SCUDETTO


Euro U-21: Włochy wygrały z Danią. Donnarumma obsypany... fałszywymi dolarami

18 czerwca 2017, 22:36, cinassek Aktualności
Euro U-21: Włochy wygrały z Danią. Donnarumma obsypany... fałszywymi dolarami

Reprezentacja Włoch na start Euro U-21 pokonała w Krakowie 2:0 ekipę Danii. Gole zdobyli w drugiej połowie Lorenzo Pellegrini (piękną przewrotką) oraz Andrea Petagna. Davide Calabria Manuel Locatelli pełne 90 minut spędzili na ławce rezerwowych, natomiast całe spotkanie rozegrał golkiper Milanu, Gianluigi Donnarumma. Dla 18-latka był to pierwszy występ po tym, jak ogłoszona została jego decyzja o braku odnowienia umowy z ekipą rossonerich. Na ustach wszystkich znaleźli się polscy fani Il Diavolo z Milan Club Polonia, którzy najpierw wywiesili transparent o treści "Dollarumma", a potem obsypali piłkarza... fałszywymi banknotami dolarowymi. Całe wydarzenie i reakcję piłkarza można zobaczyć TUTAJ TUTAJ. Odbiło się to szerokim echem zarówno we Włoszech, jak i na całym świecie.

W najbliższą środę o godzinie 18:00, Włosi zagrają w Tychcach z Czechami, które na start przegrały 0:2 z Niemcami.



138 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
#3#6
19 czerwca 2017, 12:37
Po dłuższym namyśle i przeczytaniu wywiadu z Raiolą stwierdzam, że racja jest gdzieś po środku i Gigi jest tu ofarią. Akcja słaba bo faktycznie wypychamy własnego zawodnika z klubu, mimo że nie dostał nawet żadnej oficjalnej oferty, a już traktowany jest jak Figo.
1
jasiom22
20 czerwca 2017, 01:45
Niestety to tylko złudzenie. 6 miesiecy to wystaczająco dużo czasu na zastanowienie - czy chce zostać w klubie z marzeń dzieciństwa czy szukac lepszy ofert...bo co innego? Odwlekanie przedłużenia (do listopada?!?!?) w przypadku tak chorendalnie wysokiej ofery, nie znaczy nic innego jak to że Riola kłamie - tylko po to żeby zarobić -tu nie ma żadnych wątpliwości komu na czym zalezy.
0
#3#6
20 czerwca 2017, 22:51
jasiom22,

po kolejnych konfrontacjach Milan-Raiola stwierdzam, że to tylko gierka agenta, która poszła za daleko, czego nie spodziewał się nawet on. Donnaruma ma 18 lat - to szczeniak, a 2 świetne sezony nie zostaną przekreślone i myślę, że ten kontrakt powinien zostać i pewnie będzie odnowiony co będzie plusem obojętnie czy zostanie symbolem czy poleci za 100mln
0
expert
expert
19 czerwca 2017, 11:52
Raiola może mówić prawdę, nie można tego wykluczyć. Ciężko wybierać pomiędzy cwanym agentem a "świeżo upieczonym" zarządzie.
0
MUCHA_loku
MUCHA_loku
19 czerwca 2017, 11:50
Akcja wywolala u mnie usmiech na twarzy. Jednak gdy ten usmiech minal uwazam, ze nie ma sie z czego cieszyc. To nie powinno sie wydarzyc. To zwykly wandalizm. Przerywanie spotkan, ponizanie drugiego czlowieka, brak klasy, to nigdy nie bedzie akceptowane.
Nie wazne jakie sa powody.
'Bo sobie zasluzyl'. Co to niby za argument. Jak dzieci w przedszkolu klocace sie o to kto zaczal.

Dodatkowo to przynosi wstyd MCP. Osoby, ktory dokonaly tego czynu jako czlonkowie MCP niejako zabrali glos w sprawie w imieniu calej organizacji. Kto dal im do tego prawo? Bylo glosowanie? A co jesli wiekszosc/czesc czlonkow nie godzi sie z takie zachowania?
5
plone
plone
19 czerwca 2017, 12:52
forza milan krzyczane na cale pluca byloby bardziej dobitne niz upokarzanie dziecka, to nieludzkie bez wzgledu na pobudki, ale kazdy wybiera metody jakie sa w zgodzie z jego osbowoscia. atmosfera hejtu latwo sie udziela, zwlaszcza ludziom ktorzy lubia takie emocje, ale takie pokazy "sily" zazwyczaj wzbudzaja we mnie usmiech politowania
0
matten
matten
19 czerwca 2017, 13:03
Wstydem to były te pseudo protesty Curva Sud na przestrzeni ostatnich lat. Panowie z MCP trafili w dziesiątkę obnażając fałsz Donnarummy i jego agenta zachowując przy tym dobry smak; nie było żadnego obrażania, gróźb i innych skandalicznych zachowań. Jeśli ktoś określa ten happening mianem chuligaństwa czy wandalizmu, to naprawdę nie wiem jak określić uderzenie Baggio nożem przez jakiegoś kibola Wisły Kraków... Nie jestem członkiem MCP, ale po tej akcji poważnie się zastanowię czy się nie zapisać.
0
MUCHA_loku
MUCHA_loku
19 czerwca 2017, 13:56
Bylem czlonkiem. W ostatnich latach nie. Gdybym jednak byl to zglosilbym do zarzadu fanklubu wniosek o rozpatrzenie tej sprawy i wyciagniecie konsekwecji wobec osob, ktore wplywaja na negatywny odbior organizacji na zewnatrz.

