SCUDETTO


MERCATO LIVE 19.07: Maldini i Massara planują wyjazd do Belgii [22:50]

19 lipca 2022, 00:18, Ginevra Aktualności
MERCATO LIVE 19.07: Maldini i Massara planują wyjazd do Belgii [22:50]

[00:15]: Dziennikarz Sky Sport, Peppe Di Stefano, donosi, że środa 20 lipca może być decydująca dla losów transferu Charlesa De Ketelaere do Milanu. Paolo Maldini i Frederic Massara mają się podobno udać do Belgii, aby osobiście zamknąć negocjacje. Oferta Milanu to około 32 mln euro plus bonusy. Doniesienia te potwierdza także Gianluca Di Marzio.

[00:25]: Fabrizio Romano: Dyrektor sportowy Tottenhamu, Fabio Paratici jest w Mediolanie, aby rozmawiać między innymi z Milanem na temat potencjalnego wypożyczenia Japheta Tangangi.

[10:15]: Zdaniem La Gazzetta dello Sport, oferta Milanu opiewająca na 32 mln euro plus bonusy jest tą ostateczną za Charlesa De Ketelaere. Mistrzowie Włoch nie zapłacą więcej za Belga.

[10:20]: Również L'Equipe potwierdza doniesienia włoskich dziennikarzy, że Valencia interesuje się Tiemoue Bakayoko. Wypożyczenie Francuza z Chelsea do Milanu może zostać skrócone o rok.

[12:10]: Wtorkowe wydanie La Repubblica informuje, że Milan uczynił pozyskanie Japheta Tangangi jako swój cel nr 1 w obronie. Rossoneri chcą wypożyczyć zawodnika z opcją uwzględnienia opcji wykupu, tak jak zostało to uczynione w przypadku zawarcia kontraktu z Fikayo Tomorim.

[12:55]: Tuttosport na swoich łamach podaje, że Fikayo Tomori udzielił swoim agentom aprobaty w stosunku do uzyskania porozumienia z Milanem dot. przedłużenia kontraktu. Kontrakt Anglika obowiązuje do 30 czerwca 2025 roku, jednakże po bardzo dobrym sezonie władze klubu chcą zatrzymać defensora na dłużej.

[15:20]: Belgijski RTL Sport potwierdza wcześniejsze informacje włoskich mediów dot. pojawienia się w dniu jutrzejszym Paolo Maldiniego i Frederica Massary w siedzibie Club Brugge. Celem będzie oczywiście sfinalizowanie transferu Charlesa De Ketelaere. Oferta, z którą przybędzie Milan ma wynosić ok. 35 mln euro.

[22:50]: Alexandre Braeckman, belgijski dziennikarz zajmujący się rynkiem transferowym udzielił wywiadu dla FootballNews24, w którym odniósł się do sytuacji związanej z transferem Charlesa De Ketelaere: "Zawodnik ma porozumienie z Milanem na pięcioletni kontrakt, więc jeżeli złoży podpis, to na umowie do 2027 roku. Oba kluby znają swoje oczekiwania. Milan nie przekroczy kwoty 30 mln euro, ale będzie chciał zwiększyć bonusy. Negocjacje powinny zakończyć się w środę".



445 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Judik666
Judik666
20 lipca 2022, 00:24
My bierzemy ludzi co do nas chcą przyjść i się rozwijać na moje oko tu szefowie i ich eksperci w postaci Maldiniego tworzą rodzine która będzie oddawała serce dla tej drużyny i o to właśnie chodzi !! Ja wierze w ten ich pomysł pamiętajcie , że bez napastnika z najwyższej pułki wygraliśmy Scudetto zaufajmy im a będą kolejne sukcesy FORZA MILAN
0
GWIDON1979
19 lipca 2022, 23:32
Napisze krótko.
Bierzemy Belga, do tego Ziyech Belotti za free i Berardi i mamy okno zamknięte
0
mmielczar123
mmielczar123
19 lipca 2022, 23:38
No na pewno dwóch prawych skrzydłowych przyjdzie
9
nrt2
nrt2
19 lipca 2022, 23:39
No nie liczyłbym na to XD
0
gago1145
gago1145
19 lipca 2022, 23:53
po co Belotti jak masz Giroud i Origiego+ do tego Rebić oraz potencjalny Charles, a w obwodzie jeszcze wiecznie młody Ibra, który również po kontuzji będzie chciał swoje zagrać
2
Corsa
Moderator Corsa
19 lipca 2022, 22:47
Bremer w Juventusie.
0
ACstach
ACstach
19 lipca 2022, 22:53
De Ligt za jakieś 80 mln do Bayernu trafił, nie trzeba było długo czekać żeby go zastąpili. Siatkarz znika z naszej ligi :D
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
19 lipca 2022, 23:10
Jak odnajdzie się w czwórce z tyłu to spore wzmocnienie Juve - De Ligt długoterminowo nigdy nie był więcej niż solidny a Bayern srogo przepłacił mimo potencjału tego gracza
2
ACstach
ACstach
19 lipca 2022, 23:19
@PanPrzemus313

Ja też nie widzę w nim TOP obrońcy, ale jest jeszcze młody, zobaczymy, żadnych wyroków przed koncem kariery :p
Edytowano dnia: 19 lipca 2022, 23:21
0
Bandon
Bandon
19 lipca 2022, 23:40
Dla mnie mega interes Juve. De Ligt moim zdaniem jest sporo przereklamowany.
3
wielki prostownik
wielki prostownik
20 lipca 2022, 20:09
Też tak uważam. Nie wiem co w tym siatkarzu widzą że taką kasę płacą za niego.
0
Yabaye
Yabaye
19 lipca 2022, 22:26
Drodzy, właśnie wracam z dłuższego bana za wulgaryzmy.

Pragnę z tego miejsca Was przeprosić, a także szczególnie przeprosić użytkownika "chory" za kłótnie i język nieadekwatny do sytuacji. Spowodowałem obniżenie poziomu dyskusji na tej stronie, chociaż -o ironio- właśnie o to walczyłem. Przepraszam Was zatem raz jeszcze i wierzę, że to była ostatnia tego typu wpadka z mojej strony.

A co do okna transferowego, optymizm jest cały czas tak wielki, że aż zaczyna przeciekać.
41
kusniak_22
kusniak_22
19 lipca 2022, 22:29
Trzeba się szanować,.każdy ma prawo głosu i swojej opinii, ale kulturka musi być ;) wkoncu reprezentujemy najlepszy klub w Italii w Polsce :D
2
ACstach
ACstach
19 lipca 2022, 22:51
Wpadki się zdarzają, witam po powrocie :)
0
tommyb1
tommyb1
19 lipca 2022, 22:15
Dotarli już do tej Belgii w końcu?? Matko 7h bez newsa...
0
acmti__
acmti__
19 lipca 2022, 22:22
Maldini, tylko patrzy na zegarek i smutny, bo wie, że znów dostanie opieprz od kibiców z naszej strony, że nic nie ogarnął od 15.20 xD
1
Robinowski
Robinowski
19 lipca 2022, 22:30
Cisza przed burzą.
0
Bigi30
Bigi30
19 lipca 2022, 23:16
Jadą rowerami wiesz po ile jest paliwo
4
cbvirus
cbvirus
19 lipca 2022, 22:11
Jutro sam pójdę wsadzić M&M do samolotu, bo jak się okaże, że jednak nie lecą, to chyba sie popłaczę.
0
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
19 lipca 2022, 22:10
Naprawdę myślicie, że Juve ściągając Pogbe będzie się bić o mistrza z Interem co ściągnął Lukaku ?! xDD

Przy transferze do MU okazało się, że Pogba przez te wszystkie lata spędzone w naszej lidze nie jest zawodnikiem co podniesie poziom drugiej linii. Jego dobre występy to tylko efekt tego, że nie było konkurencji w innych zespołach a w Juve grali min. Chiellini, Barzagli, Pirlo, Vidal, Marchisio. Obecnie to jest zupełnie inna kadra i nie mają w składzie takich liderów jak wtedy.

Lukaku też nie zamiecie tej ligi. Conte nie jest trenerem Interu a tylko wtedy grubberson zagrał sezon życia bo miał instrukcje co robić na boisku bo bez tego sam nie wie co zrobić z piłką, mając pretensję do kolegów czemu mu nie podają jak ten ledwo człapie po boisku kiedy to wszedł z ławki w Premier League.

Ten gościu nie gra dla drużyny, pobyt w Interze i jeden zdobyty puchar strzelił mu na tyle do dzbana, że przychodząc do Chelsea poczuł się jak lider udzielając innym poleceń co mają robić na boisku...

Pewnie chciał zabłysnąć i pokazać, że też może być jak Ibra dla team'u... Jednak niestety znajomość wielu języków nie przekłada się na praktykę i jestem zdania, że po tym sezonie Inter go nie odkupi a Chelsea będzie wypożyczać aż w końcu trafi do drużyny z poza top5 gdzie będzie dalej mógł robić za "klubowego boga".
2
Daroo125
Daroo125
19 lipca 2022, 22:38
Bardzo naciągana teoria :)
1
flaqu666
flaqu666
19 lipca 2022, 23:13
Chciałbym żeby Twoja teoria się sprawdziła :)
0
Tanger
19 lipca 2022, 21:43
Według Longo Milan nie jest zainteresowany Veretout'em i Rossoneri mają na celowniku innych graczy do wzmocnienia pomocy.

