SCUDETTO


Milan na 5. miejscu na cztery kolejki przed końcem. Rossoneri muszą liczyć na potknięcie rywali

7 maja 2023, 14:27, cinassek Aktualności
Milan na 5. miejscu na cztery kolejki przed końcem. Rossoneri muszą liczyć na potknięcie rywali

Zmagania 34. kolejki w czołówce Serie A przyniosły jedno zwycięstwo gospodarzy (Milan - Lazio 2:0) i dwa triumfy gości (Roma - Inter 0:2, Atalanta - Juventus 0:2). Oznacza to, że rossoneri zajmują 5. miejsce w tabeli tracąc pięć punktów do Juventusu (rewanż w ostatni weekend maja), trzy do Lazio (2:4 w spotkaniach bezpośrednich) oraz dwa do Interu (w przypadku zrównania się decyduje bilans bramkowy - aktualnie +27 do +16 dla Interu).

W kwestii finiszu w pierwszej czwórce rossoneri nie są zatem zależni wyłącznie od siebie, a muszą także liczyć na potknięcie któregoś z rywali. Póki co w tyle pozostają Atalanta oraz Roma.

Mecze w następnej kolejce zespołów walczących o TOP4:

Lazio - Lecce

Salernitana - Atalanta

Spezia - Milan

Inter - Sassuolo

Bologna - Roma

Juventus - Cremonese


#

85 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
9 maja 2023, 18:27
Będzie w top 4
0
Squall
Squall
8 maja 2023, 14:58
"Bedzie dobrze, albo bedzię źle, piłka jest okrągła, bramki są dwie" No To Co 1974
0
marcinomilano
marcinomilano
8 maja 2023, 10:59
Najgorzej, że Lazio i Inter musieliby stracić punkty 2x żebyśmy mogli ich przegonić (no Inter ewentualnie musiałby przegrać). Mimo wszystko patrząc na terminarz i na dyspozycję innych klubów, nie widzę tego żeby Inter i Juventus stracili punkty przy naszych wszystkich wygranych. I nie trafiają do mnie argumenty, że Juve gra w LE, bo my mamy bardzo wymagający mentalnie i fizycznie dwumecz z Interem. Nie chcę być złym prorokiem, ale wydaje mi się, że nasz udział w LM będzie zależał od tego, czy Juventusowi odbiorą punkty.
1
adamos
adamos
8 maja 2023, 08:08
Lazio z taką motoryką i formie dostanie ze 2 razy. Juve też straci pkt bo ciągną LE.
0
marcinomilano
marcinomilano
8 maja 2023, 10:55
A my ciągniemy LM
0
grayman88
grayman88
8 maja 2023, 01:03
A prawda jest taka że drużyna dała dupy z drużynami z którymi nawet ławka mistrza powinna sobie poradzić. I nikt mi nie powie że się mylę. Pioli miał prawo rotować, oczywiście można mu zarzucić że za dużo zmian, mało rotuje ale piłkarze którzy mało grają powinni biegać jak motorki. Powinni zamęczyć drużyny.
Samo Cremonese i Lecce to głupio stracone 4pkt które dzisiaj miałyby wartość nieocenianą.
Edytowano dnia: 8 maja 2023, 01:05
4
zadi
zadi
7 maja 2023, 23:06
My na 5, Roma na 6.
My wygrywamy LM, Roma LE.
Mamy 6 wloskich klubow w LM.
1
KingBunny
KingBunny
7 maja 2023, 23:19
No nie mamy, bo 5 to jest max.
6
Kakariko
Kakariko
8 maja 2023, 07:28
W twoim scenariuszu drużyna z 4. miejsca nie dostaje się do LM, bo maks to 5 zespołów z jednego kraju.
1
szyka
szyka
7 maja 2023, 22:32
Trzeba po prostu zniszczyć Inter w dwumeczu w lidze misiów. Właśnie z interem walczymy o top4, maja najtrudniejszy terminarz, puchar wloch I niestety dobra formę obecnie i to od nas zależy czy będą w jeszcze większej euforii czy w stanie deptesji
To sprawi, że mental im spadnie do poziomu poniżej poziomu morza i wtopia z napoli atalanta i torino
0
fristajlos
fristajlos
7 maja 2023, 21:47
Kiedy info odnośnie kary na Juve?
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
7 maja 2023, 22:01
Pewnie po sezonie
Trzeba być w top4 na koniec i nie liczyć na to że po sezonie nas do LM wrócą
6
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
7 maja 2023, 21:35
Nie wiem, jak to zdefiniować, ale nasi potrafią się zmotywować, gdy mają nóż na gardle lub mocnego przeciwnika. Liczę, że wrzucą piąty bieg i zapunktują, a Pioli nie będzie odwalał ze składem. Juve chyba najbardziej pewne w wynikach, Inter - zależy od gry na kilku frontach, ale Lazio już nie gra, jak dawniej - może oni wypadną za nas?
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
7 maja 2023, 21:28
Bologno ratuj!
1
ksieciunio
ksieciunio
7 maja 2023, 21:01
Inter - Sass - tu jest pierwszy realny kandydat do wpadki.
2
R93k
R93k
7 maja 2023, 23:52
Patrząc na historię transferów: Politano, Sensi mam takie dziwne wrażenie, że między klubami jest jakaś przyjacielska relacja. Nam, jak najbardziej sassuolo by zrobiło kuku, ale interowi...
2
hyrus13
hyrus13
8 maja 2023, 07:02
R93k