Matten
Chuliganstwem jest jedno i drugie.

Ponadto zrozumialbym to gdyby to byl mecz Milanu, a nie rozgrywki miedzynarodowe. Mistrzostwa reprezentacyjne. Rozgrywane w naszym kraju.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 czerwca 2017, 23:28
Mucha
A tak się składa, że MCP sie utożsamia z tą akcją i są z niej dumni. Podobno dostają gratulacje z całego świata więc odbiór był raczej dobry, co znaczy, że ta akcja była wyważona i zrobiona z pomysłem.
Chuligaństwo to rzucanie wyzwisk, groźby, rozboje na stadionach itp a nie rzucenie papierkami w powietrze, nie dramatyzujmy.
0
jarek2572
jarek2572
19 czerwca 2017, 08:49
Tymczasem, Milan ponoć za 300tys euro zaklepal Przemysława Bargiela z Ruchu Chorzów.
2
Zirytowany
Zirytowany
19 czerwca 2017, 09:11
I zrobi kariere jak Miskiewicz
1
jarek2572
jarek2572
19 czerwca 2017, 09:19
Albo jak Salomon.
1
marcin0218
marcin0218
19 czerwca 2017, 11:18
Salamon nie Salomon :)
1
jarek2572
jarek2572
19 czerwca 2017, 11:50
Haha. Słownik :D
1
FanatykACM
FanatykACM
19 czerwca 2017, 12:36
Wątpię żeby to była prawda, myślę że to kolejna plotka mediów ...a szczerze to nie chcę go w Milanie
0
Fushnikov
Fushnikov
19 czerwca 2017, 12:46
A kto to jest??
0
matten
matten
19 czerwca 2017, 13:05
Nie wiem nawet kto to jest, ale trzymam kciuki :D Poza tym pieniądze przydadzą się teraz Ruchowi, więc podwójna korzyść :D
0
ACstach
19 czerwca 2017, 08:17
Ponoć po meczu Gigo wykrztusił jakieś krótkie zdanie? "Mi stanno massacrando”. Ktoś coś?

