SCUDETTO


CdS: Letnie mercato 2022 miało duży wpływ na decyzję o zwolnieniu Maldiniego przez Cardinale

6 czerwca 2023, 12:09, Redakcja Aktualności
CdS: Letnie mercato 2022 miało duży wpływ na decyzję o zwolnieniu Maldiniego przez Cardinale

Corriere dello Sport podaje, że głównym powodem poniedziałkowej decyzji Gerry'ego Cardinale są różnice dotyczące sposobu w zarządzaniu klubem. Amerykanin wskazał, że letnie mercato 2022 było dużym rozczarowaniem, a to za sprawą tego, że 70% budżetu zostało przeznaczone na pozyskanie piłkarza, który w zakończonym sezonie ani razu nie trafił do bramki przeciwnika. Jedynym plusem było pozyskanie Malicka Thiawa. Aktualna rewolucja prawdopodobnie została odłożona o rok, biorąc pod uwagę, że Maldini i Massara do ostatnich chwil podejmowali decyzje o przedłużeniu swoich kontraktów. Cardinale ma inny sposób zarządzania i rozumienia futbolu niż Maldini (stopniowy model wzrostu, w którym można czerpać bieżące zyski ze sponsoringu i stosować progresywny wzrost przychodów).



154 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Pablo78
Pablo78
6 czerwca 2023, 16:55
A może menadżerem zrobić Ibrę który by za różne sprawy dot. zawodników odpowiadał.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
6 czerwca 2023, 18:59
Mógłby być skuteczniejszy niż Maldini.
Po rozmowach z Maldinim mówili, że nie mogli odmówić, bo dzwonił Maldini.
Po rozmowach z Ibrą będą mówić, że nie mogli odmówić, bo się bali odmówić.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
5
Pablo78
Pablo78
6 czerwca 2023, 16:42
Po zdobyciu misia rok temu myślałem że nadejdą lata tłuste sukcesów.
A tu ciągle pod górkę.
Zgadzam się że skandalem było ściąganie Origiego i płacenie 35mln za de Ketelare z których klub nie miał pożytku, nie poszerzyli rotacji do grania na wiele frontów, jak zapchajdziury... Za nich i te pieniądze powinniśmy mieć 2-3 zawodników do grania.Tu był babok panów Maldini i Masara.
Po pierwsze Cardinale pierw powinien dać worek kasy na zespół i dopiero wymagać.
A chore jest to że teraz np. chce by jedna osoba miała wiele funkcji...rozmycie odpowiedzialności i tu nie klubik wiejski że prezes jest trenerem,kierownikiem, skauterem w jednym....Poza tym scauting w oparciu o program "Synergy" no a gdzie spotkanie z zawodnikiem, by go lepiej poznać,zebrać opinie itd.zawodnicy to nie cyborgi że wystarczą suche dane z kompa.To musi być potem zespół pod kątem charakteriologicznym jak chłopaki spotykający się w Milanello a nie fabryka gdzie ktoś idzie byle odwalić pańszczyznę.
Może odpowiedzialność większą powinien dostać Franco Baresi czy tak jak był Mauro Tassotti, ktoś kto ten klub ma w sercu ale jest człowiekiem z takim charakterem że wysłucha rad, krytyki,itd. a nie będzie uważał się za nieomylnego lub który spuści nas finansowo czy sportowo.

Kibice z Sud Curva też powinni manifestować swoje zdanie.

Żeby to wszystko miało na celu skok jakościowy klubu!!!
Forza Milan!
1
Qiub
Qiub
6 czerwca 2023, 16:21
Będe bronił Maldiniego, bo to Maldini. No ale jednak na boisku zajęliśmy 5 miejsce w lidze, a transfery w poprzednim okienku były beznadziejne.
6
DarthImpaler
DarthImpaler
6 czerwca 2023, 16:33
ja tam w tabeli widzę 4 miejsce i nawet jakby oddali jufe punkty byliby za nami. Więc ''na boisku'' zajęliśmy 4 miejsce. Mało tego dwa razy z nimi wygraliśmy.

Niektórzy patrząc na połowę szklanki widzą ją zawsze do połowy pustą a można również powiedzieć że jest w połowie pełna
0
fristajlos
fristajlos
6 czerwca 2023, 16:35
Kolego z liczeniem to masz chyba problemy xd
7
Qiub
Qiub
6 czerwca 2023, 16:36
Jakby im oddali punkty to byliby przed nami, nie wiem na jaką tabele ty patrzysz?
9
Rafał0209
Rafał0209
6 czerwca 2023, 16:17
Legendą to on był jako piłkarz ale nie jako dyrektor, za pewnie się poczuł robił transfery wedle własnego widzimisię, chuxd że Pioli nie chce tego typu gracza ma być i już a później chłopak z ławki się nie podnosi, najpierw wydaj w miarę dobrze 50mln to może Ci dam 100mln a Maldini pokazał że nawet wydając 0zł potrafi przepłacić jak z Origim. zaufajmy Cardinale my myślimy sercem że odchodzi piłkarska legenda ikona klubu, a Amerykanie na trzeźwo po prostu zwolnili kogoś kto źle wykonał swoją robotę.
4
KingBunny
KingBunny
6 czerwca 2023, 15:44
Tak to powinno wyglądać, robisz najgorsze okienko w Europie, no może poza Chelsea, to wylatujesz.
Gdyby Paolo Maldini był legendą Interu, albo nigdy nie grał w piłkę to więcej komentarzy byłoby za jego zwolnieniem, ale tutaj jest wielu zwolenników ze względu na jego nazwisko i historię rodzinną, a nie jego pracę, co moim zdaniem jest błędem.
6
Mani1899
Mani1899
6 czerwca 2023, 15:34
Dramat. Jak tak można postąpić z LEGENDĄ!!! Masarra do jufe, Maldini do Monzy. I tak to się skończyło. Bardzo przykre
0
Cactus
Cactus
6 czerwca 2023, 16:33
Ale jak postąpić? To legendy nie można już zwolnić? Przecież nikt go nie zaatakował w mediach. Nie było żadnej nagonki ze strony właścicieli, żadnych szpileczek wbijanych w osobę Maldiniego. Ba, zawsze były słowa uznania i szacunku, więc wcale nie potraktowano go jakoś skandalicznie. Mieli umówione spotkanie. Maldini został poinformowany o decyzji i koniec pieśni. Nikt mu krzywdy nie zrobił.
1
6 czerwca 2023, 15:27
A co ma letnie mercato do cardinale skoro ten gołodupiec nie dał wtedy ani euro na transfery?? Dlaczego nie wspomni już o zimowym okienku, gdzie Maldini do dyspozycji miał 0 euro a wzmocnienia wymagały co najmniej dwie pozycje. Tylko czekać jak ten pajac posprzedaje tych za których może wziąć dobre pieniądze i zawinie się szlag wie gdzie.
7
Gianni Rivera
6 czerwca 2023, 15:37
Ponieważ nowy właściciel, dyrektor czy prezes, wchodząc do firmy, nie patrzy na to, czyje pieniądze wydawał pracownik. Ocenia kadrę przez pryzmat zdolności i osiąganych wyników. Jeśli pracownik osiąga kiepskie wyniki, to zostaje zwolniony. Tak jest w każdej firmie. Żaden właściciel, prezes czy dyrektor nie wchodzi do firmy z tekstem "spoko, wydawaliście kasę kogoś innego, więc możecie dalej pracować, ale od teraz wydajecie moją więc musicie się pilnować". Co to w ogóle za debilizmy?
Co do sprzedaży. Nawet, gdyby sprzedał Tomoriego, Tonalego, Mike'a, Theo, Bennacera i Leao, to nie uzyskałby za nich tyle, ile zainwestował w kupno klubu, a ma jeszcze do spłacenia zaciągnięty u Elliotta dług. Takie gadanie, że sprzeda, weźmie kasę i se pójdzie, to naprawdę szczyt ignorancji.
5
Gianni Rivera
Gianni Rivera
6 czerwca 2023, 15:47
Ja od samego początku pisałem, że to zwykły pajac i naciągacz i powoli do tego dochodzi. Śmiać mi się chcę z ludzi, którzy wierzyli, że on będzie chciał dobrze dla klubu.
"Ocenia przez pryzmat wyników" brak prawego skrzydła, brak napastnika, który gwarantuje bramki (pomimo ogromnego szacunku do Giroud) to jak on to ocenił? Gość się gówno zna na piłce a jedynie co ma przed oczami to $$$ jeżeli chciał zarabiać to trzeba było kupić sobie drużynę w bassebalu w USA i tam siedzieć. Nie biorę czegoś, jeżeli mnie na to nie stać.
3
marunio
marunio
6 czerwca 2023, 18:26
rozwiazaniem zawsze jest danie wiecej hajsu XD no tak, jesli zrobil beznadziejne transfery za 40mln to zrobi zajebiste za 150? moze cardinale nie chcial dawac w zimie hajsu maldiniemu bo bal sie ze kupi mu nowego cdk czy origiego na skrzydlo? latwo sie dysponuje czyimis milionami, co uzytkownicy?
3
6 czerwca 2023, 15:15
Cardinale to nowy Palotta
3
6 czerwca 2023, 15:07
Ciekawe co z Massarą. Gość pomógł Sabatiniemu w zbudowaniu najmocniejszej Romy jaka chyba była (choć bez sukcesów w gablocie). Później pomógł Maldiniemu w odrodzeniu Milanu. Teraz pójdzie pomóc w odrodzeniu Juve?
3
MilanHomer
MilanHomer
6 czerwca 2023, 15:11
Oby nie.
0
k__f__c
k__f__c
6 czerwca 2023, 18:38
Niech idzie, ale z Origim pod pachą
1
Abece
Abece
6 czerwca 2023, 15:03
No jestem ciekaw jakie genialne ruchy poczyni nowy dyrektor mając takie drobne do dyspozycji.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
6 czerwca 2023, 15:11
Przefarbuje CDK i sprzeda do Realu jako Kakę.
5
MagicMilan83
MagicMilan83
6 czerwca 2023, 14:49
Poprzednie okienko to nie powinno interesowac pejsatego, bo jak wiadomo nie byl jeszcze wlascicielem i on pieniedzy nie wydal. Za to mozna juz go rozliczyc za zimowe, ze nie chcial wydac grosza. Widze ze, chazar to lubi sie oburzac o nie swoje pieniadze. Mam nadzieje, ze kibice pokaza mu srodkowy palec, przez kilka kolejek to wtedy zrozumie jaki popelnil blad.
5
grayman88
grayman88
6 czerwca 2023, 14:39
Ja na miejscu piłkarzy jak Leao i Theo bardzo bym się cenzura. Z drugiej strony dostają pensje za granie, nie za sympatię do osób z zarządu.