Bo w Sass gra banda frajerów czerpiąca satysfakcję z tego, że podłożą się Interowi. Bądźmy poważni.
1
hyrus13
hyrus13
8 maja 2023, 07:02
R93k

Bo w Sass gra banda frajerów czerpiąca satysfakcję z tego, że podłożą się Interowi. Bądźmy poważni.
0
hyrus13
hyrus13
8 maja 2023, 15:30
"Nam, jak najbardziej sassuolo by zrobiło kuku, ale interowi..."

Przypomnij sobie ostatnia kolejke poprzedniego sezonu ;)
0
MrWoodstock
MrWoodstock
7 maja 2023, 20:49
Padre wystawi na Spezie taki sklad jak na Cremosene. Bo co moze pojsc nie tak na sam koniec sezonu :D
2
Corsa
Moderator Corsa
7 maja 2023, 20:44
Sytuacja nie jest dobra, ale ostatnie dwa sezony pokazały, że końcówka ligi bywa nieprzewidywalna, więc zapewne do ostatniej kolejki wszystkie zespoły będą w walce o pozostałe miejsca. Trzeba wierzyć i mocno zaciskać kciuki!
1
pjotr
7 maja 2023, 20:10
w sumie najmniej się boję o mecz z juventusem
nie potrafimi grać z zamkniętymi drużynami i kolejne straty punktów są bardzo prawdopodobne
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
7 maja 2023, 20:12
Juve to też raczej zamknięta ekipa
3
Kosmateus123
Kosmateus123
7 maja 2023, 20:38
Juve się nie zamknie, bo będzie musiało zmazać plamę po porażce z Cremonese;)
0
gambit17
gambit17
7 maja 2023, 19:39
Ale płaczecie, zobaczymy jak będzie. Każdy z tych zespołów może się potknąć i to kilka razy. Inter często przegrywa, a Lazio może spuchnąć. Trzeba być cierpliwym.
1
Szulaj22
Szulaj22
7 maja 2023, 20:00
Mówisz tak jakbyś był pewny 4 naszych wygranych.
6
mmielczar123
mmielczar123
7 maja 2023, 19:24
Niby zależni od siebie nie jesteśmy, ale myślę, że gdybyśmy zgarnęli 10-12 punktów, to top 4 by było. Inter zmęczony rewanżem z nami podejmie Napoli na wyjeździe, które będzie chciało się zrewanżować za porażkę w 1 części sezonu, a po finale PW zagrają z Atalantą. Juventus ma mecze w środku tygodnia i też pewnie straci jakieś punkty, a Lazio ostatnio wygląda słabo i przed nimi 2 mecze z drużynami grającymi o życie. Byle Stefan nie wymieniał całego ataku na Spezię i Sampdorię, to będzie dobrze.
0
Yourie
Yourie
7 maja 2023, 20:00
Tak, na pewno wszyscy się potkną tylko nie Milan :D...Jesteśmy zależni przede wszystkim od siebie i właśnie dlatego najprawdopodobniej LM w następnym sezonie nie będzie.
7
Squall
Squall
7 maja 2023, 18:57
Panie Ceferin, działaj pan, chociaż raz możesz się do czegoś przydać, a nie tylko utrudniać.
8
PanPrzemus313
PanPrzemus313
7 maja 2023, 18:54
Napytaliśmy sobie biedy olewaniem spotkań z ogórami i indolencją gry w ataku pozycyjnym i teraz jest ciężko - oby udało się do top4 doturlać
5
Willy
Willy
7 maja 2023, 18:27
Wahi 4 bramy ciekawy napastnik tak na marginesie i młody zaledwie 20 lat.
0
patoo_07
patoo_07
7 maja 2023, 18:15
Kurde no nie widzę tego. Jest źle, bo 2 zespoły muszą pomylić się dwa razy, żebyśmy ich przeszli, bo w błędy Interu nie wierzę.
0
Szulaj22
Szulaj22
7 maja 2023, 18:39
Spokojnie Inter gra co 3 dni do konca maja i ma Napoli po lm i Atalante po finale pw więc łatwo mieć nie będą.
2
marcinomilano
marcinomilano
7 maja 2023, 19:35
Juventus musi pomylić się raz.
0
DarQ
DarQ
7 maja 2023, 18:02
12 punktów leży na stole. Trzeba się rzucić na nie jak rzuca się labrador na kebaba w krzakach.
1
Paolo03
Paolo03
7 maja 2023, 17:13
Trzeba liczyć na inne ekipy które mogą urwać pkt lepszym.
Ciężko będzie bardzo bo trzeba też wszystko wygrywać do końca ale Milan lubi mieć pod górkę wiec to bedzie wielki sprawdzian.
0
gieksa51
gieksa51
7 maja 2023, 17:03
Czyli papa ligo mistrzów papa leao papa transfery , papa rozwój wracamy do bycia pośmiewiskiem na kolejne lata :aż mnie dreszcze przechodzą ....
