SCUDETTO


Calhanoglu: "Pioli był jedynym, który bardzo chciał mnie w Milanie"

15 lipca 2021, 07:45, cinassek Aktualności
Calhanoglu:

Pomocnik Interu Mediolanu, a wcześniej przez cztery lata zawodnik AC Milan, Hakan Calhanoglu, następująco wypowiedział się o swojej decyzji na antenie DAZN: "Szum, jaki wokół tej sprawy robią kibice jest normalny. Dla piłkarza to coś normalnego. Nie jestem jednak ani pierwszy, ani ostatni. Wielu piłkarzy przeszło z Milanu do Interu i w drugą stronę, w tym względzie ani nie jestem pierwszy, ani ostatni. Ja chciałem wyłącznie spoglądać w swoją przyszłość, przy zachowaniu wielkiego szacunku do Milanu. Wiele rzeczy zrobiłem przez cztery lata w tym klubie, szanowałem wszystkich. Ci, którzy mnie znali, wiedzieli wszystko. Mam jednak nową przygodę w Interze i muszę patrzeć do meczu. Czy Ibra mi coś powiedział? Ja byłem na Euro, a on na wakacjach, miał swój problem z kolanem i myślał o tym, a ja o mistrzostwach. Póki co nie rozmawialiśmy o tym transferze, ale za kilka dni to zrobimy. Stefano Pioli? Był jedynym, który bardzo chciał mnie w Milanie. Sporo z nim rozmawiałem, jednak uszanował moją decyzję i życzył mi powodzenia".



122 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
jasiom22
jasiom22
17 lipca 2021, 00:22
Pioli był jedynym? czy ja to dobrze interpretuje, koledzy z drużyny go nie chcieli?
0
wielki prostownik
wielki prostownik
15 lipca 2021, 23:04
Niezły piłkarz ale mazgaj. Z taką psychiką świata nie zawojuje. Powodzenia w Interze.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 lipca 2021, 22:18
A ja się dziwie, tylu speców od PR a żaden jeszcze nie wpadł na coś co moim zdaniem by w oczach kibiców wywołało dużo mniej negatywną reakcję. A mianowicie jakby taki Hakan powiedział szczerze: "Piłka to moja praca a każdy kto pracuje chce zarabiać jak najwięcej. Chciałem zarabiać 5mln, Milan oferował 4mln. Inter zaoferował więcej więc się zgodziłem". Każdy wie, że poszedł i on i Gigio za kasą, powiedzieliby to wprost a nie to całe PRowe owijanie w bawełnę.
7
wielki prostownik
wielki prostownik
15 lipca 2021, 22:50
Dokładnie. Te brednie o miłości do barw itp przyprawiają jedynie o odruch wymiotny. Klub piłkarski to obecnie pracodawca a piłkarz pracownik. To wszystko.
1
Milanboy
Milanboy
16 lipca 2021, 01:04
Wielki prostownik - Ale zawsze tak było, to po prostu wszystko zależy od percepcji ludzi w przypadku klubu
0
Gol
Gol
16 lipca 2021, 08:23
No ale po co Hakan ma się w ogóle tłumaczyć z czegokolwiek ?
Ja nie rozumiem tego żądania wyjaśnień.

Chciał facet odejść, czy nas kibiców powinno interesować czy się wypalił, czy mu się koszulki na nowy sezon nie podobają, czy uważa, że projekt Interu jest lepszy niż projekt Milanu ? Niech odejdzie, ale z głową, czytaj nie za darmo, zwłaszcza skoro finanse klubu są w takiej, a nie innej sytuacji.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
16 lipca 2021, 08:57
Dokładnie jak pisze kolega GOL. Nikt z niczego nie musi się tłumaczyć. Kontrakt się skończył i odchodzi. Normalna sprawa. A rolą zarządu jest aby tak dogadać się z gościem żeby to odbyło możliwie najkorzystniej dla klubu. Tutaj wyszło maksymalnie niekorzystnie.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 lipca 2021, 10:12
Oczywiście, chodziło mi o to, że jak już decyduje się na takie oświadczenie do uważam, że byłoby inaczej odebrane w formie jaką zaprezentowałem.
1
Starosta
Starosta
15 lipca 2021, 21:29
Calhanoglu juz jest piłkarzem Interu. Także dajmy sobie z nim spokój i jedziemy dalej z nasza kadrą. Co powie nie ma już znaczenia. Podobnie jak Donek.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
15 lipca 2021, 19:58
Hakan to niezły gracz ale ogranicza go głowa dlatego chyba nigdy nie wykorzysta w pełni swojego potencjału, sam fakt teraz że utyskuje na zarząd Milanu jakoby ten nie okazał mu bezwarunkowej miłości (kontrakt na 5mln)to tylko świadczy o tym że ani on o sobie, ani my o nim, nie możemy powiedzieć tego co o sobie mówił Franek Smuda... Bo ja nie jestem miękkim chxjem robiony. Nie padam na kolana, nie lamentuję. Ja jestem Smuda:)
0
Zirytowany
Zirytowany
15 lipca 2021, 19:37
Ale że Bayern go nie chciał? szok.
9
Jaca23
Jaca23
15 lipca 2021, 19:27
Dajcie całość, gdzie mówi: "w ciągu tych czterech lat wiele dałem klubowi". Szkoda, że nie napomknął, że większość czasu grał straszną padakę i to klub na niego stawiał mimo fatalnej gry.

