SCUDETTO


MERCATO LIVE #48 [23:38]: Testy medyczne Nianga odwołane

17 sierpnia 2017, 09:40, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #48 [23:38]: Testy medyczne Nianga odwołane

[09:40]Nikola Kalinić będzie jedenastym letnim transferem Milanu. By Chorwat wyruszył w podróż do Mediolanu, brakuje już tylko ostatecznego porozumienia z Fiorentiną, ale strony są bardzo bliskie wypracowania konsensusu. 25 mln euro bez żadnych bonusów - oto oferta rossonerich, która jest niższa od tej Evertonu (29 mln euro). Sam piłkarz chce jednak przeprowadzki na San Siro, a nie do Liverpoolu.

[09:41]: W drugą stronę, o krok od opuszczenia Milanu jest M'Baye Niang. Francuz ma podpisać 3-letni kontrakt ze Spartakiem Moskwa. Rossoneri zarobią 18 mln euro odstępnego plus 2 mln euro w bonusach.

[10:23]: Dwa turyńskie dzienniki, dwa odmienne zdania. Tuttosport twierdzi, że Milan odpuszcza starania o Andreę Belottiego, z kolei według La Stampa, rossoneri przymierzają się do złożenia propozycji opiewającej na 75 mln euro.

[10:25]Roberto Calenda, agent Keity Balde, dla La Gazzetta dello Sport: "Jedyne zainteresowanie, którego jesteśmy świadomi, pochodzi z Milanu. Lotito mówił nam, że ma w ręku porozumienie z tym klubem". Zdaniem mediów jednak, z powodu zwlekania przez skrzydłowego Lazio Rzym z decyzją odnośnie transferu, rossoneri już dawno odpuścili zainteresowanie jego osobą.

[10:30]MilanNews: można spodziewać się jeszcze jednego wzmocnienia w ataku oprócz Nikoli Kalinicia, zwłaszcza w przypadku odejścia M'Baye Nianga, transferu do linii pomocy, co pokazują negocjacje w sprawie Renato Sanchesa oraz zbliżające się odejścia Jose Sosy Jose Mauriego, a także - niewykluczonego - nowego defensora. Jeżeli trener Vincenzo Montella będzie chciał stosować system z trójki w obronie, to wobec pożegnań z Gabrielem Palettą oraz być może Gustavo Gomezem, konieczne stanie pozyskanie jeszcze jednego obrońcy.

[11:50]: Jak podaje Sky, Nikola Kalinić nie pojawił się na dzisiejszym porannym treningu Fiorentiny. Zdaniem stacji kluby wciąż jeszcze nie porozumiały się ostatecznie co do formuły transferu.

[12:58]: ACF Fiorentina w oficjalnym komunikacie poinformowała o ukaraniu sankcją dyscyplinarną Nikoli Kalinicia za niestawienie się na dzisiejszym treningu zespołu bez pozwolenia oraz podania żadnej przyczyny.

[13:00]: Tymczasem dyrektor Violi, Pantaleo Corvino, znajduje się obecnie w Mediolanie. To kluczowe godziny dla zamknięcia transferu Nikoli Kalinicia do ekipy rossonerich, podaje MilanNews.

[13:03]MilanNews: Claudio Vigorelli, pośredniczący w transferach do klubów tureckich, znajduje się obecnie w Casa Milan. Sprawa dotyczy Gabriela Paletty oraz Gustavo Gomeza. Pierwszego chce pozyskać Fenerbahce Stambuł, drugiego zaś nowy zespół Juraja Kucki, Trabzonspor.

[13:34]: Portal SpazioMilan podaje, że w drodze do Mediolanu są także przedstawiciele Spartaka Moskwa, aby już całkowicie konkretnie przedstawić ofertę za M'Baye Nianga.

[15:47]FirenzeViola.it: Domykanie transferu Nikoli Kalinicia utknęło nieco w miejscu. Florentczycy nie są przekonani ani sposobem płatności, ani gwarancjami oferowanymi przez Milan w celu uiszczenia sumy odstępnego.

[16:01]: Dziennikarz Luca Marchetti podaje, że kwestia transferu Nikoli Kalinicia do Milanu może wymagać nieco więcej czasu, niż początkowo przewidywano.

[16:42]Sky Sport: W ostatnich godzinach przyspieszona została kwestia transferu M'Baye Nianga do Spartaka Moskwa. Wiele wskazuje na to, że Francuz trafi do stolicy Rosji za 18 mln euro odstępnego i 2 mln euro w bonusach.

[16:46]: Gianluca Di Marzio informuje, że transfer M'Baye Nianga do Spartaka Moskwy jest gotowy - osiągnięto porozumienie na wszystkich płaszczyznach. Francuz jutro przejdzie w Rosji testy medyczne, a potem podpisze 4-letni kontrakt z pensją 3 mln euro rocznie. Milan zarobi 18 mln euro.

[17:13]: Jutrzejsze testy medyczne M'Baye Nianga, poprzedzające jego transfer do Rosji, odbędą się w Rzymie - podaje Sky.

[19:31]: Choć wydawało się, że transfer M'Baye Nianga do Spartaka Moskwa to tylko formalność, na horyzoncie pojawiły się pewne problemy, podaje Sky. Wątpliwości co do przenosin do Rosji i tego, czy stawić się na jutrzejszych testach, zaczął mieć sam zawodnik. 

[20:17]M'Baye Niang pojawił się na San Siro, by obejrzeć na żywo meczu Milanu ze Shkendiją i potwierdził stacji Premium Sport, choć bez oficjalnych wypowiedzi, że faktycznie nie zadecydował jeszcze o swoich ewentualnych przenosinach do Spartaka Moskwa.

[20:23]: Antonio Vitiello, redaktor naczelny MilanNews: "M'Baye Niang na ten moment jest na 'nie' co do transferu do Spartaka".