Ostrzeżenie za wulgaryzm
SS
Edytowano dnia: 7 czerwca 2023, 09:16
2
nadgnity
nadgnity
6 czerwca 2023, 14:40
Dlaczego?
1
Gianni Rivera
6 czerwca 2023, 14:48
Zgadzam się. Mogą się denerwować i w ogóle, to tylko ludzie. Ale nadal, a właściwie to przede wszystkim są pracownicy na kontrakcie. Dostają pieniądze, kolosalne pieniądze, za grę dla klubu, nie za sympatię do tej czy tamtej osoby.
3
fristajlos
fristajlos
6 czerwca 2023, 15:17
No pracownicy na kontrakcie, gdzie prawdopodobnie leao przedłużył tylko że względu na Maldiniego xd zajebista opcja, nie chciałoby mi się grać po takim czymś
2
wielki prostownik
wielki prostownik
6 czerwca 2023, 15:28
No to niezły z Ciebie profesjonalista.
5
fristajlos
fristajlos
6 czerwca 2023, 15:50
Nie zrozumiałeś. Wiadomo, że będzie grał i trenował jak profesjonalny piłkarz, ale nie będzie mu się chciało czegoś więcej - jest to zrozumiałe jeśli został oszukany, a podpisaniem kontraktu zamknął możliwość odejścia gdziekolwiek. Ciekawi mnie czy jak Ciebie szef wkurzy :) to czy pracujesz jak najlepiej się da czy tylko tak aby drugi raz nie przypierdzielił się?
0
wielki prostownik
wielki prostownik
7 czerwca 2023, 08:37
Jeśli nie będzie mu się chciało czegoś więcej to znaczy że żaden z niego profesjonalista. Profesjonalista zawsze stara robić się coś więcej dla własnego rozwoju. Gdyby Lewandowski robił tylko to co musi to do tej pory siedziałby w Zniczu Pruszków.
0
Zoro_9
Zoro_9
6 czerwca 2023, 14:34
Tak jak miałem nadzieje i byłem wśród kibiców broniących młodego Belga, tak teraz myślę, że CDK siądzie psycha że M&M polecieli przez niego i już dupa kompletna z tego transferu będzie.

albo...

zmotywuje się jak nigdy, żeby pokazać że ma jaja.

Co myślicie?
Edytowano dnia: 6 czerwca 2023, 14:36
2
bawolejaja
bawolejaja
6 czerwca 2023, 14:36
To jak mu siądzie psycha do go spakować i odesłać. Nie będziemy się obchodzić jak z jajkiem gościem co nie potrafi prosto kopnąć piłki. Dajcie spokój.
11
nokoments
nokoments
6 czerwca 2023, 14:52
zostanie odstrzelony przez nowego dyrektora razem z Adlim, Origim, etc. Maldini też "sprzątał" klub po swoim poprzedniku.
1
ósmy
ósmy
6 czerwca 2023, 14:17
Paolo Maldini do końca życia pozostanie niekwestionowaną, zasłużoną ikoną AC Milanu.
Jednak został zwolniony za złe wyniki zespołu, wynikające z jego pracy nad rozwojem zespołu.

Przypomnę tylko, że w 2019 to Maldini (wespół z Gazidisem) zwolnił Gattuso - inną legendę Milanu - gdy ten po porażce z Torino zsunął się na 5 miejsce (68pkt), i nie zakwalifikował się do LM. A wcześniej odpadł dosyć nieoczekiwanie z Coppa Italia.
I w sumie wyszło to nam na duży plus.
Edytowano dnia: 6 czerwca 2023, 14:23
11
whiteee
whiteee
6 czerwca 2023, 14:46
Warto dodać że Gattuso miał znacznie znacznie gorszą kadrę od Piolego a zdobyl więcej niż w tym sezonie Pioli a to Stefano ma niepodważalną posadę a Rino poleciał bez sentymentu
6
Piotrek1899
Piotrek1899
6 czerwca 2023, 14:56
Co takiego zdobył Gattuso?
2
Gol
Gol
6 czerwca 2023, 15:13
whiteee - Gattuso poleciał bo jest słabym trenerem i Milan za jego kadencji stał w miejscu, zresztą teraz jakoś Gennaro cały czas nigdzie nie potrafi zagrzać miejsca i wszędzie jest zwalniany, co jest chyba wymowne. Milan Gattuso w życiu się nie zbliżył poziomem do Milanu Piolego, zawodnicy stali z rozwojem w miejscu i graliśmy koszmarną piłkę, w dodatku nie wyszliśmy z grupy w LE, nie załapaliśmy się do LM, a w finale Pucharu Włoch przegraliśmy 4-0.