Oby tylko alternatywą dla Sanchesa nie był Sanches, a w dalszej kolejności Adli. Chociaż już chyba bym wolał, żeby postawili na tego Adliego niż dalej ciągnęli ten cyrk z Portugalczykiem, którego końca nie widać.
2
DarthImpaler
DarthImpaler
19 lipca 2022, 22:10
|"Oby tylko alternatywą dla Sanchesa nie był Sanches."

WTF?
1
Tanger
19 lipca 2022, 22:12
@DarthImpaler

Chodziło o to, żeby w końcu nie wyszło, że jak z Sanchesem się nie uda, to nie ma innej alternatywy i w końcu nikt nie przyjdzie :P
3
mmielczar123
mmielczar123
19 lipca 2022, 23:43
Jeśli Adli będzie grał na defensywnej pomocy, to po co nam kolejny gracz na tę pozycję? Oprócz wspomnianego Francuza mamy już Sandro, Benka, Pobegę, Krunicia i nieszczęsnego Bakayoko. Natomiast jeśli Pioli ustawi Yacine'a na 10, a Bakayoko odejdzie, to jakiś zawodnik się przyda.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
19 lipca 2022, 20:57
Na dzień dzisiejszy, okienko transferowe w naszym wykonaniu wypada słabo. Tym co tak zakazują tutaj narzekać, przypominam że sezon startuje za około 3 tygodnie.. Fajnie jakby Pioli miał chociaż "trochę" czasu żeby nowych zawodników wdrożyć do zespołu.. Bo znając życie pierwsze tygodnie będą grać mesjasze bo zawodnik dopiero się "aklimatyzuje we Włoszech.."

Nawet jak dopną te transfery - to za tą szybkość działania mają minusik za to okienko. Bo dopinać tego młodzika miesiąc czasu to trochę słabe, mimio wszystko to nie jest Salah na dzień dzisiejszy..
Już nie wspominając że w sprawie Botmana i Sancheza działali rok czasu a i tak w kilka dni zostali nam podebrani, a od pół roku było wiadome że interesują się nimi inne kluby, było dużo czasu żeby już dawno temu rozmawiać z jakimś alternatywami(i to nie jedna) mieć już pierwsze rozmowy i negocjacje za sobą, a tu wychodzi tak, jakby się obudzili 1 lipca..

Wiem że się doczekamy tych wzmocnień ale bez letniego okresu przygotwawczego w Milanie taki chlopoczek co przyjdzie na ostatni tydzień będzie zagubiony w drużynie okropnie..




Edytowano dnia: 19 lipca 2022, 21:00
14
mmielczar123
mmielczar123
19 lipca 2022, 21:13
O ile braku transferu Sanchesa nie będę żałował, bo widać, że chłop z agentem robią wszystko, żeby Portugalczyk dołączył do P$G, to w przypadku Botmana mam wrażenie, że Holender bardzo chciał przyjść do nas, ale Lille interesowała tylko oferta Newcastle, a nasz zarząd uznał, że nie ma sensu licytacja o zawodnika na pozycję, którą mamy nieźle obsadzoną.
4
DarthImpaler
DarthImpaler
19 lipca 2022, 22:16
Ale o co ci chodzi? Mercato trwa do końca sierpnia więc dlaczego minus za to że 1 lipca 10 transferów nie dali na officiala? W ostatnich dniach najlepsze deale można zrobić co pokazał już galliani lata temu.

Dlaczego wy już oceniacie meraco ?? Minęły tak na prawdę 2 tygodnie w wy juz bniadolicie.

Jak Milan drugą gwiazdkę zdobędzie to będziecie dalej biadolić?

Trochę optymizmu w tym smutnym jak pi#$^ życiu.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
19 lipca 2022, 22:53
DarthImaler, czytanie ze zrozumieniem się kłania. Napisałem dlaczego..
2
PaoloACM
PaoloACM
19 lipca 2022, 23:21
Ale jestes dyrektorem sportowym, albo negocjowales jakis transfer wczesniej? Bez urazy zadnej ale to ze wydaje sie nam jakbysmy do sprawy podeszli bedac na czyims miejscu nie znaczy ze to jest mozliwe. W sporcie jak w zyciu - ludzie lamia dane slowa, klamia, korzystniejsze okazje sie pojawiaja i nastepuje zmiana wczensiejszych ustalen. Rynek transferowy to tez nie rynek kart z fify czy jakis supermarket gdzie wchodzisz, wybierasz kogo chcesz, wykladasz odpowiednia kase i kupujesz. Pilkarze to ludzie ktorzy maja swoje oczekiwania, zycia i rodziny. Dodatkowo sa reprezentowani ze agencje ktore maja swoje cele i zalozenia a ktore sa prowadzone rowniez przez ludzi.
Dodatkowo trzeba wspomniec ze Milan na przelomie konca sezonu i poczatku okienka byl w fazie zmiany wlasciciela a Maldini i Massara czekali na rozwoj wypadkow i podpisanie kontraktow. Jak sobie wyobrazasz negocjowanie jakichkolwiek transferow w takim ukladzie? "Witam jestem Paolo Maldini, jestem legenda, bede chcial Cie w Milanie ale jeszcze nie wiem czy tam zostane. okaze sie za 2 miesiace ale jesli zostane to na 100% bede chcial negocjowac transfer. Jak cos to sie wstrzymaj i nie rozmawiaj z nikim innym. Odezwe sie niedlugo"
Zgadzam sie ze fajnie byloby miec nowych zawodnikow w trakcie przygotowan do sezonu ale jestem pewien ze Paolo i Ricky robia co moga. Nie raz bylo widac w zeszlym sezonie jak bardzo lezy im na sercu dobro klubu.
0
mmielczar123
mmielczar123
19 lipca 2022, 20:48
Mam nadzieję, że M&M mają 2 bilety do Belgii i 3 powrotne :P
2
Konrad1275
Konrad1275
19 lipca 2022, 21:24
Co ty, kasy nie ma na tyle biletów
0
checa1983
checa1983
19 lipca 2022, 20:41
Pinokio "dosałeś w nosa" ?
0
cbvirus
cbvirus
19 lipca 2022, 20:33
Akurat jak mowa jest o mercato i naszym potencjalnym miejscu za rok, to uważam, że raczej nie ma szans, żebyśmy wypadli poza top4. W top4 będziemy my, Juve, Inter i Roma. Reszta albo wzmacnia się marnie, albo jak Napoli osłabia oddając największe gwiazdy. Na tym poziomie nie widzę więc żadnych zagrożeń. Jak piszę, że mercato mi się nie podoba, to mówię nie o perspektywie kibica drużyny, która będzie walczyła o top4, ale o perspwktywie kibica drużyny, która będzie walczyła k mistrzostwo i to na czym zależy mi przede wszystkim - o dobry wynik w LM. Na poziom LM niewątpliwie zostanie z Mesyjaszem i Snikersem na PS, a następnie z brakiem konkretnego napastnika i ŚPO w postaci Brahima nie starczy. I to nam obnażył Liverpool, obnażyło to Porto, w mniejszym stopniu Atleti bo tam akurat zagraliśmy super dwumecz. Stąd też nie chciałbym znowu w przyszłym sezonie widzieć, że rezerwy topowego klubu w LM klepią nas jak chcą, bo byłem akurat na tym meczu i bardzo kiepsko się to oglądało ze świadomością, że największe gwiazdy albo do Mediolanu nie poleciały, albo zaczęły na ławce, albo zostały szybko po przerwie zdjęte.
3
DivoCcabej
DivoCcabej
19 lipca 2022, 20:35
Przyjdzie Charles do tego ktoś na PS i lecimy po drugą gwiazdkę!
0
Jaca23
Jaca23
19 lipca 2022, 21:10
Bardzo rozsądnie powiedziane. Należy odróżnić Pinokiowanie od trafnej krytyki. Brak wzmocnień to w naszym wypadku krok w tył, bo 10 i PS to były transfery na poprzednie lato, a do tego odszedł Kessie, który jednak wiele w tej drużynie znaczył.


Uważam za bardzo mało prawdopodobne, żebyśmy wypadli nawet poza top3, ale zarówno Inter jak i Juve sprowadzili graczy, którzy zrobią różnicę, my póki co nie.

