SCUDETTO


Milan - Sampdoria: przewidywane składy wg LGdS

22 września 2017, 13:02, cinassek Aktualności
Milan - Sampdoria: przewidywane składy wg LGdS

SAMPDORIA GENUA (4-3-1-2): Puggioni - Bereszyński, Silvestre, Regini, Strinić - Barreto, Torreira, Praet - Ramirez - Quagliarella, Zapata

AC MILAN (3-5-2): G. Donnarumma - Musacchio, Bonucci, Romagnoli - Calabria, Kessie, Biglia, Bonaventura, Rodriguez - Suso, Kalinić



55 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
dzieciak2891
dzieciak2891
23 września 2017, 00:01
Och jak bym chcial zeby wygrali!!!
0
głos_rozsądku
głos_rozsądku
22 września 2017, 18:22
Najważniejsze, żeby Monto pronto nie grał.
Edytowano dnia: 22 września 2017, 19:16
1
Rocker
Rocker
23 września 2017, 10:53
Widzę, że przyjmujesz styl pewnego użytkownika z fioletowym awatarem, tylko Ty się uczepiłeś Montolivo.
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
22 września 2017, 18:04
Skład optymalny chociaż wolałbym Andre Silve w miejscu Suso.
0
Czpien
Czpien
22 września 2017, 17:50
Ogolnie gra wyglada kiepsko, pod wodza Montelli Milan nie przeskoczy pewnego poziomu.Sklad sie poprawil o niebo a poziom gry minimalnie.Brak jest jakis schematow gry , wyuczonych zagran na jeden -dwa kontakty miedzy kilkoma zawodnikami z roznych formacji , plynne przejscia z obrony do ataku , dobrych pilek prostopadlych itp.Fenomenem jest miec mlodego napastnika o bardzo dobrych warunkach ( Silva) i nie dac mu graci sie uczyc ligi.Na koniec podsumowujac Montella jest za cienki w uszach na WIELKI MILAN!!!!

Edytowano dnia: 22 września 2017, 17:53
3
magneto
magneto
22 września 2017, 20:01
Żeby był wielki Milan musi przyjść trener a nie kolejny pół amator.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 września 2017, 16:03
Jak rzadko się zgadzam z magneto to 4-2-3-1 jest opytmalnym ustawieniem na chwilę obecną. Suso i Jack muszą grać na skrzydłach bo w obecnym 3-5-2 są strasznie zagubieni, Jack gra 2 poziomy gorzej niż rok temu, nie wie co ma robić kompletnie. Na Spal czy Udine to wystarcza, póki co wyniki trenera bronią ale na mocniejszych rywali trzeba będzie zespół ustawić żeby siła ofensywna była maksymalna i tu potrzeba gry Suso, Jacka i najlepiej Hakana plus Silva.
5
Ginevra
Ginevra
22 września 2017, 16:18
Minusy tego systemu są takie, że jest miejsce tylko dla jednego napastnika i tym podstawowym będzie Kalinić (dla mnie ok, ale wszyscy chcemy, żeby Andre łapał minuty). A druga rzecz jest taka, że nie możemy grać bez przerwy trójką Jack-Calha-Suso, a jedynym zmiennikiem jest Borini. 3-5-2 to nie jest sztywne ustawienie. Ostatnio Jack miał podchodzić do przodu (choć częściej widzieliśmy Kessiego), tylko, że Jack wciąż szuka formy i to nie jest kwestia ustawienia.
2
magneto
magneto
22 września 2017, 16:37
Jack nie znajdzie formy grając na pozycji o której raczej nie ma pojęcia. Nikt mu nie ujmuje, że jest uniwersalnym graczem i w razie potrzeby zagrałby nawet w obronie. Ale nie o to w tym chodzi.
Ginevra
Czy widziałaś jak grają inne drużyny? Czy Conte aż tak głupio rotuje w Chelsea a Mourinho w MU? Nie. Mają wykrystalizowany skład i ewentualne korekty są tylko robione. Chyba, że ktoś już wybitnie jest bez formy to siada na ławce. Widziałaś kto brał się za rozgrywanie w ostatnim meczu? Bigli z Kessiem. Sorry ale oni są raczej od czegoś innego. Nas nie stać na to, żeby 2/3 Suso, Bonaventura i Calhanoglu siedzieli na ławce. Bądź co bądź to są najbardziej kreatywni gracze w druzynie.
0
cinassek
cinassek
22 września 2017, 16:41
Biglia jest od czegoś innego niż od rozgrywania :DDDD?
3
magneto
magneto
22 września 2017, 16:46
cinassek
Widzisz we Włoszech słowo regista przyjęło się zupełnie inaczej. W Anglii nie ma czegoś takiego jak regista. Jest defensywny pomocnik i ofenswny pomocnik. Biglia jest łącznikiem pomiędzy linią defensywy a skrzydłowymi i ofensywnym pomocnikiem. Tak to powinno wyglądać w teorii. W praktyce natomiast tak niestety nie jest. Przynajmniej u nas.
1
Vol'jin
22 września 2017, 16:49
a to w United/Chelsea wymieniono w ciąg dwóch miesięcy 11 graczy czy tylko u nas ?