Gadacie o tej kadrze, a kim byli zawodnicy którzy dołączyli do Milanu przed tym zanim trafili pod skrzydła Piolego ?
Leao ? Theo ? Kalulu ? Kjaer ? Tomori ? Bennacer ? Krunić ? Tonali ? To były takie wielkie gwiazdy jak teraz czy to jednak w Milanie się tak znacznie rozwinęli ?
1
Trzesuaf
Trzesuaf
6 czerwca 2023, 15:30
Ja rozumiem, też go chciałem wylać, ale gdzie jest pomysł na kontynuację? Gdzie od dawna pojawiające się listy lepszych fachowców? Nie ma tego, jest jakieś naciąganie Furlaniego, że niby się zna. Tutaj nie ma planu, który by miał ręce i nogi, więc na razie jak dla mnie to chaotyczne wywalenie przeciętnych ludzi(nie byli na pewno słabi) dnia na dzień na podstawie rozmowy z nimi?
0
wielki prostownik
wielki prostownik
6 czerwca 2023, 15:31
whiteee

Gattuso miał gorszą kadrę bo nie potrafił jej rozwinąć. Obecny trzon zespołu przychodząc do nas też nie był mega gwiazdami. To Pioli ich wyciągnął tak wysoko. To trzeba mu przyznać. Choć teraz się pogubił i już pomysłu na Milan nie ma.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
6 czerwca 2023, 15:35
Nie można poważnie równać kadry z 2018/2019 do dzisiejszej. Dajcie spokój.

Ale Rino też nic nie zdobył i jego odejście było słuszne. Więcej się nie dało zrobić wtedy, ale wątpię by z dzisiejszą kadrą osiągnął lepszy wynik niż Stefan. Gra też by lepiej nie wyglądała.
Edytowano dnia: 6 czerwca 2023, 15:36
0
MrAncelotti
MrAncelotti
6 czerwca 2023, 14:15
Ciekaw jestem gdzie Maldini podejmie się pracy. Może Monza?
0
Zuber
Zuber
6 czerwca 2023, 14:16
Myślę, że ma to w pompie i będzie odpoczywał.
13
Tanger
Tanger
6 czerwca 2023, 14:18
Może wróci do tenisa
1
Tanger
Tanger
6 czerwca 2023, 14:34
Miami FC.
1
Zuber
Zuber
6 czerwca 2023, 14:14
Mike nie chce podobno już przedłużyć kontraktu, Theo jest mega wkurzony i ma niby odejść, a Leao nie podpisałby kontraktu, gdyby wiedział, że Maldini odejdzie. Info widziane już na kilku fp, ciekawe będzie to Mercato. Ja rozumiem zwolnienie Maldiniego i Massary, ale chłop powinien dzisiaj zwołać zebranie i się z tego wytłumaczyć, żeby załagodzić sytuację, za nim szambo wybije na maksa.
Edytowano dnia: 6 czerwca 2023, 14:15
2
Gianni Rivera
6 czerwca 2023, 14:45
Co do przedłużenia Mike'a, to na razie były tylko plotki, nic się w tym kontekście nie ruszyło praktycznie. Theo i Leao mogą być zdenerwowani, bo Maldini to chodząca legenda, każdy piłkarz na jego widok dostaje kociej mordy, jak to się mawia w moich stronach. Niemniej jednak nawet Maldini nie jest większy, niż klub. Albo ci piłkarze chcą grać dla Milanu, albo dla Maldiniego. Trzymanie Paolo tylko z tego względu, że piłkarze X i Y go lubili, to już totalnie chybiony pomysł. Uwielbiam Theo, bo wydaje się być świetnym człowiekiem. Leao zaś cenię jako piłkarza, bo ma potencjał do bycia najlepszym na świecie (albo jednym z najlepszych raczej), ale takie gadanie "bo ja lubię Paolo i teraz mam focha" to straszna dziecinada. Już wielokrotnie ten temat na tej stronie - i nie tylko na tej - był poruszany, że piłkarzy się traktuje po macoszemu, a to są zwyczajni pracownicy wielomilionowych spółek. Tak jak tutaj byli dumni z tego, że Donnarumma nie mógł dyktować warunków Maldiniemu i Gazidisowi (mimo że wychowanek i mega talent), tak inni piłkarze również nie powinni dyktować warunków zarządowi, ktokolwiek by w owym zarządzie nie zasiadał. Podejrzewam, że owe kwasy są wynikiem tego, że zwolnienie Maldiniego nadeszło nagle, a kiedy minie kilka dni czy tygodni, to wszystko się uspokoi, ale nadal - nie ma piłkarza większego, niż klub. Nawet Maldini to tylko ułamek historii Milanu.
4
Crimson4
Crimson4
6 czerwca 2023, 14:06
Biedny CDK, w końcówce sezonu już jakby lekko odżył, z Veroną wyglądał bardzo fajnie, a teraz chłop będzie musiał grać z poczuciem, że jest winny zwolnienia Maldiniego xD Raczej pozytywnie to na jego psyche nie wpłynie.
6
Zielony2009
Zielony2009
6 czerwca 2023, 14:21
Łał, wyglądał fajnie, będzie się czuł winny, co to jakis czterolatek którego trzeba głaskać po główce...

Za rok albo wypożyczenie albo oczekuję co najmniej 5 goli i 5 asyst w sezonie inaczej wypad, a nie cholera prowadzenie za rączkę. Mam już dosyć robienia z niego ofiary podczas gdy to kasa Milanu jest póki co jednym poszkodowanym.
5
Trzesuaf
Trzesuaf
6 czerwca 2023, 14:04
Słabe mercato jest argumentem, sam na nich narzekałem.przez to. Ale nie tylko z mercato powinni być rozliczani. Jeśliby zastąpić MM po prostu dobrymi fachowcami to ok. Niestety hamerykański dżery przekazuje stery jakiemuś włoskiemu managierowi, który ani doświadczenia, ani znajomości w piłce nie ma. To normalne, że wtedy decyzje będą podejmowane w oparciu o dane, bo jak inaczej? Niestety dane to nie synonim prawdy. Jest wiele rzeczy, których na pewno nie potrafią opisać bo milan nie ma 20 osobowego działu analiz. Co więcej to co potrafią ocenić to niekoniecznie robią to dobrze, bo Moncada nie jest geniuszem. Ja na razie widzę przycięcie listy płac o dwa stołki i brak pomysłu co w zamian.
2
MilanHomer
MilanHomer
6 czerwca 2023, 14:10
Jeden plusik dla "włoskiego managiera" - przedłużył Leao.
1
Trzesuaf
Trzesuaf
6 czerwca 2023, 14:13
Plusik to by był gdyby to zrobił przed arbitrażem albo za jakieś marne pieniądze. Nie wiem czego gratulować w tej sytuacji.
0
Zuber
Zuber
6 czerwca 2023, 14:19
Żaden plusik, bez Paolo Leao by tego nie zrobił.
0
MilanHomer
MilanHomer
6 czerwca 2023, 15:10
Trzesuaf
Uważasz, że 5 mln (7 z bonusami) dla Leao to góra pieniędzy?
Ja uważam inaczej.
Tym bardziej, że pisano o 8 mln netto, co i tak nie byłoby aż tak bardzo na wyrost za tej klasy grajka, w tym wieku.
Można w sumie nie gratulować przedłużenia i pisać, że każdy by to zrobił bez mrugniecia, czy to Trzesuaf, czy MilanHomer.
Nic tylko telefon do Jurka i przejąć stery po Maldinim.

Zuber
Maldini rozmawiał z nim chyba 2 lata. Osiągnął tyle, że panuje optymizm i w każdym miesiącu podpisywali kontrakt.

Kocham Paolo, bo on=Milan, ale jasno napisane, że Furlani załatwił sprawę z Lille i Rafałem, pomijając przy tym Maldiniego , który nie mógł/umiał tego załatwić.
To też na pewno wpłynęło na kolejne pogorszenie relacji Cardinale-Maldini.

Ogólnie widać było z przekazów medialnych, że prędzej niż później dojdzie do odejścia Italiano.
Zbyt duża różnica zdań i za mocno Włoch się burzył, będąc "tylko" dyrektorem sportowym.
Słabe ostatnie 3 okienka transferowe.
Ostatnio podobno pogorszenie relacji z Piolim.
Do tego 5 miejsce w Serie A (Juve odjęli punkty).

Gdyby jeszcze wyniki pracy były idealne, to pewnie by został na zasadach jesteś dobry, toleruję, ale noga się powinie out.


