robić zamieszania na koniec sezonu w szeregach zespołu jak i wśród kibiców.
Wiadomość że nie zostanie przedłużony kontrakt z Antonio, tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że temat jest zamknięty.
2
artur297
artur297
25 marca 2021, 17:46
Gigio zostanie na lata..jestem o tym przekonany:) czuje to w moczu:D
0
Jaca23
25 marca 2021, 17:38
Dla mnie są dwie opcje. Albo Gigio z Raiolą czekają na LM, albo po prostu nikt im nie chce dać takich pieniędzy o jakich wspomina Raiola. I coraz bardziej przekonuje się do tej drugiej opcji. Jak już koledzy niżej wspomnieli praktycznie wszystkie topowe europejskie zespoły mają dobrze obsadzoną pozycję bramkarzach, a w czasach covidowych nie potrzebują drenować budżetu kontraktem dla bramkarza na 10-12 mln euro.
2
wielki prostownik
25 marca 2021, 20:13
A trzecia opcja jest taka że już się dogadali z innym klubem ale żadna ze stron nie puszcza pary z ust aby nie robić zamieszania w zespole. I to moim zdaniem najbardziej prawdopodobna opcja.
0
stary_boss
stary_boss
25 marca 2021, 16:06
Cytując klasyk kasa misiu kasa - smutne ale prawdziwe trzeba już zaklepać nowego bramkarza, aktualnie Musso nr 1 dla mnie
1
Carlo88
Carlo88
25 marca 2021, 15:21
Jeżeli faktycznie pieniądze są najważniejsze dla Gigio to nie rozumiem jednej rzeczy. Dlaczego nie zaproponujemy mu np. 10 mln bonusu za podpis, by następnie ustalić mu klauzulę opiewającą na 30/40 mln. Taka kwota i tak byłaby niesamowitą promocją dla klubów nim zainteresowanych, gdzie za samo podpisanie kontraktu dostałby pewnie kolejne kilka baniek. Albo jeszcze lepszą opcją byłoby przedłużenie kontraktu z premią za podpis, a następnie jakaś wymiana z nim w roli głównej np. z Chelsea za Tomoriego i dajmy na to Emersona (zmiennik dla Theo z głowy). Wilk syty i owca cała. Oczywiście najlepiej by było gdyby został, no ale jeśli już ma odejść to myślę, że byłby to jakiś sposób, żeby zadowolić obie strony. Może ktoś ogarnięty w zarządzaniu/ekonomii mi wytłumaczy dlaczego taka opcja nie jest rozważana? (a przynajmniej nie publicznie)
0
wielki prostownik
25 marca 2021, 16:06
A skąd wiesz że nie jest rozważana? Bo prasa nie napisała?
0
Carlo88
Carlo88
25 marca 2021, 16:16
Również, co zresztą podkreśliłem ;)
0
Rafał0209
25 marca 2021, 14:44
Wyzywanie zawodnika który gra i reprezentuje nasze barwy od pajaców, jest raz że średnio kulturalne dwa nie na miejscu, ludzie trochę szacunku. myślę że gdyby Donnarummie nie zależało na grze w Milanie to Raiola do tej pory by już 5 razy znalazł mu klub który zaoferuje mu taki kontrakt , myślę że Gigio w jakimś stopniu stawia się Raioli że chce podpisać kontrakt i zostać w Milanie, ale ten jest cwanym lisem i tak potrafi zagadać i zakręcić zawodnikiem zwłaszcza tak młodym gówniarzem, że dobrze mu wkłada do głowy coś w stylu jeżeli kochasz klub chcesz zostać i zostaniesz nie będę Ci tego bronić, ale zróbmy to po mojemu pracuje w tej branży od lat i wiem co jest dla Ciebie dobre, i nie nazywałbym Donnarumme sprzedawczykiem bo jeszcze nie dość że nigdzie nie odszedł to i po łzach po przegranym meczu z Atalanta 0:5 kupił mnie że ma ten klub w sercu, Raiola to cwaniak za chwilę zakończy karierę jego złota kura jaką jest Ibra który chętnie zmieniał kluby jak rękawiczki co 2-3 lata, to teraz chce sobie znaleźć drugą, ale myślę że Donnarumma wybierze po pierwsze sercem i rozumem i zostanie, bo nie oszukujmy się nie każdy jest Ibrą z takim charakterem i pewnością siebie że poradzi sobie w każdym otoczeniu i to ono będzie krążyć wokół niego a nie na odwrót.
