SCUDETTO


MERCATO LIVE 27.08: Faivre bliżej Milanu niż Corona [20:17]

27 sierpnia 2021, 08:29, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 27.08: Faivre bliżej Milanu niż Corona [20:17]

[08:29]Tiemoue Bakayoko zagra w Milanie na zasadzie dwuletniego wypożyczenia z opcją wykupu za 15 mln euro, która po zajściu pewnych warunków może zamienić się w obowiązek. Francuz pojawi się w Mediolanie dziś lub jutro, przejdzie testy medyczne i podpisze kontrakt. Tylko badania dzielą Tommaso Pobegę od trafienia na rok w szeregi Torino - piłkarz jest już w stolicy Piemontu. Rossoneri ruszają natomiast teraz ze wzmocnieniem ofensywy. Głównymi kandydatami są Romain Faivre z Brestu oraz Jesus Corona z Porto. Za pierwszego według Gianluki Di Marzio francuski klub żąda 17 mln euro, Portugalczycy chcą natomast zarobić 13 mln euro. W obu przypadkach mediolańczycy są gotowi wydać mniej, negocjacje trwają.

[09:08]: La Gazzetta dello Sport widzi miejsce w Milanie tylko dla jednego z dwójki Corona Faivre. Prawdopodobnie będzie to zależało od tego, jak dobre warunki uda się wynegocjować Milanowi odpowiednio z Porto i Brest.

[10:01]: Według Gianluki Di Marzio, w kontekście Milanu cały czas nie należy wykluczać możliwości sprowadzenia Juniora Messiasa. Brazylijczyk z Crotone pozostaje na radarze rossonerich.

[10:39]: Daniele Longo podaje, że dział skautingu Milanu obserwował Romaina Faivre'a od dawna - Francuz uzyskał maksymalne oceny skautów rossonerich i został uznany jako gotowy, by wzmocnić pierwszą drużynę rossonerich.

[11:17]: Portugalskie O Jogo twierdzi, że Porto chce za Jesusa Coronę 15 mln euro odstępnego. Wysokie wymagania Smoków jak na gracza z rocznym kontraktem są spowodwane faktem, że niemal połowa sumy musi trafić na konto poprzedniego klubu Meksykanina, Twente.

[11:28]: Tommaso Pobega oficjalnie wypożyczony do Torino - KLIK!

[14:14]: Według dziennikarza Alfredo Pedulli, w kwestii Romaina Faivre'a różnica zdań pomiędzy klubami wynosi 2,5 mln euro, włączając już w to bonusy.

[14:42]MilanNewsTiemoue Bakayoko pojawi się w Mediolanie jutro. Po przejściu testów medycznych i podpisaniu umowy rozpocznie swą drugą przygodę w szeregach rossonerich.

[14:53]: Longo: "Na tę chwilę dla Milanu bardziej Faivre niż Corona. Decydujące godziny".

[16:45]: Dziś kolejne spotkanie na linii Torino - Crotone w sprawie Juniora Messiasa. Turyńczykom zależy na ściągnięciu Brazylijczyka, którego łączy się także z Milanem.

[20:17]: Dziennikarz Daniele Longo donosi o zainteresowaniu Andreą Contim ze strony Genoi, ale problem stanowi gaża Włocha - w Milanie jeszcze przez rok może liczyć na kontrakt na poziomie 2 mln euro.



504 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
jasiom22
28 sierpnia 2021, 11:24
No dobra a na czym stanęło z Adlim?
0
kiju1111
kiju1111
28 sierpnia 2021, 08:12
Longo podaje że Faivre jest pewny z kontraktem na 5 lat a Corone odpuścili i Messias klepniety.
0
Pinokio
Pinokio
28 sierpnia 2021, 16:47
Wypad z tym Messiasem.
0
jedunio
jedunio
28 sierpnia 2021, 00:16
Nie chcemy dać więcej za Coronę niż 10 mln (i dobrze) choc jestem jego zwolennikiem...jednak jeden rok kontraktu wiek itp to sorry bez przesady z 13-15 mln..Faktycznie lepiej wziąć Faivre...chyba, że z nim też będzie problem tzn z Brest odnośnie odstępnego.
0
lyndonmilan
lyndonmilan
28 sierpnia 2021, 05:30
Lepiej Favrea.
Porto chve 15?
Co nas obchodzi ze mają dac Twente 40% z natępnego transfeeu?
Trzwba było pomyslec przed zakupem.
2
mickflower
mickflower
27 sierpnia 2021, 23:22
Zarówno jeden jak i drugi nie wniesie klubu na wyższy level...
7
jasiom22
28 sierpnia 2021, 11:30
Nie można być tego pewnym... to ze to nie są transfery do pierwszego składu, nie znaczy ze wzmożona konkurencja / silniejsza ławka nie jest właśnie tym co poprawi jakość całego zespołu.