Hakan cały czas pracuje nad słusznym brakiem szacunku ze strony kibiców Milanu i trzeba przyznać, że idzie mu świetnie. Dla mnie to klasyczne zgniłe jabłko, cieszę się, że nie ma go już z nami.
5
Gol
Gol
15 lipca 2021, 17:02
Dobry zawodnik, kluczowy w ostatnich kilku sezonach w Milanie, wystarczy spojrzeć na liczby jakie kręcił co sezon, szkoda, że odszedł, takie jest życie, nie będę po nim płakał, o ile znajdziemy dobre zastępstwo, a takie będzie kosztowne i czasowo i pieniężnie, bo z miejsca nikt wam nie wejdzie do drużyny i nie zacznie grać na poziomie Hakana, chyba, że zapłacimy za niego sowitą cenę.

W każdym razie Turek pokazał, że w dobrze funkcjonującej drużynie, potrafi być wartością dodatnią dlatego bardzo szkoda, że przechodzi akurat do Interu, no ale nie zamierzam się teraz oszukiwać, że Hakan to słaby zawodnik, bo i nie widzę takiej potrzeby.

Wybór dla mnie osobiście głupi, bo wiadomo że kibice raczej nie podarują Calhanoglu i nie przejdą obok takiego transferu obojętnie, no ale jego życie jego wybory.

Ja osobiście martwię się jedynie, że nie mamy ŚPO, okienko nie powala i mocno obawiam się, że zaraz wylecimy poza strefę LM, bo niestety ale rywale w końcu zatrudnili trenerów, a nie amatorów i ten sezon, z taką kadrą jaką teraz dysponujemy, no będzie bardzo ciężki, zwłaszcza, że nazwiska które są wymieniane w kontekście Milanu, no mnie osobiście żadne z nich nie przekonuje.

Nie podoba mi się póki co strategia oparta przez zarząd, pachnie mocno Arsenalem z przed kilku lat, nie podobają mi się salary cup które uniemożliwią nam zatrzymanie czołowych zawodników i wzmacnianie drużyny zawodnikami na odpowiednim poziomie, nie podoba mi się decyzja w sprawie Gigo i Hakana, którzy odeszli sobie od tak za darmo, kiepsko to wygląda póki co i nie ma co się oszukiwać.
7
hunga
hunga
15 lipca 2021, 17:55
Wiele mądrych słów, dodam tylko że nie jest pewne że będzie funkcjonował w dobrej drużynie tak jak u nas w ostatnim roku. Możlwe, że nie wstrzeli się z formą zagra dwa trzy słabsze mecze i spawają go do ławki a jak Pan Turek ma mocną głowę?

Szkoda ale dla mnie nie ma ważniejszych zawodników niż Milan, który wycenił jego umiejętności na 4 mln a on chciał 5. Dlatego nikt go nie chciał w Milanie tylko Pioli.

Oczywiście że te wyceny które widzę są konsekwentnie realizowane przez zarząd, powodują że ten golkiper i Turek odchodzą ale ja kocham ten klub i wierze Maldiniemu jak matce. Nie zbudujemy składu z mistrzów my mamy ich kreować. Być może Ci piłkarze zrozumieli tą optykę zarządu i odeszli.
Zawsze Forza Milan kto to rozumie ten jedzie z nami w tej wesołej ciuchci, kto nie ten wysiada.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
15 lipca 2021, 23:01
Kiepsko wygląda? Przeciwnie. Zaczęliśmy w końcu dbać o finanse. Na Gigio zwyczajnie nie było nas stać a odejścia zawodników za darmo to powoli standard. Nawet Bayern nie potrafił zatrzymać Alaby. Zrozum w końcu że Milan to już nie jest potęga finansowa jak za czasów wczesnego Berlu. Bliżej nam do Sevilli czy innej Valencii niż PSG. I to się nie zmieni z dnia na dzień. Droga Arsenalu to jedyna słuszna w naszej sytuacji. My musimy tworzyć jakościowych zawodników bo na ich zakup nas nie stać.
Edytowano dnia: 15 lipca 2021, 23:02
0
Gol
Gol
16 lipca 2021, 00:22
WP - 1) Do ustabilizowania finansów jest niezbędna budowa nowego stadionu i Liga Mistrzów, bez jednego z dwóch wiele się nie zmieni, zwłaszcza jak Milan do LM wróci tylko na jeden sezon.
2) Bardziej niż o zatrzymanie chodziło mi o sprzedaż zawodników z którymi klub się nie może dogadać w kwestii odnowienia umowy. Alaba to trochę słaby przykład bo on jednak w Bayernie spędził praktycznie całą karierę i dużo zrobił dla tej drużyny. Tam nie tylko kwestie finansowe grały role przy braku odnowienia umowy.
3) Możesz kochać i wierzyć Maldiniemu jak matce, zawalili sprawę i z Hakanem i z Gigo. Można to przekręcać na tysiąc sposobów i nic nie obroni tego, że zamiast wzmacniać się przed LM i nowym sezonem, my łatamy dziury na pozycjach gdzie mieliśmy dobrych zawodników i to łatamy dziury nie z pieniędzy za ich sprzedaż, tylko z środków które moglibyśmy przeznaczyć na inne wzmocnienia. Kompletnie więc nie trafiają do mnie argumenty w stylu "my musimy bawić się w przedszkole". No nie musielibyśmy gdyby zarząd rok temu postawił piłkarzom ultimatum. Nie chce mi się wierzyć, że jakikolwiek piłkarz mający szanse na grę na Euro 2020, stwierdził, że woli sobie rok posiedzieć na ławce, nie zagrać na wielkiej imprezie, i wtedy odejść z klubu, otrzymując znacznie gorsze propozycje finansowe.

