SCUDETTO


MN: Milan interesuje się Radu Dragusinem. Klub gotowy włączyć w transakcję kartę Lorenzo Colombo

8 stycznia 2024, 20:38, Redakcja Aktualności
MN: Milan interesuje się Radu Dragusinem. Klub gotowy włączyć w transakcję kartę Lorenzo Colombo

Antonio Vitiello na łamach MilanNews poinformował, że w ostatnich godzinach przedstawiciele Milanu kontaktowali się z Genoą w sprawie Radu Drăgușina. Zamysł Milanu zakładał włączenie do ewentualnej transakcji karty Lorenzo Colombo, wyceniając piłkarza na 12-15 mln € oraz inwestycję 10 mln € w pozyskanie rumuńskiego środkowego obrońcy Genoi.

Problemem jest jednak zainteresowanie ze strony takich klubów jak Bayern Monachium i Tottenham Hotspur. Obie ekipy są skłonne zapłacić w styczniu 25 mln €. Sytuacja Milanu wydaje się trudna, ale zarząd liczy na to, że przedstawicieli Genoi przekona fakt, że interesowali się już możliwością pozyskania Lorenzo Colombo podczas letniego mercato. Dodatkowo w transakcję między klubami może zostać włączony Junior Messias, który do końca obecnego sezonu przebywa na wypożyczeniu w ekipie Rossoblu.

Kontrakt 21-letniego Radu Drăgușina z Genoą obowiązuje do 30 czerwca 2027 roku.



54 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Krzysztof
Krzysztof
9 stycznia 2024, 12:05
Kot:)
0
maciejh
maciejh
9 stycznia 2024, 11:38
jakby przyszedł to bajka by była. od czasów romagnioliego konkretny transfer do milanu do obrony ( tomori to elektryczny typ, moim zdaniem gorszy od romagnioliego)
0
Zoro_9
Zoro_9
9 stycznia 2024, 11:19
Rzuci się Anglia z kasą ok. 40 mln jak jakis Tottenham za van de Mena i tyle będzie z Dragusina. Gość ma potencjał na bycie totalnym kozakiem.
Edytowano dnia: 9 stycznia 2024, 11:20
0
viviek89
viviek89
9 stycznia 2024, 10:19
Poziom Radu w Milanie musi że zgadzać xD
0
Majki85
Majki85
9 stycznia 2024, 09:14
Milo byloby gdyby zawitał do Milanu. Odnoszę wrażenie że facet ma odpowiedni mental do tego, żeby zrobić dobra kariere. Transfermarkt wymienia jednak prawdopodobieństwo jego odejścia do Tottenhamu lub Bayernu. To nie jest zadna wyrocznia ale czy Milan jest faktycznie w grze o tego piłkarza?
0
Grande
Grande
9 stycznia 2024, 10:40
Jest tak "w grze", że do końca tygodnia będzie here we go i podpisze z Tottkami/FCB
0
Jaca23
Jaca23
9 stycznia 2024, 09:13
15 + Colombo to byłby dobry deal. Dragusin to będzie top, co mówił już kilka lat temu Szczęsny w wywiadzie.
0
ósmy
ósmy
9 stycznia 2024, 09:20
Ewentualnie wzmocnić jeszcze pozycję negocjacyjną kartą Jr. Messiasa.
Wielkiej furory on tam póki co nie robi, ale dla Genoi taki grajek za darmo to dobry ruch.
0
adamos
adamos
9 stycznia 2024, 08:19
Chyba bliżej jest Totków niż nas...
0
Dohtor
Dohtor
9 stycznia 2024, 07:56
Liczba RADÓW musi się zgadzać xD
2
k__f__c
k__f__c
8 stycznia 2024, 22:43
To Mesjasz też jest wypożyczony?

Ale "paka" wróci do Mediolanu na zakończenie sezonu...
1
Vol'jin
Vol'jin
8 stycznia 2024, 22:45
tam jest obowiązek wykupu chyba, że Genoa spadnie (bo raczej taki warunek dali)
1
MilanHomer
MilanHomer
8 stycznia 2024, 23:35
Jak nie spełnią się wszystkie warunki, to wrócą:
CDK, Messias, Rebić?, Saelemaekers, Origi, Toure, Vasquez i Lazetić ;)
Proszę jak uzupełnimy skład tanim kosztem ;)
5
ósmy
ósmy
8 stycznia 2024, 23:42
D. Maldini
4
Von Strauss
Von Strauss
9 stycznia 2024, 08:52
Rebić chyba rozwiązany kontrakt.
1
MilanHomer
MilanHomer
9 stycznia 2024, 13:15
Von Strauss
Dlatego Rebić z pytajnikiem ;)

