SCUDETTO


Il Giornale: Ograniczony budżet na transfery Milanu. Kluczem przedłużenie umów z Maldinim i Massarą

21 czerwca 2022, 11:06, Redakcja Aktualności
Il Giornale: Ograniczony budżet na transfery Milanu. Kluczem przedłużenie umów z Maldinim i Massarą

Wtorkowe wydanie Il Giornale informuje, że nawet wobec zwycięstwa scudetto, rynek transferowy Rossonerich będzie ograniczony do kwoty 45-50 mln euro. Mimo różnych zawiłości (m.in. transfer Svena Botmana), w ciągu 3-4 dni powinna napłynąć informacja dot. przedłużenia jakże ważnych umów - z Maldinim i Massarą, którzy już w następnym tygodniu bez podpisów zakończyliby pracę na rzecz Milanu.



149 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Ernest1899
Ernest1899
22 czerwca 2022, 10:16
Zaczynam się niepokoic :/
0
Umberto
Umberto
21 czerwca 2022, 20:55
Tyle kasy wpłynęło za LM, Scudetto a tu cyk, najgorsze okienko sieb zapowiada. przedłużać kontakt Romka, kogoś konkretnego do pomocy i prawe skrzydło, a może uda się obronić Scudetto
0
Pablo78
Pablo78
21 czerwca 2022, 20:52
Robimy wynik chcemy zrobić krok do przodu a tu miałby być klops i sezon stracony....nie zaprzepaścić tego!!!!!
0
Vol'jin
Vol'jin
21 czerwca 2022, 18:39
https://twitter.com/MilanPosts/status/1539246644713209864?s=20&t=PWMBvY508Fdv3FV680PF1w i tak się żyje we Włoszech xD zaraz dojdziemy do 0 euro bo UEFA etc ;]
2
El Diablo
El Diablo
21 czerwca 2022, 18:19
Mam nadzieję, że to kontrolowany fake news z klubu oraz gra pozorów Maldiniego i Cardinale. Natomiast kontrakty M&M'sów są już dopięte, odpowiednia kwota na transfery przeznaczona. A ta cała medialna ściema po to, żeby nie doili nas przy transferach :D
2
dejnio
dejnio
21 czerwca 2022, 19:56
Słynna "zasłona dymna" o której wszyscy marzą a która za kazdym razem okazuję się być smutną prawdą xd
5
Michał92
Michał92
21 czerwca 2022, 17:31
Te 45-50 mln już zdementowane :P.
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
21 czerwca 2022, 20:40
Przez kogo?
0
Michał92
Michał92
21 czerwca 2022, 22:04
Któryś pismak włoski pisał na tłiterku, równie dobrze może być to wyssane z palca, media nic nie wiedzą.
0
Paolo03
Paolo03
21 czerwca 2022, 17:05
Nagle wszyscy mają ból dupy ze posiadamy mniejsza kwotę na transfery niż wspomniane 100mln xd

Czy ktoś podawał informacje "OFICJALNE"?

Wszystko co pisze prasa to prognozy/przewidywania/plotki

Ten news Il Giornale również nie musi być prawdą wiec proponuję więcej spokoju. Ja czekam na 1 lipiec wtedy sie duzo wydarzy i będziemy wiedzieć na czym stoimy.
3
Kusiu
Kusiu
21 czerwca 2022, 17:19
Dokładnie
Mamy dopiero 21 czerwiec,a niektórzy chcieliby już wiedzieć wszystko. Takie plotki jak te o 100mln można sobie wsadzić w d... lub traktować pobłażliwie, tak samo jesli chodzi o nowych zawodników. Ja jak narazie tylko liczę na podpisanie Maldiniego, Massary i Origiego. Reszty dowiemy się w trakcie i po mercato
1
acmti__
acmti__
21 czerwca 2022, 16:23
Jeżeli to prawda to zapowiadają się ciekawe rządy nowych właścicieli :D
Każdy myślał, że przychodzą budować zespół, a wygląda na to, że droga będzie długa i kręta, jeżeli w ogóle mają taki zamiar...
Ogólnie to 50 mln w dzisiejszej piłce na lidera ligii włoskiej, który grał lepiej niż wszyscy myśleli, że grał będzie to jakaś kpina. Patrząc ogółem na cały ten świat piłki, mam wrażenie, że liga włoska co sezon będzie niżej, niżej i coraz niżej.
3
Andre
Andre
21 czerwca 2022, 16:18
Serio? Jak my sie niby mamy wzmocnić na LM z budżetem 45-50 mln euro na transfery? Przecież to jest śmiech na sali.
2
lopezito84
lopezito84
21 czerwca 2022, 15:59
Z ostatniej chwili: Zwrot w sprawie Lewandowskiego Milan "o krok" od podpisania kontraktu z piłkarzem wg. informacji Lopezito84 piłkarz zaakceptował ofertę wartą 40mln eur .Wg nieoficjalnych informacji zawodnik ma zarabiać 6 - 6,5 mln euro rocznie plus ewentualne bonusy.
1
lopezito84
lopezito84
21 czerwca 2022, 15:54
A te 40 mln zaoferowane za De Ketelare to też ściema? w sumie to Origiego w Milanie jeszcze też nikt nie widział.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
21 czerwca 2022, 16:34
Jak to ? Origi w przyszłym tygodniu jest w Milanie od połowy kwietnia
2
lopezito84
lopezito84
21 czerwca 2022, 15:50
To znaczy że te 100 mln pisane 2 tyg temu to też Fake News?
1
Rogo1989
Rogo1989
21 czerwca 2022, 16:22
Te 100 milionów miało być na cztery okienka transferowe. Ot takie niedomówienie.
4
Semper Fideli
Semper Fideli
21 czerwca 2022, 16:36
Rogo
Dobra dobra nie zapomnij że 50 to będzie dopiero wtedy jak sprzedamy Rebicia Alexa
2
Kusiu
Kusiu
21 czerwca 2022, 17:21
Jak narazie ja bym traktował wszystko jako fake newsy, gdyż gazety muszą o czymś pisać czyż nie?
0
Kaka821
Kaka821
21 czerwca 2022, 15:25
Wlasciwie po przejeciu klubu docieraly same pozytywne informacje i rzekomo skladane oferty za innych graczy, do tego Maldini rozmawial juz z Cardinale 3h i wygladal na zdjeciach na dosc zadowolonego. Teraz mamy informacje z 1 zrodla, ze jednak nie jest tak kolorowo. Mysle, ze to ogolnie malo prawdopodobne i budzet moze nie bedzie jakis niewyobrwzalnie wielki, ale zalatamy dziury w skladzie.
0
matten
matten
21 czerwca 2022, 15:01
Mam nadzieję, że to plotka, bo 50 mln to mało. No chyba, że będziemy się ratować graczami za darmo jak Origi, wtedy może uda się coś sklecić.
1
Kaka821
Kaka821
21 czerwca 2022, 15:18
Z jednej strony malo, ale w budzecie zakup zawodnika za 20mln + 2mln pensji to koszt jedynie 6mln przy 5 letniej umowie rok do roku.
0
Tanger
Tanger
21 czerwca 2022, 15:00
W takiej sytuacji racjonalną opcją byłoby przejście Milanu na 4-3-3. Odeszłaby konieczność ściągnięcia OP, w pomocy byliby do dyspozycji Tonali, Bennacer, Pobega, Adli i Krunić. Środki można by wtedy ulokować w silnym ŚO i skrzydłowym, a pomoc i atak uzupełnić tańszymi opcjami (jakiś talent, zawodnik z wygasającą umową, wypożyczenie). Jeśli Maldini, Massara i Moncada zostaną na stanowiskach, to myślę, że nawet z tych 50 mln byliby w stanie ukręcić bat na miarę możliwości.
1
gieksa51
gieksa51
21 czerwca 2022, 14:58
Za 45 mil to nie kupimy nawet dwóch graczy
0
TR3V0R
TR3V0R
21 czerwca 2022, 14:23
mega irytuje to, że tutaj starasz się, walczysz, zgarniasz mistrza Włoch po tylu latach, prowadzisz rozsądną politykę transferową, a koniec końców budżet na transfery masz mniejszy niż pewnie zespoły w Championship
14
daro12555
daro12555
21 czerwca 2022, 14:19
Jak mawiał klasyk a miało być tak pięknie .Za te 45 kupimy tylko zastępstwa dla Romka i Kessiego a gdzie prawe skrzydło czy Trequista .Jak się w piłce nie rozwijasz to się cofasz .Pomysł z Acerbim to nie śmieszny żart już zdecydowanie wolałbym jakiegoś młodzika lub pozostania Romka w Milanie .
0
Milanboy
Milanboy
21 czerwca 2022, 13:54
To domisie to domisie śmieszne stworki śmieszne pysie.
7
Zimer9009
Zimer9009
21 czerwca 2022, 13:51
Milan niczym typowa korpo.

