SCUDETTO


RZYMIANIE ZDECYDOWANIE POZA ZASIĘGIEM. MILAN 1-4 ROMA

7 maja 2017, 19:48, Leonardo 22 Główne newsy
RZYMIANIE ZDECYDOWANIE POZA ZASIĘGIEM. MILAN 1-4 ROMA

AC Milan przegrał na San Siro 1-4 z AS Romą w spotkaniu rozgrywanym w ramach 35. kolejki włoskiej Serie A. Od początku meczu inicjatywa była zdecydowanie po stronie gości ze stolicy, którzy swobodnie operowali piłką i prezentowali dużo większą pewność i kulturę gry. Donnarumma skapitulował pierwszy raz już w 8 minucie po strzale w samo Edina Dzeko w samo okienko! Bośniak po zagraniu Salaha technicznie z pierwszej piłki trafił idealnie i szybko wyprowadził swój zespół na prowadzenie. W 15 minucie Deulofeu o mało co nie zdobył gola wyrównującego po jego strzale piłka odbiła się rykoszetem i ugrzęzła w bocznej siatce. Chwilę później mocno z dystansu próbował Mati Fernandez, ale pomylił się o dobry metr. W 17 minucie widzieliśmy cudowną paradę Gigio, który sparował na słupek mocne uderzenie Perottiego zza pola karnego! Mecz się powoli rozkręcał, wydawało się, że Milan powoli nawiązuje kontakt, szczególnie gdy w 23 minucie Sosa zmuził Szczęsnego do wielkiego wysiłku pięknym strzałem z dystansu. Polak zdołał jednak odbić piłkę tak by ta wylądowała na rzucie rożnym. Stałych fragentów Rossoneri mieli sporo, ale zagrożenia z nich było jak na lekarstwo. Inaczej sytuacja wyglądała u Rzymian, w 28 minucie po dośrodkowaniu Paredesa z rożnego Dzeko po raz drugi trafił do siatki i umocnił swoją pozycję w wyścigu o koronę króla strzelców. Podopieczni Montelli byli w wielkich opałach, Giallorossi się nakręcali, byli szybsi, bardziej agresywni i zdecydowani. W 38 minucie znów tylko refleks Donnarummy uratował gospodarzy przed utratą gola, młody Włoch odbił po raz olejny strzał na słupek, tym razem próbował Nainggolan. W 45 minucie sędzia Rizzoli zakończył pierwszą połowę. Milan musiał się obudzić, Montella powinien wstrząsnąć szatnią w przerwie.

 

Druga połowa to w dużym procencie kontrola spotkania przez ekipę Spalettiego, którzy nie wykazywali już większej ochoty do gry, ponieważ mieli już to co chcieli. Próby podjęcia poczynań ofensywnych przez graczy Milanu były szybko kasowane przez Romanistów. Świetnie grali boczni obrońcy, którzy skutecznie wybijali z głowy rajdy i szarże Deulofeu i Suso. W 68 minucie Bertolacci oddał groźny strzał z dystansu, ale piłka przeszła metr obok bramki, chwilę później po strzale z narożnika pola karnego El Shaarawy'ego interweniować musiał Gigio, ale poradził sobie z tym strzałem wzorowo. Kiedy wydawało się, że w człapiącym tempie sotkanie się zakończy to niespodziewanie bramkę po rzucie rożnym i asyście Ocamposa strzelił Pasalić! Chorwcaki pomocnik to prawdziwy specjalista od bramek specjalnych w ekipie Milanu i tym razem dał cień nadzei kibicom zgromadzonym licznie na San Siro. Niestety wszystko nie trwało długo, bo z tifosich Il Diavolo marzeń brutalnie pozbawił El Shaarawy, ex-Milanista po asyście Dzeko pięknie umieścił piłkę w okienku bramki i wtedy wszystko było już jasne. Rzymianie dobili jeszcze kilka minut później czerwono-czarnych. Paletta wyleciał z boiska za faul na Salahu będącym w sytuacji sam na sam. Do jedenastki podszedł De Rossi i szczęśliwie, po rękach Donnarummy trafił do siatki. W tym momencie było 1-4, a sędzia Rizzoli równo z upływem 90 minut zakończył spotkanie. Milan ponosi klęskę i bez błysku przegrywa sromotnie 1-4 z AS Romą.

 

MILAN: Donnarumma; De Sciglio, Paletta, Zapata, Vangioni(69' Ocampos); Pasalic, Sosa(88' Gomez), Fernandez(46' Bertolacci); Suso, Lapadula, Deulofeu.

ROMA: Szczęsny; Emerson, Manolas, Fazio, Juan Jesus; Paredes, De Rossi; Salah, Nainggolan(72' Grenier), Perotti(60' El Shaarawy); Dzeko(84' Peres).

