SCUDETTO


Transfer Sosy praktycznie przesądzony

6 września 2017, 23:54, FossaDeiLeoni Aktualności
Transfer Sosy praktycznie przesądzony

Jak informuje telewizja Sky, Jose Sosa po zaledwie jednym roku zakończy swoją przygodę z drużyną Milanu. Już w czwartek pomocnik ma podpisać kontrakt z Trabzonsporem. Agent Argentyńczyka przebywa obecnie w Stambule i dopina ostatnie szczegóły transferu swojego klienta do Turcji. Milan zarobi na odejściu Sosy około 5 mln euro. Już wkrótce powinny nadejść oficjalne potwierdzenia. 



42 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Mirabelli
Mirabelli
7 września 2017, 17:07
Bardzo dobrze, trzeba robić czystki po Gallianim, nie ma co trzymać piłkarza który i tak na wyższy poziom raczej nie wejdzie, ciekaw jestem kogo w styczniu kupią(a kupią na pewno)
0
tommyb1
tommyb1
7 września 2017, 16:28
Ja uważam, że powinien odejść. Po pierwsze zarobek 5 baniek 1,5 zaoszczędzone pensji. Po drugie nie wiem po co trzymać gracza, któremu i tak się kończy kontrakt a nie wnosi kompletnie nic oprócz tego, że straszy gołębie swoimi świecami. Doświadczenie niby?? W zamian za niego można wpuścić kogoś młodego z głodem gry. Ile razy taka sytuacja może się zdarzyć do zimowego okienka, że będzie musiał ktoś w to miejsce wejść?? 1-2?? Poza tym nawet można lekko zmodyfikować ostawienie. Np Jack do środka, i (z konieczności) nieszczęsny Borini na skrzydło. Poza tym na skrzydle może od biedy zagrać Andrzej a zamiast klasycznej 10 jako podwieszony za Cutrone lub Silvą może wejść Kalinic. Tak naprawdę poważny problem zrobiłby się dopiero gdyby wyleciało 3 graczy ofensywnych co w pierwszej połowie sezonu zdarzyć się nie powinno (mam taką nadzieję). Opchnąć i w zimę przyjdzie ktoś poważniejszy. Oby wypaliło z Modricem :)
Edytowano dnia: 7 września 2017, 16:30
0
camlab73
camlab73
7 września 2017, 10:34
Powinien zostać, bo jest deficyt w pomocy obecnie. Przyjdą kontuzje (a na pewno przyjdą...) i z kim będziemy wychodzili na decydujące mecze, z Maurim albo Zanelatto? Tym bardziej, że w końcu jest okazja żeby Sosa zagrał wyżej i był na przykład zmiennikiem Calhanoglu, w końcu na swojej bardziej nominalnej pozycji. Sosa to nie jest taki zły piłkarz, ma w swoim CV dobre kluby i grać w piłkę niewątpliwie potrafi, świadczy o tym sam fakt że z ofensywnie usposobionego pomocnika na siłę w Milanie zrobili defensywnego i radził sobie nie tak źle. Jak będzie grał wyżej, to jestem pewien że da nam wiele dobrego. Według mnie powinni byli sprowadzić jeszcze jednego uniwersalnego pomocnika i wtedy mogli wypchnąć Sosę, a teraz jak tego nie zrobili to powinien zostać. Nie będzie zbędnym balastem na siłę, bo i tak za rok kończy mu się kontrakt, a te 3-4-5 milionów które za niego możemy teraz dostać nie oszukujmy się, dla wypchanych chińskich kieszeni nie powinny zrobić różnicy, tym bardziej skoro te kieszenie bez problemu są w stanie płacić horrendalne 6 milionów euro gówniarzowi Donnarrumie który jeszcze 3 sezonów w lidze nie zagrał.
1
milan78
milan78
7 września 2017, 11:48
"Tym bardziej, że w końcu jest okazja żeby Sosa zagrał wyżej i był na przykład zmiennikiem Calhanoglu..."

