SCUDETTO


MERCATO LIVE #20 [23:55]: Szczegóły możliwego transferu Kalinicia

20 lipca 2017, 10:03, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #20 [23:55]: Szczegóły możliwego transferu Kalinicia

[10:03]: Na placu boju z głównych celów transferowych Milanu pozostał już tylko Andrea Belotti. Jak informują włoskie media, dzisiejszy dzień może być kluczowy w kontekście przenosin trzeciego strzelca Serie A ubiegłego sezonu na San Siro. Włoch spotka się bowiem z włodarzem Torino, Urbano Cairo. Il Gallo ma zakomunikować swojemu szefowi, że chce przeprowadzić się Mediolanu. Jeśli Belotti jasno wyrazi swą wolę, wówczas do wzmożonych negocjacji ruszą oba kluby. Zdaniem dziennikarzy, absolutnie maksymalna oferta rossonerich to 60 mln euro plus karty M'Baye Nianga Gabriela Paletty, choć oczywiście duet Marco Fassone i Massimiliano Mirabelli liczy, że zapłaci mniej.

[10:05]: Tymczasem media na Półwyspie Apenińskim podają również, że Fiorentina otwiera się na sprzedaż Nikoli Kalinicia. Chorwat nie chce zostać na Artemio Franchi, a Viola dłużej nie zamierza walczyć o piłkarza wbrew jego woli. Gracz ten ma stanowić dla Il Diavolo plan B w przypadku, gdyby nie powiodły się negocjacje z Torino w sprawie Belottiego.

[10:06]: Trudne wydają się być negocjacje z Bayernem Monachium w sprawie Renato Sanchesa. Jak pisze La Gazzetta dello Sport, oczekiwania Niemców w sprawie zapłaty za Portugalczyka są dla Milanu zbyt wysokie.

[10:18]La Gazzetta dello Sport podaje to, o czym wczoraj informował także Gianluca Di Marzio - dla Milanu od początku numerem jeden w kwestii wzmocnienia ataku był właśnie Andrea Belotti. Trener Vincenzo Montella uważa Il Gallo za możliwy perfekcyjny transfer do swojej drużyny. Szkoleniowiec ceni Belottiego nie tylko za wielkie umiejętności snajperskie, ale także za ogromną pomoc, jaką daje swą postawą zespołowi.

[10:21]La Stampa: Milan ma pełne porozumienie z Andreą Belottim w sprawie kontraktu indywidualnego. Włoch po trafieniu na San Siro i podpisaniu 5-letniej umowy zarabiałby 3,5 mln euro każdego roku. Osobną kwestią pozostaje spełnienie żądań Torino, które niezmiennie są bardzo wysokie.

[10:47]: Jak podkreśla La Repubblica, wola Andrei Belottiego jest jasna i stanowi ona transfer do Milanu, ale Włoch nie zamierza iść z Torino na twardą wymianę zdań. Piłkarz ma ogromny szacunek dla klubu ze stolicy Piemontu i zależy mu, by rozstać się z nim w zgodzie i wzajemnym szacunku.

[11:41]: Portal MilanNews informuje, że w oczekiwaniu na spotkanie Cairo - Belotti, bardziej gorącym nazwiskiem w kontekście wzmocnienia ataku Milanu jest Nikola Kalinić. Ma na to wpływ przede wszystkim aspekt finansowy, gdyż turyńczycy żądają za Il Gallo ogromnych pieniędzy, a koszt transferu Chorwata zamknąłby się w przedziale 20-30 mln euro. Piłkarz od tygodnia przebywa poza zgrupowaniem Fiorentiny - oficjalnie z powodu poważnych problemów rodzinnych. Jak zaznacza MilanNews, nawet ewentualne sprowadzenie Kalinicia nie wyklucza jednak możliwości ściągnięcia Belottiego...

[12:50]: Mattia De Sciglio jest już oficjalnie piłkarzem Juventusu. Włoch podpisał kontrakt do 30 czerwca 2022 roku. Do Milanu trafi 12 mln euro płatne w trzech rata plus 0,5 mln ewentualnego bonusu. 

[13:53]: Również stacja Premium Sport podaje, że Andrea Belotti w przypadku transferu do Milanu zarobiłby 3,5 mln euro za każdy rok spędzony w klubie.

[14:12]: AC Milan na swoim oficjalnym profilu na Twitterze poinformował, że 5-letni kontrakt z klubem podpisał Leonardo Bonucci, który przeszedł z Juventusu na zasadzie transferu definitywnego.

[15:02]TuttoMercatoWeb.com twierdzi, że transfer Nikoli Kalinicia do Milanu może zostać zrealizowany po powrocie drużyny i dyrektorów z Chin do Włoch. Na razie rossoneri czekają jednak na Andreę Belottiego, choć nawet ewentualne pozyskanie Chorwata nie wyklucza sprowadzenia gracza Torino.

[15:43]: Alfredo Pedulla podaje, że w sobotę może dojść do kolejnych rozmów z Bayernem Monachium w sprawie Renato Sanchesa. Według dziennikarza, nie można także całkowicie wykluczyć niespodzianki w postaci Milana Badelja, który mógłby być zmiennikiem Lucasa Biglii. Chorwatowi wygasa za rok umowa z Fiorentiną.

[17:52]: Jak informuje Alfredo Pedulla, Urbano Cairo właśnie pojawił się na zgrupowaniu Torino. Spotkanie z Andreą Belottim lada chwila?

[18:42]: Według La Repubbliki, Diego Costa został zaproponowany Milanowi. Hiszpan miałby trafić na San Siro na zasadzie krótkotrwałego wypożyczenia, a w styczniu przeniósłby się już definitywnie do Atletico Madryt, które obecnie jest objęte zakazem transferowym.

[18:56]: Zakończył się sparing Olginatese - Torino. Klub z Serie A wygrał 3:1, a Andrea Belotti zdobył jedną z bramek.

[19:02]: Sevilla zainteresowana Cristianem Zapatą i gotowa zapłacić za jego usługi 5 milionów euro, donosi El Correo de Andalucía. 

