SCUDETTO


Pioli: "Nie obawiam się, że możemy zmarnować ten sezon. Bezpośrednie starcia będą decydujące"

21 kwietnia 2021, 21:11, Ginevra Aktualności
Pioli:

STEFANO PIOLI: "Nie chodzi o problemy kondycyjne, drużyna dobrze i dużo biegała. W przypadku pierwszego gola mieliśmy pecha, piłka przeszła nam między nogami. To jeden z tych występów, kiedy byłem najbardziej zadowolony z tego, jak poruszaliśmy się po boisku. Zabrakło jakości. Następne mecze? Trzeba od razu otworzyć nowy rozdział. Porażka to zawsze wielkie rozczarowanie, ale trzeba je zmienić w determinację. Nasza przyszłość zależy od bezpośrednich starć. Musimy wyjść od naszej świetnej postawy i przenalizować sytuacje, w których drużyna musi zachować większą przytomność umysłu, jeśli aspiruje do czegoś większego. Maldini? Chyba nikt nie może mieć wątpliwości, co do postawy moralnej Paolo Maldiniego. To wartościowy człowiek i wyraził to, co czuł. Wpływ zamieszania związanego z Superligą na zespół? Nie miało wpływu, nic nas nie rozpraszało. Jesteśmy skoncentrowani na naszym celu. Czeka nas trudna przeprawa, ale staramy się nie dać zdekoncentrować rzeczom, na które nie mamy wpływu. Kocham wolność słowa, ale czasem lepiej zachować swoje myśli dla siebie. Obawa przed zmarnowaniem sezonu? Nie ma takiej obawy. Presja to przywilej. Walczymy o udział w Lidze Mistrzów. Jeśli się nie uda, to nie będziemy zadowoleni, ale chcemy, aby się udało. Ibrahimović? Miał problem z mięśniem łydki. Miejmy nadzieję, że będzie mógł wrócić, ale to nie jest pewne, podobnie w przypadku pozostałych zawodników. Bądźmy jednak dobrej myśli, że wróci jak najwięcej zawodników z urazami".