Tyle,że Calhanoglu wcale nie gra wyżej niż Sosa w ubiegłym sezonie.Pozostanie Argentyńczyka w sytuacji kiedy mamy Monto,Biglię i Locatelliego byłoby więc niepotrzebnym luksusem.A w sytuacji kiedy zakończyliśmy mercato zdecydowanie największym "finansowym minusem"w SerieA każdy dodatkowo zaoszczędzony milion ma znaczenie.Docelowo zapewne nasze skrzydła to będą Suso-Jack/Borini.

"...horrendalne 6 milionów euro gówniarzowi Donnarrumie.."to z kolei inwestycja życia dla klubu.Za kilka miesięcy co najmniej kilka klubów(PSG,Real) stanie przed koniecznością znalezienia bramkarza jak to sie mówi kolokwialnie "na lata".I swoje kroki skierują gdzie?Tak,tak do nas a tam klauzula wykupu ogromna :-)
0
camlab73
camlab73
7 września 2017, 14:14
Ale Calhanoglu nie gra jako defensywny pomocnik, tylko jako trequartista w 4-3-1-2, a w 4-3-3 na papierze był nawet na skrzydle (chociaż de facto przechodził na środe właśnie na przysłowiową dychę). Więc tak, Calhanoglu gra wyżej niż Sosa w ubiegłym sezonie.

PS. Ogromna klauzula wykupu Donnarrumy, a od kiedy? Przecież jego klauzula to chyba kwota w okolicach 70 milionów euro, to dla takich klubów jak Real czy PSG wręcz promocja.
1
matten
matten
7 września 2017, 10:08
Teraz to musztarda po obiedzie, trzeba go było sprzedać, kiedy była szansa ściągnąć kogoś w jego miejsce.
1
Umberto
Umberto
7 września 2017, 10:05
Do stycznia dojedziemy z tą pomocą. Trzeba liczyć tylko że na raz nie padną kontuzje. W styczniu i luty napięty będzie grafik jak dojdzie Puchar Włoch i 1/16 LE. Patrząć że awansujemy do 1/8 to mamy dwa mieisące gier co 3 dni
0
Dohtor
Dohtor
7 września 2017, 08:19
Czyli można powiedzieć że cel zostanie osiągnięty Sosa/Niang wyoutowani. Jak na razie wszystko totalnie in plus!
1
Olli666
Olli666
7 września 2017, 09:37
O palettcie zapomniałeś ?
0
groszek
groszek
7 września 2017, 07:50
Generalnie byłem za jego odejściem póki trwało okienko. Teraz wydaje mi się że powinni go potrzymać do stycznia.
1
Marios77
Marios77
7 września 2017, 06:26
Myślę że już mają jakiś "cel" na zimowe okienko dlatego chcą się go pozbyć już teraz...
0
MUCHA_loku
MUCHA_loku
7 września 2017, 03:46
Gdy mercato trwalo malo kto chcial pozostania Sosy. Pod koniec sierpnia, gdy widmo braku pozyskania kolejnego klasowego pomocnika stawalo sie coraz wyrazniejsze, coraz wiecej osob zaczelo twierdzic, ze lepiej aby Sosa zostal, bo przeciez na lawce tez ktos musi byc. Mamy malo pomocnikow i nawet Argentynczyk sie przyda w razie W.
Szanuje ten argument, bo rozumiem czym jest podyktowany.

Jednak ani przez moment nie chcialem Jego pozostania.
Do samego Jose nie mam nic. Ani ziebi ani parzy...

Przypomnijmy sobie Jego wystepy w poprzedbim sezonie. Gral piach, posylal swiece do nikogo. Nic nie wnosil do gry zespolu.
Tak wiem, nie gral na swojej nominalnej pozycji - ale mimo wszystko nalezy ocenic Go slabo.

