SCUDETTO


Łzy po spotkaniu z ultrasami i deklaracja "To ja zadecyduję o swojej przyszłości"

2 maja 2021, 09:34, Presidente Aktualności
Łzy po spotkaniu z ultrasami i deklaracja

Il Corriere della Sera również pisze o konfrontacji do jakiej doszło wczoraj w Milanello między Gianluigim Donnarummą a ultrasami Milanu. W uzupełnieniu do doniesień Sky Sport, o których więcej TUTAJ, Monica Colombo, dziennikarka CorSera, wspomina, że młody golkiper niechętnie zgodził się na rozmowę z fanami, a kiedy ci poprosili go, aby nie wystąpił w meczu z Juventusem, jako że być może będzie to jego nowy klub od przyszłego sezonu, chyba że w nadchodzącym tygodniu podpisze przedłużenie kontraktu, ten odparł im, że jeszcze niczego nie podpisał i to on zadecyduje o swojej przyszłości. Ponadto Colombo dodaje, że Gigio miał łzy w oczach po tej konfrontacji i czuł, że klub niejako naciska go, aby zgodził się na nią, a tego i związanej z tym presji, chciał uniknąć w kontekście zbliżającego się starcia z Bianconerimi. 



218 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
GiveMeReason
2 maja 2021, 10:43
Szkoda że z Hakanem też sobie nie porozmawiali
1
ósmy
2 maja 2021, 11:05
Z Hakanem to jest trochę inna sprawa.
Przede wszystkim nie żąda kosmicznych pieniędzy, z tego co kojarzę to zaczyna rozmowę od 5 mln. (niech mnie ktoś poprawi, jeśli kwota jest wyższa, bo ktoś coś o 7 mln wspominał) Ale jak to mówią to jest kwota wyjściowa i mam przekonanie, że Hakan z nami zostanie podpisując kontrakt w granicach 4-5 mln.
Po drugie ma już 27 lat, więc nie dziwmy się, że walczy zapewne już o swój ostatni taki lukratywny kontrakt. Bo za trzy lata już nikt mu nie będzie dawał takich pieniędzy w Europie.
2
Boateng93
Boateng93
2 maja 2021, 10:41
Oj, oj, oj będzie miał dużo euro do wycierania tych łez. Chce odejść jego sprawa, ale odpłacać się w ten sposób klubowi, który go wychował, dał szansę i wypromował, że odejdzie za darmo, żeby jego bogaty agent zebrał kolejną grubą prowizje. Zero szacunku.
1
Funnyv2
Funnyv2
2 maja 2021, 10:39
Magic Mike in, nie będziemy płakać ;)
1
Oregano
2 maja 2021, 10:33
"To ja zadecyduję o swojej przyszlości..." Ale mu tam pranie mózgu Raiola z rodzinką fundują od kilku lat dzień w dzień...
7
Victor Van Dort
Victor Van Dort
2 maja 2021, 10:32
O jejku jaki biedny ten nasz wychowanek, presją mu ciąży, żenujący typ, coraz bardziej się pogrąża. Ultrasi mają rację nie ma przesłanek by wierzyć że nie będzie sabotował grę w bramce przeciw Juve
8
ósmy
ósmy
2 maja 2021, 10:37
A kto wie, czy już tego nie robi od pewnego czasu, żeby tracić punkty na rzecz Juve głupio puszczonymi bramkami ;)
2
Gerada
Gerada
2 maja 2021, 10:29
Chcesz być szanowany przez innych to sam ich szanuj. Mi osobiście będzie szkoda w sensie czysto piłkarskim straty Donnarumy, spotęgowane będzie to tym, że za darmo i do Juventusu ale jak dla mnie to on już przekroczył Rubikon. Wiem, że milionerzy czasami mogą zjeść ciastko i mieć ciastko ale nie w tej sytuacji. Abstrahując już od kibiców, nie jest w porządku wobec ani obecnych kolegów z drużyny, ani tych przyszłych powiedzieć im, że całą wiosnę WY macie się starać, a ja pójdę do tych, którym finalnie pójdzie lepiej. To jest po prostu nieetyczne zawodowo. Zwłaszcza, że sam wiosną nieco obniżył loty - np. ostatnio zdecydowanie za często dostaje bramki w krótki róg.
