SCUDETTO


Agenci Botmana oglądali mecz z Lazio z trybun. Teraz spotkanie z dyrektorami Milanu

10 lutego 2022, 07:45, cinassek Aktualności
Agenci Botmana oglądali mecz z Lazio z trybun. Teraz spotkanie z dyrektorami Milanu

Jak zgodnie informują włoscy dziennikarze, efektowny triumf Milanu nad Lazio w Pucharze Włoch z wysokości trybun oglądali agenci Svena Botmana. I to nie koniec. Przedstawiciele środkowego obrońcy zostali w Mediolanie na noc, aby teraz w spokoju spotkać się z dyrektorami rossonerich. Holender jest bliski letniego transferu z Lille na San Siro. Wierząc doniesieniom z ostatnich tygodni, indywidualnie 22-latek jest już właściwie dogadany z mediolańczykami. Teraz Włosi muszą osiągnąć porozumienie także z mistrzami Francji. Suma odstępnego powinna wynieść około 30 mln euro.



57 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
per93milan
per93milan
10 lutego 2022, 15:14
Ciekawi mnie czy Paolo w letnim okienku spróbuje sięgnąć po SMS-a. Pomoc Benek-Tonali-SMS-Pobega wyglądałaby super.
1
Alessio_re6
10 lutego 2022, 15:19
Sergiej ma jeszcze 2 lata umowy, więc trzeba za niego zapłacić z 60M. Raczej na to nie pójdziemy.
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
10 lutego 2022, 15:57
Czyli Romagnoli odchodzi
1
DragonAC
DragonAC
10 lutego 2022, 19:32
Marzę o nim już od kilku lat ale cena jaka wołają za niego to jakiś kosmos
0
Jaca23
10 lutego 2022, 21:00
SMS to moje ciche marzenie, ale nie ma ekonomicznych szans, żeby do nas przyszedł. Może za rok jak będzie miał roczny kontrakt.
0
dave25
dave25
10 lutego 2022, 14:41
Ja uważam że lepiej przedłużyć Romka a wzmocnić atak i skrzydło
0
cbvirus
10 lutego 2022, 14:51
Romka i tak powinni przedłużyć imo. Niewiadomo w jakiej formie wróci Kjaer po niemal rocznej przerwie
4
mathiaz
mathiaz
10 lutego 2022, 12:17
Ciekawe czy po asyście Romka powiedzieli:
"Kurde, nasz tak nie umie":-/
Choć może umie,.nie widziałem go na żywo:-D
0
Alessio_re6
10 lutego 2022, 13:30
Prędzej pomyśleli, że to wypadek przy pracy
2
Rafał0209
Rafał0209
10 lutego 2022, 11:43
Teraz w FM-ie czy FiFIE w karierze nie ma co robić, Maldini sprowadza samych młodych zdolnych jak nie Brahim to Tonali jak nie Tonali to Tomorii czy teraz Adli i Botman a kiedyś się człowiek musiał natrudzić sprzedać Montolivo czy inne Biglie.
18
Zimer9009
Zimer9009
10 lutego 2022, 12:32
Coś czuje, że Maldini ma zainstalowanego FM scouta i sprawdza po potencjale tych zawodników którymi się interesujemy ;)
1
MilanHomer
MilanHomer
10 lutego 2022, 12:46
Zimer
A nie było jakiegoś prezesa, menago, który tak robił?
Coś gdzieś mi wpadło w oko, ale nie mogę przyczepić.
0
Rafał0209
Rafał0209
10 lutego 2022, 13:13
Maldini z FM a juve od Maldiniego i karuzela kręci się dalej
0
gago1145
10 lutego 2022, 14:30
@MilanHomer ówczesny menago Hoffenheim zrobił tak z Firmino
0
DaRo_7
DaRo_7
10 lutego 2022, 14:36
MilanHomer,