Wiadomo ze każdy wolałby piłkarza wartego 30+mln z kontraktem za 6-8mln jednak to nie przejdzie z elliottem i nie ma co się czarować...
0
mickflower
mickflower
27 sierpnia 2021, 23:17
Odpuścić średniaków typu Mesjasz, Jesuz i inni i rzucić się na Bernardo Silvę. Oczywiście zatrzymać Franka
1
Cuchillo
Cuchillo
27 sierpnia 2021, 23:21
Wrzucanie "Mesjasza" i "Jezusa" do jednego wora to mistrzostwo.
7
wojtekdio1234
wojtekdio1234
27 sierpnia 2021, 23:44
I mbappe ...
3
jedunio
jedunio
27 sierpnia 2021, 23:55
Em Mbappe
1
ACstach
ACstach
27 sierpnia 2021, 23:05
Mister X przybywaj.
0
Bigi30
Bigi30
27 sierpnia 2021, 22:46
Wiecie o tym że Liverpool będzie nas chciał nas załatwić za rok..... Kibice to pamiętają
0
Rossoneri777
Rossoneri777
27 sierpnia 2021, 22:42
Ile bym dał żeby taki marotta był u nas na ds. Gość ma łeb do interesu jak rzadko kto.
5
hunga
hunga
27 sierpnia 2021, 23:17
Prawda, ja jednak cieszę się że mamy Paolo. Może to nie taki kaliber ale to dla mnie szef.
2
Reszkapl
Reszkapl
27 sierpnia 2021, 23:21
Ja tam wolę Maldiniego, to takie romantyczne, oczywiście w niczym mu nie ujmując :)
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2021, 23:22
4
ósmy
ósmy
28 sierpnia 2021, 07:22
W sumie to jestem ciekaw, czy przy tych problemach finansowych Interu Marotta przedłuży kontrakt, który mu wygasa za rok.
Zresztą Ausilio również, ale Marotta bardzo chętnie być może wróciłby do Juve bez Ronaldo. Tylko nie wiem jak tam sytuacja z Allegrim.
0
jedunio
jedunio
27 sierpnia 2021, 22:18
Off top Milan pierwszy mecz na wyjeździe z Liverpoolem drugi u siebie z Atletico a potem zostaje FC Porto...Tak jak sobie wyśniłem...
2
ArturWpr
ArturWpr
27 sierpnia 2021, 22:35
Dudek,Kosa i Młynarczyk.Tak sobie przypomniałem
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2021, 22:37
1
Reszkapl
Reszkapl
27 sierpnia 2021, 23:24
Wóda, bimber i piwerko... tak sobie skojarzyłem...
8
ArturWpr
ArturWpr
27 sierpnia 2021, 21:52
Roman to bardzo ciekawy zawodnik,niezły technicznie dla mnie lepsza opcja niż ten pseudo grajek z Bordeaux.
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2021, 21:57
0
nrt2
27 sierpnia 2021, 22:25
"Pseudo" XD
0
ArturWpr
ArturWpr
27 sierpnia 2021, 22:51
nrtt2
Dziękuje że zwróciłeś uwagę na tą jedną literę.Każdy może się pomylić.Spoko.
Ale mógłbyś odpisać coś w temacie.
A najwidoczniej Cię na to nie stać albo nie potrafisz
4
jedunio
jedunio
27 sierpnia 2021, 23:57
Pseudo to nie litera a wyraz...tak w roli sprostowania..
5
Dejv23
Dejv23
27 sierpnia 2021, 21:41
No noo Milan powinien brać się za kuzyna Hallanda bo chłop ma identyczną ścieżkę rozwoju i tak jak halland w tych samych klubach strzela. Trzeba się brać póki jeszcze nie ma ceny 100 mln ojro
1
Dejv23
Dejv23
27 sierpnia 2021, 21:43
albert tjaaland się nazywa
0
gieemce
gieemce
27 sierpnia 2021, 21:39
Droga redakcjo czy na ostatnie 24 h okienka da rade zrobić grafikę live gdzie na środku jest herb Milanu i po osi piłkarze się oddalają lub przybliżają, tak aktualizacja co pol godzinki :) Corona bliżej, Bruno oddala się ale bliżej niż Faivre, Bruno zrywa sie już połączenie za to Faivre skraca dystansitp. Ale będą emocje :)
5
Dejv23
Dejv23
27 sierpnia 2021, 21:43
Uu takie coś to do programisty trzeba bo to w javie trzeba pokombinować
0
gieemce
gieemce
27 sierpnia 2021, 21:46
Fair point, ale w ilustratorze wersja do ręcznej aktualizuj ? .D oczywiście pol żartem to pisze, ponieważ już zaczyna brakować synonimów na bliskość i „dalekosc” naszych nowych nabytków, oraz odchodzących grajków
1
biedrus
biedrus
27 sierpnia 2021, 22:37
to Cashie już poza wykresem?:)
1
Rossoneri777
Rossoneri777
27 sierpnia 2021, 21:39
Bez sensu śmiać się z interu gdyż oni i tak są kadrowo 2 razy lepsi
2
jedunio
jedunio
27 sierpnia 2021, 21:55
Ha ha ha na pewno dwa razy...Jak to obliczyłes matematyku??
6
Von Strauss
Von Strauss
27 sierpnia 2021, 23:01
Normalnie, podzielił przez zero xD
4
Judik666
Judik666
27 sierpnia 2021, 21:36
Teraz tak patrze na skład Interu to nie ciekawie to wygląda już większość starych wyjadaczy ten sezon nie wiem czy dadzą radę w pierwszej 4 do nas rozgrywający z pierwszej półki i jedziemy z nimi
1
wielki prostownik
wielki prostownik
27 sierpnia 2021, 21:42
Tylko że nadal mają skład znacznie silniejszy od nas i skończą na 2 miejscu w cuglach.
2
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
27 sierpnia 2021, 22:32
Merdacze maja cudo środek obrony. I solidny skład
Jedynie to lewe wahadło marne ale tak to od nas grał By
U nich bramkarz, Kessi i Theo.
No i teoretycznie Girouda czy zdrowy Zlatan lepsze 9 .