20
savicevic88
savicevic88
2 maja 2021, 11:05
Amen.
1
Cisek666
Cisek666
2 maja 2021, 10:29
Urzekła mnie jego historia. Kto by się spodziewał, że taki wrażliwy z niego człowiek.
2
Cactus
Cactus
2 maja 2021, 10:24
No ja rozumiem, że jest jeszcze młody, ale to nie jest trudne do przewidzenia, że im dłużej będzie odwlekał decyzję dotyczącą kontraktu tym presja będzie co raz większa. Kibice mają prawo być zdenerwowani, bo sytuacja powtarza się po raz drugi. Po pierwszym zamieszaniu z odnowieniem kontraktu chłopak otrzymał kredyt zaufania od kibiców, a wystawianie cierpliwości całego środowiska na pewno nie działa na jego korzyść.
5
Jago
Jago
2 maja 2021, 10:24
hahahaha biedactwo :( ma szczęście że nie ma kibiców na trybunach bo by dopiero widział. Mjetka faja, pozbyć się go razem z Raiolą.
6
TR3V0R
TR3V0R
2 maja 2021, 10:15
Noooo tak pewnie. Teraz takie newsy że miał łzy w oczach i robią z niego niewiniątko. Chłop mówi że on zadecyduje o swojej przyszłości. Wierzy ktoś w to? Przecież poleci tam gdzie mu więcej sypną kaski. Gdyby było inaczej, to już dawno by podpisał kontrakt. Jak wyjdzie w podstawie na juve, a znając życie to wyjdzie i odpieprzy jakąś manianę, niech już więcej się na oczy nie pokazuje i wydupia z klubu razem ze swoim grubym kolegą. Z jednej strony ultrasi źle zrobili, bo przed takim meczem może mu to siąść na psyche, ale z drugiej strony bardzo dobrze, niech wie co o nim myślą inni.
12
Gutek
Gutek
2 maja 2021, 11:26
No zdecyduje sam według mnie, idąc tam gdzie zapłacą więcej :)
1
TR3V0R
TR3V0R
2 maja 2021, 11:36
no tak, żeby się opłacało i jemu i grubaskowi :)
Edytowano dnia: 2 maja 2021, 11:37
0
JerryRossoneri
JerryRossoneri
2 maja 2021, 10:14
Polece klasykiem: get out yout mutherfucker czyt. Ładna mamy dziś pogodę
2
stary_boss
stary_boss
2 maja 2021, 10:13
Nie potrzebne te spotkanie gość powinien się skupić tylko i wyłącznie na graniu na nic zda się wywieranie presji bo przed nami najważniejsze spotkania w sezonie i dodatkowo decydujące o tym czy będzie w przyszłym sezonie duży zastrzyk gotówki z LM, zreszta w klubie jak i Gigio już wiedza gdzie zagra w przyszłym sezonie. Man nadzieje ze Mike z Lille faktycznie jest zaklepany
2
MilanistaMarek
MilanistaMarek
2 maja 2021, 10:17
Gigio powinien w takiej sytuacji powiedzieć, kibice szanuje was i klub ale odchodzę po sezonie ale do końca rozgrywek będę dawał z siebie wszystko, bądź też nie martwcie się podpisze kontrakt
4
MilanistaMarek
MilanistaMarek
2 maja 2021, 10:09
Panowie my sobie możemy dyskutować na ten temat czy dobrze zrobili czy nie, 80% użytkowników z tej grupy nawet nie było na meczu Milanu, nikt z nas nie ma pojęcia jakie panują zasady we Włoszech jak kibice z Mediolanu nie lubią kibiców z Turynu, co do samego Donnarumma to może odejść ale trzeba zachować się jak prawdziwy facet, powiedzieć wprost ODCHODZĘ PO SEZONIE NIE ZALEŻNIE OD WYNIKÓW, kibice mają tego dość, zarząd też bo nie wiadomo czy sprowadzać bramkarza czy nie, takie sytuacje powinny być już dawno wyjaśnione, a nie ten cały czas kombinuje
2
Semper Fideli
Semper Fideli
2 maja 2021, 10:09
Skąd taka reakcja kibica, a no stąd że jest wychowankiem który deklarowal miłość do klubu, całował jego herb! Gdyby tego nie robił sytuacja mogła by być inna, byłoby łatwiej wszystkim przejść obok tego bezemocjonalnie.

