SCUDETTO


Sky: Kessie odrzucił pierwszą ofertę Milanu. Chce zarabiać o milion euro więcej niż proponuje klub

12 kwietnia 2021, 17:16, cinassek Aktualności
Sky: Kessie odrzucił pierwszą ofertę Milanu. Chce zarabiać o milion euro więcej niż proponuje klub

Stacja Sky informuje, że pierwsza propozycja nowego kontraktu dla Francka Kessiego wystosowana przez Milan została odrzucona przez piłkarza. Aktualnie pomocnik zarabia 2,2 mln euro, natomiast mediolańczycy zaproponowali mu umowę do połowy 2026 roku i apanaże rzędu 3,5 mln euro rocznie. Gracz nie przystał na tę ofertę i na tę chwilę oczekuje podwojenia obecnego wynagrodzenia i pensji w wysokości 4,5 mln euro za każdy rok spędzony na San Siro. Rozmowy będą trwały dalej, jako że obecny kontrakt obowiązuje jeszcze przez rok.



81 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
Moderator pazioni
14 kwietnia 2021, 03:31
4 dla mnie to minimum do Pana Pitbulla
0
jasiom22
jasiom22
13 kwietnia 2021, 22:09
Bez słowa, dać co chce.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 kwietnia 2021, 11:13
Akurat Kessiemu się należą te pieniądze. Teraz można zauważyć jak będą wyglądały każde negocjacje kontraktowe, jeżeli przedłużymy kontrakt z Donnarumma (bez podwyżki się nie obejdzie). Koszty puszczenia go za darmo będą ogromne, zwłaszcza w czasie pandemii, ale to w jaki sposób oczyści to sytuację budżetową w okresie długoterminowym będzie nieocenione.
0
Kosmateus123
Kosmateus123
13 kwietnia 2021, 09:21
W jego przypadku kontrakt w okolicach 4 mln jest uzasadniony. Negocjacje trwają, ale mam nadzieję, że się z tym ogarną.
1
pepe82
pepe82
13 kwietnia 2021, 08:42
No glupota byloby mu nie dac tych pieniedzy, zasluzyl na nie jak malo kto.
2
sKUBAniec
sKUBAniec
13 kwietnia 2021, 07:36
Brać w ciemno póki zespoły takie jak PSG czy City się nie zainteresują. Ich stać na to, by przebić tę ofertę dwukrotnie.
1
zycumilanista
zycumilanista
13 kwietnia 2021, 07:25
Efekt Dollarumy. Klub musi się go pozbyć. Nawet darmo. Musi być przekaz, że nie nikt nie jest ważniejszy niż klub
1
papus07
papus07
13 kwietnia 2021, 07:40
Pomyśl 2x zanim coś napiszesz
3
gieemce
gieemce
13 kwietnia 2021, 07:59
Kolega mówi o pozbyciu Donnarumy nie Kessiego
9
zycumilanista
zycumilanista
13 kwietnia 2021, 08:03
gieemce - dokładnie :)
5
Marios77
Marios77
13 kwietnia 2021, 06:29
Wystarczy mieć w drużynie jedno „zgnite jabłko” i efekty przychodzą same. Owszem należy mu się podwyżka bo swoją gra na to zasługuje... Tyle że zaczęła się reakcja łańcuchowa.... Donnarumma powinien być namacalnym przykładem że nie ma zawodnika ponad klub... Zdecydowanie nie powinni przedłużać z nim kontraktu i wykreślić gościa z „historii klubu”... Bo kibice już to zrobili.... Najpierw awans do CL a później pobyć się pasożyta. Tyle...
3
jarek_2389
jarek_2389
13 kwietnia 2021, 07:16
Też uwaxam,że Dolar powinien odejść
3
xpw99
xpw99
13 kwietnia 2021, 12:31
Tak, odbierz mu zasługi i zapomnij, że jest filarem klubu i swoimi interwencjami wielokrotnie nas ratował.