[20:17]TUTAJ można zapoznać się z wypowiedzią Urbano Cairo, włodarza Torino, w kwestii Andrei Belottiego. Prezes piemonckiego klubu przyznaje, że ani nie zamierza, ani nie ma potrzeby rozstawać się ze swoim napastnikiem.

[21:50] MN: Leonel Vangioni wkrótce powinien trafić do meksykańskiego klubu Monterrey. Transfer potwierdza trener zespołu z Meksyku. 

[22:57]TuttoMercatoWeb.com przytacza szczegóły możliwego transferu z Fiorentiny do Milanu napastnika Nikoli Kalinicia:

- 27 mln euro odstępnego plus bonusy, co łącznie może dać kwotę 32-33 mln euro,

- 5-letni kontrakt dla piłkarza z pensją 3 mln euro rocznie.

Chorwata bardzo ceni i widzi w swojej drużynie trener Vincenzo Montella. Jak dodaje wspomniany portal, szkoleniowiec ceni piłkarza z Bałkanów m.in. za przydatność w fazie konstruowania akcji.

[23:18]SportItalia: Blisko porozumienia w sprawie Kalinicia na początku przyszłego tygodnia. Możliwy transfer Chorwata nie wyklucza sprowadzenia Belottiego.

[23:26]: Dziennikarz Gianluca Di Marzio na antenie Sky Sport: "Vincenzo Montella chciał Kalinicia od pierwszego momentu. Belotti jest pierwszym wyborem, transferem idealnym. Milan zrobił co w jego mocy, by sprowadzić Belottiego, ale rossoneri nie wyceniają go na 100 milionów, a na 60. Problem dotyczy wyceny. Jeśli Cairo nie zmieni zdania, to przyjdzie najpierw Kalinić. Napastnik Torino i jego sztab są pewni, że transfer może dojść do skutku. Jeśli nie dojdzie jednak do porozumienia w kwestii wyceny, będzie o to trudno.

[23:30]: Agent łączonego z Milanem Richarlisona potwierdza zainteresowanie Sampdorii i Interu, ale nie rossonerich.

[23:45]: Ponownie Urbano Cairo o Belottim, tym razem dla Premium Sport: "Chłopak świetnie sobie u nas radził, ale powinien zostać. Może zostać. Chyba, że pojawi się jakiś zagraniczny klub, by go pozyskać. Jeśli ktoś zapłaci klauzulę, będę zmuszony go sprzedać za granicę. Z nikim nie negocjowałem. Ja zawsze powtarzam, że chciałbym mieć go tutaj zmotywowanego, bo w każdej z moich firm chcę mieć ludzi zmotywowanych. Klauzula? Nie chcę go sprzedawać, ale jest klauzula. Poza tym, jeśli on będzie chciał odejść, decyzja należy do niego".

[23:55]: Dyrektor sportowy Torino, Gianluca Petrarchi dla Sky na temat Belottiego: "Co się wydarzy? Sprowadzenie nowego piłkarza zawsze wiąże się z wydatkiem. Dokonując wyboru, trzeba być zdecydowanym. Jeśli jakiś gracz jest wiele wart, to należy za niego zapłacić. Kiedy ktoś stara się o jakiegoś piłkarza, 15 mln nie robi różnicy, ale liczy się to, jakie klub ma ambicje i czy chce dokonać wielkich rzeczy. Słyszymy czasem, że Torino odrzuciło oferty. Belotti jest wiele wart. Kiedy ktoś pojawi się z jakąś ofertą, ocenia się ją niezależnie od klauzuli, która została ustanowiona dla klubów z zagranicy. Pojawiło się wiele plotek, ale nikt nie wycenił naszego piłkarza na tyle, na ile jest wart. Wielu nie rozumie, ile jest wart. Nie dostaliśmy żadnych konkretnych ofert. Z zagranicy zgłaszali się do nas, ale nikt nie spełnił naszych oczekiwań. Napastnik rocznik 93, tak silny i utalentowany - uważam, że jest wiele wart. Kiedy go trenujesz, zdajesz sobie sprawę z jego potencjału. Wielu nie zdaje sobie z tego sprawy. To gracz, który niesamowicie się rozwinął. Jego przeznaczeniem jest osiąganie sukcesów, bo na to zasługuje. To świetny chłopak i ma piłkę nożną we krwi. To naturalne i wie to każdy, kto grał w piłkę, że wiele może się zmienić w głowie, kiedy nadchodzą poważne oferty. To normalne i słuszne, że zawodnik patrzy też na swój portfel. Może sobie też wyobrazić, co go czeka i jak zostanie przyjęty. Nikt nie przedstawił nam jednak odpowiedniej oferty".



