SCUDETTO


Raiola: "Jest mi przykro jak potraktowano Gigio w Milanie. Juventus żałuje, że go nie pozyskał"

17 września 2021, 18:08, cinassek Aktualności
Raiola:

Znany agent Mino Raiola udzielił wywiadu Rai, w następujących słowach wracając do rozstania Gianluigiego Donnarummy z Milanem: "Jest mi przykro z powodu tego jak potraktowano Gigio w Milanie. On dokonał życiowego wyboru, to nie była żadna zdrada. Mógł odejść cztery lata wcześniej i tego nie zrobił. Czy był blisko Juventusu? Myślę, że oni wciąż bardzo żałują, że go nie pozyskali. I nie tylko Juventus. Nie ma rywalizacji między Gigio a Navasem w PSG, będzie grał Gigio".



116 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
lopezito84
lopezito84
18 września 2021, 15:16
To Twoja wina 8 baniek bez prowizji Ci nie wystarczyło więc użyłeś perswazji i nacisku na dzieciaka.
0
VinVanVit
VinVanVit
18 września 2021, 13:29
Raiola powienien miec zakaz wstepu cwaniakom dziękujemy
0
Sieri
Sieri
18 września 2021, 12:49
No tak przykre to jest ze chciał od Milanu ponad 10 mln, jaki brak szacunku ze strony klubu który szuka oszczędności żeby zimniejszych zadłużenie klubu :D jeśli byłby fanem Milanu jak to deklarował to i za 6 mln mógłby do końca kariery grać, przecież to nie są małe pieniądze. Za jakiś czas Dollaruma mógłby nawet dostać prace w Milanie po zakończeniu kariery.
0
milan2002
milan2002
18 września 2021, 09:55
Jest mu przykro? Cała wina leży po stronie Gigio i agenta czyli jego. Jeżeli nie potrafili zrozumieć, że klubu nie stać na pensję 12mln i ciągle kluczyli to ich sprawa. W tej sytuacji klub znalazł jedyne słuszne rozwiązanie i ściągnął najlepszego dostępnego bramkarza za rozsądną kwotę. Tyle w temacie. Teraz niech sobie siedzi w lidze ogórkowej i grzeje ławkę, może kibice PSG się zrzucą na jakąś wygodną poduszeczkę.
2
Paolo03
Paolo03
18 września 2021, 09:51
Nie chce juz widzieć tego błazna blisko naszego klubu. Nawet kosztem Romka który by poszedł za darmo. Ten typ jest odklejony od rzeczywistości.
1
blazejmilan
blazejmilan
18 września 2021, 09:20
Mirabelli go pogonił i Maldini też, jak widać pomimo różnych stylów zarzadzania takie same efekty współpracy z agentem...
0
Zuber
Zuber
18 września 2021, 10:01
No Mirabelli go pogonił dając młodemu 6 mln, POGONIŁ JAK WUJ. xD
3
Jaca23
Jaca23
18 września 2021, 10:23
Mirabelli tak go pogonił, że dał nastolatkowi jeden z największych kontraktów w lidze, zatrudnił jego brata pasożyta za milion rocznie, a wszystko to kosztem prowizji dla Raioli. Ja bym się zastanowił, kto tu kogo pogonił i jak na tym wyszedł Milan.
1
blazejmilan
blazejmilan
18 września 2021, 11:20
Te pieniadze były ok jak dla takiego bramkarza, który teraz jest jednym z najlepszych na świecie, ale podwojenie tej kwoty przy następnym przedłużeniu to już kosmos, zresztą rynek jest zepsuty przez angielską ligę, spójrzcie ile tam zarabiają nawet przecìętni pilkarze, jeżeli Milan chce płacic po 1-2 mln. to długo składu nie utrzyma i nic wielkiego nie zbuduje, niestety w dzisiejszych czasach trzeba mieć kupę kasy żeby wrócić na szczyt bo nawet jesli ktos sie wybije u nas to dostanie ofertę 2 albo 3 razy większą, wtedy nikt z nich nie myśli o miłości do klubu. Zarób w 3 lata np. 6mln, a zarób 18. Jest różnica?
0
Diavo
18 września 2021, 09:08
I przez te 4 lata, przez które rzekomo Milan nie dbał o zawodnika, ani Gigio ani Ty nie zrozumieliście, że najważniejszy jest klub ,a nie jednostka ;). Na szczęście mamy z Tobą spokój, zobaczymy na ile oleju w głowie ma Romek, jeśli odejdzie to będziesz pan mógł wyrzucić teczkę Milanu z swojej złotej szafeczki.
2
HaLi
HaLi
18 września 2021, 08:57
Teraz to możecie nas pocałować w 4 litery.
Śmiejemy wam się w twarz, tfu !
1
Zuber
Zuber
18 września 2021, 08:57
Chłop już od tej otyłości ma rozdwojenie jaźni. xD
2
ósmy
18 września 2021, 08:11
Mimo Raiola najpierw męczy bułę w mediach o tym, jak ACM niesłusznie postąpił z Gigio. Potem idzie do prasy z wiadomością, że Romagnoli raczej nie przedłuży kontraktu z Milanem. I przypadkiem sadzi takie kwiatki tuż tuż przed meczem z Juve. Linia moralności i etyki pracy na poziomie zerowym.
8
stary_boss
stary_boss
18 września 2021, 08:04
Niestety pazerny agent narzeka ze został Gigio źle potraktowany litości mual gigantyczny kontrakt chciał więcej i więcej dlatego w Milanie powiedzieli basta no cóż mógł być legenda Milanu został zwykłym chciwym najemnikiem
2
matten
matten
18 września 2021, 07:53