4
Rocker
7 maja 2023, 17:55
Chyba mylisz Milan z gieksą!
3
karp_fso
karp_fso
7 maja 2023, 16:59
Dupnie to wygląda, szczególnie, że na rozkładzie mamy walczące o utrzymanie Hellas i Spezię. Te zespoły nie odpuszczą i wątpię aby się otworzyły, żeby powalczyć o 3 punkty. Raczej będzie murarka i liczenie na kontry. IMO po robocie, zaliczenie serii 4 zwycięstwo wydaje się niemożliwe biorąc pod uwagę jak gramy z zespołami, które się bronią, do tego nawet przy samych wygranych nasi rywale musieliby się potknąć. IMO Juve i Lazio zdarzą się wtopy, ale pytanie, czy będziemy w stanie je wykorzystać?
1
FanACM
FanACM
7 maja 2023, 17:32
Można ich pokonać własną bronią. Wpuścić na swoją połowę odebrać piłkę i skontrować. Sytuacje będą tylko trzeba je wykorzystać.
2
Rossoneri777
Rossoneri777
7 maja 2023, 16:36
Rok temu było ponad stan, w tym roku jest coś bardziej zbliżonego do normy. Wiadomo ze apetyty rośnie w miarę jedzenia, ale i tak na spokojnie o tym myśląc jest okej. Maldini i spółka w 4 lata z klubu który był upadłym gigantem, który ośmieszał się na każdym kroku, zrobili klub regularnie walczący o top4, udało się nawet wejść do półfinału lm. To są dobre wyniki całkiem. Tak naprawdę od przyjścia Elliota Milan co roku walczył o top4 z wyjątkiem sezonu 19/20 gdzie był wielki kryzys po odejściu Rino, i przyjściu amatora Giampaolo. Ale sezon ten dał podwaliny pod ukształtowanie się Bennacerowi Theo, pod budowę czegoś dużego. Jedyne co mi się nie podoba w tym projekcie to oddawanie kluczowych graczy za free. Kto wie jakby teraz wyglądał Milan z Hakanem, Kessie.
Mam nadzieje ze zarząd wyciągnie słuszne wnioski na przyszłość.
1
Pavlović31
7 maja 2023, 17:18
Nie zgodzę się że rok temu było ponad stan. Drużyna grała prawie w pełni swojego potencjału, a i tak nas oszukano. W lidze, w LM też. Ale wyniki z zeszłego sezonu to był właśnie Milan jaki powinien być w tym roku. Teraz po prostu głupie wpadki ze słabymi zespołami i np z Roma zakopują nam Top 4. Tu trzy punkty, tam dwa i się zebralo. Ale prawdziwy Milan tak nie gra, jak już to bardziej ten sezon poniżej stanu czy coś
5
DarQ
DarQ
7 maja 2023, 18:37
Mi jest bliżej do opinii R777.
Tylko my zaliczyliśmy głupie wpadki? Podejrzewam, że inne zespoły walczące o top4 mogą się także czymś takim " pochwalić". A że my to największe frajerki ze wszystkich frajerków to dowód na co ? Że zasługujemy na więcej punktów?
2
konrad1604
konrad1604
7 maja 2023, 18:51
To ja dodam coś od siebie i zgodzę się po części z każdą z waszych opinii.
W obecnym sezonie najbardziej brakło bodźca do rozwoju a mianowicie konkurencji w składzie. Odszedł Kessie i Romek, rok wcześniej Hakan i Gigio a my na zastępstwo znaleźliśmy tylko (genielnego) bramkarza. Za Romka - kapitana - nikogo a za płuca zespołu Kessie przyszedł o dwie klasy słabszy Pobega. Z nowych graczy flop Origi i CDK (na którego nadal liczę) ale póki co nie dał nam nic. Więc tak na prawdę nasza głębia składu jest jeszcze gorsza niż rok temu. Najlepsze drużyny na świecie mimo świetnych rezultatów zawsze szukają rozwoju - wzmocnień skladu i konkurencji dającej bodziec do lepszej gry, u nas w tym roku tego brakło, walka w LM też pokazała, że nie mamy zmienników i cyk pojawiły się ogromne problemy. Mimo wszystko nie ważne jak ten sezon się skończy to i tak można uznać za sukces dojście tak wysoko w LM, w lidze słabo ale jest na czym budować dalsze sukcesy tej drużyny o ile zarząd i trener wyciągną wnioski z tego sezonu :)
Edytowano dnia: 7 maja 2023, 18:52
1
Vol'jin
7 maja 2023, 19:26
. Za Romka - kapitana - nikogo

