SCUDETTO


Origi może osiągnąć porozumienie z Milanem lada dzień. Trwają intensywne rozmowy

22 marca 2022, 10:02, cinassek Aktualności
Origi może osiągnąć porozumienie z Milanem lada dzień. Trwają intensywne rozmowy

Dziennikarz Gianluca Di Marzio informuje, że już w tym tygodniu Milan może osiągnąć porozumienie z Divockiem Origim. W trakcie przerwy reprezentacyjnej klub bardzo intensywnie pracuje z agentami Belga, aby dopiąć na ostatni guzik letnie przenosiny 27-latka na San Siro. Napastnik mógłby liczyć na kilkuletni kontrakt z zarobkami dochodzącymi do 4 mln euro netto rocznie. Co istotne, snajper trafiłby w mediolańskie szeregi na zasadzie wolnego transferu, jako że jego kontrakt z Liverpoolem wygasa.



56 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Krzysztof
Krzysztof
22 marca 2022, 20:51
jak chcemy grac na wszystkich frontach to weźmy origiego i bellotiego. Zlatana juz nie ma co liczyć...
0
Ajvar
Ajvar
22 marca 2022, 18:30
A wie ktoś może jak wygląda sytuacja w serie A jeśli chodzi o zatrudnianie piłkarzy z Ukrainy lub Rosji?
0
lopezito84
lopezito84
22 marca 2022, 15:29
Fajnie, Ale to znaczy że bellotti odpadł Szkoda by było bo on też jest za darmo jeśli oczywiście o zakup chodzi
0
Tairens
Tairens
22 marca 2022, 15:08
Wierze w to, ze moze u nas odpalic. Byl rezerwowym w Live to prawda, ale czasami uwolnienie potencjalu moze nastapic pozniej ze wzgledu np na brak ciaglosci. Generalnie szkoda mi troche, ze Belotti nie przyjdzie, moze ze wzgledu na to, ze to zadeklarowany Milanista. Jednak z drugiej strony patrzac, mozliwe, ze Wloch juz pewnego poziomu nie przeskoczy, gdzie byl czolowa postacia swego klubu i na brak gry nie mogl narzekac. Belg potrafi strzelac bramki, a ma tez kilka naprawde waznych.
1
TR3V0R
TR3V0R
22 marca 2022, 15:05
no i git, zawsze jak widziałem go w akcji, to mi się z reguły podobał. Tutaj poszukał strzału, tu jakiś drybling, a i gra głową całkiem niezła. Jako ,,darmowy'' transfer czemu nie, na pewno nas mniej wyniesie niż sprowadzenie Belottiego, który moim zdaniem i tak odstaje przy Origim
0
milanista123456
milanista123456
22 marca 2022, 14:42
Maldini ufam Tobie
0
gieksa51
gieksa51
22 marca 2022, 14:34
Powiem tyle zarząd udowodnił że jak kogoś kupują to wiedzą więcej niż my i odpali tak więc niech zarząd robi to co uważa za słuszne i to co potrzebuje pioli
0
Gerada
Gerada
22 marca 2022, 14:10
Dla mnie czy przyjdzie Origi czy Belotti to będzie miał czystą kartę. Ani jeden ani drugi nie jest graczem z absolutnego topu, tak samo ani jeden ani drugi nie jest kompletnie anonimowy. Przewagą Belga jest to, że przez pół dekady na co dzień trenował pod okiem Kloppa z gwiazdorską ekipą kolegów, ciągle żył w innym świecie gdzie faza grupowa LM to rozgrzewka. Mentalnie znacznie bardziej powinien pasować profilem do tego, czego w Milanie zarząd poszukuje. Gallo jest pod tym kątem na przeciwnym biegunie - z roku na rok wygląda na co raz bardziej przesiąkniętego przeciętnością swojego klubu. Czas pokaże, co z tego wyjdzie.
12
Shadow83
Shadow83
22 marca 2022, 16:30
dla Gallo dużym plusem jest znajomość Ligi Włoskiej,nie wiadomo jak Origi się odnajdzie.
0
Zuber
Zuber
22 marca 2022, 16:34
Za to dla Origiego dużym plusem jest znajomość LM, więc można tak pisać w obie strony.
0
Gerada
Gerada
22 marca 2022, 16:46
@ Shadow83
W ostatnich dwóch latach na dobrą sprawę (Bakayoko nie liczę) sprowadziliśmy dwóch graczy z PL: Tomoriego i Giroud. Nie wydaje mi się żeby nieznajomość Serie A któremuś z nich bardzo doskwierała... Ligi może nie znać Hauge przychodząc z Norwegii do innego świata, ale gracze z czołowych klubów PL raczej się aklimatyzują :)
0
Jaca23
Jaca23
22 marca 2022, 13:52
Powiem tak - no trudno.
1
omo69
omo69
22 marca 2022, 11:31
Maldini tu bywa,czyta i nie chce waśni miedzy nami,podpisza Origiego a Belotti tak chce u nas grac ze jak zejdzie z tej milosci do 2 mln za sezon tez go wezmie:)
0
mix17
mix17
22 marca 2022, 11:15
Skoro rzekomo Belotti sam chce do nas przyjść, a klub tego nie wykorzystuje i sprowadza Origiego to musi być coś na rzeczy, obstawiam że w Belgu widzą większy potencjał i według mnie dobrze robią.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
22 marca 2022, 11:31
Na Belottiego jest 50% szans. On chce, Milan nie.
10
Rafał0209
Rafał0209
22 marca 2022, 14:57
Według Transfermarkt Belotti że słabego Torino wart okolo 30mln, a ten pan z wielkiej PL 12.mysle że Włoch też przyjdzie
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 marca 2022, 15:40
Mordo na transfermarkt De Ligt ma 70M a Tomori 45M. Ten portal nie jest wyznacznikiem, możesz się nim sugerować, ale nijak ma się to do rzeczywistości
1
kamilus
kamilus
22 marca 2022, 16:06
Tam Maguire jest wyceniany na 48 mln. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
Corsa
Moderator Corsa
22 marca 2022, 10:56
Nie jestem przekonany... na stronie przewijają się porównania do dobrze radzącego sobie Abrahama, że też był rezerwowy w topowym klubie, a teraz zjada naszą ligę i tak dalej.