Milan bardzo źle go potraktował, zatrudnił brata pasożyta, a nie znalazł miejsca dla taty, mamy i kuzyna Raioli.
8
Vol'jin
Vol'jin
18 września 2021, 06:40
Raiola potwierdza, że Romek umowy nie przedłuży i może trafić do Juve, ale nie daje gwarancji, że będzie tam grał z De Ligtem. Swoją drogą jak Romagnoli ma zastąpić Holendra to chyba nie tak to widzą kibice Juve
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
18 września 2021, 08:03
Też to widziałem. Informacja idealnie dla tych, którzy mówią, że to wina zarządu, że umowy z niektórymi nie są przedłużane. :)
3
il Capitano 1899
il Capitano 1899
18 września 2021, 02:40
Jest mi przykro jak traktowałeś gigio w Milanie :)
0
kusniak_22
kusniak_22
18 września 2021, 01:29
Można to skwitować tylko tak, że sam zasłużył sobie na pogardę ze strony Milanu i jego kibiców. Mógł odejść 4 lata wcześniej i skończyć ten cyrk, ale jeszcze braciszkowi załatwił angaż. Niech dalej trzyma się hieny Raioli, jeszcze ze dwa transfery mu załatwi, bo za każdy z nich zgarnie tłustą jak on prowizję. Dokonał życiowego wyboru, dobrze Raiola mówi, jego wyborem były pieniądze. Za to jak potraktował klub i kibiców, którzy go ukształtowali i dali szansę zaistnieć w piłce, za to jak przeciągał linę, za to że nie zarobiliśmy na nim ani grosza, życzę mu jednego, ławki w PSG i żeby nauczył się pokory.
2
Cesash
Cesash
18 września 2021, 01:19
A kto to gigio???
3
patrykas
patrykas
18 września 2021, 00:42
Już na prawdę nie ma nawet śladu po Gigio dzięki wspaniałemu Maignanowi, jedynie czułbym żal jak znajdzie się w juve po sezonie.
3
ZYLION
ZYLION
18 września 2021, 00:30
Typie my mamy Maignana, czy Twoje opiwesci kogoś tu obchodzą? Myślę, że nie!- I nie podtrzymuj zainteresowania swoim podopiterznym tymi wywiadami - niech sam się obroni swoją gra - na razie nie ma jak
1
siekier
siekier
18 września 2021, 00:21
Tym wywiadem pokazał jakim klubem jest PSG. Nie ma rywalizacji między zawodnikiem x czy y. Grasz z urzędu jak masz w kontrakcie wpisane a trener musi minutami rozporządzać. Dostał życiowy wybór finansowy jednak 5 mln rocznie więcej niż w innym klubie, długi kontrakt. Gigio brawo.
0
ACstach
ACstach
17 września 2021, 23:01
W sumie tak się zastanawiam czemu taka wypowiedź ma służyć, kibice P$G mają pewnie w tyłku kto jak do nich trafia, my wiemy jak to wyglądało, Maldini i reszta wiedzą jeszcze bardziej. Co on chce tutaj przekazać, że Milan skrzywdził Gigio? Milan mu zaufał od najmłodszych lat, 16 miał na karku jak zaczął bronić. Który klub daje taką szansę bramkarzowi, który klub daje potem 8 mln za sezon bramkarzowi, który ponoć kocha te barwy. Kto potem na to pluje i wyjeżdża do szejków, no kto.
Edytowano dnia: 17 września 2021, 23:12
13
Fushnikov
Fushnikov
18 września 2021, 14:49
No donnaruma a kto xD
0
ACstach
ACstach
18 września 2021, 15:18
Dokładnie.
0
flaqu666
flaqu666
17 września 2021, 22:45
Aż się prosi mu takiego soczystego liścia wyje.... Co za gnój
1
virago1212
virago1212
17 września 2021, 22:35
Chyba na skrzypcach
0
The Legend
17 września 2021, 22:28
- Mino, puscilam sie z listonoszem...
- Nie uwazam tego za zdrade, dokonalas zyciowego wyboru. Co mamy dzisiaj na obiad?
Edytowano dnia: 17 września 2021, 22:29
15
grayman88
grayman88
17 września 2021, 22:19
Jest mi przykro bo Maldini nie czekał z podkulonym ogonem do końca Euro i pokazał że nie mogę trzymać w szachu całego klubu.
0
artorn
artorn
17 września 2021, 22:09
Była taka bajka - motomyszy z marsa i tam był taki antybohater co wiecznie się z niego lał tłuszcz xD to jest raiola xD
2
Luksta1805
Luksta1805
17 września 2021, 22:49
To nie tłuszcz tylko olej tam było 4 braci, jak i u mnie w rodzinie i bardzo z tą bajka się utosszamialismy. Pozdro.
1
limak79b@wp.pl
[email protected]
17 września 2021, 21:56
Rajola atencjusz niech już się lepiej nie odzywa i nie odgrzewa kotletów mamy maingan i już myślał że będziemy płakać
1
tommyb1
17 września 2021, 21:43
Moje marzenie żeby PSG w grupie odpadło a Milan przeszedł do następnej rundy. Wiem mało realne... Za to scenariusz idealny dla tej pijawki i tfu tfu Gigio
5
iMmortal_1899
iMmortal_1899
17 września 2021, 21:57
To jak już o marzeniach mowa, to lepiej jakbyśmy się z nimi spotkali w fazie pucharowej i w rewanżu na SS im wybili z głowy LM wbijając kilka bramek Gigio :)
4
J.P-Jasmen
J.P-Jasmen
17 września 2021, 21:23
Duży błąd Juve, bardzo się zdziwiłem że Donnarumma tam nie trafił.

