SCUDETTO


MERCATO LIVE 19.07: Milan przebadał Pubilla i rozpoczyna negocjacje [21:52]

19 lipca 2025, 08:37, Adam6 Główne newsy
MERCATO LIVE 19.07: Milan przebadał Pubilla i rozpoczyna negocjacje [21:52]

[08:35]: Według Fabrizio Romano niektórzy członkowie sztabu medycznego Milanu spotkali się z Marcem Pubillem w prywatnej klinice w Barcelonie, aby poddać go wstępnym badaniom. Skupiono się przede wszystkim na jego kolanie, na które Atalanta wskazała w zeszłym roku jako przyczynę nieudanej operacji. Almeria była świadoma sytuacji, a Milan chciał mieć pewność, że może rozpocząć negocjacje. Według Romano testy wypadły pozytywnie i z tego powodu Rossoneri rozpoczną wkrótce rozmowy z piłkarzem i jego agentem. 

[11:30]: Matteo Moretto podaje, że Milan osiągnął całkowite porozumienie z Pervisem Estupiñánem w sprawie kontraktu. Po odrzuceniu pierwszej oferty opiewającej na 13 milionów euro, Milan jest gotowy złożyć lepszą, wiedząc, że Brighton żąda kwoty około € 20 mln. Rossoneri mają nadzieję na sfinalizowanie transakcji w najbliższych dniach.

[15:19]: Antonio Vitiello: Yacine Adli jest na liście życzeń beniaminka Sassuolo. Dyrektor generalny Carnevali potwierdził tę informację: "Interesujemy się nim, ale piłkarz teraz analizuje sytuację i czeka na rozwój wydarzeń.”

[17:26]: Tommaso Pobega nie został powołany na przedsezonowe tournée Milanu i jest bliski transferu do Bologny. Z kolei Emerson Royal również nie znalazł się na liście – dotąd nie trenował z drużyną i wciąż przechodzi rehabilitację. On także znajduje się na liście graczy skierowanych do odejścia.

[17:28]: Nicolo Schira informuje, że dyrektor sportowy Milanu, Igli Tare, spotkał się dziś w Casa Milan z agentami Ardona Jashariego. Pomocnik ma pełne porozumienie z klubem w sprawie kontraktu do 2030 roku z pensją 2,4 mln euro rocznie. Zawodnik chce dołączyć do Rossonerich – teraz pozostaje dogadać się co do kwoty transferu z klubem Szwajcara.

[18:24]Ardon Jashari nie znalazł się w składzie Club Brugge na mecz o Superpuchar Belgii z Union Saint-Gilloise, jest to kolejny jasny sygnał że Szwajcar chce dołączyć do Milanu i transfer dalej jest bardzo możliwy.

[18:27]: Jak podaje Luca Maninetti Milan przygotowuje nową ofertę dla Brighton za Pervisa Estupiñána. Choć nie osiągnie ona pełnych żądań klubu z Premier League (23 mln euro), Rossoneri zamierzają zaproponować 18 mln euro podstawy + bonusy, które miałyby zniwelować różnicę i przekonać Anglików do transakcji.

[21:52]: Portal TuttoMercatoWeb informuje, że Atalanta zapłaciła Milanowi za transfer Marco Sportiello 1 milion euro.



99 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
lyndonmilan
20 lipca 2025, 02:32
Że tez Pobega załatwił sobie angaż w nowym i bądź co bądź "lepszym"
klubie a w Milanie nawet szansy na tourne
0
GiveMeReason
GiveMeReason
20 lipca 2025, 00:53
Czy w Casa Milan panuje optymizm?
0
ogarnijse
ogarnijse
20 lipca 2025, 00:30
Pobrałem operę tylko i wyłącznie dla tego by móc sprawnie tu napisać bez wyskakiwania tysiąca zjebanych reklam, że chuj wam w dupę za nie.
Zdecydowanie przesadzona ich ilość. Nie pozdrawiam.
1
ósmy
ósmy
19 lipca 2025, 22:17
Zaś Empoli po spadku chyba nie myśli o powrocie,i się wyprzedaje.
Wcześniej odeszli;
Fazzini - Fiorentina
Ismaijli - Torino
Marianucci - Napoli
Anjorinj - Torino
Gyassi - Palermo
Pellegri - Torino (powrót)
Henderson, Silvestri, Kovalenko- koniec kontraktu, brak oferty przedłużenia.
A to zawodnicy z pierwszego składu.

