SCUDETTO


MERCATO LIVE 26.08: Bakayoko w Milanie na dwa lata [21:51]

26 sierpnia 2021, 08:35, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 26.08: Bakayoko w Milanie na dwa lata [21:51]

[08:35]: Gianluca Di Marzio informuje, że jutro mogą odbyć się testy medyczne Tiemoue Bakayoko, o ile dziś nadejdzie oficjalnie zgoda Chelsea. Mowa o rocznym wypożyczeniu z opcją wykupu za 20 mln euro. Rossoneri chcą wszystko dopiąć jak najszybciej, aby gracz znalazł się w kadrze na niedzielną potyczkę z Cagliari, a wówczas Tommaso Pobega będzie mógl zostać wypożyczony do Torino.

[08:36]: A potem - wzmocnienia ofensywy. Gianluca Di Marzio określa Yacine Adliego "wisienką na torcie", nad którą pracują włodarze Milanu negocjując z Bordeaux. Dziennikarz wyklucza także transfery Bernardo Silvy, Pablo Sarabii czy Williana. Brazylijczyka rossonerim zaoferował działający w menadżerce były piłkarz Milanu, Serginho, ale Paolo Maldini nie przystał na propozycję.

[08:38]Romain Faivre z Brestu oraz Jesus Corona z Porto - Di Marzo zgadza się, że nazwiska te znajdują się na liście Milanu pod kątem wzmocnienia ofensywy.

[10:48]: Daniele Longo podaje, że Milan oferuje za Jesusa Coronę 7 mln euro plus bonusy, natomiast Porto mimo wygasającego za rok kontraktu gracza żąda 13 mln euro, ponieważ 40% odstępnego musi trafić do poprzedniego klubu Meksykanina, Twente.

[10:52]MilanNews: Rossoneri rozmawiają z Brest na temat odstępnego za Romaina Faivre. Francuzi oczekują za swojego piłkarza 13-15 mln euro, także dziś mają toczyć się negocjacje.

[11:55]: Daniele Longo podaje o spotkaniu włodarzy Torino i Crotone w sprawie Juniora Messiasa. Brazylijczyka wskazuje się także w kontekście Milanu.

[15:17]: W Casa Milan pojawił się Tulio Tinti, agent m.in. Mattii Zaccagniego, którego zwłaszcza na początku mercato łączono z Milanem.

[17:07]: Wymowny wpis Tiemoue Bakayoko na Twitterz - KLIK!

[17:42]: Daniele Longo informuje, że Tommaso Pobega jutro przejdzie testy medyczne w Torino. Tiemoue Bakayoko w Milanie de facto już pewny?

[20:22]: Tiemoue Bakayoko wraca do AC Milan - transfer jest gotowy! Włoscy dziennikarze informują o pełnym porozumieniu na linii Milan - Chelsea. Rossoneri zapłacą 500 tys. euro za wypożyczenie, a za rok będą mogli wykupić Francuza, najprawdopodobniej za 20 mln euro. Zawodnik pojawi się w Mediolanie jutro lub w sobotę, by przejść testy medyczne i podpisać umowę.

[21:51]: Ważne informacje od Antonio Vitiello: Tiemoue Bakayoko trafia do Milanu na dwuletnie wypożyczenie (jego kontrakt z Chelsea obowiązuje do połowy 2024 roku) z opcją wykupu za 15 mln euro, która może zamienić się w obowiązek. Na podstawie jakich warunków? Tego na razie nie wiadomo.



286 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
King George
King George
27 sierpnia 2021, 10:52
Może się myle, ale starsi i mądrzejsi już dawno przewidzieli odejście Kessiego, stąd ten transfer Bakayoko.
1
daszyn
daszyn
28 sierpnia 2021, 15:11
W pon wypchną kessiego. Takie jest moje zdanie.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
27 sierpnia 2021, 10:21
Dobry transfer. Był już u nas i poza pierwszymi meczami był silnym punktem drużyny. Jak odejdzie Kessie (te 8 baniek to jakiś nieśmieszny żart, Lukaku w Interze dostawał mniej) to będziemy potrzebować sprawdzonego gracza. Cena nie jest zła a ostatnio ludzie przychodzący z Chelsea sprawdzają się u nas.
1
Fushnikov
Fushnikov
27 sierpnia 2021, 09:53
Kolega bardzo mnie rozśmieszył jeden. Z tymi właścicielami nic nie osiągniemy*"
Tak tylko przypominam, że od czasów upadku finansowego Berlusconiego nie osiągnęliśmy NIC z poprzednimi właścicielami. Teraz mamy V-ce mistrzostwo i grę w LM. Jeżeli to jest nic to ja nie wiem. Trochę pokory bo widzę każdy chce w Milanie PSG skład za 2 miliardy i samych najemników.
3
Boro
Boro
27 sierpnia 2021, 08:25
Paolo i tak bd negocjował za rok obniżenie kwoty transferu hehe
1
krasy
krasy
27 sierpnia 2021, 08:19
Przyda się Bakayoko choć poprzedni sezon jakiś nadzwyczajny nie był ale jak odejdzie Franek to on będzie musiał wziąć odpowiedzialność za środek czy podoła . Mam pewne wątpliwości.
0
mszpwo
mszpwo
27 sierpnia 2021, 07:25
Podobno chcą wymiany za Ndombele źr repubblica
0
100f
100f
27 sierpnia 2021, 06:26
No i pięknie. Jeszcze 2 transfery i lecimy z tematem :D
0
Vol'jin
Vol'jin
27 sierpnia 2021, 01:19
Kontakty z Brest w sprawie Faivre mocniejsze. Moncanda ponoć moćno naciska Maldiniego na transfer