Najlepszy w swoim fachu, Raiola!
Edytowano dnia: 17 września 2021, 21:24
1
tommyb1
17 września 2021, 21:44
Gigio nie trafił do Juve bo zrozumiał że kibice nie tylko w Mediolanie ale i w całej Italii by na niego pluli
1
gieemce
gieemce
17 września 2021, 22:13
Raczej zrozumiał ze Juve nie stać na więcej niż dawał Milan czyli 8 melonów pisząc to dodam ze uwielbiam Gigio wiec zero hejtu. Juve nie było stać chociaż na pewni mieli chęć
3
jarek2572
17 września 2021, 21:03
Oczywiście że będzie grał Dolar. Tylko najpierw Psg musi sprzedać Navasa, albo on sam musi odejść.
0
tommyb1
17 września 2021, 21:46
Nie wiem po co?? Naprawdę myślisz że on będzie konkurencja dla Gigio nawet jeśli zostanie??
0
nadgnity
nadgnity
17 września 2021, 22:01
tommyb1
Oczywiście. To bardzo dobry bramkarz. Zresztą wychodzi w podstawie przecież już teraz :)
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
17 września 2021, 21:02
Po co tam trener. Skoro gość mówi kto będzie grał na bramce.
4
kamillo14
kamillo14
17 września 2021, 21:01
Trochę by mi było wstyd wejść do szatni będąc Romagnolim, że taki robak mnie reprezentuje

