SCUDETTO


Newcastle coraz mocniej zabiega o Botmana. Sytuacja się komplikuje, Milan rozważa alternatywne opcje

9 czerwca 2022, 19:54, Redakcja Aktualności
Newcastle coraz mocniej zabiega o Botmana. Sytuacja się komplikuje, Milan rozważa alternatywne opcje

Mocno skomplikowała się sytuacja dot. transferu Svena Botmana do Milanu. Negocjacje utknęły w martwym punkcie, wszystko za sprawą Newcastle, które mocno naciska na to, aby Holender wybrał jednak ofertę z Anglii. Dlatego też zarząd Milanu zaczyna szukać alternatywnego kierunku działań.

Wymieniane jest tutaj nazwisko Gleisona Bremera. Brazylijczyk, występujący w Torino był pod obserwacją Milanu przez cały ostatni sezon. 25-letni środkowy obrońca jest również w kręgu zainteresowań Interu Mediolan. Kolejną opcją jest również rezygnacja z zakontraktowania dobrego jakościowo obrońcy podczas letniego mercato. Wówczas Pierre Kalulu zostałby awansowany do pełnoetatowego zawodnika pierwszej drużyny (po podpisaniu przedłużenia kontraktu i renegocjacji zarobków). Takie działanie uwolniłoby budżet na wzmocnienie innych pozycji.



138 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
adamos
10 czerwca 2022, 10:10
Romek przedłuży kontrakt i się sprawa rozwiąże ;-)
1
Milanistaod95
Milanistaod95
10 czerwca 2022, 09:48
musimy miec 4 srodkowych dobrych, a nie 3
1
biedrus
10 czerwca 2022, 09:43
Trochę mnie śmieszy sprawa z tym Botmanem. Od pół roku czytam tu komentarze, że w przyszłym sezonie mamy obronę zabezpieczoną, bo będzie Fik, Kalulu, Kjear i Botman. Cały czas się pytałem czy Botman złożył jakiś podpis? Czy dogadaliśmy i podpisaliśmy papiery z Lille? Czy naprawdę sytuacja z Kessiem nic nikogo nie nauczyła?
2
Rafalzki
Rafalzki
10 czerwca 2022, 09:27
opcja bez wzmocnienia środka obrony przechodzi moim zdaniem tylko i wyłącznie gdyby został Romagnoli... Ale tutaj już pozamiatane więc nie wyobrażam sobie żeby się na tej pozycji nie wzmocnić jeśli mamy zrobić krok do przodu.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
10 czerwca 2022, 08:08
Tak. Zrezygnujmy z zakupu obrońcy. Wypadnie któryś x podstawowej dwójki i jesteśmy w czarnej d. Kjaer nie wiadomo kiedy dojdzie do formy po tak poważnej kontuzji a Gabbia to się nadaje do tarcia chrzanu.
Edytowano dnia: 10 czerwca 2022, 08:09
1
Alessio_re6
Alessio_re6
10 czerwca 2022, 08:32
Mówiło się w pewnym momencie o Estève i może tu jest droga.
0
Vol'jin
Vol'jin
10 czerwca 2022, 06:36
Patrzycie za bardzo zero-jedynkowo nie tylko na tą sprawę, ale i na inne :)

ze swojej perspektywy Holender musi zrobić skok przód. Oczywiście chciałby Milan, ale będzie musiał poniekąd to Newcastle wybrać bo jednak liga duża silniejsza, jakiś projekt też się tam buduje, wybrali sensownego trenera więc kto wie

Pozostanie w Lille to jest rok stagnacji, by nie powiedzieć rok w plecy. Dlaczego? Klub ma nieco problemów finansowych. Zaraz odejdzie Renato Sanches, Celik, David? Zaraz z tego zespołu mistrzowskiego nic nie zostanie po prostu