235 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
kubek
kubek
20 lipca 2017, 18:35
Miejmy nadzieję, że 60 plus szrot i Cairo nie będzie już grymasił.
Edytowano dnia: 20 lipca 2017, 18:35
1
Dryzu1899
Dryzu1899
20 lipca 2017, 17:25
Myślicie że wyjęcie Nainggolana z Romy byłoby możliwe?
0
Qiub
20 lipca 2017, 17:58
Marzenie, ale raczej nierealne...
2
Qiub
Qiub
20 lipca 2017, 18:01
Bardzo niemożliwe ;) Roma jeśli go gdzieś puści to za granicę. Wątpię jednak by zrobili to w tym okienku. Do dziś po nocach mi się śnią negocjacje z Cagliari.. nie wiem czy pamiętacie ale On był prawie nasz. Berlusconi poskąpił dosłownie 3-4 mln Euro i dlatego klub wybrał ofertę Romy.
2
Marcin1995
Marcin1995
20 lipca 2017, 18:11
Tak to jest, gdyby Biabiany 3 lata temu przeszedł testy medyczne to dzisiaj Bonaventura grałby u merd
2
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
20 lipca 2017, 18:20
Radja podobno przedłużył kontrakt.
0
Dryzu1899
Dryzu1899
20 lipca 2017, 18:37
Szkoda, wyrwanie go z Romy znacznie ułatwiłoby nam bitwę o jak najwyższą lokatę już w tym sezonie, może nawet i pudło... cóż, może kiedyś :)
0
Muniek739
Muniek739
20 lipca 2017, 18:57
Kibice interu już to ubierają w swoją koszulkę
0
Orzelek79
Orzelek79
20 lipca 2017, 19:03
Optymizm sięga zenitu;)
0
Vol'jin
20 lipca 2017, 16:40
Defrel w Romie za 20-23 mln euro a ponoć Sabatini teraz rzuca 50 mln na Milinkovicia-Savicia ... To już cena za Belottiego robi sie sensowna coraz bardziej ...
5
Mirabelli
Mirabelli
20 lipca 2017, 17:31
Milinković Savić, ahh, świetny grajek
0
Owiec
Owiec
20 lipca 2017, 18:57
Haha a mi do głowy przychodzi bramkarz Lechii :D jak słyszę to nazwisko :p
1
patoo_07
patoo_07
20 lipca 2017, 19:02
No to Lechia będzie zarobiona :D
0
Ronladinho86
Ronladinho86
20 lipca 2017, 16:40
Musimy mieć mocny skład ponieważ Roma się wzmacnia, póki co Napoli nie robi żadnych ruchów transferowych, Juve ma bardzo mocny skład jeśli inter zacznie się też wzmacniać to w Serie A znowu będzie Ciekawie :)
1
Vol'jin
20 lipca 2017, 16:50
wzmocnienia Romy nie przekonują bardziej kadrowo stracili niż zyskali. Napoli robi korekty ale oni są zgrani więc de facto będą głównym rywalem Juventusu.
0
Mailo95
Mailo95
20 lipca 2017, 16:57
Serie A zawsze jest ciekawa.
2
Olli666
Olli666
20 lipca 2017, 18:08
Ja tam czekam Na mecz z hellasem w którym gra kilka naszych byłych gwiazdeczek bądź talentów takich jak: paziini cassano coppola albertazzi fossati cerci i młody felicioli.
0
Woolfik92
Woolfik92
20 lipca 2017, 18:17
Roma się wzmacnia? Skorupski za Szczęsnego i Defrel za Salaha? Odszedł także Rudiger i pewnie odejdzie Manolas. Jak narazie to tu nie widzę żadnego wzmocnienia a jakiegoś no name turka, który przyszedł za bodajże parenaście milionów nie liczę. Jeśli nie kupią klasowego zawodnika to widzę ich na pozycji 3-5.
4
Mormarx
Mormarx
20 lipca 2017, 18:40
Dokładnie Wolfik, Roma na razie cienko, kto tam teraz trenerem jest?
0
Ronladinho86
Ronladinho86
20 lipca 2017, 16:37
Milan Badlej i Renato Sanchez jak najbardziej jestem za tymi piłkarzami, można oddać Montolivo do Fiorentiny w ramach rozliczenia
1
Mocart
Mocart
20 lipca 2017, 16:26
I pomyśleć, że w Fifie 16 tuż przed sezonem 2017/2018 Belotti zmienił u mnie Torino na Atalantę za 4,5 mln euro
0
Mailo95
Mailo95
20 lipca 2017, 16:31
Wiesz że Fifa nie jest realistyczna jeżeli chodzi o transfery xd?
0
Mailo95
Mailo95
20 lipca 2017, 16:38
Fifa nie jest realistyczna w czymkolwiek. Gra w której podbijając piłkę można przejść całe boisko i strzelić gola.. Pes to jedyny realny symulator piłki nożnej, a Fifa to gierka dla 10 latków, bo oni są w stanie nauczyć się kombotrików a na tym ta gra głównie polega. BTW. może by tak Alexisa Sancheza sprowadzić ;) droższy niż Belotti nie powinien być.
3
Arva
Moderator Arva
20 lipca 2017, 17:08
Gdzieś widziałem że Sanchez dostał propozycję przejścia do Bayernu ale zażądał pensji 20 mln/ sezon. Chore :D.
0
Qiub
20 lipca 2017, 17:19
No nie powinien być droższy, poza tym, że on chce mieć pensję roczną wyższą prawie 5-krotnie niż my dajemy Belottiemu... Może w PESie by przeszedł?
0
Ucash333
Ucash333
20 lipca 2017, 17:25

Misterio
like za PES
2
Ucash333
Ucash333
20 lipca 2017, 17:26
Myślę, że po rozsądnych negocjacjach zgodziłby się na 10-12 mln. Mogę się mylić. Podejrzewam, że ekonomicznie wyszłoby wtedy podobnie - różnicę między jego wypłatą wyrównałaby niższa kwota transferu. Przypominam, że piszemy o gościu gwiazdorze sprawdzonym w 3 silnych ligach, a nie chłopaku który ma jeden dobry sezon za sobą. Belotti to mimo wszystko spora niewiadoma, choć na pewno dałby z siebie wszystko by godnie reprezentować te barwy. Zresztą dla mnie problemem nie jest osoba Belottiego a właśnie wymagania Cairo. To na odwrót jak u Sancheza - tam problemem jest wypłata Alexisa a nie żądania Arsenalu ;)
0
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
20 lipca 2017, 17:44
Arva

On podobno chciał 25 mln rocznie, ale BRUTTO czyli 12,5 netto. nadal chyba trochę za duzo jak na Nas
0
tmqTV
tmqTV
20 lipca 2017, 16:14
Tak na marginesie to Deulofeu szybko Neymarowi miejsce w szeregu wskazał, że ten już jedną nogą w PSG :))
0
Mailo95
Mailo95
20 lipca 2017, 16:32
To wszystko nakręca Psg
0
tober12
tober12
20 lipca 2017, 16:00
Inter niby ściąga Schicka i Vecino. Liga będzie mocna.
0
Marcin1995
Marcin1995
20 lipca 2017, 16:03
Schick duży talent, ale do Vecino nie jestem przekonany
2
tober12
tober12
20 lipca 2017, 16:07
Piszą że ściągnięcie Vecino to wylot Kondogbii
0
Mailo95
Mailo95
20 lipca 2017, 16:33
Schick to talent , ale póki co zagrał jeden dobry sezon. Ale kariere chłopak zrobi.
0
matten
matten
20 lipca 2017, 15:48
Szkoda, że Morata poszedł do Chelsea, miałem nadzieję, że uda nam się go pozyskać :( Jeśli zamiast niego przyjdzie Belotti, to też nie będę narzekał, aczkolwiek płacenie zań 80 mln to moim zdaniem lekkie przegięcie.
1
Mailo95
Mailo95
20 lipca 2017, 16:33
Za Morate również :)
1
Marcin1995
Marcin1995
20 lipca 2017, 15:38
Jeżeli ma przyjść Kalinić i Belotti, a Suso nie jest na sprzedaż to ja nie widzę innej opcji niż 3-4-3
Donnarumma
Bonucci Musacchio Romagnoli
Conti Kessie Biglia Rodriguez
Suso Belotti Calhanoglu