 

Bramki: 8' i 28' Dzeko, 76' Pasalic, 78' El Shaarawy, 87' De Rossi (RK)

Żółte kartki: 48' Vangioni, 59' Lapadula, 63' Manolas, 63' Bertolacci, 77' Ocampos

Czerwona kartka: 86' Paletta

Arbiter główny: Nicola Rizzoli

Miejsce: San Siro (Mediolan)

Transmisja: Eleven Sports

*** SKRÓT MECZU ***



409 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Majkel69
Majkel69
9 maja 2017, 10:25
El Shawry powiedział o naszej drużynie parę ciepłych słów po meczu szkoda, że strona o tym nie wspomina. Nie jest to wielki news, ale mimo wszystko o mniej ważnych komentarzach też zdarzało się robić newsy na stronce^^
0
luca8282
luca8282
8 maja 2017, 22:20
Dopiero tam u naszych sąsiadów za miedzą mają młyn - tam zrobili dość poważne wzmocnienia i się dzieją rzeczy dantejskie. Super skrzydła dobry napastnik J. Mario rozgrywający i nie ma wyników. My mamy wytłumaczenie - od dawna naszego właściciela nie interesowała drużyna miał swoje inne sprawki. Z tymi transferami Interu to trochę przestroga dla nas. Oby u nas wszystko wypaliło tak sobie myślę, że dobrze by było oczywiście jeżeli to możliwe ściągnąć kliku piłkarzy z jednego klubu np. z Wolfsburga, Villarealu albo np tylko młodych włochów z naszej ligi nie robić za dużego mix-u w kadrze.
Edytowano dnia: 8 maja 2017, 22:22
0
PanX
PanX
9 maja 2017, 10:21
Tam obrona jest w opłakanym stanie. Już u nas lepiej to wygląda. Nawet Miranda gra jak typowy przeciętniak. Mają dobrą pakę w pomocy i ataku, ale ich trenerzy nie potrafili tego wykorzystać.

Mówi się, że Interu nie interesuje gra w LE i specjalnie chcą zająć 7 miejsce, by w przyszłym sezonie skupić się na dostaniu się do LM. Nie będą grali na 3 frontach, tak jak Lazio, Atalanta i prawdopodobnie my, więc będą mieli łatwiej. Nie jest to głupi pomysł, bo z LE nie ma kasy, a tylko ewentualna wygrana w tych rozgrywkach daje prestiż i oczywiście otwiera drzwi do LM.
0
lopezito84
lopezito84
8 maja 2017, 18:45
Po wczorajszym meczu zostały obnażone braki jakie mamy w obronie (właściwie w każdej linii) ale obrona to katastrofa wydaje mi się, że sam Musacchio to może być za mało. A atak? stawianie wciąż na Lapadulę to jakieś nieporozumienie może ma waleczne serce bo biega za każdą piłką (lepiej mądrze stać niż głupio biegać) w a 80 min niema już sił i nie biega wcale, po za tym jego skuteczność to porażka na max-a. zastanawiam się dlaczego nie wystawia Baki? sądzę że miał by większą skuteczność niż Lapadula lub wprowadził go zamiast tego drewniaka jakim jest Ocampos. ...to może przegrali byśmy 4:2 :-)
0
Geri
Geri
8 maja 2017, 21:27
Na czym opierasz swoje porównanie Bacci z Lapadulą?
Statystycznie: Carlos zdobywa gola z gry co 218,5 minuty, podczas gdy Lapagol co 210,2...
Skąd to niezrozumienie jak można wystawiać nieskutecznego Włocha kosztem mega skutecznego Kolumbijczyka...?

Tylko pytam...
0
lopezito84
lopezito84
9 maja 2017, 20:04
...Odpowiem krótko - spójrz la listę najskuteczniejszych strzelców Milanu Bacca ma 13 a Lapadula chyba tylko 6 trafień, zatem połowę miej. Ten wynik odpowiada sam za siebie, i to jest prawdziwe porównanie. Oczywiście nie zmienia to faktu, że obaj są nie dostatecznie skuteczni, bo Milan z całej tej „czołówki” ma najmniej zdobytych bramek.
0
adamos
adamos
8 maja 2017, 15:45
A kto jest w naszym zasięgu? Baty od spadkowiczów baty od czołówki... Żal serce i dupę ściska jak się na to patrzy... A mogliśmy już pić szampana i oblewać awans do LE gdybyśmy 3 ogórki pokonali. Zawodnicy ogarnijcie się pokażcie, że jesteście Diabłami. Jak teraz z Atalantą nie zdobędziemy 3 pkt to już kaplica i żegnajcie puchary i Europo...
1
matten
matten
8 maja 2017, 16:33
Dlaczego kaplica? Fiora gra jeszcze z Napoli i Lazio, a Inter z nieprzewidywalnym Sassuolo i Lazio, więc na pewno stracą jakieś punkty. Dla świętego spokoju dobrze byłoby urwać jeden punkt Atalancie, a poza tym trzeba wygrać dwa ostatnie spotkania i puchary będą nasze.
0
adamos
adamos
9 maja 2017, 08:25
Lazio to już sobie może odpuścić 2 ostatnie mecze bo już będzie mieć 4 miejsce zapewnione a Sassuolo gra o czapkę gruszek więc może młodzież z primki wpuszczać w meczach. I zobaczycie, że jak nie zdobędziemy 3 pkt to będzie out europo
0
Doctor_ek
Doctor_ek
8 maja 2017, 15:19
tak z innej beczki ładne zachowanie Szarego, po zdobytym golu :)
0
onxalph
onxalph
8 maja 2017, 14:16
sredniak zagral z drugim zespolem seriea, róznica klas az nadto widoczna
0
blacha11
blacha11
8 maja 2017, 13:35
powiem tak to jest dno . uefa trzeba odpuscic bo jak zaczniemy grac w sierpniu to w grudniu bedzie kaplica. z tego meczu cieszy postawa faraone po golu oddal nam szacunek. 5 zawodnikow po 50 baniek cza kupic
0
Geri
Geri
8 maja 2017, 11:46
Kogoś szokuje, że Roma nas ograła...? Serio...?
Proponuję prześledzić piłkarzy, którzy wybiegli na boisko...
Co do rozmiarów naszej porażki... Roma miała dobry dzień... Dzeko trafił dwa pierwsze strzały, które oddał... i żadna z tych pozycji to nie była klarowna czysta setka, jak często mu się zdarza takie wejście w mecz...?