Edit - zapomniałem dodać - ha tfu
Edytowano dnia: 17 września 2021, 21:02
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
17 września 2021, 20:57
Panie Riola, nam absolutnie nie jest przykro, nie potrzebujemy i nie chcemy jako organizacja robić z interesów z ludźmi podejrzanej konduity oraz wątpliwej proweniencji. Na podstawie dotychczasowych doświadczeń sformułowaliśmy wnioski których meritum skłania do unikania ludzi których cechuje niska kultura biznesu i brak klasy. Włóczędzy, pijacy i różnego autoramentu przedstawiciele marginesu społecznego niech szukają szczęścia gdzie indziej. Milan ma spójną wizję i stawia na stabilizację, tak jak nie będziemy zakładnikami piłkarzy tak nie będziemy zakładnikami ich agentów.
3
Von Strauss
17 września 2021, 22:13
Można było krócej i dosadniej - Grubasie wy...bierz się na jakiś spacer brzegiem klifu xD
0
Ayattar
Ayattar
17 września 2021, 20:54
artykuły z tą pijawą poproszę bez jego twarzy bo tylko komus weekend popsujecie
0
yagi
yagi
17 września 2021, 20:43
https://www.youtube.com/watch?v=lD8JW05B0vo
2
Pablo78
Pablo78
17 września 2021, 20:40
Przez takich "managerów" niszczona jest piłka.Zawracają zawodnikom głowę pieniędzmi, podczas gdy normalnie(jak było dawniej) zawodnik podpisałby kontrakt bez przeciągania i podbijania ceny.
5
tommyb1
17 września 2021, 21:49
Haaland jeszcze g.... osiągnął a już wyśmiewa pilkarzy pomniejszych reprezentacji jak chcą koszulkę wymienic. Efekt Raioli
4
Fushnikov
Fushnikov
18 września 2021, 14:51
Żartujesz z tym Hochlandem? Jeżeli to prawda to frajer mocny.
1
hunga
hunga
17 września 2021, 20:30
Ten mem z McConaughey'em ocierający łzy dolarami... a ty całuj mnie to taka piękna gra...
0
Purysta
Purysta
17 września 2021, 20:30
Skoro świnia tematem przewodnim, to fragment ode mnie:

"Kibice Milanu patrzyli to na świnię, to na Mino Raiolę, to na Mino Raiolę, to na świnię, lecz niepodobna było odróżnić, kto jest kim".
14
MrAncelotti
MrAncelotti
17 września 2021, 20:26
Szanowna Moderacjo!

Zwracam uwagę, że na tej stronie panuje pewna niespójność. Z jednej strony banujecie rasizm, ksenofobię, homofobię czy bigoterię, ale z drugiej... wolno tutaj pisać w sposób uwłaczający o ludziach chorych na otyłość.
"Wieprz", "Świniak" "Grubas", "Spaślak" są na porządku dziennym, gdy jest negatywny artykuł o osobie otyłej, zwłaszcza Mino Raioli.

W Polsce 28 procent mężczyzn i 21 procent kobiet cierpi na otyłość (nie nadwagę, otyłość). W większości powodów nie jest nią zwykłe "obżarstwo", ale nadmierny stres czy też zbyt krótki i nierugalarny sen. Jest to dramat dla milionów ludzi, również dla ich bliskich. Gdy masz w rodzinie ojca/matkę/żonę/męża z otyłością, to jest duże ryzyko, że ten nie dożyje nawet 70-tki, a już po 60-tce czeka go wiele ciężkich chorób.