0
Giovanni Parafango
Giovanni Parafango
13 kwietnia 2021, 00:33
jakby to ode mnie zależało, to za jego grę obecnie, dałbym mu i 10mln jakby chciał
1
Grzegorz1899
Grzegorz1899
13 kwietnia 2021, 09:02
Pewnie, nie swoje się rozdaje najlepiej. Ciekawe czy w domu tez tak dysponujecie dostępnymi funduszami. Polecam powtórkę z „rachunku zysków i strat”.
Bzdurą było przedłużać dyskusje na temat kontraktu Dolara, bo chyba nikt nie liczył, ze reszta będzie grała za ochłapy skoro „nas stać” na żądania Dolara... To będzie dopiero początek i o ile Kessie zasługuje na ten milion więcej to ciekawy jestem ile w końcu Turek dostanie i czekam na kolejne żądania zawodników. Ja bym dał Leao podwyżkę....fakt, nie jest jeszcze nas, ale ja już bym zaklepał, że tez chcemy dać więcej ;) taki śmiech przez łzy. Jeszcze nic nie ugraliśmy, ale płacić będziemy jak mistrzowie.
1
tmqTV
tmqTV
12 kwietnia 2021, 23:08
Facet gra od deski do deski wszystkie mecze i w niemal każdym z nich jest najpewniejszym punktem drużyny. Gdybym na jego miejscu rozejrzał się po zespole i zestawił niektóre nazwiska z ich zarobkami i wkładem w pracę na boisku (np. Mandżukić, Rebić, Romagnoli, żądania Calhanoglu, a do niedawna Musacchio czy Conti) to też bym zawołał dwukrotność aktualnej pensji - co najmniej!
Edytowano dnia: 12 kwietnia 2021, 23:09
7
grzesiekpl88
grzesiekpl88
12 kwietnia 2021, 22:50
Połowa to chyba nie ma pojęcia o negocjacjach. Gdyby nasza oferta wyniosła 4-4,5 to jego agent by zawołał 5-6. Taka jego praca. A tak daliśmy nisko, on chce 4,5 więc skończy się pewnie na 4 plus bonusy. Franck nie będzie problemów robić, chce tu zostać a po jego wypowiedziach można jasno wnioskować, że nie jest pazerny na kase i ma poukładane w głowie.
18
Jachu1899
Jachu1899
12 kwietnia 2021, 22:32
Komu jak komu ale prędzej jemu się należy 7 mln niż Dollarumie, Hakanowi czy patrząc przez pryzmat rozegranych meczy w sezonie Zlatanowi, któremu się jeszcze zachciało na kadrę jeździć...
8
Cisek666
Cisek666
12 kwietnia 2021, 21:15
Myślę, że Malidni wie jak ważnym zawodnikiem dla Milanu jest Kessie i nie będzie robił zbytnich problemów przy tej kwocie. Jeśli będzie LM (a inaczej być nie może) to zarząd z pewnością da Franowi podwyżkę. Teraz bardziej się martwią jak zbić cenę za Tomoriego i jak spowodować aby spadł kurs $
0
Boro
Boro
12 kwietnia 2021, 21:02
Dać 4, długi kontrakt i gramy.
0
milanista1988
milanista1988
12 kwietnia 2021, 21:01
uczciwa propozycja
0
Jago
Jago
12 kwietnia 2021, 20:57
hahahaha, zaczęło się
4
Gieno
Gieno
12 kwietnia 2021, 20:52
Gość zasługuje na podwyżkę jak żaden inny ,jest dla nas bezcenny
4
daro12555
daro12555
12 kwietnia 2021, 20:21
Z innej beczki Paqueta znowu z golem odżył we Francji może na początku ten transfer wydawał się strzałem w 10 . Zarobiliśmy 20mln za gracza który u nas sobie nie radził ale jak tak będzie grał to Lyon na nim sporo zarobi .A teraz przydałby się do rywalizacji .Pamiętam jak było z Suso chłop odżył w Genoa a potem był motorem napędowym i nieźle na nim zarobiliśmy .