Jeśli dobrze kojarzę to obecny prezes Marsylii tak się dorobił do swojego stanowiska. Był fachowcem od piłkarzy z FMa :P
0
Perch3SempreMe?
Perch3SempreMe?
10 lutego 2022, 17:16
FM 2016 i jazda :D Przeprowadź rewolucję w Milanie po swojemu
0
MR. X
MR. X
10 lutego 2022, 11:07
Ostanie okienka transferowe Milanu, i szum wokół nich nauczył mnie jednego, że nie warto nawet zacząć się podniecać, bo piłkarz jest tuż tuż, a zaraz się okazuje, że albo Milan się klubem nie dogadał, albo sam piłkarz wybrał inną alternatywę. A poza tym, oglądałem ostatnio mecz PSG-Lille, i powiem szczerze, że ten cały Botman tak średnio w tym meczu wypadł. Ja wiem że to tylko jeden mecz ale to co widziałem w tym meczu dla mnie nie jest warte 30 milionów euro.
3
Alessio_re6
10 lutego 2022, 10:28
Aby mieć idealnie obsadzoną obronę, musimy zainwestować w 3 graczy:
- Botman,
- Thiaw lub ktoś o podobnych parametrach,
- zmiennik Theo (Bastoni/Udogie).
Jeśli Milan obsadzi dobrze obronę, to można walczyć o mistrzostwo, bo to najsłabszy punkt drużyny Pioliego, który na chwilę obecną nadrabiamy bardzo dobrym atakiem.
3
dominik2942
dominik2942
10 lutego 2022, 10:48
Bardzo dobrym atakiem???
8
filipacm
filipacm
10 lutego 2022, 10:58
w przypadku zostania Romka, po co Ci 7 ŚO
0
kamilus
kamilus
10 lutego 2022, 10:59
@Alessio_re6
Budżet nie jest z gumy, więc imo wystarczy Botman + jakiś "wiekowy" i przyzwoity stoper, który zgodziłby się na bycie nr 4, bo Botman, Tomori, Kjaer, Kalulu oraz ten nr 4 w pełni by wystarczyli na przyszły rok. Na lewej nie spodziewam się zmian, bo FBT musi dostać czas (warto pamiętać, że w pierwszym sezonie to Theo, Bennacer czy Tonali też grali bardzo przeciętnie), na prawej pewnie wykupimy Florenziego i tyle.

@dominik2942
Obecnie mamy drugą najlepszą ofensywę w lidze.
Edytowano dnia: 10 lutego 2022, 11:03
1
mmielczar123
10 lutego 2022, 11:04
A to nie jest tak, że mamy dobrą obronę i słabszy atak? Mimo dobrej formy Giroud nadal potrzeba nam napastnika i prawego skrzydłowego.
3
Shadow83
Shadow83
10 lutego 2022, 11:19
Akurat najsłabszą to prawa pomoc,jeśli tam będzie dobry grajek to będzie można pograć na 2 skrzydła a nie tylko na Leao.
0
Milanboy
10 lutego 2022, 11:25
kamilus - Theo w piereszym sezonie grał przeciętnie?
2
kamilus
kamilus
10 lutego 2022, 11:29
Theo miał już w pierwszym sezonie te swoje rajdy, dzięki którym zapewniał Milanowi gole i asysty, ale też robił sporo koszmarnych błędów w obronie, dzięki którym zapewniał gole przeciwnikom Milanu. :) I patrząc na przekrój całego sezonu, to moim zdaniem tak, jego ogólna gra była przeciętna.
1
Rossu
Rossu
10 lutego 2022, 11:36
Imo obrona będzie wyglądać na przyszły sezon tak:
-Florenzi, Calabria
-Botman, Kjaer, Tomori, Kalulu, X
-Theo, Ballo-Toure