3-4-2-1 jest ustawieniem optymalnym i nie sprowadza chaosu typu "kontuzja" Hakana i mamy taktyczny chaos z 4-2-3-1 obecnie bo nagle np w 30 minucien ie mamy "10" na boisku i nie ma co zrobić. Będzie ławka (Demirbay i tak dalej to można myśleć o 4-2-3-1)
1
Orzelek79
Orzelek79
22 września 2017, 16:55
4-2-3-1 powinno być jednym z ustawień .
Na pewno warto spróbować.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 września 2017, 16:57
Odnosiłem się bardziej do formacji najmocniejszej pod przeciwników typu Napoli, Juve, Roma. Bo tam najlepiej wystawić wszystkich 3. To takie dywagacje, derby dużo nam powiedzą.
0
Susanoo
Moderator Susanoo
22 września 2017, 17:19
4-2-3-1 ustawienie, które najszybciej może pogrzebać Milan. Ustawienie z dwoma skrzydlowymi i jednym treq mając 3 skrzydłowych i jednego treq to samobójstwo. Jedna kontuzja kogoś z trójki bona-cala-suso i ustawienie może sobie iść do kosza. Każdy z nich musiałby zagrać jakieś 40-50 spotkań w sezonie żeby ta formacja miała teraz sens. Bona co roku wypada na pół roku a i reszta przy takiej ilości spotkań kontuzje/brak formy złapie a wtedy tylko czekać i patrzeć jak nas tłuką bo skład był przygotowany pod 4-2-3-1 gdzie na główne pozycje jest po jednym zawodniku. Kiedy wreszcie zrozumiecie, że Milan ma zawodników pod 3-5-2 i czasem można zagrać inną wariacja jak 3-4-1-2/3-4-2-1/3-4-3. To jedyne formacje, które wykorzystują zawodników, których mamy tak, że w przypadku kontuzji świat się nie zawali. Tylko kompletny ignorant gralby 4-2-3-1 bez skrzydłowych i treq na zmianę.
4
magneto
magneto
22 września 2017, 19:55
Susanoo
A kiedy Ty zrozumiesz, że to co piszesz jest totalnym nieporozumieniem? Generalnie jest taka zasada, że grasz najlepszym składem i najlepszym możliwym ustawieniem. Wiadomo są takie mecze jak ze Spal czy Bologna, że moza sobie coś tam pozmieniać, żeby dany zawodnik odpoczął. Spójrz na takie Napoli. Ilu oni mają skrzydłowych? 15? No nie bardzo. Przez cały sezon na lewej stronie biega Insigne a po prawej Callejon. Uważasz, że Sarri powinien nie grać 4-3-3 bo ma tylko dwóch skrzydłowych i Mertensa przekwalifikowanego na środkowego napastnika? No raczej idiotyczne rozwiązanie. W Napoli rotacja jest tylko w środkowej linii.
Zresztą trzeba mieć mega niefart, żeby od tak wypadło od razu dwóch skrzydłowych. Wypadnie jeden to jest przecież ten śmieszny Borini. Po coś został chyba sprowadzony. Nie ma sytuacji bez wyjścia.
Edytowano dnia: 22 września 2017, 20:34
0
Susanoo
Moderator Susanoo
22 września 2017, 20:51
Magneto