0
Demick
Demick
12 kwietnia 2021, 20:42
"A teraz przydałby się do rywalizacji" - zawodził, gdy go potrzebowaliśmy. Zlatan jakoś nie musiał się u nas aklimatyzować. Złej baletnicy, przeszkadza rąbek u spódnicy...
9
daro12555
daro12555
12 kwietnia 2021, 21:06

Demick-Nie ma co ich porównywać Ibra miał 38 lat przychodził do nas do klubu znał Ligę miał więcej doświadczenia niż połowa naszej kadry .Depay też sobie nie radził w UNTD a teraz jak gra nieraz pierwszy zagraniczny klub dla zawodnika bywa problemem .Tym bardziej za taką cenne i z takimi oczekiwaniami .Często wypożyczenie i zmiana środowiska wpływa pozytywnie tak można np powiedzieć o Tomorim od nas.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 kwietnia 2021, 22:10
Nie ma sensu rozpaczanie po graczach którzy odpalili gdzie indziej. Silva, Paqueta czy nawet Suso. Ci pierwsi może po prostu nie pasowali do serie a i nie odnaleźli się w drużynie, ten ostatni bardzo potrzebował zmiany otoczenia. Czynników czy ktoś odpala tu czy gdzie indziej jest wiele
Wszystkim życzę powodzenia ale nie mamy co rozpaczać bo może jeszcze milion szans i u nas też by odpalił
1
PaoloACM
PaoloACM
12 kwietnia 2021, 20:15
We Włoszech każdy klub który chciałby go pozyskać dałby 4.5-5 bez większego zastanowienia. Nie ma co grymasić Panie Maldini. Chcecie podnosić poziom to i wydatki na pensje muszą wzrastać.
4
brzydki
brzydki
12 kwietnia 2021, 22:08
Brednie, we Włoszech jedynie są dwa kluby które mogłyby mu tyle dać od ręki - Juventus i Inter. Każdy inny płaci dużo słabiej, a Kessie mimo dobrej formy to nie jest gracz wygrywający w pojedynkę mecze, żeby mu inne kluby tyle mogły płacić.
Edytowano dnia: 12 kwietnia 2021, 22:09
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 kwietnia 2021, 22:12
Nie no - muszę zgodzić się z brzydkim. Akurat w serie A to mało kogo byłoby stać na taką pensje.
Natomiast nawet spadkowicz z premier league mógłby tyle wysupłać a na pewno solidne drużyny by się po Kessiego zgłosiły
3
PaoloACM
PaoloACM
13 kwietnia 2021, 00:13
Nie zrozumieliscie panowie. Ja nie dywaguje nad tym czy wszystkie kluby we Wloszech stac zeby mu dac taka pensje tylko stwierdzam ze jesli w tym momencie ktorys z Wloskich klubow chcialby Franka pozyskac to spokojnie wylozylby na stol pensje w wysokosci 5mln biorac pod uwage jego wiek i poziom umiejetnosci. Ile jest takich klubow ktore na to stac to inna para kaloszy. Przeciez wiadomo ze takie Crotone czy Parma nawet nie zapytalby o dostepnosc. Natomiast w Anglii pilkarz o jakosci Franka dzis moglby sie ubiegac o wiele wyzsze uposazenie. Reasumujac: patrzac na wiek Franka, jego boiskowe zalety oraz to co daje druzynie pensja na poziomie 4.5mln uwazam nie jest wygorowana jak na Wloskie realia.
