SCUDETTO


Investcorp po przejęciu Milanu planuje inwestycje w sektor młodzieżowy

21 kwietnia 2022, 14:21, Redakcja Aktualności
Investcorp po przejęciu Milanu planuje inwestycje w sektor młodzieżowy

Wraz z upływem kolejnych dni, pojawiają się nowe doniesienia dotyczące planów Investcorp względem Milanu. Jak informuje MilanNews, negocjacje na linii Elliott Management - Investcorp (przy wsparciu funduszu Mubadala) w szybkim tempie zmierzają do finalizacji. Oprócz oczywistego tematu wzmocnienia drużyny, budowy nowego stadionu i promocji marki na całym świecie, inwestorzy z Bahrajnu mają dalekosiężne plany dot. wzmocnienia struktur sektorów młodzieżowych. Centrum szkoleniowe Milanello oraz Milan Lab nie są aktualnie obiektami nowoczesnymi i odstają technologicznie od podobnych w Europie i Ameryce Północnej. Dlatego też Investcorp zamierza poważnie przebudować te elementy na wzór tego co wydarzyło się w Manchesterze City w 2011 roku. Po dwóch latach prezydentury szejka Mansour bin Zayed al-Nahyana, zdecydowano się na utworzenie City Football Academy w Manchesterze, która dziś jest siedzibą wszystkich drużyn młodzieżowych i drużyny kobiecej. Te inwestycje przyjdą jednak z czasem, ponieważ priorytety będą inne (budowa nowego stadionu i zwiększenie przychodów).



56 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Pepik
Pepik
21 kwietnia 2022, 19:26
Przydałoby się, żeby jeszcze zainwestowali w normalnych fizjoterapeutów, tak jak w Interze. Tam mają chyba jakiegoś dr Mengele i nikt im się nie łamie.
1
JerryRossoneri
JerryRossoneri
21 kwietnia 2022, 18:13
Investcorp ma plan.....jaki ?
Kurcze sprytny
3
hyrus13
hyrus13
21 kwietnia 2022, 16:48
Inwestycje w młodzież są niezbędne. Nie tak dawno Milan nie podjął tematu Pedriego, chociaż nam go proponowano. Osobiście życzyłbym sobie, żeby Milan nastoletnie ściągał włoskie perełki, bo tych nie powinno brakować.
1
BartekWydziu
BartekWydziu
21 kwietnia 2022, 16:47
Nie jestem zwolennikiem arabskich inwestycji w piłkę nożną.

Jednak jeśli to faktycznie będzie robione z głową, fajne transfery bez potężnych kwot, własny stadion, inwestycja w młodzież.....

Boże, już mam dosyć oklepów od Interu, już mam dosyć mistrzostw tylko dla Juve, a teraz dla Interu....

Milanie wracaj do elity, Milanie daj nam powód do wielkiej dumy.
4
jarek_2389
jarek_2389
21 kwietnia 2022, 16:47
Oby nie zmienili herbu na inny bo się zapłaczę z tego powodu
2
Alessio_re6
Alessio_re6
21 kwietnia 2022, 16:53
Jeśli nowy herb będzie ładny to why not. Manchesterowi City czy Juventusowi zmiana herbu wyszły wizualnie na ogromny plus.
0
boro215
boro215
21 kwietnia 2022, 17:10
Nasz herb według mnie nie wymaga jakiejś radykalnej zmiany, może ewentualny upgrade konturów i czcionki. Juventusowi wyszło to jako tako, bo jakoś ambitny projekt to to nie był.
1
hyrus13
hyrus13
21 kwietnia 2022, 17:54
Jeśli będzie to na pewno pożegnamy się z krzyżem.
0
Pepik
Pepik
21 kwietnia 2022, 19:24
^
(na szczęście) w herbie Milanu nie ma żadnych krzyżów. Półksiężyca mam nadzieję, że też nie będzie.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 kwietnia 2022, 19:48
Jest krzyż XD. Prawej strony taki dupny krzyż na białym tle.
1
ACMati94
ACMati94
21 kwietnia 2022, 19:59
Pepik jak nie ma, jak jest.
0
Milanboy
Milanboy
21 kwietnia 2022, 16:25
Podobają mi się coraz bardziej na papierze.
3
chory
chory
21 kwietnia 2022, 16:06
zainwestujmy wreszcie w normalnych lekarzy w milanlab, młodzież to pikuś
0
boro215
boro215
21 kwietnia 2022, 16:27
MilanLab to laboratorium statystyczne a nie prywatna przychodnia Milanu, kiedy to co niektórzy w końcu zrozumieja xd
6
pazioni
Moderator pazioni
21 kwietnia 2022, 15:57
Czekam z niecierpliwością na rozwój sytuacji.
0
inzaghi67
inzaghi67
21 kwietnia 2022, 15:25
Z Manchesteru City kto zrobił karierę z wychowanków?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 kwietnia 2022, 15:26
laczynaspasja.pl/jedenastka-najlepszych-wychowankow-man-city/
Najlepsi to wiadomo, Foden i Sancho.
6
Vol'jin
Vol'jin
21 kwietnia 2022, 15:28
Foden, Zinczenko, Sancho, Angelino, Nmecha, Denayer