1
Rocker
Rocker
6 czerwca 2023, 13:55
Rok temu Dżery do Maldiniego: „Paul, masz tu fifti dolars i leć po pizze, że by się cała drużyna najadła, zostaw napiwek, żeby widzieli na mieście, że klasa Milanu to nie tylko brylantyna na włosach i jeszcze resztę przynieś, żeby było na big coke.”

Widocznie mu pizza nie smakowała…
4
Boateng93
Boateng93
6 czerwca 2023, 14:06
Przesadzacie też. Na czysto Milan wydał najwięcej ze wszystkich włoskich klubów, takie są realia w Serie A. Brak pieniędzy ze sprzedaży zawodników to był duży minus Maldiniego. Już pomijając odejścia Hakana, Kessiego, Dolara i Romka za których można było zgarnąć grubo ponad 100 mln euro to czasami warto kogoś poświęcić, żeby mieć na kolejne inwestycje. Chociażby Tomoriego. Takie Napoli wydało więcej latem, bo 76 mln euro, ale też zarobiło 80 i poświęcili Koulibaly'ego i Ruiza.
1
Von Strauss
Von Strauss
6 czerwca 2023, 14:43
Zgarnąć grubo sto milionów? XD no nie, to se oni tyle byli warci na tf nie znaczy, że były oferty. Max by 30 mln się uzbierało i to ładnych parę lat przed odejściem.
1
Boateng93
Boateng93
6 czerwca 2023, 14:47
Taka byłaby ich wartość gdyby mieli normalne kontrakty. Po 30 mln euro za Hakana czy Kessiego w dzisiejszych czasach to jest minimum. Dolar z 60, Romek z 15.
1
Vol'jin
Vol'jin
6 czerwca 2023, 14:52
Dolar 60 z tym swoim kontraktem?

optymista :)
0
Rocker
Rocker
6 czerwca 2023, 14:54
Jak długo można wałkować temat, że oni nie chcieli podpisać normalnych kontraktów?
1
Rocker
Rocker
6 czerwca 2023, 15:09
Jak można dalej ten upośledzony argument stosować, to jest niesłychane.
1
MilanHomer
MilanHomer
6 czerwca 2023, 15:28
Boateng93
Słyszałem, że Do$$ar miał iść za 120 mln euro, Ke$$ie za 100 mln euro, Hakan miał podpisać nowy kontrakt i odejść za 80 mln do Interu, a Romek tak samo i 50 mln do Lazio.

Razem to 350 mln euro straty na rękach Paolo!

P.S. Jedynmi oficjalnymi w mediach ofertami były:
Ke$$ie od Tottków 10-15 mln, ale sam zablokował transfer
Do$$ar od PSG, 20-30 mln + Areola
Romek od Chelsea, w czasach kiedy był naszym królem defensywy, bo na sam koniec 0, ok. 30-35 mln euro
Hakan......0

0
daro12555
daro12555
6 czerwca 2023, 13:46
Ciekawe czy Ibra przyszedłby razem z Tare na stanowiska menadżelskie .Wiadomo Ibra miałby się uczyć i miałby kontakt z zespołem i mógłby rozmawiać z piłkarzami którzy mają tu przyjść .Po za Maldinim obecnie wizytówką mógłby właśnie on .
0
Alessio_re6
Alessio_re6
6 czerwca 2023, 13:34
Offtop
W środę o 20:30 planujemy z Jankiem Rusinkiem porozmawiać na Echo Milanello o tym początku tygodnia w Milanie i postaramy się powróżyć jak widzimy przyszłość Milanu bez duetu M&M. Może do tego czasu będą jakieś konkrety.
0
Tzeentch3
Tzeentch3
6 czerwca 2023, 13:44
Gdzie będzie można posłuchać? :)
0
Alessio_re6
Alessio_re6
6 czerwca 2023, 13:50
Na YouTube. :D
1
Tzeentch3
Tzeentch3
6 czerwca 2023, 13:54
Może wpadnę posłuchać :) dzięki
1
Książę Mroku
Książę Mroku
6 czerwca 2023, 13:55
PRzeciez Rusek wszystko wie.
0
Hali100
Hali100
6 czerwca 2023, 13:18
Patrząc na transfery z poprzedniego letniego i zimowego okienka to faktycznie katastrofa i prawda jest taka że Milan został osłabiony.
Warunki budżetu i to kogo sprowadzimy w tym okienku pokażą nam na czym stoimy ;)
Milanowi wystarczy w te lato wydać dobrze około 75-85 mln aby zrobić progres i trzymać się czołówki ;)
Jeśli Amerykanin zwolni M&M przez to że oni chcą wydawać więcej kasy a on jest prawdziwym Żydem z USA i chce aby Milan wydał jak najmniej to w przyszłym sezonie już będzie bardzo ciężko o pierwszą 4, a patrząc na LM i w jakim koszyku jesteśmy możemy już w grupie zakończyć :)
Jeśli dla Milanu będzie czarny scenariusz to Pan Cardinale mam nadzieję że szybko zostanie potępiony przez całe środowisko Milanu i będą wielkie burdy bo Milan to Milan :)
2
The Legend
The Legend
6 czerwca 2023, 13:16
„Progresywny wzrost przychodów”

Masło maślane.
Chyba ze można tez mieć regresywny lub stagnacyjny wzrost XD


Poza tym co to za argument z tymi 70% budżetu i brakiem goli, skoro za 0% budżetu pozyskał gościa co strzelił 2 gole - Origi. XD
Pisząc poważnie, to transfer młodego Belga należałoby zestawić z transferami Theo, Tonalego, Mike’a, Benka czy Leao. Jeżeli każdy transfer za więcej niż 20m powinien być trafiony, bo inaczej dyrektora czeka zwolnienie, to ktoś tu ma bardzo nierówno pod sufitem.


Paolo to inteligentny i przede wszystkim AMBITNY człowiek. Z każdej jego wypowiedzi można było wywnioskować, ze zależy mu na wzmocnieniu pozycji Milanu, czy to wizerunkowym czy czysto sportowym. Idę o gruby zakład, że to właśnie na polu ambicji sportowych nie potrafił się dogadać z „gołodupcem”, który w Milanie widzi mlekodajną krowę, a nie gablotę z trofeami. Tych z Was, którzy naiwnie wierzą w transfery gwiazd za grube miliony jest mi po prostu żal.
Jeżeli „golodupiec”pozbywa się najbardziej ambitnej osoby z zarządu Milanu, to dla nas, kibiców żądnych trofeów, nie oznacza to nic dobrego.
Edytowano dnia: 6 czerwca 2023, 13:17
25
deshaun
deshaun
6 czerwca 2023, 13:20
„Progresywny wzrost przychodów”

Masło maślane.
Chyba ze można tez mieć regresywny lub stagnacyjny wzrost XD

------

jak najbardziej można mieć. Wiadomo, że chodzi o wzrost dynamiki przychodów. Czyli jeżeli w tym roku przychody urosną 5%, to w przyszłym przy stałym wzroście byłoby też 5%, a progresja będzie jeśli będzie powyżej 5%.