a Thiaw to kto?
1
konrad1604
konrad1604
7 maja 2023, 21:07
Voljin sorry, mój błąd ;)
0
Willy
Willy
7 maja 2023, 16:32
Jeżeli wygramy 4 mecze to zagramy w lidze mistrzów.
4
kamilus
kamilus
7 maja 2023, 18:52
Nawet jeśli drużyny z obecnego top 4 wygrają swoje 4, a Juve 3?
0
daro12555
daro12555
7 maja 2023, 16:15
Niech Juve wygra LM i niech im dadzą minusowe 10pkt to było by idealnie wtedy 5 miejsc w LM .
1
DarthImpaler
DarthImpaler
7 maja 2023, 16:41
co jufe wygra? i nie będzie 5 miejsc w LM tylko 4 miejsce się nie zakwalifikuje
1
daro12555
daro12555
7 maja 2023, 18:12
Ligę Europy mój błąd .
0
daro12555
daro12555
7 maja 2023, 16:12
Dla dobra Seria A Lazio powinno odpaść z LM jest po prostu najsłabsze kadrową a nawet jeśli awansują to się nie wzmocnią ,najlepszą opcją było by 5 zespołów LM .
1
Trzesuaf
7 maja 2023, 15:27
Lazio padnie bo nie ma ławki, wyprzedzenie Interu zależy od tego kto zostanie pognębiony w LM. Juventus chyba ucieknie. Atalanta i Roma nas nie dogonią, są za słabe. 3-4 miejsce będzie.
Edytowano dnia: 7 maja 2023, 15:27
3
artek1984
artek1984
7 maja 2023, 17:48
Jak to Lazio padnie bo nie ma ławki?a te zespoły z którymi będą grali to mają ławkę?mam nadzieje że będzie tak jak napisałeś.
0
Corsa
Moderator Corsa
7 maja 2023, 20:49
Problem w tym, że Lazio nie gra już w pucharach, a cała reszta tak.