Bliżej nam do 13 drużyny La Liga, niż do wicemistrza Francji ? Polemizowałbym.
0
Tomalon89
Tomalon89
16 lipca 2021, 13:25
@Gol serio dałbys Dolara na rok na rezerwe? no to tracimy go, nic nie zyskaliśmy i nie zajeliśmy 4 miejsca, gratuluje ,świetnie to rozegrałeś,
Potem Hakanowi dajemy kontrakt 5 mln, na 3 lata, przez 5 meisięcy łącznie gra dobrze, reszte padake, wykonuje wszystkie wolne i jest postrachem wśród kibiców milanu

3. Inni piłkarze widząc, że Milan się ugina i nawet Hakanowi daje 5 mln każdy idzie po podwyżkę, bo gra lepiej to czemu ma mniej od niego zarabiać, co z nimi wszystkimi robisz?
0
Gol
Gol
16 lipca 2021, 14:07
Tomalon89 - Musisz potrenować czytanie ze zrozumieniem.

Napisałem wyraźnie, że Milan powinien rok temu starać się wytransferować zawodników z kończącymi się umowami, którzy nie chcą parafować nowych umów. Nikt tego nie zrobił i to jest oczywisty błąd, bo mają w perspektywie Euro, agenci i zawodnicy raczej bardziej byliby skłonni do odejścia, aniżeli ryzykowaliby pozostaniem w klubie i zesłaniem do rezerw, bo to, bardzo możliwe, że kosztowałby ich miejsce w kadrze reprezentacji.

"no to tracimy go, nic nie zyskaliśmy i nie zajeliśmy 4 miejsca, gratuluje ,świetnie to rozegrałeś,"

Co tam jeszcze Ci wróżka naopowiadała ?

Bo mi powiedziała, że w tym roku klub postawił właśnie takie ultimatum Gigo i Raioli, tylko że zamiast liczyć na jakąś ofertę którą Donnarumma zaakceptuje, mając w głowie choćby chęć gry na Euro, i być może odejdzie za kilkanaście milionów, odszedł za darmo.

Hakan to samo.

"Potem Hakanowi dajemy kontrakt 5 mln, na 3 lata, przez 5 meisięcy łącznie gra dobrze, reszte padake, wykonuje wszystkie wolne i jest postrachem wśród kibiców milanu" - Ciąg dalszy gdybania i wróżenia.

"Inni piłkarze widząc, że Milan się ugina i nawet Hakanowi daje 5 mln każdy idzie po podwyżkę," - Kessie i Romagnoli już podpisali nowe umowy czy coś mnie ominęło ? Nie rozumiesz, że to chodzi o awans do LM i, że wielu naszych zawodników przez ostatnie 1.5 roku dobrej gry pod wodzą Piolego wzrośli na wartości, a ich agenci to nie kretyni i nikt nie podpisze im zaniżonych pensji, gdzie inne drużyny im dają z pocałowaniem ręki wyższe pensje, bo nikt się nie bawi w salary cupy ?

Nie czaisz, że trzeba było im dać ultimatum i albo sprzedać, albo chociaż się postarać, a nie obudzić się z ręką w nocniku bez dwóch podstawowych zawodników i trzeba teraz kasą z LM łatać dziury w drużynie ?

Dalej nie rozumiesz, że my nie mamy 50 mln Euro, żeby od tak wrzucić na dobrego ŚPO którym Hakan był i tylko naprawdę totalny ignorant chce się spierać z tym mając świadomość jakie Turek kręcił statystyki i teraz będziemy się bawić w półśrodki na kluczowej pozycji dla układanki trenera ?
0
artur297
artur297
15 lipca 2021, 16:15
A paszoł ty na chu..:p
1
Biegan
Biegan
15 lipca 2021, 16:05
"Wiele zrobiłem przez 4 lata w tym klubie..."

XD

Co najwyżej to Ty zrobiłeś "trochę" raz na jakiś czas.
Edytowano dnia: 15 lipca 2021, 16:06
4
Gol
Gol
16 lipca 2021, 14:16
172 spotkania/32 goli/48 asysty - 80 wypracowanych goli, średnio 0,5 bramki na mecz, tak tylko gwoli przypomnienia ile oznacza "trochę raz na jakiś czas".
0
Biegan
Biegan
16 lipca 2021, 21:58
No dolicz do tego ile razy kompletnie nam zawalił mecz. On grał albo świetnie albo koszmarnie.
0
plotek
plotek
15 lipca 2021, 15:41
Teraz im będziesz centrostrzały z rożnych fundował, przynajmniej mam taką nadzieję xD
2
FanatykACM
FanatykACM
15 lipca 2021, 15:07
Jakbyś szanował Milan to nie poszedłbyś do odwiecznego rywalu ...
5
Nesta_13
Nesta_13
15 lipca 2021, 14:09
Tak, ma rację. Pioli był jedynym, a on jednym z wielu. Nara Turek i zamknij już jape...
13
milan2002
milan2002
15 lipca 2021, 13:54
Co może powiedzieć Zlatan? Sam też grał w Interze.
1
michalmisiu
michalmisiu
15 lipca 2021, 13:49
Nigdy więcej Turków. Zawsze wprowadzają zamęt.
3
michalmisiu
michalmisiu
15 lipca 2021, 13:49
Nigdy więcej Turków. Zawsze wprowadzają zamęt.
1
Milanboy
Milanboy
15 lipca 2021, 13:37
A i Donnarumma nie blokował ludzi na social media jak ktoś go skrytykuje w przeciwieństwie do Hakana.