93 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
sharakmilanista
sharakmilanista
22 kwietnia 2021, 21:46
nie ma obawy..kurr...spier...li nam ten sezon to co wtedy powie??
0
pazioni
Moderator pazioni
22 kwietnia 2021, 19:31
Niestety o czwarte miejsce trzeba się obawiać..
0
Wiesław Śmietana
Wiesław Śmietana
22 kwietnia 2021, 11:57
"To jeden z tych występów, kiedy byłem najbardziej zadowolony z tego, jak poruszaliśmy się po boisku" - czyli mam rozumieć, że z tego 2:1 też jesteś zadowolony?
1
sharakmilanista
sharakmilanista
22 kwietnia 2021, 21:47
wuja brzęczek też tak pieprzył bezensu
1
87acm87
87acm87
22 kwietnia 2021, 09:58
Fajnie, że on się nie martwi. Wg mnie jeżeli nie awansujemy do LM to sezon zmarnowany, jeśli popatrzymy gdzie byliśmy w styczniu. Najgorzej, że musimy patrzeć na innych znowu. Chyba trzeba dzisiaj trzymać kciuki za drużyny z Rzymu, oby pourywali pkt rywalom.
0
paweł_piotr
paweł_piotr
22 kwietnia 2021, 10:35
Rzeczywiście trzeba liczyć przede wszystkim na Rome by chociaż zremisowali wiadomo by się przydało by wygrali. Co do Lazio to akurat tutaj wydaje mi się że najlepszy był by remisik właśnie.
0
Spori
Spori
22 kwietnia 2021, 09:33
To chyba tylko on się nie obawia. Jak to się mówi... Pycha kroczy przed updakiem
1
Zuber
Zuber
22 kwietnia 2021, 09:30
Wróciliśmy do punktu wyjścia, spełnia się wszystko to czego się obawialiśmy.
2
Dryzu1899
Dryzu1899
22 kwietnia 2021, 09:21
Tym co wierzyli że to Pioli a nie Ibra zrobił z tej zbieraniny w miarę grającą przez jakiś czas drużynę współczuję, choć nie dziwię się- też mam potrzebę czucia że ten klub w końcu zaczął zmierzać we właściwym kierunku. Mi od początku nie pasowała kandydatura Piolego i od samego początku utrzymuję zdanie że między przyjściem Piolego a przyjściem Ibry było takie samo dziadostwo jak z poprzednimi trenerami. I żeby nie było - nie uważam że sam Zlatan był jedyną przyczyną niesamowitej serii jaką zaliczył post-pandemiczny Milan, ale jeśli Pioli w ogóle był jedną ze składowych, to raczej z tych niewielkich.
3
Rafalzki
Rafalzki
22 kwietnia 2021, 09:11
Pioli: "Nie obawiam się, że możemy zmarnować ten sezon. Bezpośrednie starcia będą decydujące. Rade Krunić jest gotowy zagrać na szpicy..."
1
KrzychuACM
KrzychuACM
22 kwietnia 2021, 08:57
Ja chciałbym zrozumieć jedną rzecz - jak słabo dysponowany musi być Hauge, że Leao cały czas gra? Jak nisko ten chłopak musi być w hierarchii, że trener zamiast niego wybiera typa co biega przez 20 minut meczu, a potem już mu się odechciewa?
Rozumiem intencję z duetem Meite-Kessie ale nie rozumiem dlaczego momentami graliśmy 4-4-2 skoro ani Rebić, ani Leao nie czują się dobrze na środku, tak samo jak Hakan na boku? Pioli przekombinował w tym meczu korzystając z rozwiązań które się nigdy u nas nie sprawdzały.
0
zubo
zubo
22 kwietnia 2021, 08:53
A wszyscy kibice Milanu się obawiają i to bardzo. Strach pomyśleć co byłoby gdyby kibice byli na stadionie. Przecież jesteście zawodowcami, bierzecie za to gromadę pieniędzy. Priorytetem jest się przygotować i walczyć do końca. Zmęczenie? Czym jesteście zmęczeni? Skupiacie się tylko na piłce, to jest Wasz obowiązek. Wstyd panie Pioli. Z Lazio zapewne dostaniecie baty, a kolejny mecz na San Siro to kibice powinni na Was czekać pod stadionem i rozliczać! Banda dzieci, których jedynym zajęciem poza treningami to PlayStation i pier....lone instagramy. Lamusie do roboty, barwy zobowiązują!!!
0
sheva7acm
sheva7acm
22 kwietnia 2021, 08:53
Atalanta musi wygrać z Romą Lazio z Napoli a my koniecznie z Lazio wtedy jakoś doczłapiemy !! inaczej LE !
0
LunaS
LunaS
22 kwietnia 2021, 09:07
No i się zaczyna ... kombinatoryjka :) Za chwilę będziemy liczyli kto z kim iloma bramkami musi wygrać ...
1
MR.Czips
MR.Czips
22 kwietnia 2021, 08:53
Pioli: Leao !
Leao:Co ?
Pioli :Biegaj !
Leao: Gdzie?
Pioli:W kurniku
Leao: Aaało a tam jajka są ?
Pioli:Tak kurła,tylko więcej weź bo na jajecznice nie będzie.
0
MR.Czips
MR.Czips
22 kwietnia 2021, 08:49
Leao to dzik z plastiku,ma mentalność zaginionej i zbłąkanej owcy.
Edytowano dnia: 22 kwietnia 2021, 08:55
0
AcMati92
Moderator AcMati92
22 kwietnia 2021, 08:30
Najlepsze jest to, że zaraz Juve z sabotażystą na ławce da radę nas wyprzedzić po takiej rundzie z 2020 roku, przecież to tragedia.
1
LunaS
LunaS
22 kwietnia 2021, 09:05
Serio martwisz się Juventusem ? Oni nas na pewno łykną ... patrzmy tylko na Napoli i Lazio.
Przed nami są Inter, Atalanta, Juventus.
3
AcMati92
Moderator AcMati92
22 kwietnia 2021, 09:07
Martwię się tym, że ktoś kto kompletnie nie ogarnia trenerki, wystawia absurdalne składy na mecz łyknie nas po takiej pierwszej połowie sezonu.
0
Cleaver
Cleaver
22 kwietnia 2021, 08:10
Mówię Wam, Milan to będzie pierwszy klub w historii serieA, który przez pół sezonu zajmował pierwsze miejsce a na końcu nie zakwalifikował się do LM.