Na drużyny pokroju Inter/Milan może i ta ich ławka jest niewystarczająca, ale kasztaniaków jak Lecce, Udine, Cremona czy Empoli przepchną kolanem.
1
Szulaj22
Szulaj22
7 maja 2023, 15:23
Brakuje jeszcze 11 zmian na mecz ze Spezia żeby podsumować ten sezon…
10
Mellion
Mellion
7 maja 2023, 15:23
Szkoda, że Inter się tak obudził i zaczął coś grać. Mają najgorszy terminarz, ale też wyglądają na ten moment najlepiej w całej lidze. No nic, musimy zagrać na maxa i liczyć na to, że taki Berardi się znów przebudzi i ukarze Inter tak samo jak niedawno nas. Gdyby Lazio w kryzysie dostało taki trudny terminarz nadzieje byłyby większe, a tak pozostają nam już matematyczne szanse. Remis z Cremonese okazał się być jak przegrana. Niestety.
2
grayman88
grayman88
7 maja 2023, 15:10
Inter to drużyna która dobrze znamy. Ale myśl że w finale możemy spotkac jeżeli awansujemy Real albo City sprowadza mnie na ziemię. Trzeba walczyć o top 4.
3
cbvirus
cbvirus
7 maja 2023, 14:54
No obiektywnie mamy najmniejsze szanse. 5 pkt straty do Juve przy 4 kolejkach, nawet mając mecz bezpośredni, to dużo za dużo. 3 pkt do Lazio byłyby do zrobienia, gdyby nie to że mamy z nimi negatywny bilans. Tak naprawdę jedyną nadzieją jest dla nas wyłożenie się Interu, ale ten złapał wiatr w żagle i obecnie wygląda najlepiej ze wszystkich drużyn Serie A. Znowu walka o LM i o marzenia stoczy się w Mediolanie. Stawka dwumeczu, to jak wyjdziemy z tego mentalnie będzie też stawką na zasadzie: zwycięzca bierze wszystko.
0
Rafał0209
7 maja 2023, 15:00
Jeżeli Inter nas przejdzie w półfinale i wypcha nas z top4 to będzie dla mnie jako fana chyba jeden najgorszych sezonów w Historii nawet gorszy od tych lat posuchy bo człowiek już był do tego przyzwyczajony, ale na szczęście jest szansa na odwrotną sytuacje co będzie się pamiętać z radością latami. możemy gdybać rysować scenariusze ale tylko czas pokaże jak to się skończy, oby na naszą korzyść.
12
Rafał0209
7 maja 2023, 14:54
Kurde już się człowiek przyzwyczaił do tej LM jeszcze po takim sezonie i dotarciu do jej końcowej fazy, aż dreszcze przechodzą na samą myśl by znów turlać się po LE, do tego z biednym przestraszonym właścicielem i brakiem większych transferów jako reakcje na niepowodzenie , mercato będzie jeszcze pewnie skromniejsze, ten brak awansu sportowo jak i finansowo może nas cofnąć znów o kilka lat, oby się udało i nie okazało że dziadowaniem i liczeniem że a znów się uda bo ostatnio udało, nie zaczynali wszystkiego od nowa.
0
MariuszR06
MariuszR06
7 maja 2023, 14:52
Czyżby brak lm????
1
Zimer9009
Zimer9009
7 maja 2023, 14:47
Juve nie wtopiło w Bergamo, a Inter nie stracił punktów z Romą ? Nie możliwe.