Edytowano dnia: 13 kwietnia 2021, 00:15
1
marunio
marunio
12 kwietnia 2021, 20:02
Problem się zaczął już przy pierwszym kontrakcie, w Atalancie zarabiał pewnie mniej niż milion, czyli przy przyjściu do milanu zamiast dać mu te 20-30% podwyżki od razu walnęli 100%. Patrzy się teraz na tych łamistrajków donarumme i hakana i domaga się kokosów. Nie wiem ile jeszcze frank ma kontraktu ale na miejscu zarządu poczekałbym z odnowieniem do końca sezonu, wtedy pare kwestii się wyklaruje, czy Milan będzie w lm, czy kessi utrzyma formę do końca sezonu, sytuacja pijawek, wywalenie na ryj hakana i dolara, dobitnie pokaże, ze Milan nie będzie płacił kosmicznych pieniędzy, bo go po prostu nie stać. Gdyby nie początkowa rozrzutność to teraz frank dostałby podwyżkę z tych powiedzmy 1.5mln do 2,5 i byłoby super, ale nie teraz podwyżka musi być do 5, przecież tamci zarabiają aż tyle!
0
daro12555
daro12555
12 kwietnia 2021, 20:13
Bo najczęściej tyle się daje po za tym już wtedy Atalanta była lepszym zespołem niż my ,więc musieli go jakoś przekonać .Klub z marką będzie więcej płacił niż takie kluby bez marki jak Atalanta bo tam zawodnicy najczęściej idą tylko się wybić i iść dalej .
3
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
12 kwietnia 2021, 19:56
Na trybuny!!!
1
brzydki
brzydki
12 kwietnia 2021, 19:40
Teraz Maldini będzie miał jaja przez efekt domina xD

Że Kessie zasługuje na taki hajs to wiadomo, ale zgodzenie się na taką podwyżkę spowoduje zapewne żądania podwyżki od Bennacera, Calabrii, Kjaera, Theo, Leao, Saelemaekersa i tak dalej i tak dalej. I z 90 milionów rocznie zaraz kwota spuchnie do 120.
2
Bandon
Bandon
12 kwietnia 2021, 19:55
- Bennacer - oczywiście zasługuje łącznie z usunięciem klauzuli
- Calabria - jak najbardziej zasługuje, nawet klub wyszedł z propozycją
- Kjaer - nie pamiętam szczerze mówiąc ile zarabia, ale mógł dostać na początek mały kontrakt, więc podwyżka byłaby naturalnym odzwierciedleniem jego formy
- Theo - ma długi kontrakt, poczeka jak się będzie kończył
- Leao - XD
- Sale - Zarabia mało z tego co pamiętam i progres zrobił, klub może o tym pomyśleć, ale kontrakt też jest długi, więc karty w ręku ma Maldini.

Ja tu widzę jakieś 5-6 mln więcej MAX. Skąd wziąłeś 30?
6
daro12555
daro12555
12 kwietnia 2021, 20:11
Bandon-Bennacer ma też długi ten kontrakt tylko ta kwota odstępnego ale zasługuję już teraz żeby podwoić zarobki to samo Theo .Dałbym im 3mln plus 0,5mln w przypadku jak Milan gra w LM .
0
Bandon
Bandon
12 kwietnia 2021, 20:23
Tak Daro, ale Benek ma w ręce argument w postaci klauzuli, a Theo nie :)
0
daro12555
daro12555
12 kwietnia 2021, 20:31
Bandon -Ale jeśli jedyny podstawowy zawodnik by nie dostał podwyżki to były zaraz zgrzyty tym bardziej ze chyba taki Krunić czy Samu zarabiają więcej do niego .
1
brzydki
brzydki
12 kwietnia 2021, 21:59
Bandon - to ja powinienem spytać, skąd Ty wziąłeś 5-6 milionów ;) Wymieniłem tylko kilku, pierwszych lepszych z brzegu, chętnych po hajs, jak za komuny, jest pełno, a kadra długa.

Dość naiwne jest również zakładanie w Twoim przypadku, że podwyżka o 1 mln każdemu graczowi będzie zadowalająca, bo w sytuacji gdy niektórzy zarabiają 1-1.5mln mogą spokojnie śpiewać 4-4.5 :) Daleko szukać nie trzeba, poscrolluj do góry i poczytaj ile chce Kessie.
1
Bandon
Bandon
12 kwietnia 2021, 19:33
4,5 mln bez targowania się, z podziękowaniem, że nie jest nienormalny i stawia normalne warunki. Forza Kessie!