Nie lubisz Raioli? Nazwij go 'kłamcą", "podżegaczem" czy "awanturnikiem", ale nie odczłowieczaj ludzi chorych na otyłość.
Edytowano dnia: 17 września 2021, 20:37
5
ACstach
ACstach
17 września 2021, 20:34
W Anglii grubo ponad połowa pełnoletnich mieszkańców ma otyłość, a na boiskach walczą tylko z rasizmem. Też w sumie powinni walczyć z otyłością, do tego powinien zachęcać sport ale o tym cicho.
2
Purysta
Purysta
17 września 2021, 20:38
Masz rację, że "grubas" czy "spaślak" są obraźliwe i stricte dotyczące czyjejś wagi, natomiast sama "świnia" czy "wieprz" niekoniecznie muszą się odnosić do tuszy, a bardziej chciwości. Przynajmniej ja to tak odbieram w kontekście Raioli i ogólnie agentów piłkarskich.
9
szyka
szyka
17 września 2021, 20:41
Panie Ancelotti nazywania grubasa grubasem nikt nie powinien zabraniać w imię chorej poprawności politycznej.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
17 września 2021, 20:48
Nie porównujmy docinek na temat wagi 1 osoby wskazanej w artykule (nie jak sugerujesz do wielu ludzi cierpiących na otyłość bo nikt tu ich nie obraża) do rasizmu czy ksenofobii, bez przesady, to jest zupełnie inny kaliber. Zgadzam się, że to nieeleganckie ale to już świadczy o kogoś kulturze.

W artykule nie ma żadnej wzmianki o jego otyłości co sugerujesz ("(..) gdy jest negatywny artykuł o osobie otyłej"), nie wiem więc po co poruszasz temat otyłości bo artykuł dotyczy wypowiedzi Mino Raioli, za wypowiedzi komentujących my nie odpowiadamy, gdzieś musimy wyważyć poziom ingerencji bo jak za każdą najmniejszą docinkę będziemy karać to znowu będą zarzuty o cenzurę.
5
Corsa
17 września 2021, 21:13
Każdy z nas zna jakiegoś "Grubego", "Siwego", "Łysego" ksywy ta są jednymi z najpopularniejszych jakie można usłyszeć. Na podwórkach, boiskach, w szkole, używało się tych przezwisk notorycznie wobec osób o konktetnych cechach ciała. Nie przypominam sobie żeby czuły się one dyskryminowane/prześladowane. Nigdy nie usłyszałem od "Grubego", że określenie to jakoś specjalnie razi jego uczucia. Kiedyś było to normalne, a osoby te nie brały tego aż tak do siebie, podchodziły z dystansem.

No, ale wiem do czego pijesz. Po części oczywiście się zgadzam, jednak jest to walka z wiatrakami. Wielokrotnie próbowałem toczyć wojnę z tego typu określeniami, szczególnie w stosunku do Hakana, kiedy leciały "kebaby" i inne "kaszanoglu". Jednak jest to bez celu, bo musiałbym zbanować całą masę ludzi.

Taka prawda, że każdy z nas praktycznie co chwilę chlapnie coś co można podciągnąć pod wulgaryzm/obrazę/dyskryminację. Nie popadajmy w skrajności, trzeba to wszystko odpowiedni filtrować i wykazać się chociaż minimalnym dystansem.

W tym przypadku obrażana jest konkretna osoba, osoba, która mocno szkodzi Milanowi i robi to bez mrugnięcia okiem. Tak jak powyżej napisał Purysta, 90% tych epitetów tyczy się charakteru Rioli i mają one na celu obrazić tylko i wyłącznie jego osobę.

Jestem pewny, że żaden z piszących to użytkowników nie dyskryminuje osób otyłych i nie chce sprawić im przykrości. Chodzi tylko i wyłącznie o to, aby dopiec temu konkretnemu gagatkowi.

Poprawność poprawnością, ale wariujmy na tym punkcie, bo za jakiś czas nie będzie można niczego napisać czy powiedzieć. Wszyscy tu mamy jakieś defekty, kompleksy, ale nie bierzmy wszystkigo do siebie.
Edytowano dnia: 17 września 2021, 21:17
2
hvast87
hvast87
17 września 2021, 21:17
Jest to strona o AcMilan o sporcie. Nie akceptujemy otyłości jest niezdrowa dlatego gdy ktoś żre jak świnia i wygląda jak świnia dobrze jest o tym mówić by mniej żarł.
3
Vol'jin
Vol'jin
17 września 2021, 22:15
Pizzaolo lepiej brzmi i nikogo nie dyskryminuje :)
0
Zielony2009
Zielony2009
17 września 2021, 20:10
Bardzo żałuję, że mamy z nim takie relacje. Pod jego skrzydłami jest wielu świetnych piłkarzy, do których praktycznie zamknęliśmy sobie drogę. Takie nazwiska jak Mkhitaryan, Gravenberch czy Thuram z Gladbach, na pewno stanowiłyby poważne wzmocnienia.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
17 września 2021, 20:50
Kluby bez jego piłkarzy przeżyją, on bez klubów nie. Jak będzie skłócał się z kolejnymi klubami to w końcu mu ich braknie :)
8
ACMarek
17 września 2021, 20:08
Forza Maignan!
5
jasiom22
jasiom22
17 września 2021, 20:04
Buhahaha!