Storari
Zapata Gomez ?
Abate Montolivo Locatelli/może Sanches Antonelli
Silva Kalinic Bonaventura
0
Quers2
Quers2
20 lipca 2017, 15:49
Suso może zagrać jako drugi napastnik w 3-5-2
Lub jako trequartista albo prawym środkowy pomocnik
0
Marcin1995
Marcin1995
20 lipca 2017, 15:51
Nie może, on się nie nadaje na pozycję które wymieniłeś, wystarczy zobaczyć mecz w których Montella go próbował w środku pomocy bądz okres przygotowawczy za Mihajlovica gdzie miał grać na 10 w 4-2-3-1
2
Marcin1995
Marcin1995
20 lipca 2017, 15:54
Chodziło mi o ustawienie 4-3-1-2
0
Mailo95
Mailo95
20 lipca 2017, 16:34
Kalinic to gość na ławke nic więcej moim zdaniem
0
radson1406
radson1406
20 lipca 2017, 14:22
Podobno Cairo chce 70 mln Paletta,Niang i Locatelli.Czyli jeszcze zbijemy cene za Il Galo do 65 mln i mozemy go ubierac w czerwono-czarna koszulke.
0
Mateusz1899
Mateusz1899
20 lipca 2017, 14:28
Locatelli nie jest na sprzedaż, a wątpię czy samo wypożyczenie tego zawodnika bez praw wykupu urządza Torino
0
Woolfik92
Woolfik92
20 lipca 2017, 14:32
*wypożyczenie Locatelliego, sam zawodnik jest wart zbyt wiele żeby go oddawać i jeszcze tyle płacić
0
jarek2572
jarek2572
20 lipca 2017, 14:34
Za Nianga można dostać śmiało 15 baniek za Pallete 4-6. Jak mieli by być wlaczeni w transakcję to 50 mln max.
0
Vol'jin
20 lipca 2017, 14:37
15 mln za Nianga, śmiechłem
0
Vol'jin
Vol'jin
20 lipca 2017, 14:44
To smiechaj dalej , transfermarkt na tyle go wycenia wiec kazdy ma prawo sadzic ze tyle jest wart , jakbys nie wiedzial to w Anglii za wieksze drewna placi sie wiecej.Jakies Ibe'y ,Towsendy czy Ndongi kosztowaly znacznie wiecej , a ty sadzisz ze za Nianga tyle nie dadza...
4
Vol'jin
20 lipca 2017, 14:50
w Anglli tyle płacą bo liga narzuca aby w kadrze znajdowali się wychowankowie wyszkolenii w kraju, a z racji deficytu ceny są zawyżone.

Sugerowanie sie wycenami z transfermarkt pozostawię bez komentarza
0
Vol'jin
Vol'jin
20 lipca 2017, 14:58
Nie mam zamiaru sie z toba klocic , ale z ktorej strony ten Ndong jest Anglikiem?To ze podalem dwoch Anglikow nie znaczy , ze zagraniczni goscie przychodza tam taniej , mozna podac kilkanascie przykladow , chocby ten Cornelius ktory teraz za grosze przeszedl do Atalanty...I tak cena 15 milionow za Nianga jest adekwatna do obecnego rynku.
0
Anonim
Moderator Anonim
20 lipca 2017, 15:06
Po co się kłócicie skoro za Nianga były dwie oferty 20 mln?
1
Vol'jin
20 lipca 2017, 15:09
oferty widmo jak za Valero?
0
tommyb1
tommyb1
20 lipca 2017, 15:20
Vol'jin: zazwyczaj dobrze prawisz. W tym przypadku niestety absolutnie nie masz racji. W dzisiejszych czasach 15 mln za Nianga jest kwotą bezdyskusyjnie minimalną. Nie zapominajmy, że to gracz jeszcze bardzo młody, szybki i silny fizycznie, a że głupi jak but to już inna kwestia
0
Marcin1995
Marcin1995
20 lipca 2017, 15:30
Przecież była oferta za Nianga 16 mln z Evertonu, więc o czym tu gadać
1
minimilani$ta
minimilani$ta
20 lipca 2017, 14:17
A ja myślę, że zarząd pracuje nad transferen Veeattiego. To całe zamieszanie z Moratą i Belottim to tylko zasłona dymna.
0
kubek
kubek
20 lipca 2017, 14:25
Pomarzyć można
0
bawolejaja
bawolejaja
20 lipca 2017, 14:39
zwłaszcza wtedy, kiedy jego nowym agentem został Mino Raiola ;)
2
Vol'jin
20 lipca 2017, 14:07
Potrzebujemy Target Mana i w takiego celujemy Belotti/Kalinić ale lepiej zostać z pokracznym Baccą xD
0
maatt17q
maatt17q
20 lipca 2017, 14:02
Potrzebny to jest pomocnik za 60 baniek
0
Mirabelli
Mirabelli
20 lipca 2017, 14:11
Raczej napastnik
1
Diavo
Diavo
20 lipca 2017, 13:54
Ja liczę, że uda się Faraona ściągnąć do nas z powrotem, w końcu chłop miałby z kim poklepac :)
1
rossoner111
rossoner111
20 lipca 2017, 14:07
pełna zgoda, potrzeba kogoś z dynamitem w nogach.
Widać było ile Dembele wnosił do akcji Borussi :)
0
Mirabelli
Mirabelli
20 lipca 2017, 14:07
A po co nam Faraon?
1
Bandon
20 lipca 2017, 13:25
Jak czytam o tym, że Kalinič jest złym pomysłem to jestem w stanie to zrozumieć. W końcu nie każdy musi mieć świadomość, że w ustawieniu na dwóch napastników zawsze jeden musi być 'siłaczem', żeby ściągać obrońców, robić miejsce, walczyć w powietrzu i zerkanie w statystyki bramek zawodnika o takiej charakterystyce jest mało zasadne, bo w statystykach nie jest pokazane ile razy piłkę przytrzymał, przepchnął się itd itd.