Różnica polega jednak na tym, że były zawodnik Chelsea zaliczał fenomenalne momenty i był mocno wyróżniającym się piłkarzem The Bleus, a po chwili notował srogi zjazd formy, który utrzymywał się przez dłuższy czas. Miewał zrywy po których ręce same składały się do oklasków, a Belg? No sam nie wiem.

Fakt, że ekipy z Liverpoolu nie śledzę tak często jak Londyńczyków i być może dlatego Origi jest dla mnie anonimowym napastnikiem, którego bardziej kojarzę go z FM'a niż z oglądanych spotkań, ale mimo wszystko gdzieś tam powinien zapisać się w mojej pamięci.

Obawiam się, że to wieczny rezerwowy, na bardzo dobrym poziomie, ale jednak rezerwowy. Pocieszeniem jest, że nasz zarząd wie co robi, udowodnili to ściągając Theo, Leao czy Kalulu, gdzie większość z nas wtedy narzekała. Jeśli mają kogoś na oku to znaczy, że chłop jest wart zachodu.
5
paweł_piotr
paweł_piotr
22 marca 2022, 11:05
Zgadza się też nie jestem przekonany ale tak samo i do Belottiego. Ale raczej nikt inny nie wchodzi w grę a i nie możemy se na kogoś innego pozwolić niestety.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 marca 2022, 11:06
Pamiętajmy, że on będzie sprowadzany jako rezerwowy i tylko rezerwowy. Nie ma co do niego większych oczekiwań, a plan pozyskania napastnika do pierwszego składu jest przesunięty na następne lato, gdy zwolni się budżet płacowy po Ibrze.
1
Corsa
Moderator Corsa
22 marca 2022, 11:31
@Alessio_re6, to mnie właśnie martwi, Ibra powinien zostać w klubie, ale w innej roli, jako napastnik dał tyle ile mógł, wyciągnął nas za uszy na wyższy poziom i teraz powinien ustąpić miejsca, aby ten poziom klub utrzymał przy pomocy kogoś innego.