Koopmeiners ma zostać zawodnikiem Atalanty (Schira)
2
Carlo88
Carlo88
27 sierpnia 2021, 01:32
Ależ ta Atalanta umie w transfery... niesamowite.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
27 sierpnia 2021, 06:55
Zamiast Bakayoko koopmeineers byłby idealny
0
Milanboy
Milanboy
27 sierpnia 2021, 08:25
Coś dużo piszesz o tym Holendrze w kontekście Atalanty.

jakiś fan tego gracza?
0
Rossu
Rossu
27 sierpnia 2021, 09:23
Bardzo dobry transfer Atalanty
0
Andre
Andre
27 sierpnia 2021, 01:17
Zrobimy świetny dla nas deal z Chelsea. 500 tys. euro za wypożyczenie Bakayoko z opcją wykupu za 15 mln euro, to więcej niż promocja za tej klasy zawodnika. Brawo, Maldini.
5
DragonAC
DragonAC
27 sierpnia 2021, 00:22
ale jak to jest a Baka nzostal mu kontrakt na rok który chelsea przedluzyła o rok czyli mamy 2 lata i umowa sie konczy. a my mamy opcje kupna po 2 latach .... kurka przeciez mu sie kontrakt wtedy konczy wiec po co go kupowac jak zostanie z nami za darmo.
0
ACstach
ACstach
27 sierpnia 2021, 00:25
On ma kontrakt do połowy 2024, za 2 lata zostanie mu rok kontraktu.
1
DragonAC
DragonAC
27 sierpnia 2021, 01:02
dzieki w ten sposób. pisali ze został mu rok kontraktu i ma opcje przedłuzenia o kolejny to wychodzi 2 lata
0
nrt2
nrt2
27 sierpnia 2021, 00:15
Romano potwierdza 2 letnie wypożyczenie plus opcje 15 mln
1
chudyrts
chudyrts
27 sierpnia 2021, 00:10
To zostaję 10,ps i dogadac prezesa.. Paolo Ufam Tobie!
2
Jaca23
Jaca23
26 sierpnia 2021, 23:55
Po aktualizacji od Vitiello wydaję się, że Maldini zrobi kolejny świetny deal. Żeby to potwierdzić, trzeba poznać szczegóły zamiany opcji wykupu w obowiązek. Śmiem twierdzić, że nawet po dobrym sezonie nie wykupimy Byoko, chyba, że Chelsea jeszcze zejdzie z ceny, czego robić nie lubi. A tak wróci skąd przyszedł, a do nas dołączy Pobega bogatszy o kolejny sezon w Serie A. Chapeau bas!

Oczywiście, że Malidini zbyt późno ogarnia przedłużenia kontraktów, ale winić go za odejście Dolara i Hakana w tym oknie to przesada. Hakan miał wyrównaną ofertę, a i tak wolał zostać merdą, a Dolar z Raiolą to wiadomo, żądania z kosmosu, którym Milan nie mógł sprostać. Naprawdę zawiedziony, a wręcz załamany będę jak oddamy Kessiego teraz lub co gorsza znów za darmo za rok.
8
Zako
Zako
27 sierpnia 2021, 00:45
No z tym Hakanem to się nie do końca zgodzę. Nie wiem, na ile ta oferta ze zrównaniem była prawdziwa, ale była to ewidentnie rozpaczliwa próba uratowania Turka, który na to podbicie czekał pół roku, a skoro przyszedł Inter i zaoferował mu to z miejsca, to czemu miałby przyjąć te Milanu. To jakim jest człowiekiem to inna sprawa, ale Maldini i reszta zarządu nie wierzyli, ze ktoś zgłosi sie po Calhanoglu, zwłaszcza po nieudanym euro, więc zostali ze swoją ofertą kontraktu z przekonaniem, ze ten nawet z braku łaku będzie musiał ją przyjąć.

Gdyby byli na to gotowi to sprawa treqa byłaby pewnie rozwiązana na podobnych zasadach jak z Gigio.
1
Jaca23
Jaca23
27 sierpnia 2021, 01:13
I mieli rację, bo gdyby nie dramat Eriksena nikt by się po Hakana nie zgłosił, zwłaszcza po tak beznadziejnym EURO. Bycie dyrektorem sportowym wiąże się z ryzykiem.