5
Von Strauss
Von Strauss
6 czerwca 2023, 13:21
Progresywny - w sensie pewnie liniowy. czyli powolna linia do góry. To w opozycji do skokowego ;)
1
Jaca23
Jaca23
6 czerwca 2023, 13:15
Letnie okno każdy wie jakie było - fatalne. Do tego należy dorzucić zimę i zablokowanie przez Cardinale (całe szczęście) Zaniolo. teraz dogadywanie RLC i Arnautovicia. Szanuję Maldiniego, bo wcześniej wykonywał wraz z Massarą dobrą robotę, ale może najzwyczajniej w świecie Gerremu się przelało patrząc na to, że po kilku nieudanych ruchach duet M&M chce nas popchnąć w następne?
4
gieksa51
gieksa51
6 czerwca 2023, 13:07
Kurde nie wiem co o tym myśleć no Maldini dużo kasy przepalił już i ciężko dać takiej osobie więcej na transfery, jeśli ściągasz gracza za 30 milionów a wygląda jak junior na boisku ,jak interesujesz arnautoviciem za 8 milionów jako 3 napastnika w wieku 34 lat i kupujesz pełno zawodników nie konsultując z trenerem a i jeszcze ten angielski Krunić którego Maldini chciał kupić
0
cbvirus
cbvirus
6 czerwca 2023, 13:07
Cardinale ma inny sposób rozumiemia footballu. Mu nie zależy na wynikach sportowych, tylko finansowych
3
Alessio_re6
Alessio_re6
6 czerwca 2023, 13:10
"Uwielbiam wygrywać, nie znoszę przegrywać. Czasami jestem niecierpliwy, ale będę się starał ze wszystkich sił."
1
Tzeentch3
Tzeentch3
6 czerwca 2023, 13:11
Tylko bez wyników sportowych nie masz finansowych co pokazuje ile zarobiliśmy z LM w tym sezonie. Coś za coś.
1
hyrus13
hyrus13
6 czerwca 2023, 13:13
Bez poważnych inwestycji sukcesu nie będzie, a na nie się nie zanosi.
2
Robinowski
Robinowski
6 czerwca 2023, 13:17
To było jasne od początku dlatego wielu kibicom bardziej pasował arabski inwestor, który kontynuował by romantyczną drogę a finanse były by na drugim planie.
1
Boateng93
Boateng93
6 czerwca 2023, 13:05
Nie widzę nic złego, żeby kontynuowali politykę szukania młodych talentów. Dorzucić ze 2-3 konkretnych graczy na środek pomocy, prawe skrzydło, ewentualnie napastnika i resztę dalej możemy szukać jakiś młodych perełek. I też weźmy pod uwagę, że ci co tworzą trzon to też już nie są młode talenty, ale zawodnicy wchodzący w najlepszy wiek dla piłkarza więc i naturalni liderzy. Theo, Benek, Maik czy Tomori przecież kończą 26 lat w tym roku. Calabria 27. Dorzucać do nich kolejnych 20-22 latków i jedziemy dalej.
Edytowano dnia: 6 czerwca 2023, 13:27
1
mmielczar123
mmielczar123
6 czerwca 2023, 13:00
Tak sobie teraz myślę, że nowy zarząd mógłby w niektórych kwestiach bardziej naciskać na trenera, bo czasami bardzo irytujące było, gdy Pioli podejmował niezrozumiałe decyzje i nikt w klubie nie reagował. Po części rozumiem Stefano, bo chociażby w kwestii Adliego od początku dawał do zrozumienia, że chłopak nie nadaje się do jego stylu gry i raczej nie wystawianie go oznaczało komunikat do zarządu: "sprowadźcie mi piłkarzy pasujących do systemu". Jednak w niektórych tematach kompletnie nie ogarniam Piolego. Były momenty, w których jedynym napastnikiem w kadrze był przemęczony Giroud, to co stało na przeszkodzie, żeby powołać kogoś z juniorów i w przypadku korzystnego wyniku dać mu trochę czasu na boisku. Młodych mogłoby to zmotywować do cięższej pracy, a potencjalne cele transferowe (do primavery) mogłoby to bardziej przekonać do przejścia do nas. Teraz młodzi wiedzą, że co by nie robili, to i tak nie dostaną szansy w dorosłej drużynie, a gracze, których chcielibyśmy sprowadzić pomyślą, że u nas stracą kilka lat na grze w rozgrywkach juniorskich, zamiast rozwinąć się gdzieś indziej. Do tego kwestie typu Diaz na 10, Messias na PS, gdy Alexis gra lepiej.
2
k__f__c
k__f__c
6 czerwca 2023, 13:16
"powołać kogoś z juniorów i w przypadku korzystnego wyniku dać mu trochę czasu na boisku"

Przeanalizuj sobie sezon i zobacz ile było takich meczów w sezonie że mieliśmy korzystny wynik i pole do spokojnych eksperymentów. Bardzo niewiele.
1
mmielczar123
mmielczar123
6 czerwca 2023, 13:18
Przed meczem nie wiadomo, czy spotkanie będzie łatwe, a miejsce na ławce prawie zawsze było, więc ryzyko żadne
1
Von Strauss
Von Strauss
6 czerwca 2023, 12:54
https://twitter.com/Semprista/status/1665972294433292288?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1665972294433292288%7Ctwgr%5E58ee2c445da2247cd4cae89747c1241e8b816ea4%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.redditmedia.com%2Fmediaembed%2F142au6d%2F%3Fresponsive%3Dtrueis_nightmode%3Dfalse

"We're
\n about teams in the 6-11 (place on the table) category" .. "where we can manage cashflow like a business with always the eye on making sure you're far away from relegation".

Wypowiedź GC z 2020 r.

W tłumaczeniu: Szukamy klubów w stałych miejscach w tabeli 6-11. (Powiązanych, z różnych krajów. - to jest w linku) Tam możemy robić dochody jak w biznesie, starając się mieć oko na to, by być daleko od spadku z ligi.


To po cholerę kupował Milan?
Edytowano dnia: 6 czerwca 2023, 12:54
0
kamilus
kamilus
6 czerwca 2023, 13:00
Niekoniecznie musiało chodzić o Milan, bo jeśli chcesz mieć zyski z klubu, to kupujesz jakiś naprawdę tani (jak Tuluza), a potem go rozwijasz na tyle, by siedzieć w najwyższej klasie rozgrywkowej. Poza tym to wypowiedź sprzed 3 lat i wiele się od tego czasu mogło zmienić w kontekście rozumienia inwestycji w futbol w zarządzie RB.
1
Von Strauss
Von Strauss
6 czerwca 2023, 13:05
No nie chodziło o Milan. To było chyba przed, albo w trakcie zakupu Tolouse. Było pytanie o zarabianie w sporcie, bo RB rozglądał się za klubami w PL, L1, LL i SA.

Nie widzę innego powodu dla amerykańca kupna Milanu niż inwestycji długoterminowej. Ogólnie nie widzę zakupu klubu dla amerykańca po to, żeby coś wygrać, tylko po to, żeby robić pieniądze. A to niestety, poza PL, Bwin i Bundesligą (BVB np.) wiąże się z miejscami poza topem.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
6 czerwca 2023, 13:05
"Chcemy wygrywać i zaprowadzić ten zespół na jeszcze wyższy poziom, odpowiadający historii klubu, którą można podziwiać w muzeum w Casa Milan." Tu wypowiedź z 2 czerwca.
1
Von Strauss
Von Strauss
6 czerwca 2023, 13:18
Alessio_re6

A co miał powiedzieć? Sparafrazować stonogę? Chcę was "j..., r... i na was zarabiać"?

W całości ocenię decyzję GC po sezonie - po tym ile wyda i na kogo. Póki co mam duże wątpliwości co do tego - zarówno do decyzji jak i formy w jakiej zapadła.

I nie, nie bronię Maldiniego, bo jak dobrze wiesz, w mojej ocenie ten sezon zawalił cały zespół, od właścicieli, przez zarząd i trenera, na zawodnikach kończąc. Tylko, że Maldini był jedynym w tej ekipie, który mówił o pieniądzach i potrzebie wzmocnień.
Edytowano dnia: 6 czerwca 2023, 13:19
1
Alessio_re6
Alessio_re6
6 czerwca 2023, 13:27
Okej, ale wyciągnąłeś jego cytat, więc odpowiedziałem na twoje pytanie jego cytatem no. Też jest neutralny co do tej sytuacji, staram się nie panikować.
0
Von Strauss
Von Strauss
6 czerwca 2023, 13:40
Alessio_re6

Nie wiem czy miałeś kiedyś zajęcia z PR-u, wypowiedzi przed kamerą, retoryki lub - co gorsza, np. historię propagandy. Wypowiedź Cardinale z 2 czerwca to idealny przykład wypowiedzi skrojonej pod odbiorcę.

