SCUDETTO


#MERCATO LIVE #18 [22:52]: Aubameyang wycofany z rynku transferowego? De Sciglio wrócił do Włoch

18 lipca 2017, 06:18, Presidente Aktualności
#MERCATO LIVE #18 [22:52]: Aubameyang wycofany z rynku transferowego? De Sciglio wrócił do Włoch

[6:19]: Według TuttoMercatoWeb, Massimiliano Mirabelli i Marco Fassone przygotowują nową ofertę za Andreę Belottiego - 50 milionów w gotówce plus M'Baye Niang oraz Manuel Locatelli. W rozliczenie może być także włączony Gabriel Paletta, którym interesuje się również Fiorentina. Portal nie wyjaśnia jednak szczegółów transakcji, zwłaszcza w przedmiocie formuły transferu Locatellego, którego - według informacji mediów - Milan nie zamierza się pozbywać definitywnie.

[6:22]: Testy medyczne Mattii De Sciglio przed transferem do Juventusu zbliżają się wielkimi krokami, zapowiada Sportitalia. Porozumienie między oboma klubami oscyluje w granicach 11 milionów euro. 

[6:25]: Ta sama stacja ogłasza, iż Andrea Belotti chce tylko do Milanu.

[6:28]; Zdaniem Alfredo Pedulli, Manuel Locatelli mógłby przenieść się do Torino na zasadzie dwuletniego wypożyczenia. Milan nie chce pozbywać się definitywnie młodego pomocnika, stąd transfer do Juventusu jest wykluczony.

[6:29]: Jak podaje niemiecki dziennik Bild, oferta Milanu za Pierre-Emericka Aubameyanga opiewa na 60 milionów euro, co jednak nie spełnia oczekiwań Borussii Dortmund, która wyceniła Gabończyka na kwotę o 10 milionów wyższą. 

[6:32]: Z kolei hiszpańskie COPE, informuje o ofercie Rossonerich za Alvaro Moratę: 75 milionów euro podstawy plus kolejne 10 milionów euro w bonusach. Real Madryt jednak odrzucił propozycję, ponieważ żąda za napastnika 90 milionów.

[6:37]; Carlo Laudisa, dziennikarz La Gazzetty dello Sport, twierdzi, że Pierre-Emericka Aubameyang mówi "tak" przenosinom do Milanu, ale problem stanowi 80 milionów euro, których oczekuje Borussia Dortmund. Podczas dzisiejszego meczu będzie doskonała okazja, by porozmawiać o Gabończyku.

[6:39]: Peppedi Di Stefano ze Sky: Suso oraz Locatelli mają w Milanie status "nie na sprzedaż".

[9:55]: W czwartek dojdzie do spotkania Urbano Cairo - Andrea Belotti - podaje Corriere della Sera. Czy może to być kluczowy dzień dla losów transferu Il Gallo do Milanu?

[9:59]: Również zdaniem La Repubblica oferta Milanu za Pierre-Emericka Aubameyanga opiewa na 60 mln euro. Dziś włodarze rossonerich mają rozmawiać ze swoimi odpowiednikami z Borussii Dortmund.

[10:03]: Tymczasem plotki podsyca sam Gabończyk. Kilka dni temu polubił na Instagramie komentarz jednego z kibiców nawołujący napastnika do powrotu do Milanu. Teraz natomiast zamieścił na swoim profilu łączone zdjęcie z przeszłości w koszulce Milanu i z teraźniejszości w trykocie Borussii. Post został opatrzony podpisem: "Pierwszy raz przeciw mojemu byłemu klubowi", odnosząc się do meczu w Chinach.

[11:04]: Wieczorem z Leonelem Vangionim ma skontaktować się Saint-Etienne - informuje TuttoMercatoWeb.com. Oprócz Francuzów, Argentyńczyka ponownie w swoich szeregach widzi River Plate. To najprawdopodobniej do jednego z tych dwóch klubów trafi lewy obrońca Milanu.

[11:25]Już oficjalnie - Gianluca Lapadula w Genoi na zasadzie wypożyczenia z obowiązkiem wykupu za rok. Milan zarobi łącznie 13 mln euro - 2 mln teraz, kolejne 11 mln po zakończeniu nadchodzącego sezonu.

[11:28]: Jak podaje portal MilanNewsMattia De Sciglio jest w podróży powrotnej z Chin do Włoch. Późnym popołudniem piłkarz wyląduje w Mediolanie, a jutro rano rozpocznie testy medyczne poprzedzające jego transfer do Juventusu.

[11:57]: Według Il Giornale, prawdziwego ruszenia w sprawie nowego napastnika możemy spodziewać się po tym, jak Marco Fassone i Massimiliano Mirabelli wrócą z Chin. Dojdzie do tego na koniec obecnego tygodnia.

[12:40]: 5-letni kontrakt opiewający na 2 mln euro plus bonusy rocznie - oto, według Tuttosport, szczegóły umowy, jaką Mattia De Sciglio podpisze z Juventusem.

[14:38]: Według niemieckiego Sky Sport, Borussia Dortmund podjęła decyzję, aby zdjąć Pierre-Emericka Aubameyanga z okienka transferowego. W trzeciej ekipie Bundesligi chcą, aby Gabończyk nadal grał w ich klubie.