Szwed nie oszuka własnego ciała, pokonają go urazy, to więcej niż pewne, a opieranie gry na Giroud jakoś mi się nie uśmiecha. Obaj powinni pełnić tylko rolę jokera. Dojdzie do tego jeszcze Origi, kolejny typowy rezerwowy i będziemy mieli sytuację identyczną jak na prawym skrzydle - sami typowi zmiennicy, gdzie jeden z nich z braku laku musi biegać w pierwszym składzie.

Nie idzie to w parze z jakością.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
22 marca 2022, 11:35
Tylko, że nie ma pieniędzy na nikogo innego. Teoretycznie są, ale lepiej je przeznaczyć na 3 inne pozycje, prawe skrzydło, środek obrony i pomocy, czemu? Bo lepiej mieć wyrównaną drużynę. Lepiej rok przeżyć z Ibrą, a za rok będzie trzeba obsadzić tylko napad, a też może zostaną wykreowane nowe gwiazdy.
1
Mil_online
Mil_online
22 marca 2022, 11:47
A ja myślę, że dla wiecznego rezerwowego Milan to idealna szansa i środowisko na wskoczenie na regularny poziom. Nie jestem fanem ani Belottiego ani Origiego, ale jakoś otrząsanie Belga z wielką piłką zdecydowanie bardziej do mnie przemawia.
0
kamilus
kamilus
22 marca 2022, 11:50
Zlatana wzięliśmy z "dobrodziejstwem inwentarza" - wniósł do drużyny ogrom doświadczenia i umiejętności, ale wraz z pewną nonszalancją i swoimi humorami i celami, przez co nie jestem w stanie sobie w ogóle wyobrazić sytuacji, że odchodzi po sezonie grać gdzieś indziej. Zarząd raczej wyjdzie z założenia, że te ok. 3 mln netto po prostu musi mu dać za kolejny rok gry i szczerze mówiąc nie będę im miał tego za złe. Coś za coś - kiedyż Szwed razem z Piolim podnieśli ten zespół, a teraz musimy mu pójść lekko na rękę.
5
wielki prostownik
wielki prostownik
22 marca 2022, 16:02
kamilus

To prawda. Nie możemy ot tak powiedzieć: dobra Zlatan, fajnie było ale już możesz spadać. Jakiś kontrakt musi dostać. Tylko już powinien powoli szukać innej roli. Na pewno już nie jako napastnik pierwszego wyboru. Zdrowie już nie to a i czasem chyba motywacji brakuje (gra nonszalancko jakby kopał z dzieciakami na orliku dla zabawy). Origi to nie jest szczyt marzeń ale nie oszukujmy się. Dopóki mamy Ibrę i Żwira nie zainwestujemy w znaczącego napadziora. Belg na tą sytuację sensownym rozwiązaniem.
0
Jaca23
Jaca23
22 marca 2022, 19:22
Ci co porównują Origiego do Abrahama, to ci sami eksperci co mówili, że ściągając Theo czy Tomoriego ściągamy szrot ;)
0
kozik___13
kozik___13
22 marca 2022, 10:55
Zdecydowanie jestem za Belottim ale ufam naszym dyrektorom ;)
5
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
22 marca 2022, 10:48
No i fajnie. W lidze włoskiej może konkretnie odpalić.
1
omo69
omo69
22 marca 2022, 10:41
Dla mnie to ogorek i na zapchajdziure to sporo kasy bedzie brac.Niestety Milan bierze kogo moze a nie kogo by chcial ,patrzac miedzy innymi na znizke podatkowa.Osobiscie bym wolal Belottiego i Bernardeschiego ktory chce 4 miliony i nie moze sie dogadac z Juve a pozegnac Messiasa,no chyba ze Maldini da nam duet z Sassuolo plus Botman:)ale realnie to skonczymy z wynalazkami z ligi francuskiej i belgijskiej.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
22 marca 2022, 10:44
Mówisz, że to ogórek, ale chciałbyś Belottiego i Bernardeschiego XD Skończyłeś mecze oglądać w 2017?
8
omo69
omo69
22 marca 2022, 10:49
Synku jak ja ogladalem mecze to Ciebie jeszcze w planach nie bylo:)Wyrazilem swoje zdanie wiec nie medrkuj bo na zawodnikow ktorzy sa w formie i maja nazwisko Milanu po prostu nie stac,trzeba szukac a kto przyjdzie to przyjdzie i dalej bede jedzil na San Siro a ty bedzie co najwyzej pisac "xd"w komentarzach.
Kazdy tutaj moze wyrazic swoje zdanie kogo chetnie by zobaczyl i dlaczego w naszych barwach i jest to raczej w formie zabawy bo co my mozemy...wiec jak nie masz nic do napisania ciekawego tylko "xd"to sobie daruj ze mna dyskusje:)
Edytowano dnia: 22 marca 2022, 10:59
5
mix17
mix17
22 marca 2022, 10:59
Milan bierze kogo może, a nie kogo chce? No właśnie mogą wziąć Belottiego, ale wolą Origiego i myślę, że Maldini wie lepiej co robić niż my.
9
omo69
omo69
22 marca 2022, 11:01