Co mówi się o Milanie - rodzina - check
co kibice mówią o przynależności do klubu - że bycie tu to przywilej, a ściagaliśmy szrot - przywilej - check
Kibice są niecierpliwi bo od tylu lat Milan nie wygrał nic, tułał się w środku tabeli - Czasami jestem niecierpliwy, ale będę się starał ze wszystkich sił. - przedstawienie cechy kibiców jako własnej - check
odwoływanie się do historii - check
odwoływanie się do domu - check
powtarzanie fraz - odpowiedzialność, zaszczyt, przywilej, historia, wygrywanie - check

Wyciągnąłem tamten cytat, bo nie był kierowany do nas, więc nie był zbudowany PR-owo, by dobrze brzmieć akurat dla nas.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
6 czerwca 2023, 13:49
A no widzisz, znowu inaczej na coś patrzymy. Ja nie umniejszam żadnej wypowiedzi, nawet stricte PR-owej.
0
Von Strauss
Von Strauss
6 czerwca 2023, 13:53
Ja - nauczony niestety życiem w Polsce, z tymi politykami, których mamy (niezależnie od frakcji) - podchodzę do wypowiedzi ludzi na stanowiskach, kierowanych do konkretnych odbiorców bardzo ostrożnie. Bo tacy ludzie mówią prawdę tylko dwa razy - gdy się pomylą i gdy rozmawiają sami z sobą a nie wiedzą, że są podsłuchiwani ;)
1
KartonGips
KartonGips
6 czerwca 2023, 12:52
Już kij z tym Ketelare ale brak ściągnięcia prawego skrzydła to jedna z najbardziej niezrozumiałych decyzji, przecież każdy widział od początku że tam jest dziura, Vranckxow Destów dało się wypożyczać to nie dało się chociaż kogokolwiek wypożyczyć na to skrzydło?
3
Tanger
Tanger
6 czerwca 2023, 12:56
U mnie właśnie transfer Desta przelał tę czarę goryczy. Od tej pory zacząłem krytykować M&M. Rezerwowego PO można było wypożyczyć na prędce (jeszcze takiego w miarę renomowanego), a o prawym skrzydle nikt nie myślał. Wszyscy zadowolili się Messiasem.
1
JohnyMiellony
JohnyMiellony
6 czerwca 2023, 12:48
dużo graczy na których można było zarobić odeszło za darmo to duży minus duży plus to przedłużenie umów tylko ile w tym zasług M&M a ile nowego CEO to różnie źródło podają
0
lewysovski
lewysovski
6 czerwca 2023, 12:44
Zlatan to bez wątpienia wielki piłkarz, człowiek, który tchnął w Milan nowe życie. Dostał pożegnanie godne mistrza. Maldini to przy nim jednak monument. Był, jest i będzie ikoną Milanu, bez względu na to co się wydarzyło i wydarzy. Ogromna szkoda, że w taki sposób żegnamy go z dyrektorskiego stanowiska, zasłużył na równie wspaniałe zakończenie swojej obecnej przygody. Ogromna szkoda, że nie zostało to zrobione z klasą, właśnie przy okazji pożegnania Ibry (Milan i tak miał zapewnione TOP4, więc argument, że przed ostatnim meczem sezonu "niet" do mnie nie trafi). To byłoby coś na co zasłużył, przy 70 tysiącach kibiców, u siebie, w domu.

Dzięki Paolo za wszystko, liczyłem, że mimo wszystko zostanie i wyciągnie wnioski ze swoich błędów z tego sezonu, bo było ich naprawdę sporo.

Natomiast to nie jest różańcowe kółko wzajemnej adoracji, trzeba iść do przodu. Z oceną wstrzymam się do końca okienka. Dobro klubu ponad wszystko i mam nadzieję, że ta decyzja wyjdzie nam na koniec na dobre.

Grazie Paolo! Forza Milan!
2
Semper Fideli
Semper Fideli
6 czerwca 2023, 12:41
Mam 34 lata i Paolo był moim idolem od dziecka dlatego ta decyzja tak boli, z godziny na godzinę jednak podchodzę do tego coraz bardziej pragmatycznie. Trzeba poczekać na oficjalki i pierwsze ruchy nowych władz. Może takie przewietrzenie wyjdzie nam na lepsze, bo faktycznie sezon mógł się skończyć fatalnie gdyby nie kara dla piemonte
9
Tanger
Tanger
6 czerwca 2023, 12:39
"Cardinale ma inny sposób zarządzania i rozumienia futbolu niż Maldini (stopniowy model wzrostu, w którym można czerpać bieżące zyski ze sponsoringu i stosować progresywny wzrost przychodów)."

No i to zdanie mi się bardzo nie podoba.

O ile ma to coś wspólnego z prawdą, to niech się RedBird wynosi do jakiejś Romy np.

Z supermarketu zawsze po jakimś czasie zrobi się burdel.
2
KartonGips
KartonGips
6 czerwca 2023, 12:41
E No co Ty, lepiej wydawać 800 milionów euro co okienko co nie
0
Tanger
Tanger
6 czerwca 2023, 12:43
Jak dla mnie niech będzie 50 mln co okienko, ale bez wyprzedaży kluczowych graczy. Na takiej rotacji Milan prędzej czy później się wywali. To w zasadzie pewnik. Przykłady mamy w Romie czy Valencii.
0
KartonGips
KartonGips
6 czerwca 2023, 12:46
50mln w dobrych rękach może dać duży skok jakościowy, 200mln w rękach nieogarów to przepalenie kasy
2
Tanger
Tanger
6 czerwca 2023, 12:50
@KartonGips

Co do stwierdzenia powyżej - pełna zgoda.
0
kamilus
kamilus
6 czerwca 2023, 12:58
"stopniowy model wzrostu, w którym można czerpać bieżące zyski ze sponsoringu i stosować progresywny wzrost przychodów"

Dlaczego Ci się to nie podoba, skoro to jest model, który Milan robi od kilku lat i działając w ten sposób doszliśmy do miejsca, gdzie jesteśmy teraz, czyli do 1/2 LM i do Scudetto?
0
Tanger
Tanger
6 czerwca 2023, 13:00
@kamilus

Zrozumiałem z tego, że sposób zarządzania opisany w nawiasie to koncept Maldiniego, do którego nie jest przekonany Cardinale.

No chyba, że źle to pojąłem.
0
kamilus
kamilus
6 czerwca 2023, 13:01
Faktycznie, zostało to ujęte tak, że nie wiadomo, czyj to pogląd. :P
0
Tanger
Tanger
6 czerwca 2023, 13:04
@kamilus

W każdym razie - popieram to w nawiasie. Nie popieram przeciwieństwa :P
1
kusniak_22
kusniak_22
6 czerwca 2023, 12:36
70% budżetu przeznaczonego na mercato, zostało wydane na jednego zawodnika, 35mln, to chyba wystarczy jako potwierdzenie, że nie będzie transferów za krocie. Będziemy ściągali piłkarzy młodych za małe pieniądze, promowali, a jak któryś się wybije sprzedamy z dużym zyskiem, nie zastepując go równie mocnym graczem. W dzisiejszych czasach budżet na mercato 50mln brzmi jak śmieszny żart, a to były całe zasoby w poprzednim roku. W tym będzie podobnie.
2
Von Strauss
Von Strauss
6 czerwca 2023, 12:41
I teraz przez Ciebie nie wiem jak czytać tą informację. Czy Gerry kładzie nacisk, na "pozyskanie piłkarza, który w zakończonym sezonie ani razu nie trafił do bramki przeciwnika" czy na "70% budżetu zostało przeznaczone na pozyskanie piłkarza"

Bo w przypadku pierwszym - to nie ma dyskusji. W przypadku drugim - boję się, że 70% w celach dywersyfikacji kapitału zostanie przeznaczone na 7 graczy, bo a nuż 2 wypali i sprzedamy ich za 10x tyle co zostali kupieni, co zwróci ich transfery i pozostałej 5, a przy okazji zostanie na przyszłe wzmocnienia i kabzę będzie można nabić.
0
kusniak_22
kusniak_22
6 czerwca 2023, 12:50
Fakt można czytać to w różnoraki sposób. Mnie osobiście irytuje, że mistrz Włoch ma budżet na transfery 50 mln, po prostu jest to kwota śmieszna w futbolu w dzisiejszych czasach. Można pozyskiwać piłkarzy także za darmo, ale trzeba im płacić większe gaże, mówię tutaj o takich jak chociażby Di Maria, Asensio. Mam wrażenie, że chcemy mieć dobrych, młodych piłkarzy, nie wydając przy tym nic na transfery i płacąc im małe gaże. Oczywiście osiągając przy tym jeszcze najlepsze wyniki sportowe. Chyba to się jednak nie uda.
0
kamilus
kamilus
6 czerwca 2023, 13:04
Mi się wydaje, że problemem nie jest to, że wydano 70% budżetu na jednego piłkarza, bo gdyby to był np. prawoskrzydłowy z prawdziwego zdarzenia, który by ugrał double-double, to nikt by złego słowa nie powiedział na taki transfer.