[23:10]: Garść pomeczowych informacji: Nikola Kalinić czeka na porozumienie Milanu z Fiorentiną i także jutro nie zamierza stawić się na treningu Fiołków. Marco Fassone i Massimiliano Mirabelli pracowali na mercato nawet podczas meczu, cały czas monitorując kwestię Chorwata i wahającego się co do transferu do Spartaka Moskwa M'Baye Nianga. Ponadto dyrektor sportowy Milanu po meczu spotkał się z agentem Mino Raiolą.

[23:38]: Gianluca Di Marzio: odwołane zostały jutrzejsze testy medyczne M'Baye Nianga. Francuz chce zostać w Milanie, a Mino Raiola poprosił o zaczekanie na rozwój sytuacji Torino. Tymczasem Francuz może trafić do Spartaka, jeśli zdecyduje się jednak na to w najbliższych dniach i uda się już bezpośrednio do Rosji.



168 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Kiuro_ACM
Kiuro_ACM
18 sierpnia 2017, 07:34
Mino Raiola - i wszystko jasne... mimo wszystko mam nadzieję , że Niang klub wkrótce zmieni, wszystkim wyjdzie to na dobre. Dawać Belottiego i Forsberga i jedziemy z koksem ;)
0
AC Kamil
AC Kamil
17 sierpnia 2017, 23:41
Niech ten Niang już się nie boi tak tych testów medycznych, tam nie będzie prowadzenia piłki :)
7
tommyb1
tommyb1
17 sierpnia 2017, 21:48
A mnie tam wali czy Niang odejdzie czy zostanie. Ważne że Carlitos sobie poszedł. Oby przyszedl Auba i ktos ciekawy na srodek/lewe skrzydlo... Gdyby jakims cudem wypalil temat Forsberga to bylaby miazga.
0
Abyss
Abyss
17 sierpnia 2017, 21:43
Jeżeli teraz nie pozbędziemy się Nianga - to myślę, że zostanie u nas do końca, czyli do czerwca 2019...
1
Rafalzki
Rafalzki
17 sierpnia 2017, 21:35
zbyt piękne żeby było prawdziwe, pozbycie się Nianga i Bakki....
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
17 sierpnia 2017, 20:42
Panowie przy całej niechęci pomyślcie pod kątem ludzkim. Który z was odszedłby z Milanu do Spartaka i jeździł sobie na wyjazdy na Syberię?

Też chciałbym żeby odszedł ale nie przesadzajmy z mieszaniem go z błotem.
3
17 sierpnia 2017, 20:45
Ale bzdury , po pierwsze zarbial by tam wiecej , po drugie byl by jedna z gwiazd , a po trzecie Rosja to nie Chiny , taki Paredes nie plakal jak przechodzil do Zenitu , przykladow mozna mnozyc-Hulk,Witsel...
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
17 sierpnia 2017, 21:13
Ale bzdury, po pierwsze nie dla każdego pieniądze rekompensują wybierany kierunek, po drugie w lidze rosyjskiej daleko mu od bycia gwiazdą, po trzecie co z tego? Rosja to dalekie wyjazdy i durny kraj, gorszy od Chin.

Po czwarte jeśli dla Ciebie propozycja aby patrzyć pod kątem ludzkim jest bzdurami to nie mamy o czym gadać raczej.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
17 sierpnia 2017, 21:18
Oczywisce , ze nie mamy o czym rozmawiac bo nie masz zdanych racjonalnych argumentow.Jeden najwazniejszy czyli teraz zarabia 800 tysiecy a tam daja 3 mln.
1
milan2002
milan2002
17 sierpnia 2017, 20:41
Do licha a już myślałem, że odejdzie...
2
krisss811
krisss811
17 sierpnia 2017, 20:39
no to nam się gwiazdeczka rozbestwiła i zaczyna wybrzydzać, drugi Zaccardo się z niego zrobił.
2
epl
epl
17 sierpnia 2017, 20:44
Ciekawe czy ty pojechałbyś z radością do jakiegoś losowego miejsca w które chce cię twoja firma wypchnąć?

Pojechałbyś do Rosji, Chin itp.? Czy może taka z ciebie "gwiazdeczka" że być wybrzydzał?
0
krisss811
krisss811
17 sierpnia 2017, 20:48
epl

za 3 mln euro być może tak
0
epl
epl
17 sierpnia 2017, 20:53
Ale nie za 3 miliony. Zastosuj skalę.
Np. w Polsce zarabiasz 2 tys, a w Rosji oferują ci 3-4 tys. Rozumiem że od razu się pakujesz?
0
epl
epl
17 sierpnia 2017, 21:04
Niesamowity przyklad 2 tys do 3,4 tys , gdzie Niang zarabia teraz 800 kola a w Spartaku dostal by 3 melony , czyli 2,2mln podwyzki....Do tego miasto jakim jest Moskwa i Spartak gra w LM , ja juz byl bym pierwszym lotem na miejscu.
3
krisss811
krisss811
17 sierpnia 2017, 21:10
ShowOFF
dzięki za udzielenie odpowiedzi koledze epl, ja już nie musiałem. oczywiście się całkowicie z Tobą zgadzam.
0
epl
epl
17 sierpnia 2017, 21:31
No cóż. Nie zarabiacie takich pieniędzy więc nie jesteście w stanie ocenić tego z jego perspektywy.
Zmiana z 2000 nawet na 6000 to nie to samo co zmiana z 1 mln na 3 mln. W tym drugim przypadku człowiekowi praktycznie już nic więcej nie potrzeba. Oczywiście w grę wchodzą kwestie ambicjonalne, zachłanność itp.

Widocznie Niang ma jakiś powód aby nie lecieć biegusiem do Moskwy. Może nie jest aż takim materialistą jak wy. Ma prawo do podjęcia takich decyzji jakie chce.
0
krisss811
krisss811
17 sierpnia 2017, 21:48
epl

gościu, nie nazywaj mnie materialistą skoro mnie nie znasz.
0
epl
epl
17 sierpnia 2017, 22:11
Przecież sam to pośrednio napisałeś używając wysokości pensji jako głównego argumentu za.
No więc ty byś poleciał od razu (to już napisałeś dosłownie), a Niang się zastanawia. Wniosek jest prosty - jesteś większym materialistą niż on.
2
krisss811
krisss811
17 sierpnia 2017, 22:25
napisałem cyt. "być może tak" a nie że bym poleciał od razu. naucz się czytać matole najpierw.
dobranoc.
0
epl
epl
17 sierpnia 2017, 22:27
"ja juz byl bym pierwszym lotem na miejscu"
"oczywiście się całkowicie z Tobą zgadzam"
0
krisss811
krisss811
17 sierpnia 2017, 22:35
zgodzić się z czyimiś słowami a je wypowiedzieć to różnica. spadaj gościu, skończyłem z tobą rozmowę.
0
epl
epl
17 sierpnia 2017, 22:38
Nie, to żadna różnica.