Ja jestem zwolennikiem odejścia GiGIO czy z awansem do LM czy bez. Płaca która żąda jego agent a piłkarz akceptuję jest niedorzeczna i nieadekwatna do umiejętności. Z drugiej strony nie powiem że młodemu zależy tylko na kasie.. to chłopak który zbliża się do 200 występów w serie a ? Jest podstawowym bramkarzem reprezentacji, a nie zagrał ani minuty w LM. Nie mamy prawa pozbawiać go realizowania marzeń i ambicji
Edytowano dnia: 2 maja 2021, 10:11
6
landik
landik
2 maja 2021, 10:12
Nikt by go nie pozbawiał realizowania marzeń i ambicji, jakby wyszedł w pólowie sezonu albo nawet ten miesiąc lub dwa temu i powiedział że odchodzi po sezonie.
1
zycumilanista
zycumilanista
2 maja 2021, 10:15
Powiedz to Del Piero, Tottiemu itd. którzy też całowali swoje herby i deklarowali miłość do klubu. Ale w tych przypadkach za słowami poszły czyny i taki Del Piero gryzł trawę na boiskach serieb
3
Semper Fideli
Semper Fideli
2 maja 2021, 10:15
Ul
Zrobił by to gdyby Milan był na 10 MSC a Juve na pierwszym. Zimna kalkulacja jestem prawie pewien że został by w Milanie gdyby to Milan był pierwszy
0
Semper Fideli
Semper Fideli
2 maja 2021, 10:16
Zycu
Stary, nie zauważyłes że to było w innym świecie? Przywoływanie Totich czy Maldinich i porównywanie ich do obecnych piłkarzy to absurd
2
zycumilanista
zycumilanista
2 maja 2021, 10:23
Semper wiem że to były inne czasy ale on się deklarował i całował herb jak właśnie za tamtych lat. Więc porównuje do tych co tak właśnie robili
1
Vol'jin
2 maja 2021, 10:44
tak daleko szukać nie trzeba ---> Jonas Hector wówczas etatowy reprezentant Niemiec, który mógłby grać w każdym silniejszym klubie w Bundeslidze, zostaje w FC Koeln po spadku do 2 bundesligi^ i usuwa klauzulę 8mln euro w przypadku transferu ^
2
2 maja 2021, 10:08
https://youtu.be/0Z2JTPalv_s
Tak to widzę.