10
Cuchillo
Cuchillo
12 kwietnia 2021, 19:29
Różnica między wymaganiami jego a Dolara jest taka, że dosłownie każdy klub, który jest zainteresowany jego pozyskaniem zaoferowałby mu tyle, lub więcej. W przypadku Gigio, prawdopodobnie tylko PSG zaoferowałoby mu 10-12mln netto na rok. Więc dawać mu te 4.5mln (jeśli chodzi tu o kwotę z bonusami) szczególnie, że kontrakt do 2026 roku nie jest dla niego problemem i nie świruje z rocznym czy dwuletnim kontraktem.
Edytowano dnia: 12 kwietnia 2021, 19:31
1
brzydki
brzydki
12 kwietnia 2021, 19:35
Nikt Donnarrumie tyle nie da na rękę ile dostanie w Milanie, bo w innych krajach sytuacja podatkowa jest dla krezusów gorsza niż we Włoszech. Jaki był jeden z powodów dla których Ronaldo tu chciał przyjść i zarabiać tyle ile cała drużyna Fiorentiny? xD
0
Grande
Grande
12 kwietnia 2021, 19:26
3.5 bańki to lekki wstyd. Nasz najlepszy i najrówniej grający gracz w tym sezonie. Potencjalnie przyszły kapitan Milanu. Wiadomo, że każda strona chce ugrać swoje w negocjacjach, ale 4.5 mln to nie 10-12 dla Gigio.
1
12 kwietnia 2021, 19:17
Jak zespół skończy na 5 albo 6 miejscu to naprawdę nie ma co szaleć z podwyżkami. Za brak poprawy wyników nie powinno się nagradzać. Jak awansujemy do LM to proszę bardzo. Jak w korpo, są wyniki, są premie.
1
Jachu1899
Jachu1899
12 kwietnia 2021, 19:15
W Anglii w spadkowiczach więcej się zarabia.
Masakra co liga włoska obecnie odstaje od premiercip
2
Jaca23
Jaca23
12 kwietnia 2021, 19:37
Niestety, zyski z praw tv tam robią olbrzymią różnicę.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
12 kwietnia 2021, 20:01
Serie A z praw TV ma nieco ponad 900mln. Premier League ponad 5mld także ten.
8
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
12 kwietnia 2021, 23:14
lol ale porównanie.. spawacz w Polsce zarabia mniej 4 razy niż spawacz w Norwegii gdzie w dodatku ma lepsze warunki pracy.. a robi praktycznie to samo, inny kraj inne warunki inna waluta inne zarobki raczej nie da się tego tak porównywać chce zarabiać jak w Anglii to niech tam idzie, tylko niech nie zapomni zapytać potencjalnego klubu czy rozbiją za niego bank :)
0
xpw99
xpw99
12 kwietnia 2021, 19:10
Zespół coraz lepszy, piłkarze się rozwijają to wiadomo że pensje będą rosły u wszystkich. Zaraz po takiego Kessiego zgłosi się Real i dostanie tam z miejsca 8-9
1
kusniak_22
kusniak_22
12 kwietnia 2021, 18:57
Nie popełnić błędu z Donarummą i Hakanem. Przedłużyć już teraz, tym bardziej, że to na prawdę śmieszne pieniądze za tej klasy pomocnika.
3
12 kwietnia 2021, 18:57
Teraz hejterki co tak zachwalały Kesiego za jego miłość będą i jego obrażać?
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
12 kwietnia 2021, 19:19
Nie, bo to nadal mniej niż połowa tego, czego oczekuje nasz garbatonosy bramkarz i jego "obfity" agent.

Kessiemu, Calabrii czy Hakanowi prędzej dałbym podwyżki niż Dolarowi dał te jego 12 mln / rok.
8
Jaca23
Jaca23
12 kwietnia 2021, 19:37
A czemu ktokolwiek ma go obrażać? 4,5 mln to nie jest wcale wygórowana kwota jak na to jaki ma wkład w ten zespół i stabilną formę, którą utrzymuje przez cały sezon. W porównaniu do 12 Donnarummy czy 7 Hakana to wymagania Kessiego i tak wydają się niewielkie.