Kolejny raz powtórzę, jeśli nie przyjdzie w tym oknie chociaż 10 i PS to okno będę oceniał negatywnie.
Edytowano dnia: 19 lipca 2022, 21:11
4
DivoCcabej
DivoCcabej
19 lipca 2022, 21:44
Jaca to samo pewnie pisałeś przed zeszłym sezonem a wiemy jak się skończyło... wszyscy płakali ,że Gigio odchodzi i kebab... i przypominam ,że nie omijały nas kontuzje...o paranoi ze srovidem nie wspomnę... no i to ,że praktycznie graliśmy cały sezon bez 10 i PS...
Pomimo tych wzmocnień u rywali nadal jest wiele znaków zapytania bo nie ma pewności jak będzie przebiegała adaptacja w nowych drużynach.My utrzymaliśmy praktycznie wszystkich, straciliśmy tylko Kessiego... a przyszli już Origi,Adli,dojdzie CDK i zapewne ktoś na ps.Drużyna jest bardziej zgrana i doświadczona niż rok temu...
Z osądami kto ma największe szanse na scudetto radzę się wstrzymać chociaż do stycznia.
1
Jaca23
Jaca23
19 lipca 2022, 21:54
DivoCcabej
Zgadza się, to samo pisałem i co się nie zgadza? Te pozycję tak kulały, że aż raziło w oczy. Zdobyliśmy mistrza? Super, ale to nie oznacza, że dalej na PS mają grać Messias lub Saelemaekers. Nie stójmy w miejscu, zróbmy krok dalej. Nie patrzmy na słabą Serie A, tylko jak lepiej poradzić sobie w Europie, tam jest miejsce Milanu.

"a przyszli już Origi,Adli,dojdzie CDK i zapewne ktoś na ps" - że po Botmanie i Sanchesie jeszcze ktoś ma odwagę tak pisać XD
Edytowano dnia: 19 lipca 2022, 21:56
0
DivoCcabej
DivoCcabej
19 lipca 2022, 22:02
Nie lecą do Belgii ,żeby najęść się czekoladek;D dla mnie transfer CDK jest na 99% przesądzony 1% pozostawiam jakby miałby samolot się rozbić (tfuuu) nawet jak dziury w zębach znajdą to go klepną;p
0
SikamDoZlewu
SikamDoZlewu
19 lipca 2022, 20:18
Nie udzielałem się dawno bo czytam sobie komenterii i ślędze poczynania transferowe. Nie oszukujmy się jesteśmy w pipie i to strasznej :) Każdy się zbroi i wiem że dostanę hejt na pysk ale pogramy sobie tak do maks top 4. Juve rozpieniczy i będzie walczyć z Interem. Nie wiemy co jeszcze chłopy od zarządu zrobią ale nie będzie Renato Ziyecha i CDK. No może wleci CDK. Ale to maks i pozbieramy znów szrot. Niestety tak wygląda rzeczywistość i można robić screeny ale przyszłość mistrza nie maluje się na różowo na ten moment :c
3
Alcatraz77
Alcatraz77
19 lipca 2022, 20:41
Mnie się wydaje ,że w Milanie się podejście nie zmieniło. Mistrzostwo przyszło szybciej słabością rywali i mega rozwojem drużyny. Sukcesy sportowe oraz zmiany właścicielskie utrudniają pozyskiwani zawodników. To co robi Juve też daje inną perspektywę. Jeśli uda się ściągnąć De Ketelaere, Ziyecha to ja będę bardzo zadowolony. Stoper będzie raczej opcją awaryjną głębi składu.
Środek pomocy ja bym odpuścił, wierzę w talent Tommaso Pobegi, a przychodzi jeszcze Adli.
Jedynie młodego napastnika z potencjałem bym jeszcze widział.
3
Grande
Grande
19 lipca 2022, 20:44
Nie ma co na razie rozdawać tytułów, bo merdacze byli murowanym faworytem w ubiegłym sezonie. Na szczęście skończyło się inaczej. Natomiast uwielbiam już to deprecjonowanie Pogby i El Fideo. Zdrowy Pogba zamiata tę ligę jak chce. Nawet 40-letni Di Maria bez nóg będzie robił robotę.
4
mmielczar123
mmielczar123
19 lipca 2022, 20:45
A ja bym nie był tak pesymistycznie nastawiony. Juve zrobiło ciekawe transfery, ale nie wiadomo jak Di Maria odnajdzie się w serie a i czy Pogba będzie tym Pogbą, który z juventusem się żegnał, a do tego odeszli Kielon, Dybala i De Ligt. Inter wziął Lukaku, który pewnie będzie sporo strzelał, ale odszedł ich najlepszy gracz z poprzedniego sezonu - Perisic i nie wiadomo co ze Skriniarem. Jeśli chodzi o Napoli, to zanosi się na walkę z Fiorentiną o LK, Rzymskim zespołom pomimo dobrych transferów, nadal trochę brakuje do czołówki, a Fiorentina i Atalanta raczej też nie powinny stanowić zagrożenia. U nas wygląda to jak wygląda, ale w zasadzie na każdej oprócz dwóch pozycji (treq i ps) mamy świetnych graczy, a jeśli przyjdzie CDK, to zostanie tylko skrzydło. Jednak tym razem Messias będzie po pełnym okresie przygotowawczym, Kalulu będzie grał z Tomorim od początku, więc o defensywę nie ma się co martwić i jeśli Benek nie będzie wiecznie połamany, to razem z Tonalim ogarną pomoc. Do tego trzeba pamiętać o wieku naszych graczy - mamy najmłodszy zespół w serie a (a przynajmniej jeśli chodzi o czołówkę), więc można zakładać, że większość zawodników będzie lepsza niż w poprzednich rozgrywkach. Podsumowując, nie zdziwiłbym się jeśli znowu wygramy, ale rozumiem sceptyczne głosy i sam uważam, że o scudetto będzie bardzo ciężko, ale warto wierzyć.
ps: kto wie, czy np. Saelemaekers i Brahim nie ogarną się tak jak Leao i Tonali rok temu.
5
milanista123456
milanista123456
19 lipca 2022, 20:48
Weź mi podaj numery na najbliższego totka skoro tak dokładnie wiesz co się jeszcze później wydarzy.


Nie ma to jak leczyć kompleksy w internecie i udawać eksperta, który swoje tezy bierze z kapelusza i nie potrafi ich nawet uargumentować w logiczny sposób.


Wy chyba potraciliście rozumy (jeśli jakieś w ogóle mieliście) skoro myślicie, że wygranie mistrzostwa odmieniło nasze plany na transfery i nagle wyskoczymy z ojro jak jakieś szejki czy United...
0
paweł_paolo
paweł_paolo
19 lipca 2022, 20:58
"pozbieramy znów szrot"

Nie wiem co wy macie tak z tym szrotem. Nie możecie pisać inaczej o piłkarzach swojej ukochanej drużyny? I co więcej mających jakiś wkład w mistrzostwo. W tym roku nie wypalił tylko FBT. A może Florek to też szrot, Kalulu, Oli czy Messias, który mimo ciągłej rotacji z Alexisem (granie pół na pół) miał udział przy 9 bramkach. Fakt umiejętnościami nie dojeżdżają i ponownie pewnie się nie uda zdobyć mistrza a w LM możliwe baty ale jednak na jakiś szacunek zasługują.
Edytowano dnia: 19 lipca 2022, 21:02
4
SikamDoZlewu
SikamDoZlewu
19 lipca 2022, 22:38
Nie w tym sensie #Szrot jak mniemasz. Szrot to Szrot i wielkie niewypały zapchajdziury. Nie mówię o nazwiskach o których Ty nawiązujesz jak : Kalulu Oli Florek czy Mesjasz, Boje się że sprowadzą z Genui pod koniec meracto Pana "x" ^^. To chyba jest mentalność po prostu starego Milanisty trochę :D Pozdrawiam
Edytowano dnia: 19 lipca 2022, 22:40
0
Pinokio
Pinokio
19 lipca 2022, 20:06
To jest serio przykre. Człowiek myślał, że awans do LM i zdobycie mistrzostwa przybliży nas chociaż o krok do powrotu na szczyt i równą walkę z coraz lepszymi drużynami w Europie. Tymczasem mamy zupełnie odwrotną sytuację i będziemy pikować w dół.
1
milanista123456
milanista123456
19 lipca 2022, 20:13
Idź weź antydepresanty. Twoje komentarze są przykre
15
Kraken_z_jeziora
Kraken_z_jeziora
19 lipca 2022, 20:35
Ehhh... Serio? Znowu?

Ja rozumiem, można mieć obiekcje co do naszego mercatto (mnie samego ono również rozczarowywuje), ale ten Twój defetyzm jest aż nadprogramowy. KAŻDY Twój wpis drogi Pinokio brzmi jak przetłumaczony tekst jakieś nieukazanej piosenki Joy Division. Dziadowanie, pikowanie w dół, konkurencja odjeżdża i (oczywiście!) wypad poza pierwszą czwórkę. No nic tylko sobie w łeb strzelić...
Sezon ogórkowy w pełni, do rozpoczęcia rozgrywek mamy jeszcze czas, możliwe że nasze kierownictwo nas czymś miłym zaskoczy. A nawet jeśli nie to i tak chyba nie ma sensu wieszać medali i dzielić skóry na niedźwiedziu. W tamtym sezonie też co najwyżej niepokorny optymista zakładał, że wygramy ligę a prawda jaka się okazała wszyscy wiemy.
Antydepresantów może nie będę polecać, ale nabrania odrobiny dystansu już tak. Nie zawsze musi wyjść na najgorsze :)

Pozdrawiam
3
Rafał0209
Rafał0209
19 lipca 2022, 20:37
Awans Do LM i zdobycie mistrzostwa to chyba jednak jest krok na szczyt :)
2
ósmy
ósmy
19 lipca 2022, 20:42
Up
Ja tam lubię Pinokia, ma swój świat, w którym tworzy swoje czarnowidztwo (ale jednak z pewnymi elementami non fiction)
Ale ostatnio faktycznie dla mnie wygląda to tak, jakby tą szczególną konwencją i pochmurną narracją się z nami bawił.
Kolekcjoner negatywów i podpuszczacz ;)
4
Corsa
Moderator Corsa
19 lipca 2022, 20:49
@Pinokio, wybacz, ale to już jest spam. Serio ciężko czyta się wieczne biadolenie. Z dnia na dzień rośnie grupa użytkowników, którym przeszkadza ten skrajny pesymizm.

