SCUDETTO


Przyszłość Donnarummy zależy od tego, który zespół awansuje do Ligi Mistrzów

4 maja 2021, 09:26, Adam6 Aktualności
Przyszłość Donnarummy zależy od tego, który zespół awansuje do Ligi Mistrzów

Jednym z głównych tematów we wtorkowych włoskich dziennikach jest oczywiście przyszłość Gigio Donnarummy. Wszystkie zgodnie podają, że 22-latek zagra w przyszłym sezonie w tym zespole, który awansuje do Ligi Mistrzów. Weekendowy mecz między Milanem i Juventusem jest więc zapowiadany jako spotkanie o podwójną stawkę - przybliżenie się do elitarnych rozgrywek i zapewnienie sobie usług młodego bramkarza. Donnarumma ma być niespokojny po spotkaniu z ultrasami Rossonerich, ale trener Pioli postawi na niego w starciu ze Starą Damą i nie ma zamiaru poddawać się zewnętrznym naciskom. Milan nadal proponuje Gigio pensję w wysokości 8 milionów euro i nie zamierza jej podwyższać. W razie odejścia wychowanka, już zapewnili sobie transfer Mike'a Maignana z Lille



132 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
iMmortal_1899
4 maja 2021, 10:06
"Milan, czy Juve w LM - wszystko w rękach Donnarummy"