Dobrze, że opuścił chyba ten zespół pomimo tego jak dobrym jest graczem.
0
artek1984
artek1984
15 lipca 2021, 12:58
On wzbudzał u mnie nieufność
0
iMmortal_1899
iMmortal_1899
15 lipca 2021, 12:50
Przykro mi było jak odchodził Szewa czy Kaka, a Hakan...pożegnany bez żalu i w sumie fajnie, że poszedł do Interu, bo tzn, że za dobrze tam się nie dzieje. Jakoś nie wydaję mi się, by raptem stał się tam haKAKAnem, bardziej hahanem ;)
7
tommyb1
tommyb1
15 lipca 2021, 12:46
Jak Pioli był jedyny który Cie chciał to znaczy, że koledzy z drużyny mieli Cię już po dziurki w nosie...czyli bruździłeś... Czyli dobrze, że polazłeś teraz bruździć w Interze xD
11
pawel1989
pawel1989
15 lipca 2021, 13:04
Trafny wniosek
1
DarQ
DarQ
15 lipca 2021, 15:10
Tłumaczenie jest takie (nie znam oryginału)
"...bardzo chciał mnie"
Z tego nie wynika ,że inni go nie lubili , nie chcieli itd.
Jeśli stwierdzę ,że tommyb1 lubi bardzo moje komentarze, to nie znaczy że inni ich nie lubią... bo nie mam info. o reszcie grupy.
Domyślam się, że chodzi o to że Pioli sugerował zarządowi aby dać mu podwyżkę , bo dla niego jest ważnym graczem ale oni nie byli skorzy do tego.
Nie znalazłem kompletnie żadnej informacji jakoby inni piłarze "nie lubili" Hakana. Błagam Cie daj mi jakiś link albo przestań opowiadać bajeczki , które dojrzałeś w oczach reszty zespołu. Niedługo zamienisz się w rosyjskiego konowała- "adin,dwa,tri"

2
tommyb1
tommyb1
15 lipca 2021, 15:57
DarQ: w tytule jest napisane, że Pioli był jedynym!!! Oczywiście masz rację. Nie dam Ci zadnych linków bo tylko i wyłącznie snuję domysly. Tak jak się doczepiłeś tego komentarza z minami Turka po meczu z Atalantą, tak samo się doczepiłeś tego. Ja w niektórych kwestiach kieruję się przeczuciem i ogólnie dość rzadko się mylę. Miałem dobre przeczucia co do Kessiego, Calabrii kiedy Ci byli z błotem mieszani, złe co do Piątka - chociaż przez chwilę pozytywnie zaskakiwał, Leao - nie kwestionuję jego talentu tak jak i Balotelliego nie kwestionowałem. I żeby nie było podaję linka do moich wtop przeczuciowych (Mastour, Paqueta i chyba przede wszystkim Hakan - chociaż może on akurat zawiódł pośrednio). I nie zamieniam się w rosyjskiego konowała tylko potrafię odnaleźć w niektórych sytuacjach ciąg przyczynowo skutkowy. Nie wiem czy się szybko dowiemy czy miałem rację czy nie bo najczęściej niesnaski pomiędzy piłkarzami wychodzą dopiero po latach w biografiach
Edytowano dnia: 15 lipca 2021, 16:01
0
DarQ
DarQ
15 lipca 2021, 16:37
zgódźmy się ,że sie nie zgadzamy :)
0
tommyb1
tommyb1
15 lipca 2021, 16:45
Każdy ma prawo do własnego zdania :)
0
ibra45
ibra45
15 lipca 2021, 12:44
Jemu to szum to dopiero zrobią na san siro, ze znowu bedzie gral jakby byl przestraszony :)
3
karp_fso
karp_fso
15 lipca 2021, 12:25
Szkoda, bo mimo wahań formy był ważnym piłkarzem w układance Pioliego. Liczby też wykręcił srogie.

Tutaj zgodzę się z tym co pisał wcześniej goat333, też mam dobre przeczucia co do Vlasica i mam wrażenie, że przeskoczy poziomem Hakana. Pytanie, czy faktycznie do nas przejdzie? :p
2
Jaca23
Jaca23
15 lipca 2021, 19:38
Przecież on napisał właśnie coś odwrotnego xd
0
karp_fso
karp_fso
16 lipca 2021, 08:13
Chryste, nie zauważyłem tam tego "nie" XD
To ja mam dziwne przeczucie, że wyjdziemy na tym na plus :v
0
xodos
xodos
15 lipca 2021, 12:03
Rzeczywiście szacunek do klubu
1
goat333
goat333
15 lipca 2021, 11:56
No zobaczymy za pół roku co będzie grać nasz wynalazek za 25 baniek z Rosji, A co będzie grać Hakan. Mam dziwne obawy że nie wyjdziemy na tym na plus. Oczywiście Hakan to nie jest piłkarz top ale na pewno mocny ogarnany ligowiec. Niestety połowa lipca A te mercato nie wygląda dobrze. Ale może coś jeszcze Malidni wymyśli. Chociaż nie wiem co oni w tym Millanelo robią chyba krunica na 10 sprawdzaja XDD
5
DarQ
DarQ
15 lipca 2021, 12:09
consenso 100 per cento
1
marcinomilano
marcinomilano
15 lipca 2021, 11:50
Na stronie Interu oczywiście narracja skręciła o 180 stopni i nagle to już nie jest Kaszanoglu, marny ogórek, z którego kręcili bekę przez kilka sezonów, tylko Hakan, mega mocarny trequartista, który powyjaśnia ligę xd No ale w sumie czego się po nich spodziewać.