[15:42]: Również TuttoMercatoWeb.com twierdzi, że Gabończyk negocjuje odnowienie kontraktu w Dortmundzie i przymierza się do dalszej gry w barwach Borussii.

[18:55]: Mattia De Sciglio wrócił już z Chin do Włoch, aby przejść testy medyczne i podpisać kontrakt z Juventusem. Jedne z ostatnich słów, które wypowiedział jako piłkarz Milanu do dziennikarzy czekających na niego na lotnisku Malpensa, brzmiały: "Dobrze się czuję, to był długa podróż i jestem trochę zmęczony. Czy odczułem ulgę? Zobaczymy wkrótce. Czy cieszę się, że znów będę pracował z Allegrim? To nie czas na deklaracje. Bardziej mi przykro, czy bardziej się cieszę z opuszczenia Milanu? Porozmawiamy o tym, gdy nadejdzie odpowiednia chwila, teraz muszę iść. Czy rozmawiałem już z Allegrim? Nie, nie". 

[20:05]: Doszło do oficjalnego kontaktu między Milanem a agentem Alvaro Moraty, donosi Alfredo Pedulla. Obecnie na zakup napastnika może zostać przeznaczone 60/65 milionów euro.

[22:52]: Zdaniem niemieckiego Sky SportAubameyang może jeszcze opuścić Borussię, ale już tylko za "szaloną kwotę". Transfer Gabończyka do Milanu wydaje się coraz mniej prawdopodobny, a wzrok skupia się na Moracie Belottim.



221 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
mrkojiro
mrkojiro
18 lipca 2017, 10:52
My się tak napalamy i przekrzykujemy kto z tej trójki jest lepszy, a ostatecznie za plecami wszystkich kupią Benzemę i żaden z nas nie będzie wiedział co ma o tym myśleć.
2
Vol'jin
18 lipca 2017, 10:52
Medialnie powtórzę Auba i Morata, profilowo do drużyny/stylu Montelli pasuje tutaj Belotti. Tamta dwójka to piłkarze o charakterze Bacci i jakoś nie widzę Aubę grająca jako "target man". Dla nich jak im mniej są przy piłce tym lepiej. Oni mają się najlepiej ustawić i złapać timing do piłek. O "pracy" na boisku to po Bacce widać, że ma z tym problemy od przyjęcia piłki zaczynając
2
grayman88
grayman88
18 lipca 2017, 11:13
Dokładnie!!! Dziekuje. Auba i monto to pilkarze charakterystyką grania przypominają bacce.
0
grayman88
grayman88
18 lipca 2017, 11:13
Auba i morata....przepraszam
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
18 lipca 2017, 10:48
Z finansowego punktu widzenia Belotti zdecydowanie najmniej obciąży budżet.
Zestawienie przy 5 letnim kontrakcie z kwotami o których piszą media:
Auba: 70 (80) mln transfer plus pensja jakies 17-18mln brutto to daje łącznie 155-170mln.
Morata: 90 mln plus pensja 20mln brutto to daje 190mln
Belotti: 60-70mln plus karty niechcianych i pensja pewnie ok 9mln brutto to daje 105-115mln.

Więc wcale Belotti nie jest taki drogi jak tu niektórzy piszą bo nawet jak będzie trzeba dać te 70 plus 2 zawodników to bedzie to kolo 110mln i ewt karta Nianga warta ok 15mln to wciąż o 30-45 mln mniej niż Auba i 65 niz Morata.
Edytowano dnia: 18 lipca 2017, 10:52
3
Foxigar
Foxigar
18 lipca 2017, 11:03
Co z tego że pensja mniejsza przez co transfer będzie tańszy jeśli Auba już udowadnia od paru sezonów że to klasowy napastnik, jest medialny przez co będzie dobrą reklamą w chinach. A Belotti? Możliwe że będzie to drugi Michu, do tego nie będzie on rozpoznawalny w Azji co jest bardzo ważne przy kupnie nowego napastnika.
0
Ronladinho86
Ronladinho86
18 lipca 2017, 11:05
Twoje wyliczenia są prawdą nikt nie patrzy na to ile każdy z tych napastników będzie kosztować ogólnie klub, Morata Real za dużo żąda za rezerwowego, Belotti jak pisali poprzednicy może się spalić jeden dobry sezon o niczym nie świadczy, szczególnie że Cairo żąda też z byt wygórowanych pieniędzy za piłkarza, chociaż najtańsza opcja dla nas, Auba to jest piłkarz który kilka sezonów z rzędu walczy o najlepszego strzelca Bundesligi, ale jego wymagania finansowe są zbyt wygórowane
0
Vol'jin
18 lipca 2017, 11:06
a jaką macie gwarancję, że Auba wypali we Włoszech? To, że grał w sektorze młodzieżowym nic nie znaczy ... Dwa jeśli on w tym wieku już myślał o kierunki chińskim to coś jest nie tak de facto...
2
Dryzu1899
Dryzu1899
18 lipca 2017, 11:20
Vol'jin

Idąc tym tropem to nie ma gwarancji że Belotti i Morata wypalą w Milanie i nic to nie znaczy. Moim zdaniem piłkarzom o wyższych umiejętnościach łatwiej zaaklimatyzować się gdzieś gdzie są nowi niż tym o mniejszych możliwościach.
0
Mailo95
Mailo95
18 lipca 2017, 11:22
Auba Belottiego póki co jeszcze zjada na śniadanie. Wydaje mi się , że Milan szuka napastnika na teraz . Nie wiadomo czy Belotti odpali w Milanie , a co jeżeli nie odpali? Pamiętajmy o tym że Auba w Chinach jest o wiele bardziej rozpoznawalny a to też ma znaczenie.
0
Dryzu1899
Dryzu1899
18 lipca 2017, 10:40
Najdroższa opcja to Morata, potem Belotti i Aubameyang na porównywalnym poziomie.