Zebral dobre noty za mecz z Viola. Wielu go komplementowalo po tym wystepie. Choc wedlug mnie na wyrost. W gruncie rzeczy rozegral dobre 45'. W drugiej polowie zgasl.
I tyle w kwestii jego gry. Zagral dobra polowke spotkania w skali calego sezonu.

Co do Jego przydatnosci w obecnych rozgrywkach.
Nie uwazam aby mogl sie przydac. W presezonie nie gral. Montella na niego nie stawia. Jaka Sosa ma motywacje do gry w tych barwach? Zadnej.
Po co nam taki gracz? Skoro pozbylismy sie Poliego, to dlaczego mielibysmy nie zrobic tego samego z Sosa?
Po co nam gracz, ktory nie pasuje do taktyki trenera, a na zadnej innej pozycji sobie nie radzi.

Wole aby gral Zanellato, ktory pomimo ograniczen wynikajacych z braku ogrania w seniorskiej pilce, za kazdym razem gdy trener kaze Mu wejsc na boisku bedzie dawal z siebie wszystko grajac serduchem, niz Sosa, ktory raz na miesiac podniesie zasiedzialy tylek z lawki tylko po to aby miec powod do wziecia prysznica po spotkaniu ze slowami na ustach 'gralem'.
Ponadto mlody Wloch bedzie sie rozwijal, a Sosa obnizal swoj pilkarski poziom.

Wydalismy na Niego 8mln. Kasa wyrzucona w bloto przez Lysego. Jest szansa na odzyskanie czesci tej kwoty.

Zegnaj Jose ! Powodzenia !
Edytowano dnia: 7 września 2017, 03:49
9
majer1987
majer1987
7 września 2017, 09:36
Nic dodać nic ująć, kto pisze żeby Sosa został podejrzewam, że nie widział ani jednego meczu z jego udziałem. Oglądałem go w Atletico, oglądałem go w Milanie, piłkarz przeciętny. I dzięki temu będzie więcej miejsca dla Locatellego i może nawet Zanellato, o to chyba chodzi, prawda?
0
J.P-Jasmen
J.P-Jasmen
7 września 2017, 10:22
Majer
Chodzi o to by mieć konkurencyjny skład i dostać sie do Ligi Mistrzów a nie robić wiecej miejsca młodym,
2
majer1987
majer1987
7 września 2017, 15:13
I na pewno Sosa nam w tym nie pomoże.
0
jasiom22
jasiom22
7 września 2017, 02:00
Dobry ruch, mamy trzy miejsca w pomocy i po dwóch solidnych zawodników na każdą pozycje, plus młodzi... wcale nie słabsi od Sosy (J.Mauri czy Zanellato), Sosa grał piach w środku pomocy, on mogłby ewentualnie zostać jako głęboki ławkowy ofensywny pomocnik (porównałbym go do Boriniego bardziej), ale do trzymania środka pola? (nie mówią o destrukcji) on się nie nadawał ani troche.