Ależ by było miło awansować do LM kosztem Juve, następnie zaprosić Gigio, Grubego i reszte jego alfonsów do zarządu, po czym pokazać wszystkim środkowy palec i dać po snickersie.
20
4 maja 2021, 10:12
Prymitywne i małostkowe to
0
Jaca23
Jaca23
4 maja 2021, 15:57
flattuso
Zupełnie odwrotnie jak Raiolą, on to zawsze transparentnie i z pełną klasą.
2
Adi.Milan
Adi.Milan
4 maja 2021, 10:05
Wiadomo, nietuzinkowy talent w wieku 16 lat został bramkarzem nr1. Milanu co by nie mówić o formie tamtego Milano to jednak serie A i wyeliminowanie ze składu Diego lopeza. Bramkarz nr.1 W reprezentacji Włoch, wielokrotnie bronił karne, ma genialny refleks a nigdy nie grał w lidze mistrzów nic dziwnego ze chce się rozwijać i ja się mu nie dziwie, od 5 lat walczymy o LM i on nie może nic sobie zarzucić bo gdyby nie on to wielu meczy bysmy nie wygrali. Będzie mnie bolało jeżeli odejdzie do juve ale tak to jest jak klub nie umie dobrać odpowiednego składu i trenera przez 5 lat...Do nas przychodzili piłkarze z Interu czy juve i ich uwielbialiśmy, taka już piłka nożna nie można się dziwić piłkarzowi ze chce się rozwijać.
1
Jaca23
Jaca23
4 maja 2021, 10:10
Zatrudnienie takiego chłamu jak Mandzukic dopełniło rozgoryczenia Gigio
0
ACMForever
ACMForever
4 maja 2021, 10:32
Baresi grał z Milanem w Serie B. Tak tylko mówię.
1
hyrus13
hyrus13
4 maja 2021, 10:53
Ja mam podobne zdanie. Od kilku lat próbujemy i "nie idzie". Jaką dajemy gwarancję, że za rok będzie inaczej? Wieczne sapanie o brak pieniędzy, a jak się podlicza wydatki na koniec mercato okazuje się, że jesteśmy całkiem bogatymi biedakami. Gigio podpisze kontrakt na 5 lat i niewykluczone, że będzie 27-latkiem, który nie powąchał LM.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
4 maja 2021, 12:58
No dobra ale to były inne czasy z reszta Baresi przed graniem z nami w serie B wygrał mistrzostwo Włoch z nami. Gigio nic nie wygrał i jeszcze ma doświadczenie z nieudolnym zarządem który tylko popełniał błędy przez ostatnie 5 lat. No i Baresi był jedyny w swoim rodzaju.
0
Rafał0209
Rafał0209
4 maja 2021, 10:01
Trzymam kciuki żeby odszedł, plus 10 milionów to mógł żądać Dida po karnych w finale 2003a jakoś duma mu nie pozwalała, a Tu gówniarz nie doprowadzając klubu do żadnych sukcesów stawia ultimatum,śmiech.
3
januchsztum2
januchsztum2
4 maja 2021, 10:01
Chłop ma ego wywalone w kosmos. Milan i Juventus to są wielkie kluby, z wielką historią, większe od jakiegokolwiek zawodnika( w przypadku pasiaków klawiatura parzy jak to piszę, no ale takie są fakty). Gość se będzie teraz przebierał jak rękawiczki , bo on i jego agent chrum chrum chcom LM i co nam zrobita. Moim zdaniem jeśli to my wejdziemy do Ligi Mistrzów i Dollarek wspaniałomyślnie przedłuży z nami kontrakt nawet na te 2 lata to powinniśmy go pogonić nawet za 15-20 milionów. Ogromnych pieniędzy w czasach pandemii nikt nam za niego nie da, a wspomniana przeze mnie kwota piechotą nie chodzi. Jak odejdzie za darmo będzie trochę bolało, jak odejdzie za darmo do Juventusu będzie piekło jak diabli, choć z drugiej strony patrzenie jak Juve pakuje się w coraz większe bagno z płacami może być choć odrobinę przyjemne
0
Castiljeho
Castiljeho
4 maja 2021, 09:59
Gigio może se iść do Juve, aczkolwiek musimy z nimi wygrać i chociaż sobie zapewnić LM. A ile ma zarabiać Maignan?
1
87acm87
87acm87
4 maja 2021, 10:05
Nie wiem czy mocno skłamie, jeśli napiszę, że od 10 lat tam nie wygraliśmy, chociaż wiadomo, że statystyki nie grają. Potrzebujemy tam meczu sezonu, a patrząc na Naszą grę to bardzo się boje.
0
Castiljeho
Castiljeho
4 maja 2021, 10:11
Juve też jest w rozsypce więc ja wierze
0
87acm87
87acm87
4 maja 2021, 10:32
Wiadomo, że trzeba wierzyć. Ale niestety jeśli nie awansujemy to nie będzie to wina meczu z Juve, a raczej meczu ze Spezia, Sassuolo, Sampą czy Udine. Niestety tam głupio pogubiliśmy pkt.
1
Castiljeho
Castiljeho
4 maja 2021, 10:39
No tak. Bez dyskusji natraciliśmy sporo punktów w kompromitujący sposób, więc teraz trzeba nadrabiać
0
milan1986
milan1986
4 maja 2021, 09:59
Awansować do LM, przedłużyć mu kontrakt po czym natychmiast sprzedać, a na jego miejsce Maignan.
1
87acm87
87acm87
4 maja 2021, 09:59
Jeśli prawdą jest, że: "mamy zapewniony transfer Mike'a Maignana z Lille" to płakać nie ma nad czym. Mimo, że pewności nie mam co się dzieje z drugiej strony, to gdyby Gigi chciał zostać, to uciąłby wszystkie spekulacje dotyczące swojej przyszłości. Wiem, że jest dobrym bramkarzem ale jeśli ma się ten cyrk powtórzyć za rok czy dwa to powinniśmy się rozstać. Zrozumiałbym transfer za granicę, do klubu, który rzeczywiście o tą LM powalczy, ale nie ukrywajmy Juve tego nie wygra za rok czy dwa, już prędzej Inter. Nawet CR7 im nie pomógł zespołowi z Turynu.
2
matten
matten
4 maja 2021, 09:58
- Milan wygrywa wyścig o czwarte miejsce z Juventusem.
- Donnarumma przychodzi do gabinetu Maldiniego podpisać kontrakt
- Maldini: słuchaj Donna, głupia sprawa, ale podpisaliśmy już Maignana
- Donnarumma: :o

#TakToWidzę
12
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 maja 2021, 10:31
zdziwionyPikachu.jpg
5
ACstach
ACstach
4 maja 2021, 09:57
Gigio mordeczko moja, we no zawal brameczki, ja chce 20 mln prowizji od Juve - Mino Raiola 2021.
1
R93k
R93k
4 maja 2021, 09:57
Przyszłość Donnarummy -> zależy od tego, który zespół awansuje do Ligi Mistrzów -> co w dużej mierze zależy od wyniku w niedzielę -> co w dużej mierze zależy od tego, czy GD nic nie puści.