Jedynie za czym przemawia aspekt pozostania to regularna gra pod kątem MŚ bo to okienko takie może być i nie każdy piłkarz będzie chciał teraz ryzykować zmianą otoczenia na 2 miesiące przed imprezą w Katarze
3
biedrus
10 czerwca 2022, 09:40
"regularna gra pod kątem MŚ" - jego bilans w kadrze to póki co 0 (słownie ZERO). On raczej na MŚ nie pojedzie
0
DarthImpaler
DarthImpaler
10 czerwca 2022, 03:34
Tymczasem The telegraf podaje że newcastle już się dogadało z Botmanem. Ponoć dali więcej dla lile i więcej Svenowi na kontrakcie.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
10 czerwca 2022, 02:17
Bennacer coś grymasi na podpisanie nowego kontraktu..
Co jest w Milanie z tymi kontraktami.. każdy nagle chce zarabiać 10 baniek ?
Czy jednak uznał że transfer Sanchesa to znak ze będzie musiał jednak usiąść na ławce i być do rotacji?
Edytowano dnia: 10 czerwca 2022, 02:19
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 czerwca 2022, 06:11
Bez przesady. Prędzej na poziomie poprzednich mistrzów Włoch czyli gwiazd Interu i Juve.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
10 czerwca 2022, 08:03
W przypadku Sanchesa rotacja oznacza grę w połowie meczów. Przez tyle czasu Portugalczyk jest kontuzjowany albo wraca do formy po kontuzji.
0
Manolas
Manolas
10 czerwca 2022, 00:51
Mieliśmy Kjeara i Tomoriego to na lawce był Kalulu. Teraz mamy Kalulu-Tomoriego wiec niech sprowadzą kolejnego młodego na ławke za grosze. Minuty napewno zlapie
0
wielki prostownik
wielki prostownik
10 czerwca 2022, 08:05
Kalulu to fart. My potrzebujemy na ławkę jeszcze jednego klasowego ŚO a nie młodzika za grosze.
0
Miaacz
10 czerwca 2022, 08:15
Wy w większości naprawdę liczycie ze znowu kupimy kogoś za 500 tysięcy i odpali jak Kalulu? Przecież to przypadek jeden pare tysięcy. Zreszta tak nie kupujmy nikogo a potem będzie zwalnianie Maldiniego a bo Gabbia i jakiś lulek za te 500k kupione gra i monza nam strzela 5 bramek
0
Mercik
10 czerwca 2022, 00:29
Pierdu, pierdu.. hmm co by tu dalej....
https://www.youtube.com/watch?v=4u7wDVJI13U&ab_channel=BontonKids
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
9 czerwca 2022, 23:58
Zdecydowanie nie przekonuje mnie opcja z brakiem zakupu środkowego obrońcy. Totalnie chybiony pomysł.
Nie sądzę, by sytuacja z minionego sezonu, gdzie mieliśmy jednocześnie urazy trzech środkowych obrońców, się powtórzyła, ale myślenie o tym, że rozegra się cały sezon, grając w LM, Serie A i Pucharze Włoch, mając w składzie zaledwie trzech środkowych obrońców na dobrym poziomi i czwartego, który nie gwarantuje niczego, to strzał w stopę. Grając na trzech frontach Milan po prostu musi mieć czterech środkowych obrońców na mniej więcej równym poziomie. Szczególnie, że nie wiadomo, w jakiej formie wróci po półrocznej kontuzji Kjaer. Równie dobrze może się okazać, że będzie się kopał po czole. Wtedy mamy Tomoriego i Kalulu, a po nich długo, długo nic. To jakaś fiksacja z tym Botmanem? Jeśli wybierze petrodolary w niegrającym o nic Newcastle, to strzelimy focha i pójdziemy do kąta cierpieć, zamiast szukać innego zawodnika na tę pozycję? Bez jaj.
7
milan2002
milan2002
9 czerwca 2022, 23:46
Skoro woli petrodolary to jego sprawa. Może wyjdzie to na dobre Kalulu.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
9 czerwca 2022, 23:54
Ale to nie jest jego wybór XD
2
DarthImpaler
DarthImpaler
10 czerwca 2022, 03:38
Alessio ale kogo wybór? Bo jeżeli by botman powiedział że chce do Milanu to lille nie miałoby za wiele do gadania. Fakt mogliby zablokować transfer nie zgadzając się na sumę proponowaną przez Włochów ale nie mogą powiedzieć idziesz do newcastle bo ich sumka nam odpowiada bić się o 10 miejsce albo zostajesz. Bo jak zostanie to odejdzie za free albo za 10 mln za pół roku.
1
Ledux
10 czerwca 2022, 04:31
Kolejny argument o pieniądzach. Nam tu jest łatwo pisać ze jak on może wybrać Newcastle zamiast Milanu.
A ciekawi mnie czy mając przykładowo, umowę o wartości 3000zl netto/msc i do wyboru dwie nowe, jedną z jednej firmy gdzie nie znasz realiow pracy i placa wynosi 5000zl. Czy drugą, gdzie również nie znasz realiow jednak na start dają ci 8000zl.
Zresztą nie oszukujmy sie, dobre występy w Newcastle zaraz mogą doprowadzić do zainstalowania top 6 premier league.
Nam łatwo jako kibicom Milanu łatwo mówić ze jak to. Tylko jesli kluby nie mogą sie dogadać a sam piłkarz ma dobrą ofertę na stole, to ile mozna czekać?
Aż Newcastle znajdzie innego obrońcę, Milan sie nie dogada? Być moze zagra slaby sezon i podpisze mniejszy kontrakt niz moze podpisać teraz.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
10 czerwca 2022, 07:49
Tobie chyba chyba wydaje, ze sprawa jest prosta, ale zdanie zawodnika nie zawsze ma znaczenie. Milan mu to przeżywał ze Zlatanem, który nie chciał iść do PSG. Dokładnie w takiej sytuacji jest teraz Botman, który chce iść do Milanu, dogadał się z Maldinim, ale Newcastle nagle odrzuciło zaakceptowaną ofertę.
Ale tak to FM, to proste.
0
Skot Łilson
10 czerwca 2022, 10:14
Ledux jak można porównać chłopa co zarobi 3 czy 8 tysięcy do gościa który zarabia miliony? No niszczy mnie takie porównywanie. Ja swego czasu mogłem zarabiać koło 20 procent więcej w innym miejscu i wiesz co? Nie poszedłem bo cenię sobie atmosferę i znajomość miejsca pracy ale też są tacy co by własną matkę sprzedali za tysiąc złotych także chyba już co raz mniej mnie dziwi :)
1
Alessio_re6
Alessio_re6
10 czerwca 2022, 12:44
Abstrahując od tematy Botmana, bo z jego strony nie chodzi o pieniądze, problem wychodzi od Lille.
Czym się różni milioner zarabiający miliony od sklepikarza zarabiającego tysiące, poza ilością zer na koncie? Jutro piłkarz X może mieć wypadek samochodowy i do końca życia jeździć na wózku, w tym przypadku poduszka finansowa o dobra sprawa. Skąd wiesz, że przez kontuzje kariera się nie rozleci i nie skończy kopiąc się po czole.
Zarabiasz by mieć przyszłość i bezpieczeństwo.
0
DarKovs
DarKovs
10 czerwca 2022, 15:48
Nie no Alessio pojechałeś z przykładem, na szczęście nas zwykłych ludzi omijają wypadki i dlatego nie musimy się martwić, ale ogólny zamysł jak najbardziej się zgadzam, kwestia tego co kto wybierze a co wybierze Botman nikt z nas nie wie.
1
boro215
boro215
9 czerwca 2022, 23:43
Skąd ja to znam...