Moim zdaniem nie dla Moraty, mimo iż klasowy napastnik to jednak nie jest wart aż takich pieniędzy jakie woła za niego Real. Chociaż w sumie mało który zawodnik jest dziś wart płaconych za niego pieniędzy, to to jednak przesada do potęgi.

Dla Belottiego - sam nie wiem, chłopak jest bardzo napalony na Milan i to się chwali, ale również cena jaką woła Cairo to śmiech na sali - chłopak albo wypali albo się spali, to zdecydowanie zbyt duże ryzyko jak na takie pieniądze. Choć Torino również ma tyle samo do stracenia co my w tej grze, bo jeśli następny sezon Andrea zagra niezbliżenie do poziomu z poprzedniego sezonu to nie dostaną za niego nawet 20 mln. Choć pewnie każdemu kibicowi Milanu marzy się pozyskać prawdziwego milanistę, który to odpali jeszcze bardziej niż w Torino.

Aubameyang - niby nie zwojował włoskich boisk, ale myślę że piłkarz z takiej wysokiej półki na pewno by się tu odnalazł. Cena jaką miałby zapłacić Milan jest już adekwatna do wartości zawdonika i najrozsądniejsza z tych 3, a sam zawodnik umiejętności ma zdecydowanie większe od Belottiego, a do Moraty podobne.

Najrozsądniejszy wydaje się być transfer Gabończyka, choć nie oszukujmy się- ktokolwiek z tej trójki by przyszedł to będzie poważne wzmocnienie i z każdego przyjścia powinniśmy się cieszyć.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
18 lipca 2017, 10:53
Belotti będzie zdecydowanie tańszy od Aubame.
Nie zapominaj, że pensja Gabończyka to będzie ok 17-18n brutto (na 5 lat to daje 85-90mln) a Belotti zgodzi się pewnie s okolicsch 9mln brutto czyli 45mln w 5 lat. Połowę tego co Auba.
0
Dryzu1899
Dryzu1899
18 lipca 2017, 11:17
Ale uwzględniając proporcjonalność ceny do (potwierdzonych) umiejętności bardziej atrakcyjny jest Gabończyk :)
0
tober12
tober12
18 lipca 2017, 10:23
Ja bym chciał Aube nie rozumiem niektórych kibiców jak mówią że Auba nie wole Belo czy Morata itp przecież jeszcze sezon temu byśmy nawet nie myśleli o takich graczach a teraz wybrzydzanie cieszmy się z tego co mamy panowie każdy z nas powinien być szczęśliwy nie zależnie od tego czy przyjdzie Auba Morata czy Belotti. FORZA MILAN
3
radson1406
radson1406
18 lipca 2017, 10:19
Dobra jedziemy po tego Aubemayanga.Moraty nie chce w Milanie tymbardziej jesli mamy alternatywe o nieco nizszej kwocie a moim zdniem klasa Gabonczyk nie odbiega a moze nawet zjada Hiszpana.Bede takze szcesliwy jesli trafi do nas Belotti ale wydaje sie iz pan Urbano Cairo,kolejny raz wciska wszystkim kit rzadajac astronomicznej z kosmosu wzietej sumy.
0
Mailo95
Mailo95
18 lipca 2017, 10:13
Moim zdaniem najlepszym wyborem to będzie Auba jest to zawodnik z topu, a Belotti póki co tylko jeden dobry sezon zagrał nic więcej. Auba w tamtym sezonie strzelił 40 goli jak się nie myle. Jest to naprawdę super wynik.
1
blackburn
blackburn
18 lipca 2017, 10:02
Montolivo kopyto skręcił, no to wystartował z sezonem.
4
grayman88
grayman88
18 lipca 2017, 10:14
Dla mnie on juz moze spadac. Dla mnie ta miernota jest symbolem upadku klubu. Zeby takie lelum polelum było kapitanem.
1
acmti__
acmti__
18 lipca 2017, 09:48
Porównując gazetowe żądania klubów to w tej sytuacji bralbym Gabończyka.
0
camlab73
camlab73
18 lipca 2017, 09:20
Wszystkim ślepym fanatykom Belottiego polecam obejrzeć wszystkie bramki które zdobywał, zanim zaczną się wypowiadać. Zero techniki, zero szybkości, jedynie dobra gra głową i dostawianie nogi, CZASEM dobry strzał. I to wszystko ma kosztować 100 milionów? Śmieszne, bo nie jest wart nawet 40.