Co do samego zajścia to kibice mają prawo czuć się oszukani, a ta sytuacja to jak dla mnie nie groźny manifest i przy tym bardzo trafiony;)
0
Don Milanello
Don Milanello
19 czerwca 2017, 08:26
"Oni mnie masakrują"
0
Ginevra
Ginevra
19 czerwca 2017, 10:28
Ta rzekoma wypowiedź była długo przed meczem, pisaliśmy to tym. Po meczu powiedział tylko, że on zawsze ma uśmiech na ustach (z bardzo wysilonym tym uśmiechem). Tylko tyle.
0
ACstach
19 czerwca 2017, 10:53
aaa no ok ok, dzieki za odpowiedzi.
0
19 czerwca 2017, 02:51
Gratuluję Panowie z MCP! Dollarumma po raz pierwszy, i to na polskiej ziemi, poczuł na własnej skórze jak na zawsze zhańbił się w oczach tifosi! Forza Milan!
Edytowano dnia: 19 czerwca 2017, 02:59
2
Muniek739
Muniek739
19 czerwca 2017, 00:38
Jutro Fassone załatwi grubasa. Sam sie kretyn pogrążył. Mi się wydaje, że raiola podjął decyzję sam, bez Gigio na miejscu
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 czerwca 2017, 00:35
Jakby ktoś nie widział wypowiedzi Raioli to on mniej wiecej twierdzi, że nie o kasę tu chodziło i z żadnym klubem niby nie jest dogadany (tia...), a głównym powodem decyzji były groźby (w tym śmierci) w kierunku Gigio i jego rodziny, oraz od zarządu dotyczące siedzenia na trybunach. Blef jak dla mnie. Było siąść do rozmów, dogadać się (twierdzi, że finansowo by się dogadali) a nie kombinować to nie byłoby ani gróźb, ani hejtu.
0
Nesta_13
Nesta_13
19 czerwca 2017, 00:44
Przecież te niby groźby i hejt nastąpiły po decyzji o nie przedłużeniu kontraktu... A siedzenie na trybunach podobnie. Z resztą to ostatnie sprostowal nasz dyrektor. Jeżeli rzeczywiście Raiola udzielił takiego wywiadu to widać, że się pogrąża.
2
plone
plone
19 czerwca 2017, 11:21
xNesta_13x hejt trwa juz dobry miesiac, od pierwszych nowinek o klauzulach i wysokosci kontraktu
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 czerwca 2017, 11:23
Plone
No tak, tylko to wina gierek Raioli a nie zarządu, że hejt się zrobił. On wywołał wojnę i nagonkę na Gigio dziwnymi klauzulami i odwlekaniem a później liczył, że zarząd bedzie bronił Gigio...
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
19 czerwca 2017, 00:33
Czekam na trochę jasności i obiektywizmu w tej całej sprawie, bo póki co, to Gigi najmniej powiedział.
1
Muniek739
Muniek739
19 czerwca 2017, 00:30
Ten wywiad raioli może pójść na naszą korzyść względem Gigio. Mirabelli może mu pokaże, że on chce tylko na nim zarobić i gada bzdury, bo chce ratować sytuację. Teraz my musimy Gigio namoącic w głowie. Niech idzie tropem hamsika
2
PanX
PanX
19 czerwca 2017, 00:23
Czytam sobie ten cały wywiad i muszę stwierdzić, że Raiola bredzi. Wyciąga wszystko co się da, żeby tylko wyszło na jego.
0
Muniek739
Muniek739
19 czerwca 2017, 00:31
Znasz włoski czy masz gdzieś przetłumaczony text? Jak coś to prześlij
0
PanX
PanX
19 czerwca 2017, 00:38
Na calciomercato można sobie poczytać. W angielskiej wersji, wywiad jest okrojony, ale ogóle sedno jest w nim zawarte.
1
Ibra1899
Ibra1899
19 czerwca 2017, 00:21
Gigi sobie może zostać, ale już pokazał, że uczucie do tego klubu nie jest takie mocne jak pokazywał.. Widzę, że jedni uważają to za dziecinne zachowanie, a inni to popierają. Moim zdaniem zasłużył mimo wszystko, bo nie przedłużył kontraktu. Jeśli się całuję herb, a później jednak klub dla niego nie jest ważny to takie sytuację, jakie miały miejsce w meczu z Danią są dla mnie normalne. A Polacy wykazali się kreatywnością na pewno :D
2
tomhardy22
tomhardy22
19 czerwca 2017, 00:16
Najgorsze ze ten dzieciak przyciaga taka uwage , szkoda ze oficjalnie widnieje jeszcze jako pilkarz Milanu.
0
konkix2
konkix2
19 czerwca 2017, 00:14
Świetnie. Brawo Polacy.
1
Pikolo1899
Pikolo1899
19 czerwca 2017, 00:12
Szczerze to zachowanie to żenada co teraz zrobi ta cała zgraja "kibiców" jak się jednak okaże,że Gigio zostanie?I nie daj bóg wybroni parę meczy...albo jeszcze więcej.Pomijając fakt kasy to życie piłkarza nie jest takie piękne co chociażby pokazują komentarze po "nie przedłużeniu kontraktu".Ja sam jakbym pracował powiedzmy w Tesco za żadne pieniądze nie poszedłbym do Lidla :)
0
acmti__
acmti__
19 czerwca 2017, 00:22
Wygrywasz nagrodę za najmniej sensowny komentarz dnia...
7
wawrzyn2525
wawrzyn2525
19 czerwca 2017, 00:59
LOL, tylko tak sie da skomentować twój tandetny komentarz
2
Pikolo1899
Pikolo1899
19 czerwca 2017, 14:23
A dlaczego najmniej sensowny?Jakbyś miał zarabiać więcej to byś się kurczowo trzymał gorzej płatnej roboty?To są gierki grubego a wszyscy wieszają psy na młodym...zobaczycie Gigio zostanie i wtedy komentarze odwrócą się o 180 stopni :)
0
acmti__
acmti__
19 czerwca 2017, 18:16
Nie będę Tobie tłumaczył takich rzeczy. Widocznie jesteś obserwatorem piłki nożnej, a nie kibicem skoro nie rozumiesz pewnych oczywistych zasad.
0
Pikolo1899
Pikolo1899
19 czerwca 2017, 20:22
Akurat kibicem a w szczególności Milanu jestem gdzieś od (jeśli mnie pamięć nie myli) 1987 i dużo widziałem i dużo przeżyłem :) Rozumiem,że Twoją zasadą jest-ja mam rację i moja racja jest najmojsza.
0
michalmisiu1985
michalmisiu1985
19 czerwca 2017, 00:10
Co Wy panowie gadacie? Co to za żale, że nie wypada, że nie warto. Jak dla mnie akcja jak najbardziej na plus. A czemu? A temu, że Milan to klub z kibicami którzy nie dają sobie w kaszę dmuchać, młokosowi, który myśli, że bez konsekwencji może lansować się na rzecz klubu na legendę a potem odchodzić za nieco więcej kasy gdzie indziej. Cieszę się, że w tej zidiociałej piłkarsko rzeczywistości kibice Milanu pokazują, że barwy nie są im obojętne i że z Milanu i jego kibiców nie można bez konsekwencji robić pajaców. Kibicu Milanu. Zastanów się. Czy Ty, gdybyś dostał w wieku 18 lat tak lukratywną ofertę powiedział nie? Żaden z nas by nie odmówił. A czemu? Bo mamy Milan w sercu. Żaden człowiek, któremu Milan leży na sercu nie zachowałby się tak jak on. A on właśnie tak powiedział, całował herb, mówił piękne słowa. Bujda panowie. To pokazało, że te wszystkie gesty to były tylko puste gesty, że za tym nie stało nic pięknego, to pokazało, że kreowanie takiego człowieka na legendę Milanu było błędem. Nie potrzebujemy takich ludzi. To była panowie naprawdę zacna oferta. Dlaczego sądzę, że transparent i dolary były dobrym ruchem? Żeby kolejna fałszywa gwiazdka 10 razy się zastanowiła zanim pocałuje nasz herb, żeby ta gwiazdka miała świadomość że kibice Milanu mają charakter i nie można grać na ich emocjach. Dla niego Curva złamała zasady a on potraktował nas bardzo brzydko (delikatnie mówiąc). Myślę, że to było dla przykładu. Z Diavolo się nie pogrywa. I pozdrowienia dla Raioli. Organizuj sobie folwark gdzie indziej, Milan to dumny klub, potrzeba nam ludzi gryzących trawę za barwy a nie chłopczyków, którzy myślą że są panami świata w wieku 18 lat. Ja wcale nie żałuję. Jestem szczęśliwy że odchodzi. Tacy nie przechodzą do historii naszego Milanu, myślę że swoim zachowaniem pokazał, że nie jest godny żeby stać kiedyś w jednym szeregu z Baresim i Maldinim.