"Mnie osobiście irytuje, że mistrz Włoch ma budżet na transfery 50 mln, po prostu jest to kwota śmieszna w futbolu w dzisiejszych czasach."

Napoli wydało ok. 75-80 mln, a więc relatywnie niewiele więcej i ugrało mistrza, czyli da się rozwinąć klub przy takim nakładzie finansowym. Tym bardziej, że my mieliśmy mieć 50 mln + kwoty ze sprzedaży, a że Maldiniemu sprzedaż graczy słabo wychodzi, to i kwota niewiele się powiększyła.
0
daro12555
daro12555
6 czerwca 2023, 13:41

kamilus-Ja widzę dużo różnice między 75-80mln niż 50 mln bo za 50 mln można jednego dobrego gracza kupić i kilka uzupełnień a za 80 ze 3 dobrych graczy lub 2 i kilku uzupełnien .
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
6 czerwca 2023, 12:34
CDK to moim zdaniem był dobry ruch.Szkoda, że tak długo trwały negocjacje, które ostatecznie ceny nie zmieniły. Nikt chyba nie spodziewał się, że zagra tak tragiczny sezonu. Pierwsza część nowego sezonu będzie jego ostatnią szansą. Jak nie zaskoczy to zimą trzeba będzie coś z nim zrobić. Największymi wpadkami poprzedniego lata to są Dest i Origi ze swoimi pensjami. Chociaż osobiście nie spodziewałem się, że Divock zagra taką padakę.
1
Von Strauss
Von Strauss
6 czerwca 2023, 12:37
CDK był i jest niewiadomą. Chłop miał jeden dobry sezon (Piątek vibe), przyszedł i przepadł. Miał kilka zagrań, powinien mieć asysty i bramki - ale niestety nie wyszło.
0
KartonGips
KartonGips
6 czerwca 2023, 12:43
dobry zakup? 35 milionów za dzieciaka z 1 dobrym sezonem w lidze kokosa? widać zresztą jak to się skończyło
0
Gzikuu
Gzikuu
6 czerwca 2023, 12:32
Można się burzyć, ale wg. tego newsa szef ocenia pracowników za efekty a nie za nazwisko. Moim zdaniem to porządane zjawisko.
2
Von Strauss
Von Strauss
6 czerwca 2023, 12:33
Gdyby tak było, to Moncada powinien się pakować tak samo jak pozostała dwójka, bo CDK to nie jest wymysł tylko Maldiniego.
6
Gzikuu
Gzikuu
6 czerwca 2023, 12:37
Mocada skautował zapewne dziesiątki zawodników, ale to M&M wybrali spośród kandydatur akurat CDK.
0
Von Strauss
Von Strauss
6 czerwca 2023, 12:44
Ty myślisz, że Maldini pojechał do Brugge, bo:
1. przedstawił mu tego zawodnika scout, który jest tak dobry, że ma decydować o mercato
2. wyszukał sobie na transfermarkcie i YT zawodnika
3. wyciągnął ze śmieci zapiski Moncady, co do odrzuconych zawodników?
4. poszedł do wróżki

Maldiniemu ktoś musiał CDK podsunąć, bo wątpię, żeby był aż takim pasjonatem, żeby oglądać ligę belgijską. A jedyna osoba, która w Milanie to robi zawodowo, to Moncada.
1
patoo_07
patoo_07
6 czerwca 2023, 12:31
Chłop se myśli, że w Milanie będzie jak w Toulousie. Trochę inna para kaloszy, znacznie przerastająca to co się dzieje w małym klubie. Chłop sobie myśli, że jak przez 5 lat wygra jedno trofeum przez przypadek, to kibice będą go całować po nogach. Jego nie obchodzi część sportowa. Mają się zgadzać cyferki.
Edytowano dnia: 6 czerwca 2023, 12:32
4
kamilo93
kamilo93
6 czerwca 2023, 12:20
Marzy Ci się żeby każdy transfer był jak sciągnięcie Kalulu...małe pieniądze duży skok wartosci. A co do CDK to mimo że brakuje asyst i goli to moim zdaniem nie gra tragicznie i odpali w przyszłym sezonie. Bo raczej dużo osób pamięta gorszych asów tutaj grających
2
Zoro_9
Zoro_9
6 czerwca 2023, 12:26
Taka strategia jest bardzo dobra. Ale przeskalowanie tego wiązałoby się z koniecznością rozbudowy scoutingu. I to jest zawsze broń obosieczna, albo się uda, albo się nie uda.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 czerwca 2023, 12:29
Takie cuda to nie we Włoszech.
0
Von Strauss
Von Strauss
6 czerwca 2023, 12:35
Żeby coś takiego robić, to najlepiej mieć drugą drużynę w jakiejś słabszej lidze, np. Ekstraklasie albo Ligue 1. Taką, co nic nie znaczy, ale gracze mogą się pokazać, minimalizowane ryzyko spadku, a jakieś puchary byłyby nagrodą. Czekaj, a to nie opis Tolouse?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
6 czerwca 2023, 12:58
Toulouse jest jeden sezon w L1, spokojnie.
0
mmielczar123
mmielczar123
6 czerwca 2023, 12:18
Jeśli plotki się potwierdzą i sprowadzimy Kamadę oraz Thurama, to będzie bardzo pozytywne zaskoczenie i chyba właśnie w tę stronę powinniśmy podążać - brać ogranych w mocnych ligach graczy, którzy są wciąż młodzi, ale kilka lat na wysokim poziomie mają za sobą (Japończyk 26, Francuz 25 lat), do tego są do wyjęcia za darmo. Nie potrzebujemy kolejnych 19,20,21-latków, którzy potrzebują 2/3 lat na ogranie, bo takich już mamy. Mam jednak nadzieję, że jeśli przyjdzie kilku mocnych zawodników, to nie będzie oznaczać, że pozbędziemy się którejś z gwiazd.
6
Bandon
Bandon
6 czerwca 2023, 12:23
No czyli to, na co się Cardinale nie chce zgodzić, bo główną kością niezgody miał być brak możliwości zrobienia wyjątków płacowych dla wolnych agentów.
3
Gianni Rivera
6 czerwca 2023, 12:29
Bandon, o ile plotki są prawdziwe, to Cardinale nie chciał kominów płacowych dla nowych piłkarzy. Jeśli Thuram czy Kamada zmieszczą się w limicie płac, to będzie to jak najbardziej zgodne z planami Cardinale. Aktualnie limit płac to chyba 5 mln (dlatego Theo dostał przy podwyżce 4,5 bodajże), jedyny wyjątek stanowi Leao.
2
Bandon
Bandon
6 czerwca 2023, 12:57
Gianni, 5 mln to by było spoko ogólnie, ale wydaje mi się, że jest to około 3/3,5mln nie licząc Theo, Bennacera i Leao. No i jakby miał przyjść taki Gundogan np. i dostać 6 mln, to by było za dużo? No nie sądzę.
1
Gianni Rivera
6 czerwca 2023, 13:13
Mike też miał dostać podwyżkę do 4+ mln, więc najwyraźniej trzon drużyny w całości łapie się na ten limit, kiedy przyjdzie do przedłużania umów. I tak powinno być.
Co do sytuacji z Gundoganem. Jako piłkarz z kontraktem na ręku, mając z tyłu głowy wszystko, co może zaoferować drużynie, jak najbardziej jest wart takiego kontraktu. Ale to powinno zostać obgadane z piłkarzami lub ich przedstawicielem, by dowiedzieć się, czy najwyższy kontrakt w drużynie nie zachwieje równowagi. Żeby się nie okazało potem, że każdy z nich będzie chciał przy przedłużaniu umowy kontraktu zbliżonego do Gundogana (lub innego zawodnika z kominem płacowym). Na kontrakt Ibry swego czasu drużyna się zgodziła. Podejrzewam, że na podwyżkę dla Leao również. Taka sama sytuacja musiałaby być w przypadku Gundogana (lub jakiegokolwiek innego piłkarza przychodzącego do klubu), by wszystko było jasne. I gdyby drużyna miała jakieś "ale" lub komin płacowy miałby zachwiać równowagę finansową klubu, to nie powinno się takich pieniędzy oferować. Nawet, jeśli zawodnik na nie zasługuje. Jaki problem stanowią kominy płacowe, pokazuje sytuacja Juventusu sprzed jakiegoś czasu, kiedy brali piłkarzy za darmo, oferując im ogromne kontrakty, a potem mieli problem z przedłużaniem umów swoich zawodników, którzy chcieli kolosalnych pieniędzy.
0
Janik14
Janik14
6 czerwca 2023, 12:16
A to za te 40baniek mial zbudować zespół co obroni mistrza? Litości.
4
landik
landik
6 czerwca 2023, 12:17
Miał 50mln czyli tylko o 20mln mniej niż wydało Napoli.
4
MrCostacurta
MrCostacurta
6 czerwca 2023, 12:17
Napoli więcej zarobiło na odejściach niż wydało na nowych zawodników.
2
kamilus
kamilus
6 czerwca 2023, 12:18
Nawet nie chodzi o obronę mistrzostwa, ale chociaż ugranie awansu do LM bez ujemnych punktów dla rywali...
8
Janik14
Janik14
6 czerwca 2023, 12:20
Dobra ale to w takim razie Pioli tez powinien polecieć, on zmieniał cały sklad na cremonese spezie i inne bolki, dla mnie zwolnienie duetu MM to fatalna decyzja.
4
Pavlović31
Pavlović31
6 czerwca 2023, 12:20
Zobaczymy jak Napoli się dozbroi po tym scudetto
1
Pavlović31
Pavlović31
6 czerwca 2023, 12:20
Napoli wydało 80 mln, to po pierwsze. Po drugie dochodzą wykupy Raspadoriego i Simeone. Pierwszy ma kosztować 26 mln.
3
landik
landik
6 czerwca 2023, 12:22
Miszcz wydali 76, a Milan 54 czyli 22mln różnicy
0
Jaca23
Jaca23
6 czerwca 2023, 12:28
Napoli wydawało, bo sprzedawało. Jaki jest sens porównywać ile kto wydał nie uwzględniając sprzedaży? Napoli w trzy lata sprzedało graczy za ponad 200 mln euro, Milan w tym czasie na sprzedażach zarobił tylko 68 mln.
2
Vol'jin
Vol'jin
6 czerwca 2023, 12:30
Tylko trzeba pamiętać, że Napoli trochę sobie mercato sfundowało przy sprzedaży K2