Druga sprawa, Montella go chce i jestem przekonany, że z tego powodu, że takich umiejętności nikt z naszych nie ma.

Trzecia i ostatnia kwestia, Carlos BACCA. Ludzie, błagam was. Nie porównujcie tych dwóch zawodników. To oczywiste, że Carlos ani w jednym procencie nie będzie wykonać pracy jaką potrafi zrobić Kalinič. Gra tyłem do bramki u Carlosa nie istnieje. Przytrzymanie piłki? Nope, bo Bacca nawet jej nie potrafi przyjąć.
10
Marcin1995
Marcin1995
20 lipca 2017, 13:27
Chyba w pierwszym zdaniu masz błąd, ogólnie się zgadzam
0
milan2002
milan2002
20 lipca 2017, 13:23
Czyli jak będziemy już mieli dziesięciu napastników to i tak nie wykluczy to transferu Belottiego? A tak poważnie to 20-30mln za Kalinicia to kiepski żart. Bez jaj normalnie. Trzeba było zostawić Lapadule, ewentualnie już ten Bacca niech zostanie a wtedy jeszcze można sprowadzić kogoś do pomocy. Moim zdaniem, jeśli nie wypali Belotti to nie powinni sprowadzać już napastnika w tym okienku. Drugi transfer w stylu Boriniego nam nie potrzebny.
0
radson1406
radson1406
20 lipca 2017, 13:21
Co do Belottiego i naszych watpliwosci co do jego mozliwosci to zauwazmy iz on w 2 sezony w Torino strzelil w SerieA 38 goli w 70 meczach.Popatrzmy na napastnikow z innych ekip,ktore stwarzaja wiecej sytuacji niz Torino pod bramka rywala i tak naprawde wynik Il Galo jest swietny.Gdyby jeszcze potrafil wykorzystywac rzuty karne zapewne zostalby Cappocanoniere minionego sezonu i wtedy raczej nie mielisbysmy watpliwosci co do niego.Ja jestem na TAK a mowienie i gdybanie ze nie wypali mozna odnies do kazdego nowego zawodnika przez nas pozyskiwanego.
1
primo2p
primo2p
20 lipca 2017, 13:04
Szkoda, że za MDS dostaniemy pieniądze w ratach, ale za Bonucciego także bodajże zapłacimy w ratach.
W dzisiejszych czasach raty są popularne, a fajnie jak są 0%.
0
Marcin1995
Marcin1995
20 lipca 2017, 13:18
Prawie wszyscy płacą teraz w ratach, pewnie nawet Chelsea za Morate daje w ratach
0
Lipido
Lipido
20 lipca 2017, 13:18
A to nowość nie jest.. myślisz że transfery ok. 100 mln. są realizowane w całych kwotach na raz? Prawda jest taka, że większość spłaca grube miliony latami.
0
biedrus
biedrus
20 lipca 2017, 12:58
Czyli będzie tak, że wezmą Kalinica i dzięki temu zbiją ceną za Il Gallo. Może od razu planowali obu i to była gra na zbijanie ceny. Moim zdaniem Morata to też była tylko przykrywka, ale Torino "nie pękło"
0
nokoments
nokoments
20 lipca 2017, 12:57
Ech, ileż można czekać na nagłówek pod tytułem "Przełom w sprawie transferu Belottiego!"... :P
0
szewczenko7
szewczenko7
20 lipca 2017, 12:50
Ktoś tam wywołał temat Kalinicia jako zmiennika, po co wydawać 20 mln na zmiennika kiedy jest Cutrone, lepszego zmiennika od Juniora miec nie będziemy, moim zdaniem ma to coś chłopak.
Wydawac 20 mln na zmiennika to bez sens, Belotti, jedyną opcją uważam, żadnych Kaliniciów. Przeczucie mówi mi , że Beltoti bedzie w Milanie wpłynie na właściciela Torino, swoja drogą nieźle to gośc rozegrał. :)
0
Marcin1995
Marcin1995
20 lipca 2017, 12:57
A moim zdaniem Cutrone się absolutnie nie nadaje trzeba dać go na wypożyczenie, chociaż i to może niewiele pomóc
1
Rossoneri01
Rossoneri01
20 lipca 2017, 13:05
Dokładnie. Cutrone nie zagrał nawet jednego pełnego meczu w Serie A i on ma być zmiennikiem? A co jak Silva i (jeśli przyjdzie) Belotti nie wypalą albo jeden z nich złapie kontuzje? Kalinic przynajmniej może zapewnić te 10-15 bramek
1
Woolfik92
Woolfik92
20 lipca 2017, 14:35
A co jeśli kupimy jeszcze Ronaldo i Messiego i żaden z nich nie wypali? Dajcie se spokój z tą gadką. Cena nie przez przypadek wynosi 80-90 mln za Belottiego.
0
Fassone
Fassone
20 lipca 2017, 12:49
Jeśli Kalinić zostanie sprowadzony to tak właściwie obstawiam dla niego rolę zmiennika, o ile wypali transfer Belottiego, tak to miałby miejsce w pierwszej 11-stce. Oczywiście jeśli Montella grałby dwoma napastnikami, jeśli jednym to by był zmiennikiem Silvy, ale sądze, że wszystko zależy od transferu 23-letniego Włocha.
0
Mailo95
Mailo95
20 lipca 2017, 12:32
Tylko nie transfer Kalinica ....
0
Marcin1995
Marcin1995
20 lipca 2017, 12:44
Rozumiem że to najgorsza rzecz jaka cię w życiu spotka
0
Mailo95
Mailo95
20 lipca 2017, 13:48
To nie jest gość na Milan sorry.
0
Marcin1995
Marcin1995
20 lipca 2017, 13:55
Na Milan z lat 2003-2007 nie, na obecny jak najbardziej to jest transfer pokroju Biglii tyle że do ataku
0
Woolfik92
Woolfik92
20 lipca 2017, 14:37
Kalinic i tak lepszy od Boriniego czy Bacci. Mówcie co chcecie ale jeśli będzie u nas na ławce to będzie najlepszym zmiennikiem w całej Serie A. Bo kogo niby ma Juve, Inter czy Roma?
0
Woolfik92
Woolfik92
20 lipca 2017, 14:47
Nie moze byc rezerwowym bo bedzie sciagniety jako alternatywa Moraty,Aubameyanga czy Belottiego , czyli goscia ktory docelowo ma byc podstatwowym napastnikiem , do tego smiesznego 3-5-2.
0
Mailo95
Mailo95
20 lipca 2017, 14:51
Obym się mylił:)
0
Fassone
Fassone
20 lipca 2017, 12:11
Nie rozumiem transferu Boriniego. Piłkarz grający na pozycji napastnika powinien strzelać bramki, a on jest całkowitym przeciwieństwem tej definicji.
2
Mailo95
Mailo95
20 lipca 2017, 12:13
Zgadzam się, ale może jak będzie wchodził z ławki się odblokuje.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
20 lipca 2017, 12:22
On jest sprowadzony, żeby Antonio się czuł pewniej na treningach.
6
Rossoneri01
Rossoneri01
20 lipca 2017, 12:09
Ochłońmy trochę. Ja wiem, że większość z was napaliła się na napastnika klasy światowej, ale spójrzmy prawdzie w oczy-Kalinić się przyda i to bardzo. Nie zależy to od formacji bo z dwójką napastników przy prawdopodobnym odejściu Bacci ktoś musi być zmiennikiem, a przy jednym jest możliwość, że Silva nie wypali a w tedy potrzebujemy napastnika ogranego w Serie A. Trzeba też pamiętać, że Kalinić zdobył w tym sezonie 5 bramek w LE. W jednym się jednak zgodzę: cena powinna oscylować w granicach 20 mln czyli tyle ile chcemy za Bacce, bo moim zdaniem to są zawodnicy na tym samym poziomie tylko o innej charakterystyce.
4
jarek2572
jarek2572
20 lipca 2017, 12:19
Skończyłem czytać po Kalinic się przyda. Otóż nie, nie przyda się.
5
Rossoneri01
Rossoneri01
20 lipca 2017, 12:28
Mogłabyś podać przynajmniej jakieś argumenty przemawiające za twoim zdaniem? Bo ja to zrobiłem, ale ty nawet nie doczytałeś...
6
zbychoski
zbychoski
20 lipca 2017, 12:43
ja się z Tobą zgadzam - Kalinić jest silny, pracuje dla drużyny, ponadto ograny i sprawdzony na włoskich boiskach
4
Marcin1995
Marcin1995
20 lipca 2017, 12:45
Pewnie że się przyda to dobry napastnik, lepszy niż Bacca
2
Marcin1995
Marcin1995
20 lipca 2017, 13:08
Hehe 30 mln za goscia ktory sie "przyda" , widac ze musicie genialnie zarzadzac finansami.To co jest najgorsze wsrod kibicow na tej stronie(nie wiem jak na innych) , nagle jak jakis pilkarz niechciany wczesniej zbliza sie Milanu , to "dobra dajmy mu szanse , przyda sie".Potem nagle po kilku meczach "eh jak my mogilsmy go kupic za takie pieniadze".Te same bzdety byly po transferach Sosy,Luiza Adriano,Matriego czy nawet teraz Boriniego.Otoz nie za 30 czy nawet za 20 kilka mln sie nie przyda , bo to pieniadze wyrzucone w bloto tak jak wyzej wymienione przyklady.