ps. a tak szczerze powiem na dodatek, że bronić potrafi, ale nogami gra jak paraolimpijczyk i wątpię, żeby mu się poprawiło. W Anglii skończy jak Massimo Taibi :)
6
Pikolo1899
Pikolo1899
19 czerwca 2017, 00:20
A Maldini to niby był przez kibiców Milanu szanowany?Ile razy było hasło kapitan jest tylko jeden?
0
michalmisiu1985
michalmisiu1985
19 czerwca 2017, 00:52
Pikolo
Szanowny kolego. Jeśli jeszcze raz przeczytasz mój post zauważysz, że nie napisałem w kontekście "kto był najzacniejszym kapitanem Milanu, lub jedynym prawdziwszym, najprawdziwszym, najzacniejszym kapitanem Milanu". Pisałem o legendach. Wiem jak sprawa z Maldinim stała na końcu. Jednak był, jest i będzie dla mnie legendą Milanu. Więc nie wiem czy czepiasz się byle czego, żeby tylko się przyczepić. Pozdrawiam
0
nadgnity
nadgnity
19 czerwca 2017, 01:57
Pikolo1899 Gdybyś się bardziej zagłębił w temat to wiedziałbyś kto wygłaszał te hasła i co się działo w owym czasie na trybunach.
0
Pikolo1899
Pikolo1899
19 czerwca 2017, 13:41
Łaska kibica na pstrym koniu jeździ jedyne co miałem na myśli to to,że nie ważne czy jesteś w klubie od początku do końca czy na chwilę,to i tak kibice "wybierają" czy należy Ci się szacunek czy nie.Dzisiaj kochamy jutro nienawidzimy.Jak Ambrosini zaczął źle mówić o Milanie(a miał rację)to nagle się obudzili "kibice",którzy mówili-ja to nawet go nie lubiłem jak u nas grał...żenada.
PS ja myślę,że Gigio nie odejdzie z Milanu :)
0
Cesash
Cesash
19 czerwca 2017, 00:05
BRAWO BRAWO BRAWO!
1
milan2002
19 czerwca 2017, 00:02
Powiem szczerze, nie podoba mi się to. Te dolary to przegięcie. Wystarczył by transparent w stylu "Rozczarowałeś nas Gigio". A wyszła z tego dziecinada i co gorsza chuligaństwo.
2
Fushnikov
Fushnikov
19 czerwca 2017, 00:06
Więcej jest za niż przeciw :D
Możecie sobie gadać co chcecie ale trafiło go to dość mocno.
Pomyśl sobie że zrobili to kibice Rossonerich mieszkający 2000km od Mediolanu.
Niech wie czego może się spodziewać od ultrasów Curva Sud!!
5
matten
matten
19 czerwca 2017, 08:10
Chuligaństwem można nazwać rzucenie nożem w Dino Baggio. Przekraczaniem granic dobrego smaku można nazwać obrzucanie czarnoskórych piłkarzy bananami. Wczoraj mieliśmy do czynienia co najwyżej z bardzo trafnym i żartobliwym happeningiem oddającym uczucia części kibiców.
2
milan2002
19 czerwca 2017, 13:28
Rzucenie nożem to był akt bandytyzmu.
0
Zbanowanyx3
Zbanowanyx3
18 czerwca 2017, 23:54
Pomyśleć, że chłopak po półtorej roku zrobił taką furorę, zaskarbił sobie miłość kibiców na całym świecie, a jednego dnia wszystko się zmieniło i cały świat go hejtuje.... Proszę, zostań z nami
1
Cesash
Cesash
19 czerwca 2017, 00:04
Nie. Niech odejdzie i nigdy nie wróci.
3
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
19 czerwca 2017, 02:23
Tak, niech zostanie! :) zostań z nami Gigio... szkoda ze tego nie czyta xD
0
acmti__
acmti__
18 czerwca 2017, 23:51
Heh no nieźle, afera jakich mało, a polscy milaniści na ustach całego świata :D
Czy dobrze, czy źle nie mi to osądzać, czas pokaże...
Jakiś wywiad po meczu, ktoś, coś?
Edytowano dnia: 18 czerwca 2017, 23:53
3
Muniek739
Muniek739
19 czerwca 2017, 00:03
Jak szedł przez strefę mieszaną to był uśmiechnięty, ale raczej ten uśmiech udawany
1
Boro
Boro
18 czerwca 2017, 23:36
Hmm a ja sam nie wiem czy przyniosło mi to ulgę czy nie, niby do tej pory bardzo miałem ochotę dać mu takiego pstryczka ale teraz i po rozmowie z neutralnymi ludźmi doszedłem do wniosku że ten typ pójdzie np. do PSG dostanie z 6-8 mln za sezon i pławiąc się w luksusach będzie miał nas w czterech literach. Moim zdaniem splunąć mu pod nogi i oddać go w zapomnienie, nie chciał stać się wielką częścią Milanu to niech teraz znika i się więcej nie pojawia.
2
expert
expert
18 czerwca 2017, 23:34
Moim zdaniem dziecinada, może z uwagi na mój wiek. Przede wszystkim nadal nie wiemy co było powodem "fiasku" w negocjacjach pomiędzy obiema stronami. Kibice mają tendencję do tzw "samosądu".