mix17

trudno powiedziec jak to jest z tym Belottim bo my faktycznie opieramy sie na tym ze kibicuje Milanowi i strzelil pare fajnych bramek.Jako kibice mozemy miec inne spojrzenie niz ktos kto musi ogladac cztery razy jednego euro:)Ja mam slabosc do Belottiego i nic nie poradze:)
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 marca 2022, 11:02
Ojcze, to fajnie masz, bo mnie nigdy w planach nie było..
Zgodzę się że nie stać nas na takich zawodników, ale skoro nie stać na na kogoś z nazwiskiem, to stworzymy kogoś takiego, a nie bierzemy solidnych ligowców, którzy idą tylko w dół.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 marca 2022, 11:02
Biorąc Pellegriego też wiedzieli co robią? Wystarczy poważniejszy uraz Giroud i zrobi się spory problem.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 marca 2022, 11:09
Tak, wzięli potencjał, który miał problemy, dali mu szansę, nie dał tyle ile oczekiwano i został odpalony.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 marca 2022, 11:15
Alessio_re6
Zdajesz sobie sprawę, że przy tak kruchym zdrowiu reszty napastników duże wahania formy 3 napastnika mogą kosztować Milan nawet kilkadziesiąt milionów euro?
1
omo69
omo69
22 marca 2022, 11:18
Przyjdzie Origi bo jest tanszy w utrzymaniu i zagrac moze na wielu pozycjach,czy bym chcial zeby przyszedl Belotti a pilki dogrywaby mu Berardi i Leao?jasne ze bym chcial bo jestem wychowany na "romantycznym" futbolu i widok kibica Milanu ktory sadzi bramki w LM po wielu latach czekania aby w nim zagrac bylby zapewne fajny i emocjonalny.Ale niech i Origi wali brame za brama czego beda mu zyczyc jesli przyjdzie.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 marca 2022, 11:21
Marcos zdajesz sobie sprawę, że na pozycji napastnika możemy wystawić 6 piłkarzy? Zdajesz sobie sprawę, że mała jest szansa, że 4 z nich naraz będzie kontuzjowanych. Najlepiej może miejmy 4 piłkarzy na pozycję, ale to że będą ograniczeni to inna sprawa.
0
Kuba93ACM
Kuba93ACM
22 marca 2022, 10:41
Ta "ksywka" wiecznego rezerwowego jest trochę nad wyraz,moim zdaniem nigdy nie dostał tej prawdziwej szansy a w Live nigdy nie zawodził jak wchodził z ławki.Jest silny fizycznie nie dostaje kontuzji jest za darmo i ma dopiero 27 lat także pogra jeszcze na wysokim poziomie.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 marca 2022, 11:00
Dostał w VFL. 36 spotkań i 7 bramek.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
22 marca 2022, 11:07
Marcos, a to ty go tylko przez pryzmat goli oceniasz ?
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 marca 2022, 11:09
O ile na boku nie biega Messi, CR7 czy Hazard w prime napastnika nie można nie rozliczać z bramek. Milanu przy tak wiekowych snajperach oraz charakterze Leao nie stać na taki komfort.
Edytowano dnia: 22 marca 2022, 11:11
1
Alessio_re6
Alessio_re6
22 marca 2022, 11:23
Okejjjka, myślałem że masz trochę szersze spojrzenie na piłkę, ale oki. Obrońca broni, pomocnik podaje, skrzydłowy drybluje, napastnik strzela jak któryś z nich robić coś więcej to out ich z klubu.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 marca 2022, 11:52