Dziś sprzedano
Cacace - Wrexham
Grassi - Cremonese.
Kompletna rozsypka

Nowy trener z Juve Stabia, Guido Pagliuca musiałby dokonać cudu w stylu Ethana Hunta, aby odnieść sukces awansu z tak przetrzebioną kadrą.
2
hyrus13
hyrus13
19 lipca 2025, 22:38
Może chcą postawić na młodzież? Empoli zdaje się dość dobrze szkoli.
2
ósmy
ósmy
19 lipca 2025, 22:55
Tak. Stawiają na młodzież. Naściągali sporo młodych zawodników z Serie B, C, nawet D. Jest też kilku przesuniętych z Primavery nastolatków do pierwszego składu. Ale nie wydaje mi się taka polityka przekształcania kadry sygnałem do walki o powrót do elity.
Chociaż może w tym szaleństwie jest metoda?
Na transferach wychodzących zarobili ponad 22 mln, natomiast kupili za gotówkę tylko jednego napastnika z Ceseny, Shpendiego za 2 mln. Pozostali to wypożyczenia i ściąganie z Primki.
1
hyrus13
hyrus13
19 lipca 2025, 23:46
Po tym co napisałeś nie pozostaje nic innego jak im kibicować, może coś się we włoskiej piłce zmieni.
0
lyndonmilan
20 lipca 2025, 00:10
Spadną do serie C, potem.serie D i nowy właściciel i potem powrót za kilka lat do Serie A
0
palonettoACM
20 lipca 2025, 00:39
Jak ostatnio spadli (2019) to sprzedali Bennacera, Krunicia, Caputo, Pucciarellego... też przetrzebiali kadrę, może nie aż tak drastycznie jak teraz. :) Wydaje mi się, że ten klub tak funkcjonuje "od zawsze", teraz swoim ostatnim sezonem pobili swój rekord najdłuższego urzędowania w Serie A (4 sezony z rzędu).

Powolutku się odbudują, może nie od razu, ale za 2-3 lata na spokojnie, nie na kredyt. I wrócą. Taki cykl i sposób funkcjonowania tego klubu. :)
0
Tanger
Tanger
19 lipca 2025, 21:07
Offtop

Podsumowanie dnia na rynku transferowym:

- Gabriel Moscardo wypożyczony z PSG do Bragi,

W sumie na tym można zakończyć.
2
Michał92
Michał92
19 lipca 2025, 21:15
Grubo jak nasze mercato xD
4
POE
POE
19 lipca 2025, 21:58
Ferguson z Brighton do Romy wypozyczenie z opcją wykupu za 40mln
Rashford wypożyczenie z opcją wykupu do Barcy za 35 mln
1
Tanger
Tanger
19 lipca 2025, 23:18
Aktualizacja:

- Federico Bernardeschi do Bolonii z wolnego transferu
0
cbvirus
cbvirus
19 lipca 2025, 20:22
To jest mercato Milan style kiedy hot newsem jest to, że ktoś nie trenował z zespołem xD. Kiedy ten klub zacznie być poważny
3
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
19 lipca 2025, 21:27
Tego nie wiem ale od czasu usunięcia Maldiniego narazie sięgamy mułu, ale do dna jeszcze trochę zostało, ale tak nie za dużo.
1
cbvirus
cbvirus
19 lipca 2025, 21:42
Legenda Shevchenko

Już Maldiniemu obcięli tak fundusze, że CDK musiał całe okno negocjować a na Botmana nie starczyło i nam go zgarnęli. Teraz chyba nadchodzi podobna saga a na koniec chłop skończy w BVB. Myślę, że to kwestia dni jak pojawi się news, że jest blisko przenosin do nich.
3
Bibaszczenko
Bibaszczenko
19 lipca 2025, 19:53
A tymczasem Barca w kilka godzin wypożyczyła sobie Rashforda, a Ci szukają bocznego obrońcy od pół roku
3
MilanHomer
MilanHomer
19 lipca 2025, 20:22
Jak wiadomo było, że odejdzie Giroud, to mieli bite 2 lata na znalezienie zastępstwa i.....nie udało się ;)
1
LaMancha 98
LaMancha 98
19 lipca 2025, 20:24
Zajebiste wypożyczenie w którym będą płacić 10 baniek pensji rezerwowemu zawodnikowi xd.
Rashford mimo talentu robi kolejny błąd w swojej karierze, gość od roku albo jest kontuzjowany albo gra ogony i idzie do drużyny w której na skrzydłach gra Yamal i Raphinia po sezonie życia a w ataku Lewandowski który ma na tyle mocną pozycję że będzie grał w wyjściowym składzie.
Rashford gdyby nie myślał tylko pieniędzmi i byciem w popularnym klubie to odszedłby na jeden sezon jak jego kolega Anthony do klubu gdzie byłby kluczową postacią i pokazałby na co go stać grając zawsze w wysciowym składzie a nie do klubu gdzie przysłowiowe karty są już rozdane i będzie rezerwowym.
6
k__f__c
k__f__c
19 lipca 2025, 21:31
Bo Barca jest bankrutem to ją stać, my mamy zielone excele i zyski to musimy dziadować
2
hyrus13
hyrus13
19 lipca 2025, 22:31
MilanHomer