Zatem przyszłość w swoich rękach :D

Tak, czy inaczej czuję, że przyjdzie Maignan i są dogadani po cichu z nim lub jego agentem, bo gdzie normalnie chłopak, być może przyszły mistrz Francji, by czekał łaskawie na zostanie plasterkiem na ranę?
1
Cleaver
Cleaver
4 maja 2021, 09:54
A jak oba kluby będą w LM? :>
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 maja 2021, 10:50
To zagłosuje sercem, czyli pójdzie tam, gdzie więcej kasy ;)
4
Diavo
Diavo
4 maja 2021, 09:52
Conte powiedział, że w końcówce sezonu da pograć zawodnikom którzy grali mniej w tym sezonie.. druga sprawa czy Conte ma sentyment do Juventusu i zagra pod nich? Teorii będzie wiele..
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
4 maja 2021, 09:50
To już nie kocha Milanu? To już jest ostatni gwizdek w karierze żeby zagrać w LM? Nie wytrzymałby jeszcze rok w "ukochanym" klubie bez LM? Mi to już naprawdę wisi czy on przedłuży kontrakt.
5
Diavo
Diavo
4 maja 2021, 09:53
Mam wrażenie, że Raiola powiedział Gigio, słuchaj jak chcesz być najlepszym bramkarzem w historii i zrobić rekord wszechczasów to musisz grać co roku w LM,a to gwarantuje Ci tylko Juventus..
0
Corsa
Moderator Corsa
4 maja 2021, 09:45
Scenariusz idealny - wygrywamy w niedzielę, Juve kończy poza top4, z tego względu wycofują propozycję dla Gigio, a my mimo to żegnamy się z naszym "wychowankiem", o ile nie zgodzi się na 5-6 baniek.