Obrażasz mnie i kierujesz na naukę czytania, a sam nie rozumiesz tego co piszesz.
0
Majkel69
Majkel69
17 sierpnia 2017, 20:34
nie cierpię takich fajfusów którzy w drużynie potrzebni nie są a będą siedzieć na chama... Krychowiak w PSG zarabiał tak dobrze, że nawet ławeczka mu nie przeszkadzała. Teraz w sierpniu się obudził, że chce zmienić barwy jak stracił miejsce w kadrze. A i to wybrzydza - nikt silny go nie zechce, słabsi go nie interesują a już na bank nikt mu nie da tyle ile w PSG zarabia. Nie chcę Nianga porównywać do Krychowiaka, na bank ma na ten moment większe szanse przebić się u nas niż Grzesiu w Paryżu. Sęk w tym, że nie jest i pewnie nie będzie pierwszym wyborem bo jest jeźdźcem bez głowy i nie jest w stanie zaoferować drużynie tego co mógłby ktoś pozyskany za kasę z niego^^ Przez takie kilka marud które wolą trybuny (w tym wypadku ławkę) w Milanie niż transfer do słabszej drużyny grać nie możemy skończyć projektu w spokoju - nie da się sprowadzić nowych twarzy jak tylu dziadów siedzi na liście płac z czego większość nie ma szans grać a udają, że ambicja ich tu trzyma...
1
Bartuś
Bartuś
17 sierpnia 2017, 20:39
Raczej tu chodzi o kierunek,ja się tam mu nie dziwię że nie chcę do Rosji bo tam liga cienka i nudna.Pewnie jak będzie oferta z Francji/Anglii wtedy się zdecyduje albo powalczy u nas ale nie ma co go krytykować bo liga rosyjska to zachęcająca nie jest.
0
Majkel69
Majkel69
17 sierpnia 2017, 20:41
przecież Everton go chciał podobno jak tylko okno transferowe ruszało. Anglia też była nudnym kierunkiem? Może na ofertę z Barcy czeka bo skoro Paulinio ściągnęli to w sumie chyba każdego mogą więc równie dobrze i jego^^
0
epl
epl
17 sierpnia 2017, 20:42
Nie rozumiem dlaczego obwiniasz piłkarza o to. Ma ważną umowę i tyle. Nie jest niewolnikiem Milanu, tylko pracownikiem. Jeśli nie chce przejść do jakiejś drużyny (z DOWOLNEGO powodu) to nie musi.

Poza tym jakbyśmy mieli skład pełen gwiazd to jeszcze bym zrozumiał takie stanowisko. Tymczasem na skrzydła mamy 2 zawodników i nikogo wartościowego na zmianę.
0
Majkel69
Majkel69
17 sierpnia 2017, 20:58
nie obwiniam jednego piłkarza tylko kilku a i to nie tylko z tego sezonu. Przez całe ostatnie kilka fatalnych lat ery Berlusconiego borykaliśmy się z niewypałami które siedziały w klubie i doiły kasę bo wiedziały, że nigdzie indziej połowy tego co u nas mieli takim patałachom nikt nie da już. Piłkarz nie jest niewolnikiem - jest pracownikiem. Może zmienić barwy klubowe zwłaszcza jeśli to dla dobra klubu - tak jak kiedyś zrobili to Thiago Silva i Ibra. Jakoś w tym całym natłoku informacji o Niangu nigdy nie przeczytałem, że kocha tą drużynę i dla niej chce żyć i umierać. Bo gdyby był kibicem inaczej patrzyłbym na jego przyszłość (tak jak inaczej patrzyłem na ewentualny transfer Belottiego, a wcześniej przejście do nas Balotellego). Tak czy inaczej Niang miał mnóstwo szans by udowodnić swoją wartość dla tej drużyny i zawsze zawodził. Jedyne co jeszcze może dać to te 20 baniek których nikt w świecie poza Spartakiem za niego nie da. Gadacie, że tu chodzi o kierunek. No to ile klubów z Anglii, Hiszpanii, Niemiec o niego walczy? Ja w szoku byłem, że jeden Spartak się nim zainteresował poważnie. Dokonał wyboru będzie siedział w klubie choć ani dla drużyny ani jego kariery nic z tego nie wyniknie raczej. Tak czy inaczej rozumiem wasze argumenty ja z niego też zdrajcy ani debila nie robię. Aczkolwiek zwyczajnie po ludzku mnie wkurza jego podejście bo leży mi na sercu dobro drużyny a nie świetne samopoczucie Nianga. Mam w dupie, że może cisnę po nim z byle powodu bo w czasach gównoburzy między fanbojami Barcy i Realu o to kto jest bogiem a kto łajnem z pary Messi-CR7 parę przykrych słów pod adresem jakiegokolwiek piłkarza i z jakiegokolwiek powodu szokować nikogo nie powinno.
0
Rzetelny
Rzetelny
17 sierpnia 2017, 20:24
Niang zdecydowanie powinien odejść do słabszego klubu, który umożliwi mu regularną grę w pierwszy składzie, gdyż w przeciwnym razie może pomarzyć o wyjeździe z reprezentacją Francji na przyszłoroczne MŚ w Rosji ^^
0
Dziuni1994
Dziuni1994
17 sierpnia 2017, 20:37
Cooo ? ! On nie ma prawa nawet marzyć o powołaniu do kadry
0
Arva
Moderator Arva
17 sierpnia 2017, 20:38
Sugerujesz że Deschamps mając tak szeroki wybór w ogóle myśli o powołaniu Nianga?
0
Rzetelny
Rzetelny
17 sierpnia 2017, 22:37
Panowie - nick i awatar zobowiązują.
0
Gattuso28
Gattuso28
17 sierpnia 2017, 20:10
Zimno tam,ja tez bym nie jechał.
0
camlab73
camlab73
17 sierpnia 2017, 19:54
Wszyscy pseudobrońcy Nianga teraz powinni się cieszyć, w końcu być może nie odejdzie nasz środkowy napastnik który jest dobrym zawodnikiem, ale biednego wrzucają na skrzydło i nie może pokazać swojego pełnego wachlarza umiejętności ;(
0
lolinho6
lolinho6
17 sierpnia 2017, 19:54
Odwalcie się od Nianga :P Ja chcę żeby został..
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
17 sierpnia 2017, 19:48
Nyan-nyan-nyan-nyan-nyan... g!