Off top. Co mem że Correa strzela z główki.
Żal.pl
0
Acm1
Acm1
27 sierpnia 2021, 21:24
Tak z perspektywy czasu, czasy strasznie się zmieniły, dawniej MILAN kupował kogo chciał, a teraz jest jak jest, który piłkarz się zgodzi na transfer to jest
1
wojtekdio1234
wojtekdio1234
27 sierpnia 2021, 21:15
Ważne że merdy przegrywają hehe
3
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
27 sierpnia 2021, 21:30
Zaccani kolejny super mecz.
Oj wskoczył by u nas na 10.
No i jeszcze nas wychowanek
1
wojtekdio1234
wojtekdio1234
27 sierpnia 2021, 21:35
To nasz wychowanek?
0
dave25
dave25
27 sierpnia 2021, 21:47
Romy wychowanek
0
gieemce
gieemce
27 sierpnia 2021, 21:49
Chyba czegoś nie wiem albo ci się z Zigonim pomylił?
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
27 sierpnia 2021, 22:26
Kurde rzeczywiście jak teraz sprawdziłem to nie jest nasz wychowanek.
I nie nie pomyliłem go z Zigonim ;)
0
gieksa51
gieksa51
27 sierpnia 2021, 21:02
to kiedy nas Bernard Arnault kupuje ? aby dogonić ligę angielską czy p$g
2
Rossu
Rossu
27 sierpnia 2021, 21:07
Na kiego grzyba Arnault, jak i tak wydawanie sporych pieniędzy skończy się znów banem od romantycznej i uczciwej UEFA?
3
Książę Mroku
Książę Mroku
27 sierpnia 2021, 21:48
ufelony nosiliby LV za free wiec ;)
3
Acm1
Acm1
27 sierpnia 2021, 20:53
Mimo wszystko, od 1988
FORZA MILAN
1
wojtekdio1234
wojtekdio1234
27 sierpnia 2021, 20:53
According to NicoSchira
A Review of Milan's latest offer to Kessié's agent until 2026 with an ascending salary:
• 2022/2021: Salary of €5.5m + bonuses.
• 2023/2022: Salary of €5.5m + bonuses.
• 2024/2023: Salary of €6m + bonuses.
• 2025/2024: Salary of €6.5m.
• 2026/2025: Salary of 6.5 m euros.
4
landik
landik
27 sierpnia 2021, 20:56
Według mnie bardzo dobra oferta.
6
Starosta
Starosta
27 sierpnia 2021, 20:58
Tak ale to zostało odrzucone bo chce 7 baniek + 1.5 w bonusach. To jak mnie pamięć nie myli byłby najlepiej opłacanym piłkarzem serie A.
1
Wiesław Śmietana
Wiesław Śmietana
27 sierpnia 2021, 21:05
Starosta - CR7
UPS, nie wiedziałem, że on już W MU :P
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2021, 21:07
2
landik
landik
27 sierpnia 2021, 21:07
Cr7 To juz w United xD
1
Wiesław Śmietana
Wiesław Śmietana
27 sierpnia 2021, 21:07
landik - właśnie się dowiedziałem :D
1
PaoloACM
PaoloACM
27 sierpnia 2021, 21:09
Wychodzi ze 6mln na rok pod warunkiem ze zostanie do końca. Jeśli nie to zarobi mniej co jest trochę kiepskie z punktu widzenia pracownika. Nie wiadomo co będzie z Milanem sportowo za te 3-4 lata. Jeśli to jest faktycznie oferta Milanu to nie dziwie się ze się nie mogą dogadać. Czy ktoś jeszcze w drużynie jest na kontrakcie „lojalnościowym”?
1
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
27 sierpnia 2021, 21:32
Jak odrzuci takie coś to niech jakaś Aston Villa daje 30 mln + i trudno, jakOd domów skład ogarniemy.
I pomyśleć że poszliśmy mu na rękę i pozwoliliśmy jechać na z dupy mecze na olimpiadzie
2
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
27 sierpnia 2021, 23:41
# landik
Przy €8M jakie dają inni to dobra oferta ?
Po najlepszym sezonie w karierze ? A co jeśli już tak dobrze grać nie będzie i te 8 baniek już nigdy nikt mu nie da. Ja na jego miejscu to bym miał prostą decyzję będąc piłkarzem.
0
wojtekdio1234
wojtekdio1234
27 sierpnia 2021, 20:53
According to NicoSchira
A Review of Milan's latest offer to Kessié's agent until 2026 with an ascending salary:
• 2022/2021: Salary of €5.5m + bonuses.
• 2023/2022: Salary of €5.5m + bonuses.
• 2024/2023: Salary of €6m + bonuses.
• 2025/2024: Salary of €6.5m.
• 2026/2025: Salary of 6.5 m euros.
0
patoo_07
patoo_07
27 sierpnia 2021, 20:56
6.5 do sezonu 2024/25 to jest dobra oferta. Według mnie nie powinni wychodzić poza tą ofertę. Ewentualnie jakieś bonusy drużynowe, za awans do LM itd.
5
Rocker
Rocker
27 sierpnia 2021, 20:51
Apropo Contiego i dwóch baniek, to koniecznie trzeba zakontraktować Mesjasza na pięć lat i dać mu co najmniej 3 mln!
2
Maestro02
Maestro02
27 sierpnia 2021, 20:48
PSG podobno odrzuciło 170mln+10 w Bonusach za Mbappe.
1
Starosta
Starosta
27 sierpnia 2021, 20:51
Podobno ale nie wiem czy to wiarygodna informacja.
0
Maestro02
Maestro02
27 sierpnia 2021, 20:53
Le Parisien to podaje więc warto poczekać. Mimo to nie zdziwi mnie jeżeli okaże się to prawdą.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 sierpnia 2021, 21:13
Nasser w wywiadzie powiedział wczoraj, że zaakceptowali oferte Realu i transfer będzie dopięty dzisiaj.
1
Maestro02
Maestro02
27 sierpnia 2021, 21:18
@grzesiekpl88 o kurde, kompletnie mi to info przeszło pod radarem. Masakra. W takim razie przepraszam za dezinformację. No to ino czekać na oficjalke w takim razie.
0
Nanti
Nanti
27 sierpnia 2021, 20:47
Ech, przyznam że bardzo zazdroszczę teraz klubom jak MU o którym mówi po transferze Ronaldo cały świat, czy innemu Realowi/PSG jak robią swoje galaktyczne transfery. Jesteśmy świadkami najważniejszego okienka w historii w którym my nikogo topowego nie zgarnęliśmy.
Moja przygoda z Milanem zaczęła się jak o nas też wszyscy mówili, a gdzie teraz jesteśmy?
Powrót do LM to ważna rzecz, ale po sześciu meczach przygoda się skończy. Dysproporcje finansowe się powiększają, więc ciężko mi dostrzec nadzieję na to że Milan będzie też tworzył nową historię a nie tylko żył przeszłością. Szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie wygrania jeszcze raz LM za czasów jej istnienia.