Skoro Pioli wyciąga wyniki ponad stan nie mając do tego odpowiednich ludzi tzn. że niczego nie trzeba zmieniać bo przecież dadzą rade ;) a jak nie dadzą to ich wina bo już pokazali, że potrafią ;p
12
DragonAC
DragonAC
21 czerwca 2022, 13:47
czyli Belotti i Dybala
0
paweł_paolo
paweł_paolo
21 czerwca 2022, 14:08
a co ma do tego belotti i dybala
2
Toxer
Toxer
21 czerwca 2022, 15:14
nie trzeba będzie płacić za transfer by ich zakontraktować
1
Alessio_re6
Alessio_re6
21 czerwca 2022, 15:16
Dobra ale po co ci piłkarze nie pasujący do koncepcji?
1
DragonAC
DragonAC
21 czerwca 2022, 15:40
Ale za darmo
1
Alessio_re6
Alessio_re6
21 czerwca 2022, 15:52
Za darmo będą grać?
0
DragonAC
DragonAC
22 czerwca 2022, 06:01
nie za czapkę gruszek. nie mamy limitu na płace tylko na transfery nowych pałkarzy. a na ławke by sie idealnie nadawali ;)
0
mikj
mikj
21 czerwca 2022, 13:30
Milan Eye podaje, że podobno Milan chce przechwycić Dybale od Interu. Zastanawia mnie to szczególnie że traktowałem Milan Eye jako rzetelne źródło informacji, a przy zamieszaniu z duetem M&M jest to absolutnie niezrozumiałe - ktoś potwierdzi/zaprzeczy?
0
Kaka821
Kaka821
21 czerwca 2022, 13:32
Ja moge powiedziec jedynie, ze Dybala jest kibicem Interu wiec watpie, ze teraz wybralby transfer do nas.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 czerwca 2022, 13:46
A co ma jedno do drugiego. Piłkarz to pracownik klubu i idzie tam gdzie będzie mu się lepiej pracować, dostanie lepszy pomysł na siebie albo więcej zarobi.
Milan Eye podaje informacje i plotki dalej, nie tworzy.
Dybala nie jest realnym celem Milanu z kilku powodów: gaża, wiek oraz stosunek jakości i zdrowia do ceny.
3
mikj
mikj
21 czerwca 2022, 14:02
@Kaka821 - też tak myślałem
@Alessio_re6 - tak jak Botman chce do nas, albo stary jak Zlatan, Florenzi czy Giroud. MilanEye podaje tak samo informacje dalej jak np acmilan.com.pl a jednak tu dyskutujemy, inną kwestią jest umiejętność powtarzania rzetelnych informacji. Co do pozostałych dwóch kwestii się zgadzam - zdrowie i cena absolutnie nie ta, chociaż liczę, że po zmianie właściciela zmieni się też percepcja klubu na takie kwestie.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 czerwca 2022, 14:18
Milan to dobry projekt dla młodych piłkarzy, stad zainteresowanie Botmana. Dybala jest w stanie dać Milanowi więcej marketingowo niż sportowo, ale i tak nie za ten hajs.
0
mikj
mikj
21 czerwca 2022, 14:28
Z tym się zgadzam w 100%. No nic czekamy.
Dzięki @alessio_re6
0
Krzysztof
Krzysztof
21 czerwca 2022, 13:23
Tylko spokój może nas uratować... przykład mbappe pokazał że póki nie ma oficjalki to tak naprawde nic nie ma
6
Krzysztof
Krzysztof
21 czerwca 2022, 13:07
Nagle z budżetu w wysokości 10o baniek zrobiło się 50... Aby zrobić skok jakościowy potrzebujemy 4 zawodników. Licząc ze Origi przychodzi za free to za rozgrywającego, stopera i prawoskrzydłowego w kwocie 50 mln nigdy się nie zmieścimy:( Dziwi też tak późne przedłużenie umów z Maldinim i Massara. To można było zrobić zaraz po przejeciu klubu
0
Milan1958
Milan1958
21 czerwca 2022, 13:17
Te 100.mln to dziennikarze podawali tak jak teraz 40-50.
I jeszcze dużo napiszą, bo musza pisać, z tego żyją.
Zalecam spokój i nie wyciąganie wniosków z gazet.
Tylko M&M znają prawdę. I na 100% do końca mercato nikt nie będzie wiedział ile mają kasy do wydania. I tak właśnie powinno być
9
Boateng93
Boateng93
21 czerwca 2022, 13:24
Dla nich w negocjacjach to w mediach mogą pisać jak najniższe kwoty, że mają do wydania. Jak jest to oni tylko wiedzą, a my się dowiemy po końcu okna.
1
dominord
21 czerwca 2022, 13:00
A ja sobie poczekam na rozwój sytuacji, bo media w ostatnim miesiącu przechodzą same siebie w kwestii Milanu. Będą podpisy M&M i pierwsze transfery, to wtedy się przekonamy, który „dziennikarz” trafił…
3
ACstach
ACstach
21 czerwca 2022, 12:56
...w ciągu 3-4 dni... ni mniej, ni więcej.
0
ósmy
21 czerwca 2022, 12:55
Oni tam nie rozmawiają między sobą?
Dopiero teraz wypłynęła ta informacja o 40-50 mln na mercato?
Przecież jeszcze tydzień temu Maldini dawał 35 mln za Zaniolo.