1
GottMittUnss
GottMittUnss
25 marca 2021, 15:15
mimo wszystko to tylko bramkarz , nie chce 7 ,rozstac sie bez zadnego zalu bramkarzy jest na peczki
2
wielki prostownik
25 marca 2021, 16:17
Prawda, tylko że za nowego bramkarza trzeba będzie wyłożyć trochę hajsu a są inne potrzeby. I tak źle i tak niedobrze ale co poradzić?
0
krasy
krasy
25 marca 2021, 12:46
Fakt szkoda że za darmo . Ale uważam że nie można się dać szantażować . Jeżeli 8 baniek to dla nich za mało to do widzenia. Trudno nic nie poradzimy.
11
Orzelek79
Orzelek79
25 marca 2021, 12:42
8 mln które Milan proponuje jest i tak za duże. Jak nie chce to do widzenia. Jest momentalnie genialny na swojej pozycji ale nie niezastąpiony.
3
karp_fso
25 marca 2021, 12:34
Odejście Gigiego mnie jakoś nie zaboli, bardziej mnie zaboli, że za darmo...
7
ImperiumPrunum
ImperiumPrunum
25 marca 2021, 12:31
Ja się Gigio wcale nie dziwię, ma talent i wie ile jest wart to niech zarabia, jak nie uda nam się zaproponować mu odpowiedniego kontraktu to chętnie obejrzę go w lepszym klubie
0
Piotrek1899
Piotrek1899
25 marca 2021, 13:40
Najlepiej do Anglii niech idzie. Zaliczy kilka pustych przelotów, jak to ma w zwyczaju przy wrzutkach i ławeczka. Tam nikt się z nim nie będzie pieścił.
1
25 marca 2021, 12:17
W sumie w dupie mam ze odejdzie, szkoda tylko ze za free, choc UEFA ponoc likwiduje FFP wiec zawsze latwiej
1
Maestro02
Maestro02
25 marca 2021, 12:15
Kontrakt na 3 lata, 8 mln+ bonusy z czego jeden bonus będzie aktywowany po zrealizowaniu jednego celu "zwolnij Grubego" ¯_(ツ)_/¯
Edytowano dnia: 25 marca 2021, 12:16
3
kawalerowicz
kawalerowicz
25 marca 2021, 12:11
Jak przez tego śmiecia Raiole Gigi odejdzie to się załamie.
0
gieemce
gieemce
25 marca 2021, 12:15
Nie załamuj się jesli nie przyjmie oferty tego klubu, który niby kocha to wygrały pieniądze. - i ma do tego prawo, za to tobie powinno to łatwiej przejść przez myśl:)
10
ImperiumPrunum
ImperiumPrunum
25 marca 2021, 12:30
Jest jedna osoba, którą możesz nazywać śmieciem i jesteś to Ty sam
0
dbmat
dbmat
25 marca 2021, 13:51
@kawalerowicz i @ImperiumPrunum
używanie takich obraźliwych słów w stosunku do kogokolwiek jest skrajnym przejawem braku kultury. To, że Raiola chce wyciągnąć jak najwięcej kasy jest sprawą dyskusyjną, ale taka rola agenta. Piłką rządzą pieniądze i obrażanie kogokolwiek bo nie chce podpisać kontraktu lub zarabiać mniej nie jest dobrą drogą. Apeluje aby powstrzymywać się od tak słów które padły w komentarzu, utrzymajmy razem poprawny poziom kultury i wypowiedzi na tym portalu.
2
dbmat
dbmat
25 marca 2021, 13:55
XD następny, który wierzy w ubezwłasnowolnionego Dollara i robiącego mu na złość Raiolę? XD

Obudź się - Gigio chce tej kasy tak samo jak Mino. Jeśli już wyzywasz, to obu w pakiecie, bo (jak to raczył sam Donnarumma napisać na social-mediach) "Donnarumma i Raiola to jedność".
3
wielki prostownik
25 marca 2021, 16:13
@ kawalerowicz
No tak, Bo Raiola porwał Gigiemu rodzinę, psa i grozi że ich zabije jak nie zgodzi się na jego warunki. A potem spali mu dom.

Kolejny naiwniak który wierzy w miłość Dollara do Milanu i złego Raiolę który rzuca kłody pod nogi.