Nie będzie według mnie kolejnej wielkiej przebudowy w obronie i Maldini/Massara nie sprzedadzą Ballo-Toure tylko dlatego, że jest kozłem ofiarnym tutejszych "padlinożerców". Senegalczyk nie zarabia dużo, zgadza się na bycie rezerwowym i to przyszły sezon będzie kluczowy dla jego przyszłości. No chyba, że nadarzy się jakaś okazja na rynku transferowym na niezłego lewego obrońcę - coś jak z Florenzim - to wtedy może podejmą z nim jakieś działania.
Edytowano dnia: 10 lutego 2022, 11:37
5
Alessio_re6
10 lutego 2022, 11:36
Dominik
Tak, mamy jedną z najlepszych ofensyw w TOP5, drugą najlepszą w Europie. Milan stwarza sobie multum okazji i strzela mnóstwo goli.
Filip
A po co ci Romek? Fakt ostatnie dwa mecze były dobre w jego wykonaniu i zaliczył bardzo ładną asystę, ale dalej ma bardzo dużo mankamentów przy wyjściu spod pressingu i gdy bronimy wyżej.
Kamilus
Bardziej chciałem zaznaczyć, że mamy w sumie do obsadzenia połowę obrony, a tego brakuje do tego, by drużyna była kompletna. Jestem zdania, że jak przestaniemy tracić głupio gole, jak ze Spezią czy Violą, to będziemy mogli walczyć o mistrza.
Poza tym Milan jako drużyna jest w czołówce klubów, które popełniają błędy prowadzące do oddania strzału przez rywali (6), tylko Viola, Udine i Sassuolo mają więcej.
1
Alessio_re6
10 lutego 2022, 11:38
Też wątpię byśmy sprzedali Fode bo jest tani, nie sprzedamy go z zyskiem i jest rezerwowym, ale jak chcemy walczyć o mistrza należałoby się go pozbyć i sprowadzić kogoś bardziej jakościowego. Mamy szczęście, że Theo opuszcza mało spotkań.
0
hyrus13
hyrus13
10 lutego 2022, 12:04
Bastoni zmiennikiem dla Theo? Mówimy o tym samym Bastonim, za którego Inter pięć lat temu dał ponad 30 mln euro, a teraz jest wyceniany na TM na 60 mln? Była okazja na fajnego zmiennika, ale Maldini uznał, że nie ma co płacić za Pezellę.
0
Rossu
Rossu
10 lutego 2022, 12:08
Nie, tu jest mowa o Bastonim z Spezii.
3
Milanboy
10 lutego 2022, 12:37
kamilus - Gra w obronie nie powalała (ale to nie tylko jego) niemniej jednak wszedł z buta do tej ekipy i nigdy nie miał słabego sezonu. To nasz z Tomorim I Simonem najrówniej grający piłkarz w ekipie.
2
kusniak_22
kusniak_22
10 lutego 2022, 10:04
Dla mnie bomba, budujemy Wielki Milan !
1
Paolo03
10 lutego 2022, 10:00
Nie rozumiem jeśli ktoś widzi problem aby mieć 3-4 klasowych srodkoweyvh obrońców. Sezon jest długi i kontuzje występują w naszym zespole dosyć często wiec każdy będzie miał okazję do gry. Kjaer, Tomori, Romek i Botman + Kalulu który może grac na PO i ŚO. Środek obrony obsadzony idealnie.
1
Milanboy
Milanboy
10 lutego 2022, 10:06
pl.wikipedia.org/wiki/Księgowy
4
paweł_piotr
paweł_piotr
10 lutego 2022, 10:08
Wtedy Kalulu na wypo bo szkoda rozwoju chłopaka jeśli miałby być powiedzmy 5śo i 3po (o ile oczywiście wszyscy byli by zdrowi... daj Boże).
0
paweł_piotr
paweł_piotr
10 lutego 2022, 10:20
Bójcie się Ibry, wysyłać gdzieś Kalulu :P Taki diamencik (do tego za darmo, ale tego akurat nikt z jakiegoś powodu nie chce zaznaczyć), będzie z miesiąca na miesiąc co raz bardziej kluczowy u nas. Pewnie jeszcze zacznie grać wyżej i będzie naszym nowoczesnym Ambrosinim :)
Edytowano dnia: 10 lutego 2022, 10:21
3
Daman
Daman
10 lutego 2022, 09:24
Potrzeba nam trzech klasowych środkowych i jednego do zmian. Na chwilę obecną mamy bardzo dobrego Tomoriego, Kontuzjowanego i przez to niepewnego formy Kjera, Romagnoliego i dwóch młodych. Jeśli odejdzie Romek a Kjear nie odzyska formy to jesteśmy w tyłku. Nowy klasowy ŚO na lata jest nam niezbędny. Jestem bardzo na tak z tym transferem.
0
kamilus
kamilus
10 lutego 2022, 09:55
Ja bym powiedział, że potrzebujemy 3 klasowych obrońców + jednego do zmian, bo sezon jest długi, gdzie będziemy grać na 3 frontach i będziemy widzieć kontuzje i zawieszenia, nie wspominając o czymś tak trywialnym, jak "zwykłe" zmęczenie sezonem.
0
Rafał0209
Rafał0209
10 lutego 2022, 09:05
Jak lubię Kjaera tak nie wierzę że wróci do dyspozycji sprzed kontuzji chłop nie będzie grać rok w piłkę 32 lata, Botman bardzo dobry ruch ale i Romagnolii jako 3 obrońca by się przydał.
0
paweł_piotr
paweł_piotr
10 lutego 2022, 09:12