Tak samo jak nie ma potwierdzenia o wyrównanej ofercie, tak samo nie ma potwierdzenia, że Turek czekał na "podbicie" pół roku. Negocjację się toczyły i była mowa o większych i mniejszych rozbieżnościach. Czasem nawet o tym, że Hakan żąda pensji na poziomie 7 mln/rok.

Tak czy inaczej dla mnie jako zawodnik Milanu jest skończony, bo jeśli nawet oferta Milanu nie była równa, to niewiele słabsza, a on poszedł grać do największego rywala, po czym wygaduje głupoty w mediach, deprecjonując swój były klub.
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2021, 01:14
5
gieemce
gieemce
27 sierpnia 2021, 07:39
Zako:
" a skoro przyszedł Inter i zaoferował mu to z miejsca, to czemu miałby przyjąć te Milanu"
a no temu ze skoro niby sie dobrze cuzjesz tu gdzie jestes pare lat, nie potrzebujesz zmiany to zostajesz na miejscu. nie wyswiecajcie tego Hakana juz tak.

Generalnie ten temat mozna by juz zamknac albo przenosic automatycznie na jakis watek bo mnie mdli pod kazdym newsem.
1
Zako
Zako
26 sierpnia 2021, 23:44
Morriba wg Longo w Tottenhamie, kolejny pomocnik po Sarrze. Nie wystarczy im miejsca dla Francka :P.
0
Jaca23
Jaca23
26 sierpnia 2021, 23:56
Zostaje również Kane, co znacząco wpływa na budżet.
3
filipacm
filipacm
26 sierpnia 2021, 23:15
Ronaldo juz prawie w City, tłoczno tam w ataku, gdzie ten Bernardo, już na testach u nas powinien być
8
Olli666
Olli666
27 sierpnia 2021, 08:02
Marzy mi się jego transfer na ostatnie h okienka
0
ACstach
ACstach
26 sierpnia 2021, 22:57
Ludzie Maldini ma wytyczne co do kontraktów/transferów. Za co go chcecie winić? To, że tamten czy inny odeszli to nie jego wina, mamy zasady ODGÓRNE od właścicieli. On i my sobie możemy chcieć. Jak coś klepnie bez ich zgody to poleci ze stołka, a i tak robi robote.

Chłop przez całe życie z tymi barwami tak jak i my, gdyby mógł to by złote góry tutaj ogarnął, ale nie może.
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2021, 23:01
23
Rogo1989
Rogo1989
26 sierpnia 2021, 23:04
Niestety ale masz rację. Z tymi właścicielami nie ma szans na nic poważnego.
6
PanPrzemus313
PanPrzemus313
26 sierpnia 2021, 23:14
Możemy go winić za to że wszystko jest ogarniane na ostatnią chwilę

Mogliśmy całe mercato szukać kupca na Franka i planować od początku zastępstwo
Teraz jest gorączkowe szukanie bo dogadujemy się za 5 trzecia
1
ACstach
ACstach
26 sierpnia 2021, 23:16
@PanPrzemus313

Ale może Kessie i jego agent też mamili Maldiniego podobnie jak kibiców, że spoko, że podpiszemy i tam 0,5 mln w tą czy w tamtą to nie problem. Przychodzi oferta taka, dalej za mało, dajemy więcej, dalej za mało.

To tylko gdybanie, agent w sumie robi to co chce klient, wiec skoro Kessie opowiadał bajki o "Milanie do końca kariery" to pewnie wtedy miał stopery w uszach, a jak klient usłyszało ofertach z Anglii to zapomniał o swoich wypowiedziach.
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2021, 23:18
4
Carlo88
Carlo88
26 sierpnia 2021, 23:17
Ja go winie za to, że pomimo sytuacji z Gigio i Hakanem, nie wyciągnął odpowiednich wniosków i nie rozwiązał kwestii kontraktów Kessiego i Romagnoliego wcześniej. Mógł zaoferować im odpowiednie kontrakty i albo chłopaki podpisują do końca lipca, albo żegnamy się w tym okienku i zatrudniamy zastępców. Hipotetyczne odejście za darmo dwóch kolejnych zawodników, na których można było sporo zarobić będzie porażką, wtopą, kompromitacją.
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2021, 23:19
3
ACstach
ACstach
26 sierpnia 2021, 23:21
@Carlo88