0
OLRevan
OLRevan
25 marca 2021, 12:09
Jakby PSG i City miały mu zaoferować taką kasę, to już dawno by to zrobiły, bo od stycznia mogą z nim rozmawiać. Jeśli tego nie zrobiły to albo nie są zainteresowani, albo liczą, że po wygaśnięciu kontraktu uda im się zbić na pensji
0
Piotrek1899
Piotrek1899
25 marca 2021, 13:48
A ja myślę, że oba kluby mają już lepszych bramkarzy. Zresztą, w każdym topowym klubie mają lepszych. City, Liverpool, Chelsea, Real, Barcelona, Atletico, czy choćby Bayern. Wszędzie między słupkami stoi dużo mocniejszy bramkarz od Donnarummy. A w czasach, kiedy na tej pozycji można grać spokojnie do 40-stki, to pazera może się mocno zdziwić brakiem ofert. A w Milanie będzie spalony ;)
0
tommyb1
tommyb1
25 marca 2021, 14:30
Troszkę się rozpędziłes z tą ilością klubów co ma lepszego bramkarza od Gigio ;) chyba że wykładnikiem jest dla Ciebie ile np Chelsea zaplacila za Kepe na którego patrzeć tam nie mogą czy za przehajpowanego Alissona który sezon życia zagrał jeszcze w barwach Romy. Navasowi i Neuerowi bliżej emerytury więc i PSG i Bayern na pewno by pogardzily Gigio. Ale stać tak naprawdę tylko PSG i pewnie United jak zrobią coś z De Gra. City raczej wcinać się nie bedzie
Edytowano dnia: 25 marca 2021, 14:39
0
wielki prostownik
25 marca 2021, 16:29
@ tommyb1 Wszystkie kluby z czołówki mają wystarczająco dobrych bramkarzy aby nie musieć zabijać się o podpis Donnarummy. Oczywiście wszyscy pewnie obserwują rozwój wypadków i chętnie go wezmą ale nie za wszelką cenę. Z drugiej strony Raiola zapewne wysondował rynek i nie poszedł va banque. Ma na pewno w rękawie alternatywę na wypadek gdyby Milan nie zgodził się być dojną krową. Ja obstawiam że to Juve będzie kolejnym klubem Dollara. Szczęsny jest dobry ale nie tak medialny więc z łatwością go zamienią. Inter też będzie szukał ale na to Donek raczej nie pójdzie bo w Mediolanie nie wyszedłby na ulicę.
0
Nesta_13
Nesta_13
25 marca 2021, 12:08
Ciężkie czasy, brak kasy za dni meczowe, a nasz wice kapitan wyskakuje z takimi cyrkami. Zero lojalności, zrozumienia, nie wspominając już nawet o wdzięczności... Ehh szkoda strzępić ryja, jestem mega rozczarowany Gigio. Agent w postaci świni to nie jest wytłumaczenie.
7
matten
matten
25 marca 2021, 12:03
Jak dla mnie obaj powinni zostać. Dać Donnarummie 8 mln pensji i dogadać się z nim, że może odejść przy pierwszej ofercie powyżej 50 mln. Calhanoglu zaoferować 4 mln podstawy + bonusy za udział przy bramkach, co by chłop nie osiadł na laurach i starał się przez cały sezon.
0
TR3V0R
TR3V0R
25 marca 2021, 11:58
Hakanowi dac te 4,5 i niech podpisuje, bo dollara to już mam totalnie w dupie i coraz bardziej mi zależy na tym, żeby on stad odszedł, bo wreszcie będzie koniec problemów z tym pajacem.
9
ImperiumPrunum
ImperiumPrunum
25 marca 2021, 12:32
A ile musimy uzbierać na ciebie, żeby nie musieć się z tobą użerać tutaj pajacu?