Zagraliśmy zły mecz, ale my praktycznie nie mamy piłkarzy do grania...
0
pabel1999
pabel1999
8 maja 2017, 11:25
Szczególnie bawi mnie w tym wszystkim jeden fakt.
Kiedy Bacca wychodził na boisko w pierwszej 11, wszędzie czytałem komentarze typu "No nie znowu on" " Jak Montella może ciagle na niego stawiać, przecież ona nawet piłki nie umie przyjąć" " Kiedy Montella otworzy oczy i postawi na Lapadule od pierwszych minut"
A kiedy w końcu Lapadula zagrał mecz od pierwszej minuty, wszędzie hejty na niego i na Montelle, że jak "Grajek z Serie B może być wystawiony w pierwszym składzie na mecz z Romą"
Ludzie, zdecydujcie się xd
1
Geri
Geri
8 maja 2017, 11:47
Jak dla mnie Lapadula ZDECYDOWANIE... Przynajmniej nie gramy w dziesięciu w polu... a w ostatnich emczach najczystsze sytuacje i tak psuł Bacca po wejściach na boisko...
1
matten
matten
8 maja 2017, 10:28
Kiedy wchodził El Shaarawy obawiałem się, że klątwa znowu da o sobie znać, no i strzelił...
1
skoropian
skoropian
8 maja 2017, 08:15
Milek1996 dlaczego twierdzisz że nikt nie chce. Przecież Lazio i Atalanta są już w LE.
0
rrrado
rrrado
8 maja 2017, 07:57
Roma straszliwie obna?y?a Milan. Strasznie mnie irytuj? komentarze obwiniaj?ce trenera... na lito?? bosk?, ilu tych trener?w mo?na zmienia? w k??ko? Przecie? to nie s? sami idioci, nawet ma?pa b?dzie w stanie zauwa?y?, ?e skoro ci?g?e zmiany trenera przynosz? ten sam efekt to problem mo?e le?e? gdzie? indziej. Problem jest bardziej skomplikowany, kompletny brak jako?ci w dru?ynie, tego ?aden trener nie przeskoczy. ?eby wej?? na poziom Romy Milan potrzebuje 10 nowych pi?karzy do pierwszego sk?adu i ze trzech na ?awk?. Na t? chwil? ?aden, ale to absolutnie ?aden pi?karz z pola Milanu nie mia?by szans gra? w pierwszym sk?adzie Romy. Donnarumma mo?e by wygryz? Szcz?snego, ale to wszystko. Kolejny problem jest taki, ?e nawet wej?cie na poziom Romy gwarantuje jedynie mo?liwo?? walki z Napoli o 2 miejsce... bo dalej jest kolejna przepa?? jaka dzieli Rom? i Napoli od Juventusu.
0
Milek1996
Milek1996
8 maja 2017, 07:30
Z tego co widzę to nikt nie chce grać w LE :D
0
Diavo
Diavo
8 maja 2017, 06:45
Zastanawia mnie wyszkolenie fizyczne ,a bardziej wydolnościowe w Milanie,każdy kto przychodzi do Milanu na początku biega,walczy,szaleje robi huragan tak było np. z Boatengiem,Menezem,Taarabtem,Mario,Bacca i Gerardem,później po kilku meczach zadyszka i utrata formy.. Co jest nie tak??
0
Ginevra
Ginevra
8 maja 2017, 16:13
większość tych ludzi, których wymieniłeś (oprócz Bakki może) to ludzie, którzy nie zrobili kariery na miarę oczekiwań i możliwości z powodu braków charakteru, błędem Milanu nie jest przygotowanie fizyczne, ale ściąganie takich piłkarzy, którzy dają kibicom tylko nigdy niespełnione nadzieje...
0
Chaos8585
Chaos8585
8 maja 2017, 06:43
Ciekawe kto zaprasza na kolację w tym tygodniu... Może Bacca w ramach walki o pierwszy skład.
Drużyna zaczęła obrastać w piórka po lepszym okresie. Zamiast zabrać się za robotę zaczęli świętować. Chyba wyszli z założenia że do końca sezonu już z górki po wygraniu Superpucharu.
0
acmti__
acmti__
8 maja 2017, 08:45
A bym obstawiał na to, że większość panów nie potrafi grać pod presją. Jeżeli nie muszą to jakoś to wygląda jednak gdy z góry się obstawia, że te punkty powinny być nasze to zamieniają się na boisku w obłakane cielęta. Analogicznie, gdy teraz niemal rzada się od nich punktów by dostać się do pucharów to oni wyglądają jak by chcieli, a nie mogli.
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
8 maja 2017, 01:08
Wedle mnie wina jest po stronie trenera... Było dobrze i z każdym meczem jest coraz gorzej...
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
8 maja 2017, 00:32
5 piłkarzy zostawić na kolejny sezon, resztę wywalić.
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
8 maja 2017, 00:11
Niektórzy chwalą po zwycięstwach tego i tego piłkarza Milanu, a po wpierdzielu - "wypad, nie jesteś godny barw klubu"! Zastanówmy się których piłkarzy z Milanu chciałyby solidne ekipy w LM? Gigio, Jacka, Romka, może Deulofeu, Bakkę - tak wymieniając na szybko. Reszta to banda przeciętniaków, którzy co parę sezonów zmieniają barwy i na taką LM to mogą popatrzeć z trybun. Niestety te braki objawiają się dopiero przy meczach z wyżej notowanymi rywalami - jak dzisiaj. A pamiętam, jak 2,3 lata temu psioczyło się na takiego Dzeko, że to drewno, odpadek z Bundesligi. Liczę na fartowne wejście z 6 miejsca, choć nie zdziwię się jak i Atalanta nas klepnie.
1
Maxi
Maxi
8 maja 2017, 00:23
Zastanowmy sie tez, ktorym pilkarzem z obecnej kadry Milanu wzgardziloby Crotone? Empoli? Pescara? Rezerwowi Montelli byliby gwiazdami w tych klubach, a te druzynki momentami tlamsily Milan w ostatnich meczach. Ostatnie wyniki Milanu SA ZDECYDOWANIE PONIZEJ POTENCJALU TEJ DRUZYNY. Duzo ponizej.
0
Ginevra
Ginevra
8 maja 2017, 00:50
Na pewno wyniki z Pescarą, Empoli i Crotone są poniżej potencjału, ale niestety to nie fifa i dochodzą czynniki pozaboiskowe, jak presja, zmęczenie, wypalenie, zmiany w klubie, świadomość, że za chwile większość z tych wirtuozów może zacząć się pakować...
0
Ginevra
Ginevra
8 maja 2017, 09:24
To ciekawo co piszesz. Wychodzi na to, że presja, zmęczenie, wypalenie, świadomość ewentualnych zmian działa tylko na Milan, bo na Crotone czy Empoli już nie.
0
Ginevra
Ginevra
8 maja 2017, 23:13
Widocznie wizja spadku do Serie B pod koniec sezonu jest bardziej motywująca niż skrócone wakacje z powodu udziału w el. LE. Tak trudno w to uwierzyć patrząc na naszych tzw. rywali w walce o 6. miejsce? A że dół tabeli walczy o życie i ogrywa teoretycznych faworytów, to żadna nowość.
0
7 maja 2017, 23:16
Ja jeszcze w sumie nie rozumiem faktu, jak można było sprzedać Faraone za 13 milionów - zawodnika, który świetnie się zapowiadał, uchodził za gwiazdę młodego pokolenia Włoch i dodatkowo miał w sercu Milan, lecz borykał się z kontuzjami i kupić "Musaczjo", który ma przebłysk w jednym sezonie za 18 milionów...
1
Ginevra
Ginevra
7 maja 2017, 23:18
a, ba! Dodam jeszcze, że z takich świetnych ruchów ery łysych krawaciarzy, był jeszcze taki Pan jak Hachim Mastour i gwarantuje, że On kiedyś też się mlekiem nam odbije :)
0
Muniek987
Muniek987
7 maja 2017, 23:21
OldMilano121
On jest tam wypożyczony i nie zapowiada się żeby chcieli to wykupić. Taki z niego talent jak z odegaarda i halilovicia. Przehypowana gwiazdeczka
5
luca8282
luca8282
7 maja 2017, 23:28
tak Mastour nie zawojował Europy :( i wraca z wypożyczenia -
0
Zielony2009
Zielony2009
8 maja 2017, 00:58
Dajcie spokój, każdy kto pamięta ówczesną sytuację i ogarnia trochę temat zgodzi się, że sprzedasz Stefana za te 13 ( plus 2 bańki za wypożyczenie chyba) była najlepszym posunięciem dla wszystkich.
Nie ma żadnej gwarancji, że u nas grałby dobrze, zwłaszcza, że mamy fatalny skład i trudniej z takim drewnem o dobrą grę, a co za tym idzie sytuacje strzeleckie.
0
Gattuso28
Gattuso28
7 maja 2017, 23:16
Na chłodno.Atalanta dzisiaj też nie pokazała nic specjalnego więc remis możemy ugrać i potem "spacer z żebrakami".Hah już chyba mi się miesza od piwa w głowie:D
0
kabo
kabo
7 maja 2017, 23:15
Jak chwaliłem Montellę na poczatku, to teraz niestety większość winy zwalam na jego głowę.