Bonaventura w poprzednim sezonie nie grał w 18 spotkaniach przez kontuzje a i rok wcześniej wypadł na kilka. Hakan pół poprzedniego sezonu nie gral w piłkę. W przypadku Hakana nie ma żadnego zmiennika. Rzeczywiście skrajnie ciężko o kontuzję lub/i brak formy. Nawet teraz po Turku widać, że nie jest w stanie grać mecz w mecz na wysokim poziomie, a i Suso nie zawsze daje radę ciągnąć zespół. Tylko kompletny ignorant stawialby na te ustawienie mając inne opcje. Porównanie do Napoli jest po prostu głupie. Napoli nie kupilo w tym sezonie 11 zawodników tak jak my ale grają już jakiś czas tym ustawieniem. Porównaj proszę liczbę opuszczony spotkań Jacka i Insigne w poprzednim sezonie. Jest też ta różnica, ze w ich przypadku jest 3 zawodników na 2 miejsca (są tez mniej znani zawodnucy na te pozycje) a u nas 3 na 2 na skrzydle i 1 na 1treq. Chyba nawet Ty jesteś w stanie zauważyć różnice. Różnica jest też taka, że Milan ma 6 SO pod ustawienie z 3 obrońcami a Napoli nie. Chyba nie muszę Ci dalej tłumaczyć bo to już się robi żenujące, że muszę, bo tego nie rozumiesz. Suso w genoi grał w ustawieniu 3-5-2 jako drugi napastnik więc to nie problem. Bonaventura również grał w pomocy i szło mu dobrze kwestia przyzwyczajenia się i przede wszystkim powrotu do formy po kontuzji, ponieważ to główny jedbo problem. Najlepszym składem i najlepszym ustawieniem(według Ciebie) możesz grać w fife albo trenując dzieciaki nie grając o nic. Milan gra o LM i nie może sobie pozwolić na głupie posunięcia, które Ty preferujesz jeżeli ma lepszą dla drużyny alternatywę.
0
Ginevra
Ginevra
22 września 2017, 20:53
magneto:
Dla mnie spoko, ale nie chce potem widzieć ani słowa narzekania, że gra Borini. Albo Kalinić zamiast Silvy, bo w tej chwili to altruista z Chorwacji jest naszym numerem jeden w ataku w lidze. Co do Suso i Jacka, to w zeszłym sezonie oni grali zawsze wtedy, kiedy byli dostępni, bo byli najlepsi. Jack w końcu wyleciał z poważną kontuzją, a Suso pod koniec był cieniem samego siebie. Bo to, że nikt ci nie wypadnie przez cały sezon to bardziej wyjątek, niż reguła. Twoje podejście jest za bardzo idealistyczne, za mało pragmatyczne. Z całym szacunkiem do Napoli, które gra na pewno świetnie - wciąż jeszcze nic nie wygrali.
0
magneto
magneto
22 września 2017, 21:00
Susanoo
Milan ma dwóch bardzo dobrych obrońców w postaci Bonucciego i Musacchio. Romagnoli to póki co nie ten poziom. Głupie błędy i do tego nie ogarnia krycia. Zapaty i Paletty nie będę komentował a Gomez już został skreślony przez naszego eksperta na ławce.
0
Susanoo
Moderator Susanoo
22 września 2017, 21:23
Magneto