Z drugiej strony wiem że Paolo robi max tego co może i po prostu szybciej się nie da polepszać w naszych warunkach. No ale i tak smutno.
2
Pietter
Pietter
28 sierpnia 2021, 02:18
zawsze jest szansa, że któryś wychowanek wypali ;)
0
ML89
ML89
27 sierpnia 2021, 20:28
Ronaldo w Manchesterze...
UTD !
1
milan2002
milan2002
27 sierpnia 2021, 20:36
Jestem w szoku. Jeszcze dziś kilka razy czytałem o City a tu bach... Jednak United. Trochę jednak szkoda bo już ostrzyłem sobie zęby na grupowe starcie w LM PSG vs MC, CR7 vs Messi w nowych klubach.
1
umbrella
umbrella
27 sierpnia 2021, 20:38
Według Polsatu Sport Juve dostanie 15 mln euro + 8 mln w zmiennych, czyli mniej niż pensja Ronaldo za jeden sezon (podobno ok. 25 mln euro).
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
27 sierpnia 2021, 20:39
Jaki szok? Dla mnie od początku ta wrzuta medialna była wycelowana w mobilizację środowiska Czerwonych Diabłów.
2
milan2002
milan2002
27 sierpnia 2021, 20:52
Marcos Salinas
Nie należę do środowiska czerwonych diabłów, więc dla mnie to jest szok. Byłem pewien, że idzie do MC aby walczyć o trofea. Jeśli natomiast te kwoty, które podaje kolega umbrella są prawdziwe to w sumie nie ma co się dziwić. ManU takie biedne nie jest. W każdym razie nie idzie na łatwiznę i wybrał silną ligę. Nie to co Messi. Będzie strzelał ogórkom i wszyscy będą piać z zachwytu.
0
omo69
omo69
27 sierpnia 2021, 20:23
conti dalej sie tu kisi,samu strus pedziwiatr tak samo,ke$$ie nikt nic nie wie a transfery przychodzace na etapie"blisko"Ide sie napic:)
8
wojtekdio1234
wojtekdio1234
27 sierpnia 2021, 20:24
W punkt
2
Maestro02
Maestro02
27 sierpnia 2021, 20:22
A w tym czasie Moriba już prawie w Spurs. Ten chłopak umiejętnościami i talentem może być genialny ale głowę to on ma jeszcze lepszą.
1
RaveL
RaveL
27 sierpnia 2021, 20:45
A nie miał przechodzić do Lipska?
1
Maestro02
Maestro02
27 sierpnia 2021, 20:46
Były plotki, ale teraz pojawiają się właśnie doniesienia że trafi do Spurs za 15mln. Patrząc na jego poczynania to mnie by nie zdziwiło nawet jakby sobie do Arabii postanowił iść grać.
0
RaveL
RaveL
27 sierpnia 2021, 20:47
Ja już chce żeby to okienko się zakończyło, bo zdecydowanie za dużo się podziało już. Messi, Ronaldo, Gigio, tutaj zaraz Mbappe...
1
Maestro02
Maestro02
27 sierpnia 2021, 20:49
PSG odrzuciło podobno nową ofertę, ale zgadzam się, niech się kończy to okienko, tylko niech jeszcze Faivre przyjdzie bo liczę na tego chłopaka.
1
Maestro02
Maestro02
27 sierpnia 2021, 21:19
@RaveL