Będą nas wspominać.
6
gieksa51
gieksa51
22 kwietnia 2021, 08:00
madlini wypierdalaj tego pioliego W poodskokach A gadizis szukaj już jakiegoś chętnego kupca milanu kto sypnie petrodolarami bo to jest Kurwa koło Macieja nie ma lm bo gramy takim szrotem A nie ma lepszych graczy bo nie ma lm ma ktoś pomysł inny jak z tego wyjść ?
2
TR3V0R
TR3V0R
22 kwietnia 2021, 07:40
Ty to sie obawiać powinieneś o swoją posadę. Bo jeszcze takiego cyrku nie było, żeby zespół był liderem przez większą część sezonu a potem nie awansował do LM. Te zmiany twoje tez cudowne, palce lizać. A jeżeli chodzi o starcia z czołówka to ja nie wiem co on mysli. Przecież my zaraz od lazio dostaniemy na pizde, a od razu potem od juve i atalanty i witamy poza top4. Każdy inny normalnie punktuje, może w nie najlepszym stylu, ale dopisują sobie 3 pkt, a my mam wrażenie że od nowego roku zapomnieliśmy jak się gra w piłkę. Ja osobiście sobie robie przerwę od meczów milanu bo nie jestem masochista zeby to oglądać, wrócę na koniec sezonu i zobaczę jak to bedzie wyglądało. Dopóki łysy będzie wystawiał nianga v2 na ataku do tego momentu najprawdopodobniej będziemy tracili pkt.
EDIT: Tak btw to tylko mnie już zaczyna irytować to jego głupie gadanie po meczach?
Edytowano dnia: 22 kwietnia 2021, 07:42
1
Orzelek79
Orzelek79
22 kwietnia 2021, 07:37
Po 1 rundzie nawet najwięksi pesymiści nie wymyśliby takiego scenariusza. Od końcówki grudnia oglądamy Milan Piolego z przed pandemi. Mimo że to od nas samych zależy gdzie zakończymy ten sezon , to każdy kolejny mecz będę ogadał jak bym szedł w kondukcie żałobnym.
0
Corsa
Moderator Corsa
22 kwietnia 2021, 06:56
Nie obawia się, że możemy zmarnować ten sezon, bo już wie, że tak będzie...
0
per93milan
per93milan
22 kwietnia 2021, 06:23
Krunic załatwi nam wszystko...
0
brzydki
brzydki
22 kwietnia 2021, 01:30
Czy jak go zwolnią i zatrudnią od nowa to też zadziała efekt nowej miotły? xD
4
blazejmilan
22 kwietnia 2021, 01:04
Pamietajcie, że mieliśmy prawdziwą plagę nieobecności związanych z kontuzjami i covidem pod koniec minionego roku i po tej przerwie zdecydowana większość rekonwalescentów nie wróciła do optymalnej formy, a gdzie nam porównywać kadrę do Interu czy Juventusu. Teraz ti po prostu wychodzi
1
Gutek
Gutek
22 kwietnia 2021, 00:10
Łysy nie świruj z tym brakiem awansu :/
0
grayman88
grayman88
21 kwietnia 2021, 23:48
Dalej wierzę w awans. Jeżeli dojdzie do katastrofy i mistrz jesieni wypadnie poza 4ke Pioli musi polecieć. To wogole nie podlega dyskusji dla mnie.
10
zbylon
zbylon
21 kwietnia 2021, 23:44
Gadacie takie pierdoły, że aż smutno słuchać. Zaliczyliśmy wpadkę i tyle. Takich wpadek pamiętam setki od czasu jak kibicuję Milanowi. Co ns nie zabije to nas wzmocni i trzeba do końca wierzyć w LM.
Pioli w przeciwieństwie do Dyzmy futbolu potrafi wyciągać wnioski. Dzisiaj zagrał jak Ancelotti, ale na bank skuma, że to nie tędy droga.
2
looko
looko
22 kwietnia 2021, 00:37
Zobacz jak wygląda tabela rundy wiosennej, a daleko mi do zwalniania Pioliego.
0
ACMAILAND!!
ACMAILAND!!
22 kwietnia 2021, 11:32
Którą to już wpadkę w tym roku??? A mamy dopiero koniec kwietnia. Jak na koniec sezonu wylądujemy frajersko na 5 miejscu to też powiesz to tylko wpadka, w następnym sezonie będzie lepiej?
0
jasiom22
jasiom22
21 kwietnia 2021, 23:42
Nie pamiętam jak to się nazywało, ale jest jakaś taka teoria afirmacji czy jakoś tak, że wystarczy usunąć z myśli, czy ze zdania negacje i wychodzi co naprawdę myślisz: Czyli czytamy (bez "nie"):