Romagnoli to najlepiej zapowiadający się młody włoski obrońca gra już na wysokim poziomie. Każdemu zdarzają się głupie błędy nawet Bonucciemu. Paletta gdyby nie czerwone kartki, które zdobywał po błędach innych próbując ratować sytuację dziś byłby uważany za jednego z lepszych obrońców ubiegłego sezonu. Zapata swoje problemy ma to, każdy wie, ale to nadal solidny obrońca, który nie jest wyborem numer jeden. Gomez nie gra ale swój potencjał ma i w razie czego też pomoże. To nadal o niebo lepsza sytuacja nic jeden zawodnik bez zmiennika na treq i 3 zawodników na dwa skrzydła.
0
Lipido
Lipido
22 września 2017, 15:21
Silva jak nikt inny potrzebuje minut. On naprawdę robi różnicę w ataku. Pokazuje się, potrafi kreować akcje i jest aktywny. On musi grać. I zgodze się z Magneto, że rotacje to nie jest dobry pomysł.
0
Orzelek79
Orzelek79
22 września 2017, 15:50
Tylko grając co 3 dni w grudniu pierwsza 11 będzie grać na 70%. O ile nie będzie kontuzji.
0
Morata1993
Morata1993
22 września 2017, 14:53
Ostrzeżenie (1 miesiąc blokady) za obraźliwy/wulgarny komentarz
Edytowano dnia: 22 września 2017, 15:25
0
Lomaxini
Lomaxini
22 września 2017, 14:58
Nic wielkiego nie pokazał ze SPAL
0
tomicius
tomicius
22 września 2017, 15:00
wyrażaj się
1
majer1987
majer1987
22 września 2017, 15:01
szykuje się piękny ban :)
4
Chalski
Chalski
22 września 2017, 15:08
Papa :)
0
kozik
kozik
22 września 2017, 15:11
Morata xDDDDDDDDDDDD założył konto jak były ploty o jego transferze xDDDDDD
0
Orzelek79
Orzelek79
22 września 2017, 15:18
Aż dziw że Magneto się nie wypowiedział.
0
Zielony2009
Zielony2009
22 września 2017, 14:46
Jak Jacek z Suso znowu zagrają słabo to trzeba będzie się przestawić na 4-2-3-1 albo 3-4-3. Nie możemy sobie pozwolić żeby tak ważni gracze byli na siłę ustawiani nie na swoich pozycjach. No chyba, że są bez formy, ale Suso już pokazał, że na skrzydle idzie mu b. dobrze.
A i co ten Calabria. Abate ze Spal dobry mecz i to on powinien być pierwszym wyborem.
2
magneto
magneto
22 września 2017, 14:54
Ja o tym powtarzam odkąd Montella zaczął te swoje śmieszne rotacje. Właśnie o to chodzi, że nie możemy sobie pozwolić na to aby dwóch kreatorów siedziało na ławce. Widać nawet u Calhanoglu, że nie służy mu gra 3-5-2. Na bokach ma tylko wahadłowych, nie może na zrobić akcji na obieg bo brakuje tam ludzi. Grać 3-5-2 tylko po to, żeby Romagnoli nie siedział na ławce to czysta ignorancja.
3
Lipido
Lipido
22 września 2017, 15:07
Zdecydowanie Suso lepiej wygląda na skrzydle i tam powinien grać. W ostatnim spotkaniu Bonavntura strasznie zagubiony ale wydaje mi się że to bardziej brak formu. Abate strasznie blado wygląda na tym wahadle. Czasami jest niewidoczny dużą część spotkania. Jeśli nasze trio z tyłu się zgra, można próbować z Calabria. Chociaż szczerze nie jestem jego entuzjastą.
0
Arva
Moderator Arva
22 września 2017, 15:59
@magneto