8
Mil_online
Mil_online
21 czerwca 2022, 14:40
A skąd wiesz, że dawał?
2
Kaka821
Kaka821
21 czerwca 2022, 12:41
Nam to generalnie potrzeba wyzszego budzetu wlasnie w tym okienku, zeby zalatac ostatnie dziury w pierwszym skladzie, a na przyszle okienka ta kwota bedzie juz wystarczajaca.
7
Vol'jin
Vol'jin
21 czerwca 2022, 12:32
Może to być też pokłosie ugody z UEFA... bo czekamy na decyzje
1
Jaca23
Jaca23
21 czerwca 2022, 12:29
Już nie "następny tydzień" a 3-4 dni, jest progres.

Jeśli to prawda to RedBird wchodzi "na grubo". 40-50 mln to zdecydowanie za mało. Paolo wspominał, że do kolejnego kroku w przód potrzeba nam 2-3 jakościowe transfery. A tu zaraz skończy się tym, że na PS znów będzie rotacja Alexis/Messias/Samu. Nie pozostaje nam nic, tylko czekać z nadzieją, że jednak Maldini wywalczy większą kwotę.
2
Daman
Daman
21 czerwca 2022, 12:27
Za takie pieniądze można kupić dwóch - trzech młodych dobrze zapowiadających się zawodników po 8-15 mln (Adli kosztował bodajże 10 mln) więc nie ma co płakać. Plus porozkładane płatności, płatne wypożyczenia i można zdziałać całkiem sporo. Chyba nikt tutaj o zdrowych zmysłach nie spodziewał się, że wydamy na jakiegoś zawodnika 40 lub ponad milionów.
1
Von Strauss
21 czerwca 2022, 12:36
No można - można wydać 1 mln i mieć Kalulu, wydać 0 i mieć Roberta (Bayern tak zrobił), 31 mln i mieć Camavingę albo wydać 100 mln i mieć Ronaldo (jak szedł do Realu). Albo wydać 0 mln i mieć Boriniego, 31 mln i mieć Toliso, wydać 1 mln i mieć jakiegoś grajka z ekstraklapy albo wydać 100 mln i mieć Pogbę (ManUTD)

Wszystko zależy. Nie da się przełożyć kwoty transferu wprost na piłkarza (bo płaci się za całość, umiejętności, potencjał, markę i wiele innych zmiennych). Ale im więcej masz środków tym szybciej masz możliwość wybrania piłkarza A, a nie odpowiednika B/C/D/G/Z.
7
sharakmilanista
sharakmilanista
22 czerwca 2022, 09:17
kupować po 8-15 mln?a co my stajemy się Lazio czy chcemy być silnym Milanem?!?
0
nrt2
21 czerwca 2022, 12:23
Maldini aktualnie w siedzibie klubu.
0
inzaghi67
inzaghi67
21 czerwca 2022, 12:23
xDDDD
0
Kamciu
Kamciu
21 czerwca 2022, 12:22
Inter dla porownania startuje z teoretycznie -60mln.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
21 czerwca 2022, 12:24
I chyba -15% na budżecie płacowym.
Jak oceniasz ruchy z Mchitarjanem i Onaną?
3
Kamciu
Kamciu
21 czerwca 2022, 12:40
@Alessio_re6

Tak, te -15% tez byly w obiegu informacji.

Jesli chodzi o Onane to z pewnoscia bedzie to wzmocnienie. Okey, Kamerunczyk byc moze drugim Maignanem nie bedzie, jednak porownujac z Samirem to na pewno "na plus". Traktuje wiec goscia jako teoretyczna wartosc dodana, ale wszystko okaze sie na boisku.

Mkhitaryan to uzupelnienie srodka pola, bo o ile wyjsciowa trojka jest rewelacyjna, tak zastepcow nalezy rozpatrywac jako balast (Gagliardini, Vecino, Vidal - na szczescie ta ostatnia dwojka odchodzi). Ormianin zagral dobry poprzedni sezon i uwazam, ze moze byc w stanie dac pozytywny impuls wchodzac z lawki - to wciaz jakosciowy gracz o dobrej technice i przegladzie pola na wysokim poziomie. Jesli do niego uda sie sprowadzic takze Asslaniego z Empoli (ponoc transfer bardzo blisko) to bede bardzo zadowolony, bo lawka patrzac na druga linie bedzie wygladac ciekawie.

