SCUDETTO


CdS: Przedłużenie kontraktu z Leão priorytetem dla Milanu. Agent oczekuje 7,5 mln euro pensji

5 września 2022, 09:33, Redakcja Aktualności
CdS: Przedłużenie kontraktu z Leão priorytetem dla Milanu. Agent oczekuje 7,5 mln euro pensji

Poniedziałkowe wydanie Corriere della Sera informuje, że przedłużenie kontraktu z Rafaelem Leão jest uważane aktualnie w Milanie za absolutny priorytet. Agent Portugalczyka Jorge Mendes nie przyjął oferty opiewającej na 6 mln euro, bowiem oczekuje propozycji wynoszącej 7,5 mln euro. Dla klubowej kasy taka propozycja oznaczałaby wydatek ok. 10,5 mln euro w ujęciu brutto. MVP Serie A po rozegraniu pięciu ligowym kolejek aktualnego sezonu może pochwalić się trzema trafieniami. Aktualna umowa 23-latka z Milanem wygasa 30 czerwca 2024 roku.



70 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
dejnio
dejnio
6 września 2022, 00:13
Trzeba płacić. Jak utrzyma formę to za rok będzie miał oferty po 10 baniek netto. A może już nawet zimą ktoś się zgłosi, np. Chelsea.
0
daszyn
daszyn
5 września 2022, 22:09
Za rok odejdzie, najpóźniej za dwa, tylko ze za darmo,
0
krasy
krasy
5 września 2022, 21:15
Przypuszczam że jak Milan powie ok masz te 7,5 bańki to nagle Mendes krzyknie 8,5 bańki. Ja osobiście myślę że wzorem kilku innych zawodników będzie chciał odejść za darmo. Ale myślę że te 7,5 mln to może być mniejszy problem niż prowizja Mendeza , który będzie chciał za załatwienie podpisu kilkanaście mln.
0
Alcatraz77
Alcatraz77
5 września 2022, 21:10
Kasa się należy jak najbardziej, dobrze by było aby znacząca część tej sumy była do podniesienia z boiska w bonusach, była motywacją.
0
Pablo78
Pablo78
5 września 2022, 18:24
Należy się chłopakowi!!! Zrobił postęp ostatnie lata,poprzedni sezon MVP i robi różnicę więc bez dyskusji!!!
0
Jaca23
Jaca23
5 września 2022, 18:16
Z każdym kolejnym meczem jak z Interem kwota będzie rosła... Dobry czas na przedłużenie to był koniec poprzedniego sezonu, ale wtedy weszła zmiana właścicielska. Jeśli nie dogadają się do zimy, to nie dogadają się wcale.
0
Reszkapl
Reszkapl
5 września 2022, 20:07
A co by było gdyby Leao zaczął solidarnie cieniować przez najbliższe sezony, a zarabiałby 7,5mln?
0
Jaca23
Jaca23
5 września 2022, 20:13
Co to znaczy solidarnie? Reszta zespołu gra dobrze, przed chwilą świętowaliśmy mistrzostwo i Rafa był MVP sezonu.