Aktualizacja jak wyżej, PSG przyjęło nową ofertę wczoraj, kompletnie mi to umknęło. Przepraszam za wprowadzenie w błąd.
0
OLRevan
OLRevan
27 sierpnia 2021, 20:10
Taka ciekawostka jakby ktoś nie był przekonany, że superliga istnieje i nazywa się Premer League. Saldo transferowe PL jest gorsze niż wszystkich lig, które mają ujemne saldo w tym okienku razem wziętych. Jest to przepaść liga ta wydała ponad miliard na zawodników w tym okienku i jak uefa nie wyciągnie głowy z dupy to można będzie zapomnieć o czołowych zawodnikach w innych ligach (może z wyjątkiem psg, bayernu, realu i barcy)
8
kamilus
kamilus
27 sierpnia 2021, 20:19
UEFA ma wywalone, bo nawet jeśli tylko jedna liga będzie przyciągać najbogatszych sponsorów, to i tak swoje zarobią za prawa do europejskich pucharów, w których to przedstawiciele Premier League będą grać.
4
Maestro02
Maestro02
27 sierpnia 2021, 20:24
Pamiętny Ban na Manchesteru City I "wykluczenie ich" z Ligi mistrzów pięknie pokazało jak UEFA walczy o ROMANTYCZNY futbol.
8
Starosta
Starosta
27 sierpnia 2021, 20:08
James Rodriguez prawie wypożyczony do Porto wiec do nas chyba nie przyjdzie. Jeszcze 4 dni okienka wiec może jakaś 10 się trafi. Ale czy na pewno?
0
Pinokio
Pinokio
27 sierpnia 2021, 20:20
Żadna 10 już nie przyjdzie, zapewniam cię. Bakayako + potencjalnie ten Francuz i zamykamy okienko.
1
Milanista85
Milanista85
27 sierpnia 2021, 20:26
Pinokio kolejny wróżbita i znawc się znalazł. Już tu niejeden zapewniał to i tamto. Co ty możesz wiedzieć kto przyjdzie, A ul bardziej zapewniać.
1
27 sierpnia 2021, 19:44
Przyznam szczerze ze takiego rozwarstwienia finansowego w futbolu chyba nigd nie bylo, pare ultra bogatych elit, a reszta albo biedni albo wrecz bankruci, ale wazne ze w UEFIE mowia ze jest dobrze i futbol jest uratowany xD
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2021, 19:45
15
hyrus13
hyrus13
27 sierpnia 2021, 19:54
Gdyby była SL to przepaść byłaby jeszcze większa.
1
dykt4tor
dykt4tor
27 sierpnia 2021, 19:55
A tak to mamy romantyczny futbol, hahahaha
10
ACstach
ACstach
27 sierpnia 2021, 20:04
UEFA uratowała swoje portfele gdy Superliga upadła szybciej niż chciała powstać.
5
ksieciunio
ksieciunio
27 sierpnia 2021, 19:29
Okno transferowe, którego jesteśmy świadkiem, oddaje niestety to, co może nie tyle zapoczątkowało, ale znacznie przyśpieszyło od momentu pojawienia się pandemii covida - najbogatsi robią się jeszcze bogatsi, bogaci biednieją a biedni jeszcze bardziej dostają po d.. W przełożeniu na język piłki - PSG oraz Anglia oderwały się od peletonu, Real i Barca toną w długach, Włochy opuszczają wszystkie największe gwiazdy, lada chwila to samo stanie się w Niemczech. Reszta Europy nie ma w tym momencie szans na finansowe i sportowe dogonienie ww., dobrze chociaż że powstała Liga Kelnerów Europy i dzięki niej oraz LE futbolowe doły będą mieć swój "okruszek z pańskiego stołu"
14
gago1145
gago1145
27 sierpnia 2021, 19:48
Real tonie w długach? Akurat to jest klub, który za Pereza nigdy nie będzie miał długów. Można mówić, że Perez jest taki owaki, ale zarządzać klubem to on potrafi jak nikt. Z resztą zgadzam się w 100%
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2021, 19:50
4
hyrus13
hyrus13
27 sierpnia 2021, 19:56
W Realu Madryt dług netto na 30 czerwca 2020 roku wyniósł 241 milionów euro. W poprzednich czterech sezonach ten wskaźnik był ujemny. Klub w raporcie dla socios twierdzi, że bez wybuchu pandemii dług netto po sezonie 2019/20 był planowany na poziomie 87 milionów euro.

Jeśli chodzi o całe zobowiązania finansowe, sprawozdanie Realu Madryt mówi o 707 milionach euro. Krótkoterminowe zadłużenie wynosi 378 milionów euro, a długoterminowe 329 (w tym zawarto część kredytu na przebudowę stadionu, o czym niżej). Jeśli chodzi o zadłużenie dotyczące transferów piłkarzy do klubu, w długim okresie klub musi spłacić 62 miliony euro (wszystko do 30 czerwca 2022 roku), a w krótkim 93 miliony euro. Królewscy w przeciwieństwie do odwiecznego rywala nie precyzują, ile są winni jakim klubom za transfery jakich zawodników.

Po co pisać bzdury, które można w minutę zweryfikować?
1
Qiub
Qiub
27 sierpnia 2021, 19:59
Myślisz, że Real wysunąłbym oficjalną ofertę na 180 milionów za Mbappe gdyby tonął w długach? Nie przepadam jakoś szczególnie za nimi, ale Perez to chyba GOAT wśród prezesów. Wzięli kredyt na rozbudowe stadionu a i tak są w świetnej kondycji. Z tym, że Real to najbardziej znany klub świata, na tym też się sporo zarabia.
2
gago1145
gago1145
27 sierpnia 2021, 20:26
@hyrus "Dług netto na 30 czerwca 2021 roku, wyłączając projekt przebudowy stadionu, wynosi 46 milionów euro przy 241 milionach euro w sezonie poprzednim, co oznacza, że w trakcie sezonu 2020/21 klub zmniejszył dług netto o 195 milionów euro." Ta informacja jest z lipca, twoja z lutego. Jeżeli podajesz już jakieś informacje to prosiłbym następnym razem o poszukanie najnowszych artykułów, a nie tych z przed po roku.

Tutaj wklejam link do artykułu https://www.realmadryt.pl/news/105119-oficjalnie-real-madryt-zamknal-sezon-z-zyskiem
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2021, 20:27
1
hyrus13
hyrus13
27 sierpnia 2021, 20:45
Gago

„Real tonie w długach? Akurat to jest klub, który za Pereza nigdy nie będzie miał długów.”