Nie wytłumaczalna formacja, do której nie mamy zawodników, dziwny wybór piewszej jedynastki, brak stylu i pomysłu na grę (wrzutki obrońców, rajdy bezsensu skrzydłowych, brak rozegrania), dziwne zmiany, błędy które ciagną się od początku sezonu, brak zaskoczenia w ataku.
Rozumiem, że nie ma piłkarzy itp ale nie rozumiem co oni robią na treningach, nie ma zgrania, nie ma pomysłu na grę i co najgorsze nie ma koncentacji na początku meczu, a chcarakter która ta drużyna czasami miała (mecze Inter, Bologna, Juve) kompletnie zanikł.
Co zrobili z tym klubem Berlu i Galliani..... Ostatnie lata 8,10, 7 i teraz zapewne 6/7 miejsce, czerwono-czarne serce krwawi...ile można taką żenadę znosić.
Jeśli mamy tak grać dalej, to niech ściagaja z primavery zamiast co niektórzych kopaczy z pierwszego składu...przynajmniej włożą wiecej serca w grę!
Edytowano dnia: 7 maja 2017, 23:16
4
luca8282
luca8282
7 maja 2017, 23:10
Roma dzisiaj zagrała na 60% na totalnym luzie - bawiła się dzisiaj na naszym podwórku. Niestety ale to jest praca ostatnich 3 lat naszego zarządu - nie mieliśmy po prostu nic, żeby dzisiaj przeciwstawić Romie - oni o tym wiedzieli. Graliśmy dzisiaj bez pomocy i środka obrony - Mati tak go chwaliłem ostatnio niestety gdzieś się chował wogule nie szukał gry - Pasalić to samo byle się schować - Sosa coś próbował - skrzydła wyłączone - bezmyślne zagrania w pole karne gdzie słabiutki Lappa ma sobie poradzić z dwoma bardzo dobrymi stoperami (jeżeli już to to miałoby to jakiś sens gdybyś zagrali dwójką napastników). Bertolacci o dziwo bardzo poprawnie ale ni miał z kim grać. Straszna tragedia :(
Edytowano dnia: 7 maja 2017, 23:20
1
głos_rozsądku
głos_rozsądku
7 maja 2017, 23:07
Montella prawie osiągnął poziom wybitnych antytrenerów typu Seedorf czy Leonardo. Już niewiele mu brakuje.
0
Zielony2009
Zielony2009
8 maja 2017, 09:26
Za Seedorfa i Leonardo Milan grał o niebo lepiej.
0
pabel1999
pabel1999
7 maja 2017, 23:07
Po tym meczu to brakuje słów. Ale szczególnie boli mnie jedna rzecz. Aktualnie pod nieobecność Jacka jedynym zmiennikiem na skrzydło jest tragiczny Ocampos, podczas gdy El Shaarawy został sprzedany za ! 13 ! mln do Romy. Ta kwota jest tym bardziej śmieszna, patrząc na to co prezentuje El Faraone, a co nasz wspaniały Bertolacci sprowadzony za 20 baniek. Wiem że Stephan miewał u nas gorsze momenty no ale powiedzmy sobie szczerze, w przeciwieństwie do Ocamposa on wniósłby coś do gry.
3
luca8282
luca8282
7 maja 2017, 23:11
Całe 13 KK to jest jakiś śmiech na sali :(
0
Muniek987
Muniek987
7 maja 2017, 23:18
Za 13mln, gdy na transfermarkcie był wtedy wart 17mln. Galiani geniusz, w ogólnym rozrachunku straciliśmy 1mln na nim. Kupiliśmy za 18, a dodając oplaty za wypożyczenia dostaliśmy 17
0
damilano
damilano
7 maja 2017, 23:05
Kiepsko to widzę z dzisiejszych piłkarzy to za wielu nie zasługuje na następny sezon.Mecz tragedia
0
głos_rozsądku
głos_rozsądku
7 maja 2017, 23:04
A niektórzy jeszcze Bakkę by chcieli na boisku, komedia xD Bacca, który jest karnie odsunięty od zespołu za swoje zachowanie, nie zasłużył na występ.
1
Maxi
Maxi
7 maja 2017, 23:02
Alez slaby ten Mihajlovic! Antytrener! Aha. To nie Mihajlovic? To Montella z tym samym skladem plus Lapadula, Deulofeu, Pasalic, Mati Fernandez, Sosa? No to w takim razie - wycofuje moje slowa. W koncu Montella to Wloch. I zawsze Milanowi kibicowal... Jest super.