Prawdopodobnie z Interem pozegna sie Skriniar, a dzieki temu odejsciu oraz kilku mniejszym (np. Pinamonti) Marotta "dobije do wyznaczonej kreski". Kwestia jak zastapi Milana...

1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
21 czerwca 2022, 12:42
Onana został zaklepany już zimą, jeśli się nie mylę, więc chyba go tam kibice już zdążyli przetrawić. Handanoviciowi na pewno przyda się konkurencja, bo nadal potrafi mieć wybitne parady, ale jednak częściej od wybitnych zdarzają mu się flopy i wpuszczone szmaty.

Z perspektywy obiektywnego, mam nadzieję, kibica Mkhitaryan będzie dla Interu większym wzmocnieniem, niż Dybala. Ormianin, kiedy jest na boisku, zawsze daje z siebie wszystko i gra po prostu dla drużyny. Dybala to primadonna. Z nim na placu drużyna gra jednego mniej w defensywie, bo Argentyńczyk rzadko bierze udział w obronie, a i meczów na wysokim poziomie coraz u niego mniej. Biorąc pod uwagę zależność kontrakt-jakość, to nie zasługuje na kasę, której wymaga, z czego zdali sobie sprawę w Juventusie.
O ile chylę czoła, jeśli Interowi uda się zdybać z powrotem Lukaku, tak sprowadzenie Dybali chyba wyjdzie sąsiadom bokiem. Tym bardziej, że nie ma go gdzie wystawić na boisku w taktyce 3-5-2. Kosztem Barelli lub Hakana? Albo do rotacji z Lautaro? Nie kumam tego ruchu kompletnie.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 czerwca 2022, 12:49
Ja osobiście uważam, że z potwierdzonych i potencjalnych ruchów, wzmocnieniem na najbliższy sezon może być tylko Lukaku.
Dla Dybali nie ma pozycji na boisku u Inzaghiego, a źle wychodziła mu zmiana taktyki. Onana Brdzie wzmocnieniem może za rok, bo teraz nie wygryzie Handy. Mchitarjan jest spoko, ale wieku nie oszuka niestety, będzie solidnym uzupełnieniem ławki, ale nie wzmocnieniem.
Zastąpić Skliniara będzie niezwykle trudno, bo nawet jeśli przyjdzie Bremer to nie ta pozycja i może sobie nie poradzić jako skrajny defensor.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
21 czerwca 2022, 12:51
Pływał raz po morzu kucharz,
W rękach praktyk był Onana,
A załoga się dziwiła
Skąd w kawie śmietana.

( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
21 czerwca 2022, 12:54
Nawet jeżeli przyjąć pogłoski medialne o budżetach Milanu i Interu jako prawdziwe, to nie są to sytuacje do porównania.
Inne strategie przede wszystkim. Milan nie zrobi nigdy ruchu jak wy z Alexisem, Vidalem czy teraz Lukaku.
Poza tym Inter ma bardziej kompletną kadrę i inne potrzeby. To co z tego wyniknie to inna kwestia.
Moja opinia jest taka, że osłabiając obronę robicie sobie problem. Atak może straszyć i pykać po 20 goli na zawodnika, ale to scudetto przegraliście w obronie, nie w ataku. A już mówimy o degradacji z Hakimiego do Bellanovy, o odejściu Perisicia nie wspominając. Wahadła są kluczowe w 3-5-2.
0
Kamciu
Kamciu
21 czerwca 2022, 13:12
@Miszcz

Nie no jasne, ze sytuacje po obu frontach sa inne - pelna zgoda. Napisalem te kwote po prostu w ramach ciekawostki. Kwota przeznaczona na mercato jest wazna, jednak przede wszystkim wszystko rozbija sie o potrzeby, plan oraz kontakty.

Zgadzam sie rowniez z tym, ze rozbijajac defensywe tworzy sie problem. Generalnie ciezko aby takowy sie nie pojawil, kiedy odchodzi (prawdopodobnie) taki gosc jak Skriniar. Natomiast jesli takie sa wytyczne to co poradzisz? Teraz pytanie jak zastapia Milana i to bedzie kluczowe.

Czy Scudetto przegralismy w obronie? Polemizowalbym. Spojrz tez na liczby. Lukaku byl kluczowa postacia, ktora w stopniu znacznym przyczynila sie do wywalczenia Mistrzostwa. Teraz jestem zdania, ze zabraklo Belga i tu (choc nie tylko) poniekad upatruje przegranie walki o tytul. Ewentualny powrot Lukaku moze dac Interowi bardzo duzo.

Za Perisicia jest Gosens, ktory w Atalancie byl absolutnym sztosem. Za Hakimiego biega Dumfries i radzi sobie naprawde bardzo dobrze. Mysle, ze po sprzedazy Skriniara Marotta nie odda rowniez Holendra, ale zobaczymy.
1
Kamciu
Kamciu
21 czerwca 2022, 13:16
Jak dla mnie błędy w derbach i Radu były kluczowe. Oba w obronie.
Gosens jak to piłkarz z Atalanty. Może być dalej sztos albo katastrofa. Coś o tym wiemy, bo Conti też był kozakiem i też zatrzymały go kontuzje. Ogólnie wielu piłkarzy z Atalanty nie powtarza wysokiej formy w innych klubach.
Nigdy nie uważałem Skriniara za takiego kozaka jak Wy, za dużo na pokaz, ja lubię inny styl u obrońcy. Ale jeżeli przyjdzie za niego jakiś Acerbi, to i tak będzie poważne osłabienie. Naturalnym następcą byłby Bremer, ale ponoć już za drogi dla kogokolwiek w Serie A.
Edytowano dnia: 21 czerwca 2022, 13:18
0
Kamciu
Kamciu
21 czerwca 2022, 13:32
@Miszcz