Czyli będzie z tego wielkie G, bo "spróbuje powalczyć o miejsce w składzie" itp.
3
Michelangelo
Michelangelo
17 sierpnia 2017, 19:45
Po odejściu Nianga potrzebny przynajmniej jeszcze jeden skrzydłowy .
0
Morata1993
Morata1993
17 sierpnia 2017, 19:42
Nie ma sensu sobie psuć wieczoru humorami nadętego bufona (przepraszam jeśli łamie regulamin). Dzisiaj jest mecz i tym trzeba żyć. Mam nadzieję że będzie jakiś sensowny stream na yt.
1
Marcin1995
17 sierpnia 2017, 19:39
Ale mnie drażni ten Niang
4
gieemce
gieemce
17 sierpnia 2017, 19:42
Może chce się poświęcić i iść do Mihy do Torino grać za 1/4 pensji, zebyśmy mogli zakupic Belottiego :)
0
jedunio
jedunio
17 sierpnia 2017, 19:39
Wydaje mi się, że Niangowi należy się solidna spłuczka w osranym kiblu ... Może wtedy nauczyłby się pokory ..
1
Vol'jin
Vol'jin
17 sierpnia 2017, 19:38
dalej Niang liczy na Wengera ...
0
AC Kamil
AC Kamil
17 sierpnia 2017, 19:37
Możliwe, że Niang potrzebuje pomocy w rozwianiu wątpliwości i trzeba go w końcu posadzić na trybunach. Najpierw Watford, później Everton, a teraz Spartak. Co on myśli, że nadaje się do lepszego klubu niż te wymienione i będzie grał tam pierwsze skrzypce ? Jak zawsze apogeum formy na okres przygotowawczy, a później tylko zjazd w dół.
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2017, 19:55
1
gieemce
gieemce
17 sierpnia 2017, 19:37
Optymalne rozwiązanie z Niangiem, gotówka i z głowy. Zawsze dyskutuje sobie po meczach Milanu z kumplem włochem, mediolanczyk-milanista.
Kiedys po meczu z Barcelona kiedy nastoletni Niang zmranował 2 turbo setki kolega powiedział.. "wszyscy w mediolaniu mowia źe jak sie nie strzela w takim momencie w takim miejscu - co da ci nieprawdopodobna moc na dalszy rozwój, to na zawsze pozostanie sie przeciętnym"... ja sie nie zgadzałem, ale wygląda na to że miał rację.
1
17 sierpnia 2017, 19:36
Niang nie odejdzie , casus Sosy i innych kopaczy , ktorym siedzenie na dupie w Mediolanie odpowiada i tylko odejda do innego Paryza , mimo ze warunki oferty kontraktowej dostaja wyzsze.
0
Morata1993
Morata1993
17 sierpnia 2017, 19:38
Milan się za bardzo cacka. Tu trzeba być stanowczym.
0
Morata1993
Morata1993
17 sierpnia 2017, 19:44
Zdecydowanie.W Milanie zrobila sie w ostatnich latach kompetna samowolka , Gattuso bodaj o tym mowil jak wrocil , noi ponoc sytuacja z Bonuccim i ustawianiem w szeregu mlodych knabrnych...No ale jak w ostatnich latach dzielily sztanie takie pajace jak Balotelli,Boateng,Taarabt,Menez,Niang czy Mastour to ciezko , zeby to ciezkie powietrze zeszlo....
2
22KAD
22KAD
17 sierpnia 2017, 20:03
pajace? sorry ale Balotelli taarabt menez swojego czasu ciągnęli słaby milan a juz wgl Boateng ktory który z Barca grał poezję w LM
0
Rocker
Rocker
17 sierpnia 2017, 19:36
Znakomicie! Idź M'Baye biegać bez sensu do Moskwy! Idź i powodzenia :)
1
Quers2
Quers2
17 sierpnia 2017, 19:34
Nie no proszę cię M'baye... Przyjmij tą ofertę, żebym nigdy więcej nie musiał Ciebie oglądać
1
pazioni
Moderator pazioni
17 sierpnia 2017, 19:33
Według sky Niang ma wątpliwości ....
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
17 sierpnia 2017, 18:46
Niang zarobi 3 mln za sezon? Ale mu sie udalo z kontraktem jak ślepej kurze ziarno. Nawet u nas tyle nie kasowal.
Będzie miał ma nowe auta i fryzjera :)
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2017, 18:47
0
gorylmagila
gorylmagila
17 sierpnia 2017, 18:30
Cieszę się że Niang odchodzi. W Genui coś tam grał , w Milanie nigdy nie mnie przekonał. Niby wielki talent a jednak zawsze czegoś brakowało.
0
Rossonero1899
Rossonero1899
17 sierpnia 2017, 18:39
Na przykład...mózgu?
1
MK92
MK92
17 sierpnia 2017, 17:39
Niang za prawie 20 mln euro w Spartaku to bardzo dobry dla nas interes. Nie wiem co Rosjanie w nim takiego widzą ;)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
17 sierpnia 2017, 17:44
Pasalic chciał mieć kolegę ;)
4
AlphaOmega
AlphaOmega
17 sierpnia 2017, 17:45
Wydaje mi się, że nasz M'Baye będzie wiodącą postacią w potyczkach z takimi tuzami, jak Chabarowsk czy Ufa. A tak naprawdę, to Rosjanie może nie są aż tak głupi, skoro wcześniej przebąkiwano o zainteresowaniu Niangiem między innymi ze strony Evertonu i rzeczywiście można z niego jeszcze trochę wycisnąć?
0
MK92
MK92
17 sierpnia 2017, 17:51
Grzesiekpl88, zapomniałeś dodać, że równie "drewnianego" kolegę ;)