Podaję źródło: gago1145 27 sierpnia 2021 19:48

A jednak podajesz, że ma i miał długi. To jak?
0
gago1145
gago1145
27 sierpnia 2021, 21:12
Podaje źródło, aby być wiarygodnym. Oczywistym faktem jest, że podczas przebudowy stadionu budżet znacznie ucierpi, ale w chwili OBECNEJ nie tonie w długach. Jeżeli dla ciebie tonięcie w długach to -46mln to strach pytać jak nazwiesz sytuację finansową Barcelony
0
hyrus13
hyrus13
27 sierpnia 2021, 21:30
Możesz skopiować fragment MOJEJ wypowiedzi, gdzie piszę, że Real tonie w długach? To ty kategorycznie stwierdziłeś, że za Pereza nigdy nie będzie miał długów. A miał i ma co zresztą sam potwierdziłeś, ale brniesz dalej.

Na marginesie, w drugim akapicie tego co skopiowałem jest o całych zobowiązaniach finansowych. W danych od ciebie o tym nic nie ma, odnoszą się tylko do tych 241 mln z mojego wpisu, zatem można założyć, że są znacznie większe niż przywołane 46 mln.
0
gago1145
gago1145
27 sierpnia 2021, 21:45
Dlatego wejdź sobie w link i poczytaj, no niestety ale dyskusja z tobą nie ma sensu... Jak widać do ściany nie przemówisz
0
Maestro02
Maestro02
27 sierpnia 2021, 19:21
Ja mam nadzieję że kluby po sytuacji z Ronaldo wyciągną lekcje że bardziej od medialności transferu liczy się projekt jaki chce się budować. Cristiano jest jednym z najlepszych piłkarzy na świecie, ale on sam nie obskoczy pomocy etc. Super było widzieć go w Serie A aczkolwiek zgadzam się z opiniami osób które twierdzą że CR7 zablokował rozwój Juventusu. Też sam Juventus dał ciała z zatrudnieniem Sarriego, a potem Pirlo. Cały projekt pt "Ronaldo" był źle zarządzony od podstaw. Liga teraz traci wiele marketingowo bo odchodzą z niej czołowi gracze ale liczę na to że paradoksalnie może to wyjść na dobre w perspektywie czasu, oczywiście to wszystko zależy od tego jak kluby będą zarządzane.
7
hyrus13
hyrus13
27 sierpnia 2021, 19:58
W czym tak blokował? Moim zdaniem cały błąd polegał na żonglowaniu trenerami ukoronowany zatrudnieniem amatora.
1
Maestro02
Maestro02
27 sierpnia 2021, 20:10
Utrzymanie Ronaldo mocno obciążało budżet Juve nawet pomimo przychodów jakie generował. Z tym że Juve dało ciała z żonglowaniem trenerami to jest fakt (Ronaldo po geniuszu Pirlo poza geniusz Solskjaera). Ogólnie to był fatalnie zarządzany projekt przez ostatnie lata moim zdaniem który w dłuższej perspektywie nie miał racji bytu. Ronaldo prędzej czy później by odszedł z Juve, a tam w środku pola takie drewno że obrońcy przyrody mogli by ich wziąć pod swoją opieke.
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2021, 20:13
1
Milanboy
Milanboy
27 sierpnia 2021, 19:11
Co za chore okienko.

Messi odszedł z Barcy
Lukaku w Chelsea
Cristiano Ronaldo wrócił do czerwonych diabłów
Hakan w Interze
Gigio w Psg
Ramos w Psg
Mbappe zaraz w Realu
Grealish w City za kupę kasy
Sancho w United
Varane w United

Jeszcze brakuje Roberta poza Bayernem.
13
mathiaz
mathiaz
27 sierpnia 2021, 19:12
Grosicki w Pogoni...
25
Maestro02
Maestro02
27 sierpnia 2021, 19:13
Ja bym tu jeszcze dopisał Laxalta w Dynamo Moskwa :D
9
Rossu
Rossu
27 sierpnia 2021, 19:28
A top 1 transferem będzie pozostanie Samu w Milanie!
2
Toxer
Toxer
27 sierpnia 2021, 19:34
Podolski w Górniku :D niemożliwe staje się możliwe
9
ACstach
ACstach
27 sierpnia 2021, 19:34
Podolski w Górniku xD

UPS o chwilke mnie Toxer uprzedził :p
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2021, 19:35
3
Maestro02
Maestro02
27 sierpnia 2021, 19:36
Jeszcze szykuje się transfer Sigurdssona do placówki więziennej :D
8
ACstach
ACstach
27 sierpnia 2021, 19:54
@Maestro02

O kurde jakoś mnie to info ominęło, grubo z nim.