Ostrzeżenie za obrażanie innego użytkownika. g88
Edytowano dnia: 25 marca 2021, 13:06
0
TR3V0R
TR3V0R
25 marca 2021, 12:39
Pewnie takie samo pytanie zadawali sobie twoi rodzice. Też im współczuje że z czymś takim musieli siedzieć pod jednym dachem
EDIT: teraz widzę dzieciaczku, że spinasz się pod każdym postem na tej stronie, ale spoko, ja tam lubię się pośmiać z takich podludzi ;)
Edytowano dnia: 25 marca 2021, 12:40
9
GianpaoloM3
GianpaoloM3
25 marca 2021, 14:21
Nie obrażaj Trevor, dość już szamba wybiło za sprawą tego gostka, nie ma co dokładać od siebie. Nie odpowiada się złem na zło, bo stajesz się podobny do swojego adwersarza
2
TR3V0R
TR3V0R
25 marca 2021, 14:42
ta wiem sorki, ale no nie lubię takich napinaczy co chodzą i piszą taki shit
0
DragonAC
DragonAC
25 marca 2021, 11:38
Przesada powinien zostać na tych samych warunkach. A tak z innej beczki to gdzieś czytałem. Że UEFA ma trochę pofolgować FFP a wziąść się właśnie za wysokości kontraktów i ceny na rynku transferowym. To by było coś
3
Mirek99999999
Mirek99999999
25 marca 2021, 11:42
Zawsze znajdzie się sposób na obejście przepisów, dla chcącego nic trudnego np. City, PSG, nawet Juve z kontraktem Ronaldo.
0
kamilus
25 marca 2021, 11:44
Też czytałem, że mają być jakieś prace zmierzające do modyfikacji idei FFP, ale trzeba pamiętać, że nawet zniesienie tego prawa nie gwarantuje pewności, że Milan zacząłby szaleć na rynku transferowym - bo nadal pierwszym wyznacznikiem jest to, ile właściciel danego klubu chce przeznaczyć na transfery. I możliwa jest sytuacja, że właściciel jest bogaty, ale nie chce dużo wykładać na klub - i co zrobisz, jak nic nie zrobisz?
0
DragonAC
DragonAC
25 marca 2021, 15:51
to juz nie chodzi o to żeby szaleć ale transfery rzędu 220 mln. czy nawet po 150 to sa kurka stanowczo za duzo. ale jak jakis pilkarz zarabia 10 -20 baniek to tez przesada to powinni ukrócić zrobić jakaś górna granice czy co
1
wielki prostownik
25 marca 2021, 20:21
Nie powinno być żadnych granic. Jak ktoś chce płacić to niech płaci. Co komu do tego? Zresztą i tak limity byłyby łatwo obchodzone więc po co tracić czas na ciuciubabkę?
0
Max82
25 marca 2021, 11:27
Skoro uważają że ktoś mu da 10-11 mln to życzę szerokiej drogi płakać nie będę, a w jego miejsce znajdzie się ktoś inny ten sam problem był w Chelsea i Kepa grzeje ławkę, zawsze znajdzie się ktoś lepszy i nie koniecznie za taka fortunę
3
Wolly
Wolly
25 marca 2021, 11:26
7 max 8 albo do widzenia. Przecież to i tak kolosalne pieniądze.
1
becoccos
becoccos
25 marca 2021, 11:06
w życiu bym nie dał 8 milionów.... a 10 buhahaha NIGDY! Za jego pensje brutto mamy transfer.
11
Marcin1995
Marcin1995
25 marca 2021, 11:06
Najgorsze będzie jak będą z nim negocjować do czerwca i on 30.06 powie nie, wtedy zostajemy z ręką w nocniku bo wielu ciekawych bramkarzy zostanie sprzątniętych
0
wielki prostownik
25 marca 2021, 20:24
Wielu innych nadal będzie do wzięcia. Bramkarz to akurat bardzo łatwa do uzupełnienia pozycja. Pewnie nawet w polskiej ekstraklapie dałoby się znaleźć łapacza który przy dobrze zorganizowanej obronie zapewniłby solidność w bramce.
0
patoo_07
patoo_07
25 marca 2021, 10:46
A według mnie i tak ważniejsze jest pozostanie Hakana, niż Gigio. O wiele łatwiej będzie zastąpić bramkarza.
29
kamilus
25 marca 2021, 10:42
Mnie przejmuje już tylko to, że ta saga wciąż trwa i chciałbym, by się skończyła. Nie ważne jak, byle się wszystko wyjaśniło, bo i tak zdaję sobie sprawę, że Gigio razem z Raiolą są zbyt pazerni na $$$, by bramkarz został w Milanie na lata.
4
rk140685
rk140685
25 marca 2021, 10:42
Grubasowi tylko i wylacznie o to chodzi aby on odszedl a Milanu za darmo bo nikt nie da mu takiej pensji jesli bedzie musial placic za jego transfer. A wiadomo,ze pozmniej Grubas skasuj prowizje od nowego klubu za to ,ze przekonal Gigio do podpisania wlasnie z nimi.