Ja wiem, że wolność słowa i tak dalej, każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie, w tym również niezadowolenie, ale są jakieś granice. To już jest niezdrowe.

Jak tak dalej pójdzie, to nie będziemy czekać na spełnienie obietnicy, którą złożyłeś kilka dni temu i pożegnamy się wcześniej.

To co robisz podchodzi pod uporczywy trolling/spam.

Ogarnij się, chociaż tochę. Potraktuj to jako ostatnie upomnienie.
11
Grande
Grande
19 lipca 2022, 21:18
Ale co on obraził kogoś, rzuca mięsem czy łamie regulamin, że chcesz go cenzurować czy jak?
3
Manolas
Manolas
19 lipca 2022, 21:24
Ja uważam że Pinokio ma rację mogę napisać to samo tylko już po co
3
Mil_online
Mil_online
19 lipca 2022, 21:30
Brawo corsa, jechać z trollem.
3
tommyb1
tommyb1
19 lipca 2022, 22:11
Rozwój Tonalego, Leao, Tomoriego, Kalulu, Theo (progres w obronie) przybliżył nas o kilka kroków a nie o jeden. O tym że za połowę wynagrodzenia mamy sporo lepszego bramkarza nawet nie wspominam... Mam to gdzieś czy będą u nas gwiazdy opłacane po 10 mln i więcej... Uwielbiałem ten klub jak był na dnie, i teraz z łezką w oku gdy przez te kilka lat zrównoważonego rozwoju doczekałem powrotu na tron Serie A. Być może troszkę szczęśliwy ale na pewno zasłużony... To nas okradli najbardziej sędziowie w zeszłym roku i gdyby nie to przewaga na koniec byłaby jeszcze większea. To że pieprzysz od rzeczy i widzisz tylko jedna stronę medalu ani mnie, ani żadnego prawdziwego kibica nie zrazi. Tym bardziej, że ufamy Paolo bezgranicznie bo kocha ten klub jak nikt inny i wszystko co robi robi dla jego dobra... Zrozumiesz to być może za 2-3 lata jak będziemy się ocierać o 1/4 a może i półfinał LM że zgraną nadal młodą paka uzupełniana co roku o 1-2 prospekty
1
Mellion
Mellion
19 lipca 2022, 22:14
Ja tam zgadzam się z Corsą, bo użytkownik Pinokio nie tylko wyraża swoją opinię, ale nie raz natarczywie w przeszłości uniżał innym graczom z naszej drużyny - dobrym tego przykładem był jego komentarz pod postem o ostatecznym przyjściu Messiasa do Milanu gdzie zrównał go z mianem bezużytecznego "ogóra". Podobne uwagi miał w kierunku innych zawodników jak choćby Alexisa. Jasne, każdy ma prawo do swojej opinii i nie są to może Salahy na prawym skrzydle, ale uniżanie i gadanie o nich że są nieudacznikami, już pochodzi pod przesadę. I to bardzo mocną.

PS: Cieszę się że ktoś pamiętał o obietnicy. Osobiście mam nadzieję że niedługo duet MM wybawi nasz skład i stronę Milanu z dwóch problemów na raz ;)
Edytowano dnia: 19 lipca 2022, 22:16
0
Redplayer
Redplayer
19 lipca 2022, 22:49
Corsa
Za dużo TVP oglądasz? Banowanie ze względu na inne poglądy? To jest żart?
2
Mil_online
Mil_online
19 lipca 2022, 22:59
@Redplayer

To nie jest banowanie za poglądy, tylko za trolling/spamming. Nie dostrzegasz różnicy?:).
1
RaveL
19 lipca 2022, 23:18
Sorry, ale jak mam tu wchodzić codziennie i zamiast czytać fajnych, wyważonych i inteligentnych wypowiedzi widzę tylko narzekanie to się po prostu odechciewa.
2
Rafał0209
Rafał0209
19 lipca 2022, 19:56
Dawaj Maldini leć jutro i jak na Włocha honoru przystało złóż im propozycje nie do odrzucenia
2
Rafał0209
Rafał0209
19 lipca 2022, 19:52
Panowie przypominam że z całym szacunkiem Ligę Serie A wygrali w tym sezonie Krunić Snikers czy Messias, są tu naprawdę osoby które myślą że DI Maria Pogba nie zjedzą tej Ligi, Juve traci De Ligta oczywiście tracą zawodnika z topu światowego ale pozyskują Bremera który na Serie A spokojnie wystarczy, może Juve nie zrobiło transferów na finał LM ale na poziom Serie A to są mega zawodnicy.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
19 lipca 2022, 20:14
Leicester też wygrało PL podobnymi piłkarzami, żeby po roku zahaczać o strefę spadkową. Takie sezony zdarzają raz na dłuższy okres czasu. A pycha czy mentalny ''tumiwisizm'' w obecnych, ultra trudnych warunkach ciągłej gry co 3 dni, gdy rywale zbroją się jak mogą będzie jedną z najgorszych możliwych postaw, gdyż po prostu tradycyjna niezliczona liczba kontuzji zabije sezon Milanu. Wzmocnienia i uzupełnienia kadry są niezbędne dla utrzymania rywalizacji o obronę Scudetto.
1
Cisek666
Cisek666
19 lipca 2022, 19:47
Polecieli już? Bo napięcie jak w tureckim serialu ;)
1
ACstach
ACstach
19 lipca 2022, 19:50
Podobno lot się opóźnił do przyszłego tygodnia.
3
MR. X
MR. X
19 lipca 2022, 20:00
ACstach, ale optymistycznie czekają na lotnisku, bo moze coś się zwolni.
1
JohnyMiellony
19 lipca 2022, 19:41
Słusznie ludzie narzekają wzmocnien mało chociaż odejść dużo xD
Ale inter w przeciągu 2dni stracił dybale i bremera :)
3
Kraken_z_jeziora
Kraken_z_jeziora
19 lipca 2022, 20:50
Odejścia absolutnie na plus jednak darowałbym dokazywanie z powodu Bremera i Dybali naszym kuzynom. Kiedy u nas nie wypaliło z Botmanem czy Sanchesem u nich aż huczało. Nie warto się zniżać do tego poziomu ;)
1
Paolo03
Paolo03
19 lipca 2022, 19:34
Zjedzą kolację, pocałują się w rączki a potem wroca do Mediolanu szukać alternatywy... oby tak nie było haha
1
ósmy
ósmy
19 lipca 2022, 18:52
Maldini tak się wkurfił na tę wycieczkę, że wróci zarówno z CDK, jak i z Langiem.
7
Olli666
Olli666
19 lipca 2022, 18:53
Oby choć nic nam to nie da bo Lang nie gra na prawej stronie
1
JonBonOlo
JonBonOlo
19 lipca 2022, 19:08
Ciekawe ile dni wam zajmie zeby zrozumiec ze nawet nie jestesmy zainteresowani Langiem XD
7
jedunio
jedunio
19 lipca 2022, 18:51
Kiedy nadejdzie ta wiekopomna środa??
0
Corsa
Moderator Corsa
19 lipca 2022, 19:17
pewnie w czwartek :P
7
JonBonOlo
JonBonOlo
19 lipca 2022, 19:21
Za Tydzien
4
checa1983
checa1983
19 lipca 2022, 19:37
W Wielką Środę w kwietniu :)
0
Umberto
Umberto
19 lipca 2022, 18:37
To co Juve będzie grało trzema obrońcami po transferze Bremera? Ciekawie się zapowiada sezon, jeśli będziemy mieli mniej kontuzji niż w ubiegłym sezonie to obronić tytuł można przy tej kadrze.
1
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
19 lipca 2022, 19:04
de Ligt poszedł do Bayernu
0
kozik___13
kozik___13
19 lipca 2022, 18:12
Podobno Maldini nie ruszy się z Belgii bez De Keteleare i już rozpoczęto poszukiwania apartamentu w którym mógłby zamieszkać
6
Mirek99999999
Mirek99999999
19 lipca 2022, 17:58
Najśmieszniejsze jest to, że pismaki przez kilka miesięcy twierdzili, że Mbappe jest już piłkarzem Realu, Bremer i Dybala uparli się by zagrać w Interze, a Botman już od stycznia miał spakowaną walizkę na lot do Mediolanu. Za chwilę na tą listę może trafić Sanches, a może i nawet De Ketelaere...
5
pwentrys
pwentrys
19 lipca 2022, 17:50
Heh, tyle czasu sie na fcinter śmiali, że nam podbierają Botmana, Sanchesa i nie umiemy nikogo ściągnąć. Dybala i Bremer już byli ich przecież od marca XD
8
Pinokio
Pinokio
19 lipca 2022, 17:55
No ale Inter i tak koniec końców ma o wiele lepsze okienko od nas, więc jakie to ma znaczenie?
1
nokoments
nokoments
19 lipca 2022, 17:58
Nom, z Dybalą i Bremerem są głównym kandydatem do mistrzostwa
11
Tanger
19 lipca 2022, 18:06
Asllani, Bellanova i Mkhitaryan nas zezłomują w derbach. A Onana obroni wszystkie strzały jedną ręką.
19
Tanger
Tanger
19 lipca 2022, 18:24
Dlatego jakiekolwiek wyrokowanie i oceny już teraz są bezsensowne. Nie ma sensu tłumaczyć to drewnianym ignorantom, ale może niektórzy wyciągną wnioski.
Ogólnie transfery ocenia się tylko po czasie, a nie co jest na papierze. Higuain i Caldara to miało być też genialne okienko.
Nie jest też powiedziane, że to co zrobił Inter nie jest już dla nich wystarczające. Może Gosens znów będzie top, Henryk może być przydatniejszy niż Dybala, a Asilani będzie świetnym uzupełnieniem pomocy.
W zasadzie ze wszystkich drużyn, to oni musieli najmniej na rynku transferowym. Gorzej tylko, że Skriniarowi się kontrakt kończy
7
Manolas
Manolas
19 lipca 2022, 18:36
Tanger, żebyś sie nie ździwił
0
RockStar
19 lipca 2022, 19:59
Każdy wymiana transfery Interu, ale takiego jednego Belga trzeba pominąć :D Udajemy że go nie ma ... A to już duży skok jakościowy w stosunku do tego co Inter miał w poprzednim sezonie.