pod kątem bez wpływów transferowych wydaliśmy najwięcej we Włoszech^ Mercato np Juve ruszyło tak de facto po sprzedaży holenderskiej 60 ;]
0
Vol'jin
Vol'jin
6 czerwca 2023, 12:31
Faktycznie, złą wartość przeczytałem.
Ale do tego musisz dodać 26 mln.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
6 czerwca 2023, 12:15
Większe pretensje do transferu CDK należy mieć do Moncady niż Maldiniego, który posłuchał się francuza.
5
Janik14
Janik14
6 czerwca 2023, 12:16
A teraz dostal nagrodę w postaci awansu. Jajca
6
mmielczar123
mmielczar123
6 czerwca 2023, 12:19
Bo Moncada chciał Muaniego, Enzo i Mbappe, gdy ten miał 15 lat
( ͡° ͜ʖ ͡°)
3
Jaca23
Jaca23
6 czerwca 2023, 12:23
A w innych przypadkach, gdy Moncada podsyłał dobrych zawodników, to Maldini i Massara ich odrzucali, albo wybierali swoich. Odpowiedzialność bierze ten, kto się pod tym podpisuję, a w przypadku transferów byli to M&M, nie drążyłbym zbytnio tematu.
0
Zoro_9
Zoro_9
6 czerwca 2023, 14:33
Tak, to jest kabaret akurat. Wiadomo, że Maldini był osobą bardziej decyzyjną, ale kto jest dyrektorem scoutingu i dał rekomendację ...
0
Alessio_re6
Alessio_re6
6 czerwca 2023, 15:05
Uważam, że piłkarsko on został TOP prześledzony i przeanalizowany, ale nie do końca mentalnie.
0
Gianni Rivera
6 czerwca 2023, 12:13
Ktoś w nocy ciekawą teorię w komentarzach napisał, że Cardinale może już w zeszłym roku chciał puścić Maldiniego i nie przedłużać z nim umowy, ale dał mu szansę na udowodnienie swoich możliwości. Letnie okienko poszło kiepsko, zimowego nie było (nie licząc Vasqueza), co miało wpływ na wyniki sportowe i rzutem na taśmę, dzięki karze dla Juventusu, wejście do Ligi Mistrzów. Ciekawa teoria i może trzymać się kupy.
8
Pavlović31
Pavlović31
6 czerwca 2023, 12:22
Tak, źle by wyglądało zwolnienie dyrektorów po wygraniu scudetto. A kolejne mercato nie pomogło.
0
roby45
roby45
6 czerwca 2023, 12:12
Niech ktoś przypomni mi...ile dostali kasy na transfery w ub lato?
0
Zoro_9
Zoro_9
6 czerwca 2023, 12:14
40? 50? coś takiego
1
landik
landik
6 czerwca 2023, 12:16
40-50 czyli całe 20mln mniej niż Napoli wydało.
0
kamilus
kamilus
6 czerwca 2023, 12:17
Wydaliśmy 54 mln:
https://www.transfermarkt.pl/ac-mailand/transfers/verein/5
3
Tzeentch3
Tzeentch3
6 czerwca 2023, 12:22
@kamilus
54 mln + pewnie coś dostał Origi za podpis oraz sama jego pensja, Desta i Florenziego też jakąś część pochłonęła.
1
Vol'jin
Vol'jin
6 czerwca 2023, 12:24
Origi dostał 660 tysięcy niektórzy to widzieli cyfrę i 6 zer przy prowizji :)
0
Gianni Rivera
6 czerwca 2023, 12:24
Najwięcej wydały Juventus i Atalanta. Obie ekipy po ponad 100 mln. Potem Napoli, które wydało 75, z czego 30 mln na wykupienie Anguissy poszło, więc na nowe nabytki wydali 45. Milan wydał 55 mln. Inter ponad 40. Lazio też. Roma niecałe 10.
I teraz trzeba spojrzeć, ile nowe nabytki dały Juventusowi, ile dały Romie czy Lazio, ile dały Atalancie czy Interowi... A ile nowe nabytki dały Milanowi. :) To nie kwestia pieniędzy, bo Inter, Lazio czy Roma pokazały, że można się wzmocnić za mniejsze pieniądze, niż Milan. To kwestia nietrafionych zakupów.
4
Tzeentch3
Tzeentch3
6 czerwca 2023, 12:37
@Vol'jin
Taniej mu było dać Vasqueza :P
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się