Oczywiście istnieje ryzyko, że straci formę, ale jakbyśmy mieli tak na to patrzeć to nikomu nie będą się należały większe pieniądze, bo żaden piłkarz nie daje gwarancji jakości przez kilka lat.
0
NuNoiser
NuNoiser
5 września 2022, 20:42
Niestety, masz rację. Obawiam się, że już nie przedłuży i City albo Chelsea go zgarnie.
0
BadMad
BadMad
5 września 2022, 23:45
"żaden piłkarz nie daje gwarancji jakości przez kilka lat."
Lewy śmieje się;)
1
Jaca23
Jaca23
6 września 2022, 00:35
Bo poszedł do wzmacniającej się Barcelony, która w lidze hiszpańskiej poza Realem nie ma realnych rywali? I Lewy nie gra za 7,5 netto ;)
0
matten
matten
5 września 2022, 16:40
Przedłużyć albo sprzedać, nie można pozwolić, aby kolejny wartościowy zawodnik odszedł za darmo.
1
Adiceusz
Adiceusz
5 września 2022, 16:21
Leao to zwyczajnie inwestycja. Z ryzykami, jak każda inwestycja. Ale chcąc podnieść wartość klub (w różnych obszarach) trzeba inwestować.
1
cbvirus
cbvirus
5 września 2022, 15:12
To lepiej przedłużmy ten kontrakt czym prędzej, bo ja przypominam, że zaraz LM, że zaraz Mistrzostwa Świata i jak w obu rozgrywkach się poznają na Leao, to przyjdzie Perez z workiem banknotów: powie zostaw ten Milanówek, tutaj masz 16 mln i będziesz grał w podstawie Realu, to nie będzie już czego przedłużać.
5
wielki prostownik
wielki prostownik
5 września 2022, 15:56
Perez ma już Viniciusa więc akurat taka propozycja jest mało realna. Poza tym przez dwa lata to jeszcze może sobie Perez pomarzyć.
Edytowano dnia: 5 września 2022, 15:57
0
Tairens
Tairens
5 września 2022, 15:06
Kochani, ja wiem, ze kazdy uwielbia mowic "W Premier League to dostanie w ostatnim klubie ligi", ale patrzac na to ile zarabiaja gracze, oczywiscie NETTO, nie BRUTTO, to z pensja 7 mln jest sie w pierwszej 20 najlepiej zarabiajacych pilkarzy w PL. Trzeba rowniez pamietac, ze Manchester United porozdawal chore pieniadze graczom, bo musieli czyms ich zachecic. Powyzej 7 mln jest ich az 7(!!!).

Bardzo bym chcial, zeby Leao zostal. To kluczowa postac. Jestem jednak zdania, ze 100 mln+ to nie sa pieniadze za ktore nie da sie wzmocnic. Na ten moment nie stac Milanu na odrzucenie propozycji na tym poziomie.

Pamietajcie, nikt i nic ponad klub w takich wypadkach.
Edytowano dnia: 5 września 2022, 15:07
0
daro12555
5 września 2022, 17:06
Tylko taki piłkarz ostatnio nam się zdarzył jak Kaka 15 lat praktycznie trzeba było czekać.My mamy najlepszych nie sprzedawać żeby poziom sportowy powiększać wystarczy popatrzyć co kiedyś Arsenal robił sprzedawał swoje największe gwiazdy niby zastępował ich talentami ale poszli w dół sportowo.
0
Tairens
Tairens
5 września 2022, 20:23
daro12555 zgadzam sie, jak najbardziej. Tylko po prostu ciezko tez uszczesliwic kogos kto nie chce tu grac :D Nie wiem jak jest z Leao i szczerze mam ogromna nadzieje do tego, ze przdluzy kontrakt, jednak jesli taka gra to podwyzszanie, zeby dojsc do zaporowej pensji no to niestety pewnie nas nie bedzie stac.
0
TR3V0R
TR3V0R
5 września 2022, 14:20
Za dobrze wykonywana pracę, trzeba dobrze płacić i tyle w temacie. Wszystko zależy od naszego zarządu, czy chcą go zatrzymać i płacić mu tyle, czy ma odejść za darmo w 2024. Nie ma co wydziwiać ze chce tyle zarabiać, bo po prostu na tyle zasługuje, na skalę światową to nie jest dużo jak na takiego piłkarza, a że we Włoszech się tyle z reguły nie płaci, to już inna sprawa
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
5 września 2022, 12:56
Leao jest najlepszy w lidze więc będzie oczekiwał najlepszego kontraktu w lidze
Mam nadzieję że się dogadają bo strata Leao byłaby większą niż Kessiego Hakana Gigio i Romka razem wziętych
0
Boro
Boro
5 września 2022, 12:42
Trzeba dać i nikogo nie powinno todziwić ani zastanawiać się czy mu się należy. Jak chce to jest w stanie ograc każdego na świecie.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
5 września 2022, 15:58
Pytanie czy Milan na niego stać. Skoro płaciliśmy tyle Ibrze to zakładam że tak.
Edytowano dnia: 5 września 2022, 16:00
0
daro12555
5 września 2022, 12:17
Przedłużenie jest koniecznością sądzę ze 6mln plus 1mln łatwych bonusów by wystarczyło .Jak rozegra taki sezon jak poprzedni(sadzę ze rozegra jeszcze lepszy stawiam nawet na 20 bramek we wszystkich rozgrywkach),to spokojnie Anglicy czy PSG zaoferują za niego ponad 100mln.Dla mnie on jest nawet nie na sprzedaż za 150mln .Może być magnesem na sponsorów nie pamiętam od czasów Ronaldinho piłkarza który jak mu coś się uda z takim uśmiechem na ustach.Portugalczyk jest bardzo nieprzewidywalny w swoim dryblingu to nie tylko szybkość .
0
MI(L)AN
MI(L)AN
5 września 2022, 12:09
Przedłużenie kontraktu z Leao będzie crash testem dla nowego właściciela Milanu.
Nie jestem entuzjastą Redbirdu i przejęcia przez niego klubu, tym bardziej uważnie będę się przyglądał działaniom nowego zarządu Milanu.
Jeśli Amerykanie mają poważne plany na rozwój klubu to zwiększenie budżetu płacowego jest absolutną koniecznością by być konkurencyjnym w Europie i dać sygnał, że Milan nie oddaje za darmo czy nawet za grube miliony swoich gwiazd.