ósmy
Maldini za słaby, ale przynajmniej nie zajmuje komuś miejsca w składzie, bo brakuje nam i tak wychowanków.
0
fryta777
fryta777
8 stycznia 2024, 22:38
Walałbym Buongiorno, ale Dragusin nie jest zły.
1
Vol'jin
Vol'jin
8 stycznia 2024, 22:43
Włoch chyba jest za bardzo związany z Torino by odszedł bez bycia chociaż kapitanem przez pewien czas ;]

Pewnie ją dostanie po sezonie jak odejdzie Rodriguez, a już symboliczny gest nastąpił podczas rocznicy wypadku tzw Grande Torino
0
Vol'jin
Vol'jin
8 stycznia 2024, 22:43
Włoch chyba jest za bardzo związany z Torino by odszedł bez bycia chociaż kapitanem przez pewien czas ;]

Pewnie ją dostanie po sezonie jak odejdzie Rodriguez, a już symboliczny gest nastąpił podczas rocznicy wypadku tzw Grande Torino
0
ósmy
ósmy
8 stycznia 2024, 23:02
Eeeee tam. W 2014r., Glik również czytał tą listę GT, a dwa lata później sprzedali go do AS Monaco za 10 mln ;)
7
RockStar
RockStar
8 stycznia 2024, 22:22
Tottenham i Bayern, już stoją pod drzwiami z walizkami wypchanymi kasą. Nie wiem co by się musiało stać , żeby Genoa odmówiła i zamieniła te walizki na takich wirtuozów jak Colombo i Messias. Zejdźcie na ziemie.
6
Nesta_13
Nesta_13
9 stycznia 2024, 01:32
Akurat z Genuą to się robiło kiedyś interesy :)
1
AC Kamil
AC Kamil
8 stycznia 2024, 22:05
Colombo + Messias + dopłata za Dragusina to nie byłby taki zły interes dla Genoi jeśli faktycznie muszą oddać Juve 20% kwoty transferowej za Dragusina. Jednak ta wycena Colombo jest bardzo optymistyczna, a Messias już jest chyba dogadany na 3 mln euro więc w dalszym ciągu potrzeba sporo gotówki jak na obecny Milan.
0
MilanHomer
MilanHomer
8 stycznia 2024, 21:46
No jak Milan wycenia Colombo na 15 mln euro, to naprawdę boję się poznać wycenę Krunićia ;)

Deale z Genoą i uśmiechnięty Kondor ;)

"Piękne" czasy.
7
DarthImpaler
DarthImpaler
8 stycznia 2024, 21:53
Turcy dawali w lato 17 i Milan odrzucał zadając bodaj 20-24 z tego co pamiętam
0
MilanHomer
MilanHomer
8 stycznia 2024, 22:02
Bez komentarza.
Myślałem, że dawali ok. 10 mln, a Milan chciał 13-14 i ani centa mniej.

3
Szulaj22
Szulaj22
9 stycznia 2024, 14:19
Milan ma takie wyceny ze zawodnicy odchodzą za frytki bo kiedy Toro chcialo dac 20mln za Pobege to Milan go wycenił na 40 ;)
1
Bandon
Bandon
8 stycznia 2024, 21:39
Jeśli za Conte byśmy przeszli na 3 - 4 - 3, to z Drăgușinem potrzebowalibyśmy tak naprawdę tylko jednego mocnego transferu na środek ataku i kadra by była gotowa, razem ze zmiennikami. Tomori/Gabbia - Drăgușin/Kjaer - Thiaw/Kalulu - RLC/Musah - Bennacer/Tijani - Leao/Okafor - Giroud/Jović/ ? - Pulisic/Chukwueze. Przecież to świetnie wygląda.

Edit. No i boki oczywiście, z Theo, Florkiem, Calabrią i Terracciano.
Edytowano dnia: 8 stycznia 2024, 21:39
0
Tanger
Tanger
8 stycznia 2024, 21:46
Rozumiem, że zakładasz w tym momencie sprzedaż Maignana, bo nie ma złudzeń, że ktoś będzie musiał wyrobić plusvalenzę.
0
Gol
Gol
9 stycznia 2024, 08:43
Conte nie przyjdzie do Milan, żaden trener z topu nie przyjdzie do Milanu bo Milan:

1) Nie da trenerowi 10 mln euro pensji netto.
2) Nie zagwarantuje wzmocnień co sezon bez konieczności sprzedaży gwiazd.