Co do samego transferu, to mi jest trochę żal, bo boję się, że nie ściągniemy zastępstwa, które będzie w stanie zastąpić Hakana in plus. Tacy zawodnicy jak Sabitzer, Luis Alberto czy Ziyech są zdecydowanie lepsi od sympatycznego Turka, ale co do Vlasića już nie mam takiej pewności.

Jeszcze co do wypowiedzi Hakana o "patrzeniu do przodu, z całym szacunkiem do Milanu", to oczywiście nie można ukrywać, że sportowo w tym momencie są lepsi, ale czy mają lepsze perspektywy? Poszedł tam bo zwyczajnie dali mu więcej kasy i tyle. Gdyby Milan dał mu 5 mln, to by został. Tak długo mówiło się o zainteresowaniu Juventusu i jakoś do transferu nie doszło, więc możliwe że też nie dawali mu takiego kontraktu jakiego oczekiwał, a przecież tam podniósł by poziom sportowy jeszcze bardziej, bo z dużym prawdopodobieństwem można teraz przewidywać, że cwany Toskańczyk wjedzie na białym koniu i skończy sezon na 1 miejscu. No chyba że źle oszacował poziom sportowy Turyńczyków ¯_(ツ)_/¯. No i chyba, że ominąłem jakieś źródło sugerujące, że takowego zainteresowania w rzeczywistości nie było, ale nie chce mi się wierzyć, bo temat był zbyt długo wałkowany i zbyt wielu rzetelnych dziennikarzy sportowych się o nim wypowiadało.
3
Rafał0209
Rafał0209
15 lipca 2021, 12:02
Zjadać to mógł kiedyś Kaka ligę, to ta sama pozycja co Hakan, szkoda że Turek nie zbliżył się nigdy w 1%do Brazylijczyka,ale tym fajniejsze będzie rozczarowanie merdaczy, jak nic nie wygrają przez kolejne lata.
2
Kamciu
Kamciu
15 lipca 2021, 15:27
@marcinomilano

Rozumiem, ze tutaj na stronie Milanu nigdy perspektywa nie zmienila sie o 180 stopni wzgledem postrzegania jakiegos wydarzenia/transferu itd... ?

Co najsmieszniejsze, sam ruch zwiazany wlasnie z Hakanem jest tutaj odbierany wlasnie w ten sam sposob, ktory wytykasz innym podsycajac podsmiechujki. Zabawne. Wiecej obiektywizmu.
1
marcinomilano
marcinomilano
15 lipca 2021, 15:42
@Kamciu
Nie porównuj zmiany perspektywy spowodowaną zmianą w postawie zawodnika a transferem xd Najwyraźniej niektórzy postrzegają zawodnika tylko przez pryzmat koszulki jaką nosi, to dopiero obiektywizm ¯_(ツ)_/¯.

I wyjaśnij o co Ci chodzi mówiąc, że jest odbierany w ten sam sposób. Przecież tutaj znakomita większość społeczności otwierała szampany na wieść o przenosinach Hakana, więc nie wiem czemu mówisz, że jego transfer jest tutaj odbierany "w ten sam sposób". Ja należałem do małej grupy broniącej zawodnika i oszczędności związanych z przedłużeniem z nim kontraktu.
Edytowano dnia: 15 lipca 2021, 15:45
5
kusniak_22
kusniak_22
15 lipca 2021, 11:42
Szczerze to o ile Donnarrumy pod względem sportowym bardzo szkoda, to Hakan dla mnie to przerost formy nad treścią. Na 4 lata, może 8 miesiący miał formę, reszta czasu to kopanie się po czole. Uważam, że zapomnimy o nim szybciej niż się może wydawać. Bez paniki, zarząd wie że na tą pozycję musi być ktoś dobry.
1
goat333
goat333
15 lipca 2021, 11:50
A który zawodnik przez ostanie 4 lata miał rowniejsza formę? Co by nie mówić Hakan to dobry piłkarz A my teraz zamiast kupić pp musimy latac nowego spo. Według mnie zarząd nie wie co robi i ta decyzja to szczyt debilizmu jeśli chodziło naprawdę o 5 mln
0
marcinomilano
marcinomilano
15 lipca 2021, 11:55
@goat333
Serio uważasz, że nie było zawodników, którzy prezentowali równiejszą formę przez ostatnie 4 lata? xD Uważasz, że kilka miesięcy dobrej gry na 4 lata to normalny okres? Szok
7
goat333
goat333
15 lipca 2021, 11:57
Liczby robił najlepsze przez ostanie 4 lata co roku +18 goli/asyst
0
marcinomilano
marcinomilano
15 lipca 2021, 12:57
Najlepsze w czym? To był zawodnik przez którego szło 90% akcji i który w normalnych warunkach miał najwięcej szans na ostatnie podanie i często wchodził w pole karne ze środka. To są w porządku statystyki, ale nie wybitne. Luis Alberto w jednym sezonie miał łącznie 32 gole/asysty.
Edytowano dnia: 15 lipca 2021, 12:58
2
kusniak_22
kusniak_22
15 lipca 2021, 14:25
goat333: błagam.. Kessie po słabszym początku od 3 lat równa, dobra forma, Theo jak ma słabszą dyspozycję, to trwa 2-3 mecze i wraca na najwyższy poziom, chyba największe wahania formy to miał właśnie Hakan, ostatnie 2 mecze kiedy walczyliśmy o być albo nie być, zagrał tak fatalnie, że szkoda gadać. Jego odejście to najlepsze co można było zrobić.
2
Kamciu
Kamciu
15 lipca 2021, 15:30
@kusniak_22