1
DarQ
5 września 2022, 12:00
Za pół roku będzie chciał 8 , a za rok 8,5.
Ta sama prawidłowość co z Kesssiem czy Hakanem i wszystkimi piłkarzami w naszej galaktyce. Czyli nie mam wielkich pretensji bo to prawa fizyki -
żądanie zarobkowe w nowym kontrakcie jest odwrotnie proporcjonalne do czasu jaki pozostał do wypełnienia starego kontraktu.
Powtórzę to co pisałem jakieś 2 tyg. temu, gdy jakaś część z nas zaczęła wątpić w Leao - będziemy mieć gracza top i jest on moim ulubieńcem (obok Sandro) ale jak przyjdzie oferta 100-120 to trzeba ją rozważyć. Z tego powodu, że Maldini będzie zawsze spóźniony o pół roku i o pół mln. Oferta będzie odrzucana, a jak się zreflektuje po paru miesiącach i przyjdzie z tą kwotą, to ona nie będzie już aktualna (prawa fizyki) i tak dalej, aż do "szlachetnego wypełnienia umowy"
2
MI(L)AN
MI(L)AN
5 września 2022, 12:16
My już to przerabialiśmy z Kessim, gdzie oczekiwania zawodnika rosły z biegiem czasu.
Kontrakt z Leao trzeba już teraz przedłużać, później będzie tylko drożej tak jak z wycieczkami zagranicznymi po upływie promocji first minute.
2
cbvirus
cbvirus
5 września 2022, 15:14
Za gracza z rocznym kontraktem nie przyjdzie taka oferta. Trzeba dać te pieniądze, ewentualnie wpisać klauzulę czy potem się zastanawiać. Jak jest tak dobry to potem jeżeli będzie obciążeniem dla budżetu to i tak nie będzie problemów z opchnięciem go za grubą kasę.
0
BadMad
BadMad
5 września 2022, 23:52
Dać mu 110%
To proste,bo to przecie jest geologia;)
0
Cactus
Cactus
5 września 2022, 11:54
Przede wszystkim nie możemy sobie już pozwolić na utratę kolejnego wartościowego zawodnika za darmo. Już 4 poszło, a zarobiliśmy na nich okrągłe zero. Wiadomo, że z każdym wiąże się inna historia oczekiwań i zwlekania z decyzjami, ale boję się, że może stworzyć się niebezpieczny trend, który zwłaszcza agenci mogą wykorzystywać.
Dla nas to żaden interes, bo rozumiem, że sama wartość dodana na boisku i ten pełen profesjonalizm do samego końca są ważne, ale jeśli nie będziemy umieli spieniężać naszych graczy, to ciężko będzie wykonać większy skok jakościowy. Zgodzicie się pewnie, że łatwiej jest zastąpić kluczowe ogniwo jeśli dostanie się za nie te kilkadziesiąt milionów niż zostając z okrągłym zerem.
0
kamilus
kamilus
5 września 2022, 12:04
"zarobiliśmy na nich okrągłe zero"