A Mendy z City oskarżony o serię gwałtów. Ja pierdziule.
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2021, 19:58
6
k_f_c
k_f_c
27 sierpnia 2021, 21:36
Robercik skiśnie w tej Bawarii spełniając się strzelaniem goli Augsburgom. Szkoda
1
Starosta
Starosta
27 sierpnia 2021, 19:09
Krystyna za 13 banie k w United. Szkoda że odchodzą z serie A
2
RaveL
RaveL
27 sierpnia 2021, 19:10
Kibice Manchesteru trochę rozdarci tam z tego powodu. Większość się cieszy, bo nostalgia i tak dalej, ale finansowo to dziwny ruch
2
OLRevan
OLRevan
27 sierpnia 2021, 20:06
To jest anglia, tam finansowo to nie ma problemu
3
Semper Fideli
Semper Fideli
27 sierpnia 2021, 19:08
Halo co taka cisza ? Nie ma ktoś jakiś przecieków od Paolo czy innej sprzątaczki ?
3
DaimyoMareo
DaimyoMareo
27 sierpnia 2021, 19:07
Cr7 w ManU, cóż dobrze ze w fantasy league go nie brałem ;) apropo ile macie punktów po dwóch kolejkach? Pozdro
1
Semper Fideli
Semper Fideli
27 sierpnia 2021, 19:09
Ty pewnie w uj bo na jakiś kodach grasz skoro dwie kolejki za tobą a my po jednej
8
DaimyoMareo
DaimyoMareo
27 sierpnia 2021, 19:18
A tak zapomniałem że to dopiero 1 kolejka za nami xD z Cagliari stawiam na bramkę Girouda i Brahima
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
27 sierpnia 2021, 19:57
Dwie kolejki i już fantasy? U Smudy byś nie pograł :D
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
27 sierpnia 2021, 19:03
Ja nie kibicuje $$$ tylko piłce zdecydowanie bardziej wolę obejrzeć mecz Venezi FC niż PSG ....
11
Starosta
Starosta
27 sierpnia 2021, 19:10
i to kolego szanuje. To tak jak ja. Gratki dla Ciebie.
4
dawios00
dawios00
27 sierpnia 2021, 18:40
Zazdroszczę klubom z PL, że od tak mogą wyłożyć na stół worek pieniędzy, bez bawienia się w jakieś FFP czy negocjacje o każdy milion na kontrakcie
6
kamilus
kamilus
27 sierpnia 2021, 18:44
Bycie w "superlidze" ma swoje zalety. :P
14
adamos
adamos
27 sierpnia 2021, 18:48
Przypomnę tylko, że My w jedno okienko tez wpakowaliśmy 100 przeszło milionów a później jak Uefa wejrzala w ksiegi to ban. Wujek z Ameryki to panstwa kupuje i udziela milionowych pożyczek, jakby chciał to by kupil wszystkie kluby. Ale zasada jest jedna klub musi sam zarobić na pensje. Kluby narazie to w nosie maja i szaleja, a skoncza jak Barca, że ledwo budżet domkneli dzięki temu, że Messi odszedł.
4
Maestro02
Maestro02
27 sierpnia 2021, 18:51
@Kamilus Premier League to taka wersja demonstracyjna Superligi która i tak jest prawie że produktem końcowym :P
1
ACstach
ACstach
27 sierpnia 2021, 18:54
Kto bogatym zabroni, 5 mld za prawa TV.
4
Dusiek
Dusiek
27 sierpnia 2021, 18:27
Który to dzisiaj wątpił w Mendesa, że nie może znaleźć swoim graczom klubów ? Jak tu dzisiaj i Ronaldo i James zakontraktowani :p
3
mrkojiro
mrkojiro
27 sierpnia 2021, 18:45
To jeszcze Silva do Milanu i ma komplet, okienko udane również dla Mendesa ^^
3
vorti
vorti
27 sierpnia 2021, 18:23
Sarr w Totkach, ale zostaje sezon w Metz, Sissoko do Watfordu... Frank chyba coraz blizej Tottenhamu...
2
Maestro02
Maestro02
27 sierpnia 2021, 18:37
Moriba ma iść do Tottenhamu, prawie done deal według mediów.
3
PaoloACM
PaoloACM
27 sierpnia 2021, 18:19
Ten Faivre przypomina mi Theo z prowadzenia piłki zdaje się jednak trochę wolniejszy. No cóż dupy nie urywa moim zdaniem ale Samu już miał wystarczająco czasu żeby nas kupić swoją gra. Może Francuz odpali. Nie ma co narzekać, robimy co sie da na rynku przy skromnym, budżecie. Narazie na minus oceniam tylko tego nieszczęsnego „Bakaloko”. Swoją droga sporo zainteresowania Francuzami ostatnio.
0
satoshi
satoshi
27 sierpnia 2021, 18:17
Słabe miesiące dla Serie A
Donnarumma, Lukaku, Hakimi, Ronaldo... głośne nazwiska odchodzą
4
kuna1993
kuna1993
27 sierpnia 2021, 18:19
Oby Milan miał sceudetto ! Reszta mało istotna;D
1
Cisek666
Cisek666
27 sierpnia 2021, 19:56
Obyśmy za chwilę nie dorzucili Kessiego:/
1
27 sierpnia 2021, 18:12
Wszyscy uciekaja z tej biednej ligi...
5
patoo_07
patoo_07
27 sierpnia 2021, 18:12
Fajnie jakby dzisiaj klepneli tego gościa, to może zdążą jeszcze podziałać z jakimś innym grajkiem, o którym nic nie wiemy :D
0
ACstach
ACstach
27 sierpnia 2021, 18:13
Mister X,Y,Z.
4
patoo_07
patoo_07
27 sierpnia 2021, 18:13
Dokładnie o nim mówię :D
1
Fushnikov
Fushnikov
27 sierpnia 2021, 18:38
Swego czasu Mr.X Mr.Y to były najlepsze nuty klubowe pod okulary i białe rękawiczki.
0
MalinaOla
MalinaOla
27 sierpnia 2021, 18:12
Panie i Panowie, Ronaldo odchodzi z juventusu
0
Bigi30
Bigi30