Nie bądź złośliwy, przyszedł sam mistrz Europy.
0
Kaka821
Kaka821
19 lipca 2025, 23:00
O Rashfordzie w Barcy mówiło się od zimowego okienka, a może i jeszcze wcześniej, więc mam wątpliwości czy "w parę godzin" to załatwili
2
Bibaszczenko
Bibaszczenko
19 lipca 2025, 23:02

LaMancha 98

Twój komentarz bardzo żle się zestarzeje. Niebawem Ci go przypomnę.

XD
0
LaMancha 98
LaMancha 98
19 lipca 2025, 23:24
A od jakich liczb zdobytych przez Rashforda zarabiającego 10 milionów będzie można powiedzieć że spełnił oczekiwania i sprawdził się w Barcelonie? Xd
Sam byłem dużym fanem Rashforda w formie, uważałem go za topowego gracza ale na ten moment Rashford jest cieniem dawnego siebie.
Ja osobiście życzę Rashfordowi żeby się odbudował a tobie żebyś za sezon mógł mi przypomnieć ten komentarz ale uważam że w Barcelonie będzie o to ciężko bo Rashford teraz potrzebuje drużyny w której pogra regularnie, odzyska pewność siebie a co dla niego chyba najważniejsze drużyny w której bedzie czuł się jak gwiazda a nie jak jeden z wielu.

0
DACM1988
DACM1988
19 lipca 2025, 18:39
Z innej beczki ma ktoś może działający link do gali boksu w Londynie. Walka wieczoru USYK vs DUBOIS 2.
4
Alessio_re6
Alessio_re6
19 lipca 2025, 19:42
A nie transmituje tego DAZN? KMŚ transmitowali za friko, więc może boks też
0
DACM1988
DACM1988
19 lipca 2025, 19:55
Kupiłem już w DAZN nie ma co czekać.
0
Panicz
Panicz
19 lipca 2025, 19:57
https://vipleague.im/boxing/oleksandr-usyk-vs-daniel-dubois-2-streaming-link-1

Proszę :)
2
Pavlović31
Pavlović31
19 lipca 2025, 21:11
Heh. Później będzie Usyk Fury 3 a za rok lub dwa USYK DUBOIS 3. Wow, cóż za lata dla wagi ciężkiej.
Dzięki Panicz.
Edytowano dnia: 19 lipca 2025, 21:15
0
DACM1988
DACM1988
19 lipca 2025, 21:27
Pavlović31

No niestety co zrobić.
0
DarKovs
DarKovs
19 lipca 2025, 22:23
https://strikeout.im/boxing/1/oleksandr-usyk-vs-daniel-dubois-2-stream
0
hyrus13
hyrus13
19 lipca 2025, 22:35
Dzięki za linki!