Pytanie czy chce być 3-4 obrońcą i zarabiać prawie połowe mniej niż obecnie.
A na pewno nie chce.
Edytowano dnia: 10 lutego 2022, 09:14
0
szymoninho19
szymoninho19
10 lutego 2022, 09:31
dziś można mówić że to może być 3ci wybór ale nie wiadomo co przyniesie sezon. Dalej w czasie Covidu nie można o nikim mówić nr 3 czy 4. Kalulu niby 4 wybór a minut już sporo ma w nogach i gra dobrze
4
kamilus
kamilus
10 lutego 2022, 09:58
W powrót Kjaera można wierzyć lub nie, ale jak to w biznesie, trzeba się przygotować na obie ewentualności, stąd też staranie się o "podstawowego" obrońcę (co pewnie nie miałoby miejsca, gdyby Alessio przedłużył umowę), bo Kjaer nie będzie miał problemu, by walczyć o pierwszy skład z pozycji nr 3. A rywalizacja wśród stoperów tylko polepszy ogólną ich jakość.
2
ba_acm
ba_acm
10 lutego 2022, 08:03
I git. Jeszcze tylko w maju zadzwonić do Romka że jest nowy obrońca :)
19
kusniak_22
kusniak_22
10 lutego 2022, 10:48
Dokładnie :) Lubię Romagnoliego i uważam, że mógłby zostać, ale były rezerwowym i musiałby obniżyć swoje zarobki, czego chyba nie planuje.
0
Eratorn
Eratorn
10 lutego 2022, 08:00
Jestem w stanie zrozumieć, że ten chłop może być na prawdę dobry. Natomiast patrząc na nasze finanse i potrzeby to uważam, że lepiej byłoby dać Romkowi pensje 4 mln... Bądź co bądź to też bardzo dobry defensor a kasowo wywalić 30baniek na młodego to nie jest deal życia :/ tym bardziej że wzmocnień będzie wymagał środek po odejściu Franka i przydałby się napastnik, choć tu liczę na przyjście za darmo Belottiego :D
0
zbylon
zbylon
10 lutego 2022, 08:21
Botman to raczej ma być następcą Kjaera, bo ten nie wiadomo w jakiej będzie formie po tak ciężkiej kontuzji. Romagnoli moim zdaniem przedłuży.
7
Gianni Rivera
10 lutego 2022, 08:23
Chyba dają Romagnolemu 3-3,5 i się nie zgadza. Wątpię, by podwyższenie tej kwoty do 4 go satysfakcjonowało, skoro aktualnie z bonusami wyciąga 6,5. Z kartą na ręku pewnie tyle dostanie. Jeśli De Ligt odejdzie latem, to Juventus spokojnie da Alessio z 6 baniek netto. A na tyle rezerwowy środkowy obrońca u nas nie zasługuje po prostu. Jeśli Kalulu nadal będzie się w takim tempie rozwijał, a Kjaer po kontuzji prezentował choćby 80-90% swojej optymalnej formy, to Romagnoli mógłby być nawet czwartym wyborem, co tak wysoką pensję czyniłoby jeszcze bardziej kuriozalną.
Lubię Romagnolego, bo został w Milanie, kiedy mógł odejść do lepszych klubów. Nie zmienia to jednak faktu, że aktualnie nasz kapitan zatrzymał się w rozwoju i mniej więcej od dwóch lat nie widać u niego progresu, a niektórzy by nawet stwierdzili, że widać regres. Botman zaś ma papiery na wielkie granie. Czy je wykorzysta, to inna bajka, ale potencjał jest. U Romagnolego owego potencjału już nie widać. To po prostu ligowiec.
1
hyrus13
hyrus13
10 lutego 2022, 08:32
O Barzaglim pisali gorsze rzeczy, mało kto pamiętał, że ktoś taki gra w Bundeslidze. Na szczęście znalazł się Juventus, który zapłacił za niego śmieszne pieniądze i miał kapitalnego obrońcę na kilka lat. Skreślanie 26-letniego obrońcy, którego potencjał wszyscy doskonale znamy jest kuriozalne, a już pisanie, że w kolejnym roku Kalulu go przeskoczy w hierarchii. Cóż, tego nawet nie jestem w stanie skomentować. Być może Romagnoli potrzebuje nowych bodźców? Możliwe, ja jestem przekonany, że za kilka lat Milan będzie żałował, że odszedł.
9
adamos
adamos
10 lutego 2022, 08:47
problemem jest pensja Romka, która chyba oscyluje koło 7 mln, Milan chce ją obniżyć właśnie do 4 mln a gruby Rio jak zawsze mąci...
5
Cisek666
Cisek666
10 lutego 2022, 08:58
@Gianni Rivera - w poprzednim sezonie Simon Kjaer też jakoś nie błyszczał...a teraz się odbudował i jest kozakiem nr 1 w obronie (obok Tomoriego). Także nie ma co skreślać Romka. Moim zdaniem warunkiem pozostania na San Siro jest obniżka pensji i zmiana agenta;)
1
kamilus
kamilus
10 lutego 2022, 09:03
@Eratorn
Patrząc na finanse to właśnie lepszy jest wariant z nowym obrońcą - gracz zza granicy za ok. 25 mln i pensją ok. 2 mln rocznie (wątpię, by Botman na start miał dostać więcej) będzie kosztował klub 7,5 mln brutto rocznie (5 mln + 2,5 mln), a 4 mln dla Romagnolego kosztowałoby klub 9,5 mln brutto rocznie.