+ od biedy masa zawodników się przewinęła przez sektor młodzieżowy City vide Diaz, Seko Fofana czy łączony teraz z Milanem oraz z Juve/Sass Bernabe z Parmy
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2022, 15:30
4
Alessio_re6
Alessio_re6
21 kwietnia 2022, 15:31
Nie wiem czy można Zivchenke traktować jako wychowanka, bo przyszedł do City w wieku 20 lat
2
ósmy
ósmy
21 kwietnia 2022, 15:33
Phil Foden, Angelino, Denayer. Jadon Sancho, Rabiot, Kasper Schmeichel, Ichenacho, Trippier, Eric Garcia.
.....
Brahim Diaz.
1
Vol'jin
Vol'jin
21 kwietnia 2022, 15:35
No to tego drugiego grona, ale fakt faktem Zinczenko "urósł' u Guardioli :)

Smeichella bym tu nie zaliczął, bo on w City rozpoczął grać bo Tatuś dogrywał tam ostatnie lata ;) Patrzyłbym mniej więcej tak od ~2015 roku do dzisiaj, bo i to też był okres kiedy City zaczęło zmieniać powoli politykę transferową :)
0
Vol'jin
Vol'jin
21 kwietnia 2022, 15:35
No to tego drugiego grona, ale fakt faktem Zinczenko "urósł' u Guardioli :)

Smeichella bym tu nie zaliczął, bo on w City rozpoczął grać bo Tatuś dogrywał tam ostatnie lata ;) Patrzyłbym mniej więcej tak od ~2015 roku do dzisiaj, bo i to też był okres kiedy City zaczęło zmieniać powoli politykę transferową :)
0
boro215
boro215
21 kwietnia 2022, 17:18
Zinchenko to jest wychowankiem Szachtara Donieck, seniorskie szlify zaczął w Uralu Ufa, potem juz City z epizodem w PSV, Guardioli po prostu wyszedł projekt z przesunieciem Zinchenki z 10tki na LO, w repce Szewa stawiał go długo na 10tce, potem ostatecznie juz ulokowal go po guardiolowemu
1
Diavo
Diavo
21 kwietnia 2022, 15:21
Podobno w Lazio odpadło 10 graczy z różnych przyczyn i Sarri odwołał trening.
0
patoo_07
patoo_07
21 kwietnia 2022, 15:20
Ciekawe wieści z Rzymu. Ponoć połowa składu Lazio się pochorowała. Musieli odwołać dzisiaj trening. W grojie m.in. Strakosha, SMS, Pedro, Felipe, Pedro, Cataldi.
1
ba_acm
ba_acm
21 kwietnia 2022, 15:06
Zła decyzja
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 kwietnia 2022, 15:09
Dlaczego?
1
omo69
omo69
21 kwietnia 2022, 15:03

Alessio_re6

Ceny z transfermarkt czy sprzed inflacji?:)Isak odrzucona oferta Arsenalu na 70 milionow,reszta to tez glupoty:)
0
nokoments
nokoments
21 kwietnia 2022, 14:34
Plany to każdy ma
0
hvast87
hvast87
21 kwietnia 2022, 16:33
Już 4 stadiony powinny powstać bo każdy ma taki plan a jest jak jest.
1
omo69
omo69
21 kwietnia 2022, 14:28
Nie no ,ale przeciez za arabskie pieniadze to nie moze byc,badzmy dalej jak za krola Cwieczka byle romantycznie i rodzinnie:)popieram wszystkich co sa na NIE!:)
I jeszcze na wzor City??o nie!hanba!:)
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2022, 14:31
3
Alessio_re6
Alessio_re6
21 kwietnia 2022, 14:27
Pierwszy pozytyw jaki można przeczytać odnośnie planów Investcorp na Milan, oczywiście mogą to być spekulacje, ale jednak.
2
Tanger
Tanger
21 kwietnia 2022, 14:34
Budowę stadionu jako priorytet też można zaliczyć jako + i to taki dodatni ;)
2
Alessio_re6
Alessio_re6
21 kwietnia 2022, 14:35
Budowa stadionu to kontynuacja planów Elliotta, ale fakt jest to coś dobrego.
0
omo69
omo69
21 kwietnia 2022, 14:41