DAZN trochę przegiął, bo poza PPV trzeba mieć ich pakiet. Ostatnio Saudyjczycy powiedzieli dość i przynajmniej walki w KSA będą w ramach pakietu.
0
AC Kamil
AC Kamil
19 lipca 2025, 18:26
Droga redakcjo, my naprawdę już wiemy że Jashari ma porozumienie z Milanem, ale kluby nie mają tego porozumienia.
Edytowano dnia: 19 lipca 2025, 18:27
13
mn7
mn7
19 lipca 2025, 19:21
A słyszałeś, że Morata nie może iść do Como, bo Galatasaray stoi na przeszkodzie?
14
Von Strauss
Von Strauss
19 lipca 2025, 23:21
Zapomnieliście jeszcze dodać, że Como chce Thiawa, ale ten wolałby iść do Bundesligi lub drużyny grającej w LM.
1
ACMarek
19 lipca 2025, 18:22
Royal jak Kalinic. Wszyscy wiedzieli i trąbili żeby nie kupować a zarząd i tak puścił kierownicę.
8
Jedrek1972
Jedrek1972
19 lipca 2025, 18:06
Wie ktoś co dzieje się z Calabria niema go w składzie z tego co mi wiadomo miał wrócić z bolonii
0
MilanHomer
MilanHomer
19 lipca 2025, 18:10
Wolny agent.
Kontrakt z Milanem skończył 30.06.2025
8
DarQ
DarQ
19 lipca 2025, 17:42
Jak już agenci zawodnika są w Casa to znaczy , że drugi krok za nami.
0
boguc69
boguc69
19 lipca 2025, 17:43
za chwilę się okaże, że są na "nielegalu", bo Brugia nie pozwoliła na żadne rozmowy i poleci skarga do łysego z fifa hahah
4
hyrus13
hyrus13
19 lipca 2025, 22:38
To delikatny moment.
0
zuperhero
zuperhero
19 lipca 2025, 16:43
jak to teraz jest z miejscami non-EU, kiedyś był limit 2 przy rejestracji, teraz chyba zmienili że nie możesz 'dołożyć' dwóch co sezon ale nie jestem pewny + Anglicy/Szwajcarzy nie zajmują miejsc). Całkiem sporo się takich piłkarzy zrobiło w Milanie: Vasquez, Emerson Royal, Pavlovic, Chukwueze. Będzie miejsce dla Estupiniana?
1
lyndonmilan
19 lipca 2025, 16:48
Takie cos znalazlem

Kluby Serie A począwszy od rozgrywek 2024/2025 będą mogły rejestrować w sezonie dwóch piłkarzy spoza Unii Europejskiej bez dodatkowych warunków – informuje „Corriere dello Sport”.

Do tej pory jeden ze nowo sprowadzonych graczy musiał w danym zespole zastąpić innego zawodnika spoza UE. Do limitu nie wliczają się przy tym piłkarze posiadający obywatelstwo Szwajcarii lub Wielkiej Brytanii oraz transfery pomiędzy włoskimi klubami.

- Postanowiliśmy zmodyfikować przepisy dotyczące liczby piłkarzy spoza Unii Europejskiej, którzy mogą co roku przeprowadzać się do Włoch. Nadal będzie ich dwóch, ale usunęliśmy obowiązek zastępowania jednego z obecnych graczy. We Francji może być czterech takich zawodników, nie licząc pochodzących z byłych kolonii, w Hiszpanii trzech, podczas gdy w Niemczech i Anglii nie ma ograniczeń. Od ponad dziesięciu lat nie mieliśmy we Włoszech zmiany tej zasady – powiedział prezes Lega Serie A Lorenzo Casini.

- Włochy mają jedne z najbardziej restrykcyjnych przepisów w tym zakresie. Jest pewien opór, ale dialog nie toczy się już tylko na szczeblu krajowym. Odczuwamy coraz większą presję, aby zrównać się z innymi ligami. Kluby czekały na tę zmianę od wielu lat i udało nam się dojść do porozumienia – dodał szef włoskiej federacji piłkarskiej Gabriele Gravina.
Aktualny mistrz Włoch Inter Mediolan w mijającym sezonie pozyskał Chilijczyka Alexisa Sáncheza z Olympique’u Marsylia i Kanadyjczyka Tajona Buchanana z belgijskiego Club Brugge. Drużynę „Nerazzurrich” opuścił natomiast reprezentant Kamerunu André Onana, który przeniósł się do Manchesteru United.
Edytowano dnia: 19 lipca 2025, 16:49
0
landik
landik
19 lipca 2025, 17:06
Estupinian ma hiszpański paszport.
5
boguc69
boguc69
19 lipca 2025, 17:17
Chukwueze zarejestrowany 2 lata temu, Pavlović i memerson w zeszłym sezonie - więc tu nie ma najmniejszego problemu; nie wiem tylko jak z Vasquezem, czy jego zeszły rok w Empoli liczy się do rejestracji - wg mnie powinien, ale niech się wypowie ktoś bardziej obeznany w przepisach; no i w teorii w razie potrzeby miejsce powinno zwolnić odejście Jovicia - ale tu też nie wiem jak to do końca działa
Edytowano dnia: 19 lipca 2025, 17:19
0
Jaca23
Jaca23
19 lipca 2025, 20:31
Jak to było dwa dni temu? "nie chce ci się 2 zdań przeczytać czy cię to przerasta intelektualnie?"