Bacca>Kalinic
0
Marcin1995
Marcin1995
20 lipca 2017, 13:17
Akurat ci co twierdzili że Kalinic jest słaby itp dalej tak twierdzą, a ci co się trochę znają wiedzą że Kalinić będzie bardzo przydatny i cena będzie niższa niż 30 mln, myślę że 23 i deal done
0
Marcin1995
Marcin1995
20 lipca 2017, 12:08
Jak już mówiłem Kalinic to dobry napastnik, ale po ostatnich doniesieniach ws napastnika jest trochę rozczarowaniem z drugiej strony teraz możemy zainwestować w środkowego pomocnika i skrzydłowego
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
20 lipca 2017, 12:59
Napastnik to ostatni element układanki, zapomnij o pomocniku.
0
Marcin1995
Marcin1995
20 lipca 2017, 13:07
Wątpliwa sprawa, po co by były podchody pod Sanchesa i pogłoski o wypożyczeniu Locatellego, okienko trwa ponad miesiąc i myślę że pomocnik też dołączy, raczej ze skrzydłowym będzie problem
0
expert
expert
20 lipca 2017, 13:27
Bo wypożyczenie było świetną okazją tak jak to zrobiło Juve z Douglasem Costą. Aż dziwię się, że Bayern się na to zgodził.