Correa mi tu pachnie xd
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
9 czerwca 2022, 23:36
Widzę że Milan na transfermarkt wskoczył na 1 miejsce najdroższa kadra SerieA, albo raczej najbardziej wartościowa, mimo wszystko chyba nie długo bo Kessi i Romek dadzą - 60-70 mln także no :P ale mimo wszystko fajnie :D Leao wyceniony już na 70 mln ( tam zawsze ceny są mocno stonowane)
1
Zielony2009
Zielony2009
9 czerwca 2022, 23:59
wycena Leao na 70 mln jest w Twojej ocenie stonowana?
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
10 czerwca 2022, 00:12
Jeżeli porównując to do reszty wycen na Transfermarkt to jak najbardziej tak. Oczywiście często piłkarze idą dwa razy drożej niż wycena na transfermarkt. Ale tak jak mówię tam zawsze wyceny są bardzo stonowane, Martinez 75, Leao 70 , Sadio Mane 80, Sterling 85, Mahrez 40 np, także według mnie za pierwszy taki sezon Leao to stosunkowo do innych uczciwa wycena.

0
Szulaj22
Szulaj22
10 czerwca 2022, 12:49
Zielony oczywiście że tak poniewaz to najlepszy zawodnik na swojej pozycji w lidze to raz a dwa takie Juve chciało od nas ponad 40mln za Kulusevskiego ktory byl bez formy i gral tylko sporadycznie wiec mysle ze kwota 70mln w dzisiejszych czasach jest całkiem rozsądna.
0
karp_fso
karp_fso
9 czerwca 2022, 23:29
Tymczasem ponoć Pinamonti za 19 mln w Monzie, jak to prawda to beka z somsiada, bo Sassuolo za Scamaccę chce 40 mln XD
2
Vol'jin
Vol'jin
9 czerwca 2022, 23:42
Sami wyceniamy Pobege na 15 mln
0
Zuber
Zuber
10 czerwca 2022, 00:25
No nie bardzo beka, bo jak widać stare dziady mają sos, a nam sprowadzali pod koniec sam szrot.
1
Cesash
Cesash
9 czerwca 2022, 23:27
Jeśli miałby przyjść Bremer to życzę powodzenia w Newcastle.
1
flaqu666
flaqu666
9 czerwca 2022, 23:18
To już tylko zależy od Botmana, jeśli naprawdę chce grać w Milanie i tylko w Milanie to będzie tu grał. Newcastle na starcie mu da 3 razy większe zarobki więc nie ma co płakać jeśli wybierze Sroki i pieniądze. Świat się na nim nie kończy:)
2
Sieri
Sieri
9 czerwca 2022, 23:04
Plotki, ploteczki :D