Nie na nich, a na ich ewentualnej sprzedaży, bo trzeba mieć wgląd na to, że swoją grą pomogli nam w awansie do LM czy zdobyciu Scudetto (a więc również w zdobyciu kilkudziesięciu mln do przychodów klubu) i nie jest pewne, że przy ich sprzedaży również by się to udało.
5
Cactus
Cactus
5 września 2022, 12:06
Racja. Nie doprecyzowałem, aczkolwiek wziąłem pod uwagę, że do samego końca swojego pobytu dawali z siebie wszystko i to też jest istotne.
1
Skot Łilson
Skot Łilson
5 września 2022, 11:49
Dać i nie czekać aż krzyknie 10 bo ktoś mu za 2 lata tyle da na pewno. A myślę że za rok nikomu go nie sprzedamy, chyba że po kosztach, co mija się z celem. Kontrakt miałby wydłużony o kolejne 4 lata powiedzmy także teoretycznie Leao byłby u nas do 29 roku życia, nie można więc się dziwić że chce dobrze zarobić :)
0
luba17
luba17
5 września 2022, 11:44
Raczej nie spotkamy się w 6,5. Będzie to 7-7,5. Po pierwszych dwóch meczach tyle bym mu nie dał. Na moje spróbujmy z nim się spotkać na 7 ale za to klauzule odejścia 200 i to nie zależnie od tego ze nie obowiązuje w czwartki, dni parzyste i imieniny Piotra - czy jest okienko czy go nie ma czy zostało 30 minut czy dwa tygodnie do końca okienka - dajesz 200 mln - możesz z nim gadać
0
kamilus
kamilus
5 września 2022, 12:03
Ciekawe, czy Leao by się zgodził na progresywny kontrakt np. 6,5 mln na start + 0,5 mln więcej co roku (nie licząc bonusów)? Wtedy obie strony powinny być zadowolone, bo daje nam szansę na jego ewentualną sprzedaż, a sam miałby pewność, że nawet bez kolejnej prolongaty (co wcale nie jest wykluczone, gdy będziemy mieć większe przychody) i tak będzie dostawał więcej.

Za to żadnej klauzuli, imo to są złe rozwiązania dla klubów.
0
luba17
luba17
5 września 2022, 12:36
Klauzule sa spoko i nie spoko. Bo mysle że za 200 znalazło by się zastępstwo. Co do kontraktu to pierwsze słysze o takiej formie, ale to jest rozliczne jako bonus czy aneks wtedy?
0
kamilus
kamilus
5 września 2022, 13:43
Nie, to jest normalny kontrakt z normalną pensją, po prostu w umowie jest tak, że teraz masz, za rok x+coś, za dwa lata x+2*coś itp.