"Morata to wieczny talent a Belotti lepszy" no [cenzura] nie wierzę skąd się biorą ludzie piszący takie herezje... Rok różnicy między nimi, gdzie Morata ma za sobą występy i bramki w najlepszej na świecie drużynie jaką jest Real i w ostatnich latach świetnym Juventusie, podczas gdy Belotti kopał się po czole w uwaga AlbinoLeffe, Palermo i Torino. Co wy w ogóle porównujcie? O Aybameyangu nawet nie wspominam, bo zjada na śniadanie umiejętnościami Belottiego o dwie klasy, gość jest jednym z motorów napędowych genialnego BVB, a wy piszecie że Belotti lepszy... Przypomina mi to klasyka sprzed 7 lat, "dinho lepszy".

Ja też chciałbym żeby Belotti dołączył do Milanu, ale za nie więcej niż 40 milionów, bo więcej nie jest wart. Płacić za niego 100 podczas gdy Auba kosztuje 80 to strzał nawet nie w kolano, a w głowę.

Liczy się kultura a nie cenzura. Kropkowane wulgaryzmy też podlegają ostrzeżeniu

SS
Edytowano dnia: 18 lipca 2017, 10:12
16
Rafalzki
Rafalzki
18 lipca 2017, 09:26
Amen
1
#3#6
#3#6
18 lipca 2017, 09:29
Odstaw narkotyki ;)
2
grayman88
grayman88
18 lipca 2017, 09:34
Inzaghi był technicznie beztalenciem ale i tak był najlepszym lisem pola karnego w historii piłki noznej i fenomenem.
8
#3#6
#3#6
18 lipca 2017, 09:44
Belotti to nadal nie Iznaghi.
https://www.youtube.com/watch?v=zWHE_dku8qE

Asysty piętką to faktycznie brak techniki. Wyprzedzanie po 3 zawodników na mecz to faktycznie brak szybkości xD
5
blackburn
blackburn
18 lipca 2017, 09:47
Jeśli chodzi o 90 baniek za Moratę, to już bym wolał Dembele z Borrussi.
0
#3#6
#3#6
18 lipca 2017, 09:58
https://www.youtube.com/watch?v=MaYWmSDTDvQ

porównanie statów Morata vs Belotti. Weźcie pod uwage że Morata ma na skrzydłach CR7, Bale'a i Isco. Belotti natomiast Falque i Ljalica
2
mrkojiro
mrkojiro
18 lipca 2017, 10:01
Wielokrotnie powtarzałem, że sportowo Belotti da nam najmniej z całej trójki. Jednak nie zgodzę się, że Włochowi brakuje szybkości czy techniki. Ma naprawdę dużo dobrych cech napastnika. Zgadzam się natomiast z brakiem doświadczenia i tym, że jeszcze nic nie udowodnił. Biorąc pod uwagę te dwa ważne aspekty, to obecne żądania Torino są śmiesznie wysokie. Niewątpliwie Belotti ma przeogromny potencjał by udowodnić, że wart jest 80 mln. Ale dopóki nie udowodni, to nie jest tyle wart.

Aubameyang sportowo i medialnie jest świetnym zawodnikiem, ale nie grał tak naprawdę na wysokim poziomie w Serie A i nie wiadomo jak by mu się u nas powiodło. Ponoć obniżył wymagania co do pensji do 8,5 mln, co w porównaniu do 10 mln rocznie za Moratę wygląda o wiele lepiej.

A Morata? Mój faworyt. Ludzie po nim jadą i w zasadzie to nie wiem czemu. Jest młody ale już doświadczony. Jak już gra to wali bramy jak na zawołanie. Real ma trochę zbyt wysokie wymagania co prawda, ale z całej trójki to największy pewniak. Grał w Serie A.

Sympatia? Chciałbym żeby to Belotti stał się mega gwiazdą, żeby potwierdził wartość, żeby był naszym nowym Shevą. Ale to wszystko jest palcem po wodzie pisane. Będę się cieszył jak go kupią, ale będę drżał przed tym żeby się nie spalił. Rozsądek podpowiada mi, że to Hiszpan powinien być na pole position.
3
grayman88
grayman88
18 lipca 2017, 10:11
Morata nie przyjdzie, to nie jest piłkarz dla montelli. I przestance mi gadac o doswiadczeniu. Jakim kur... doswiadczeniu. rezerwowy realu i dwa lata w juve. Koniec. Dobrze ktos napisal. Z takim skladem bacca by mial liczby moraty. Ludzie mozemy gadac, wymieniac sie argumentami a belotti przyjdzie i tak.
2
camlab73
camlab73
18 lipca 2017, 10:21
Wyprzedza po 3 zawodników na mecz to on faktycznie, ale pod warunkiem że są to obrońcy Crotone, Pescary albo innego Empoli. Nawet na załączonym przez Ciebie filmiku jasno widać dokładnie to co napisałem- chłop potrafi strzelać tylko głową, albo nie dalej niż z 16 metra prostym uderzeniem. Zero techniki w strzale, nie potrafi nawet dobrze uderzyć z większej odległości. Zresztą z mniejszej też, co przekłada się na fakt, że w załączonym filmiku większość jego akcji stanowi wypracowanie sobie pozycji (lub dostanie dobrego podania) i przegranie pojedynku z obrońcą/bramkarzem, niecelny lub zablokowany strzał albo faul. Zerknijmy na 3:54, napastnik za 100 milionów powinien tak wykańczać akcje, że przy ostatnim kroku on przypadkiem(?) za mocno kopnie piłkę zamiast sensownie uderzyć albo dograć do partnera? A takich sytuacji w tym jednym filmiku jest multum, kiedy brak dobrej techniki uniemożliwia mu zdobycie bramki z trudniejszej pozycji niż patelnia przed bramką.