Według jednego z włoskich dziennikarzy Milan pytał o Bremera a ten wyraził chęć transferu do Milanu. Roma prawdopodobnie zaakceptuje Pobege w zamian za kartę Zaniolo plus kasa.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
9 czerwca 2022, 23:14
Dziwne, ze włoskie dzienniki grzeją dalej temat Zaniolo. Włosi są chyba zbyt romantyczni by wietrzyć w prawdę.
1
Tanger
Tanger
9 czerwca 2022, 23:17
Może od razu Zaniolo w pakiecie z Cristante za Pobegę i 50 mln :P
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
9 czerwca 2022, 23:41
Ciekawe bo ponoć Bremer miał być już " praktycznie" dogadanym graczem z Interem.
Super by było go mieć ,mimo że rozumiem obawy że mógłby. Je wypalić bo teraz gra w 3 na środku
1
NuNoiser
9 czerwca 2022, 22:50
Botman to opcja na lata. Genialne warunki fizyczne, młody, waleczny. Kjaer ma już swój wiek i jest po kontuzji. Kalulu na prawą stronę, Gabbia niestety, nie poziom mistrza Włoch. Trzeba walczyć, zwłaszcza że mamy argument pod postacià LM i super mlodego projektu.
1
RavenGDA
RavenGDA
9 czerwca 2022, 23:20
nie dla każdego zawodnika młody projekt i sama gra w LM to są wystarczające argumenty . . . . odnoszę wrażenie że niestety dla większości o nie są argumenty
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
9 czerwca 2022, 23:45
W Botmanie podoba mi się wyszkolenie techniczne i to ogólnie taki " nowoczesny " obrońca, lecz ma sporawo urazów no i z gry jak dla mnie brakuje mu agresji i większego zdecydowania , może to kwestia że tak mu każe grać trener a może już jest taki bardziej zachowawczy.
Bo akurat Bremer to typ co jest silny , agresywny i nie wacha się tego wykorzystać ;)
0
Alessio_re6
Alessio_re6
10 czerwca 2022, 00:07
Przez ostatnie 3 sezony miał dwa urazy, jeden pachwina, drugi pośladek. W momencie, kiedy drużyna wyglada fatalnie fizycznie, to Botman łapie pierwsze urazy w życiu. Serio, dużo urazów ?
0
lukasz9315
lukasz9315
9 czerwca 2022, 22:46
Niech kalulu dostanie szanse. Chłop zasłużył na podstawowy sklad hak nikt.
1
szfarceneger
szfarceneger
9 czerwca 2022, 22:40
Z piłkarzem podobno jesteśmy dogadani. Problem w tym, że Newcastle złożyło lepszą ofertę Lille i Francuzi, co nie powinno nikogo dziwić, wolą sprzedać go do Anglii.
0
ACstach
ACstach
9 czerwca 2022, 22:49
W takim przypadku faktycznie ani Lille nie musi go sprzedawać gdzie jest niższa oferta ani piłkarz nie musi iść tam gdzie woli klub. Kwestia dogadania. Gdyby Botman powiedział, że albo sprzedajecie mnie do Milanu albo nici ogólnie z transferu to wtedy inna gadka.
4
Alessio_re6
Alessio_re6
10 czerwca 2022, 00:25
Gorzej jak klub się nie chce dogadać. Już byli dogadani z Milanem finansowo i nagle bam, mamy problem.
Sam Botman mówił, ze chce być już redy do okresu przygotowawczego, wiec czas jest raczej na jego niekorzyść. Gdyby odrzucał non stop ofertę Newcastle, to w klubie tez miałby źle, bo nie chce dać zarobić.
0
=Wodzu=
=Wodzu=
9 czerwca 2022, 22:40
I tak powinni zrobić. Nie rozumiem, dlaczego Tomori i Kalulu nie mogą kontynuować wspólnej gry na środku obrony. Mamy też Kjaera i Gabbie więc ewentualnie można postarać się pozyskać kogoś lepszego niż Matteo ale nawet on, jak było trzeba to się sprawdzał. Wg mnie środek obrony mamy w miarę ok o nie trzeba ściągać kolejnego gwiazdora tylko ewentualnie wartościowego zmiennika dla T&K
3
Sieri
Sieri
9 czerwca 2022, 22:48
Ja tam ufam Maldiniemu i na pewno z Piolim wiedza co robią. Chcą SO to widocznie jest im potrzebny.
0
Boateng93
Boateng93
9 czerwca 2022, 22:29
Z racji ograniczeń w zgłaszaniu do ligi pewnie pójdą po 5 stopera za to odpuszczą zmiennika Theo. Toure zejdzie z listy w jego miejsce wejdzie Botman (bądź inny nowy stoper). A za Theo w razie czego może zagrać uniwersalny Kalulu czy Calabria. Gabbia, Pobega, Calabria i Maldini muszą być w tej kadrze, bo nie mamy innych wychowanków. Chyba, żeby poszli np. po Cristante czy Petange jako trzeciego napastnika. Do tego 5 środkowych pomocników, 2 ofensywnych, 4 skrzydłowych i 3 napastników (wliczając w to Maldiniego). Gdyby zmiennik Theo miałby być to by musieli zgłosić go kosztem któregoś środkowego pomocnika bądź ofensywnego. I jeszcze w tych transferach trzeba do Florenziego, Tonaliego i Mirante dołożyć 4 Włocha. A więc tutaj idealnie siadłby ten Berardi na prawe skrzyło bądź jakiś Acerbi jako ten 4 stoper jeśli zdecydowaliby się na opcję niskobudżetową. Chociaż jakby mieli brać takiego Acerbiego to już lepiej po prostu przedłużyć Romka. Gdyby kupili De Kaetelare to ktoś z dwójki Diaz, Adli musiałby odejść. To, że w kadrze może być tylko 17 obcokrajowców komplikuje budowanie kadry.
Edytowano dnia: 9 czerwca 2022, 22:31
1
jasiom22
jasiom22
9 czerwca 2022, 22:21
Mam jedna niezła alternatywna opcje - dać milion wiecej i przedłużyć z Romagnolim.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
9 czerwca 2022, 22:23
A po grzyba on Milanowi?
0
patoo_07
patoo_07
9 czerwca 2022, 22:16
Ale wciąż będziemy mieli tylko Kalulu i Tomoriego, wielki znak zapytania przy Kjearze i średniego Gabbie. Transfer będzie konieczny, bo to za mało.
2
Milanboy
Milanboy
9 czerwca 2022, 22:05
A tymczasem Darwin Nunez bardzo blisko Liverpoolu.