Roma nas rozjechala. To zespol lepszy. Bez dwoch zdan. Ale czy az tak miazdzaco lepszy? Ilu z obecnych pilkarzy Romy wiekszosc z uzytkownikow tej strony powitalaby w Milanie bez kwekania? Nainggolana na pewno. A oprocz tego? MOZE Salaha... MOZE Emersona... I to tyle... Roma jest kadrowo troche - TROCHE - lepsza. A Empoli? Pecara? Crotone? Tez lepsze?

Mit Montelli - cudotworcy... zdycha. Szkoda mi Vincenzo, bo dzieki sporej dawce szczescia i dzieki indywidualnym blyskom dwoch czy trzech zawodnikow dostal ogromny kredyt zaufania wiekszosci kibicow ACM. A teraz mamy zjazd ku rzeczywistosci. Bolesnej.

Na dzisiejszy Milan zal patrzec. Chyba tylko za Inzaghiego wygladalo to gorzej od strony sportowej. Seedorf - wroc!
2
pabel1999
pabel1999
7 maja 2017, 23:17
Roma kadrowo trochę lepsza niż Milan ?
Bacca w aktualnej formie nie ma polotu do Dzeko, chociaż fakt, Bośniakowi zespół stwarza więcej sytuacji.
Sosa i Bertolacci lepsi od De Rossiego i Paredesa ? Szczerze wątpię
Manolas i Jesus słabsi od Zapaty i Paletty, a Emerson i Peres od MDS i Vangioniego? Mało zabawny żart.
O ile Suso w składzie Romy mógłby powalczyć o miejsce w pierwszej jedenastce, o tyle każdy inny obecny zawodnik Rossonerich ( nie licząc oczywiście kontuzjowanego Jacka) w najlepszym wypadku musiałby się zadowolić rolą rezerwowego.
Jedziesz po Montelli- owszem, nie jest to Ancelotti czy Simeone czy nie wiadomo kto- ale z pustego to i Salomon nie naleje. Pod nieobecnoś Bonaventury, Romangoliego możemy liczyć jedynie na geniusz Gigio i szczęście Bacci, z takim składem nawet najlepszy trener niedużo by zdziałał.
2
Maxi
Maxi
8 maja 2017, 08:49
pabel1999, naucz się, proszę, czytać ze zrozumieniem, zanim zaczniesz w ogóle czytać, ok? Albo chociaż - skoro już tak lubisz to czytanie, choć go nie potrafisz, zanim wejdziesz na poziom rozumienia słów, któe konsumujesz, nie odnoś się do nich chociaż. OK? Nie odnosisz się w ogóle do moich argumentów, tylko przytaczasz swoje (wygodnie, nie powiem) i się z nimi kłócisz. Lubisz się przekomarzać sam ze sobą? Spoczko, nic mi do tego. Ale mnie w to nie mieszaj, bo czuję się troszkę niepotrzebny w tej twojej schizofrenicznej dyskusji...
0
pabel1999
pabel1999
8 maja 2017, 11:32
Twoja wypowiedź jest kompletnie bez sensu. Mam zgoła odmienne zdanie od Ciebie, więc miałem prawo o tym napisać. Uargumentowałem czemu sądzę tak, a nie inaczej, a Ty mi tutaj, że ja nie rozumiem co czytam. Ty natomiast chyba nie rozumiesz co piszesz, bo Twoje wypociny kompletnie nic nie wniosły. Po za tym, następnym razem nie musisz od razu tak nerwowo reagować. ;)
0
Maxi
Maxi
8 maja 2017, 11:45
Nie możesz wiedzieć, czy masz zgoła odmienne zdanie od mojego czy też takie samo, bo kompletnie nie zakumałeś, o czym ja pisałem. Bredzisz mi tu jakieś porównania Sosy i Bertolacciego do De Rossiego i Paredesa i się upierasz, że ta druga para jest lepsza od pierwszego tandemu. Gdzie ja napisałem, że jest odwrotnie? A może upierałem się co do wyższości Zapaty nad Manolasem czy Vangioniego nad Emersonem, hę? Bo tak te tezy wyśmiałeś ochoczo, jakbym ja je postawił. Przeczytaj raz jeszcze mój pierwotny post i może się przekonasz, że ja takich tez nie stawiałem. Ty je sobie sam postawiłeś na użytek ''polemiki'' ze mną, co od razu stało się polemiką z samym sobą. Kłócisz się o coś, co sam sobie we łbie wymyśliłeś. To akie trochę niezdrowe, nie uważasz? No to albo się naucz czytać (bądź wytrwały, efekty na pewno kiedyś przyjdą, nie zniechęcaj się porażkami takimi jak ta, o której właśnie rozmawiamy, bo będzie ich na pewno dużo więcej), albo naucz się milczeć. To drugie wyjście jest z pozoru latwiejsze, ale nie zawsze trzeba iść na łątwiznę. Ja niczego nie sugeruję. Sam dokonaj właściwego wyboru, dobrze?