Edytowano dnia: 19 lipca 2022, 20:00
0
Jaca23
Jaca23
19 lipca 2022, 20:58
Tak, tak, śmiejmy się z Asllaniego, Bellanovy i Mkhitaryana zapominając, że scudetto wygraliśmy o dwa punkty, a teraz będą mieć Lukaku, który był główną postacią mistrzowskiego Interu rok wcześniej. Serio nie jestem tutaj głównym narzekającym, ale Inter na ten moment zrobił lepsze ruchy, a w poprzednim sezonie dzieliły nas niuanse.
Edytowano dnia: 19 lipca 2022, 21:00
0
Tanger
19 lipca 2022, 21:36
@Jaca23

Tu nie chodzi o wyśmiewanie się z Asllaniego, Bellanovy czy Mkhitaryana, tylko o to, że niektórzy tutaj prowadzą narrację jakby ten Inter nakupił jakichś Kamarów i innych Cashów przynajmniej. Przeprowadzili kilka zręcznych transferów, ale to przede wszystkim zawodnicy do rozwoju albo uzupełnienia składu. Jedynym poważnym wzmocnieniem jest Lukaku. Jakoś mało kto tutaj pisze, że Milan będzie miał do dyspozycji w tym sezonie 2 świetne talenty w postaci Adliego i Pobegi i Inter powinien trząść portkami przed nimi, ale za to sporo osób uważa, że Inter zrobił świetne transfery. Głównie zapuktowali transferem Lukaku i tym, że szybko poradzili sobie poszerzeniem ławki na nowy sezon. Aż tyle? Tylko tyle? A może po prostu tyle?
1
cbvirus
cbvirus
19 lipca 2022, 17:23
Ile Juve zajęło podebranie Bremera Interowi? 3 dni? 5 dni? Tak się robi transfery. Co by nie mówić jest to genialne okienko w wykonaniu starej damy.
6
landik
landik
19 lipca 2022, 17:27
No jak sie daje mocno zawyżoną oferte to tak sie da:)
3
Mirek99999999
Mirek99999999
19 lipca 2022, 17:37
Transfer w stylu Gallianiego z najlepszych czasów, ale jak się gra na cheatach (budżet z gumy) to pewnie każdy z nas by tak potrafił.
6
Tanger
19 lipca 2022, 17:38
To się okaże za jakiś czas czy te ruchy są tak genialne. Na razie ściągnęli rezerwowego PSG, który zbliża się nieuchronnie do emerytury, byłego piłkarza United, który ostatnie sezony jechał na łatce wielkiego talentu, którym był ładnych kilka lat temu i najlepszego obrońcę Serie A ostatniego sezonu, który jeszcze nie liznął gry w Europie w klubie z ambicjami. Niestety, Serie A musi sama kreować gwiazdy, bo na wielkich piłkarzy w wielkiej formie nie stać włoskich klubów.
5
cbvirus
cbvirus
19 lipca 2022, 17:39
Mirek99999999

Bremer, czyli najlepszy lub jeden z najlepszych ŚO zeszłego sezonu to późny Galliani? Ja tam pamiętam Kućki i inne Matrie.
4
Jaca23
Jaca23
19 lipca 2022, 17:40
A w zimę było: "Juventus wydał na Vlaho cały budżet letni". XD
1
landik
landik
19 lipca 2022, 17:42
@Jaca23 Wydał, ale sprzedają De Ligta do Bayernu to hajs sie znalazł:)
3
Mirek99999999
Mirek99999999
19 lipca 2022, 17:45
cbvirus
Napisałem najlepszych czasów - czyli gdy Berlusconi nie liczył się z tym ile wyda na klub.
1
kamilus
19 lipca 2022, 17:46
@cbvirus
Warto nauczyć się czytać albo udać się do okulisty, bo @
Mirek99999999 nie napisał "późny Galliani", a "Galliani z najlepszych czasów" - transfer praktycznie bez negocjacji w stylu "mam tu walizkę pieniędzy i zapłacę tyle, ile chcesz".
5
Robinowski
Robinowski
19 lipca 2022, 17:47
Nie sztuką jest zadłużyć klub. Jak u nas za czasów Chińczyka.
1
asede
asede
19 lipca 2022, 17:53
Robinowski
No Juve to napewno nie grozi, juz o to sie nie martw(Exor)
0
MR. X
MR. X
19 lipca 2022, 18:06
Mirek99999999, teraz też mamy okienko w wykonaniu Łysego. Pan X, Pan Y, a koniec końców przychodziły jakieś wynalazki, bo nikt nie chciał grać w Milanie.
0
MR. X
MR. X
19 lipca 2022, 18:07
Nie rozumiem używania tutaj tak mocnych słów, Genialne, tragiczne itd. Takie rzeczy powinno się ocenić po czasie.
Jak dla mnie genialne to np. było ściągnięcie Pirlo i Barzagliego do Juve. Albo Theo i Tomoriego do Milanu.
Po co tak za wczasu wyrokować?

Juve kupuje Bremera bo musi. Obrona leży i kwiczy, a Bremer to i tak za mało. Najzabawniejsze jest to, że tak dobrze o okienku Juve nie piszą nawet na ich stronach.
1
MR. X
MR. X
19 lipca 2022, 18:10
lansik, czy cena za Bremera jest mocno zawyżona? Bo raczej w to wątpię.
0
Daroo125
Daroo125
19 lipca 2022, 18:27
MR X gość po jednym dobrym sezonie w średniaki lugi z rocznym kontraktem a właściwie na walizkach od końca sezonu?tytul obrońcy roku Mu przyznali z dupy bo choćby nasz Tomori czy Skriniar bardziej na to zasłużyli. W dodatku nie grał w czwórce obrońców. Ale itak są w plecy tylko 7 baniek bo De Ligt nie wart więcej jak 40
1
Jaca23
Jaca23
19 lipca 2022, 20:21
landik
Budżet to nie tylko kwota na transfery, ale i pensję, a Pogba i Di Maria to top ligi jeśli chodzi o zarobki. Ponadto Juve wydało już prawie 50 mln, bo wykupili Chiese, a dopiero teraz po sprzedaży De Ligta będą dalej inwestować głównie zapewne w defensywę.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
19 lipca 2022, 16:55
Jest jakieś zamieszanie w około Pana Stevena Zhanga... czy to oznacza, że budowa wspólnego stadionu odpada?
0
checa1983
checa1983
19 lipca 2022, 17:00
Nadziejo żyj ! :)
2
Grande
Grande
19 lipca 2022, 17:06
Nie wiem czy to dobrze, bo proces może się jeszcze wydłużyć.
0
ósmy
ósmy
19 lipca 2022, 17:10
Zadłużenie w wysokości ćwierci miliarda dolarów podtrzymane.
Grubo.
0
Corsa
Moderator Corsa
19 lipca 2022, 19:20
Zhang zadłużony, RedBird potrzebuje pożyczyć połowę kwoty na zakup Milanu, gdzie oni stadion będą budować, za co? :D
3
nokoments
nokoments
19 lipca 2022, 16:52
Na weszło pojawił się fajny tekst o naszym byłym super talencie i niedoszłej legendzie, Alenie Haliloviciu
0
Grande
Grande
19 lipca 2022, 16:55
W 2022 roku ktoś jeszcze czyta portal Zakolaka?
4
Zielony2009
Zielony2009
19 lipca 2022, 17:00
Nie uważam weszło za portal idealny, ale dla kibica ekstraklasy nie ma konkurencji. Meczyki mają zdecydowanie mniej newsów i jeszcze mniej w zakresie rodzimej ligi. 90 minut jest zbyt archaiczne.
4
DivoCcabej
DivoCcabej
19 lipca 2022, 16:49
Tak dla poprawy humoru komentarz z tej gorszej części Mediolanu:

"mieliśmy być konkurencyjni komuch mówił że chce Interu w top 8 tylko nie powiedział że chodzi o ligę włoską "
4
kamilus
19 lipca 2022, 17:20
Brak Bremera to moim zdaniem nie jest wielka tragedia, bo możliwe, że teraz na kolejny sezon zostanie u nich Skriniar, dzięki czemu defensywa będzie bardziej jakościowa niż bez Słowaka.