Technika to nie umiejętność podania piętą albo robienie małpich sztuczek nad piłką, tylko umiejętność podania za pomocą jednego kontaktu w idealnym momencie na lepszą nogę partnera, albo uderzenie z odpowiednią precyzją i siłą, parafrazując słowa Johana Cryuffa. A tego Belottiemu brakuje i widać to na każdym kroku. W dodatku chłop zagrał jeden dobry sezon, w reszcie nie błyszczał ani nie pokazywał niczego szczególnego.

Powtórzę jeszcze raz- też chciałbym Belottiego do Milanu, ale po pierwsze za nie więcej niż 40 milionów (chociaż to już jest przesada), a po drugie na ławkę pod warunkiem, że przyjdzie ktoś lepszy. I nie mówię tutaj tylko o Aubameyangu i Moracie (którego ja nie jestem zresztą zwolennikiem, ale i tak jest lepszy niż Gallo), ale jest masa napastników którzy po prostu są zdecydowanie lepsi.
1
grayman88
grayman88
18 lipca 2017, 10:30
Prawda jak dupa, każdy ma swoją.
0
Ulisses
Ulisses
18 lipca 2017, 10:30
Belotti to świetna 9, a Milan właśnie takiego gracza potrzebuje. Nie jest to gracz klasy światowej, który samotnie wygrywa mecze, przy czym ani Morata ani Auba takim graczami również nie są.

Na korzyść Włocha przemawiają świetne statystyki, charakter i wola walki. Ten gracz po prostu gryzie ziemię, jego zaangażowanie nie może się nie podobać. Z dostępnych materiałów w internecie można również się przekonać, że raz - jest szybki, dwa - posiada, jak na 9, całkiem niezłą technikę użytkową. Nie jest typem dryblera, potrafi jednak całkiem nieźle balansować ciałem i dynamicznie zmieniać kierunek ruchu. I jak na 9 - całkiem dobrze czuje się z piłką przy nodze. Czy jest wart 100 milionów? Oczywiście że nie, podobnie jak Morata nie jest wart 90 milionów. Rynek jednak oszalał, ceny są astronomiczne i taka jest rzeczywistość. Jeżeli udałoby się Belottiego kupić za 50/60 milionów plus gracze, których de facto nie potrzebujemy - byłoby świetnie.

Co do Auby - kto ogląda Borussię wie, iż cały zespół gra na niego. Oczywiście to go nie przekreśla, natomiast mamy już w Milanie gracza o podobnej charakterystyce (Bacca), który po prostu do taktyki Montelli nie pasuje. Ponadto nie wiadomo jak ten gracz poradziłby sobie w jednak trudnej dla napastników Serie A, zwłaszcza że tutaj jest po prostu zdecydowanie mniej miejsca - a Auba całą swoją grę opiera na dynamice i szybkości, a do tego jednak potrzebne jest "trochę" miejsca.

Co do Moraty - w Juve był jednak z jakiegoś powodu głównie rezerwowym i nigdy nie był pierwszym wyborem w ataku. Jego statystyki w Serie A są zaś wyraźnie słabe - już wyśmiewany tutaj Bacca (zresztą nie bez powodu) w dwóch sezonach zdobył więcej bramek niż w/w (Bacca w dwóch sezonach: 31 bramek i 7 asyst, Morata w dwóch sezonach: 15 goli i 13 asyst). Czy taki gracz powinien być anonsowany jako zbawienie dla ataku Milanu?

Dla mnie więc Włoch wypada z w/w trojki najbardziej przekonywająco oraz nie bez znaczenia dla mojego czarno - czerwonego serca jest fakt, iż był/jest kibicem Rossonerich. Abstrahując od serca, zdrowy rozsądek również podpowiada, iż jest to najlepsza dostępna opcja i trzymam kciuki za zarząd, ażeby udało się go sprowadzić.

Jeżeli jednak do klubu trafi Morata czy też Auba, równie mocno będę kibicował jednemu z nich i liczył na wskoczenie przez niego na jeszcze wyższy poziom. Bo bezapelacyjnie żaden z nich słabym graczem z pewnością nie jest.
2
camlab73
camlab73
18 lipca 2017, 10:31
Lukaku kosztował około 85 milionów euro, a wykręcał tak nieprawdopodobne statystyki zarówno w lidze belgijskiej, jak i w Premier League przez kilka sezonów, że głowa mała

Aubameyang kosztuje 80 milionów euro, a jest od kilku lat jednym z najlepszych 3 napastników Bundesligi i ładuje bramki na zawołanie, wyrabiając sobie markę jednego z najlepszych na świecie napastników

Lacazette przechodzi do Arsenalu za 53 miliony euro, a mając takie same atuty jak Belotti jest od niego szybszy i lepszy technicznie, wykręcając zdecydowanie lepsze statystyki niż Włoch.