Żeby znów niektórzy tutaj nie wyszli na frajerów jak w przypadku krzyczenia, że Donnarumma podpisze kontrakt i że nigdy nie odejdzie, bo "całuje herb"...
3
Kaakanero
18 czerwca 2017, 23:32
Kurde naprawdę serce mi złamał, a jednocześnie szkoda mi go ech...
1
bawolejaja
18 czerwca 2017, 23:28
Piękna sprawa, szanuję mocno.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
18 czerwca 2017, 23:25
Skucha będzie jak się okaże, że on chciał na spokojnie po euro siąść i pogadać, a przez naciski odmówił żeby mieć spokojną głowę na turnieju. No to ma xD
0
Diavo
18 czerwca 2017, 23:34
Bo tak.było, pytał sie Gigio Fassone dlaczego tak szybko chcą podpisac umowę, zamiast poczekać do listopada, czyli Młody chciał jeszcze przemyśleć sprawy.
1
Vol'jin
Vol'jin
18 czerwca 2017, 23:41
raczej zostawić klub na lodzie w listopadzie ... Szczerze to spokojnie mogło dojść do podpisania 2-3 letniej umowy 2-3 mln euro za rok, a nie robienia szopki z pensją na poziomie top 3 ...

Trudno budować fundament zespołu, jeśli ma roczny kontrakt

0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
18 czerwca 2017, 23:41
Mogło tak być, a mógł z Raiolą dogadać Real i nas postawić przed faktem w zimie a wtedy już na nim byśmy nie zarobili ani grosza. Zrozummy też FM, chcą jak najszybciej montować skład i przedłużenie kontraktu jednego z najważniejszych graczy wzięli za priorytet i nie chcieli przeciągających sie negocjacji. Może i to był błąd, ale jeśli nie zgodzili się na tą klauzulę 10mln to tylko szacunek, Raioli też trzeba pokazać żeby nie kozaczył bo jemu się wydaje, że jest Bogiem i może kluby trzymać w garści.
0
Diavo
18 czerwca 2017, 23:44
Jedynie co mogę napisać, że czekam na oficjalne stanowisko Gigio w tym temacie, ale jeśli chce zrobić angielskie wyjście z Milanu to mój smutek zamieni się w zapomnienie o tym człowieku, niestety.
0
pjotr
pjotr
18 czerwca 2017, 23:25
troche szkoda go, ale sam sobie winien
2
matten
matten
18 czerwca 2017, 23:22
Jeden gest wyraził więcej niż milion słów, brawo!
3
Mirabelli
Mirabelli
18 czerwca 2017, 23:37
Raczej "dolarów"
3
Zielony2009
Zielony2009
18 czerwca 2017, 23:19
Patrzcie co Maldini w tenisa odwala. Nie dziwię się, że nie chciał posady u nas jak on na Wielkiego Szlema się zapatruje.
Imponujące.
4
Diavo
18 czerwca 2017, 23:16
Za określenie kibiców Milanu słowem powszechnie uznawanym za obraźliwe względem naszej nacji otrzymujesz ostrzeżenie
g88

Edytowano dnia: 18 czerwca 2017, 23:47
1
Ulisses
Ulisses
18 czerwca 2017, 23:25
Określanie kogoś mianem "polaczki" jest po prostu wyjątkowo chamskie. Możesz się z nimi i ich działaniami nie zgadzać, ale używanie wobec organizatorów tej akcji takich obraźliwych określeń świadczy jedynie o Tobie i Twoim zapleczu intelektualnym.