0
Grande Calcio
Grande Calcio
7 maja 2017, 23:02
jak trafimy na Arke w LE to będzie wstyd
3
Muniek987
Muniek987
7 maja 2017, 23:01
Gigio- świetnie 8/10
Vangioni-dalej lepszy niż mds na lewej 5/10
Paletta- kretyn, debil, idiota. 1, 3, 4 bramka na jego konto. Nie chce to już oglądać do końca sezonu. Jeśli montella nie będzie czegos zmienial, to wolałbym się z nim pożegnać i wziąć emerego. 0/10
Zapata- to samo co kolega wyzej. Nie gra Gomez tylko oni. A gorzej się nie da. 1/10
Mds- najgorszy kapitan w historii. Ciota która dziękuję sedziemu za to że spieprzyl Zawody. Grał fatalnie. 2/10
Sosa- czemu musimy go oglądać? 3/10
Pasalic(pseud. "Farfocel")- temu zawsze coś wpadnie. Ale bez żalu pozbył bym się go latem. 4/10
Mati- nie wiem czemu akurat schodzi on, skoro nie był najgorszy. 3/10
Berto- można było za niego kamień postawić i by tyle samo wniósł. 2/10
Deulofeu- kolejny słaby występ. 2/10
Lapadula- razem z gigio i Suso najlepszy. Biega, walczy, stara się, tylko koledzy mają ciekawsze zajęcia od grania w piłkę. 6/10
Suso- jasna postać ataku. 7/10
Ocampos- standardowo dramat. Idiotyczne strzały i brak podań. 1/10
Montella- czemu nie wpuścił napastników? Chyba zmienię zdanie co do niego. Nadaje się chyba na catanie i sampdorie
Gomez- za krotko
Edytowano dnia: 7 maja 2017, 23:06
1
Rossonero1899
Rossonero1899
7 maja 2017, 23:22
W większości sie zgadzam niestety, ale pierwszą bramkę zapisałbym na konto Vangioniego, który głupio wyszedł do przodu i zrobił miejsce Salahowi, a potem już wszyscy wiemy co sie stało.
Niedawno jeszcze pisałem o tym, ze liczby bronią Montellę, no bronią ale z każdym meczem wygląda to coraz gorzej. Mam nadzieję że to wina kontuzji i ogólnej padaki w kadrze a nie warsztatu trenerskiego naszego sympatycznego Włocha. Wszystko rozumiem, ale z wpuszczania Ocamposa nic go nie usprawiedliwia.
Co do Deu, wydaje mi sie, że defensorzy w Serie A nauczyli się już jego gry i nie jest on tak nieprzewidywalny jak był na początku. Chociaż może to jest ta niespodzianka którą zapowiadał i sabotuje wlasne występy żeby Barca go nie wykupiła? :D
0
Ginevra
Ginevra
8 maja 2017, 00:41
Ocampos akurat miał asystę przy golu.
0
Rocker
Rocker
7 maja 2017, 23:01
Szkoda mi w tym wszystkim Gigio... Chłopak dwoi się i troi w bramce, a i tak przychodzi mu wyciągać cztery razy piłkę z siatki :( Nie zdziwiłbym się gdyby dograł do końca kontraktu, a później poszedł do jakiegoś klubu, który będzie prezentował jego poziom. Oby tylko nie do Juve i Interu. Reszty Serie A nie stać na niego. Myślę, że nawet bym nie miał mu tego za złe.
8
Owiec
Owiec
7 maja 2017, 23:10
No właśnie...jaki on musi mieć niedosyt jak widzi naszą grę...mam nadzieję że pokaże czarno-czerwone serce i zostanie na dobre i na złe
0
FanatykACM
FanatykACM
7 maja 2017, 22:56
Mecz z wyrazną przewagą Romy chodz Milan miał więcej posiadania piłki. Dobrze że nasi rywale grali pod nas i stracili punkty ,bo kto wie pewnie byśmy nie byli na tej 6 pozycji w tabeli.Ale teraz zapominamy o tym meczu i skupiamy się na meczu z Atalantą . ten mecz będzie kluczowy o walkę do LE.
Edytowano dnia: 7 maja 2017, 23:06
0
7 maja 2017, 22:56
Sprawa pierwsza, to cieszy mnie to niezmiernie, że od nowego sezonu będą powtórki, bo to, co robi sędzia "Juventino" w pale się nie mieści. Cóż, ktoś straci źródło dodatkowego zarobku :).