Pomysł z Antonio od początku był nierealny i nie wiem co by się musiało stać żeby trenował Milan, a i tak uważam, że jak już mielibyśmy płacić trenerowi takie pieniądze to lepiej poczekać na kandydata lepszego od Conte którego drużyny w LM prezentowały się fatalnie i błyszczały jedynie na krajowym podwórku.
1
Von Strauss
Von Strauss
9 stycznia 2024, 09:10
Gol

To podaj choć jednego takiego trenera. Klopp? Pep "2 miliardy na 1 LM" Guardiola?

Po 1. nikt Conte nie da 10 mln. Jak chce wrócić do trenerki we Włoszech to musi zejść z kwoty. Jedynie Juve jest w stanie mu tyle dać, ale tylko jeśli Allegri odejdzie i zrezygnuje z reszty pensji (nie zrobi tego xd). Tak ma umowę do 2025. Pioli zarabia 4 mln, więc 6-7 mln jest w zasięgu.

Dwa - wydajemy na transfery najwięcej. Co prawda poprzez sprzedaż gwiazd, ale Conte dobrze wie, że we Włoszech inaczej się nie da.

Trzy - fatalnie w LM? Trzy razy faza grupowa, dwa razy 1/8, raz 1/4. Z fazy grupowej dwa razy LE, raz finał, raz 1/2. Średnio - ale nadal lepiej niż Pioli - 3 podejścia, raz wyjście z grupy i 1/2 lm, raz przejście do LE, raz LE 1/8.

Conte nie jest złym trenerem. Na pewno nie dla klubów we Włoszech. Gość zjadał tę ligę drużynami, które ledwo łapały się do miejsc 4(Inter)-7(Juve). Ma swoje minusy - ale ja nie widzę innego trenera, który mógłby przyjść od lata, miałby doświadczenie i jako-tako stanowił gwarancję, że drużyna będzie miała wyniki.
1
Gol
Gol
9 stycznia 2024, 20:47
Von Strauss - Nie rozumiem kogo mam podać, skoro napisałem, że żaden trener z topu do Milanu nie przyjdzie.

Conte zarabiał w Interze 11 mln euro i odrzucił Napoli za 8 mln, powiedział wyraźnie, że nie przyjdzie trenować drużyny za mniejsze pieniądze jego wybór, z czym chcesz dyskutować ?

Conte nie musi się zgadzać na prowadzenie Milanu bo Conte ma nazwisko i ostatnio zarabiał w Tottenhamie 15 mln euro za sezon i zapewniam Cię, że wiele drużyn z PL, choćby Manchester United który pewnie niedługo straci cierpliwość do Ten Haaga, mogą po Antonio sięgnąć dać mu kasę na transfery.

Conte w Interze podziękował bo mu powiedziano, że będzie musiał się zgodzić na sprzedaż czołowych zawodników, a w Milanie ma się na to zgodzić ?

Tak drużyny Conte w LM prezentowały się dużo poniżej oczekiwań. Nie wiem jak bardzo trzeba obrócić logikę, żeby zrobić z jego europejskich przygód z mocnymi ekipami dobry epizod.

Z Juventusem: raz ćwierćfinał LM gdzie uległ Bayernowi, okej bez zastrzeżeń co zresztą okazało się jego najlepszym wynikiem w tych rozgrywkach, rok później odpadł w fazie grupowej LM przegrywając z Galatrasaray. Poszedł do LE gdzie wszyscy piali, że Juventus musi wygrać te rozgrywki bo finał był w Turynie i skończyło się na półfinale z Benfica.

Ciężko nie mówić o rozczarowaniu w momencie gdy Juventus miał potężny skład i wiele gwiazd w swojej drużynie które przechodziły swoje najlepsze momenty czego dowodem był fakt, że zaraz po Conte drużyne przejął Allegri i zrobił 2x finał Ligi Mistrzów w trzy lata.

Potem była Chelsea i 1/8 finału gdzie przegrał z Barcelona. Chelsea była wtedy Mistrzem Anglii, a Barcelona chwile później odpadła z Romą. Też można mówić o rozczarowaniu.