"obawiam się, że możemy zmarnować ten sezon. Bezpośrednie starcia będą decydujące" - skoro trener mówi że "możemy zmarnować" to zwiększa się prawdopodobieństwo że zmarnujemy, trener i piłkarze o to zadbają.

Ale faktycznie bezpośrednie starcia z Juve i Atalantą bedą kluczowe, jak uda się ogarnąć 6 punktów w tych dwóch spotkaniach, to bez wątpliwości LM będzie - i to zasłużenie! oby oby, ale na dziś tego nie widzę kompletnie.
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2021, 23:44
1
kaquito
kaquito
21 kwietnia 2021, 23:30
Czas przestać się łudzić, my nie będziemy w 4 na koniec sezonu. Pioli nie wyciąga żadnych wniosków. Drużyna jest w mega kondycyjnym dołku, a zmiennicy nie istnieją. Szkoda, bo liczyłem, ze w tym roku się uda. Podstawa to trener z najwyższej półki, bez tego nigdy nigdzie nie zajedziemy!
7
jasiom22
jasiom22
21 kwietnia 2021, 23:34
Niestety...
0
Rossu
21 kwietnia 2021, 23:18
Nie chodzi o problemy fizyczne? Szkoda, bo na coś innego widzę. Drużyna od stycznia jest w tak beznadziejnym położeniu kondycyjnym, że możemy stracić przez to top 4. Tomori już nawet zleciał bardzo z formą, to tylko świadczy o błędach sztabu szkoleniowego. Już w lutym pisałem o tym, że wyglądamy naprawdę źle i zacząłem się już wtedy martwić. Zastanawiam się, co się stało z Milanem po pandemii, który oczarował Europę? One season wonder, przypadek czy faktycznie oni pokazali, że potrafią grać? Ja już jestem przygotowany mentalnie na najgorsze możliwe scenariusze a poo meczu z Sampdorią straciłem już resztki entuzjazmu, serio. Z natury jestem umiarkowanym optymistą i trochę realistą, ale przez to co prezentujemy widzę to naprawdę czarno. Nie Napoli, nie Atalanta, nie Lazio i Juve, to my jesteśmy dla nas samych największym rywalem. Oczywiście dalej mam nadzieję, że awansujemy do upragnionej LM, ale obiektywnie patrząc - nie zasługujemy na nią.
0
Zimer9009
Zimer9009
21 kwietnia 2021, 23:03
Z jednej strony człowiek widzi jaką kadrą gramy większość sezonu i wie, że to co wystawiamy to nie jest ekipa na top 4, a mimo to ciagle gdzieś tam się trzymamy (patrz Roma, która tez grała ponad stan).

Z drugiej widać jednak, że pierwsza runda wiosny nie czyni co pokazała rok temu Atalanta, a w tym najpewniej Lazio i Napoli. Wiec może nie trzeba było się jarać.

Z trzeciej zdarza mi się pomyśleć „ciekawe jak by to wyglądało na tym etapie z Rangnickiem”, a to już dobrze nie wróży.

Dalej trzymam kciuki, ale zaczynam wątpić.