Kazdy powazny dziennikarz i generalnie wiekszosc zrodel powtarza, ze przy odejsciu Skriniara Bremer to pewniak. Inter jest z nim dogadany, a transfer ma oscylowac miedzy 30mln, a 40mln (w tym byc moze jacys pilkarze w ramach rozliczenia). I to bylby znakomity ruch. Problem w tym, ze to nie do konca (jak to nazywasz) "naturalny nastepca" Milana, bo facet gra na troche innej pozycji. No i wiadomo, to, ze transfer "prawie pewny" nie oznacza, ze dojdzie do skutku.
0
Kamciu
Kamciu
21 czerwca 2022, 13:47
No to nie będzie to wyglądać źle w takim wypadku. Jak to wyjdzie w praniu, zobaczymy.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
21 czerwca 2022, 12:11
Serio? 2 ostatnie okienka minimalne wydatki, scudetto wygrane, LM dwa razy z rzędu i budżet po prostu śmieszny. Berlu realnie w swoich ostatnich sezonach wydawał więcej.
0
kamilus
kamilus
21 czerwca 2022, 12:14
Wszystko fajnie, ale mimo wszystko lepiej nic nie wydać niż wydawać tak, jak to robił Silvio za jego ostatnich lat. :P
5
Alessio_re6
Alessio_re6
21 czerwca 2022, 12:14
I jaki był tego efekt poza oczywiście problemami finansowymi ?
0
Mirek99999999
Mirek99999999
21 czerwca 2022, 12:24
Myślę, że Maldini nie rozpieprzył by tak góry forsy jak to miał w zwyczaju Galliani, zwłaszcza w ostatnich latach rządów Berlusconiego.
0
Von Strauss
21 czerwca 2022, 12:27
A jaki będzie efekt wydawania 50 mln, jeżeli w zasadzie sensowne zastępstwo za 2 innych, którzy odeszli będzie kosztowało tyle albo i więcej? Podpowiem, żaden. Za rok walka o pudło, albo o 4 miejsce jak źle pójdzie (bo jak Juve się wzmocni, to może nawet mister Toskański Taktyk tego nie zepsuje - oni nie muszą sprzedawać, oni mogą, a Inter z dobrymi wypożyczeniami - Lukaku - i darmowymi transferami może też wyjść in plus). My natomiast staniemy w zasadzie w miejscu - wymiana 2 za 2 i jakiś narybek w stylu wypożyczenia Diaza? No sorry, 2 lata z rzędu to nie przejdzie.

No ale za chwilę może będziemy mieć 150 mln do wydania - City chce Leao, może 100 mln dadzą (bo w klauzulę nie wierzę), to Lang w zastępstwo za 30 mln i zostaje 70 na innych (de Keteleare, Berardi)
1
kamilus
kamilus
21 czerwca 2022, 12:29
"Myślę, że Maldini nie rozpieprzył by tak góry forsy jak to miał w zwyczaju Galliani, zwłaszcza w ostatnich latach rządów Berlusconiego."

W tamtym okresie Milan wydawał średnio ok. 50 mln na rok, więc "górą forsy" bym tego nie nazwał. :P

https://www.transfermarkt.pl/ac-mailand/alletransfers/verein/5
0
Mirek99999999
Mirek99999999
21 czerwca 2022, 15:01
kamilus
Oficjalnie nie wydawaliśmy dużo, ale jeśli doliczyć do tego prowizje agentów i to co szło pod stołem (np. Rodrigo Ely - 8mln prowizji dla Raioli) to może okazać się, że Milan wydawał niewiele mniej niż za chińczyków... Prawie zapomniał bym o tłustych kontraktach dla przeciętnych piłkarzy ustalanych przy kolacyjkach z dobrą rybką:)
0
kamilus
kamilus
21 czerwca 2022, 15:19
Na kontrakty to naprawdę wydawaliśmy sporo, tutaj masz absolutną rację. :)
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
21 czerwca 2022, 12:10
Nie chcieliście Arabów to teraz nie płaczcie!!!
1
flaqu666
flaqu666
21 czerwca 2022, 12:24
Nie płaczemy i Arabów wciąż nie chcemy!!!
10
Rossu
Rossu
21 czerwca 2022, 12:40
Bo Araby to byli faktycznie gwarantem sukcesu i pieniędzy.
0
chory
chory
21 czerwca 2022, 12:09
szczerze to jak byśmy obecne okienko dobrze rozegrali czyli sprowadzili trequartiste, prawego pomocnika, renato itp czyli zainwestowali te jakieś 100mln to w przyszłych latach byśmy mogli wydawać po te 40-50mln bo będzie nam jedynie brakowało jakiegoś młodego napadziora z prawdziwego zdarzenia no i trochę byśmy jeszcze ławke uzupełniali, mamy bardzo młody skład na wiele wiele lat
1
mmielczar123
21 czerwca 2022, 12:05
To jest śmiech na sali...
My za takie pieniądze kupimy może jednego porządnego zawodnika i znowu Maldini z Massarą będą musieli kombinować (o ile zostaną) albo Moncada będzie musiał znaleźć nowego Klaulu
1
Alessio_re6
Alessio_re6
21 czerwca 2022, 12:10
Generalnie za takie pieniądze możesz kupić i 5 porządnych piłkarzy, tylko forma transferu to inna sprawa.
Przypomnisz mi proszę kiedy ostatni rak kupiliśmy porządnego zawodnika za 40-50M?
1
mmielczar123
21 czerwca 2022, 12:20
Chodzi mi bardziej o to, że za porządnego zawodnika na teraz trzeba by było wydać przynajmniej 30 mln, a wtedy zostałoby nam 15-20 mln euro na resztę transferów. No chyba że sprowadzą kilku "Kjaerów" za grosze, ale to nigdy nie wiadomo czy inni wypalą jak Duńczyk + jest to inwestycja na max 2-3 lata. No chyba że tak jak piszesz uda im się pokombinować z wypożyczeniami jak w przypadku Tomoriego i Tonalego.
1
kamilus
kamilus
21 czerwca 2022, 12:25
@mmielczar123
Tak naprawdę to nawet kupując kogoś za 30+ mln też nie ma się pewności, czy wypali, a im większa suma i pensja, tym większa strata w budżecie.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 czerwca 2022, 12:25
Ale wiesz, ze to nie działa jak w Fifie? Ze masz 50M kupujesz kogoś za 30M i zostaje ci 20M. To tak nie działa.
Dobrych piłkarzy można kupować za 10-25M. Tak została stworzona obecna kadra.
1
sharakmilanista
sharakmilanista
21 czerwca 2022, 12:03
ŻENADA!!50 mln to Milan zgarnie za sam udział w LM plus mistrza Włoch czyli Pan Cardinale nic nie da na transfery???a przecież mieliśmy ścigać Real i wracać na top!
7
mathiaz
mathiaz
21 czerwca 2022, 11:38
Spokojnie, alternatywą duetu M&M, jest duet F&M odpowiedzialny za sukcesy Milanu z poprzedniej dekady.
1
JohnyMiellony
JohnyMiellony
21 czerwca 2022, 11:36
Wszyscy tu piszą że będzie krucho .....
ale wydaje się że walka o 5-6miejsce jest w zasięgu
DAMY RADĘ !!!
XDx19
4
Trzesuaf
Trzesuaf
21 czerwca 2022, 12:12
Nawet jeśli stracimy Leao to w życiu nie będzie aż tak słabo, raz mistrz- na zawsze mistrz. Czego się nauczyli i jaką pewność siebie zdobyli tego im nikt nie odbierze.
0
21 czerwca 2022, 11:35
Sprawa jest prosta. Jak Maldini zostaje, to będzie dobrze. Jak nie, to może być słabo.
Cała reszta to nic nieznaczące nagłówki, historyjki i farmazony by kibice mieli o czym gadać podczas martwego sezonu.
Codziennie next day, next week, done deal czy vicino w temacie Juve, Interu czy Milanu. Naprawdę calma jest tylko wskazana, a nie emocjonowanie się każdym newsem.
10
Mil_online
Mil_online
21 czerwca 2022, 12:08
Lepiej bym tego nie napisał.