Byłbym wdzięczny gdyby admin/moderator zareagował w tym temacie.
1
ForzaMilanPL
ForzaMilanPL
18 czerwca 2017, 23:26
Nie.
0
Diavo
18 czerwca 2017, 23:32
Organizatorow? are You kidding me? Organizatorów nazwalbym taka grupę kibicow, która wywiesilaby szyld Gigio zostań na San Siro :)))
1
Vol'jin
Vol'jin
18 czerwca 2017, 23:37
Diavo dla twojej informacji to Milan Club Polonia jest największym oficjalnym fanclubem Milanu w Europie wiec nazywanie ich polaczkami jest nie na miejscu. Dwa nie zdziwiłbym się jakby ta akcja była konsultowana we Włoszech. Trzy MCP to nie fanklub bo fanklub, bo to fanklub który organizuje wyjazdy na mecze Milanu. Od bodajże dwóch lat Milan pozwala wręczać im nagrodę piłkarza roku wybranych przez kibiców OSOBIŚCIE w Mediolanie ...
2
Diavo
18 czerwca 2017, 23:42
Ładnego przykładu to oni w tym momencie nie pokazali, rzekłbym, że nawet szczeniackie zachowanie. Jesli Gigio chcial się zastanowić to po takiej akcji na pewno jego ukierunkowanie na Milan drastycznie spadnie..
0
Diavo
18 czerwca 2017, 23:52
W takim razie szkoda , że Gigio nie jest czarny , a MCP nie rzuciło bananami na stadion.. Pochwalanie takich zachowań nie jest na miejscu. Aczkolwiek przepraszam jeżeli ktoś z kibiców poczuł sie urażony, a nie utożsamia się z takim występkiem MCP.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
18 czerwca 2017, 23:57
Diavo
Popieranie lub nie, tego co zrobili, to sprawa osobista. I nikt Tu nie odbiera prawa do napisania swojej opinii. Ale użycie takiego określenia jest nie na miejscu.
1
Diavo
19 czerwca 2017, 00:06
Mój błąd :)
1
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
18 czerwca 2017, 23:13
Jesli Petagna wypali, to powinniśmy go kupić i dać mu szansę.

Jeśli chodzi o zachowanie kibiców to jest ono nie ma miejscu. Ale z drugiej strony, rzucanie dolarami nie jest jakąś straszną karą? Trochę nawet komiczna i zabawną. Mysle że lepsze to niż groźby śmiertelne i podpalenie auta itp...
Pamiętajcie ze to jeszcze mlody chlopak. Miejscie dla niego wiecej wyrozumiałości. Mógłby być synem wielu z nas.
Edytowano dnia: 18 czerwca 2017, 23:31
1
Zielony2009
Zielony2009
18 czerwca 2017, 23:22
Co znaczy wypali? Parę bramek na ogórkowym turnieju? Jak na prawdę zacznie wymiatać, czyli w LE lub w seniorskiej kadrze to będą chcieli za niego 50 baniek.
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
18 czerwca 2017, 23:25
Coś czuję, że będą z niego ludzie. Pamiętajmy ze gosciu ma dopiero 22 lata. Na pewnp wolalbym go od Lapaduli. Lapa ma serce, tylko umiejętności brak. Samą walecznoscia nie wygra meczu.
0
Zielony2009
Zielony2009
18 czerwca 2017, 23:28
Lapadula ma tę przewagę, że już u nas jest. I to mi wystarcza w rozrachunku vs Petagna.
Chociaż najbardziej chciałbym zostawić Baccę na ławkę.
3
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
18 czerwca 2017, 23:32
Bacca jest już wypalony mentalnie. W Milanie się udusi niestety.
1
Owiec
Owiec
18 czerwca 2017, 23:46
Myślę że Bacca jest spalony bo może mu się nawet nie chce walczyć w tej drużynie? Tak czy siak, Bacca out, Lapa zostaje, przychodzi drugi napastnik i wszystko pięknie
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
18 czerwca 2017, 23:59
Petagna z taką grą to i miejsce w składzie Atalanty straci. Jedyne co robił to wymuszanie fauli i machanie rękami. Gdyby mu bramka nie wpadła to występ gorzej niż przeciętny. Zaczął grać w 80 minucie dopiero.
1
Zielony2009
Zielony2009
19 czerwca 2017, 00:06
Szkoda Lapy na trzecie. Paradoksalnie to z sympatii do niego chciałbym żeby odszedł. Bacca lepiej zniesie ławkę. Swoje osiągnął, a i wiekowo jest zaawansowany.
0
Muniek739
Muniek739
18 czerwca 2017, 23:13
Jestem ciekaw, jak czuje się Gigio, który jakiś czas temu dostał nagrodę od Milan club Polonia, a teraz jest obsypywany przez nich falsyfikatami
0
CZARO
CZARO
18 czerwca 2017, 23:08
Żenada.
0
ForzaMilanPL
ForzaMilanPL
18 czerwca 2017, 23:25
To chyba podczas całego sezonu obejrzałeś tylko finał LM...
0
Sergio4Ramos
Sergio4Ramos
18 czerwca 2017, 23:04
Świetne :D
0
Zbanowanyx3
Zbanowanyx3
18 czerwca 2017, 22:56
Nie wiem już czy to ja jestem jakiś inny czy coś ale najchętniej to na kolana i do Częstochowy prosić Boga o przedłużenie kontraktu... Wszyscy wiemy że to będzie najlepszy bramkarz w historii. Casullas w jego wieku odstawal od niego lata świetlne
0
Zimer9009
Zimer9009
18 czerwca 2017, 23:08
A Buffon grając jeszcze w Parmie zjadał go na śniadanie więc co to oznacza ? Nic :) Tak samo jak Twoje powyższe stwierdzenie nt. Casillasa.