No i Belotti- chłopak który zagrał JEDEN dobry sezon (dobry, nawet nie bardzo dobry) we włoskim średniaku strzelając głównie gole dobijając piłkę i z główki. Wcześniej grał w Serie B i pogrążonym w kryzysie Palermo. Mający ewidentne braki mentalne, które nie wiadomo czy pokona w swojej karierze. I on jako kot w worku ma kosztować 100 milionów? Przecież to nawet nie głupie, a śmieszne...
1
camlab73
camlab73
18 lipca 2017, 10:34
Owszem prawda jak dupa, każdy ma swoją. Ale trzeba spojrzeć racjonalnie kto ile powinien być wart i kogo Milan obecnie potrzebuje. A nie krzyczeć na prawo i lewo żeby brać Belottiego, za którego niepoważny Cairo żąda niewyobrażalnych pieniędzy. Bo prawda jest taka, że jeśli nikt Belottiego nie kupi, to gdy za rok nie powtórzy dobrego sezonu, max ile Cairo dostanie to 50 w gotówce...
0
camlab73
camlab73
18 lipca 2017, 10:36
No i jeden ważny fakt- Aubameyang z wielkim powodzeniem poradzi sobie jako skrzydłowy w razie konieczności, Morata też na skrzydle z powodzeniem zagra. A Belotti? Kompletnie nie, podobnie jak Bacca... A mając budować uniwersalny skład- o czym się mówi- Gabończyk i Hiszpan zdecydowanie lepiej wypadają pod tym względem. Nawet Andre Silva poradzi sobie spokojnie na skrzydle.
0
marcin0218
marcin0218
18 lipca 2017, 10:39
camlab73 - obejrzałem na ytb bramki Belottiego i ejst całkowitym przeciwieństwem tego co ty o nim napiałeś. Te bramk ito nei dostawianie nogi do pustaka lub jakieś przypadki. On strzela tam gdzie chce strzelić, jest szybki, mega waleczny, drybling jakiś tam ma. WIadomo to nie Messi. Do tego 23 lata. OCzywiście nie za 100 baniek, ale te 60 bym dał.
0
marcin0218
marcin0218
18 lipca 2017, 10:40
Jak Ty po filmiku twierdzisz, nadal, że on potrafi strzelać tylko głową, to potrzebna jest tobie pomoc lekarska. pzdr
0
marcin0218
marcin0218
18 lipca 2017, 10:45
Co do LUKAKU:

- 2 lata w Anderlechcie 33 gole - to są nieprawdopodobne statystyki?
- 3 lata w chelsea 0 goli - nieprawdopodobne!!!!
- 17 w West b,
- dopiero w Evertonie przez 4 lata 53 gole, średnio bramka co dwa mecze. Super. Ale czy to sa niewiarygodne staty? Zejdź na ziemie i odstaw dragi bo ostro odleciałeś w swojej wypowiedzi. Niewiarygodne to ma MEssi i Ronaldo
0
camlab73
camlab73
18 lipca 2017, 10:58
Najpierw kierujesz mnie do lekarza, a potem piszesz takie herezje o Lukaku? Co? :D

W Andrelechcie strzelił 33 gole to fakt, ale miał wtedy 16-17 lat! Potem poszedł do Chelsea to fakt, ale nie dostał szansy na grę i zagrał jedynie 10 razy i po roku został wypożyczony do West Brom, a później do Evertonu gdzie został na dłużej. Na wypożyczeniach i w Evertonie strzelał jak szalony, chłop ma 85 goli i 34 asysty w Premier League, a niespełna 2 miesiące temu skończył 24 lata. Lukaku to fenomen na światowym poziomie.