Co roku to samo.
0
MI(L)AN
MI(L)AN
21 czerwca 2022, 14:11
Pełna zgoda co do Maldiniego. Drugiego takiego dyrektora a jednocześnie legendę klubu nie znajdziemy.
0
Gerada
21 czerwca 2022, 11:33
Możliwych wyjaśnień obecnej sytuacji jest kilka:
Najbardziej optymistyczne to takie, że wszystko idzie zgodnie z planem: Cardinale od początku wyznaczył jasny plan, który zakłada podpisanie nowych kontraktów z Maldinim i Massarą tuż przed 30 czerwca. Obaj panowie o tym wiedzą, wiedzą też jasno jakim będą dysponować budżetem i po prostu spokojnie czekają do dopięcia formalności żeby zacząć działać.
Bardziej pesymistyczny ale mało prawdopodobny to taki, że ktoś z Czerwonego Ptaka przeszacował gdzieś (nie chce mi się wierzyć, żeby tak się stało na takim poziomie robienia biznesu, ale co tam) i Cardinale przekonał Maldiniego do nowej wizji określoną kwotą na transfery, a później się okazało, że faktycznie dostępny będzie tylko ułamek owej kwoty i teraz M&M siedzą i się namyślają co robić z niesłownym właścicielem, a w międzyczasie wszystkie opcje umykają bez naszej kontroli.

Najlogiczniej brzmi informacja, że po prostu Lille dostało lepsze oferty za graczy, którymi my jesteśmy zainteresowani i nie bardzo chce nam sprzedać, a Milan przez minione lata przyzwyczaił, ze nie bierze udziału w licytacjach.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
21 czerwca 2022, 11:41
Ta pierwsza opcja jest najbardziej realistyczna.
0
RavenGDA
RavenGDA
21 czerwca 2022, 12:04
w którymś z newsów ktoś w komentarzy napisał, że RedBird może po prostu odciął źródła informacji z klubu i pismaki głupieją bo nie wiedzą co się dzieje, a Twoja wersja optymistyczna jest ustalona i do ogłoszenia koło 30 czerwca???
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 czerwca 2022, 12:08
Ja to napisałem, ze odcięli od informacji dziennikarzy.
Moim zdaniem panowie dogadali się dawno i teraz tylko puszczą w świat oficjalke, byłem zdania, ze po przyjeździe Cardinale do Mediolanu, ale bo miał wrócić pod koniec miesiąca. Dziś Maldini wrócił z wakacji, więc umowa w tym tygodniu jest logoczna.
1
Gerada
21 czerwca 2022, 12:10
@ RavenGDA
Nie bardzo rozumiem o co pytasz :/
O tym, że gazety piszą głupoty pisałem sam z tydzień lub dwa temu w komentarzu. Moje przypuszczenia nie mają nijak związku z tym co piszą gazety. Próbuję jedynie "zgadywać" przyczynę przeciągającej się ciszy w klubie.
1
RavenGDA
RavenGDA
21 czerwca 2022, 14:24
@Gerada
o nic nie pytam. po prostu, faktycznie źle zredagowałem komentarz i chyba nie potrzebnie zakończyłem znakami zapytania. :-)
Ogólnie chodzi mi o to że zgadzam się z Twoją optymistyczną wersją i z tym komentarzem Alessio_re6 z innego newsa o embargu na informacje z klubu dla pismaków
1
MI(L)AN
MI(L)AN
21 czerwca 2022, 14:32
Niestety druga opcja, wszystko na nią wskazuje. Brak oficjalki nie leży w interesie żadnej ze stron. Będzie wielka szkoda jak nie wykorzystamy korzystnego splotu wydarzeń aby wejść wyżej sportowo, organizacyjnie czy sportowo. Pożyjemy, zobaczymy.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 czerwca 2022, 14:52
Brak oficjalnego komunikatu jest bardzo w interesie obu stron, tym bardziej po wywiadzie Maldiniego, który notabene wrócił dziś dopiero z wakacji.
0
MI(L)AN
MI(L)AN
21 czerwca 2022, 15:51
Maldini już w Milanello, umowy zawarte i podpisane ogłasza się, szczególnie jak dotyczą kadry najwyższego szczebla. Taka informacja ma szczególne znaczenie dla funkcjonowania firmy jaką jest niewątpliwie klub piłkarski. Jest to elementarz.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 czerwca 2022, 17:01
Nie trzeba tego ogłaszać oficjalnie jeśli chociażby jedna ze stron tego nie chce. Zarówno Maldini&Massara jak i Cardinale mają w interesie poczekanie z oficjalką.
0
MI(L)AN
MI(L)AN
21 czerwca 2022, 17:15
Jak zwykle masło maślane, więcej takich banialuk nie będę komentował.
0
kamilus
kamilus
21 czerwca 2022, 11:32
Załóżmy, że te 45-50 mln + kwota ze sprzedaży jest prawdziwa - czy to byłaby aż tak tragiczna sytuacja, jak piszą o tym kibice? Wydaje mi się, że nie.