Oczywiście liga rosyjska jest słabsza niż włoska, w związku z czym Niangowi powinno być teoretycznie łatwiej w Moskwie niż w Mediolanie
1
Quers2
Quers2
17 sierpnia 2017, 18:07
Będą mieć wielkie trio Niang Luiz Adriano Pasalic :D
5
Rafalzki
Rafalzki
17 sierpnia 2017, 17:37
Dwie wspaniałe wiadomości w tym mercato już są, pozbywamy się drewnianego Nianga i ofochanego równie drewnianego Bakki (zastrzegam, że to moja subiektywna opinia). Jeszcze tylko pozbyć się "bomby zegarowej" Zapaty, jakis w miare solidny defensor na ławę za niego i jestem w siódmym niebie. Byłem też bardzo negatywnie nastawiony do transferu Kalinica ale cała ta fala hejtu która na niego spłynęła skłoniła mnie do refleksji i poszperania na jego temat i już nie jestem tak negatywnie do niego nastawiony, gość tyra dla dobra drużyny, nie jest typowym pasożytem jak Bakka, potrafi się zastawić, odegrać i być może nie wali dubletu w każdym meczu ale jego gra z tego co wyszukałem baaardzo często otwiera drogę do bramki innym, więc skoro Montella go chce to ufam Panu Panie trenerze... Być może Andre Silva właśnie takiego partnera potrzebuje???
1
MK92
MK92
17 sierpnia 2017, 17:47
Zgadzam się ze wszystkim oprócz zdania dotyczącego Zapaty. Moim zdaniem jako solidny rezerwowy obrońca, który ma niekonfliktowy charakter, Kolumbijczyk w Milanie powinien nadal funkcjonować.
1
AlphaOmega
AlphaOmega
17 sierpnia 2017, 17:28
Odbijając od kibiców, którzy wyrośli jak grzyby po deszczu i dopingują czerwono-czarny od X lat, chciałbym przypomnieć, w jakim miejscu znajdowaliśmy się, nie patrząc za daleko, w sierpniu 2016 roku. Wówczas zamiast Bonucciego, Biglii, Andre Silvy czy Kessiego mieliśmy Palettę, Sosę, Lapadulę (pochylam się nad jego poświęceniem, ale to wciąż nie ten poziom) i Ocamposa (sic!). Powinniśmy się cieszyć z tego, czym obdarowali nas Panowie Fassone i Mirabelli, ponieważ na taką ofensywę transferową czekaliśmy od siedmiu lat i transferów Ibrahimovicia, Robinho, Prince'a Boatenga oraz van Bommela. Nie mam pojęcia, co wyniknie z tej gruntownej przebudowy, ale miejmy nadzieję, że podążając tym tropem za trzy lata (a co!) będą wymieniać nas jednym tchem z Real, Barceloną czy też innym Bayernem. Trzymam kciuki za Montellę i jego plan - z Kaliniciem :) czy też bez Chorwata, któremu, jeśli przywdzieje nasz trykot, będę kibicował ze wszystkich sił!
9
Rafalzki
Rafalzki
17 sierpnia 2017, 17:31
AMEN!!!
0
Quers2
Quers2
17 sierpnia 2017, 18:05
Podpisuje się pod Twoimi słowami w 100 %
0
krisss811
krisss811
17 sierpnia 2017, 18:44
AlphaOmega
Nic dodać nic ująć
0
blady77
blady77
17 sierpnia 2017, 20:10
Ocampos nie grał u nas w sierpniu ponieważ przyszedł dopiero w styczniu. To takie odbicie od kibica, który loguje się na tej stronie od dwóch miesięcy...
0
Morata1993
Morata1993
17 sierpnia 2017, 17:24
Niang poszedł. Jeszcze Sosa, Montolivo, Paletta.
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
17 sierpnia 2017, 16:51
Jakoś nie bardzo chciałem sprzedawać Nianga. No zobaczymy jak sobie tam poradzi.
0
szepietowiak
szepietowiak
17 sierpnia 2017, 16:51
Muniek Ty się chyba dopiero obudziłeś? Hmm Milan kupił 1 napastnika a sprzedal 3, poza tym na każdej pozycji Milan ma konkurencje a w napadzie nie. Wiec jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to zamilcz ;)) Sprowadzani są gracze,którzy chcą tu grać, Milan moglby chciec i Ronaldo Ale on by nie chciał, przestan gadac głupoty jak się nie znasz ;)
4
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
17 sierpnia 2017, 17:06
Muniek tak w każdym poście pisze więc się nie przejmuj ;P
1
Mirabelli
Mirabelli
17 sierpnia 2017, 17:15
Ale Muniek to stan umysłu, bo ja jeszcze nie widziałem żeby coś napisał sensownego, tylko ciągle jakieś głupoty
2
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
17 sierpnia 2017, 16:50
Myślałem, że Bonucci będzie naszym najlepszym transferem, a tu proszę Nijong out! Brawo Fassone!
0
Muniek739
Muniek739
17 sierpnia 2017, 16:47