Ale może im oferował, ale dla nich za mało, i co ma wtedy zrobić? Ze swojej pensji by musiał odpalać. Jak komuś zaoferujesz za mało to nie oznacza transferu od razu, to musi chcieć sam zawodnik, a ten może czekać na koniec kontraktu i za jeszcze wiekszy hajs sie zatrudnić u kogoś.
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2021, 23:22
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
26 sierpnia 2021, 23:21
Tak jak piszę Carlo - po sytuacji z Hakanem i Gigio dla mnie takie usprawiedliwianie ze biedny dobry Maldini został omamiony nie ma racji bytu. Nie wyciągnął konsekwencji i tyle. Duży błąd a pozwolenie na taką sytuację znowu to poniżenie dla całego klubu
1
ACstach
ACstach
26 sierpnia 2021, 23:27
Właściciel wam mówi, że nie ma większego kontraktu niż tyle i tyle i nie ma. Wy dalej piszecie o sytuacji gdy mamy nieograniczone pole manewru co do zarobków piłkarzy. Na pensje Ibry była zgoda bo ulga i tyle. Nie ma obecnie u nas możliwości płacenia więcej bo się pewnie Elliot nie zgadza.

"Mógł zaoferować im odpowiednie kontrakty i albo chłopaki podpisują do końca lipca, albo żegnamy się w tym okienku i zatrudniamy zastępców" - no właśnie problem w tym, że raczej nie mógł. Mógłby im dać jednemu czy drugiemu po 10 mln, ale no nie mógł.
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2021, 23:30
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
26 sierpnia 2021, 23:34
Jak to mówimy o sytuacji z nieograniczonym polem manewru?
Ja właśnie mówie o sytuacji z ograniczonym polem
Skoro mamy ograniczenia to tym bardziej powinniśmy ostateczną ofertę przedstawić ze 2 miesiące temu i postawić deadline. Jak nie odpowiada albo mówi coś o jeszcze pól miliona bonusu to do widzenia
A tak mamy to co mamy
2
Carlo88
Carlo88
26 sierpnia 2021, 23:34
Jeżeli nie podpisaliby kontraktów to powinien wystawić ich na listę transferową, sprzedać za połowę ich realnej wartości i tyle. Argumentacja, że każdy zawodnik może się przecież zbuntować i powiedzieć "nie, odejdę za darmo jak mi się kontrakt skończy" nie przekonuje mnie absolutnie. Wszystko jest kwestią dobrego zarządzania, którego u Nas w klubie na ten moment moim zdaniem nie ma. Gdyby Kessie (zarabiający teraz te 2,5 mln) dostał od Liverpoolu kontrakt opiewający na 9-10 mln + kilka milionów za podpis pod kontraktem (a więc wyszedłby ponad 10 milionów na plusie względem tego gdyby został do końca kontraktu) to nie zdecydowałby się na transfer? co by go miało niby trzymać w takiej sytuacji? Ja osobiście odnoszę wrażenie, że Maldini zbyt miękko pogrywa w tą grę.

I powtarzam, jeżeli Kessie i Romek odejdą za free to będzie kompromitacją NIESAMOWITĄ, wtopą wizerunkową.
3
ACstach
ACstach
26 sierpnia 2021, 23:41
Można wysłać zawodnika na liste transferową, ale kluby wolą zazwyczaj poczekać i dać zawodnikowi lepszy kontrakt, a i tak wyjdą na plus niż gdyby mieli go kupić rok wcześniej. To jest tylko gdybanie jak zawsze, rozumiem wasze pole widzenia. Oczywiście, że zawodnik chciałby się zdecydować na transfer z miejsca gdy ktoś mu oferuje mega wieksze zarobki ale z rocznym kontraktem to również klub musi się zgodzić na cos takiego czy to mu wyjdzie na dobre czy na złe bo tego sie nie przewidzi.
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2021, 23:42
0
Entgen
Entgen
26 sierpnia 2021, 23:51
Pewnie napiszę coś kontrowersyjnego, ale moim zdaniem lepiej nawet za rok puścić Franka za darmo niż kombinować z zastępstwem. Pieniędzy kosmicznych nie dostaniemy i nie ogarniemy też zmiennika na takim poziomie, a ważne jest też żeby sportowo powrócić na odpowiednie tory, a Kessie i Romagnoli mogą tylko w tym pomóc.
4
Carlo88
Carlo88
26 sierpnia 2021, 23:56
Kessie, a tym bardziej Romagnoli nie są piłkarzami, których nie dałoby się zastąpić.

@ACstach, wydaje mi się, że za takiego Kessiego z rocznym kontraktem ok. 20 mln moglibyśmy na spokojnie wziąć (biorąc pod uwagę, że Corone wyceniają na 15mln). Dla angielskich klubów taki pieniądz nie jest żadnym wydatkiem. Generalnie w tej kwestii nie dam się przekonać, w moim mniemaniu naszemu zarządowi brakuje umiejętności w zarządzaniu kontraktami i kropka. Oczywiście inne aspekty pracy Maldiniego i Massary ocenić można wyłącznie pozytywnie.
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2021, 23:57
3
ACstach
ACstach
27 sierpnia 2021, 00:00
@Carlo88