Wystarczyło wpisać w google, kilka sekund i masz odpowiedź, że Estupinan, a nie "Estupinian" ma hiszpański paszport. Jak już się kogoś czepiasz to najpierw spójrz na siebie ;)
2
zuperhero
zuperhero
19 lipca 2025, 20:56
@Jaca23
jak już czepiasz się literek to gość nie ma na nazwisko estupinan, tylko estupiñán. dość naturalnym jest żeby po polsku powiedzieć estupinian, bo hiszpańskie ñ, fonetycznie przypomina 'ni', a nie 'n', a szczególnie w dopełniaczu gdzie 'estupinana' brzmi drętwo, w przeciwieństwie do 'estupiniana'.
co do porównania dwóch sytuacji: ty sam komentowałeś 2 zdaniowego newsa z tego serwisu, w którym miałeś dokładnie wyjaśniony temat ale mimo to i tak przekręciłeś jego treść i się o tą swoją wymyśloną rzeczywistość, zesrałeś. Ja z kolei sam poruszyłem oddzielną kwestię, której clou było miejsce non-EU a nie sam piłkarz. Wątek który nie był opisany tutaj na stronie, dodatkowo zrobiłem to w formie normalnego pytania bez rzucania hejtem. Znalazłem podobny fragment co @lyndonmilan i wydał mi się dość mało czytelny, stąd post, do kogoś kto mógłby to bardziej przejrzyście wyjaśnić. A co do sprawdzenia czy Estupiñán XD ma drugie obywatelstwo- to tak masz rację mogłem to zrobić
Edytowano dnia: 19 lipca 2025, 20:59
0
Pavlović31
Pavlović31
19 lipca 2025, 21:14
Po co wychodzić do baru, biorę piwo w dłoń i czytam sekcję komentarzy na acmilan.com.pl.
0
Juzio
Juzio
19 lipca 2025, 15:42
Strumyk umarł odżył i znowu umarł i nie wiadomo kiedy się odbudują na innych serwerach. Zna ktoś zamiennik w uczciwej darmowej cenie?
0
Giovanni Parafango
Giovanni Parafango
19 lipca 2025, 15:47
znowu odżył https://strumyk.net/
4
oikonip
oikonip
19 lipca 2025, 15:47
strumyk.net
4
Coda.Del.Diavolo
Coda.Del.Diavolo
19 lipca 2025, 16:55
kur.. właśnie chciałem obejrzeć zagłębie to mi jakiś pajacyk wyskakuje.WTF?
3
Dusiek
Dusiek
19 lipca 2025, 17:18
Ale pajacyka, to ty szanuj!
1
boguc69
boguc69
19 lipca 2025, 17:27
wrzuciłem strumyk.net na kompie - transmisja z e-klapy w ogóle nie idzie; wrzuciłem na telefonie - idzie, ale zupełnie bez głosu XD
Edytowano dnia: 19 lipca 2025, 17:27
1
Juzio
Juzio
19 lipca 2025, 17:35
Niech Wam Bóg błogosławi! Ciekawe czy zaraz ich nie dojadą znowu.
0
Jaca23
Jaca23
19 lipca 2025, 14:54
Estupinan solidny zawodnik, jak najbardziej za plus. 20 mln to nie jest wygórowana kwota.

Do Pubulla mam jednak sporo wątpliwości. 2 liga hiszpańska, możliwy problem z kolanem, 15 mln euro. Uważam, że lepiej byłoby dołożyć kilka baniek kosztem choćby drogiego napastnika i zainwestować w kogoś po prostu pewniejszego.
1
Rafał0209
Rafał0209
19 lipca 2025, 13:21
Walka o top 4 sprzedaż gwiazdy, Walka o top 4 sprzedaż gwiazdy, walka o top 4 sprzedaż gwiazdy, tak w skrócie będzie wyglądać rok w rok Milan z tym właścicielem. szkoda naszych kłótni i nerwów czy przyjdzie ogórek za 10 czy 15 mln. i tak wielkiej przyszłości z tym właścicielem nie ma ten klub.
18
Tanger
Tanger
19 lipca 2025, 13:08
Ten Pubill to trąci Didac'em 2.0. No i cena 15 mln za niego dużo jak na hiszpańskiego 2-ligowca. W razie wtopy mamy co prawda Jimeneza, ale to nie o to chodzi.
4
POE
POE
19 lipca 2025, 12:41
Milan -Milan Futuro 3:0