Jedno małe marzenie w tym sezonie zostało spełnione - Juventus zdetronizowany, teraz mam drugie - utrzeć nosa chciwemu gnojkowi i tej jego grubej Bercie, Rioli.
14
artorn
artorn
4 maja 2021, 09:51
ja bym był uradowany gdyby doszedł do juve i juve by odpadło z europejskich pucharów xD
1
Cervusius
Cervusius
4 maja 2021, 09:44
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 maja 2021, 10:32
Popieram w 100% :p
0
Yabaye
Yabaye
4 maja 2021, 09:34
Taki warunek to może postawić piłkarz na poziomie Mbappe, Modricia, czy Van Dijka, a nie nieopierzony w LM młokos, choć dobry, ale nie wybitny na swojej pozycji.
6
Beny
Beny
4 maja 2021, 10:08
Nie popieram zachowania Gigio i mam dość tej szopki, ale to trochę hipokryzja pisząc "nieopierzony w LM, dobry ale nie wybitny". Raz, kiedy miał się ograć w LM? Zaczął w bardzo słabym Milanie i nie miał szansy nawet powąchać LM. Dwa, no dla mnie Donnarumma już jest bardzo dobrym bramkarzem, któremu w aspekcie sportowym do bycia wybitnym potrzeba jedynie czasu. Starajmy się oddzielić jedno od drugiego
2
Yabaye
Yabaye
4 maja 2021, 11:27
W tym problem - jest bardzo dobry, a takie warunki przystoją graczom wybitnym. Za wcześnie na takie kupczenie swoimi usługami w zależności od LM.
0
Milanboy
Milanboy
4 maja 2021, 09:31
Niedawno był niemalże taki sam news xd.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
4 maja 2021, 10:02
... ale newsy z Donnarummą dobrze się klikają XD.
1
Endriu
Endriu
4 maja 2021, 09:29
Jak awansujemy to 5letni kontrakt i 8mln, nie zgdzi się to nara. Szczerze ja bym mu podziękował tak czy siak. Ta komedia z nim będzie trwać wiecznie. Kocha Milan ale okrada z kasy.
1
Hitsune
Hitsune
4 maja 2021, 09:48
Oczywiście nikt z nas nie ma tu na nic wpływu, ale gdybym miał taką władzę i faktycznie Milan awansowałby do LM to obniżyłbym ofertę do 5mln rocznie. 8mlnx5 to jest 40mln a za takie pieniądze, doliczając nawet kontrakt można spokojnie znaleźć kogoś na tym samym poziomie, kto nie będzie robił cyrków co 2-3 lata. Byłoby bardzo nierozsądne znowu postawienie się w sytuacji gdzie bramkarz ma najwyższą pensję w zespole. słyszeliście kiedykolwiek o drugiej takiej drużynie?
0
R93k
R93k
4 maja 2021, 09:53
Hitsune - Manchester United chyba
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
4 maja 2021, 09:29
Cóż, nigdy nie sądziłem, że to powiem, ale chciałbym, żeby przegrali starcie z Juventusem i nie weszli do LM, jeśli miałoby się to wiązać z pożegnaniem Donnarummy i brakiem komina płacowego, przy jednoczesnym zapędzeniu Starej Damy w kozi róg z gigantycznym kontraktem Gigio.
0
Milanboy
Milanboy
4 maja 2021, 09:30
Powaliło cie?
15
Gianni Rivera
Gianni Rivera
4 maja 2021, 09:36
Milan bez LM przeżyje, bo finansowo z trzech włoskich gigantów stoi aktualnie najlepiej. Oczywiście lepiej by było mieć LM, niż jej nie mieć, ale z drugiej strony robiąc komin płacowy dla Gigio musimy się liczyć z tym, że każdy nasz zawodnik przy przedłużaniu umowy będzie żądał dużej podwyżki (co już się dzieje), a nowy zawodnik, przychodząc do nas, będzie z kolei chciał zarabiać porównywalnie z Donnarummą. Może się okazać, że dochody z LM nie zrównoważą wydatków na pensje nawet. Podoba mi się rozsądne zarządzanie pod kątem finansowym, jakie wdrożył nasz zarząd. I tego bym się trzymał, a nie szedł z rozdawnictwo. I tak, tak, wiem, że ktoś mi zaraz napisze, że dobrym piłkarzom trzeba dobrze płacić. Poniekąd jest to prawda, choć, z drugiej strony mamy Atalantę, która coraz lepiej z sezonu na sezon poczyna sobie w LM, a w lidze jest trzecią, albo nawet i drugą siłą, płacąc niskie pensje i nie wydając kokosów na transfery. Poza tym nie uważam, żeby zawodnicy pokroju Gigio czy Hakana zasługiwali na pensje, jakich żądają, a takich żądań będzie więcej, jeśli przedłużymy z nimi kontrakty po wejściu do LM.
0
xpw99
xpw99
4 maja 2021, 09:44
Jakie bzdury, od razu najlepiej spaść do Serie B bo tam pensje będą najniższe + nikt dobry z dużą pensją nawet nie spojrzy na Milan...
4
karp_fso
karp_fso
4 maja 2021, 09:44
To, że finansowo stoimy najlepiej, to nie znaczy, że stoimy dobrze xD. Poza tym co nam z tego, że Juve będzie zapędzony w kozi róg, jak my nie możemy sobie pozwolić na brak LM w tym sezonie. Za dużo graczy mamy do wykupu, do tego możemy stracić dwóch kluczowych piłkarzy za darmo, za których następców też trzeba zapłacić.

Jasne, Gigio to komin płacowy. Też go nie chcę oglądać w naszej koszulce. Ale jego zostanie w Milanie to też ważny sygnał do Europy - że Milan wraca i jest w stanie zatrzymać u siebie rozchwytywane talenty. Mam jednak nadzieję, że jak zostanie to zostanie sprzedany, przy najbliższej możliwej ofercie.