Oczywiście. Reszta jest dodatkiem. Często ważnym, ale ostatecznie to skuteczność Osimhena, Vlahovicia , Immobile, Abrahama, Dżeko czy duetu Zlatan/Giroud decyduje o miejscu zespołu na koniec sezonu. Styl wypracowywania tych bramek zawsze jest kwestią drugorzędną, często pochodną sukcesów. Podobnie ze szczelnością defensywy.
Dodatkowo właśnie z powodu tej szerszej perspektywy ludzie rozumieją czym może skończyć się uzupełnienie miejsca na szpicy napastnikiem bez jakiejkolwiek ciągłości gry/formy, gdy ma się tam jedynie dwóch starszawych, ''poobijanych'' panów.
Edytowano dnia: 22 marca 2022, 11:53
2
Alessio_re6
Alessio_re6
22 marca 2022, 11:54
No to inaczej patrzymy na zadania piłkarza na boisku. Nie dogadamy się choćbyśmy próbowali.
0
Master of AC Milan
22 marca 2022, 10:18
A może przyjdzie i on i Andrea. Zlatan noże zakończyc kariere albo odejść do swojego klubu, lecz oba scenariusze są mało prawdopodobne jeżeli Szwedzi nie awansują na mundial. Lecz gdyby jednak nie grał u nas to może i Origi i Il Galo by przyszli.
0
Ooryl
Ooryl
22 marca 2022, 10:09
Kolejny francuskojęzyczny zawodnik. Nerorossi się robimy :) na pewno poszerzy możliwości taktyczne Padre.
Edytowano dnia: 22 marca 2022, 10:09
0
Manolas
22 marca 2022, 10:09
Wolałbym dać 10mln Dybali niż 4mln wiecznemu rezerwowemu który w CV ma kilkanaście bramek w tym kilka ,,ważnych,,. Każdy musi mieć swojego Morate
2
Matim
Matim
22 marca 2022, 10:15
10mln, ale z zastrzeżeniem, że w wypadku kontuzji pensja, którą miałby pobierać pójdzie na MilanLab.
10 mln dla Dybali to koszt prawie 20mln dla klubu, natomiast 4mln dla Origiego to koszt około 6mln dla klubu. Wolę jednak tego rezerwowego, który raczej nie odnosi aż tylu urazów, niż "zawodnika bonus", który jak jest zdrowy to gra, ale rzadko jest zdrowy.
Edytowano dnia: 22 marca 2022, 10:16
5
patoo_07
patoo_07
22 marca 2022, 10:16
Uważaj bo się zaraz zlecą wyznawcy kultu, że to w sumie zawodnik na każdą pozycję w ataku, drybler i lepszy od Abrahama, bo on to siedział w Chelsea.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
22 marca 2022, 10:17
Dybala kosztowałby ok 15M za rok, ale to nie ta pozycja i od tego trzeba zacząć dyskusję.
1
kamilus
kamilus
22 marca 2022, 10:20
Dybala pewnie dałby nam więcej jakości (jeśli akurat by się nie leczył), ale w kontekście Milanu trzeba patrzeć na warunek cena/jakość, bo inaczej równie dobrze można by pisać, po co nam Leao, jak możemy mieć Mbappe? :)
0
RaveL
RaveL
22 marca 2022, 13:37
Ta Dybala, Bernardeschi, Belotti, a później będzie płacz, bo jeden będzie wiecznie siedział w szpitalu, drugi po roku czy dwóch odejdzie, bo jakoś nie widzę kogoś kto od x lat gra w Juve, by dobrze mu było w Milanie i trzeci, który obstawiam, że przejmie szlachetną rolę Montolivo albo Castillejo i zamiast odejść to będzie żerował na klubie aż do ostatniego dnia kontraktu. Sorry, ale to ja już wolę świeżość w lidze i sprowadzenie zawodnika, który ma w Serie A czystą kartę i wolę walki, a taką na pewno Origi będzie miał, bo w końcu będzie miał szansę grać notorycznie od pierwszych minut.
1
Bigi30
Bigi30
22 marca 2022, 10:07
Super
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się