A taką mam wiadomość dla $
https://pbs.twimg.com/media/ElMpxqdW0AIsG6z.jpg
3
ACstach
ACstach
2 maja 2021, 10:10
Łzy dolarami wycierane, uśmiałem się:)
0
ACstach
ACstach
2 maja 2021, 10:05
Jak się tyle zarabia to no niestety ale trzeba być przygotowanym na takie ewentualności, bez kibiców by tyle nie zarabiał, domagamy się jedynie jakichś konkretnych deklaracji. Nie ma co płakać tylko właśnie chociaż prowadzić dialog.
1
tober12
tober12
2 maja 2021, 10:02
To Twój agent zadecyduje o Twojej przyszłości. Myślisz, że wybierzesz sobie tego kto wejdzie do LM? Pod żadnym pozorem ten gość nie może grać z Juve.
Edytowano dnia: 2 maja 2021, 10:04
3
SICKBOY
SICKBOY
2 maja 2021, 10:00
Pomijając chciwość, pomijając wszystko co inne.
Właśnie teraz dano mu powód, pretekst oraz alibi.
Rozumiem rozgoryczenie kibiców, sam jestem jednym z takich. Nic tak nie rusza serca kibica jak sprzeniewierzony wychowanek na tle odwiecznego rywala. Cała ta akcja jednakże nie przyniesie nic konkretnego.

Gdyby na spotkaniu kibice wsparli go i podtrzymali na duchu, wtedy moralnie to kibice staliby wyżej, nie mieliby sobie nic do zarzucenia. Wiedzieliby że wraz z klubem zrobili wszystko aby go zatrzymać. W przypadku jego odejścia, jak powyżej dano mu solidny pretekst.
6
Jago
Jago
2 maja 2021, 10:28
weź się chłopie, jeszcze po główce pogłaskać? dobrze zrobili, nie chcą żeby wywinął numer jak De Vrij, co w tym dziwnego?
3
SICKBOY
SICKBOY
2 maja 2021, 10:37
Podoba mi się prostota twojego przekazu, oraz forma z jaką odnosisz się ad vocem.

Myślisz że takie zachowanie go powstrzyma jeżeli miałby taki zamiar? Czy może teraz, jeżeli takiego zamiaru nie było, wytworzy to dodatkową presję.

Okazanie wsparcia nie musiałoby być szczere, tak samo jak jego całowanie herbu, od tak na pokaz daję to symboliczną przewagę. Takie akty jak ten w wykonaniu kibiców zawszę z kata czynią ofiarę.
2
mpt1899
mpt1899
2 maja 2021, 11:28
Powod, pretekst, alibi? Do czego? Zeby odejsc? On nie potrzebuje pretekstu bo tutaj chocby za 8M nikt go nie chce. Tutaj wszyscy dokladnie wiedza jaki jest powod jego odejscia, takze zadne alibi nikogo nie bedzie obchodzic. Za kogo sie oni uwazaja (Gigio i Riola), ze szantazuja tak klub?" Ok, Riola najlepszy w swoim fachu ale Gigio jeszcze wiele, wiele brakuje. Popelniono blad dajac mu za pierwszym razem 6M. Gigio chce 100% podwyzki a czy on jest o 100% lepszy teraz. Nie. Reina nauczyl go troche prosciej grac nogami a bledy popelnia dalej te same. Do tego w zyciu tez sie niczego nie nauczyl. Dla mnie, biorac jego postep pomiedzy wtedy i teraz to on zasluguje na 6M + 1M latwych bonusow. Mam nadzieje, ze awansujemy do LM i Milan kupi Mika z Lille a Gigio pojdzie grac do Juve w.....LE.
Edytowano dnia: 2 maja 2021, 11:30
0
SICKBOY
SICKBOY
2 maja 2021, 11:50
@mpt1899

Jaką podstawą wedle ciebie była potrzeba wypunktowania tych wszystkich dokonanych czynów przez tego zawodnika? Nie wiem, być może dalej nie rozumiesz przekazu.

Jestem jednym z pierwszych, którzy po namiastce z pertraktowaniem umowy, kiedy to za sterami CEO stali Mirabelli i Fassone stracili do tego zawodnika jakikolwiek szacunek. Jestem jednym z tych, którzy stoją na piedestale zwolenników odejścia tego zawodnika, jak i jego chciwego agenta całkowicie, ale to całkowicie z tego klubu.