Hakanowi nie służy gra w 3-5-2? Śmiech na sali, wreszcie może grać na swojej nominalnej pozycji, czemu miałby narzekać?
1
MK92
MK92
22 września 2017, 14:41
A co sądzicie o ewentualnym przejściu do ustawienia 3-4-3?

------------------- Donnarumma -------------------
----- Musacchio - Bonucci - Romagnoli -------
- Abate ---- Kessie ---- Biglia ---- Rodriguez -
-------- Suso ------- Silva ----- Bonaventura ---

Suso jednak lepiej sobie radził na prawej stronie ataku niż jako środkowy napastnik w 3-5-2. To samo tyczy się Jacka, który świetnie się sprawdził jako atakujący lewoskrzydłowy w zeszłym sezonie, jeszcze przed kontuzją. Z nimi do rotacji byłby Calhanoglu i ewentualnie Borini. Z kolei Silva rywalizowałby z Kaliniciem i Cutrone o miejsce na środku ataku. Myślę, że tacy pomocnicy jak Kessie i Biglia wystarczą na zdominowanie środka pola w większości spotkań ligowych. Z kolei Abate i Rodriguez byliby wahadłowymi, ale z nieco innymi zadaniami ofensywnymi niż w ustawieniu 3-5-2. Ustawienie 3-4-3 chyba najlepiej wykorzystywałoby, oczywiście moim zdaniem, zasoby kadrowe - w postaci piłkarzy - jakie w tej chwili posiadamy. Zmieściliby się na boisku zarówno Suso, jak i Romagnoli - wilk syty i owca cała. Pytanie, czy to pasowałoby do filozofii Montelli...
Edytowano dnia: 22 września 2017, 14:49
1
Zielony2009
Zielony2009
22 września 2017, 14:48
Już przed sezonem było podnoszone, że dla naszej kadry to najlepsze ustawienie.
Szkoda Hakana, ale i tak nie będziemy grać z trequa, więc i tak nie będzie grał na swojej pozycji.
W razie czego można przejść zawsze na 3-4-fantazja (2-1, 1-2) z racji braku skrzydłowych.
1
Yabaye
Yabaye
22 września 2017, 14:32
3-5-2 to największa szkoda dla Suso. Na bok się nie nadaje, bo będzie robił luki w obronie. Na środek się nie nadaje, bo będzie uciekał do boku. To bardzo trudna sytuacja i mam nadzieję, że Hiszpan przestawi się w nowym ustawieniu.
0
magneto
magneto
22 września 2017, 14:41
Nie tylko dla Suso. Bonaventura też środkowym pomocnikiem nigdy nie był. I raczej już nie będzie.
1
acmti__
acmti__
22 września 2017, 14:29
Z Suso jest żaden napastnik, typowy skrzydłowy, który ma stworzony styl gry do bycia asystentem, a nie snajperem. Zgadzam się w zupełności z kimś z dołu kto trafnie stwierdził, że robienie z niego napastnika to szukanie mu miejsca w składzie. Jednak póki co formacja jaką gramy przynosi efekty więc możemy grać nawet Montolivo w ataku jeśli Montella tego sobie życzy.
0
magneto
magneto
22 września 2017, 14:26
Rotacje, rotacje i dalej bezmyślne rotacje. Zamiast ustawić 4-2-3-1 żeby wszyscy zagrali razem i zobaczyć jaka jest wówczas siła ofensywna to ten dalej wałkuje 3-5-2. Montella nawet gdyby dostał Ronaldo to ustawiłby go na wahadle i kazał grać.
Bonaventura w środku wygląda bardzo blado. O Suso to nawet nie wspominam bo jego to już w ogóle nie ma jak gra w linii ataku.
0
Orzelek79
Orzelek79
22 września 2017, 15:47
Rotacja powinny być a co do ustawienia to się zgadzam.
Powinien spróbować 4-2-3-1 .
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 września 2017, 14:16
W sobotę mam urodziny więc wygrana będzie spoko prezentem :)
4
MK92
MK92
22 września 2017, 14:24
Akurat jutro ma być koniec świata... Ja wczoraj miałem imieniny i już prezent dostałem - wygraną ze SPAL ;)
0
Lipido
Lipido
22 września 2017, 15:23
W moje urodziny są derby, więc i ja czekam na prezent ;)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 września 2017, 15:58
MK
No to będzie koniec świata dla mojej wątroby zapewne :p tym bardziej, że na dniach mi się 2 syn rodzi.