Za to gdybym był fanem Nerazzurrich, to jako "tragedię" uważałbym to, że mogli mieć Dybalę za niewiele więcej niż dostał Mkhitaryan. Wystarczyło poczekać, ale pośpieszyli się z Ormianinem, a później zabrakło pieniędzy.
2
Vol'jin
19 lipca 2022, 17:30
Miki ma ulgę podatkowa i bardziej pasuje jako zastępstwo turka
1
Klimczer
Klimczer
19 lipca 2022, 17:39
Nie był bym tego taki pewny z tym pozostaniem Skirniara jeśli to prawda z tym ze Zhang przegrał w sądzie sprawe I jest zmuszony oddać ćwierć miliarda dolarów jak również majac w pamieci to, iż ponoć muszą w tym okienku wyjsc na spory plus. Można sie spodziewać że Skriniar odejdzie a w niedalekiej przyszłości pod młotek będą szli inni zawodnicy.
1
Klimczer
Klimczer
19 lipca 2022, 18:11
Takie skrajności u nich? Może to choroba mediolańska? :D Zero balansu :D
Przecież im Bremer do szczęścia nie jest aż tak konieczny. Juve jest bardziej niezbędny. Jak zostanie Skriniar to w zasadzie muszą liczyć tylko na powrót Gosensa do formy. I może wtedy obrona wróci na swój mistrzowski poziom.
Nie widzę powodów do rozpaczy.
Ormianin też wydaje się dobrym nabytkiem, tak samo jak Asilani. Za Dybalą nie ma co płakać.


Za dużo kibice przywiązują wagi do pojedynczych ruchów. Za dużo zero-jedynkowego myślenia, braku patrzenia na szerszą perspektywę i zdecydowanie za dużo wyrokowania. Ocena albo 0 albo 10. Nic pomiędzy i to w połowie lipca jeszcze.
Calma, calma :)
1
lukasz9315
lukasz9315
19 lipca 2022, 16:41
M&m jadą do bruggi pokazać jakimi są optymistami
3
Robinowski
Robinowski
19 lipca 2022, 17:37
Taka taktyka. Optymizm na pierwszym miejscu. Nie pozostaje nic innego nam kibicom aby dołączyć do grona optymistów i popierać projekt M&M.
0
Pinokio
Pinokio
19 lipca 2022, 16:39
Bremer w Juve. No to szykuje się powrót dominacji Starej Damy przez najbliższe lata.
4
Grande
Grande
19 lipca 2022, 16:42
Trudno przewidzieć, ale okienko mają bardzo mocne.
0
Marcin1995
Marcin1995
19 lipca 2022, 16:46
Mają mocne ale pamiętajmy że z tego klubu też odeszli kluczowi zawodnicy, stracili Chielliniego,De Ligta i Dybale o ile uważam że w środku pola i z przodu będą mocniejsi, tak z tyłu luka powstała ogromna i szczerze wątpie czy sam Bremer jest w stanie to załatać
2
checa1983
checa1983
19 lipca 2022, 17:02
Pinokio nos Ci rośnie :)
1
Gerada
Gerada
19 lipca 2022, 17:07
Możesz rozwinąć myśl? Bo z Twojego komentarza to brzmi tak, że to przez pozyskanie Bremera zespół staje się dominatorem ligi. Jeśli to miałeś na myśli to ktoś w poprzednim sezonie Torino nie doinformował i - mając Bremera - zapomnieli ligę zdominować...
2
Pinokio
Pinokio
19 lipca 2022, 17:21
Gerarda

Co tu rozwijać? Juve na papierze ma świetny skład, a teraz ściągając Di Marię, Pogbę i Bremera mają najlepszy skład w lidze. Jedyną blokadą, która może zablokować ich dominację jest sam Allegri.
Edytowano dnia: 19 lipca 2022, 17:22
0
Jaca23
Jaca23
19 lipca 2022, 17:35
Nawet jeśli przyjdzie Bremer to wciąż będą mieli wielki bałagan i brak jakości w defensywie.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
19 lipca 2022, 17:48
To już nie te czasy, gdzie trzeba nie grać w piłkę, żeby wygrywać. Allegri nie potrafi dostosować się do nowego futbolu.
0
Gerada
Gerada
19 lipca 2022, 17:51
Teza: Najlepszy skład na papierze.
Sprawdzam:
Za zeszły sezon: Inter 84 punkty vs Juventus 70 punktów.
Inter o 14 punktów lepszy. Wniosek logiczny - Inter miał mocniejszy skład.

Transfery od zakończenia minionego sezonu:
Interowi ubył Perisić, przybyli: Lukaku, Asslani, Bellanova, Mkhitaryan. Na papierze Inter się zatem wzmocnił, nawet pomimo utraty jednego ze swoich asów.

Juventus: Ubyli: Bernardeschi, Morata, Chielini, Dybala
Przybyli: Pogba i Di Maria, spodziewany jest Bremer.
Na papierze Juventus - w zależności od opinii pewnie można uznać, że zachował status quo jeśli chodzi o jakość.

Jakim cudem Juventus ma teraz kadrowo dominować nad Interem?
0
Pinokio
Pinokio
19 lipca 2022, 17:54
Bardziej miałem na myśli pierwszą jedenastkę. W tym aspekcie Juventus ma lepszy skład na papierze.
0
Gerada
Gerada
19 lipca 2022, 19:12
Siła pierwszej jedenastki jest najczęściej raczej antytezą dominacji na krajowym podwórku... Przez blisko dekadę Stara Dama ogrywała nas graczami wpuszczanymi z ławki w swoich sezonach mistrzowskich...
0
ACstach
ACstach
19 lipca 2022, 16:35
Ale ciśniemy po tego Belga, Maldini jak tak go chcesz to ja też.
1
checa1983
checa1983
19 lipca 2022, 17:06
Enter !
1
Robinowski
Robinowski
19 lipca 2022, 17:50
Jak oni to zorganizowali ....autobusy po podstawiali ? ;-)
0
KosaX
KosaX
19 lipca 2022, 16:16
Torino zaakceptowało ofertę Juventusu za Bremera, która wynosi 40 mln euro plus 7 mln euro bonusów. Teraz Stara Dama musi dogadać się z samym zawodnikiem.

Di Marzio

No i gdzie sa ci co mowili ze Inter juz nie wypusci Bremera?
1
Cimar94
Cimar94
19 lipca 2022, 16:19
Poczekajmy na oficjalke. Na razie nikt nikogo nie wypuścił.
1
mmielczar123
mmielczar123
19 lipca 2022, 16:21
Ale przynajmniej Dybala w interze. A nie... czekaj...
14
flaqu666
flaqu666
19 lipca 2022, 16:24
Ja tam mówiłem i byłem pewny ze nie wypuszczą go:) tak samo myślałem jeszcze dwa miesiące temu że Lewy napewno nie trafi do Barcy
1
kamilus
19 lipca 2022, 16:32
Ja tam wolałbym się dowiedzieć, gdzie są ci, co twierdzili, że Bremera da się kupić za 20-25 mln. :P
2
Corsa
Moderator Corsa
19 lipca 2022, 16:38
Robi się ciekawie, nic nie jest jeszcze pewne, ale Inter może przegrać ten wyścig o Bremera.

Taki obrót sprawy może oznaczać pozostawienie Skriniara, ale gorzej dla nich jeśli są zmuszeni go sprzedać.