Meritum.
Klub dobrze zrobił, naciskając na jego spotkanie z kibicami.
Błędem jednak jest forma przekazu. Wyższość nad kimś nigdy nie okażesz za pomocą gniewu, a za opanowaniem emocji i chłodnej kalkulacji.
Powód, pretekst, alibi? Do odejścia ale pośrednio, czyli nie tak jak to widocznie rozumiesz.

Pretekstem który pójdzie do wszech opinii będzie teraz biedny płaczący Gigio całujący herb, zmuszony do odejścia.

Kibice jak i środowisko Milanu tego nie kupią. Za to daliśmy kolejną broń dla tej pazernej świni do manipulacji zarówno zawodnikiem jak i przekazem medialnym.
1
Jago
Jago
2 maja 2021, 12:31
Klub naciskał na jego spotkanie z kibicami? to ciekawe, bo z newsów na stronce zostało przekazane że klub niechętnie dopuścił do tego spotkania. Kolejna sprawa jest taka że Gigo powinien spodziewać się że w sytuacji jakiej jest (rozdarcie pomiędzy starym/aktualnym a nowym pracodawcą) ktoś będzie mógł się obawiać o jego profesjonalne podejście do swojej pracy. Przekaz kibiców był prosty i można było się go spodziewać. Neguje twoje teorie że Gigo czy Raiola mają przez to spotkanie dodatkowe argumenty. Dyplomatycznie można to nazwać dodatkową motywacją bramkarza przez kibiców przed końcówką sezonu. Pozdrawiam.
0
SICKBOY
SICKBOY
2 maja 2021, 13:45
Jedne informację podają że klub nalegał, a drugie że był sceptyczny, więc nie udowodnimy jak było naprawdę. Sądząc jednak po jego reakcji, wątpię aby sam zdecydował się w stu procentach podjąć dialog z kibicami.

Czy ja mówię że Gigo miał się nie spodziewać takiej reakcji?

xD
No właśnie na odwrót, to gest wyciągnięcia ręki miał być tym zaskoczeniem. Wykazaniem tego że kibice są ponadto.
Wcale mnie nie dziwi reakcja kibiców, tylko stanowię o jej prymitywności w mojej argumentacji.

Nie przeczę temu też, że kibice mają prawo uważać, iż Donnaruma może zawalić celowo mecz na rzecz oponenta do którego kieruję swoje zaloty. Sam jestem zwolennikiem posadzenia go na ławce. Gdzie ja napisałem że jest inaczej?

Rozkładam już czwarty raz moją wypowiedź na czynniki pierwsze i wciąż jest ten sam efekt.

W jedyny sposób jaki odniosłeś się do meritum to to, że negujesz moje teorie, gdzie teorie są zbitymi faktami, a rezultatem właśnie taka sytuacja z którą teraz się mierzymy.

Sama negacja bez żadnych argumentów nie czyni zaanektowania czyjejś opinii. Za to moje jak to określiłeś teorie, mają poparcie w rzeczywistości w której obraca i którą zarządza Raiola. Nie pierwszy raz jestem w temacie który powiązany jest z tym człowiekiem. Mam pełną świadomość jak ta jednostka potrafi manipulować.