0
Jaca23
Jaca23
12 kwietnia 2021, 23:59
A czemu obrażać kogokolwiek z drużyny, a przede wszystkim kogoś kto tyle dla nas dobrego zrobił i gra już 6 lat? Do tego młody i wychowanek. Każdy się targuje. U mnie panuje optymizm ;)
0
Jaca23
Jaca23
13 kwietnia 2021, 10:18
Jest różnica między targowaniem a szantażem. Poprzednio dostał podwyżkę z 0,3mln na 6mln, grożąc odejściem za free. Teraz chce 12mln (okoliczności te same). To jest, w twojej opinii, zwykłe targowanie?
0
goat333
goat333
12 kwietnia 2021, 18:49
Ja bym mu 10 dał xDDDD
0
daro12555
daro12555
12 kwietnia 2021, 18:42
4mln i każdy jest zadowolony to tylko 1mln różnicy.Można tez zaproponować 3,5mln plus 0,5mln jeśli Milan będzie grał w LM.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 kwietnia 2021, 18:40
Za pomocnika tej klasy 4,5 mln to niedużo i tak
1
nrt2
nrt2
12 kwietnia 2021, 18:32
Myślę że spokojnie można przystać na to 4,5 może się uda nawet na 4 zejść to by było super. Komu jak komu ale mu się należy
0
Zirytowany
Zirytowany
12 kwietnia 2021, 18:28
Panuje optymizm, tylko patrzeć jak sytuacja będzie bez zmian, a kontraktu pół roku.
0
TR3V0R
TR3V0R
12 kwietnia 2021, 18:26
Jemu to sie najwięcej w drużynie należy. Dawanie mu 3,5 to jest zniewaga. A jeżeli chodzi o te 4,5-5 jak najbardziej zasługuje jak nikt inny
Edytowano dnia: 12 kwietnia 2021, 18:40
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
12 kwietnia 2021, 18:25
Akurat jemu bym dał bo mu się naprawdę należy za konsekwenta formę na dobrym poziomie
0
12 kwietnia 2021, 18:14
To teraz czekajcie jeszcze na Theo, Bennacera i innych jak pójdą po podwyżki "bo Dolar zarabia 6, a chcecie mu dać z 10".

I tego fani naszego bramkarskiego cygana nie widzą...

(pomijam fakt, że Kessie z Hakanem powinni dostać po 4mln + premie, ale teraz podwyżki to chodliwy temat, jeśli Dolar żąda tyle ile żąda)
4
daro12555
daro12555
12 kwietnia 2021, 18:40
Ja by na ich miejscu dawno poszedł po podwyżkę zarabiają 1,5mln .Mandzukić zarabia za pół roku więcej niż oni za rok ,czy Krunić zarabia chyba więcej niż oni lub podobnie .Podwyżki były kwestią czasu jak inne kluby spokojnie takim graczom dały by 4-5mln .
0
GWIDON1979
GWIDON1979
12 kwietnia 2021, 18:13
Zasługuje jak nikt inny na te pieniądze- do tego opaska kapitana jako bonus
2
Orzelek79
Orzelek79
12 kwietnia 2021, 18:09
4,5 mln to jest bardzo dobra opcja dla obu stron. Hakan można , można.
1
patoo_07
patoo_07
12 kwietnia 2021, 18:07
Akurat on powinien dostać czego chce bez gadania.
2
Arlen
Arlen
12 kwietnia 2021, 18:01
Nasz prezes jak najbardziej na taki kontrakt zasługuje.
2
Diavo
Diavo
12 kwietnia 2021, 17:57
Kessiemu się należy! ;)
2
Cimar94
Cimar94
12 kwietnia 2021, 17:46
Nawet nie dyskutować i się zgodzić. Chociaż pewnie kompromis znajdziemy spokojnie przy 3,8-4 mln.