Ale Liverpool będzie miał siłę rażenia.
0
MilanHomer
9 czerwca 2022, 22:09
Myślałem, że może skuszą się na Lewego.
0
ACstach
ACstach
9 czerwca 2022, 22:10
Liczby wyśmienite, 26 bramek w lidze, 6 w LM. 22 lata, zawsze ryzyko czy odpali w TOPowym klubie, ale ryzyko się często opłaca.
Edytowano dnia: 9 czerwca 2022, 22:10
2
Milanboy
Milanboy
9 czerwca 2022, 22:10
MilanHomer - Lewy to chce tylko do Barcy i się nie dziwię. Nadal silny klub i tam ma szansę na złotą piłkę.
0
Jaca23
Jaca23
10 czerwca 2022, 12:37
80 mln plus 20 w bonusach, a tutaj pretensje, że nie powalczyliśmy.

Gdzie ZP dla Lewego w Barcelonie. Przecież oni nic nie wygrają w przyszłym sezonie. Przy dobrych wiatrach Puchar Króla.
0
Milanboy
Milanboy
10 czerwca 2022, 17:44
Jaca23 - Z Lewandowskim i lepszą defensywą i przy braku kontuzji? Na spokojnie mogą walczyć o mistrzostwo Hiszpanii. Real właśnie nie kupi napastnika tylko wzmocni linie obrony i pomocy i ponoć to właściwie tyle z transferów. Przyjść ma Tchouameni a potem już ponoć nikt.
0
MilanHomer
9 czerwca 2022, 22:04
Zamiast Botmana, przyjdzie Cristante i jeden wychowanek pójdxie na wypożyczenie.
Bryan grywał w całym pasie środkowym poza atakiem i bramką, może grać "wszędzie".
0
Cisek666
Cisek666
9 czerwca 2022, 21:58
A Bremer nie chce (ponoć) tylko do Interu i inne opcje go nie interesują. A Boteman jak chce iść tylko dla kasy i nie grać w LM to powodzenia.
1
Tanger
Tanger
9 czerwca 2022, 21:48
Offtop

Dziadzio Pellegatti uważa, że transfer De Ketelaere może się zamknąć w kwocie 25 mln + bonusy. Fajnie by było jakby trafił z tym newsem ;) Taka kwota za zawodnika z belgijskiej ligi wygląda na sensowną.
6
ósmy
9 czerwca 2022, 21:58
Pedulla dzis pisał o 40 mln, oraz o samej chęci zawodnika w sprawdzeniu się w topowym klubie.
0
serginho83
9 czerwca 2022, 21:58
Mam przeczucie, że to będzie kawał piłkarza, jak dla mnie nr 1 z transferów do przodu :)
1
Jaca23
Jaca23
10 czerwca 2022, 12:36
Rekord transferowy ligi belgijskiej to 27 milionów. Zwykle największe gwiazdy odchodziły za mniej więcej 21-27 mln. Nie ma sensu wydawać więcej niż 25-30.
0
Daniel93
Daniel93
9 czerwca 2022, 21:34
Nie prościej przedłużyć kontrakt Romka,Pierre do pierwszego składu i mamy kasę zaoszczedzona na np Berardiego?
4
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
9 czerwca 2022, 21:57
no nie, Romek chce odejść. Chce zmiany środowiska, która pewnie wyjdzie mu na dobre
0
Krzysztof
Krzysztof
9 czerwca 2022, 21:58
romek chce grać w pierwszym skałdzie, dlatego nie przedłuża kontraktu
2
Alessio_re6
Alessio_re6
9 czerwca 2022, 22:34
Romek się nie nadaje do gry w górnej części tabeli, chyba ze Juve.
0
Termology
Termology
9 czerwca 2022, 21:30
Patrząc na te telenowele transferowe z poprzednich lat szansę na dopięcie tego transferu oceniam na 1%
3
Milanboy
Milanboy
9 czerwca 2022, 21:21
https://twitter.com/86_longo/status/1534969734227185677?t=D7tlAqrCe8eTZkcUA96IjQ&s=19