D.Bartesaghi
M.Liberali
M.Gabbia
3
boguc69
boguc69
19 lipca 2025, 13:09
2 samobóje były? XD
9
lyndonmilan
19 lipca 2025, 14:17
Jak nie ma napastnika to kto miał strzelać jak nie obrońcy XD
1
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
19 lipca 2025, 15:34
No i to jest włoski Milan
1
lyndonmilan
20 lipca 2025, 02:26
łoski Milan, Włosi mawet nie łapią sie nawet ma turnieje, wole Francuski czy tam Hiszpański
0
LaMancha 98
LaMancha 98
19 lipca 2025, 12:19
Gdyby to było takie proste, tak naprawdę to skąd przeświadczenie który tak naprawdę jest lepszy, ten ekwadorczyk grał już w LaLiga i Premier League i to naprawdę grał a nie wchodził na końcówki.
Ten De Cuyper na razie to grał tylko w lidze belgijskiej także tak naprawdę nie wiemy czy w lepszej lidze się sprawdzi.
Nawet zakładając że Belg jest lepszy, to może poprostu gość chciał grać w Anglii a nie we Włoszech. Przypominam że De Cuypera chciała też Roma i wydaje mi się że i dla nich i dla nas ta kwota 18 baniek byłaby akceptowalna, a mimo to gość wyladował w Premier league.
My jako kibice Milanu musimy zrozumieć że nasz klub nie jest pępkiem świata i każdy piłkarz odrazu wybierze Milan jak tylko usłyszy o naszym zainteresowaniu a jeżeli nie wybierze to oczywiście wina nieudolnego zarządu.
Zawodnicy mają różne pomysly na rozwijanie swoich karier i nie każdy ma cel dołączenia do najpopularniejszego klubu (przypominam że Reijnders wybrał swego czasu nas a nie Barcelonę, a co by nie mówić to Barcelona jest obecnie dużo popularniejszym klubem dzisiejszych dla ludzi urodzonych po 1995 roku.)
1
boguc69
boguc69
19 lipca 2025, 13:11
gość wybrał przeciętny zespół PL zamiast regularnego uczestnika LM... a nie, czekaj... XD
2
cbvirus
cbvirus
19 lipca 2025, 15:29
W PL na pewno dostał większe wynagrodzenie niż by dostał u nas. Poza tym Brighton od wielu lat ma polityke, że kupuje utalentowanych graczy, rozwija ich i sprzedaje z zyskiem. Dla nich to po prostu inwestycja w potencjał. Po tym transferze Estupinian nie jest już niezbędny i mogą go sprzedać.
1
boguc69
boguc69
19 lipca 2025, 17:47
Kozłowski, Moder, Karbownik - najlepsze przykłady! XD

a tak na poważnie - 120-130 baniek za Caicedo od Chelsea to transferowy majstersztyk, my transfer wychodzący za ponad 100 baniek zrobimy może za 50 lat, a do nas - taki transfer nie nastąpi nigdy
1
Vol'jin
Vol'jin
19 lipca 2025, 19:44

W PL na pewno dostał większe wynagrodzenie niż by dostał u nas.