Za Hauge dostaniemy 12-14 mln (12 + bonusy, które mogą być np. za awans do LM, bo tego raczej nikt się nie spodziewał), za Duarte pewnie około 2 mln. Do tego jest szansa na dodatkowe środki - Bennacer kręci nosem przy nowej umowie, więc warto go spieniężyć, póki jest chętny (40 mln, United), może dojdzie 6 mln za Paquetę, może udałoby się opchnąć Samu (2-3 mln?).

W takiej sytuacji na transfery mamy ok. 100 mln, a do wzmocnienia trzy "podstawowe" pozycje. Zakładając, że odpuszczamy Botmana i stawiamy na Kalulu (kto wie, czy jego agenci nie zażyczyli sobie właśnie tego https://www.acmilan.com.pl/news/35916/milan_zaoferowal_podwyzke_dla_kalulu_agenci_zawodnika_zastanowia_sie_nad_propozycja), to wygląda to jeszcze lepiej:
- stoper (5-15 mln),
- Sanches (15-20 mln),
- inny pomocnik (Veretout? 10-20 mln),
- 10 (20-25 mln),
- prawoskrzydłowy (20-25 mln).

Przy takich wzmocnieniach i sytuacji, gdy cały "trzon" zespołu i tak zostanie na kolejny sezon, to wyglądałoby to naprawdę przyzwoicie. Owszem, każdy by wolał, by nie było problemów z budżetem, ale jest jak jest i przede wszystkim liczy się to, by wzmocnić zespół jako całość - a tak właśnie by się stało.
Edytowano dnia: 21 czerwca 2022, 11:33
4
cbvirus
cbvirus
21 czerwca 2022, 11:37
Skąd ty te liczby wziąłeś?XD Stoper za 5-15 mln? To chyba z Ekstraklasy. Reszta wartości też zupełnie zaniżona. Gracze za te kwoty nie stanowiliby wzmocnień. Resztę wyliczeń opierasz o sprzedaż Benka, za którego też musiałoby przyjść zastępstwo i która to sprzedaż totalnie rozwaliłaby środek pomocy, po którym z poprzednich sezonów nie zostałoby już nic.
4
kamilus
kamilus
21 czerwca 2022, 11:42
Wziąłem z plotek - 5 mln od Acerbiego do 15 mln jako za stopera "do rozwinięcia" (coś jak Simakan).

"Reszta wartości też zupełnie zaniżona."

Jak może być zaniżona, skoro nawet nie podałem nazwisk? Plażo, proszę...

"Resztę wyliczeń opierasz o sprzedaż Benka, za którego też musiałoby przyjść zastępstwo i która to sprzedaż totalnie rozwaliłaby środek pomocy"

Po sprzedaży Bennacera i tak zostałby Tonali, czyli 50% podstawowego składu linii pomocy, więc nie nazwałbym tego "totalnym rozwaleniem".
4
hyrus13
hyrus13
21 czerwca 2022, 11:47
Cbvirus

Jeśli chodzi o stopera to Acerbi się powinien zmieścić w tym budżecie. To bardzo solidny zawodnik, który na pewno będzie wzmocnieniem. Kamilus za to przeszacował Samu, bo naprawdę ciężko mi uwierzyć, że ktoś za niego zapłaci 2-3 mln. Znowu będzie trochę szumu i skończy się jak co roku.
Zatem do 50 mln dojdzie nam 14 za Hauge i Duatre i ewentualny bonus za Paquetę. To się robi dobry pieniądz. Można za to ściągnąć kogoś ciekawego na 10 albo na skrzydło i jeszcze zostanie na pomocnika.
1
Zuber
Zuber
21 czerwca 2022, 12:02
Rino chce Samu w Valencii, więc jest nadzieja. xD
0
Rade De Kruyne
Rade De Kruyne
21 czerwca 2022, 11:31
Przy zmianie właściciela robiłem sobie wielkie nadzieje na ten sezon, bo przy dobrym mercato moglibyśmy powalczyć o wszystkie puchary we Włoszech (Liga, PW, Superpuchar) i może podziałalibyśmy coś konkretnego w LM. A tu takie niefajne zaskoczenie. Nie przedłużenie kontraktów z M&M to będzie pierwsza porażka. Potem może się skończyć na wyprzedaży zawodników co też nie wróży dobrze. Mam nadzieję, że to tylko plotki chociaż zaczyna to wyglądać strasznie niepokojąco.
1
Marcin1995
Marcin1995
21 czerwca 2022, 11:33
Ploty mówią że do odnowienia dojdzie ale bardziej z miłości Maldiniego do Milanu niż ambicji nowego właściciela
0
kamilus
kamilus
21 czerwca 2022, 11:35
Wyprzedaży nie będzie, bo nie ma takiej potrzeby, bo budżet wygląda całkiem fajnie.
2
rossoner111
rossoner111
21 czerwca 2022, 11:27
Mialy być petrodolary- zle , jest gowniany budżet tez zle. Jak czytam o alternatywach to już mi się podnosi…. W uj fajny ten nowy inwestor :)
1
cbvirus
cbvirus
21 czerwca 2022, 11:27
Scudetto, nowy właściciel... wszystko wskazywałoby na to, że mercato w końcu będzie takie jak powinno. Za te pieniądze ledwo znajdziemy zastępstwo, powtarzam ZASTĘPSTWO a nie wzmocnienie za Kessiego i może kogoś na ŚPO/prawe skrzydło. Cała reszta kuleje. Prawe skrzydło lub treq będą kulały jak kuleją, brakuje głębi składu. Pewnie z przymusu będziemy musieli wierzyć w Brahima bardziej niż Jezus we wskrzeszenie łazarza.
4
hyrus13
hyrus13
21 czerwca 2022, 11:50
Co roku jest to samo. Kiedyś awans do LM miał zapewnić wzmocnienia i się Maldini przejechał. Teraz mamy scudetto i zapowiada się powtórka. No, ale dajmy im czas, może wyklaruje się coś dobrego. Może to tylko gra medialna na to, żeby obniżyć oczekiwania innych klubów i samych zawodników.
1
Marcin1995
Marcin1995
21 czerwca 2022, 11:26
Nie wiem czy to prawda ale wiem że taki budżet transferowy jest śmieszny w dzisiejszych czasach
5
GiveMeReason
GiveMeReason
21 czerwca 2022, 11:23
Ciekawe czy w Casa Milan nadal panuje optymizm...
1
Diavo
Diavo
21 czerwca 2022, 11:22
Generalnie musimy załatać odejście Kessiego i nic poza tym , to oczywiście scenariusz w oparciu o ubiegły sezon, skoro zdobyliśmy mistrza składem z ubiegłego sezonu to dlaczego nie może się to udać i w kolejnym sezonie? Najważniejsze to przedłużyć kontrakty Theo, Kalulu, Benka i Leao, doszedł Origi,Adli ja się nie napinam na kolejne scudetto, ważny by utrzymać top4 i zbudować konkretne podwaliny na lata ;)
0
cbvirus
cbvirus
21 czerwca 2022, 11:34
Nic poza tym? XDDDDDDDDDDDDDDD WSZYSCY nasi zawodnicy grający na ŚPO i prawym skrzydle (a jest ich 6) zrobili łącznie w poprzednim sezonie w lidze 10 bramek i 11 asyst. Liczby tak zawrotne, że Hakan niemalże miał je w pojedynkę lepsze. Przecież te dwie formacje tak kuleją, że w ogóle nie ma szans myśleć o czymkolwiek bez konkretnych wzmocnień na tych pozycjach.