A końców świata przeżyłem już z 5 więc nie robi na mnie wrażenia :)

Lipido
To pasuje jeszcze żebyś na stadionie wtedy był ;)
2
Wasil2309
Wasil2309
22 września 2017, 20:59
Ja też mam urodziny w sobote!
1
KokoACM
KokoACM
22 września 2017, 13:54
Trochę niepokoi brak ogrania Bonaventury w podstawowym składzie. Jack wolałby pewnie 3-4-3 z Suso po drugiej stronie. Montella pewnie będzie chciał mocno powalczyć o środek pola i przepchnąć 0:1 z pomocą Kalinica. Są jednak spore obawy przed trudnymi meczami z Romą i Interem. Tam może nam brakować zgrania przy tej ciągłej rotacji na kluczowych pozycjach ofensywnych. Obym się mylił.
0
Nesta_13
Nesta_13
22 września 2017, 13:51
No proszę, Zapata jeden mecz na ławce i od razu obrażony przywdziewa barwy przeciwnika...

Abate zdecydowanie za Calabrie, a tak to wszystko zrozumiałe :). Liczę na Kalinicia.
4
Dryzu1899
Dryzu1899
22 września 2017, 13:36
Po ostatnim meczu roszady w zasadzie dobre - Calhanoglu nie prezentował się ostatnio najlepiej, więc za niego zagra Jack, a za Silvę Suso, może być. Dziwi mnie tylko dlaczego Abate po ostatnim dobrym meczu miałby nie zagrać w ewidentnie cięższym spotkaniu wyjazdowym a zagrać miałby Calabria z sinusoidalną formą.

Mam nadzieję że w tym spotkaniu pokażemy lepszą skuteczność niż ostatnio. Co jak co, ale to ostatnio szwankowało najbardziej. Styl też nie powalał, bo jak dla mnie większość akcji pod bramką Udine wynikała z indywidualności, nie z taktyki i schematów. Mocno kibicuję Montelli, ale po 5 oficjalnych spotkaniach w lidze kilku w LE już powinniśmy widzieć jakiś zalążek zgrania i wypracowanych schematów, a jak na razie cienko z tym. Zobaczymy, może jeszcze kilka tygodni potrzeba by tryby zaczęły pracować lepiej.

Osobiście to nie jestem zbyt zadowolony po ostatnim spotkaniu. Fakt, wynik wyglądał w porządku, ale sami przyznacie że gdyby nie głupota bramkarza Udine i wykorzystanie VAR przy "faulu" na Kessiem to opinie tych którzy dziś krzyczą o tym że ważny jest tylko wynik, dziś obróciłyby się o 180 stopni. W dzisiejszym futbolu styl i forma też są ważne, nie oszukujmy się. Może i turniej można wygrać jadąc na szczęściu i pechu przeciwników (vide Portugalia 2016), ale to nie te czasy kiedy ligę wygra się licząc na szczęście i grając na wygraną 1-0.
Edytowano dnia: 22 września 2017, 13:37
0
Rafalzki
Rafalzki
22 września 2017, 13:52
Pozwolę sobie nie zgodzic się z Tobą Ziomeczku. O schematach i taktyce w meczu ze SPAL już pisałem (moim zdaniem było widać myśl taktyczną) co do roszad, Suso na pozycji napastnika w tym ustawieniu wygląda tragicznie, poza tym mamy 3 gości w napadzie którzy strzelają bramki a Montella na siłę upycha tam Suso, ale to moim zdaniem wynika z faktu, że nie ma co z Suso w tym ustawieniu zrobić i żeby nie strzelił focha i przedłużył kontrakt gra w ataku zabierając miejsce Silvie lub Cutrone... Co do Bonaventury podobnie to wygląda, gość najlepiej wyglądał na skrzydle, w środku traci połowę swej wartości. A co do schematów w ataku to ciężko je wypracować moim zdaniem ponieważ co mecz wychodzimy inną para napastników ostatnio, więc dobrze, że chłopaki się tam nie potykają o siebie, to już jakiś sukces. Obawiam się, że tym 3-5-2 gramy trochę na siłę pod Bonucciego, nie mając w drużynie absolutnie gości którzy by się w tym ustawieniu nadawali na skrzydła (no może za wyjątkiem Rodriqueza w jakimś stopniu) ale to moja prywatna opinia.
1
Max82
Max82
22 września 2017, 13:52
Nic dodać nic ująć ;) dokładnie myślę jak ty
0
MUCHA_loku
MUCHA_loku
22 września 2017, 14:02
Czas czas czas. Wlasnie tego teraz potrzebujemy.
Kilka tygodni to troche za malo aby wszystko funkcjonowalo jak nalezy.