Przynajmniej Leao wypoczęty na LM po tych odpoczynkach z outsiderami kiedy inni grali na galowo. A nie czekaj …
9
mmielczar123
mmielczar123
7 maja 2023, 14:45
Roma i Atalanta raczej się wykoleiły z walki o top 4. My, Inter i Juve dalej gramy w pucharach, więc teoretycznie najłatwiejszą sytuację ma Lazio, które z kolei wydaje się być w najgorszej formie. Terminarz poszczególnych drużyn wygląda tak:
2. Juve 66 pkt - LE, Cremonese (D), LE, Empoli (W), Milan (D), Udinese (W)
3. Lazio 64 pkt - Lecce (D), Udinese (W), Cremonese (D), Empoli (W)
4. Inter 63 pkt - LM, Sassuolo (D), LM, Napoli (W), PW, Atalanta (D), Torino (W)
5. Milan 61 pkt - LM, Spezia (W), LM, Sampdoria (D), Juventus (W), Hellas (D)
Najważniejsze mecze:
Juve - Cremonese. Goście walczą o utrzymanie, a gospodarze będą po LE
Juve - Milan. Bezpośredni mecz o awans do LM
Lazio - Lecce. Lecce nadal nie jest pewne utrzymania
Lazio - Cremonese. Mecz z drużyną walczącą o życie
Napoli - Inter. Napoli u siebie będzie chciało zemścić się za pierwszy mecz, Inter będzie po rewanżu w LM
Inter - Atalanta. Mecz po finale PW, Atalanta będzie pewnie walczyć o puchary
Spezia - Milan. Będziemy zmęczeni po LM, Pioli pewnie będzie rotował, Spezia gra o życie
Milan - Hellas. Być może Hellas nie będzie pewny utrzymania

Zakładając, że wszystko wygrywamy, aby być w top 4 musi zdarzyć się coś z tego:
1. Juve musi raz wtopić (nie z nami)
2. Lazio musi 2 razy nie wygrać
3. Inter musi raz przegrać/2 razy nie wygrać

Edytowano dnia: 7 maja 2023, 15:04
7
Rafał0209
7 maja 2023, 14:56
Juve gra u siebie chyba z Cremonese
0
R93k
R93k
7 maja 2023, 15:21
Teoretycznie wykonalne. Niestety letnie transfery nie pomagają więc pierwsza 11 + Saelemaekers, Messias, Kalulu i Thiaw muszą nam dowieźć 12pkt przy 2/3 meczach w lidze Mistrzów.
1
kamilus
kamilus
7 maja 2023, 15:22
"Bezpośredni mecz o awans do LM"

Nie określiłbym meczu Milanu z Juve jako meczu o awans, bo zakładając, że obie ekipy wygrają wszystko do końca oprócz tego jednego meczu oraz nie będzie kary dla Juve za ten sezon, to mecz będzie totalnie bez znaczenia, ponieważ dzieli nas więcej niż 3 punkty.
2
Jaca23
Jaca23
7 maja 2023, 14:40
Dodam, że z Lazio też mamy gorszy bilans, czyli nie wystarczy zrównać się z nimi punktami.