Oczywiście, jeżeli Kessie nie chce tu grać za takie pieniądze jakie mu oferujemy to jest jeszcze czas na transfer i te 20 mln jak najbardziej jest do zrobienia. Również jestem za tym żeby go w takim wypadku sprzedać, lepiej teraz niż za rok za darmo, zgadzam się z tym. Jest jeszcze okienko.
1
Lazarr
Lazarr
26 sierpnia 2021, 22:46
Wie ktoś za ile sprzedamy tego kessisgo? Mniej więcej?
1
kamilus
kamilus
26 sierpnia 2021, 22:49
15-20 mln, wycena z IDzD. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
5
Yankee Doodie
Yankee Doodie
26 sierpnia 2021, 22:21
Jeżeli Bakayoko to zastępstwo za Kessiego, jego sprzeda się za ok 20 mln, a ta kasę przeznaczymy na Corone to nie byłby wcale głupi deal. Uważam że w takim przypadku sportowo byśmy zyskali.
3
kamilus
kamilus
26 sierpnia 2021, 22:30
Patrząc pod kątem ksiąg, to sprzedaż Kessiego za 20 mln równoważy nam zakupy za 60 mln przy pięcioletnich umowach nowych graczy. :)
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
26 sierpnia 2021, 22:31
Bakayoko to tak z 5 półek niżej niż Kessie więc byśmy zyskali co najwyżej wyrwę w środku pola i modły aby dla Tonalego to był ten sezon gdzie wskoczy na mega poziom
8
kamilus
kamilus
26 sierpnia 2021, 22:36
Może być i 50 półek niżej, ale skoro sprzedaż tego jednego gracza pozwoliłaby nam na pozyskanie np. duetu Adli + Faivre/Corona, to moim zdaniem taka "wymiana" dałaby więcej korzyści drużynie niż pozostanie Iworyjczyka.
17
RavenGDA
RavenGDA
26 sierpnia 2021, 22:51
@PanPrzemus313
tiaaa i może jeszcze 5 razy większe wynagrodzenie dla pana franeczka?
15-20 milionów za niego i krzyż na drogę
8
PanPrzemus313
PanPrzemus313
26 sierpnia 2021, 23:13
kamilus - nie zgodzę się i dam tu przykład Tottenhamu któremu kiedyś sprzedaż Bale'a dała możliwość zakontraktowania wielu gracza potem grali padakę bez największej gwiazdy

RavenGDA - nie wiem co wnosi komentarz ja tylko napisałem że strata Franka będzie moim zdaniem się wiązała tak czy siak ze stratą sportową klubu, nie mówię że ma zostać za wszelką cenę ale musimy się z tym liczyć gdy podejmiemy decyzję o ewentualnej sprzedaży
0
marcinomilano
marcinomilano
26 sierpnia 2021, 23:40
@kamilus
W jaki sposób równoważy 60 mln? Serio pytam
0
Jaca23
Jaca23
26 sierpnia 2021, 23:46
Co ja czytam. Duet Adli + Faivre/Corona da więcej niż Kessie? I jeszcze tyle osób się z tym zgadza? Kabaret. Wy oglądaliście spotkania Milanu w tamtym sezonie czy tylko czytacie streszczenie meczu na onecie?
3
Mil_online
Mil_online
26 sierpnia 2021, 23:50
Przemuś, a kto bez Bale'a wszedł do finału LM?
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
26 sierpnia 2021, 23:58
Mil_Online - a ile lat po odejściu Bale'a? XDDD
Co to za argument jest w ogóle - jak za parę lat dojdziemy gdzieś w LM to będziesz chwalił Maldiniego że stracił za darmo Gigio Hakana i za pół darmo Kessiego bo to na pewno stąd jest sukces? Powagi trochę
0
kamilus
kamilus
27 sierpnia 2021, 08:53
@marcinomilano
Z tego co mi wiadomo to przy sprzedaży gracza cała plusvalenza naliczana jest na moment transferu, za to przy kupnie wliczana jest zamortyzowana wartość gracza (czyli suma transferu dzielona przez ilość lat kontraktu). Zgodnie z tym, sprzedaż Kessiego za 20 mln dałaby nam 13,4 mln zysku, co równoważyłoby zakup kogoś za 67 mln (13,4 * 5) przy 5-letniej umowie nowego piłkarza.
0
mickflower
mickflower
26 sierpnia 2021, 22:02
Patrząc na grupę nasuwa mi się Bernardo Silva. Dałby nam ciut więcej szansy. Z Krunicem, Babajoko i nie daj Boże Mesjaszem nie mamy szans. Diaz jest bardzo słaby fizycznie a w LM to są prawdziwe boje o każdą piłkę.
0
Kaka821
Kaka821
26 sierpnia 2021, 22:16
David Silva sobie dawal rade :)
0
gieemce
gieemce
26 sierpnia 2021, 22:44
SIlva to tak z 15-20 kilo wiecej od Brahima wazyl ; )
0
TR3V0R
TR3V0R
26 sierpnia 2021, 22:02
No i git. Jeszcze lepsze warunki dla nas
3
daro12555
daro12555
26 sierpnia 2021, 21:58
Jak by było bez obowiązku to było ok a tak nie jest źle ale mogło być lepiej.
0
FanACM
FanACM
26 sierpnia 2021, 21:56
Bakayoko na dwa lata ulga podatkowa 15 wykup.