Sprawa druga - To co w dniu dzisiejszym pokazał Milan, to nie tyle co żenada, ale obraza i brak szacunku w stosunku do tego klubu. Patrząc na obecnych kopaczy, to aż trudno mi pamięcią sięgnąć do czasów, kiedy wygrywaliśmy CL. JAK MY TO ROBILIŚMY? To co dzisiaj zobaczyłem po prostu rani moje serce ...

Sprawa trzecia - Nasz skład w 90% jest jak dla mnie do zmiany. Obecny Milan trzeba uszeregować jak piramidę wartości - od podstawy po wierzchołek. Są do tego potrzebne pieniądze - oczywiście nie małe pieniądze. Co robimy? Kupujemy "Musaczjo" za 18 baniek. Czy to jest dalej według Was mądre posunięcie?

Sprawa czwarta i ostatnia - Montella za swoje genialne zmiany powinien zostać ukarany w sposób na tyle surowy, żeby w końcu ogarnął rzeczywistość i otaczający go świat, bo patrzeć po raz kolejny do prawie 80 minuty i czekając na zmianę, a tutaj po raz kolejny wchodzi kur*a OKTOPUS, który nigdy nie daje nic więcej niż straty piłki i niecelne strzały, łamie mi kręgosłup w trzy części..

Całe szczęście, że siedzę na L4 i nie trzeba iść jutro do pracy, bo dzisiejszy mecz przyprawił mnie dodatkowo o bezwarunkowe wymioty na samą myśl o sobie.
Dobrej nocy życzę
9
luca8282
luca8282
7 maja 2017, 22:58
Zgadzam się z tobą 100% Dramat mnie zatkało nie umiem nic napisać :(
1
kabo
kabo
7 maja 2017, 23:08
Wszystko to prawda, ale trzeba popatrzec na szerszą perspektywę. Montella stracił kilku naprawdę ważnych piłkarzy w ciągu sezonu to raz, ale czemu nie może zmienić ustawienia (4-4-2, 4-2-3-1) albo wprowadzić np. Hondy zamiast cieniasa Camposa to juz nikt tego nie moze ogarnąć.
3
ACstach
ACstach
7 maja 2017, 23:16
Oktopus:D
2
Woolfik92
Woolfik92
7 maja 2017, 23:16
Tak jak pisał kabo, gracze jak Antonelli, Abate/Calabria, Romagnoli, Montolivo czy Jack to gracze podstawowego składu. Za długo Montella czeka na zmiany? Niech Ocampos wchodzi już od 60 minuty... Nie mamy ławki to i zmian nie robi, proste.
2
PrzemLi
PrzemLi
7 maja 2017, 22:56
A nie mówiłem że Paleciok to tykająca bomba. mam nadzieję że następny mecz będzie duet Gomez-Romek. a Fassone po tym meczu powinien wejść do szatni i zakomunikować połowie że mogą sobie szukać nowych klubów.
8
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
7 maja 2017, 23:07
Ja bym z 15 zawodnikow pozegnal i zbudowal Milan od nowa.
1
Woolfik92
Woolfik92
7 maja 2017, 23:19
Dokładnie, brać juniorów, oni przynajmniej jak Loca czy Calabria mają chęć do gry. A jak widzę przy stanie 0-2 wycofywanie piłki do Zapaty, gość rozgląda się 20 sekund po czym podaje do drugiego wirtuoza Palletty to srać mi się chce. Nawet Karlsruhe ma kreatywniejszych i waleczniejszych zawodników.
3
jasiom22
jasiom22
7 maja 2017, 22:52
Montella ocena = zero. Ten mecz był przegrany zanim się zaczął.
2
Grande Calcio
Grande Calcio
7 maja 2017, 22:50
hahahhaa
0
FaNaTyK
FaNaTyK
7 maja 2017, 22:48
Ewidentnie trener ma kose z Bakką. Bo jak można grać gościem z drugiej ligi przez 90 minut z AS Romą?
5
Marcin1995
Marcin1995
7 maja 2017, 22:50
Z Keisuke też
3
Gattuso28
Gattuso28
7 maja 2017, 22:53
Przyszedł do słabszej drużyny i piłek nie dostaje tyle co w Sevilli bo nie ma od kogo.A oni są żli na niego:P
0
Grande Calcio
Grande Calcio
7 maja 2017, 22:44
Ostrzeżenie. Obraza użytkownika
Edytowano dnia: 7 maja 2017, 22:47
0
Mieszko
Mieszko
7 maja 2017, 22:44
pytanie do montelli co mia? na mysli mowiac o 2 latwiejszych meczach...roznice jakosci by?o widac golym okiem! irytuje mnie jedna rzecz, takie druzyny jak nasza powinny nadrabiac ten brak jakosci gryz?c trawe...a my...to by? bolesny wieczor!
1
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
7 maja 2017, 22:42
.....
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
7 maja 2017, 22:42
Hahahahahaha a mowilem zeby czasem 5 goli nam Roma nie zaaplikowala z tym ciamajda Paletta. Haha
2
ACstach
ACstach
7 maja 2017, 22:42
7-8 grajków minimum których dzisiaj widzieliśmy nie powinno być dalej w Milanie w nowym sezonie jeśli chcemy o czymkolwiek myśleć.
2
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
7 maja 2017, 22:49
Donnarumma Romagnolli locatelli Bonnaventura i może suso i Deulofeu, reszta wynocha
0
Zirytowany
Zirytowany
7 maja 2017, 22:42
Po zenujacych meczach z Empoli i Crotone wiedzialem ze Roma pyknie nas na lajcie... Za tydzien baty z Atalanta.
3
Gattuso28
Gattuso28
7 maja 2017, 22:41
Mega podziękowania dla...Genoi!Trzeba się doczłapać do tej LE i jakoś zwabić graczy "średnio-większego"pokroju żeby budować zespół,bo chyba po to te Chińczyki...?
1
Yabaye
Yabaye
7 maja 2017, 22:46
To jest nasz problem. Na rozkładzie jazdy były mecze z Crotone i Empoli, a teraz musimy dziękować Genoi. Za tydzień w czapkę z Atalantą, za dwa - może remisik u siebie?