Człowieku, nie wiem skąd Ty żeś wziął te pseudostatystyki, ale może zamiast kierować mnie do lekarza to naucz się pisać i czytać ze zrozumieniem, a nie walić jakieś głupoty oderwane od rzeczywistości.
1
Max82
Max82
18 lipca 2017, 11:04
Masz racje nie ma wole porównania z tej 3 tylko Ayba..lub Morata i wszystko w temacie
0
#3#6
#3#6
18 lipca 2017, 11:19
camlab73, myślę że masz podobne zdanie do reszty komentujących, w końcu zobaczyłbyś go chętnie w Milanie. Ceny nie komentuję, bo każdy zauważa że jest za wysoka, natomiast profil tego napastnika, jego zaangażowanie, nieodstawianie nogi, entuzjazm i chęć gry u nas stawia go jako najlepsza 9 z ww dla naszej drużyny.
0
Morata1993
Morata1993
18 lipca 2017, 09:14
Mam nadzieję że Morata albo Auba. Sprawdzeni i ograni zawodnicy. A najlepszy z tej trójki Morata, za nim przemawia młodość ale i doświadczenie, już kilka sezonów pograł na najwyższym poziomie, w wymagających klubach. Belotti to wielka niewiadoma i ryzyko. Tym bardziej za taką kasę. Wielu było takich co po jednym świetnym sezonie stawało się zerem.
Edytowano dnia: 18 lipca 2017, 09:23
2
Fushnikov
Fushnikov
18 lipca 2017, 09:07
Kurde chyba za dużo nam się w du%@$ poprzewracało.
Nawet się nie cieszę z ofert za Aube i Moratę. Chciałbym tylko kogucika.
Może dołożyć 100 i za 190 wyszarpać Messiego?? Może też ma czarno-czerwone serce?? :D
0
grayman88
grayman88
18 lipca 2017, 09:00
Bonucci i Belotti w jednym oknie.( Pomijam wzmocnienia pozostałch pozycji. ) mozna to porownac(pomoc transfermarkt) do lata 99'. Przyjscie shevy i rino. W 2001 przyszli pirlo inzaghi i rui ale jakos ta pierwsza dwojka sprawia dla mnie wrazenie kalki. Berlu bardzo ryzykował wydaniem takiej kwoty na ukrainca, rino moze nie miał pozycji bonucciego w pilce ale dla mnie cos jest na rzeczy
0
Rakusz
Rakusz
18 lipca 2017, 09:14
Ta... a w 87 przyszli Gullit i Van Basten
0
grayman88
grayman88
18 lipca 2017, 09:29
Chodziło mi o porownanie sytuacji. Nikt niespodziewał sie po shevie ze stanie sie takim pilkarzem dla milanu, on został krolem strzelcow w debiucie? I tez wielu pukało sie w czoło jak mozna wydac takie pieniadze za tego ukrainca. Rino i bonucci. Jeden i drugi ma w sobie jakość i charyzmę ktorej potrzeba szatni.
0
BadMad
BadMad
18 lipca 2017, 13:37
Nie pamiętam jakoś żeby ktokolwiek się pukał w głowę przy zakupie Shevy. Ktoś kto demoluje w pojedynkę Barcelonę na Camp Nou oraz potwierdza klasę w LM jest obarczony minimalnym ryzykiem
0
18 lipca 2017, 08:42
Locatelli niech idzie na to wypożyczenie do Torino, a Niang jako transfer definitywny do Byków i dołożyć jeszcze 50 mln euro za Belottiego. Borussia i Real życzą sobie zbyt dużo za swoich młodych napastników.
0
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
18 lipca 2017, 08:57
Aubameyang to niby ten młody napastnik?
1
kozik
kozik
18 lipca 2017, 08:58
Jakich młodych?? XD to Belotti jest mlody, Morata to wieczny talent ale nic nie pokazuje po za paroma meczami w Juve :P jestem przekonany co do Belottiego
0
grayman88
grayman88
18 lipca 2017, 09:02
Morata jest rok młodszy od belottiego....
1
grayman88
grayman88
18 lipca 2017, 09:02
Zle napisale....starszy
2
grayman88
grayman88
18 lipca 2017, 10:52
No z Aubameyangiem faktycznie przesadziłem, bo młody wiek w piłce nożnej to poniżej 25 lat i te kryteria młodości spełniają Belotti i Morata ;) Aubameyang jest za to w pełni piłkarskiego wieku :)
0
gauczyński
gauczyński
18 lipca 2017, 08:19
Mam nadzieję, że ten newsy na temat Auby i Moraty to tylko plotki, które mają na celu wywarcie małej presji na Torino i zbicie ceny za Belottiego.
1
HIM1998
HIM1998
18 lipca 2017, 08:11
Belotti jest zdecydowanie najlepsza możliwa opcją, chociażby ze względu na kwestie finansowe, Auba też jak najbardziej na tak, natomiast Morata, mimo wszystko te 90 mln i 10 mln kontraktu to ogromna przesada.
0
Mailo95
Mailo95
18 lipca 2017, 08:21
Finansowe tak , ale czy sportowe to nie wiem.
2
acmszymon
acmszymon
18 lipca 2017, 07:27
Zawsze chciałem aby Milan był "mocno włoski" i taki Belotti byłyby naprawdę fajnym nabytkiem, ale jest tak dużo znaków zapytania w związku z nim, że strach wykładać takie grube miliony. Morata moim zdaniem zdecydowanie za drogi - Real psuje rynek i chce aby inni też go psuli. Aubameyang jakoś nie do końca mi tutaj (czyt. w Milanie) pasuje... i im więcej o tym myślę, tym bardziej przerażają mnie te kwoty, transakcji, spekulacje. Chcę wielkiego Milanu, ale spać nie mogę po nocach przez tego Chińczyka! :)
Edytowano dnia: 18 lipca 2017, 07:27
0
matten
matten
18 lipca 2017, 07:17
Szkoda, że De Sciglio odchodzi za stosunkowo niewielkie pieniądze i to do Juventusu. Mam nadzieję, że nie powtórzy się sytuacja z Pirlo :/
0
Rakusz
Rakusz
18 lipca 2017, 07:27
Wydaje mi się, ze to była po prostu niepisana umowa przy transferze Bonucciego.
1
Muniek739
Muniek739
18 lipca 2017, 07:38
Pirlo rozblys u nas i byl światowym topem. Po 30-stce zgasł. Mds nawet się nie zbliżył do poziomu andrei
1
acmszymon
acmszymon
18 lipca 2017, 09:06
Pirlo u nas już by tak dobrze nigdy nie zagrał, jak wcześniej (w czasie najlepszych lat). Po prostu trzeba było go sprzedać...
MdS jest mocnym średniakiem i tyle, a skoro jeszcze tak mocno chce do Juve, to nie ma co go trzymać. Może zrozumie za rok co stracił.
0
matten
matten
18 lipca 2017, 14:27
Panowie, ale ja nigdzie nie napisałem, że chcę trzymać u nas na siłę i za rok oddać za darmo. Sądzę po prostu, że nie powinno się wzmacniać lokalnego rywala, a jeśli już jest to nieuniknione, to wypadałoby chociaż wyciągnąć większe pieniądze.
0
mrkojiro
mrkojiro
18 lipca 2017, 07:05
Czy tylko ja mam wrażenie, że oni próbują ściągnąć 2 napastników w tym oknie? Niby Montella mówił, że Morata z Belottim świetnie by się uzupełniali razem na boisku. Może już nie chodzi o samą cenę ale o formę płatności np w ratach żeby zbyt mocno nie obciążać budżetu na ten rok?
Jedno trzeba przyznać: nowi właściciela mają rozmach i nie skąpią grosza. Nie miałbym nic przeciwko żeby grać 3 napastnikami: Morata - Belotti - Silva to byłoby trio, którego żaden klub w Europie by się nie powstydził.
Chińczycy póki co idą taką drogą, że ławkę będziemy mieć teraz mocniejszą niż podstawa w poprzednim sezonie.
0
Rakusz
Rakusz
18 lipca 2017, 07:12
Trzy dziewiątki na raz? Jakoś tego nie widzę.
I nie nie sądzę, żeby chcieli ściągnąć jeszcze dwóch napastników.
0
mrkojiro
mrkojiro
18 lipca 2017, 07:19
Akurat Morata i Silva mogą grać z boku. Z drugiej strony faktycznie więcej sensu miałoby gdyby jeden z nich usiadł na ławce i gralibyśmy wtedy 2 napastnikami. Tylko, że rezerwowy za 40 baniek niezbyt mi się widzi, a przynajmniej na razie do tego nie przywykłem.
Po prostu zastanawiają mnie te słowa Montelli i negocjacje prowadzone jawnie na 3 frontach.
0
KaSeL85
KaSeL85
18 lipca 2017, 07:22
Negocjacje prowadzone są na trzech frontach jawnie, by ugrać jak najniższą cenę za jednego z nich.
5
Rakusz
Rakusz
18 lipca 2017, 07:26
Pewnie, ze mogą grać z boku. Tylko jest to marnowanie potencjału zawodnika. Jak już wywalać taką kasę na dziewiątkę, która może grać z boku, to lepiej kupić typowego bocznego napastnika.