0
_GAHU_
21 kwietnia 2021, 22:53
Teraz tak na dobrą sprawę okaże się na ile ten zespół ma jaja i czy zasługuje na tą LM. Gdybym był postronnym obserwatorem to patrząc czysto kadrowo na zespoły Serie A nie postawiłbym nas w pierwszej czwórce. Nie mamy też jednak kadry na tyle słabej by przegrywać u siebie z Sassuolo czy remisować z Parmą kiedy już wygrywało się 2:0. Sami zapracowali na to w którym miejscu się obecnie znajdujemy i teraz albo pokażą że faktycznie na tą LM ich stać i wywalczą ją w pojedynkach z bezpośrednimi rywalami albo ponownie skończymy w LE i będziemy kopać się po czole. Potrzebujemy LM jak ryba wyciągnięta z wody. Mimo ostatnich miesięcy Pioli wykonał kawał roboty i można się kłócić że Gattuso miał gorsza kadrę a zabrakło mu 1 pkt. Tak bez wątpienia miał słabszą kadrę ale wtedy inne też było punktowanie przez inne kluby. No nic z Milanem na dobre i na złe. Forza Milan i miejmy nadzieję do końca bo ta drużyna pokazywała już że umie grać z lepszymi a ci lepsi że miewają słabsze dni. Emocje szykują się do swego końca i w sumie to jest jakiś tam plus z całej tej sytuacji ;p.
1
El Diablo
El Diablo
21 kwietnia 2021, 22:46
Czas wyciągać białe chusteczki, nic z tego nie będzie.
1
malaka1995
malaka1995
21 kwietnia 2021, 22:40
Dobrze że byłem w pracy zamiast to oglądać. O jeden stres mniej. Zresztą pisałem że z tym chopem nie będzie ligi mistrzów. Już nie ma co mydlić oczu. Koniec marzeń
1
biedrus
biedrus
21 kwietnia 2021, 22:36
A może jednak Stefkowi nikt nie powiedział, że nie będzie SuperLigi i trzeba walczyć zamiast zmieniać najlepszych zawodników?
3
mpt1899
mpt1899
21 kwietnia 2021, 22:34
Walczymy o udział w Lidze Mistrzów. Jeśli się nie uda, to nie będziemy zadowoleni, ale chcemy, aby się udało. XD
1
Vol'jin
21 kwietnia 2021, 22:24
się nie zdziwię jak w czerwcu wróci temat Helmuta do trenowania Milanu
4
21 kwietnia 2021, 22:10
Pioli: "Nie obawiam się, że możemy zmarnować ten sezon."