Maldini to geniusz.
13
Rogo1989
Rogo1989
26 sierpnia 2021, 21:58
Taki geniusz jak w przypadku Hakana a za chwilę Kessiego?
13
Gzikuu
Gzikuu
26 sierpnia 2021, 22:00
@Rogo1989

Tak właśnie. To klub ma dyktować warunki a nie zawodnicy. Dzięki takiej polityce odbijamy się sukcesywnie od dna.
55
FanACM
FanACM
26 sierpnia 2021, 22:03
Co wy z tym Hakanem dostal takie same warunki od Maldiniego jak ma w Interze. Niech sie pieprzy merda.

A co do Tanka to Zlatanowi patrzac na ogol kariery nie dostaje nawet do lydki a chce zarabiac tyle co Bóg Mediolanu... dziwne xD
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2021, 22:05
26
Cimar94
Cimar94
26 sierpnia 2021, 22:07
Zobaczymy jak się odbijemy od dna bez trzech kluczowych autorów projektu "awans do LM".
5
Rogo1989
Rogo1989
26 sierpnia 2021, 22:14
Gzikuu
O jakim dnie piszesz? Jeżeli będziemy za darmo oddawać swoich najlepszych zawodników lub jak w przypadku Kessiego gdzie nie chcemy dać mu większej pensji to kolejne edycje LM zawodnicy będa mogli oglądać w TV. Nie będzie LM jeżeli nie będziemy inwestować w konkretnych grajków.
4
Carlo88
Carlo88
26 sierpnia 2021, 22:14
Przestańcie już tak wychwalać pod niebiosa Maldiniego. W którymś poście już napisałem, że Kessie ultimatum powinien dostać dawno temu, od razu po akcji z Hakanem i Gigio. Jeżeli trzeci z kolei kluczowy gracz odejdzie za darmo, to będzie porażką.
11
Rogo1989
Rogo1989
26 sierpnia 2021, 22:16
FanACM
Problem w tym, że Zlatan nie gra w połowie meczów. Nie mozna patrzeć z perspektywy jego kariery. Na chwilę obecną jego zarobki to abstrakcja.
2
JohnyMiellony
JohnyMiellony
26 sierpnia 2021, 22:43
A co on miał niby zrobić oferował jednemu i drugiemu kontrakty ponad stan a i tak pokazali gdzie mają klub...
3
Robinowski
Robinowski
26 sierpnia 2021, 23:36
Hakana spostrzegałem zawsze jako gracza którego należy zastąpić kimś lepszym. Nie potrafił utrzymać formy. Miesiącami był bezproduktywny. Pytanie tylko czy zarządowi uda się pozyskać zawodnika z wyższej półki ?
1
Maestro02
Maestro02
26 sierpnia 2021, 21:40
Aktualizacja
Bakayoko na 2 lata, opcja wykupu(15mln) która po spełnieniu pewnych warunków zamienia się w obowiązek.
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2021, 21:41
5
JohnyMiellony
JohnyMiellony
26 sierpnia 2021, 21:51
To mi się podoba to są warunki :)
A info?
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2021, 21:54
1
Maestro02
Maestro02
26 sierpnia 2021, 21:54
Bakayoko fajny grajek, u nas miał najlepszy okres po odejściu z Monaco. Warunki fajne ale coś czuje że i tak będziemy negocjować żeby zbić haha. Ale już te 15mln za 2 lata brzmi lepiej niż 20 za rok.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
26 sierpnia 2021, 21:54
Brzmi o niebo lepiej niż początkowe informacje
5
Maestro02
Maestro02
26 sierpnia 2021, 21:56
Zgadzam się, zdecydowanie lepsze warunki. Do tego można je traktować praktycznie jako pewnik jeżeli podaje je Vitiello
1
Robinowski
Robinowski
26 sierpnia 2021, 21:28
Witaj ponownie Baka :-) Nie mam wątpliwość że jest to solidne wzmocnienie.
1
Vol'jin
Vol'jin
26 sierpnia 2021, 21:26
https://twitter.com/lorismari87/status/1430963188414226437?s=20

z 90 mln zjazd na 72 mln jeśli chodzi o płace

Baka niby ma 2,5 mln zgarniać
3
filipacm
filipacm
26 sierpnia 2021, 21:31
ale że Diaz tylko 0,5 mln zarabia to ja w szoku
1
MrAncelotti
MrAncelotti
26 sierpnia 2021, 21:38
@filipacm