Ja nie rozumiem po co kalinic. Tradycja pakowania całych pieniędzy w napad dalej u nas jest. Ma przyjść jeszcze jeden napadzior klasy światowej, a jest już cutrone, silva, ewentualnie kalinic i Pan X. Ktoś będzie musiał siedzieć. Moim zdaniem lepiej kupić Pana X i pomocnika za 30mln niż kalinicia za 25.
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
17 sierpnia 2017, 16:50
Dupa nie "pan x" nikt więcej nie przyjdzie..
0
Quers2
Quers2
17 sierpnia 2017, 17:04
Tradycja pakowania całych pieniędzy w atak. Mam nadzieję, że przestaniesz komentować na tej stronie, bo twoje głupoty przekraczają wszelkie granice!
Musacchio 16 mln, Rodriguez 18 mln, Bonucci 40 mln, Conti 25 mln daje to 99 mln na sam blok obrony, w dodatku 20 mln na Biglie, który będzie grał jako defensywny pomocnik i jeszcze 28 na Kessie, który będzie grał b2b
7
22KAD
22KAD
17 sierpnia 2017, 17:47
muniek jak ty denerwujesz....
2
camlab73
camlab73
17 sierpnia 2017, 16:28
Szkoda, że Kalinić tak się przypalił na ten Milan... tak to Everton by klepnął szybciej ofertę i podpisał Kalinicia. Niby dobrze jakby przyszedł, ale może wtedy znalazłoby się ciekawszą alternatywę ;)
0
yagi
yagi
17 sierpnia 2017, 16:07
O ile jeszcze jakiś czas temu na tym portalu był porządek i kultura, to od niedawna ze zgrozą zauważyć można chamstwo, trollowanie, obrażanie się nawzajem. Czy rzeczywiście nie stać nas (piszę w pierwszej osobie, żeby nie było, choć myślę, że nie mam sobie wiele do zarzucenia) na kulturalną i rzeczową dyskusję?
9
Madman
Madman
17 sierpnia 2017, 15:36
nie wiem jak wy ciolki ale ja z milanem od 90 roku:) Van basten,Masaro, Savicevicz, Boban itd itd achh oby Milan wrocil ....
0
AlphaOmega
AlphaOmega
17 sierpnia 2017, 15:38
Kogo to obchodzi ciołku? Chyba Massaro i Savicević ;)
9
biedrus
biedrus
17 sierpnia 2017, 15:52
to i tak masz krótszy staż ode mnie... ciołku
1
symbolic
symbolic
17 sierpnia 2017, 15:54
Miśku, ja od 1988. Cały skład pamiętam z tamtych czasów. Jednak nie uważam, żeby uprawniało mnie to do obrażania innych, wcale nie gorszych ode mnie Milanistów.
3
cinassek
cinassek
17 sierpnia 2017, 16:02
Ja atakując krzyżackie wojska z konia pod Grunwaldem potrafiłem zagrzewać się do boju śpiewając hymn Milanu
15
Maximilanista
Maximilanista
17 sierpnia 2017, 16:03
Smarkacz jakiś przeczytał kilka słów o historii Milanu i próbuje tu się kreować na nestora i starego czerwono - czarnego wiarusa. :-) Nie przejdzie :-) Musiałby się najpierw nauczyć pisać jak dorosły, a to już trudniejsze niż przeczytanie kilku zdań i zapamietanie trzech nazwisk :-) Chłopak kibicuje Milanowi od czasów Van Bastena, a ujawnił się dopiero przy chińskich zakupach :-) I to w jakim stylu :-)
1
pazioni
Moderator pazioni
17 sierpnia 2017, 16:15
No to moje wspaniałe 6 miesięczne bliźniaki są najlepsze ,znają skład z 1945 r
3
AlphaOmega
AlphaOmega
17 sierpnia 2017, 16:21
Od bramki: Benito Mussolini, Wiktor Emanuel III...
2
camlab73
camlab73
17 sierpnia 2017, 16:25
Sezonowcy... nawet mój pies pamięta zdobyte mistrzostwo w 1901 roku.
3
Cervusius
Cervusius
17 sierpnia 2017, 14:14
Gomez powinien zostać. Godzi się z rolą rezerwowego, nie zarabia dużo i jest solidny. Romek już przed sezonem połamany, niech wypadnie Mussachio, to zostaje na ławce jeden obrońca. No i obrońcy to taki fach, w którym zarabia się kartki. Wiem, ze możemy kogoś kupić za Gomeza, ale to zawsze będzie jakaś kasa i roszczenia do gry w pierwszym składzie, a następca nie będzie pewnie wiele lepszy.
9
Bufor85
Bufor85
17 sierpnia 2017, 15:24
Otóż to. Gomez nie zarabia za dużo i nie krzyczy z tego powodu a jest dość solidnym zmiennikiem. Jego bym zostawił chyba, że zarząd ma na oku kogoś innego w defensywie. Sezon może być dłuuugi, a ławka nie jest zbyt szeroka. Natomiast Paletta, Sosa i Niang powinni odejść. Niang odejdzie bo Rosjanie mu dobrze zapłacą a jak trzeba będzie to i smirnofa poleją na jakiejś ruskiej zabawie:D.
0
jasiom22
jasiom22
17 sierpnia 2017, 14:03
A kto pamięta.. ?
B.Keita/Forsberg i "jeden z" Morata/Belotti/Aubameyang.???