Później mamy Inter.
W pierwszym roku - odpadnięcie z fazy grupowej po meczu u siebie z Barcelona która o nic już nie grała i wystawiła rezerwy, przegrywając to spotkanie totalnie bez walki 2:0.
To ten sam rok gdy Barcelona została rozjechana przez Bayern w pojedynczym meczu 2:8.
Potem spadł do LE, gdzie dostał przepotężne Getafe, Bayer Leverkusen i Szachtara Donieck na drodze do przegranego finału z Sevilla. No nie była to moim zdaniem wymagająca droga do finału.
Rok poźniej kolejne odpadniecie z dość prostej grupy z Realem, Borussia M. i Szachtarem w dodatku notując ostatnie miejsce.
No i 21/22, drugie miejsce i odpadnięcie w 1/8 finału z Liverpoolem, tutaj można powiedzieć, że nie było rozczarowania w LM.

W Tottenhamie mamy odpadniecie w fazie grupowej Ligi Konferencji po kontrowersjach w związku z nie przystąpieniem do ostatniego meczu (wcześniej Antonio raz wygrał 3:2 z Vitesse i raz przegrał 2:1 z potężnym NS Mura)
Rok później wyjście z dość prostej grupy w LM i odpadnięcie w 1/8 finału z Milanem Piolego.

Czyli na 8 podejść, mamy dwa wyniki które można uznać za po prostu realne dla prowadzonych przez niego.
Pioli miał trzy podejścia do LM, dwa razy był w grupie śmierci i ciężko tutaj mówić o wielkim rozczarowaniu.
1. Liverpool, Atletico, Porto.
2. PSG, Borussia, Newcastle.

I raz ugrał półfinał LM co jest lepszym wynikiem niż Antonio w calej swojej karierze, no bo chyba mi nie powiesz, że teraźniejszy Milan jest mocniejszy kadrowo od Juventusu z 2012-2014, Chelsea 2016-2018 czy Interu 2019-2022.

No i w samej LM, Antonio wyleciał trzy razy po fazie grupowej z której realnie po prostu powinien wyjść.

A jeżeli chodzi o kandydata lepszego od Conte to chodziło mi o sposób prowadzenia drużyny bardziej realny dla klubu który ma objąć, bo nie chciałbym fochów Antonio jak to bywało w Interze i Tottenhamie ze względu na brak wielkich transferów. Zwyczajnie uważam że Conte do Milanu nie pasuje i absurdem byłoby danie mu wysokiej pensji żeby za chwile zaczeły się kłótnie z zarządem o wzmocnienia co pewnie pozytywnie na atmosferę w drużynie by nie wpływało.
Edytowano dnia: 9 stycznia 2024, 20:52
0
nokoments
nokoments
8 stycznia 2024, 21:27
Za niedługo będziemy mogli wystawić całą 11 złożoną ze środkowych obrońców.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
8 stycznia 2024, 21:29
Przy naszych doecach od przygotowania fizycznego to 9 z nich będzie ciągle kontuzjowanych.
3
Rossu
Rossu
8 stycznia 2024, 21:14
Dragusin-Thiaw-Tomori




Ależ by to chodziło, czyżby planowany jest Conte?

Ewentualnie ktoś odejdzie z dwójki Thiaw/Tomori w celu wygenerowania plusvalenzy.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
8 stycznia 2024, 21:19
Wydaje mi się, że Tomori jest szykowany na odstrzał. Raz, że jest strasznie chimeryczny, ciężko mu utrzymać równą wysoką formę, a poprzedni sezon w jego wykonaniu to... szkoda gadać. Ile myśmy przez niego bramek i punktów stracili, to głowa mała. A dwa, że to Anglik, a angielskim klubom na gwałt Anglików potrzeba, więc można zawołać za niego naprawdę ładną sumkę.
9
Masa
Masa
8 stycznia 2024, 21:32
Tomori jak Tomori, ale największy zjazd chyba zaliczył Kalulu. Thiaw w obecnym sezonie tez mocno obniżył loty, ale może to ogólny spadek formy naszego zespołu, bo i Calabria i Theo tez mieli słabszy okres…
Myśle, ze z obecnych stoperów to właśnie Kalulu bedzie pierwszym do odstrzału, chociaż najbardziej życzyłbym sobie powrotu do formy pocovidowej i gry wszystkich naszych obrońców na wysokim poziomie. Dragusin mógłby od czerwca zastąpić Kjaera i wszyscy byliby szczęśliwi :-)
4
Rossu
Rossu
8 stycznia 2024, 21:40
Zgadzam się, Anglicy lubią przepłacać za swoich, więc jeśli Tomori zagra dobry sezon, to naprawdę można sporo zarobić.