Poza tym w życiu bym nie życzył Milanowi porażki.
4
Gianni Rivera
Gianni Rivera
4 maja 2021, 10:01
Gigio rozchwytywany? Na niego totalnie brakuje chętnych, więc zatrzymanie go to żaden sygnał dla Europy, a oznaka desperacji bardziej. :)

Co do tego, że nikt dobry z dużą pensją nie spojrzy na Milan - aktualnie też nie spojrzy, ponieważ zarząd ustalił górny pułap płacowy dla nowych zawodników na poziomie 3 albo 4 milionów.

Do wykupu zaś tak naprawdę mamy tylko Tonalego. Meite dołączy na stałe, jeśli odejdzie Krunić, w innej sytuacji go raczej nie zatrudnimy, bo i nie ma to sensu. Tomori zaś to będzie powtórka z Bakayoko i nawet w przypadku awansu do LM zarząd go raczej nie wykupi - będą chcieli obniżyć koszty, Chelsea się nie zgodzi (tak jak było z Francuzem), więc wróci do Anglii. Dalot - podobna sytuacja, tym bardziej, że nie jest wart tych pieniędzy, które Manchester za niego woła.

Co do przedłużania kontraktów. Jak pisałem - Gigio to komin płacowy, którego za wszelką cenę trzeba się pozbyć, a w przypadku przedłużenia umowy nie będzie na niego chętnych. Już teraz nie ma, kiedy jest za darmo, więc kiedy będzie trzeba za niego wyłożyć +/- 50 mln i zaoferować z 10 mln pensji, to już się żaden jeleń nie znajdzie, także znowu do końca kontraktu i odejście za friko, tyle że za dwa lata (bo na tyle Raiola zgodzi się przedłużyć). Hakan zaś chce podwyżki, która jest ponad jego możliwości. Oczywiście wolałbym przedłużyć z nim kontrakt, bo w niskiej cenie nikogo na jego miejsce nie kupimy, ale 6 mln to stanowczo za dużo. W jego obecnej formie to nawet proponowane przez Maldiniego 4 mln wydają się być aberracją.


Nie chciałbym zostać źle zrozumiany. Nigdy źle Milanowi nie życzyłem i życzył nie będę. Po prostu nie jestem przekonany, czy w tym konkretnym przypadku awans do LM byłby właśnie tym dobrym rozwiązaniem, bo wiąże się z tyloma minusami, że to ludzkie pojęcie przechodzi.
0
Milanboy
Milanboy
4 maja 2021, 10:09
Gianni Rivera - No super, ale życzyć porażki dla drużyny której się kibicuje? No bez przesady.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 maja 2021, 10:34
Czekaj czekaj, czyli dla Ciebie pozbycie się Gigio jest ważniejsze niż awans naszego kochanego klubu do LM po tylu latach ? Majówka weszła za mocno ?
4
Gianni Rivera
Gianni Rivera
4 maja 2021, 10:52
Dla mnie Liga Mistrzów to sposób na uzdrowienie finansów i większe dochody. Nigdy nie miałem fiksacji na punkcie Ligi Mistrzów - że to dom Milanu, rozgrywki najsilniejszych i inne takie dyrdymały. To po prostu zastrzyk finansowy i tyle. Przynajmniej z mojej perspektywy. Rozgrywki jak każde inne.
Dlatego wyraźnie zaznaczyłem - pod kątem finansowym pozbycie się komina płacowego w postaci Gigio może być lepsze dla Milanu, niż wejście do LM (oczywiście mówię tu tylko o tym sezonie, nie kolejnych).
Więc nie, majówka nie weszła za mocno. Po prostu ja nie gloryfikuję Ligi Mistrzów. :) Dla mnie to gotówką, czysty biznes. I patrząc na to z tej perspektywy, usunięcie z drużyny Gigio (kontrakt kosztujący Milan kilkanaście milionów rocznie po podwyżce do 8 mln netto dla zawodnika), a także roszczeniowości innych zawodników (tu wyraźnie zaznaczę - mam na myśli zawodników pokroju Hakana czy Romagnolego, którzy domagają się pensji nieprzystających do tego, co pokazują na boisku, do podwyżki Calabrii czy Kessiego nic nie mam, im się należy jak najbardziej).
0
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się