Jak dla mnie,sytuacja pokazuje niedojrzalosc i brak inteligencji Donnarummy. Wiem,ze on go traktuje jak rodzione ale jesli ty chcesz grac w Milanie a on robi wsszystko zebys stad odszedl tylko po to aby mogl skasowac kolejna gruba prowizje to raczej nie jest przyjazn...
1
hyrus13
hyrus13
25 marca 2021, 11:01
Nie wiemy jaką umową są związani, więc naprawę trudno mówić o niedojrzałości i braku inteligencji. Przypominam, że Raiola związał się z tą rodziną dość szybko i nie wiem czy rodzice dzieciaka z miasteczka pod Neapolem stawiali jakieś wielkie warunki takiemu wyjadaczowi.
0
..Adisbdg..
..Adisbdg..
25 marca 2021, 10:34
A tak z ciekawości co się dzieje z Plizzarim? Też się nieźle zapowiadał? Z Dollarem wyszło może tez potrafiłby wskoczyć na dobry poziom?
0
kamilus
25 marca 2021, 10:40
Parę dni temu czytałem, że ponoć został posadzony na ławce przez innego, 32-letniego, bramkarza. Który na dodatek przyszedł na wypożyczenie...
0
Corsa
25 marca 2021, 10:31
Uważam Gigio za filar naszej drużyny i nie wyobrażam sobie żeby między słupkami stał ktoś inna, ale im dłużej trwa to przeciąganie liny, tym bardziej zaczyna mnie ten chłopak irytować.

Jest kocurem w swoim fachu, tutaj nie ma żadnych wątpliwości, wybronił nam tyle setek, że aż straciłem rachubę. Jednak mimo wszystko jeśli faktycznie czuje się Milanistą, to nie powinien wyciskać z klubu jak z cytryny, szczególnie w dobie kryzysu.

Niby każdy walczy o to żeby dostać jak najlepsze wynagrodzenie za swoją pracę, ale przykład Calabrii pokazał, że dla niektórych pieniądze nie są najważniejsze. Skoro Donnarumma tak bardzo przedkłada chęć zysku nad dobrem klubu i daje grubasowi zielone światło, to ja chyba nie chcę go dużej oglądać w naszych barwach.

Nie ma ludzi niezastąpionych, we Włoszech mamy kilku fajnych bramkarzy, którzy mogą śmiało podołać zadaniu, a ich koszt utrzymania będzie o połowę mniejszy.
17
R93k
R93k
25 marca 2021, 11:24
Widzę często argument, że indywidualnie wygrywał mecze/punktował. Zgadzam się, ale jak ma się najwyższe lub vice najwyższe zarobki to nie jest to przecież nic nadzwyczajnego. We Włoszech jest zastąpiony, bo gra tu sporo bardzo jakościowych golkiperów i każdy praktycznie gra pewniej nogami. Gollini, Musso lub Silvestri przy jednoczesnej obniżce wynagrodzeń daliby klubowi dużo radości - jestem pewny ;)
0
zbylon
zbylon
25 marca 2021, 10:27
Będzie LM to będą przedłużenia kontraktów. Nie będzie LM, to nie będzie przedłużeń. Raiola wysoko licytuje, ale może tym razem przelicytować. Dzisiejszy futbol to zupełnie inna bajka niż to do czego przywykł. Rok temu ktoś wywrócił stolik.
4
kamilus
25 marca 2021, 10:45
Nie wiem skąd taka pewność, że po awansie do LM tak fajnie wszystko się rozstrzygnie - bo równie dobrze może być tak, że jeśli awansujemy, to Raiola jeszcze mocniej będzie się trzymał swoich żądań finansowych, bo przecież "Milan będzie miał większy budżet i będzie miał z czego płacić większą pensję".
3
zbylon
zbylon
25 marca 2021, 11:22
Pewności 100% nie mam, ale jakoś niespecjalnie słyszę aby rzucali się chętni aby zapłacić Donnarummie 10 baniek za sezon. Raiola będzie czekać do końca a jak nie pojawi się dużo lepsza oferta niż te 7-8 mln od Milanu, to odpuści. Jedyny klub, który mógłby w tej chwili wyłożyć taką kasę to PSG, które mogłoby chcieć zastąpić Navasa, ale oni maja ambicję na wygranie LM i zdecydowanie orientują się w brakach Donnarummy, których niestety trochę jest. Oni potrzebują kompletnego bramkarza na teraz a znalazłoby się paru lepszych i tańszych w utrzymaniu.