Zgadzam sie z Rafalzkim w tym, ze juz widac poprawe.

Sluchajcie, sprawa z Suso i Jackiem nie jest latwa. Montella probuje ich wkomponowac i wierze, ze to sie uda. Potrzeba, no wlasnie...czasu.
0
Dryzu1899
Dryzu1899
22 września 2017, 14:19
Po pierwsze chciałem się poprawić- pisząc o ostatnim meczu chodziło mi o Spal, nie Udine.

Rafalzki

Byłbyś tak dobry i dał znać pod którym newsem? Chętnie spojrzę, bo możliwe że nie czytałem :)

Co do Suso uważam tak samo, to typowy skrzydłowy i na innej ofensywnej pozycji sobie nie bardzo daje radę, czy to jako drugi napastnik czy jako podwieszony za napastnikiem. Być może po prostu potrzebuje trochę czasu żeby się przestawić. W każdym razie Montella zapowiadał dużą rotację w ataku i trzeba mu to oddać - każdy z ofensywy znajduje jakieś minuty. Ale Silva po ostatnim meczu zmarnował swoją kolejkę, choć ja tam wierzę w jego talent i optuję za dawaniem mu pograć jak najwięcej (bynajmniej nie ze względu na wydane 38 mln).

Bonaventura szuka formy odkąd wrócił po kontuzji, fakt że lepiej odnajdywał się na skrzydle, ale zawodnik jego pokroju powinien być jednak uniwersalny. Przesunięcie go do środka odbiera mu umiejętność dobrego podania, dryblingu etc.?

Nie wiem, ja tam nie uznaję za sukces "niepotykania się o siebie" w ataku. To są profesjonaliści, tym zajmują się na treningach całe godziny żeby ta gra wyglądała, bo na razie przypomina to strategię "podaj do najlepszego i rób rzeczy".

Co do formacji to nie ma chyba dobrej, która pasowałaby pod charakterystyki wszystkich zawodników. Akurat wahadła w postaci Rodrigueza i Contiego to by były piękne, z tym że Andrea wypadł i już niestety nie pogra za wiele w tym sezonie.

Zobaczymy w drugim poważnym sprawdzianie czy Montella w końcu pokaże coś czego się po Milanie oczekuje, bo mnie jak na razie to co oglądam nie zadowala.
0
Dryzu1899
Dryzu1899
22 września 2017, 14:22
Mucha

Fakt, nie można oczekiwać że Milan nawet w całym tym sezonie będzie grał na 100% swoich możliwości i wykorzysta 100% potencjału zawodników, ale co by nie mówić w przyszłych kilku spotkaniach powinniśmy już oczekiwać więcej niż po spotkaniach z Crotone czy Cagliari. A jak na razie poprawa jest, z tym że taka mała, że na praktykę niewiele się przekłada.
0
Rafalzki
Rafalzki
23 września 2017, 10:50
Pisałem o taktyce pod artykułem "Milan wygrywa ze SPAL 2-0".
0
Ooryl
Ooryl
22 września 2017, 13:32
Może Abate za Calabrię nie byłoby złym pomysłem.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się