Negocjacje na trzech frontach? Przecież to normalne. United prowadziło na dwóch (Morata, Lukaku) co nie znaczyło, że chcieli dwóch napastników. Gdyby się skupiono na jednym, to można się obudzić z palcem w nocniku.

Nie wiem, o jakich słowach Montelli piszesz.
0
mrkojiro
mrkojiro
18 lipca 2017, 07:39
Pewnie macie rację, trochę wyolbrzymiłem sprawę. Montella w którymś z wywiadów powiedział "dobrze byłoby mieć w jednej drużynie Belottiego i Moratę, świetnie uzupełnialiby się na boisku". Niestety nie mogę nigdzie teraz znaleźć tego cytatu, więc uznajmy, że go po prostu nie było.
0
Muniek739
Muniek739
18 lipca 2017, 07:40
Ustawianie silvy z boku to grzech. Jest wysoki, silny, dobry strzał,.świetne główki. Szkoda bo marnować, ma dopiero 21 lat
0
mrkojiro
mrkojiro
18 lipca 2017, 06:34
Nasza oferta jest bardzo dobra. W sumie jest warta jakieś 70 mln plus wypożyczenie Locatellego. Torino chciało ponoć 80 mln. Myślę, że porozumienie jest bliżej niż kiedykolwiek wcześniej. Cairo i tak wyciska z nas ile może.
2
pippoinzaghi09
pippoinzaghi09
18 lipca 2017, 06:27
Na pewno jest to dla Nas najlepszy wybór , Gallo chce grać w Milanie , chce go Milan oraz kibice ale Torino chce ugrać jak najwięcej kosztem kariety tego zawodnika . Bo Milan nie będzie składać ofert w nieskończoność. Niang , Paletta 50 mln oraz roczne wyp. Locatelliego to już bardzo dużo.
Osobiście wolałbym zostawić młodego i dać 55-60 wyminienionych wyżej zawodników jak Toro na to nie pojdzie to zerwać negocjacje i tyle.
0
KaSeL85
KaSeL85
18 lipca 2017, 06:22
No i gitara. Manuel na wypożyczenie i zamykamy sprawę.
0
Diavo
Diavo
18 lipca 2017, 06:22
Hmm jeśli Locatelli jest w opcji wypożyczenia na rok to jestem za, chlopak dostanie więcej szans w Torino :)
Edytowano dnia: 18 lipca 2017, 06:23
0
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się