Najwięcej w Brighton zarabia KAdiolug 3 mln netto

Estupinan ma 1,3-1,6 mln. Więc Belg dostanie podobnie

przestańcie pisać o jakiś wielkich płacach w Anglii, bo De Cuyper dostalby 1,5-2 mln na start w Milanie na spokojnie
1
Posmak
Posmak
19 lipca 2025, 11:52
De Cuyper vs Estupiñánem
Ktoś może podpowiedzieć który lepszy ?
0
Rogo1989
Rogo1989
19 lipca 2025, 11:54
Ligi belgijskiej raczej się nie ogląda, ale PL już zdecydowanie tak. Jeżeli Brighton wydało pieniądze na Belga to znaczy, że wiedzą, że na nim zarobią, bo istnieje duża szansa, że odpali.
1
Rogo1989
Rogo1989
19 lipca 2025, 11:43
Brighton chce się gościa pozbyć a ci kretyni chcą im to ułatwić. De Cuyper kosztował 18 mln to na niego pieniędzy nie było. Ale wziąć kolejnego emersona to już ok. Dokąd to zmierza?
4
DACM1988
DACM1988
19 lipca 2025, 11:44
Serio ?
3
Rogo1989
Rogo1989
19 lipca 2025, 11:53
Tak, serio. Czym on ci się wyróżnia? Może i Theo nie dojeżdżał w obronie w poprzednim sezonie, ale dawał dużo w ofensywie. Wystarczy zobaczyć na statystyki, które ten śmieszny Estupiñán ma fatalne. 1 asysta przez cały sezon przy tym jak ważni są obecnie boczni pomocnicy to zdecydowanie za mało.
1
szymoninho19
szymoninho19
19 lipca 2025, 12:37
Rogo czyli typowo jak ktoś kto nie widział a się wypowie. Estu to solidny obrońca i bardzo chętnie bym go zobaczył u nas. Teraz pomyśl. Jesteś De Cuyperem i wybierasz Milan bez pucharów w mniej prestiżowej lidze plus mniejszą pensję czy klub w UK gdzie po dobrym sezonie przejdzie do arsenalu czy chelsea. Estu miał świetne sezony ale kontuzje go zjadły i patrząc przez pryzmat tego że będzie rezerowym i nie jesteśmy prestiżowym klub obecnie to dla niego jest to dobre wyjście. Gdybyś oglądał piłkę a szczególnie PL to byś miał inne zdanie. Nie znam się na hiszpanskiej i nie wypowiadam się o Pubilu. Estu jeśli nie złapie kontuzji to będzie bardzo dobry. Jak memerson przychodził to wiedziałem że to będzie niewypał. Czlowiek ogląda piłkę i wie czy ktoś umie grać czy jest plackiem jak emerson
10
Rogo1989
Rogo1989
19 lipca 2025, 14:59
szymoninho19
Słowo klucz, "jeżeli nie będzie miał kontuzji". Na tym wypada zakończyć.
0
Sebolinho10
Sebolinho10
19 lipca 2025, 11:37
Ktoś może mi bardziej przybliżyć postać Pervisa? W akcji go nigdy raczej nie widziałem a jeśli już, to nie skupiałem na nim uwagi. xDD
1
Michał92
Michał92
19 lipca 2025, 11:39
Dzik / tgv od bramki do bramki :D, będzie mega wzmocnieniem o ile będą go omijały kontuzje.
3
DarQ
DarQ
19 lipca 2025, 11:23
Nie mam przekonania do jego kolana. Może badania przeszedł bo presja kupienia kogokolwiek wzrasta. Furlaniemu i Tare włączył się nasz "tupolewizm" czyli jakoś to będzie.
Nagłośnili te badania , żeby mieć podkładkę , że zrobili wszystko dobrze by uniknąć wpadki. I w razie kontuzji powiedzą - przypadek, jego kolano było zdrowe.
Pubill jest świetny ale kosztuje tylko 10- 15 mln ?
I nie ma bitki o niego pomiędzy różnymi klubami?

0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
19 lipca 2025, 10:50
Powiedzmy że kupujemy Estupinana i Pubilla. Tylko kto ma być ich zmiennikami ? Na lewej Bartesaghi ? Dla mnie chłopak ma bardziej warunki na środkowo obrońcę. Bardzo posturą przypomina mi Bastoniego. A na prawej Jimenez który w obronie jest tragiczny. On bardziej jest skrzydłowym i takie ma warunki. To samo Salemakers. Alexy oba powinny być zmiennikami Leao I Pulisica. Pozbyć się Okafora, Chukwu i w ich miejsce poszukać bocznych obrońców na zmianę. Np. taki Lucas Vasquez do rywalizacji z Pubillem i np. Parisi do rywalizacji z Estupinanem.
2
Misiak
Misiak
19 lipca 2025, 10:58
To kupny 100 graczy
5
Panicz
Panicz
19 lipca 2025, 11:09
Nie grając w żadnych europejskich pucharach aż tak na zmiennikach polegać nie będziemy.
Wiadomo, że mogą być jakieś kontuzje itd. Ale taka czyta rotacja, bo ktoś jest zmęczony to nie będzie miała miejsca.
3
DarQ
DarQ
19 lipca 2025, 11:29
Panicz
Pamiętam nasze dysputy o kadrze.
I jesteś zadowolony z Urbana.?
0
Sebolinho10
Sebolinho10
19 lipca 2025, 11:35
Panicz

Mimo to jeden zmiennik na daną pozycję być musi. Łącznie daje to 22 zawodników, a kadra ma liczyć chyba 25.


MilanSince94Forever

Jacy by nie byli to jednak są to zawodnicy którzy spokojnie obskoczą LO i PO. Jimenez może grać i tu i tu. Oni bardziej pasują do ustawienia z wahadłowymi ale jako zmiennicy też dadzą radę.
0
Panicz
Panicz
19 lipca 2025, 11:48
Jakie dysputy? Stwierdzenie faktów, że Probierz to kolega od kieliszka Kuleszy. Bo w latach 2014-2017 razem pracowali w Białymstoku? :D