1
Nesta_13
Nesta_13
12 kwietnia 2021, 17:36
Donnarumma effect... Chociaż bądź co bądź Keesiemu należy się większa pensja.
16
xpw99
xpw99
12 kwietnia 2021, 19:12
Nie tyle przez Donnarummę, tylko jeśli wracamy do elity, do pucharów to piłkarze chcą zarabiać tak jak się zarabia w takich klubach
0
LunaS
LunaS
12 kwietnia 2021, 17:30
To by było upokarzające dla Francka jakby Hakan dostał 4,5 a on 3,5. Natomiast przy okazji takich sytuacji coraz bardziej byłbym za tym aby nie płacić bramkarzowi 10 mln ... Za 10 mln pensji można mieć bardzo dobrego prawego skrzydłowego i jeszcze zostanie na rezerwowego dla niego. I co będzie lepsze dla Milanu ? Za chwilę zacznę marzyć aby ktoś Dolara z grubym w Milanie kopnął w dupę. Każdy z nich jak wyrwie 1-2 mln więcej to się nagle zrobi 20 mln więcej na kontrakty, owszem LM można by było to zasypać.
Edytowano dnia: 12 kwietnia 2021, 17:31
8
Maestro02
Maestro02
12 kwietnia 2021, 17:28
Co do niego to "czuje optymizm" w sprawie nowego kontraktu, na spokoju obie strony się dogadają bo pozycja Kessiego w klubie jest niepodważalna. Prezes na 85% zostanie moim zdaniem.
3
JerryRossoneri
JerryRossoneri
12 kwietnia 2021, 17:28
Zasługujesz Prezesik na podwyżkę i opaske kapitana, na takich graczach musimy opierać przyszłość
4
Jaca23
Jaca23
12 kwietnia 2021, 17:27
Lawina rozpoczęta przez wymagania Donnarummy za 3..2..1..

Co nie zmienia faktu, że podwyżka dla Prezesa nawet do 4,5 które żąda, to nie są wymagania z kosmosu. Patrząc przez pryzmat całego sezonu to nasz najlepszy zawodnik. Jemu czy Calabrii dałbym podwyżki bez mrugnięcia okiem, za to na drugim biegunie jest Romek, którego agent dobrze nam znany Raiola, także żąda podwyżki. Romagnoli ma w tej chwili 3,5 mln, czyli trzecią najwyższą pensję w drużynie, powinien się cieszyć jeśli na takich zasadach Milan będzie chciał przedłużyć kontrakt. W mojej opinii tutaj nie powinno być podwyżki wynagrodzenia, patrząc przez pryzmat sezonu i tego, że Romek aktualnie jest słabszy zarówno od Kjaera jak i Tomoriego.
9
daro12555
daro12555
12 kwietnia 2021, 18:37
Nie wiem czemu Donnarummy aż się tak czepiacie. Jak taki Mandzukić za siedzenie w szpitalu i zarabia 1,8mln a Kessie za pół roku 1,1mln to się nie dziwię się ze chcą podwyżek .
2
Gianni Rivera
Gianni Rivera
12 kwietnia 2021, 17:19
Kessie chce 4,5, Milan daje 3,5, spotkają się przy 4. I spoko. Do tego zrezygnować z Donnarummy, bo komin płacowy sprawi, że inni, dużo bardziej kluczowi zawodnicy, będą chcieli zarabiać więcej. Na jego miejsce ściągnąć Cragno, Musso czy Drągowskiego. Wykupić Tomoriego. I tyły mamy ładnie obsadzone.
3
primo2p
primo2p
12 kwietnia 2021, 17:34
Z Donnarummą to bardziej kwestia mentalna. Milan chce pokazać, że jest w stanie zatrzymać zawodnika wysokiej klasy, tym bardziej że jest on naszym wychowankiem. jakby nie to, to już dawno by u nas powiedzieli mu sajonara.
Niestety, ale wylądujemy z kominem płacowym, tylko czekać jak inni zawodnicy będą żądać znacznych podwyżek.
3
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się