Kessie gra dobrze od 1,5 sezonu.
1
Redplayer
Redplayer
15 lipca 2021, 18:40
Theo od meczu z Interem w lutym już nie wrócił do formy a z mocnymi rywalami zawsze jest nie widoczny.
1
pazioni
Moderator pazioni
15 lipca 2021, 11:24
Każdy ma swoją cenę....
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
15 lipca 2021, 11:11
PUUUM! i szampan się leje.
1
kirkenes
kirkenes
15 lipca 2021, 11:03
Żeby to jeszcze był piłkarz przez wielkie P.
miał przebłyski, ale gracz klasy top musi mieć ciągłość dobrej formy a nie przebłyski..
ODDANY BEZ ŻALU - adios Hakan :)
7
Daman
Daman
15 lipca 2021, 10:52
Z punktu widzenia pracodawcy, wiem, że jak pracownik chce odejść to odejdzie. Są różne względy, finansowe, atmosfera w pracy, kwestie rodzinne itp. Gdy pracownik chce więcej zarabiać a pracodawca nie chce lub nie może mu dać podwyżki to odchodzi. Wtedy taki pracownik może powiedzieć, że " szef nie chciał go tak bardzo w firmie". W piłce dochodzi jeszcze kwestia kibiców, barw loga itp. ale nie oszukujmy się to sport dla zawodowców i grają dla pieniędzy.
0
Adam1983
Adam1983
15 lipca 2021, 10:31
Co za bzdury to czemu nie został jak chciał go trener ,frajer przez duże F i tyle
0
Marosso
Marosso
15 lipca 2021, 10:07
Pa.
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
15 lipca 2021, 09:55
Może Maldini zamknął jego dzieci w piwnicy? Gość trochę odleciał, nie miał zbytnio czego powiedzieć, bonapewno Ibra coś mu powiedział, mam czasem wrażenie jakby muał inne oferty ale chciał się zemscić bo nikt mu laurki nie napisał i w emocjach orzyjął ofertę Interu, a teraz myśli że jest silny psychicznie i że umieję tności jego są mega, NIE! Na derbach to on się nawet nie zjawi tylko wyleci do Erdogana, a jak będzie musiał zagrać to będzie tylko stał na środku boiska żeby od kogoś butelką nie dostać.

Pozdrawiam Serdecznie panie, KASAnoglu

Jeszcze kompilacja z jego umiejiętnościami jakby ktoś uważał że kompilacje nie oddają rzeczywistości:

https://youtu.be/tL8xPCi-dYg
3
Jaca23
Jaca23
15 lipca 2021, 19:34
Przecież z samych rożnych w jego wykonaniu by można zrobić oddzielną kompilację :D
0
Piotrek1899
Piotrek1899
15 lipca 2021, 09:46
Ludzie, dajmy już sobie spokój zarówno z Calhanoglu, jak i Donnarummą. Ich już w Milanie nie ma i dziękujmy zarządowi za to, bo jak widać nie byli to ludzie, za którymi warto rozpaczać. Mieli swoje powody, by odejść i ich zachcianki zostały spełnione. Mamy nowy sezon, przyjdą inni, miejmy nadzieję, że lepsi i to na nich się skupmy.
18
Rafał0209
Rafał0209
15 lipca 2021, 09:53
Czy nie warto rozpaczać zobaczymy na koniec nowego sezonu, mówcie co chcecie ale na bramce zrobiliśmy dwa kroki w tył, Turek nikim wybitnym nie był, ale jak widać Maldini do dziś się nie pozbierał, i nikogo nie sprowadził a nam potrzeba numer 10 na tydzień temu.
3
mix17
mix17
15 lipca 2021, 09:59
Nie ma to jak oceniać bramkarza który nawet nie zagrał u nas jeszcze ani jednego spotkania, to czy rzeczywiście Maignan jest dużo gorszy to ocenimy po jego kilku meczach, mi się wydaję, że zaprezentuje się dobrze i nie będzie nam brakować Donnarummy.
12
Rafał0209
Rafał0209
15 lipca 2021, 10:05
Wystarczyło obejrzeć Euro i mecze Milanu z zeszłego sezonu gdzie wybronił nam nie jeden mecz, to trudno sobie wyobrazić lepszego bramkarza,ale trzymam kciuki za Maignana,chociaż oboje wiemy że nigdy nie zbliży się do poziomu Gigio.
0
mix17
mix17
15 lipca 2021, 10:10
No pamiętam te przeloty piłek które Gigi nie wyłapywał, a potem Kjear i Tomori wybili piłkę z linii bramkowej.
9
Rafał0209
Rafał0209
15 lipca 2021, 10:16
Fajnie że tylko to pamiętasz,po co byłby obrońca na boisku gdyby od czasu do czasu nie ratował tyłka bramkarzowi.
0
mix17
mix17
15 lipca 2021, 10:22
Za to Ty tylko pamiętasz udane Euro Gigiego za co został mvp i już twierdzisz, że jest najlepszy na świecie, mimo że wpadki mu się zdarzały w zeszłym sezonie jak grał u nas.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
15 lipca 2021, 10:32
Ludzie pamiętają też takie mecze jak np. z Juventusem 3 lata temu, Napoli 1.5 roku temu, Romą czy ostatnio z Bolonią kiedy w pojedynkę ugrał nam 3 punkty. W ogólnym rozrachunku znacznie więcej spotkań uratował niż zawalił. A, że część kibiców pamięta wyłącznie ostatni, gorszy okres to już ich sprawa
Edytowano dnia: 15 lipca 2021, 10:33
4
Rafał0209
Rafał0209
15 lipca 2021, 10:41
Został tylko mvp turnieju jako bramkarz gdzie grają najlepsi zawodnicy świata, ale co tam to nic że wybronił nam awans do LM w zeszłym sezonie.
1
mix17
mix17
15 lipca 2021, 10:42
Marcos Salinas
To się wstrzeliłeś z tym, że pamiętamy wyłącznie ostatni gorszy okres gry, jak teraz jest wręcz przeciwnie i Gigi ma jeden z lepszych jak nie najlepszych okresów w swojej karierze gdzie został mvp na euro i ludzie rozpamiętują go raczej jako kozaka na bramce.