Wiemy jedno - ani kolejny Buffonnem, ani Ikerem nie będzie i nie chodzi tu o umiejętności.
3
Owiec
Owiec
18 czerwca 2017, 23:08
Jesteś inny bo za każdym razem jak jesteś banowany to zakładasz nowe konto :v
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
18 czerwca 2017, 23:19
Owiec xD nie wiem czemu, nie znam cie, ale chyba jesteś spoko kibic :)
Mnie tu cisną równo z ziemią, wzywają od Trolli, jada ile wlezie. Ale bana nie dostalem, bo jestem jedynie kontrowersyjny z wlasnym zdaniem.
:)
Jednak jest tu kilku spoko użytkowników. Ty, Mirabelli, Pan X, Pesidente itp... jak juz pisza to z sensem i logika.
Nie podlizuje sie teraz, bo to nie w moim stylu. Chwila refleksji xD
1
Zbanowany x2
Zbanowany x2
18 czerwca 2017, 23:37
ty sie pode mnie podszywasz bo nie wiem o co chodzi z tym nickiem ?
0
Owiec
Owiec
18 czerwca 2017, 23:43
O kurde bardziej bym sie spodziewał hiszpańskiej inkwizycji niż dwóch zbanowanych. Nie ładnie tak sie podszywać pod kolegę.
0
Zbanowanyx3
Zbanowanyx3
18 czerwca 2017, 23:48
@Zbanowanyx2
Nie wiedziałem jakiego użyć nicku (bo to już czwarty musiałem wymyślić) i podrobilem od Ciebie, a moje bany nie są za troll ani niedoj... Wypowiedzi tylko za niecenzuralne wypowiedzi, jak nieraz widziałem co się tu dzieje to musiałem użyć
0
Zbanowanyx3
Zbanowanyx3
19 czerwca 2017, 00:00
@Owiec
Każdy jak jest zbanowany zakłada nowe konto...
0
Owiec
Owiec
19 czerwca 2017, 00:23
4 raz zakładasz konto i niczego sie nie nauczyłeś? Tak trudno sie powstrzymać od pisania wulgaryzmów? :v
0
Zuber
Zuber
19 czerwca 2017, 02:32
A to dziwne, na każdej innej stronie za multi konto jest ban, polecam coś z tym zrobić panowie administratorzy, bardzo łatwo to wyśledzić po IP.
1
Owiec
Owiec
19 czerwca 2017, 10:44
Właśnie, inaczej bany nie mają sensu skoro zbanowani i tak zakładają nowe konta
0
Manolas
Manolas
18 czerwca 2017, 22:53
Dobrze mu tak! Brawo Milaniści!! Zdrajców trzeba tępić
1
HIM1998
18 czerwca 2017, 22:53
Zdecydowane NIE dla takich wybryków. To nie jest kierunek, w którym prawdziwi kibice Milanu powinni podążać. Rozumiem frustrację, sam jestem poirytowany całym zajściem z Gigio ale naprawdę apeluję do waszego rozsądku, to tylko 18 letni gówniarz, życie zweryfikowało i pokazało, że nie jest to następca naszych ukochanych legend. Zachowania takie jak dzisiejsze są niepotrzebne i niepożądane.
2
Vol'jin
Vol'jin
18 czerwca 2017, 22:55
akcja jednak robiona była przez MCP więc poniekąd pewnie to i konsultowane mogło być we Włoszech ;]
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
18 czerwca 2017, 23:03
Kibice wreszcie coś zrobili. Lepsze coś takiego, niż np zniszczenie auta itp... Niech Gigio wie co zrobił. 18 lat to dorosły człowiek. Znam wielu ludzi którzy w takim wieku byli odpowiedzialni, sami musieli radzić sobie z prawdziwymi życiowymi problemami. Wg mnie nie było to nic złego.
4
Zimer9009
Zimer9009
18 czerwca 2017, 23:20
Są też 18 latkowie, którzy pod falą hejtu np. w szkole popełniają samobójstwa więc nie możemy generalizować :)

Dolarami pewnie jakoś wielce się nie przejmie, ale wiadomości, które dostaje już pewnie tak po nim nie spływają tym bardziej znając temperament Włochów. Możemy tylko zgadywać ile gróźb śmierci już dostał :P
0
SuperSnajper
19 czerwca 2017, 07:28
mistrzMALDINI