Poza tym nadal nie wiadomo, czy Alessio by się na tyle zgodził i czy Raiola nie chciałby przy przedłużeniu jakiejś chorej prowizji. Zresztą, w grę pewnie wchodzi też to, że Milan po akcji z Gigio wolałby się odciąć od Mino...
5
kamilus
kamilus
10 lutego 2022, 09:04
" Pisanie, że w kolejnym roku Kalulu go przeskoczy w hierarchii. Cóż, tego nawet nie jestem w stanie skomentować."
Co jest złego w takim pisaniu?
1
kamilus
kamilus
10 lutego 2022, 09:25
W moich wyliczeniach w poprzednim poście jest błąd - nie wiem jakim cudem mi wyszło, że 4 mln Alessio to 9,5 mln brutto, bo poprawna kwota to ok. 7 mln brutto. Mniej niż z Botmanem, więc pewnie większy wpływ mają te dwa ostatnie czynniki (sama chęć Romagnolego do prolongaty umowy oraz stosunki Milanu z Raiolą).
0
kamilus
kamilus
10 lutego 2022, 09:30
Nie ma żadnych szans na odnowienie Alessio. Podziękujcie po raz kolejny F&M. Wątpię by się udało nawet za 5-6 mln. My na pewno nie zamierzamy tyle płacić.