Z lewej: Bonaventura lub Calhanoglu, w środku: Biglia lub Montolivo, z prawej Kessie lub Locatelli, ewentuanie Mauri lub Zanellato. I tak za wiele szans ci dwaj ostatni nie będą dostawać.. a zawsze mozna zmienić taktykę z dwoma w środku... albo wystawić kogos nie na swojej pozycji.. tak jak Antonelli (uber zadko) lądował na lewej stronie srodka pomocy, czy dawniej zdarzało się to Kaladze. Albo Suso trochę głebiej. Zupełnie nie widzę problemu z odejscia Sosy, szczególnie ze jeszcze doszło chyba trzech? dobrze rokujących środkowych pomocników do primki.. w tym nasz rodak Bargiel. A jak rzeczywiscie bedzie niewystarczająco, to w styczniu mozna kogoś dobrać. Dobrze ze Sosa odchodzi, nie był zły, ale w tym nowym projekcie nie miałby szans się zmiescić, niech sobie jeszcze pogra z Kucką.
Edytowano dnia: 7 września 2017, 02:06
0
majer1987
majer1987
7 września 2017, 07:08
Mauri i Zanelatto nie są słabsi a to dobre , ich poziom to Serie B ,Bargiel kto to jest?Bądźmy poważni.Jeszcze wszyscy będą płakać przez tak żenująco,słaba ławkę tym bardziej jeśli Turek bedzie musiał grać w pierwszym skladzie bo na razie prezentuje jedno wielkie zero.
2
Orzelek79
Orzelek79
7 września 2017, 07:23
ShowOFF
Turek bez formy wiecej wnosi niż Sosa przez cały sezon.
Młodzi oczywiście będą odstawać ale lepiej dać im pograć a może trafi się kolejny Cutrone.
2
jasiom22
jasiom22
7 września 2017, 16:09
J.Mauri i Zanelatto to są rezerwowi, młodzi i perspektywiczni zawodnicy którzy jak będą mieli farta w ogóle dostaną szansę na pozycjach bardziej defensywnych niz występował Sosa - Sosa był zawodnikiem ofensywnym, na siłe wpychanym na miejsce Monto (i teraz Biglii) i Locatellego.. na tej pozycji grał bardzo słabo, momentami fatalnie nie potrafił utrzymać srodka, co z tego ze miał dwa celne strzały? i raz albo dwa cos mu wyszło? jak druzyna przegrywała lub się katowała zeby wywalczy remis.. przed dziury w defensywnie gdzie zawodnik na pozycji ktorej byl wystawiany powinien asekurowac..

Jeszcze raz ShowOFF, jest po dwóch solidnych zawodników na każdą pozycję w pomocy - w trojce. Sosa był zdecydowanie słabszy niż najslabszy z podstawowej trójki oraz z trójki zastępców z Locatellim (w destrukcji) i Calhanoglu (w słabszej dyspozycji, włącznie)... Sosa jest zbędny w nowym projekcie, a jest wiecej miejsca (i motywacji) dla młodych których jest conajmniej 2 jak nie 5 utalentowanych... a w styczniu moze ktos jeszcze dojsc w razie kontuzji czy potrzeby.

Inną kwestią jest to ze mamy zylion srodkowych oboroncow, co by oznaczało ze moze sie skonczyc na dwojce na srodku, wtedy bedzie 6 zawodnikow na dwa miejsca.. i ktos jeszcze by sie zastanawial nad (nie)przydatnosią Sosy? ... czekam na oficjal ze odszedl.
0
tober12
tober12
7 września 2017, 01:35
Biglia Montolivo Kessie Bonaventura/Calhajoghlu Locatelli Mauri Zanelatto. Nie rozumiem tego Sosa powinien zostać skoro nie kupili pomocnika.
0
Zielony2009
7 września 2017, 01:04
Jeżeli jego odejście nie będzie się równało z rezygnacją z btb i przejściem na grę dwoma środkowymi pomocnikami to jest to bardzo zła decyzja.
Co gorsza możemy ciągle piłować Calhanoglu na pół skrzydle. Nie zdziwiłbym się gdyby był tam też cofany Jack albo próbowany któryś z obrońców.
Za takie grosze nie znajdziemy lepszego na ławkę. Sam zawodnik miał motywację pozostać, nie wiem czemu go wypychają. Czyżby aż tak źle się prezentował?
0
Ginevra
Ginevra
7 września 2017, 01:13
Robimy czystkę po Gallianim. Co do ustawienia zgoda, tylko jedna uwaga a propos Jacka - nie dalej jak wczoraj powiedział, że najbardziej odpowiada mu gra jako mezz'ala ;)