A mi jest przykro że ten człowiek jeszcze reprezentuje dwóch zawodników Milanu.
2
ACstach
ACstach
17 września 2021, 20:00
Zapomniał właśnie jeszcze wspomnieć o tym nasz kochany Mino o czym wspomniał kolega Manolas, że do ostatniego kontraktu z Milanem Dolara był włączony jeszcze jego brat za milion euro. Nikt by go za tle wtedy nie zatrudnił i by mu nie dał członka rodziny do ekipy, o czym on tu w ogóle gada.
Edytowano dnia: 17 września 2021, 20:01
0
krasy
krasy
17 września 2021, 20:00
Chyba raczej jak Gigio i grubas potraktowali Milan. Burak jeden.
3
TR3V0R
TR3V0R
17 września 2021, 19:58
O nim juz tu nikt nie pamięta, bo mamy genialnego nowego bramkarza, a grubaska boli dupka, bo nie ugrał tego co chciał z Milanem. Bardzo się cieszę, że ani jednego, ani drugiego juz z nami nie ma i mocno liczę, że konsekwetnie będziemy unikać zawodników z Raiola w pakiecie
3
Luksta1805
Luksta1805
17 września 2021, 19:55
Nieeeee, szczyt bezczelności został osiągnięty.
2
ósmy
17 września 2021, 19:54
Nie dziwota, że Zlatan wciąż nie może do siebie dojść http://zapodaj.net/0c6a257a5696f.jpg.html
Edytowano dnia: 17 września 2021, 19:54
2
ACstach
ACstach
17 września 2021, 19:55
Jak Raiola naciska to nie ma bata.
0
Jaca23
Jaca23
17 września 2021, 19:57
Fotka sprzed kilku lat.
0
ósmy
17 września 2021, 20:00
2018, ale szkody mogą być nieodwracalne
0
Cisek666
Cisek666
17 września 2021, 19:53
Mógł odejść 4 lata temu....
.. Pewnie tak, ale nikt nie dałby mu takiej kasy jak poprzedni zarząd w Milanie.

... To nie była żadna zdrada....
Taaa, jasne.... Trzeba było zdeklarować się na początku poprzedniego sezonu, że odchodzisz i wszystko byłob6 jasne. A nie muszę się zastanowić, pogadamy po euro, jest optymizm, kocham Milan, cmok cmok herb, itd.

... Jest mi przykro jak potraktowali gigio....
Taaas, jasne.... Urzekła mnie twoja historia.
.... On dokonał życiowego wyboru....
Taa.... Gdzieś tam była informacja (pewnie fake), że mówię to co mi każe mino... Także ten teges, to z całą pewnością gigio dokonał wyboru. Zwłaszcza kiedy obudził się z ręką w nocniku i został bez klubu na kilka tygodni. A gruby latał między Turynem, Paryżem i innymi klubami aby nachłapać się jak najwięcej.

Podła żmija.
Mam nadzieję, że Romek przejży na oczy i poszuka sobie nowego agenta oraz, że zostanie u nas.
Bo za rok pewnie też będzie gadka o tym jak to Milan potraktował Romka.
2
ArturWpr
ArturWpr
17 września 2021, 19:52
Przepraszam ale nie mogę tego czytać,słuchać i oglądać.Żenada.Dziękuję i przepraszam jeszcze raz.
1
marunio
marunio
17 września 2021, 19:50
Niby słowa czytam słowa, jednak jedyne co rozumiem to kwik kwik kwik ;)
1
Kostello
Kostello
17 września 2021, 19:40
Nie powinniście wrzucać wywiadów z tym Panem . Dla zdrowia wszystkich . Niedługo odejdzie ostatnu jego pilkarz z Milanu . Dla naszego dobra :)

Forza
1
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się