A liczyliście ile punktów uratował Maginan gdy grał w Lille?
1
mix17
mix17
15 lipca 2021, 10:44
Rafał0209
Obronił w finale tyle samo karnych co Pickford, gdyby to Włosi trafili słupek i Anglia wygrała to pewnie kto inny byłby mvp turnieju
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
15 lipca 2021, 11:06
mix17
Akurat z Milanu pamiętasz głównie ten ostatni, niezbyt udany okres. Pza tym gra w reprezentacji nie równa się grze w klubie. Olsen i Pickford regularnie potwierdzają tą tezę.
0
mix17
mix17
15 lipca 2021, 11:26
Nie twierdzę, że Donnarumma jest słaby, wręcz przeciwnie, jest jednym z najlepszych bramkarzy na świecie, chciałem tylko uświadomić kolegę, że Gigi nie jest do niezastąpienia, bo też ma gorsze mecze, a że zdobył na Euro mvp nie oznacza od razu, że jest najlepszy na świecie, a Maignan mu nie dorówna w żaden sposób.
0
roox
roox
15 lipca 2021, 09:43
...bo Pioli to dobry człowiek i miał sporo farta że był pod okiem takiego trenera. Prawda jest taka że mentalnie nie zasługiwał na 10-tkę na plecach było wiele meczy obok których po prostu przeszedł, nawet w ostatnim arcy, ultra ważnym z Atalantą nie dźwignął ciężaru meczu. W sumie to będzie miał szczęście że Conte odszedł bo u niego nie było by taryfy ulgowej.
3
mix17
mix17
15 lipca 2021, 09:59
"nawet w ostatnim arcy, ultra ważnym z Atalantą nie dźwignął ciężaru meczu"
XD

A oba karne padły po jego podaniach, także widać jak oglądasz mecze.

Hakan jest skończony przejściem do Interu i pewnie w derbach poskłada się psychicznie jak origami (czego mu życzę) ale wmawianie sobie teraz, że był do niczego (gdzie Maldini nie ma równie tanich zastępców na pęczki) to idiotyzm na poziomie "Donnarumma to średni bramkarz" ;)
Edytowano dnia: 15 lipca 2021, 10:01
13
uczciwyoszust
uczciwyoszust
15 lipca 2021, 11:23
@WinstonSmith
W meczu z Atalantą pierwszy karny był na Theo po podaniu Saelemaekers'a,drugi po strzale Hakana i ręce obrońcy po szczęśliwym rykoszecie. Gdyby nie ta ręka, to jakiś przechodzień, spacerujący sobie poza stadionem, miałby fajną pamiątkę w postaci piłki.
3
roox
roox
15 lipca 2021, 12:28
Pierwsza bramka padła po faulu na Theo i podaniu belga. Druga przy nabiciu ręki po strzale Hakana. Po za tym chopa nie było na boisku przez 90 minut.
3
zycumilanista
zycumilanista
15 lipca 2021, 09:35
Pozostaje mieć nadzieję (choć to dość brutalne ;) ), że go Inter wyjaśni.
0
Zuber
Zuber
15 lipca 2021, 09:34
Szacunek do Milanu a pójście do Interu, wybierz jedno. Co za młot. xD
0
zycumilanista
zycumilanista
15 lipca 2021, 09:37
No tak to bym tego nie ujmował raczej. Każdy kij ma dwa końce. Seedorf i Pirlo to dwa przykłady drogi w drugą stronę i czy oni nie mieli szacunku do Interu? Pewnie, że mieli. Choć tu porównanie tych dwóch dżentelmenów do Hakana jest mocnym nadużyciem. Choć Pirlo też później odwalił maniane. Ale cóż. Jemu wolno więcej. Mimo wszystko :)
1
Rafalzki
Rafalzki
15 lipca 2021, 09:44
Pirlo odwalił manianę? Poszedł do Juve bo Allegri nie chciał go już w Milanie...
6
Zuber
Zuber
15 lipca 2021, 09:49
Sorry ale przejscie do najwiekszego wroga i to za darmo to jest dla mnie brak szacunku. :p
1
zycumilanista
zycumilanista
15 lipca 2021, 09:55
@Rafalzki

Nie chodzi o samo odejście tylko o całokształt. Pranie brudów i chęć stania się ikoną JUVE gdzie to MILAN dał mu wszystko.
4
mzbydzi
mzbydzi
15 lipca 2021, 09:25
Panie Kebabson, "mowa jest srebrem a milczenie złotem". Kończ Waść, wstydu oszczędź....
3
zycumilanista
zycumilanista
15 lipca 2021, 10:01
"Kończ Waść, wstydu oszczędź...."