Telenowela rodem z opery mydlanej.
1
Rossu
9 czerwca 2022, 21:36
Bez kitu xD śmiesznie jest. Najbardziej obyty w temacie Milanu - Longo - pisze, że jednak bliżej Botmanowi do Milanu, z kolei Di Marzia i inne brukowce piszą, że do Newcastle. Szanse po obu stronach są 50/50.
1
marcinomilano
marcinomilano
9 czerwca 2022, 21:47
Longo tu nie powiedział że Botmanowi bliżej do Milanu. Raczej sprawy pokomplikowały się ze względu na zmianę właścicielską, wieczorem spodziewane kontakty z agentami i jeśli okaże się że po sprawie, to wtedy ewentualnie kierunek na Bremera
1
Rossu
9 czerwca 2022, 21:53
Wiem, ale kilka razy podkreślał, żeby zachować spokój w sprawie Botmana, bo zmiana prezesa wcale nie oznacza, że Milan jest na straconej pozycji.
0
ACstach
ACstach
9 czerwca 2022, 22:03
Jeden rabin powie, że tak, a drugi, że nie. Odwieczna walka o to kto ma racje, a wynik zawsze jest jeden. Poczekamy, zobaczymy.
0
Milanboy
Milanboy
9 czerwca 2022, 22:07
ACStach - Nie no wiadomo Stasiek. Mi to w sumie wsio ryba.
1
jasiom22
jasiom22
9 czerwca 2022, 22:26
Sprawa jest przecież prosta. Nie jest bliżej do nikogo. Botman chce iść do klubu grajacego w LM, jak Milan. A Newcastle oferuje dwa razy tyle kasy. Milan nie podbije, bo nie o to chodzi. A Botman nie chce isc do Newcastle za sama kase. I taki pat. Pewnie skonczy jeszcze gdzie indziej. Albo dostanie lepsza oferte finansowo od Milanu i sportowo od Newcastle w jednym.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
9 czerwca 2022, 21:08
Jak nie pyknie z Botmanem to pewnie ruszymy po Estève.
0
Milanboy
Milanboy
9 czerwca 2022, 21:14
W sumie o nim pamiętam krążyło info.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
9 czerwca 2022, 21:16
Ten sam profil, młodszy, pograł trochę w L1. Żeby się spokojnie wprowadzać, w sam raz.
0
Tanger
Tanger
9 czerwca 2022, 21:16
Francuzi u20 z Esteve w składzie dzisiaj rozsmarowali Meksyk w półfinale turnieju w Tulonie 4-1. Potężną mają tę fabrykę talentów.
3
MilanHomer
9 czerwca 2022, 22:02
Tanger
4-5 repka Francji zapewne rozniosłaby naszych gwiazdorów jak Belgia :)
0
Tanger
Tanger
9 czerwca 2022, 22:29
@MilanHomer