PS. Sosa zarabia w Milanie 1,5 mln netto (więcej niż Suso...). W Turcji dostanie 5-6 mln. Kto mu tyle da gdziekolwiek? To szansa głównie dla niego.
Edytowano dnia: 7 września 2017, 01:18
1
Zielony2009
7 września 2017, 01:24
Gdzieś pisali, że jego rodzina jest tu szczęśliwa i to dla niego najważniejsze. Ja to szanuję i cenię. Za półtora bańki spokojnie ustawi nie tylko siebie, ale i dzieci.
Mam nadzieję, że nie pozbywamy się go wbrew jego woli.
0
Ginevra
Ginevra
7 września 2017, 01:30
Mirabelli powiedział w wywiadzie, że decyzja należy do zawodnika ;) W Trabzonie spotka kumpla Kuco, który chyba nie narzeka. Sosa sam wie najlepiej jakie są blaski i cienie gry w Turcji, więc musi się zdecydować.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
7 września 2017, 00:57
Montella ma na tyle uniwersalnych graczy, że w razie draki zmianą ustawienia załata dziury, pytanie jak wtedy będzie wyglądać gra.

Większość tu narzekała na Sosę, a teraz jak odchodzi to źle bo zmienników mało. Za sezon czy nawet w styczniu i tak chcielibyście jego odejścia, a tak przynajmniej coś zarobimy.
0
Ginevra
Ginevra
7 września 2017, 01:07
Mnie przeraża jakie mentalne spustoszenie i krzywdę psychiczną wyrządziły nam ostatnie lata rządów łysych, że niektórym przychodzi do głowy idea budowania drużyny wokół Sosy, tęsknoty za Hondą, czy narzekanie, że chcemy się pozbyć Gomeza czy wcześniej Paletty, bo to dobrzy zmiennicy. Nie wiem, ile nam zajmie wyplenienie tej mentalnej Genoi. Ja to bym zrobiła totalną czystkę starej ekipy przyzwyczajonej do przegrywania, z Montolivo i Abate na czele. Mam nadzieję, że to kwestia czasu, bo wszystkich na raz wymienić nie można.
6
MUCHA_loku
MUCHA_loku
7 września 2017, 03:58
Ginevra
To proces, ktory musi sie odbyc i odbedzie. Lecz to wymaga czasu.

Nie zgodze sie jednak co do Abate.
Rozumiem, ze masz na mysli brak mentalnosci zwyciezcow i przyzwyczajenie do tej mizerii i popeliny ostatnich sezonow. Jednej wielkiej przecietnosci
Zgadzam sie, ze to rak, ktorego leczenie nie przyniesie efektow, pozostaje juz tylko usuniecie.

Jednak Abate akurat to czlowiek, ktory chatakterem zawsze sie wyroznial. Byl czlonkiem ekipy, ktora odniosla sukces. Dzielil szatnie z graczami, ktorych dzis uwazamy za legendy klubu, chociazby Rino. Zna smak zwyciezstwa i wie jakie znaczenie maja te barwy.

Pytanie brzmi: czy Abate przez te lata 'zarazil sie' ta przecietnoscia?
Ja sadze, ze nie i jest dla Niego ratunek. Potrzebujemy Go.
2
magneto
magneto
7 września 2017, 08:39
Może i Montella ma uniwersalnych graczy ale sam jest mało uniwersalny. Przyspawał się do 4-3-3 i na tym bazuje.
0
Ginevra
Ginevra
7 września 2017, 13:08
MUCHA_loku:
Z jednej strony byłabym skłonna przyznać Ci rację co do Abate, bo mamy bardo młody zespół i doświadczeni gracze - mentorzy są na wagę złota.
Z drugiej jednak strony - pomijając mój chłodny stosunek do tego piłkarza, podopiecznego Raioli, odkąd mówi się, że razem z Montolivo i Bonerą jeździł do Berlusconiego skarżyć na Seedorfa - sądzę, że zbyt mało nam daje piłkarsko, żeby się opłacało go trzymać jako tzw. uomo-spogliatoio. Trochę mnie dreszcze przechodzą, jak sobie przypomnę, co momentami grał Abate w zeszłym sezonie, choć przyznaję, że w końcówce, jak jechaliśmy na oparach, to trochę go brakowało. Mam nadzieję, że jest w stanie wznieść się jeszcze na swój najwyższy możliwy poziom, bo w przeciwnym razie nie będzie wartością dodaną w obecnej drużynie, która potencjalnie może prezentować poziom o klasę lub dwie wyższy, niż poprzednia ekipa.
Na szczęście mamy w Primaverze ponoć świetnie się zapowiadającego prawego obrońcę Raoula Bellanovę, no i jest Calabria. Czekam na wymianę pokoleniową albo sprzedaż Abate i sprowadzenie wartościowego zmiennika dla Contiego.
Edytowano dnia: 7 września 2017, 13:09
0
MUCHA_loku
MUCHA_loku
7 września 2017, 13:29
Nie wiedzialem o tej sprawie z Seedorfem. Zaskoczylas mnie.