(tu pojawia się obrazek z prostytutką, Patrykiem Jakim oraz glinianym naczyniem)
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2021, 22:10
4
ACMAILAND!!
ACMAILAND!!
21 kwietnia 2021, 22:06
Zaczyna mnie irytować to jego pier... po porażkach. A jak jeszcze raz wpuści Krunica na plac, to się chyba do niego przejadę.
8
Adi.Milan
Adi.Milan
21 kwietnia 2021, 22:02
Tak jest nie ma co grać z jakimś sassuolo trzeba odrazu lazio Juventus i Atalante zlać bo przecież tam więcej punktów dają
3
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
21 kwietnia 2021, 22:00
To jaki wynalazek będzie nas trenował od przyszłego sezonu?
1
POE
POE
21 kwietnia 2021, 22:06
jakis trener personalny
1
iMmortal_1899
iMmortal_1899
21 kwietnia 2021, 22:11
Ibra zostanie grającym trenerem :)
1
21 kwietnia 2021, 21:57
Dobra czas dla ciebie papa
2
hyrus13
hyrus13
21 kwietnia 2021, 21:55
Jeśli Stefan awansuje do LM będzie pierwszym człowiekiem, który z gówna ukręcił bicz.
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
21 kwietnia 2021, 22:26
Moim zdaniem to gattuso miał większe gówno a zabrakl mu punkt do LM. Pioli ma dużo lepszy zespół, a i padło światło klęski. Miejmy nadzieję że na chwilę i końcowy wynik będzie pozytywny
1
hyrus13
hyrus13
21 kwietnia 2021, 22:41
Oczywiście, że tak było. Jedyne co Stefek ma gorzej to absencje. W tym sezonie jest z tym dramat największy od lat. No i wtedy chyba nie było też takiego ścisku w tabeli.
0
grzyweek7
grzyweek7
21 kwietnia 2021, 21:54
Tylko głupi by się nie bał.
3
hyrus13
hyrus13
21 kwietnia 2021, 22:12
I dlatego on się nie boi ;)
4
patoo_07
patoo_07
21 kwietnia 2021, 21:53
Do końca sezonu i trzeba się rozstać. Pioli lepszego sezonu już nie zagra.
11
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
21 kwietnia 2021, 21:46
Panie trenerze daj Milanowi LM i odejdź. Nic się nie zmienia jeśli chodzi o Pana prowadzenie klubu. Jedna runda fenomenalna i w następnej każdy wyciera sobie Pana zespołem mordę. Niweczy Pan wszystko co wypracował.
5
Cervusius
Cervusius
21 kwietnia 2021, 23:13
no niestety gość chyba nigdy nie wyjdzie poza rolę strażaka
0
Gzikuu
Gzikuu
21 kwietnia 2021, 21:45
Dzieje się to co większość przewidywała patrząc na przeszłość Piolego. Po prostu nastał czas, że mu nie idzie. Punktujemy i gramy katastrofalnie. 4 zwycięstwa w 15 ostatnich meczach, tak?
0
wielki prostownik
wielki prostownik
21 kwietnia 2021, 21:54
Nie. 5 zwyciestw w 15 meczach. Tak czy inaczej to żenada.
5
wielki prostownik
wielki prostownik
21 kwietnia 2021, 21:43
Cóż. Przeciętna drużyna z przeciętnym trenerem. Mieliśmy wynik ponad stan, teraz wracamy tam gdzie kadrowo powinniśmy być od początku. Czyli miejsca 5—7. Fajnie było przez kilka miesięcy ale wracamy na ziemię.
2
Piotrek1899
21 kwietnia 2021, 21:37
Szkoda, że Pioli nam nie wyjaśnił, co miało wnieść do gry wprowadzenie Krunicia, bo to chyba tylko on wie. Uważam, że po tym meczu Maldini powinien go zaprosić do swojego gabinetu i stanowczo wybić z głowy takie ruchy w kolejnych meczach.
5
Starosta
21 kwietnia 2021, 21:40
Zdjął Rebica i Hakana bo myślał ze dowiezie ten wynik do końca. Zdjął graczy ofensywnych a obrona i pomoc została bez zmian.
0
karp_fso
karp_fso
21 kwietnia 2021, 22:27
^ Takie akcje to można robić, jak się prowadzi Las Palmas i gra z Realem, a nie jak jest się Milanem i gra się z Sassuolo. Rozumiem jakbyśmy grali w dziesiątkę, ale dopóki miał kto straszyć w ofensywnie to mieliśmy jak wcisnąć bramkę. A potem kastracja.
2
King_Gattuso08
King_Gattuso08
21 kwietnia 2021, 21:36
Sorry Ojcze Pio, ale ja ci już nie wierzę w twoje piękne sentencje, twoje wizjonerskie plany i boskie zapowiedzi... skończył się czas, w którym słowa wystarczały. Teraz liczą się tylko czyny, a w nich idzie ci do dupy
2
Diavo
Diavo
21 kwietnia 2021, 21:32
No super.. Lazio,Torino które zaczyna kąsać, Juve i Atalanta.. powiem Wam ,ze jestem z Milanem na dobre i na złe ale jestem już zmęczony tym co się dzieje, jeśli kolejny sezon będzie bez LM to nie wiem czym będę stanie poświęcac każdy weekend na mecz Milanu.. Pioli zaczął bredzić po utracie pierwszego miejsca w lidze, i od tamtego czasu nasza gra i jakoś znacznie się pogorszyły :/
2
..Adisbdg..
..Adisbdg..
21 kwietnia 2021, 21:29
Haha

Po meczu z Juve
"Dużo biegaliśmy ale zabrakło jakości..."
Po meczu z Atalanta
"Jestem bardzo zadowolony z postawy moich zawodników jednak rywal był za mocny dla nas dzisiaj..."
1
Nizial86
21 kwietnia 2021, 22:20
Tak samo bredzi jak Giampaolo
1
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się