Trzeba liczyć na UEFĘ i karę dla Juventusu jeszcze na ten sezon.
0
alepadaka
alepadaka
7 maja 2023, 14:47
Moim zdaniem UEFA nie ruszy palcem w sprawie Juve. Tam już jest pozamiatane, nic się nie zmieni, wiec albo na boisku awansujemy albo zwijamy interes.
2
hyrus13
hyrus13
7 maja 2023, 16:07
alepadaka

Dlaczego tak uważasz?
0
patoo_07
patoo_07
7 maja 2023, 14:35
Trzeba po prostu wszystko wygrać, a potem się zobaczy.
2
serginho83
serginho83
7 maja 2023, 14:33
Najpierw to musimy wygrać ze Spezią...
Edytowano dnia: 7 maja 2023, 14:33
3
Rafał0209
7 maja 2023, 14:32
Raczej powinien liczyć na sprawiedliwość i że odejmą juve punkty za przekręty.
0
Yabaye
Yabaye
7 maja 2023, 14:30
Droga redakcjo, jest szansa na wrzucanie przed kolejnymi kolejkami zestawienia jak to wygląda u nas i naszych rywali do końca? Takie wpisy rodem z poprzednich sezonów, gdy szliśmy łeb w łeb o wejście do LM czy Scudetto.
1
Tzeentch3
Tzeentch3
7 maja 2023, 14:33
Wrzucali już, a nie wiem czy jest sens główną stronę zarzucać co kolejkę i generować kolejny artykuł.

https://www.acmilan.com.pl/news/38237/osiem_kolejek_walki_o_puchary_porownanie_terminarza_serie_a
0
kamilus
kamilus
7 maja 2023, 15:23
Myślę podobnie jak kolega wyżej, jeszcze za wcześnie na takie dywagacje. Wygrajmy chociaż ze Spezią, a potem się zobaczy. Jak na 2 mecze przed końcem sytuacja nadal będzie napięta jak plandeka na żuku, to wtedy można by podywagować, chociaż to i tak bez znaczenia, bo jesteśmy tylko obserwatorami.
0
acmti__
acmti__
7 maja 2023, 14:29
Ja myślę, że wypadnie Lazio.
0
jarek2572
jarek2572
7 maja 2023, 14:59
Lazio ma najłatwiejszy terminarz, a oni potrafią grać ze słabszymi drużynami, nie to co my.
0
Tanger
Tanger
7 maja 2023, 14:29
Najprędzej jakiś kryzys Lazio (wczoraj wyglądali fatalnie) albo odebranie punktów Juventusowi przy zielonym stoliku da Milanowi LM.
1
roby45
roby45
7 maja 2023, 14:28
Może będziemy mieli nauczkę jak pioli to spiersd......
4
acmti__
acmti__
7 maja 2023, 14:31
No to Cremonese będzie symboliczne w przypadku braku awansu...
Pioli, Cdk i Diaz będą to długo pamiętać
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
7 maja 2023, 14:40
Nie tylko Cremonese.. My nafrajerzylismy dużo więcej z dołem tabeli.
Edytowano dnia: 7 maja 2023, 14:42
3
Jaca23
Jaca23
7 maja 2023, 14:41
Cremonese, Empoli, Bologna - wybierz sobie. W każdym z tych niedawnych spotkań grało 6-7, a nawet 10 rezerwowych.
5
Jaca23
Jaca23
7 maja 2023, 15:44
Jaca23 inne drużyny walczące o lm też potrąciły z nimi pkt np Inter czy Juve...
0
Jaca23
Jaca23
7 maja 2023, 16:47
lubiekoty
No i? My tych punktów straciliśmy najwięcej, w dużej mierze przez zbytnią rotację.

https://www.acmilan.com.pl/news/38401/az_26_punktow_straconych_z_zespolami_spoza_czolowki/page/1
4

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się