"Doczłapać się do pucharów" to teraz sobie może Lazio. My i Inter pokazujemy, że Mediolan nie jest gotowy na europejskie rozgrywki.
0
Gattuso28
Gattuso28
7 maja 2017, 22:49
Bez żadnych pucharów będzie trudniej(drożej)o jakieś sensowne wzmocnienia.Ocamposów nam w brud!
0
Muniek987
Muniek987
7 maja 2017, 22:41
Hahahahahhahahahhaahahaqhhqhqhqhqhhhahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahah. Jeszcze Gomeza wpuścił na koniec żebyśmy przypadkiem nie przegrali xd. Trzeba sprzedać cały skład, żeby nie smierdzialo szczurami w szatni. Zresetować klub i zbudować od zera zespół. Nie oszukujmy się, mamy w składzie same śmieci poza gigo. Np. Palletta- Jeśli nawet takiego Dzeko nie potrafi upilnowac, to co by było z lepszymi? Zawodnik który ma 5 czerwonych kartek, to jest debil. Idealni kreatorzy okazji dla przeciwnej druzyny
3
Bufor85
Bufor85
7 maja 2017, 22:40
Dobranoc wszystkim
0
Grande Calcio
Grande Calcio
7 maja 2017, 22:39
Ostrzeżenie. Obraza zawodnika
Edytowano dnia: 7 maja 2017, 22:45
0
Yabaye
Yabaye
7 maja 2017, 22:42
Musi zacząć budować dobre relacje z sędziami, bo od nowego roku zagra w Juve. To zobowiązuje.
1
Grande Calcio
Grande Calcio
7 maja 2017, 22:57
racja, zawsze był jak dziecko na boisku, każdy nim zamiatał jak chciał, niech idzie , za późno o 2 sezony razem z abate
0
Yabaye
Yabaye
7 maja 2017, 22:39
MAM DOBRĄ WIADOMOŚĆ

Gorzej już się w tym sezonie zagrać nie da. Po prostu się nie da.
0
acmti__
acmti__
7 maja 2017, 22:38
Bez niespodzianki. Wynik odzwierciedla różnicę klas obu zespołów
1
Fushnikov
Fushnikov
7 maja 2017, 22:37
Dobrze było nie ma co gadać. Europa już nas się boi
0
stary_boss
stary_boss
7 maja 2017, 22:36
chinole to się chyba zastanawiają za co zapłacili tyle kasy
żenada rozgonić tych pseudo grajków
0
ACstach
ACstach
7 maja 2017, 22:39
Za Muzeum i trofea w nim;) Trzeba poczekać na mercato i zapewne pare kolejnych. Większości trzeba podziękować i kupić bilety w jedną stronę gdziekolwiek.
2
stary_boss
stary_boss
7 maja 2017, 22:45
tez czekam na mercaro tylko ze chinole coś mówili o ok 100 milionach a tutaj potrzeba ze 300 żeby zbudować drużynę bo na chwile obecna to jest AC Tartak - dodatkowo ponoć Kalinicic brany jest pod uwagę wiec żenady może być ciąg dalszy
2
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się