Tu akurat się nie zgodzę. W wieku 18 lat jest się pelnoletnim a nie dorosłym. Dorosłym większość się staje dużo później jak muszą się zmierzyć z prawdziwym życiem bez parasola rodziców.
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
19 czerwca 2017, 10:17
SuperSnajper
Tak wiem, ale wychowywałem się i znam mnóstwo ludzi którzy już w młodszym wieku, wychowywali rodziców a nie oni ich...
0
rafcioo
rafcioo
18 czerwca 2017, 22:52
Wybiera się ktoś na Czechy - Włochy ? Z Wrocławia/Opola ?
0
Rzetelny
18 czerwca 2017, 23:10
Dołączam się do pytania - chętnie zabrałbym się z kimś z Wrocka :>
1
patoo_07
patoo_07
18 czerwca 2017, 22:52
Nie wiem czy po tym meczu ktoś jest w stanie jeszcze powiedzieć, że Petagna nadaje się u nas do gry w pierwszym składzie. A tym bardziej, że jest lepszy od Lapaduli, bo nasz "Braveheart" chociaż biega. Gość na poziomie U21 prezentował się gorzej w przyjęciu piłki niż Bacca i przespacerował praktycznie całe spotkanie.
1
Woolfik92
Woolfik92
18 czerwca 2017, 23:01
Petagna nawet w niedawnym meczu z San Marino był niewidoczny i miał wielkie problemy. Wtedy Lapadula błyszczał niczym Messi i ustrzelił pięknego hat-tricka. Lepiej stawiać na Cutrone.
1
Muniek739
Muniek739
18 czerwca 2017, 23:08
Lapadula powinien zostać. Chłopak jest szczery, nie udaje. Gral ostatnio z dziećmi boso na jakimś placu, jest filmik. Gościa nie da się nie lubić, nawet jak coś spartoli to wiadomo, że się starał, a nie jak Bacca strzeli focha i przestaje biegać
4
Marosso
18 czerwca 2017, 22:52
Mam pytanie czy ktoś może orientuje się jak wyglada sytuacja z biletami na ten mecz ? Czy w ogóle są dostępne i czy trzeba wcześniej jakąś kartę wyrabiać żeby wejść na mecz ?
0
Presidente
18 czerwca 2017, 23:04
Karty chyba nie.

Bilety
https://u21poland.kupbilet.pl/
0
Marosso
18 czerwca 2017, 23:22
Dziękuje za info
0
Marcin1995
Marcin1995
18 czerwca 2017, 22:51
trzeba powiedzieć, że Conti dzisiaj słabiutko
0
Woolfik92
Woolfik92
18 czerwca 2017, 23:02
yyy, nie?
0
Marcin1995
Marcin1995
18 czerwca 2017, 23:27
Taka jest moja opinia, oczekiwałem od niego zdecydowanie więcej przeciwko przeciętnym Duńczykom, co nie zmienia faktu, że uważam go za bardzo dobrego zawodnika
0
tmqTV
tmqTV
18 czerwca 2017, 22:50
Nie rozumiem reakcji Donnarummy. Dlaczego nie zbierał?!
14
Rossonero1899
Rossonero1899
18 czerwca 2017, 22:52
Tym zajął się Mino i jego pomagierzy na zdj nr2
6
damilano
damilano
18 czerwca 2017, 22:55
Może liczył ,że grubas się tym zajął
0
Mirabelli
Mirabelli
18 czerwca 2017, 22:48
Brawo Italia i dziękuje redakcji :)
0
Deus
18 czerwca 2017, 22:48
w Polsce jak w lesie
1
Zbanowany x2
Zbanowany x2
18 czerwca 2017, 22:48
specjalnie sie tym nie przejął albo mi sie wydaje:)
0
Bartuś
Bartuś
18 czerwca 2017, 22:51
Wiesz to wie tylko on co było widać to było ale nie wiemy co mu siedzi w głowie.
0
Muniek739
Muniek739
18 czerwca 2017, 23:02
Raczej się przejął. Nerwowy ruch ręką po czole. Te ruchy szyją aby się rozluźnić. Szklane oczy, takie jakby zaraz miał płakać
0
Vol'jin
Vol'jin
18 czerwca 2017, 22:45
akcja z dolarami była przez MCP robiona/akceptowana czy dopiero w Tychach będzie większa pompa?
0
Addrian
18 czerwca 2017, 22:45
Wydaje mi się, że zaczął żałować swojej decyzji. Nie było to miłe z pewnością. No cóż, tak bywa. Gdyby załatwił to w inny sposób to nie byłoby problemu, a tak? Ehh. Szkoda mi go bo nadal go lubię pomimo tej decyzji. Rodzinka chciwa, gruby tym bardziej i skończy na lawie w Realu podczas gdy u nas miał pewne miejsce i spokojny rozwój.
0
BaksiuBaran
BaksiuBaran
18 czerwca 2017, 22:43
Droga redakcjo chyba wkradł się mały błąd. Napisane jest, że Włosi wygrali q:0.
Edytowano dnia: 18 czerwca 2017, 22:45
1
Kuba93ACM
Kuba93ACM
18 czerwca 2017, 22:41
Ciekawe co sobie myśli jego agent po tym incydencie ? Czy ma to w głębokim poważaniu.
0
PanX
PanX
18 czerwca 2017, 22:47
Ma kolejny pretekst, by gadać jaki to Milan zły.
0
Olli666
Olli666
18 czerwca 2017, 22:47
Myśli jak zdobyć nazwiska tych polsczkow którzy rzucali tymi lewymi dolarami tylko po to by wytoczyć im proces sądowy .
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
18 czerwca 2017, 22:40
Boże, żal mi go.. mimo wszystko to tylko chłopiec, padł ofiarą tej mendy Raioli i chciwej rodziny, jest młody i łatwo wpływa się na jego decyzje..
Edytowano dnia: 18 czerwca 2017, 22:45
6
Fanatic
Fanatic
18 czerwca 2017, 22:50
Też mi się go żal zrobiło, gdyby tylko miał normalnego agenta który by go chronił przed takimi rzeczami a nie na nie narażał
1
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się