Dla mnie Abate zawsze byl tym gosciem, ktory bez spodenek z Rino spiewa wraz z kibicami.

Pamietam zdjecie sprzed kilku miesiecy, wykokane podczas spotkania przy kolacji, na ktorym sa starzy gracze, o ile sie nie myle: Maldini, Rino, Ambro, Pippo i Abate wlasnie.

Co do Jego dyspozycji. Na poczatku tego sezonu pokazuje sie z dobrej strony. Po za tym sadze, ze dorowna do poziomu zespolu, ktory jest wyzszy niz w poprzednich latach.
0
MUCHA_loku
MUCHA_loku
7 września 2017, 13:36
Sprawdzilem, zdj jest na profilu Paolo na fb.
Urodziny Ambro. Jest jeszcze Dida, Bonera, Leonardo. Nie ma Pippo.
Taka ciekawostka.
0
Ginevra
Ginevra
7 września 2017, 18:21
MUCHA_loku:
Pisał o tym m.in Luca Serafini oraz kilka stron zajmujących się Milanem, słyszałam tez wiele razy aluzje do tej sytuacji w różnych miejscach, jak np. Radio Rossonera.

Seedorf nie dogadywał się z "włoską" frakcją, do której mieli należeć Abate, Montolivo czy Bonera. Przeciwników Seedorfa oskarża się o przygotowanie specjalnego raportu dla Berlusconiego, w którym wymienione były wszystko bardziej lub mniej poważne "winy" Holendra. Tak samo mówi się o spotkaniu/spotkaniach w Arcore, po których zapadła decyzja o zwolnieniu Seedorfa.
http://www.milannews.it/l-editoriale/il-caso-seedorf-prendere-e-lasciare-143416
http://www.spaziomilan.it/2014/05/monto-poli-bonera-abate-inzaghi-gli-italiani-gia-scelto/
Jeśli w tych plotkach jest choć część prawdy, to nie stawia w dobrym świetle wymienionych piłkarzy. Oni się bali tylko o własne cztery litery, podczas gdy drużyna Seedorfa zrobił w rundzie rewanżowej 35 punktów w 19 meczach. Allegri w pierwszej rundzie - 22 pkt.
0
MUCHA_loku
MUCHA_loku
7 września 2017, 20:00
Dzieki za naswietlenie tej sprawy i za linki.
1
radson1406
radson1406
7 września 2017, 00:19
Czyli na chwile obecna zostajemy z pomoca w postaci Biglia,Kessie,Montolivo,Locatelli,Bonaventura,Jose Mauri i Zanaletto.Powiem szczerze martwi mnie ten sklad osobowy.Moim zdaniem jest to zbyt ubogi zestaw aby mozna bylo walczyc o czolowa 4.Mam nadzieje,ze sie myle ale gra co 3 dni to jednak ryzyko iz beda jakies urazy,ktora zmusza nas do siegania po glebokie rezerwy ktore nie beda w stanie stawic czola wysokim oczekiwaniom.
1
Ginevra
Ginevra
7 września 2017, 00:35
Gdyby przejść na ustawienie 3-4-2-1: Bonucci, Musacchio, Romagnoli - Rodriguez, Biglia, Kessie, Conti - Calha/Jack, Suso - Kalinic/Cutro/Silva. Wtedy Loca, Monto, ew. Mauri, Zanellato powinni starczyć, żeby dociągnąć do stycznia. W obronie mamy dość zmienników. Damy radę, tylko trzeba to sensownie poukładać. A Sosa już się nie rozwinie, to ostatni dzwonek, żeby go sprzedać i dla niego też duża szansa, żeby zarobić na emeryturę dla pięciu pokoleń w przód...