Francuska młodzież jest mocna, ale czy młodzieżówka jest mocna, to już wątpliwe. Mimo świetnych zawodników w składzie są w cieniu takich Hiszpanów czy Niemców. Na turniejach młodzieżowych nie umieją pokazać tego potencjału.
0
Peloponez
Peloponez
9 czerwca 2022, 21:07
Botman to mimo wszystko taki mały kot w worku, a Bremer najlepszy obrońca SerieA.
Posiadanie takiego zawodnika jak Bremer to mocny handicap.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
9 czerwca 2022, 21:10
Pisanie, ze czołowy obrońca Ligue 1, w wieku 21 lat, z doświadczeniem w Lidze Mistrzów, to żart.
5
Sieri
Sieri
9 czerwca 2022, 21:15
Plus kapitan U21
2
Peloponez
Peloponez
9 czerwca 2022, 22:16
Trochę przesadzasz bo on nawet nie jest blisko gry w pierwszej reprezentacji.
A zerknąłem na noty meczowe Ligue1 to Botman wśród środkowych obrońców był w okolicach 13 miejsca.
Dobrze zapowiadający się środkowy obrońca. No i na teraz to byłoby tyle co o nim sądzę.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
9 czerwca 2022, 22:25
Uff dobrze, ze oglądasz mecze i możesz ocenić piłkarza…
A nie jednak nie XD
Noty meczowe są uzależnione od wyniku :) q
0
Peloponez
Peloponez
11 czerwca 2022, 22:54
Przyznam, że widziałem tylko kilka spotkań Lille bo średnio interesuje mnie ta liga. Rozumiem, że ty co najmniej pół sezonu widziałem Lille?
0
Vol'jin
Vol'jin
9 czerwca 2022, 21:05
Może też wrócić temat Senesiego z Feynoordu czy Diallo.
Lukomi z Genku też był pod obserwacją.
3
Zimer9009
Zimer9009
9 czerwca 2022, 21:00
Bremer marzenie. Kasę trzeba położyć podobną, indywidualny kontrakt dla piłkarza pewnie na tym samym poziomie, sprawdzony w lidze to mało powiedziane, a dodatkowo pstryczek w nos $interu. Jedynie ulgi by nie było.
3
Milanboy
Milanboy
9 czerwca 2022, 20:58
Niezła telenowela się z tego zrobiła.
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
9 czerwca 2022, 20:57
Romka podpisać i tyle w temacie.
3
Semper Fideli
Semper Fideli
9 czerwca 2022, 20:57
Jak dla mnie Bremer byłby idealny i w koncu znów w Milanie byłby Brazylijczyk, a jeśli nie to ja rozważył bym ponownie pomysł Diallo z PSG który obskoczył by ewentualnie lewa flanke czy Milenkovicia któremu konczy sie kontrakt
2
gago1145
gago1145
9 czerwca 2022, 20:54
dla mnie mus to ofensywny pomocnik i prawe skrzydło, Kalulu, Tomori, Kjaer oraz Gabbia bądź jakiś doświadczony defensor za pół darmo będzie wystarczające.
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
9 czerwca 2022, 20:46
Podpisywać Alesio i koniec tematu
A te około 30mln przeznaczyć na inne pozycje jak SPO PS
3
Jaca23
Jaca23
9 czerwca 2022, 21:13
Romagnoli pewnie oczekiwałby oferty rzędu 3,5 na rok co daje koszt dla klubu koło 7. Na 5 lat klub będzie to kosztowało 35 milionów euro. Czy jest sens wydawać tyle pieniędzy na czwartego stopera? Bo moim zdaniem wyżej w hierarchii Romek nie będzie. Dodatkowo pytanie czy sam Alessio chciałby zostać wiedząc, że będzie głębokim rezerwowym.
2
DarthImpaler
DarthImpaler
9 czerwca 2022, 20:44
Od samego początku z dwójki botman-bremer wolę tego drugiego. Co on w tym sezonie pochował napastników do kieszeni to głowa mała. Po za tym zna ligę a przejście do Milanu to kolejny krok do prxodu. Nikt pewności mieć nie może że botman będzie dobrze się spisywał w serie a.
5
Milanboy
Milanboy
9 czerwca 2022, 21:03
Za to Sven zna grę w Lidze Mistrzów i jest liderem obrony Lille.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
9 czerwca 2022, 21:12
Bremer nie potrafi wyprowadzać piłki, a to strasznie kuleje. W 4 obrońców Brazylijczyk nie będzie mógł sobie pozwolić na taką grę jak w trójce.
4
Iwonka09
Iwonka09
9 czerwca 2022, 21:27
Jest dokładnie jak pisze Alessio. Dodatkowo Botman ma świetne warunki fizyczne, a tego nam w obronie brakuje. Potrzebujemy rosłego stopera, by wygrywać pojedynki powietrzne nie w lidze, bo tu Kalulu z Fikiem wystarczą, ale by coś osiągnąć w LM. Trzeba powiedzieć, że jak na razie tam Kalulu ma za małe doświadczenie. Stąd panie Paweł, walcz pan, nie daj się.
3
Semper Fideli
Semper Fideli
9 czerwca 2022, 20:40
Przy transferze Botmana jest za duzo pitolenia dlatego nie do konca wiadomo w co wierzyć. Z tego co gdzieś wyczytałem to Milan jest najwiekszym problemem bo cały czas sie waha. Sven chyba w holenderskich mediach wypowiadał sie ze on chciałby grać w Milanie.

offtop
Kolejny fajny występ Cambiaghiego w młodzieżówce włoskiej ciekawe czy dostanie szanse w Atalancie bo może być młody odkryciem.
0
Sieri
Sieri
9 czerwca 2022, 20:25
W jego miejsce z Lique 1 widział bym Williama Salibe z OM. Mimo wszystko liczę na to ze Botman przekona Lille ze chce tylko do Milanu. Dużym plusem jest to ze wszystkie drużyny które go chcą to tylko Milan zagra w LM
1
Semper Fideli
Semper Fideli
9 czerwca 2022, 20:35
Saliba nie jest piłkarzem Marsylii tylko Arsenalu, kanonierzy wydali na niego 30 baniek wiec to gość poza naszym zasiegiem finansowym
1
Sieri
Sieri
9 czerwca 2022, 21:14
Prawda, tylko skoro został wypożyczony do OM to coś musi być na rzeczy ze nie jest im aż tak bardzo potrzebny. Można by pogadać z Arsenalem.
0
chory
chory
9 czerwca 2022, 20:17
kogoś wziąć trzeba...
1
Jaca23
Jaca23
9 czerwca 2022, 20:14
Defensywa to była nasza zdecydowanie najlepsza formacja i to bez kontuzjowanego Kjaera. Od wiosny cicho wspominałem, że może jednak odpuśćmy tego Botmana, bo obrona wygląda świetnie. Moim zdaniem rotacja Tomori-Kjaer-Kalulu jako pierwszy wybór jest wystarczająca. Na czwartego wziąłbym kogoś doświadczonego w Serie A, ale taniego np. Acerbiego lub N'Koulou.