I to też nie jest nic nowego, bo do czerwca taką umowę miał u nas Romagnoli:
https://www.acmilan.com.pl/news/34708/co_dalej_z_romagnolim_rozmowy_zostana_wznowione_w_lutym
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
5 września 2022, 11:04
Widać że chłop wciąga ligę nosem to najzwyczajniej na świecie należą mu się te pieniądze
1
NuNoiser
NuNoiser
5 września 2022, 11:00
Nie zapłacimy mu, to odejdzie za darmo po wypełnieniu kontraktu. To proste. Raczej chyba nikt nie ma wątpliwości, że jest to światowy top, a taki top kosztuje. Wszystko zależy od Naszego zarządu, czy zgodzą się ma takie warunki. Jak napisał przedmówca, Ibrahimovic dostał 7 mln euro w pierwszym sezonie, dlaczego więc nie może dostać Leao, który nie jest na końcu swojej drogi.
6
kusniak_22
kusniak_22
5 września 2022, 10:39
Płacenie większych pieniędzy piłkarzom jest nieuniknione. Niestety jeśli ktoś wybija się to będzie chciał coraz większe pieniądze, taka kolej rzeczy i albo płacimy albo sprzedajemy, bo wypelanie kontraktu i odejście za darmo to czyste frajerstwo. Kluby z topu płacą po 10 albo lepiej mln za sezon lepszym piłkarzom.
3
Hali100
Hali100
5 września 2022, 10:30
a może by tak udało się znaleźć sponsora na 3 lata który spłacał by kare Leao za 2,5-3 mln na sezon a dla Milanu zgodził by się wtedy grać za te 6 mln ;)
0
kamilus
kamilus
5 września 2022, 10:49
Taniej by wyszło płacić samemu zawodnikowi 7 mln, bo póki co to jego pensja wlicza się w ulgę podatkową. :P
0
Shevchenko8
Shevchenko8
5 września 2022, 10:27
Jestem bardzo ciekaw,czy zrobimy wyjątek i będzie taka przepaść między innymi.Powiedzmy że Leo dostanie te 7/8mln to drugi najlepiej zarabiający będzie miał 4mln np Theo.
Calabria wychowanek capitan tylko 2mln,Bennacer ma ponad milion pewnie będzie chciał 4/5mln
0
kamilus
kamilus
5 września 2022, 10:48
Przepaść to dość mocne słowo - powiedzmy, że Leao dostaje 7 mln +- 0,5 mln, to następny w kolejności Theo ma okolice 4 mln. Różnica spora, ale też tyle by zarabiał zawodnik, który naprawdę dużo daje drużynie i którego wkład jest widoczny gołym okiem (chociażby tytuł mvp), coś jak u Zlatana dwa lata temu.

A innym piłkarzom też można podnosić pensje, jeśli dalej będą grać dobrze, bo jeśli Milan będzie szedł dobrą finansową drogą, to nic nie stoi na przeszkodzie, by np. za 2 lata dać dla Theo/Bennacera okolice 5,5 mln, a wtedy różnica byłaby już naprawdę niewielka.
1
Orzelek79
Orzelek79
5 września 2022, 10:26
Czyli jest szansa na spotkanie się między 6,5-7 mln.
To jest bardzo dużo ale Rafa jest już jednym z najlepszych na swojej pozycji w Europie. Jeżeli nie damy tyle to kolejny odejdzie bez zasilenia klubowej kasy a to zdecydowanie najgorsze rozwiązanie.
0
pwentrys
pwentrys
5 września 2022, 10:24
Jakby mieli się nie dogadać, to by go sprzedali za te 100mln. Jakoś w ostatnich dniach jestem dziwnie spokojny, ż Leao i Bennacer przedłużą umowy.
0
xodos
xodos
5 września 2022, 10:20
Dac mu 100 mln pensji
0
Fushnikov
Fushnikov
5 września 2022, 10:11
Dać i wystawić za 350.
1
Milanboy
5 września 2022, 10:01
To i tak jeszcze nie będzie zarabiał krocia, bo patrząc na to ile zarabiają piłkarze jak Dembele którzy mają mniejszą jakość piłkarską niż nasz Portugalczyk.
1
MilanHomer
MilanHomer
5 września 2022, 10:04
No pensja 7,5 mln netto, to naprawdę wysokie zarobki.
Tylko nie pisać, że byle żygaja w Anglii siedząca na ławce ma więcej :)
1
Milanboy
5 września 2022, 10:14
MilanHomer- Leao jest wart takich pieniędzy. To najlepszy lewoskrzydłowy po Viniciuse więc klub wie za co płaci.
0
pwentrys
pwentrys
5 września 2022, 10:19
Dembele zarabia teraz niecałe 6mln
0
adamos
adamos
5 września 2022, 09:57
no Kardynale czekamy jakim prezesem będziesz...
1
ACMAILAND1313
ACMAILAND1313
5 września 2022, 09:55
Niestety ale trzeba mu te 7 baniek dać.
3
biedrus
biedrus
5 września 2022, 10:21
Za dobrą pracę trzeba dobrze wynagradzać
0
Diavo
Diavo
5 września 2022, 09:53
Jeżeli poskąpią te "ok. 10,5 mln euro w ujęciu brutto" i odejdzie za darmo jak Gigio, Kessie i Hakan, gdzie zawodnik jest wartością dodaną i zarobi dla klubu przez te lata o wiele więcej, to stracę wiarę w Maldiniego i spółke ;)
2
kamilus
kamilus
5 września 2022, 09:49
Tak swoją drogą to jakie jest źródło tego, że Mendes odrzucił 6 mln pensji? Bo ja jedynie kojarzę to, że dopiero mielibyśmy zaproponować taką kwotę, a odrzucone zostało 4,5 mln.
4
MilanHomer
MilanHomer
5 września 2022, 09:55
Bodaj gdzieś w czeluściach tej stronki było info o 5,5-6 mln z bonusami.
Więc te 4,5 to pewnie bez dodatków.
0
Zimer9009
5 września 2022, 09:47
Dużo, ale jeżeli do końca kontraktu prezentowałby taką formę jak w zeszłym sezonie to na „licytacji” największych klubów pewnie mógłby wołać 10-12 mln, a może nawet dwukrotność tego.