Hakan cię upokorzył, więc chcesz by się ulitował i skończył twoje męki szybką śmiercią czy może jednak jesteś jednym z tych, którzy używają zwrotów i powiedzeń nie znając ich znaczeń? ;)
Edytowano dnia: 15 lipca 2021, 10:14
6
15 lipca 2021, 09:21
Żadne zaskoczenie.
Typ banował kibiców w internecie tylko za to, że zestawiali sobie dwa niezależne zdjęcia, bez żadnego obrażania. Myśli że jest pępkiem świata, jedynym który ma presje na sobie i jedynym którego kibice krytykują.
https://twitter.com/Susolista_/status/1395053342934638593

Szkoda tylko, że również przez jego występy poza Milanem może nas piec dupa :(
4
Fushnikov
Fushnikov
15 lipca 2021, 09:20
3lata kopał się w potylicę i grał w kratkę 4beznadziejne 1znosny mecz i on ból wielki że tylko Pioli go chciał. Pokazałeś na Euro jaki jesteś kozak. Bogu dzięki że nie ma Ciebie w klubie. Weź tam jeszcze zahailuj do Erdogana xD
17
uczciwyoszust
uczciwyoszust
15 lipca 2021, 09:18
Ibra go gnoił, chłopakowi nerwy nie wytrzymały i uciekł jak szczur.
Kompletnie za nim nie tęsknię, wręcz jestem szczęśliwy, że więcej nie zobaczę go w koszulce Milanu. Ostatnie, decydujące mecze w sezonie, to istny sabotaż z jego strony.
Coś czuję, że w interze będzie go dupa boleć od siedzenia na ławie.
Edytowano dnia: 15 lipca 2021, 09:19
9
Rafalzki
Rafalzki
15 lipca 2021, 09:18
"Pioli? Był jedynym, który bardzo chciał mnie w Milanie. Sporo z nim rozmawiałem, jednak uszanował moją decyzję i życzył mi powodzenia". Co za biedaczek, wręcz napiętnowany był. Dzban nad dzbany jednym zdaniem. Sprzedał się za milion. Trzeba było nie kopać się przez pierwsze 3 lata kontraktu po czole to może ktoś więcej by Cię chciał. Serdecznie nie życzę powodzenia w przeciwieństwie do trenejro. Ja tam się cieszę, że tej primadonny już nie ma w Milanie i nie trzeba będzie oglądać jego przygłupiej miny po każdym nieudanym zagraniu (a sporo ich było).
1
hyrus13
hyrus13
15 lipca 2021, 10:10
Może się kopał po czole, mnie też nieraz do pasji doprowadzał, ale liczby go bronią. Po sezonie 19/20 (najlepszym w czasie swojego pobytu w Milanie) trzeba było od razu załatwić kwestię nowej umowy albo się z nim pożegnać. Od dawna otoczenie Hakana wysyłało sygnały, że może Niemcy, chciałby grać w LM, z kolei w czerwcu zeszłego roku pisano, że... Turek odnowi umowę z niższą pensją. Chłopaki z zarządu woleli zwlekać, bo chyba sami uwierzyli w to, że Turek nigdzie nie dostanie więcej kasy niż oferuje mu Milan. No i się przejechali. Jak nigdy za nim nie przepadałem (szczególnie, za te saluty na meczach kadry) tak tutaj nie mam do niego najmniejszych pretensji.
1
Milanboy
Milanboy
15 lipca 2021, 09:09
I tutaj ktoś porównuje sytuację Gigio do Hakana i jeszcze ludzie potrafią bardziej przebaczyć Turkowi który wręcz wypowiada się z bólem w kwestii Milanu.

Zarówno jego jak i Loci nie chciałbym widzieć nigdy po raz kolejny zakładających tą koszulkę, ale na szczęście nie powinienem tego zobaczyć.
Edytowano dnia: 15 lipca 2021, 09:17
1
sharakmilanista
sharakmilanista
15 lipca 2021, 09:01
droga redakcjo apeluję o nie zamieszczanie więcej wypowiedzi tego nikłego człowieka, który ma w dupie nasze barwy. Z góry dziękuję
12
malaka1995
malaka1995
15 lipca 2021, 09:00
Cóż za arogancka wypowiedź panie kopaczu po czolny
1
Bandon
Bandon
15 lipca 2021, 08:59
Hakan ma mniej więcej tak zajebiście silną psychikę jak Bolec z Chłopaki nie płaczą. Wrócą kibice na stadiony to się posra, jeśli nie radził sobie z presją narzucaną przez Ibrę. Mam nadzieję, że w Interze też będzie się 4 lata rozkręcał żeby zagrać dobre pół sezonu.
13
ksieciunio
ksieciunio
15 lipca 2021, 08:58
Rym cym cym z d### dym
0
Adi.Milan
Adi.Milan
15 lipca 2021, 08:45
Patrzcie go jaki pewny siebie, a pewnie za rok zwieje do Turcji po nieudanym sezonie w interze.
9
Rafał0209
Rafał0209
15 lipca 2021, 09:05
I dalej będzie wmawiał że zrobił skok jakościowy i jest najlepszy,ten typ tak ma.
0
Rafał0209
Rafał0209
15 lipca 2021, 08:43
Szkoda że nie uszanował trenera który chciał na niego stawiać,mimo wielu słabych występów on serio uważa sie za Messiego i myśli że będzie grał w pierwszym składzie Interu,fajnie że szybko spadnie na ziemię
2
milan1986
milan1986
15 lipca 2021, 08:38
Boli jedynie to, że taki nikt pokazał zero szacunku do Milanu. Piłkarsko za to z radością mówię do widzenia i niech się „kuzyni” od teraz frustrują, na dodatek za jedyne 6mln euro za sezon.
2
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się