Oczywiście Bremer to potwór, a zwinięcie go Interowi to byłby dodatkowy plusik ;)
11
fryta777
fryta777
9 czerwca 2022, 20:20
N'Koulou od roku ''gra'' w Watford w calym sezonie uzbierał 160 minut
0
Jaca23
Jaca23
9 czerwca 2022, 20:25
Zgadza się, sprawdziłem to. Większość sezonu był kontuzjowany. To ma być opcja na czwartego stopera, więc nie przyjdzie żaden zawodnik grający regularnie, dodatkowo w świetnej formie. N'Koulou będzie do wzięcia bez kwoty odstępnego, a rozegrał ponad 120 spotkań w Serie A. Ewentualnie do tego grona dorzuciłbym Palomino.
2
Boateng93
Boateng93
9 czerwca 2022, 20:31
Jeszcze Gabbia. Z racji przepisu o wychowankach raczej znowu nie będą go mieli jak gdzieś wypożyczyć.
0
Tanger
Tanger
9 czerwca 2022, 20:55
Ciekawe w jakiej formie wróci Kjaer po tak długim rozbracie z grą. 4 stoper jest bezapelacyjnie potrzebny, bo w takim układzie jak mamy teraz, wystarczy jeden uraz i Milan ma problem. Gabbia powinien odejść na wypożyczenie zanim całkiem zardzewieje na tej ławce.
0
Jaca23
Jaca23
9 czerwca 2022, 21:06
Również uważam za zakup stopera jest konieczny, ale jestem za tym, żeby kupić właśnie czwartego, a nie kogoś aspirującego do pierwszej jedenastki.

Ogólnie czwarty stoper powinien mieć do rozegrania luźno kalkulując 700-900 minut, także absolutnie nie jest to kluczowa kwestia, jednak skłaniałbym się na kogoś bardziej doświadczonego niż Gabbia, bo po pierwsze gramy już o zdecydowanie wyższe cele, niż choćby kilka sezonów temu. A po drugie wszyscy wiemy jak zazwyczaj wygląda u nas kalendarz kontuzji.
Edytowano dnia: 9 czerwca 2022, 21:08
1
Boateng93
Boateng93
9 czerwca 2022, 22:21
Ale rozumiecie, że musi być 4 wychowanków? I wybór właściwie mamy Gabbia, albo po prostu nikt i zamiast 25 zawodników 24?
1
ACstach
ACstach
9 czerwca 2022, 20:11
Newcastle da tyle ile zaśpiewa, my nie. U nas LM i walka o Scudetto, tam pieniądze, jego wybór.
Edytowano dnia: 9 czerwca 2022, 20:14
2
roox
roox
9 czerwca 2022, 20:11
Botman to Correa tego mercato.
23
KosaX
KosaX
9 czerwca 2022, 20:13
Dokladnie,idealne porownanie.
1
cbvirus
cbvirus
9 czerwca 2022, 20:10
Co by nie mówić, ale być atrakcyjnym dla gracza mniej niż 11. zespoł ligi angielskiej, to źle świadczy
0
KosaX
KosaX
9 czerwca 2022, 20:14
Zobacz ze Newcastle to ogromny klub,to bardzo duza marka w Anglii ktora stracila swoj blask ale teraz nowi wlasciciele szybko ja przywroca (tak czuje).Decyzja na pewno lepsza niz odejscie do takich klubow jak PSG czy City.
1
hunga
hunga
9 czerwca 2022, 20:17
Pieniądze a nie atrakcyjność.
1
cbvirus
cbvirus
9 czerwca 2022, 21:02
KosaX

kiedy to była marka? 20 czy 30 lat temu? W ogóle nie ma ich co porównywać do Milanu, bo to jak porównać Milan z Fiorentiną.
1
gattusoBDG
gattusoBDG
9 czerwca 2022, 20:06
Szczerze to mnie na tym Botmanie tak nie zależy. Myślę, że warto dalej stawiać na duet Tomori-Kalulu bo chłopaki pokazali, że potrafią być ścianą dla każdego w tej lidze. Po prostu żal mi degradować Pierre'ana pozycję zapchajdziury, ten gość to wielki talent. Profesor Kjaer na ławkę i zobaczymy jak potoczy się sytuacja z Romkiem i Caldarą. A Botman gdyby przyszedł to na pewno nie po to by siedzieć na ławkę. Moim zdaniem lepiej tą kasę zainwestować w De Kaetelare. Widziałem wczoraj w nim ten błysk i swobodę, faktycznie przypomina trochę Kakę ;)
7
Edmunds
Edmunds
9 czerwca 2022, 20:14
Kalulu pewnie szykowany jest na naszego podstawowego po.
2
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się