27 sierpnia 2021, 18:00
Na LM przydałoby się konkretne nazwisko no ale cóż jak braki w kasie. Nawet 30 milionów isco, James każdy by inaczej patrzył. Salach wyjdzie do Krunica i pomyśli. Jprd.
0
ACstach
ACstach
27 sierpnia 2021, 18:03
W sumie to najlepsze co mogą zrobić to nas zlekceważyć:D
5
JohnyMiellony
JohnyMiellony
27 sierpnia 2021, 18:04
Na LM trzeba mieć nazwiska ???
tak na pewno wychodzi PSG i dostają walkower bo maja nazwiska haha
a bramka liczy się tak samo czy trafi messi czy Faivre
0
patoo_07
patoo_07
27 sierpnia 2021, 18:13
Krunic wyjdzie na Slaha i pomyśli co to za lokowany leszcz!
5
kamilus
kamilus
27 sierpnia 2021, 18:24
Prawdopodobnie Milan nie ma żadnego celu związanego z LM, bo najważniejszy był awans i idące za nim pieniądze, a te na pewno dostaniemy.
3
Semper Fideli
Semper Fideli
27 sierpnia 2021, 18:30
Przypominam że Milan na LM w DNA
1
TygrySyberyjskiii
TygrySyberyjskiii
27 sierpnia 2021, 17:48
Romain dawaj do nas.
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2021, 17:53
3
DarQ
DarQ
27 sierpnia 2021, 17:39
Starając się o Romana w oczywisty sposób obraliśmy lepszy kierunek aniżeli Verona czy Crotone. Ale nie mam pełnego przekonania do Francuza. Nie odkryję Ameryki jeśli powiem, że zarówno może to być strzał w 10 jak i błąd. Wygląda mi on Diazowo i nawet jeśli będzie on o jedną klasę lepszy od Hiszpana to nie satysfakcjonuje mnie to, ponieważ bardzo nisko oceniam naszą nową dyche.
Jeśli zarząd ma kogoś kupować pod presją kibiców , fanów czy najbardziej zagorzałych hooligansow z acmilancompl to nie warto.
A czuję, że tak jest bo już 2 kolejka a wyrwa po Turku wciąż niezalepiona.
Może już lepiej wziąć słoik, wrzucić tam resztę hajsu i karteczkę z dopiskiem - "Dodatkowy budżet, 1 do 2 melonów dla zawodników, którzy pragną wspaniałomyślnie i z wielkim szacunkiem do klubu wypełnić umowę"
2
Książę Mroku
Książę Mroku
27 sierpnia 2021, 17:41
Juz nie rob z tego Turasa takiej gwiazdki. Przypominam tylko ,ze ma chyba rekord ponad 100 strzalow i zero goli
10
Pinokio
Pinokio
27 sierpnia 2021, 17:45
Turas nie był od strzelania goli. Jeśli nie widziałeś jego wkładu w drużynę, to prawdopodobnie nie jesteś w stanie pogodzić się z tym, że odszedł do rywala zza miedzy.
6
Rogo1989
Rogo1989
27 sierpnia 2021, 17:48
Książe Morku
I zawodnikiem, który wykreował najwięcej sytuacji strzeleckich kolego z zespołu. To tak na marginesie.
2
TygrySyberyjskiii
TygrySyberyjskiii
27 sierpnia 2021, 17:50
Ale Turas miał tak naprawdę udany u nas głównie 2020 i 2021 rok równie dobrze może zaraz zgasnąć w Interze. Ja nie płacze za moimi ex, a Wy?
11
Książę Mroku
Książę Mroku
27 sierpnia 2021, 17:52
Pinokio Sorry nie byl? Ofensywny pomocnik nie jest od stzrelania? to cos nowego haha na co ponad 100 prob? Chlopie ofensywny jest od kreowania i strzelania! i Tego nie zmieni twoj nos:)
Rogo zgadzam sie ale zeby cos wykreowac musi reszta tez cos grac. Patrz w reprze co gra. Jakos tam nie widze przeblyskow
2
Książę Mroku
Książę Mroku
27 sierpnia 2021, 17:53
A I nigdy za nim nie przepadalem i nie przepadam dla mnie jest normalny na swojej pozycji nie jest beznadziejny ale tez nie jest wybitny.
1
arturo6625
arturo6625
27 sierpnia 2021, 18:01
Panowie "Turas" gdyby był takim asem to miałby wiele innych ofert a podobno nikt się nie palił dopiero tragedia Eriksena zmusiła Inter do większej oferty niż Milanu. Gdyby Inter nie stracił Duńczyka to gdzie by teraz grał Hakan? Oczywiście doceniam jego wkład w LM dla nas i wiele razy ciągną grę i podał bym mu rękę na ulicy;-) ale za nim nie tęsknię.
2
DarQ
DarQ
27 sierpnia 2021, 18:37
Moja końcówka wypowiedzi nie dotyczyła tylko Turka tylko wszystkich i przede wszystkim przyszłych wypełniaczy kontraktów.
A dowód na haos w mercato to kupowanie reżysera gry po drugiej kolejce Seria A.
Nasuwa się pytanie - co tu może pojść nie tak ?
1
Książę Mroku
Książę Mroku
27 sierpnia 2021, 17:38
Ale szykuje sie koncowka okna . Krysia do mulow. Pape do Realu I Haal PSG pewnie
1
Rogo1989
Rogo1989
27 sierpnia 2021, 17:23
Poczytałem trochę o Faivre, do tego kilka filmów i moim zdaniem warto zainwestować w niego. Może grać na obu skrzydłach no i jako trequartista. 15 mln na obecne czasy to nie jest kosmiczna suma.Dobry drybling, fajny przegląd pola, całkiem dobre statystyki jak na klub, w którym gra.
4
Książę Mroku
Książę Mroku
27 sierpnia 2021, 17:23
Torino bierzcie tego Mojzesza jak najszybciej prosze was
1
1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się