Edytowano dnia: 7 września 2017, 00:36
0
magneto
magneto
7 września 2017, 08:40
Jakie 3-4-2-1?? Dlaczego jeden z trójki Suso, Calhanoglu, Bonaventura ma siedzieć na ławce?? Na chwilę obecną tylko 4-2-3-1. Nie ma co na siłę upychać Romagnolego w pierwszym składzie. Ławka dobrze mu zrobi, może nauczy się nie odpuszczać krycia i trzymać linię spalonego.
0
masterczulki
masterczulki
7 września 2017, 09:25
"Dlaczego jeden z trójki Suso, Calhanoglu, Bonaventura ma siedzieć na ławce??"
Bo jakoś trzeba rotować skład? W tej chwili w Milanie nie ma sensownych zmienników na skrzydła, więc czemu zamiast grając "zapychaczami" nie rotować składu grając innym ustawieniem?
Ciężko wymagać od skrzydłowych, żeby byli w stanie grać co 3 dni po 90 minut. Zamiast tego można część meczy grać ustawieniem skupionym bardziej na środku boiska, gdzie za boki odpowiadają boczni obrońcy
1
Ginevra
Ginevra
7 września 2017, 11:03
Magneto:
Siedząc na ławie Romagnoli niczego się nie nauczy. Resztę wyjaśnił masterczulki.
0
Lipido
Lipido
7 września 2017, 00:06
W obecnej sytuacji, trochę niezrozumiały ruch.
2
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
7 września 2017, 00:05
Cieszyłem się gdy przychodził, gwiazda w nie byle jakiej lidze, kapitalne statystyki, miał doświadczenie z Włoch, Simeone twierdził, że to najlepszy pomocnik z jakim miał okazję pracować :P Wydawał mi się być idealnym lekarstwem na sztywność i toporność naszej drugiej linii. Okazało się jednak, że Jose nie odnalazł formy przez cały rok, był bez błysku, jedyne czym się wyróżniał to spóźnione interwencje i kolekcjonowanie kolorowych kartoników. Biorąc pod uwagę to, że zainwestowaliśmy w jego kartę 7,5 mln€ + pensja co daje około 10 mln w plecy można z czystym sumieniem uznać go za transferowy niewypał.

Powodzenia w dorabianiu do emerytury!
Edytowano dnia: 7 września 2017, 00:07
0
kozik
kozik
7 września 2017, 00:43
gdyby budować w okół niego drużyne i ustawić go za napastnikiem albo chociaż na skrzydle i dać mu pograć trochę to na pewno miałby lepsze statystyki ale u nas trzeba z niego robić środkowego pomocnika którym nigdy nie był i jeszcze mieć pretensje, że słabo tam gra xDDDD
2
7 września 2017, 00:03
Jaki bezsens.Rezerwowi pomocnicy to Mauri,Zanelatto? ,Montolivo i Locatelli a mecze co 3 dni...Rezerwy wyglądają gorzej niz rok temu.Nie mam pojęcia w jaki sposób ci ludzie kompletują kadrę.Myslalem że po Gallianim większych absurdow nie doświadcze ,jednak myliłem się.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się