Dzisiaj wleciał ten news o przegranej sprawie sądowej ich właściciela, więc być może sięgną po zawodników z pierwszego, aby regulować zadłużenie :P
0
Marcin1995
Marcin1995
19 lipca 2022, 16:38
@kamilus: Ja np twierdziłem że Bremer odejdzie za max 25-30 mln i byłem przekonany że tak się stanie, pomyliłem się, można się ze mnie śmiać
5
kamilus
19 lipca 2022, 16:56
Nie mam zamiaru się z Ciebie śmiać - jesteś na tyle honorowy, że się do tego przyznałeś, a mylić się jest przecież rzeczą ludzką. :P

Śmiać się - albo współczuć - można tym, co są zatwardziali w swoich poglądach i nawet przy sensownych argumentach nie biorą pod uwagę możliwości, że może być inaczej, niż myślą.
1
Jaca23
Jaca23
19 lipca 2022, 17:34
Cena Bremera jest też zawyżona faktem, że do licytacji włączył się Juventus. Gdyby realnie zainteresowany był tylko Inter cena byłaby niższa, a oczekiwania Cairo mniejsze.
0
Manolas
Manolas
19 lipca 2022, 16:05
Zawieście mercato live i odpalcie je za 3 tygodnie a gwarantuje że nie będziecie mieli zbyt wiele do pisania.
15
b4ry
b4ry
19 lipca 2022, 16:53
Niby tak, ale ja tutaj tez wchodzę poczytać komentarze. Są konstruktywne rozmowy i cieszę się, że jestem częścią tej wspaniałej kibicowskiej braci
2
Boateng93
Boateng93
19 lipca 2022, 15:41
Plotki są o wypożyczeniu Pjanica. Może i nie głupia opcja jak im się tak dalej będzie wszystko wysypywać, Barcelona i tak większość pensji będzie opłacać. Besiktas w tamtym sezonie tylko 2.3 mln euro płacił, resztę Barcelona. A Bośniak w tej Serie A jeszcze powinien dać radę.
1
wojtekdio1234
wojtekdio1234
19 lipca 2022, 15:42
to nie jest dobry pomysł ,gość totalnie wypalony
13
Gol
Gol
19 lipca 2022, 15:48
Pjanić od 3 lat to jest piłkarski emeryt, ledwo radzący sobie w Turcji.
8
KosaX
KosaX
19 lipca 2022, 16:17
To chyba juz wole transfer Veretout.
0
Boateng93
Boateng93
19 lipca 2022, 16:19
Tylko pamiętajcie, że mówimy tutaj o opcji totalnie oszczędnościowej.
0
daro12555
daro12555
19 lipca 2022, 16:44
Żadnym wypadku co najwyżej to może sobie iść do jakiegoś Torino .
0
matten
matten
19 lipca 2022, 15:39
Liczę, że jutro uda się dopiąć transfer Charlesa De Ketelaere, bo nasi dyrektorzy raczej nie jadą tam na wycieczkę :p Co prawda o istnieniu tego zawodnika dowiedziałem się z tej strony, ale liczę, że wypali skoro płacą za niego stosunkowo duże pieniądze.
Ciekawe co będzie dalej... pisało się o Sanchesie i Ziyechu, ale na razie się na to nie zapowiada. Mam nadzieję, że uda się coś wykombinować, bo na razie okienko mistrza Włoch wygląda nie za ciekawie.
1
MR. X
MR. X
19 lipca 2022, 15:25
Ponoć ManU chce wymienić Benka za van de Beek'a. Benek ponoć nie chętny do podpisania nowego kontraktu. Generalnie cos jest za rzeczy skoro tak zwleka z tym podpisem
0
Vol'jin
19 lipca 2022, 15:31
VdB jest wciskany do każdej transakcji United jak u nas swego czasu Biglia

to ponoć to które źródło, bo które ja widziałem to wyglądało jak "generator" newsów a dziś to pisze The Sun to tak jakby cytować SE/Fakt :)
2
mmielczar123
mmielczar123
19 lipca 2022, 15:43
Benek piłkarsko pewnie lepszy od Holendra, ale patrząc na jego kontuzje, brak wielkiej chęci do zostania i to że zostały mu 2 lata kontraktu, to można się nad wymianą i dopłatą ze strony ManU zastanowić.
0
MR. X
MR. X
19 lipca 2022, 15:48
Vol'jin źródło to Calciomercato.com
0
MR. X
MR. X
19 lipca 2022, 15:49
mmielczar123 no właśnie ewentualnie ma być z dopłatą.
0
kamilus
19 lipca 2022, 15:49
Moim zdaniem szybciej niż taką wymianę zobaczymy sprzedaż Bennacera za 40-50 mln i pozyskanie w jego miejsce Veretouta.
1
daro12555
daro12555
19 lipca 2022, 16:45
Jak dadzą 35mln plus Holender a my sprowadzimy do pomocy jeszcze Sucica to bym był na tak .
0
TR3V0R
TR3V0R
19 lipca 2022, 16:46
Zacznijmy od tego że nikt zdrowy na umyśle na nie 40-50 mln za Bennacera
0
kamilus
19 lipca 2022, 17:26
@TR3V0R
Przecież @MR. X napisał, że chodzi o United, więc nie ma tu sprzeczności. :P
0
MR. X
MR. X
19 lipca 2022, 18:18
kamilus, no właśnie ManU nie chce dawać tyle kasy ile żąda za niego Milan, więc kombinują z holendrem
0
pwentrys
pwentrys
19 lipca 2022, 14:44
Może udałoby się tego Douglasa Luiza za rok za free zakontraktować.
0
Vol'jin
19 lipca 2022, 14:45
rzucą się lepsze kluby z Premier League
0
DivoCcabej
DivoCcabej
19 lipca 2022, 14:43
Na spotkaniu z Paraticim ma być poruszona nie tylko kwestia Tangangi ale również Bryan Gil... ciekawy grajek ale gra na lewym skrzydle.
1
Rossoneri777
Rossoneri777
19 lipca 2022, 15:23
Można by spróbować przerobić na prawe skrzydło może. Są gracze którzy występują z powodzeniem na oby flankach niestety leao i rebic nie sa tymi graczami i sa przypisani na lewa stronę boiska
0
Zuber
Zuber
19 lipca 2022, 14:40
According to what is reported by Italy-based news website Tuttomercatoweb.com, AC Milan have set their sights on 19-year-old Brazilian right-winger of Santos FC: Renyer Luan de Olivera Damasceno. His intermediairies have proposed him to the Rossoneri club, but not only.
Krolik z kapelusza, 2 mln ma kosztować.
Edytowano dnia: 19 lipca 2022, 14:42
0
DivoCcabej
DivoCcabej
19 lipca 2022, 14:45
Oglądałem na YT to technika i radość gry jak z podwórka.Przypomina dawniejszych brazylijczyków.
0
nokoments
nokoments
19 lipca 2022, 14:49
Leeds też się nim podobno interesuje :P
2
wielki prostownik
wielki prostownik
19 lipca 2022, 15:10
I Newcastle.
2
DarthImpaler
DarthImpaler
19 lipca 2022, 15:33
I p$g już 5 mln więcej ponoć dało i pensję 40 mln za sezon. A Inter i jufe które nie mają swoich pomysłów/scautów też zaczynają się nim interesować.
1
mmielczar123
mmielczar123
19 lipca 2022, 15:45
I pewnie się skończy jak z Kaio jajo
1
daro12555
daro12555
19 lipca 2022, 16:51
Marzy mi się jakiś młody Brazyliczyk w ofensywie jak za dawnych lat może on .Ja o gościa bym powalczył .Także szanse dawałbym ChakaTraore widać u gościa potencjał
1
mmielczar123
mmielczar123
19 lipca 2022, 20:34
daro
Chaka jeśli dobrze pójdzie, to będzie nowy Leao albo nawet jego następca, jeśli Portugalczyk odejdzie
0
MrAncelotti
MrAncelotti
19 lipca 2022, 14:26
spodziewam sie niskiej ceny za Tangange. Paratici nie potrafi mądrze sprzedawać.
0
kamilus
19 lipca 2022, 15:32
Plotki mówią o 2 mln za wypożyczenie + opcja za 16 mln.
0
POE
POE
19 lipca 2022, 14:22
Nasi analitycy pewnie go przeswietlili i gdyby nie było o co walczyć to już by ustąpili

Potencjał ma dobry

https://sofifa.com/player/251470/charles-de-ketelaere/customized?hl=pl-PL

Tylko czekać na oficjalke

0
Sieri
Sieri
19 lipca 2022, 14:20
FootMercato- Veretout odrzuca oferty z OM. Chce grać w Milanie który na dniach ma przygotować ofertę za niego.
1
Pinokio
Pinokio
19 lipca 2022, 14:33
Kolejny ogórek do kolekcji, kto by się spodziewał.
1
Rafalzki
Rafalzki
19 lipca 2022, 14:41
zadka nie urywa ale do rotacji może być.
0
pwentrys
pwentrys
19 lipca 2022, 14:42
Imo dobre uzupełnienie kadry w przypadku kontuzji Ismy/Sandro, gdyby Pobega, czy Adli nie byli wstanie ich zastąpić.
3
paweł_paolo
paweł_paolo
19 lipca 2022, 14:43
ogórki, wszędzie ogórki ;)
3
wielki prostownik
wielki prostownik
19 lipca 2022, 15:12
Jako rezerwowy całkiem sensowna opcja. W Romie pokazał solidną grę.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
19 lipca 2022, 15:34
sezon na ogórki się zaczął.


ps. Jeszcze rok temu veretout był super grajkiem jak był łączony z Milanem a teraz to ogórek
0
mmielczar123
mmielczar123
19 lipca 2022, 15:46
Na ławkę spoko opcja + jest Francuzem, więc nie powinien mieć problemów z aklimatyzacją. Pewnie przyjdzie, jeśli uda się wypchnąć Bakayoko.
0
nokoments
nokoments
19 lipca 2022, 14:14
I jak tam, zaplanowali już czy dalej planują?
Na kilku brytyjskich portalach pojawiło się dzisiaj info, że Leeds odpuściło transfer CDK i będzie szukać alternatyw.
2
DarthImpaler
DarthImpaler
19 lipca 2022, 15:35
info że leeds odpuściło to było już tydzień temu. Panuje optymizm.
1
Rossoneri777
Rossoneri777
19 lipca 2022, 13:49
Gianluca Caprari zostanie wypożyczony do Monzy z obowiązkiem wykupu!