A czemu w szoku? Pensja bazuje na jego starym kontrakcie. Gdy Real kupował go z City, to był wyceniany na 5 mln. Czyli pensja 0.5 mln była adekwatna. A pozycji negocjacyjnej w City nie miał żadnej.
0
Rzetelny
Rzetelny
26 sierpnia 2021, 21:51
@MrAncelotti
Zawodnik przechodzący na wypożyczenie ponownie negocjuje swoją pensję z nowym klubem, jeżeli istnieje opcja wykupu, żeby nie było sytuacji, że klub zdecyduje się go wykupić, a sam zawodnik powie, że za mało płacą i nara.
Sytuacja analogiczna do Tomoriego - w Chelsea zarabiał o wiele więcej, przed wypożyczeniem dogadali się co do kontraktu indywidualnego, Milan zdecydował o wykupie i już nie było żadnych rozmów o kontrakcie indywidualnym.
1
MrAncelotti
MrAncelotti
26 sierpnia 2021, 21:56
@Rzetelny

Nie. Wypożyczony zawodnik bazuje domyślnie na pensji z klubu do którego należy. Oczywiście może to negocjować w górę lub w dół, ale to rzadkie przypadki.
0
Qiub
Qiub
26 sierpnia 2021, 21:25
Podobno Bakayoko na wypożyczenie na DWA lata z opcją wykupi za 15 baniek. Ciekawe jak z jego pensją.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
26 sierpnia 2021, 22:51
Czyli pewnie Kessie odejdzie...
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2021, 22:52
0
Maestro02
Maestro02
26 sierpnia 2021, 21:20
Pojawią się informację że jednak opcją wykupu wynosi 15mln. No brzmi to już bardziej rozsądnie. I to wypożyczenie na 2 lata.
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2021, 21:24
0
kusniak_22
kusniak_22
26 sierpnia 2021, 21:06
Uważam to za bardzo dobry ruch. To jest piłkarz, który tutaj się czuł dobrze i dobrze grał. Myślę, że do tego wróci. Środek pola wygląda bardzo dobrze, o ile Kessie przedłuży kontrakt.. obu teraz, Maldini sprowadził kogoś na skrzydło jeszcze przynajmniej.
4
FanACM
FanACM
26 sierpnia 2021, 20:59
I wycofają się jak Baka Baka Bakayoko :) Ja jestem fanem Baki od jego ostatniego pobytu w Milanie Forza!
3
krystian.o1979
krystian.o1979
26 sierpnia 2021, 20:58
Życzę Bakayoko, żeby rozegrał taki sezon, że Milan bez zawahania wyłoży 20 mln na transfer.
13
dejnio
dejnio
26 sierpnia 2021, 20:55
To czy Baka jest dobrym transferem zależy od tego za kogo on tu przyszedł ;)
3
100f
100f
27 sierpnia 2021, 06:40
Za Pobegę.
0
dejnio
dejnio
27 sierpnia 2021, 18:27
Każdy by tego chciał, co nie znaczy że tak jest :D
0
Pinokio
Pinokio
26 sierpnia 2021, 20:46
Bakayako u nas - genialny.
Bakayako w Napoli - przeciętny, żeby nie powiedzieć słaby.

Do rotacji jest to bardzo dobry transfer. Gorzej, jeżeli przychodzi jako zastępstwo Kessiego.
2
jasiom22
jasiom22
26 sierpnia 2021, 21:00
Jako „czwarty” za kessim, Benkiem i Tonalim. To można uznać ze bardzo dobry transfer. Jako podstawowy zawodnik trochę gorzej.
1
ACstach
ACstach
26 sierpnia 2021, 20:44
Bakayoko na początku kaleczył i byłem jednym z tych którzy byli bardzo niezadowoleni z jego pobytu u nas podczas jego pierwszej przygody z nami. Potem jednak rozwinął skrzydła i robił robote, to co na początku jest szare nie oznacza, że nie może potem rozbłysnąć. Sezon w Napoli miał nieudany. Jak go tam oglądałem to było bardzo słabo. Jednak kto wie, może Milan to jest dla niego najlepsze miejsce.

Czy sprowadzenie go oznacza pożegnanie się z Frankiem? Niby ma być za Pobege ale po tym transferze coraz bardziej wydaje mi się, że Iworyjczyk nas opuści.
7
Mailand_91
Mailand_91
26 sierpnia 2021, 20:43
Milan powinien za rok sięgnąć po bramkarza Rakowa! To co chłop ratuje ten zespół to głowa mała.
A Tatarusanu młody nie jest :)
2
RaveL
RaveL
26 sierpnia 2021, 20:44
Wypożyczyć z opcją wykupu.
20
Maestro02
Maestro02
26 sierpnia 2021, 20:53
@RaveL