A scudetto nie może się to udać, bo
1. Juve będzie sporo silniejsze po wzmocnieniach, które szykują choćby w postaci Pogby czy Di Marii.
2. Inter też będzie sporo silniejszy, bo o ile może stracić kogoś w obronie, to trójka: Lukaku, Dybala, Lautaro będzie stanowić zdecydowanie najsilniejszy atak w lidze.
3. Pamiętajmy, że przy nieszczęściach, które mieliśmy w pojedynczych meczach w dużym obrazku mieliśmy też sporo szczęścia, że rywale nie narzucili nam wysokiego tempa.
2
cbvirus
cbvirus
21 czerwca 2022, 11:39
Oj tak tak. Najpierw top 4 fartem, a teraz scudetto to fart.
I klasycznie jak co roku/pół roku płacze - "inni super, a my zgniemy!"
Zlatanie drogi, czemu ja muszę takie rzeczy ciągle czytać...
2
cbvirus
cbvirus
21 czerwca 2022, 11:57
Miszcz

to spójrz na LM i odpowiedz sobie na pytanie: czy to my jesteśmy tacy mocni czy inni tacy słabi? Milan na 4. miejscu w grupie a Serie A bez reprezentanta w 1/4, w której nawet Portugalczycy mieli swojego reprezentanta.
1
cbvirus
cbvirus
21 czerwca 2022, 12:08
Jesteśmy najgorsi i zginiemy. Tylko coś nam nie pykło i na farcie zdobyliśmy mistrza, zaraz po sezonie skończonym na drugim miejscu.
Najgorzej to będzie jak teraz na farcie obronimy tytuł i awansujemy w LM dalej niż 1/8, przy okazji zdobywając jakiś krajowy puchar. Ależ to będzie fart i dramat.

Na szczęście kiedyś znów będzie gorzej, byście mogli nakarmić swoje defetystyczne serca. Klub wróci do banter ery, tam gdzie wielu kibiców mentalnie dalej pozostało.
1
Kamciu
Kamciu
21 czerwca 2022, 12:20
@Miszcz

Oczywiscie tytul dla Milanu jak najbardziej zasluzony - tego absolutnie nie podwazam. Nie odbieram takze szans na Scudetto w nastepnej kampanii, bo to jest sport. Natomiast trzeba jasno powiedziec, ze ten sukces Rossonerich byl niespodzianka, a w nadchodzacym sezonie zespol Piolego zapewne tez faworytem rozgrywek nie bedzie.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
21 czerwca 2022, 12:27
Niespodzianka dla osób ślepo patrzących ma nazwiska i kwoty.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 czerwca 2022, 12:46
AH tak. Obrońca tytułu nie jest faworytem? To jest wpisane w bycie zwycięzcą scudetto. Chyba że jesteś Veroną, Leicester czy Lille i zdobywasz puchar raz na 100 lat. Mówimy jednak o wielkich firmach.
Wystarczy, że Inter wzbraniał się przez byciem faworytem, pomimo najlepszej kadry, co było komiczne.
Milan jest jednym z faworytów, to odpowiedzialność jaką niesie ostatni sukces. My się tego nie boimy jasno powiedzieć.
0
Kamciu
Kamciu
21 czerwca 2022, 12:57
@Miszcz

Owszem, Milan wpisuje sie w jednego z faworytow, natomiast na ten moment na pewno nie nalezy rozpatrywac ich jako glownego kandydata. Ewidentnie ukazuja to chociazby kursy bukmacherskie.

Moze zamiast sie przerzucac argumentami wejdziemy w zaklad kto wyzej w tabeli na koniec sezonu? O 500.
1
Kamciu
Kamciu
21 czerwca 2022, 12:59
Kursy bukmacherskie jako wyznacznik? Hazard? Nie dziękuję. Zarówno za taki argument jak i propozycję.

Pamiętam w 2015 i 2016 jak zachowywały się kursy względem różnych wyborów PL i USA. Wiarygodność ogromna...
0
Todian
Todian
21 czerwca 2022, 13:08
cbvirus

oczywiście są potrzebne wzmocnienia ale to co piszesz o Juve i Interze to mrzonki.
Juve się wyprzedaje i sprowadzenie Di Marii, które nie koniecznie się uda, nic im nie da przy burdelu jaki tam jest. Jeden Pogba ich nie zbawi.
Inter nie będzie miał Dybali i Lukaku na raz, wszyscy piszą że przyjdzie tylko jeden i że Inter odpiszcza Dybale. Zresztą on ma nawet ponoć oferty z od naszych włodarzy XD
Nie przasdzajmy że jest super źle i ża tracimy do wszystkich bo tak nie jest
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się