[Di Marzio]

Absolutnie fenomenalne mercato w wykonaniu beniaminka Serie A. Teraz pozyskują jednego z lepszych skrzydłowych poprzedniego sezonu, a na tym prawdopodobnie się nie skończy.



Monza co robi nie mam pytań
9
Vol'jin
19 lipca 2022, 13:51
Szkoda, żę tak w Milanie nie byli chętni do wydawania hajsu :) i wolą robić deale z Interem a nie z Milanem ;] "miłość" ;]
Edytowano dnia: 19 lipca 2022, 13:52
10
Rossoneri777
Rossoneri777
19 lipca 2022, 13:56
No szkoda bo mogli by nam ograć Np Gabbie ale oni chyba maja bardziej ambitny plan
2
Jaca23
Jaca23
19 lipca 2022, 14:00
Fenomenalne jak na beniaminka.

Vol'jin
Nie rozumiem o co Wam chodzi, z tymi pretensjami, że Galliani robi interesy z Interem. Póki co wzięli od nich Di Gregorio za zawrotną sumę 4 mln i Sensiego na wypożyczenie, a tu płacz jakby co najmniej kilkadziesiąt milinów u nich zostawili.

Dodatkowo wzięli z Atalanty Pessinę, tuż przed wygaśnięciem klauzuli, dzięki czemu my też zarobimy.
11
jasiom22
jasiom22
19 lipca 2022, 14:01
Deal-e Monzy z Interem... działają na kożysc Monzy i Milanu.. ;p zwęża się kadra Interu ;)
1
pwentrys
pwentrys
19 lipca 2022, 14:06
Już nie wspominając o tym, że biznes to biznes. Biorą kogo chcą, mogą i kto wg nich będzie pasował i tyle.
2
Vol'jin
19 lipca 2022, 14:11
niektórzy po awansie Monzy po prostu wieszczyli wielkie interesy z Gallianim :)
0
boro215
boro215
19 lipca 2022, 14:11
Berlu przyoszczedzil na bunga bunga, to i kasa sie znalazla. No ja jestem ciekaw jak to De Zerbi pouklada(jesli oczywiście plotki sie potwierdzą)
1
MilanHomer
19 lipca 2022, 14:18
Na papierze wygląda genialnie i oby wszystko wypaliło.
Co ciekawsze biorą samych Włochów.
Chyba jednak Silvio została wizja włoskiego klubu.
1
Rafalzki
Rafalzki
19 lipca 2022, 14:40
gdzies mi się dzisiaj przewinęło, że chcą Piątka jeszcze sciągnąć do siebie.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
19 lipca 2022, 15:37
Ciekawe kiedy do monzy się uefak czy inny organ serie a dowali że wydają więcej niż zarabiają.
0
kamilus
19 lipca 2022, 15:49
@DarthImpaler
Serie A dopiero myśli o wprowadzeniu FFP, a te od UEFY obowiązuje tylko dla klubów grających w europejskich pucharach.
3
jasiom22
jasiom22
19 lipca 2022, 19:41
FFP na poziomie beniaminka w serie A , chyba ma się nijak. Co im zrobią? Zabronią grać w europejskich pucharach? Czy bogatemu wlepią grzywne?
0
Daroo125
Daroo125
19 lipca 2022, 13:47
Może by im ktoś bilety zamówił?lecą i lecą do tej Belgii.
0
Diavo
Diavo
19 lipca 2022, 13:49
Jadą pociągiem, jest taniej, każdy grosz się liczy :P
1
Daroo125
Daroo125
19 lipca 2022, 14:00
Chyba że tak,to co zaoszczędzą dołożą Bruggi i zamkną temat :)
0
ArturWpr
ArturWpr
19 lipca 2022, 14:11
Oszczędzają na belgijskie frytki z majonezem
1
Diavo
Diavo
19 lipca 2022, 13:47
Ktoś pisał, ze Inter się wzmocnił, wzmocni, że jest pretendentem do Scudetto? To niech poczyta tego newsa

"Jak donosi calcioefinanza.it (kliknij tutaj, aby przeczytać cały artykuł), Stevan Zhang, prezes Interu, przegrał sprawę sądową w Hongkongu przeciwko niektórym wierzycielom, czyniąc go odpowiedzialnym za dług w wysokości 255 milionów dolarów (około 250 milionów euro). Wiadomość została podana przez Hong Kong South China Morning Post, wyjaśniając, że syn Zhanga Jindonga został pozwany przez wierzycieli w sierpniu ubiegłego roku, aby odzyskać 255 milionów dolarów w pożyczkach i niespłaconych obligacjach, które gwarantował, a następnie odmówił."
2
kamilus
19 lipca 2022, 14:25
A niedługo może być jeszcze "lepiej": https://twitter.com/CalcioFinanza/status/1547524038137896962
0
BartekWydziu
BartekWydziu
19 lipca 2022, 14:53
No i Inter kupi kapitał z Bahrajnu i zrobi potężną pakę.

I tak wszystko zatoczy koło :D
0
jasiom22
jasiom22
19 lipca 2022, 13:41
Chciałem zauważyć że jak Milan pozbędzie się Bakayoko, zanim kupi następce Kessiego. To w kadrze będzie trzech nominalnych defensywnych pomocników z czego Pobega będzie trzecim.

Powiedziałbym że to dosyć odważne postępowanie... uganiając się za belgiem 30/35 mln czy Tangangą. :/

Priorytetem powinno być kupienie kogoś na miejsce Kessiego. Gabbia i Bakayoko mogli by do tej pory zostać.
Edytowano dnia: 19 lipca 2022, 13:42
0
Alessio_re6
Alessio_re6
19 lipca 2022, 13:43
Patrząc na to, ze pozbywamy się jedynego defensywnego pomocnika w kadrze, bo nie gramy defensywnym pomocnikiem, to raczej jest spokój.
4
DivoCcabej
DivoCcabej
19 lipca 2022, 13:44
Spokojnie jasiom już pojawiają się plotki na temat Miralema Pjanica.
Edytowano dnia: 19 lipca 2022, 13:45
0
Diavo
Diavo
19 lipca 2022, 13:48
Kessie i Bakayoko out
Pobega i Adli in
Nie jest źle ;),a swoje szanse dostanie Krunic.
0
jasiom22
jasiom22
19 lipca 2022, 13:59
Też widzę szansę dla Krunicia ;) ... niby spokojnie ale jednak dalej uważam następca Kessiego to priorytet. De Ketelaere wchodzi jak rozumiem za Saelemekersa albo za Brahima. Super. Tylko kto bedzie z nimi jak odpadnie jeden z albo obaj Bennacer-Tonali.

Adli to jednak ofensywny pomocnik.. spychanie go do tyłu to bedzie to samo co spychanie Krunica do def poma. Nawet jezeli mialobybyc bardziej 4-3-3 . To czy Pobega za Tonaliego wystarczy?

Ps.Pjanicem prosze nie straszyc... :p
Edytowano dnia: 19 lipca 2022, 14:01
0
Alessio_re6
Alessio_re6
19 lipca 2022, 14:21
Adli jest pomocnikiem, który może grać w kilku sektorach, tym bardziej w drużynie dominującej. Francuz lubi schodzić bardzo nisko po piłkę, operować nią, bawić się w małą grę.
0
jasiom22
jasiom22
20 lipca 2022, 00:42
Adli podobnie jak Krunić, jest kreatywym (ofensywnym) pomocnikiem. Jasne w roli Tonalego.. czy wysoko wchodzącego Kessie by się pewnie spisał, podobnie jak Krunić się spisywał. Sugerowanie jednak ze w destrukcji i bieganiu może zastąpić Kessiego. To dla mnie coś po między naiwnoscią a desperacją. Czytaj podobnie jak stawianie Krunicia w defesywnej pomocy, niby pasuje ale psuje. Cofanie Adliego to marnotrastwo jego talentu. Do zespołu trzeba sciągnąć def mida od biegania kondycji i destrukcji. Albo niech juz zostanie Bakayoko jako back up dla Bennacera (i liczmy na jego zdrowie) ...
0
Vol'jin
19 lipca 2022, 13:32
Tak Carvenali rozpowiadał gdzie to sprzeda swoje gwiazdy, a na ten moment ich nikt nie kupił :) :) Po drodze Traore doznał kontuzji, najbliżej odejścia jest Fratessi, ale to dalej niż bliżej do Romy ;]
3
jarek2572
jarek2572
19 lipca 2022, 13:27
A kto to jest ten De Ketelaere ? Ktoś coś więcej? Dobry jest ?
0
flaqu666
flaqu666
19 lipca 2022, 13:33
Tyś się dziś obudził ze snu zimowego???
8
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się