Posłuchajcie Gazidisa:
"But the players and agents think as if the Covid never happened,

To get to the figures they want, they have to go on a free transfer. We will continue to make decisions in the interest of the club, remaining competitive at top in Serie A and in Europe. But we cannot transcend economic sustainability. I think we may have made mistakes, but every decision was made for the good of the club.”
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
10 lutego 2022, 09:33
Problemem tkwi w tym, że Romek chce grać, a w hierarchii Piolego jest wyborem nr 3 za Kjerem i Tomorim. W przypadku przyjścia Botmana kto wie czy nie byłby nr 4? Chyba że z Kjera już nic nie będzie po kontuzji(tego wykluczyć się nie da) to może dalej pozostanie trzecim wyborem.. a tak jak mówię Romek jako kapitan Milanu chce grać jako zawodnik pierwszej 11nastki i kto wie czy nie odejdzie do Juve tam formacja obrony będzie w lato odświeżana, kto wie czy nie dojdzie do sprzedaży Matthijs de Ligta bądź co bądź to dalej zawodnik w którego warto zainwestować i nie jeden klub z PL może się skusić latem, biorąc pod uwagę że agentem obu zawodników Romka i De Ligta jest Raiola to chyba nie muszę Wam mówić że scenariusz typu, gruby transferuje De Ligta do PL Juve ma pieniążki na transfery i Romka za darmo jako zastępstwo w Juve..
Swoje też Romagnoli tam zarobi i na pewno będzie miał więcej minut jak u nas, także żeby przekonać przekonać Romagnoliego do pozostania w Milanie same pieniądze mogą nie wystarczyć potrzeba też dać mu grać, a jak wszyscy lub nie wszyscy wiedzą Pioli w tym aspekcie mistrzem nie jest.. Najczęściej stawia na najbezpieczniejsze rozwiązania i tak jak wróci Ibra to posadzi naszego pięknego Francuza w formie na dupie - a szkoda bo łapie druga młodość, tak jak tylko wróci Kjer i będzie dostępny Tomori tak Romek grał nie będzie więc latem odejdzie xd nawet się zrymowalo..
0
Gol
Gol
10 lutego 2022, 11:00
Cisek666 - Moim zdaniem akurat sezon 20/21 był bardzo dobry w wykonaniu Kjaera. Milan był trzecią defensywą ligi (41 bramek straconych, lepsze tylko Juve i Inter), Duńczyk często grał jak profesor, a wysoka forma dała efekt na Euro, gdzie jako kapitan Reprezentacji Danii zaszedł aż do półfinału. Moim zdaniem Kjaer w poprzednim sezonie był na pewno jednym z najlepszych stoperów w lidze.

Romagnoli ma swoje momenty w Milanie, ale fakt, jest taki, że zarabia sporo, a nie jest lepszy ani od Tomoriego, ani od Kjaera (oczywiście, jak z Duńczykiem będzie po kontuzji nie wiadomo), przy przyjściu Botmana, raczej wątpię żebyśmy decydowali się na zatrzymanie Romagnoliego. W obiegu jest w końcu jeszcze Kalulu i Gabbia (z świeżo przedłużona umową), a ŚO to formacja którą raczej dość rzadko się rotuje, więc przy braku jakiś większych urazów, Romagnoli by raczej musiał się pogodzić z bycia numerem 3 lub nawet 4, a to oznacza, że przy sezonie bez kontuzji zagra 10-15 pełnych spotkań i to głównie w mniej ważnych rozgrywkach i spotkaniach w lidze.

Myślę, że agent Romagnoliego też klubowi specjalnie nie pasuje, a samemu Raioli raczej się nie widzi obniżka pensji, z mocno przesadzonego 6,5 mln euro za sezon, a umówmy się, dla Milanu nie ma wielkiego biznesu w trzymania stopera numer 4 w hierarchii z taką pensją, nawet jakby się zgodził obciąć nieco swoje zarobki.

Osobiście chciałbym, żeby Alessio został bo czuje sympatie do tego zawodnika, może nie będzie to nigdy top topów, ale na pewno solidny obrońca którego warto mieć w składzie, jest też z Milanem już 7 lat, gdzie przeszliśmy razem długą drogę w tym czasie. Natomiast z biznesowego punktu widzenia, za jego zatrzymaniem przemawia naprawdę mało.

ForzaMilan!!! - W jakim aspekcie Pioli nie jest mistrzem ? W rotowaniu składem ? No na ŚO się generalnie nie rotuje.
Ibrahimovic i Giroud to trochę inna para kaloszy, i Ibra i Olivier to bardzo dobrzy zawodnicy, Szwed jest nieco lepszy technicznie i potrafi pomóc w rozegraniu piłki, więc przy słabo dysponowanym Diazie, również stawiałbym na niego.

Poza tym Pioli miał tyle kontuzji w zespole, cały czas utrzymuje w czołówce z punktem straty do lidera, na większość spotkań z mocnymi rywalami ugrał 18 punktów (raz przegrał po sporej kontrowersji z Napoli), więc myślę , że akurat z rotowaniem składem radzi sobie bardzo dobrze.
Edytowano dnia: 10 lutego 2022, 11:02
3
hyrus13
hyrus13
10 lutego 2022, 12:01
Miszcz

A czy ja pisałem, że jest coś złego w pisaniu, że Kalulu przeskoczy Romagnolego? Ja zwyczajnie nie jestem w stanie tego skomentować.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się