Co do Urbana, to nie jestem przekonany do żadnego polskiego trenera który albo 90% albo 100% kariery sie buja po ekstraklapie. Od Zagłębia po Górnik, Śląsk, Bytom itd.
Edytowano dnia: 19 lipca 2025, 11:55
0
Jaca23
Jaca23
19 lipca 2025, 15:15
Na zmiennika na LO jest kilku solidnych Włochów przydatnych w rejestracji. Szkoda, że nie wzięliśmy Augello, który wylądował w Palermo. Aktualnie patrzyłbym w stronę Giuseppe Pezzella lub Antonino Gallo.
0
jarek2572
jarek2572
19 lipca 2025, 10:18
Gdzieś mi mignęło, że my i juve robimy podchody pod Lucasa Vasqueza, który właśnie jest bez klubu. Co prawda 34 lata już, ale na tu i teraz, kontrakt 2+1 lepszej opcji nie znajdziemy w tym okienku na tą pozycję myślę. Na pewno wolałbym jego niż te wszystkie pokemony co są wymieniane.
1
DACM1988
DACM1988
19 lipca 2025, 10:29
Pubill, Jimenez plus doświadczony Vasquez na prawej to bardzo dobry pomysł uważam.
4
boguc69
boguc69
19 lipca 2025, 13:14
tylko że Vasquez to żaden prawy obrońca, musiał tam grać, bo Perez skąpił bardzo długo na transfery do obrony; przecież nawet Valverde grywał jako PO
2
DACM1988
DACM1988
19 lipca 2025, 17:17
boguc69

Oglądam Real od zawsze praktycznie. Doskonale o tym wiem co najważniejsze dobrze sobie tam radził i o to mi chodziło.
1
boguc69
boguc69
19 lipca 2025, 17:50
ale do poziomu Ramosa na PO się nawet nie zbliżył; może i nieźle radził sobie w Realu (choć pamietam, że też zawalał), ale u nas z naszym poziomem bronienia będzie drugim memersonem; tu naprawdę potrzeba "rasowego" PO, a nie zapchajdziury, bo tych już kilku mamy

zdefiniuj "od zawsze", bo ja pamiętam mecze Realu w Pucharze Europy z Górnikiem i Milanem z sezonu 88/89
Edytowano dnia: 19 lipca 2025, 17:57
0
DACM1988
DACM1988
19 lipca 2025, 10:04
Nie znam go, ale jeśli Flick go chciał to ja lepszej rekomendacji nie potrzebuję.
Edytowano dnia: 19 lipca 2025, 10:08
1
lyndonmilan
19 lipca 2025, 09:36
Jak Milan Lab przebadał i jest ok z kolanem to musi być ok

O nie czekaj

A tak na serio
Fajne boki jakby to się udało i obyło się bez kontuzjii
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
19 lipca 2025, 21:20
Milan Lab to istnieje chyba tylko w głowach tych co pamiętają czasy w których miało coś takiego powstać.
0
lyndonmilan
20 lipca 2025, 02:29

Legenda Shevchenko

Istnaił i był feonemenem, tylko że to było juz 20 lat temu, nawet Sandro był pod wrażeniem gdy porównywał zaplecze Srok z naszym nawet jeśli to była tylko siłownia
0
Milanboy
Moderator Milanboy
19 lipca 2025, 08:45
Estupinian I Pubill to bardzo dobre wzmocnienia. Jeden to piłkarz który w premier league był jednym z lepszych lewych obrońców w lidze, no i ma ciąg na bramkę, drugi zaś już rok temu był o krok od transferu do Barcelony, więc skoro tobą interesują się topowe kluby to musisz być dobry w tej dyscyplinie.
11
ósmy
ósmy
19 lipca 2025, 09:19
Albo ma sie takiego sprytnego agenta jak Ramadani.
Który upycha jakieś młodego nonamea Dedicia z kilkunastoma występami w Salzburgu do Benfiki, albo innegoo młodego Ivana Fresendę z Valladolid do Sportingu Lizbona
Edytowano dnia: 19 lipca 2025, 09:27
6
mn7
mn7
19 lipca 2025, 09:36
Czyli jeden z lepszych lewych obrońców poprzedniego sezonu w Premier League może opuścić klub za 12-20 mln?
1
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
19 lipca 2025, 21:18
To że się ktoś kimś interesuje i powstają plotki transferowe to nie znaczy że ktoś jest wartościowym piłkarzem, przykładowo Piotrem Brożkiem też interesowała się Barcelona, nie mam nic do Brożka ale na zawsze pozostanie młodym talentem, abstrahując owszem zawsze ktoś może zaczac grać na wyższym poziomie ale na litość boską nie róbcie z siebie znawców jakichś piłkarskich no name-ów.
Edytowano dnia: 19 lipca 2025, 21:23
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
19 lipca 2025, 08:44
Milan Qvo Vadis
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się