0
kamilus
25 marca 2021, 11:42
Trzeba pamiętać, że w tym przypadku Gigio i Mino powinni być traktowani jako całość. I idąc tym tropem znacznie bardziej im się opłaci odejście Gigio za darmo do nowego klubu z pensją nawet 7 mln rocznie, ale również z odpowiednią prowizją dla Raioli, niż pozostanie w Milanie za 7-8 mln bez prowizji dla agenta.
1
Cimar94
25 marca 2021, 10:27
"Ten pat przejmuje kibiców Milanu."

Mnie już totalnie nie. Wisi mi to. Odejdzie czy nie. Mam dosyć tych przepychanek z jego kontraktem. Będzie święty spokój.
16
Michał92
Michał92
25 marca 2021, 10:31
Mam już podobnie jak Ty.
5
Fifi22100
Fifi22100
25 marca 2021, 10:32
Identycznie do tego podchodzę,zostanie spoko odejdzie to tez pożegnań bez żalu. Jedynie szkoda,ze odejdzie za darmo wtedy,no ale cóż wtedy dopiero okaże swoją prawdziwą miłość do klubu którą sam deklarowal
5
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 marca 2021, 10:23
Każdy podejmuje decyzje za siebie, jak odejdzie to owszem zarobi więcej ale kto wie jak mu się poukłada kariera, może być tak że skończy się margines na robienie błędów i może być podobnie jak Kępą (duże pieniądze = duże oczekiwania) Po 2-3sezonach będzie tęsknił za Italią bo Włosi tak mają. To są sprawy między piłkarzem a zarządem, nic na siłę
0
Trzesuaf
Trzesuaf
25 marca 2021, 10:23
Donnarumma był lepszy 2-3 lata temu. Nie wiem czy jest sens go na siłę trzymać. Obecnie zupełnie nie warto, ale po 2 sezonach LM i tak kilka milionów pójdzie dla bramkarza.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
25 marca 2021, 10:21
Tak myślałem, że to z Gigio jest większy problem
Ale problem Gigio jest taki że niewiele klubów mu zapłaci ponad 10 mln. Właściwie tylko PSG, bo wątpię żeby City odstawiało Edersona
Innych klubów nie widzę, ewentualnie Juve mogłoby się szarpnąć jak sprzedadzą Ronaldo, ale wątpie
2
alepadaka
alepadaka
25 marca 2021, 10:31
Jeszcze Chelsea bym brał pod uwagę, reszta topki akurat na bramkarzy narzekać nie może.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
25 marca 2021, 10:41
alepadaka - Mendy się sprawdził raczej, ale faktycznie bym ich nie wykluczał
0
Corsa
25 marca 2021, 10:45
Juve raczej odpada, bo co zrobią z Wojtkiem? Umowa do 2024 roku, chyba 6 baniek. Chętnych na naszego rodaka nie będzie, bo nikt mu nie da takiej kasy, a on sam z pensji na 100% nie zrezygnuje.
3
kozik___13
kozik___13
25 marca 2021, 10:15
Donnarumma za bardzo nie ma dokąd pójść jeśli chodzi o kluby z czołówki. Jeżeli awansujemy do LM to myślę, ze zostanie jeszcze na kolejny sezon a potem jakby nasz projekt miał leżeć w gruzach to sam bym na jego miejscu odszedł bo trzeba mieć ambicje sportowe i ja to rozumiem
0
Master of AC Milan
25 marca 2021, 10:14
Niech chociaż jednego przedłużą, wolałbym Donka ale chociaż jednego albo obu.
0
Corsa
Corsa
25 marca 2021, 14:25
A ja bym wolał Hakana, bo trequartistę ciężej zastąpić, a ze szczelną obroną to i słabszy bramkarz będzie miał czyste konta ;)

Poza tym, nie mam sentymentu do tego chłopaka od czasów cyrku z Fassone i Mirabellim. Jest tak samo pazerny jak Raiola.
1
kusniak_22
kusniak_22
25 marca 2021, 10:09
Oczywiście, że City albo PSG zapłaci mu taką kasę, jak ma ochotę to nikt go na siłę nie zatrzyma.
0
Corsa
Corsa
25 marca 2021, 14:25
Tylko jakoś nawet plotek na ten temat za bardzo nie ma, nie zauważyłeś? ;)
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się