Jeżeli wolą piłkarza będzie pozostanie to się dogadają, a jak nie to podzieli pewnie losy Frąka. Na agenta nie ma co liczyć bo na pewno chce przytulić pokaźna sumę za podpis, a wiadomo, że o taką najłatwiej przy darmowym odejściu.
0
MariuszO
5 września 2022, 09:42
Dać ile chce , a zimą powinnismy wziąć Deulofeu na drugie skrzydło i myślę , że bedzie duża szansa na 2 gwaizdkę :)
0
Daros
5 września 2022, 09:49
Ty tak na poważnie z tym Deulofeu?
7
kamilus
kamilus
5 września 2022, 09:51
Deulofeu to fajny grajek i spory upgrade nad Messiasem/Alexisem, ale w obecnej formie to pewnie kosztowałby minimum 20-25 mln, do tego pewnego poziomu już nie przeskoczy i pytanie, czy warto by było na niego stawiać, czy może lepiej wydać podobną albo nieznacznie większą kwotę na kogoś, kto ma znacznie większy potencjał.
5
MilanHomer
MilanHomer
5 września 2022, 09:52
Deulofeu?
Szczerze lepszy Alexis, nasz, belgijski :)
0
Mirek99999999
Mirek99999999
5 września 2022, 10:03
Już nawet nie wnikając w wątpliwą jakość piłkarską Deulofeu, to on nie pasuje profilem do piłkarza jakiego chce na tej pozycji Pioli.
1
Tutkovic
Tutkovic
5 września 2022, 10:12
Na skrzydle to Dest wciąga nosem Deulofeu just saying
0
groszek
groszek
5 września 2022, 09:40
Chyba nie mamy wyjścia. Są gorsi piłkarze którzy zarabiają więcej ...
0
skoropian
skoropian
5 września 2022, 09:39
Dajcie mu . Cytując klasyka : ..."ona mu się po prostu należy..."
1
kamilus
kamilus
5 września 2022, 09:38
No nieźle, od derbów minęły 2 dni, a wymagania już 0,5 mln w górę...

Ale z drugiej strony - chyba każdy klub ma swojego 'star playera', któremu płaci największą pensję, bo jest za co płacić i kto jak kto, ale u nas Leao pasuje do tego idealnie. 7,5 mln to sporo, więc można ponegocjować zaczynając od 6,5 + fajne bonusy, ale przedłużenie jest chyba koniecznością.
Edytowano dnia: 5 września 2022, 09:40
0
blaskjell
blaskjell
5 września 2022, 09:44
Jak tak będą negocjować zamiast spełnić oczekiwania to te oczekiwania będą rosnąć wraz z kolejnymi dobrymi występami, tak jak te 0,5 mln po derbach. Czas nie gra na naszą korzyść
0
Daros
5 września 2022, 09:49
To tylko wymysl gazety. Równie dobrze może oczekiwać 10 i 6.
0
nadgnity
nadgnity
5 września 2022, 09:59
Skoro 'dziadek' Zlatan dostawał 7mln i nie było problemu to chyba tym bardziej Rafał też może tyle dostać. Niestety czy nam się to podoba czy nie ale takim piłkarzom jak Leao trzeba tyle płacić a nawet i więcej...
6

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się