na dziś = Borini i Kalinić ;-p
0
AC Kamil
AC Kamil
17 sierpnia 2017, 14:49
Nie słyszałem żeby Kalinić podpisał kontrakt z Milanem więc stwierdzenie "na dziś" nie pasuje do rzeczywistego stanu rzeczy, ale rozumiem że łatwiej jest wymieniać te gorsze transfery, bo tych dobrych było bardzo dużo ;)
0
jasiom22
jasiom22
17 sierpnia 2017, 14:54
Kalinić w Milanie to wiadomo, i też wiadomo że będzie pierwszy w hierarchii Montellli, można się zaklinać ze nie, ile się chce... a to byłby cud gdyby poszedł do Evertonu ;-p

Nie wymieniam "gorszych transferów.".. tylko akurat na te dwie pozycje (lewy i środkowy atak w 4-3-3) nie brakowało głosnych zapowiedzi "jeden z" .. i tyle.

- mam nadzieje że ktoś jeszcze dojdzie na to skrzydło za Nianga... na szpicę to już się specjalnie nie łudze... a zawsze lepiej mieć miłą niespodziankę, jak z Bonuccim...
0
jasiom22
jasiom22
17 sierpnia 2017, 14:57
"According to calciomercato.com, a €25m deal has been agreed but the two clubs are now just discussing how that will be paid." - spakował się, pożegnał i zerwał z treningu... ;-)
0
AC Kamil
AC Kamil
17 sierpnia 2017, 15:05
Znam te newsy, ale "na dziś" Kalinić jest zawodnikiem Fiorentiny, który dodatkowo został ukarany za nie pojawienie się na treningu swojego zespołu, chodziło mi o samo stwierdzenie, które mija się z rzeczywistością. Pisanie, że będzie 1 wyborem jest bez sensu, to jak wróżenie z fusów, nie będę się starał przekonać że tak nie będzie, bo nikt takiej wiedzy nie ma na ten moment. Również chciałbym kogoś na lewe skrzydło, ale ma co panikować, bo jest Bonaventura i Calhanoglu, którzy mam nadzieję ograniczą ilość minut Boriniego do minimum.
1
Anonim
Moderator Anonim
17 sierpnia 2017, 15:55
Jasiom22

Wymieniłeś te gorsze transfery na pozycje które i tak mamy bardzo dobrze obsadzone. Na ataku mamy Silve i będziemy mieli Kalinicia oraz możliwe, że kogoś z topu. Lewą stronę mamy obsadzoną przez Bonaventurę albo i Calhanoglu. Wszystko to nie zmienia faktu, że transfery jeszcze będą, więc jaki masz problem?
1
Rocker
Rocker
17 sierpnia 2017, 13:47
Kibice we Florencji muszą być nieźle wściekli na Kalinicia za te cyrki, które odstawia.
3
przemek.kili
przemek.kili
17 sierpnia 2017, 13:52
To oni mają kibiców? :D
2
Muniek739
Muniek739
17 sierpnia 2017, 16:49
Ja bym go na ich miejscu sam zawiózł, bo znaleźli frajera, który daje za niego 25mln.

Kolejne określenie Milanu lub trenera mianem "frajerów" i dostaniesz tydzień na ochłonięcie. Bo u Ciebie to już recydywa.
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2017, 17:39
1
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
17 sierpnia 2017, 16:55
Przemek.kili- idiota ...

Ostrzeżenie za obrażanie innych użytkowników.
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2017, 17:37
0
przemek.kili
przemek.kili
17 sierpnia 2017, 19:23
Ktoś posiadający taki nik nie jest w stanie mnie obrazić ;)
0
Ronladinho86
Ronladinho86
17 sierpnia 2017, 13:43
Po sprzedaży Nianga FiM muszą kupić skrzydłowego i pomyśleć o dwóch pomocnikach bo jak na zespół który chcę walczyć o ligę europy i scudetto mamy 6 pomocników tylko
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2017, 13:45
1
Rossonero1899
Rossonero1899
17 sierpnia 2017, 16:09
O Ligę Europy i miejsce gwaratujące grę w LM. Nie zapędzaj się z tym scudetto.
1
Chalski
Chalski
17 sierpnia 2017, 12:49
Zrobiliśmy już tyle transferów, że boję się o to ile czasu Montelli zajmie poukładanie tego wszystkiego.
Przejście na inne ustawienie, o ile do tego dojdzie.
Może być z nami jak z Interem niestety, potem płacze na Montellę i zmiana trenera. Oby sobie poradził chociaż na to 4 miejsce :)
1
Marcin1995
17 sierpnia 2017, 12:37
Anglicy są chorzy Everton za 50 mln kupił Sigurdssona
0
januchsztum2
januchsztum2
17 sierpnia 2017, 12:45
Tym, który ma 27 lat i 106 meczach dla Swansea strzelił aż 27 bramek paranoja....
0
Marcin1995
17 sierpnia 2017, 12:48
W tym roku już 28 lat
0
Chalski
Chalski
17 sierpnia 2017, 12:49
28 lat ? czyli jeszcze śmiało z 6 lat może pograć na najwyższym poziomie :)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
17 sierpnia 2017, 12:55
Chalski
On nigdy nie grał na najwyższym poziomie... To przeciętny napastnik.

W Anglii są chore ceny, ale wynikają z tego że przepływają między klubami w obrębie ligi. Za zagraniczne transfery już tyle nie płacą.
1
Anonim
Moderator Anonim
17 sierpnia 2017, 13:06
Grzesiekpl88

Ale to jest ofensywny pomocnik. Jest świetny na swojej pozycji, więc jak na angielskie realia cena jest bardzo dobra.
1
patoo_07
patoo_07
17 sierpnia 2017, 13:08
Generalnie to Sigurdsson jest pomocnikiem. 182 występy w Premier League, 42 bramki i 33 asysty. Całkiem niezłe statystyki, aczkolwiek podzielam zdanie, że 45 mln to trochę za dużo jak za niego.
0
Chalski
Chalski
17 sierpnia 2017, 13:36
Ja nie mówię że jest świetny tylko że może jeszcze 6 lat pograć spokojnie na swoim maximum :)
0
ACstach
ACstach
17 sierpnia 2017, 14:08
Tak jak napisali poprzednicy Sigurdsson to jak by nie było pomocnik. Oglądałem jego mecze i trzeba powiedzieć, że chłop wie jak grać. Bardzo dobry zawodnik jednak do tej pory grał w Swansea i nie wypłynął na szerokie wody. Everton to też nie jakiś mega skok jakościowy, ale zawsze jakiś do przodu.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
17 sierpnia 2017, 17:05
tak do 40 Sigurdsson jest wart jak n angielskie warunki spokojnie, jest świetny, zresztą chętnie widziałbym taką dziesiątke u nas, moim zdaniem ma mniejszy talent, ale na ten moment jest lepszym piłkarzem od Hakana
0
Mieszko
Mieszko
17 sierpnia 2017, 12:01
Szkoda mi będzie Gomeza jeśli odejdzie...
1
Chalski
Chalski
17 sierpnia 2017, 12:23
a nie szkoda go na ławce ? aktualnie to nasz piąty obrońca ;/
0
mjs17
mjs17
17 sierpnia 2017, 11:48
Fortuna za Arturo Vidala - AC Milan chce kupić pomocnika Bayernu Monachium