Teraz nikt nam świetnego piłkarza nie wypożyczy, chyba że z opcją przymusowego wykupu.
0
20 lipca 2017, 12:05
Belotti nie przyjdzie bo Cairo to umyslowo chory czlowiek , ale jak to mawiaja pazerny traci dwa razy , zapewne juz nigdy nie dostanie tak dobrej oferty za Belottiego.Transfer Kalinicia to gleboki cios w serce.Petagna,Simeone czy nawet nasz wychowanek Boriello to lepsze pomysly niz wydanie na tego kolka wiecej niz 15,16 mln.
Edytowano dnia: 20 lipca 2017, 12:07
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
20 lipca 2017, 12:03
Jeśli ściągnęliśmy Boriniego jako opcję rezerwową na napad/skrzydło, to dla mnie właśnie taką rezerwą powinien być Kalinić. Chłop gra co prawda solidnie, ale on nam nie zrobi podium. Za 18 mln mógłby przyjść, 20-kilka mln to już przepłacenie. i będę traktował ten transfer jako porażkę naszego póki co ciekawego duetu. Nie jestem jego zwolennikiem. Mając Silvę, Bakkę i tego pana X napadu plus kilku ciekawych graczy z przodu - o golę nie martwiłbym się aż tak.
1
Bakuto
Bakuto
20 lipca 2017, 11:59
Jak byśmy grali naprawdę większość spotkań 3-5-2 to przydałby się i Belotti i Kalinic. Tylko że Chorwat za 15-20 mln nie więcej.
1
kayser
kayser
20 lipca 2017, 11:48
Belotii był 3 strzelcem, czyli drugim wicekrólem ;)
0
cinassek
cinassek
20 lipca 2017, 11:45
Odpadli Morata i Auba do trzymania Cairo w stanie najwyższej gotowości, to teraz musi się zrobić bardzo głośno o Kaliniciu. Znakomicie :)
0
Marcin1995
Marcin1995
20 lipca 2017, 11:51
Jestem pewny że tym razem się tak dobrze nie skończy Cairo go nie puści, bo nie musi chyba że Milan da 100 mln
0
cinassek
cinassek
20 lipca 2017, 11:54
Wola zawodnika też jest istotna, może nie będzie chciał mu robić pod górkę.
0
Marcin1995
Marcin1995
20 lipca 2017, 12:02
Pod górkę może i nie ale wątpię że Belotti będzie jakoś bardzo naciskał, ma dobre relacje z Cairo i uszanuje jego decyzje pewnie się dogadają że za rok dostanie zielone światło na transfer
0
Lipido
Lipido
20 lipca 2017, 11:41
Wydać 60 mln na Belottiego dorzucić Nianga i Palette i zaklepać transfer. Jak widzę cenę za Morate (80mln) Sancheza (ok.50 mln ) to nie ma co się zastanawiać. Przy okazji pozbędziemy się dwóch zbędnych zawodników.
0
Zuber
Zuber
20 lipca 2017, 11:32
Sanches odpada jak dla mnie, oglądałem wczoraj sparing Arsenalu i Bayern, chłopak po wejściu na murawę praktycznie tam nie istniał, a chcą za niego pewnie kolo 50 mln. Kupić Belottiego włączyć w transakcję Nianga i Paletta, pozbędziemy się od razu szrotu, którego nikt nie chce.
0
FanatykACM
FanatykACM
20 lipca 2017, 11:28
Tylko nie ten Kalinic ...
0
Mailo95
Mailo95
20 lipca 2017, 11:16
Belottiego można kupić , tylko za mniejsze pieniądze. Torino życzy sobie zdecydowanie za dużo.
0
mrkojiro
mrkojiro
20 lipca 2017, 11:15
Ponoć Kalinic ponownie opuścił obóz treningowy, a jego agent leci do Mediolanu żeby dopinać transfer. Źródło to firenzeviola.it.
Mam nieodparte wrażenie, że Kalinic nie wyklucza Belottiego i Milan będzie chciał klepnąć obu panów.
0
Zaphod
Zaphod
20 lipca 2017, 11:22
Obyś miał rację, bo jak zostaniemy z tym kołkiem, to zawód będzie straszny...
Wiem, mamy jeszcze Silvę, no ale zapowiedzi były huczne.
0
mrkojiro
mrkojiro
20 lipca 2017, 11:28
Już nie wjeżdżajmy na Kalinica, bo on aż taki zły nie jest. Ale prawda, że w obliczu naszych celów transferowych, to Chorwat wypada blado. Mam nadzieję, że klepną i jego i Belottiego. Borini murawy wtedy nie powącha.
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
20 lipca 2017, 10:58
Andrea Belotti 3.5 mln - 5 letni kontrakt.
Andre Silva 2 mln - 5 letni kontrakt.
-------------------------------------------------------------

Mistrzostwo świata?
1
blackburn
20 lipca 2017, 11:07
Jeśli będzie grał na podobnym poziomie jak w zeszłym sezonie to rzeczywiście relatywnie małe zarobki, ale jak na razie do porozumienia jest daleka droga.
0
radson1406
radson1406
20 lipca 2017, 11:16
Dwu napastnikow z pensja w sumie 5,5 mln euro a Morata oczekiwal prawie 2 razy wiecej.Nawet jesli damy za Belottiego 65 mln to i tak lepszy to bedzie deal niz 80 mln pensja dla Moraty.

Zajefajny bylby duet naapstnikow Andrzej B. Andrzej S. a za nimi grajacy na przyklad Hakan C.
0
mrkojiro
mrkojiro
20 lipca 2017, 11:22
I prawdopodobnie tak będziemy grać. 3 obrońców, 2 defensywnych pomocników (Kessie, Biglia), 2 wahadłowych (Conti, Rodriguez), no i Hakan za duetem napastników. Skład wręcz skrojony pod zawodników, których posiadamy. Tak idealnie wpasowany, że bardziej się nie da.
0
DL7official
DL7official
20 lipca 2017, 10:47
Mocno trzymam kciuki za powodzenie transferu Belottiego. Kalinić zupełnie mnie nie przekonuje. Bardzo cieszy mnie to, że Suso nie jest na sprzedaż. Bayern z Sanchesem naprawdę zwariował i jeśli nic z tego nie wyjdzie to mnie szkoda nie będzie.
0
mrkojiro
mrkojiro
20 lipca 2017, 10:39
Jak dopną transfer Belottiego, to póki co dalsze transfery przychodzące można odłożyć w czasie. Okienko jeszcze trochę potrwa a z nowym napastnikiem wydaje się, że skład będzie prawie kompletny. Trzeba się skupić na wyprzedaniu szrotu. Niektórzy piłkarze mogą grymasić i nie będą chcieli puścić tego cyca, bo kasa leci.