Nie jeden przykład rzucić można, ale to czcze z tego powodu jak wiele jest takich przykładów.
0
LunaS
LunaS
2 maja 2021, 09:58
Niepotrzebne są takie "rozmowy". Nagotowali bigosu z grubym. Ale teraz jedyne słuszne rozwiązanie to zachować się jak Lewy w BVB do końca profesjonalizm a na koniec sezonu ogłosić swą decyzję.
2
landik
landik
2 maja 2021, 10:04
Dwie róźne sytuacje bo Lewy swoją decyzje ogłosił dużo wcześniej niż na koniec sezonu. A w styczniu już podpisał umowę z Bayernem ze przechodzi do nich po sezonie. Jakby Donnaruma tak sie zachowal to nikt by nie miał do niego takich pretensji, ale on wolał siedzieć cicho.
8
LunaS
LunaS
2 maja 2021, 11:51
Pisze jak to powinno się zakończyć a nie zacząć.
0
zycumilanista
zycumilanista
2 maja 2021, 09:57
Popłakał się. Ojoj. Wynocha ślinić się do herbu Juve.
6
Marcin1995
2 maja 2021, 09:55
Płaczem to się sprawy załatwiało w żłobku kolego
6
Michał92
Michał92
2 maja 2021, 09:50
Tak poza tematem, miał ktoś kiedyś u nas w klubie wyższa pensje od Zlatana?W jego 1 pobycie u nas, zdaje się że miał 12 mln netto?
0
AdrianoGalliani
2 maja 2021, 11:23
https://www.rossoneriblog.com/2011/09/08/ac-milan-20112012-player-salaries-chart/
0
cinassek
cinassek
2 maja 2021, 09:49
Piłkarze zarabiają takie pieniądze przede wszystkim (tylko?) dlatego, że ich pracą ludzie interesują się tak jakby to było ich życie. Nie można tego rozgraniczyć, bo jakby było inaczej to nie byłoby w tym takiej kasy. To jest życie i kariera Gigio, jasne, ale on kompletnie tych ludzi wokół nie szanuje milcząc cały czas. Musi się liczyć z tym, że 6 milionów euro rocznie za kopanie piłki to jest milion blasków, ale są też cienie jeśli sam je dopuszczasz, a on je dopuszcza. Jestem ostatni do bycia zwolennikiem takich rozwiązań jak wyżej, ale nie potrafię twierdzić, że jest biedną ofiarą, że mi go szkoda. No nie, dostaje pełno kasy i chyba nie ma świadomości skąd ona się bierze i dlaczego za łapanie piłki taką kasę dostaje.
20
Semper Fideli
Semper Fideli
2 maja 2021, 10:00
Dokładnie, na samym końcu tą kasę GiGIO płacą zwykli ludzie, a w bardzo duzym stopniu kibice Milanu.
3
matten
matten
2 maja 2021, 09:43
Żal mi go, teraz na pewno odejdzie skoro fani potraktowali go w tak paskudny sposób.
2
landik
landik
2 maja 2021, 09:54
Sorry, ale jak on traktował fanów? Pierw całuje herb a potem nie ma jaj by się wypowiedzieć na temat swojej przyszłości.
18
pazioni
Moderator pazioni
2 maja 2021, 10:07
matten
A jak on traktuje Nas kibiców ????
6
Zirytowany
Zirytowany
2 maja 2021, 11:01
To jest dorosły chłop, pogadali z nim po męsku, bez owijania w bawełnę, albo wóz albo przewóz, tylko niech się w końcu zdecyduje.
0
Michał92
Michał92
2 maja 2021, 09:40
Po takich akcjach, nie dość że będzie ogromna presja na Gigio, to jeszcze gdyby zrobił jakiegoś babola to koniec świata. Rumun musi zagrać z Juve i tyle.
6
Endriu
Endriu
2 maja 2021, 09:40
Każdy kibic wie że mu zależy tylko na kasie. Każdy z nas mając Milan w sercu za tą kasę podpisałby beż żadnego managera.
8
dysha1992
dysha1992
2 maja 2021, 09:40
Chcesz 12 baniek to dźwigaj tą presję! Zlatan zarabiając duże pieniądze nie uciekał od niej a jeśli Ty Panie Gigio chcesz mieć lepszy hajsik to presją jest nieunikniona. Raiola o tym nie wspomniał? XD
Biedny chłopiec....
18
Michał92
Michał92
2 maja 2021, 09:45
Dokładnie, szkoda że nie każdy ma taką silną osobowość jak Ibra :)
3
savicevic88
savicevic88
2 maja 2021, 09:38
Cierp ciało, jak żeś chciało!
9
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się