Oczywiście kwotę wykupu rozkładamy na raty.
7
Robinowski
Robinowski
26 sierpnia 2021, 21:42
I jeszcze Raków płaci połowę pensji :-)
1
nrt2
nrt2
26 sierpnia 2021, 20:42
Oby miał taki sezon że warto będzie go wykupić za te 20 mln. Forza bakayo!
0
TR3V0R
TR3V0R
26 sierpnia 2021, 20:41
No i super. Pobega na wypo dostanie więcej szans na grę, rozwinie się i prawdopodobnie wroci dużo silniejszy i z większym doświadczeniem Serie A. A teraz mamy na ten moment lepszego i bardziej doświadczonego pomocnika na korzystnych dla nas warunkach. Za rok się zobaczy, jak Pobega będzie już gotowy na grę w Milanie, to pewnie Baka wroci do Chelsea, a jak nie, to pewnie go wykupimy i młody Włoch poleci znowu na wypożyczenie. Pewnie zależy to tez od tego co zrobi nasz murzynek co chce tyle co Ibra, bo jak odejdzie to Baka będzie dobrym zastępstwem
0
per93milan
per93milan
26 sierpnia 2021, 20:38
Po losowaniu, więc Paolo teraz rusza na łowy!
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2021, 20:40
1
Diavo
Diavo
26 sierpnia 2021, 20:38
Bakayoko to też więcej wygranych górnych piłek, przy zawodnikach pokroju Diaza i Benka przyda się to bardzo.
5
_GAHU_
_GAHU_
26 sierpnia 2021, 20:38
Według mnie wybrzydzanie na transfer Bakayoko na tych warunkach jest conajmniej niepoważne.
9
RaveL
RaveL
26 sierpnia 2021, 20:34
No to witamy Babajoko. Obyś Ty tu z formą przychodził.
2
Marios77
Marios77
26 sierpnia 2021, 20:32
Żebyśmy jeszcze za rok nie mówili że 20 mln to promocja za Bako…. Życzył bym tego sobie
14
Mirek99999999
Mirek99999999
26 sierpnia 2021, 20:41
Nie wiem jak musiałby wymiatać, żeby 20mln za gracza z rocznym kontraktem było promocją. Z drugiej strony za podobną kasę z rocznym kontraktem przyszedł Biglia XD.
6
arturo6625
arturo6625
26 sierpnia 2021, 20:29
I gitara, po słabym początku u nas później był całkiem dobry i bramka z Interem;-) pamiętam jaką radość mu sprawiła.
2
Rossoneri777
Rossoneri777
26 sierpnia 2021, 20:28
Czyli baka na jeden sezon. Zawsze coś. Wykup to jakiś żart.
2
Książę Mroku
Książę Mroku
26 sierpnia 2021, 20:27
Dobra teraz Corone i 10
4
Książę Mroku
Książę Mroku
26 sierpnia 2021, 20:23
Mowilem ze po losowaniu oglosza:P
2
Maestro02
Maestro02
26 sierpnia 2021, 20:23
Bakyaoko u nas, wypożyczenie z opcją. Źródło Antonio Vitiellio.

No i świetny ruch, zapwne po sezonie siądziemy do renegocjacji kwoty wykupu jeżeli na takową opcje się zgodzimy. Sam Baka nawet zszedł z pensji by do nas dołączyć więc plusik spory, no i słowny jest na swój sposób bo zapowiedział że chce zagrać z Milanem w LM ;)
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2021, 20:25
0
Gieno
Gieno
26 sierpnia 2021, 19:42
No Paolo znamy już przeciwników w lidze mistrzów czas zacząć działać bo już mało czasu tylko nie jakieś wynalazki mesiase tylko konkrety prosze
1
JohnyMiellony
JohnyMiellony
26 sierpnia 2021, 19:41
Zamiast Yacine Adliego ja zdecydowanie bardziej wolałbym żeby przyszedł do nas Zaccagni

baka domknięty podobno ale licze jeszcze na Jesusa
2
Semper Fideli
Semper Fideli
26 sierpnia 2021, 19:19
No to już Porto sprzeda Corone do grupowego rywala
0
Delfin9811
Delfin9811
26 sierpnia 2021, 19:25
I tak ma rok kontraktu, jak nie teraz to kiedy?
1
Książę Mroku
Książę Mroku
26 sierpnia 2021, 19:34
tam rywal w pucharach. Gorzej jakby mial isc do Benfiki

2
k_f_c
k_f_c
26 sierpnia 2021, 18:51
Już niech będzie ten Zaccagni, przynajmniej Włoch
1
Von Strauss
Von Strauss
26 sierpnia 2021, 18:57
Zawodnicy z Serie A są drodzy w utrzymaniu (0,5 mln za każdy milion wynagrodzenia więcej niż zawodnik przychodzący z innej ligi), więc jak będzie chciał 2 mln to tak jakbyśmy zapłacili 3 mln komuś z zewnątrz. Do tego moim zdaniem nie jest zawodnikiem na pierwszą 11.
0
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się