Mniej więcej do takiej kadry powinniśmy dążyć:

G. Donnarumma - Musacchio, Bonucci, Romagnoli - Rodriguez, Kessie, Calhanoglu, Biglia, Conti - Silva, Belotti

Storari, A.Donnarumma - Antonelli, Abate, X(Zapata), Gomez - Montolivo, Bonaventura, Locatelli, X(Sanches) - Borini, Suso, X(Kalinic), X(Cutrone)

W miejsca X albo wypadałoby sprowadzić solidnych zmienników, albo wrzucić naszą młodzież. Najlepiej wyglądałoby to, gdyby w obronie był to ktoś lepszy niż Zapata, w pomocy mógłby to być Sanches albo ktoś tańszy ale solidny, w ataku super byłoby mieć Kalinica na zmianę i młodego Cutrone. Wtedy kadra będzie kompletna.

Zastanowiłbym się jeszcze nad drugim bramkarzem. Bo Storari nie zapewni nam spokoju jak Gigio złapie jakaś kontuzja.
4
Vol'jin
20 lipca 2017, 10:41
tylko kto ci przyjdzie na pozycję nr 2 wiedząc, że musi bronić Młodzian ;] Caballero poszedł do Chelsea. We Włoszech taką opcją może byłby najlepszy Karnezis, pytanie czy on chciałby być nr 2
0
mrkojiro
mrkojiro
20 lipca 2017, 10:48
Nie mam pomysłu na tą pozycję. Najlepiej gdyby to był bardzo doświadczony, nieco wypalony ale wciąż niezły bramkarz. Grunt żeby był pewniejszy niż Storari. Lepiej coś z tym zrobić, bo jak Gigio złapie jakaś kontuzja, to będziemy drżeć o interwencje... Jeśli pozycją na boisku nie da się przekonać, to może kontraktem, przepłacić nieco ale spać spokojnie.
0
tmqTV
tmqTV
20 lipca 2017, 10:50
Niedawno poszło info, że brat Donnarummy staje się bramkarzem nr 2 i tym samym spycha w hierarchii Storariego. Myślę, że temat bramkarza w Milanie już nie istnieje, a FM co wieczór odmawiać będą paciorek za zdrowie Gigio.
0
mrkojiro
mrkojiro
20 lipca 2017, 10:56
Jeśli tak będzie, to istna głupota... Niech się tylko coś wydarzy niespodziewanego i drugi młody stanie między słupkami, to będziemy się modlić o okno transferowe żeby kogoś kupić.
0
HIM1998
20 lipca 2017, 10:38
Poprzedni sezon w wykonaniu Belottiego był fenomenalny. Co do tego nie ma wątpliwości. Jednak, czy naprawdę jest wart tych lekka ręką 70-80 mln? Moim skromnym zdaniem nie. Jednak ufam że FM wiedzą co robić i nie wyjdziemy na tym jak Zabłocki na mydle.
Edytowano dnia: 20 lipca 2017, 10:38
0
biedrus
biedrus
20 lipca 2017, 10:36
Belotti 3,5 mln/rok, a ile chciał Morata? 9 mln? Przez pięć lat 4,5 mln zostaje w kieszeni czyli w sumie 22,5 mln! Do tego Belotti jest tańszy i moim zdaniem jest ciekawszym zawodnikiem
0
szepietowiak
szepietowiak
20 lipca 2017, 10:18
Szczerze transfery Milanu są trafione w 10!!! Mówicie Kalinic słaby itd,ale zapominacsie o najważniejszym- osłabiamy jednego z rywali poza tym może odpalić, a Bacca jest już u nas wypalony i powinien definitywnie odejść, co do transferu belottiego nawet te 60 mln można zapłacić plus tych piłkarzy gdyż Niang nie chce już u nas grać - widac po każdym meczu tego zawodnika, nie jest godzien przywdziewać trykotu rossonerich, a paletta na tle słabszych drużyn serie A może i gra niezłe,ale Milan celuje wyżej,znacznie wyżej ;)) Pozbyć się szrotu i zgrywać ze soba tych zawodników,obyśmy w serie A dostali na początek ogórków,co sprawi,ze ze słabszym rywalem drużyna będzie mogła się zgrać a ni zostać rzucona ba głęboka wodę ;)) Forza Milan!
1
Mormarx
Mormarx
20 lipca 2017, 10:24
z Fiołkami najlepiej porozumieć się i zrobić wymianę, Bacca za Kalinicia, problem solved
0
tmqTV
tmqTV
20 lipca 2017, 10:15
Myślę, że oczekiwania za Sanchesa są zbyt wysokie nie tylko dla Milanu. I bynajmniej nie chodzi tu o wypłacalność, tylko o abstrakcyjne żądania. Bayern dał ciała z bonusami za zawodnika zależnymi od ilości występów. Stąd Sanches nie grał, więc nie rozumiem na jakiej podstawie nadal wyceniają go na jakąś absurdalną kwotę.
0
Bostonterrier
Bostonterrier
20 lipca 2017, 19:05
Z racji tego ze Bayern nie musi sprzedawac nikogo z swojej kadry zeby moc dokonywac innych transferow. Druga rzecz, oni doskonale zdaja sobie sprawe z potencjalu jaki ma ten chlopak i raczej nie spodziewalbym sie zadnej promocji z ich strony. Sanches nie siedzial na lawce ze wzgledu na bonusy tylko na duze problemy z aklimatyzacja w Niemczech co z racji jego wieku osobiscie mnie nie dziwi. Osobiscie chcialbym go zobaczyc w Milanie, opcja z wypozyczeniem jest calkiem ciekawa...
Pozdr.
0
gattusoBDG
gattusoBDG
20 lipca 2017, 10:15
Szczerze to nie chcę u nas Renato Sanchesa. Już nie chodzi o same pieniądze bo Bayern chce jeszcze na nim zarobić a przecież po tym co tam prezentował to jego wartość powinna spaść. W Bayernie miał bardzo niskie noty w ostatnim sezonie, żadnych asyst i goli. Jeśli chcą go u nas ograć (na wypożyczeniu) to musiał by zabrać miejsce w składzie komuś w składzie a myśle, że w środku pola Biglia i Kessie to wyższy poziom od Portygalczyka.
0
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się