Alessio_re6

skoro to pierwszy pozytywny to jakie negatywne wczesniej przeczytales?bo jedyne informacje to byly takie ze chca wzmocnic druzyne i teraz to, ale moze Ty cos wiesz wiecej oczywiscie nie liczac tych Twoich uprzedzen odnosnie arabskiej kasy:)
3
Alessio_re6
Alessio_re6
21 kwietnia 2022, 14:49
Przede wszystkim przewrót polityki transferowej i wydanie 300M na transfery. Jestem zwolennikiem rozwoju nie rewolucji w imię wyniku, gdzie wszystko funkcjonuje z roku na rok coraz lepiej. To nie jest pozytyw, tylko ogromna skaza, tak się nie buduje prawidłowo drużyny. Przypominam 2017 rok i 200 wydanych milionów.
4
omo69
omo69
21 kwietnia 2022, 14:55
Alessio_re6

Berardi ktorego chce Pioli od 3 lat,Botman badz inny obronca juz z jakas renoma,10-tka ktora zawsze kosztuje duzo i to mowie tylko o naprawde minimalnych potrzebach do pierwszego skladu bo dla mnie to jeszcze Top napastnik ile beda kosztowac?:)150-200??uwazasz to ze rewolucja czy rozwoj?:)
Mylisz kupowanie na kilogramy z rzetelnym wzmocnienem tego co juz jest.
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2022, 14:58
3
Alessio_re6
Alessio_re6
21 kwietnia 2022, 14:59
Berardi - 20M-25M, więcej to przepłacenie
Botman - 30M
Isak - 40M
_________ +
90M-95M
Brak 10, a zainwestowanie ok 20M za dobrą mezzalę
2
omo69
omo69
21 kwietnia 2022, 15:03
Alessio_re6

Ceny z transfermarkt czy sprzed inflacji?:)Isak odrzucona oferta Arsenalu na 70 milionow,reszta to tez glupoty:)
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 kwietnia 2022, 15:07
Oferta 70M za Isaka była odrzucana dawno temu, a Szwed ma za sobą słaby sezon. A która cena jest głupotą? Botman teoretycznie jest dogadany za 30M, a Lille będzie poza CL, więc przyda im się kasa. Berardi ma ostatnią szansę na transfer do czołówki, i 20M-25M to rozsądna cena za 28-letniego skrzydłowego Włocha.
0
omo69
omo69
21 kwietnia 2022, 15:11

Alessio_re6

W styczniu to faktycznie dawno temu,ostatnie mozliwe okienko:)Berardi za 25 to juz dawno by gral w innym klubie a po tym sezonie teraz pewnie cena bedzie ok 40 ktora bylo zreszta juz odrzucana.Nie bede sie tutaj kopac z Toba bo nie masz racji a ceny sa kosmiczne i to co keidys bylo duzo teraz wcale duzo nie jest wiec nie uwazam ze inwestycja 200 milionow bedzie rewolucja tylko jak napisalem rzetelnym wzmocnieniem.Pzdr
1
Alessio_re6
Alessio_re6
21 kwietnia 2022, 15:16
No tak dawno, RSSS nie był przgotowany na sprzedaż piłkarza, dodatkowo sam zawodnik nie był zainteresowany tym transferem. Berardiemu zostały 3/4 lata gry na poziomie Europejskim, więc zapłacenie więcej niż 25M to przepłacenie, a oferta była odrzucona, bo sprzedali Locatelliego i nie chcieli oddawać drugiego ważnego piłkarza.
Skoro odbierasz piłkę jak FIFA, to no nie ma sensu się kłócić.
0
omo69
omo69
21 kwietnia 2022, 15:31