A jeśli miałbym poświęcić z trójki Maignan-Tomori-Theo to zdecydowanie poświęciłbym Anglika.
Edytowano dnia: 8 stycznia 2024, 21:41
2
Von Strauss
Von Strauss
9 stycznia 2024, 09:12
Thiaw-Dragusin-Tomori bo Theo lepiej jak będzie asekurował ktoś kto go zna xD

A jeśli Tomori na sprzedaż, to Buongiorno w jego miejsce.
0
Bandon
Bandon
8 stycznia 2024, 21:11
Drăgușin na ogromne tak. Nie będę się przechwalał, że jestem jakimś niesamowitym ekspertem, ale oglądałem go w paru meczach i naprawdę się bardzo wyróżnia. Jeśli by się udało go do nas ściągnąć, to uważam, że mielibyśmy fantastycznie obsadzony środek obrony.
1
Gzikuu
Gzikuu
8 stycznia 2024, 21:01
Serio stoper Genoi jest taki dobry, że przyciąga aż takie zainteresowanie? Dla mnie no name, więc z ciekawości - ten sezon ma kozacki, czy to jakiś prospect?
0
Tanger
Tanger
8 stycznia 2024, 21:02
Ma bardzo dobry sezon, jest w wieku rozwojowym (21 lat) i ma status wychowanka włoskiego klubu.
4
Milanboy
Moderator Milanboy
8 stycznia 2024, 21:04
Tak, jest tak dobry, jego gra jest porównywana do Nemanji Vidića, aczkolwiek my go nie pozyskamy , bo Tottenham ma złożyć za niedługo ofertę.
1
Vol'jin
Vol'jin
8 stycznia 2024, 21:07
od początku roku składa tak czytam :)

1
Tanger
Tanger
8 stycznia 2024, 20:56
To byłby kozak transfer, ale tak myśląc perspektywicznie, to gdzie tu potem upchnąć tych wszystkich ŚO. Każdy z 4 Tomori/Thiaw/Kalulu/Dragusin to materiał na pierwszy skład.

Możliwości są 2:
1. Ktoś jest planowany do odstrzału celem uzyskania plusvalenzy.
2. W perspektywie jest przejście na 3 ŚO, co może zwiastować prawdziwe zainteresowanie Conte, jako nowym trenerem. Terracciano na wahadełko + przesunięcie Theo wyżej też by do tego pasowało.
4
fristajlos
fristajlos
8 stycznia 2024, 22:25
Kalulu pójdzie pod młotek dla plusvalenzy a idzie wziąć za niego z 30 baniek jak odzyska formę po kontuzji
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
8 stycznia 2024, 20:55
Pytanie czego chce sam zawodnik? W końcu jego zdanie też się liczy.
0
archie1899
archie1899
8 stycznia 2024, 20:49
Chciałoby się jego albo Buongiorno, a skończy się zapewne na kolejnym czarnym z ligi francuskiej.
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
8 stycznia 2024, 20:52
Oby im się słupki w Excelu nie zgadzały po likwidacji ulgi i okres banana-Milanu dobiegł końca.
3
Milanboy
Moderator Milanboy
8 stycznia 2024, 20:45
Strasznie się na tego Dragusina rzucili, ale zapewne trafi do Tottenhamu.
0
Vol'jin
Vol'jin
8 stycznia 2024, 20:42
Kwestia tego co chce Genoa bo 20% ma trafić do Juve

mogą zabrać 25 mln albo mniejszą kasę + zawodnika Napoli też pakiet zawodników oferuje
0
patoo_07
patoo_07
8 stycznia 2024, 20:50
Napoli to tam ponoć 4 zawodników chce wcisnąć.
0
Tanger
Tanger
8 stycznia 2024, 20:50
Te okoliczności sprawiają, że oferta Milanu może być kusząca dla Genoi, choć gwarantuje mniejszą kwotę pieniężną.
3
Von Strauss
Von Strauss
9 stycznia 2024, 09:15
Gdzieś ktoś pisał, że jest opcja, że oddamy im jeszcze jakiegoś młodzika z opcją odkupu za parę milionów. Aż tak chcą wydymać Juve na kasie? xD
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się