to prawda czy plotka bo tak piszą :)
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2017, 11:49
0
mjs17
mjs17
17 sierpnia 2017, 11:49
chodzi o Arturo Vidala nie mogę edytować tekstu nie wiem dlaczego :)
0
blackburn
blackburn
17 sierpnia 2017, 12:11
Bądź na bieżąco, Milannews zdementowało te plotki jakiś czas temu.
1
Rafalzki
Rafalzki
17 sierpnia 2017, 12:21
jakiś farmazon ta informacja, chilijska prasa ją wypuściła podobno.
0
adamos
adamos
17 sierpnia 2017, 11:44
problem jest taki, że miały być ekstra fundusze na topowego gracza a tu nagle okazuje się, że potrzebujemy 4 graczy plus Mr X, pytanie ile będziemy mieć $$$ do dyspozycji... Keita to wydatek 30-40 mln, Sanchez podobnie, obrońcy dobrzy to tez wydatek koło 20 mln. Suma koło 100 - 120 mln
0
M@sło
M@sło
17 sierpnia 2017, 12:10
Keita niech spada się za rączki trzymać z piłkarzami Juve :) Podjął już decyzję o odrzuceniu zakusów Milanu więc niech ponosi tego konsekwencje.

Chodzi Ci o Alexisa czy o Renato? Jak o tego drugiego to nie tylko zmienia się literka z "s" na "z" na końcu ale i wymowa. Sanchez -> czyt. Sanczez ; Sanches -> czyt. Sanszesz. Nie traktuj tego proszę jako wymądrzanie się a bardziej jako ciekawostkę bądź pomoc w łatwiejszym rozróżnianiu tych dwóch piłkarzy :)

W pełni zgadzam się jednak z Twoją tezą. Szast-prast i ławka powoli robią się ciut za wąska a czasu mało mało małoooo.
1
przemek.kili
przemek.kili
17 sierpnia 2017, 12:11
Dlaczego nie?
0
Owiec
Owiec
17 sierpnia 2017, 13:02
Sanszesz? Jeju dziwnie to brzmi haha :D
1
januchsztum2
januchsztum2
17 sierpnia 2017, 11:43
de Vrij będzie chciał pierwszy skład. Nawet w ustawieniu z piątką z tyłu to ktoś z czwórki: Musacchio, Bonnucci, Romek, de Vrij ławka. Poza tym Holender podobno ma przedłużyć kontrakt z Lazio. Nam potrzebny jest solidny czwarty obrońca, który pogodzi się z rolą rezerwowego, czyli Gomez w sam raz, Paletta niech idzie
2
adamos
adamos
17 sierpnia 2017, 11:47
Mundial idzie więc się nie dziwie, że dobrzy zawodnicy chcą mieć pierwszy skład a nie siedzieć na ławie...
0
KaSeL85
KaSeL85
17 sierpnia 2017, 11:51
Dokładnie, więc po co oddawać Gomeza?
6
januchsztum2
januchsztum2
17 sierpnia 2017, 11:55
Adamos Mundial owszem się zbliża, ale tak poza wszystkim, ale de Vrij pojedzie tam chyba jako turysta, Holandia raczej tam nie zagra
2
adamos
adamos
17 sierpnia 2017, 12:10
januchsztum2
Nie wiadomo czy Holandia nie pojedzie... 3 pkt straty a mają jeszcze 4 mecze...
2
januchsztum2
januchsztum2
17 sierpnia 2017, 12:40
Zobaczymy następny mecz grają z Francją na wyjeździe, a Szwecja jedzie do Bułgarii i raczej wygra, Jeżeli Holendrzy przegrają z Francją, to będą trzy mecze i 6 punktów straty nawet do barażu więc ich sytuacja jest bardzo trudna
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
17 sierpnia 2017, 17:08
na ten moment mamy Zapatę (proszę się nie śmiać, na rezerwę w sam raz) dla mnie Gomez w sam raz, mamy 5 śo, dobra ilość, podejrzewam że nie zawsze będziemy grać trójką z tyłu, na razie jeszcze trochę zajmie Montelli ustawienie tego i nie spodziewam się jakieś rychłej zmianyustawienia, chyba, że z serio słabym rywalem
0
biedrus
biedrus
17 sierpnia 2017, 11:38
Obrońca? Podobno Howedes jest do wzięcia za 20 mln. Za taką cenę to hit.
0
adamos
adamos
17 sierpnia 2017, 11:53
Benedikt Höwedes to taki MDS wieczny talent pomimo 29 lat i każdy ma nadzieje, że odpali. W Schalke grał głównie na prawym skrzydle, w tym sezonie bardzo obniżył loty... Nawet nasz Gomez go wciąga obecnie...
0
biedrus
biedrus
17 sierpnia 2017, 12:06
Coś za ostro go oceniasz:)
1
22KAD
22KAD
17 sierpnia 2017, 12:14
Howedes to byłby hit
0
camlab73
camlab73
17 sierpnia 2017, 11:34
Wymienić dwóch przeciętnych: Palettę i Gomeza, na jednego porządnego obrońcę? Jak najbardziej tak. Pytanie kto mógłby to być. Może de Vrij?
0
Mieszko
Mieszko
17 sierpnia 2017, 12:04
Chcesz wymieniać przyzwoitego Gomeza który póki co będzie spełniać swoje ambicje wchodząc z ławki na kogoś kto będzie oczekiwał od razu pierwszego składu.. .kogo wtedy poradzisz Bonu czy Musachio?
1
camlab73
camlab73
17 sierpnia 2017, 13:09
Sezon to nie jeden mecz. Mamy obecnie dwóch łamliwych obrońców (Romagnoli i Musacchio), plus dodajmy sobie do tego zawieszenia za kartki, a uwierz mi- de Vrij miałby kiedy grać. A Gomez niestety też lubi sobie łapnąć babola, jakiś wielki piłkarz to to nie jest...
1
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się