Alessio_re6

Odbieram pilke taka jaka jest,potrafie dostrzec trendy i zmiany,nie zamykam sie na nic i na nikogo.Byl czas na romantyzm,przyszedl czas na pieniadze ktore akurat uwazam ,ze w Milanie nie zmienia niczego na zle,jedyne co nam dadza to szanse na powrot na szczyt.Do tego nie rozumiem jak mozna przeliczac rewolucje czy rozwoj na ilosc wydanych pieniedzy jak to nie ma nic wspolnego z tym.Czy jesli Pan Arab chcialby zeby twarza Milanu zostal Haaland i zamaist do City tutaj bylby transferowany za 150 baniek to czy to bylby rozwoj czy juz rewolucja bo to przeciez tyle pieniedzy?:)bezsensu zupelnie te gadki na temat ile pieniedzy moze kto wydac,niech wydaje ile chce byle z glowa:)milego
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 kwietnia 2022, 15:57
Lepiej inwestować w piłkarzy zamim udadzą się do City, Realu czy PSG i zamiast dawać przysłowiowe 150M za Haalanda, to kupmy go zanim będzie tyle wart i sprawmy, by tyle ktoś chciał nam tyle za niego dać.
0
Tanger
Tanger
21 kwietnia 2022, 16:22
Nunez za 80 mln, SMS za 100, Berardi za 40 (a co tam, niech wiedzą, że Milan ma gest i jeszcze może dadzą potem zniżkę na Scamakkę za 50), Botman za 45 (żeby Newcastle na pewno nie przebiło, co z tego, że Lille by 30 wystarczyło). Jeszcze Sławek Peszko za zgrzewkę bimbru i obraz Maldiniego na pół ściany z autografem, żeby trzymać w ryzach tę gwiazdorską szatnię. Jeszcze Sterling za 100 dla równego rachunku jako twarz projektu. Dobra, trochę przegiąłem pałę, bo wyszło ponad 350 baniek, ale przecież Investcorp śpi na pieniądzach, a jest LM do wygrania.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
21 kwietnia 2022, 16:31
Tanger przyjacielu, okienko niemal idealne. Jescse Ronaldinho z emerytury i Dembele dać 30M netto, co się będziemy.
0
Tanger
Tanger
21 kwietnia 2022, 16:39
@Alessio_re6

Co tam jakiś Dembele. Lepszy deal wynalazłem. Niech Investcorp wymieni Krunicia na... Pogbę ;) Kontrakt mu się kończy, więc Investcorp nie wywali nic na odstępne i będzie mógł sypnąć kasą na kontrakty i prowizje. No i nie zapominajmy, że Pogba jest klientem... Raioli ;) Trzeba się przeprosić z Grubym, bo ma w stajni dużo świetnych graczy, na których nas będzie teraz stać. Haaland, De Ligt, Donnarumma, Verratti pierwsi z brzegu.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
21 kwietnia 2022, 16:52
Mistrzu... Nauczaj....
0
Tanger
Tanger
21 kwietnia 2022, 17:05
Przecież w takim klubie jak Milan, nie mogą grać w podstawie odpady z innych klubów jak Tomorri. Trzeba stawiać na sprawdzonych piłkarzy z nazwiskami. Myślę, że z pomocą Raioli i pieniędzmi Investcorp taki deal jak De Ligt za 150 mln byłby spokojnie do zrobienia. To byłby potężny krok w kierunku zdominowania Serie A i wygranej w LM. Nie czas na półśrodki, bo za rządów Elliotta tylko stoimy w miejscu, a gablota czeka na nowe puchary.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 kwietnia 2022, 17:18
Idealny dyrektor sportowy nie ist...
2
Tanger
Tanger
21 kwietnia 2022, 18:48
Chyba zgłoszę się na jakiś staż do Leonardo ;)
1
mmielczar123
mmielczar123
21 kwietnia 2022, 14:26
Dobra młodzież jest bardzo ważna, co najlepiej pokazał przypadek Barcelony. Niby mieli stary zespół i miał nadejść początek kryzysu, ale Hiszpanie co chwilę wyciągali jakiś talent z drużyny juniorów, bo gdy wszyscy zaczęli zachwycać się Ansu Fatim, to nagle na lidera Barcy wyrósł Pedri, teraz jeszcze jest ten Gavi i inni. Podobnie może być w Romie, gdzie jak widać w tabeli primavery serie a, ich drużyna odskoczyła innym i co chwilę jakieś talenty pukają do drzwi pierwszego zespołu. A u nas, jak niedawno sprawdzałem, młodzi zajmowali pozycję w drugiej połowie tabeli i nie słychać o jakichś niesamowitych talentach.
0
Vol'jin
Vol'jin
21 kwietnia 2022, 14:28
Różnica jest taka, żę poziom primaver we Włoszech to poziom Serie C max. Natomiast ci młodzi z Barcelony mają przetarcie w Secunda Division

Zalewski potrzebował minimum roku by się dostować w Rzymie, Frattesi ~2-3 lat w niższych ligach etc
3
Tanger
Tanger
21 kwietnia 2022, 14:37
@Vol'jin

La Masii nawet udało się nie tak dawno wygrać Segunda Division. Co jak co, ale takie kluby jak Barcelona, Real, PSG, Chelsea czy City mają świetne zaplecze.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 kwietnia 2022, 14:39
Dokładnie. Klub to piramida i od podstawy do samego czuba wszystko musi się zgadzać. Dobra szkółka to dodatkowy zarobek dla klubu i szansa na jakościowe wzmacnianie drużyny.
0
Vol'jin
Vol'jin
21 kwietnia 2022, 14:23
Pierwsza decyzja - Zwolnić Giuntiego powinna być
6

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się